παρακαλώ περιμένετε...

Ο Πλούτωνας στον Αιγόκερω - Η Αλλαγή είναι η μόνη σταθερά

  • newflame @ 16.02.2012 22:15
     Ο Πλούτωνας .... στον Αιγόκερω ..θα μείνει μέχρι το 2024!!!!  βοήθειά μας...
  • gria69 @ 17.11.2011 14:32
     eida mprosta mou na dialuontai ta psemata na ponane anthrwpoi kai na lutrwnontai mesa apo auto!kai ola auta twra? den einia tuxaio!!!!to mono pou me pligwnei twra einia i sxesi mou me ta paidia ..makari na stathw pisti kai kontra sta protupa mou  kai na ginw  o gonios  pou tha apogeiwsei ta kalutera stoixeia tous
  • Neptunia @ 01.08.2011 03:33
    Καλησπέρα σας,
     
    Σύμφωνα με το αρθρο :

    ''Γίνεται αντιληπτό ότι όσο πιο πολλά
    στοιχεία συγκεντρώνει κανείς από τα παραπάνω, τόσο πιο έντονη θα είναι η
    επίδραση του Πλούτωνα, π.χ., ένας Αιγόκερως γεννημένος την περίοδο 1971-1984, (  εδώ ειμαι ) 
    με τετράγωνο Ηλίου - Πλούτωνα(και εδώ το ΄χουμε)  ωροσκόπο Ζυγό ( τον εχουμε παναθεμάτον) και Σελήνη στον Κριό  ( στον Ζυγό) έχει
    οπωσδήποτε «προβάδισμα» έναντι των υπολοίπων Αιγόκερων.
     
    Απο τον 11/2009 μέχρι και τώρα 7/2011,  η κόλαση του Δάντη, ωχριά μπροστά σε αυτό που περνάω . Τρελά ερωτευμένη με ένα ανθρωπο που δεν τον είχα τελικά ποτέ και ούτε πρόκειται. Σε ευχαριστώ σύμπαν που μου προσέφερες κάτι τοσο δυνατό σε σημείο να ουρλιάζω  κάθε φορά που ήμουν μόνη μου πιστευοντας ότι είμαι δαιμονισμένη,   να μου ανεβαίνει η πίεση σε σημείο να παίρνω ασπιρίνες για να  προλάβω το εγκεφαλικό, να απομακρυνθώ από 2 καλούς (ίσως ήταν) φίλους απο τους ελάχιστους που έχω, να χαλάσω δεκάδες ευρώ σε ψυχολόγους εξηγώντας τους την ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΜΟΥ ΚΡΙΣΗ. Να παραιτηθώ από την δουλειά μου, μέσα στην οικονομική κρίση- που άλλοι σκοτώνουν για δουλειές, με τον  όμως πραγματικό λόγο  που έκανε το διευθυντή μου να φρίξει όταν άκουσε το '' ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ, ΠΟΥ ΠΑΩ,  κοινώς πάει μου έστριψε η βίδα,αφήστε με να φύγω γιατί θα σας σφάξω όλους με την λίμα νυχιών μου.
     
    Εκανα πολεμικές τέχνες για να μετατρέψω τον ψυχικό πόνο σε σωματικό-ώστε να μπορέσω να τον αντιμετωπίσω. Τρίχες. Ο πόνος μετουσιώενεται αλλά δεν παλευεται. Τον υπομένω. Αλλά πλέον γελάω. Σαν τον κακό  darth  vader.  Α και επίσης  μισώ τους πάντες γυρω μου και με εκνευρίζουν όλοι.  Οι ευτυχισμένοι πιο πολύ από τους άλλους.
     
    Αυτά.  Α και επίσης είμαι όντως ενας νέος ανθρωπος.  Δεν έχει μείνει μέσα μου τίποτα τίποτα ωραίο, τίποτα αγνό.
     
     
    Καληνύχτα σας, και συγχαρητήρια για το άρθρο. Τώρα ξέρω προς τα πού θα ρίχνω τις πέτρες. Ο άνθρωπος του νεάντερνταλ  στο φεγγάρι και εγώ στον κύριο Πλούτωνα.
     
     
    Νεπ.
     
  • RONTI @ 21.03.2011 17:52
    Μολις διάβασα το αρθρο κ πραγματικα εχω συγκλονιστει... ειναι απιστευτο πραγματικα διοτι ακριβως οπως τα γράφετε έγιναν! ειμαι Αιγοκερως με Ωροσκόπο Υδροχοο σελήνη στον Κριο και γεννημενη 1975 το κομματι που περιγραφετε για τον Ερωτα με την διευλευση του Πλουτωνα το έζησα οπως το περιγραψατε τωρα έχω συνέλθει εχω μαζεψει τα κομματια μου κ αναρωτιεμαι γιατι τρελαθηκα κ γιατι ειχε κολλησει το μυαλο μου το διαστημα τελος Δεκ με μεσα Φεβρουαριου...οχι ότι δεν τον σκεφτομαι αλλα ειμαι πιο ηρεμη κ αναρωτιεμαι τα γιατι?? ειχα πραγματικα τρελαθει δεν σκεφτόμουν τιποτε αλλο έγινα η πιο σπαστική γυναικα του κόσμου στο τελος τα κατεστρεψα ολα και ενω ειχα καταφερει κατι τελικα έκανα μια τρυπα στο νερο! τωρα ειμαι ηρεμη προσπαθω να το αφησω πισω κ εαν ξαναγυρισει σιγουρα με αλλη συμπεριφορα κ τακτικη! ο Πλουτωνας ειναι ακομα στον Αιγοκερω?
  • GICRI @ 29.11.2010 16:22
    Αυτό που έμαθα από το τετράγωνο πλούτωνα στον 4ο είναι πως τίποτα δεν είναι δεδομένο.
    Είχα την δουλειά μου τα λεφτά μου το σπίτι μου την οικογένειά μου και τα σχέδιά μου για τα επόμενα 20 χρόνια.
    Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου σχεδιάζω και μετά υλοποιώ με ακρίβεια.
    Αργά σταθερά .Έχεις δίκιο κ.Ελευθεριάδη.Όλα γκρεμίζονται δίπλα μου, στο σπίτι μου.Όμως εγώ γιατί νιώθω ότι θα τα ξαναφτιάξω όλα καλύτερα;
    Όσοι γνωρίζουν τι τραβάω μου λένε πως γίνεται να αντέχω.
    Τόσο μαζόχα είμαι που πιστεύω πως θα τα ξαναφτιάξω όλα;Τόσο βαρεμένη ,που είμαι χαρούμενη και απελευθερωμένη;Όλα όσα έχουμε  είναι δανεικά και εμείς διαχειριστές τους.Όχι ιδιοκτήτες τους.
  • krystaleni @ 21.10.2010 09:33
    Έχω εντυπωσιαστεί... με ωροσκόπο Δίδυμο πράγματι έζησα μια τέτοια κατάσταση... και τώρα με γενέθλιο πλούτωνα στο ζυγό, περιμένω κι άλλα... ε καλώς να έρθουν λοιπόν!!!!
  • JenHart @ 10.09.2010 11:42
    Erwthsh: Erwteftika ki egw karmika i efaga ta moutra mou apo th stigmh pou mpike o Ploutwnas ston Aigokerw. Omws afto ekane ton kiklo tou, egine mia allagi mesa mou. Afto simainei pws mexri to 2023 na perimenw ki alla tetoia xtypimata i i allagi ginetai kai me thetiko tropo?
  • fainsta @ 27.08.2010 13:12
    η αλλαγη ειναι η μονη σταθερα !!!!!!!! μεσα απο εναν χωρισμο, βγηκαν στην επιφανεια απωθημενα απο το παρελθον (που νομιζα οτι τα ειχα ξεπερασει ΑΛΛΑ τα ειχα θαψει).
    ερωτευτηκα καποιον σε περιοδο πλουτωνα ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ.
    ακριβως οπως τα λες συγγραφεα. χωρισαμε και τον ειδα μετα απο 5 μηνες και ολα ηταν διαφορετικα. τιποτα δεν ηταν ιδιο. και το χειροτερο ΔΕΝ ενιωσα τιποτα διοτι απο την αρχη ειχα ενα προαισθημα οτι κατι δεν θα παει καλα αλλα το αγνοουσα .....
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ .....καποιες φορες φιανεται δυσκολο αλλα μεσα απο ολο αυτο θα βγουμε πιο δυνατοι και με περισσοτερες γνωσεις και εμπειριες.
  • vigia1981 @ 12.07.2010 10:35
  • dimi84kara @ 11.05.2010 23:24
    Ευχαριστώ πολυ stargazer!!
    Καπου παει το μυαλο μου για την υγιεινη διατροφη..
    νομιζω  ομως αυτος ο πλουτωνας απο το φθινοπωρο και μετα (λιγο πριν πρεπει να ειχε μπει) μου
    φερνει μια αυπνια αλλο πραγμα!!!βαμπιρ!!!
     
    Αντε να δουμε και τον ουρανο στην αφεντια μας!!!!
     
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
  • ypsistos @ 11.05.2010 18:26
    Εμ, πείτε το κι εγώ υποβάλλω ερωτήσεις στις φυλές για το αν υπάρχει εξήγηση για την ισοπεδωμένη μου μέχρι τούδε προσωπική ζωή. Εντάξει, είμαι μέσα στο καταραμένο διάστημα 1971-1984, αλλά με Ήλιο Τοξότη, Ωροσκόπο Ιχθύ, 4ο οίκο Διδύμους, 7ο στην Παρθένο και 10ο επίσης στον Τοξότη, μπορώ να ελπίζω ότι θα γλιτώσω κι ότι κάποια μέρα θα μπορέσω να μοιραστώ καθημερινά πράγματα με έναν άνθρωπο και να ζήσω μία πλήρη, χαρούμενη (όσο γίνεται) σχέση; 
  • Stargazer @ 11.05.2010 17:46
    dimi84kara, εννοείται πως δεν πρόκειται να αρρωστήσουν όλοι οι ωροσκόποι Καρκίνοι ή Αιγόκεροι. Επειδή όμως ο 1ος οίκος έχει να κάνει με το σώμα και τη γενικότερη κατάστασή του, πρέπει να αναρωτηθεί κανείς αν έχει συνήθειες που το δηλητηριάζουν. Π.χ., κάπνισμα, κακή διατροφή, έλλειψη ύπνου κ.α. Ο Πλούτωνας γενικώς έχει την τάση να ξεριζώνει καρκινώματα, όπου κι αν τα βρίσκει αυτά, είτε στο σώμα είτε στη ψυχή. Αν ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια, δεν υπάρχει λόγος να φοβάται κανείς. Αυτός όμως είναι ο θησαυρός του, ότι αποκτάς επίγνωση της τοξικής συμπεριφοράς σου.
    Έχει παρατηρηθεί συχνά ότι με σημαντική διέλευση ή πρόοδο Πλούτωνα, ιδιαίτερα σε σχέση με τον ωροσκόπο, επέρχεται μια δραστική αλλαγή της εμφάνισης, αν βεβαίως υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο, π.χ. σημαντική απώλεια βάρους. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι συνέπεια μιας δύσκολης ψυχολογικής κατάστασης, που έχει αντίκτυπο στο σώμα, αλλά ένα από τα καλά του Πλούτωνα είναι ότι αρκετές φορές σου δίνει μια αίσθηση ελέγχου της κατάστασης, ένα είδος εξουσίας στον τομέα του ωροσκοπίου που επηρεάζεται. Και στον 1ο οίκο, μπορεί ξαφνικά να αισθανθείς πως για πρώτη φορά ελέγχεις απόλυτα το σώμα σου.
     
  • dimi84kara @ 03.05.2010 14:09
    κριοι του α' κουραγιο με ταυτοχρονα κρονο-πλουτωνα -ουρανο!!!!!
  • dimi84kara @ 03.05.2010 13:59
    Πλουτωνας Αιγοκερω!!!
    Ωροσκοπος καρκινος σε αντιθεση (οταν αυτη γινει) με πλουτωνα , επηρεαζεται και η υγεια!!!
     
    Οταν λεμε επηρεαζεται και η υγεια ειναι δυνατον αυτη η επιδραση να ειναι και καλη???
     
    υπαρχει τετοια επιδραση στην υγεια??
     
    και αν οχι πως λεει το κειμενο τοτε οτι θα συλλεξουμε θησαυρο???
  • nohope @ 03.05.2010 13:20
    tetoio kraksimo gia tous aigokerous den exw ksanadiavasei!
     
  • redkiss @ 21.01.2010 22:16
    Aman!!egw gia na mai eilikrinis fovithika!!!heh sovara tora!kathws diavaza edo pera gia to diko m to zodio(vlepe:zigos)diavasa ekei pou leei:"Θυμάστε εκείνον τον Σκορπιό που είχατε μπλέξει ένα καλοκαίρι και τον θεωρούσατε παρανοϊκό και πρωτόγονο; Θα αρχίσετε να τον καταλαβαίνετε σιγά σιγά.."kai ontws kalokairi gnorisa ton skorpio m ki egw kai ton theorousa ton theorw kai THA ton theorw pantotina paranoiko!!ki an allaxw gnwmi(pou de nomizw..) tha xanagrapsw edw!!!
  • spiridoula @ 10.01.2010 23:13
    Kalispera xronia polla kaln xronia...mporei kapoios na me vonthisei me ton xartn mou...29-12-71 wra 18:30..na mou deiksei ton tropo na katalavw ti ginetai me tous planites mou..kai telika h afroditi ston udroxoo einai kaln thesi h oxi?please!!!!!
  • libra1976 @ 15.12.2009 01:53
    ειμαι ζυγος με ωροσκοπο ζυγο,σεληνη στον κριο,γεννημενη το 1976.ολες τις αλλαγες αυτες θελω να τις κανω,και σπιτι και δουλεια και χωρα μη σας πω...η αγαπη ομως?τι θα γινει με την αγαπη?
  • olgara123456 @ 11.12.2009 15:51
    Να ρωτήσω και εγώ με τη δική μου σειρά: με διελ. πλούτωνα στον Αιγοκερω (ακμή 5ου εκεί) και στις πρώτες μοίρες αφροδίτη και ουρανό στο ζυγό δηλαδή θα κάνει δύσκολη όψη μπορείτε να μου πείτε τι θα φέρει;; ΄πάντως δεν έχω ενθουσιαστεί και τόσο να πω την αλήθεια μου....
  • Stargazer @ 06.12.2009 17:12
    Εφόσον έχεις ωροσκόπο Ζυγό, η Αφροδίτη είναι κυβερνήτης του χάρτη σου, ως κυβερνήτης του ωροσκόπου, εξαιρετικά σημαντικός πλανήτης δηλαδή για σένα. Να διορθώσω εδώ ότι η Σελήνη σου είναι στις τελευταίες μοίρες της Παρθένου κι όχι του Τοξότη που έγραψα εκ παραδρομής.
  • Argy10 @ 06.12.2009 17:09
    Ευχαριστώ stargazer! Now it makes sense! Βέβαια με τον πλούτωνα τόσο κοντά στον ωροσκόπο μου θα'πρεπε να νιώθω χαμαιλέων...Μία μάλλον χαζή ερώτηση, αν έχετε χρόνο απαντάτε, γιατί είπατε ότι η Αφροδίτη είναι κυβερνήτης του χάρτη μου? Απο πού προκύπτει αυτό? (δεν είναι και η καλύτερη αφροδίτη όσο να πεις..)
  • Stargazer @ 06.12.2009 16:53
    Argy10, έχοντας τον Πλούτωνα τόσο κοντά στον ωροσκόπο σου, ο πλανήτης αυτός είναι κομμάτι της ζωής σου που κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί κι όχι απαραίτητα μία μόνο φορά. Όσο αυτός βρισκόταν στον Τοξότη, τετραγώνισε τόσο την Αφροδίτη σου όσο και τη Σελήνη σου, τους δύο πλανήτες που έχουν να κάνουν περισσότερο με τις σχέσεις. Η Αφροδίτη μάλιστα είναι και κυβερνήτης του χάρτη σου και η Σελήνη στις τελευταίες μοίρες του Τοξότη, άρα επηρεάστηκε σχετικά πρόσφατα από τον Πλούτωνα.
  • Argy10 @ 06.12.2009 16:34
    Καλησπέρα, ξαναδιαβάζοντας το άρθρο και έχοντας πλέον σώας τας φρένας, θέλω να μου εξηγήσετε πώς, έζησα τον πλουτώνιο έρωτα ακριβως (!) όπως περιγράφεται παραπάνω, τελείωσε οριστικά πρόσφατα και βρίσκομαι στη φάση της αλλαγής κοσμοθεωρίας, στην επανεξέταση της ζωής μου, ενώ σύμφωνα με το κείμενο θα έπρεπε να τον ζω τώρα (βλ. 1ος οίκος Ζυγός στις 4ο με επιρροή κρόνου και πλούτωνα, ανήκω δε και στη γενιά 71-84). Μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι σωστά, ή ήμουν πιο ευαίσθητη στην επιρροή του ενώ βρισκόταν στον Τοξότη? 10.08.75, 10.45 το πρωί Αθήνα. Αν κάποιος καταλαβαίνει περισσότερα.
  • CHRISTOS1988 @ 11.11.2009 16:04
    Για μενα τι εχετε να πειτε επι του Πλουτωνα? 21/01/1988 6πμ Αθηνα.
    Εχει μπει ο Πλουτωνας στο ζωδιο του Ωροσκοπου μου και σε λιγο καιρο θα μπει και στον 1ο μου οικο.
    Εχω Ωροσκοπο στις 3 Αιγοκερου και για την ωρα ο Πλουτωνας ειναι στην 1η και κατι ψιλα. Μπαινει κ ο Αρης στον 8ο μου να με χαιρετα απο απεναντι!
    Αφου εκανε και αριστοκρατικοτατη διελευση απο τον 12ο και μου εφερε ολα τα "καλα" του, τωρα που θα μπει στον 1ο, τι να περιμενω?
  • mania16 @ 21.09.2009 18:29
    Εχω μια ερωτηση και εγω παρακαλω.
    Τι "καλα" μας φερνει η διελευση Πλουτωνας τετραγωνο Πλουτωνας (Ζυγος 8ος), διελ. Κρονος τετραγωνο Κρονος (Καρκινος 6ος) και διελ. Κρονος συνοδος Πλουτωνας. Ολα μαζι ταυτοχρονα??? Ηθελα πολυ να ακουσω την γνωμη σας.
  • astropet @ 07.09.2009 18:53
    Αυτό είναι δικό σου θέμα, αλλά γενικότερα έχεις την τάση να έχεις ένα ζήτημα με τα χρήματα. Οπότε, θα έλεγα ο Κρόνος, που έχει έξαρση στον Ζυγό θα είναι μια θετική επιρροή αν είσαι σπάταλος/η. Θα σε μαζέψει λιγάκι, τουλάχιστον θα προσπαθήσει. Αν πάλι δεν είσαι σπάταλος/η, αλλά οικονομικά τα βγάζεις δύσκολα, μπορεί και να σου δείξει δρόμους για οικονομική άνοδο. Πάντα μέσα από προσπάθεια, όμως.
  • weapone @ 07.09.2009 18:46
    8α παω προς το καλυτερο η προς το χειροτερο?ταξιδια,σπουδες και εξωτερικο τα εχουμε..οταν λες οικομονομικης φυσεως?ειμαι ηδη ταπι.....
  • astropet @ 07.09.2009 18:39
    Αν είναι ακριβής η ώρα γέννησής σου και με το σύστημα οίκων Πλάσιντους, ο Άρης (τον οποίο θα επηρεάσει ο Κρόνος από τον Ζυγό, ο Πλούτωνας από τον Αιγόκερω και ο Ουρανός όταν μπει στον Κριό) είναι ο κυβερνήτης του 9ου οίκου σου (εξωτερικό, σπουδές, ταξίδια, θρησκεία - χονδρικά). Αυτά τα θέματα γενικώς στη ζωή σου χρειάζονται προσοχή, καθώς ο Άρης σου είναι σε αδυναμία στον Ζυγό, σε σύνοδο με Νότιο Δεσμό και σε τετράγωνο ακριβείας με τον Ποσειδώνα. Επίσης παίζουν οικονομικής φύσεως θέματα (λόγω της θέσης του στον 2ο οίκο) αλλά και γενικώς θέματα Άρη (επιθυμίες, επιδίωξη στόχων κλπ.) Ο Άρης σου λοιπόν αρχικά - και πολύ αργότερα ο Ήλιος σου - θα έχει να κάνει με τους παραπάνω πλανήτες και κάποια από τα προαναφερόμενα θέματα θα βγουν στο προσκήνιο.
  • weapone @ 07.09.2009 18:17
    του πλουτωνα,τον κρονο τον εμαθα ας πουμε..αν και δεν εχω δει ακομα αποτελεσματα..τον πλουτωνα φοβαμαι..
  • astropet @ 07.09.2009 17:54
    Του Κρόνου ή του Πλούτωνα, weapone?
  • weapone @ 07.09.2009 15:32
    astropet μπορεις να μου πεις και μενα 2-3 πραγματα για την διελευση??(αν εχεις χρονο) Αλλαζω δουλεια,πολη,χωρα...πολλες αλλαγες μαζεμενες και εχω ηδη φαει 2 χρονια κρονο στον ωροσκοπο...17/10/87 2.40 θεσσ
  • astropet @ 06.09.2009 08:24
    Ο Κρόνος ήδη σε επηρεάζει γιατί έχει περάσει από τον ωροσκόπο και την Αφροδίτη σου και ετοιμάζεται να πιάσει τον Δία σου. Και βέβαια, εδώ και καιρό βρίσκεται στον 1ο οίκο σου. Επιστροφή Κρόνου όμως για να έχεις θα πρέπει - κατά τη γνώμη μου - να μπει ο Κρόνος στον Ζυγό. Μπορεί να δίνουμε μεγάλη ανοχή στις διελεύσεις Κρόνου, θεωρώ όμως πως η αρχή και το τέλος των ζωδίων λειτουργούν ως διαχωριστικές γραμμές. Επίσης, μην ξεχνάς ότι ο Πλούτωνας από φέτος έχει αρχίσει να φλερτάρει επικίνδυνα την αντίθεση Σελήνης-Κρόνου.
  • Alaia @ 03.09.2009 20:32
    astropet, είναι θεσσαλονίκη, 03.10 τα ξημερώματα. η επιστροφή του κρόνου έχει αρχίσει να φανταστώ, ε? γιατί με τσακίζει ήδη
    πόσο χάλια μπορεί να πάνε τα πράγματα?
  • weapone @ 03.09.2009 18:09
    Οταν περναει ο πλουτωνας απο γενεθλειο ποσειδωνα τι συμβανει?και ποτε περιπου θα ειναι στην 5η μοιρα?
  • astropet @ 03.09.2009 07:49
    Επειδή είχες πει ότι έχεις Κρόνο στον 1ο οίκο και Ήλιο στον Ζυγό στον 2ο, υπέθεσα ότι έχεις Κρόνο στην Παρθένο. Απ'ό,τι βλέπω όμως έχεις και Κρόνο στον Ζυγό. Άρα θα έχεις πράγματι το φθινόπωρο επιστροφή Κρόνου. Μην τα μπερδεύεις όμως. Επιστροφή Κρόνου θα έχουν όλοι όσοι έχουν Κρόνο στον Ζυγό, άσχετα αν είναι Ζυγοί, Κριοί, Ταύροι...
    Βλέπω επίσης ότι η σύνοδος Ήλιου/Πλούτωνα είναι στις 7ο μοίρες περίπου και αποκλίνουσα, άρα όχι τόσο ισχυρή.
    Θα πρέπει να δώσεις ώρα και τόπο γέννησης για να είναι πλήρη τα στοιχεία σου.
  • Alaia @ 03.09.2009 00:26
    astropet ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. τι άλλα στοιχεία θα ήθελες ? ημερ. γέννησης 22-10-1980. όταν λες θα πρέπει να περιμένω κάτι, κάτι αρνητικό? η επιστροφή κρόνου νόμιζα ότι γίνεται σε ένα μήνα περίπου, τον οκτώβρη, για τους ζυγούς. τα πράγματα μου πάνε απτο κακό στο χειρότερο. τι πιθανότητα να φέρει κάτι καλό ο κρόνος?
  • astropet @ 02.09.2009 11:40
    Χωρίς τα στοιχεία σου, δεν μπορεί κανείς να πει τίποτα με ασφάλεια. Σε γενικές γραμμές, μια απλή διέλευση Πλούτωνα από τον 5ο δεν είναι και κάτι το φοβερό, αντίθετα είναι πολύ συνηθισμένο. Σε σένα όμως θα κάνει τετράγωνο με τον Ήλιο σου και τη γενέθλια θέση του. Πολλά παίζονται από το πόσο στενή είναι αυτή η σύνοδος Ήλιου/Πλούτωνα και κυρίως από το αν - εφόσον όπως καταλαβαίνω έχεις ωροσκόπο Παρθένο - ο προοδευμενος ωροσκόπος σου βρεθεί πάνω στη σύνοδο Ήλιου/Πλούτωνα πάνω κάτω την ίδια χρονική στιγμή. Μπορεί να έχει ήδη περάσει από κει ή να περάσει στο μέλλον. Αν συμπέσουν χρονικά, θα πρέπει κάτι να περιμένεις οπωσδήποτε. Επίσης, πολλά θα παιχτούν από το πόσο survivor είσαι, γιατί αυτό είναι κι ένα από τα μαθήματά σου.
    Όσο για τον Κρόνο, δεν ήταν μόνο διέλευση από τον ωροσκόπο σου, αλλά είχες και επιστροφή Κρόνου και έκανε αντίθεση με τη Σελήνη σου, γι'αυτό και ήταν έντονη αυτή η διέλευση.
  • Alaia @ 01.09.2009 20:24
    βοήθεια κάποιος που να γνωρίζει?
  • Alaia @ 06.07.2009 12:20
    καλησπέρα σε όλους! θα ηθελα μια μικρη βοηθεια σαν καινούρια σχετικά, όποιος ξέρει παρακαλώ να μου πει.....έχω τον Κρόνο στον πρωτο οίκο, στον ωροσκόπο, σε συνοδο με το Δία κ αντίθεση με τη σελήνη, κ τον πλούτωνα στο δευτερο σε συνοδο με τον ήλιο (είμαι ζυγός). Ποιός από τους 2 πλανητες με επιρρεαζει περισσότερο τελικά? η είσοδος του κρόνου στο ζυγό θεωρείται ότι θα φέρει θετικές αλλαγές κτλ ή να περιμένω ακόμα χειρότερα? (να σημειώσω εδώ ότι περνώντας από τον ωροσκόπο μου ο κρόνος ήδη μου "άλλαξε τα φώτα", αλλά έφερε και θετικές και επικοδομιτικές αλλαγες στη ζωή μου). και αν γνωρίζει κάποιος , η είσοδος του πλούτωνα στον αιγόκερω σημαίνει ότι θα πέσει στον 5ο οίκο μου.....να ανησυχήσω πολύ? ευχαριστώ για όποιον γνωρίζει, εκ των προτέρων
  • aggelina @ 22.06.2009 21:46
    Διαβάζοντας το πολύ καλό άρθρο σχετικά με τον Πλούτωνα και πώς επιρεάζει το κάθε ζώδιο, καθώς και τα σχόλια μου γεννήθηκαν οι παρακάτω απορίες... εγώ είμαι στις πρώτες μοίρες της Παρθένου με σύνοδο με Αφροδίτη στην τελευταία μοίρα του Λέοντα... πως με επιρεάζει? ή δεν μετράει? και η άλλη μου ερώτηση είναι, ένας Σκορπιός επιρεάζεται λόγω κυβερνήτη αλλά κάνει και σύνοδο ακριβείας η γενέθλια Αφροδίτη του με τον Πλούτωνα, και μοναδική όψη της τρίγωνο με Σελήνη... τι μπορεί να συμβεί;
    Α! και κάτι ακόμα οι τελικές αλλαγές γίνονται όταν περάσει για τελευταία φορά ένας πλανήτης και κάνει όψη;
  • gb488 @ 22.03.2009 17:22
    ακριβώς την ίδια ώρα και μέρα που γεννήθηκε αλλά φέτος ο Ήλιος είναι στην ίδια μοίρα και τα ίδια λεπτά....χμμμμ...
  • gb488 @ 22.03.2009 17:19
    ευχαριστώ stargazer, θα τον φτιάξω! aries, τί σε τρόμαξε; ελπίζω να μην έγινε αφορμή κάτι που είπα
  • Aries81 @ 22.03.2009 12:44
    Καλέ το διάβασα και τρόμαξα!!! Αυτήν την έκρηξη πολύ τη φοβάμαι...
  • Stargazer @ 22.03.2009 12:29
    O χάρτης της ηλιακής επιστροφής φτιάχνεται τη στιγμή - μα ακριβώς τη στιγμή - που ο Ήλιος επιστρέφει στη μοίρα, λεπτό και δευτερόλεπτο της γενέθλιας θέσης του. Αυτό μπορεί να είναι την ίδια μέρα με την ημερομηνία των γενεθλίων, αλλά μπορεί και την προηγούμενη ή την επόμενη.
  • gb488 @ 22.03.2009 12:17
    παρεμπιπτόντως να πώ ότι ο ηλιακής επιστροφής "δένει" πολύ με τον γενέθλιο χαρτη, αν βέβαια φτιάχνω τον ηλιακής επιστροφής σωστά. ϊδια ώρα, ίδια μέρα σε άλλο έτος...και ίδιος τόπος αφού δεν άλλαξε τόπο διαμονής..
  • gb488 @ 22.03.2009 11:27
    ο γενέθλιος (τον οποίο έχω αυτή τη στιγμή στο προφίλ μου) έχει Πλούτωνα σε γωνιακό οίκο (4ος) σε αντίθεση με τον ήλιο στο 10ο. Ο Πλούτωνας κάνει και ένα τετράγωνο με Άρη , αλλά οκ!
    Στο Σκορπιό έχει Ουρανό (οκ όλη η γενιά) αλλά και το Βόρειο Δεσμό. Δεν ξέρω κατά πόσον, επειδή ο βόρειος δεσμός είναι το κάρμα μας, αυτό μπορούμε να το πούμε πολύ "πλουτώνιο" χαρακτηριστικό. Γενικά ο χαρακτηρισμός μου του χάρτη ως πλουτώνιο βασίστηκε μάλλον στην αντίθεση του ήλιου με τον Πλούτωνα, ίσως έδωσα μεγαλύτερη σημασία απ'ότι έπρεπε σε αυτό που είπες περί ισχυρών όψεων με τα Φώτα. διότι γενικά ο χάρτης δεν είναι και συγκλονιστικά Πλουτώνιος!
    ακόμα ο Πλούτωνας είναι στον 6ο του....
    και να προσθέσω εδώ και κάτι άλλο που είναι στο μυαλό μου αλλά δεν ξέρω πως να το ερμηνεύσω...
    πως συνδέονται όλα αυτά που του "τυχαίνουν" με Πλούτωνα με το δικό μου τετράγωνο της τριπλής συνόδου (και μάλλον και καζίμι) Σελήνης - Δία - Κρόνου με το διελαύνοντα Πλούτωνα;
    Μήπως κι από εκεί ενημερωνόμαστε για κάποια αλλαγή στο σπίτι (σελήνη); το οποίο προφανώς είναι κοινό....
    συγγνώμη για τη φλυαρία μου...
    θα σας αφήσω για λίγο καθώς μια υποχρέωση με καλεί...
  • gb488 @ 22.03.2009 11:13
    stargazer, πρώτα - πρώτα να σου πώ ότι σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είδα την απάντηση σου ακριβώς την στιγμή που προσπαθούσα να του εξηγήσω πως πρέπει "να το βγάλει από μέσα του"! Έχει πετάξει και μια δερματίτιδα τώρα και κάθε φορά που προβληματίζεται τον ζώνει..κι αυτά για να είναι "εντάξει" απέναντι στους άλλους! Γι'αυτό και με "άγγιξε" το κομμάτι περι ξεριζώματος των καρκινωμάτων. Εγώ εκεί θέλω να πιστεύω ότι θα εντοπιστεί το ζήτημα. Λέγοντας ότι διάβασα "κουφά" στο ιντερνετ εννοούσα ότι συνέχεια σε όψεις Πλούτωνα έβλεπα αναφορές σε ατυχήματα κτλ και δεν κρύβω ότι επηρεάστηκα ελαφρώς...παρά βέβαια όλες τις διαβεβαιώσεις του σταρντομ που βεβαίως είναι πάρα πολύ σωστές (κοιτώντας το παρελθόν).
    προοδευμένο χάρτη δεν ξέρω να βγάζω, θα δυσκολευτώ; δε νομίζω....
    Πλουτώνιος ο χάρτης είναι με την έννοια ότι ο Πλούτωνας κάνει ισχυρές όψεις με τον Ήλιο (τις οποίες δεν μπορώ να δώ στη σχέση με τον πατέρα) αλλά και με άλλους πλανήτες. Δυστυχώς είμαι σε φάση που δεν μπορώ να δώ τους δύο χάρτες (και της ηλιακής επιστροφής μαζί).
    όσον αφορά το χάρτη ηλιακής επιστροφής, αυτό που με "κούνησε" λιγάκι είναι ότι την ημέρα των γενεθλίων (26/3 - την Πέμπτη) ο Πλούτωνας κάνει τετράγωνο με Σελήνη, ήλιο, ανάδρομη Αφροδίτη και Ερμή και επηρεάζει το γενέθλιο ήλιο του ασφαλώς , το μεσουράνημά του (γωνία) και τον Ερμή του από τους Ιχθύες όμως. έχει ωροσκόπο καρκίνο άρα ναι, ο Πλούτωνας είναι σε γωνιακό του οίκο, αλλά θα σε γελάσω για τις μοίρες στις οποίες βρίσκεται η ακμή ώστε να δώ αν ο πλούτωνας έχει μπεί στον 7ο ή ακόμα....Επανέρχομαι με αυτό! Α αυτό το τετράγωνο το τετραπλό με Πλούτωνα είναι όλο μέσα στο 10ο του...
    Πιστεύω από αυτά που μου λες ότι δεν είμαι λάθος στο ότι βροντοφωνάζει το θέμα Πλούτωνα...
    Να πώ επίσης ότι τα θέματα που του δημιουργούν τα μεγάλα του διλλήματα είναι οικογενειακής φύσεως, έχουν άμεση σχέση με τα αδέρφια του (τώρα ο κρόνος είναι στον 3ο του και δείχνει μάλλον οριστικό σπάσιμο σχέσεων γιατί το ξεκαθάρισμα μοιάζει λίγο δύσκολο) και πηγάζουν σε μεγάλο βαθμό και από το γάμο του...
    Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ....
  • Stargazer @ 22.03.2009 09:36
    gb488, θα σου πω την προσωπική μου άποψη, που σημαίνει ότι υπάρχουν κι άλλες και δεν είναι απαραίτητα η δική μου η σωστή. Όπως λες κι εσύ, διάβασες διάφορα στο νετ κι αν ψάξεις κι άλλο, θα διαβάσεις ακόμη περισσότερα. Εγώ είμαι της άποψης "Keep it simple". Δεν θεωρώ ότι πρέπει να μας πιάνει πανικός όταν ο Πλούτωνας σχηματίζει ημιτετράγωνο με τον Χείρωνα π.χ. Λες ότι είναι πλουτώνιος ο χάρτης του ατόμου αυτού, εγώ δεν τον έχω δει, αλλά σε πιστεύω. Κοιτάς πρώτα τον προοδευμένο χάρτη. Ενεργοποιείται εκεί ο Πλούτωνας; Κι όταν λέω ενεργοποιείται, εννοώ με βασικές και ακριβείς όψεις Ήλιου, Σελήνης, Ωροσκόπου, Μεσουρανήματος. Λες ότι ο χάρτης της ηλιακής επιστροφής βροντοφωνάζει Πλούτωνα. Πώς; Είναι ο Πλούτωνας σε γωνιακό οίκο; Κι αν ναι, στο ίδιο ζώδιο με τη γωνία και πόσο κοντά σε αυτήν; Οι γωνίες του χάρτη της ηλιακής επιστροφής κάνουν σύνοδο ακριβείας με τον γενέθλιο Πλούτωνα; Ο κυβερνήτης του χάρτη της ηλιακής επιστροφής έχει σχέση (όψη) με τον Πλούτωνα; Γενικά οι πλανήτες της ηλιακής επιστροφής είναι σε γωνιακούς οίκους; Και κυρίως, οι γωνίες της ηλιακής επιστροφής είναι στην ίδια ποιότητα ζωδίων με τον γενέθλιο; Δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα, υποτίθεται θα το κρατούσα απλό (lol), αλλά δεν θα έδινα - εγώ προσωπικά - μεγάλη σημασία στον χάρτη της ηλιακής επιστροφής, αν αυτός δεν δένει καθόλου με τον γενέθλιο ή προοδευμένο χάρτη. Τέλος, κοίταξε τον Πλούτωνα σε διέλευση τώρα από τον Αιγόκερω και δες τι όψεις κάνει.
  • gb488 @ 22.03.2009 08:45
    "Οταν όμως ο Πλούτωνας ενεργοποιείται στο χάρτη μας, τα ψέματα τελειώνουν. Και είτε μας αρέσει είτε όχι, ήρθε η ώρα να ξεριζωθούν τα καρκινώματα. Γιατί είναι ακριβώς αυτά, τα καρκινώματα, που αποτελούν τροχοπέδη στην εξέλιξή μας."
    Μου αρέσει!!!!! Μακάρι τα πράγματα να είναι έτσι!
  • gb488 @ 22.03.2009 08:39
    * όχι φάτσα που κλείνει το μάτι, ερωτηματικό και κλείσιμο παρένθεσης
  • gb488 @ 22.03.2009 08:38
    Αγαπημένε μου stargazer, έχω κάνει κάποιες σχετικές ερωτήσεις στο σάιτ και δε θέλω να γίνομαι σπαστική ούτε να φαίνομαι γκρινιάρα. Επειδή ο χάρτης ηλιακής επιστροφής του πιο σημαντικού ανθρώπου στη ζωή μου "βροντοφωνάζει Πλούτωνα" όπως λες και έχει και αρκετά πλουτώνιο χάρτη (δεν μπορώ να το δώ στην πράξη αλλά μήπως μου χτυπάει καμπανάκι ότι δεν τον ξέρω καλά, θα ήθελα από σένα μια γνώμη σχετικά με το πως μπορώ να βοηθήσω την κατάσταση. Δε ζητάω κάποια μασημένη απάντηση, ίσως υπάρχει κάτι που μπορώ να ψάξω περαιτέρω, μια κατεύθυνση προς την οποία μπορώ να οδηγήσω τη σκέψη μου για να καταλάβω κτλ...Μήπως και μπορέσω να δω τί πρέπει να προσέξει, να τον ενθαρρύνω προς κάποια δράση κτλ...Αν βέβαια μπορώ να κάνω και κάτι τέτοιο...
    Γιατί έψαχνα στο νετ για ερμηνείες σε χάρτες ηλιακής επιστροφής μπας και καταλάβω και όπου είχαμε όψεις Πλούτωνα όλο για κάτι κουφά έλεγαν και αποθαρρύνθηκα...
    ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον θελήσει να ασχοληθεί (πράγμα που δεν είναι απαραίτητο!)
  • gb488 @ 22.03.2009 08:24
    η πρώτη έκλειψη του Ιουλίου είναι στις 7. Κατά τη διάρκεια των εκλείψεων, δέκα μέρες πριν την πρώτη (7/7 - 10, χιχι) και 3 μετά την τελευταία, σχηματίζεται αυτό που ονομάζουμε "περίοδος εκλείψεων". Άρα ανεμελιά μου στο τσάκ προλαβαίνεις! Παρεμπιπτόντως, 25/6 τί μέρα είναι;
  • anemelia @ 17.03.2009 14:31
    gb 488 ευχαριστώ για το κουράγιο...
    ο γάμος είναι στις 25, οπότε θα κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, μήπως και τις ξεγελάσω τις εκλείψεις και δεν με χτυπήσουν αλύπητα!
  • gb488 @ 13.03.2009 11:03
    κοίταξε μήπως σε πιάνουν οι εκλείψεις τον Ιούνιο (από 25 και μετά) και άσε τον Πλούτωνα...αναλόγως με τις μοίρες σου μπορεί και το 2024 να επηρεαστείς...
  • anemelia @ 13.03.2009 10:41
    Μάλλον έφτασεν η ώρα μου..

    Κριός με ωροσκόπο και σελήνη στον καρκίνο, αντίθεση ήλιου -πλούτωνα και εξάγωνο σελήνης- πλούτωνα...

    Τι περίπου να περιμένω ?? Μήπως να αναβάλλω το γάμο που προγραμματίζω τον Ιούνιο για το 2025 που θα είμαι και γιαγιούλα???
  • emena @ 08.03.2009 12:43
    Μια αντιθεση του πλουτωνα με σεληνη κ ενα τετραγωνο με την αφροδιτη χαρακτηριζουν ενα χαρτη πλουτωνιο?
  • Stargazer @ 08.03.2009 11:48
    Πλουτώνιος χάρτης: Π.χ. Πλούτωνας σε σύνοδο με τις γωνίες (ωροσκόπος, Μεσουράνημα κλπ.) και σε στενές όψεις με τα φώτα κυρίως. Ή μια πληθώρα πλανητών στον Σκορπιό.
    Ο χάρτης της ηλιακής επιστροφής είναι ο χάρτης που φτιάχνουμε κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μας και δείχνει τις τάσεις για τον επόμενο χρόνο, πάντα όμως σε συνάρτηση με τον γενέθλιο χάρτη.
  • emena @ 08.03.2009 11:24
    Aυτα που δεν καταλαβαινω:1)πλουτωνιος γενεθλιος χαρτης κ 2)χαρτης ηλιακης επιστροφης.Υπαρχει πιθανοτητα διευκρινησεων?Ευχαριστω.
  • gb488 @ 08.03.2009 10:55
    Με σελήνη (και Ουρανό) στο Σκορπιό, και τον γενέθλιο Πλούτωνα να τεραγωνίζει σύνοδο Ήλιου - Δία (και να κάνει και όψεις εξαγώνου με Ερμή και Πόσει), θεωρείται "πλουτώνιος" ο χάρτης ή είναι λίγα;
  • Stargazer @ 08.03.2009 10:00
    Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Ο Πλούτωνας πέρσι μπήκε για πρώτη φορά στον Αιγόκερω και θα μείνει μέχρι το 2024.

    Kriarina, νομίζω ότι έχεις την πιο σωστή στάση, ούτε κλάματα χρειάζονται, ούτε πανικός.

    Nanouka83, εσύ βρίσκεσαι από πέρσι σε περίοδο Πλούτωνα, λόγω του προοδευμένου Ήλιου σου, οπότε ήδη είσαι μέσα στο γήπεδο και δεν χρειάζεται να περιμένεις πότε θα πιάσει ο Πλούτωνας τον Ήλιο και τη Σελήνη σου, που δεν θα αργήσει. Οπότε ψυχραιμία και δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις ένα τρομακτικό γεγονός που ίσως δεν έρθει ποτέ. Τα γεγονότα του Πλούτωνα έρχονται στις περιπτώσεις που εμείς δεν εννοούμε να καταλάβουμε ότι πρέπει να κάνουμε αλλαγές. Αν το καταλαβαίνουμε και συνεργαστούμε, δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε καμιά καταστροφή.

    Jazzychick, εσύ είσαι έτσι κι αλλιώς παιδί του Πλούτωνα, αν είναι σωστός ο χάρτης στο προφίλ σου. Τόσο ο Ήλιος σου όσο και η Σελήνη σου είναι σε στενή γωνία με αυτόν, οπότε μπορεί ήδη να είχες πλουτώνιες εμπειρίες στη ζωή σου. Όπως και νά'χει, λόγω χάρτη, είσαι καλύτερα προετοιμασμένη και περισσότερο εξοικειωμένη με την πλουτώνια ενέργεια.

    gb488, ναι, δεν μπορούμε να πούμε ότι κάποιος με Ήλιο στις τελευταίες μοίρες των παρορμητικών επηρεάζεται από τώρα. Θα πρέπει να πλησιάσει ο Πλούτωνας αρκετά κοντά. Όσο για την μοίρα 0, ο Πλούτωνας θα ξαναγυρίσει εκεί ανάδρομος φέτος για τελευταία φορά.

    Τέλος, δεν χρειάζονται υπερβολές. Οποιαδήποτε διέλευση θα πρέπει να ερμηνεύεται βάσει του γενεθλίου χάρτη, θα πρέπει να υπάρχει εκεί τουλάχιστον ως προοπτική. Δεν έχουμε έρθει όλοι σε αυτόν τον κόσμο για να ζήσουμε σώνει και καλά τη μία πλουτώνια εμπειρία πίσω από την άλλη. Σκεφτείτε ότι δεν είναι λογικό αυτή τη στιγμή όλοι όσοι έχουν Ήλιο στις 3ο του Αιγόκερω ανά τον κόσμο να βιώνουν κάτι το συγκλονιστικό είτε με την καλή είτε με την κακή έννοια. Πάντα κάτι υπάρχει στον χάρτη μας που δείχνει δυσκολία, όμως για τους περισσότερους από μας οι μέρες μας κυλούν χωρίς να συμβαίνει κάτι δραματικό. Αν όμως, ο γενέθλιος χάρτης μας είναι πλουτώνιος, έχουμε μια ισχυρή διέλευση Πλούτωνα, στον προοδευμένο χάρτη μας έχουμε μια σημαντική όψη με τον Πλούτωνα και ο χάρτης της ηλιακής επιστροφής βροντοφωνάζει Πλούτωνα, τότε ναι, ήρθε η ώρα για να ζήσουμε κάτι από αυτά που περιγράφονται στο άρθρο.
  • nanouka83 @ 07.03.2009 20:00
    Εχω την εξης απορια,ειναι δυνατον να μην μου συμβει κατι τρομακτικο αφου ειμαι καρκινος με σεληνη αιγοκερω, ωροσκοπο ζυγο και μεσουρανημα στον καρκινο?Τωρα αρχιζω να καταλαβαινω για τον πλουτωνα.
  • Ifigenia82 @ 04.03.2009 21:56
    Πολύ ωραίο άθρο!
    Θα ήθελα όμως να ξέρω από πότε μέχρι πότε θα είναι ο Πλούτωνας στον Αιγοκερω;
  • kriarina @ 03.03.2009 13:36
    Πέτρο Ελευθεριάδη μπράβο για το άρθρο. Έχεις πιάσει τον σφυγμό όλων μας, οι αναλύσεις σου είναι ωραιότατες όσο κι αν δεν αρέσουν σε μερικούς από μας και μας ξεβολεύουν.. Ως Κριός με ωροσκόπο Ζυγό και αφού θα γκρεμιστεί το σύμπαν γύρω μου ας πάρω από τώρα την τσάπα ν αρχίζω να γκρεμίζω από μόνη μου μπας και βρω τον θησαυρό του μακαρίτη πρώτη..
  • kriarina @ 03.03.2009 13:30
    starouba πρόσεχε την υγεία σου, τον εαυτό σου, σε παρακαλώ.. ξεκουράσου και λίγο, άσε τίποτε για αργότερα... ρίξε έναν υπνάκο και ξύπνα σε καναδυό χρόνια σε παρακαλώ..
  • pinguinaki @ 24.02.2009 23:44
    Egw pou eimai toksotis me wroskopo aigokerw....ti 8a upostw??opoios kserei as mou apantisei!!!
  • jazzychick @ 15.02.2009 22:14
    wraia, ktipa ki allo...kai persi halia kia fetos pali ti na pw gennithika to 81 ehw ploutona ston zugo kai eimai karkinos ,ase pou ton ehw kai tetragwno me ton ilio wraiaaa..snif klaps ligm
  • starouba @ 03.02.2009 22:18
    εχω πλουτωνα σε συνοδο με κρονο στον 6ο επισης κρονο σε συνοδο με βερτεξ στον 6ο και ειμαι κριος θα φερει καλα το 2009 και 2010?
  • gb488 @ 28.01.2009 21:43
    Δλδ, γιατί δεν εννοώ να το καταλάβω, εάν κάποιος έχει Ήλιο στις 28 του Καρκίνου ή του Κριού ή...θα επηρεαστεί από τον Πλούτωνα το 2023 και 2024 ή από τώρα κάτι αισθάνεται;
    Κι αν έχει στις 0 του Καρκίνου (έχω μια τέτοια περίπτωση) τώρα που ο Πλούτωνας είναι πιά στη 2η του Αιγόκερου (ανοχή +- 1 δεν είπαμε, πάει, ξεμπέρδεψε; (αν είναι έτσι πολύ αναίμακτα, ευτυχώς!)!
  • Ginnie @ 25.01.2009 21:10
    Είναι δυνατόν! Πόσο άλλο κάρβουνο δηλάδή! Μα γιατί δε με θέλει? Πεθαίνω!! Νερό νερό γρήγορα!
    Δηλαδή δεν υπάρχει ελπίδα?
  • gigi65 @ 25.01.2009 19:45
    dhl egw pou eimai tauros me wroskopo aigokerw selhnh ,ourano,krono kai poseidwna ston krono ti 8a pa8w???? 8a ginw metallagmeno ???
    eleos piaaaaaa den me blepw kalaaa
  • FEGGARAKI @ 20.01.2009 21:49
    Πολυ αληθινο το αρθρο, μια Παρθενος φιλη μου εχασε ξαφνικα τον συζυγο της, ο συντροφος μου που ειναι Τοξοτης εχασε το χαμογελο του, η Διδυμος κολητη μου περασε δεινα με τον ερωτα της κι εγω; ατε καλυτερα να μην αναφερω.....
  • yxenitsa @ 18.01.2009 20:24
    Παντως εγω που ειμαι ψαρι τελευταιων ημερων , εχω ωροσκοπο - κρονο-χειρωνα στις 20 μοιρες του ιχθυ δεν κακοπερασα τοσο τα τελευταια χρονια!!! Ισα ισα κατασταλαξα σε πολλα εγινα πιο ωριμη και απαλλαχτηκα και απο πολλα πραγματα που με καταπιεζαν. ΑΑΑΑ ξεχασα και με γενεθλιο πλουτωνα και ουρανο στην παρθενο, με μεσουρανημα στον τοξοτη και δια στους διδυμους.........ουφ.Τωρα περιμενω το τετραγωνο του πλουτωνα στον ερμη μου και στον αρη μου στον κριο !!! ελπιζω να ζησω γιατρε μου!!!!!
  • fanitsa @ 13.01.2009 23:45
    και συγνωμη για πόσο καιρό θα είναι αυτός ο πλούτωνας στον αιγοκερω??δεν μας βλέπω καλά...
  • Lidi @ 13.01.2009 12:53
    Για τους Λέοντες υπάρχει κανένα καλό αστρολογικό νέο επιτέλους? Τι θα γίνει? Και με τον Πλούτωνα, πάλι χάλια μας τα λέτε... Ωχου πια! Όντως έχουμε κουραστεί...
  • georgini @ 12.01.2009 13:55
    "Οι Τοξότες των τελευταίων ημερών μπορεί ακόμα να ψάχνετε στα τυφλά, αναζητώντας στήριγμα, θα το βρείτε όμως, είναι ζήτημα χρόνου.... " μακάρι... τα τελευταία χρόνια ο πλούτωνας εχει περάσει από τον γενέθλιο ποσειδώνα είναι ακόμα πολύ κοντα στον ήλιο μου.. και.. συνεχίζει ακαθεκτος για τον άρη μου και στην συνέχεια αντίθεση με AC... όλα ζήτημα χρόνου είναι... πόσου χρόνου είναι το θέμα!!!!
  • serenata @ 11.01.2009 15:39
    Εκπληκτικό κείμενο! εκπληκτικό, όσο να πείς νιώθεις μια παρηγοριά και ένα κουράγιο διαβάζοντάς το. Σε μερικά σημεία δε, λες και 'με φωτογραφίζει'.

    Καλή συνέχεια χχ
  • fotoula @ 11.01.2009 12:55
    poli wraio keimeno, bravo!!! poli swsta ta briskw!
  • selcouth @ 11.01.2009 02:16
    Σ'ευχαριστώ Stargazer που ασχολήθηκες και μου έδωσες μια απάντηση. Να είσαι καλά. Το θέμα είναι ότι μετά απ΄όλα αυτά που έχουν συμβεί νιώθω -έχεις δίκιο, πιο δυνατή- αλλά και πολύ κουρασμένη. Ούτε πανικό δεν μπορώ να νιώσω πια από την κούραση!!! gb488, δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά πάντα βρίσκουμε την δύναμη να αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις. Κατά έναν περίεργο τρόπο επιβιώνουμε! Αυτό δεν σημαίνει ότι θα περάσουμε όλοι τα ίδια! Απλώς σε ορισμένους πέφτουν μαζεμένα και μετά γκρινιάζουν όπως έκανα εγώ σήμερα!
  • Marilu @ 10.01.2009 17:53
    Θα ήθελα μια άποψη για τον Πλούτωνα στον χάρτι μου. Γεννημένη 10.09.75 ώρα 11.30 το πρωί. (ωροσκόπος Σκορπιός)
  • gb488 @ 10.01.2009 14:59
    Προφανώς κι έτσι είναι, αλίμονο κι αν δε το καταλάβαινα
  • Stargazer @ 10.01.2009 14:50
    Gb488, ας αποδραματοποιήσουμε λοιπόν την κατάσταση. Ο Πλούτωνας βρισκόταν για 12 χρόνια στον Τοξότη και επηρέασε τα μεταβλητά ζώδια κυρίως και τη γενιά με Πλούτωνα στην Παρθένο. Δόξα τω Θεώ, δεν εξαφανίστηκαν τα μεταβλητά ζώδια από προσώπου γης ούτε σωριάζονταν νεκροί στη μέση του δρόμου. Είχαν τις πλουτώνιες εμπειρίες τους - όσοι είχαν - και ακόμη κι αυτοί που επηρεάστηκαν πολύ έντονα, όπως π.χ. ο/η selcouth, βρίσκονται ακόμη εδώ ανάμεσά μας και συζητάμε. Επομένως δεν βάζουμε την ουρά κάτω από τα σκέλια ούτε πλάθουμε σενάρια καταστροφής. Καλό είναι το πρώτο διάστημα τουλάχιστον που ασχολούμαστε με την αστρολογία, να μην κοιτάμε μόνο το μέλλον, αλλά και το παρελθόν. Κι εκεί θα ανακαλύψουμε πως -χωρίς να είχαμε γνώση τότε - έχουμε περάσει ξανά στο παρελθόν και από Πλούτωνες και από Κρόνους και από Ουρανούς. Στη συντριπτική μας πλειοψηφία επιβιώσαμε. Γι'αυτό και σε καμιά περίπτωση δεν πανικοβαλλόμαστε.
  • gb488 @ 10.01.2009 14:29
    Πολύ ωραίο άρθρο πράγματι....Αλλά, αυτός ο Πλόύτωνας ομολογώ με έχει φοβήσει....Φοβάμαι:
    για τον αντρούλη μου που είναι Κριός των πρώτων ημερών με ωροσκόπο Καρκίνο...
    τον πατερούλη μου -κυρίως- που είναι Ζυγός και τριάντα χρόνια μαζεύει κι άμα κάνει το μπάμ θα μας πάρει όλους και θα μας σηκώσει (τον παιδεύει Αιγοκερίνα σκληροπυρηνική που όλα τα κοροϊδεύει και φοβάμαι τί θα λουστεί)
    για μένα που βασικά είμαι ένας Ζυγός με τον Ήλιο μου στο Λέοντα
    για τη συντριπτική πλειοψηφία των φίλων και συγγενών μου που είναι επίσης Ζυγοί (κάπως εξηγούνται όλα)
    ...........
    αλλά το να βγούμε πιο δυνατοί μέσα από τις καταστάσεις είναι κάτι που πρέπει να επιδιώκουμε...
    Τρέμω τις αλλαγές σα σταθερή αλλά η αλήθεια είναι ότι τον εαυτό μου πολύ θέλω να τον αλλάξω....Τώρα τα άλλα....Τί να πώ...Διαβάζω και για θανάτους κυριολεκτικούς και μεταφορικούς και κάπως μου φαίνεται...
  • Stargazer @ 10.01.2009 14:10
    vickaki26, εκτός από τον Ήλιο μας έχουμε κι άλλους πλανήτες σε διαφορετικά ζώδια, οι οποίοι και επηρεάζονται αναλόγως. Γι'αυτό και το άρθρο όπως βλέπεις δεν αναφέρεται μόνο στους Ήλιους (δηλαδή αυτό που λέμε ζώδια), αλλά και σε όσους έχουν πλανήτες στα παρορμητικά ζώδια, που θα επηρεαστούν από δω και πέρα. Εσύ λοιπόν, εκτός από Ήλιο στον Κριό, έχεις και μια Αφροδίτη στο τέλος των Ιχθύων, η οποία το διάστημα που αναφέρεις τετραγωνιζόταν με ακρίβεια από τον Πλούτωνα στον Τοξότη. Ήταν μια από τις κατάλληλες περιόδους στη ζωή σου για να συνάψεις μια πλουτώνια σχέση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Πλούτωνα και την Αφροδίτη, διάβασε και το αστρομάθημα "Αφροδίτη, η υψηλή τέχνη των σχέσεων".
  • Stargazer @ 10.01.2009 11:15
    selcouth, όπως είναι φυσικό δεν μπορεί ο κάθε αστρολόγος ή αρθρογράφος να έχει μπροστά του τον αστρολογικό μας χάρτη και να κάνει προβλέψεις ή αναλύσεις ειδικά για μας. Ρωτάς γιατί είχες αυτές τις εμπειρίες τότε. Με βάση τον χάρτη που έχεις στο προφίλ σου, έχεις Σελήνη στον Σκορπιό, στον 8ο οίκο και καθώς είσαι Καρκίνος, η Σελήνη αυτή κυβερνά και τον Ήλιο σου. Δεν υπάρχει πιο πλουτώνια Σελήνη από τη δική σου. Είναι μια Σελήνη των κυριολεκτικών και μεταφορικών θανάτων όπως λες και μόνος/η σου. Στο ξεκίνημα της περιόδου που αναφέρεις, ο Πλούτωνας, ο πλανήτης των κυριολεκτικών και μεταφορικών θανάτων βρισκόταν σε σύνοδο με την πλουτώνια Σελήνη σου και έκανε αυτόν τον εκρηκτικό συνδυασμό. Στη συνέχεια, δεν ηρέμησες γιατί ανήκεις στη γενιά με σύνοδο Πλούτωνα-Ουρανού στην Παρθένο σε αντίθεση με Κρόνο και Χείρωνα στους Ιχθύς. Διάβασες στο άρθρο για τη δύσκολη φάση που περνάμε όλοι μας όταν ο Πλούτωνας τετραγωνίζει τη γενέθλια θέση του. Στη δική σου περίπτωση ήταν τόσο έντονο γιατί ο Πλούτωνας δεν τετραγώνισε μόνο τον γενέθλιο εαυτό του, αλλά και τον Ουρανό και τον Κρόνο και τον Χείρωνα. Εν συντομία, ο Πλούτωνας, όπως και κάθε άλλος πλανήτης, δεν μας "χτυπάει" μόνο μια φορά και ησυχάζουμε. Πάντα θα υπάρχει στον χάρτη μας κάπου. Αν δε έχουμε και γενετική προδιάθεση, όπως εσύ, σε τέτοιου είδους εμπειρίες, δεν γλυτώνουμε ποτέ. Η δύναμη όμως που απέκτησες και θα αποκτήσεις μετά από όλα αυτά δεν θα συγκρίνεται με κανενός άλλου.
  • vickaki26 @ 10.01.2009 10:42
    εχω την εξης απορια...πως ενω ο πλουτωνας μπηκε στον αιγοκερω στις 24/12 εγω την ερωτικη εμπειρια που περιγραφετε τοσο δραματικη ωστε να χωριζει τη ζωη καποιου σε "προ Πλουτωνα" και "μετα Πλουτωνα", την εζησα τον Οκτωβρη και Νοεμβριο? Παιζει κανενα ρολο το οτι ειμαι γεννημενη 2η μερα του κριου και εχω πολυ Κριο & Ζυγο στο ωροσκοπιο μου καθως και MC καρκινο, οποτε και ολη αυτη η επιρροη με "επιασε" νωριτερα?
  • selcouth @ 10.01.2009 07:56
    Αγαπητέ κύριε Πανόπουλε, γιατί εγώ αυτό το έργο με τον Πλούτωνα το έχω ξαναδεί κι ας μην ήταν στον Αιγόκερω; Από το 1993-2005 (με οριστικά αποτελέσματα από το 2001-2005) δεν έμεινε τίποτα όρθιο στην ζωή μου. Η καταστροφή και ο θάνατος (μεταφορικοί και κυριολεκτικοί θάνατοι) σε όλο τους το μεγαλείο και σε όλους τους τομείς. Έχασα τους πάντες και τα πάντα. Τα ξανάφτιαξα όλα από την αρχή κι ακόμα η προσπάθεια δεν έχει ολοκληρωθεί. Πάλι τα ίδια; Αλλά θα μου πείτε αν τα έχεις χάσει όλα, τί σε κόφτει ο Πλούτωνας που σου χτυπάει την πόρτα; Εχμ... ναι... σωστό κι αυτό!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...