παρακαλώ περιμένετε...

Λίιιγη βοήθεια με Ωριαία!

  • Magneto @ 20.09.2011 09:55
    Αναχαίτιση δεν έχουμε όταν εμπεριέχεται ολόκληρος ο οίκος? 
    ...α
    για μισό.......αναχαιτισμένα είναι τα ζώδια που λείπουν? δηλαδή ταύρος και σκορπιός?
  • hermitage @ 20.09.2011 17:12
    από το λίγο που έχω ασχοληθεί και καταλάβει, νομίζω το αντίθετο.
    1. ήλιος και κρόνος , τη στιγμή του χάρτη δεν σχηματίζουν καμία όψη, και ειδικά σύνοδο. το ότι ο ήλιος πιο μετά θα περάσει στον ζυγό, είναι άλλη ιστορία.
    2. ο κρόνος σε έξαρση και σε ζώδιο πτώσης του  ήλιου. το πρόσωπο κρόνος φαίνεται να είναι μια χαρά και δεν πετάει και την σκούφια του για τον ήλιο...
    δεν συνεχίζω γιατί τα υπόλοιπα νομίζω ότι θά είναι μπουμπουνιές.
    καλό απόγευμα
     
  • Journey @ 20.09.2011 19:25
    Η απάντηση μονολεκτικά είναι " όχι "
    Μια ιδέα περισσότερων λέξεων έχει δώσει η hermitage, μια χαρά το έχει το σκεπτικό.
    Δηλαδή τι θα πει Κρόνος  στο Ζυγό? Θα πει οτι μισεί τον Ήλιο ...το έχει γραμμένο , δεν του δίνει σημασία.
    Βάλε οτι και η Σελήνη μόλςι αποχωρίστηκε από το ΝΔ... ε? ε?
    Όλα αυτά στην περίπτωση που ρωτάς για σένα και κάποιο άλλο πρόσωπο και οι οίκοι είναι σωστοί γιατί αν ρωτάς για τη σχέση συγγενικού ή φιλικού σου προσώπου, εν πάσει περιπτώσει ενός τρίτου προσώπου έξω από σένα, τότε οι οίκοι αλλάζουν...και η ερμηνεία θα πρέπει να δοθεί με εκείνοςυ τους οίκους.
    Πι.Ες.
    1] Δεν ξέρεις τι κουτσομπόλα μπορεί να γίνει μία ωριαία
    2] Καλά, για τα υπόλοιπα των εμπεριεχομένω κλπ, με εκπλήσσεις...νόμιζα οτι το είχες κάπως καλύτερα.
  • Journey @ 20.09.2011 20:16
    Ένα από τα κουτσομπολιά του χάρτη είναι πως ο Κρόνος θέλει τρομερά την Αφροδίτη, μιλάμε πάρα πολύ και ο Ήλιος το ξέρει αυτό επειδή μισεί την Αφροδίτη...
    ........ χμμ......
    Πάντως, σύνοδο , ανεμπόδιστα και επι ίσοις όροις θα κάνουν Αφροδίτη- Κρόνος.
     
    Λέω να μην πω άλλες λεπτομέρειες,ας μείνει η απάντηση  μονολεκτική.
     
  • Magneto @ 20.09.2011 22:36
    Τώρα μπερδεύτηκα περισσότερο.
  • Magneto @ 20.09.2011 22:40
    Το ότι στο κοντινό μέλλον ο ήλιος θα περάσει από τον Κρόνο δεν επηρεάζει την έκβαση? 
    Οι οίκοι είναι σωστοί αφού πρόκειται για δική μου περίπτωση. Οι κυβερνήτες είναι λάθος ,αλλά λίγο με νοιάζει, αφού βρήκα αφορμή για εξάσκηση.
     
    Ο ήλιος από τη μια είναι ο κυβερνήτης του 1ου ,από την άλλη είναι αυτός, ενώ εγώ είμαι η Αφροδίτη. Τελικά ποιος θέλει ποιον?
  • Magneto @ 20.09.2011 22:48
    Το ότι η άφρο και ο ερμής είναι στο ζώδιο που κυβερνούν δεν παίζει ρόλο?
  • agkou @ 20.09.2011 23:09
    Journey, αν έχεις χρόνο κάποια στίγμη,πες
    κάτι παραπάνω γι αυτό το κουτσομπολιό
    περι κρόνου-αφροδίτης-ήλιου.πολύ μου
    άρεσε
     
  • Magneto @ 20.09.2011 23:25
    Είπα να το παίξω κυρία........αλλά κι εγώ ψοφάω για τέτοια!!!!!!!
  • Journey @ 21.09.2011 00:01
    agkou, εγώ δεν λέω κάτι, ο χάρτης λέει κι εγώ όπως και ο καθένας μπορεί απλώς να προσπαθήσει να μεταφράσει και να μεταφέρει όσα λέει ο χάρτης.
    Αν κάνω λάθος σε όσα λέω για Κρόνο - Ήλιο- Αφροδίτή, θα χαρώ εγώ να μου εξηγήσεις το λάθος μου γιατί ο πρώτιστος και κύριος στόχος μου είναι να μαθαίνω - και οτι θα μαθαίνω και από τα λάθη μου δυστυχώς είναι μία ανανόπευκτη κατάσταση.
    Εμπρός λοιπόν, περιμένω να με διορθώσεις και αφού το κάνεις θα παρακαλέσω να μου εξηγήσεις και τις υπόλοιπες πληροφορίες ή υπαινιγμούς του χάρτη που μιλάει για τη Σελήνη - η οποία μόλις αποχωρίστηκε από τον ΝΔ - και μας λέει οτι είναι τόσο κυρία που έχει  "success through shadow" και κάτι περίεργες υποθέσεις με τον ανάδρομο και περιπλανώμενο Δία. { εγώ έχω τα συμπεράσματά μου αλλά προφανώς είναι λανθασμένα, έτσι περιμένω τα ορθά }
     Ευχαριστώ εκ των προτέρων
     
    PS:
    Οι κυβερνήτες είναι σωστοί..
    Η Αφροδίτη δεν είσαι εσύ
    Κρόνος - Αφροδίτη έχουν αρχίσει να βλέπονται, η Αφροδίτη θα μπει στο μεσοδιάστημα των δεικτών πάνω σε 4 αν θυμάμαι καλά και θα ολοκληρώσει τη σύνοδο ωραιότατα πάνω σε 9 , την ίδα ώρα δε θα τετργωνίσει το μεσοδάστημα Κρόνυο / Ουρανού.
     
     
     
  • agkou @ 21.09.2011 00:41
    ρε συ Jour,τί παραλήρημα ήταν αυτό?
    δεν κατέχω από ωριαία,ούτε είπα ότι όσα
    έγραψες είναι λάθος. υπέθεσα ότι ή η
    αφροδίτη ήταν άλλο άτομο, ότι δηλαδή η
    magneto αποτελεί τρίτο πρόσωπο ή κάτι
    παρεμφερές ή ότι αυτός που ενδιαφέρει
    την magneto την γουστάρει μεν,αλλά είναι
    σε σχέση. τέσπα κάτι ανάλογο...και γι αυτό
    είπα ότι αν έχεις χρόνο,να ανέλυες λίγο τί
    βλέπεις. για το ότι είμαι κουτσομπόλα
    ήταν το γέλιο που έβαλα στο προηγούμενο
    ποστ μου [= " "] κι όχι για το ότι έγραφες
    βλακείες ή οτιδήποτε...μην παρεξηγούμαστε
    και χωρίς λόγο δηλαδήςςς....
  • Journey @ 21.09.2011 00:52
    agkou, σωστά υπέθεσες...
  • Journey @ 21.09.2011 00:55
    Σωστά ως ενός σημείου δηλαδή.
    Για να ξεκαθαρίσω τα περί "μίσους" , αυτήν είναι μία έκφραση που χρησιμοποιείται σωστά στην ωριαία.
    Κατάλαβα οτι δεν ακούγεται πολύ κομψά όταν είπα σε κάποιον φίλο που έψαχνε κάτι γυαλιά ηλίου οτι τα γυαλιά του τον μισούν.
    Έσκασε στα γέλια, άρχισε να χτυπιέται από τα γέλια και να με κοροιδεύει.
    Ακόμα γελάει όταν συναντιόμαστε αλλά τον κεραυνοβολώ καταλλήλως με βλέμμα - ερώτηση-διαπίστωση : Γέλα όσο θες αλλά τα γυαλιά σου, δεν τα βρήκες ακόμα!!
  • Magneto @ 21.09.2011 00:55
    !!!!!!!!!!!!! 
    αααα το πουλάκι μουυυυυυυυυυ
     
     
  • Journey @ 21.09.2011 01:00
    Ναι, είδες? να με καψονάρει που του είπα '" τα γυαλιά σου σε μισούν"
    Σαν δεν ντρέπεται, κτήνος παιδί μου ..
  • Magneto @ 21.09.2011 01:00
    Ρε κορίτσια.......πάμε από την αρχή, δεν την κατέχω την ωριαία και μπερδεύομαι. 
    Αφού σε παραδείγματα που είδα η κοπέλα που θέτει την ερώτηση είναι ο κυβερνήτης τους ωροσκόπου και η αφροδίτη,ενώ ο άντρας είναι ο κυβερνήτης τους 7ου και ο ήλιος.....
    Με ποια κριτήρια λέτε ότι η άφρο δεν είμαι εγώ? Πότε είμαι εγώ η άφρο και πότε όχι?
     
    ΥΓ ;  Ποιοι κυβερνήτες είναι σωστοί? Αφού στο άρθρο για την ωριαία στη βιβλιοθήκη λέει ότι ο κυβερνήτης του λιονταριού τη νύχτα είναι ο Δίας και του υδροχόου ο Ερμής! Άρα η παραδοχή για ήλιο και Κρόνο είναι λάθος! 
  • Magneto @ 21.09.2011 01:01
    Όχι ρε παιδί μου! Για τον δικό μου λέω!
  • Journey @ 21.09.2011 01:05
    http://www.stardome.gr/library/c173,%CE%9C%CE%B9%CE%B1_%CF%83%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B7_%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%A9%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%B1_%CE%91%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF.html
     
     
    Εδώ έχει έναν πίνακα.
    Είναι το Α και το Ω , το ευαγγέλιο το γκράαλ της ωριαίας - να μην πω και για τα υπόλοιπα-
    Τι σου λέει αυτός ο πίνακας?
    Είναι δυνατόν να είσια Αφροδίτη με τα δεδομένα του χάρτη?
    2 ερωτήσεις
    Τι κάνει ο Κρόνος?
    Τι κάνει ο Ήλιος?
    Τις απαντάς κοιτώντας τον πίνακα.
     
    Δεν το θες με την κλασσική?
    Είπα για τα μεσοδιαστήματα.
    Ήδη και η κοντραντισκιά της ΣΔελήνης είναι σε σύνοδο με μεσοδάστημα Κρόνου / Ουρανού.
    ¨Αιμ σόρρυ, όνεστλυ
     
  • Magneto @ 21.09.2011 01:15
    Ναι, λοιπόν.........ο Κρόνος είπαμε είναι ορθόδρομος στο ζυγό,σε έξαρση. Από όψεις μια αντίθεση με το μεσουράνημα βλέπω. 
    Ο ήλιος πάλι στην παρθένο και κάνει σύνοδο με Ερμή και αφροδίτη.
    Κοιτάμε και τα μεσοδιαστήματα στην ωριαία??????????
    Αυτό με την Σελήνη πάλι τι είναι?
  • Magneto @ 21.09.2011 01:19
    Μ'αρέσει που ήθελα να βγάλω και μόνη μου άκρη με την ωριαία...... 
    Αυτό που δεν είμαι εγώ η αφρο ,δεν το καταλαβαίνω.........
    επειδή ο ήλιος κάνει σύνοδο με την άφρο?
    ο ήλιος είναι αυτός και η άφρο κάποια άλλη?
  • Journey @ 21.09.2011 01:24
    Ουρανοί!!
    Πως κάνει σύνοδο ο Ήλιος με την Αφροδίτη ?? Είναι δυνατόν ??
     
    Άστο, δεν το χεις..
     
    * Ό,τι θες κοιτάς, εδώ ο άλλος σου βγάζει ωριαία με sabian ..
    Βέβαια  η κλασσική αστρολογία είναι ο καλύτερος τρόπος { μην ρίξει ο Τζων κεραυνό και με κάψει άρχισαν κιόλας έξω τα μπουμπουνητά }
     
    * Τελικά αντί για το ρήμα "μισώ" λέω να υιοθετήσω το ρήμα " περιφρονώ"
    χμ.. Ακούγεται πιο διαλλακτικό..
     
  • Magneto @ 21.09.2011 01:26
    Κάτσε ρε παιδάκι μου! 
    Αφού σε λέω 1η φορά ασχολούμαι! Θέλω κατανόηση και υπομονή.
    Ο ήλιος δεν είναι στις 26 της παρθένου? Η άφρο δεν είναι στις 6 του ζυγού?
    Αυτοί μεταξύ τους δεν κάνουν σύνοδο?
  • Journey @ 21.09.2011 01:27
    ΟΧΙ
     
     
  • Journey @ 21.09.2011 01:28
    Πάω για ύπνο
  • Magneto @ 21.09.2011 01:29
    ααααααα 
    δεν την καταλαβαίνω αυτήν την ωριαία
     
    καληνύχτα και σε ευχαριστώ πολύ
     
  • Journey @ 21.09.2011 01:30
    Εννοώ όχι δεν κάνουν σύνοδο.
    Ξέχνα το, είναι αδύνατον να κάνουν σύνοδο.
  • Magneto @ 21.09.2011 01:33
    Μα να σου πω όμως τώρα....... 
    Είπες ο ήλιος μισεί την Αφροδίτη. Αφού δεν τη ξέρω την κοπέλα!
    Πως τη μισώ?
  • Journey @ 21.09.2011 01:53
    Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που μισούν τα γυαλιά του φίλου μου το φίλο μου!
    Είναι δυνατόν ένα ζευγάρι γυαλιά να έχιε συναίσθημα ακόμα και αν είναι αρμάνι?
    " Μισώ" ή " περιφρονώ" στην ωριαία είναι ένας σύντομος τρόπος να πεις το οτιδήποτε άλλο που εν προκειμένω μπορεί να είναι " δεν με συμφέρει" " δεν υπάρχει χώρος " " συγκρούονται οι επιδιώξεις" κλπ
    Καλά, αυτό με τα γυαλιά ηλίου δεν λύνεται ούτε μ αυτές τις εκφράσεις.
     
    * Πάντως η ωριαία είναι καθαρή αστρολογία. Λόγος των άστρων.
    Ξεχνάς τα φράμπαλα που διαβάζεις εδώ κι εκεί και δεν εννοείς όψη μεταξύ ενός Ήλιου στην Παρθένο και μίας Αφροδίτης στο Ζυγό που να έρθουν και να σκίζονται όλ ατα ρημαδοsites με τα 090 που μας έχουν κατακλύσει λέμε.
     
  • agkou @ 21.09.2011 03:04
    Jour καληνύχτα.
    ρε συ magneto....cool λίγο...λοιπόν είμαι υπεράσχετη
    επί του θέματος της ωριαίας,αλλά οκ τελοσπάντων...
    όλο και κάποιος θα βρεθεί να σε κατατοπίσει και να
    με διορθώσει.
     
    είσαι ο ήλιος,yes?τί είναι αυτά που αρέσουν στον ήλιο?
    πύρινο ζώδιο και να γουστάρει αφροδίτη?δεν είναι και
    πολύ του στυλ του.... κοιτάμε και που βρίσκεται ο ήλιος.
    ο ήλιος είναι στην παρθένο. ίσως αδιάφορη θέση,δεν
    ξέρω,αλλά τεσπα η παρθένος θέλει ερμή. άρα,υποθέτω,
    ο ήλιος,δλδ εσύ,θες επικοινωνία.
    αυτός είναι ο κρόνος. ο κρόνος στο ζυγό,στην τριπλότητά
    του και ορθόδρομος. μια χαρά θέση,είναι βολεμένος.
    αυτός ποθεί αφροδίτη.η οποία αφροδίτη είναι και στη
    θεσάρα της.ο κρόνος,δλδ αυτός, την καραγουστάρει.
     
    βέβαια.... η αφροδίτη πριν ήταν στην παρθένο,σε πτώση.
    μήπως αυτός είναι με κάποια,αλλά είχαν προβλήματα κλπ
    κι όσο είχαν αυτοί προβλήματα αυτός κοίταζε εσένα?
    αυτό μπορεί να είναι και άκυρη σκέψη δική μου,οπότε αν
    είναι να διαγραφεί από τα πρακτικά.
     
    εντωμεταξύ, ήλιος και κρόνος δεν τα πάνε καθόλου καλά
    μεταξύ τους. ο κρόνος ίσως και να έπαιζε μπάλα αν
    υπήρχε και κανας άρης στη μέση,αλλά ο ήλιος δε θέλει
    κρόνο με τίποτα. φαντάζομαι το ότι οι δείκτες σας δεν τα
    πάνε καλά δεν είναι και πολύ θετικό :Ρ
     
    ο ερμής είπαμε είναι με το μέρος σου, αφροδίτη στον θρόνο
    της [δεν ξέρω να σου πώ κάτι παραπέρα]. άρης στον λέοντα,
    αλλά στον 12ο. να σημαίνει, ίσως, ότι θα ήθελε επικοινωνία,
    αλλά η δράση του να μείνει μυστική? από την άλλη όμως....
    δλδ λέω εγώ τώρα....άρης είναι,τί είδους επικοινωνία να θέλει
    ένας άρης? βασικά μήπως θέλει απλά να κάνετε κρυφά σεξ?
    τελείως δική μου άποψη αυτή. μπορεί να μην στέκει.
     
    σελήνη στους διδύμους,στον 11ο. δεν έχω την παραμικρή ιδέα.
    μπορεί να θέλει να είστε friends with benefits αν και την
    αφροδίτη δεν την αλλάζει :Ρ διάβασα κι αυτό που είπε η Jour για
    "success through shadow", αλλά δεν μπορώ να πώ ότι
    καταλαβαίνω τί εννοεί. πονηρεύτηκα για αντισκιές/κοντρασκιές
    και νόμιζω ότι η κοντρασκιά της βρίσκεται στον αιγόκερω [...ε?]
    δλδ σε πρόσωπο του κρόνου. δεν ξέρω. μπορεί με κάποιον
    διεστραμμένο τρόπο να σημαίνεις κάτι γι αυτόν :Ρ και τέλος WTF
    με τον αυτόν τον δία που είναι και ανάδρομος συν τις άλλοις?
    κανονικά ο δίας είναι με το μέρος του ήλιου-ανήκει στην τριπλότητα
    του λέοντα-,αλλά εκεί τί ρόλο βαράει? φαντάζομαι ότι έχει να κάνει
    κάτι με την αφροδίτη,την άλλη, αλλά δεν πάει κάπου το μυαλό μου.
    Jour νομίζω ότι δε θέλεις να  ασχοληθείς ιδιαίτερα με αυτό το thread,
    αλλά μιας και έχεις ήδη σχηματίσει κάποια άποψη, παρέθεσέ την σε
    παρακαλώ. μιας και μπήκα στη διαδικασία να γράψω τόσο μεγάλο
    ποστ,ε ας μάθω και τίποτα κι εγώ :Ρ [πέραν από την magneto δλδ
    που την ενδιαφερει κι όλας]
     
    δεν μπαίνω καν στον κόπο να πονοκεφαλιάσω με δεσμούς και σκιές
    και τα μεσοδιαστήματα μου είναι τελείως άγνωστα. ως εδώ :Ρ
     
    πιες. κάτι τελευταίο .... magneto, απ' όσα έχω καταλάβει από τα ποστ
    που διαβάζω για ωριαίες, κι αν έχω πιάσει κάπως την λογική της
    ωριαίας δλδ, δε θα πρεπε να διαβάσεις τον χάρτη ακριβώς όπως θα
    διάβαζες έναν γενέθλιο. δλδ αυτό που είδες με τη συνοδό ήλιου-άφρο
    δεν πάει έτσι εδώ... αλλά δεν μπορώ να βρω έναν τρόπο να στο πώ
    πιό κατανοητά. είναι και 3,σορρυ :Ρ
  • Magneto @ 21.09.2011 10:00
    ΟυΆουυυυ!!!!!!!!!!!! 
     
    I LOVE ΩΡΙΑΙΑ!!!!!!!!!!!!!
     
    Δε γνωρίζω αν υπάρχει άλλη και έτσι όπως είναι τα πράγματα δε μπορώ και να μάθω.
    Πάντως τις ώρες που ήμασταν μαζί δεν έπαιξε ούτε τηλέφωνο ,ούτε μήνυμα.
  • Journey @ 21.09.2011 18:24
    agkou, τί σούπερ κατάσταση βρίσκω?
    well done!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν είναι οτι δεν κάνεις λάθη, κάνεις, αλλά βρε παιδί μου, πως να το πω..μπράβο...το χεις!!!!!!
    Πολλά αστέρια!!
  • Journey @ 21.09.2011 18:39
    Για τη συγκεκριμένη ωριαία έχω να πω :
    1] Είναι μία καταπληκτική ωριαία , μακάρι να ήταν έτσι όλες , δίνει άμεσα και γρήγορα μία καθαρή μονολεκτική απάντηση. Δυστυχώς για αυτή που ρωτάει η απάντηση είναι όχι αλλά το θέμα μου είναι ο χάρτης και όχι η απάντηση.
    2] Εφόσον μία ωριαία απαντιέται γρήγορα και με σαφήνεια και με μία μόνο λέξη ο χάρτης έχει επιτελέσει το σκοπό του.
    Έχω αρχίσει να μαθαίνω να μην τον εξαντλώ και να μην τον "στίβω" να μην τον "ξεζουμίζω", έτσι αρκετά από το χάρτη δεν τα σχολιάσα καν.
    3] Αυτό, το να μην ξεζουμίζουμε έναν χάρτη δεν γίνεται από μόνο του αλλά έρχεται σιγά σιγά.
    Στην αρχή όλοι κάνουμε το εγχείρημα του ξεζουμίσματος
    4] 'Οταν μία ωριαία αρχίζει να γίνεται soap opera έχουμε χάσει το χάρτη.
    Δεν είναι απαραίτητο να εξετάζουμε όλους τους πλανήτες αν η απάντηση έχει δοθεί με την πρώτη ματιά.
    Αν όμως το επιθυμούμε, το κάνουμε ενώ συζητάμε εξονυχιστικά με τον ενδιαφερόμενο αλλιώς η απάντηση μπορεί να παράξει τέρατα.
  • hermitage @ 21.09.2011 19:03
    Journey, το χειρίζεσαι με άνεση με το θέμα της ωριαίας : )
    Να ρωτήσω κάτι για τους δεσμούς της σελήνης στο χάρτη.
    Η σύνοδος με το β.δ ενισχύει έναν πλανήτη αλλά στην περίπτωση της οικοθεσίας πως ερμηνεύεται? Για παράδειμα ένας β.δ. σε σύνοδο με τον ωροσκόπο σε έναν χάρτη σχέσης, ενισχύει των ερωτώντα, ή το ότι ο ν.δ βρίσκεται στην ακμη του 7ου πρέπει να ερμηνευτεί ως αρνητικό για το ερωτημα, πχ. τέλος της σχέσης, πάπαλα κτλ?
  • Journey @ 21.09.2011 19:25
    hermitage, αντιθέτως, δεν είμαι καθόλου  καλή στην ωριαία επειδή έχω ένα πολύ βασικό μειονέκτημα για το συγκεκριμένο τομέα : φαντασία.
    Για την ωριαία - αλλά και γενικότερα για μία καλή αστρολογική  εκτίμηση είναι απαραίτητο ένα μυαλό τετράγωνο, θετικό, προσγειωμένο, μαθηματικό..
     
    Προσπαθώ να καλουπώσω αυτήν μου την τάση γιαυτό διάλεξα να ασχολούμαι με την ωριαία, ο σκοπός μου είναι να βελτιωθώ στην αστρολογική ανάλυση αλλά βλέπω οτι αυτήν η αυστηρότητα της ωριαίας, η αν το θέλεις ασκητική λιτότητα χρήσης των δεδομένων του χάρτη με βοηθάει περισσότερο από όλα.
     
    Για τους δεσμούς της Σελήνης :
    Θεωρούμε οτι μία σύνοδος ενός δείκτη με τον Β.Δ. ενισχύει τον δείκτη, τον ενδυναμώνει και αντιθέτως ο Ν.Δ. τον αποδυναμώνει.
    Δεν είναι όμως πάντα έτσι γιατί  υπάρχουν περιπτώσεις που ο Ν.Δ. ελαχιστοποιεί οτιδήποτε συμβολίζιε ο πλανήτης.
    Αν ο ένας από τοςυ Δεσμούς πέσει μέσα σε οίκο που είναι σχετικός με το ερώτημα μπορεί να επηρρεάζει αυτόν τον οίκο.
    Στους περισσότεροςυ χάρτες δεν έχουν τίποτα να πουν.
    Οι Δεσμοί ούτε δίνουν ούτε λαμβάνουν όψη αλλά μόνο σύνοδο.
    Συχνά βλέπουμε τετρράγωνα με έναν δεσμό και έναν δίεκτη.
    Τότε μπορούμε να το προσέξουμε για να αξιολογήσουμε την κατάσταση του προσώπου που συμβολίζει ο δείκτης και αυτό είναι όλο.
     
  • Journey @ 21.09.2011 19:49
    Πάντως μου άρεσε πολύ η συμμετοχή και της agkou και η δική σου
    __________________________________________________________________
    Ας συνοψίσουμε να δούμε που βρισκόμαστε :
     
    - Ποιά είναι η κατάσταση του Ήλιου?
    - Ποιά είναι η κατάσταση του Κρόνου?
    - Γιατί σ'αυτόν τον χάρτη δεν μπορώ να δώσω την Αφροδίτη στη Magneto ή έστω να συμβολίσω την ποθούμενη σχέση με την Αφροδίτη?
    ___________________________________________________________________
     
    Και να μην το ξεχάσω : agkou, σου είπε κανείς οτι σε ένα γενέθλιο χάρτη βλέπουμε έναν Ήλιο σητν Παρθένο στις 27 μοίρες και μία Αφροδίτη στο Ζυγό στις 2 μοίρες π.χ. και λέμε οτι κάνουν σύνοδο??


     
  • Journey @ 21.09.2011 20:11
    Ένα ένα τα θυμάμαι και δημιουργώ spam, συγγνώμη
    agkou θα σε στεναχωρέσω αλλά θα πρέπει να πονοκεφιαλιάζεις τουλάχιστον με τις αντισκιές.
    Οι αντισκιές μας λένε κάποιες φορές σημαντικά πράγματα αλλά δεν κοιτάμε θεμελιώδεις δυνάμεις τους, κοιτάμε συνόδους.
    Επίσης θέλω να συμπληρώσω για να είμαι δίκαιη και με τη Μαγνέτο οτι  δεν μπορώ
    να πω οτι βλέπω κάτι ισχυρό που να λέει πως Κρόνος - Αφροδίτη είχαν ήδη
    σχέση -δεν ξέρουμε πολλά για το παρελθόν του Κρόνου και της
    Αφροδίτης  εκτός από αυτό που παρατήρησες και μπράβο, οτι η Αφροδίτη έως πρότινος ήταν σε πτώση ενώ πλέον βρίσκεται σητν κυρτιαρχία της.
    * σημειώνω πως όσο βρισκόταν σητν Παρθένο ήταν μεν σε πτώση αλλά στην τριπλότητά της.
     
  • Magneto @ 21.09.2011 21:47
    Ζουρ , θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη σε ότι αφορά στη σελήνη που μόλις έφυγε από το ΝΔ? Η σελήνη είναι αυτό που θέλω εγώ, σωστά? 
    Γράψε ότι θες για την ωριαία μου! Το βλέπω σαν αφορμή να δω κι εγώ και άλλα μέλη έξτρα πληροφορίες για την ωριαία. Πλέον το χάρτη με τον οποίο ασχολούμαστε τον βλέπω σαν άσκηση ,παρά σαν λαχτάρα να τα βρω μαζί του.
  • Journey @ 21.09.2011 21:54
    Βρε οκ, θα γίνω, θα φτάσουμε και στη Σελήνη αλλά θέλω πρώτα να δούμε γιατί δεν μπορείς να είσια και η Αφροδίτη ή να συμβολίζεται η σχέση σας με την Αφροδίτη { πράγμα επίσης σύνηθες}
    Γιαν α επιμένω, θα έχω λόγο, είναι σημαντικό.
    Μετά θα πούμε και οτιδήποτε άλλο, αυτό  το thread το βλέπω να κρατάει καμμία βδομάδα
  • Magneto @ 21.09.2011 22:20
    Μου αρέσει που μου βάζεις χομ γουορκ....... 
    Γιατί δεν μπορώ να είμαι εγώ η Αφροδίτη.
    Λοιπόν.......για να δω.....
    Εχμ.........
    Εγώ είμαι ο ήλιος και η Αφρο απομακρύνεται από τον ήλιο.....?
  • agkou @ 21.09.2011 22:42
    καλησπέρα στα παιδιά
    τελικά αυτό το thread μ' αρέσει πάρα πολύ!
    επίσης κουνάω αυτάκια κάθε φορά που
    αναφέρεται το nickname μου γιατί είναι τρομερά
    ηλίθιο και το βρίσκω πολύ αστείο όταν το
    αναφέρει κάποιος [μεταξύ μας αυτά]. Jour
    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....αν και δεν
    καταλαβαίνω γιατί λες ότι το 'χω.καταλαβαίνω
    κάπως τη λογική [νομίζω],αλλά εγώ πχ δεν βλέπω
    το όχι του μεταξά που βλέπεις εσύ δλδ δεν
    βλέπω τίποτα...αλλά είμαι υπομονετικός άνθρωπος.
    επίσης οι ωριαίες μ' αρέσουν γιατί είναι πάνω απ' όλα
    λογική κι επίσης γιατί δείχνουν παρασκήνιο-έτσι τη
    βρίσκει ο καβουροερμής μου εξάλλου-
     
    λοιπόν... Journey δεν υποτίθεται ότι για τα φώτα η ανοχή
    όψης είναι 10 μοίρες?26 παρθένου με 6 ζυγού δεν είναι
    10 μοιρες ακριβώς? όσον αφορά τις αντισκιές,δεν ήξερα
    ότι δεν μας ενδιαφέρουν οι θεμελιώδεις δυνάμεις,thnx!
     
    και aaaaah δεν είχα προσέξει ότι η αφροδίτη πριν ήταν
    στην τριπλότητά της. άρα ήταν ευθύς εξαρχής δυνατό
    χαρτί anyway? [δεν καταλαβαίνω και τί μπορεί να σημαίνει
    η συνοδός που θα κάνει με τον κρόνο,αλλά το αφήνω για
    να μην πλέκω πολλά μαζί ]
  • Magneto @ 21.09.2011 22:46
    Αυτό το ότι θα περάσουν όλοι μαζί από τον κρόνο, δε μας ενδιαφέρει? 
    Δηλαδή σε μια ωριαία οι όψεις που θα προκύψουν σε ένα Α χρονικό διάστημα δεν μπορούν να επηρεάσουν την κατάσταση?
  • Journey @ 21.09.2011 22:49
    Εντάξει , agkou, θα σε αποκαλώ ..Μερόπη να είναι σοβαρή  η προσφώνηση : D
     
    Κάντε τον κόπο και κοιτάξτε στη βιβλιοθήκη---> για προχωρημένους το άρθρο για Ωριαία Νο 1, έχει έναν πίνακα . Δείτε τον για λίγο πλιιιζ
     
  • Magneto @ 21.09.2011 22:59
    Λοιπόν..........λοιπόν......... 
    Η άφρο ήταν στην παρθένο.......που είναι στην ίδια τριπλότητα με τη σελήνη......
    στις 13 είναι το όριό της, στις 20 το πρόσωπό της και είναι και σε πτώση....
    αυτά λες? από τον πίνακα?
    οκ.......αλλά δε ξέρω πως να τα συνδοιάσω....
  • Magneto @ 21.09.2011 23:04
    Η αφρο έκανε τρίγωνο με τη σελήνη στους διδύμους?
  • agkou @ 21.09.2011 23:13
    εμένα αυτή η αφροδίτη δεν μου κάνει και
    πολύ κλικ.μου δίνει εντύπωση ότι αν ήταν
    να πεί κάτι θα ήταν "καλά οκ, ό,τι κι αν
    κάνεις,πάλι εδώ θα γυρίσεις οπότε τί το
    κουράζεις?" γιατί όπως και να χει,ο κρόνος
    τη θέλει είτε είναι στις καλές της, είτε όχι
     
    τί ακριβώς δε βλέπω? [κι έχω και 4 μάτια]
  • Journey @ 21.09.2011 23:22
    Σκάτε γάιδαρο, το ξέρετε????

     
    Ο Ήλιος- ο κύριος δείκτης της Μαγνέτο είναι στην Παρθένο.
    Δηλαδή αν δεήσετε να δείτε τον πίνακα θεμελιωδών δυνάμεων  του Πτολεμαίου που σας λέω - λυπάμαι πολύ αλλά χωρίς αυτόν δεν γίνεται ωριαία- θα δείτε ότι o Ήλιος είναι σε ζώδιο πτώσης της αφροδίτης.
    Ο ίδιος ο ήλιος δε. δεν βρίσκεται σε δυνάμεις του, δεν είναι δυνατός, είναι περιπλανώμενος.
    Διαβάστε τη βιβλιοθήκη για τον περιπλανώμενο δέικτη για περισσότερα.
     
    Δηλαδή, αν υποθέσουμε οτι και η Αφροδίτη αντιστοιχεί στη Μαγνέτο καθώς η Μαγνέτο είναι μία νέα κοπέλλα πως θα πάει η ιστορία?
    Ότι η Μαγνέτο μισεί τον ευατό της, τη σεξουαλική της φύση { καθώς ο κύριος δείκτης συμβολιζει το σώμα και το νου του ατόμου, η σελήνη το συναίσθημα και η αφροδίτη τη σεξουαλικότητα - αν δώσουμε 3 δείκτες σε μία κοπέλλα }
    Μας ταιριάζει αυτήν η εκδοχή?
    Προσέξτε...οτιδήποτε στην ωριαία είναι πολύ soap opera ή σουρεάλ, είναι μία ατυχής υπόθεση..
     
  • Magneto @ 21.09.2011 23:24
    Μήπως που είναι στον 3ο? 
    Δηλαδή η άλλη κοπέλα είναι γειτόνισσά του?
  • Journey @ 21.09.2011 23:25
    Δεν ξέρω αν αρχίζω να γίνομαι κατανοητή..
    Η φοβερή ακρότητα του να υποθέσουμε οτι το άτομο είναι μία ανωμαλάρα που μισεί τη σεξουαλικότητά της δεν παίζει, σωστά?
    Άρα τι θα σκεφτούμε?? Οτι ο χάρτης μας λέει οτι υπάρχει μάι αντιζηλία με κάποιο πρόσωπο πυο το συμβολίζει η Αφροδίτη.
    Το χουμε ???
  • Magneto @ 21.09.2011 23:29
    Τι θα πει....μισώ τη σεξουαλικότητά μου?
  • Journey @ 21.09.2011 23:32
    αααχ, δεν το χουμε....
     
    Μήπως που είναι στον 3ο? 
    Δηλαδή η άλλη κοπέλα είναι γειτόνισσά του?
     
    Η αφροδίτη είναι κυβερνήτης του δικού σου 4ου ...
    Που είδες οτι είναι του 3ου? του 3ου του μεσιέ εννοείς?
    Αν θες να δεις τους δικούς του οίκους, κάνεις παραγώγηση.....
    Δηλαδή αντιστρέφεις το χάρτη και μετράς σαν 1ο οίκο τον ριζικό 7ο.
     
     
  • Journey @ 21.09.2011 23:33
    Βρε παιδι μου, τίποτα δεν θα πει...άρα εγκαταλείπουμε την ιδέα να δώσουμε την αφροδίτη σε σένα επειδή ήλιος και αφροδίτη δεν τα πάνε καλά.
    αχ τι λέω, τόσο περίπλοκο είναι γμτ?
  • Magneto @ 21.09.2011 23:34
    Εννοώ ότι η αφρο που είναι στις 6 του ζυγού είναι στον 3ο οίκο της ωριαίας.
  • Magneto @ 21.09.2011 23:34
    Οκ !Πάμε παρακάτω. 
    Η επανάληψη θα δείξει αν το καταλάβαμε.
  • Journey @ 21.09.2011 23:40
    E, τι παρακάτω ? είδαμε γιατί είναι εντελώς κουλό να είσια ΚΑΙ αφροδίτη?
     
  • Magneto @ 21.09.2011 23:43
    ααααα..... 
    εννοώ πάμε παρακάτω στην αποκρυπτογράφηση της ωριαίας!
     
     
    πάντως εγώ μόνη μου αυτό δεν έπαιζε να το σκεφτώ
    ίσως άμα παίξω με 3-4 χάρτες να εξοικειωθώ περισσότερο με την ερμηνεία της ωριαίας
  • Journey @ 21.09.2011 23:45
    Από την άλλη ο Κρόνος βρίσκεται στο Ζυγό , στην έξαρσή του και υπό την κυριαρχία της Αφροδίτης.
    Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Ζυγός είναι επιπλέον και ζώδιο της πτώσης του Ήλιου.
    Δεν υπάρχει κάτι στο Ζυγό - στη θέση του Κρόνου που να ευνοεί τον Ήλιο απέναντι στον Κρόνο.
    Η αφροδίτη πέρασε πριν λίγο στο Ζυγό.
    Ήταν ύπαυγος αλλά τώρα, δεν είναι. Καιγόταν αλλά τώρα δεν καίγεται.
    Είναι ελέυθερη και πρόκειται να πραγματοποιήσει σύνοδο με τον Κρόνο .
    Το τσέκαρα.
    Δεν θα εμποδιστεί η σύνοδος ούτε με αναχαίτηση ούτε με παρεμπόδιση κλπ.
     
    Ναι, καποια στιγμή και ο Ήλιος θα περάσει στο ζυγό και θα βρει τον Κρόνο.
    Ως τότε θα έχουν προηγηθεί αρκετές  άλλες όψεις.
    Στην ωριαία κοιτάμε την αμέσως κοντινότερη όψη πυο θα σχηματιστεί , άντ εκαι την επόμενη.
    Ποτέ παρακάτω, δεν έχει νόημα....
    Η ωριαία είναι ένα στιγμιότυπο ζωής, μια φωτογραφία, όχι όλη η ζωή
     
  • Journey @ 21.09.2011 23:49
    agkou, εδώ μιλάμε τη γλώσσα της κλασσικής αστρολογίας.
    Είναι μία άλλη γλώσσα από αυτήν της μοντέρνας.
    Εδώ δεν υπάρχουν όψεις όταν είναι οι δείκτες σε διαφορετικά ζώδια.
    Δεν έχουμε σύνοδο  Ήλιου και Αφροδίτης εδώ.
    Ακόμα και αν αυτός ο χάρτης ήταν ο χάρτης ενός ανθρώπου, πάλι δεν θα το υπλογίζαμε σαν σύνοδο.
    Είναι άλλος κόσμος εδώ...ξέχνα ό,τι ξέρεις ως τώρα και ξαναμάθε αστρολογία από την αρχή.
    Επίσης, κράτα οτι από όψεις δεχόαμστε μόνο τις Πτολεμαικές, τις λεγόμενες μεγάλες.
    Καμμία άλλη.
    Δηλ δεχόμαστε αντίθεση, τετράγωνο, τρίγωνο, εξάγωνο και σύνοδο που δεν είναι όψη μεν αλλά έτσι ητν λέμε χάριν απλότητας.
    Ημιεξαωνα, ημιτετράγωνα, χιαστί και λοιπά, απλώς ΔΕΝ υπάρχουν.
     
  • agkou @ 21.09.2011 23:49
    α αυτό έλεγες Journey.sorry...θεώρησα
    δεδομένο το γεγονός ότι η Magneto δεν
    είναι η αφροδίτη,οπότε νόμιζα ότι
    αναφερώσουν σε κάτι άλλο. το έγραψα
    και σε προηγούμενο ποστ ότι η
    αφροδίτη δεν ταιριάζει με τα γούστα του
    ήλιου και λέγοντας ότι η θέση του μπορεί
    και να είναι αδιάφορη αναφερόμουν στο
    ότι είναι περιπλανώμενος. δεν ήξερα, δλδ,
    αν έπρεπε να το πάρω σαν αδυναμία ή
    σαν αδιαφορία. ότι δλδ τελικά η magneto
    ίσως και να μην καίγεται και τόσο για τον άλλον
  • Journey @ 21.09.2011 23:50
    Και μιας και μιλάμε ωραία και καλά παρακαλώ, να μοy εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει "χιαστί" επειδή δεν το καταλαβαίνω ...
    Την αντίθεση την καταλαβαίνω, το τετράγωνο επίσης αλλά τη χιαστί , όχι !
     

     
    { angel }
  • Journey @ 21.09.2011 23:53
    αχ δεν ξέρω πια τι λες agkou...να πω την αληθεια, ζαλιστηκα, LOL
    δεν καταλαβα τι ειπες στο τελευταίο σχόλιο.
    Δεν ξέρω αν καταλάβατε τη φιλοσοφία που αναλύουμε τις θέσεις των δεικτών αλλα είναι ο,τι πιο σημαντικο.
     
  • agkou @ 22.09.2011 00:01
    ok, ξέχνα τί έγραψα...απαντάω και
    με lag     πάντως...
     
    χιαστί όψη δεν είναι η όψη του ενός
    με κάτι που βρίσκεται στον προηγούμενο
    του αντιδιαμετρικού του? ή πιό απλά
    150 μοίρες διαφορά... ή τεσπα
    λέων-αιγόκερως, υδροχόος-καρκίνος κλπ
     
    Journey μας ψαρώνεις?
  • Journey @ 22.09.2011 00:09
    Ναι, την τεχνική περιγραφή την ξέρω, αλλά τι σημαίνει σαν όψη ρωτάω...
     
    Μάλλον θα κλείσω όμως... ες αύριον?
  • agkou @ 22.09.2011 00:20
    εγώ ξέρω απλά ότι δεν είναι καλή
    όψη και το αφήνω εκεί. δε θέλω
    να μπερδεύω πολύ τα πράγματα,
    είμαι και φυγόπονη
     
    και ναί, να κλείσεις
  • Magneto @ 22.09.2011 00:33
    Δείχνει διλήμματα.
  • Magneto @ 22.09.2011 16:30
    Αν ασχοληθούμε με τους παράγωγους οίκους, θα δούμε ότι ο 7ος του νεαρού,είναι ο 1ος του χάρτη , που είναι άδειος από πλανήτες. Αυτό μας λέει κάτι?
  • agkou @ 22.09.2011 16:56
    ...που κολλάνε τώρα οι παράγωγοι οίκοι?
    βασικά γιατί να κάνεις παραγώγιση?αφού
    τους οίκους για τα ερωτήματα τους έχεις.
    είναι που είναι η ζωή μας δύσκολη,τη
    δυσκολεύουμε κι άλλο μόνοι μας.
     
    α και κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω
    όταν έκανες το thread. οι δείκτες που
    πήρες ήταν σωστοί. ο ήλιος ήταν είναι και
    θα είναι ο κυβερνήτης του λιονταριού
    μέρα/νύχτα/απόγευμα/καταμεσήμερο.
    αυτό που έγραψες για τον δία,αφορά την
    τριπλότητα. δες ξανά τον πίνακα του
    πτολεμαίου στο εισαγωγικό κείμενο για την
    ωριαία που υπάρχει στη βιβλιοθήκη
  • Magneto @ 22.09.2011 17:02
    Ε αφού είπαμε θα κουτσομπολέψουμε! 
    Να μη ξέρω τι παίζει με τον 7ο του?
     
    Στο μεταξύ παρατήρησα ότι οι δείκτες μου, ήλιος και σελήνη είναι στα ζώδια που κυβερνάει ο Ερμής, ο οποίος Ερμής είναι και αυτός στην Παρθένο.
    Δηλαδή εγώ καίγομαι?
  • Magneto @ 22.09.2011 17:11
    Λοιπόν........λοιπόν........ 
    η Σελήνη είναι στους διδύμους, που κυβερνάει ο Ερμής και είναι στην τριπλότητα του Κρόνου...μιλάμε για μεγάλη καψούρα δηλαδή?
    Από την άλλη μόλις πέρασε το Νότιο δεσμό και το πρόσωπο του άρη, ενώ είναι στο όριο της Αφροδίτης.
  • Magneto @ 22.09.2011 17:28
    Η οποία σελήνη είναι στον 5ο του.........! 
    Δηλαδή ήθελε να κάνουμε παιδί?

     
  • hermitage @ 22.09.2011 17:32
    Καλημέραααμαρέσει που συνεχίζεται
    αυτό το πόστ
    journey, εγω νομίζω
    ότι είναι συνδιασμος φαντασίας και λογικής. αρχισα να κολλαω με την ωριαια
    επειδη μου θυμιζει γριφο και αποκωδικοποιηση. σαν τις ασκησεις των μαθηματικων
    που ειχες τα δεδομενα αλλα το κουβαρι αρχιζει να ξετυλιγεται επιλέγοντας την
    σωστη υποθεση.
      Γιατι να μην
    δωσουμε στην μαγνετο την αφρο.
    Ο κρόνος ειναι
    στο ζυγο, σε ζωδιο που κυβερνα η αφρο και ο ηλιος ειναι σε πτωση , δηλαδη ο
    κρονος λατρευει αφρο, μισει ηλιο. Το μην συμβατο μας κανει να δισταζουμε να
    δωσουμε την αφρο στην μαγνετο.
     Ποιον αλλον δεικτη δινουμε στην μαγνετο? Ειχα διαβασει
    καπου οτι ο πλανητης που μολις εκανε την πιο προσφατη οψη με τη σεληνη μπορει
    να δοθει στον ερωτωντα, στην περιπτωση μας ειναι ο ερμης,. βαζουμε ενα
    ερωτηματικο και το κραταμε . επιπλέον ο κρονος 
    στο ζυγο ειναι στην τριπλοτητα του ερμη, καθως και στον τρίτο οικο ,
    οικο του ερμη. Και η σελήνη δεικτης της μαγνετο στους διδυμους. Αρα τον κρονο
    κατι τον ελκει στη σεληνη και τον ερμη? (παραλήρημα?) Ο κρονος στον
    δικο του παραγωγο ενατο, κατι με νομικα, φιλοσοφικα? (και στον τριτο της
    μαγνετο) , καποιος δασκαλος , γκουρού?
     Η αφρο,
    κυβερνητης του δικου του παραγωγου 10ου , εχει να κανει κατι με τη δουλεια του?
     αλλα αυτο που δεν
    μου κολλαει ειναι οτι δεν βλεπω τη μαγνετο/ηλιο να τρελαινεται για τον κρονο. το
    αντιθετο. ο ηλιος δεν αντεχει τον κρονο. ουτε η σεληνη της δειχνει κατι τετοιο.
  • hermitage @ 22.09.2011 17:34
    οπ, μολις εκανα ριφρες και ειδα αλλα δεκα σχολια
     
     agkou ., Magnetο
    καλημερααα
  • hermitage @ 22.09.2011 17:38
    οντως, η σεληνη στους διδυμους ειναι στην τριπλοτητα του κρονου.
    και ο κρονος στην τριπλοτητα του ερμη, καλο.  αρα εχουμε μια αμοιβαια υποδοχη
  • hermitage @ 22.09.2011 17:43
    η σεληνη στον δικο του πεμπτο. η μαγνετο ειναι ενας νεος ερωτας για αυτον ?
  • Magneto @ 22.09.2011 17:53
    Α?
  • Magneto @ 22.09.2011 17:54
    Ρε συ!  
    Τι λες τώρα!!!!!!!!
    Καλύτερη και από σουντόκου είναι!
  • Magneto @ 23.09.2011 08:06
    Τελικά βρε παιδιά τι γίνεται?
  • Journey @ 23.09.2011 17:50
    Sry hermitage αλλά σε αντίθεση με το πρώτο πρώτο σου σχόλιο που το πήγες πολύ καλά, τώρα , λες  εντελώς άκυρα
  • Journey @ 23.09.2011 17:52
    Να μην πω οτι είναι μλκς
    * Μην το πάρεις στραβά αλλά είναι ..
    Κια όχι, δεν υπάρχει φαντασία, υπάρχει γνώση και λογική μόνο.
    Λυπάμαι, αλλά έτσι είναι.
  • hermitage @ 23.09.2011 18:26
    oχι journey , δεν το παιρνω στραβα, πες τοοο
    "λες μλκς, αλλα δεν πειραζει"
    για αυτο ακριβως εγραψα και το (παραληρημα?)
    ειχα ορεξη χτες, και με πηρε το κυμα.
    πέρα απο το προφανες της πρωτης ματιας, προσπαθουσα σωνει και καλα να βρω μια συνδεση ερμη-ηλιου-κρονου. τεσπα
    παντως αν εχεις διαθεση για αναλυση , ετσι για το κουβεντα να γινεται, κανα δυο θεματακια.
    ο ηλιος (μαγνετο) δεν θελει κρονο, ο ηλιος στην παρθενο αγαπαει ερμη. που φαινεται το ενδιαφερον του ερωτωντα για τον κυβερνητη του εβδομου?
     
  • Magneto @ 23.09.2011 18:28
    Τι σκεφτόμαστε για τον Ερμή που είναι στο ζώδιό του και στον 2ο οίκο? 
    Και τη σελήνη που μόλις άφησε το ΝΔ?
     
    Να σου πω.......παίζει η σχέση ήλιου αφροδίτης να δείχνει τη δική μου αβεβαιότητα?
    Το ότι εγώ δεν ήμουν σίγουρη για το πως βλέπω τον άλλον?
  • Journey @ 23.09.2011 18:30
    1] Ποιά ακριβώς ανάγκη μας κάνει να θέλουμε να δώσουμε και τρίτο δείκτη στη Μαγνέτο?
    Έχει τον φυσικό δείκτη όπως προκύπτει από το χάρτη, τον Ήλιο.
    Επίσης η Σελήνη είναι δείκτης της ερώτησης.
    Ο τρίτος δείκτης για ποιό λόγο σου χρειάζεται???
    2] Ποιός κανόνας της ωριαίας μας λέει οτι ακόμα και αν εμείς θέλουμε, μπορούμε να δώσουμε και τρίτο δείκτη ?

    Υπάρχει μόνο μία περίπτωση να δώσουμε τρίτο δείκτης  σε άλλο τύπο ερωτήματος και αυτό, σε γυναίκα, ο τρίτος δείκτης είναι πάντα η Αφροδίτη.
    3] Επίσης λές "γιατί να μην δώσουμε στην μαγνέτο την άφρο? " Το εξήγησα, μάλιστα, επέμενα να το βρείτε αλλά δεν έγινε. Το ξαναεξηγώ :
    Δείτε τον Ήλιο. Που είναι? Στην Παρθένο. Δηλαδή? Σε ζώδιο πτώσης της Αφροδίτης. Εκεί σταματάμε. Τελεία. Στοπ.
    Δεν έχουμε κανέναν λόγο να δώσουμε τρίτο δείκτη πολύ δεν μάλλον όταν αυτός  ο τρίτος δείκτης περιφρονείται από το άτομο που ρωτάει.
    Μην το ξαναπείτε..
    4] Αν θέλεις τη γνώμη μου , το ότι Σελήνη και Ήλιος { ο φυσικός δείκτηςτης Μαγνέτο } είναι σε ζώδια του Ερμή παίζει ρόλο, είναι αξιοπρόσεκτο αλλά  σκεφτόμαστε άλλα πράγματα σχετικά με τον Ερμή.
    Μάλλον δεν θα ήτνα κομψό να πω τι..οπότε ας το αφήσουμε.
    Απλά δεν υπάρχει Ερμής στο χάρτη, ξεχάστε τον.
    5] Η Αφροδίτη είναι ό,τι αγαπά ο Κρόνος και ό,τι δεν θέλει η Μαγνέτο.

    Γκουρού ο Κρόνος? Τι μας νοιάζει? ΅Εκτός αυτού,αν μας ένοιαζε, η απάντηση θα είναι  όχι...δεν νομίζω...
    6] Κράτα οτι ο Κρόνος δεν αντέχειτον Ήλιο .... Ο Κρόνος είναι στην πτώση του Ήλιου
    Ο Ήλιος αντέχει τον Κρόνο. Δεν είναι στην πτώση του Κρόνου!!!7] Κάτι αρκετά αξιοπρόσεκτο είναι ο Άρης πολύ κοντά στην ακμή του ωροσκόπου....Κάτι αρκετά αξιοπρόσεκτο είναι ο Άρης πολύ κοντά στην ακμή του ωροσκόπου....
  • Journey @ 23.09.2011 18:33
    hermitage..ούτε ο Ήλιος φαίνεται να καίγεται από πόθο για τον Κρόνο, απλά δεν είναι τόσο αρνητικός όσο ο Κρόνος.
    Magneto, ok..αν πούμε οτι η Αφροδίτη δείχνει την αμφιβολία σου για τον Κρόνο, τότε θα πρέπε να πούμε οτι ο Κρόνος αγαπάει την αμφιβολία σου και κάνει κατάσταση με αυτήν!!
     
    Είπαμε, ένας χάρτης δεν είναι soap opera, δεν είναι χαρτιά και φλυτζάνι
    Είναι αστρο-λογική άσκηση..
  • hermitage @ 23.09.2011 18:37
    μισό βρε journey, τα ζωδια του ιδιου στοιχειου δεν εχουν τους ιδιους κυβερνητες τριπλοτητας?
    διδυμοι, ζυγοι, υδροχοοι, τον κρονο και τον ερμη?
  • Journey @ 23.09.2011 18:39
    Ο ζυγός τη νύχτα, τη μέρα έχει τον κρόνο..
  • Magneto @ 23.09.2011 18:41
    Μαλακία είπα πάλι ε? 
  • Journey @ 23.09.2011 18:45
    Κάπου είχες γράψει για αμοιβαίες υποδοχές λέγοντας οτι Σελήνη- Κρόνος είναι στην τριπλότητα του Ερμού και αυτό είναι αμοιβαία υποδοχή!
     
    Όχι!
     
    Δεν κοιτάς έτσι τις υποδοχές καν.. 
  • Journey @ 23.09.2011 18:47
    Magneto, αν μετρήσω πόσες είπες σ αυτό το ποστ , ουυυ....άστο
    Αμ το άλλο? Που θες να δεις τον 7ο του 7ου... Μα ο 7ος του 7ου είναι ο 1ος, δηλ εσύ..
    Η ερώτηση είναι για σένα και αυτόν, η ερώτηση θα απαντήσει  σαυτό, δεν θα απαντήσει αν θα πάρει καινούριο αυτοκίνητο και αν θα κερδίσει στο λόττο ο μεσιέ!!
  • sgouromallousa @ 23.09.2011 18:48
    Να ρωτησω κατι και εγω ?
    Αν εχουμε ηλιο αφρο και κρονο σε ζυγο . Τοτε θα μπορουσαμε να πουμε οτι η αφρο ειναι και τριτος δεικτης της ερωτουσας?
  • agkou @ 23.09.2011 18:52
    καλησπέρα!  Journey, θα μπορούσες να
    δώσεις ένα hint γιατί δεν υπάρχει ερμής?
    επίσης τί ρόλο παίζει ο άρης εκέι στα
    κρυφά?
     
  • Journey @ 23.09.2011 18:52
    Πρέπει ντε και καλά να δώσεις και τρίτο δείκτη?
    Άπληστη γυναίκα!!!!
     
    Θα μπορούσες να το πεις ή να πεις οτι η Αφροδίτη είναι η σχέση τους..
     
    Αν η ερώτηση ήταν : Τι μπορώ να κάνω για να διορθώσω τα προβλήματα στο γάμο μου??
    Τότε θα δίναμε και τρίτο δείκτη στη γυναίκα που ρωτάει, δηλ το φυσικό δείκτη= τον κυβερνήτη του ωροσκόπου, τη Σελήνη και την Αφροδίτη.
    Σε ερώτηση " πως θα τα πάω με τον Τοτό" είναι τραβηγμένο να δώσουμε, δεν νιώθω την ανάγκη και θα δίναμε σε εξαιρετικές περιπτώσεις.
  • marillena9 @ 23.09.2011 18:53
    Ποσο διαστημα πρεπει να περασει για να σχηματισουμε ενα νεο χαρτη ωριαιας με πανω κατω το ιδιο ερωτημα?????
  • sgouromallousa @ 23.09.2011 18:56
    Επισης παρατηρησα και το εξης.
    Αν παιρναμε τον πεμπτο οικο και οχι τον εβδομο, τοτε ο κυβερνητης του πεμπτου οικου που ειναι ο Διας, βλεπουμε οτι βρισκεται στον Ταυρο! Δηλαδη σε ζωδιο που η αφροδιτη ειναι φυσικος κυβερνητης! Για καποιον λογο λοιπον ο Κυριος γλυκοκοιταζει μια ''αλλη'' κοπελα.
    Επισης παρατηρησα ενα τετραγωνο ηλιου και σεληνης στο χαρτη. Μηπως θα μπορουσαμε να πουμε οτι σε λιγες μερες την Μαγνετο δεν θα την απασχολει πια το ερωτημα?
  • agkou @ 23.09.2011 18:56
    marillena9 2-3 μήνες
  • Journey @ 23.09.2011 19:02
    3 το λιγότερο εφόσον δεν υπάρχουν ενδιάμεσες εξελίξεις.. 6 μήνες έιναι πιο καλά
     
  • Journey @ 23.09.2011 19:08
    Sgouro, είτε πάρουμε 7ο είτε 5ος ο άλλος ναι, γλυκοκοιτάζει την Αφροδίτη.
    agkou, είπα οτι δεν υπάρχει Ερμής στο σκεπτικό να δώσουμε και τον Ερμή στη Μαγνέτο.
    Κατά τα άλλα υπάρχει και είναι δυνατός και είναι σημαντικός για τη Μαγνέτο.
    Ο χάρτης μπορεί να μιλάει για το πρόσωπο που κάνει την ερώτηση σε πολλά επίπεδα.
     
    Πρώτα από όλα και κυρίως αν αυτός που ρωτάει δεν κάνει συχνά ωριαίες, μας δείνει χαρακτηριστικά του ερωτώντα.
    Χαρακτηριστικά σώματος και προσωπικότητας.
    Σε ένα επίπεδο λοιπόν, ο Άρης μπορεί να μας μιλάει για κάτι χαρακτηριστικό στο παρουσιαστικό της Μαγνέτο.
    Δυστυχώς αυτές οι περιγραφές είναι κάτι με το οποίο δεν καταπιάστηκα ακόμα και δεν ξέρω γιατί πράγμα μας λέει.
    Για κάποιο σημάδι, ουλή,. φακίδες...μην φανταστείτε κάτι το τρομερό, όχι, απλώς  κάτι χαρακτηριστικό.
    Ο Ερμής, στο επίπεδο αυτό μάλλον μιλάει για το χαρακτήρα.
    * Εδώ το κρατάω προς το παρόν θυμίστε μου να το πω μετά.
     
    Αν Άρης και Ερμής είναι άτομα θα πρέπει να τα εντοπίσουμε πολύ προσεκτικά και σε συζήτηση με τη Μαγνέτο, όχι αυθαίρετα.
  • Journey @ 23.09.2011 19:26
    Αν Ερμής και Άρης είναι πρόσωπα, ποιοί μπορεί να είναι??
     
    1] Έρμής :
    Είναι κυβερνήτης του 2ου, του 3ου και του 11ου της Μαγνέτο.
    Να είναι κάτι από το 2ο οίκο?
    Όσο χαρούμενη και αν είναι που αγόρασε μία Μπέρμπερυς τσάντα , δεν ε΄χει σχέση με το ερώτημα, άρα, αφήνουμε τον 2ο απ έξω
    Να είναι αδερφός? Μπορεί.
    Ένας αδερφός{ κυβερνήτης του 3ου } με τον οποίο μοιράζεται τις σκέψεις της και τις προσδοκίες της για τον Κρόνο? Το συζητάει? Μήπως τον ξέρει και ο Κρόνος? 
    Μήπως φίλη/φίλος με τον οποίο συζητάει για τον Κρόνο και που ίσως και πάλι γνωρίζεται με τον Κρόνο???
     
    Αυτά τα θέτουμε σαν αρχικά ερωτήματα και βλέπουμε.
    Αν η Μαγνέτο πει οτι δεν υπάρχει κάποιο άλλο άτομο σχετικό με την ερώτησή της, το σταματάμε εκεί.
     
    2] Άρης : κυβερνήτης του 10 ου , τοποθετημένος στο 12ο και κοντά την ακμή του ωροσκόπου.
    Ακόμα πιο δύσκολο να εντοπιστεί .
    Αρκετές φορές ο Άρης είναι ένας φυσικός δείκτης διαζυγίου / χωρισμού- αν δεν είναι με σαφήνεια κάποιο πρόσωπο.
     
    Για να το κάνω πιο ολοκληρωμένο - το έγκλημα- κοίταξα τοςυ Αραβικούς κλήρους.
    Ποιοί μας ενδιαφέρουν στη συγκεκριμένη ερώτηση? Σαφώς όχι ο Αραβικός κλήρος των σιτηρών.
    Ο κλήρος της αγάπης είναι στο Λέοντα.
    Ο κλήρος της σχέσης / γάμου στον Τοξότη
    Ο κλήρος του χωρισμού / διαζυγίου στον Υδροχόο.
     
    Ο Άρης, στις 0 του Λέοντα μόλις μπαίνει στο ζώδιο του κλήρου της αγάπης...χμ...κάποιος κρυφός θαυμαστής? [ επειδή είναι στον 12ο]
    Κάποιος κρυφός εχθρός που τα κάνει χαλάστρα? [ μπαίνει στο ζώδιο του κλήρου της αγάπης με άσχημους σκοπούς δηλ}
    Δεν ξέρω, δεν είμαι και θεός
    Όλα αυτά ας τα αξιολογήσει η Μαγνέτο να μας πει
     
  • Magneto @ 23.09.2011 19:36
    Δεν έχω μιλήσει με τον αδερφό μου για αυτόν. Γενικώς δεν υπάρχει κάποιος κοινός γνωστός μας, με τον οποίο να έχω κουβεντιάσει την περίπτωση. 
    Για κρυφό θαυμαστή δε ξέρω,δεν υπάρχει κάποιο άλλος άντρας με τον οποίον να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή.
     
    Να σε ρωτήσω Journey,στο νετ που μπορούμε να βρούμε όλες αυτές τις ερμηνείες για την ωριαία?
  • Journey @ 23.09.2011 19:40
    Στο νετ? Δεν έχω ιδέα..
  • Journey @ 23.09.2011 19:42
    Πάντως δεν είναι άκρως απαραίτητο να δώσουμε ρόλο σε ΟΛΟΥΣ τους πλανήτες...αλλά ρε παιδί μου και ο Ερμής είναι σημαντικός και ο Άρης κάθεται πάνω στην ακμή του ωροσκόπου..
    Καλά. Ίσως να μιλάνε για δικά σου χαρακτηριστικά, τι να πω.
     
  • agkou @ 23.09.2011 19:46
    πάντως...... Jour αν και δεν είναι δικό
    μου ερώτημα για να με καίει, thnx πάρα
    πολύ που ασχολείσαι και sorry αν σε
    πρίζουμε με πολλές ερωτήσεις ! να τα
    λέμε αυτά δηλαδή...... 
  • Journey @ 23.09.2011 19:50
    Τα παρακάτω ισχύουν { μάλλον } μόνο αν η ώρα της ερώτησης είναι δοσμένη με έξοχη ακρίβεια :
     
    Το άτομο που ρωτάει το χαρακτηρίζει αυτήν την εποχή το
    AN ACTIVIST IS
    STIRRING UP DISCONTENT BY SPREADING HIS REVOLUTIONARY IDEALS

    Unwavering
    and unbending intellect. Burning passions. Revolutionary ideals. Change for the
    sake of change. Standing on a soapbox

     
    Το άτομο του 7ου το χαρακτηρίζει αυτήν την εποχή το
    BEAUTIFULLY
    GOWNED WAX FIGURES ON DISPLAY

    Setting standards - exemplars of social ritual. The
    values of society being on display. Superficial beauty or avatars of fashion?
    Not showing one's true feelings.
     The Caution: Putting
    on a false front. Beauty taking on too much importance. Expecting to be
    noticed. Having to live up to other people's expectations.

  • Journey @ 23.09.2011 19:57
    Βαριέμαι να μεταφράζω αν καταλάβατε
     
    Και συνεχίζω...
     
    Για την περιγραφή του πλαισίου της σχέσης
     
    Από τη μεριά της Μαγνέτο
    A
    JEWELRY SHOP FILLED WITH THE MOST MAGNIFICENT JEWELS

    This is a
    time to admire the achievements of others and allow yours to be admired, too.
    Realize that what you need is either at hand or soon will be. Believing in
    yourself and those around you can bring an incredible sense of reward. Try
    wearing a special piece of jewelry to remind you of self-worth, ability and
    beauty.
    Great
    talent, wealth, rewards and gifts within. Materialization of perfection or
    superficial display.
    The
    Caution: Wanting more than one's share of rewards and spoils, even if there is
    plenty to share. Things for looking at, not touching. Being jealous of other's
    success.
    Pilfering.

    Από τη μεριά του μεσιέ :
    A
    RABBIT METAMORPHOSED INTO A FAIRY (NATURE SPIRIT)

    You may find yourself having a transformative
    realisation that will take your focus away from the baser animal instincts to a
    more spiritual perception. Coming to terms with one's vital energies can free
    you up to find a higher state of being. An ascenscion in consciousness is
    happening - enjoy the ride!.
    Revelation
    of hidden talents. Moving into a whole new level of existence and being.
    The
    Caution: Being dissatisfied with transformation as not economically useful.
    Feeling ineffective or impotent, having one's sexual power taken away.
    Feeling
    'neutered'.

  • astropet @ 23.09.2011 20:04
    Journey, τα sabian είναι αυτά; Κάτσε να φωνάξω τον Τζονάκο να σε μαζέψει!
  • Journey @ 23.09.2011 20:05
    Όλα αυτά με περισσή επιφύλαξη και πριν με ρωτήσετε τί είναι θα σας πω οτι αυτά που δiaβάζετε χρειάστηκαν πάνω από 5.000 κλίκς για να τα μαζέψω.
    Μοιράζομαι έναν μικρό θησαυρό μαζί σας
     
    Για την εξέλιξη  - αποτέλεσμα
     
    A
    LARGE DISAPPOINTED AUDIENCE


    You might
    feel as though you (or someone else) have failed and left everyone wanting. But
    how much is this because too much was expected in the first place? The
    'audience' really only remembers the last performance, so get up and try again,
    but this time be more realistic. Be aware that you may be the audience, or your
    own `audience'. Do you feel that you've let yourself down?
     Adjustment
    of expectations. Living through the responses of others.
     
    The Caution: Feeling sorry for one's self because of
    defeat and frustration. A lot of people left feeling emotionally 'wiped-out'.
    Shattering of illusions.


    επίσης,

    The
    Caution: Confusion or a lack of true perspective.
    Time
    wasted

     
    επίσης,

    Tempering
    one's will with love and bolstering up one's emotional responses with strength.
    Cooperation of mind, will, spirit and heart.
    The
    Caution: Being "all over the place". Not acting for the purpose of a
    definite outcome.
    Confusing behavior.
     
    επίσης

    The Caution: Denying happiness or good news from entering. Feeling that
    the grass is always greener somewhere else.
    Thinking that buying things will make one's life happier.
     
     
     
     
  • astropet @ 23.09.2011 20:06
    Α, έχεις ξεφύγει, χαχα!
  • Journey @ 23.09.2011 20:06
    astropet!!! 
    Όχι, ΜΗ, σε παρακαλώ, κάνε με ban από το site, πυροβόλησέ με, οτιδήποτε αλλά μην το πεις στον Τζων μου!!!
     
  • astropet @ 23.09.2011 20:08
    Τώρα, τώρα, πάω να τον φωνάξω, να δει τι συμβαίνει... Μην περιμένεις να σε πάρει μαθήτριά του μετά απ'αυτό, ξέχασέ το! Έτσι κι αλλιώς βέβαια είναι πανάκριβος, εσύ είσαι Ελληνίδα, άρα εξ ορισμού πάμφτωχη, οπότε δεν γεννάται θέμα.
  • Journey @ 23.09.2011 20:08
    Έχω ξεφύγει
    Μα τόνισα με bold γράμματα οτι τα μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη!
    Κάναμε την ωριαία πειραματόζωό μας, να μην το ξεχειλώσω λίγο??
     
    Θα αναπληρώσω και θα εξιλεωθώ γιατί εντ΄ςο ολίγου θα επανέλθουμε στους κανονικούς ρυθμούς με τις αντισκιές του χάρτη.
    Αυτό να το πεις στο Τζων, θα ευχαριστηθεί
  • Journey @ 23.09.2011 20:09
    Γι αυτό κι εγώ θα τον παντρευτώ!!
    Έκανα και ωριαία και πήρα την ανρητικότερη των απαντήσεων βέβαια αλλά θα ξανακάνω μετά από 6 μήνες
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 20:11
    το διδυμο που μου αναλογεί με τον Τζών θα το κάνεις????
  • astropet @ 23.09.2011 20:13
    Τον ρώτησε μία Σέρβα αν έχουν καμία αξία τα sabian γιατί είδε στην τηλεόραση έναν αστρολόγο της χώρας της να κάνει ανάλυση μ'αυτά. Πετάγεται μία άλλη και λέει, να ένας λόγος να μη βλέπει κανείς Σερβική τηλεόραση. Και λέει κι ο Τζων: Αυτή είναι η ευγενική απάντηση. Εγώ θα έδινα μια άλλη!
  • Journey @ 23.09.2011 20:15
    Stardust , μπα, δεν ξέρω καν τί ζώδιο είναι ο Τζων..
    astropet, Μα δεν είναι υπέροχος???
  • astropet @ 23.09.2011 20:16
    Καλός είναι ο καημενούλης. Έχει βέβαια κι αυτός τα κολλήματά του, αλλά και ποιος δεν έχει;
  • astropet @ 23.09.2011 20:18
    Σου ρίχνει και Ερμή πάνω στην Αφροδίτη σου, χαχα! Ο γάμος είναι σίγουρος πλέον!
  • astropet @ 23.09.2011 20:19
    Τι βλέπω; Και Αφροδίτη πάνω στον Ήλιο σου; A match made in heaven!
  • Journey @ 23.09.2011 20:21
    Καημενούλης??? Ο Τζων Καημενούλης??? Τώρα θα του το πω να μην σε πάρει ποτέ όχι μαθητή του αλλά δεν θα επιτρέπει καν να τον διαβάζεις - θα τον βρει τον τρόπο, είναι θεός!!
     
    Ξέρεις το χάρτη του Τζων και δεν τον λες???

    Ερμή στα ΙΙμια έχει ο απόλυτος?? Εεεμ...
     
    Σε ένα τέταρτο που θα είμαι πίσω στην οθόνη θέλω να βρώ όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες του natal του παρακαλώ!
     
  • astropet @ 23.09.2011 20:22
    θα στα πω όλα, θα τον ξεμπροστιάσω!
  • Journey @ 23.09.2011 20:23
    Αφροδίτη στον Κρίό έχει ο καθόλικός και δεν το λες??
    Έχω και προϋπηρεσία με καλούς καθολικούς...εθήτευσα στους πιστούς του δόγματος ξανά με πλήρη επιτυχία!
    Όλεεεε !!
     
    I l be back in a while ...
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 20:24
    προλαβαίνω να ραφτω ρε γμτ????
  • astropet @ 23.09.2011 20:28
    Σταρνταστ, μη βιάζεσαι να ραφτείς, τώρα που έφυγε η Τζουρ μπορώ να πω την αλήθεια. Αυτός ο γάμος δεν θα γίνει ποτέ.
  • kokopuff @ 23.09.2011 20:31
    sala la la laaaaaa sala la laaaa ερως ερως εεεεερωωωωωωςς <3 <3 <# 
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 20:32
       νοου κουφετς????κλαψψψψψ!!!!!!
  • astropet @ 23.09.2011 20:37
    Μην της το πειτε όμως. Αφήστε την να ζει στον κόσμο της!
  • Journey @ 23.09.2011 20:37
    μουάααχαχα!! Ι m back!
     
    Honeyyyyyyy, I m hoOoooOOomeee!
  • astropet @ 23.09.2011 20:38
    Κανονικά, τον κόκο πρέπει να παντρευτεί που είναι καλύτερος του Frawley.
  • Journey @ 23.09.2011 20:39
    Απλώς είναι καμιά 120 χρόνια νεότερος του Frawley..
    καλύτερος στο τι?
  • astropet @ 23.09.2011 20:40
    Καλά, δεν είδες ανάλυση ωριαίας από τον κόκο; Απέχει έτη φωτός από τον δικό σου!
  • Journey @ 23.09.2011 20:41
    Και πρόσεξε : Το λέω εγώ αυτό κατόπιν συνενόησης με την Αφροδίτη μου!
    Αν είναι για τον Frawley θα βγάλει- η Αφροδίτη μου- το σκασμό και θα κόψει το χούι των μικρότερων κατά μία 5ετία κατά μέσο όρο!
  • astropet @ 23.09.2011 20:42
    Λοιπόν, ωροσκόπος Αιγόκερως με Κρόνο ανάδρομο στον Σκορπιό, στο Μεσουράνημα.
  • kokopuff @ 23.09.2011 20:43
    Eμενα θα παντρευτει ? Τελεια . Εγω προκοπη δεν θα δω ποτε στα αισθηματικα κ το εχω παρει αποφαση. Ενω κανονικα με κυβερνητη του 7ου μεσα στον 7ο και σε κυριαρχια και σε τριγωνο με σεληνη ,  θα επρεπε να μου πηγαινουν ολα τελεια και να τρεχουν και να με κυνηγανε πφφφ
  • Journey @ 23.09.2011 20:44
    A, ναι, η ανάλυση του κοκό θα πρέπει να αναρτηθεί υποδειγματικά στο banner του site, pined..
     
    Τελικά τι ζώδιο είναι ο Frawley? Με δούλευες με αυτόν τον Ερμή στα Ιιμιά ε? Ιδέα δεν έχουμε..
  • Journey @ 23.09.2011 20:45
    κοκο, εσένα θα σε υιοθετούσα αλλά είσαι πολύ γλωσοκοπάνας για κάτι τέτοιο.
    Μην έχεις άλλες φιλοδοξίες.
     
    Τελικά με δουλεύει με το natal του Τζων ο astropet, ναι ή ου??
     

     
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 20:46
    κουφέτα δεν θα φάμε, φορέματα και γκλίτερ δεν θα βάλουμε, τσάμπα το 10ποντο....
    πάω να φαρμακωθω.......
  • astropet @ 23.09.2011 20:48
    Τι σε δουλεύω παιδί μου;
     
    Συνεχίζω. Ερμής και Άρης στους Διδύμους. Αφροδίτη στον Κριό. Δίας σε σύνοδο με Ουρανό στον Καρκίνο στον 7ο.
     
    Το κλου σου το αφήνω για το τέλος.
  • astropet @ 23.09.2011 20:49
    Μια χαρά είναι οι σχέσεις σου κόκο. Απλά εσύ δεν τις θέλεις.
  • kokopuff @ 23.09.2011 20:50
    ισχυει
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 20:51
    kokopuff μπορείς σε παρακαλώ να με κολήσεις λίγο από αυτο που ισχύει????
  • Journey @ 23.09.2011 20:53
    Άρης στους Διδύμους??
    Γιαυτό είναι υπερκινητικός?
    Αλλά βρε παιδί μου, στους Διδύμους κοτζαμάν άντρας?
    Ουρανός στον 7ο σε σύνοδο με τον Δία? Νατα τα μαντάτα!
    Προδιαγραφές για διαζύγιο και 2ο γάμο!!!
    Κάτσε, έχουμε ελπίδες...
    Οι ψηλές ανοιχτόχρωμες Κριαροτοξοτίνες του αρέσουν ή λες να του θυμίσω βρεττανίδα γεροντοκόρη και να με φτύσει?
    Κλαψ..
    Ανάδρομος κυβερνήτης ωροσκόπου χωρίς δύναμη - μόνο λόγω οίκου αλλά από ζώδιο μπλιαξ?
    Και ο ανάδρομος είναι Κρόνος?
    Αχ, τι τράβηξε το χρυσό μυο στη ζωή του..πωπω..
    Και προπαντώς, τι θα τραβάνε οι άλλοι εξ αιτίας του
  • astropet @ 23.09.2011 20:56
    Το κλου.
     
    Ήλιος στον Ταύρο, ΠΑΝΩ στον Αλγκόλ!!!, αντίθεση με Κρόνο (οι περισσότεροι παραδοσιακοί έχουν  αυτή την όψη) και σε τετράγωνο ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ με Πλούτωνα! Γι'αυτό δεν δέχεται τα τετράγωνα με τους εξωκρόνιους, χαχα!
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:00
    stardust, τι να σε κολησω ?  το να θες ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οτι δεν μπορεις να εχεις ενω παραληλα αυτα που εχεις να τα βλεπεις σαν χαπατα ? Εχεις ψυχολογικα .
  • Journey @ 23.09.2011 21:01
    Ώχ μάνα μου !!
    Κάτσε να συνέλθω από την κοτρώνα.
    Νερόοοοοο!!
    Το ότι ήταν Ταύρος το υπολόγιζα λόγω Ερμού- Αφροδίτης και ήμουν έτοιμη να το αποδεχτώ και αυτό..
    Αλλά τα υπόλοιπα είναι ...πως να το πω...είναι..ε, είναι του μάτς!
     
    Μ αρέσει που τον λυπήθηκα λόγω ζωδίου του ανάδρομου Κρόνου του...
    Πωπω!
  • Journey @ 23.09.2011 21:04
    Ένυγουέιζ...χτύπα και άλλο...Η Σελήνη του?
  • astropet @ 23.09.2011 21:06
    Στους Ιχθύς, στην ακμή του 2ου, σε αμοιβαία υποδοχή με Δία στον Καρκίνο. Εδώ είναι καλά τα πράγματα.
  • astropet @ 23.09.2011 21:07
    Κι η Αφροδίτη του, χάλι μεν, αλλά σε αμοιβαία υποδοχή με Ήλιο, σώζεται κάπως.
  • astropet @ 23.09.2011 21:08
    Και σε στενό τετράγωνο με Δία και Ουρανό. Για την Αφροδίτη λέω.
  • Journey @ 23.09.2011 21:09
    Το τετράγωνο με τον Ουρανό θα το λογίσουμε ναι ή ου?
    { μα τι τύπος θεε μου!! }
     
  • astropet @ 23.09.2011 21:09
    Μέσα στους εξωκρόνιους είναι και τους αρνείται, χαχα!
  • Journey @ 23.09.2011 21:11
    { άσχετο : }
    Η Σελήνη στο 2ο σε σύνοδο με το Δία μας αρέσει ε? Πως και γιατί?
    Αλλά....στην Παρθένο, γμτ
    Πόσο πολύ αμβλύνεται η εύνοια?
    Άσχετο ξαναλέω, είναι όψη που έχουν οι ανηψιές μου αλλά το θυμήθηκα..
     
  • astropet @ 23.09.2011 21:11
    Γωνιακός Ουρανός, τετράγωνο ακριβείας Ήλιου/Πλούτωνα... Ο Ποσειδώνας στον 9ο, ανάδρομος στον Ζυγό, σε σύνοδο με Κλήρο της Τύχης.
     
    Ε, ας τα δούμε κι αυτά. Εγώ δεν είμαι τόσο κάθετος όσο ο Τζων.
  • Journey @ 23.09.2011 21:12
    Μωρέ καλά κάνει και τους  αρνέιται!
    Σιγά μην σκάσει ...!!
     
    * Οι ανηψιές μου είναι κι αυτές Καρκινολιονταράκια - αλλά ελπίζω να μην ομοιάσουν του κοκού μεγαλώνοντας!
  • astropet @ 23.09.2011 21:12
    Στους Ιχθύς είναι η Σελήνη, είπαμε, σε αμοιβαία υποδοχή με Δία. Δεν με παρακολουθείς μου φαίνεται, θα σε διαγράψω από το φαν κλαμπ.
  • Journey @ 23.09.2011 21:14
    Κι εγώ έχω Ουρανό στην ακμή του 10ου !
    Διάβασα οτι αυτό είναι πολύ ουάου για επίδοξη της αστρολογίας και ψωνίστηκα
  • astropet @ 23.09.2011 21:15
    Μόνο που ο Ερμής ειναι ο πλανήτης της αστρολογίας. Καλά να πάθεις, χαχα!
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:15
    journey , εχεις φοβερη ψυχωσαρα με τις ανηψιες σου , πρεπει να τις αγαπας παρα πολυ . 
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:16
    φυσικα και ειναι ο ερμης, τον οποιο και εχω συνοδο με ωροσκοπο. γι αυτο μια ζωη την σκονη μου θα τρωτε. χεμ χεμ. 
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:16
    όχι από δαύτο έχω kokopuff.....
    το αντόδοτο ψάχνω!
     
    θεε και πλούτωνα του κάτω βασιλείου....τι συναστρία είναι αυτή???!!!
  • Journey @ 23.09.2011 21:16
    Ναι, σιγά μην έχεις δύναμη πάνω στο φαν κλαμπ του - σαφώς σε παρακολουθώ αλλά θυμήθηκα τις ανηψίες μου και είπα να ρωτήσω..
    Έχω και μία Αφροδίτη στα Ιιμια και πάω από το ένα στο άλλο και τα κάνω όλα μαζί, δεν είναι θέμα για μένα αυτό, για τους άλλους είναι..
     
    Τόση Κριαρίλα που του βγαίνει όμως πως δικαιολγείται? Μόνο από την αμοιβαία υποδοχή Ήλιου - Αφροδίτης?
    Και Διδυμίλα του βγαίνει αλλά με Κριαρίσιο τρόπο, αυτό το "κάθετο" που λες κι εσύ
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:16
    stardust , αν το βρεις το αντιδοτο για το φιαρ οφ κομιτμεντ (γιατι αυτο ειναι ουσιαστικα) , να το δωσεις και σε μενα παρακαλω 
  • astropet @ 23.09.2011 21:17
     Σιγά. Θα γίνεις διάσημος αστρολόγος λόγω γωνιακού οίκου αλλά δεν θα έχεις ποιότητα.
  • Journey @ 23.09.2011 21:18
    Και ο Ερμής μου καλούλης είναι Κάνει κάτι όψεις, μούρλια.. και είναι και στον 4ο που δίνει λέει φοβερή επιτυχία από τη μέση ηλικία και μετά! Χα!
     
    * Ναι τις λατρεύω και με λατρεύουν κοκο, είναι αμοιβαία η ψυχωσάρα
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:19
    koko: μάλλον πρέπει να αλλάξω καριέρα....κάπως έτσι ερχεται το balance...
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:19
    Απο ποτε με ενδιαφερει η ποιοτητα και δεν το ξερω ?  
  • astropet @ 23.09.2011 21:20
    Σωστό κι αυτό.
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:20
    journey, χεσμενη σε εχουν τζουρνευ , τα καρκινολιονταρα δεν λατρευουμε τιποτα μονο μας λατρευουν , σορυ
  • Journey @ 23.09.2011 21:21
    ναι, υποκρίνονται από τη νηπιακή τους ηλικία
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:21
    σταρ , τι καριερα να αλλαξεις ? μεταμοσχευση εγκεφαλου θελουμε 
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:22
    τζουρνει, μην ζεις με αυταπατες εισαι κριος με ωροσκοπο τοξοτη, ΚΑΝΕΙΣ δεν σε αγαπαει 
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:23
    με λαθος ερμή εχω γεννηθεί
    γκλαψψ....
    αν συνεχίσω να σας διαβάζω ουτε ένα μπουκάλι κρασι δεν θα μου φτάσει απόψε....
  • astropet @ 23.09.2011 21:24
    χαχαχα!
  • astropet @ 23.09.2011 21:25
    Τι Ερμή έχεις Σταρ;
  • Journey @ 23.09.2011 21:25
    koko  μπορείς να το αναπτύξεις αστρολογικώς?

    Και λεπτομέρειες να μην δώσεις θα το πιάσω, Ερμής σε τρίγωνο ακριβείας με ωροσκόπο και Σελήνη : p
    { το εξάγωνο με την Άφρο δεν έχω λυσει για το  τι σημαίνει }
     
  • Magneto @ 23.09.2011 21:25
    Εγώ έχω γεννηθεί με πολλά λάθη. 
     
    Έτσι για την ιστορία το κοπέλι είναι κριός με άρη στο λιοντάρι να κάνει τετράγωνο με τον ουρανό.
     
    Ο Τζων ποιος είναι?
    Εγώ πάντως για γάμο είμαι έτοιμη. Μόνο να με πείτε πότε είναι ,να κλείσω ραντεβού για να κάνω το μαλλί και για βάψιμο.
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:25
    μμμ....κάπως έτσι γίνεται όχι χειρουργικά βέβαια...με τόσο τσιγάρο θα μείνω πάνω στη νάρκωση και θά χασω το πλήρωμα του κάρμα μου....
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:26
    στα μπαρμπούνια και σε τρίγωνο (ολέθρου) με ουρανο chez le scorpio....
  • astropet @ 23.09.2011 21:27
    Στα μπαρμπούνια; Ναι...
  • kokopuff @ 23.09.2011 21:28
    τζουρνει, τον κριο και τον τοξοτη δεν τον αγαπας, τον ανεχεσαι . Απλα.  Μην μιλησω ΚΑΝ για την ξεκωλιαρα την αφρο σου στον διδυμο απεναντι απο ωροσκοπο και εκνευριστω . 
     
    λοιπον μπαινω για μπανιο ... μην κοιτατε !!!!! 
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:29
    εξ'ου και το fear of commitment και πολλά πολλά άλλα.....
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:30
    φρόνιμα με την άφρο στα ΙΙμια ε!!!!!
    αντε πιά!από όλες τις αράδες που έχουν γραφτεί μια έχει κολλήσει το σύμπαν όλο
  • Journey @ 23.09.2011 21:32
    Νομίζω οτι ο koko με ζηλεύει θανατηφόρα !!!

    Έχετε την ίδια αίσθηση κι εσείς, έτσι δεν είναι??
     
    * Ο Τζων είναι ο μέλλοντας σύζυγός μου , απλώς δνε το ξέριε ακόμα 
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:33
    σε ότι θανατηφόρο,θανατοφάγο,θανατερό εκτός από τις όψεις πλούτωνα μεταξύ σας να σκέφτεσαι τη διπολικότητα.....
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:34
    ο astropet απο την ώρα που είπα για τον ερμή έχει σιλανσάρει....

    mon dieu!'τετοιο χάλι????!!!!!???
  • Journey @ 23.09.2011 21:36
    Stardust !!! Είσαι oλόκληρο Κριάρι βρε και νομίζεις πως  καθορίζεσαι από έναν Ερμή τόσο δα?
    Άει από κει !
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 21:41
    όχι ρε συ!
    έχω και την υπέροχη αντιθεσάρα ωροσκόπου σεληνάρας που κάνει το δρόμο για το κάρμα μου ακόμα πιο λεωφόρο......
     
  • Journey @ 23.09.2011 21:49
    Α τώρα με μπερδεύεις.
    Δεν ξέρω για κάρμα. εγώ είμαι του κλασσικού - ακόμα
  • agkou @ 23.09.2011 22:01
    magneto τρως ban από το ίδιο σου
    το thread που δεν ξέρεις των τζων
     
    [και που,άρα, δεν παρακολουθείς και
    τα ποστ της Journey που αναφέρονται
    σε ωριαίες ]
  • Journey @ 23.09.2011 22:03
    astropet, που είσαι?
    Δεν είμαι καλή στα natal κλπ, θέλω βοήθεια, θέλω να μάθω γιατί του βγαίνει του καλού μου τόση Κριαρίλα {μπορεί να με καλύψει η αμοιβαία υποδοχή Ήλιου Άφρου?}
    Και η ευφυία, πόθεν?
    Μόνος το Ερμής στους Διδύμοςυ είναι αρκετός?
    Μπα!
    Τελικά πως μπορούμε να δούμε εκείνο το "κάτι" που έχουν κάποιο ξεχωριστοί άνθρωποι όπως ο Τζων?
    Υπάρχει? Ή είναι αυτό που κυνηγάμε να βρούμε σε ένα chart και όλο μας διαφεύγει?
     
  • StaRdust80 @ 23.09.2011 22:05
    λές να τον έπνιξε η καρχαριοερμίλα μου?????
  • Journey @ 23.09.2011 22:07
    agkou, θα σε μαλλώσω
    Ο Τζων είναι ο λαμπρός - να μην πω souper extrra glorius - μελετητής και πρεσβευτής της παραδοσιακής αστρολογίας σήμερα σε όλο της το φάσμα.
    Οι ωριαίες είναι μάλλον ένας τρόπος να ξεσπάει την υπερκινητικοτητά του καθώς  φαίνεται οτι ξεχειλιζει από ενέργεια και διαύγεια.
    Προς το παρόν περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι θα μας πει για τους απλανείς, ένα τόοοοοσο δα δειγματάκι που έγραψε ο astroept με συγκλόνισε... σκέψουν να τα διαβάσω όλα!
    Άσε που θα σκότωνα να βρω κάποιες μελέτες του για πλανήτες όπως Αφροδίτη - που τις δουλεύει και τις διευρύνει ακόμα..
    Είναι θεός λέμε!!
     
  • Journey @ 23.09.2011 22:09
    * ο astropet *
    * * Kι όμως Τζεμ,. ο Ερμής είναι  ο πλανήτης της αστρολογίας και ο οίκος της αστρολογίας είναι ο 9ος.
    Τελεία και παύλα
     
    Πι.Ες. Μα να κουρέψω τα μαλλάκια από 2 κοριτσάκια με ωροσκόπο Λιοντάρι? Πας καλά?? Ξέρεις τι μαλλί έχουν και οι 2?
  • kokopuff @ 23.09.2011 22:11
    ποιος ειναι ο Τζων ?
  • Journey @ 23.09.2011 22:19
    Εντάξει, και η Ο. Barclay ήταν έξόχως σημαντική και ο R. Hand εξόχως σημαντικός...αλλά ο Τζων...ο Τζων.. έχει αυτό που λέμε pure sexy genius energy.
     
  • Magneto @ 23.09.2011 22:19
    Καλέ αγκού με την ωριαία φοβόμουνα να ασχοληθώ , γιατί ένιωθα πως δεν είμαι έτοιμη να προχωρήσω τόσο πολύ στην αστρολογία με τις πενιχρές μου γνώσεις. Μην κοιτάς που τώρα έχω ένα χάρτη και τον κοιτάω εδώ και 5 μέρες,μπας και βγάλω άκρη..... 
    Ο Τζων....είναι αυτός ο άσχημος με το μαλλί και τη ψιλοκαραφλίτσα και τα γυαλλιά?
    Ο Φλώρεη? ή κάπως έτσι?
  • agkou @ 23.09.2011 22:20
    Journey μάαααλλλλλλλωσεεεε με
    όσο θες   το ανέφερα αυτό για
    τις ωριαίες και τα ποστ σου γιατί
    ειδικά εκεί τον αναφέρεις πάρα 
    πολύ συχνά δλδ ο τζων αυτό,
    ο τζω εκείνο...ε δλδ και να μην τον
    ξέρει κάποιος...δε θα του ερχόταν
    η περιέργεια να τον γκουκλάρει?ε?
  • Magneto @ 23.09.2011 22:32
    Η ωριαία μπορεί να δώσει απάντηση σε ερώτηση του τύπου... 
    τι να κάνω για να αλλάξω μια κατάσταση?
     
  • Journey @ 24.09.2011 10:42
    Άσχημος ο Τζων?????
  • Journey @ 24.09.2011 10:55
    Μπορείς να θέσεις μία ερώτηση του τύπου " πως θα βελτιώσω τα προβλήματα στο γάμο μου" ναι αλλά το θέμα δεν είναι να κάνεις την ερώτηση, είναι να πάρεις και απάντηση, non?
    Είναι δύσκολη μία τέτοια ανάλυση για μένα τουλάχιστον.
    Σε άλλο level μπορείς να κάνεις ωριαία επιλογής - άστο, άλλη φάση
    Δεν μπορεί ο καθένας.
     
  • hesg @ 24.09.2011 10:59
    Journey ερώτηση "θα περάσω στις πανελλήνιες?"
    μπορείς να κάνεις στην ωριαία?!?!?!
  • Journey @ 24.09.2011 11:03
    Όχι hesg, δεν μπορείς να κάνεις.
    ...
     
  • hesg @ 24.09.2011 11:05
    Δεν υπάρχει κανένας τρόπος?

     
  • Journey @ 24.09.2011 11:10
    Ναι, υπάρχει..

    Ο σοφός κυβερνάει τα άστρα του.


    Αυτό μπορείς να κάνεις.
     
     
    Καλημέρες 
  • hesg @ 24.09.2011 11:12
  • Journey @ 24.09.2011 11:17
    Μικρούλι, καταλαβαίνεις πως μερικά πράγματα άπτονται της ηθικής του καθενός, έτσι δεν είναι?
    Για μένα, η κατάστρωση και η ανάλυση μίας τέτοιας ωριαίας από ένα παιδί, δεν είναι ηθική.
    Δεν είναι αυτό πυο θα κάνω ή πυο θα συμβάλλω σ αυτό.
    Είσια πανέξυπνη, μπορείς να διαβάσεις, μπορείς να εκφραστείς, μείνε εκεί, κάνε ό,τι έχεις να κάνεις, κάντο όσο καλύτερα μπορείς, δώσε μία ευκαιρία στον εαυτό σου , εσύ θα τη δώσεις και κανένας άλλος..
    Μεγάλωσε και λίγο και η αστρολογία, η ωριαία, οτιδήποτε θα ανυπομονούν να τις ανακαλύψεις
    Όλα όμως , κάποιες φορές έχουν το χρόνο τους και το λόγο τους.
    Με καταλαβαίνεις, έτσι δεν είναι?
    Δεν υστερείς σε τίποτα, αντιθέτως υπερτερείς και έχεις όλα τα προσόντα και να περάσεις και να διαπρέψεις.
    Εγώ το πιστεύω ακράδαντα.
  • hesg @ 24.09.2011 11:24
    Ναι το γνωρίζω απλα ειχα μια περιέργεια να δω τι θα γίνει.
    Σε ευχαριστώ για τα παραπάνω που μου είπες.
    Ξέρεις...
    Η θα 'εχω αλαζόνεια και θα είμαι σιγουρη οτι θα περάσω και θα περάσω 
    Αλλα απο την άλλη με πιάνει μια ηττοπάθεια και φοβάμαι
     
    Καλή μου επιτυχία λοιπόν!
    Και σε ευχαριστώ Jour <3
    Αρκεί να καταφέρω να κρατάω aggro
    (U know)
  • Journey @ 24.09.2011 11:38
    Αν ξέρω λέει!!! Ουυυ, ξέρω ..
    Αλλά μην ξεχνάς, οτι παίζω 2 tank - το ένα warrior, το άλλο paladin.
    Σώζω τα άμυαλα πιου-πιου  στο παρατσάκ 
    This is the nature of my game !!!
     
  • hesg @ 24.09.2011 11:51
    Σκέφτομαι να παω να πάρω μια prepaid card και να μπω ξανα ως healer again
    χαχαχαχαχα
    αν και μου λειπει πολυ η mage μου και να κανω mining σε alliance teritory και μετα να ερχονται και να προσπαθουν να με σκοτωσουν παιδακια 6 lvl (Ήμουν 80 και είχε ερθει έξω αοπ την stormwind ενα μικρο 6 lvl και μου εκανε damage 1 hit χααχαχαχαχααχα
    με ενα ice lancα έφυγε
    :$
     
     
  • Journey @ 24.09.2011 12:11
    Ίσως θα πρέπει να σκεφτείς κάτι πιο ταιριαστό με την κατάσταση, όπως να ΜΗΝ πάρεις την prepaid και να μην αφιερώνεις χρόνο στο παιχνίδι
     
    Καλά, εγώ είχα πάει με ένα low lvl στον alchemy trainer που είναι σε μια κρυμμένη σπηλιά κοντά στην είσοδο του stormwind γιατί ήμουν στο Έλγουιν φόρεστ - χαμηλό λέβελ λέμε- και βαριόμουν να τρέχω ως το πάρκο μέσα στην πόλη- δεν υπήρχε και λόγος-
    Και εκεί ήταν 2 hordes lvl ?? .. τι μανία είναι αυτήν με τις περιοχές μας? Α να χαθείτε
  • Magneto @ 24.09.2011 12:15
    Ζουρ..........ίσως μαλώσουμε για πολλά,αλλά για άντρα ποτέ! 
    Για να καταλάβεις δηλαδή......ο άντρας της ζωής μου είναι ο Γκρέγκορι Πεκ!!!!!!!!!
     
     
    Λες ο σοφός κυβερνάει τα άστρα του.
    Από την άλλη αν κάτι δεν υπάρχει ούτε σαν ιδέα στο γεννέθλιο δεν παίζει και να γίνει.
    Ε πως τα κυβερνάω τα άστρα μου?
  • Journey @ 24.09.2011 12:19
    Εγώ με την Αφροδίτη στα ΙΙμια μπορεί να είμαι κάπως ξεκωλάκι που λέει και ο kokopuff αλλά πάντα καταλήγω με εγκεφαλικούς έρωτες.
    Ερωτεύομαι το μυαλό, την ευφυία, την αξιοπρέπεια, πρέπει να θαυμάζω τον άλλον λόγω της Σελήνης μου, αλλιώς μπορεί να ντρέπομαι έως και να τον παρουσιάσω στος φίλους μου και η σχέση δεν έχειο ποτέ συνέχεια..
    Δεν έχω ανάγκη ούτε από μπρούταλ εμφάνιση, ούτε από κανέναν sex animal, θέλω να μου κουρδίζει το μυαλό όλη ητν ώρα , και συναισθηματικά, απλώς να με έχει πάντα χαλαρή και χαρούμενη και είμαι παντευτυχής.
     
  • Journey @ 24.09.2011 12:22
    Ε, τώρα αν βαρεθώ την πολλή εγκεφαλικότητα που λέει ο λόγος, μπορώ να ξαμολύσω τον Ήλιο μου { στον 5ο } και τον ωροσκόπο μου και την Αφροδίτη μου { πράγματα που κάνουν τον kokopuff να πρασινίζει από το κακό του } και να βρω κανένα ωριαίο
    Άμα θέλω να το κρατήσω εκ παραλλήλου ρίχνω Δία- Σελήνη του 8ου μου και τα καταφέρνω, μην πω για την Λίλιθ μου δηλ.
    Δεν ανησυχώ, LOL, πάντα υπάρχει τρόπος
  • Magneto @ 24.09.2011 12:22
    Εγώ πάλι στη φάση που είμαι, ένα sex animal το θέλω. 
    Επίσης θέλω, να με κάνει να γελάω και να είμαστε κολλητοί,να είναι το φιλαράκι μου.
  • hesg @ 24.09.2011 12:22
    Α ναι το ξέρω.
    Θυμάμαι που πηγαίναμε με ρουκέρα μουντ στο ίνστανσ που είναι μεσα στην στορμγουιντ και απο πίσω έτρεχαν να μας σκοτώσουν και μέσα στο ίνστανς οταν τελείωνε άνοιγα πόρταλ και φεύγαμε. χαχαχαχαχα
    παλιά σου είπα την πατάτα που έκανα?
    Μου ζήτησε ενας πόρταλ και καταλάθος έκανα τέλεπορτ και πήγα εγώ εκεί που ήθελε να πάει αυτος αχαχαχαχα
     
     
  • Journey @ 24.09.2011 12:28
    hesg, στο guild μου, όταν καταφέρναμε first kill και ήταν όλοι τρελλαμένοι από χαρά πάντα τους κάναμε καψόνι
    Πότε ανοίγαμε portal για Exodar, πότε για Theramore, και όλα αυτά σε πολύ παλιά patches, όταν για να πας από Darnassus στο Stormwind έπρεπε να πάρεις καράβι για wetlands και μετά μόνο να πετάξεις με gryffon
  • Journey @ 24.09.2011 12:30
    H πλάκα είναι οτι ποτέ δεν μάθαιναν και πάντα έπαιρναν τα portlas χωρίς να τσεκάρουν τον προορισμό τους
    Μετά - για πλάκα- τους ζητούσαμε gold να τους βγάλουμε IF
     
    Ααχ, τι ωραίες μέρες ..
     
     
     
  • hesg @ 24.09.2011 12:33
    χαχαχαχαχα προσωπικα στο παιχνιδι μπηκα απο ενα λιονταρακι και δεν περασα και τις καλυτερες στιγμες σε μια guild που ειναι 1 λεων 1 παρθενος 2 καρκινοι και γινοταν το ελα να δεις. ημουν το μοναδικο κοριτσι και οτι εκανα λαθος εγω τα ακουγα αχαχαχαχα
     
    ξερεις... μου ειχε πει να παμε Darnassus και αυτος ειχε το πατσ φλαι και πηγε πετοντας ενω εγω επρεπε να παω με το μουντ μου... εεε εεκει ηταν απο τις χειροτερες στιγμες της ζωης μου. στην διαδρομη επεσα σε ενα αλλιανσ βιλατζ και με πηραν απο πισω τα νπσ ολο το χωριο και αστα να πανε
     
  • Journey @ 24.09.2011 12:40
    Σουπέρμπ!! Από που πήγες Darn με mount??
     
    2006. Καταστάσεις που δεν έχεις ζήσει. Vanilla wow ακόμα.
    Όλα απίστευτα διαφορετικά απ όσα ξέρεις εσύ .
    Νέος server, 4-5 ημερών, όλοι τρεκλίζαμε σχεδόν ακόμα στα starting areas και δεν ξέραμε τι ν κάνουμε, όλοι μαθαίναμε μαζί το παιχνίδι, δεν υπήρχε κανείς να βοηθήσει, τίποτα..
     
    Πρώτη περιπέτεια : 
    Με έπιασε το εξερευνητικό μου και από το Golsshire { 2η starting area} άρχισα να τρέχω προς το Westfall χωρίς να έχω ιδέα για το τι κάνω ή τι μπορεί να γίνει.
    Μόλις πέρασα το γεφυράκι που συνδέει τις δύο περιοχές και τα lvl ανέβηκαν ξαφνικά μου ήρθε ένας λύκος και με ένα χραπ , πάρτην κάτω την κιουρία.
    Τι ghost run έκανα η κακομοίρα δεν λέγεται.
    Να τους αναστατώνω όλους και στο general, " εδώ έχει κάτι απίστευτα δυνατά npc"και να τρέχουν όλα τα lvl 8 και να πεθαίνουν ο ένας μετά τον άλλον , πωπω...
    Αποδεκάτισα τον ολιγοπληθή και εντελ΄ςω nabcake server μου - alliance territory - μέσα σε λίγ λεπτά!! Κανένας horde δεν το κατάφερε αυτό
  • hesg @ 24.09.2011 12:46
    σου εχω πει τι εκανα την πρωτη φορα που πηγα σε ινστανσ?
    νομιζα πως ολα ητανε σαν το λαινετιζ και οτι θα βαρας τα μοβς και πως θα τα σκοτωνεις και ειχα γινει πουλερ χωρις να το ξερω
    Δεν ηξερα πως να παω και που.
    μετα απο ενα σημειο και μετα αρχισα να τα καταλαβαινω μονη μου ολομοναχη.
    το πιο γελοιο παντα ηταν το καναλι του σερβερ.
    εκει μπορεις αν ακουσεις την μαλακια του καθενα.
    ο αλλος ελεγε για την κοπελα του που τον χωρισε.
    ο αλλος κοροιδευε τον αλλον
    γινοταν ενα ΜΕΓΑΛο οτι να ναι.
     
    και θυμαμαι ηθελα να κανω ενα κουεστ με μια αραχνη, θυμασαι ε?
    και ειχα παει εκει μεσα και με βοηθουσε μια χαντερ αλλιανσ. και δεν ηξερα πως δεν μπορουν να καταλαβουν και μιλουσα και θυμωνα που δεν απαντουσε.
    και εκτος απο αυτο, ειχα παει σε ραιντ και ειχα χαθει
  • Journey @ 24.09.2011 12:52
    * Goldshire *
     
    Πάλι καλά που δεν έτρεξα προς την αντίθετη μεριά να τοςυ βγάλω σε κανένα Lakeshire να έχουμε να θυμόμστε και να κλαίμε ..
     
    Κι επειδή δεν με λένε Journey χωρίς λόγο, όταν αρχίσαμε να ξεψαρώνουμε και φτάσαμε το απίστευτα υψηλό lvl 11-12 και είχα διαβάσει για Darnassus κλπ κλπ ξεσήκωσα άλλους 3 χαζούς, κάναμε party και αρχίσαμε να τρέχουμε on foot βεβαίως βεβαίως- από Stormwind - όλοι humans - σε Ironforge, από Ironforge σε Dun από εκεί πήραμε την κατηφόρα για Wetlands..
    Μιλάμε για πολύ δρόμο αν ξέρεις την διαδρομή, μα πάρα πολύ.
    Κατορθώσαμε με τα πολλά να περάσουμε τις πύλες όπου φυλάνε lvl 19 και βγήκαμε σε δρόμους προς τα wetlands με monsters lvl 22-24..
    Καταλαβαίνεις τι τραβήξαμε με το lvl που είμασταν.
    Kαι η διαδρομή επαναλαμβάνω, ατελείωτη.
     
    Φτάνουμε σε μία μεγάλη διασταύρωση και αντί να συνεχίσουμε Νοτιοδύτικά να φτάσουμε - επιτέλους wetlands- πήραμε τη λάθος στροφή και μετά από πολύ τρέξιμο φτάσαμε....Stormgrade !!! Βλέπαμε τα monsters lvl ?? που ήταν και τεράστια, είδμε την alliance περιπολία, ξεθαρέψαμε, βλέπουμε και το Stormgrade, λέμε wohoooo !!! πάμε να πάρουμε το fly path!!!
    Και πέφτουμε στα npcs που τότε ήτνα elite παρκαλώ!!!
    Μετά από πολλά ghost runs κατορθώσαμε να βγούμε και πάλι στο δρόμο όπου πέσαμε πάνω στην undead περιπολία
     
    Τελικά ξαναγυρίσαμε,. φτάσαμε wetlands και πήραμε καράβι για Auberdine, και μετά Darnassus.. Μετά από περίπου 6 ώρες προσπάθειας φτάσαμε στο Moon temple και μείναμε αποχαζωμένοι να κοιτάμε όλο το βράδυ.
    Ευτυχία .. ένιωσα μια σπάνια ευτυχία.
    Αααχ
  • hesg @ 24.09.2011 12:52
    wow επαιζα απο λαπτοπ και τα βιστα ηταν οτι να ναι στο πρωτο λαπτοπ μου.
    με το δευτερο λαπτοπ windows 7 το αντεχε το wow και δεν μου κολλησε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ σαν να παιζω σε κανονικο πσ ειναι.
    φυσικα πηγε στο ανεμιστηρακι μου σκονη και μετα εσβηνε..
    μεχρι να παρω σπρευ να το ψεκασω και να ειναι οκ
  • Journey @ 24.09.2011 12:54
    Ποιό quest με αράχνη? Είχα εγώ quest από undead?
  • hesg @ 24.09.2011 12:56
    εγω θυμάμαι πως εκεί που ήμουν αμέριμνη στα λιβάδια απο outland μου ερχεται invite για να παει ο αλλος σε raid
     
    Βλέπουμε οταν ηταν αλλιανσ.
    πηγα εγω γεμισα με γουτερς και με μπαφσ και ορμαω στα νπσ για να το κανω ξανα χορτν (καταλαβες ποιο λεω , σωστα? καπου ναγκαρτ νομιζω.)
     
    Εκεί που ήμουν μονη μου και ο αγωνας μου ηταν δυσκολος ξαφνικα απο 1 χορντ βρεθηκα με αλλους 3. και αντε να χτυπαμε ολοι μαζι τα νπσ για να το κανουμε παλι το μερος χορντ.
    μας πηρε μιση ωρα. αλλα αξιζε. ωραια περασαμε.
     
    Η ο αλλος? Που πετουσε πανω με τον δρακο και βλεπω ενα χορντ να τον παιρνει και αυτος απο πισω με τον δρακο. και σε καποια φαση τους βλεπω κατω και τους 2 και τον αλλιανσ ψοφιο..
  • hesg @ 24.09.2011 12:58
    Ναι δεν θυμασαι?
    απο οργριμμαρ που παιρνεις ενα μπαλονι και πας νορθ νομιζω και εκει με τους παγους προχορας προχορας προχορας (θυμαμαι που εκανα την διαδρομη μονη μου με το πρωτο μου μουντ και το πσ να κολλαει καθε 5 δευτερολεπτα)
    Ειναι χορν ινστανσ νομιζω αλλα ειναι και αλιανς εκει.
    ναι ναι ναι.
    κατω απο την νταλαραν κοντα ρε συ
  • Journey @ 24.09.2011 13:01
    hesg! Δεν έχουμε τα ίδια quest μες την καμμία
    Δεν έχω παίξει undead σε lvl πάνω από 15 ποτέ , δεν ξέρω
     
    Λοιπόν, 1 πήγε!! Πάω να ψωνίσω κια έρχομαι!
  • hesg @ 24.09.2011 13:04
    αααα οοκκκ
    σε περιμενω εεε
    αιμ γουοτσινγκ γιου!
  • Journey @ 24.09.2011 13:54
    Για τη Hala λες στο Nagrand
    Τώρα ερήμωσε γμτ, παλιά, στο ΤBC γίνονταν καλές μαχές, επικές καμμία φορά.
    Το κάναμε για το χόνορ αλλά κατόπιν εορτής ανακάλυψα και έναν προσοδοφόρο λόγο, άμα έχεις δικό σου τον NPC μπορείς να αγοράζεις κάθε μάι ώρα ένα μπλε όπλο που δίνει ένα πανάκριβο shard με το ντινσεχάντ
    Με τη shadow priest μου έπαιρνα το μέρος μόνη μου - αφού δεν ήταν κανείς άλλος για να φτιάξω stock από τα shards και μετά τα μοσχοπουλούσα στο AH !!
    χεχε
  • hesg @ 24.09.2011 15:39
    Εγω τζουρ βασικα ηθελα να παρω το mount που ειχε εκει περα και ολη μερα εκανα φαρμ κατι λουλουδακια και σκοτωθηκα εκει περα με ολους.
    γενικα ημουν παντα μονη μου και εκανα μονη μου βλακειες.
    τα αγαπημενα μου μπατλ ηταν eye of the storm +alterac valley(ειχα φαγωθει να παρω το μουντ και το πηρα τον λυκο!) μετα το αλλο αγαπημενο μου ηταν το arathi κατι δεν το θυμαμαι ολο φυσικα αλλα ηταν ενα απο τα πιο αγαπημενα μου γιατι ετρεχα απο εδω και απο εκει και εβαζα σημαιουλες παντου.
     
    Μετα τι αλλο? AH μια φορα ειχα βαλει κατι λαθος και εβαλα τιμη 20.000 gold και μου εκανε πμ ενας και με εκραζε και μετα το ειαδ πως εκανα μαλακια.
     
    Γενικα στο Ah ημουν παντα πρωτη και ο κοσμος εκτιμουσε αυτα που πουλουσα απο πετρες χαχαχαχαχα (Είχα βγάλει μεσα σε μια εβδομάδα 8κ απο το AH )
     
    Γενικά κάθε μερα το μοναδικό πράγμα που έκανα ήταν να παω σε αυτό το χωριό κοντα στην στορμγουιντ και μετα να παρω φλαι και να παω εκει σε ενα χωριο κοντα που ειναι μερος για μινινιγκ (Μια φορα με εφαγε και το τερας που εχει το καινουριο το κατακλισμ και πηρα και το ατσ)
     
    Εκει που ημουβν με το φτιαρακι μου και εκανα μαινιγκ τσουπ παρτην κατω την μαγε μου και γυρω γυρω φωτιες..
     
    Εγω τωρα τι μπορουσα να κανω?
     
     

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...