παρακαλώ περιμένετε...

ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ 22.05.2013 - ΣΚΟΡΠΙΟΣ

43 σχόλια
  • mr_Mister @ 28.05.2013 18:36
    Υπομονή αυτή είναι η περασμένη βδομάδα : Ρ
     
     
  • hesg @ 28.05.2013 18:16
    σκορπιό σκορπιό σκορπιό σκορπιό σκορπιό σήμερα !! 
  • Rania191181 @ 26.05.2013 05:11
    μαλιστα..μαλιστα..μαλιστα..αντε να δουμε!
  • Stauros M7 @ 25.05.2013 18:20
    Aφου σχολιαζει και το διδυμισιο σουργελο η sgouromallousa που εχει και για μοτο της το..."Μακρια απο τους Σκορπιους"....i rest my case
  • Stauros M7 @ 25.05.2013 18:13
    Βρεχει προπαγανδα απο τους θιασωτες εδω μεσα
  • mr_Mister @ 24.05.2013 14:55
    Bρε καλό μου κορίτσι βρέθηκε ένας (διπλός κιόλας) άνθρωπος να ασχοληθεί με το θεματάκι σου και μόνο Ηρώδη που δεν τον έχεις βγάλει! Ρωτάς την αστρολόγα μας για πράγματα η οποία ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΑ τι να απαντήσει αφού 1) η συζήτησή μας αποδεικνύει ότι δεν βγάζουν άκρη και 2) με μόνα δεδομένα έναν κακοήλιο και έναν κακοωροσκόπο - χωρίς μοίρες, ούτε καν δεκανό δηλαδή. Άστρα = κοιτώ χάρτη, όχι εντόσθια πουλιών. Μετά, πέταξες στη μέση και έναν Κρόνο για βαρύ πυροβολικό και ΟΚ ματ τον Δίδυμο σε μία κίνηση. Ο Δίδυμος που παρεμπιπτόντως έχει δηλώσει τον Σκορπιωροσκόπο του για να υποθέσεις οίκο. Οπότε ή με την αστρολογία δεν τα πας πολύ καλά (απόλυτα θεμιτό - όλοι από κάπου ξεκινήσαμε) ή με το γράψε - διάβασε.
     
    Καλημέρα είπα?
     
     
  • dubia @ 24.05.2013 13:50
    Mr τα όποια σχόλια μου από ένα σημείο και μετά αφορούν ΕΣΕΝΑ και την δική σου οπτική. Κανέναν άλλον.  Εσύ όμως επανέρχεσαι ξανα και ξανά στην δική ιστορία η οποία κάθε φορά είναι και επεισόδιο των Singles! Όσο για τον Κρόνο απλά αφουγκράσου ειδικά αν βρίσκεται απέναντι από τον 7ο οίκο.

    Αν οι Σκορπιοί είναι πιεστικοί μήπως οι Δίδυμοι είναι πατροναριστικοί;
  • mr_Mister @ 24.05.2013 01:46
    Μια καλύτερη διατύπωση θα βοηθούσε αγαπητή μου. Για τέταρτη νομίζω φορά? τρίτη? θα επαναλάβω χαίρομαι που δεν σε αφορά η εξήγηση που προκύπτει στην αέρινη λογική. Και θα χαρώ -εννοείται- περισσότερο εάν τα πράγματα δεν είναι όπως τα λέω. Όπως χαίρομαι που αντιλαμβάνεσαι ότι συζητάς (ενδιαφέρεσαι? δεν διακινδυνεύω να το πω) για έναν άνθρωπο που γνωρίζεις ότι θέλει να παίζει με όλες τις πόρτες ανοιχτές (ΑΝ κατάλαβα καλά). Τις δε Κρονιές. ΕΑΝ δεν είναι πάνω στον Ήλιο σου και ΕΑΝ δεν σου τετραγωνίζει ωροσκόπο ώστε να τις ζεις σε πραγματικό χρόνο φαίνεται τις έχεις διαβάσει καλά, οπότε welcome to the machine.
     
    http://youtu.be/ZmLN2687Kio
     
     
  • dubia @ 24.05.2013 00:56
    Χαίρομαι mister που ανέλυσες διδυμικά  λέξη λέξη την ερώτηση μου και αποδεικνύεται περίτρανα  ότι δεν αναφέρθηκα ποτε στις καταστάσεις που έχεις εσυ στο μυαλό σου. Ευχαριστώ και πάλι για την συμβουλή σου να διατυπώνω τις ερωτήσεις μου γιατι ναι είσαι άλλωστε ο μεγάλος ΚΡΙΤΗΣ και για τις ερωτήσεις  βεβαίως βεβαίως. Και που με την ανάλυση σου δεν με πιέζεις καθόλου όμως ένα πράγμα να αντιληφθώ την κατάσταση με τον δικό σου τρόπο! Και μιας μιλάμε για αστρολογία με τις λίγες μου γνώσεις να σου δώσω και εγω μια συμβουλή: το πιθανότερο ο Κρόνος να σε χτυπάει ωροσκοπικά και ίσως όχι μόνο, Κοίτα λιγο να δεις τι μάθημα έχει να σου δώσει, και ένα βλέμμα πέρα από τους εγωισμούς σου ότι σώνει και ντε είμαστε όλοι σαν εσένα.
     
    Και παρεπιπτόντως παραμένεις δίδυμος όσο και να αναλύεις τα του σκορπιού.
     
     
  • mr_Mister @ 23.05.2013 16:53
    Ε αυτό λεμε ΝΤΕ, ότι ο καλός Σκορπιός ξέρει και το κάνει χωρίς να φαίνεται. Αυτή είναι η Ιθάκη του αλλά θέλει δρόμο.
  • sgouromallousa @ 23.05.2013 15:57
    O Σκορπιός δεν πιέζει; αχαχαχαχα!
     
    Φυσικά και πιέζει και φυσικά κανει ψυχολογικους εκβιασμους.
    Μανούλια ειναι.
  • mr_Mister @ 23.05.2013 15:49
    Το πιέζω σημαίνει θέτω όρους,  όρια, 10-20-30 εντολές, ποινές, συνέπειες, τιμωρίες, ψυχολογικούς εκβιασμούς και άλλες τέτοιες ομορφιές. Ο καλός Σκορπιός πΟΥτές. Σκορπιός και κατίνα λέξεις ασυμβίβαστες.
     
    ΕΑΝ όμως - εάν λέω - "τύχει" και θέλεις κάτι που πριν δεν ήθελες και φυσικά το κάνεις και σου αρέσει, θεωρείται ενός είδους win-win επιτυχία. Τι παραπάνω να πω.
  • Stauros M7 @ 23.05.2013 15:45
    Moisture666 ενταξει εγραψες τις παπαριες σου για το ζωδιο μου και ησυχασες αντε τωρα τραβα να σε ταισει σανο το "καλο" αφεντικο σου Στο μεταξυ πως και μαζευτηκατε ολοι οι ασχετοι εδω μεσα δεν τραβατε να γραψετε στα δικα σας ζωδια και να κοιταχτειτε στον καθρεφτη σας καλυτερα
  • moisture666 @ 23.05.2013 15:42
    μηπως μπλεχτηκαν κ τα μπουτια σας?!!!
  • moisture666 @ 23.05.2013 15:40
    γκαμοτη,μου φαινεται μετα απο αυτα που εγραψες οτι εφτασες....στη τελειωση(ολοκληρωση, κορυφωση)!

    ασε ρε, δε θιγομαστε κ συνεχιζε να το παιζεις....(πεφωτισμενος πλουτοσκορπος).
     (αν θελεις) απαντησε απλα στην ερωτηση που σου εθεσα.

    θεωρειται εξελιγμενος  ο σκορπιος που  αφηνει τον αλλο να ΝΟΜΙΖΕΙ οτι λειτουργει με την  ελευθερη του  βουληση κ συγχρονως να γραφεις οτι ο καλος σκορπιος δεν πιεζει?!!

    τι ειναι αυτο?!!...φωτιση?!!
    ...σιγα ρε μη μας στραβωσεις!!
    (φιλε....για κομπλεξ μου φαινεται)

    (εχεις το θαρρος κ γραφεις για δηθενιες...
    παντως στο κοσμοπολιταν...θα φτιαξεις μεγαλο φαν κλαμπ!

    εχεις προβλημα....για καθε λυση!)
  • mr_Mister @ 23.05.2013 15:12
    Τα 4 μας χέρια εμβλέχθησαν. Γκαμότη. http://youtu.be/CcsSPzr7ays
     
     
     
  • Shark @ 23.05.2013 14:58
    (τυπογραφικο Ms σε Μr*)
  • Shark @ 23.05.2013 14:57
    Παλι και οι Δυο σας γραφατε Ms Mister? καραλολ
  • mr_Mister @ 23.05.2013 14:52
    η περίφημη auto-μορφοποίηση μηνυμάτων έβαλε το χεράκι της, αγνοούμε τα διπλά και πάμε στην ουσία.
  • mr_Mister @ 23.05.2013 14:33
    Βρε Μόιστ όλοι εξελισσόμαστε στη ζωή - κανείς δεν φτάνει την τελείωση.
    Μοναχά βρισκόμαστε σε διαφορετικά στάδια έκαστος. Τώρα λογικό κάποιος
    στην αρχή της εξέλιξής του (κι αυτό είναι άσχετο από ηλικίες) να
    αδυνατεί να αντιληφθεί κάποιον που βρίσκεται λίγο παραπέρα σε "σκοτεινό"
    δηλαδή για τον πρώτο ορίζοντα, αλλιώς και ο πρώτος θα κατείχε το στάδιο
    εξελιξης του προχωρημένου. Δεν θίγω κανέναν ούτε το παίζω ο....
    πεφωτισμένος Πλουτόσκορπος όμως έτσι είναι η ζωή πώς να το κάνουμε. Έν
    οίδα κλπ. (είπε κάποιος συμφιλιωμένος με το θανατικό by the way). Για το
    θέμα των απωλειών ναι έχω δει ΠΟΛΛΟΥΣ που δεν τους νοιάζει να χάσουν τα
    κεκτημενάκια τους γιατί γνωρίζουν ότι στη συνέχεια μπορούν να βρουνε κι
    άλλα, κι άλλα, κι άλλα οπότε δεν κολλάνε ούτε κολώνουν. Νοιώθουν πρώτα
    απ΄όλα δυνατοί και με εμπιστοσύνη στον εαυτό τους δηλαδή.dubia
    άμα με το καλό ξαναδιαβάσεις την ερώτησή σου κάποια άλλη φορά, τα ίδια
    θα καταλάβεις και εσύ ότι προκύπτουν. Λογικό τώρα να μην το
    αντιλαμβάνεσαι. «Πώς να προσποιηθώ ότι αρκούμαι σε κάτι» = έχω κάτι που
    δεν με γεμίζει (αρκούμαι) αλλά δεν θέλω να το χάσω γι αυτό θέλω τον
    τρόπο (να προσποιηθώ ότι μου αρέσει? να μην προσποιηθώ?) να ξέρω ότι θα
    μου βγει σε καλό (ή μήπως δεν θα μου βγει?) Εάν δεν αντελίφθημεν ορθώς να διατυπώνεις πιο σωστά τις ερωτήσεις σου.
    dubia
    άμα με το καλό ξαναδιαβάσεις την ερώτησή σου κάποια άλλη φορά, τα ίδια
    θα καταλάβεις και εσύ ότι προκύπτουν. Λογικό τώρα να μην το
    αντιλαμβάνεσαι. «Πώς να προσποιηθώ ότι αρκούμαι σε κάτι» = έχω κάτι που
    δεν με γεμίζει (αρκούμαι) αλλά δεν θέλω να το χάσω γι αυτό θέλω τον
    τρόπο (να προσποιηθώ ότι μου αρέσει? να μην προσποιηθώ?) να ξέρω ότι θα
    μου βγει σε καλό (ή μήπως δεν θα μου βγει?) Εάν δεν αντελίφθημεν ορθώς να διατυπώνεις πιο σωστά τις ερωτήσεις σου.
  • moisture666 @ 23.05.2013 12:01
    Εχεις δει κανέναν εξελιγμενο-δυνατο σκορπιο;!
    Έχεις γνωρίσει κάποιον που εχει συμφιλιωθει με την απώλεια κ το θάνατο;!!!
    Μεγάλες κουβέντες γράφεις ρε παιδι!
    Μήπως λειτουργεί περισσοτερο ο ήλιος σου κ προσπαθείς να τα εκλογικευσεις ολα;;

    Απο τα λίγα που ξερω άλλο να λειτουργεις με ενα δυνατο ερμη κ άλλο να βιωνεις πλουτωνιες καταστάσεις μια ζωή.
    Έχεις δει κανένα σκορπιο να μην τρώγεται με τις σάρκες του(έχεις δει κανένα ζυγο να μην είναι αναποφασιστος);!!

    Στο Πρωτο σου σχόλιο ...
    "Όλο το παιχνίδι παίζεται στο να νομίζει ο άλλος ότι λειτουργεί με την ελεύθερή του βούληση. Ποτέ ο καλός Σκορπιός δεν πιέζει. Νόμος."



    Αυτο θεωρείται δείγμα εξελιγμενου σκορπιου;!!!
  • dubia @ 23.05.2013 09:52
    Μ' αυτά και μ'αυτά εμ δεν πήρα απάντηση από την Ελιζαμπέτα για το συνδυασμό ωροσκόπου και ήλιου εμ πείθομαι όλο και πιο πολύ ότι έχουν δίκιο γνωστοί και φίλοι που επιμένουν ότι είμαι υδροχόος και δεν το ξέρω.

    Την καλημέρα μου σε όλους.
  • dubia @ 23.05.2013 09:50
    Ευχαριστώ Mister για τη συμβουλή. Μ'έχεις αποστομώσει πραγματικά και ευχαριστώ που έχεις αποφασίσει για μένα ήδη σε τι κατάσταση είμαι ή δεν είμαι, τι ερώτηση έχω κάνει, ό,τι είμαι ΄δήθεν προχώ και ότι είμαι το παιχνιδάκι κάποιου.Προφανώς αφού εσυ πιστεύεις ότι είναι έτσι ε τότε θα είναι κιόλας!

    moist ο Σκορπιός όχι μόνο δεν αλλάζει, όχι μόνο πιέζει, αλλά δυστυχώς θέλει να έχει πάντα την τελευταία λέξη.
  • mr_Mister @ 23.05.2013 02:40
    Bρε dubia, κατ΄αρχάς τις λέξεις αυτές τις χρησιμοποίησα για να ορίσω
    μια κατάσταση που περιέγραψες και που όπως είπα -απλά- έχω μάθει να
    διακρίνω. Ναι έχω πληγωθεί, πονέσει, περάσει όμορφα, πετάξει από έρωτα, απ΄όλα
    δόξα τις καταστάσεις. Γι αυτό και τα έμαθα και από την καλή και απο την
    ανάποδη. Αυτό είναι προσόν. Ότι ξέρω λέμε! Τα σάιτ τύπου κοσμοπόλιταν
    δεν τα γνωρίζω και ναι, αυτό μπορείς να μου το καταλογίσεις. Αλλά
    θυμός?... Θυμό όχι - ευθύτητα έκφρασης και έλλειψη περιστροφών. Πως ένας
    τύπος σε δουλεύει ψιλό γαζί, κι εσύ ρωτάς αν πρέπει να παίξεις το
    παιχνιδάκι του.
  • dubia @ 23.05.2013 00:01
    Η δική μου εμπειρία πάλι mister είναι ότι οι άνθρωποι που επιμένουν σε όρους γη/ύδωρ/βολεμένοι/παιχνιδάκια κτλ έχουν πληγωθεί πολύ από μια κατάσταση και ερμηνεύουν με τέτοιους όρους ερωτικές σχέσεις και μη . Χωρίς παρεξήγηση mister και πραγματικά με κάθε καλή διάθεση δεν είμαστε σε site τύπου cosmopolitan! ΄Μιλάς με θυμό και έχω την εντύπωση ότι κάνεις προβολές δικές σου. Δεν θα επαναλάβω την ερώτησημου η οποία αφορούσε και την πρόβλεψη του Λέοντα.
     
    ΥΓ.Και ναι έχεις δίκιο ο σκορπιός δεν πιέζει. Ειδικά την άποψη του ( η οποία αν και είναι Ευαγγέλιο) στους άλλους.
  • mr_Mister @ 22.05.2013 23:25
    O μη-εξελιγμένος και αδύναμος Σκορπιός/Πλούτωνας. Οι υπόλοιποι είναι τόσο συμφιλιωμένοι με την απώλεια την αναγέννηση και τον θάνατο που κλάιν. Μέρος της ζωής τους, αλλά ΟΚ - δεν πέφτουν και με τα μούτρα στον τοίχο με τα ξυράφια.
  • moisture666 @ 22.05.2013 22:47
    ο σκορπιος φυσικα κ τον νοιαζει να μην αποκαλυφθει.
     
    πλουτωνας...υπογειως,θελει να ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ,εκδικητικα, καχυποπτα, περιμενει τη καταλληλη στιγμη οταν ο αλλος ειναι αδυναμος, οταν ανακαλυπτει το ΤΡΩΤΟ σου σημειο.
     
    Ο ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ.
  • mr_Mister @ 22.05.2013 22:21
    Μόιστ για τί άλλο μιλάω? Ο Σκορπιός δεν εκτίθεται άμεσα αν και στην πραγματικότητα δεν τον ενδιαφέρει ούτε να καλυφθεί ούτε να αποκαλυφθεί.
     
    Συγνώμη dubia, η μέχρι τούδε εμπειρία μου έχει δείξει πως τέτοιες ερωτήσεις (οκ, είδες πόσο διπλωματικά παράβλεψα την ενοχλητική λέξη διλήμματα?) κάνουν όσοι είναι τσιμπημένοι με κάποιον, του έχουν παραχωρήσει γην και ύδωρ, ενώ ο κάποιος αυτός υδρεύεται και γαιεύεται βολευόμενος μέχρι το επόμενο τρένο να σφυρίξει τρεις φορές - και πολλές τις λέω. Αλλά φυσικά εσύ δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, ναι?
  • dubia @ 22.05.2013 22:00
    Βρε Mister για ποιο δίλημμα μιλάς και για ποιες πιβεβαιώσεις; η ερώτηση μου είναι  "πως να προσποιηθώ ότι αρκούμαι σε κάτι τέτοιες ταμπέλες και πως γίνεται να βγει αυτό σε καλό;!" αστρολογικά μιλώντας! Ρώτάω για το πώς και όχι για το ή μεταξύ δυο πραγμάτων ή κατάστασεων! Οι απαντήσεις σου μάλλον αφορούν κάποιο δικό σου δίλημμα μάλλον και κάποια δική σου ιστορία. Τι να πω ίσως με τον Ιχθύ που σου 'χει κάτσει στο λαιμό!
  • moisture666 @ 22.05.2013 21:56
    "Όλο το παιχνίδι παίζεται στο να νομίζει ο άλλος ότι λειτουργεί με την ελεύθερή του βούληση. Ποτέ ο καλός Σκορπιός δεν πιέζει. Νόμος."

    ....τοτε δε μιλας για σκορπιο.

  • mr_Mister @ 22.05.2013 21:05
    Οπότε dubia δεν αντιλαμβάνομαι το δίλημμά σου.... Αφού δεν είσαι ερωτευμένη παίξε το παιχνιδάκι και μη ζητάς επιβεβαιώσεις από δω κι από κει. Τι άλλο.
     
     
  • dubia @ 22.05.2013 16:01
    mister ποιος μίλησε για αγάπη; και ποιος είπε οτι ο ερωτευμένος είναι ο γενναίος του Βορρά; ασε και εσυ τους συντηρητισμούς και take your own advice: τα ανθρώπινα συναισθήματα όντως δεν έχουν οδηγίες χρήσης! Μόνο τα ρομαντικά μυθιστορήματα.
  • mr_Mister @ 22.05.2013 13:36
    ** Αγαπητέ σύμψαρε το κοκκαλάκι καρφώθηκε βελοειδώς -γιού, νόου χουατ άι μην- γι αυτό χρειάστηκαν πολλά καρβέλια για να πάει από κει που ήρθε
     
  • mr_Mister @ 22.05.2013 13:34
    dubia (και θα σου πει και η Ελισσάβετ μετά τα δικά της) ερώτηση απλή κρίσεως. Ένας άνθρωπος ερωτευμένος ΜΠΟΡΕΙ να συμπεριφερθεί έτσι? Άσε κατά μέρος το άνετο της υπόθεσης τα προχώ και τις υπεράνω δηθενιές. Τα ανθρώπινα συναισθήματα δεν δουλεύουν με οδηγίες χρήσης. Κάποιος που σε αγαπάει σε διεκδικεί. Τέλος.
  • Shark @ 22.05.2013 11:30
    Mister....για τα ψαροκοκκαλα ψωμακι ψυχα που μας εδιναν μικρα οι γιαγιαδες... lol
  • dubia @ 22.05.2013 11:20
    mr δεν διαφωνώ καθόλου μ αυτά που λες απλά διαφωνώ με την αυστηρότητα σου λίγο. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι μαύρο ή άσπρο, κακοί ή καλοί (εντάξει για τους σκορπιούς όλα είναι μαυρο και άσπρο). Κι εγώ είχα αυτές τιας ταμπέλες κάποια στιγμή και δεν έβλεπα τον άλλον ως παιχνίδι! Ημουν όμως ξεκάθαρη! Και υτό που με εκνευρίζει σε κάποιους ότι κρατάνε αυτές τις ταμπέλες μεν αλλά με τις πόρτες ανοιχτές δε.
    Η ερώτηση μου προς την αγαπητή Ελιζαμπέτα είναι πως να προσποιηθώ ότι αρκούμαι σε κάτι τέτοιες ταμπέλες και πως γίνεται να βγει αυτό σε καλό;!
  • mr_Mister @ 22.05.2013 11:06
    Εχμ - και πέρα από άστρα και κάθε είδους ζώ(δι)α. Ταμπέλες όπως «είμαι σε μία φάση περίεργη» «δεν ξέρω τι θέλω» «και θέλω
    και δε θέλω» «θέλω να κάνουμε σεξ και να περνάμε κι όμορφα, αλλά δε θέλω
    καμία περαιτέρω δέσμευση» σημαίνουν θέλω έναν άνθρωπο να περνάω την ώρα μου μέχρι να βρεθεί στον δρόμο μου αυτός που θα ερωτευτώ για να σε παρατήσω και να πάω μαζί του. Εγώ τα είπα και αμαρτίαν ουκ έχω, εσύ μπορείς να συνεχίσεις να είσαι το παιχνιδάκι του κάθε ενός είτε με την ευχή μου είτε χωρίς. Αν συνεχίζεις όμως κάτι σε απελπισία μου φέρνει.
     
    Α, και το γεγονός ότι δεν γίνομαι αρεστός κάποιες φορές δεν σημαίνει πως δεν λέω και την αλήθεια.
  • dubia @ 22.05.2013 10:55
    Μέσα ο σκορπιοήλιος-διάνα και ο λιονταροωροσκόπος! Πώς τα συνδυάζω όμως;Και αν το βλέμμα ψυχογράφημα πέφτει έξω σε  "ιστορίες με ανθρώπους που έχουν ταμπέλες όπως «είμαι σε μία φάση περίεργη» «δεν ξέρω τι θέλω» «και θέλω και δε θέλω» «θέλω να κάνουμε σεξ και να περνάμε κι όμορφα, αλλά δε θέλω καμία περαιτέρω δέσμευση» και ούτω καθ’ εξής";Εχει νόημα να αρκεστώ μόνο σ'αυτές τις ταμπέλες αφού αυτές είναι διαθετειμένος ο άλλος  να δώσει; 
  • mr_Mister @ 22.05.2013 10:50
    Ιχθείς ναι, ιχθείς όχι. Καλά που είναι δύο και αυτοί - αν και τα τελευταία ψαροκόκκαλα ακόμα στο λαιμό μου είναι καθισμένα. Αλλά βρε αστρολόγα - βρε αστρολόγα. Όλο το παιχνίδι παίζεται στο να νομίζει ο άλλος ότι λειτουργεί με την ελεύθερή του βούληση. Ποτέ ο καλός Σκορπιός δεν πιέζει. Νόμος. Νομίζω θα σε στείλουμε για μετεκπαίδευση...
  • dough @ 22.05.2013 01:20
    2i evdomada Tauros alla oi Tauroi de thelw na pw pou mas exoun grammenous... pffff
     
  • Starhicker @ 22.05.2013 00:24
    Grazie, Alfi!
  • alfita @ 21.05.2013 21:30
     
  • alfita @ 21.05.2013 21:29
    χμμμμμμ...................

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...