παρακαλώ περιμένετε...

ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ 12.06.2013 - ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

36 σχόλια
  • nescafe @ 15.06.2013 13:51
    ρωτησα:την αγαπας?απαντησε ναι.ειπα αντιο,ευχηθηκα τα καλυτερα και προχωραω...λιγο τα πρωτα βηματα μετα την αληθεια ειναι δυσκολα.αλλα εγω τη ζητησα.καλυτερα ετσι.
  • nohope @ 13.06.2013 21:41
    Εγώ την έχω δει Πηνελόπη...στην Ιθάκη ακόμα στρίβουν...

    Εξακολουθώ να είμαι στον κόσμο μου και κυρίως να επαναλαμβάνομαι : το βρίσκω όλο αυτό, που συμβαίνει άκρως απαραίτητο και εποικοδομητικό...

    δεν λέω ότι δεν πονάει και σίγουρα δεν βρίσκομαι έξω από το χορό, κάθε άλλο, αν πούμε ότι είχα 5 σταθερές, έχω χάσει ήδη τις τέσσερις πριν καν περάσει το κατώφλι και έχω πάρα πολύ δρόμο μπροστά...

    Με έχει ισοπεδώσει, μου έχει δημιουργήσει ένα κενό, που δεν γεμίζει με τίποτα, αλλά έχω πιο πολύ όρεξη και δύναμη από ποτέ. 

    Ίσως και να πάσχω από νευρική αισιοδοξία, αλλά βλέπω ότι υπάρχει λόγος για όλα αυτά ... Βρίσκω επίσης, κάτι το απελευθερωτικό και εντελώς δημιουργικό στο μηδέν. Και αυτό δεν το λέω πίσω από τη φράντζα σε emo style, βλέπω φως στην αίσθηση μεταμόρφωσης, ριζικής αλλαγής και αναγέννησης από τις στάχτες...είμαι σίγουρη ότι θα προσγειωθούμε σε κάτι πολύ λαμπερό από αυτή την ελεύθερη πτώση...

    Στην υγειά του Πλούτωνα και του Ουρανού και των παρορμητικών και σε όλους εμάς λοιπόν!

     

     

    Like the legend of the phoenix, our ends were beginnings...

    What keeps the planet spinning, the force from the beginning...

    We' ve come so far to give up who we are...

    So let's raise the bar and our cups to the stars...

    The present has no rhythm, your gift keeps on giving

    What is this I' m  feeling?

     

    http://www.youtube.com/watch?v=5NV6Rdv1a3I

     

    Ps: Μήπως να αλλάξω το nohope σε toomuch-hope?
  • Annamoz @ 13.06.2013 19:08
    Ευχαριστούμε Stardome για την απάντηση!!! Αναγνωρίζω ότι προσέχεις τι ποστάρουμε στις φυλές, γιατί όντως με αυτή την απάντηση κάλυψες κ εμένα κ τις απορίες μου (είχα ανεβάσει σχόλια κ απορίες για την όψη μερικές μέρες νωρίτερα). Καλά που έχουμε κ έναν ωροσκόπο στα μεταβλητά και .."σωζόμαστε"! χιχιχι 
    Καλά που έχουμε κ έναν ωροσκόπο στα μεταβλητά και .."σωζόμαστε"! χιχιχι 
  • nescafe @ 13.06.2013 18:17
    κυριε stardome!ειστε κομματακι ενοχικος και δε χρειαζεται!ισα ισα που περα απο οτι ειστε παντα ευγενικος,τυγχανει να συμφωνω και με πολλα απο οσα λετε.
     
    ενοχλουμαι οταν καποιοι θελοντας να κανουν την αναλυση μια οψης,η΄καποιες προβλεψεις αρχιζουν την καταστροφολογια οπου δε θα μου αρνηθειτε οτι το 90% των προβλεψεων που διαβαζουμε τεινουν προς το αρνητικο...στους μονους που εχω δει μια αλλη αντιμετωπιση ειναι στην ελισσαβετ και σε εσας.
     
    δε μου αρεσει να με υποβαλλουν,ισως γιατι το παθαινω εντονα.αλλο να μου πουν να προσεχω,αλλο οτι τριτη με πεμπτη θα ψοφισω σα το ποντικι,ακομα και αν ετσι γινει!σε αυτη την εποχη που ολοι βιωνουμε εξαιρετικα δυσκολες καταστασεις χρειαζομαστε λυσεις,και χιουμορ και λιγη γλυκα,οχι ιμαμηδες που μας καλουν να προσευχηθουμε να μην ειναι απολυτη η καταστροφη μας.
     
    εσεις,δεν ανηκετε εκει.αν και πιστευω οτι σε αυτη τη δουλεια,οποιος θελει ειτε μεγαλυτερο κερδος ειτε πιο εξαρτημενους ακολουθους καταφευγει στη καταστροφολογια,σωστα?
     
    τελοσπαντων,οπως και να εχει μου αρεσει η προσεγγιση σας,το οτι καταθετετε γνωσεις και αποψη με ευγενεια,δε με προσβαλει ο υγιης διαλογος και πολλες φορες ειναι αληθεια οτι ψαχνω το δασκαλο μου!ευχαριστω!
  • annastar @ 13.06.2013 16:28
    Επισης σαν κριος που ειμαι με αντιθεση αφροδιτης και πολουτωνα στον χαρτη μου σε εμενα(οσο αφορα και εμενα με την σχεση αυτη που προ ανεφερα) επιρεαζει πιο εντονα το σχημα αυτο ταφ τετραγωνου? ειλικρινα δεν ξαναυπηρξα ποιο διαλυμενη μεσα μου και θα ηθελα μια βοηθεια με το να μου εξηγησετε τι πιστευετε με αυτα που σας προανεφερα.....
  • annastar @ 13.06.2013 16:21
    Stardome θελω να κανω μια σημαντικη ερωτηση για μενα κ ας μην ειμαι αιγικερος. Αυτο το σχημα αφροδιτης ουρανου πλουτωνα πιστευετε πως ηταν ενας λογος να ενεργοποιηθει και η επιθυμια του συντροφου μου(μαλλον πρωην) να απομακρυνθει απο μενα? δεν καταλαβα σωστα αν αυτο το σχημα τους βοηθαει τους αιγοκερους να διαλυσουν μακροχρονιες σχεσεις επειδη δεν βρισκουν πια νοημα η απλα δεν εχουν τον ελεγχο της αλλαγης την οποια θελουν να κανουν?????? Ειλικρινα πρωτη φορα στα τοσα χρονια τον βλεπω τοσο αποφασισμενο και με τοση αρνηση.......Τ ακριβως πρεπει να καταλαβω? Σας παρακαλω εξηγηστε μου....Να καταλαβω πως ειναι μια διαλυση για παντα η μια απλη και συντομη επανασταση του?
  • Stardome* @ 13.06.2013 15:01
    nescafe εσύ ξέρεις καλύτερα για εσένα και για την πορεία σου. Δεν δύναμαι να τοποθετηθώ στο τρόπο με τον οποίο εντελώς προσωπικά βιώνεις τη ζωή. Και αντιλαμβάνομαι ότι όπως μίλησα πιο κάτω μπορεί να υπονόησα κάτι τέτοιο. Δεν είχα διάθεση να κατηχήσω, μονάχα προσπάθησα να δώσω κάποιες άλλες αναγνώσεις (οι οποίες φυσικά πάντα παραμένουν ανοιχτές προς διερεύνηση και απόρριψη). Πάντως αν για οποιοδήποτε λόγο ακούστηκα διδακτικός, ζητώ συγνώμη. Δεν ήταν η πρόθεση μου αυτή.  
  • nescafe @ 13.06.2013 14:18
    stardome,συμφωνω με Jung διαφωνω με τη πλειοψηφια της Greene.δεν νιωθω οτι κολλαει η ζωη μου,οπως και πιστευω οτι κανεις που παρατηρει οτι καποιες στιγμες το βαρος της ζωης του τον κουραζει δε πιστευει οτι εχει πεσει σε ακινησια...ισα ισα,ειναι αυτο που ειπες.η αλλαγη ειναι σα γεννα,δυσκολη.γιατι?γιατι το' εχει ο θεος' δεν εμπεριεχει οργανωση οποτε δε με καλυπτει.
     
    προσπαθω να εχω ολα τα ενδεχομενα στο νου.αυτο κουραζει,φθειρει αλλα ειναι και αυτο που στη καταστροφη με κανει και επιβιωνω.καλως η' κακως καποιος πρεπει να  μετρα και ποσο τον θελει η τυχη του,σωστα?εχω δει οτι λαθη δε μου συγχωρουνται και θεια δυναμη με σωνει μονο αν προσπαθησω φιλοτιμα.
     
     
    σιγουρα,πολλες φορες ζηλευω τους ανειροπολους(αλλο χαρακτηριστικο,δε κανω ονειρα,εχω απλα στοχους,απο παιδι ημουν ετσι) και ξερω οτι δε ζω τη ζωη μου,απλα διεκπεραιωνω...ωστοσο,πλεον με ξερω,ακομα και οταν δε με αντεχω με ξερω.
     
    η αστρολογια ηταν το διαβασμα μου,η καινουργια επιστημη που προσπαθησα να μελετησω οταν ημουν ανεργη.γιατι?για να την απομυθοποιησω.για να υπαρχει ενα ακομα λιγοτερο πραγμα που φοβαμαι.αλλωστε ο καθενας που ηρθε σε αυτον τον καφενε ηρθε για ενα λογο.ο δικος μου ειναι πεζος.φοβος και μοναξια και αναγκη να τα νικησω.
  • 777 @ 13.06.2013 13:22
    αποδεχομαι το εγω μου ωστοσο, δε σημαινει καθηλωνομαι πεισματικα σ'αυτο γιατι ετσι ειμαι εγω ή αυτη ειναι η μοιρα μου, ή αυτες ειναι οι προδιαγραφες μου αστρολογικως. αν δεν μου ερχονται οσα θελω αλλα οσα χρειαζομαι για να εξελιχθω, δεν πρεπει να κανω μια προσπαθεια γι'αυτη την εξελιξη? τιποτα δεν ερχεται ευκολα ..
     
    καλημερα σας
  • mpoumpou255 @ 13.06.2013 13:00
    ατιμε κρονε.......
  • mpoumpou255 @ 13.06.2013 13:00
    psarina ομοιοπαθης της 11ης του αιγοκερου ωροσκοπου.....οπως λεμε της 11ης σεπτεμβριου...
     
    αυτο το αιγοκερισιο θεμα με τον ελεγχο ειναι μεγαλο προβλημα, οπως και το οτι δεν αξιζει τιποτα που δεν εχει γινει με προσπαθεια...και αν ειναι κατι ευκολο να το χαλασουμε για να το δυσκολεψουμε και μετα να αξιζει.....
  • Stardome* @ 13.06.2013 12:47
    nescafe, ο Jung έλεγε: "Ελεύθερη βούληση είναι η ικανότητα να κάνω μετά χαράς αυτό που πρέπει να κάνω". Συνήθως η αποδοχή ότι έτσι θα είναι τα πράγματα, δηλαδή έτσι θα εμφανίζονται στο δρόμο μου όσα είναι σημαντικά για να καταλάβω τον εαυτό μου (γιατί αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα του γενέθλιου χάρτη) και τη θέση του σ' αυτό το κόσμο, είναι το πρώτο βήμα.
     
    Επίσης  η Liz Greene παρατηρεί ότι αυτή η αποδοχή εμφανίζονται συνήθως με μια αίσθηση ότι "η ζωή μου έχει κολλήσει" και παρατηρεί ότι πολλοί άνθρωποι σ' αυτά το στάδιο του "κολλήματος" αποζητούν να έρθουν σε επαφή με ένα ψυχολόγο/ψυχαναλυτή ή και με θέματα όπως η αστρολογία. Λέει ότι για να περιγράφεται η κατάσταση του ατόμου σαν "κολλημένη" υπάρχει προφανώς ένα εμπόδιο που ορθώνεται σ' αυτή τη κίνηση. Κι αυτό συνήθως δεν είναι άλλο από τον Εγώ και το τρόπο ζωής του που προσκολλάται άγρια στο τρόπο που έχει συνηθίσει να βλέπει τα πράγματα.
     
    Για να γυρίσουμε πίσω στο ζώδιο του Αιγόκερω τώρα, αν κάτι συμβολίζει ο κυβερνήτης Κρόνος, είναι αυτή η πεισματική άρνηση στην ανανέωση (αν θυμηθείς ότι καταπίνει τα παιδιά του, δηλαδή όλο το δημιουργικό δυναμικό του και την αλλαγή που αυτό φέρνει) και αυτή είναι μια πτυχή της πορείας του Αιγόκερω. Κάθε φορά, μπροστά σε μια σημαντική αλλαγή ή στροφή στην ζωή, να μπορεί εύκολα να διαχειριστεί την απουσία ελέγχου. Οπότε αν υπάρχει ένα ζώδιο που θα βιώνει κάθε μετάβαση σαν μια δύσκολη γέννα και κάθε αλλαγή σαν μια τιτάνια μάχη και εσωτερικό σχίσμα, αυτό είναι ο Αιγόκερως.
     
    Αυτά σαν μια πιο εσωτερική ματιά στο δυναμικό του ζωδίου σου. Και κάτι ακόμη για το τέλος: πάντα δίνω σημασία σ' αυτά που διαβάζω από όλους σας μέσα στο Stardome* ακόμη κι αν δεν σχολιάζω κάθε στιγμή.
     
  • psarina77 @ 13.06.2013 12:15
    με σολαρ ωροσκοπο στην 11η του αιγοκερω το βιωνω ετσι οπως το περιγραφεις Stardome....μα ετσι ακριβως ομως...
     
     
  • nescafe @ 12.06.2013 23:19
    stardome,συμφωνω τοσο που δε περιμενα καν να δωσει καποιος σημασια στα λογια μου,επειδη ειμαι πλεον πεπεισμενη και η ιδια οτι αυτο ετσι ειναι και ετσι θα ειναι...ευχαριστω για το ενδιαφερον!
  • Stardome* @ 12.06.2013 21:03
    nescafe, κάθε ζώδιο έχει μια πορεία μέσα από την οποία βρίσκει τις δυνατότητες και τις αδυναμίες τους και προσπαθεί να κατακτήσει τη θέση που του ταιριάζει στο κόσμο. Αυτή την πορεία δεν την καταλαβαίνουμε από την αρχή της ζωής μας παρά μόνο όταν αρχίζουμε να βλέπουμε το μοτίβο των επιλογών που πιστεύαμε ότι κάναμε "συνειδητά" και "γνωρίζοντας τι κάνουμε"... Μακάρι να μπορούσα να σου πω ότι αυτό αποφεύγεται ή γίνεται πιο εύκολο για έναν Αιγόκερω, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτός είναι ο τρόπος του. Μπορεί να το αρνείται μια ζωή αν θέλει αλλά αυτό το μονοπάτι δεν αρνείται εκείνον. 
  • mpoumpou255 @ 12.06.2013 20:29
    nes...αν εισαι κρονιασμενος....δε σωζεται η κατασταση...
  • nescafe @ 12.06.2013 17:42
    αυτο αυτο το μαζοχιστικο,του να μεγαλωνουμε τις καμπουρες μας σα τις καμηλες και να μασ τραβα απο τη μυτη το ζορι...αυτο το δραμα,υπαρχει κανενας πλανητης να το διορθωνει?
  • Moss istheboss @ 12.06.2013 15:58
    teleio!
  • mpoumpou255 @ 12.06.2013 15:24
    αααα εχουμε διαβασμα!!!satisfied, satisfief!!!!
  • aurio @ 12.06.2013 15:21
    euxaristoume stardoooommmeee!!!!!!!!! thnx thnx thx!
  • Stardome* @ 12.06.2013 14:59
    mpoumpou255, satisfied? 
  • Stardome* @ 12.06.2013 14:53
    Όταν έχουμε ένα σχηματισμό Ταυ - Τετράγωνο σημαίνει ότι καλύπτονται από πλανήτες τα 3/4 μιας συγκεκριμένης ομάδας οίκων. Στη προκειμένη περίπτωση είναι οι γωνιακοί οίκοι για τα παρορμητικά. Οπότε ας το δούμε συνολικά στα διάφορα επίπεδα ερμηνείας.
     
    Ο κανόνας του ταυ τετραγώνου δηλώνει ότι ο πλανήτης που βρίσκεται στο κοντό πόδι του ταυ είναι αυτός που δέχεται την μεγαλύτερη πίεση και αυτός που θα δεχθεί όλη την ένταση της αντίθεσης. Πάμε να δούμε την αντίθεση πιο στενά πρώτα λοιπόν.
     
    Σε μια αντίθεση Αφροδίτης - Πλούτωνα το ζήτημα που τίθεται είναι: οι αξίες μου και οι επιλογές μου (που μπορεί να αντικατοπτρίζονται και στις σχέσεις μου, μπορεί και όχι) έρχονται αντιμέτωπες με μια εσωτερική διαδικασία καταστροφής και αναγέννησης στην οποία δεν έχω κανένα έλεγχο (όπως εκφράζεται από τον Πλούτωνα). Τα αντικείμενα και οι αξίες που μου δίνουν αίσθηση αυτοεκτίμησης αλλά και ο τρόπος συνολικά που αποζητώ μέσα από τις σχέσεις ικανοποίηση και απόλαυση (που οδηγούν στην αυτοεκτίμηση) σταδιακά καταστρέφονται για να αντικατασταθούν από κάτι νέο. Αυτό δε συμβαίνει μόνο μια φορά, ούτε είναι κάτι που ολοκληρώνεται σε διάρκεια μερικών μηνών. Κάθε χρονιά αυτός ο κύκλος επαναλαμβάνεται από την ετήσια σύνοδο Αφροδίτης - Πλούτωνα (μέσα στο Γενάρη πλέον, αφού ο Πλούτωνας βρίσκεται στον Αιγόκερω) και συνεχίζεται με τα τετράγωνα (Μάρτιο και Οκτώβρη, με την Αφροδίτη σε Κριό και Ζυγό) και την αντίθεση φυσικά που έχουμε τώρα (με Αφροδίτη στο Καρκίνο). Όταν ο Πλούτωνας και η Αφροδίτη πιάνουν κυριολεκτικά την ακμή ενός οίκου στο χάρτη μας ή έναν πλανήτη μας που συμμετέχει σ' αυτή την αντίθεση με όψη τότε βιώνουμε έντονα αυτή τη διαδικασία καταστροφής/αναγέννησης, είτε μέσα στις υπάρχουσες σχέσεις μας, είτε εσωτερικά σαν μια αίσθηση θλίψης, θανάτου, απουσίας νοήματος από αυτά που ως τώρα μας έδιναν χαρά. Όταν όμως δεν κάνει άμεση όψη τότε συσσωρεύεται σαν ενέργεια στο ασυνείδητο που περιμένει να εκφραστεί με τη πρώτη ευκαιρία.
     
    Ο Ουρανός είναι ένας καταλύτης στη συγκεκριμένη όψη καθώς από μόνος του φέρνει στην επιφάνεια καινούργια στοιχεία στη συνείδηση. Εισβάλει με τη μορφή νέων επιθυμιών, νέων τρόπων σκέψης, νέων τρόπων ζωής και εμπειρίας. Ο Ουρανός είναι ένας πλανήτης που συμβολίζει στον απόλυτο βαθμό την επιθυμία της ζωής να εξελίσσεται. Κι αυτό είναι ένα ένστικτο που υπερνικά τον έλεγχο της κοινής ανθρώπινης συνείδησης, εξ ου και ανήκει στους εξωκρόνιους πλανήτες. Έτσι, από τη μια πλευρά επιταχύνει τη διαδικασία της καταστροφής/αναγέννησης που προαναφέραμε και κάνει επιτακτικό να αφεθούμε στην αλλαγή γιατί δεν έχουμε κανένα περιθώριο να την ελέγξουμε έτσι κι αλλιώς. Από την άλλη πλευρά όμως γεννά άμεσα την πρόκληση του καινούργιου, του διαφορετικού και του εκκεντρικού σε σχέση με το προηγούμενο τρόπο ζωής και επιλογών μας.
     
    Για τους Κριούς η πρόκληση του διαφορετικού αφορά το τρόπο που βλέπουν τη ζωή και τον εαυτό τους μέσα σ' αυτή αφού ο Ουρανός είναι στο 1ο οίκο τους. Αυτό σημαίνει ότι ταυτίζονται άμεσα με την επιθυμία να ζήσουν χωρίς τα δεσμά όσων οι άλλοι περιμένουν από αυτούς. Έρχονται σε ρήξεις με πατρικά πρότυπα και κάθε φορά που η Αφροδίτη συμμετέχει στις όψεις, η ρήξη αφορά και το τι θεωρεί η οικογένεια και η κοινωνία εν γένει "πως τους ταιριάζει συντροφικά". Εξ ου και η Ελισσάβετ στη πρόβλεψη των Κριών μιλά για την αγάπη σαν ελευθερία. Η ελευθερία αναφέρετε στα δεσμά του παρελθόντος, είτε με τη μορφή μιας οικογενειακής παράδοσης, είτε με τη μορφή του πως σχετίζονταν στο παρελθόν και τι συντρόφους διάλεγαν.
     
    Για τους Καρκίνους η πρόκληση του διαφορετικού αφορά το τρόπο που αντιμετωπίζουν την δημόσια εικόνα τους. Ο Ουρανός δεν αφήνει περιθώρια στους Καρκίνους να υποτάσσονται πλέον στους ρόλους που οι γονείς ή και ένας/μια σύντροφος περιμένει από αυτούς. Ο Πλούτωνας εδώ αρχικά μπορεί να εκφράζεται σαν βίαιη (ψυχολογικά ή και σωματικά) καταπίεση από ένα ερωτικό σύντροφο που απαιτεί από τον/την Καρκίνο να υποταχθεί στο ρόλο που εκείνος/η έχει επιλέξει για εκείνον. Ο ρόλος είναι και να είσαι σύζυγος, να είσαι μητέρα/πατέρας ή και εργαζόμενος. Όμως το νόημα είναι ότι ο/η Καρκίνος πρέπει πλέον να επιλέξεις μόνος/η του και με βάση αυτά που για τον ίδιο/α έχουν αξία (όπως δηλώνει η περιοδική κίνηση της Αφροδίτης στο χάρτη). Μπορεί όμως και να εκφραστεί και με την ακατανίκητη επιθυμία για ένα/μια σύντροφο που είναι εσωτερικός και βαθύς, που μπορεί να αντέξει και τα τραύματα του παρελθόντος και την ελευθερία του παρόντος. Και φυσικά μέχρι να έρθει αυτός ο/η σύντροφος ένας/μια Καρκίνος μπορεί απλά να φυλάγεται ή να απέχει από τις σχέσεις. Ο Πλούτωνας σε όλες του τις εκφάνσεις και στερεί και κλέβει πριν δώσει πίσω. Γι' αυτό η Ελισσάβετ στις προβλέψεις των Καρκίνων για τη σημασία των προσωπικών αξιών και των πήχη των επιλογών. Όλα αυτά είναι θέματα που σχετίζονται και με τον 10ο οίκο και με την Αφροδίτη.
     
    Για τους Ζυγούς η πρόκληση του διαφορετικού αφορά αφορά καθαρά την αυτοεκτίμηση και την ικανοποίηση που απολαμβάνει μέσα από τις σχέσεις. Και αυτή δεν μπορεί παρά να συνδέεται με την δικαιοσύνη καθώς ο Ουρανός από αυτή τη θέση δεν μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε άλλο νόμο ή κανόνα πέρα της απόλυτης ισονομίας. Σε μια σχέση κανένας δεν είναι Θεός, κανένας δεν υποτάσσεται ούτε είναι υπόλογος στον άλλο. Ο Πλούτωνας στη περίπτωση των Ζυγών μιλά για εσωτερικές διεργασίες απομυθοποίησης και καταστροφής συναισθηματικών δεσμών με το παρελθόν και την οικογένεια. Αυτή μπορεί να εκφράζεται σαν μια πολύ συνειδητή ενδοσκόπηση και αναμέτρηση με τους δαίμονες των παιδικών χρόνων και της οικογένειας, είτε ασυνείδητα με την επιθυμία να βρίσκονται σε άλλη στέγη/πόλη/χώρα από την οικογένεια γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση βιώνουν από τη πλευρά της οικογένειας ψυχολογικό πόλεμο. Οπότε η ανάγκη για ισονομία στις διαπροσωπικές σχέσεις γίνεται φανατική ακριβώς γιατί δεν θέλει ο Ζυγός να επαναλάβει πια τα ίδια μοτίβα και να εξαρτηθεί συναισθηματικά από τα ίδια παιχνίδια εξουσίας που τώρα αντιλαμβάνεται ότι παίζουν στον οικογενειακό στίβο.
     
    Για τους Αιγόκερους η πρόκληση του διαφορετικού είναι και η πιο μεγάλη από όλα τα ζώδια καθώς εντοπίζεται στο πιο προσωπικό σημείο του ωροσκοπίου τους. Η Ελισσάβετ μιλά ξεκάθαρα γι' αυτό όταν λέει ότι γκρεμίζεται ότι δεν έχει σχεδιαστεί να αντέχει για 9 Ρίχτερ και για το "ένα σπίτι καίγεται". Κυριολεκτικά το σπίτι που καίγεται είναι η ψυχολογική δομή των Αιγόκερων. Και καίγεται στα καζάνια της κόλασης καθώς από τη μια πλευρά ο Πλούτωνας βιώνεται σαν μια βασανιστική απορία "Εγώ τώρα πως έχω βρεθεί σ' αυτή τη ζωή, μ' αυτές τις επιλογές και μ' αυτούς τους ανθρώπους;". Ξαφνικά ο έλεγχος χάνεται γιατί ο Αιγόκερως παύει να βρίσκει νόημα στις σχέσεις και τα αντικείμενα που γι' αυτό είχαν σημασία ως σήμερα. Και ο έλεγχος του Αιγόκερω είναι σε μεγάλο βαθμό καταπιεσμένη οργή. Μην ξεχνάμε ότι ο Αιγόκερως αναλαμβάνει πάντα ευθύνες, μαγνητίζεται από δύσκολες επιλογές και αν δεν υπάρχει ένα μεγάλο εμπόδιο για να ξεπεραστεί σε κάθε σχέση ή επιλογή ίσως και να μην ασχοληθεί ποτέ μ' αυτή. Με άλλα λόγια ο Αιγόκερως με τις επιλογές ουσίας που θέλει να κάνει δημιουργεί τη μοίρα του. Στο άλλο φάσμα μπορεί να έχουμε φυσικά τον Αιγόκερω που απορρίπτει επαναστατικά να μεγαλώσει και να ενηλικιωθεί, αλλά κι αυτός με την άρνηση πάλι δημιουργεί τη μοίρα του. Ο Πλούτωνας είναι αυτό το άγγιγμα της μοίρας και ο Ουρανός είναι ο μεγεθυντικός φακός ότι όλα ξεκινά εκ των έσω και από όλα αυτά που χρόνια ο Αιγόκερως καταπίεζε: την διεκδίκηση, την ένταση, το σπάσιμο του καλουπιού και ναι, την επανάσταση απέναντι σε κάθε οικογενειακή ή παραδοσιακή σύμβαση. Ερωτικά πάθη που είναι ανεξέλεγκτα και σοκάρουν, σχέσεις που είχε επενδύσει όλη του την ασφάλεια νομίζοντας πως θα κρατήσουν για πάντα και είναι ελεγχόμενες, τρόποι ζωής που νόμιζε ότι του καλύπτουν όσα χρειάζεται - όλα είναι οι ξεκάθαρες ενδείξεις ότι εσωτερικά οι Αιγόκεροι φλέγονται από την ανάγκη να έρθουν σε ωμή, κολασμένη επαφή μ' αυτά που καταπίεζαν.
     
    Τελικά ο Ουρανός είναι ο παίχτης που δίνει ένα άλλο νόημα και έκφραση στην αντίθεση Αφροδίτης - Πλούτωνα. Είναι ο φορέας της καταστροφής και αυτός που ζητά τώρα να ακουστεί η φωνή του. Η ίδια η μυθολογία μας λέει ότι η μοίρα του Ουρανού είναι να μην καταφέρει ποτέ την απόλυτη, ιδεατή εμπειρία αυτού που θέλει να βιώσει. Για κανένα από τα ζώδια που αναφέραμε δεν μπορεί να υπάρξει 100% μετουσίωση των επιθυμιών τους στη πραγματική ζωή. Όμως αν δεν μπει ψηλά ο πήχης, αν δεν γίνει τώρα η επανάσταση και το σπάσιμο των μοτίβων και να έρθουν καλύτερα από, αν κάθε ζώδιο δεν εκφράσει τώρα μέσα στη ζωή του τα παραπάνω ένστικτα/επιθυμίες/συναισθήματα δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να θάβει τις δυνατότητες του όπως ο Ουρανός έθαβε τα παιδιά του κάτω από τη Γη. Και αυτό το μόνο που θα προξενήσει σε μεταγενέστερο στάδιο της ζωής είναι ο διαμελισμός...
     
    Τώρα νομίζω ότι είναι αρκετά πιο κατανοητό το μοτίβο τόσο αυτής της όψης όσο και της διαδικασίας που συμβολίζει σε βάθος χρόνου. Και αυτό το βάθος χρόνου το τονίζω. Δεν ξεμπερδεύει κανείς μ' αυτές τις διελεύσεις. Απλά κάποιες εποχές της χρονιάς είναι λιγότερο έντονες και άλλες, όπως τώρα, πολύ πιο έντονες.
  • mpoumpou255 @ 12.06.2013 13:36
    το γνωστο τετραγωνο των ημερων χτυπαει κατευθειαν ακμες 1-7 οικων....τι να περιμενουμε??????
  • Stardome* @ 12.06.2013 13:33
    Ακούει! What's the problem Αιγόκεροι?? Επαναλάβετε την ερώτηση να μην ψάχνομαι!
  • mpoumpou255 @ 12.06.2013 13:28
    και γω επιμενω moss....το stardome μας ακουει?????????
  • Moss istheboss @ 12.06.2013 13:28
    @mpoumpou πραγματικα ομως ειναι το μονο που μας μενει να κανουμε..
    παντως επιμενω με ις ακμες γιατι αυτο το τετραγωνο γινεται ακριβως πανω σε 1-7
  • mpoumpou255 @ 12.06.2013 11:59
    παντως οι περισσοτεροι που επηρεαζομαστε απο αυτες τις οψεις χρονια τωρα μαλλον τα καναμε τα ξεκαθαρισματα μας...τωρα τι αλλο πια???να εξαφανισουμε και τους εαυτους μας?
  • geaql @ 12.06.2013 11:46
    Καλά τι χειρότερο έχει αυτό το Ταυ τετράγωνο από όλα τα τετράγωνα που περάσαμε; Να γίνουν χειρότερα τα αποκαΐδια αποκλείεται...
  • moonstruck @ 12.06.2013 10:46
    Παίδες, ψυχραιμία!! Αφουγκραστήτε προσεκτικά τα σημεία των καιρών, διαβάστε αυτά που γράφει η αστρολόγος μας και θα καταλάβετε ότι μπόρα είναι, θα περάσει. Να προσέξουμε όμως τις απώλειες, όσο λιγότερες τόσο καλύτερα. Από 'μας εξαρτάται. Λέω εγώ τώρα.
  • aquairina @ 12.06.2013 01:43
    mpoumpou255 ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!
     
    τι θα ζήσουμε πάλι τον πλούτωνα μου μέσα ...?!!!! γκρρρρρρρ
  • Capric0rn @ 12.06.2013 01:28
    Έσο έτοιμη! .. πάντα :ΡΡ
     
     
  • nescafe @ 11.06.2013 23:06
    1)δεν εχω πια τιποτα να χασω,το βαλα φωτια το τσαντηρι
    2)οχι παλι σκορπιο...
  • mpoumpou255 @ 11.06.2013 21:29
    stardome μεχρι να απαντησεις θα κανουμε ποστ!
  • Moss istheboss @ 11.06.2013 21:14
    αυτο με ενδιαφερει και εμενα με ις ακμες 1-7 κατι συμβαινει αυτες τις μερες sos απαντηστε...
  • mpoumpou255 @ 11.06.2013 20:41
    επισης αν μπορει να απαντησει το αγαπητο stardome....οταν αυτη η οψη γινεται στις ακμες των 1-7 θα βγουμε ζωντανοι???
  • monkey89 @ 11.06.2013 20:10
    auti i opsi tou Ploutona me tin afroditi ston karkino poso tha kratisei??

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...