Υποψήφιος και μεγάλος νικητής του Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στη ταινία “Lincoln”
Ένα αστέρι που γεννήθηκε...: στις 29 Απριλίου 1957, άγνωστη ώρα, στο Λονδίνο.
Αστρολογικό Προφίλ: Ένας πολύ γήινος χαρακτήρας (με πέντε πλανήτες σε ζώδια της Γης), ο Ντάνιελ είναι η επιτομή του πεισματάρη, σταθερού και επίμονου Ταύρου. Με Ήλιο, Σελήνη, Αφροδίτη και Ερμή στον Ταύρο οτιδήποτε έχει να κάνει με τις αισθήσεις, την τέχνη και το σώμα τον ελκύει σαν μαγνήτης.
Με Ερμή ανάδρομο στον Ταύρο και σε σύνοδο με την Αφροδίτη του, άργησε κάπως να βρει την κλίση του. Μάλιστα στην αρχή, λόγω του ταλέντου του στην ξυλογλυπτική ήθελε να σπουδάσει επιπλοποιός, αλλά δεν τον δέχτηκαν την πρώτη φορά που προσπάθησε να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα λόγω απειρίας. Έτσι, στράφηκε στην υποκριτική. Αλλά η ζωή τον είχε διδάξει τα πρώτα μαθήματα υποκριτικής πολύ νωρίτερα, όταν στα σχολικά του χρόνια ένιωθε απομονωμένος από τις παρέες του (Χείρωνας στον Υδροχόο - δηλαδή ο πλανητοειδής του τραύματος, στο ζώδιο της κοινωνικής συναναστροφής και της φιλίας), οι οποίες τον εκφόβιζαν και τον τρομοκρατούσαν λόγω της ιρλανδικής του ταυτότητας. Έτσι έπρεπε να αφομοιώσει την προφορά και τις κινήσεις των συμμαθητών του για να μπορέσει να ενταχθεί.
Με τη Σελήνη του σε αντίθεση με τον Ποσειδώνα δηλώνει ότι υποφέρει από πονοκεφάλους που του προκαλούν συχνά παραισθήσεις, οι οποίες γίνονται η αφορμή να παρατήσει το θέατρο, αφού σε μία παράσταση νόμιζε ότι είδε το φάντασμα του νεκρού πατέρα του πάνω στη σκηνή. Παράλληλα ο Άρης στους Διδύμους τον προικίζει με τρομερό ταλέντο και πρωτοτυπία στη μίμηση προφορών και την αντιγραφή μανιερισμών, που τον καθιστούν μοναδικό ηθοποιό. Παρόλ' αυτά, δεν αφήνει τίποτα στη τύχη του σε ότι αφορά την εργασία του. Προετοιμάζεται με εξαντλητικό τρόπο για τους ρόλους του, τους ερευνά και αφοσιώνεται σε αυτούς τόσο ώστε δίνεται σε αυτούς με όλο του το είναι και στην υπόλοιπη ζωή του (η Σελήνη του στον Ταύρο σε εκτός ζωδίων τρίγωνο με τον Πλούτωνα στο Λέοντα αλλά και σε εκτός ζωδίου εξάγωνο με τον Άρη στους Διδύμους). Έτσι, μαθαίνει μποξ για το The Boxer, κυκλοφορεί παντού με αναπηρικό καροτσάκι για το My Left Foot, ζει στα δάση για το The Last of Mohicans και περνάει αρκετό χρόνο σε ένα κελί φυλακής για το In the Name of the Father. «Δεν θα έκανα ποτέ αυτή τη δουλειά, αν δεν την έκανα με το δικό μου ρυθμό» ( θα μπορούσε να λέει και ο Ουρανός του σε τετράγωνο τη σύνοδο Σελήνης/Ήλιου) δηλώνει ο ισχυρογνώμων Ντάνιελ, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει πρώτα απ' όλα ο ίδιος να ανεχτεί τις ιδιορρυθμίες του. Με το Δία σε τρίγωνο με τον Ήλιο και την Αφροδίτη του, πάνω απ' όλα, η υποκριτική είναι τρόπος και φιλοσοφία ζωής γι' αυτόν, σε τέτοιο βαθμό ώστε να «νιώθει άδειος κάθε φορά που τελειώνουν τα γυρίσματα μίας ταινίας».
Γεννήθηκε γι' αυτό το ρόλο γιατί...:
(1) Απαιτούσε την ικανότητα να βγάζει μαγευτικούς λόγους και να αγορεύει με εξαίρετη διπλωματία με την γαλήνια φωνή του - αν δεν μπορεί ένα Ταύρος με σύνοδο Ερμή - Αφροδίτης στο Ταύρο να το πετύχει αυτό, τότε ποιος;
(2) Γιατί ο Λίνκολν διέθετε εξαίρετη πυγμή στην επικοινωνία και αντιπροσώπευε μία ηγετική παρουσία μέσα στο χώρο της πολιτικής, χαρακτηριστικά που είναι προσβάσιμα στον Ντάνιελ με την όψη Άρη - Πλούτωνα που διαθέτει.
(3) Γιατί το θέμα της ισότητας και της δικαιοσύνης ήταν κομβικό για τον Λίνκολν και θα πάλευε μέχρι θανάτου για την κατάργηση της δουλειάς. Κι αν μιλάμε για θέματα ηθικής το τρίγωνο Ήλιου - Δία του Ντάνιελ αλλά και ο Χείρωνας του στον Υδροχόο του δίνουν μια επιπλέον ψυχική ώθηση για να αποδώσει.
(4) Γιατί ο τρόπος που κυβερνούσε και νουθετούσε το λαό και τους υπουργούς του ο Λίνκολν ήταν με γενναιοδωρία και όχι με τιμωρία, κάτι που έρχεται σε συμφωνία με το τρίγωνο Άρη - Ποσειδώνα στο χάρτη του Ντάνιελ.
(5) Γιατί η επιθυμία του να ηγηθεί των εξελίξεων και να καταργήσει τη δουλεία ήταν πέραν κάθε συμβιβασμού, πράγμα που τον οδήγησε στο να τα βάλει ακόμα και με το Υπουργικό του Συμβούλιο, να απολέσει την ψυχική του ηρεμία, να γεράσει πριν την ώρα του, και δυστυχώς στο τέλος να χάσει και την ίδια του τη ζωή. Και αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ίσως η ηχώ του ταυ - τετραγώνου Ποσειδώνα - Ουρανού - Σελήνης στο χάρτη του Ντάνιελ, που μιλάει για θυσία (Ποσειδώνας) της συναισθηματικής/ψυχολογικής δομής (Σελήνη) του ατόμου για την υπεράσπιση των ιδανικών του (Ουρανός).
Το πήρε τελικά γιατί: Ο Πλούτωνας σε τρίγωνο με τη σύνοδο Ήλιου - Αφροδίτης τον καθιστά την ήρεμη, σίγουρη δύναμη της απονομής και τον βοήθησε να τριτώσει τα Όσκαρ του. Όμως, ο πιο κομβικός οιωνός ήταν η ενεργοποίηση του πανίσχυρου ταυ - τετραγώνου Σελήνης - Ουρανού - Ποσειδώνα στα σταθερά ζώδια από τον Κρόνο. Όλη η ψυχική ένταση της όψης και το γεγονός ότι ο συναισθηματικός του κόσμος γίνεται κανάλι για την ροή και έκφραση συλλογικών συναισθημάτων (Ποσειδώνας, δηλαδή αυτοθυσία, ισότητα, ανθρωπισμός και συλλογικό όραμα για μια πιο ανθρώπινη κοινωνία και ο Ουρανός, δηλαδή επανάσταση, ρήξη με το παρελθόν, έξαψη για το μέλλον και δικαιοσύνη), τον καθιστούσαν ήδη πριν τη βραδιά το αδιαφιλονίκητο φαβορί. Και το πήρε άξια το τρίτο αγαλματάκι.
ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ
ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ