Καλησπερα modi7...αν ρωτας για τους Τοξοτες,σε λιγο καιρο που φευγει ο Κρονος απο το ζωδιο αυτο θα παρουν μια ανασα αλλα επειδη η κρονια επιρροη συνεχιζεται για 2 χρονια ακομη υπομονη....Φετος οι Τοξοτες εχουν χασει την αισιοδοξια τους και οι Διδυμοι το χαμογελο τους(οι περισσοτεροι)....
Στις διελευσεις γρήγορων πλανητων δίνουμε μικρότερο orb, ενω στη διελευση αργών η ανοχή ειναι +/- 5 μοιρες(συγκλινουσα/αποκλίνουσα).
Μαλλον η δήλωση για 2 χρονια επίδρασης θα έγινε,απο την συγκεκριμενη αστρολόγο πριν λιγους μηνες.
Τελος στα βάσανα του κρονου ,για τους τοξοτες,θα έχουμε κατα προσέγγιση τον 10ο του 2018.
Πρώτη φορά διαβάζω για τόσο μεγάλη ανοχή. . Η πλειοψηφία για διελευση σε γενέθλιο απ ότι ξερω αναφέρεται στο +- 2. Η πηγή σου από που είναι moist?
Αλλά σκέφτομαι ότι κ το + 5 να ισχυει( που δεν νομιζω) μετά από ένα χρόνο θα έχει ξεκολλήσει ο Κρόνος από τις 5 πρώτες μοίρες του Αιγοκερου? Άσε που θα έχει αλλάξει ζώδιο, η επιρροή δεν θα είναι η ίδια και πάει λέγοντας..και όλα αυτά για τις τελευταίες μοίρες των μεταβλητών φαντάζομαι.. Δεν κολλάει..
Εγώ μια πιθανή εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι λόγω θεμελιωδών δυναμ2ψν από τον Αιγόκερω θα βλέπει τον Δία από πτώση και θα κάνει και αντισκια με τοξοτη, οπότε κατά κάποιο τρόπο θα είναι κομματακι "βαρυς" γι αυτούς.
Ρε κουκου ρουκου λιονταρι....τόσα χρονια εδω μεσα,πρώτη φορα διαβαζεις για τετοιο orb?! Με +/- 5 ανοχή.....που θα βρίσκεται ο κρονος τις αρχές Νοεμβρίου του 18;!
Στη 5η μοιρα του Αιγοκερου.
Αρα οι τελευταίων μοιρών τοξοτες....θα τον ρουφάνε ακομα.
Και πάλι δεν απαντάς για τις 5 μοίρες ανοχή, ούτε αναφέρει κάτι το άρθρο. Όσον αφορά στο 20-29 καταλαβαίνεις Κι εσύ ότι το γράφει ακριβώς επειδή διελαυνει ο Κρόνος το 3 δεκαήμερο και θα επηρεάσει περισσότερο αυτούς ανάλογα και τις μοίρες στις οποίες βρίσκεται.
Όχι, δεν έκατσα να ψάξω πότε θα 2χει φύγει ο Κρόνος απ την 5 μοίρα του Αιγοκερου γιατί δεν συμφωνώ μ αυτή την προσέγγιση. Γι αυτό σε ρώτησα κ εννοείται πως δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστ εδώ μέσα.
Δεν νομιζω να ισχύει.. άντε μέχρι 2 μοίρα στον Αιγόκερω να επηρεάζει όσους έχουν πλανήτες στη Τελ των μεταβλητών, όχι μόνο τοξοτη, κ Όχι ιδιαιτέρως σθεναρά.. Η σκέψη για αντισκιες κτλ, που ανέφερα μου κάνει περισσότερο..
Σόρρυ Α..
Μουαχαχαχαχαχαχα!!
Κ ποιος σου έγραψε οτι χρειαζεται να συμφωνήσεις/ουμε με αυτη την προσέγγιση;!
Αν γραψεις Liz Greene orbs στο γκουγκλι θα σε οδηγήσει στους πίνακες που δίνουν την ανοχή(orb) μεταξυ πλανητων, γρήγορων κ αργών.
Οι πίνακες αυτοί, περιέχονται στο astro.com
Μαλλον διαφωνεις....για να διαφωνήσεις!
σορρυ ε.....
Καλησπερα σε ολους!Mois...οχι δεν αναφεροταν η Πατερα συγκεκριμενα για τους Τοξοτες,αναφερθηκε γενικως για την κρονια επιρροη,οταν μπαινει ο Κρονος γενικως,σε οποιοδηποτε ζωδιο,το επηρεαζει 2 χρονια πριν και 2 χρονια μετα!Κι απο προσωπικη εμπειρια αν θελετε το πιστευω και το υποστηριζω!Απο εκει και περα ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει....Οσον αφορα τους Τοξοτες ολοι οσους εχω φιλους δεν εχουν περασει καλα τουλαχιστον τα 2 τελευταια χρονια,αλλοι χασανε τις δουλειες τους κι αλλοι χωρισαν,το αποτελεσμα ειναι το ιδιο:εχουν χασει την αισιοδοξια τους κι εχουν κλειστει στον εαυτο τους!Ο Κρονος σ'επηρεαζει κυριως ψυχολογικα:σε βαραινει ασχετα που στο τελος ωριμαζεις κιολας!Τελος,δεν νομιζω οσοι ειχαν κρονια επιρροη να τους περασε ξωφαλτσα,θα το θυμουνται ακομη...αλλα παραδειγματα ειναι οι Ταυροι και οι Σκορπιοι που κι αυτοι περασαν δυσκολα τα τελευταια χρονια...Να παω και πιο πισω?Οι Ζυγοι και οι Κριοι που ηταν πριν τον Σκορπιο ο Κρονος....Αυτα!Καλο βραδυ!
Αυτο με τις αντισκιες τις πτώσεις κ τις θεμελιώδεις δυνάμεις,....να το κοιταξεις!
ποιες ανοχές κ διελευσεις;!
Οικο ανοχής μας το εκανες!
(Με τόσα ξυδια σημερα το βραδυ....την έμπνευση σου ΔΕΝ την εχω!
Να μας το αναλύσεις!)
Τα άρθρα που βάζεις λενε για την ανοχή μεταξυ πλανητών σε όψη σε γενέθλιο σου ξαναλέω. Δεν γνωρίζεις ότι είναι πολύ μικρότερο το όριο ανοχής διελαυνοντων πλανητών σε όψη με γενεθλιους?
Κρονια επιρροή +2 δεν υπαρχει σε κανένα βιβλιο αστρολογιας ειτε κλασικής ειτε μοντερνας. Κατι αλλο θα ειπε και το μπερδεψες ξεκάθαρα. Οι ανοχες στις διέλευσεις ειναι 2 μοίρες, εχει παρατηρηθεί να δίνεται λιγακι παραπανω στο εξωτερικο. Η Λιζ γκριν που αναφέρθηκε με τον ορισμό της αυθεντίας, δίνει και 13-15 μοίρες ανοχή σε φωτα (γενέθλιο) . Αν αυτο σας εξυπηρετεί χρησιμοποίηστε το. Οταν ασχολιομουν έδινα μάξιμουμ 10 μοίρες ανοχή με τα φώτα σε οψη φύσης συνόδου(γενέθλιο) .
Οn topic :
Αν δεν εχεις βάλει λαθος στοιχεια και εισαι Τοξότης ένας Κρόνος δεν πρόκειται να σου αλλάξει τα φωτα.Για αρχη δεν μας φταιει σε κατι ο πλανητης. Επίσης δεν εχεις καταθέσει τα στοιχεια σου για να γίνει μια σαφή ανάλυση σύμφωνα με τον γενέθλιο σου.
Infernal...για να το λεει η Πατερα κατι παραπανω θα ξερει...κι εχω μαθει να ακουω ατομα που ξερουν τι τους γινεται.Το ειπε οπως ακριβως το εγραψα...Τωρα ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει εδω μεσα!Επισης ειπα οτι μπορει να μην σου φερνει δυσκολιες ο Κρονος αλλα τα 2+ να αφορα το ψυχολογικο κομματι(οπως ειπα πιο πανω σε βαραινει)...Τελος,εγω ξερω λιγα ζωδια που περνανε καλα σημερα η εστω καλυτερα απο αλλα ζωδια κι αυτα ειναι τα ζωδια που δεν αγγιζει ο Κρονος πλεον(συμπτωση?Δεν νομιζω)....Το βλεπω στο περιβαλλον μου!Επισης τον αστρολογικο μου χαρτη τον εχουν δει οσοι ξερουν εδω μεσα...Κι αυτος ειναι μαλλον ενας οποτε μονο ο mois ξερει...????Ε μαλλον...
Shark...(ονομα και πραγμα).....χε!
modi7:Οι Κριοι εχουν κι εναν Ουρανο απο πανω τους που σου φερνει απροσμενα γεγονοτα!Οποτε συνδυασμος Ουρανου(Κριος) και Κρονου(Τοξοτη) μαλλον καλος δεν ειναι...Υπομονη...
πότε τελειώνει αυτό ? είμαι έτοιμη για ηρεμιστικά ..ή για τα βουνά και έχω μπερδευτεί με αυτά που έχετε γράψει βρε παιδιά !!! αλλά αυτοί οι δυο μυθολογικά ( Ουρανός και Κρόνος ) μονάχα τους άλλους έτρωγαν....τι είμαστε εμείς τα κριαράκια δηλαδή για γιουβέτσι ?
Δεν την παρεξηγω την κοπελα πολικε.Και εγω οταν ξεκινησα αστρολογια το 2009 δεν ειχα τις απαραιτητες γνωσεις. Όπου μπορεί ο καθένας.Ο Μιχαλης-Stardome μπαίνει καθόλου?
Μα δεν μιλαω για τις δικες μου γνωσεις Infernal,αυτο λεω τοση ωρα!Ανεφερα κατι που ανεφερε γνωστη αστρολογος....γι'αυτο ναι,συμφωνω,ας βγει ο Πανοπουλος να μας πει την γνωμη του(εαν ειναι παρων)....Ν'ακουσουμε και καποιον που ξερει τι του γινεται...
Εντάξει να υπάρχει και λίγη αυτογνωσία όμως για το που βρίσκεται το επίπεδο γνώσεων του καθενός, γιατί μπαίνουμε και στη διαδικασία και συμβουλεύουμε κόσμο απ όσο βλέπω και με μεγάλη σιγουριά λες και κατ2χουμε την απόλυτη γνώση της αστρολογίας.
Δεν θ αναφερθώ στη κριτική σκέψη καθόλου.. Αλλά οκ ας είμαστε λίγο πιο εγκρατεις και να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν μπούμε σε οποιοδήποτε διαδικασία.
Ναι ειδα κι αυτους που ξερουν και παλι ειπαν την γνωμη τους και τον αδειασατε!!!Ξαφνικα γινατε ολοι αστρολογοι εδω μεσα...αλλα ξεχνατε κατι:την αστρολογια την σπουδαζεις κιολας κι οσα βιβλια και να διαβασεις δεν ειναι το ιδιο με το να την εχεις σπουδασει!Ακομα και η κοπελα που δεν ξερει ομως το επιασε...αρα ειναι και θεμα μυαλου κι ιδιοσυγκρασιας!Επισης απ'ολους εσας δεν ακουσα εναν να την συμβουλευει...Αλλα εδω μεσα το site αποτελειται απο βληματα....γι'αυτο!Κι εχετε ξεχασει τον λογο που βρισκεται εδω ο καθενας:το να μαθαινει κι οχι να εισαι σε αντιπαραθεσεις με τον καθενα!Γι'αυτο ειπα:η ουσια ειναι αν ισχυει αυτο που ανεφερα κι οχι αν εχω γνωσεις η οχι!Μονο ο Πανοπουλος ομως μπορει ν'απαντησει σε αυτο!Τελος falbala,θα μας φερεις κανενα μαγικο φιλτρο αφου τα ξερεις ολα?
Ρουλα παιδι μου μεσα στα βληματα ανηκεις και εσυ καθοτι δεν γνωριζεις οτι το site δεν ανηκει πια στον Πανοπουλο. Εχει αποχωρισει εδω και 5 χρονια,οποτε αδικως περιμενεις απαντηση η να τα διαβασει εστω
Πετάγομαι σαν κλανιδι;!
μουαχαχαχαχαχα!!
Καλά κανω ρε!...να ζητησω την αδεια σου μηπως;!
Προτιμώ να πετάγομαι παρα να γραφω...κλανιδια!
Εσυ που γραφεις οτι δεν υπαρχει επιρροή κρονου με +2....κ οταν ασχολουσουν με αστρολογια έβλεπα τι εγραφες!
Ο ουρανος ειναι πολυ πιο αργος απο τον κρονο,ετσι;!!
Παρε να εχεις κ ας ασχολείσαι! http://panopoulos.gr/ouranos-kai-dieleuseis-2/
Λοιπόν Μ οιστ άκου λίγο, επειδή τόσες μέρες δεν μιλάς κι έχεις λουφαξει και επί της ουσίας στις δικές σου πλάτες παίρνουν αέρα άλλοι εδώ μέσα και μιλούν και συμπεριφέρονται με αναίδεια, χωρίς να γνωριζόμαστε, και αντιγράφουν δικά σου σχολιακια και επειδή δεν βγήκες να το αποκαταστησεις όλο αυτό παρά μόνο να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο, ενώ υπάρχουν τόσες αναφορές και άρθρα που υποστηρίζουν όσα λέμε τόσα άτομα σ αυτή την κουβεντα και εννοείται πως δεν θα μπω σ4η διαδικασία ν ασχολη6ω άλλο με την ασχετοσύνη σου που ούτε τα βασικά δεν γνωρίζεις θα σου πω αυτό..
Αν ξαναχρησιμοποιησεις κανένα απ τους γνωστούς χαρακτηρισμούς εναντίον μου θα σε πάρει Ο ΔΙΆΟΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΗΚΏΣΕΙ. Άντε γιατί και η **** έχει τα όρια της. Μαζέψου. Και τις πλακιτσες με τα υποψήφια θύματα σου Ή τους κολλητούς σου. Δ2ν γνωριζόμαστε.
axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaaxaxaxaxaxa....Υπαρχει κι αντικαταστατης του Πανοπουλου! shark... δεν μιλαω με ψαρια!!!! fabala ...το φιμωτρο παει καλυτερα στα σκυλια,οποτε παει καλυτερα σ'εσενα!axaxaxaxa..... Moisture καλημερα,θα πιω στην υγεια σου!
Kαι η βλακεια εχει τα ορια της,δεν μπορει η καθε παρθενοκλαδιαρα διδυμινα να πεταγεται σαν την τσουτσου παντου και να δινει συμβουλες και συναστριες απο ξεπατικωνει απο το myastro.Λες και ειμαστε τιποτα χθεσινοι εδω και δεν εχουμε ξαναδει προτζεκτακια σαν και εκεινη..
Αχου το μωρε!αααααχουτοοοοο το παραπονιαρικο!
Δεν γνωριζόμαστε αλλα....να γνωριστουμε βρε παιδακι!!!...γιατι οχι;!....να μου κανεις κ ιδιαιτερα γιατι ειμαι άσχετος κ θελω να μαθω πολυ πως την γενεθλια κ των διελευσεων αστρολογια την αντιμετωπίζουμε με ωριαια!
???????????
Ποια θύματα βρε;!!
Τα φιλαρακια μου τα φροντιζω βρε κ τα κερνάω πιτόγυρα κ γλυκο ραβανί!
Εσενα ομως θα σου κανω δώρο ποδιτσα άσπρη...ξερεις,εκείνη που δένουν τα μανίκια στην πλατη!
Α κ μην χαλιεσαι....
...οταν υπαρχει χρονος διαθέσιμος κ κεφι θα σου απαντω βρε ντενεκε με ουρά κ χαιτη!
ΡΕ βλάκα, γύφτο που παρακαλάς να κάνεις κανένα γενέθλιο στα private μπας και σου κάτσει καμία ζαβη, ρε λιγδα μη συνεχίζεις γιατί ξεφτιλιζ2σαι κι άλλο. Διάβασε λίγο πτολ2μαιο ρε στουρνε που το παίζεις ειδικός και σ ανεχόμαστε τόσα χρόνια κ το μόνο που κάνεις είναι ν αντιγραφείς και αυτό Όχι σωστα , ούτε ξέρεις τι να παραθ2σεις που. Ούτε να επιλέξεις δεν μπορείς το κατάλληλο άρθρο για το θέμα.
Που θα μου το παίξεις κ υπεράνω..που σε άλλες περιπτώσεις δεν προλαβαίνουμε να αναρτήσουμε κι έχεις πεταχτεί. Αλλά είστε άξιοι της μοίρας σας και οι δύο. Ο ένας για τον άλλον. Κάτι τέτοια μαλακιστηρια σαν κι εσένα και το άλλο που παίρνει α2ρα ο **** του και σφυρίζει στη πραγματική ζωή τα χω για σφαλιάρες. Γι αυτό αρκετά ασχοληθήκαμε εδώ μέσα. Μη σας δίνουμε κ άλλη αξία, να το παίζεται ανώνυμα εξυπνάκηδες. Σας αφήνω να το ζήσετε, όπως αξίζει και παθαίνει άλλωστε κάθε ρουλακι εκεί εξω. Δεν σου έφτανε του Ρούλα ρε απολειφαδι..
@Moist Για αλλη μια φορα εκτιθεσαι, η συνηθεια που εγινε λατρεια!Διαπιστωνω δε οτι οι γνωσεις που ειχες φθινουν αντι να εξελισσονται.Ειναι αστειο τουλαχιστον αλλα αυτοακυρωνεσαι με το λινκ που παραθεσες απο το Site του Πανοπουλου.Ο Ουρανος οταν γραφτηκε το αρθρο ειχε ξεκινησει την αναδρομη κινηση του . Στην διελευση δεν υπαρχει μονο +2 αλλα και -2 προφανως (συγκλινων, αποκλινων οψεις ονομαζονται ).Αυτο δεν μεταφραζεται σε 5 μοιρες οψη ανοχης!moisture666 @ 04.11.2017 13:57Ρε κουκου ρουκου λιονταρι....τόσα χρονια εδω μεσα,πρώτη φορα διαβαζεις για τετοιο orb?! Με +/- 5 ανοχή.....που θα βρίσκεται ο κρονος τις αρχές Νοεμβρίου του 18;!Στη 5η μοιρα του Αιγοκερου.
2ρη παραγραφος Ταδε εφη Πανοπουλος: Να θυμισω οτι ο ουρανος περναει στον Ταυρο απο απο τον Μαιο του 2018-Απριλιος του 2026 επηρεαζοντας μεσα στο 2018 τους γεννημενους τις πρωτες 3 ημερες του Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα και υδροχοου και οσους εχουν ωροσκοπους η πλανητες σε αυτα τα ζωδια απο την 0ο-3ο.Αληθεια εδω ο Πανοπουλος γιατι δεν γραφει τοτε 0-5 Μοιρα, ειτε τις πρωτες 5 ημερες Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα/Υδροχοου ? 5 ημερες = 5 ηλιακες μερες = 5 μοιρες. Οπου 1 μερα = 1 μοιρα.
Αχχχ....εγκό γκύφτο;;; Γκιατί γκύφτο;;;επειντή έκω μαύρο ντέρμα;; Επειντή έκω τρικυκλο....κ ντε σε πάω βόρτα;;! Μα ολο γκαβγκίζεις το κόσμο κ ντεν πουλάω ουτε μια καρπούζα! Το επόμενη φορά που θα γκαβγκισεις θα πω Ρουλακι να σε ντέσει στο ντατσούνι κ να σου πετάω ντομάτες πατάτες ληγκμένες....κοπρόσγκυλο με μουστάκι! ...κ αν παλι ντεν κάτεσαι ήσυκο ,...τα σου βάλω στο κ@λο το λουράκι!
Λυπαμαι που δεν εχω τις γνώσεις σου στην αστρολογια, που δεν μου εχει κάτσει η Ρουλακι, που μου σφυρίζει το ****κι, ....που κυκλοφορείς (ακομα)ελευθερη κ ωραια(...χωρις να παιρνεις τα χαπακια σου!)
Με ρίσκο να αρπάξω κι εγώ μερικές σφαίρες από τα διασταυρούμενα πυρά, έχω να πω ότι όντως η modi φταίει για όλα, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν χτες το απόγευμα που μπήκα και σας διάβαζα, και σήμερα που είδα και την ομολογία της φταίχτρας, ε, λέω, θα γράψω κι εγώ για να κλείσει το καρέ.
Καλή μου modi, ένα Τοξότη γνώρισες κι εσύ, αλλά τώρα οι Τοξότες βασανίζονται λίγο ακόμα λόγο Κρόνου. Οπότε, άμα βιώνεις φάση "ήξεις, αφήξεις...", κάνε λίγο υπομονή και θα καθαρίσει το τοπίο (είτε έτσι, είτε αλλιώς), ίσως αφού ο Ερμής στον Τοξότη μπει ανάδρομος και μετά ισιώσει... θα έχει βγει και ο Κρόνος από κει... Και θα περάσει και η Αφροδίτη, και μετά ο Άρης... ίσως εκεί δεις λίγο προκοπή με τον Τοξότη.. και πάλι βλέπεις...
Κατά τα άλλα, τα βουνά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, το έχω σκεφτεί κι εγώ και μη σου πω ότι έχω αρχίσει κιόλας να πηγαίνω κατά κει...
Και, ρε παιδιά, ήθελα να ήξερα τι έχετε να χωρίσετε... όλοι έχετε γνώσεις και όλοι έχετε να συνεισφέρετε... εγώ μαθαίνω πολλά από αυτά που γράφετε όλοι, και κρίνω ανάλογα και με τη δική μου εμπειρία με αυτά που περνάω, διαβάζω, ακούω κλπ...
Από προσωπική εμπειρία, κι εγώ νομίζω ότι η επιρροή του Κρόνου είναι παραπάνω από το +/-2, αλλά ούτως ή άλλως και με τις αναδρομές κλπ τρως τόσο, που χορταίνεις και με +/-2 να το βάλεις...
Και βέβαια, άμα τρως και Πλούτωνες, ο Κρόνος είναι βόλτα στο πάρκο... Και μιας κι ο Πλούτωνας είναι ακόμα πιο αργός, εκεί πόση ανοχή να βάλει κανείς... ή καλύτερα, πόση υπομονή να κάνει...;
Κι επειδή μετά την ξεφτίλα που έχεις φάει αποδυκνειται περίτρανα ότι αυτό που κάνεις τόσα Χρόνια ανεπιτυχως, δλδ να προσπαθείς να κάνεις τους άλλους να φανούν ανίδεοι, χαζοί, κοκ δεν σε κάνουν εσένα αυτόματα έξυπνο Ή καταρτισμένο Αλλά ένα σίχαμα χωρίς πάτο, βγες και γράψε με κεφαλαία γράμματα και τι ζώδιο είσαι για να το κλείσουμε και να επιβεβαιώσεις ότι τελικά εσύ είσαι αυτός που πάσχει και ψυχικά. Για τι βλέπω το σήμα του Λιονταριού δίπλα στο Νικ σου... Έλα για να τελειώνουμε.
Αα, κι επειδή έχεις το θράσος να διορθώνεις ακόμα μετά απ όλα αυτά... ΘΗΛΥΚΟ ταγαρι. Αλλά που να ξέρεις εσύ από θηλυκά.. Ούτε ακουστά δεν πρέπει να τα χεις..ουτε στη παράνοια κ στη ψευδαίσθηση σου δεν πρέπει να σου κάνουν το ψυχικό.
«2ρη παραγραφος
Ταδε εφη Πανοπουλος: Να θυμισω οτι ο ουρανος περναει στον Ταυρο απο απο τον Μαιο του 2018-Απριλιος του 2026 επηρεαζοντας μεσα στο 2018 τους γεννημενους τις πρωτες 3 ημερες του Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα και υδροχοου και οσους εχουν ωροσκοπους η πλανητες σε αυτα τα ζωδια απο την 0ο-3ο. Αληθεια εδω ο Πανοπουλος γιατι δεν γραφει τοτε 0-5 Μοιρα, ειτε τις πρωτες 5 ημερες Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα/Υδροχοου ? 5 ημερες = 5 ηλιακες μερες = 5 μοιρες. Οπου 1 μερα = 1 μοιρα.»
Πωωωωωωωωω! Ξερεις ΚΑΙ να μετράς;! Μενω έκπληκτος!
Οταν ενας πλανητης αλλαζει ζωδιο (στις πρωτες 2 με 3μοιρες)τοτε δινει μεγάλο ποσο της ενέργειας του μονο στο ζωδιο κ σε αυτους που εχουν πλανητες σε ΑΥΤΟ. Το ιδιο συμβαίνει και οταν ο πλανητης ειναι στις τελευταιες μοιρες ενος ζωδιου. «Αδειάζει»την ενεργεια-επίδραση του ΜΟΝΟ στο ζωδιο των τελευταίων μοιρών. Γιαυτο κ ο πανοπουλος δινει 3 μοιρες.
Ισως το πιο έγκυρο site που υπαρχει εδω κ πολυ καιρο στην αστρολογια ειναι το astro.com Η ανοχή που αφορα οψεις μεταξυ δυο πλανητων ειναι.... http://www.astro.com/astrology/in_aspect_e.htm
Κανονικά στην σύγκλιση δίνουμε περισσότερες μοιρες ανοχή κ στην απόκλιση,λιγότερες(γίνεται αποφόρτιση της επίδρασης του δ.πλανητη).
Λύσσα κακια βρε κοριτσι! Σου πήρα την δόξα του λιονταριού προσπαθώντας το πρωι να βγάλω τον χαρτη της κοπελας του κολλητού μου...μέσω stardome?!! Πάντως εχω να δηλώσω οτι πρεπει κ εσυ να αρχίζεις...να μετρας σαν τον ινφερναλ! http://www.iatronet.gr/ygeia/psyxiki-ygeia/article/22434/10-vimata-gia-ti-diaxeirisi-toy-thymoy.html Ελα! Παρε βαθειες ανάσες κ μέτρα μεχρι το 10(....αν δεν τα καταφέρνεις,μέτρα με τη βοηθεια των Δυο σου χεριων! Ξερεις εσυ!!...Την ανοιχτή παλάμη που τρως καθε φορα που ανοίγεις το στομα!) Θηλυκό ή οπως λαθος το εγραψα εγω....εσυ δεν μπορεις να μιλας για αυτήν την ιδιότητα!....μπετατζή! Μουαχαχαχαχαχα!
Ετσι μπεντα4ζης για να καταλαβαινομαστε και να γουστάρεις μωρή λουγκρα, ντροπή του αντρικού φύλου.
Ρε τρισμεγιστε λιγδογυφτα ούτε ένα ψέμα της προκοπής δεν μπορείς να πεις?? Ή μας πέρασες για τα βλήματα που παραμυθιάζεις? Κ από ποτέ αλλάζει το ζώδιο δίπλα απ το Νικ, αν αλλάξεις στοιχεία στον γενέθλιο εδώ μέσα..??
Εντάξει αλειψου με πίσσα , βγες ζητα δημοσια συγνωμη κ τράβα κάψου μετά.
Είσαι για λύπηση..
Ο Πανοπουλος μια χαρα τα γραφει εσυ δεν καθεσαι να τα διαβασεις και να δωσεις βαση
!Με την ευκαιρια κατι που παντα γυριζε στο μυαλο μου (απο 2010)με ολο τον καυγα που διαβασα για 1000στη φορα εδω μεσα.Πραγματικα νομιζεις οτι με το να προσπαθησεις να μειωσεις με τα λογια τον συνομιλητη σου θα καταφερεις κατι? Νιωθεις ανωτερος με αυτο?!
Βρε χαζε την ποιοτητα του χαρακτηρα σου δειχνεις και συγχρονως οτι εισαι ανικανος να ανταπεξελθεις με επιχειρηματα!
Για αυτο καποτε που το Ντομ εσφιζε απο ζωη το 90% του Ντομ δεν σου εδινε σημασια και σε ειχαν απομονωσει.
Η σαμπως ενα πικαρισμα δια μεσω του Διαδικτυου θα με ενοχλησει η θα φανεις περισσοτερο εξυπνος εσυ αν το αποτυπωσεις?!Αυτο το βρισκω το ελαχιστο πολυ low και προφανως δεν εξυπηρετει την συζητηση!
Το εκανες εδω και χρονια συστημα αυτο σε πολλα μελη. Αλλοι ψαρωναν και δεν ξανα πατησαν ντομ.Οταν ειχες χαλαρωσει για ενα διαστημα και ειχες κοψει την αθυροστομια ησουν πολυ καλυτερος.
Στο δηλωσα και στην 1η μου απαντηση οι γνωσεις σου φθινουν αντι να εξελισσονται.Η τουλαχιστον εγω εκανα λαθος και θεωρησα οτι ειχε περισσοτερες γνωσεις στην Αστρολογια απο οτι ηδη εχεις.
Θα δωσω μια τελευταια απαντηση πανω σε αυτο το θεμα και i rest my case.
Ενω το τριτο και τελευταιο τριγωνο ολοκληρωνεται στις 11 Νοεμβριου στις 25 τοξοτη/κριου.
Οι μοιρες που επηρεαζονται 22-28."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η συγκεκριμενη οψη ξεκιναει 26 Οκτωβριου 2017 17:35 Μ.Μ!
Ο Κρονος βρισκεται στην 24 μοιρα και 12 λεπτα της μοιρας,ο δε Ουρανος βρισκεται στην αναδρομη κινηση του στην 26 μοιρα και 12 λεπτα της μοιρας .
Ελα να σε μαθω να μετρας ,εγω που γνωριζω οπως δηλωσες στην προσπαθεια σου να με πικαρεις, γιατι η δυνατοτητα σου λειπει εμπρακτα..+-2 Οψη ανοχης !!!
24-2=22
26+2=28.
Που τις βρηκες τις 3-4 μοιρες ανοχης που δινει ο Πανοπουλος?!!!Να στο παραθεσω και ξανα Οι μοιρες που επηρεαζονται 22-28." Δεν λεει 20 η 0 του ταυρου για να ισχυει το επιχειρημα σου .22-28 τοξοτη λεει ο ανθρωπος.Στο ειπα Εκτιθεσαι!!!
"Ισως το πιο έγκυρο site που υπαρχει εδω κ πολυ καιρο στην αστρολογια ειναι το astro.comΗ ανοχή που αφορα οψεις μεταξυ δυο πλανητων ειναι....http://www.astro.com/astrology/in_aspect_e.htm"
Στο Astro.com αρθρογραφει(-ουσε δεν ξερω πια) η Liz Greene που δινει μεγαλη ανοχη σε οψεις σε γενεθλιο.Οπως ειπα οποιον εξυπηρετει ας τις χρησιμοποιησει.
Στο τελευταιο λινκ παραθετεις αρθρο που αναφερεται στον William lilly του 17ο Αιωνα.
Ενας απο τους πρωτους αποκλινων αστρολογους της Παραδοσιακης αστρολογιας.Θα αστειευεσαι ετσι?Το συγκεκριμενο αρθρο ειναι της Deb Houlding που ειναι Αστρολογος παραδοσιακης αστρολογιας και συγχρονως συγκρινει και αναπτυσσει μια θεωρια της εν ετη 2004!
Εκτος απο ιστορικης σημασια που ναι το βρισκω αξιολογο αρθρο (εχω 2 βιβλια του) δεν εξυπηρετει καθολου την παρουσα φαση της συγκεκριμενης συζητησης!Αχταρμα τα εχεις κανει εχωσες μεχρι και παραδοσιακη αστρολογια στην συγχρονη!
Μουαχαχαχαχαχαχα!!!!Ρε παιδί...Είσαι οκ??!!Μηπωσ θελεισ να το σκεφτεί ξανά?!!Παρε τον χρόνο σου να διορθωσεισ αυτά που εγραψεσ!(Οκ!!....Για τισ "κακιεσ" δεν με ενδιαφέρει τι γράφεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος!Δικαίωμα σου/του)Τώρα σχετικά με εσένα ντενεκε,ναι πράγματι είναι έτσι οπωσ το γραφείσ.Αρκετεσ φορεσ έχω χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα του ντομ για να φτιαξω ένα γενέθλιο κ δεν άλλαξε το ζώδιο δίπλα στο νικ μου.Ή ημερομηνία γέννησης τησ κοπελασ του κολλητοί ειναι 24/9/91(ζυγος)με ωροσκόπιο σκορπιό.Εμένα με εμφανίζει να είμαι λιοντάρι με ωροσκοπο τοξότη.Άλλη μία φορά που παραβιαστηκε ο λογαριασμός μου.Αυτοί που έχουν το admin του ντομ πιστεύω ότι μάλλον αδιαφορούν.In public έχω ήδη γράψει δύο σχόλια εδώ και.πολυ καιρό κ χθεσ το βράδυ έλαβαν κ μήνυμα pm.Ασ δούμε τι έχουν να πούνε/κανουνε.Την παραβίαση του λογαριασμού εδώ κ καιρο την γνωρίζουν κ αλλά μέλη του ντομ οπωσ γνωρίζουμε κ ποιο ανώμαλο έχει κάνει αυτό.Έχει ιστορικό στο ντομ.Δεν έχει τι να κάνει στην ζωή του κ κάνει άρρωστα πράγματα.Καλημερα
Καλο το σενάριο συνομωσίας Μοιστ, κάποτε ίσως να έμπαινα στη διαδικασία να σκεφτώ Μήπως λες Αλήθεια, αλλά πλέον κάνεις δεν μπορεί να σε βοηθήσει γι αυτό που αισθάνεσαι κι έτσι όπως σκέφτεσαι.
Για τα αστρολογικά δεν υπάρχει λόγος κάνεις να σου αντιπαραθέτει τιποτα, ένα παρακλάδι είναι αυτό που επιβεβαιώνει την δυσλειτουργία σου.
Ότι κι αν λες δεν έχει καμία ουσία και αξία γιατί ακριβώς προέρχονται από κάποιον σαν κι εσένα, μ αυτή την παθολογία.
Σεναριο συνομωσίας;!
;;;;;;!!!!!!
Ναι αμε!....ότι πεις!!
Σου χαλάω εγω χατήρι ρε;!!!
(Μονο...παιρνε κανα φάρμακο βρε παιδι γιατι η κατάσταση σου....εξελίσσεται!)
Ινφερναλ ξεκίνησες απο την δηλωση: InfernalK3W @ 06.11.2017 10:18
«Κρονια επιρροή +2 δεν υπαρχει σε κανένα βιβλιο αστρολογιας ειτε κλασικής ειτε μοντερνας.»κ κατέληξες για +/-2 σύμφωνα με το τελευταιο σχόλιο σου.Λοιπόν....Απο το τελος της 22ης μοίρας έως το τελος της 28ης μεσολαβεί διάστημα 6 μοιρών.Τις 11/11 είχαμε κρονο κ ουρανο στην 25 μοιρα κ κατι του κριου κ του τοξοτη αντιστοιχα........δηλαδη στο μέσο της απόστασης του παραπανω διαστήματος.Η ανοχή στην διελευση για μια οψη δυο πλανητων ειναι το άθροισμα των μοιρών ανοχής για καθε πλανητη διά 2.4 μοιρες για τον κρονο κ δυο μοιρες για τον ουρανο μας κάνουν.....6 μοιρες!!!....δια 2.....3 μοιρες!Παρε τωρα το 3ο...το χοντροτερο!!!ΜουαχαχαχαχαχαΚαλημεραΥ.γ.Φαλμπαλα;!Σε πιο πρόσφατο ποστ γραφεις για το μέλος roula Roulaki κ εμενα!Οσο γνωριζω(?) εσενα αλλο τοσο γνωριζω κ την roula Roulaki!!!Ή δεν τα παίρνεις τα χάπια....ή παίρνεις χαλασμενα!
πολύ ωραία παιδιά όσο εσείς κάνατε αυτόν τον ωραίο διάλογο εγώ άρπαξα μια ωραία κατάθλιψη με τα χαπάκι της χαράς που μου έδωσε ο γιατρός...την επόμενη φορά που θα σας πει κάποιος δώστε λίγο φως ..αν δεν έχετε μην δίνεται τίποτα ..
μας έχουν τσακίσει τα φεγγάρια μέχρι πότε?
Μαλλον η δήλωση για 2 χρονια επίδρασης θα έγινε,απο την συγκεκριμενη αστρολόγο πριν λιγους μηνες.
Τελος στα βάσανα του κρονου ,για τους τοξοτες,θα έχουμε κατα προσέγγιση τον 10ο του 2018.
Αλλά σκέφτομαι ότι κ το + 5 να ισχυει( που δεν νομιζω) μετά από ένα χρόνο θα έχει ξεκολλήσει ο Κρόνος από τις 5 πρώτες μοίρες του Αιγοκερου? Άσε που θα έχει αλλάξει ζώδιο, η επιρροή δεν θα είναι η ίδια και πάει λέγοντας..και όλα αυτά για τις τελευταίες μοίρες των μεταβλητών φαντάζομαι.. Δεν κολλάει..
Εγώ μια πιθανή εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι λόγω θεμελιωδών δυναμ2ψν από τον Αιγόκερω θα βλέπει τον Δία από πτώση και θα κάνει και αντισκια με τοξοτη, οπότε κατά κάποιο τρόπο θα είναι κομματακι "βαρυς" γι αυτούς.
Στη 5η μοιρα του Αιγοκερου.
Αρα οι τελευταίων μοιρών τοξοτες....θα τον ρουφάνε ακομα.
Εισαι τεμπελα ρε
http://panopoulos.gr/%CF%84%CE%B9-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CF%85/
Όχι, δεν έκατσα να ψάξω πότε θα 2χει φύγει ο Κρόνος απ την 5 μοίρα του Αιγοκερου γιατί δεν συμφωνώ μ αυτή την προσέγγιση. Γι αυτό σε ρώτησα κ εννοείται πως δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστ εδώ μέσα.
Δεν νομιζω να ισχύει.. άντε μέχρι 2 μοίρα στον Αιγόκερω να επηρεάζει όσους έχουν πλανήτες στη Τελ των μεταβλητών, όχι μόνο τοξοτη, κ Όχι ιδιαιτέρως σθεναρά.. Η σκέψη για αντισκιες κτλ, που ανέφερα μου κάνει περισσότερο..
Σόρρυ Α..
Κ ποιος σου έγραψε οτι χρειαζεται να συμφωνήσεις/ουμε με αυτη την προσέγγιση;!
Αν γραψεις Liz Greene orbs στο γκουγκλι θα σε οδηγήσει στους πίνακες που δίνουν την ανοχή(orb) μεταξυ πλανητων, γρήγορων κ αργών.
Οι πίνακες αυτοί, περιέχονται στο astro.com
Μαλλον διαφωνεις....για να διαφωνήσεις!
σορρυ ε.....
Μιλάμε για ανοχή διελευσεων σε γενέθλιο. Αυτά. Καλή σας συνέχεια.
Ρε!
Βλημα εισαι;!!
ποιες ανοχές κ διελευσεις;!
Οικο ανοχής μας το εκανες!
(Με τόσα ξυδια σημερα το βραδυ....την έμπνευση σου ΔΕΝ την εχω!
Να μας το αναλύσεις!)
Καλο ξημερωμα
https://www.astrotheme.com/astrology_aspects.php
Orbs used for transits charts
Conjunction: 2.6Opposition: 2.5Trine: 2.3Square: 2.3Sextile: 2.3Quincunx: 1.5Semi-sextile: 1Semi-square: 1.3Sesqui-square: 1.5Quintile: 1Bi-quintile: 1
Οn topic :
Αν δεν εχεις βάλει λαθος στοιχεια και εισαι Τοξότης ένας Κρόνος δεν πρόκειται να σου αλλάξει τα φωτα.Για αρχη δεν μας φταιει σε κατι ο πλανητης. Επίσης δεν εχεις καταθέσει τα στοιχεια σου για να γίνει μια σαφή ανάλυση σύμφωνα με τον γενέθλιο σου.
Ζητώ η ΕθνοΠατερα!!!
Shark...(ονομα και πραγμα).....χε!
modi7:Οι Κριοι εχουν κι εναν Ουρανο απο πανω τους που σου φερνει απροσμενα γεγονοτα!Οποτε συνδυασμος Ουρανου(Κριος) και Κρονου(Τοξοτη) μαλλον καλος δεν ειναι...Υπομονη...
Δεν θ αναφερθώ στη κριτική σκέψη καθόλου.. Αλλά οκ ας είμαστε λίγο πιο εγκρατεις και να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν μπούμε σε οποιοδήποτε διαδικασία.
μουαχαχαχαχαχα!!
Καλά κανω ρε!...να ζητησω την αδεια σου μηπως;!
Προτιμώ να πετάγομαι παρα να γραφω...κλανιδια!
Εσυ που γραφεις οτι δεν υπαρχει επιρροή κρονου με +2....κ οταν ασχολουσουν με αστρολογια έβλεπα τι εγραφες!
Ο ουρανος ειναι πολυ πιο αργος απο τον κρονο,ετσι;!!
Παρε να εχεις κ ας ασχολείσαι!
http://panopoulos.gr/ouranos-kai-dieleuseis-2/
Αν ξαναχρησιμοποιησεις κανένα απ τους γνωστούς χαρακτηρισμούς εναντίον μου θα σε πάρει Ο ΔΙΆΟΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΗΚΏΣΕΙ. Άντε γιατί και η **** έχει τα όρια της. Μαζέψου. Και τις πλακιτσες με τα υποψήφια θύματα σου Ή τους κολλητούς σου. Δ2ν γνωριζόμαστε.
shark... δεν μιλαω με ψαρια!!!!
fabala ...το φιμωτρο παει καλυτερα στα σκυλια,οποτε παει καλυτερα σ'εσενα!axaxaxaxa.....
Moisture καλημερα,θα πιω στην υγεια σου!
Όχι, ήταν καλό..οφειλουμε να το παραδεχτούμε! Κ εύστοχο!! Κλαίω ρεεεεε!!!! Χαχαχαχα
Γιατί τα πολλά λόγια είναι περιττά κάποιες φορές...
Δεν γνωριζόμαστε αλλα....να γνωριστουμε βρε παιδακι!!!...γιατι οχι;!....να μου κανεις κ ιδιαιτερα γιατι ειμαι άσχετος κ θελω να μαθω πολυ πως την γενεθλια κ των διελευσεων αστρολογια την αντιμετωπίζουμε με ωριαια!
???????????
Ποια θύματα βρε;!!
Τα φιλαρακια μου τα φροντιζω βρε κ τα κερνάω πιτόγυρα κ γλυκο ραβανί!
Εσενα ομως θα σου κανω δώρο ποδιτσα άσπρη...ξερεις,εκείνη που δένουν τα μανίκια στην πλατη!
Α κ μην χαλιεσαι....
...οταν υπαρχει χρονος διαθέσιμος κ κεφι θα σου απαντω βρε ντενεκε με ουρά κ χαιτη!
Που θα μου το παίξεις κ υπεράνω..που σε άλλες περιπτώσεις δεν προλαβαίνουμε να αναρτήσουμε κι έχεις πεταχτεί. Αλλά είστε άξιοι της μοίρας σας και οι δύο. Ο ένας για τον άλλον. Κάτι τέτοια μαλακιστηρια σαν κι εσένα και το άλλο που παίρνει α2ρα ο **** του και σφυρίζει στη πραγματική ζωή τα χω για σφαλιάρες. Γι αυτό αρκετά ασχοληθήκαμε εδώ μέσα. Μη σας δίνουμε κ άλλη αξία, να το παίζεται ανώνυμα εξυπνάκηδες. Σας αφήνω να το ζήσετε, όπως αξίζει και παθαίνει άλλωστε κάθε ρουλακι εκεί εξω. Δεν σου έφτανε του Ρούλα ρε απολειφαδι..
moisture666 @ 08.11.2017 10:33Εσυ που γραφεις οτι δεν υπαρχει επιρροή κρονου με +2.http://panopoulos.gr/ouranos-kai-dieleuseis-2/
2ρη παραγραφος
Ταδε εφη Πανοπουλος: Να θυμισω οτι ο ουρανος περναει στον Ταυρο απο απο τον Μαιο του 2018-Απριλιος του 2026 επηρεαζοντας μεσα στο 2018 τους γεννημενους τις πρωτες 3 ημερες του Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα και υδροχοου και οσους εχουν ωροσκοπους η πλανητες σε αυτα τα ζωδια απο την 0ο-3ο. Αληθεια εδω ο Πανοπουλος γιατι δεν γραφει τοτε 0-5 Μοιρα, ειτε τις πρωτες 5 ημερες Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα/Υδροχοου ? 5 ημερες = 5 ηλιακες μερες = 5 μοιρες. Οπου 1 μερα = 1 μοιρα.
Γκιατί γκύφτο;;;επειντή έκω μαύρο ντέρμα;;
Επειντή έκω τρικυκλο....κ ντε σε πάω βόρτα;;!
Μα ολο γκαβγκίζεις το κόσμο κ ντεν πουλάω ουτε μια καρπούζα!
Το επόμενη φορά που θα γκαβγκισεις θα πω Ρουλακι να σε ντέσει στο ντατσούνι κ να σου πετάω ντομάτες πατάτες ληγκμένες....κοπρόσγκυλο με μουστάκι!
...κ αν παλι ντεν κάτεσαι ήσυκο ,...τα σου βάλω στο κ@λο το λουράκι!
Λυπαμαι που δεν εχω τις γνώσεις σου στην αστρολογια, που δεν μου εχει κάτσει η Ρουλακι, που μου σφυρίζει το ****κι,
....που κυκλοφορείς (ακομα)ελευθερη κ ωραια(...χωρις να παιρνεις τα χαπακια σου!)
Καλημερα καλημερα
πωωωωωω!
Τι με λε ρε;!!!
Ουσιαστικό,θυληκο κ το κλινεις ετσι;!
Κλίνω το γονυ!
ωραιο ρε φιλε!
Αντι να πάω απο χεσιμο ή πέσιμο...θα φυγω απο (κλαιω-κλανω απο τα) γελια!
Συγγνωμη,δεν μπορω να απαντησω τωρα!
Το απογευμα η απάντηση ,μετα τη δουλεια.
Καλή μου modi, ένα Τοξότη γνώρισες κι εσύ, αλλά τώρα οι Τοξότες βασανίζονται λίγο ακόμα λόγο Κρόνου. Οπότε, άμα βιώνεις φάση "ήξεις, αφήξεις...", κάνε λίγο υπομονή και θα καθαρίσει το τοπίο (είτε έτσι, είτε αλλιώς), ίσως αφού ο Ερμής στον Τοξότη μπει ανάδρομος και μετά ισιώσει... θα έχει βγει και ο Κρόνος από κει... Και θα περάσει και η Αφροδίτη, και μετά ο Άρης... ίσως εκεί δεις λίγο προκοπή με τον Τοξότη.. και πάλι βλέπεις...
Κατά τα άλλα, τα βουνά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, το έχω σκεφτεί κι εγώ και μη σου πω ότι έχω αρχίσει κιόλας να πηγαίνω κατά κει...
Και, ρε παιδιά, ήθελα να ήξερα τι έχετε να χωρίσετε... όλοι έχετε γνώσεις και όλοι έχετε να συνεισφέρετε... εγώ μαθαίνω πολλά από αυτά που γράφετε όλοι, και κρίνω ανάλογα και με τη δική μου εμπειρία με αυτά που περνάω, διαβάζω, ακούω κλπ...
Από προσωπική εμπειρία, κι εγώ νομίζω ότι η επιρροή του Κρόνου είναι παραπάνω από το +/-2, αλλά ούτως ή άλλως και με τις αναδρομές κλπ τρως τόσο, που χορταίνεις και με +/-2 να το βάλεις...
Και βέβαια, άμα τρως και Πλούτωνες, ο Κρόνος είναι βόλτα στο πάρκο... Και μιας κι ο Πλούτωνας είναι ακόμα πιο αργός, εκεί πόση ανοχή να βάλει κανείς... ή καλύτερα, πόση υπομονή να κάνει...;
(Ρητορική η ερώτηση. Το διευκρινίζω.)
Ταδε εφη Πανοπουλος: Να θυμισω οτι ο ουρανος περναει στον Ταυρο απο απο τον Μαιο του 2018-Απριλιος του 2026 επηρεαζοντας μεσα στο 2018 τους γεννημενους τις πρωτες 3 ημερες του Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα και υδροχοου και οσους εχουν ωροσκοπους η πλανητες σε αυτα τα ζωδια απο την 0ο-3ο. Αληθεια εδω ο Πανοπουλος γιατι δεν γραφει τοτε 0-5 Μοιρα, ειτε τις πρωτες 5 ημερες Ταυρου/Σκορπιου/Λεοντα/Υδροχοου ? 5 ημερες = 5 ηλιακες μερες = 5 μοιρες. Οπου 1 μερα = 1 μοιρα.»
Πωωωωωωωωω!
Ξερεις ΚΑΙ να μετράς;!
Μενω έκπληκτος!
Οταν ενας πλανητης αλλαζει ζωδιο (στις πρωτες 2 με 3μοιρες)τοτε δινει μεγάλο ποσο της ενέργειας του μονο στο ζωδιο κ σε αυτους που εχουν πλανητες σε ΑΥΤΟ.
Το ιδιο συμβαίνει και οταν ο πλανητης ειναι στις τελευταιες μοιρες ενος ζωδιου.
«Αδειάζει»την ενεργεια-επίδραση του ΜΟΝΟ στο ζωδιο των τελευταίων μοιρών.
Γιαυτο κ ο πανοπουλος δινει 3 μοιρες.
Τωρα σχετικα με το πόσες μοιρες ανοχή δίνεται στον κρονο....ο πανοπουλος δινει 4 μοιρες.
Δες κ το καινούργιο του αρθρο....
http://panopoulos.gr/trigwno-ouranou-kronou/
Ισως το πιο έγκυρο site που υπαρχει εδω κ πολυ καιρο στην αστρολογια ειναι το astro.com
Η ανοχή που αφορα οψεις μεταξυ δυο πλανητων ειναι....
http://www.astro.com/astrology/in_aspect_e.htm
Κανονικά στην σύγκλιση δίνουμε περισσότερες μοιρες ανοχή κ στην απόκλιση,λιγότερες(γίνεται αποφόρτιση της επίδρασης του δ.πλανητη).
Αλλο έγκυρο site που δινει μοιρες ανοχής,ειναι...
http://www.skyscript.co.uk/aspectorbs.html
Λύσσα κακια βρε κοριτσι!
Σου πήρα την δόξα του λιονταριού προσπαθώντας το πρωι να βγάλω τον χαρτη της κοπελας του κολλητού μου...μέσω stardome?!!
Πάντως εχω να δηλώσω οτι πρεπει κ εσυ να αρχίζεις...να μετρας σαν τον ινφερναλ!
http://www.iatronet.gr/ygeia/psyxiki-ygeia/article/22434/10-vimata-gia-ti-diaxeirisi-toy-thymoy.html
Ελα!
Παρε βαθειες ανάσες κ μέτρα μεχρι το 10(....αν δεν τα καταφέρνεις,μέτρα με τη βοηθεια των Δυο σου χεριων!
Ξερεις εσυ!!...Την ανοιχτή παλάμη που τρως καθε φορα που ανοίγεις το στομα!)
Θηλυκό ή οπως λαθος το εγραψα εγω....εσυ δεν μπορεις να μιλας για αυτήν την ιδιότητα!....μπετατζή!
Μουαχαχαχαχαχα!
Ρε τρισμεγιστε λιγδογυφτα ούτε ένα ψέμα της προκοπής δεν μπορείς να πεις?? Ή μας πέρασες για τα βλήματα που παραμυθιάζεις? Κ από ποτέ αλλάζει το ζώδιο δίπλα απ το Νικ, αν αλλάξεις στοιχεία στον γενέθλιο εδώ μέσα..??
Εντάξει αλειψου με πίσσα , βγες ζητα δημοσια συγνωμη κ τράβα κάψου μετά.
Είσαι για λύπηση..
Καλά εσένα ούτε ο Νώε δεν θα σου έβρισκε ταίρι..
!Με την ευκαιρια κατι που παντα γυριζε στο μυαλο μου (απο 2010)με ολο τον καυγα που διαβασα για 1000στη φορα εδω μεσα.Πραγματικα νομιζεις οτι με το να προσπαθησεις να μειωσεις με τα λογια τον συνομιλητη σου θα καταφερεις κατι? Νιωθεις ανωτερος με αυτο?!
Βρε χαζε την ποιοτητα του χαρακτηρα σου δειχνεις και συγχρονως οτι εισαι ανικανος να ανταπεξελθεις με επιχειρηματα!
Για αυτο καποτε που το Ντομ εσφιζε απο ζωη το 90% του Ντομ δεν σου εδινε σημασια και σε ειχαν απομονωσει.
Η σαμπως ενα πικαρισμα δια μεσω του Διαδικτυου θα με ενοχλησει η θα φανεις περισσοτερο εξυπνος εσυ αν το αποτυπωσεις?!Αυτο το βρισκω το ελαχιστο πολυ low και προφανως δεν εξυπηρετει την συζητηση!
Το εκανες εδω και χρονια συστημα αυτο σε πολλα μελη. Αλλοι ψαρωναν και δεν ξανα πατησαν ντομ.Οταν ειχες χαλαρωσει για ενα διαστημα και ειχες κοψει την αθυροστομια ησουν πολυ καλυτερος.
Στο δηλωσα και στην 1η μου απαντηση οι γνωσεις σου φθινουν αντι να εξελισσονται.Η τουλαχιστον εγω εκανα λαθος και θεωρησα οτι ειχε περισσοτερες γνωσεις στην Αστρολογια απο οτι ηδη εχεις.
Θα δωσω μια τελευταια απαντηση πανω σε αυτο το θεμα και i rest my case.
moisture666 @ 09.11.2017 17:13Τωρα σχετικα με το πόσες μοιρες ανοχή δίνεται στον κρονο....ο πανοπουλος δινει 4 μοιρες.Δες κ το καινούργιο του αρθρο....http://panopoulos.gr/trigwno-ouranou-kronou/"
Ενω το τριτο και τελευταιο τριγωνο ολοκληρωνεται στις 11 Νοεμβριου στις 25 τοξοτη/κριου.
Οι μοιρες που επηρεαζονται 22-28."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η συγκεκριμενη οψη ξεκιναει 26 Οκτωβριου 2017 17:35 Μ.Μ!
Ο Κρονος βρισκεται στην 24 μοιρα και 12 λεπτα της μοιρας,ο δε Ουρανος βρισκεται στην αναδρομη κινηση του στην 26 μοιρα και 12 λεπτα της μοιρας .
Ελα να σε μαθω να μετρας ,εγω που γνωριζω οπως δηλωσες στην προσπαθεια σου να με πικαρεις, γιατι η δυνατοτητα σου λειπει εμπρακτα..+-2 Οψη ανοχης !!!
24-2=22
26+2=28.
Που τις βρηκες τις 3-4 μοιρες ανοχης που δινει ο Πανοπουλος?!!!Να στο παραθεσω και ξανα Οι μοιρες που επηρεαζονται 22-28."
Δεν λεει 20 η 0 του ταυρου για να ισχυει το επιχειρημα σου .22-28 τοξοτη λεει ο ανθρωπος.Στο ειπα Εκτιθεσαι!!!
"Ισως το πιο έγκυρο site που υπαρχει εδω κ πολυ καιρο στην αστρολογια ειναι το astro.comΗ ανοχή που αφορα οψεις μεταξυ δυο πλανητων ειναι....http://www.astro.com/astrology/in_aspect_e.htm"
Στο Astro.com αρθρογραφει(-ουσε δεν ξερω πια) η Liz Greene που δινει μεγαλη ανοχη σε οψεις σε γενεθλιο.Οπως ειπα οποιον εξυπηρετει ας τις χρησιμοποιησει.
"Αλλο έγκυρο site που δινει μοιρες ανοχής,ειναι...http://www.skyscript.co.uk/aspectorbs.html"
Στο τελευταιο λινκ παραθετεις αρθρο που αναφερεται στον William lilly του 17ο Αιωνα.
Ενας απο τους πρωτους αποκλινων αστρολογους της Παραδοσιακης αστρολογιας.Θα αστειευεσαι ετσι?Το συγκεκριμενο αρθρο ειναι της Deb Houlding που ειναι Αστρολογος παραδοσιακης αστρολογιας και συγχρονως συγκρινει και αναπτυσσει μια θεωρια της εν ετη 2004!
Εκτος απο ιστορικης σημασια που ναι το βρισκω αξιολογο αρθρο (εχω 2 βιβλια του) δεν εξυπηρετει καθολου την παρουσα φαση της συγκεκριμενης συζητησης!Αχταρμα τα εχεις κανει εχωσες μεχρι και παραδοσιακη αστρολογια στην συγχρονη!
Μουαχαχαχαχαχαχα!!!!Ρε παιδί...Είσαι οκ??!!Μηπωσ θελεισ να το σκεφτεί ξανά?!!Παρε τον χρόνο σου να διορθωσεισ αυτά που εγραψεσ!(Οκ!!....Για τισ "κακιεσ" δεν με ενδιαφέρει τι γράφεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος!Δικαίωμα σου/του) Τώρα σχετικά με εσένα ντενεκε,ναι πράγματι είναι έτσι οπωσ το γραφείσ.Αρκετεσ φορεσ έχω χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα του ντομ για να φτιαξω ένα γενέθλιο κ δεν άλλαξε το ζώδιο δίπλα στο νικ μου.Ή ημερομηνία γέννησης τησ κοπελασ του κολλητοί ειναι 24/9/91(ζυγος)με ωροσκόπιο σκορπιό.Εμένα με εμφανίζει να είμαι λιοντάρι με ωροσκοπο τοξότη.Άλλη μία φορά που παραβιαστηκε ο λογαριασμός μου.Αυτοί που έχουν το admin του ντομ πιστεύω ότι μάλλον αδιαφορούν.In public έχω ήδη γράψει δύο σχόλια εδώ και.πολυ καιρό κ χθεσ το βράδυ έλαβαν κ μήνυμα pm.Ασ δούμε τι έχουν να πούνε/κανουνε.Την παραβίαση του λογαριασμού εδώ κ καιρο την γνωρίζουν κ αλλά μέλη του ντομ οπωσ γνωρίζουμε κ ποιο ανώμαλο έχει κάνει αυτό.Έχει ιστορικό στο ντομ.Δεν έχει τι να κάνει στην ζωή του κ κάνει άρρωστα πράγματα. Καλημερα
Για τα αστρολογικά δεν υπάρχει λόγος κάνεις να σου αντιπαραθέτει τιποτα, ένα παρακλάδι είναι αυτό που επιβεβαιώνει την δυσλειτουργία σου.
Ότι κι αν λες δεν έχει καμία ουσία και αξία γιατί ακριβώς προέρχονται από κάποιον σαν κι εσένα, μ αυτή την παθολογία.
Βοηθά τον εαυτό Σου, δεν σου φταίνε οι άλλοι.
;;;;;;!!!!!!
Ναι αμε!....ότι πεις!!
Σου χαλάω εγω χατήρι ρε;!!!
(Μονο...παιρνε κανα φάρμακο βρε παιδι γιατι η κατάσταση σου....εξελίσσεται!)
Ινφερναλ ξεκίνησες απο την δηλωση:
InfernalK3W @ 06.11.2017 10:18
«Κρονια επιρροή +2 δεν υπαρχει σε κανένα βιβλιο αστρολογιας ειτε κλασικής ειτε μοντερνας.»κ κατέληξες για +/-2 σύμφωνα με το τελευταιο σχόλιο σου.Λοιπόν....Απο το τελος της 22ης μοίρας έως το τελος της 28ης μεσολαβεί διάστημα 6 μοιρών.Τις 11/11 είχαμε κρονο κ ουρανο στην 25 μοιρα κ κατι του κριου κ του τοξοτη αντιστοιχα........δηλαδη στο μέσο της απόστασης του παραπανω διαστήματος.Η ανοχή στην διελευση για μια οψη δυο πλανητων ειναι το άθροισμα των μοιρών ανοχής για καθε πλανητη διά 2.4 μοιρες για τον κρονο κ δυο μοιρες για τον ουρανο μας κάνουν.....6 μοιρες!!!....δια 2.....3 μοιρες!Παρε τωρα το 3ο...το χοντροτερο!!!ΜουαχαχαχαχαχαΚαλημεραΥ.γ.Φαλμπαλα;!Σε πιο πρόσφατο ποστ γραφεις για το μέλος roula Roulaki κ εμενα!Οσο γνωριζω(?) εσενα αλλο τοσο γνωριζω κ την roula Roulaki!!!Ή δεν τα παίρνεις τα χάπια....ή παίρνεις χαλασμενα!