παρακαλώ περιμένετε...

gia ola ta sxolia pou mporesa k diavasa

  • inspi @ 07.01.2009 18:09
    gafo sxolio sto sxolio mou.

    Min fantasioneste oti H ELLADA tha einai h xora pou tha 3ekinisei h Epanastasi stin Gallia, Bretania kai stin Europi.

    3ipnate mas epainoun alla irthe h AXA etoimh na agorasei ta nosokomeia mas, h ING ta sinta3iodotika mas kai daneio apo tous rosous.

    Fisiko aerio exete?

    Min fantasioneste me auta pou sas serviroun oi dimosiographoi. Akou epanastasi apo Mall h to Golden Hall. Epanastasi apo to Nintento h Playstation. Epanastasi apo Gaurous h vazeles.

    Sinelthete
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:09
    ποιός είπε εδώ "epidi skotothike to paidi prepei na skotosoume ena astinommiko?" ταυτίστηκε κανένας με αυτή την άποψη;;;
    και δεν κατάλαβα αν αναφέρεσαι σε εμενα μιλώντας για καθηγητές(no problem), αλλα δεν είμαι. Αν ήμουν πάντως, αυτά θα έλεγα στα παιδιά που λέω κι εδώ. Αν ο ανηψιός σου φοβάται να κατέβει στην αθήνα επειδή φοβάται, δε σημαίνει ότι πρέπει να φοβηθώ κι εγώ και ο καθένας. Δε μίλησε κανένας υπερ της βίας, αλλα μην τρελαθούμε κιόλας να λέμε πως θα διαδηλώσουμε για επίθεση σε αστυνομικό. Να διαδηλώσουμε και για τους στρατιώτες στο Αφγανιστάν τότε, αντί για τους νεκρούς πολίτες κλπ κλπ. Δεν καταλαβαίνω τι θελεις να πεις, κανενας δεν πήρε θέση υπέρ της βίας.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:09
    αν δε φαντασιωνόμαστε, τελειώσαμε.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:10
    πες στα παιδιά σου να μην ονειρεύονται τοτε.
  • inspi @ 07.01.2009 18:10
    Empros epanastasi apo to FACEBOOK kai to MYSPACE
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:13
    ναι, μεσα. και στην τηλεόραση, στον κινηματογράφο, στη μουσική. και στο δρόμο από παλιά...
  • CAON @ 07.01.2009 18:14
    Πες τα φίλε inspi !! Πες τα !!... Έτσι είναι !... Όσο κι αν προσπαθούν να καλύψουν, παντοιοτρόπως, την ακραία ΚΛ-κατάστασή που, λίγο-πολύ, οι ίδιοι αυτοί έχουν δημιουργήσει, φαίνονται οι όπως-όπως κεκαλυμένες αλήθειες, που δεν τολμούν να τις βγάλουν στο φως... Χοντρικά, και είναι και η πικρή αλήθειά, μας έχουν, όπως φαίνεται πια, βάλει σε ένα "τρυπάκι", που μάλλον δύσκολα θα ξεφύγουμε, και θα υψώσουμε φωνή, ύφος, ανάστημά !.... Είναι ένα "θεατράκι του παραλόγου" όλο αυτό, και από πίσω παίζονταί, όπως ξέρουμε, "χοντρά" "παιχνίδια", στις πλάτες μας.... Και άντε, τρέχα λαέ να βγάλεις τον καταραμένο πολύκέφαλό όφιδα (τις μικρές πιικρές, κρυμένες αλήθειες) της καθημερινότητάς στην επιφάνεια!.... Γι'αυτό, όπως πολύ σωστά το λές, πρέπει να αρχίσουμε -τουλάχιστόν- να επαναστατούμε μέσα μας !!... Φίλε μου inspi, είσαι πολύ ξηγημένος και σε παραδέχομαι ασυζητητί !!... Νά'σαι πάντα καλά.
  • inspi @ 07.01.2009 18:16
    Poreia yper na vroume mia akri sto kouvari pou mas exoun valei.
    Poreia gia tin ygeia mas tin asfaleia mas.
    Poreia enantion ton politikon mas.
    Poreia enantion ton politikon mas.

    Autous na stoxopoihsoume. Kanena allon

    Oneira, oneira na einai na agorasoume to nintedo, to playstation, kai otan megaloso tha gino dimosios ipallilos.
  • NovemberRain @ 07.01.2009 18:20
    Πες τα, πες τααααααααααααααααα!

    ΥΓ. Η ανάλυση γενετικού υλικού θα αποδείξει και επιστημονικά ότι οι αστυνομικοί ανήκουν σε άλλο είδος. Τέρμα πια οι εικασίες συνάνθρωποι. Το νέο αστυνομικό είδος είναι σαφώς κατώτερο από το (πολιτισμένο/μορφωμένο) δικό μας. Και φυσικά, επειδή δεν ανήκει στην δική μας εξευγενισμένη φυλή, αξίζει να πεθάνει. Φέρτε τους όλους στο εργαστήριο να τους κάνω πειραματόζωα.
  • inspi @ 07.01.2009 18:20
    Eise kala oi stratiotikoi otan pernoun entoli na pane sto Afganistan tha pane.
    Alla epeidi eixa filo pou pige sto IRAK 3ereis giati pige?

    Gia ta XRIMATA, efere piso ta xrimata agorase spiti, 2 ama3ia, kai taktpoihthike oikonmika.

    Katalaves giati o Ellinas stratiotikos pige stis empolemes zones? Gia ta xrimata oxi gia tin kavla na skotoso.

    Poia oneira
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:21
    βρε, καταλαβαίνω τι λες. αλλά για όσους δεν έχουν αυτά τα όνειρα, τι;;; με το ζορι; δε φανηκε αυτό τις τελευταίες μέρες σε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων; αυτό από μόνο του είναι σημαντικο.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:22
    αφού πήγε για τα χρήματα, καλά να παθει. εγώ κι εσύ γιατί δεν πάμε. μας τρέχουν από τις τσέπες;
  • inspi @ 07.01.2009 18:23
    NovemberRain tha se voithiso, tha kano tin vromiki douleia extraction DNA apo gourouni mpatso dolofono.

    Mpravo JohnyG, min kaneis poreia gia ena 21 xrono paidi paidi paidi.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:23
    επιλογες ειναι, και ολα τα αλλα δικαιολογιες. άνθρωποι είμαστε, αλλά έχουμε κι ευθύνη των πράξεών μας. σωστά;
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:24
    το παιδί, που είναι ενήλικο, έκανε μια επικίνδυνη δουλειά που επέλεξε.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:25
    αν γίνω κασκαντερ και σκοτωθώ, να διαδηλώσουμε για τις εταιρείες που γυρίζουν επικίνδυνες σκηνές; αυτή ειναι η λογική μου.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:26
    (καλά να παθει, ειπα για το αφγανισταν)
  • inspi @ 07.01.2009 18:28
    Nai ipeuthinoi gia tis pra3eis mas.
    Mas dixasane kai xanoume to dasos.

    Siniditopoieis ti sou leo?
    Stin xora mas pou takonomastan gia ta kommata, pou tsakonomaste gia poia anthropinoi zoi einai simantikh, pou tsakonomaste gia 3epersamenes politikes taktikes.

    Ta xrimata mas endiaferoun, giati paideia den exoume.
    To spitaki mas, to ama3aki mas, to volema mas.

    Paideia, koultoura - oxi thothi, ale3andratou. Paideia oles oi zoes eina ises.
  • CAON @ 07.01.2009 18:28
    Ακριβώς, φιλάρα μου, inspi !.... Μιλάμε... Δυστυχώς, δεν είναι πια υπερβολικό αν ειπωθεί το ότι μας έχουν, όπως πια φαίνεται, στο "τρέξιμό" όλους ανεξαιρέτως, αλλά το γλέντι (γκχμ! Άντε μην πω τώρα....) στις κουρασμένες πλάτες μας, πάει τουλάχιστόν "σύννεφό" !!... Αλλά, εσύ λαέ... τρέχα! Τρέχα!.... Και τύφλα νά'χει ο περίφημος ΘΒ !! :S.... Μιλάμε πια για ακραία ΚΛ-κατάστασή... έτσι ?..... Ά, "καλά είμαστε" !... Και πού'σαι ακόμα, να λέμε !!... Κάτι ετοιμάζεται μάλλον, και φαίνεται νά'ναι χοντρό το μετέπειτά "πακέτο" !!.... Τφου σκόρδα, μακριά από μας... Γι'αυτό χρειάζεται ένα "φούμο"... μία ξεγυρισμένη και μαζική επανάστασή, να πάνε από κει πού'ρθανε, μιά και καλή !!
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:31
    αν δεν μας ενδιαφέρουν αυτά που λες, ιδού η απόδειξη. με το ζόρι δηλαδή μλκς; από κι ως πού;;;
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:32
    όσοι δε σκεφτονται έτσι, ας το δείξουν. γιατί υπάρχουν. διαφορετικά θα ήταν το emo κίνημα, και όλοι ζώα. αυτό επιλέγεις;
  • CAON @ 07.01.2009 18:39
    Όπως τραγούδαγε σοφά και μπεσαλίδικά, το γνωστό τραγούδι, και ο αγαπημένος γείτονας μου (στην περιοχή όπου έχω το εξοχικό μου), ο Παπακωνσταντίνου - του οποίου είμαι φαν από πολύ παλιά .... "ΔΕΝ ΠΆΕΙ ΆΛΛΟ" !!!!! ... ΤΈΛΟΣ !!
  • NovemberRain @ 07.01.2009 18:41
    Inspi το βρήκα τι θα κάνουμε. Θα κάνουμε το DNA extraction, θα αποδείξουμε ότι οι μπάτσοι έχουν 48 χρωμοσώματα, θα ονομάσουμε την αρρώστια ανευπλοειδία Μ (από το μπάτσος) και μετά από τα papers θα χεστούμε στο τάληρο. Μετά θα μοιράσουμε τα λεφτά στους αστυνομικούς, ώστε να λύσουν το οικονομικό τους πρόβλημα και θα έτσι θα κλείσει το αστυνομικό σώμα. Θα καθαρίσουμε τη χώρα από τα καθιζήματα. Τρέχα στα Εξάρχεια (εκεί δεν είναι το natural habitat τους?) να τσακώσεις κανένα τώρα που γυρίζει και αύριο φέρτον σε κλουβί στο εργαστήριο.
  • inspi @ 07.01.2009 18:41
    Epilego na ziso ston hlio oxi sta sineffa pou mas kaliptoun. Epilego na anaivo ligo pio pano apo auta pou me serviroun kai na do ton ilio peera apo politikes - 3eperasmeno logo - 3eperasmenes idees.

    Allagi, se nootropia, allagi oxi se logia alla mia sovari antistasi me ipovathro, me epixeirimata, me tin dimami pou exei o kathenas mesa tou na tous steilei sto diavolo.

    Ekloges erxontai, emeis oi idioi tha pame na tous psifisoume.
    Boykotaz stis trapezes, to sistima tous na mathoun tin dinami tou enomenou laou.
    Boykotaz stin TV, na skftomaste pera apo auta pou mas serviroun.
    Neoi eite astinomikoi, eite ptixiouxoi, eite amorfotoi na antidrasoume na vgoume sto fos
  • lahmacun @ 07.01.2009 18:44
    Ινσπι πραγματικα δεν καταλαβαινω ποιος ειπε οτι αλλο το αιμα του ενος και αλλο του αλλου ...

    Σε ποιον μιλησα για επανασταση ? Παμε καλα ?

    Και για το μεσα και την ατομικη μας ευθυνη μιλω απο την αρχη της Ιστοριας ..
    Δεν δεχομαοι οσοι "οδυρονται" για την επιθεση του αστυνομικου .. απλα να στεκονται σε αυτους που επελεξαν οτι επελαξαν .. πριν ..

    ειπα να κανουμε και τιποτα αλλο εκτος απο να ΚΡΙΝΟΥΜΕ ..και να συγκρινουμε .,,

    ΘΕΣ ΙΝΣΠΙ ?
  • inspi @ 07.01.2009 18:44
    NovemberRain entiposiaki skepsi, kai emeis tha voleutoume sto kanape kai tha milame gi to sistima.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:46
    ινσπι, συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. τα άλλα για τους αστυνομικούς που λες μαζί με τη NovemberRain, δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν. μόνοι σας τα λέτε, μόνοι σας τα ακούτε.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:49
    ωραία ινσπι, είμαστε βολεμένοι στον καναπε. τι κάνεις για αυτό λοιπόν;
  • CAON @ 07.01.2009 18:49
    Φιλάρα μου inspi, σε παραδέχομαι !... Αυτό που είπες, είναι αυτό που χρειάζεται να γίνει... Να ξεσηκωθούμε (κάποτε έστω) όλοι, να βγούμε στο ΦΩΣ της ημέρας... Να δείξουμε ότι υπάρχουμε ως λαός, ότι είμαστε τουλάχιστον υπολογίσιμή δύναμή -αλλά με μία διαφορά από αυτούς που μας έχουν "σβερκωθεί" κανονικά -και βάλε!, απ'την καρέκλα της εξουσίας, η οποία διαφορά αυτή είναι ότι ΕΜΕΊΣ ΌΛΟΙ έχουμε @@, αισθήματα, και πρωπάντων μπέσα, εν σχέση με τους παταπούφες αυτούς όλους !!
  • lahmacun @ 07.01.2009 18:50
    Συγνωμη αν δεν το εχουμε παρει χαμπαρι η Ελλαδα ηταν υπο διαλυση 1 μενα για τους λογους που περιγραφει ο Ινσπι .. με αφορμη μια δολοφονια ..
    ή δεν μας ειναι σαφες αυτο ?
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:52
    διαδήλωση για τους αστυνομικούς ον λάιν;;; κανε την αν θέλεις, και να συμμετάσχει όποιος θέλει.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:54
    σορυ που μιλαω ετσι, αλλα δε μπορω να ανεχομαι να μου λένε πως με το ζόρι είμαι βολεμένος, θέλω να πάω για τα φράγκα κλπ κλπ. αν δε γουστάρουμε δηλαδή πως θα γίνει; με το ζόρι; αυτό είναι το θέμα μου στα ποστ σου, οχι οι απόψεις σου κατά τα άλλα.
  • CAON @ 07.01.2009 18:57
    Χάαα... Φιλάρα μου Johhny, σωστό σε βρίσκω σ'αυτό που είπες τώρα περί διαδήλωσής on line. .... αλλά αν θα γίνει τελικά (μακάρι), μάλλον δεν το "κόβω", λογικά μιλώντας, να περιορίζεται στο διαδύκτιο, αλλά και έξω απ'την πόρτα μας !!... Η κατάστασή πια, είναι αποτυπωμένη σε έναν πολύ σοφό στίχο του BDF (του τραγουδιστή των Active Member), "μη φοβάσαι... Μα ούτε και να γελάς" !!.... Πλάκα-πλάκα, αυτός ο στίχος, έχει αρχίσει να αποκτά τους τελευταίους μήνες νόημα... εξαιρετικής σημασίας !!
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:58
    οχι ότι θα εβλαπτε καον, και μια διαδήλωση ον λάιν. γίνεται στο φεησμπουκ ήδη. από τα ολότελα... αλλα γινεται και στο δρομο, μην ξεχνιομαστε.
  • johnnyG @ 07.01.2009 18:59
    φευγω τωρα, να βολευτω στον καναπε μου επειδή η καρέκλα που κάθομαι είναι άβολη. θα τα πούμε... γεια
  • CAON @ 07.01.2009 19:01
    Μιλάμε πια για ακραία ΚΛ-κατάστασή ! .- ... Πράγμα που άλλωστέ φαίνεται πια πολύ καθαρά, ολούθε, και δη στο Κέντρο της Αθήνας, όπου εκεί ειδικά έχει ξεφύγει -συν, τουλάχιστον πολύ μα πολύ δικαιολογημένα όμως !
  • NovemberRain @ 07.01.2009 19:05
    Φίλε johnnyG, ο Inspi δεν σε κατηγόρησε προσωπικά ως βολεμένο. Το point του είναι νομίζω ότι όλοι μας είμαστε λίγο πολύ απορροφημένοι από την όλη κατάσταση και ότι χρειάζεται συλλογικότητα για να βγούμε στο φως. Την οποία -δυστυχώς- δεν έχουμε...ο καθένας κοιτάζει την βόλεψή του χρησιμοποιώντας ακόμα ξεπερασμένες τακτικές ρουσφετολογίας για να εξασφαλιστεί, χωρίς να ενδιαφέρεται για την κοινωνική διάσταση των πολιτικών (και όχι μόνο επιλογών του)..Όσο για τα σχόλια περί DNA, πηγάζουν από την κοινή μας γνώση, προφανώς μόνοι τα λέμε και μόνοι τα ακούμε/καταλαβαίνουμε..
  • CAON @ 07.01.2009 19:06
    Ά, όκευ τότε. Φίλε μου JohnnyG, σε φιλώ! Τα λέμε σε κάποια άλλη φάση! ... Καλό βράδυ να έχεις ! C YA !
  • inspi @ 07.01.2009 19:11
    Opoios exei tin miga migiazete alla prepei na kathiso na diavaso 175 sxolia gia na thimithoume ti legame.

    Sillogikotita, antidrasi, pera apo to Ego mas, alla auto einai diskolo na to katalavei kapoios pou arneitai na anoixthei kai na akousei kati parae3o
  • inspi @ 07.01.2009 19:14
    Thimase ti legane gia tous maurous oti den exoun sxesi to genetiko tous iliko me ton leukwn anthropon.

    Me ola osa lete, se auto to epipedo fthasame, na leme oti exoume diaforetiko genetiko uliko apo ena sinathropo mas pou epele3e na kanei mia douleia. Na ginei Astinomikos.
  • lahmacun @ 07.01.2009 19:23
    Inspi απεδειξε σε παρακαλω πως κατι απο αυτα που εχω γραψει οδηγει στο συμπερασμα ..που εγπραψες !

    Με κατηγορεις για εγκληματα που δεν εχω διαπραξει .. σε παρακαλω να βρεις τα ποστ στα οποια λεω να κανει ο κοσμος επανασταση και θεωρω τον αστυνομικο δικαιως χαμενο .. σε παρακαλω πολυ .
  • CAON @ 07.01.2009 19:25
    Κάτι τέτοιο περίπου πρέπει να θέλουν να γίνεται... Κουβέντα για τα αυτοννόητά, δηλαδή... Κι αυτό κυρίως για εκτόνωσή της οργής (ή καλύτερά του ηφαιστείου) που ξέρουν οι παταπούφες καρεκλοκένταυροί ότι κρύβουμε ως λαός μέσα μας !! Γιατί ξέρουν καλά ότι ένα "τσιφφφ" χρειάζεται για να γίνει η λαϊκή "έκρηξή" που, όπως διαφάινεται από τώρα, μάλλον θα τα ισοπεδώσει όλα -και θα έχει ένα δίκιο ΝΑ μεγάλο, τότε ! .... Και, έ... θα γίνει χαλλλαρώς της "Πόπηηηης" !!!!! ...Αλλά για τα καλά και τελεσίδικά, όμως !!.. Αυτό διαφαίνεται ήδη.... !
  • CAON @ 07.01.2009 19:29
    Παιδιά, ξέρετε τι φοβάμαι έντονά ?.... Μην καταφέρουν τελικά και μας "αποχαυνώσουν" τελείως (οι κουνιοτράμπαλες μέθοδοι γι'αυτό είναι ΟΥΚ ολίγες !), και τελικά μας "φτάσουν" στο σημείο... να "σκοτωνόμαστέ" -εντός και εκτός εισαγωγικών-, αναμεταξύ μας, για ψίλου πήδημα !!... Είναι, χαλλλαρά, το χειρότερο των χειρότερων που μπορεί να μας τύχει !!
  • inspi @ 07.01.2009 19:36
    Inspi απεδειξε σε παρακαλω πως κατι απο αυτα που εχω γραψει οδηγει στο συμπερασμα ..που εγπραψες !

    Με κατηγορεις για εγκληματα που δεν εχω διαπραξει .. σε παρακαλω να βρεις τα ποστ στα οποια λεω να κανει ο κοσμος επανασταση και θεωρω τον αστυνομικο δικαιως χαμενο .. σε παρακαλω πολυ .

    Giati to metefrases etsi?
    Giati den diavazeis sosta?
    Den fenete pouthena oti se katigorisa oti o Astinomikos einai diakaia sto nosokomeio?
    Alla ola osa legate exthes vradi apo ta simfrazomena den vgainei mia antidrash sto oti prepei paradexthoume oti den prepei na antidrasoume epeidi xtipithike ena mpatssos, enas filakas tous sistimatos? Gia 3anadiavase esi ti eleges kai metefrase ta.
    Alla ti sou leo pou arneisai na diavaseis, oti prepei na antidrasoume stis fovies pou mas taizoun, na skeftomaste oti anthropoi eimaste ane3artita ton epilogon mas kai na stoxopoihsoume tous pragmatikous upeuthinous tous politikous mas?
  • lahmacun @ 07.01.2009 19:41
    http://www.stardome.gr/tribes/capricorn/9822.html

    και διαβασε και την απαντηση μου αρχικα στο χτεσινο σου ποστ .....

    αν απο οτι ελεγα εχτες αυτα καταλαβες .. δεν εχω να πω αλλο ..
  • lahmacun @ 07.01.2009 19:45
    Απο οσους ανθρωπους μιλησα εδω δεν ειπε κανενας οτι στο παραπανω ποστ αναφερεις ..
    αντιθετα ειπωθηκαν πραγματα τα οποια λες κι εσυ αρα στην ουσια συμφωνουμε ..

    Οποιος θελει να αντιδρασει ΠΡΑΚΤΙΚΑ για την επιθεση στον αστυνομικο για την ανεξεκλεγκτη βια , για την τρομοκτρατια πανταχοθεν και για ολους τους αλλους λογους που εχουν οδηγησει την κοινωνια μας εδω ειμαι σιγουρη πως θα εχει πολλες ευκαιριες τις επομενες μερες ...

    Δεν μας φταινε οι αλλοι που μπορει να κανουν κατι με το οποιο δεν συμφωνουμε ..., ,μας φταιει ο εαυτος μας αν ΕΜΕΙΣ ατομικα ο καθενας .. δεν κανει αυτα που θελει στην κατευθυνση που θελει ..
  • inspi @ 07.01.2009 20:02
    johnnyG @
    7/1/2009 02:15
    ακρότητα δεν είναι μετά την επίθεση οι δημοσιογράφοι να μιλούν για νέα τρομοκρατική οργάνωση και να ψάχνουν γιάφκα στα εξάρχεια. ;;;

    Den einai alitheia oti ontos einai tromokratikoi organosi?
    Ta e3arxeia, panta psaxnoun. Sosto h lathos den mporo na to krino.
    To oti ta e3arxeia exoun ginei perioxi pou den mporeis na eise asfaleis auto den mas enoxlei? Akrotita den einai h poreia na figei h astinomia kai o elegxos apo ta e3arxeia? Tote tha zitisei to idio kai h Nea Ionia, to Zefiri, kai opoies alles theorei tin astinomia provlima.
  • NovemberRain @ 07.01.2009 20:19
    Σωστός Inspi. Συμπληρώνω επίσης: Η κοινωνική επανάσταση δεν γίνεται με τρομοκρατία. Γίνεται με επιχειρήματα και ιδανικά. Όχι με τυφλά χτυπήματα και όποιον πάρει ο χάρος.
  • NovemberRain @ 07.01.2009 20:23
    Επίσης: Θυμάται κανείς το Βατοπέδι, τον Ζαχόπουλο? Όχι??? Γιατί άραγε...Inspi μέσα σε όλα τα άλλα θέλω να μελετήσουμε γονιδιακά και το "κοντό" μνημονικό των Ελλήνων...
  • johnnyG @ 07.01.2009 23:20
    "Τί είναι τα Εξάρχεια; Μην είν' τα μπαρ και οι ταβέρνες, μην είναι τ'άπαρτα της αναρχίας βουνά; Μην είναι η πρέζα τους που χρυσολάμπει; Μην είναι η διανόηση, τα βιβλιοπωλεία; Μην είναι οι ειδικοί στη σκοποβολή φρουροι; Όλα είναι τα Εξάρχεια, κι αυτά κι εκείνα, ένα μητροπολιτικό πεδίο κοινωνιολογίας για ασκήσεις επί πεζοδρομίων και σκαμπό. Αυτό που δεν είναι - δεν ήταν ποτέ- είναι το γκέτο που πολλοί θα ήθελαν. Ανάμεσα στα μάτια των δυο συμπολιτών μας γίνεται ο διάλογος που εξοστρακίστηκε στα τηλεπαράθυρα. Ανάμεσα στα μάτια τους κυκλοφορεί η αλήθεια." (φωτό ενός ειρηνικού διαδηλωτή πρόσωπο με πρόσωπο με έναν ειρηνικό αστυνομικό - "Ε" 28/12/08 σελ. 27)
  • johnnyG @ 07.01.2009 23:26
    ο αστυνομικός είναι 21ος, δεν εχει πεθάνει(ακόμα τουλάχιστον) και οι κίνδυνοι προέρχονται από τρομοκρατημένα μυαλά. Αν σας νοιάζει όντως το γεγονός ότι πεθαίνει ένα παιδί, σχολιάστε αυτό καλύτερα.
    http://desertpeace.wordpress.com/2009/01/06/phopto-gallery-of-gazas-martyred-children/
  • johnnyG @ 07.01.2009 23:27
    ...και δεν παρεξηγήθηκα, έκανα χιούμορ με τον καναπέ και την καρέκλα.

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...