Το άρθρο εκδόθηκε στο τεύχος Οκτωβρίου 2008 του περιοδικού Jupiter
Από τον Leonardo Almaviva Κανιαμό
Κάτι τρέχει με... τον Brad
Ο William Bradley Pitt γεννήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου του 1963 (στις 6.31 π.μ.) στην Οκλαχόμα των ΗΠΑ και δεν χρειάζεται συστάσεις. Με εντυπωσιακό γέλιο, ερμηνευτικά προσόντα, ευκίνητο, καλοφτιαγμένο σώμα και με εμφάνιση-φαντασίωση, δεν είναι τυχαίο πως ψηφίζεται συνεχώς ως ο πιο sexy άντρας στον πλανήτη. Είναι μάλιστα ο μοναδικός που έχει ανακηρυχθεί δύο φορές ως «το πιο sexy αρσενικό εν ζωή» από το περιοδικό «People» (τo 1994 και τo 2000). Παρόλο που πολλοί θέλουν να πιστεύουν πως πρόκειται για έναν απλά χαριτωμένο άντρα που του κάνουν τέλειο marketing, ο αστρολογικός του χάρτης επιβεβαιώνει πως αυτό είναι μόνο ένα μέρος της αλήθειας.
Με Ήλιο και Ωροσκόπο στον Τοξότη, το πύρινο ζώδιο της περιπέτειας, της αναζήτησης και της αισιοδοξίας, καταφέρνει με μοναδικό τρόπο να συνδυάζει τον άντρα με το παιδί. Οι Τοξότες όσο και να μεγαλώσουν κρατούν πάντα μέσα τους ζωντανό ένα παιχνιδιάρικο παιδί, που συνεχώς ψάχνει να μάθει κάτι καινούργιο και να διασκεδάσει. Ο Ήλιος του στον 1ο Οίκο της προσωπικότητας επαυξάνει αυτά τα χαρακτηριστικά και τα κάνει εμφανή σε όλους. Ο κυβερνήτης του ωροσκοπίου του (και ταυτόχρονα και ηλιακός κυβερνήτης), ο Δίας, πλανήτης της επέκτασης και της πίστης στις δυνατότητες μας, βρίσκεται στο αρρενωπό και επίσης πύρινο ζώδιο του Κριού, μεγεθύνοντας το sex-appeal του.
Καθώς όμως οι αντιθέσεις είναι πάντα γοητευτικές, ο Brad κρύβει μέσα του και ένα πολύ γήινο εαυτό. Με Άρη, Αφροδίτη, Ερμή και Σελήνη στον Αιγόκερω, το γήινο ζώδιο της κοινωνικής καταξίωσης, δεν στερείται κόπου προκειμένου να δομήσει το σώμα (η παραπάνω σύνοδος πλανητών βρίσκεται στο 2ο Οίκο των υλικών αποκτημάτων και του σώματος) και το μυαλό του (ο κυβερνήτης του ζωδίου Κρόνος στην ακμή του 3ου Οίκου που αφορά την ποιότητα της σκέψης).
Ο Άρης στον Αιγόκερω είναι σε έξαρση και, πέρα από μεγάλη αντοχή στο κρεβάτι, του χαρίζει τη δύναμη να καταφέρνει να κάνει πάντα αυτό που θέλει. Η σύνοδος αυτού του Άρη με το Νότιο Δεσμό σημαίνει, σύμφωνα με την καρμική αστρολογία, πως έχει ζήσει ως πολεμιστής σε προηγούμενες ζωές και ότι στην παρούσα κουβαλάει και εκφράζει αυτό το δυναμισμό. Κάτι σαν τον Αχιλλέα που έπαιξε στην «Τροία». Η Αφροδίτη στο ίδιο ζώδιο είναι συνήθως μονογαμική, προτιμάει πετυχημένες συντρόφους (οι τελευταίες του σχέσεις, Gwyneth Paltrow, Jennifer Aniston και τώρα η Angelina Jolie, μόνο ως αποτυχημένες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν) και η σύνοδός της με τη Σελήνη δείχνει πως συνδυάζει άνετα τον ερωτισμό με την τρυφερότητα. Ο άντρας που μπορεί σε μια σχέση να παίζει τους ρόλους του γιου, του πατέρα και του εραστή είναι ακαταμάχητος για μια γυναίκα.
Ο Ερμής πάλι στο ίδιο γήινο ζώδιο της φιλοδοξίας τού χαρίζει συγκεκριμένη και πρακτική σκέψη και έντονη επιθυμία για κοινωνική αναρρίχηση. Το stellium, η συγκέντρωση δηλαδή αυτών των τεσσάρων πλανητών στον Αιγόκερω, δέχεται ευνοϊκή όψη από τη σύνοδο Ουρανού (ηλεκτρικός μαγνητισμός, ανεξαρτησία) και Πλούτωνα (βαθιά σεξουαλικότητα), από το επίσης γήινο και αναλυτικό ζώδιο της Παρθένου. Έτσι, οι αλλαγές στην ερωτική του ζωή ή ο θάνατος μιας σχέσης και η αρχή μιας άλλης όχι μόνο δεν τον φοβίζουν, αλλά τα βιώνει ως φυσική αναγκαιότητα. Κάτι που τον κάνει ήρεμο και χωρίς ανασφάλειες, άρχοντα θα λέγαμε σε μια σχέση. Στο ρόλο του προφήτη, άντρα-φαντασίωση Tyler Durden στο «Fight club» έλεγε: «Μόνο όταν χάσουμε τα πάντα, είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε τα πάντα». Πρόκειται για τη γνωστή σκηνή του χημικού πίλινγκ (καίει το χέρι του συμπρωταγωνιστή του με οξέα για να τον μυήσει), σκηνή που είχε δείξει άλλωστε στους γονείς του για να τους αποτρέψει να δουν τη συγκεκριμένη ταινία. Αυτή είναι η ελευθερία και πρωτοτυπία σκέψης (Ερμής τρίγωνο Ουρανός) που του επιτρέπει να απολαμβάνει την ασυνήθιστη οικογένεια που δημιούργησε με την Αngelina Jolie.
Πριν περάσουμε όμως να μελετήσουμε αυτή την εκκεντρική, για πολλούς, σχέση, ας δώσουμε έμφαση σε ένα τελευταίο χαρακτηριστικό του: Ο Ποσειδώνας, πλανήτης του ονείρου, του μυστηρίου και του κινηματογράφου, σκορπίζει την αινιγματική και ομιχλώδη ακτινοβολία του μέσα από το Σκορπιό (ζώδιο της βαθιάς σεξουαλικότητας και των μυστηρίων της ζωής και του θανάτου) στην ακμή του 12ου Οίκου, που συνδέεται με το συλλογικό ασυνείδητο. Καθώς ο Ποσειδώνας είναι singleton, ο μοναδικός δηλαδή πλανήτης του Brad σε ζώδιο του νερού, του προσδίδει κινηματογραφική υπόσταση, δηλαδή τον εμφανίζει ως άντρα σεξουαλικό (Σκορπιός) και φευγαλέο ή ονειρικό (Ποσειδώνας) σε συλλογική κλίμακα (12ος Οίκος). Επίσης, ο Ποσειδώνας σε αυτή τη θέση χαρίζει βαθύ ύπνο με πολλά όνειρα και ξεκούραση και, όταν ο Brad ξυπνά, πρέπει να έχει μεγάλα κέφια!
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου
Ο Πλούτωνας είναι ο πλανήτης με την πιο συμπυκνωμένη και δραστική ενέργεια από όλους τους υπόλοιπους που μελετά η αστρολογία: χτυπά μια και καλή και το χτύπημά του είναι τελειωτικό, μοιραίο για κάποιους. Φέρνει όμως τον αναγκαίο θάνατο προκειμένου να γεννηθεί νέα ζωή, μας χωρίζει από ανθρώπους ή καταστάσεις που έχουν κάνει τον κύκλο τους και αφήνει τον απαραίτητο ελεύθερο χώρο για να έρθουν άλλοι. Ο Πλούτωνας που θέλει από 14 έως 30 χρόνια για να διανύσει κάθε ζώδιο βρισκόταν το 2005 σε σύνοδο με τον Ήλιο του Brad Pitt στον Τοξότη και με τη Σελήνη τής τότε γυναίκας του Jennifer Aniston πάλι στον Τοξότη. Είναι η χρονιά που έφερε το μεταξύ τους διαζύγιο και έσπρωξε τον ωραίο ηθοποιό στην αγκαλιά της Angelina Jolie, η οποία τον «παρηγορούσε», όπως η ίδια δήλωνε σε συνεντεύξεις της εκείνη τη χρονιά. Τι δεν πήγε όμως καλά στο γάμο με την Jennifer και τι παραπάνω φαινόταν να έχει την ικανότητα να του προσφέρει η Angelina;
Jennifer & Brad
Γεννημένη στις 11 Φεβρουαρίου (22.22) στο Los Angeles, η ελληνικής καταγωγής Jennifer ανήκει στο ζώδιο του Υδροχόου, ζώδιο της φιλίας και των ομάδων, και έτσι δεν είναι τυχαίο πως έγινε ευρύτερα γνωστή από το 1994 ως Rachel στα «Φιλαράκια». Με τον Ωροσκόπο της στο καλλιτεχνικό ζώδιο του Ζυγού να της χαρίζει γλυκύτητα και ομορφιά, η Aniston ξεχωρίζει ως πρωταγωνίστρια σε ρομαντικές κομεντί, όπως το «Λένε οι φήμες» (2005) ή ο «Χωρισμός» (2006), ταινία που συνέπεσε με το χωρισμό και το διαζύγιο από τον Brad Pitt.
Η συναστρία τους είναι από πρώτη άποψη ειδυλλιακή, κάτι σαν τη συνταγή της ευτυχίας σε παιδικό παραμύθι, όπου ο γοητευτικός πρίγκιπας ξυπνάει ή σώζει την όμορφη πριγκίπισσα, παντρεύονται και το μόνο που περιμένεις είναι πως «αυτοί έζησαν καλά και εμείς καλύτερα». Η Σελήνη της Jennifer είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο του Brad στον Τοξότη, το θηλυκό σε απόλυτη αρμονία με το αρσενικό. Πρόκειται για μια όψη που, όπως διαπίστωσε και ο ίδιος ο ψυχολόγος του βάθους Carl Jung έπειτα από στατιστική έρευνα σε εκατοντάδες παντρεμένα ζευγάρια από δεκαετίες, συναντάται σε ανεξήγητα υψηλό ποσοστό (για όποιον δεν λαμβάνει υπόψη του την αστρολογία) σ' αυτά τα ζευγάρια.
Η Αφροδίτη (έρωτας, αισθησιασμός) της Jennifer είναι επίσης σε σύνοδο με το Δία (ενθάρρυνση, πίστη) του Brad στο θερμόαιμο Κριό, ενώ ο Πλούτωνας της (βαθιά σεξουαλικότητα, ακατανίκητο πάθος) στην Παρθένο σχηματίζει ευνοϊκή όψη με τη Σελήνη (τρυφερότητα, οικειότητα) και την Αφροδίτη (έρωτας, γυναικείο ερωτικό πρότυπο) του Brad. Έτσι, αυτός ένιωθε άνετα και χαλαρά με τον μεταξύ τους ερωτισμό, έπαιρνε επιβεβαίωση, όπως ο άντρας-ήλιος που φωτίζει τη γυναίκα-σελήνη, και αισθανόταν ενθάρρυνση και ζεστασιά από την παρουσία της στη ζωή του. Μιλώντας το Μάιο του 2005 για το διαζύγιό τους, τόνιζε και ο ίδιος πως ανεξάρτητα από το χωρισμό η σχέση με την Aniston κάθε άλλο παρά αποτυχία ήταν: «Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιοι το βλέπουν σαν αποτυχία. Μιλάνε πολλοί για το διαζύγιό μας σαν κάτι να απέτυχε. Φαντάζομαι επειδή υπήρχαν και ελαττώματα. Εμένα μ' αρέσει η ζωή και η ανακατωσούρα της. Αυτό ακριβώς θεωρώ όμορφο».
Επιπλέον, ο Δίας (επιτυχής επέκταση και πλούτος) της Jennifer στο μεσοδιάστημα Ήλιου/Πλούτωνα (δίψα για δύναμη και εξουσία) του Brad τον ωθούσε και σίγουρα τον βοήθησε στην ικανοποίηση της αιγοκερίσιας φιλοδοξίας του. Ο Άρης (ενέργεια, πάθος) της Jennifer στο Σκορπιό ενεργοποιούσε το μεσοδιάστημα Σελήνης/Μεσουρανήματος του Brad (επιθυμία να κατακτήσει την ψυχή μιας γυναίκας) και... την κατέκτησε με τη συγκατάθεσή της. Από εκεί και πέρα ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση.
Χωρισμός
Μπήκαν σε τροχιά χωρισμού από τη στιγμή που ξεκίνησε να ξεφτίζει η μεταξύ τους χημεία. Η φθορά προηγήθηκε της γνωριμίας με την Angelina. Άλλωστε και η τελευταία, όπως δήλωσε, δεν θα πήγαινε ποτέ με παντρεμένο, αφού ως παιδί έβλεπε τη μητέρα της να υποφέρει από την εξωσυζυγική σχέση του πατέρα της.
Καταρχήν, ο Κρόνος (φόβος, περιορισμός) της Aniston βρίσκεται στην ακμή του 7ου οίκου του γάμου και στο ζώδιο της πτώσης του, στον Κριό. Ο Κρόνος σε αυτή τη θέση κρατάει ένα γάμο σταθερό για πολλά χρόνια μόνο όταν υπάρχει εσωτερική ειλικρίνεια και δεν προσπαθεί να ξεφύγει κάποιος από τις «σκοτεινές» πλευρές του εαυτού του, χρησιμοποιώντας τη σχέση ως φυγή. Η Jennifer όμως, με τον Πλούτωνα της σε δυσαρμονική όψη (τετράγωνο) με τη Σελήνη της, φαίνεται πως δεν είχε επιλύσει ακόμα κάποια θέματα αναφορικά με την τρυφερότητα και τη βαθιά σεξουαλικότητα και τα αντιμετώπιζε ως δύο διαφορετικούς κόσμους. Από τη μια, ο γλυκός κόσμος του ωραίου κοριτσιού (Σελήνη, η Rachel-land των «Friends») και, από την άλλη, ο άγνωστος κόσμος όχι του έρωτα ή του απλού sex, αλλά της βαθιάς σεξουαλικότητας, όπου το ένστικτο επιτρέπει και στο ζωώδες/κτηνώδες κομμάτι της προσωπικότητας (Πλούτωνας) να εκφραστεί. Έτσι, όταν ο διελαύνων Πλούτωνας έκανε το πρώτο ακριβές τετράγωνο (σύγκρουση) με το γενέθλιο Πλούτωνα της Jennifer και ταυτόχρονα «χτύπησε» τη σύνοδο Ήλιου του Brad - Σελήνης της Jennifer, δεν υπήρχε επιστροφή. Άλλωστε και ο Κρόνος (όρια, φόβος, απόρριψη) του Brad, σε σύνοδο με τον Ήλιο (χαρά της ζωής) της Jennifer, ενεργοποιήθηκε τότε από την προσέγγιση του διελαύνοντος Ποσειδώνα (διάλυση, εξαπάτηση) στον Υδροχόο, ενισχύοντας το αναπόδραστο της διάλυσης της σχέσης.
Το σίγουρο είναι πως η Jennifer πόνεσε πολύ περισσότερο, αφού η Αφροδίτη του Brad έπεφτε πάνω στο μεσοδιάστημα Ήλιου/Σελήνης, που για μια γυναίκα εκφράζει τη σχέση ανάμεσα στο σώμα και την ψυχή της, τη συνείδηση και το συναίσθημα. Έτσι, μέσα από τη σχέση της μαζί του αποδεχόταν και αγαπούσε και τον εαυτό της. Ωστόσο, χρειάστηκε χρόνο για να συνειδητοποιήσει πόσο εξαπατήθηκε, κυρίως από τον εαυτό της. Η σύνοδος Άρη (πρότυπο άνδρα-εραστή) και Ποσειδώνα (είδωλα, θολές εικόνες, εξαπάτηση) στο γενέθλιο χάρτη της την κάνει να προβάλλει θεϊκές ή μαγικές ιδιότητες στους εραστές της. Εκείνοι πάλι, όσο και να κολακεύονται στην αρχή, δεν μπορούν να ανταποκριθούν μακροπρόθεσμα σε αυτή την «υπεράνθρωπη» αποστολή και απομακρύνονται.
Ο Brad γεφύρωσε το χάσμα ανάμεσα στον πραγματικό και φανταστικό εραστή και παρέμεινε μαζί της παντρεμένος πέντε χρόνια. Όμως ο Άρης του (πάθος, επιβεβαίωση) ήταν σε σύνοδο με το μεσοδιάστημα Ήλιου/Ποσειδώνα της, το πιο ευαίσθητο μεσοδιάστημα, ειδικά για γυναίκες, αφού συνδέεται με την αδυναμία να επιβληθείς στον εαυτό σου και να ξεπεράσεις το πόσο ευάλωτος αισθάνεσαι. Συνεπώς, όπως και να χώριζαν, ήταν δεδομένο πως η Jennifer θα αισθανόταν «θύμα».
"That's life...", όπως θα έλεγε και ο ίδιος ο Ποσειδώνας, που φημίζεται για το φαταλισμό με τον οποίο ντύνει ότι αγγίζει. Τον γνώρισε σε ένα ραντεβού στα «τυφλά» που τους κανόνισε ο παραγωγός τους στα τέλη της δεκαετίας του '90, τον παντρεύτηκε στις 25/10/2000, άλλαξε επίσημα το όνομά της σε Jennifer Pitt (εκτός από τα επαγγελματικά της), αλλά κάπου μέσα της ήξερε την κατάληξη. Σε μια συνέντευξή της, από το 2002 έβλεπε το εφήμερο της σχέσης τους ανάλογο με κάθε σχέση στη Μέκκα του κινηματογράφου: «Όλοι ρωτούν αν είμαστε ευτυχισμένοι. Χαλαρώστε. Είμαστε παντρεμένοι δύο χρόνια. Σε χρόνο Hollywood αυτό σημαίνει σαν από πάντα».
Νέα εποχή: η Αngelina Jolie χωρίς λογοκρισία
Η Angelina Jolie είναι η τρίτη γυναίκα ηθοποιός που «χτύπησε» τα 20.000.000 δολάρια ως αμοιβή σε ταινία (μετά την Julia Roberts και την Cameron Diaz) και είναι γεννημένη star. Με Ωροσκόπο στο υδάτινο ζώδιο της φαντασίας, τον Καρκίνο, και την Αφροδίτη, τον πλανήτη της ομορφιάς και του έρωτα, στην ίδια μοίρα με τον Ωροσκόπο, δεν είναι να απορεί κανείς που ξεκίνησε από τα 14 της να δουλεύει ως μοντέλο σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες, όπου και γεννήθηκε. Ο Κρόνος (φόβος, ανασφάλεια) είναι σε αδυναμία στον Καρκίνο στον 12ο οίκο της που μεταξύ άλλων συνδέεται και με τις φοβίες. Αυτό από μόνο του αρκεί για να εξηγήσει πως κάτω από την ελκυστική περσόνα της πιθανόν φοβάται ακόμη και τη σκιά της. Από αυτό το φόβο γεννιέται η ιδιαίτερη γοητεία της.
Ήλιος και Ερμής στους Διδύμους, είναι δείκτες ελευθερίας πνεύματος και ευελιξίας. Η γυναίκα Δίδυμος είναι πάντα αφυπνισμένη και θα βαριόταν μέχρι θανάτου να περνάει τη μέρα της κοιτάζοντας φιγουρίνια για νυφικά. Σνομπάρει επίσης την τρομοκρατία του Κρόνου ή του ορθολογισμού. Βρήκε λοιπόν την εξής λύση: να γίνει αντράκι, να κάνει την επιθυμία της για διακωμώδηση της ζωής τέχνη και τατουάζ και να δώσει αγάπη με το δικό της ασυμβίβαστο και μοναδικό τρόπο.
Με το μεσουράνημα, που συμβολίζει την κοινωνική εικόνα και επαγγελματική καταξίωση, στον Κριό, η πρωτοπορία γίνεται ζητούμενο. Όμως η κοινωνική της περσόνα αποκτά βαρύνουσα σημασία εξαιτίας της παρουσίας της συνόδου Δία - Σελήνης - Άρη στον Κριό και 10ο οίκο της. Με το Δία να προσδίδει μια αδιαπραγμάτευτη ανεξαρτησία και αδιαφορία στην κοινωνική κριτική, τη Σελήνη να προσδίδει μια στάση ζωής «Ζήσε-με-ένταση-χωρίς-να-σε-νοιάζουν-οι-συνέπειες!» και τον Άρη να της δίνει τσαγανό που λίγοι έχουν, δεν προξενεί έκπληξη ότι θέλει να κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς να δίνει λογαριασμό.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να εστιάσουμε περισσότερο στους ερωτικούς πλανητικούς δείκτες, δηλαδή τον Άρη και την Αφροδίτη. Το παράδοξο με αυτούς τους πλανήτες είναι πως αν, ανεξάρτητα ο καθένας, βρίσκονται σε ζώδια που τους επιτρέπουν να εκφράζονται άνετα, λειτουργούν καλά σε μια ερωτική σχέση, ακόμα και αν σχηματίζουν δυσαρμονικές όψεις είτε μεταξύ τους, είτε σε συναστρία, ανάμεσα σε δύο ανθρώπους. Η Angelina έχει π.χ. ακριβές τετράγωνο (δυσαρμονική όψη) του Άρη της στον Κριό με τον Άρη του Brad Pitt στον Αιγόκερω. Κανονικά δεν θα έπρεπε να αντέχει να βλέπει καν ο ένας τον άλλο. Αλλά επειδή και οι δύο αυτές ζωδιακές θέσεις του Άρη είναι ευνοϊκές για την εκδήλωση των αιτημάτων του πλανήτη με αμεσότητα, η σύγκρουση γίνεται τεστοστερόνη και σεξουαλική ένταση. Ύστερα ο Άρης της Angelina δέχεται ευνοϊκή όψη από τον Ποσειδώνα, που εξευγενίζει την ενέργεια του Άρη και της προσφέρει τη δυνατότητα να υπεραναπληρώνει την ωμή σεξουαλικότητα μέσα από την τέχνη της. «Θεραπεία; Δεν τη χρειάζομαι. Οι ρόλοι που επιλέγω να παίζω είναι η θεραπεία μου», είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της. Και τι σημαίνει υπεραναπλήρωση σε πρακτικούς όρους: παίρνεις και Oscar Β΄ γυναικείου ρόλου για το «Girl Interrupted» και παίζεις το ναρκομανές μοντέλο «Gia», την αιμομίκτρια Ολυμπιάδα στον «Αλέξανδρο» ή τη μοιραία γυναίκα στο «Original Sin» δίπλα στον Antonio Banderas.
Η γυναίκα αυτή δεν φοβήθηκε τον Κρόνο και το φόβο που αισθάνθηκε από τη δυσαρμονική όψη του με τη Σελήνη (Μητέρα): Η μητέρα της Marcheline Bertrand πέθανε το Γενάρη του 2007 από καρκίνο, έπειτα από 7½ χρόνια πάλης με την επάρατη νόσο. Γιατί να φοβηθεί; Είχε δώσει στη μητέρα της όλα τα βραβεία που είχε κερδίσει από τα Oscar μέχρι τη Χρυσή Σφαίρα και τα Βραβεία Κοινού, δηλώνοντας: «Δεν παίρνω επιβεβαίωση από τα βραβεία». Η τριβή με το θάνατο (Πλούτωνας) ήρθε ως θεραπεία στον περιορισμό που ήθελε να της επιβάλει ο Κρόνος. Εχει συλλογή από μαχαίρια και την παθιάζει η θανατολογία, ζούσε με δύο φίδια, ονειρευόταν ως παιδί να γίνει διευθύντρια κηδειών, έχει στο στομάχι της ένα τατουάζ που γράφει στα λατινικά: «Quod me nutrit me destruit» (όποιος με θρέφει ταυτόχρονα με καταστρέφει). Παίζει με το θάνατο και αυτό την κάνει ανυπόφορα γοητευτική. Στο «People» (8 Ιουλίου 1996) δήλωνε: «Υπάρχει κάτι παρηγορητικό στο θάνατο. Η σκέψη ότι μπορεί να πεθάνεις αύριο σε ελευθερώνει και σε κάνει να απολαμβάνεις τη ζωή τώρα».
Παντρεμένη δύο φορές στα '90s, τη μία μάλιστα με τον Johnny Lee Miller, όπου εμφανίστηκε στο γάμο φορώντας λευκή μπλούζα, στην οποία είχε γράψει το όνομα του άντρα της με το αίμα της. Και μετά δήλωνε: «Επειδή είμαι κακό κορίτσι, ο κόσμος πιστεύει αυτόματα ότι είμαι κακός άνθρωπος. Ή ότι κουβαλάω ένα σκοτεινό μυστικό μέσα μου ή ότι έχω εμμονή με το θάνατο. Η αλήθεια είναι πως είμαι το λιγότερο μακάβριο άτομο στον κόσμο. Αν σκέφτομαι περισσότερο το θάνατο απ' ό,τι κάποιοι άλλοι, είναι επειδή αγαπάω περισσότερο τη ζωή απ' όσο αυτοί». Αυτή είναι η γυναίκα μίλησε στην ψυχή του Brad Pitt.
Αντισυμβατικές σχέσεις
Ο γάμος του Brad Pitt με την Aniston ήταν μια παλιομοδίτικη, ρομαντική σχέση με γλυκύτητα, συζητήσεις και εκπλήρωση των αναγκών του ενός από τον άλλον, όπου ο καθένας είχε προκαθορισμένο ρόλο σε συμφωνία με τα συμβατικά κοινωνικά πρότυπα (άντρας - γυναίκα), σε αντίθεση με τη σχέση του με την Angelina που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστον αντισυμβατική. Έξι παιδιά: τρία υιοθετημένα από χώρες του Τρίτου Κόσμου (ο Maddox από την Καμπότζη το 2002, η Zahara από την Αιθιοπία το 2005 και ο Pax από το Βιετνάμ το 2006) και τρία δικά τους (η Shiloh το 2006, και τα δίδυμα Knox Leon και Vivienne Marcheline φέτος τον Ιούλιο). Η Angelina απόλαυσε την τελευταία της εγκυμοσύνη γιατί, όπως δήλωσε στο «Vanity Fair» στις 30 Μαΐου 2008: «Συμβαίνει να είμαι με κάποιον που βρίσκει την εγκυμοσύνη πολύ sexy. Έτσι, αισθάνομαι κι εγώ πολύ sexy». Το σπίτι τους είναι υπό συνεχή μετακίνηση, μένουν σε όποιο μέρος του κόσμου έχει γύρισμα ο ένας από τους δύο, ενώ ο άλλος κρατάει τα παιδιά με τις νταντάδες. Ασχολούνται με φιλανθρωπίες (η Angelina δίνει το 1/3 των εισοδημάτων της σε αυτές), βοηθάνε παιδιά με AIDS στην Αφρική, τους πλημμυροπαθείς στη Ν. Ορλεάνη, δεν έχουν παντρευτεί και όπως δηλώνει η Angelina: «Και οι δύο είχαμε παντρευτεί στο παρελθόν και καταλάβαμε πως ο γάμος δεν κρατά δύο ανθρώπους υποχρεωτικά μαζί». Με τον πλανήτη της ελεύθερης σκέψης και της αντισυμβατικότητας, τον Ουρανό, στον 4ο οίκο της οικογένειας, η Angelina λέει αυτό που αισθάνεται.
Η χημεία τους πρέπει να ξεκίνησε από τα πρώτα κιόλας βλέμματα στα γυρίσματα της ταινίας «Ο κύριος και η κυρία Σμιθ», όπου συμπρωταγωνιστούσαν το 2005 ως αντισυμβατικό ζευγάρι κατασκόπων. Προφητικό; Ίσως και να έχει δίκιο ο Oscar Wilde όταν λέει πως τελικά η ζωή μιμείται περισσότερο την τέχνη παρά το αντίστροφο. Την ίδια περίοδο η Aniston γύριζε το «Χωρισμό». Η έλξη ήταν σίγουρα αναπόφευκτη από τη στιγμή που ο ένας βλέπει στον άλλον τον ιδανικό σύντροφο. Σε μια συναστρία, οι πλανήτες του ενός που πέφτουν πάνω στον 7ο οίκο της μόνιμης σχέσης χρωματίζουν το πώς αντιλαμβάνεται ο ένας τον άλλον. Ο Ήλιος και η Αφροδίτη στον 7ο οίκο σε μια συναστρία είναι οι καλύτεροι δείκτες ερωτικής χημείας, αφού ο ένας βλέπει τον άλλον με προοπτική συντρόφου από την πρώτη ματιά. Ο Brad «βλέπει» στην ακμή του 7ου οίκου του στους Διδύμους τον Ήλιο (ακτινοβολία) της Angelina, ενώ εκείνη βλέπει αντίστοιχα την Αφροδίτη (γοητεία) του Brad στην ακμή του δικού της 7ου οίκου στον Αιγόκερω.
Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι Δίδυμοι (Angelina) και ο Τοξότης (Brad) είναι ζώδια αντικριστά στον αστρολογικό τροχό και το ένα συμπληρώνει το άλλο όταν ξεπεραστεί η αρχική ένταση. Σε γενικές γραμμές, κάθε ζώδιο ταιριάζει πιο εύκολα με αυτά που ανήκουν στο ίδιο στοιχείο (φωτιά, γη, νερό, αέρας) ή με αυτά της ίδιας πολικότητας (θετικό, αρνητικό), όπου τα ζώδια της γης ταιριάζουν με αυτά του νερού και τα ζώδια της φωτιάς με αυτά του αέρα. Ωστόσο, είναι το ζώδιο που βρίσκεται ακριβώς απέναντι, που σε συμπληρώνει καλύτερα απ' όλα (Κριός-Ζυγός, Ταύρος-Σκορπιός, Δίδυμοι-Τοξότης, Καρκίνος-Αιγόκερως, Λέων-Υδροχόος, Παρθένος-Ιχθύς) γιατί βλέπει την πραγματικότητα από την ακριβώς αντίθετη οπτική γωνία. Αυτό βέβαια δημιουργεί συχνά προστριβές, αλλά σε μια σχέση με ερωτικό υπόβαθρο αυτές ακριβώς οι τριβές λειτουργούν σαν σπίθες.
Αλλά και καρμικά μοιάζει λες και οι δύο τους έχουν πλαστοί για να έλκονται. Ο Βόρειος Δεσμός του καθενός (το dharma, ο σκοπός ή προορισμός της ενσάρκωσης) βρίσκεται σε σύνοδο με τον Ωροσκόπο του άλλου. Ο Brad έχει Βόρειο Δεσμό στον Καρκίνο, όπου βρίσκεται ο Ωροσκόπος, η Αφροδίτη και ο Κρόνος της Angelina, ενώ εκείνη με τη σειρά της έχει Βόρειο Δεσμό στον Τοξότη, το ζώδιο και ο Ωροσκόπος του Brad. Είναι σαν να βλέπει ο ένας στον άλλο τον εαυτό του στον καθρέφτη του μέλλοντος και των δυνατοτήτων του.
Επίσης στις ερωτικές σχέσεις αναζητούμε συνήθως αυτό που μας λείπει ενεργειακά. Πολλοί χάρτες έχουν πλανήτες και στα 4 στοιχεία (φωτιά, γη, αέρας, νερό). Όταν όμως μας λείπει ένα από αυτά, συνήθως αναπληρώνουμε την έλλειψη μέσα από μια σχέση. Η Angelina, όπως και η Aniston, δεν έχει καθόλου πλανήτες σε ζώδια της γης (πρακτικότητα σε θέματα της καθημερινής ζωής), στοιχείο στο οποίο ο Brad έχει έξι πλανήτες! Αντίστοιχα, ο Brad δεν έχει καθόλου αέρα (ευρηματικότητα, νοητική ευελιξία) πέρα από τον Κρόνο του στον Υδροχόο, ενώ η Angelina έχει τέσσερις πλανήτες σε ζώδια του αέρα, ανάμεσα στους οποίους ο Ήλιος και ο Ερμής.
Σε αντίθεση με τη «ροζ» σχέση που είχε με την Aniston, ο Pitt με την Jolie ζει μια σχέση που έχει όλα τα χρώματα: ο Ποσειδώνας (όνειρο, μαγεία) της Angelina πάνω στον Ωροσκόπο του τον κάνει να αισθάνεται πως ζει σαν σε παραμύθι. Πρόκειται για μια νέα μορφή αφήγησης, όπου οι ρόλοι ανάμεσα στα δύο φύλα μπορούν να αλλάζουν συνεχώς σε ψυχολογικό, και ίσως όχι μόνο, επίπεδο.
Σε αυτό το πλαίσιο, και οι δυσαρμονικές όψεις μεταξύ τους μάλλον λειτουργούν διεγερτικά. Ο Κρόνος (έλεγχος, περιορισμός) της Angelina στον Καρκίνο κάνει αντιθέσεις με Άρη, Ερμή, Σελήνη και Αφροδίτη του Brad στον Αιγόκερω. Σε μια σχέση με πάθος, ο έλεγχος γίνεται απόδειξη γνήσιου ενδιαφέροντος. Όταν ο άνθρωπος δεν φοβάται να κοιτάξει μέσα του με ειλικρίνεια, δεν φοβάται καμία κριτική. Την επιζητεί, μάλιστα, για να ωριμάσει γρηγορότερα. Η σύνοδος του Δία (πίστη στη ζωή) του Brad στον Κριό με τους Δία, Άρη (πάθος), Σελήνη (οικειότητα) της Angelina στο ίδιο ζώδιο της φωτιάς ενισχύει το προσάναμμα για να πηγαίνουν μπροστά χωρίς να τους φοβίζει τίποτα ή κανένας. Με τα λόγια της ίδιας της Angelina: «Αν γελοιοποιηθώ, ποιος νοιάζεται; Δεν φοβάμαι καμία πρόσληψη ή αντίληψη του εαυτού μου από κάποιον άλλον».
ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ
ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ