εμένα, πάλι, με εκνευρίζει που ελλάδα για τους ξένους εξακολουθεί να σημαίνει ζορμπάς, συρτάκι, σουβλάκι, αγγελόπουλος ....υπάρχουν νέοι αξιόλογοι μουσικοί , καλλιτέχνες γενικότερα και ήμαρτον πια με αυτή την τόσο απόλυτη, περιορισμένη, με παρωπίδες έκφραση της εθνικής μας ταυτότητας.Σπάστε τα κολλήματα, αλλιώς δεν θα μας δουν ποτέ αλλιώς
το θεμα μ αυτα τα νεουδια με το τοσο ταλεντο, ειναι να μη γινουν σνομπ ελιτιστες -επισης απειρα παραδειγματα - γιατι τοτε δεν εχει καμια ουσια το πραγμα.
θα κλεινονται στον μικροκοσμο τους και θα αλληλοθαυμαζονται στο bios μια ζωη.
Το τι υπάρχει σε μία χώρα και τον λαό της είναι ένα θέμα.
Το τι μαθαίνεται έξω είναι το άλλο. Ποιά είναι τα κανάλια διάδοσης, και ΓΙΑΤΙ ο Γάλλος Άγγλος ή Κουβανός νέος να νοιαστεί για τον Έλληνα δημιουργό και όχι τον Αλβανό, τον Λίβυο, τον Νιγηριανό ή τον Ταϊλανδέζο. Πόσο χώρο πρέπει να έχει το μυαλό ενός νέου (ή ανθρώπου γενικά) για να αφομοιώσει ερεθίσματα από όλη τη Γη. Μην μπαίνουμε πάλι στο τριπάκι θεοποίησης της φυλής, ΣΙΓΟΥΡΑ έχουμε ΑΞΙΟΛΟΓΩΤΑΤΟΥΣ δημιουργούς - αλλά δεν είμαστε οι μοναδικοί στον κόσμο.
Τέλος να λέμα και ένα ευχαριστώ σε αυτόν τον Ζορμπά, στο παραδοσιακό σουβλάκι, τον μουζάκα και τα πατομπούκαλα της Μούσχουρη γιατί έστω και με αυτά (τα εύκολα κλισέ δηλαδή) τη χώρα μας την θυμούνται. Όπως και για εμάς τους περισσότερους Γαλλία είναι ο πύργος του Άιφελ και τα Μουλέν Ρουζ, Πορτογαλία τα φάντος, Κούβα τα πούρα και Τζαμάικα οι ράστας. Α, και Πικάσο η Γκουέρνικα.
Για να κάνουμε ένα μικρό τεστ στον εαυτό μας, σκεφτείτε τί σημαίινει Αργεντινή, Κροατία, Nότια Αφρική, και πώς θα τις εκφράζατε αυτές τις χώρες σε μια παρεμφερή διαδήλωση.
Mister? Αν ποτέ παώ στην αργεντινή, θα κοιτάξω να ψάξω το εναλλακτικό , στο Παρίσι αρνήθηκα να πάω στο μουλέν ρουζ (πιασοκωλέ και υπερεκτιμημένο) , στην Κούβα,ενδέχεται να πάρω τουτού και να γυρίσω στα μέρη που ο κόσμος μαζεύει ζαχαροκάλαμα-σπάστε τα κλισέ, μα τω Δία ...αλλιώς θα μαστε πάντα για τους άλλους ο τεμπέλης λαός που πίνει ούζα, τα ξύνει και γενικά χάνει την ουσία στη ζωή του...καθότι η ουσία σίγουρα δεν είναι να το παίζουμε γαμάτοι και πάρτυ άνιμαλς και πως γνωρίζουμε πώς να ΄"ζούμε " τη ζωη....μας βλέπω πώς το ξέρουμε αυτό το τελευταίο άλλωστε-στην οικονομική κρίση, μιζεριάζουμε , υπομένουμε(εμείς, που ο τράχηλός μας ζυγό δεν υπομένει) και το '29 στην αμερική με το κραχ ο κόσμος ανέδειξε την τζααααζ...
Σαρλίν για να αλλάξουμε αυτή την εικόνα πρέπει να πιάσουμε έναν έναν τους ανθρώπους της Γης και να τους την "φυτέψουμε" στο μυαλό ή να τους φέρουμε εδώ. Αν πρόσεξες, το πρώτο που είπα για έξω είναι τα κανάλια διάδοσης. Καλώς ή κακώς τα ΜΜΕ διαμορφώνουν ιδέες και εντυπώσεις σε ποσοστό πάνω από 90-95%. Τι θέλω να πω - συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά στην πράξη δεν βρίσκω τον τρόπο. Ακόμα και ιντερνετικά να επικοινωνήσει ο καθενας μας με όλους τους ξένους γνωστούς του δεν θα είναι αρκετό να αλλάξει η "μεγάλη εικόνα". Από την άλλη, ένα πιασάρικο εξώφυλλο ακόμα και σε ένα δευτεροκλασάτο (γερμανικό αν θυμάσαι) περιοδικό, έχει μεγαλύτερη απήχηση...
Όταν μιλάς για τράχηλο, να σκέφτεσαι και για ποιον τράχηλο μιλάς. Εκτός εάν εννοείς πως εμείς, οι ευνουχισμένοι και διεφθαρμένοι νεοέλληνες έχουμε το παραμικρό κοινό με τον λαό του 1821. Ίσως είμαι υπερβολικός και η αλήθεια να βρισκεται στη μέση, αλλά τα γεγονότα όπως διπαπιστώνεις και εσύ με επιβεβαιώνουν.
Σταρ το παρόν είναι ένα νήμα που άρχισε να ξετυλίγεται το 1980, με την αρχή της αποβιομηχανοποίησης. Μπορώ να σε βεβαιώσω ότι τότε η Ελλάδα έφτιαχνε αυτοκίνητα και έκανε εξαγωγή πλυντήρια στη Γερμανία! Είναι άτοπο να πω περισσότερες λεπτομέρειες, αυτά υπάρχουν καταγεγραμμένα παντού, αλλά το πιο πιθανό βιώνουμε την εξέλιξη ενός καλά οργανωμένου και ενορχηστρωμένου σχέδιου. Τα λίγα επόμενα χρόνια θα δείξουν - ήδη, με τους εκκρηκτικούς ουρανούς των 2-3 τελευταίων ετών έχουν αποκαλυφθεί πολλά.
Αγανακτισμένοι Γάλλοι χορεύουν συρτάκι προς τιμήν μας.
Για δείτε κάτι άλλο...
http://youtu.be/DmgzngwjLlw
http://youtu.be/gOmV4-Lhazs
http://youtu.be/i7yNWZMVgfw
http://photofestival.hcp.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=101&Itemid=1&lang=el
θα κλεινονται στον μικροκοσμο τους και θα αλληλοθαυμαζονται στο bios μια ζωη.
Ο Ζορμπάς είναι ένας!
Πως να το κάνουμε δηλαδή?
κι αυτο μοναδικο ειναι:
http://www.youtube.com/watch?v=T6oyMDP2fac
ολοι οι καλοι χωρανε.
Τι θέλατε να χόρευαν?
Σερανίτσα?
Οχι αλλο γκρηκ μουζάκα
Οχι αλλα τσολιαδακια made in China.
http://www.youtube.com/watch?v=xoVgiVOkdSE
Το τι μαθαίνεται έξω είναι το άλλο. Ποιά είναι τα κανάλια διάδοσης, και ΓΙΑΤΙ ο Γάλλος Άγγλος ή Κουβανός νέος να νοιαστεί για τον Έλληνα δημιουργό και όχι τον Αλβανό, τον Λίβυο, τον Νιγηριανό ή τον Ταϊλανδέζο. Πόσο χώρο πρέπει να έχει το μυαλό ενός νέου (ή ανθρώπου γενικά) για να αφομοιώσει ερεθίσματα από όλη τη Γη. Μην μπαίνουμε πάλι στο τριπάκι θεοποίησης της φυλής, ΣΙΓΟΥΡΑ έχουμε ΑΞΙΟΛΟΓΩΤΑΤΟΥΣ δημιουργούς - αλλά δεν είμαστε οι μοναδικοί στον κόσμο.
Τέλος να λέμα και ένα ευχαριστώ σε αυτόν τον Ζορμπά, στο παραδοσιακό σουβλάκι, τον μουζάκα και τα πατομπούκαλα της Μούσχουρη γιατί έστω και με αυτά (τα εύκολα κλισέ δηλαδή) τη χώρα μας την θυμούνται. Όπως και για εμάς τους περισσότερους Γαλλία είναι ο πύργος του Άιφελ και τα Μουλέν Ρουζ, Πορτογαλία τα φάντος, Κούβα τα πούρα και Τζαμάικα οι ράστας. Α, και Πικάσο η Γκουέρνικα.
Για να κάνουμε ένα μικρό τεστ στον εαυτό μας, σκεφτείτε τί σημαίινει Αργεντινή, Κροατία, Nότια Αφρική, και πώς θα τις εκφράζατε αυτές τις χώρες σε μια παρεμφερή διαδήλωση.
Μονο ενας Διδυμος θα μπορουσε να το θεσει τοσο καλα!!!!
Υ.Γ. Βρε, μπας κι έχουμε κρίση προσωπικότητας;;
Όταν μιλάς για τράχηλο, να σκέφτεσαι και για ποιον τράχηλο μιλάς. Εκτός εάν εννοείς πως εμείς, οι ευνουχισμένοι και διεφθαρμένοι νεοέλληνες έχουμε το παραμικρό κοινό με τον λαό του 1821. Ίσως είμαι υπερβολικός και η αλήθεια να βρισκεται στη μέση, αλλά τα γεγονότα όπως διπαπιστώνεις και εσύ με επιβεβαιώνουν.
ΥΓ: Τρομοκρατημένοι είμαστε.