παρακαλώ περιμένετε...

Οίκοι ηλιακής επιστροφής σχεδόν ίδιοι με της γέννησης!!!!!!!

  • Charline @ 22.08.2011 20:23
    Σε οποιοδήποτε άρθρο για σόλαρ ριτέρν κι αν γκουγκλάρεις θα βρεις σχόλιο επί τούτου.
  • Magneto @ 22.08.2011 20:27
    α ναι? 
    δεν το ήξερα
    σε ευχαριστώ πολύ
  • Stardome* @ 23.08.2011 00:33
    Ειδικά όταν ο ωροσκόπος της Ηλιακής επιστροφής είναι όμοιος με τον γενέθλιο ωροσκόπο, θεωρείται μια σημαντική χρονιά (ειδικά αν υπάρχουν πλανήτες σε γωνιακούς οίκους). Δεν είναι δύσκολο να καταλήξει κανείς σ' αυτό το συμπέρασμα αφού είναι σαν να έχεις τον γενέθλιο χάρτη επί δύο. Επισημαίνω για ακόμη μια φορά πως στο χάρτη ηλιακής επιστροφής μας ενδιαφέρουν κυρίως οι πλανήτες που βρίσκονται σε γωνιακούς οίκους.
  • kokopuff @ 23.08.2011 01:13
    οταν ο ωροσκοπος βγαινει ΑΚΡΙΒΩΣ απεναντι απο τον γενεθλιο ωροσκοπο, αυτο τι σημαινει ?
  • fotoula @ 23.08.2011 10:47
    κοκο, ότι θα σε απασχολήσουν έντονα ζητήματα του 7ου....[????]
  • Magneto @ 23.08.2011 16:39
    Stardome!!!!
    Καλό χειμώνα!
     
    Που λες.......ο γεννέθλιος ωροσκόπος μου είναι στις 22 30  του ζυγού,ενώ της επιστροφής στις 24 05 ,που έχω ακούσει ότι είναι τυχερή μοίρα.
    Τώρα......πάμε σε κάτι το οποίο δεν το έχω μελετήσει καλά.
    Στο χάρτη της επιστροφής μου έχω την ακμή του 6ου στις 0 του κριού και την ακμή του 7ου στις 24 του ίδιου ζωδίου, οπότε απέναντι,στο ζυγό δηλαδή,συμβαίνει το ίδιο πράγμα,αφού ο 12ος έχει ακμή στις 0 του ζυγού,ενώ ο 1ος στις 24 όπως προανέφερα. Αυτό λέγεται αναχαίτιση,σωστά? Άρα υπάρχουν 2 ζώδια ,αντικρυστά που εμπεριέχονται σε οίκους. Αυτά είναι ο υδροχόος που εμπεριέχεται στον 4ο και το λιοντάρι που εμπεριέχεται στον 10. Αν δεν κάνω λάθος η αναχαίτηση προκύπτει όταν βρίσκονται πολλοί πλανήτες σε ένα ζώδιο και αυτό αποδυναμώνει την ισχύ τους. Σωστά?
     
    Σε ότι αφορά στους πλανήτες.......
    Οι γωνιακοί οίκοι είναι οι 1ος, 4ος,7ος,10ος.
    Στον 7ο δεν έχω πλανήτες,άρα θα πρέπει να δω τι κάνει ο κυβερνήτης του , ο Άρης, που βρίσκεται σε εξορία στις 23 40 του ζυγού,σχεδόν στην ακμή του 1ου οίκου.
    Ο Άρης κάνει πολλές όψεις,αλλά δε ξέρω ποια είναι η αποδεχτή ανοχή για της όψεις μία επιστροφής. Επίσης δε ξέρω πως να διαχειριστώ το γεγονός ότι ο Άρης είναι σχεδόν στην ακμή του 1ου οίκου, που είναι σημαντικός για την επιστροφή. Ακόμη δε ξέρω πως να αντιμετωπίσω τα ζώδια που εμπεριέχονται στον 4ο και τον 10.
     
    Ο 4ος με ακμή στις 28 του αιγόκερου,φτάνει μέχρι την 1η των ιχθύων. Στον 4ο βρίσκεται μόνο ο ήλιος. Θα πρέπει λοιπόν να δω τι όψεις κάνει ο κυβερνήτης του αιγόκερου, ο Κρόνος,ή θα ήταν καλύτερα να δω τον κυβερνήτη του 3ου δεκανού του,δηλαδή του Ερμή? 
     
    Ο 10ος με τη σειρά του έχει ακμή στις 28 του καρκίνου και φτάνει μέχρι την 1η της παρθένου,ενώ είναι κενός. Θα πρέπει λοιπόν να δω τι παίζει με τον κυβερνήτη του καρκίνου δηλαδή τη Σελήνη.
     
    Οι πλανήτες της επιστροφής κάνουν πάρα πολλές όψεις με τους γεννέθλιους και μάλιστα ακριβείας , όπως ο Άρης που κάνει εξάγωνο με τον Ποσειδώνα με ανοχή 0.44 και σύνοδο με τον Πλούτωνα με ανοχή 0.66, ή ο Ουρανός που κάνει αντίθεση με το Δία και τον Κρόνο με ανοχή 0.74 και 0.06 αντίστοιχα.
     
     
    Ουφ........μπερδεύτηκα. Τρίγωνα,τετράγωνα.......πως να τα συνδέσεις και να τα συνδοιάσεις όλα αυτά!
    ααα.........τώρα που είπα τετράγωνα.......όταν σε μια όψη συμμετέχουν πλανήτες της επιστροφής και γεννέθλιοι,πως θα βρω σε ποιον άξονα γίνονται αυτές οι όψεις?
    Με βάση τη γεννέθλια οικοθεσία? Άρα αντιμετωπίζω το χάρτη της επιστροφής σα χάρτη διελεύσεων ή με βάση την οικοθεσία της επιστροφής?
     
  • Shark @ 23.08.2011 17:12
    Magneto
    Αν ημουν αστρολογος θα σου επερνα μια 200ευρω για να σου απαντησω σε αυτο το λιτο και αππεριτο ποστ
  • Stargazer @ 23.08.2011 18:01
    magneto, ή σε μένα παίζει παιχνίδια ο ανάδρομος ή σε σένα. Με βάση τον χάρτη που υπάρχει στο προφίλ σου, που πράγματι έχει ωροσκόπο στις 22ο και 30΄ του Ζυγού, ωροσκόπο ηλιακής επιστροφής για φέτος (2011-2012) σου βγάζω Αιγόκερω.
  • Magneto @ 23.08.2011 18:43
    Κάρχα.......και δεν έθιξα και τα μεσοδιαστήματα........ 
    Σταρ ίσως επειδή η επιστροφή στην οποία αναφέρομαι ανήκει στο σωτήριον 2014 που ο Δίας στον καρκίνο θα κάνει σύνοδο με το μεσουράνημά μου και είπα να το ψάξω ,για να δω τι θα παιχτεί στα επαγγελματικά μου,πρώτα ο Θεός ,γεροί να'μαστε.
  • Stargazer @ 23.08.2011 19:56
    Magneto, εκ πρώτης όψεως για πλουτώνια χρονιά την κόβω. Ο χάρτης της επιστροφής έρχεται και εφάπτεται του γενεθλίου, άρα είναι μια χρονιά που θα του επιτρέψει να εκφράσει το δυναμικό του. Έχεις έτσι κι αλλιώς Πλούτωνα σε σύνοδο με τον ωροσκόπο κι έρχεται ο ωροσκόπος της ηλιακής επιστροφής να σχηματίσει ακριβή σύνοδο μ'αυτόν. Εφόσον έχουμε τις ίδιες γωνίες, ενεργοποιείται και η Αφροδίτη, η κυβερνήτης του ωροσκόπου σου που βρίσκεται σε τετράγωνο με τον Πλούτωνα στο γενέθλιο. Στον χάρτη της επιστροφής έχουμε επιπλέον Αφροδίτη σε σύνοδο με Πλούτωνα.
    Ενδιαφέρον επίσης έχει ο Άρης σε σύνοδο με τον ωροσκόπο της ηλιακής επιστροφής, όπου Άρης, κυβερνήτης 7ου. Πλουτώνια σχέση, μήπως;
  • Magneto @ 23.08.2011 20:12
    Για διορισμό κοιτούσα πλουτώνια σχέση έβγαλα........ 
    Τι θα πει πλουτώνια σχέση?
    Αυτός ο Πλούτωνας πολύ από κοντά δε με έχει?
    Και στο γεννέθλιο και στην επιστροφή.......θα κάνει σύνοδο και με τη Σελήνη στις 25/02/2017.......
    ενώ στις 23/03/2022 θα κάνει πρώτη φορά σύνοδο ακριβείας με την Αφροδίτη μου ,μετά θα γυρίσει ανάδρομος,μετά ορθόδορμος και θα περάσει από πάνω της τελευταία φορά στις 23/11/2023.
  • Magneto @ 23.08.2011 20:14
    Όλα αυτά βέβαια με δεδομένο ότι θα έχουν πέσει έξω οι Μάγιας....
  • kokopuff @ 23.08.2011 20:16
    απαντηστε και σε μενα τον καρκινου που κανονικα εχω ωροσκοπο στον γενεθλιο στην 6 του λεοντα, και στην ηλιακη μου εχει βγει στην 6 του υδροχοου
  • Magneto @ 23.08.2011 20:20
    Όπα......... 
    κάτσε τώρα γιατί με έπιασες αδιάβαστη.......εννοείς ότι η Αφροδίτη της επιστραοφής κάνει σύνοδο με τον πλούτωνα της επιστροφής??????????
     
    όχι ρε γαμώ το..........
    2 μέρες με αυτό ασχολούμαι και ούτε που σκέφτηκα να δω τι κάνουν οι διελαύνοντες αναμετάξυ τους!
  • Journey @ 23.08.2011 20:30
    kokopuf, μάλλον είσαι εφτάψυχος, δεν έχεις ανάγκη...και είσαι ...ταύρος {!!?}

    Παιδιά, μιας και είπατε για Μάγιας, να πω κι εγώ την βλακεία μου? σρυ αλλά μου τριβελίζει το μυαλό καιρό τώρα..
    Υπάρχει η  εξαιρετικά κακεργετική μοίρα στις 8,24 του Αιγόκερου, η μοίρα του Facies "Very Unfortunate, a bebulous cluster" , όπου και φημολογείται πως ήταν η Σελήνη του Χίτλερ. Ως εδώ , καλά. Τα φώτα και οι προσωπικοί πλανήτες μπορεί να διεγείρουν σε ένα προσωπικό ωροσκόπιο έναν κακό [ ή καλό , λέμε τώρα] απλανή όπως φυσικά και οι προοδευμένες ακμές και πλανήτες. ΟΚ.
    Αλλά βλέπω αυτόν τον Πλούτωνα που και και συλλογικός είναι και πανκάκιστος είναι να κάνει εκεί κοντά τη βόλτα του και κάπου αρχές του 2012 θα μας κάνει τη σύνοδο ιδιομοιρίας..Λέτε να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους? Σρυ, με ξέρετε, συνήθως είναι κουλ, δεν σπέρνω τον πανικό αλλά αυτή  η επερχόμενη σύνοδος εδώ  μου κατσε
  • Stargazer @ 23.08.2011 20:33
    Κοιτάξτε, άποψή μου είναι ότι δεν θα πρέπει να υπερεκτιμώνται οι ηλιακές επιστροφές και οι διελεύσεις. Πόσα είναι τα συνταρακτικά γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή ενός ανθρώπου; Λίγα. Από κει και πέρα, όντως, κάποιες χρονιές είναι πιο ευχάριστες, άλλες πιο δυσάρεστες, αλλά συνήθως δεν έχουμε μεγάλα σκαμπανεβάσματα. Ό,τι κι αν δείχνει ο χάρτης της ηλιακής επιστροφής, αν δεν το εμπεριέχει ο γενέθλιος ως δυναμικό, δεν πρόκειται να γίνει.
    Magneto, η περιπτωσή σου φαίνεται να έχει ενδιαφέρον, αλλά φρόντισε να συνδυάσεις την ηλιακή επιστροφή και με τις προόδους.
    Kokopuff, υπάρχει κάτι στην ηλιακή επιστροφή που να "βγάζει μάτι"; Τι γίνεται με τις προόδους σου; Συνδυαστική δουλειά πρέπει να γίνει.
  • Journey @ 23.08.2011 20:33
    a nebulous star { έπρεπε να κάνω πάλι το θαύμα μου με τα τύπος μου. }
    Λένε σημαίνει "προδοσία, κακές επιλογές, βίαιο θάνατο , απότομη ολική πτώση μετά από σύντομη άνοδο" Πολύ αποκάλυψη μου κάνει.
    * καλά. θα ξεκολλήσω
     
  • astropet @ 23.08.2011 20:37
    Journey, έχεις κολλήσει με τους απλανείς τελευταία μου φαίνεται. Πρόσεχε, γιατί βλάπτουν σοβαρά την υγεία, χαχα!
  • Journey @ 23.08.2011 20:38
    Stargazer, χίλια stars για την παρατήρηση.
    Χρειάστηκαν αρκετές αναγνώσεις στα σχετικά άρθρα της βιβλιοθήκης αλλά μετά η κατανόηση του τι πρέπει να βλέπουμε έγινε σχετικά εύκολη.
    Προοδευμένος ή Πρόοδοι με αντισκιές { ξέρω τι θα πείτε αλλά στην πολύ αρχάρια προσπάθειά μου βρίκσω πολλά ενδιαφέροντα στην εφαρμογή του χάρτη μου} ή Ηλιακό τόξο { με Eq}και διελεύσεις.
    Θα επισημάνω σε όλους το εξής: προσοχή στις όψεις. πάντα εξετάζουμε τις ιδιόμοιρες.
     
  • Journey @ 23.08.2011 20:39
    astropet
  • astropet @ 23.08.2011 20:45
    Για να μη σου πω Journey ότι στις 21/12 αυτός ο Πλούτωνας θα σχηματίζει yod με Κρόνο στον Σκορπιό και Δία στους Διδύμους! Βρε λες;
  • kokopuff @ 23.08.2011 20:49
    stargazer, κοιτα με προοδευτικο του χρονου η αφροδιτη πεφτει ακριβως πανω στον ωροσκοπο μου, και νομιζω οτι ειναι λογικο γιατι θα ειναι και η χρονια που θα γινω τοπ μοντελ. χαχαχαχα
     
    ειλικρινα δεν ξερω. με την ηλιακη επιστροφη εχω ενα θεμα , δεν με πειθει και πολυ. σε καποιο site παντως ειχα διαβασει οτι μονο τους πλανητες κοντα στις ακμες γωνιακων πρεπει να μελετας, μονο αυτοι εχουν να σου πουν κατι. κ εγω τζαστ επανω σε ακμη, δεν εχω κανενα.
    σε γωνιακους οικους παντως εχω.
  • astropeleki @ 23.08.2011 20:50
    koko,θα εισαι ο Ζιζέλος!?
  • kokopuff @ 23.08.2011 20:53
    αστροπελεκι, ναι. μονο που εγω θα κανω (περισσοτερες) βιζιτες 
     
    αα δλδ αν δεν το εχει κατι ο χαρτης σου δεν γινεται να προκυψει με την ηλιακη επιστροφη. τελεια, ειμαστε καταδικασμενοι. απορρω γιατι ζουμε ακομα.  οχι πειτε μου ! γιατι αν περιμενω κατι απ τον γενεθλιο μου , ειναι πριβε δωματιο σε ψυχιατρικη κλινικη
  • kokopuff @ 23.08.2011 20:56
    αστροπετ, και επειδη εισαι αναλγητος στον πονο μου, ευχομαι οταν ο πλουτωνας κατσει κ εσενα απεναντι απ την αφρο σου στον καρκινο , να σε βρουμε καπου ξεκοιλιασμενο απο εγκλημα παθους. εγω θα γελαω σατανια στην σκια να ξερεις .χα
  • Journey @ 23.08.2011 20:57
    Έλα βρε astropet, τίποτα δεν θα πάθουμε, είμαστε εφτάψυχοι ως ανθρωπότης ...και ταύροι

    * έχεις ακούσει οτι η βλακεία είναι ανίκητη? ε! που να καταλάβει απο
    συντέλεια αυτός ο πλανήτης. Μόλις άρχισε να μου περνάει το κόλλημα με
    την 8, 24 του αιγόκερου
  • Stargazer @ 23.08.2011 20:58
    Οι ηλιακές επιστροφές και ιδιαίτερα οι σεληνιακές επιστροφές (γιατί ο Ήλιος έχει περισσότερο να κάνει με την ουσία, ενώ η Σελήνη περισσότερο με το γεγονός) κάποιες φορές περιγράφουν με ανατριχιαστική ακρίβεια το όποιο γεγονός, αλλά συνήθως δεν είναι λαλίστατες. Γι'αυτό προτείνω πρώτα να κοιτάμε τις προόδους, μετά τις επιστροφές και τελευταίες τις διελεύσεις.
  • astropeleki @ 23.08.2011 20:58
    ελπιζω με τα λεφτακια απο το μοντελινγκ-το τοπ φυσικα-να κανεις τη φιλανθρωπια σου και να φτιαξεις ενα ιδρυματακι,να ερθουμε κι εμεις-χωρις υπογραφες συγγενων α...οικειοθελως μεσα!
  • astropet @ 23.08.2011 20:59
    Μου θέλει να γίνει και τοπ μόντελ! Αυτός και η Βίκυ Σταυροπούλου στο Είσαι το ταίρ μου!
  • astropet @ 23.08.2011 21:00
    *ταίρι
  • Journey @ 23.08.2011 21:00
    Να ρωτήσω κάτι πέρσοναλ κι εγώ? Η προοδευμένη μου  Αφροδίτη κάνει σύνοδο ακριβείας με την αντισκιά της γενέθλιας { και στον 7ο} Θα γίνω κι εγώ  - στην ηλικία μου τοπ μόντελ [ θα διαφημίζω πάνες για ακράτεια ίσως, τη μπουγάδα της μητέρας με τα 10 παιδιά ή κάτι τέτοιο, μην νομίζετε] ή τζάμπα η χαρά?
  • astropeleki @ 23.08.2011 21:00

     
  • astropet @ 23.08.2011 21:01
    Όσο για τον Πλούτωνα και την Αφροδίτη μου, θα μου δώσεις το κινητό σου για να σε πρήζω κάθε βράδυ με το τι τραβάω, να δούμε πόσο θα αντέξεις!
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:01
    οι διελευσεις δηλαδη ειναι του κωλου ε? καλα τα ελεγα εγω .
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:03
    αστροπετ, αντιπαρερχομαι τα σχολιακια σου και σου λεω το εξης . αν δεν αυτοκτονησες με πλουτωνα προοδευμενο πανω στον ωροσκοπο σου, τωρα με την αντιθεση ηρθε η ωρα σου . τελειωσε , δεν το διαπραγματευομαι.  
     
    εγω δε που θα την φαω πρωτα απ τον ηλιο και μετα απο την αφροδιτη , σκεφτομαι οτι μπορει αν μην ζησω για να μου γαμησουν την αφροδιτη, οποτε παιρνω κουραγιο. καλο ?
  • Journey @ 23.08.2011 21:03
    kokopuf, είναι του κώλου αν τις κοιτάς ξεροσφύρι. Αν όμως τις βάλεις πάνω στο Ηλιακό τόξο που θα το έχεις βάλει πάνω στο natal , μετά θα μου πεις.
     
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:05
    τζουρνευ, εδω εκανα 4 χρονια να κατανοησω το πως σχηματιζεται οι οψεις , θα κανω ολο αυτο το καλαπαλικι μονος μου ? χρειαζομαι 3 εγκεφαλους για το καθε συστημα , και οχι τυπου δικου μου , θελω που να λειτουργουν ρε γαμωτη
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:06
    δεν προλαβα να πω ενα γεια , κ επεσε κατακορυφα το επιπεδο. αυτο ηταν , δεν ξαναμιλαω. τι θελω κ το ανοιγω ,με ερμη πανω στον ωροσκοπο ολο παπατζες λεω .
  • astropet @ 23.08.2011 21:09
    Άκου εκφράσεις! Τς! Τς!
     
    Καλές είναι οι διελέυσεις, αλλά χρειάζονται και κάτι άλλο για να φέρουν τα πάνω - κάτω. Από μόνες τους, λίγα πράγματα. Μην κοιτάς που όλοι μετά από διέλευση Κρόνου δηλώνουν σοφότεροι και πήραν πολύτιμα μαθήματα από τον σκληρό πλην δίκαιο δάσκαλο! Καλά... Πήξαμε από σοφία!
  • labtec @ 23.08.2011 21:13
    ...εχω να δηλωσω αγαπητε astropet οτι ως ΙΙμος στην μετά κρονου εποχή, μια χαρά ειμαι...ξερεις τωρα, αετόπλα ως συν ηθως....!!!
  • Journey @ 23.08.2011 21:14
    Εγώ πάντως μετά από 14 χρόνια Πλούτωνα στον 1ο δηλώνω ομορφότερη. Τρώω άνετα τη θέση του τοπ μόντελ από τον κοκό και ας του ρίχνω μισό αιώνα στην ηλικία
    * astropet όσα γράφεις να τα γράφεις με bold γραμματοσειρά παρακαλώ !! ορθά ομιλείς.
     
  • astropet @ 23.08.2011 21:17
    O Frawley έλεγε πως οι μόνοι που τρέμουν Κρόνους και Πλούτωνες είναι όσοι ασχολούνται με την αστρολογία. Οι άλλοι συνεχίζουν κανονικά τη ζωή τους, χαχα!
  • hesg @ 23.08.2011 21:21
    Journey @ 23.08.2011 21:14Εγώ πάντως μετά από 14 χρόνια Πλούτωνα στον 1ο δηλώνω ομορφότερη
     
     
    O πλουτων στον 1ο=ομορφια ?
  • labtec @ 23.08.2011 21:21
    ...φοβούνται τα λιοντάρια...???....ρε τι μαθαίνει κανείς...!!!
  • astropet @ 23.08.2011 21:22
    Να μην τα υπεραπλουστεύουμε βέβαια, ναι, δείχνουν κάτι οι διελεύσεις. Συνήθως φέρνουν αλλαγές στη διάθεση, ανάλογα με τη φύση του κάθε πλανήτη. Αλλά για γεγονός-γεγονός θέλουμε κι άλλα πράγματα. Δεν θα πέσουν όλοι ψόφιοι στους δρόμους επειδή έχουν Πλούτωνα πάνω στον ωροσκόπο ούτε θα υποστούν όλοι ψυχολογικές μεταμορφώσεις και θα μάθουν τη σκιά τους απέξω κι ανακατωτά. Αν ήταν τόσο απλό να μάθεις τη σκιά σου, οι ψυχολόγοι θα τα είχαν κλείσει τα μαγαζιά.
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:23
    εγω με τον 12ο δεν θα μαθω ποτε την σκια μου, γιατι εγω ειμαι η σκια. φακ. 
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:25
    και συγγνωμη ρε αστρο, αν στον προοδευτικο δεν συμβαινει τιποτα της προκοπης (που στους περισσοτερους δεν συμβαινει) τι σημανει αυτο ? εμενα υπαρχει αυτη τη στιγμη ΜΟΝΟ μια αντιθεση ερμη που εχει βρεθει απεναντι στον κρονο στον 7ο και κοιτιουνται. Και τι  μ'αυτο ?
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:29
    αα τελεια μολις ξαναειδα τον προοδευτικο μου , και ο ωροσκοπος μου εχει παει στην 20 του λεωντα που σημαινει οτι κανει τετραγωνο με τον γενεθλιο πλουτωνα μου στον 4ο. μια χαρα θα την φαω.  
     
    επισης το γενικο μοτιβο ειναι το εξης. ο κρονος στον υδροχοο στον 7ο , περιμενει τους πλανητες που φευγουν απο τον 12ο μου στον καρκινο , για να μπουν στον 1ο στον λεοντα και να τους γαμησει με την αντιθεση. Και μετα απο λιγο να τους ξαναγαμησει και ο πλουτωνας με τετραγωνο απο τον τεταρτο. Αλλα και ο αρης στον ταυρο , απ τον 10. 
     
    Ειλικρινα why do i bother ? 
  • kokopuff @ 23.08.2011 21:31
    παω βολτα να ξεσκασω, αφηνιασα τωρα .
  • Journey @ 23.08.2011 21:34
    koko, μετά τη βόλτα ρίξε μία ματιά για να δείς τι κάνουν οι προοδευμένοι πλανήτες με τις αντισκιές των γενεθλίων σου. Μιλάμε, θα δεις τον κόσμο αλλιώς
  • astropet @ 23.08.2011 21:35
    Και τι είναι αυτό το συνταρακτικό που συμβαίνει στη ζωή σου; Πόσα ποστ είδες εσύ εδώ μέσα που να περιγράφουν συγκλονιστικές καταστάσεις; Μετρημένα στα δάχτυλα. Κι όμως, όλοι αυτοί έχουν και Κρόνους και Πλούτωνες και Ουρανούς. Απλά, μας αρέσει η κλάψα, να το παραδεχτούμε, θέλουμε η ζωή μας να αποκτήσει ένα γκλάμουρ, κρύβουμε έναν Φώσκολο μέσα μας. Και ψάχνουμε μέσω της αστρολογίας να δικαιολογήσουμε τα στραβά μας, κάποιον να μας πει, όχι δεν είσαι στραβός, είσαι Ουράνιος και δεν μπορείς να συνυπάρξεις με τους κοινούς θνητούς. Μωρ' τι μας λες;
  • astropet @ 23.08.2011 21:36
    Κάτσε κι εσύ βρε Journey, εδώ έκανε τέσερα χρόνια να μάθεις τις όψεις, για τις αντισκιές να μη φάει κι άλλα τέσσερα; χαχα!
  • Journey @ 23.08.2011 21:38
    hesg, όχι βρε.. { πότε θα μάθετε το στυλάκι του χιούμορ μου?????}
    astropet, εδώ που τα λέμε ο Frawely είναι μορφή { και ωραίο παιδί θα ομολογήσω}
    * γράφε με bold πλιζ, λέμε
  • StaRdust80 @ 23.08.2011 21:39
    agree με astropet για το last comment ...RESPECT!
    κατα τα άλλα Jour κουκλάκι μου τίιι κάνεις????
    o σολαρ asc μου στα κρι κρι που μου μαθαίνει τη σκιά μου σαν την προπαίδεια σας χαιρετά πλουτώνια
  • Journey @ 23.08.2011 21:39
    astropet, είναι μικρός ακόμα, έχει όλο το μέλλον δικό του { αν και αυτό το yod και μετά η 8,24 του αιγόκερου με κάνουν να το αφήνω θέμα ελεύθερο αυτό, μπουααααχαχα}
  • Journey @ 23.08.2011 21:40
    Starούμπαααααααααααααα!!!
    Όλε! καλώς την
  • astropet @ 23.08.2011 21:41
    Καλά ο Frawley ήταν παιδί πριν 30 χρόνια, μη βλέπεις τις φωτογραφίες στα βιβλία του, χαχα!
  • hesg @ 23.08.2011 21:41
    Δεν πειράζει. Έχω και εγώ πλουτων και αφροδίτη στον 1 οίκο που κάνουν συνοδό.
    Ήθελα να ελπίζω οτι θα γίνω Θ Ε Α !!!
    χαχαχαχαχαχα
  • astropet @ 23.08.2011 21:43
    Ο Πλούτωνας πάντως έχει συνδεθεί και με θεαματικές απώλειες κιλών, αν βέβαια τίθεται τέτοιο ζήτημα.
  • Journey @ 23.08.2011 21:43
    astropet, ναι, ίσως αλλά ακόμα μου αρέσει τρελλά ο David Bowie..τον είδα τυχαία σε μία ταινία να παίζει τον Τέσλα στα 60 του και βάλε και ήμουν με ένα χαμόγελο για μέρες!
    { α καλά, έχω ξεφύγει}
  • Journey @ 23.08.2011 21:45
    astropet, ναι? έχω φτάσει σε πολύ χαμηλό βάρος όλα αυτά τα χρόνια χωρίς να κάνω δίαιτα, χωρίς να είμαι ανορεξική κλπ..εγώ ένιωθα οτι έτρωγα συνέχεια αλλά τελικά μιζέριαζα με μία μπουκία όλη τη μέρα μάλλον αλλά χωρίς να το καταλαβαίνω..
    Πάντως, σημάδια στη μούρη μυο άφησε, ράμματα κι έτσι
  • astropet @ 23.08.2011 21:45
    Έχεις ξεφύγει, ναι.
  • StaRdust80 @ 23.08.2011 21:47
    χάσιμο κιλών???????πάλι?????ο frawley ωραίος??? 
    (αν και τσίμπισα μερικά με τον δία πάνω μου...)
     
  • Journey @ 23.08.2011 21:50
    Όχι Σταρούμπα μην ανησυχείς, τώρα είμαι καλά, μάλλον περισσότερο καλά του κανονικού, έχω πάρει την ανιούσα στη ζυγαριά, πολύ φοβάμαι ανεπιστρεπτί..
    αααχμ πάνε οι ένδοξες εκείνες μέρες που οι { άγνωστές μου} γιαγιάδες στα αστικά μου πρόσφεραν να φάω από τη σοκοφρέτα που κρατούσαν για να τα εγγονάκια τους. Και δεν είναι τπτ, μου αρέσει η σοκοφρέτα γμτ.
  • astropet @ 23.08.2011 21:52
    Ναι, γιατί με τον Πλούτωνα είσαι λίγο στην τσίτα, έχεις νευρικάτητα, υψηλή αδρεναλίνη... Ο νους σου δεν είναι στο φαγητό. Δεν είναι Ποσειδωνας ο Πλούτωνας να λέει, φέρτε μου ένα κουτί γλυκά κια αφήστε με να αράξω στον καναπέ.
  • Journey @ 23.08.2011 21:54
    Ακριβώς έτσι! Τσίτα, αδρεναλίνη και ένα "κάτι" μέσα μου που με έκανε να προτιμώ να έχω άδειο στομάχι, αισθανόμουν πιο έτοιμη, θα μου πεις έτοιμη για τι πράγμα? δεν ξέρω.. πιο..έτοιμη.
    Η πλάκα είναι οτι με νονό το Δία πάντα τσιμπολογούσα αλλά μπορούσα να χαζεύω με ένα στραγάλι για 10 λεπτά. Παράδοξα πράγματα
     
     
  • sgouromallousa @ 23.08.2011 21:57
    Αστρο ποσα παιρνεις να μου βγαλεις πληρη αναλυση της χρονιας μου????
    Θελω εναν εμπεριστατωμενο αστρολογο , εδω ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!
  • Magneto @ 23.08.2011 21:58
    Μόλις διάβασα όλα τα μηνύματα και θέλω να ρωτήσω το εξής: 
    το μέλος κοκοπουφ είναι αγοράκι?
  • sgouromallousa @ 23.08.2011 21:59
    ο Κοκο ειναι ντροπαλο αγορακι.
    Καλησπερα στην αστροπαρεα!
    Διαβασα για σημερα και θελω να ξεχαστω....
    ΟΥΦ!
  • Journey @ 23.08.2011 22:00
    Nτροπαλός ο koko?
    Και μετά λέει σε εμένα ο astropet οτι έχω ξεφύγει!!!!!
  • astropet @ 23.08.2011 22:01
    Ναι, ναι, μες στη ντροπή!
  • sgouromallousa @ 23.08.2011 22:02
    Κοβω το κεφαλι μου οτι αμα τον βλεπαμε απο κοντα φεις του φεις θα ηταν αυτος ο τυπος που δεν θα μιλαγε ποτε...!
  • Journey @ 23.08.2011 22:04
    Ενδιαφέρουσα άποψη Sgouromallousa μου
    Για πες και για άλλους τί αίσθηση έχεις, είμαι περίεργη..
  • sgouromallousa @ 23.08.2011 22:08
    α δεν μπορω να πω αγαπητο κριαρι...!
    Τους αλλους δεν τους ξερω τοοοσο καλα ...!Αχαχαχαχα!!!!
     
  • Journey @ 23.08.2011 22:09

     
  • Journey @ 23.08.2011 22:11
    Πάντως, ναι, η αίσθηση που έχουμε για κάποιους  μέσω νετ διαφέρει αρκετά - συνήθως απ αυτήν που θα είχαμε αν τους  ξέραμε προσωπικά.
    Ας πούμε εγώ, όλως παραδόξως , live είμαι αυστηρή, σοβαρή και μουντρούχα ενώ στο net μία ευχάριστη, αξιολάτρευτη και ανάλαφρη περσόνα!!!
    { hesg, πριν ξανακάνεις και πάλι ερώτηση θυμήσου τι είπα πριν για το χιούμορ μου }
  • Magneto @ 23.08.2011 22:13
    Άσχετο........η Ντάλια στο παρά 5, τι ζώδιο λέτε να είναι?
  • hesg @ 23.08.2011 22:13
    Ε Ι Μ Α Ι   Θ Ε Α
  • Magneto @ 23.08.2011 22:14
    Και όπως κατάλαβες λατρεμένο μου σταρντομ, αυτή τη στιγμή βαριέμαι να ρίξω πρόοδο. 
    Από αύριο.
  • Journey @ 23.08.2011 22:15
    * Έτσι μπράβο hesg
  • hesg @ 23.08.2011 22:17
    Ο Ήλιος δεν γυρίζει γύρω απο την γη αλλα γύρω απο το ειδωλο μου
     
  • hesg @ 23.08.2011 22:18
    θα ζητησω αγαλμα με το προσωπο μου στο συνταγμα
    στην θεση της βουλης
  • sgouromallousa @ 23.08.2011 22:18
    Εγω παλι στο νετ ειμαι οπως και την πραγματικοτητα.
    Σγουρομαλλουσα!!!!
    Τζουρ δεν σε πιστευω οταν λες οτι δεν εισαι μπριοζα και στις προσωπικες σου επαφες!
  • hesg @ 23.08.2011 22:19
    Εγώ είμαι κυκλοθυμικη οποτε δεν λεω τίποτα
  • Journey @ 23.08.2011 22:20
    Εγώ είμαι περίπου σγουρομαλλούσα αλλά όντως είμαι όπως και στο νετ. Σοβαρή, αυστηρή και μουντρούχα. Πίστευε, πίστευε...αλήθεια είναι.
  • Journey @ 23.08.2011 22:21
    Έχω στείλει άνθρωπο σε αναρρωτική 10 ημερών επειδή τον κοίταξα!! αλήθεια λέω!
  • Shark @ 23.08.2011 22:24
    Ρε τι μαθαινουμε αποψε....χεχεχ
  • sgouromallousa @ 23.08.2011 22:26
    Α ρε Τζουρ!!!! Αχαχαχαχα!!!!
     
  • Journey @ 23.08.2011 22:43
    Shark, τι μαθαίνετε απόψε??

    Ας κάνουμε μία ανακεφαλαίωση: 
    1. Stargazer says
    "Κοιτάξτε, άποψή μου είναι ότι δεν θα πρέπει να υπερεκτιμώνται οι ηλιακές επιστροφές και οι διελεύσεις. Πόσα είναι τα συνταρακτικά γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή ενός ανθρώπου; Λίγα. Από κει και πέρα, όντως, κάποιες χρονιές είναι πιο ευχάριστες, άλλες πιο δυσάρεστες, αλλά συνήθως δεν  έχουμε μεγάλα σκαμπανεβάσματα. Ό,τι κι αν δείχνει ο χάρτης της ηλιακής  επιστροφής, αν δεν το εμπεριέχει ο γενέθλιος ως δυναμικό, δεν πρόκειται να γίνει."
    2. astropet says 
    a] "Καλές είναι οι διελέυσεις, αλλά χρειάζονται και κάτι άλλο για να φέρουν τα πάνω - κάτω. Από μόνες τους, λίγα πράγματα."
    b]  "Να μην τα υπεραπλουστεύουμε βέβαια, ναι, δείχνουν κάτι οι διελεύσεις.
    Συνήθως φέρνουν αλλαγές στη διάθεση, ανάλογα με τη φύση του κάθε πλανήτη. Αλλά για γεγονός-γεγονός θέλουμε κι άλλα πράγματα."
    c] { Journey} Έχεις ξεφύγει, ναι.
    3. kokopuff says.
    παω βολτα να ξεσκασω, αφηνιασα τωρα ."
  • Journey @ 23.08.2011 22:56
    Επίσης
    Journey says
    a] Παιδιά, μιας και είπατε για Μάγιας, να πω κι εγώ την βλακεία μου? σρυ αλλά μου τριβελίζει το μυαλό καιρό τώρα..
    Υπάρχει η  εξαιρετικά κακεργετική μοίρα στις 8,24 του Αιγόκερου, η μοίρα του Facies  bla bla bla
    b] Ο Frawely είναι παίδαρος 
  • Magneto @ 23.08.2011 23:10
    Εμένα μου άρεσε και το άλλο για τον κρόνο και τον πλούτωνα
  • culetchemise @ 29.08.2011 00:00
    Η αφροδίτη ανάδρομη ξέρετε πώς ερμηνεύεται στο χάρτη της ηλιακής επιστροφής;; και ο αναδρομος ερμής;;;

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...