παρακαλώ περιμένετε...

Αστρολογικοί χάρτες Ελλάδας.

  • Ariete79 @ 12.02.2012 13:08
  • Shark @ 12.02.2012 13:10
    Στο SR Κρονος στον 4ο και Ποσει στον 8ο...ποσειδωνιασμενα χρηματα απο τριτους θα παρουμε
  • Journey @ 12.02.2012 13:14
    Από όσο βλέπω στο Σολαρ , τα γεγονότα στις 3/2 είναι ήδη υπό εξέλιξη.
    Το επόμενο μεγάλο γεγονός θα γίνει ακριβώς στις 3-4 πρώτες μέρες του Μαρτίου.
  • Journey @ 12.02.2012 13:16
    Δηλαδή, σήμερα - αύριο δεν θα γίνει κάτι, αλλά την 3 ή 4 Μαρτίου, δέστε ζώνες
  • hesg @ 12.02.2012 13:17
    Μπα...Πέφτει σαββατοκύριακο.
    Σιγά μην χάσουν την ξεκούραση.
  • Journey @ 12.02.2012 13:24
    Στο Σόλαρ παρατηρώ ότι ο ωροσκόπος είναι σε μηδενική μοίρα σταθερού ζωδίου και δη στο Λέοντα, άρα, προσπάθειες να συντηρήσουμε την ήδη υπάρχουσα κατάσταση όσο και αν αυτήν είναι χάλια...οι προσπάθειες αυτές δεν θα είναι παρά η αρχή ενός νέου μαραθώνιου.
    Όχι, δεν είμαστε στα μέσα μίας διαδρομής, ό,τι γίνεται μας βάζει σε νέες ατροπούς.
    Δεν ξέρω αν ο χάρτης επιστροφής διαβάζεται με διόρθωση, αν ναι, τ΄τοε κάποιοι μπορεί να πουν οτι ο σόλαρ ωροσκόπος δεν είναι στην 0 του λέοντα αλλά στην 29+ του καρκίνου,
    Ο Σόλαρ ωροσκόπος αρχίζει στον 3ο νάταλ.
    Η Σόλαρ Σελήνη είναι στην ίδια μοίρα με τη γενέθλια. Αυτό μου βροντοφωνάζει ..
     
  • Journey @ 12.02.2012 13:25
    Σαρκ, εσύ που το χεις με τα τράνζιτς ,έχεις καμμία επισήμανση για τον 3ο χάρτη? Και πάλι παρατηρώ οτι έχει την ίδια σχεδόν οικοθεσια με τον γενέθλιο της Ελλάδας. Πως μπορούμε να τα συγκεράσουμε όλα αυτά καλύτερα?
  • Shark @ 12.02.2012 13:32
    Ο διελαυνων Πλουτων στον 8ο τα λεει ολα.Χρηματα που εχουμε να λαμβανουμε απο τριτους.Δυσκολια στα δανεια η ακομα και τελος αυτων τον χρηματοδοτησεων.
  • Shark @ 12.02.2012 13:38
    Ποσειδωνας στο μεσουρανημα....μα να τολμησω να πω μια διαθεση τεμπελιας και απογοητευσης παραλληλα με το ηλιο που μας δειχνει σχεσεις με χωρες ανωτερες απο εμας.Γενικα περισοτερες ευθυνες που λογο ποσει δεν μπορουμε να ανταπεξελθουμε.
  • Shark @ 12.02.2012 13:41
    Αφρο στον 11,ισως μας βλεπουν φιλικα οι λαοι..(οχι οι κυβερνησεις αυτων) και εχουμε υποστηριξη.
    Ουρανος στον 11,συμαχιες και νεους υποστηρικτες στις οποιες κινησεις μας
  • Journey @ 12.02.2012 13:42
    Το ακόλουθο πολύ σημαντικό γεγονός μετά την 3-4 Μαρτίου θα είναι τον Αύγουστο.
    Με Σόλαρ ωροσκόπο στον 3ο νάταλ, αν ήταν χάρτης ανθρώπου θα λέγαμε οτι αυτήν η χρονιά δειχνει θέματα με αδέρφια - χμ- και επίσης θέματα με γραπτά - πολλά έγγραφα , δημοσιεύσεις κα.
    Άρα, συμφωνίες και "αδέρφια" οι της Ένωσης?
    Σημαντικό επίσης το οτι ο κυβερνήτης του σόλαρ ωροσκόπου βρίσκεται στον 7ο σόλαρ. Δεν θέλουμε καθόλου να κάνουμε του κεφαλιού μας.
    Οι άλλοι όμως τι λένε? Νομίζω, οτι ο Κρόνος στη μέση του 4ου δεν μου αφήνει περιθώρια για να είμαι αισιόδοξη. Μάλλον μας δίνουν τα παπούτσια στο χέρι. Ε? Πείτε μου οτι κάνω λάθος!! Πλιζ
  • hesg @ 12.02.2012 13:49
    Κρόνος στον 4 ε;
    Μήπως είναι τα προβλήματα που έχουμε αυτην την στιγμή και θα συνεχίσουμε να έχουμε με τους υπουργούς μας κτλ;
  • hesg @ 12.02.2012 13:50
    Και τώρα κάτι άσχετο.
    Η Άφρο είναι στον 9 οίκο η κλάνω λάθος;
  • hesg @ 12.02.2012 13:50
    κάνω*
  • Journey @ 12.02.2012 13:51
    Η σχέση μας, οι δεσμοί μας αλλάζουν ρι ζι κ ά
    Είναι σαν να πεθαίνει ο πατέρας κάποιου αυτός ο χάρτης.....και αυτήν η Σόλαρ σελήνη, στην ίδια μοίρα με τη γενέθλια, με αποχωρίζουσα σύνοδο από τον σόλαρ ΝΔ. Είναι μία πολύ αποδυναμωμένη Σελήνη.
    Και έχει γρήγορη κίνηση.. καταλυτικές εξελίξεις?
  • Shark @ 12.02.2012 13:52
    Στην αντιθεση Κρονου Δια θα δειξει....αλλα εχει καιρο ακομα μεχρι να ορθοδρομησει
  • Journey @ 12.02.2012 13:53
    Όχι hesg, δεν κάνεις στο Σόλαρ είναι στον 9ο.
    Ο Σαρκ ( επειδή τα πάει καλά με τις διελελυσεις ) βλέπει τον 1ο χάρτη  ( το νάταλ) και τον 3ο χάρτη , τις διελεύσεις από τον ουρανό της Αθήνας με ημερομηνία σήμερα, ώρα 12.02 το μεσημέρι. Εκεί, είναι στον 11ο του χάρτη των διελεύσεων πάλι
  • hesg @ 12.02.2012 13:55
    Λοιπόν.
    Μήπως αφού ο ερμής είναι στον 7 οι αποφάσεις που θα γίνουν δεν θα είναι απο εμάς αλλα θα είναι απο τους άλλους και αφου είναι και εκεί ο ήλιος θα εκτελέσουν {και εμάς μαζί} τις αποφάσεις των άλλων;
  • Journey @ 12.02.2012 13:56
    Όσο πάει τόσο δεν μου αρέσει ό,τι βλέπω.
    * Εκτός από τις διελεύσεις, και στο σόλαρ φιαφαίενται η προοπτική από κάτι ' νέο" που δεν το έχουμε ως τώρα σχεδια΄σει ούτε λάβει υπ όψιν. Χμ. Άρα κάτι διαφορετικό από  το μέσα- εξω στο Ε.
  • Journey @ 12.02.2012 13:56
    διαφαίνεται *
  • hesg @ 12.02.2012 13:59
    Μήπως Ουρανός μαζί με Άφρο στον 9 οίκο δείχνει τα άτομα που φεύγουν προς το εξωτερικό ? {Η σκατά επανάσταση που θα κάνουμε δηλαδή αφού όλοι φεύγουν έξω}
    Λόγω των προβλήματων του Κρόνου στον 4 οίκο;
    Και του ήλιου που εκτελεί αποφάσεις των άλλων;
  • hesg @ 12.02.2012 14:01
    Η σελήνη δεν είναι στον 6 σάρκ;
  • Shark @ 12.02.2012 14:04
    κοιτω τον 3ο χαρτη,εκει ειναι.
  • hesg @ 12.02.2012 14:05
    Επειδή είπες οτι η διέλευση σελήνης ειναι στον 9 και τώρα που το κοίταξα καλά γράφει στον 6 νομίζω εκτός αν κάνω εγώ λάθος.
     
    Εγώ τον 2ο κοιτάω.
     
  • Shark @ 12.02.2012 14:07
    μπερδεψα τους οικους....στον 6 δεν νομιζω να κανει τιποτα..ετσι και αλλιως ειναι γρηγορη διευλεση
  • hesg @ 12.02.2012 14:08
    χμ.. εκτός αν έχουμε κανένα πρόβλημα υγείας με τα δακρυγόνα που θα πετάξουν;;
  • Shark @ 12.02.2012 14:11
    Μιλαμε για Ελλαδα ρε χεσγκ...οχι για τον χαρτη της πλατειας συνταγματος :ΡΡ
  • hesg @ 12.02.2012 14:14
    XAAXXAXAXAAXAXXAAXXAXAXA
    αα  α α αααα αα α
    νόμιζα πως το κάναμε αυτό για να δούμε τι θα γίνει σήμερα στο συνταγμα χαχαχαχα
    οκ εντάξει σορρυ
    έχουμε μπόλικο πράγμα στον 10 οίκο όμως που είναι και οίκος της εργασίας κτλ
  • hesg @ 12.02.2012 14:25
    το 1830 κοιτας;
  • hesg @ 12.02.2012 14:43
    23 μαιου 1951 νομιζω γεννημενος ο σαμαρας
  • hesg @ 12.02.2012 14:44
    ο βενιζελος ειναι αιγοκερως.
  • Journey @ 12.02.2012 14:45
    O χάρτης της Ε.Ε ποιός είναι?
  • hesg @ 12.02.2012 14:46
    ορίστε ζουρ
    http://astrolife.gr/%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%AD%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82.html
  • hesg @ 12.02.2012 14:47
    http://64.19.142.10/astrolife.gr/images/stories/eec.gif
     
    Ορίστε
  • hesg @ 12.02.2012 14:48
    Ουάου έχει σελήνη στον ταύρο σε έξαρση.
    Ερμή στον τοξότη.
  • hesg @ 12.02.2012 14:48
    Δεν ξέρω αν σου το έχω πει αλλα είχα πάρει ενα ταξί μια φορά και μέσα το οδηγουσε ο ανηψιός του σαμαρά και μας έλεγε για τον σαμαρά :Ρ
  • hesg @ 12.02.2012 14:49
    Ο καραμανλής πάλι είχε ήλιο στον παρθένο.
    ΑΑΑΑ
    Η ευρωπαική ένωση έχει Άρη στον Τοξότη.
    ΟΥΑΟΥ
  • hesg @ 12.02.2012 14:51
    Θα μου άρεσε να δούμε και τον χάρτη της Γερμανίας.
    Τι λέτε;
     
  • hesg @ 12.02.2012 14:52
    Βρήκα και μερικά απο τον Β παγκόσμιο πόλεμο δεν ξέρω αν μας ενδιαφέρουν απλά έτσι για την γνώση :
     
    http://www.astrology.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=281:flegomenoi-ouranoi-o-b-pagkosmios-polemos-epi...-xartou&Itemid=43
  • hesg @ 12.02.2012 14:53
    Ναι βρε αφου μαζί ήταν στο πανεπιστήμιο πιο καρμική δεν γίνεται.
  • Journey @ 12.02.2012 14:53
    Θενκς..
    Στο μεταξύ έχω και άλλο πρόβλημα...
    Οι οίκοι, λογικά έχουν και άλλη ή διαφορετική σημασία από το αν ήτνα οίκοι του χάρτη ενός ανθρώπου.
    Σε μένα αυτήν η εικόνα του 4ου σόλαρ οίκου έχει κάνει ιδιατέρως έντονη εντύπωση, αλλά τι σημαίνει 4ος? Ναι, οι ρίζες, ναι η οικογένεια, ο πατέρας, το σπίτι  σαν κτήση, το τέλος υποθέσεων. Ώπα. Στοπ. Εδώ έχουμε χάρτη κράτους. Αυτός ο κυβερνήτης του 7ου σόλαρ στη μέση του 4ου - κτήση? γη? δομές? δεν μου αρέσει πολλαπλώς...
    Κια κάτι άλλο. Εκτός από τη Σελήνη που έχει τη νάταλ θέση, ίδια θέση έχει η Αφροδίτη.
    Αυτά είναι πολύ έντονες δυναμικές- όταν σόλαρ και γενέθλιοι πλανήτες έχουν κοιινή θέση.
    Ταυ Τετράγωνο με Σόλαρ  Άρη-Σόλαρ-νάταλ Σελήνη-Σόλαρ - Νάταλ Αφροδίτη
  • hesg @ 12.02.2012 14:53
    Δείτε τι βρήκα:
     
    Μία έκλειψη σχηματίστηκε τα Χριστούγεννα του 2010 σε
    ακριβή σύνοδο με το μεσουράνημα (δημόσια εικόνα) και αυτό δείχνει το
    γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση και η κρίση στην Ευρώπη αναμεταδίδεται και
    απασχολεί όλο τον κόσμο και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης αφού σχετίζεται
    με τη δημόσια εικόνα της ζώνης
  • hesg @ 12.02.2012 14:54
    Οι Δεσμοί της Σελήνης  από τον άξονα Διδύμων-Τοξότη
    μέχρι το φθινόπωρο του 2012 προκαλούν εκλείψεις σε αυτόν τον άξονα και
    επηρεάζουν τους πλανήτες Άρη, Κρόνο και Ερμή. Έτσι, έκρυθμες καταστάσεις
    πυροδοτούνται, αφού  ο Άρης είναι στενά συνδεδεμένος με τον πόλεμο, ενώ
    λιτότητα επιφέρει η συμμετοχή του Κρόνου. Οι εκλείψεις σε σύνοδο με
    αυτούς τους πλανήτες θέτουν ερωτήματα της φύσεως: πως μπορώ να δράσω? Τι
    τρόπο πρέπει να ακολουθήσω στη δράση μου; Πως μπορώ να γίνω περισσότερο
    δυναμικός και να εμφανίσω με αποτελεσματικότερο τρόπο την αρσενική μου
    πλευρά; Η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να βρει την ταυτότητά της από την
    αρχή. Οι εκλείψεις σε σύνοδο με τον Κρόνο θέτουν ερωτήματα του τύπου:
    Ποιο είναι το καρμικό μου μάθημα; Τι φταίει στην οικονομική πολιτική μου
    και την γενικότερη πολιτική;

    μέχρι το φθινόπωρο του 2012 προκαλούν εκλείψεις σε αυτόν τον άξονα και
    επηρεάζουν τους πλανήτες Άρη, Κρόνο και Ερμή. Έτσι, έκρυθμες καταστάσεις
    πυροδοτούνται, αφού  ο Άρης είναι στενά συνδεδεμένος με τον πόλεμο, ενώ
    λιτότητα επιφέρει η συμμετοχή του Κρόνου. Οι εκλείψεις σε σύνοδο με
    αυτούς τους πλανήτες θέτουν ερωτήματα της φύσεως: πως μπορώ να δράσω? Τι
    τρόπο πρέπει να ακολουθήσω στη δράση μου; Πως μπορώ να γίνω περισσότερο
    δυναμικός και να εμφανίσω με αποτελεσματικότερο τρόπο την αρσενική μου
    πλευρά; Η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να βρει την ταυτότητά της από την
    αρχή. Οι εκλείψεις σε σύνοδο με τον Κρόνο θέτουν ερωτήματα του τύπου:
    Ποιο είναι το καρμικό μου μάθημα; Τι φταίει στην οικονομική πολιτική μου
    και την γενικότερη πολιτική;
  • hesg @ 12.02.2012 14:55
    Βρήκα και τον ΄χαρτη του ευρωπαικου νομίσματος!!!!
     
    http://www.atraposonline.gr/Euro.htm
  • Journey @ 12.02.2012 14:57
    Gem, ποιά είναι η γνώμη σου για τις ημερομηνίες που έδωσα? 3-4 Μαρτίου και Άυγουστος , 2 γραντ γεγονότα.
    Αρχές Μαρτίου λες εκλογές? Και Αύγουστο?
  • Journey @ 12.02.2012 15:00
    Δομές δηλαδή πυο έγραψα πιο πριν. Χμ , οκ
  • Journey @ 12.02.2012 15:01
    Τις ημερομηνίες τις είπα από το Σόλαρ, όχι από τις διελεύσεις.
    Τις σημερινές διελεύσεις τις ανέβασα γιατί όπως και να το κάνεις είναι μια μέρα δύσκολη
  • Journey @ 12.02.2012 15:07
    Για λέγε, γιατί παρίστανα τη χαρωπή νοικοκυρά μαγειρεύονας κι έχασα συνέχειες
  • hesg @ 12.02.2012 15:07
    άντε να πάμε
  • hesg @ 12.02.2012 15:09
    άσχετο αλλα είδατε αυτό με το ευρώ και την ευρωπαική ένωση;
  • hesg @ 12.02.2012 15:11
    κάτσε
    και αυτός που πέθανε πρόσφατα και πήρε την θέση ο γιός του και έδειχνε τους κινέζους όλους να σπαράζουν στο κλαμα λες και τους ψέκασαν με δακρυγόνα ποιος ήταν;
  • Journey @ 12.02.2012 15:11
    Σε ποιά μοίρα του Κριού? Ελπίζω , όχι τη 12,5
  • Journey @ 12.02.2012 15:18
    Είπα 2 ημερομηνίες κράτα και μία τρίτη, Νοέμβριος.
  • Journey @ 12.02.2012 15:19
    Ναι, καλά κατάλαβες τι φοβόμουν. Μπα, δεν έχει ανοχή, δεν πιάνει. Ουφ. Όντως άοσμος..
  • Epique @ 12.02.2012 15:31
    (τώρα θα διαβάσω τί γράφετε,αλλά κατι πηρε το ματι μου για δύο ημερομηνίες)! Στις αρχές Μαρτίου, δεν γίνεται να έχουμε εκλογες,γιατί εκλογές ζητούν τα κόμματα ΜΕΤΑ την ολοκλήρωση του PSI ,δηλαδή ΜΕΤΑ τα μεσα,τέλος για την ακρίβεια του Μάρτη!Αρα,κατι αλλο θα ναι!

    *Επισης,η Λιτσα Πατερα,προσωπικά δεν την έχω τσεκάρει γενικώς,να δω αν λέει μπαρουφες ή όχι,έχει πει -στο πιο ηξεις αφήξεις,αλλά αυτό ήταν το πνευμα ότι *ο Σαμ ΔΕ θα γίνει πρωθυπουργος (??) και ο Μπένι ΔΕΝ θα πάρει καν προεδρία ΠΑΣΟΚ.

    Τέλειο τέλειο το ποστ!!!*************
  • Epique @ 12.02.2012 15:32
    *εννοώ η Νέα Δημοκρατια,τουλάχιστον προχθές,γιατί χθες ή σημερα,μπορεί να προτείνει κατι άλλο!Οι αλλοι τις θέλουν και σημερα ουτως ή αλλως,ει δυνατόν!
  • Epique @ 12.02.2012 15:35
    Επισης,βασει συντάγματος,το μικρότερο δυνατό διάστημα προκήρυξης εκλογών είναι περι τις 20 μερες, αντί για τις συνήθεις 40 περίπου εως τη μερα πραγματοποιησης τους!Απ όσο θυμάμαι,τουλάχιστον!Οπότε,δεν προλαβαίνουν να γίνουν εκλογές τόσο νωρίς!

    (μ αρέσει που σε κάθε σχόλια ,ξανα**** )
  • Epique @ 12.02.2012 15:45
    Σελήνη ακριβώς στην ακμή του 12ου έχει ΚΑΙ ο Γαπ! Στις 19 του Κριού! (ίδια σελήνη με πατέρα του είχε;; )

     Ενώ ο Ηλιος του ΓΑΠ έχει σύνοδο με τη σεληνη της χώρας! (4 μοιρες ανοχη)

    (τόσο καλή στοιχεια,για τόσο χάλια σχέση ;;
  • Journey @ 12.02.2012 15:58
    Καλησπέρα Epique :- )
    Δεν εννοούσα διεξαγωγή εκλογών ίσως προκήρυξη αυτών.
    Για να κάνω μία σούμα :
    Ο Σόλαρ ωροσκόπος είναι σητν 0 του Λιονταριού, τόσο οριακό ώστε κάποιος θα μπορούσε να πει οτι ίσως να είναι  στην 29 + του Καρκίνου, αναιρετική μοίρα.
    Αν κρατήσω τον σόλαρ αυτόν βλέπουμε οτι είναι στη μηδενική μοίρα σταθερού ζωδίου ( προσπάθεια για συντήρηση καταστάσεων) βλέπουμε τον κυβερνήτη του 1ου στον 7ο σόλαρ ( δεν θέλουμε να φύγουμε από την ένωση) βλέπουμε οτι ο σόλαρ ωροσκόπος είναι στον 3ο νάταλ ( θέματα με γείτονες και ό,τι ερμιακό, βλέπε συναλλαγές, έγγραφα- συμφωνίες)
    Βλέπουμε οτι ο κυβερνήτης του 7ου είναι στον 4ο σόλαρ, στις δομές μας και επίσης στη ρίζα και στο τέλος των πραγμάτων. Κάτι τελειώνει οριστικά, κάτι γυρίζιε σε πρότερες καταστάσεις.
    Εκτός από τον Κρόνο - σε έξαρση στον 4ο, τα πολύ δσυνατά σημεία - μολότωφ του σόλαρ είναι η ταύτιση γενέθλιας και σόλαρ θέσης Σελήνης - και Αφροδίτης.
    Σχματίζεται τ-τετράγωνο με Άρη , Σελήνη, Αφροδίτη.
    Η Σελήνη δε, έχει αποκλίνουσα σύνοδο με τον σόλαρ ΝΔ.
    Αποδυναμωμένη
    Καρμική. 
    Δεν μπορώ να αποφύγω ούτε τη μία λέξη, ούτε την άλλη.
    Όταν σε ένα σόλρ έχουμε Τ-τετράγωνο ,Γιοντ, ανάδρομους εσωτερικούς( εδώ, ο Άρης ) κι ταύτιση γενέθλιων θέσεων με σόλαρ, κάτι συμβαίνει, κάτι το ιδιαίτερο.
    3 σημαντικές ημερομηνίες. 3-4 Μαρτίου ( Κοντός ψαλμός) όπου επαναλμβάνεται στο σόλρα η γενέθλια όψη τετραγώνου Σελήνης - αφροδίτης ( κάτι μου λέει οτι θα είναι εκκωφαντικό) , Αύγουστος και Νοέμβριος όπου η χώρα, θα μπει στις προαναγγελίες του επόμενου σόλαρ και σε κάτι ιδιατέρως σημαντικό και ίσως έξω από τις δυνατότητές μας να το σκεφτούμε.
    Θα μπορούσα να είμαι πιο συγκεκριμένη αλλά έιναι τόσο σημαντικά τα θέμαατ που ποιά είμαι εγω΄για αν παίζω με αυτά?
  • Journey @ 12.02.2012 15:58
    Για τις συναστρίες, εσείς κάνετε πολύ καλύτερη δουλειά από μένα, επομένως σας διαβάζω και προσπαθώ να εξάγω συμπεράσματα.
  • hesg @ 12.02.2012 16:05
    μηπως να κανουμε και συναστρια ελλαδα-ευρω; :Ρ
  • Journey @ 12.02.2012 16:08
    Δε με αφορά ο κάθε ΓΑΠ, Σαμαράς κλπ ( τι δηλώσεις, τί έπαρση, τη σνομπισμός ) καθώς όλο το πολιτικό μας σύστημα με τα εκάστοτε πρόσωπα μας έχει αποδείξει την ανεπάρκειά του πολλάκις, αλλά μάι συγκριτική ματιά στους χάρτες Ελλάδος- Ευρωπαική Ένωσης δεν θα με χαλούσε..
    Και όχι σύναστρία επειδή μιλάμε για παγιωμένη σχέση αλλα΄σύνθετο χάρτη.
  • Epique @ 12.02.2012 16:11
    Aρα,Ζουρ,παιζει να 'ναι κατί πολύ "χειρότερο" ή και "ασύντακτο" από την απλή διεξαγωγή εκλογών,που ούτως ή αλλως,πρέπει να γίνουν (και νομίζω θα χουν και εξαιρετικό ενδιαφέρον)Το βρίσκεις πιθανό εσύ;;΄Δυστυχώς,παίζει κατ εμέ.. Ακομη κι εγώ που είμαι αναφανδόν υπερ ευρώ,εχω πλήρη επίγνωση πόσο θα μας πηδήξουν τα νεα μέτρα εξ ου κι έντρομη παρατηρώ,διάβαζα και σχετική ερευνα μαλιστα- πόσο έχει αυξηθεί το ποσοστό των πολιτών που ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ πια την χρεωκοπία.Περίπου το 50%!!! ΜΕΤΑ την τελευταία που ήταν κάτω του 20% και πριν την επόμενη -που με την επενεργεια των μετρων - παιζει πια να αγγίξει και κανα δυσθεώρητο 60-70%!!!Θεωρείς ότι η σόλαρ,αφήνει περιθώριο για άτακτη χρεοκοπία;; ειναι τόσο "κακή",εννοώ;;
  • Journey @ 12.02.2012 16:20
    Με τις επιστροφές είμαι σε ένα σημείο λίγο πριν το μπαμ νομίζω : - )
    Έτσι διστακτική και μαζεμένη ήμουν και με τις ωριαίες ως και το καλοκαίρι.
    Μου φαίνεται ιδιαίτερα βαρύ να λέω πράγματα που να είναι κινδυνολογικά και τραβηγμένα, γιαυτό καταπίνω τη γλώσσα μου..
    Επίσης - και για να  είμαι ειλικρινής μετά το ποστ λίγο κάθησα σητν οθόνη και όσο κάθομαι έχω να αντιμετωπίσω τη σκληρή ..κριτική κάποιων φίλων εδώ " μα τι κάνεις, είναι δυνατόν" LOL
    Μου λείπουν 2-3 καλά πράγματα για να είμαι πιο σίγουρη αλλά το βράδυ- καθώς τώρα θα φύγω - ίσως να μπορέσω να κάνω και σεληνιακές επιστροφές για να δω τις ενδείξεις τους.
    Φυσικά αν τις κάνει κάποιος άλλος θα είναι σούπερ ουάου
    * Ναι, θα το ξαναπώ, αν και πολύ nab ( ρωτήστε τη hesg για τι σημαίνει η λέξη ) αυτό το  τετράγωνο με σόλαρ ανάδρομο Άρ και 2 πλανήτες που έχουν ίδια θεση και στο γενέθλιο προφανώς μας μιλάει αν όχι για τα χιερότερα, σίγουρα για τα συνταρακτικότερα.
  • hesg @ 12.02.2012 16:22
    newbieeeeeeeeeeeeeees
  • Journey @ 12.02.2012 16:22
    * Τις ημερομηνίε τις βρήκα προοδεύοντας τον σόλαρ και είμαι σίγουρη γι αυτές. 3 και να κάινε
  • Epique @ 12.02.2012 16:25
    Εγώ αναφερθηκα στη σεληνη του ΓΑΠ  σε σχέση με τον 12ο της χώρας !Όχι στη φυσική της θέση στο γενέθλιό του!Αν υπολογίσουμε ότι η σεληνη κάτα κάποιους είναι εκτός των άλλων το πασης φύσεως "κοινό",η θέση της έχει παντα ενδιαφέρον! Ο 9ος που του δινεις είναι ο σπόρτσμαν ή ο ΄Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς;; (εμενα σ'ένα που άνοιξα στο διαδίκτυο για την αναλυση του ΓΑΠ ,μου τη βγάζουν στον 8ο εν τω μεταξύ!!)

    -Πάντως εντυπωσιακό ειναι το κοινό στοιχειο ΑΓΠ και Καραμανλή!Εμένα μου τον θύμιζε παντα ελαφρώς!
  • GwgwOuf @ 12.02.2012 18:59
    γειαααααα........
    δεν διαβασα τα κομμεντς, αλλα ετσι για το εφφε, ανοιξτε και τον χαρτη της πανσεληνου του ιουλη.....2/7/2012 στην 12,5 καρκινο- αιγοκερω..... ε ρε γλεντια......
    οποτε ισως αυτη η πανσεληνος ΒΟΜΒΑ για ολο τον πλανητη Ελλαδα να ενεργοποιηθει Αυγουστο οπως λες -δεν εχω τσεκαρει τιποτα...
  • Journey @ 12.02.2012 23:47
    Ναι, θα το κάνω Gwgw, thnks
    Στο μεταξύ,έκανα έλεγχο και διόρθωση του χάρτη της Ηλιακής επιστροφής και πράγματι, ο ωροσκόπος είναι στις 29 και 57 του Καρκίνου!!!
     

    Αυτό δεν αλλάζει καθόλου όσα γράφτηκαν
    προηγουμένως, αντιθέτως, κάνει τα πράγματα να φαίνονται ακόμα πιο δύσκολα.

    Η αναιρετική μοίρα ? αν είναι ακριβής
    υπογραμμίζει τις δυσκολίες ακόμα περισσότερο.

    Ήθελα να τον επαναδημοσιεύσω αλλά δεν μπορώ να φορτώσω εικόνες - κάποιο πρόβλημα του browser ή της σύνδεσης..εν είμαι σίγουρη.

    Όποιος μπορεί και θέλει , ας δημιουργήσει το χάρτη της Σεληνιακής επιστροφής για τομήνα Μάρτιο.Ούτε και αυτήν την εικόνα μπορώ να κάνω upload.
    Είναι αξιοσημείωτα όλα όσα δείχνει αυτήν η επιστροφή σελήνης.
    Στον Asc, σύνοδος ΝΔ, στην ακμή του 7 ου, σύνοδος ΒΔ φυσικά.
    Η ακμή του 2ου οίκου στις 8 μοίρες του Αιγόκερου ενώ ο Πλούτωνας στις 9 και 9.
    Η σελήνη  στον 7ο, ωροσκόπος στι; 6 του Τοξότη.
    Λέγεται ότι ο ΝΔ στον 1ο οίκο καταλήγει σε καταστάσεις όπου οι άλλοι στηρίζουν τον έχοντα το χάρτη.
    Ο ίδιος , δεν μπορεί , είναι σε αδυναμία να δράσει.

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...