παρακαλώ περιμένετε...

Βρείτε μου το χάρτη του ΓΑΠ . ΤΩΡΑ.

  • Magneto @ 04.11.2011 14:18
    Τι λέει παιδιά το βιογραφικό του στο wiki?????? 
    Κοινωνιολόγος είναι!!!!!!
     
    Αυτός άμα δε μας δει πατημένους όπως τα γατιά από τα αμάξια στο δρόμο ,δε θα ησυχάσει.
  • hesg @ 04.11.2011 14:20
    Έχω δει τον αστρολογικό του χάρτη κάπου το 2010 που έλεγε για τις εξελίξεις στην ελλάδα και πως θα τα πάει κτλ με βάση τις διελεύσεις του.
  • Magneto @ 04.11.2011 14:21
    Λοιπόν γεννήθηκε στις 16/06/1952 (πάει για επιστροφή Κρόνου το πουλάκι μου) 
    στο   St. Paul, Minnesota, Η.Π.Α.

    βάλτε ένα χεράκι να βγάλουμε άκρη
  • hesg @ 04.11.2011 14:21
    George Papandreou, born June 16, 1952 in Saint Paul (MN)
  • Magneto @ 04.11.2011 14:25
    Παιδιά έχει σύνοδο ήλιου με άφρο και Ερμή!!! 
    να δείτε που τα έχει στον 12ο!!!!
    που είναι κι αυτός ο Γεμινι να μας πει 5 πράγματα?
  • Magneto @ 04.11.2011 14:37
    Ο Ερμής του κάνει σύνοδο και με τον Ουρανό του!!!!ήλιος και άφρο στους διδύμους, Gemini τ'ακούς????????
    ερμής και ουρανός στον καρκίνο
     
    και η σελήνη του αντίθεση με τον ουρανό του
     
    για αυτό κάνει πράγματα που κανείς δεν τα περιμένει?????
    όπως δηλώνουν οι βουλευτές του ?
  • mr_Mister @ 04.11.2011 14:39
    Ο Ωροσκόπος του είναι άγνωστος, πιθανολογείται Παρθένος Ζυγός ή Καρκίνος (ποντάρω στην τρίτη εκδοχή γιατί είναι κλειστός και μαμούχαλος), έχει αντίθεση Σελήνης - Ποσειδώνα, και τετράγωνο Ερμή  - Κρόνου γι αυτό δεν μπορεί να μιλήσει καλά τις ξένες γλώσσες (τα Ελληνικά δηλαδή).
  • Magneto @ 04.11.2011 14:41
    Μην τη ψάχνεις........ 
    το άτομο είναι γεννημένο στις 6 και μισή το πρωί
    και έχει ωροσκόπο καρκίνο
    μόνη μου το έβγαλα για να μπουν και στον 12ο ήλιος άφρο και ερμής
    για τον ουρανό δε ξέρω ακόμη....
  • judith @ 04.11.2011 14:45
    ΣΑΣ ΞΕΒΟΛΕΨΕ.ΜΗΔΕΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. ΛΙΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ  ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΤΕ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ΣΤΟ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟ .ΟΥΣΤ κωλονεοελληνες
  • mr_Mister @ 04.11.2011 14:46
    Μαγκ με Ποσειδώνα η αντίθεση. Με τον Ουρανό τετραγωνίζει αλλά πολύ χαλαρά, όπως πολύ χαλαρά θα έλεγες το Σελήνη/Ουρανός-Ποσειδώνας Τ-τετράγωνο. Αυτό που τον σώζει αλλά γ@μ*ει εμάς είναι το τρίγωνο Σελήνης - Πλούτωνα. Ο οποίος Πλούτο παρεμπιπτόντως τώρα περνάει απέναντι από τον Ερμή του, κάνοντας τον λόγο του δυστυχώς βαρύ και πιστευτό.....
  • mr_Mister @ 04.11.2011 14:48
    Μαγκ η οικοθεσία με Ωροσκόπο σε Ζυγό ή Παρθένο, φέρνει τον Κρόνο στον 1 κάτι που επίσης του ταιριάζει.
     
    Τζουντιθ καλημέρα και σε σένα.
  • Magneto @ 04.11.2011 14:51
    Ναι αλλά επειδή πολύ πολιτικοί έχουν φορτωμένο 12ο,είπα να βάλω τον καρκίνο στον 1ο. 
     
    Που είναι κι αυτό το παιδί ο Gemini!!!!!!
    Όταν τον θες δεν τον βρίσκεις!
     
  • judith @ 04.11.2011 14:52
    και βεβαια καλημερα.επιτελους να μπουνε  τα πραγματα στη θεση τους.για το μονο που λυπαμαι ειναι που μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα. αλλα δυστυχως παντα αυτο συμβαινει.να πληρωνουνε οι εντιμοι την ασυδοσια των πολλων.
  • judith @ 04.11.2011 14:56
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ Geminiof. ΜΑΖΙ ΣΟΥ
  • Magneto @ 04.11.2011 15:00
    Μια φορά ζήτησα κι εγώ αστρολογικά τη συμβουλή σου, επειδή στα του 12ου έχεις PhD,κι εσύ με μαλώνεις.
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:00
    Telika einai eksupnos o Papandreou..
  • judith @ 04.11.2011 15:03
    ΝΑΙ.μας ειχανε κανει να νομιζουμε οτι εξυπνος ειναι αυτος που εχει ευγλωτια για να μη καταλαβαινεις οτι στην ουσια λεει μαλακιες με γλαφυρο τροπο
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:06
    Τζούντιθ δεν θα το αναλύσω, εκτός κι αν η ζωή σου κυμαίνεται συνειδητά στα βιοτικά πλαίσια της δεκαετίας του '70-'80.
     
    Τζεμ διαφωνώ εν μέρει με το συμπέρασμα της παραπολιτικής, αυτό έκαναν οι αγανακτισμένοι των πλατείων. Ζητούσαν την επιστροφή στο σύστημα που μας οδήγησε εδώ. Οι πολίτες που διαδηλώνουν, εκφράζουν την αντίθεση και την οργή τους στο ψέμμα το ίδιο ή/και την εξαπάτηση - από προεκλογικά μέχρι το τελευταίο συλλεκτικό διάγγελμα. Πρόβλημα και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι ΞΕΡΟΥΝ πως ουσιαστική και βιώσιμη λύση ΔΕΝ υπάρχει, οπότε απλά ξεσπούν με έναν χουλιγκανικό τρόπο. Εκτονώνονται δηλαδή.
     
    Η πίστη στον θεό που αγαπάει την Ελλάδα (που ποτέ δεν πεθαίνει και δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά) ευτελίσθη. Η μόνη θετική απόρροια όλων των γεγονότων μέχρι στιγμής.
  • judith @ 04.11.2011 15:09
    μιστερ ξεκόλλα .η πολιτικη νοοτροπια σου τελειωσε.ειναι πασε οριστικα
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:11
    Ki egw hmoun kata tou GAP...twra omws fanhkan polla...oloi epesan sthn pagida xwris na to katalavoun...
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:17
    Τζούντιθ μιλώ με επιχειρήματα μιλάς με αφορισμούς. Να "ξεκολλήσω" ευχαρίστως, αλλά να κάνω τι. Εκτός εάν το λύσεις υπάρχουν είναι όπως το λεφτά υπάρχουν. Σε ακούω λοιπόν.
     
    Ειρήνη είσαι σίγουρη πως την τρολλιά την έκανε ο ΓΑΠ αυτοπροσώπως? Εγώ δεν είμαι, και μπορώ να το δικαιολογήσω - και αυτό δυστυχώς. Ο άνθρωπος δεν είναι τέτοιου βεληνεκούς.
  • judith @ 04.11.2011 15:19
    μιστερ εσυ μιλας με την ιδια,γνωριμη γλωσσα του συρμου.δε προσδοκω τιποτα καλυτερο απο αγκιλωμενους
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:21
    Πάλι τσιτάτο? Απάντηση δεν βλέπω αγαπητή, και άσε τα τρένα... ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:21
    @Mr_Mister  O anthrwpos einai mprosta...sigoura den to ekane monos tou alla k to perivallon tou ekeinos to epelekse..
    @ judith ..kai telika oloi prepei na apofasisoume ti theloume telospantwn..
  • hesg @ 04.11.2011 15:22
    Για τον παπανδρέου λετε οτι ειναι μπροστα?
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:25
    @hesg ki omws gi'auton...
  • hesg @ 04.11.2011 15:27
    μεταξυ μας.... ποσα σου δινουν για να λες καλα λογια για αυτον τον ....  ??/
  • lonelyrider @ 04.11.2011 15:27
    Aυτός ο αλήτης, ο δοσίλογος, ο αρχιπροδότης, (που θα τον στήσουν στο Γουδί της Ιταλίας...) ο Μπερλουσκόνι έβαλε πριν μία ώρα την Ιταλία στο ΔΝΤ...
     
    Θα αρχίσουν και τα γειτόνια σε λίγο να βλέπουν ντοκυμανταιρ για τη Γουατεμάλα...Και τα ιταλάκια από D&G και Αρμάνι και πιάτσα ντουόμο και ΒΕνετία, δε θάχουν τα κακόμοιρα να φάνε...
     
    Οσο περνάνε οι μέρες τόσο θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε...Ο ΓΑΠ σήκωσε δυό χρόνια το σταυρό του μαρτυρίου...
  • hesg @ 04.11.2011 15:28
    ναι τον καημενο του εβγαλαν την παναγια..
    οχι αυτος εμας....
    το πλουσιοπαιδο που τα ειχε ολα ετοιμα.
  • judith @ 04.11.2011 15:29
    νυσταξα τωρα :*
     
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:29
    Αν δεν το έχετε αντιληφθεί, το πραγματικό παιχνίδι είναι δολάριο εναντίο ευρωζώνης - δηλαδή Αμερική εναντίον Γαλλογερμανίας. Τη Γαλλογερμανία την εκπροσωπούν Μέρκελ Σαρκοζί, την Αμερική guess who. Πού ήταν το πολιτικό του παράστημα του Γιωργάκη και των συνεργατών του δηλαδή στα χρόνια της αντιπολίτευσης??? Ή πιστεύετε πως όλο αυτό το σκηνικό ξεφύτρωσε εν μία νυκτί (ή σε μία διετία) χωρίς καμία πρότερη συνέπεια.
  • alfita @ 04.11.2011 15:30
    Μιστερ συμφωνω μαζι σου...
     
     
    judith οντως τους ξεσκεπασε αλλα εχω την φριχτη υποψια πως το εκανε επειδη εχει IQ καθυστερημενου οστρακου..εντελως κατα τυχη..   
  • judith @ 04.11.2011 15:30
    hesg ποσα μαλακοκιλα εισαι?
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:31
    as analavei o kathenas tis euthunes tou...opoios evale meso gia na mpei sto dhmosio, opoios pshfise, opoios zouse me daneika... den tha analusw parakatw...
  • hesg @ 04.11.2011 15:31
    λιγοτερο απο τον παπανδρεου πιστευω
  • judith @ 04.11.2011 15:31
    δε παναχει...το αποτελεσμα μετραει.παντως δειτε και το χαρτη του εσεις που ξερετε γιατι αλλα λεει
  • lonelyrider @ 04.11.2011 15:32
    Ξεβρακωθήκατε!!!! 
    Και τώρα θα περάσει η συμβασούλα με 260 στη Βουλή αφού ΔΕ θέλατε δημοψήφισμα...Αnyway, ας καλωσορίσουμε τη ΝΔ στην Ευρώπη, γιατί για 2 χρόνια ο Σαμαράς σαν Βελουχιώτης το είχε ρίξει στο αντάρτικο στο βουνό....
     
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:32
    Τζούντιθ όταν ξυπνήσεις περιμένω απάντηση. Μέχρι τότε καληνύχτα.
  • manini @ 04.11.2011 15:33
    να ταν αυτός υπεύθυνος για αυτά που λέει..πάει στο καλό..κανονικά πρέπει να διουμε τον χάρτη αυτών που πραγματικά του λένε τι να πει.....αλλά ποιος τους ξέρει? ε?ΕΕ?ΕεΕ/
     
    αλλά περισσότερο από όλα κάντε τον χάρτη όλων αυτών που τον εξέλεξαν μόνο γιατί το επίθετο του είναι Παπανδρέου....τι είπατε...ναι ναι βασιλευομένη δημοκρατία έχουμε...δεν το ξέβρατε?  δηλαδή αν εμένα το επίθετο μου είναι πχ Χατζηδάκη αυτό με κάνει μουσικό?
  • Magneto @ 04.11.2011 15:33
    Άσε μας χρυσό μου! 
    Βγαίνουν και του λένε οι ίδιοι του υπουργοί ότι είναι για τα σίδερα και δεν τους στέλνει στο διάολο παρά ζαρώνει.
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:33
    wstoso th merkel th sumferei h upotimhsh tou euro..
  • lonelyrider @ 04.11.2011 15:34
    Θα πείτε κι αλήθεια σιγα σιγα...



    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%C2%AB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82%C2%BB-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1#.TrAbB-22MyA.facebook
  • judith @ 04.11.2011 15:35
    σουπερ
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:38
    Λονλι 5***** για αυτό και μόνο:
     
    «Το χειρότερο από όλα όμως είναι ότι όπως ήδη φαίνεται
    από τις ιντερνετικές συζητήσεις, ακόμα και οι ίδιοι οι πολίτες
    υποδέχτηκαν οι περισσότεροι αρνητικά την πρόταση για δημοψήφισμα. Είναι
    πολύ πιο εύκολο να αναθέτεις σε άλλους την ευθύνη των αποφάσεων που σε
    αφορούν για να μπορείς μετά να βγαίνεις στο δρόμο και να τους βρίζεις,
    παρά να το κάνεις ο ίδιος αποδεχόμενος και τις συνέπειες της ψήφου σου.»
     
    Τζούντιθ σου χαρίζω την επόμενη -και καταληκτήρια- παράγραφο του κείμενου.
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:39
    @ lonelyrider
      ola ta asteria!!!
  • Magneto @ 04.11.2011 15:41
    Για μισό λεπτό.......... 
    Για το δημοψήφισμα με θέμα την αποδοχή των αποφάσεων της 26/10 , δεν υπήρξε ούτε ένας πολίτης που να  είχε την παραμικρή αμφιβολία.
    Για δημοψήφισμα όμως με θέμα την παραμονή στο ευρώ, λογικό είναι να υπήρξαν δισταγμοί.
    Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:44
    Says who Magneto?
  • Magneto @ 04.11.2011 15:49
    Τι εννοείς μιστερ? 
    Ο λαός δε φοβάται το δημοψήφισμα.
    Την πούστικη ερώτηση φοβάται.
    Άσε που μεταξύ μας.....
    όταν ζητάς τέτοια ώρα δημοψήφισμα, περισσότερο κοροιδεύεις τους ερωτώμενους παρά ζητάς τη γνώμη τους.
  • mr_Mister @ 04.11.2011 15:53
    O λαός δεν φοβάται το δημοψήφισμα όταν πιστεύει ότι έχει να διαλέξει μεταξύ άσπρου και μαύρου. ΠΙΣΤΕΥΕΙ. Όταν καταλάβει ότι έχει απλά να διαλέξει μεταξύ δύο αποχρώσεων του ίδιου μαύρου σε διαβεβαιώνω πως στις κάλπες θα πάνε κάτι γιαγιάδες και τα συνήθη κομματόσκυλα. Άντε και κανένας φανατικός ιδεολόγος.
  • absolutego @ 04.11.2011 15:53
    Emena me ksenerose poli poi o Papandreou den ekane telika to dimopsifisma. Na doume poso apidia pianei o sakos. Kai me o,ti erotime goustare, Na mas ksemprostiasei. Prepei na to paroume hampari. Oi politikoi mas einai antanaklasi tou eaftou mas. Alla mas ponaei na to paradehtoume afto... Gia afto kai "aganaktisame".....
  • Magneto @ 04.11.2011 15:55
    Από την άλλη πάλι.... 
    εδώ το Μέγκα κάνει στατιστική έρευνα για να δει πότε θα πάρει περισσότερη τηλεθέαση η Μαρία η άσχημη, αυτοί κοτζάμ υπουργοί δεν ξέρουν τι θα βγάλει το δημοψήφισμα?
     
     
    ΥΓ : Στις δημοτικές εκλογές ήταν μια σελίδα που έβγαζε ποσοστά των κομμάτων από πολύ νωρίς, πολύ πριν κλείσουν οι κάλπες.
  • lonelyrider @ 04.11.2011 15:56
    Ρε Μαγνέτο, ο άνθρωπος είναι 100 χρόνια μπροστά...Αλλά έσεις εκεί πάνω τόσα χρόνια με τον Πανίκα τον Ψωμιάδη, το Γκιουλέκα, τον Ιωαννίδη, τον Αδαμ Ρεγκούζα και τον Ανθιμο κουρκούτιανε το μυαλό σας τελείως...Αντε να δούμε μήπως σας ξυπνήσει λίγο ο μάγκας ο Μπουτάρης...
  • Magneto @ 04.11.2011 15:57
    Μίστερ, η ερώτηση μεταξύ 2 αποχρώσεων εμπίπτει στην κατηγορία της πούστικης που προανέφερα.
  • Magneto @ 04.11.2011 15:57
    Όλους η ιστορία θα τους κρίνει.
  • eirinivav @ 04.11.2011 15:58
    absolutego sumfwnw apoluta!
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:00
    αμπσολουτ η τελευταία παράγραφος αυτού που έβαλε ο λόνλι και αφιέρωνα στην Τζούντιθ που πήγε για ύπνο.
     
    «Οι τελευταίες εξελίξεις με τις ανεξαρτητοποιήσεις βουλευτών
    που κατά πάσα πιθανότητα θα ρίξουν την κυβέρνηση, δείχνουν ότι το
    χρεοκοπημένο αλλά πανίσχυρο σύστημα εξουσίας που μας έφερε ως εδώ δεν
    νικιέται. Θα αντισταθεί λυσσαλέα και θα επιβιώσει απαράλλαχτο, έστω και
    σε μια διαλυμένη χώρα.»
     
    Λόνλι εξακολουθώ να πιστεύω ότι του τα σφυρίζουν και τα κάνει. Πού ήταν τόσα χρόνια κρυμμένο δηλαδή ένα τέτοιο «διαμάντι», στη σκιά του τάπερμαν?
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:02
    Μαγκ όποια και να είναι η πουστιά, το σκάψιμο ως λαός δεν το γλυτώνουμε σε καμία των περιπτώσεων.
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:03
    Εδώ βρεθήκαμε 2 χρόνια σε ομαδική παράκρουση και βρίζαμε όλοι έναν άνθρωπο...Σήμερα που μπήκε και μια χώρα του G7 στο ΔΝΤ, τι έχουμε να πούμε?....Και την Ιταλία και την Πορτογαλία και την Ιρλανδία και τη Γαλλί αυριο ο ΓΑΠ τις έβαλε?...
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:06
    Λόνλι αν απευθύνεσαι σε εμένα λέμε το ίδιο πράγμα
  • Magneto @ 04.11.2011 16:07
    Δε με νοιάζει ποιος έβαλε την Ιταλία. 
    Με νοιάζει που δεν έχω τον αρχηγό που μου αξίζει.
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:08
    Αλλά μην ψάνεστε πολύ...Εκλογές θα γίνουν Φεβρουάριο ή Μάρτιο συντεταγμένα...Χωρίς τον ΓΑΠ πρωθυπουργό αλλά εγγυητή, η χώρα θα ψηφίσει το φορολογικό νομοσχέδιο, τον προυπολογισμό, θάχει κυρωθεί η σύμβαση από όλα τα παιδιά και τότε σωσμένη η χώρα πλέον θα περιμένει 80 δισ το Μάρτιο για την επανεκκίνησή της...
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:11
    Και ελάχιστη σημασία έχει τι θα γίνει απόψε...Από χτές το βράδυ η μεταπολίτευση τελείωσε...
  • judith @ 04.11.2011 16:13
    lonelyrider ετσι...πεστα εσυ γιατι εγω νυσταξα
  • absolutego @ 04.11.2011 16:16
    Lonely akrivos opos ta les.... Kai etsi apo Flevari, Martio o KIRIARHOS LAOS tha einai kai pali eleftheros, na psifizei sovara atoma, opos tin Kaili, ton Giouleka, ton Tsipra kai olo afto to siferto.
    Den einai aftoi to provlima, EMEIS eimaste.
  • hesg @ 04.11.2011 16:17
    Έχεις και εσυ άρη συνοδο με δια?
  • judith @ 04.11.2011 16:17
     θελει χρονο να αλλαξει η νοοτροπια.για την ωρα ομως δεχτηκε ενα ισχυρο πληγμα απο εκει που δεν το περιμενε ..
  • judith @ 04.11.2011 16:18
    γιατι ποιος αλλος εχει..εσυ?
     
  • hesg @ 04.11.2011 16:19
    Ναι αρη στον τοξοτη στον 2 και δια στον τοξοτη στον 2 σε συνοδο
    συμπασχουμε ε?
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:21
    Τζούντιθ ξανα-άραξε. Άρη στον Κριό και Ερμή στους Δίδυμους. Ευχαριστώ.
  • judith @ 04.11.2011 16:23
    GeminiofDagon γουσταρω χωσιμο
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:24
    Ρε Τζεμ ότι στοίχημα θες ότι όλα τα κορίτσια θα πούν απόψε ναι...Από αλλού μπορεί να σκάσει κάτι...Και μην έχετε κι αγωνία για 148, 149 150....Η θα πάρει ψήφο εμπιστοσύνης ή θα του φύγουν ομαδικά πολλοί βουλευτές και όχι μεμωνομένες φωνές....
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:25
    Εκτός Μιλένας...Αλλά ποιός τη χέζει....
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:25
    ...και πώς γίνεται καλή μου να έχεις Ερμή σε κριό και Άρη σε Δίδυμους σε σύνοδο με Δία? Τον Ταύρο τι τον έκανες? Σόρι, ε?
  • judith @ 04.11.2011 16:26
    δε φευγει κανενας ..φοβουνται μη τους πουνε αποστατες
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:29
    Αποστάτες, οχι δεν παίζει...Ετσι όπως είναι σήμερα το σκηνικό...Αλλά τη Δευτέρα έχει EUROGROUP για την εκταμίευση της 6ης δόσης...Και εκεί πρέπει να υπα΄ρχει πολιτική κυβέρνηση, όχι τίποτα λελέδες τεχνοκράτες που ονειροφαντασιώνεται ο Σαμαράς, για να μην πάρει κανένα πολιτικό κόστος...
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:31
    Ασε το Τατσόπουλο...Ο Μπένι έχει μέλλον...Είδες πως έχει ταυτιστεί με ΓΑΠ...Τον έμαθε πριν 4 χρόνια όταν στις εσωκομματικές ξεκίνησε αυτός με 70% και ο ΓΑΠ με 10%, και στο τέλος του πήρε τα βρακιά...
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:31
    Τζεμ το λες αυτό σε μια χώρα που είχε 8 χρόνια πρωθυπουργό Σημίτη και που ο ίδιος ο Αντρέας είχε πεθάνει στα γέλια όταν έμαθε ότι τον βγάλανε? Και σε μια χώρα που ο Σαμαράς από απολωλός πρόβατο αποδιοπομπαίος και αποστάτης έγινε αρχηγός του κόμματός του?
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:34
    Πάντως ο ΓΑΠ πιστεύω ότι και ο ίδιος θέλει να τελειώσει αυτή η περιπέτεια, ναχει η χώρα γλυτώσει τα πολύ χειρότερα και νάχει μια προοπτική για το μέλλον...Και μετά σαν κοσμοπολίτης που είναι κι όχι μπαστουνόβλαχος να φύγει για μεγάλη θέση έξω...
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:34
    Τζεμ στείλε μου ένα ΠΜ και πες μου ότι τρολλάρεις.
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:35
    Λόνλι κι εσύ. Αν τα πιστεύετε αυτά που λέτε πάσο. <3
  • lonelyrider @ 04.11.2011 16:38
    Καλό απόγευμα...
  • judith @ 04.11.2011 16:38
    lonelyrider ,eirinivav και GeminiofDagon,παρολο που ειμαι αντικοινωνικο ατομο θελω να γινουμε φιλες
  • judith @ 04.11.2011 16:42
    χαχα αντρας εισαι?ακομα καλυτερα
  • anna andrian @ 04.11.2011 16:46
     
    Γίνεται αποδεκτή η ψήφος εμπιστοσύνης αν συγκεντρωθεί υπέρ αυτής η πλειοψηφία των "παρόντων βουλευτών", η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 120 βουλευτές. Να δούμε ποιοι θα λείπουν σήμερα...... 
  • sgouromallousa @ 04.11.2011 16:47
    Moνο η δραχμη μας σωζει.
    Θα φαμε γερο αγγουρι τα πρωτα χρονια, αλλα μετα θα στρωσει.
    ΟΟΟΟΟσο δανειζομαστε , τοοοοσο θα μας κανουν Ο,ΤΙ θελουν και τέλος αυτη η κατασταση δεν θα εχει. Η' θα εχει φτασει στο ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ τοσο πολυ που η φτωχεια θα αγγιξει φτωχεια τυπου Αργεντινης(οποιος θελει υπαρχουν ντοκιμαντερ στο γιου τιουμπ) ,και παλι η δραχμη και η πτωχευση απλα θα ερθουν σαν φυσική κατάληξη του συστηματος.
    Πρεπει να καταλαβουμε ολοι, οτι οπως και να χει, στην δραχμη θα καταληξουμε και στην πτωχευση.Απλα καθυστερουμε ιδεολογικα, σωματικα, ψυχολογικα, πολιτικά, πνευματικα και πολιτιστικά την άφιξή της.
    Η' για να το θεσω και πιο λιανα.
    Πόσο πρέπει να τραβήξει αυτός ο ''βιασμός'' απο τις ξενες χωρες και θα πρεπει να λέμε ΚΑΙ ευχαριστώ κι απο πάνω?
     
  • mr_Mister @ 04.11.2011 16:53
    Σγουρώ, μέχρι να βάλουν στο χέρι τον ελληνικό πλούτο. Όπως βλέπεις η επίθεση συνεχίζεται στην Ιταλία, με στόχο τον πλούτο της επίσης. Σε λίγο δεν θα υπάρχει έτσι κι αλλιώς λόγος για ενιαίο ευρωπαϊκό νόμισμα.
  • eirinivav @ 04.11.2011 17:04
    GeminiofDagon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • sgouromallousa @ 04.11.2011 17:05
    εξηγησε μου τον ορο ''κουτοφραγκος'' και τα λεμε.
  • lonelyrider @ 04.11.2011 17:07
    Ρε Τζεμ το σπουδαρχίδης που είπε ο Καρατζαφέρης για το Σαμαρα έκρυβε κανένα υπονοούμενο?....Βλέπω μπελάδες στην πολυκατοικία...
  • mr_Mister @ 04.11.2011 17:14
    Αγαπητέ μου Τζεμ, επειδή είμαι ευθύτατος άνθρωπος και με τις σποντούλες δεν τα πάω καλά, εάν αυτό φωτογράφιζε εμένα να ξεκαθαρίσω ότι:
     
    1) Μπορώ να επικαλεστώ τόσα αποσπάσματα απόψεων και δημοσιεύσεις όσα και εσύ, που να συνηγορούν ή να υπερασπίζουν την αντίθετη γνώμη όσων λες ή πιστεύεις.
     
    2) Εάν η επάνοδός μας στα εθνικά νομίσματα έχει αποφασιστεί προεξοφληθεί ή κάποια στιγμή κριθεί αναπόφευκτη, καμία δήλωσή διάψευση ή ευσεβής πόθος μας δεν θα την αποτρέψει.
     
    3) Σε αυτό το σάιτ ήρθα για να μιλήσω για αστρολογία. Τις όποιες συμπάθειες ή αντιπάθειες μεταξύ μας, μεταξύ όλων εννοώ, θα προτιμούσα να τις διαμορφώνουμε μέσα από τις αστρολογικές μας γνώσεις - ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Ο πολιτικός ποδοσφαιρικός ή θρησκευτικός οπαδισμός ας μείνει για τους χώρους που του αρμόζει - και το Stardome δεν είναι τέτοιος. Μπορούμε να ενημερωνόμαστε αλλά όχι να φανατιζόμαστε.
     
    4) Σαν Δίδυμος θα γνωρίζεις πως όποιος φωνάζει περισσότερο δεν έχει πάντα δίκιο.
     
     
     
    Ελπίζω στο καλύτερο.
  • starboy @ 04.11.2011 17:14
    Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ  
    ημ γεννησης 16-6-1952  12 pm   saint paul minesota USA
  • starboy @ 04.11.2011 17:15
    ΔΙΔΥΜΟΣ 
     
  • Shark @ 04.11.2011 17:17
    starboy  Θεοοοοοοςςςςςςς....χαχαχχαχαχαα
  • sgouromallousa @ 04.11.2011 17:19
    Μιστερ πεντε αστερια!
     
    Ο Τζεμ καλα θα κανει να μιλαει πιο ευγενικα σε αυτους που τυγχανουν να εχουν αντιθετες αποψεις απο τις δικες του.
  • sgouromallousa @ 04.11.2011 17:32
    Συγνωμη Τζεμ δεν ηξερα οτι επαιζα ποδοσφαιρακι!
    Επισης το να αναπαραγεις τετοιους χαρακτηρισμους απο αλλα αρθρα και να τα κολλας εδω με το δικο σου νικνειμ απο πανω, αυτοματως σε κανει αμεσο φορέα και οχι εμμεσο.
    Δηλαδη αμα σε πω ''π@π@ρ@'' και σου γραψω ''ουπς'' σορι δεν το πα εγω το πε ο τάδε....δεν θα ενοχληθεις?
    Απλα σε κανει πιο δειλο διοτι δεν εχεις το θαρρος να αναλαβεις την ευθυνη των σχολιασμων στους οποιους προβαινεις.
  • eirinivav @ 04.11.2011 17:35
    egw pantws den sumfwnw me xarakthrismous oute omades...mporei na sumfwnw me kapoies apopseis, alla dexomai oti o kathenas mporei na exei thn apopsh tou..
  • sgouromallousa @ 04.11.2011 17:36
    Επισης για ρωτα τον Οικονομολογο σου, που θεωρεις οτι ειναι και καλος, αν το 2000 ειχε γραψει κανα αρθρακι για το οτι μας βαλανε στο ευρω χωρις να μας ρωτησουνε και απο οικονομικης αποψεως με τί σκοπιμότητα μπηκαμε σε ενιαιο νομισμα.
    Ειμαι πολυ περιεργη να μαθω τί ειπε ο ''καλος οικονομολογος''
    Για ξερω πολλους αλλους ''καλους οικονομολογους'' επισης που λεγανε απο το 2000 και κραζανε οτι αμα μπαιναμε στο ευρω το πολυ 15 χρονια να κρατιομασταν ετσι. Ωπερ και το βλεπω να γινεται.
  • mr_Mister @ 04.11.2011 17:38
    Αγαπητέ μου (που γιατί να μην είσαι άλλωστε) τζεμ ΔΕΝ υποστήριξα την επάνοδό μας στη δραχμή, εάν σου δημιουργήθηκε μία τέτοια εντύπωση να σε προβληματίσει. Υποστήριξα ότι, ΕΑΝ συντρέξουν λόγοι ή σκοπιμότητες να γυρίσουμε, θα γίνει δεν πα να λέει ότι θέλει ο ίδιος ο Χριστός. Και ότι σε πιθανή κατάρρευση του Ευρώ, θα γυρίσει όλη η Ευρώπη στα εθνικά της νομίσματα. Νομίζω δεν διαφωνείς.
    Αυτό το τελευταίο με τα άτομα μου θυμίζει ποδοσφαιρικό σκορ... Νικήσατε, νικήσατε Την άλλη φορά θα φέρω μεταγραφές! Όσο για τα επιχειρήματα που λες, επαναλαμβάνω - θέλεις να επιχειρηματολογήσω και εγώ με τον ίδιο (τεκμηριωμένο...) τρόπο του δικτυακού κόπι - πέιστ περί του αντιθέτου? Και επαναλαμβάνω, μπορώ. Πρέπει?
     
     
    Για τέλος αφήνω ένα υπονοούμενο. Μην βιαστείς να βγάλεις συμπέρασμα για τον πολιτικό μου χώρο. Είμαι άνθρωπος των εκπλήξεων. Μπορούμε τώρα να επιστρέψουμε στην αστρολογία?
  • starboy @ 04.11.2011 17:40
    gia mena o papandreoy einai idiofyia,me mia malakia poy petakse ,apedeikse oti einai adynato na ptwxeysei h ellada kai ekei bazw teleia.
  • eirinivav @ 04.11.2011 17:41
    starboy pes ta agori mou me mia kouventa telos ...xaxaxaxa!!!
  • judith @ 04.11.2011 17:43
    σταρμποι πηρες την αδεια μου για να τοποθετηθεις?
  • starboy @ 04.11.2011 17:44
    esena soy ta exw fylagmena kyria moy, mhpws prosekses ti mera einai shmera?
  • judith @ 04.11.2011 17:45
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑ ΑΓΑΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ
  • Magneto @ 04.11.2011 17:45
    Τελικά με το χάρτη του τι παίζει και άλλα λέει η θεια μου άλλα ακούν τα αυτιά μου? 
     
    Τζεμ δες τι του είπε η Διαμαντοπούλου.
  • sgouromallousa @ 04.11.2011 17:45
    Κανεις δεν ειπε οτι γουσταρει ευρω ή γουσταρει δραχμη.
    Ετσι απλα το βλεπει ο Τζεμ.
    Και εγω την αποψη μου λεω.Και αυτο που λεω ειναι οτι για να εχω ΜΕΛΛΟΝ δεν το βλεπω με το Ευρω ! Πώς να το κανουμε!
    Τουλαχιστονα αν τωρα καναμε δραχμη σε δεκα αντε δεκα πεντε το πολυ χρονια θα εχουμε ανακαμψη.
    Με το ευρω στα ποσα χρονια θα δω αυτη την πουτ@ν@ την Ανάκαμψη?
    ΠΟΤΕ!
  • judith @ 04.11.2011 17:45
    λες να το ξεχασα
  • Magneto @ 04.11.2011 17:49
    Το Ευρώ μας γάμησε. 
    Εγώ αυτό ξέρω.
    Οι μισθοί μείναν ίδιοι και όλα τριπλασιάστηκαν, ακόμη και ο μαιντανός στη λαική.
    Και να σου πω και κάτι άλλο?
    Να το βράσω το νόμισμα αν ο κόσμος δεν έχει να βγάλει το μήνα και αν έρθει η ώρα που θα πηγαίνω στη Μεθώνη και θα λέω ότι βγαίνω στο εξωτερικό.
  • Magneto @ 04.11.2011 17:51
    Περίγελος έγινε ο ΓΑΠ. 
    Και στα τέτοια μου εμένα που έγινε ρεντίκωλο.
    Έλα όμως που είναι πρωθυπουργός μου!
    Και με αντιπροσωπεύει και έξω και μέσα.
  • starboy @ 04.11.2011 17:52
    h merkel kai o sarkozi einai mwra paidakia mprosta sto gap ,o gap einai theotrelos ,tha mas swsei ,arkei na mh faei kamia pistolia kai de prolabei...
  • starboy @ 04.11.2011 17:54
    kala magneto twra poy eipes maintanos ,h ntomata  eftase ta 2 eyrwwwwww XTES TO EIDA STO SUPER
  • judith @ 04.11.2011 17:54
    σουξε που εχει το ΔΝΤ
  • Magneto @ 04.11.2011 17:54
    Λες? 
    Σαν τον Ούλαφ Πάλμε?
  • judith @ 04.11.2011 17:55
    ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ
  • judith @ 04.11.2011 17:55
    MANGENTO μη τριβεις τα χερια σου
  • Magneto @ 04.11.2011 17:55
    2 ευρώ στην Ελλάδα!
     
    Που κάνει 30 χλμ για να πάει από το χωράφι στο μάρκετ!
  • judith @ 04.11.2011 17:56
    magneto
    τελος παντων
  • Magneto @ 04.11.2011 17:57
    Τώρα τρελάθηκα να πούμε. 
    23% ΦΠΑ το πάμπερσ?
    και τι θα βάλω ρε μαλάκα στη γιαγιά που είναι κατάκοιτη και παίρνει 600 ευρώ σύνταξη?
    μαλάκα
    ε μαλάκα
    μια ζωή τρώγατε τα έτοιμα που κι αυτά τα βγάζατε από μίζες
    δε λογαριάσατε πως θα ζήσει ο κόσμος
  • Shark @ 04.11.2011 17:57
    Το Ντόμινο στήθηκε & είναι έτοιμο να αρχίσει να "τρέχει" !! Οι αρχιτέκτονες του Ντόμινο (απο την Απέναντι πλευρά του Ατλαντικου) περιμένουν να απολαύσουν το θέαμα!!! Ο εντεταλμενος πράκτοράς τους έκανε τέλεια το έργο του!!
  • judith @ 04.11.2011 17:58
    εχεις εξοχικο στη μεθωνη?ποθεν εσχες?
     
  • judith @ 04.11.2011 17:58
    σαρκ αρχισες τις μαλακιες σα το τραγκα κι εσυ
  • Magneto @ 04.11.2011 17:59
    Όχι ένα. 
    2 έχω
    ένα για εμένα 
    κι ένα για το σκύλο μου
  • starboy @ 04.11.2011 18:00
    loipon ,apo th krhth h ntomata ksekinaei me 0,30 
     
    symperasma ellhnas einai lamogio dioti tha mporoyse na ftanei sto soyper me 1 eyrw kai  tha pernane kai kala lefta 
  • Shark @ 04.11.2011 18:01
    judith Eιμαι ο Τραγκας...
  • eirinivav @ 04.11.2011 18:01
    @ shark o thou-vou!
  • starboy @ 04.11.2011 18:02
    a kai kati allo ,exoyme 750000 anergoys kai exoyme kai 1000000 alodapoys epishma ergazomenoys sthn ellada  kserete ti shmainei ayto?????>??????
  • mr_Mister @ 04.11.2011 18:04
    ναι σταρ, ότι θα πρέπει να συνηθίζυμε στην ιδέα να εργαζόμαστε με 15 ευρώ μεροκάματο.
  • starboy @ 04.11.2011 18:04
    oxi ,oti ektos apo lamogia eimaste kai tempelides shmainei
  • Magneto @ 04.11.2011 18:08
    Τόσοι είναι οι άνεργοι του οαεδ. 
    Αυτοί που δεν είναι γραμμένοι στον οαεδ?
     
  • starboy @ 04.11.2011 18:11
    aytoi poy den einai grammenoi einai arxitempelareoi ,giati barioynte na bgaloyn akoma kai karta 
  • mr_Mister @ 04.11.2011 18:12
    Εγώ έχω πάντως παράδειγμα φίλου σε απελπισία που πήγε σε βενζινάδικο να ζητήσει δουλειά με 500 ευρώ και του είπε ο βενζινάς ρε φίλε τι να σε κάνω αφού έχω τον πακιστανό να δουλεύει με 450 και όσες ώρες θέλω?...
  • Magneto @ 04.11.2011 18:15
    ή πολύ απογοητευμένοι σταρ
  • starboy @ 04.11.2011 18:16
    yparxoyn ki ayta ,alla gia pes moy posoi kai posoi exoyn arnhthei aksiopreph merokamata epeidh eixan synithisei sta polla kai to paizoyn lordoi????? kai twra exoyn ginei lordoi ths lordas?
  • mr_Mister @ 04.11.2011 18:19
    Ο ελεύθερος επαγγελματίας (ΟΑΕ κλπ) που διακόβει το επάγγελμα ξέρεις ότι δεν δικαιούται να πάρει επίδομα ανεργίας? Οπότε γιατί να πάει στον ΟΑΕΔ να βγάλει κάρτα μήπως για να του βρουνε δουλειά?... Ποιός ο λόγος, τη στιγμή που καταστράφηκε οικονομικά το τελευταίο που θα τον νοιάξει είναι η σωστή στατιστική εικόνα της ανεργίας στη χώρα!!
  • Magneto @ 04.11.2011 18:19
    Σταρ,  ο πακιστανός που είναι ένα άτομο και ζουν μαζί 8 σε ένα σπίτι, μια χαρά τη βγάζει με τα 450. 
    Ο Έλληνας που έχει οικογένεια μου λες πως θα ταίσει τα παιδιά του με αυτά τα λεφτά?
  • Magneto @ 04.11.2011 18:22
    Εγώ γράφτηκα 1, 2,3,,5,10. 
    Ε μετά είπα άντε γαμηθείτε όλοι.
  • mr_Mister @ 04.11.2011 18:25
    Τη βγάζει και στένλει και στη χώρα του μαγκ, που την βγάζουν και η γυναίκα οι γονείς και τα 4 παιδιά του...!
  • Magneto @ 04.11.2011 18:29
    Ρε παιδιά τι να λέμε τώρα! 
    Η κατάσταση είναι απελπιστική για την πλειοψηφία των Ελλήνων.
    Αυτό δεν το βλέπουν μόνο όσοι έχουν βρει φράγκα έτοιμα από μπαμπάδες και γιαγιάδες.
    Δουλειές έτοιμες, σπίτια και ακίνητα. 
  • mr_Mister @ 04.11.2011 20:34
    Μιας και περί ΓΑΠ ο λόγος:
     

    «Μια σημαντική βοήθεια για να προβλέψουμε την κατάσταση της
    χώρας μπορούμε να πάρουμε μελετώντας το γενέθλιο χάρτη του ηγέτη της. Ο κ.
    Παπανδρέου έχει επιστροφή Κρόνου (δηλαδή ο Κρόνος επιστρέφει στο σημείο που
    βρισκόταν όταν γεννήθηκε) που θα γίνει ακριβής στους προσεχείς Σεπτέμβριο και
    Οκτώβριο. Πρόκειται για μια εποχή δυσκολιών, εμποδίων ή αντίθεσης
    (αντιπολίτευσης). Φαίνεται ότι ο πρωθυπουργός θα αντιμετωπίσει έντονη αναταραχή
    και αντίσταση σε κάθε του πρωτοβουλία. Οι κινήσεις του είναι περιορισμένες ενώ
    έρχεται αντιμέτωπος με ήττες, απόρριψη, και απογοητεύσεις. Τα αποτελέσματα
    είναι μικρότερα της προσπάθειας και οι δοκιμασίες διαδέχονται η μία την άλλη.
    Δοκιμάζονται η αντοχή, η επιμονή,
    οι προσδοκίες του. Με κομμένη την ανάσα. (Να σημειώσω ότι τον Οκτώβριο του 2011
    και η Σελήνη του στον Κριό θα αντιμετωπίσει τον Κρόνο. Η Σελήνη που συμβολίζει
    το κοινό/τον κόσμο θα κάνει τον πρωθυπουργό να αισθανθεί «ο τελευταίος
    εναπομείνας άνθρωπος στον πλανήτη». Τεράστια μοναξιά, πτώση της δημοτικότητας,
    οικογενειακές απώλειες.)


    Όσο για τις μεγάλες επώδυνες αποφάσεις, ο πρωθυπουργός
    φαίνεται ότι άρχισε να τις σκέπτεται με τεράστια πίεση τον Φεβρουάριο, όταν ο
    Πλούτωνας τετραγώνιζε τον Ερμή του στον Καρκίνο. Όταν ο Πλούτωνας γυρίσει
    ανάδρομος θα δει τα ελαττώματά τους και θα τις τροποποιήσει τον Ιούνιο και
    τέλος θα δει τα αποτελέσματά τους τούς ερχόμενους Νοέμβριο και Δεκέμβριο.»
     
    http://www.stardome.gr/library/c165,%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CF%8E%CF%81%CE%B1_%CE%BC%CE%B7%CE%B4%CE%AD%CE%BD*_.html
     
    Γιώργος Πανόπουλος @ 11.07.2010
     
     
     
    Έτσι για να θυμόμαστε και τους λόγους που βρεθήκαμε στο Stardome.
  • Elina_gr @ 04.11.2011 20:43
    mr_Mister  αυτα ειναι!  αυτα ειναι!
  • Journey @ 04.11.2011 20:46
    mr_Mister, * * * * * + για το άρθρο που μας θύμισες και για το σχόλιό σου " Έτσι για να θυμόμαστε και τους λόγους που βρεθήκαμε στο Stardome."
     
     
    Η προσεγμένη ανάλυση του gpano αποδεικνύει πως μία έξοχη εργασία  πάνω σε έναν χάρτη - είτε είναι νάταλ, είτε προγνωστικός είτε ωριαίος είναι η μετάφραση της γλώσσας με την οποία μας μιλάει το σύμπαν. Ας ελπίσουμε πως όλι θα διδαχθούμε από αυτό, έστω και αν ποτέ οι αστρολογικές μας γνώσεις δεν θα είναι επαρκξείς για μάι τέτοια ανάλυση, τουλάχιστον όμως θα θυμόμαστε το σεβασμό με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε την αστρολογία.

έχουν γενέθλια 179 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βαρβάρα, Δαμασκηνός

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...