παρακαλώ περιμένετε...

ΑΡΧΗ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ

  • moisture666 @ 01.12.2012 12:20
    ωρε κριαρ, ωρε κριαρ...τι ειν αυτα που γραφς?!!
    πος ποσειδων μπορεις να χεις στου γενεθλιου χαρτ?!!
     
    λοιπον..οταν εχεις δ.ποσειδωνα συνοδο με γενεθλιο αρη ειναι η εποχη που δεν μπορεις να βασιζεσαι σε τριτους.
    υπαρχει κινδυνος να εμπλακεις σε υποθεσεις τριτων κ μαλιστα χωρις να υπαρχει ουσιαστικο κερδος για σενα.
    συχνα πληρωνεις τα δικα τους σπασμενα, ενω εκεινοι βγαινουν λαδι.
    το συμαντικοτερο προβλημα που σου δημιουργειται ειναι η διαστρεβλωση
    της αληθειας, τοσο για τις αξιες που εχεις στη ζωη σου, οσο κ για τις
    ικανοτητες σου.
     
    με δ.ποσειδωνα σε τετραγωνο με γενεθλια αφροδιτη(τελευταιες μοιρες
    ταυρου η' πρωτες διδυμου?!) οι πιο σημαντικες περιπτωσεις λαθων, ως προς
    τις σχεσεις σου, ειναι να ερωτευθεις εναν ανθρωπο ο οποιος δεν
    ανταποκρινεται ουτε στο ελαχιστο στις δικες σου προσδοκιες.
    το χειροτερο, ειναι να εγκαταλειψεις μια σιγουρη σχεση(ρε μπας κ εισαι παντρεμενος/η?!!) για αυτην.
    συναισθηματικο κομφουζιο.
     
     
    με λιγα λογια, κριαρ....γραψου σε κανα γυμναστηριο ριξε καμια μπουνια
    στο σακο του μποξ γιατι απο γκομενικα ειναι να σε κλαιν οι ρεγκες!
     
     
    καλημερα, καλο μηνα κ καλως ηρθες!
     
     
     
     
     
     
  • asdfy @ 01.12.2012 16:03
    Συγνωμη διελευση εννοουσα..Μου εκανες την καρδια περιβολι....χαχα οχι δεν ειμαι παντρεμενη σχεση ειχα και χωρισα!!Η αφροδιτη μου ειναι στης πρωτες μοιρες των διδυμων και ο Αρης στης πρωτες του ιχθει σε τετραγωνο μεταξυ τους στον γεν.χαρτη .Με τις συγκεκριμενες οψεις τελειωσα και ξεκινησα κατευθειαν μια σχεση με ολα τα παρατραγουδα!!Βεβαια ετρωγα κατακεφαλα και τον κρονο σε αντιθεση με ηλιο και Ερμη.Δηλαδη οταν με το καλο φυγει ο ποσειδωνας απο την Αφροδιτη μου σε 1 χρονο και κατι θα ξυπνησω και θα πω γιατι ειμαι εδω??Η θα ξυπνησω νωριτερα?Εχω ακουσει επισης οτι αυτη η οψη σχετιζεται και με την απατη η αυτου που δεχεται την διελευση η του συντροφου του!!Γιατι να με κλαινε οι ρεγκες τοσο χαλια θα γινουν τα πραγματα?????χαχα YΓ.Σευχαριστω moisture που ασχοληθηκες μαζι μου ¨) καλως σας βρηκα
  • moisture666 @ 02.12.2012 19:25
    Κριαρ καλησπέρα!
     
    Συγγνώμη ,κ εγω για διελευσεις  έγραψα!
    Δώσε γενέθλιο να σου την κάνω...κάμπο!
    Αν έχεις κ καμια σελήνη πάλι σε μεταβλητό......θηλυκός τατσοπουλος θα είσαι!
    Ή μήπως σε λένε πετρουλα;!
    Δες(γράψε αν θες) τι γενεθλιες όψεις κανει ο ποσειδωνας σου με τους προσωπικούς πλανήτες σου κ εμείς ,εδω είμαστε!
     
    Οπως κ να εχει χρειάζεται να προσεχεις δυο φορες με αυτές τις οψεις(Αφροδίτη,Άρη με διελαυνων ποσειδωνα).
    Αν μάλιστα υπάρχουν παρόμοιες όψεις κ στο γενέθλιο..ακόμα πιο δύσκολα.
    Αν όχι...παρατραγουδα(με ή χωρίς Αννιτα) δεν θα έχεις.
     
    Εσυ,πάντως,έχεις καργα ποσειδωνα.
  • psarina77 @ 02.12.2012 19:42
     την προηγούμενη σχέση σου τη χώρισες εξαιτίας της καινούριας ή προηγήθηκε ο χωρισμός? Πες μας όμως και τους οικους που βρίσκονται οι πλανήτες αυτοι?
  • asdfy @ 03.12.2012 12:47
    Καλημερα.....Λοιπον την ημερομηνια γεννησης την εχω στο προφιλ μου ξερω οτι εχω σεληνη στον καρκινο αφροδιτη στους διδυμους 2 οικο και αρη στους ιχθεις στον 11 οικο με καθε επιφυλαξη γιατι η ωρα γεννησης μπορει να μην ειναι και η σωστη .moisturie σευχαριστω απο περιβολι καντη μου καμπο δεν πηραζει χαχα αλλωστε κριαρ ειμαι αντεχω χαχα!!ο ποσειδωνας εχει τριγωνο με τον δια μου και χιαστι με τον κρονο και την σεληνη μου την εχω στον καρκινο

    Prasina 77 Χωρισα οταν ειχα γνωρισει ηδη τον επομενο χωρις να εχω προχωρησει σε σχεση απλα μιλουσαμε..και με εναν τσακωμο με τον πρωην χωρισαμε και μπηκα κατευθεια σε αυτη την σχεση

    και πιο αναλυτικα





    Ήλιος
    Κριός 26° 32' 03"
       12




    Σελήνη
    Καρκίνος 00° 51' 41"
         3



    Ερμής
    Κριός 24° 37' 33"
       12



    Αφροδίτη
    Δίδυμοι 03° 48' 43"
         2



    Αρης
    Ιχθείς 04° 05' 10"
       11



    Δίας
    Κριός 07° 04' 23"
       12



    Κρόνος
    Καρκίνος 12° 58' 49"
         3



    Ουρανός
    Σκορπιός 00° 37' 09" R
         7



    Ποσειδώνας
    Τοξότης 11° 29' 46" R
         8



    Πλούτωνας
    Ζυγός 07° 22' 50" R
         6



    Χείρων
    Κριός 24° 07' 24"
       12



    Λίλιθ
    Ιχθείς 07° 55' 22"
       11



    Β. Δεσμός
    Τοξότης 01° 18' 49"
         7



    Κλήρος Τύχης
    Καρκίνος 03° 42' 26"
         3



    Βέρτεξ
    Ζυγός 12° 52' 12"
         6
     

    Θα επιβιωση αυτη η σχεση?τι λετε?

    ΥΓ.Σας ευχαριστω δεν περιμενα να ασχληθειτε με την τρελη περιπτωση μου και περιμενω με ανηπομονησια....

     
  • psarina77 @ 03.12.2012 17:08
    κοιτα, είχες έναν κρονο τον τελευταίο χρόνο φάτσα κάρτα απέναντι από τον ήλιο σου. Αρα τα ξεκαθαρίσματά σου και εσύ τα έκανες...
    Από την αλλή, το τετράγωνο αρη-αφρο σε τ- τετράγωνο με β.δεσμο σου το ξέσκισαν οι εκλειψεις δυο χρόνια τώρα στις πρώτες μοιρες των μεταβλητών.
    Εγω θα έλεγα με τη διέλευση ποσειδώνα να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά στις σχέσεις σου μη φας κανένα παραμύθι. Εχεις και μια εμπλοκή λίλιθ εκεί να μην ξεχνάμε.
    Οσο για τη σχέση, το να φοβόμαστε και να σταματάμε να ζήσουμε κάτι αν το θέλουμε πολύ λόγω των διελεύσεων δεν έχει νόημα. Με αυτή τη λογική πάντα κάποιος πλανήτης θα περνάει από κάπου. Αν θες να να ζήσεις τη σχέση αυτή κάντο και έχε απλά το νου σου και μακάρι όλα να πάνε όπως τα ονειρεύεσαι!!...

     
  • asdfy @ 03.12.2012 22:05
    Σ'ευχαριστω Psarina77 εχεις δικιο ετσι ειναι απλα ζουμε το τωρα...απλα οντως ειμουν σε συγχυση για ενα διμηνο περιπου οχι ολο το διαστημα που εκανε οψεις ο ποσειδωνας και αναρωτιομουν αν μετα που θα μου κατσικωθει ο ποσειδωνας για 1 χρονο και.. θα ειμαι παλι ετσι (η θολουρα ξερεται )η θα ειμαι τρεις λαλουν και δυο χορευουν και θα τα βλεπω ολα ιδανικα..
  • psarina77 @ 03.12.2012 22:43
    δε νομίζω οτι θα ξεμπερδέψεις με τον ποσειδώνα σε ένα χρονο, έτσι απλά. Ουτε και εγώ φυσικά που κάνει τετράγωνο με τον ωροσκόπο μου..είναι βασανιστικά αργός ο ποσειδώνας...οπότε μάλλον και οι δυο μας θα τα βλέπουμε μια έτσι και μια αλλιώς...
    Με δεδομένο αυτό συνεχίζουμε τη ζωή μας και ευχόμαστε μέσα στη θολούρα να έχουμε και διαστήματα διαύγειας!!!! good luck!!!
  • moisture666 @ 03.12.2012 23:05
    ειναι καπως η σχεση σου με τον ποσειδωνα στο γενεθλιο.
    εκτος απο το τετραγωνο αφροδιτης-αρη, η σεληνη στα ορια
    διδυμων-καρκινου(δεν εισαι σιγουρη για την ωρα γεννησης) εχεις κ
    αφροδιτη αντιθεση ποσειδωνα κ αρη τετραγωνο ποσειδωνα(γενεθλιος χαρτης).
    ενω τωρα...εχεις απο διελευση ποσειδωνα τετραγωνο με γ.αφροδιτη κ συνοδο με γ.αρη
    οπως σου εγραψα αν αυτα που βιωνεις στη παραπανω διελευση υπαρχουν ως
    υποσχεση στο γενεθλιο χαρτη σου τοτε χρειαζεται να δωσεις πολυ προσοχη
    στις σχεσεις κ ακομα μεγαλυτερη στο θεμα χρηματων.
    (αφροδιτη συνοδος με ακμη 2ου)
     
     
     
    αν ειναι σωστη η ωρα γεννησης τοτε  μαλλον εισαι διασπαστικη στις σχεσεις σου.
    (ουρανος πανω στην ακμη 7ου κ σε αντιθεση με τον ηλιο(κ τον ερμη)).
    ο ανθρωπος αμφισβητειται εξαιτιας του προκλητικου κ ασυμβιβαστου τροπου που θελει να ζει.
    στις σχεσεις σου τους συντροφους , πολυ γρηγορα, τους βλεπεις ως φιλους.
    το προβλημα του ειναι γιατι δεν τον καταλαβαινουν οι αλλοι.
     
     
     
    υπαρχουν 2 Τ-τετραγωνα
    1)κρονος πανω στην ακμη 4ου(δυσκολιες στο σπιτι απο τα πρωτα χρονια,μαλλον σκληρος μπαμπας) κ αντιθεση δια πλουτωνα(ακριβειας).
    αργοπορημενη εξελιξη κ μετα απο κοπιαστικες προσπαθειες.
    ειδικα το παρορμητικο σταυρο... το ατομο λογω των περιστασεων ωθειται
    να κανει πραγματα παρα τη θεληση του, οπως να υπομενει αλλα κ να
    σκληραινει τη συμπεριφορα του.
     
     
    2)αρης τετραγωνο με αφροδιτη(σε αντιθεση με)-ποσειδωνα.
    ο ανθρωπος αισθανεται δυναμικος, ανταγωνιστικος κ ριψοκινδυνος με οχι παντα ευχαριστα αποτελεσματα.
    ενα μεγαλο μερος της νοητικης κ σωαματικης ενεργειας ξοδευεται σε λιγοτερο χρησιμες δραστηριοτητες.
     
     
    καλο βραδυ
    (εχει προκυψει δουλεια κ ετσι η συνεχεια(το θαψιμο)μαλλον αυριο.)
  • asdfy @ 04.12.2012 15:47
    Γεια σας και παλι..moisture δεν ηξερα οτι εχω ποσειδωνα σε οψη με αφροδιτη κ αρη νομιζα δεν εχουν τοσο μεγαλη ανοχη οι οψεις(οποτυε πραγματικα θελει προσοχη)!Ειναι αληθεια οτι ενω εχω υπομονη σαν ανθρωπος αλλα οταν μου τελειωνει φευγω απο της σχεσεις.Psarina77 δηλαδη πρεπει να απομακρυνθει ο ποσειδωνας εντελως για να δουμε τι αφησε..και απο οτι καταλαβα.Με την σχεση μου περναμε πολυ ομορφα και λεμε να το προχωρησουμε λιγο παρακατω οποτε θα δειξει!Η λιλιθ τι θα μπορουσε να μου βγαλει δηλαδη απο αυτη την οψη?Απο οτι καταλαβα ο ποσειδωνας σε κανει θυμα και οχι θυτη μιας καταστασης(και εγω νομιζα ειμουν ο θυτης οταν χωρισα χαχα)πλακα κανω!Περιμενω με αγωνια το "θαψιμο" μπορω να ακουσω τα παντα σαν κριαρ χτυπηστε
  • psarina77 @ 04.12.2012 16:32
    ο ποσειδώνας σε κάνει είτε θύτη είτε θύμα. Οπως και να χει ζησ'το στο φουλ. Μήπως αναρωτίεσαι αν ζεις ένα όνειρο??? Ρομαντικά και τρυφερά, πολύ καλό για να είναι αληθινο? Τα κάνει και αυτά ο άτιμος...
  • Journey @ 04.12.2012 16:47
    @ asdfy: Κατά το σύνηθες, οι ανοχές για τα τετράγωνα είναι σε συγκλίνουσες όψεις ως και 7 μοίρες και σε αποκλίνουσες ως και 6 μοίρες αν και αρκετοί όπως ο Frawley τεκμηριώνουν και εφαρμόζουν το ότι σε απόκλιση άνω των 3 μοιρών , οι πλανήτες δεν έχουν πλέον μνήμη της όψης.
    Πριν φτάσουμε δε στην ανάλυση των όψεων ( μέσα στις ανοχές) συνήθως τελειώνουμε με τις πλανητοθεσίες.
    Πέρα από διάφορα τσιτάτα, αξίζει - και χωρίς να ελέγξεις την όψη να σκεφτείς μερικά πράγματα:
    Η Αφροδίτη σου και ο Άρης σου θέλουν διαφορετικά πράγματα και αυτό, ενδέχεται να σημάνει διάφορα και οπωσδήποτε όχι προς "θαψιμο" Ο Ποσειδώνας από μόνος του δεν μας κάνει ούτε θύτες ούτε θύματα αλλά σε κάθε του "συμμετοχή"σε ένα ωροσκόπιο δίνει τη δική του διάσταση που άλλες φορές είναι εξέχουσα και διακριτή και άλλες όχι.Το γενικό πλατύασμα και η χασμωδία απόψεων από τη μια και από την άλλη η ελάχιστη ώρα που μπορώ να διαθέσω δεν μου επιτρέπουν να καταλάβω τι ακριβώς, ρωτάς.
    Αν η ερώτηση αφορά τη διάρκεια μιας σχέσης που άρχισε με επίδραση διέλευσης Ποσειδώνα , θα σου πω οτι δεν είναι η ερώτηση αυτή που μπορεί να σε διαφωτίσει σχετικά με....με τι?
    Σε ενδιαφέρει αν θα πάει καλά η σχέση σου, σε ενδιαφέρει "κάτι" γενικά και αόριστα ή τι?
  • Journey @ 04.12.2012 16:59
    Να συπληρώσω οτι οι ανοχές που ανέφερα αφρούν γενέθλιο και πλανήτες.
    Αν στους πλανήτες μετέχουν και εξωκρόνιοι, ακόμα και στο γενέθλιο, οι ανοχές, θα ήταν καλό να είναι μικρότερες κι αυτό επειδή ο εξωκρόνιος δεν δίνει ατομικό γνώρισμα αλλά χρωματίζει ή επηρεάζει ή οξύνειή αμβλύνει γνωρίσματα και επιδράσεις των προσωπικών.
    Φυσικά για διελέυσεις, οι ανοχές είναι πολύ μικρότερες.
    Στο γενέθλιο, αν στις όψεις μετέχουν και σημεία, τότε μιλάμε για 1,5-2 μοίρες.
  • Journey @ 04.12.2012 17:26
    Α. και όταν λέω οτι Άρης σου και Αφροδίτη σου θέλουν διαφορετικά πράγματα εννοώ πως ό,τι θέλει ο μεν, το μισεί η δε και τούμπαλιν * φαντάζομαι με την λίγη μη ποσειδωνιασμένη μου φαντασία οτι μεταξύ κριαροερμήδων και το λάθος ή η παράλειψη ερμηνεύται με το σωστό τρόπο, επομένως, εντάξει *
  • moisture666 @ 04.12.2012 18:45
    δυο λογια κριαρ...
    οσο περισσοτερο κρονο σου ριχνει, σε ευνοικες οψεις, ο Αλλος σε προσωπικους πλανητες σου, τοσο το καλυτερο.
     
    καλη τυχη κ μακρια απο ποσειδωνα φιλε!
  • asdfy @ 04.12.2012 18:50
    Σ'ευχαριστω jurney δεν ηξερα πως λειτουργουν οι ανοχες νομιζω οτι με διαφωτισες..Γενικα μιλαω ηθελα να αναπτυξουμε αυτο το θεμα και εφοσον χωρισα και μπηκα σε αλλη σχεση με αυτες της οψεις θα ηθελα να ξερω καποια πραγματα πως λειτουργουν εχω διαβασει οτι οντως μπορεις να εχεις τον ρολο του θυτη η του θυματος..και επειδη θα εχω αυτες της οψεις απο το 13 και για μεγαλο χρονικο διαστημα να μην ξερω και εγω το κριαρ χωρις πλακα παντως με το που εκανε οψη ο ποσειδωνας με αφροδιτη και αρη χωρησα..Psarina77 Το θεμα ειναι να το ζησω τωρα το πως θα καταληξη ειναι οντως αλλο θεμα..

    ΥΓ.Συγνωμη που ειμαι καπως ασχετη αλλα με την αστρολογια ασχολουμε τα 2 τελευταια χρονια και εχω πολυ διαθεση να μαθω μεσα απο αυτη
  • asdfy @ 04.12.2012 19:15
    Οποτε το επομενο βημα moisture ειναι να κανω μια συναστρια
  • Journey @ 04.12.2012 20:32
    Υπάρχουν λέξεις - κλειδιά καλώς ή κακώς διαδεδομένα για τους πλανήτες αλλά μακριά από μένα οι αφοριστικές αποδόσεις , αν θέλεις, κράτα τους  βέβαια, όλα είναι θέμα επιλογής σε ένα κόσμο που προδιαγράφεται από τα  αστέρια :- P
    Η σφαίρα του Ποσειδώνα δεν είναι απλή όπως απλή δεν είναι καμμία επίδραση. Ούτε μονοδιάστατη βέβαια.
    Τι θα πει θύμα? Κι εγώ αν το θέλεις αισθάνομαι έτσι αρκετές φορές παρ όλο που δεν έχω Ποσειδώνα.
    Επομένως, αυτό που έχει σημασία είναι να καθοριστεί τι εννοεί ο καθένας μας θυματοποίηση.
    Εγώ μπορεί να είμαι πολύ προσκολλημένη σε υλικά δεδομένα ή σε λογικά δεδομένα - να σκέφτομαι με μαθηματικό -τετράγωνο τρόπο και οτιδήποτε έρχεται κόντρα σ αυτό να το εικάζω ως θυματοοποίησή μου.
    Εσύ πάλι, να εννοείς κάτι διαφορετικό.

    Ένας τρίτος - μακριά από μας αυτό, μπορεί να τρώει ξύλο από τον άντρα στο σπίτι και να νιώθει οτι αυτό, είναι εκδήλωση ερωτικού ενδιαφέροντος εκ μέρους  του ή να τρώει παραμύθα και να θεωρεί οτι ο άλλος είναι ο πρίγκηπας του παραμυθιού.
    Αν βάλεις και το δικό σου ορισμό περί θύματος, ποιον θα
    θεωρούσες περισσότερο ποσειδωνιασμένο?
    Το ότι κάποιος δεν ζει νηφάλια
    είναι ζήτημα του Ποσειδώνα - συνήθως.Η έλλειψη παραδοχών για  το άσχημο, το σκληρό, η έλλειψη δεσμών με αυτό που "είναι" και όχι με αυτό που θα θέλαμε να είναι, οι ουσίες, η αιωρήσεις και η αδυναμία να πατάει κανείς στα πόδια τουμ να αποδέχεται ευθύνες κλπ είναι συνήθως ζήτημα ποσειδώνα ( μιλάω για τις κακές επιδράσεις). Η καταφυγή στα μη καθημερινά καιμη  εγκόσμια.Η επιπολαιότητα μπορεί να είναι όμως επίδραση πολλών. Το ίδιο και η έλλειψη ικανότητας κριτικής και διαχωρισμού του ψεύτικου με το αληθινό αν και πάλι εδώ ο Ποσειδώνας είναι πολύ ύποπτος.
    Πάμε όμως
    λίγο στη διέλευση.Ο Ποσειδώνας είναι σημαντικός για το ωροσκόπιό σου.
    Τον Ποσειδώνα τον καταλαβαίνεις από κούνια.Μία διέλευση Ποσειδώνα μπορεί
    να οδηγήσει σε σχέσεις που τις βλέπουμε με τα ροζ γυαλιά, αλλά όχι σε
    έναν χωρισμό απαραιτήτως.Άρα? άρα υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.

    Μία  διέλευση Ποσειδώνα και όψεις του με πλανήτες που δεν είχαν δεχθεί πιο  πριν την επίδρασή του, είναι μάλλον πιο συνταρακτική παρά σε κάποιον που τον έχει ήδη, με ένα λόγο, εγώ που ο Άρης και η Αφροδίτη μου αλλά και η Σελήνη μου και ο Ήλιος μου κλπ κλπ δεν ξέρουν τον Πόσει, δεν έχουν  γνωρίσει το τι μπορεί να κάνει, θα σοκαριστούν σε μια του διέλευση, εσύ, είσαι κάπως " ο πνιγμένος δεν το φοβάται το νερό"
    Μιας και είπα για
    νερό, δεν φαντάζεσαι πόσο νερό κρύβεις....." Ρίξτε θάψιμο, είμαι Κριάρι,
    αντέχω" .Ποιο Κριάρι λέει κάτι τέτοιο??? Κανένα. Ή,. κανένα που
    αντιπροσωπεύεται από ιδιότητες που αποδίδονται στον Κριό, δηλ fiery
    ..Αυτή η φράση ανήκει στο νερό.Η Φωτιά θα έλεγε " χτυπάτε, αντέχω". Το θάψιμο όμως θα την έβγαζε από τα ρούχα της

    Το νερό αντέχει το θάψιμο. Η Φωτιά θα τα κάνει όλα φουτάνα και μόνο στη  σκέψη του θαψίματος και έστω για αστεία και καλοπαροαίρετα.Ξαναδές τους
    πλανήτες σου, σκέψου πόσο φλέγμα κρύβεις και μετά το συζητάμε
    Πι.Ες. Οι Αφροδίτες μας κάνουν σύνοδο ( που σημαίνει οτι και η δικιά μου

    δέχεται Ποσειδώνα αλλά σου βγάζω τη γλώσσα και σου λέω, "ε, καί?" )

    Η Αφροδίτη σου την κάνει τη δουλειά, είναι ύποπτη και δεν έχει πρότερο
    έντιμο βίο.Εδώ  και καιρό γεύεται μια κεντρόφυγη δυναμική, κάτι που της
    λέει "εξελίξου, φύγε, γνώρισε" και αυτήν η κεντρόφυγη δυναμική λέγεται
    εκλείψεις στην 0-3 του άξονα Διδύμων - Τοξότη.Όχι οτι από μόνη της θα
    είχε ποτέ πρόβλημα να το κάνει, αντιθέτως.
    Στο βάθος όμως σε τσιμπάει με μια ενοχλητική καρφίτσα που σου λέει " γιατί μπλέκεις τόσο στα βαθειά?"
    Επαναστατεί στον έρωτα άνευ όρων, δεν είναι φτιαγμένη για κάτι
    τέτοιο.Είναι φτιαγμένη να τσιλιμπουρδίζει και να επικοινωνεί και να
    χαίρεται.Είναι μια Αφροδίτη με τα έτσι της και τα αλλιώς της που πρέπει να επιδρά σε  μια ένα άτομο με αρκετές ανάγκες νερού και είναι , κλάφτα.
    Επαναστατεί στον έρωτα άνευ όρων, δεν είναι φτιαγμένη για κάτι
    τέτοιο.Είναι φτιαγμένη να τσιλιμπουρδίζει και να επικοινωνεί και να
    χαίρεται.Είναι μια Αφροδίτη με τα έτσι της και τα αλλιώς της που πρέπει να επιδρά σε  μια ένα άτομο με αρκετές ανάγκες νερού και είναι , κλάφτα.
  • Journey @ 04.12.2012 20:33
    Ό,τι νάναι ...το κείμενο βγαίνει σεντόνι, επαναλαμβάνεται και η τελευταία φράση, αυτή η java χρειάζεται τον Κρόνο της..
  • moisture666 @ 04.12.2012 20:57
    "Μάι
    διέλευση Ποσειδώνα και όψεις του με πλανήτες που δεν είχαν δεχθεί πιο
    πριν την επίδρασή του, είναι μάλλον πιο συνταρακτική παρά σε κάποιον που
    τον έχει ήδη, με ένα λόγο, εγώ που ο Άρης και η Αφροδίτη μου αλλά και η
    Σελήνη μου και ο Ήλιος μου κλπ κλπ δεν ξέρουν τον Πόσει, δεν έχουν

    γνωρίσει το τι μπορεί να κάνει, θα σοκαριστούν σε μια του διέλευση"
     
    "Πι.Ες. Οι Αφροδίτες μας κάνουν σύνοδο ( που σημαίνει οτι και η δικιά μου

    δέχεται Ποσειδώνα αλλά σου βγάζω τη γλώσσα και σου λέω, "ε, καί?" )"
     
    τα εχεις μπερδεψει...σταθερα τα μπερδευεις!
     
     
    απλα το κριαρι ειναι ποσειδωνιασμενο στις σχεσεις του(αρης-διεκδικω, αφροδιτη-δεχομαι) αλλα  κ με ενα ουρανο(σε αντιθεση με ηλιο βεβαιως-βεβαιως) στην ακμη 7ου τα κανει μπουρδελ@!
    ο ενας η ανωτερη οκταβα της αφροδιτης(αυτοθυσια) με τον αλλο που ειναι αντισυμβατικος-ανεξαρτητος-διασπαστικος...ΔΕΝ κανουν χωριο.
    οι δυο αυτοι εξωκρονιοι σε συνδυασμο με αρη τετραγωνο αφροδιτη(δεν ειναι εφικτο να ισορροπησεις τον εγωισμο με το συναισθημα) την κανουν σταθερα του γενεθλιου...τη ζημια.
  • Journey @ 04.12.2012 21:08
    Όχι, δεν τα μπερδεύω καθόλου...
    Υπάρχουν οι εξής στατιστικές παρατηρήσεις:
    Σε μια διέλευση τριών "διαδρομών "άλλοι "αντιδρούν" στην 1η και άλλοι στην 3η ( και φαρμακερή)
    Προς το παρόν κάνω το σταυρό μου αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι ..
    Όμως, το τετράγωνο δεν θα ωθήσει σε χωρισμούς , τουλάχιστον από μόνο του και επιμένω σ'αυτό.

    Θα πρέπει να υπάρχουν και άλλα πράγματα.Ας μην αγνοούμε τις εκλείψεις σε
    συνδυασμό με το λαμόγιο τον Ουρανό που όσο νάναι, και από εξάγωνο μπορεί να φέρει μια ανακατωσούρα, ένα κάτι, εκκεντρικός είναι, ό,τι
    θέλει κάνει.
    * Αν θέλεις πάνως να είσαι ένα καλό Κριάρι του Ποσειδώνα, θα
    λατρέψω αν μαζί με το χάρτη σου δώσεις τα events - δηλ τις ημερομηνίες
    των 2 γεγονότων, του χωρισμού και της νέας σχέσης.

    Αν θέλεις ένα απλό σκονάκι για σχέσεις, πάρε αυτό αν και ψιλοντρέπομαι
    για την απλοικότητά  του, αλλά ας δούμε τα χονδικα πρώτα και
    βλέπουμε...( μιάμε για πολύ περίληψη
    )
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/29088.html
    Αν θέλεις συναστρία με
    αστεράκια, καρδούλες και γιρλάντες  και άλλα διακοσμητικά, βαλε τους
    χάρτες σου εδώ

    http://www.world-of-wisdom.com/02_software/lovers.htm

    Αν θέλεις να χτυπήσεις το ( Κριαρο)κεφάλι σου στον τοίχο θα σου πω να
    περιμένεις, ο Πλούτωνας αργεί ακόμα να κάνει τετράγωνο με τους Ήλιους
    μας.Τότε θα είναι ο σωστός καιρός.

    Η παρηγοριά? Μαζί θα το περάσουμε ( ίδιες μοίρες κι εκεί )Ελπίζω να μην
    έχω ανοσία στην Αφροδίτη μόνο και ο Ήλιος μου θα πάθει τον τάραχό του.
    Παίρνω αντιβίωση ( είναι πολύ καλή, λέγεται Kronos him self ) και
    λαμβάνω τα μέτρα μου
     
  • asdfy @ 04.12.2012 22:45
    Τελικα εχω να μαθω πολλα ακομα απο εσας journey Η αληθεια ειναι οτι αγαπαω σαν ψαρι(αρης)καρκινος(Σεληνη)κατι απο νερο..ειμαι αρκετα ευαισθητη!Αλλα εχω και μια ανησυχη φυση οταν δεν παιρνω αυτο που θελω απο συναισθημα και ενταξει μεταξυ μας ειναι παιχνιδιαρα η αφροδιτη μου !!moisture ετσι οπως το λες μπουρδε@@ ο ουρανος σε οψεις(με ηλιο ερμη)κανει μεγαλη ζημια μπορω να φερω τα πανω κατω σε μια στιγμη!!Απλα πιστευω οτι δεν εχω παρει την αγαπη που θελω για να παραμεινω σε μια σχεση και δινω αρκετα!χωρισμος 03-05 νεα σχεση 08-05
  • asdfy @ 04.12.2012 23:00
    jurney  πολυ ωραιο το αρθρο σου απλο και κατανοητο εχω αρκετη δουλιτσα να κανω τωρα και εφοσον δεν σε επηρεασε εσενα ο ποσειδωνας ακομα δεν φοβαμαι τιποτα χαχα..Ο πλουτωνας αργει ακομα μην τον μελετας μακρια απο εμας!!!Εδω θα ειμαστε και θα τα λεμε μεχρι τοτε..
  • Journey @ 04.12.2012 23:10
    @asdfy: Ευχαριστώ πολύ για τις ημερομηνίες...
     
    Όπως λέει και ο μεγάλος W.Liily, LIFE is short, Art long, Experience not easily obtained, Jugement difficult, επομένως, ας μην μένουμε στην επιφάνεια.
    Θα επιμείνω να προσέξεις και να μελετήσεις την Αφροδίτη σου για πολλούς λόγους.
    Το σύνολο είναι πάντοτε καλό, αλλά οι παραφωνίες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και τελικά, δίνουν αυτό το "κάτι" το ιδιαίτερο που είναι ταυτόχρονα ταλαιπωρία αλλά και γοητεία.Αν είχες μια Αφροδίτη στον Ταύρο, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά για σένα έστω και αν όλα τα γεγονότα στη ζωή σου πανομοιότυπα.Μετά από μυριάδες πράγματα που έχουν λεχθεί , από τη Λίλιθ ως τον Πόλλους και από τον Χείρωνα ως τους υποθετικούς πλανήτες ( ναι, υπάρχουν και υποθετικοί πλανήτες ) οι πλέον κορυφαίοι αστορλόγοι τη μελετούν από την αρχή...Θυμήθηκα τώρα το εξής : Venus can bring trouble, Venus can bring pain and confusion...Πρόσεξε, δεν το λέω για σένα , ούτε για το χάρτη σου που ακόμα δεν είδα ( ναιιιιιι, LOL) ούτε για όσα έζησες πρόσφατα, αλλά θέλω να τονίσω οτι θα ήταν καλό να μην αγνοούμε τα βασικά πριν περάσουμε στους ωκεανούς...παρακολούθησε αυτό αν θέλειςhttp://www.youtube.com/watch?v=rP-3oDCcxB8( το ότι εγώ δίνω ένα τέτοιο link είναι μια ενέργεια που μπορεί να χαρακτηριστέι......συλλεκτική !!!! το ότι εγώ ακολουθώ ( και λατρεύω )την traditional ( φως φανάρι ) αλλά παραπέμπω στον S.Forrest, είναι κάτι που το βλέπει κανείς 1 φορά στη ζωή του ) αλλά , νομίζω, έχει κάτι να πει..
    Enjoy !* Μάλλον θα σε ενοχλήσω με διευκρινιστικές ερωτήσεις όταν δω events, OK?)
  • Journey @ 04.12.2012 23:44
    Με την ευκαιρία ξαναβλέπω κι εγώ το βίντεο και λατρεύω Forrest.
    Δεν είμαι καλά, μάλλον ο Πόσει με χτύπησε ύπουλα και πισώπλατα και δεν το κατάλαβα !!
    Για τιμωρία και εξαγνισμό θα γράψω 50 φορές τα 3 πρώτα κεφάλαια του Valens ( την Ανθολογία )

    c ya tomorrows hopefully
     
  • Journey @ 05.12.2012 21:05
    ίιιου, δεν έχεις ακριβή ώρα γέννησης
    μα...
  • asdfy @ 05.12.2012 22:10
    Γιατι? 7 το πρωι νομιζω με καθε επιφυλαξη..βλεπεις κατι αλλο?
  • Journey @ 05.12.2012 22:35
    Δεν είδα να γράφεις ώρα, είδα να λες οτι δεν είσαι σίγουρη...απογητεύτηκα.Αν θέλεις όμως, κάνε τον εξής κόπο.
    Θυμήσου οτιδήποτε σημαντικό από την παιδική σου ηλικία ως π.χ. τα 28 σου και δοκίμασε να δεις τον προοδευμένο σου χάρτη εκείνες τις περιόδους ( με μια απόκλιση ως και 3 μήνες πριν το γεγονός)
    Βλέπεις δύσκολες όψεις του προοδευμένου σου MC? να ναι, κατά πάσα πιθανότητα, η ώρα είναι σωστή.
     
  • Journey @ 05.12.2012 22:49
    Σε έχω στο τρέξιμο, αλλά όποιος αγαπά, παιδεύει
    Λίγο πριν και η Σελήνη δεν είναι στον Καρκίνο, αυτό με προβληματίζει περισσότερο. Η Σελήνη όπως και άλλα πράγματα που δεν ξέρουμε γιατί είναι δύσκολα - πουυυυυυυ να κάθεται τώρα κανείς να ασχολείται- είναι όμως ό,τι σημαντικότερο για να ξεκλειδώσει ένα ωροσκόπιο.
     
  • asdfy @ 06.12.2012 13:40
    Η σεληνη ειναι σιγουρα στον καρκινο η ωρα παιζει απο 6:30-7:30

    Το προσπαθησα με το προοδευτικο και νομιζω οτι συγκλινη με 7 το πρωι η αληθεια ειναι οτι απο χθες με παιδεψες αρκετα χαχα
  • Journey @ 06.12.2012 21:27
    Η αλήθεια είναι οτι με την αυτή ώρα γέννησης ( 7 το πρωί) η ηλιακή σου επιστροφή για το 2012 είναι άκρως εύγλωττη, την έχεις δει?
  • asdfy @ 06.12.2012 21:55
    Ναι την εχω δει παραγματικα χαλια........
  • asdfy @ 06.12.2012 22:02
    Νομιζω οτι η ηλιακη επιστροφη τα λεει ολα απο μονη της..βεβαια πρροδευτικο και ηλιακο τοξο εχουν εδω και 1 μηνα αφροδιτη συνοδο ηλιο οποτε πιστευω στα καλυτερα απο εδω και περα!!!
  • Journey @ 06.12.2012 22:16
    Γιατί τη χαρακτηρίζεις χάλια?
    * Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ θα ήθελα κάτι άλλο από αυτό που είδα, αλλά ρωτάω από περιέργεια για να δω αν έχουμε πααρτηρήσει το ίδιο πράγμα.
    Το hots είναι βέβαια ο Ουρανός ( όχι μόνο στη θέση της ΗΕ αλλά και σε σύγκριση με το γενέθλιο) και ο Κρόνος.
    Ήλιος-Σελήνη έχουν αποχωρίζουσες όψεις με τον Κρόνο, άρα, κάτι είχε αρχίσει να σκάει και λίγο πριν τα γενέθλιά σου.
    Α, και μια άλλη μου ερώτηση - αν επιτρέπεται βέβαια. 2-3 χρόνια πριν τι έγινε που θα το χαρακτήιζες σημαντικό?
  • asdfy @ 06.12.2012 22:32
    Εγω μια απλη παρατηρητρια ειμαι δεν ξερω τοσα πολλα ξερω ελααχιστα πραγματα..το οτι ο ποσειδωνας παιζει σε πολυ σε αντιθαση τετραγωνο και συνοδο με αφροδιτουλα και αρη ο κρονος ειναι σε αντιθεση ακριβειας με τον ηλιο και σιγουρα ενα διμηνο πριν απο τα γενεθλια μην πω πιο πολυ ολα σκατ@ Πριν 2,5 χρονια ερωτευτηκα πολυ τον ανθρωπο που ειμουν μαζι του και πριν 3 εχασα εναν δικο μου ανθρωπο!!
  • Journey @ 06.12.2012 22:39
    Λυπάμαι για την απώλειά σου και εύχομαι να βιώσεις πολλά που θα γεμίσουν κενά και θα σου δίνουν δύναμη
  • asdfy @ 06.12.2012 22:50
    Σευχαριστω jurney παντα οι απωλεια καποιου δικου μας ανθρωπου ειναι τραγικη αλλα συνεχιζουμε το ταξιδι της ζωης με ολα τα καλα και τα ασχημα.Και πλεον δεν στεναχωριεμαι τοσο οπως παλια για βλακειες  το μονο που θελω ειναι η υγεια των δικων μου ανθρωπων!!
  • Journey @ 06.12.2012 22:50
    Καθώς εντόπισα το "hot" διάστημα, θα λάβω το θάρρος να προχωρήσω λίγο για τα εξής:
    Ο μεγάλος σου έρωτας με τον άνθρωπο που χώρισες αρχές Μαϊου ήταν σημαντικός αλλά τελείωσε τόσο ξαφνικά για 2 κυρίως λόγους.
    1) μια εποχή σου έκλεισε οριστικά και ανεπιστρεπτί/
    2) Το ζησες , το φχαριστήθηκες και ταυτόχρονα πέρασες  έντονες
    καταστάσεις που πλέον, πρώτα ασυνείδητα και πλέον συνειδητά δεν θέλεις
    να  ξαναζήσεις ( αυτού του τύπου)Το έντονο παραμένει ως κάτι που
    επιθυμείς αλλά το θέλεις με εντελώς άλλο τρόπο και έτσι θα είναι.

    * Ναι, θα συμφωνήσω, η έλευση του προοδευμένου ήλιου από τη θέση της
    Αφροδίτης είναι φυσικά πολύ σημαντική και αρκετές φορές, τη μεγαλύτερη
    επίδραση τη δίνει όταν η όψη αρχίζει να γίνεται αποχωρίζουσα (
    παραμένοντας μέσα σε 1 μοίρα όμως) όπερ σημαίνει, τα καλύτερα
    έρχονται.Και έχοντας το ενδιαφέρον να δω τα καλύτερα που θα έρθουν,
    έριξα μια ματιά στην ΗΕ σου του 2013.
    Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά αν το
    κάνεις , μια ματιά - ακόμα και για ένα Κριάρι θα είναι αρκετή
  • Journey @ 06.12.2012 22:59
    A, ναι, χρωστάω και τη δική μου άποψη για την ΗΕ του 2012.
    Μια τόσο σημαντική χρονιά θα "ήθελα"( θα είμαι ειλικρινής: θα με ευκόλυνε) να δείχνει σύμπτωση του 1ου της ΗΕ και του 1ου του γενέθλιου αλλά δεεεεεεεν ( το σύμπαν έχει χιούμορ ή θα πρέπει να καλύψω και άλλα κενά μου σε σχέση με τις ΗΕ- φυσικά και πρέπει )Ουσιαστικά είναι μια χρονιά ντουπλ φας λοιπόν, με ακμή ωροσκόπου στον 12ο νάταλ αλλά με εμπεριεχόμενο όλον τον 1ο γενέθλιο.
    Δεν θα ρωτήσω τι σιγόβραζε μέσα σου από το 2011, το ξέρεις καλύτερα, αλλά η θερμοκρασία έγινε βρασμού και μπαμ.
    Εσύ να είσαι καλά να κάνεις και άλλα τέτοια Καθώς είμαι της παλιάς - σκουριασμένης σχολής ναι μεν βλέπω - ή προσπαθώ- τις όψεις στο νάταλ αλλά πάντοτε σε σχέση με το γενέθλιο. Η οποιαδήποτε όχη αν δεν ενισχέυει ή εξελίσσει κάτι του γενέθλιου, μπορεί να επιδράσει αλλά - κατά την ταπεινή μου γνώμη- παροδικά ή light.
  • Journey @ 06.12.2012 23:03
    Διόρθωση:
    ναι μεν βλέπω - ή προσπαθώ- τις όψεις στο νάταλ  * solar *
     
    Για τα υπόλοιπα typos δεν θα κάνω διορθώσεις, επαφίεμαι στην επιείκεια των άλλων και στην εύκολη μετάφραση ( όπως π.χ. όχη=όψη )
     
  • asdfy @ 06.12.2012 23:04
    Ακριβως ετσι ηταν μια σχεση με ενταση που δεν ηθελα πλεον..εννοειται οτι την εχω δει την ηλιακη επιστροφη του 13 χωρις να ξερω αυτα που ξερεις βλεπω οτι ειναι ενθαρρυντικη

    Οποτε μονο τον ποσειδωνα που εχω παρει απο κακο ματι εχω να αντιμετωπισω χαχα
  • asdfy @ 06.12.2012 23:10
    Το "μπαμ" για μενα ειναι κατι που γινεται εκει που δεν το περιμενει ο αλλος χαχα

    Δηλαδη αν ειχα σε ηλιακη επιστροφη σεληνη συνοδο κρονο και δεν ειχα οψη σεληνης κρονου δεν θα με επηρεαζε τοσο πολυ?
  • Journey @ 06.12.2012 23:13
    Ψιλοανανεργός είναι στην ΗΕ του 2013..
  • asdfy @ 06.12.2012 23:18
    Αν και βλεπω οτι στην ηλιακη επιστροφη του 13 θα εχω και μια αντιθεση αφροδιτη ουρανου δεν βλεπω να ηρεμω και να πληττω
  • Journey @ 06.12.2012 23:18
    * Μιλούσα για τον Ποσειδώνα που τον έκανες σάκκο του μποξ τον τσαμένο, φταίει δεν φταίει, αυτόν μπουφλίζεις*
    Για το 2013 τουλάχιστον έχει πρόθεση να σε βοηθήσει. He comes in peace
     
    AN..
    Πολύ γουστάρω ερωτήσεις με ΑΝ , έχουν τη μαγεία τους και ο ωροσκόπος μου δεν μπορεί να αντισταθεί αλλά η δυναμική της προηγούμενης χρονιάς και όσων θα ακολουθήσουν είναι μεγαλύτερη της συγκεκριμένης ΗΕ κατά την άποψή μου.
    Ήταν να πας ένα βήμα παραπέρα και πήγες.
    Δε σου ταίριαζε πολύ και έκανες το σωστό.Ο Κρόνος, στον 7ο της ΗΕ σε αντίθεση με Ήλιο ( που είναι και αυτός σημαντικός για σένα) κλπ θα ήταν πολύ κακός αν δεν έκανες το βήμα
  • Journey @ 06.12.2012 23:22
    Το 2013 έχεις έναν 10ο που μου έδωσε μια μπουνιά στο μάτι και θα χρειαστώ κονσίλερ για να καλύψω τη μελανιά...
    Ένας 10ο που συμπίπτει με όλον τον 12ο και 1ο νάταλ.
    Spring cleaning in long terms ..όχι , πως να πλήξεις.
  • asdfy @ 06.12.2012 23:30
    Οποτε σοφα επραξα Μακαρι να ειχα της γνωσεις σου ζηλευωωωωωωωωωω

    Αντι για εμενα εσυ την εφαγες την μπουνια?? χχαχαχα
  • Journey @ 06.12.2012 23:34
    Ναι, είδες? Η fiery φύση μου μπαίνει μπροστά και προστατεύει τα ....γυναικόπαιδα και τα νερά ( και τα κρυφονερά σαν κι εσένα)
  • asdfy @ 06.12.2012 23:37
    Σευχαριστω φιλη μου την εφαγες την πρωτη εσυ για να μου ερθει πιο μαλακα εμενα η επομενη οχι με τοση δυναμη.. Εγω κρυφονερο??Μην το ξαναπεις αυτο
  • Journey @ 06.12.2012 23:41
    Nταααα Ντάχ...I came to save da universe
    ( που είναι και ο side που γελάει όταν θυμάμαι τον σούπερ Γκούφη )
    Όσο θα σου αφήνω ένα σχόλιο για την ΗΕ του 2013 , δες τα pm σου για μία ερώτηση κριτική και σημαντική so please
  • Journey @ 07.12.2012 00:03
    Σε μία ΗΕ όπου ο 1ος σόλαρ υπερκαλύπτει τον 4ο γενέθλιο μπορεί να έχουμε πολύ σημαντικά πράγματα με ένα μεγάλο εύρος γεγονότων.
    Επιθυμία για εγκατάσταση, σπίτι, και επειδή είναι στον Καρκίνο θα έλεγα και οικογένεια.
    Από την άλλη, αυτές οι επιθυμίες μπορεί, για να πραγματοποιηθούν να σημαίνουν και μια μεγάλης απόστασης μετακόμιση ( π.χ, μένω στη Λαμία αλλά για να έχω όλτα τα παράπανω πρέπει να πάω στην Αλεξανδορύπολη ή στο Ντύσελντορφ"
    Οι απαιτούμενες αλλαγές, μικρές ή μεγαλύτερες θα γίνουν , όσο πιο πολύ θα πιστέψεις οτι θα εκφράσουν κάτι πολύ σημαντικό για σένα , τόσο πιο εύκολα.Αν υπάρχουν εκκρεμότητες εν εξελίξει με οτιδήποτε που αφορά σημαντικά πράγματα της ζωής σου - όχι μόνο επαγγελματικά- θα κλείσουν και με πιθανότητες να σου χαρίσουν επιτυχία. Εσύ όμως περισσότερο αναζητάς την ευτυχία αλλά με τόσο 10ο δεν ξέρω τι θα πρωτοκάνεις.Ενδέχεται να έχεις αρκετές δυσκολίες αλλά θα μπορέσεις να πάρεις αυτό που θα χρειαστέι με το παραπάνω.Θα ήθελα να έχω συγκλίνουσα όψη μεταξύ Άρη και Αφορδίτης - και πάλι αυτές μου οι επιθυμίες αλλά είναι αποκλίνουσα και ο Αφροδίτη περνάει και σε άλλο ζώδιο και οίκο.Το σενάριο που κάνω γελώντας είναι οτι σε βλέπω να παντρεύεσαι χιστουγεννιάτικα και δεν θα προλάβει κανένα να ραφτεί, τόσο ξαφνικά όλα , αλλά αυτά γίνονται μόνο στο χόλυγουντ ( αν και υπάρχει ακόμα ελπίς όσο υπάρχουν Κριάρια που τους ήρθε ο Ουρανός στο κεφάλι και ο ουραν΄ςο σφοντύλι να γίνουν πολλά κινηματογραφικά σενάρια πραγματικότητα)Γεγονός και πάλι είναι οτι δεν θα πλήξεις...και να θυμάσαι οτι θα έχεις μαι πολύ δυνατή διαίσθηση και να μην αφήσεις κανέναν να σου κάνει το άσπρο - μαύρο ή το αντίθετο. Ό,τι νιώθεις, αυτό και θ είναι...Γελάω επίσης επειδή το τυφλοσούρtι είναι να βλέπουμε τον πλανήτη στον 10ο για να συμπεραίνουμε αν θα υπάρχει μεγαλύτερη ψυχολογική χροιά ή έντονη δράση και αυτό το στέλλιουμ μας κάνει να πετάξουμε τα "σκονάκια" στον κάδο των αχρήστων. Ποιος ένας πλανήτης? Μετά τον 3ο σταματάω το μέτρημα.Επειδή αυτός ο Ουρανός μου κατσε πριν ακόμα δω το χάρτη σου και θυμάμαι πολύ καλά οτι για την ΗΕ του 2012 είναι σε θεόστενη σύνοδο με τον solar asc , τον βλέπω εκεί στο μεσουράνημα, να περιμένει χαλαρά τη σύνοδο με τον ΗΕ Ερμή ( που σημαίνει η αιτία και η "αλχημεία" - μεταλλαγή θα δώσoυν ρεσιτάλ) δηλώνω ένθερμη οπαδός και περιμένω νεότερα
  • asdfy @ 07.12.2012 00:18
    Τωρα με ζαλισεςςς...χαχα χριστουγεννιατικα δεν προλαβαινωωωωωω

    Κανονισε να γινει τιποτα χριστουγεννιατικα εσενα θα βαλω να τρεχεις για ολα

    Να περιμενεις νεα μου..με αυτο που μου ειπες παω να κοιμηθω γιατι ειναι σαν να μου επεσε στο κεφαλι 10 κιλα ρυζι 3α και βλεπω αστερακιαα
  • Journey @ 07.12.2012 00:19
    Θα ξαφνιαζόμουν πάντως αν το 2014 σε έβρισκε με τις ίδιες ασχολίες , επάγγελμα, προσωπική κατάσταση.
     
  • Journey @ 07.12.2012 00:21
    Αχ, θα είμαι μπίζυ τρώγωντας μελομακάρονα , στην τελική κάντε το παραμονή πρωτοχρονιάς στο λας βέγκας, θέλεις και επίσημες τελετές τώρα?
    ( νaι, αυτή η Σελήνη στον Καρκίνο θέλει τις κλασσικούρες της )
  • asdfy @ 07.12.2012 00:30
    Δεν ειναι κακη ιδεα τελικα.. Λας Βεγκας γιατι οχι!!!Αντε να δω ποσες αλλαγες θα αντεξω ακομα

    η γυναικα!!Αυτος ο ουρανος δεν με αφηνει σε ησυχια(οχι οτι θελω βεβαια) Παω να ονειρευτω την πρωτοχρονια στο λας βεγκας μην με ξυπνατεεεε

     
  • Journey @ 07.12.2012 00:43
    Όνειρα γλυκά, την κάνω κι εγώ γιατί ο δικός μου 10ο έχει εγείρει τόσες απαιτήσεις που ούτε να μουν ένα κλασσικό αιγοκεράκι..και είμαι ένα πτώμα
    Ες αύριον τα σπουδαία λοιπόν!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...