παρακαλώ περιμένετε...

50ways to leave your lover....

  • miguel @ 12.01.2011 16:07
    I am just not that in to you.
  • miguel @ 12.01.2011 16:08
    η εχω αλλες αναγκες στη ζωη μου αυτη την περιοδο που εσυ οσαν αψητος δε μπορεις να μου τις καλυψεις!
  • miguel @ 12.01.2011 16:08
    Περασα πραγματικα ομορφα μαζι σου απλα δε μπορω να δεσμευτω αυτη την περιοδο,, εσυ προσφερεις πορτοκαλια και εγω θελω λεμονια.
  • miguel @ 12.01.2011 16:09
    Γυρισε ο /η πρωιν μου και θελω να δωσω μια ευκαιρια ακομα.
  • miguel @ 12.01.2011 16:10
    Ειμαι ερωτευμενος/η με την ιδεα της ελευθεριας και η σκεψη της δεσμευσης με τρομαζει.
  • miguel @ 12.01.2011 16:11
    Τα οικονομικα μου αυτη την περιοδο δεν προσφερονται για σχεσεις.
  • miguel @ 12.01.2011 16:11
    Δεν ειχα πολλες σεξουαλικες εμπειριες στη ζωη μου, και ειμαι ανοιχτη/ος σε νεες εμπειριες.
  • miguel @ 12.01.2011 16:13
    το σεξ μεταξυ μας ειναι καλο αλλα δεν υπαρχει επικοινωνια.
  • miguel @ 12.01.2011 16:13
    Θελω να παω να μονασω,,,νομιζω οτι ειχα αυτο το καλεσμα και πρεπει να εξομολογηθω τις αμαρτειες μου δυστηχως δε μπορεις να ερθεις μαζι μου στη μονη. χαχαχαχα
  • miguel @ 12.01.2011 16:15
    Μην απαντας τηλεφωνα και αν σε ξαναπαρει βαλε κανενα φιλο να το απαντησει. Δε μπορουμε να τους εχουμε ολους ευχαριστιμενους, και στην τελικη πες του οτι με τετοια καμοματα το μονο που κανει ειναι να πεφτει στα ματια σου.
  • miguel @ 12.01.2011 16:16
    ουυυυ τωρα που ξεθαρεψα?? ποιος με πιανει...αν θες δωσε το τηλεφωνο να του πω οτι το γυρισες και αν σε ενοχλησει ξανα θα εχει να κανει μαζι μου!
  • miguel @ 12.01.2011 16:18
    An einai toso euaisthito paidi tin epomeni fora kleise rantebou kai sunantitheitai se enan psuxologo
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 16:19
    Δεν είμαστε "αδελφες ψυχες"!!!!!
  • miguel @ 12.01.2011 16:20
    AAAAAAAAAAAAAAA το χω....πες μου αρεσεις εσυ και αλλοι 3 και δεν ξερω ποιον να διαλεξω...αλωστε αυτα που ζηταμε εμεις οι γυναικες δε μπορουμε να τα βρουμε σε εναν και μονο αντρα!! καλο???
  • miguel @ 12.01.2011 16:22
    Γραψε το σε μια κασετα οπως ο Καρρας σε εκεινη την ταινια με τη Βλαχοπουλου αλλα αντι για"you are beautiful i love you " θα λεει "παραταμε, δε σε θελω" "παραταμε δε σε θελω" χαχαχα
  • miguel @ 12.01.2011 16:23
    λοιπον να λογικευτουμε τοτε...πες του λοιπον οτι απο την στιγμη που δεν καταλαβαινει αυτο που του λες και κανει ιστεριες τοτε ειναι δυσκολο να συναψεις σχεση μαζι του γιατι απλα δεν συννενοειστε!
  • miguel @ 12.01.2011 16:24
    ---ελα ελα ομως--παραδεξου αυτο με την κασετα ηταν καλο ε?
  • miguel @ 12.01.2011 16:25
    @altec μια παριζιανα απο τα πετραλωνα καπως ετσι ειναι η ταινια που λεω...στη μυκονο καλο ε??
  • miguel @ 12.01.2011 16:29
    @elenikrios και κριος και να σκεφτεσαι ετσι δεν το περιμενα,,,ηξερα οτι ειστε αδιστακτοι γενικα...τα πραγματα ειναι απλα σου ειπα και πιο κατω να του πεις οτι δεν ταιριαζεται και οτι αν στο προσωπο σου ισως δεν ειναι πραγματικα αυτα που ψαχνει αλλα σε θεοποιει τοποθεντοντας σε εσενα ολα οσα ψαχνει, οτι αν απο κοινου δεν υπαρχει ελξη τοτε κατι λαθος συμβαινει και οτι δεν πρεπει να σε κυνηγαει γιατι σε διωχνει ακομα πιο μακρια.. τωρα τι να σου πω δεν τα καταλαβαινω αυτα περι πληγωνεις κτλ..εκτος αν τον θες για καβατζα!
  • kriti @ 12.01.2011 16:32
    as min kanoume oti den mas aresei na mas kanoun.....eilikrineia glukia mou kai kapoia stigmi tha xekollisei!
  • miguel @ 12.01.2011 16:33
    @altec λιωωωωωωωωνωωωωωωωωωωωωω κλαιωωωωωωωωωωωωω
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 16:34
    πέρα από την πλάκα...
    πές του το στα ίσια, το πως νιώθεις, ότι δεν νιώθεις εν πάσει περιπτώσει...
    ο καλυτερος δρόμος είναι ο δύσκολος και όχι να ψάξεις να βρείς "ατακες"
    μπορεί να τον πληγώσεις αρχικά αλλα θα είναι και για τον ιδιο πιο ευκολο to mone on με το να είσαι αληθινή και πάνω από όλα ΚΥΡΙΑ και
    θα σε βοηθήσει και εσένα να βγείς από το τριπάκι ενδεχομένων ενοχών που ήδη έχεις πριν κάν ακόμα μιλήσεις μαζί του....
     
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 16:35
    * to move on ήθελα να γράψω, το δυσλεκτικο...
  • miguel @ 12.01.2011 16:39
    @altec παντου υπαρχει ενας μυθος
     
    http://www.youtube.com/watch?v=BaCkzwP_qQg
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 16:40
    βασικά εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι το γιατί νιώθεις έτσι...
    "ενοχικά" δηλαδή
    μήπως δεν είσαι 100% for sure οτι θές να το τελειώσεις?....
  • Eleninja* @ 12.01.2011 16:44
    tin kriti akou pou einai k lewn einai k ap'tin patrida!!!!
  • fotoula @ 12.01.2011 16:45
    eleni... eilikrineia kai ka8arotita panw apo ola
    pes to apla kai xeka8ara ... xwris entasi
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 16:48
    απλά είναι in love το παιδί αυτό είναι όλο
    εφόσον εσύ δεν θές, τότε be honest to yourself και επομένως και στον άλλο....
    αν είσαι σίγουρη πάντα ότι δεν παιζει να έχεις 2nd thoughts ε!
     
  • miguel @ 12.01.2011 16:50
    @altec παντως φαση το αγορι δεν ειναι!
     
    http://www.youtube.com/watch?v=K1sxb55KJmM
  • miguel @ 12.01.2011 16:52
    αααα εχω και αλλο ασμα ελληνικου cult κινηματογραφου αντε σπασε ρε μ****
     
    http://www.youtube.com/watch?v=HS7t6gvDo4k&feature=related
  • miguel @ 12.01.2011 17:01
    xixixix sorry e!! λιγο χαβαλε κανουμε να το παρεις ελαφρια το θεμα...γιατι αν χαλιεσαι τοσο εσυ που δεν σε ενδιαφερει φαντασου τι θα μεταδωσεις και σε αυτον τον ερμο!
  • miguel @ 12.01.2011 17:09
    δηλαδη χρησιμοποιεισε την κασετα..."δε σε θελω,,παραταμε" "δε σε θελω,, παραταμε" αχ....σε καλο μας
  • Journey @ 12.01.2011 17:16
    3 μέρες???? 3 ΜΕΡΕΣ?Τι πάθαμε τα κριάρια τελευταίως βρε?
    3 ..μέρ-ες?
  • elkneni @ 12.01.2011 17:22
    Ap oti katalava einai mikroteros soy, so . . .na se rwtisw kati: An itan 36 (anti gia 26) kai kata t alla isxian ta idia akrivws, pws tha toy to ksekoves???? Kanto opws soy vgei, aloimono an katapiesteis esy kai sto katw - katw einai 26 xronws (ANTRAS dld), den einai kai 15 xronwn paidaki na fovasai mi toy dimioyrgiseis travmata!!!
     
    Twra, an de thelei na to katalavei, pali de ftais esy!!!
  • elkneni @ 12.01.2011 17:28
    AKRIVWS!!!!! Gi ayto soy lew, se mia tetoia periptwsi (poy einai mono 3 imerwn) den aksizei kanenas apo toys 2 sas na analwthei, oyte esy sto pws tha toy to peis, oyte aytos sto giati de thes!!!! Anthrwpoi eimaste - vre aderfe- kai apla den tairiaksamw . . .wxououu
  • fotoula @ 12.01.2011 17:29
    eleni ti zwdio einai;
  • miguel @ 12.01.2011 17:29
    Edw ekana tainia o Papakaliatis to 2 meres mono tis Galani...fantasou twra pou leme gia 3 meres...
  • MichalisVafeias @ 12.01.2011 17:33
    Ευθέως.
  • miguel @ 12.01.2011 17:33
    λοιπον--- διδυμος πως να τον ξεπερασεις,,,Αφου εξαντλησεις τα ουρλιαχτα, τις βροντηγμενες πορτες , τις ατελειωτες προσβολες, τις απειλες και σαρκασμους απλα σηκωσε τα χερια και πες κερδισες. Χρειαζεται σοβαρη και κατεπαναληψει λεκτικη/σωματικη κακοποιηση για να σε μισησει ενας διδυμος. αυτα λεει το βιβλιο μου
  • fotoula @ 12.01.2011 17:34

    mi to poluanalyeis pantws ... me synoptikes diadikasies, efoson den goustareis
     
    [ki as ta psaria na se peirazoun]
  • MichalisVafeias @ 12.01.2011 17:36
    Α! Και δεν υπάρχει το "να μην τον πληγώσω". αν θα πληγωθεί ή θα ερωτευθεί κάποιος είναι δικός του λογαριασμός, όπως δικός σου είναι να μην τον θες. Ας ξεφύγουν από τις ιδεατές καταστάσεις και ας ζήσουμε τη ζωή... ευθέως.
  • MichalisVafeias @ 12.01.2011 17:36
    *ας ξεφύγουμε
  • fotoula @ 12.01.2011 17:38
    etsi re Mich!... pote den katalaba tin ataka typou
     'den 8elw na se pligwsw' ....
     
  • fotoula @ 12.01.2011 17:46
    o allos/alli... pou skeftetai na min me pligwsei den mporei na xerei tipota yia to ti egw ais8anomai ... [ante na xerei to 1/10 twn sunais8imatwn mou...]
     
     
  • MichalisVafeias @ 12.01.2011 17:46
    Όταν αποφασίζει κάποιος να είναι μαζί μας (1 μέρα, 1 μήνα, 1 χρόνο, 1 δεκαετία...), παίρνει αυτόματα το ρίσκο να τον πληγώσουμε και αντίστροφα. Μια από τις αποδείξεις που έχουμε πως νιώθουμε είναι ο πόνος. Δεν είναι η μόνη, αλλά είναι από τις δυνατότερες. Έτσι όταν λες "δεν θέλω να τον/την πληγώσω" είναι σαν επιβάλλεις στον/ην Άλλο/η να μην νιώθει για εσένα. Λυπάμαι αλλά στων άλλων καρδιές κουμάντο δεν μπορούμε να κάνουμε.
  • MichalisVafeias @ 12.01.2011 17:48
    Θεωρώ πως οι ευθείες λύσεις είναι οι καλύτερες. Λέμε ότι δεν γουστάρουμε και αντίο. Και ο άλλος θα ζήσει μετά από εμάς. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
  • fotoula @ 12.01.2011 17:48
    Ania o ka8enas prattei opws niw8ei... den dinei kapoios dikaiwma na en8usiasteis... 8es kai en8usiazesai.
    Oles oi symberifores mas xekinane apo mas... yia emas. Meta mpainoun kai oi upoloipoi sto paixnidi - as min paramu8iazomaste
  • TheHunter69 @ 12.01.2011 17:49
    Αυτή η ατάκα "χωρίς να τον/την πληγώσω" είναι πολύ εκνευριστική.Δεν υπάρχουν χωρισμοί χωρίς να μην πληγώνετε ο άλλος - η άλλη, όσο καιρό και να είσαστε μαζί. 
    Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Μιλάς ευθέως και τελειώνει.
     
    Υ.Γ.
    Η μόνη περίπτωση να σε νοιάζει το πόσο θα πληγωθεί ο άλλος- η άλλη , είναι όταν εσύ ο ίδιος - η ίδια ξέρεις ότι έχεις παίξει με τον άλλον - την άλλη, και νιώθεις τύψεις. 
  • EVEPAPAS @ 12.01.2011 17:50
    elenikrios h dikh mou gnomi san katharos didymos einai mila tou starata.to goustaroume.vasisou stin dikaiologia tis diaforas ilikias einai peistiki pisteuo tha to katalavei an oxi tora ,en kairo.alloste didymos kai antras eidika grigora tha psaxtei allou alla kanto me tropo symfono mazi sou.pano apo ola eimaste antropoi kai den einai oraio na kanoume afta pou den mas aresei na mas kanoun.
  • fotoula @ 12.01.2011 17:54
    den se pianw ... i ali8eia einai
     
    kanonika... kai sumfwna me nomous wrimotitas kai empeirias prepei na katalabeis to styl tou kai an goustare i oxi meta to triimero - - - p.x an sou leei 8elw sex, kai esy to metafrazeis 8elw sxesi... to 'problima' einai tou metafrasti .... Eite mas aresei, eite oxi
  • fotoula @ 12.01.2011 17:55
    to na se zalisei sta tilefwna.. mporei na upodilwnei apla enan tropo sumberiforas tou , oxi aparaititi epi8umia gia sxesi
  • MichalisVafeias @ 12.01.2011 18:08
    Τα κίνητρα τώρα δεν έχουν σημασία. Έχουμε ένα δεδομένο. Θες να δώσεις τέλος. Προσωπική μου άποψη είναι πως το καλύτερο είναι να είσαι ευθύς. έτσι θα του δώσεις και ένα πολύ χρήσιμο μάθημα για την υπόλοιπη ζωή του: να λέει πάντα αυτό που νιώθει και να μην υπεκφεύγει. Άλλωστε, απ' ότι κατάλαβα, δεν είσαι αρνητικά διακείμενη απέναντι του και το να μην θες να τον στεναχωρήσεις σημαίνει πως υπάρχει μια τρυφερότητα από μέρους σου. Αυτό θα βγει όπως και να έχεις και θα το εκτιμήσει σε δεύτερο χρόνο...
    Καλή συνέχεια από εμένα! Καλό απόγευμα!
  • silia81 @ 12.01.2011 18:30
    Εγώ ένα συμπέρασμα βγάζω απο όοοοσα διάβασα έως τώρα: Μάλλον φοβάσαι υπερβολικά, τόσο που να σου μπάινουν στο μυαλό περίεργες σκέψεις για το νεαρό. Τώρα αν μιλάμε για κλινική περίπτωση, επειδή έχω αντιμετωπίσει κι απο δαύτες, έλαττωσε σταδιακά την επικοινωνία, τόσο ώστε μέσα σε 2 εβδομάδες το πολύ να εξαλειφθεί. Αν επιμένεις να το συνεχίσεις παρηγορώντας τον για το ''κακό'' που του προκάλεσες, τα πράγματα θα οξυνθούν κι εκείνος θα λαμβάνει mail ελπίδας απο σένα. Κανείς δεν αυτοκτόνησε μετά απο τριήμερο σεξ και δώρο μια χυλόπιτα. Αν πάλει κάποιος το επιχείρησε, δεν είναι δικό σου το φταίξιμο, αλλά ούτε και του Γιουνγκ. Με τις υγείες σου Κριάρι , καις καρδιές...
     
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 18:44
    Οκ....ας το πάρουμε ανάποδα...
    μετά από 3 χρόνια, μια βδομάδα μετά από συζητήσεις ζωής και δηλώσεις λατρείας,  2 βδομάδες πρίν το δαχτυλίδι ο πρώην καλός μου με έστειλε με 2 ατάκες μεσα σε ένα μισάωρο...τις υπόλοιπες 3 'ωρες μάζευα μια ζωή και έφευγα από ένα σπίτι και 10 βαλίτσες τίγκα στα όνειρα....
    yes it took me time but....yes I did survive
     
  • Ηρώ @ 12.01.2011 18:49
    Συμφωνώ με τον Michali και την Sillia.Του το ξεκαθάρισες και δεν σέβεται την δική σου επιλογή.Μόνο τα δικά του θέλω κυττάζει πεισματικά.Δεν αλλάζουν την γνώμη του άλλου με την συμπεριφορά που έχει αυτός.Χειρίζεται τις ενοχές!Μην τον αφήνεις να στο κάνει.Εξαφανίσου.Του το εξηγείς δύο μέρες.΄Οσο συνεχίζεις πιστε΄υει οτι θα σε κάμψει και πιθανόν να το καταφέρει.
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 18:54
    ....Ναι ήταν...Αλλά και διαφωτιστική
    (by the way άλλου είδους ιστορία, για το τί μου έπαιξε....αλλά ας πρόσεχα...)
    Altec 10 χρόνια????έτσι μπαμ?
  • Ηρώ @ 12.01.2011 18:59
    Κορίτσια υπάρχουν και χειρότερα!!!!
  • Journey @ 12.01.2011 20:27
    Όταν εγώ λέω τα Κριαράκια γλυκά και ευαίσθητα - κάποιοι [ να μην λέω ονόματα,
    ] με κράζουν.
    Από την άλλη, θα το ξαναπώ, έχουμε αναπτύξει μια περίεργη περιστροφή γύρω
    από πράγματα που δεν θα μας απασχολούσαν  εδώ και λίγο  καιρό καν. 
     
     
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 20:36
    Νame it Κρονος στον 7ο babeeeeeee....
    Εμενα ήταν και Ποσειδώνας στον 7ο ε!
    Αστρολοτζικαλυ σπικινγκ
    Απο την άλλη γίνεται σφαγή στον ωροσκόπο μου με 2 πλανητες και τον ΒΔ εκει μέσα είμαι και του δευτερου δεκαημερου που παλι τρωω φλασιες απο τον Ηλιο....Βάλε και εναν 12ο στον καρκινο ε είμαι του γιατρου το ξερω
    Τι θες να κανω?Περασα μια 7ετια μουυυυυυυρλια τρελλα σου λεω!
    Aλλα....στο λεω μου γουρλωνει το ματι εδω και 5-6 μερες
     
  • Journey @ 12.01.2011 20:40
    Μετά από 3 και βάλε χρόνια, με λατρεία, αγάπες, συζητήσεις,μεγάλα λόγια [
    εκ μέρους μου] προσφορά [ εκ μέρους του] πώς να μου βγει το " σ αγαπώ μα
    δεν σε θέλω πια?"
    Είναι και καρκινούμπας..
    Ευαισθησίες, "κρακ' [ όχι σαν ράγισμα, σαν σπάσιμο το ακούω] να ανησυχώ
    και να τρελλαίνομαι για το αν το στρώσει ή θα του αφήσει ανήκεστον βλάβη
    όλο το "μπαμ" να και για μήνες το ξερε, αλλά εκειιιιιιι, εκεί... και να
    χω να υποθάλπω μια δική μου χαοτική παρερμηνεία για τα πράγματα όταν το
    μυαλό μου πιστολιάστηκε με την ιδέα κάποιου άλλου - να βρίζω τις
    αφροδίτες μυο στα ΙΙμια και τη διέλευση του Πλούτωνα στο δεύτερο ή να
    χαντακωθώ σε μια σκοτεινή γωνία περιμένοντας το κάρμα που θα φορτωθώ
    από αυτά που λέω  να γίνονται και πολλά άλλα που δεν λέω??
    Και όχι, δεν τολμώ να σκεφτώ τα πυρ και τις κολάσεις αλλά εγώ έχω
    εκτοξευτεί πλέον με μια επιτάχυνση και τίποτα δεν θα πάει πίσω.
    Μετά από 98 σχόλια για 3 μέρες και "πως να του πω το όχι" από την
    συνΚρίαρη ELENIKRIOS  μπορώ να αρχίσω να βάζω τις φωνές χωρίς δεύτερη
    σκέψη.
    Σας ευχαριστώ όλους.
    κλαψ
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 20:47
    1 year almost ago my story reversed sides....
    δεν ξέρω αν πιστολιάστηκε απο την αφρο στο σκορπιδι....
    ξέρω ότι με τσάκισε όμως.....πεθαινα και πεθαίνω μήνες τωρα μέσα μου....
     
    μπατ
    παρόλα αυτα ΔΕΝ μπορώ να σου πω μην το κάνεις
    κανεις δεν εχει δικαιωμα να σου το πει αυτο ποτέ
    η ζωή ειναι δική σου Journey
    your life your choices baby
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 21:01
    τελεια....είμαστε μια "ωραια ατμοσφαιρα" όπως λέγανε....
    μόλις πέσουν σκοτς πειτε μου να αρχίσω αν είναι....
    tessy δεν τραβαει άλλο??
  • Journey @ 12.01.2011 21:08
    @ star
    @ tessoulini [ δεν εχω καν ορεξη να σου προτεινω το μενου της αυριανης ημερας βρε κοριτσαρε]
    θα τα ξαναπουμε
    προς το  παρον πνιγομαι και με εκεινο το πραγμα πυο πρεπει να τελειωσω και σας εχω ζαλισει αλλα τωρα εγινε ριαλ, τελος ιανουαριου τελεινωνει.
     
     
     
  • StaRdust80 @ 12.01.2011 21:14
    keep up the fire
    keep up the spirit
  • mirtaki @ 12.01.2011 22:22
    Πλάκα κανεις?!! 3 Μερες? Δηλαδη αν εισασταν 3 χρονια, τι θα γινοταν...?
  • silia81 @ 12.01.2011 22:37
    Εγώ πάλι μετά απο ένα χρόνο με τη Journey κατσικωμένη στο σβέρκο του stardome* δεν έχω καταλάβει πόσα φεγγάρια ζυγίζει...( χρόνια, μέρες, ώρες που λένε)   Όχι, άσχετο, όχι άσχετο...γιατί αν δεν έχεις τερματίσει τα 35 κακώς λυσάς. Οι άνθρωποι΄αλλάζουν, γεννιούνται και πεθαίνουν δεν ταρριχεύονται. Αν πάλι τα μετράς σε λίγο καιρό και ανεβαίνεις δοξάζοντας τη χρυσή δεκαετία των 4οάντα...μπάααααααστα καπετάνισσα!!! Στάσου τουλάχιστον και σκέψου ένα λεπτάκι ακόμη, μη σου πω μήνα.... γιατί οι παρορμήσεις είναι θεικές αποστολές αλλά περιέχουν και ψιλά γράμματα στο πίσω μέρος του φακέλλου. Τα διάβασες;;;
    Journaki....ψηφίζω καρκίνο διαισθητικά. Και ως half -Scorpio το έχω το @ ημένο το ενστικτούλι. Αλλά επειδή, όπως λέει και η διαφήμιση ...αυτοί ξέρουν ( οι κατασκευαστές πλυντηρίων) - δηλαδή εσύ- σκέψου το κομματάκι. Όσο για το αν και εφόσον υφίσταται Άλλος...τ΄σεκαρέ τον πρώτα - απο παντού(και ας παρερμηνευτούν οι λέξεις) ...γιάτί κυκλοφορεί αδέσποτος κι ένας Ποσειδώνας.
    Απτά....
  • Journey @ 12.01.2011 23:09
    @ silia...αν και είμαι βιαστική αξίζεις μια εκτεταμένη απάντηση:
    1] δεν είμαι ένα χρόνο κατσικωμένη, έκανα register αλλά άρχισα να χαρίζω στη ζωή σας ένα άλλο νόημα από το καλοκαίρι και μετά.
    Σε δικαιολογώ επειδή λόγω πληθωρικότητάς μου σας φαίνεται για μισός αιώνας.
    Τι μαρτύριο, σας καταλαβαίνω αλλά δεν σας λυπάμαι [ ΝΟ ΜΕΡΣΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ]
     
    2] Θα σε ενημερώσω μόλις καταλάβω ΕΓΩ πόσα φεγγάρια ζυγίζω.
    Να μετρήσω μόνο τα μαύρα? έτσι λέω
     
    3] Δεν ήμουνα σαφής αλλά αποκαθιστώ την πραγματικότητα:
    Η απόφαση ελήφθη πολύ καιρό πριν.
    Στριφογύρναγε στο μυαλό μου από το καλοκαίρι, έγινε πιο σαφής το φθινόπωρο, έλαβε σάρκα και οστά προσφάτως.
    Το θέμα μου είναι οτι ο άλλος δεν πολυκαταλαβαίνει- και δεν μπορώ να σταθώ εντελώς σ αυτό γιατί έχω και δουλειές- να σκέφτομαι και να είμαι στα πανηγύρια.
     
    4] Δεν τίθεται θέμα επιλογής ούτε είπα εγώ ποτέ κάτι τέτοιο- είπα απλώς οτι μου δόθηκε αφορμή να αλλάξω εντελώς συχνότητα.
    Τίποτα άλλο και καμμιά ιστορία με άλλον [ αν ήταν να ανοίγω ιστορίες κάθε φορά πυο πιστολιάζεται το κριαροκέφαλό μου , ου λε λε κι αμαν αμαν που φωνάζουν και τα παόκια]
     
    5] Πωωωω όλο στην ίντριγκα και στις υπερβολές είστε όλοι, λολολολ...
    [ καλά ίσως τα γράφω κι εγώ μπουρδουκλωμένα και σας μπερδεύω]
     
    μούλτι γκράτσιας πάντως
     
    6] Αϊ λλ μπι οκ-έυ
     
  • Journey @ 12.01.2011 23:21
    και ναι..έχεις διαίσθηση και έχεις και 'βάθος" .
     
  • silia81 @ 12.01.2011 23:21
    Ρε φίλε... Και τώρα το λες;; Δεν σε πρόλαβα η κακούργα( όχι, εσύ είσαι η κακούργα.)
    Kι επιτέλους, πούλα μας λίγη ίντριγκα έστω και για ψέμα, γιατί έχω κι έναν Ερμή στα ψάρια που γουστάρει ονειροπολήματα και παραμύθια της χαλιμάς.
    Πάει ο άμοιρος...  ( Τον έστειλε...)
     
    υ.γ και ναι, μου φαίνεται αιώνας, γιατί οι κουβέντες στο διαδίκτυο  φλερτάρουνμε γραπτό λόγο και μοιάζουν με πόνημα. Πολύ κούραση, βρε παιδάκι μου, σαν εργασία πανεπιστημιακή( άρα αιώνας...)

    Άντε, σου εύχομαι τα καλύτερα μέσα απο τη καρδιά μου...
     
    ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΑ αν θες να ξέρεις...και ( μη χτυπήσεις, μη χτυπήσεις) τον είχα φανταστεί κάπως ή περίπου « για πάντα».
  • Journey @ 12.01.2011 23:27
    Αφού τον συμπαθουσες γιατί τέτοια κατάρα για τον άνθρωπο "για πάντα μαζί μου?"
    Στάσου μύγδαλα..αφού εγώ είμαι ντιπ κατά ντιπ [ βέβαια το άντεχε, το σήκωνε ο οργανισμός του]
    Ειδωμεν.
    Δεν ξέρω τίποτα, δεν δηλώνω τίποτα
    Στην ίντριγκα θέλετε?
    Προσεχώς η συνέχεια..όοοοοχι τώρα [ ]
  • shadow1741973 @ 13.01.2011 12:44
    Χαιρετώ και εγωτα κριάρια και ήθελα να μάθω διαβαζοντας τα σχόλια σας τι συμβαίνει και ξαφνικά βιωνουμε αυτή τη μετάλλαξη του τύπου να μη πληγώσουμε τον / την αλλη. Δε το εχουν κανει σε εμας? δε μας έχουν πληγώσει? Δεν είμαστε εμείς οι υπέρμαχοι της ειλικρίνειας και της ευθύτητας? τι άλλαξε?
    Εχει κανένα εδώ που προτιμά τα ψέματα απο την αλήθεια σε μια συναισθηματική κατάσταση?
    Σαφως και πονάει γιατι μέσα εχει και απορριψη. όμως εχω την αποψη ότι και να πονέσεις απο την αλήθεια το ξεπερνάς πιο γρήγορα απο το να πονέσεις απο ψέμα και υποκρισία.
    Γιαυτο λέω να πεις αυτά που έχεις να πεις ευθέως και μετά να βάλεις ενα τέλος. Μη συντηράς τίποτα που δεν θέλεις και κυρίως μη δίνεις ελπίδες γιατι έστω και ενα sms είναι ανταποκριση.
    καλη μέρα σε όλους!
  • ice @ 13.01.2011 13:14
    λοιπον....για να τελειωνουμε....πες του ανθρωπου τι θες  να του πεις να δει κι αυτος τι θα κανει. Τοσες ερωτοαπαντησεις.......θα του το ειχες πει μεχρι τωρα! Κανεις δεν πεθανε απο ερωτα! ουτε καν ο Ρωμαιος και η Ιουλιετα....αυτοι "πηγανε" απο λαθος συνεννοηση.....! Αντε για να παμε ολοι παρακατω
  • travelgirl @ 29.01.2011 22:52
    pes tou "oraia perasame alla den thelo na xanavrethoume"
    arga i grigora tha to katalavei........den boreis na min ton pligoseis.....prepei na to kaneis mia ki exo........

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...