παρακαλώ περιμένετε...
ΦΥΛΕΣ ΤΩΝ ΖΩΔΙΩΝ
Για τα κορίτσια του Άρη!!!!
aries-miss1.jpg
 
   
 Γυναίκες Κριοί !!

Προκλητικά παθιασμένες Δραστήριες

Σκληρές

 

Γενναιόδωρες Πεισματάρες

Εκκωφαντικές

 

Ανεξάρτητες Κυριαρχικές

Ευαίσθητες

 

ΚαυτέςΔυναμικέςΑιχμηρές

 

 


 

 Η γυναίκα Κριός

 

Όταν η εμφάνιση δέχεται επιρροές από τον Ήλιο της,  η γυναίκα Κριός έχει συνήθως ψηλό και νευρώδες σώμα, αθλητικό. Επί το πλείστον  το πρόσωπό της είναι λεπτό  με μεγάλο μέτωπο και ψηλά ζυγωματικά, ελαφρώς κυρτά  φρύδια μάλλον κάπως πιο ψηλά στο μέτωπο απʼότι συνήθως και λεπτά χείλη.

 

Πιστεύει οτι ο κόσμος τη βλέπει μέσα από γυαλιά που έχουν για σκελετό ροδοπέταλα.

Πιστεύει ότι ο κόσμος σκέφτεται και λέει γι αυτήν τα καλύτερα,έτσι, συχνά απογοητεύεται και πληγώνεται όταν αντιμετωπίζει επιθέσεις κυρίως τις άδικες.

Πιστεύει για προορισμό της το να είναι η ωραία της ημέρας.

Πιστεύει μόνο θετικά πράγματα και έτσι φροντίζει να αναλαμβάνει και να συμφωνεί για όσα θεωρεί πως είναι τα καλύτερα γιάυτήν.

Αν είναι μόνη της , χωρίς σχέση, είναι ίσως η περισσότερο πολυάσχολη του ζωδιακού καθώς επικεντρώνεται στον υπέροχα συναρπαστικό εαυτό της!

Ακόμα και αν φαίνεται συνηθισμένη, δεν είναι.

Πάντα την απασχολεί να δημιουργήσει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε να πετύχει το στόχο της.

Οι ενέργειές της όμως είναι μαχητικές και όχι υπόγειες.

Συνήθως, όσο και αν δεν το δείχνει, είναι πολύ επιφυλακτική σχετικά με το σύντροφό της.

Όσο  ενθουσιώδης και αν είναι διατηρεί την απόσταση του παρατηρητή.

Σκέφτεται σαν να έχει στο μυαλό της μία τεράστιας χωρητικότητας CPU στο μυαλό της ικανή να αποθηκεύσει τα πάντα από την παιδική ακόμα ηλικία της.

Αν και δεν ανήκει στους μνησίκακους, δεν ξεχνά ποτέ τίποτα!

Όταν αντιμετωπίζει προβλήματα τα αντιμετωπίζει μόνη της και την ίδια στιγμή αποδεικνύει περίτρανα στο περιβάλλον της πόσο ικανή είναι να χειριστεί τα θέματά της ( κάτι που μάλλον τη χαροποιεί περισσότερο από την ίδια την επίλυση του θέματός της )

Σε στιγμές κρίσης μάλλον υπερτερεί σε σχέση με τα άλλα ζώδια καθώς διατηρεί όλη την απαραίτητη ψυχραιμία.

Όταν αποφασίσει ότι θέλει ή πρέπει να κάνει κάτι δεν τη σταματά τίποτα.

Οι γυναίκες Κριοί είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους.

Μία Κριός μπορεί να πρωτοστατεί στα πάρτυ ενώ  κάποια άλλη επιδεικνύει τις υπερβολικότερες παλιομοδίτικες απόψεις και μία τρίτη είναι αφοσιωμένα μελετηρή και σχολαστική.

Μία γυναίκα  Κριός μπορεί να είναι καρδιοκατακτήτρια ενώ μία άλλη να είναι απόμακρη και καθόλου  κοινωνική.

Όπως και να είναι όμως η προσωπικότητά της έχει πάντα τον τρόπο να κατακτά τους άλλους.

Από τη στιγμή που θα επιλέξει κάποιον αυτό που χρειάζεται περισσότερο είναι να νιώθει περήφανη γιʼαυτόν.

Για μία γυναίκα Κριό ο έρωτας δεν είναι τόσο σημαντικός όσο το «για πάντα» σε μία σχέση.

Ναι, ακόμα και αν φαίνεται  παράξενο ως στόχο της θέτει την ασφάλεια και  θέλει να νιώθει σιγουριά.

Σχεδιάζει τη ζωή της και την κοινωνική της υπόσταση, το status της αρκετά προσεκτικά.

Μπορεί ταυτόχρονα να έχει αρκετές καλλιτεχνικές ευαισθησίες και να είναι ιδιαιτέρως ρεαλίστρια, συνδυασμός που είναι πολύ δύσκολο να   βρεθεί σε άλλες θέσεις του Ήλιου και μάλιστα σε γυναικεία charts.

Επομένως, αν κάποιος είναι « ο κανένας» ή ένα «τίποτα» δεν έχει καμμία ελπίδα με μία γυναίκα Κριό.

Αν και χρειάζεται πολύ να αγαπηθεί απορρίπτει και δεν πιστεύει ούτε στην αγάπη με ημερομηνία λήξης, ούτε σε αντισυμβατικές και άπιαστες αγάπες.

Είναι πολύ περήφανη και ακόμα και αν ανήκει σε αδύναμη οικονομικά τάξη ή χαμηλά κοινωνικά στρώματα συμπεριφέρεται σαν να είναι ευγενικής καταγωγής.

Πάντοτε μοιάζει αυτοκυρίαρχη ακόμα και όταν δεν είναι,

Της αρέσει να διαπιστώνουν σʼαυτήν  οι άλλοι σιγουριά και αξιοπιστία ακόμα και αν δεν θεωρείται ως καθαρόαιμη Κριός.

Δεν αφήνει καμμιά αμφιβολία για το θυμό της και μπορεί να τον κρατήσει για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πάντοτε αφιερώνει χρόνο για άλλες δραστηριότητες και ποτέ δεν αφοσιώνεται ολοκληρωτικά στους  δικούς της ανθρώπους, είτε εργάζεται σκληρά ,είτε ασχολείται με κοινωνικά θέματα και φιλανθρωπίες.

Συνήθως οι γυναίκες Κριοί είναι από εθελόντριες στις κατασκηνώσεις ως πρόεδροι σε V.I.P. clubs.

Η γυναίκα Κριός είναι ρομαντική και έχει συχνά καλλιτεχνική φύση αλλά το να είναι φτωχή ή να νιώθει αβεβαιότητα για το μέλλον της δεν άπτεται των φιλοδοξιών της.

Τα υπέροχα σχέδια της την κάνουν ρεαλίστρια και η αποτυχία δεν συμπεριλαμβάνεται στα σχέδιά της ποτέ!

Από όποιο σημείο και αν αρχίζει, χαμηλό ή ψηλό, πάντοτε φροντίζει να καταλαμβάνει την καλύτερη θέση γιʼαυτήν στο τέλος.

Ποτέ δεν θα δείξει τη φιλοδοξία της αλλά πάντοτε αφήνει να φαίνεται η ικανοποίησή της από την επιτυχία της.

Όταν φτάσει σε ένα της στόχο αρχίζει να κινείται για τον επόμενο πριν καν το αντιληφθούν οι υπόλοιποι.

 

Αν η αγαπημένη σας είναι Κριός φροντίστε να είστε υποστηρικτικοί απέναντί της και γεμάτοι κατανόηση.

Αν και είναι πεισματάρα  όσο λίγοι, θα σας ακούσει.

Ακόμα και όταν δρα ως ένα ευγενικό και εύθραυστο πλάσμα, να ξέρετε, μπορεί να σας αφοπλίσει και να σας υπερκεράσει χωρίς καν να το καταλάβετε!

 

Σπάνια βρίσκω σε γενική θεματολογία ανάλυσης προσωπικότητας με βάση τη θέση του Ήλιου τόσο πολλά χαρακτηριστικά που με το πέρασμα του χρόνου, την ειλικρινή αυτοκριτική και αυτογνωσία αναγνωρίζω τόσο ξεκάθαρα σε μένα όσο σ'αυτό το απόσπασμα που παραθέτω.

 Ανήκει σε ένα  blog με αρκετά ενδιαφέροντα άρθρα που ομολογώ οτι μου τράβηξαν την προσοχή και το ενδιαφέρον: 

 

 http://fantasyworld.wordpress.com

  

Συζώδιες, ας συνεχίσουμε να είμαστε έντονες και να κάνουμε φασαρία όπως μόνο εμείς μπορούμε και ξέρουμε

;-) 

Aς παραμείνουμε φανατικά λατρεμένες και φανατικά μισητές.

Οι μέσοι όροι και οι συμβιβασμοί  δεν είναι για τα κορίτσια του Ά ρ η .

 

Αναστατώστε όπως η εμφανέστατα Κριαρίνα σ'αυτό το βίντεο και ... κάντε το δικό σας. Έτσι κι αλλιώς αυτό είναι που πάντα μας αρέσει ( και τους αρέσει)  περισσότερο !!!!!!

 

 http://www.youtube.com/watch?v=TUt0LpeI2XQ

 
 ./Luvz
./J 
 
Σχόλια: 11   Αξιολόγηση:
παρακαλώ περιμένετε...
  •  @ date here
    the comment here...
    Αξιολόγηση: 
  • gemi @ 08.05.2011 13:28
    παιδια εγω αυτο που καταλαβα μελετωντας  ειναι οτι οι γενεθλιοι συγκλινουν σε μια βασικη κατευθυνση που ειναι σαν να λεμε ο βασικος αξονας της προσωπικοτητας του ατομου. ολοι οι πλανητες ειναι τοποθετημενοι ετσι ωστε να εξυπηρετουν αυτο το σκοπο. αυτο περιλαμβανει πτωσεις , εξαρσεις αδυναμιες κλπ.  για παραδειγμα ο δικος μου χαρτης εχει τα βασικα του στοιχεια γυρω απο τις εννοιες  επικοινωνια , αναγκη για  ελευθερια -ανεξαρτησια. να τι  εννοω. υδροχοος με ωροσκοπο διδυμο ερμη αναδρομο στον υδροχοο σε τετραγωνο με το ουρανο σεληνη στην παρθενο , αρη στο διδυμο , αφρο στον τοξοτη. για να γινει αυτο απαιτειται  ηλιος σε πτωση . κατα τη γνωμη μου το σημαντικο ειναι να ανακαλυψουμε ποιος ειναι ο δικος μας αξονας και να τον δουλεψουμε
  • GwgwOuf @ 07.05.2011 22:41
    ωωωω!!! συγνωμη και για την λαθος προσφωνηση και για τους λαθος χαρακτηρισμους! :s
    ναι, δεν ηθελα να επαναλαβω αυτα που ειπες, να συμπληρωσω το πώς το βλεπω εγω θελησα..
    δε σκοπευω να ωραιοποιησω τα πραγματα, γι'αυτο και ειπα πως ειναι θεσεις
    που θελουν περισσοτερη δουλεια απο αλλες ...μια αφροδιτη στον κριο αργα
    ή γρηγορα θα χρειαστει να μαλακωσει και να μαθει να υποχωρει, οπως ομως
    και μια αφρο στους ιχθεις θα χρειαστει να σκληρυνει! και οι δυο εχουν
    να δουλεψουν τον εγωισμο και το δυναμισμο τους προς αντιθετες
    κατευθυνσεις! και το λιονταρι εχει να δουλεψει τον ηλιο του και ο ζυγος!
    εαν οι θεσεις εξαρσης ή κυριαρχίας θεωρουνταν ως απολυτα καλες, θα
    στοχευαμε ολοι να φτασουμε εναν ερμη στην παρθενο, μια σεληνη στον
    καρκινο κλπ... δεν ειναι ετσι ομως -σωστα? 
    υποστηριζω πως ολες οι θεσεις (και οψεις) χρειαζονται μελετη και
    δουλεια προκειμενου το ατομο να εξεληχθει. ...σε ολες τις περιπτωσεις
    πρεπει να μαθεις να σηκωνεσαι και να περπατας γι'αυτο και δεν
    "αναγνωριζω" τις πτωσεις και τις αδυναμιες σαν εξεχον ζητημα στο
    γενεθλιο. ειναι περιπτωσεις που μας ταλαιπωρουν λιγο περισσοτερο απο τις
    αλλες μεχρι να βρουμε τις ισορροπιες με τον εαυτο μας και τους γυρω μας...
    δεν ειναι ολα ροδινα και ευκολα, ,δεν ειναι ομως ουτε μαυρα κι αραχνα..!
  • GwgwOuf @ 07.05.2011 21:10
    γιατι το βλεπεις ετσι βρε dimi84kara??
    ο διας δε μας φερνει χειροπιαστα πραγματα οπως πχ ο κρονος,
    δημιουργει ομως αναλογα με τις διελευσεις του ευκαιριες και προϋποθεσεις
    και ειναι στο χερι μας αν θα τις εκμεταλευτουμε ή οχι. ενταξει, η θεση αυτη δε μας κανει "Γκαστονε", αλλα σιγουρα δε φερνει και γκαντεμια!
    ο διας σου δεν ειναι σε συνοδο με τον ποσειδωνα?? ειναι μια πολυ ευνοϊκη οψη!
    ...δεν εχεις αστρο για να πετυχεις?? αν ο διας ηταν στην 29 του λεωντα -σε συνοδο με τον Ρεγκουλους δηλαδη- θα ερχοντουσαν τα πραγματα στα ποδια μας? και στα ποδια μας να πεσουν πρεπει να σκυψουμε για να τα πιασουμε...
    δες και στην αρχη αυτου του αρθρου. http://www.stardome.gr/library/c102,%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A3_%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A3_%CE%99%CE%A7%CE%98%CE%A5%CE%A3.html κι εγω οπως κι εσυ δεν τον ειχα σε μεγαλη εκτιμηση, αλλα αναθεωρησα οταν το κοιταξα καλυτερα
  • astropet @ 07.05.2011 20:58
    Gwgwouf, είμαι Ο astropet και έχεις δίκιο, εκ παραδρομής έγραψα ότι ο Δίας είναι σε πτώση στην Παρθένο, ενώ είναι σε αδυναμία. Κι η Αφροδίτη όμως που γράφεις είναι σε αδυναμία στον Κριό κι όχι σε πτώση. Μπερδευτήκαμε με τις πτώσεις και τις αδυναμίες, χαχα!
    Χαίρομαι που συμφωνείς, αλλά δεν λέω ακριβώς αυτό που λες κι εσύ. Όχι, δεν θα ωραιοποιήσουμε την Αφροδίτη στον Κριό και τον Δία στην Παρθένο. Πώς να το κάνουμε, δεν είναι στο στοιχείο τους! Αυτό που λέω εγώ είναι ότι το αν αυτό το γεγονός θα προκαλέσει πρόβλημα, θα μας το δείξει συνολικά ο χάρτης κι όχι οι μεμονωμένες θέσεις. Κι επίσης δεν μου αρέσει να λέμε ότι είναι boring η Αφροδίτη στους Ιχθύς ή ο Δίας στον Τοξότη, επειδή εμείς δεν έχουμε αυτές τις θέσεις και πιστεύουμε ότι είμαστε μια χαρά άνθρωποι. Δεν είμαστε. Αυτό που βρίσκω χρήσιμο είναι να κάτσουμε και να σκεφτούμε τι σημαίνει ο δυσλειτουργικός μας Δίας ή η δυσλειτουργική μας Αφροδίτη. Να έχουμε τη γενναιότητα να παραδεχθούμε ότι είμαστε ατελείς και έχουμε προβλήματα. Δεν πρόκειται να βελτιωθώ ποτέ αν θεωρώ ότι μια χαρά είναι ο Ερμής μου στον Τοξότη. Αλλά καλό είναι να αναρωτιόμαστε σε ποιον τομέα της ζωής υπολειτουργούμε. Κι η αστρολογία μπορεί να βοηθήσει σ'αυτό και μέσω των πτώσεων και των αδυναμιών.
  • dimi84kara @ 07.05.2011 20:40
    Εγω παλι ειμαι πολυ δυσαρεστημενη απο τον αναδρομο δια στον αιγοκερω...
    γιατι δεν ειναι και μαι θεση η οποια ωθει το ατομο να δουλεψει παρα πανω...απλα φερνει γκαντεμια και δεν εχεις αστρο για να πετυχεις κατι,αντιθετα μαλιστα 5 κανεις 2 παιρνεις..
  • GwgwOuf @ 07.05.2011 20:18
    ο Διας στον αιγοκερω ειναι σε πτωση, οχι στην παρθενο!συμφωνω απολυτα με την τοποθετηση της astropet!
    εχω την αισθηση οτι στο γενεθλιο χαρτη δε χρειαζεται να δινουμε τοση
    εμφαση και βαρυτητα στους χαρακτηρισμους αυτους και πολυ περισσοτερο να
    ανησυχουμε οτι ειμαστε αδικημενοι με καποιον τροπο.
    για παραδειγμα η αφροδιτη στον κριο ειναι σε πτωση...μα γιατι να μας
    πειραζει?? εκφραζει μια πολυ δυναμικη γυναικα που ξερει να διεκδικει τα
    θελω της! τι κανει την αφροδιτη στους ιχθεις ισχυροτερη ή καλυτερη απο
    αυτην στον κριο?? ...απλα οι ποιοτητες των ιχθυων ειναι πιο κοντα σε
    αυτες της αφροδιτης, ενω ο κριος εχοντας για κυβερνητη τον αρη (και
    εξαρση στον ηλιο) εκπροσωπει "το αντιθετο" της.

    ναι, φυσικα και δεχομαι οτι καποιες θεσεις ειναι πιο δυσκολες απο αλλες και θελουν περισσοτερη δουλεια απο το ατομο, αλλα ετσι κι αλλιως για τα παντα δεν πρεπει να δουλεψουμε και να παλεψουμε??
    προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο την σκορπιοσεληνη μου και τον αναδρομο δια στον αιγοκερω
  • astropet @ 07.05.2011 19:19
    Δεν ξέρω πώς ξεκίνησε αυτό, υποθέτω πως έγινε επειδή σε κάποιους δεν άρεσε ο Ερμής να βρίσκεται και σε κυριαρχία και σε έξαρση στην Παρθένο και αποφάσισαν να βρουν ένα άλλο ζώδιο έξαρσης του Ερμή. Βρήκαν τον Υδροχόο και αναγκαστικά επομένως η πτώση του θα ήταν στον Λέοντα. Πουθενά όμως στις παραδοσιακές πηγές - και όχι μόνο - δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο.
    Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε το τι σημαίνει η πτώση και η αδυναμία γενικά για έναν πλανήτη μεμονωμένα και το τι σημαίνει στα πλαίσια ενός χάρτη. Ο Δίας είναι σε αδυναμία στους Διδύμους και σε πτώση στην Παρθένο, γιατί εκπροσωπεί μία γνώση που δεν χρειάζεται αποδείξεις. Στα ζώδια του Ερμή που θέλουν να ξέρουν γιατί αυτό και γιατί εκείνο, οπωσδήποτε θα έχει πρόβλημα. Σε έναν χάρτη όμως με τέσσερις πέντε πλανήτες στην Παρθένο, ένας Δίας στους Ιχθύς, παρόλο που είναι σε κυριαρχία, θα δημιουργούσε σύγκρουση, γιατί θα ήθελε να εκφραστεί σύμφωνα με τη φύση του, που είναι διαφορετική από αυτήν της Παρθένου. Αν όμως ήταν επίσης στην Παρθένο, δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σωστά κι επομένως οι υπόλοιποι πλανήτες στην Παρθένο δεν θα έβρισκαν αντίσταση.
  • hermitage @ 07.05.2011 19:02
    γιατί ο ερμής δεν είναι σε πτώση στον λέοντα? σχεδόν παντού αυτό αναφέρεται
  • hermitage @ 07.05.2011 18:52
    όταν άρχισα να ασχολούμαι και να βλεπώ έναν έναν 4 πλανήτες ερμη, αφρο, σελήνη και άρη σε πτώση, με είχε πάρει λίγο από κάτω και ένα παράπονο να μην έχω και εγώ "εξάρσεις". αλλά με τον καιρό μια χαρά μου φαίνεται ότι  κολλάνε μια χαρά με αυτό που "είμαι". άλλωστε ακόμα και ένας πλανήτης σε πτώση έχει και τα θετικά του, το θέμα είναι πως διαχειρίζεσαι τις ισορροπίες του. για μένα το δύσκολο είναι ο συνδιασμός σελήνη στον σκορπιό και άρης στον καρκίνο, επίθεση και άμυνα, και όλο με παιδεύει αλλά από την άλλη είναι αυτό που λέει και ο kokopuff, boring.
    ίσως οι άνθρωποι να πρέπει να είναι λίγο αντιφατικοί.
     
     
     
    ;i
  • astropet @ 07.05.2011 18:30
    Καλό είναι να μην εμπλέκουμε τους εξωκρόνιους με αδυναμίες και πτώσεις, γιατί είναι μια ξεχωριστή κατηγορία πλανητών. Ο Ερμής επίσης, δεν είναι ούτε σε πτώση ούτε σε αδυναμία στον Σκορπιό. Το ίδιο ισχύει, κόκο, και για τον Ερμή στον Λέοντα.

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ

έχουν γενέθλια 206 μέλη.

γιορτάζουν οι: Ευτύχης, Ευτυχία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • If You Really Love Nothing
    Lucifer21 @ 06.09.2023
  • 365 Days
    Lucifer21 @ 29.08.2023
  • Γυρνα
    Lucifer21 @ 10.08.2023
  • ΑΝΔΡΑΣ ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΡΚΙΝΟΣ
    Bubble21 @ 08.08.2023
  • Never say never
    vanastasaki @ 25.07.2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • Βαρέθηκε ο ανθρώπος. Και εγώ θα σε βαριόμουν από οτί κατάλαβα είσαι από τις ξενέρωτες που ψάχνουν απλά για "σύζυγο". Η κλάσσικη ελλήνιδα που καθέται σαν κρέας και περίμενει να τα κάνουν και ολά οι άντρες για αυτήν και φυσίκα να σου τα φέρουν και ολά έτοιμα στο πίατο σου διότι νομίζεις οτι είσαι κάτι σαν βασίλισσα. Ο ανδράς ΔΕΝ οφείλει να είναι ο κυνηγος και να τρέχει να παρακαλάει και η γυναίκα απλά ο αποδέκτης αυτα τα παράμυθια που σου λένε τα διάφορα φεμινιστοειδη κάλυτερα να τα ξεχάσεις. Ο ανθρώπος από ότι κατάλαβα ήθέλε πάθος και κάλο σεξ προφανώς εσυ εισαι κάτω του μέτριου και στα δυο και μάλλον έψαχνες και για αρραβωνιαστικό-σύζυγο οπότε ξενέρωσε και σου λεεί καλύτερα να την ξεφορτωθώ πριν μου τα ζαλίσει και με γάμους και βρέφη.
    ManosTS @ 29.01.2025
  • marianlei @ 09.12.2024
  • Για να δούμε,θα γίνει κάτι συνταρακτικό; Αναμένουμε..
    crazygirl25 @ 03.09.2024
  • AndreasZeppos @ 01.07.2024
  • Αν και η παραπάνω πρόβλεψη δεν με εκφράζει τόσο, αναρωτιέμαι όμως γιατί αυτό το site, δεν είναι πλέον τόσο ενεργό όσο ήταν στο παρελθόν, αλλά το περιεχόμενο ανανεώνεται.
    Michalis @ 28.02.2024
  • Stardome* @ 21.10.2017
    May the stars shine upon you all
  • Stardome* @ 13.10.2017
    Αγαπητή Irini,  δυστυχώς, οι προβλέψεις δεν μπορούν να ανταποκρίνονται ακριβώς σε όλους τους ανθρώπους. Είναι ...
  • Stardome* @ 05.10.2017
    Δυστυχώς, οι προβλέψεις δεν μπορούν να ανταποκρίνονται ακριβώς σε όλους τους ανθρώπους. Είναι όμως μία βάση ή ...
  • Stardome* @ 28.09.2017
    Αγαπητή Irini,δυστυχώς, οι προβλέψεις δεν μπορούν να ανταποκρίνονται ακριβώς σε όλους τους ανθρώπους. Είναι όμως ...
  • Starhicker @ 10.03.2015
    Διόρθωση, στον 8ο οίκο σας είναι παιδιά, ξέρετε, κάτι ο ψόφος που δεν ανάβουνε καλοριφέρ και κυνηγάμε μπεκάτσες ...