παρακαλώ περιμένετε...

μπέρδεμα!

  • bluesea @ 08.08.2007 13:09
    Ευχαριστώ για την απάντηση Happy Cloud : ) Οπότε αφήνω την επικοινωνία στα χέρια του και αποσύρομαι διακριτικά σωστά; Ακούγεται αυτονόητο, το ξέρω!!
  • bluesea @ 08.08.2007 13:37
    Αυτό θα κάνω. Τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα τώρα αλλά έχεις απόλυτο δίκιο για την πίεση. Αισθάνομαι καλύτερα!
  • bluesea @ 08.08.2007 13:41
    ναι, υπομονή! Μια λέξη δυστυχώς άγνωστη! Αλλά τι να κάνει κανείς;;; Τουλάχιστον διαθέτω ψυχραιμία Aries81!
  • bluesea @ 08.08.2007 14:33
    αυτό είναι το θέμα! Αν ξέρω ότι η υπομονή θα ανταμειφθεί να περιμένω αλλά όταν με πιάνει ο φόβος ότι κάτι δεν έχω καταλάβει καλά και περιμένω κάτι που τελικά δε θα έρθει… άσε που αυτή η σχέση έχει περάσει από 40 κύματα με 2 μεγάλα διαλείμματα μέχρι τώρα! Το θετικό είναι ότι εκείνος τώρα μου εκδήλωσε τα συναισθήματά του και αποφάσισα να δώσω στη σχέση άλλη 1 ευκαιρία. Τελοσπάντων, δεν έχω και άλλη επιλογή.. ή θα περιμένω ή θα … περιμένω!
  • Sofilia @ 08.08.2007 14:33
    an80, auth h anadromi tha mas faei... Stin idia fasi eimai kai egw. Anamenw sto akoustiko. Toulaxiston auto ekana mexri x8es pou thlefwnise kai tha synanti8oume sto repo tou thn Paraskeui. Gia mena einai entelos faoul h anamoni! Ti stand by sto akoustiko? Theleis kurie na meineis monos giati pernas thn krish twn trianta, theleis na skefteis tin sxesi mas kai alla tetoia, zhta mou san antras na xwrisoume, na kanw ti zoi mou esi ti diki sou kai an einai na eimaste mazi kalos na erthei. kai an to stand by kratisi mines, esu tha 3erostaliazeis anamenontas kai o kurios 8a xalarwnei kai tha 3emperdeuetai? kai an sou prokupsei kati? na peis oxi giati eisai sthn anamoni? bebaia daskale pou didaskes, giati egw perimena, me ti diafora oti to zousa san eleutheri. kai ta flert mou ekana kai mpanakia ekana, den 3esalosa omws. Metron ariston. An einai sxesi xronon kai pisteueis se authn (opws sthn periptosi mou) z;hse thn anamoni me metro kai 3emperdepse kai tis dikes sou skepseis. An einai istoria mikri, tote epikoinvnise kai dose to sinthima... DEn kleino thn porta file alla den einai sigouro oti tha eimai ekei otan epistrepseis... Dexesai???
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 14:42
    Egw de 8a edina xrono. Den yparxei logos. H pou 8es kapoion h pou den ton 8es. Gia emena ta pragmata einai aploustata. Tetoia tsalimakia, einai proaggeloi oristikou mellontikou xwrismou. To na trwei kaneis tis frikes tou den einai paralogo. Arkei na mh mou tis metadidei. An kapoios me agapaei, DEN 8a me kanei na frikarw. Ayta eixa na pw sta 28 mou xronia. Sta 16-20 8a tou edina xrono k 8a tou epetrepa na me kanei na niw8w xalia. Twra 8elw na niw8w asfaleia. Ayth einai ka8ara proswpikh mou apopsh. an80, kane oti nomizeis pws einai kalytero kyriws gia esena.
  • bluesea @ 08.08.2007 14:49
    αυτό είναι το θέμα! Αν ξέρω ότι η υπομονή θα ανταμειφθεί να περιμένω αλλά όταν με πιάνει ο φόβος ότι κάτι δεν έχω καταλάβει καλά και περιμένω κάτι που τελικά δε θα έρθει… άσε που αυτή η σχέση έχει περάσει από 40 κύματα με 2 μεγάλα διαλείμματα μέχρι τώρα! Το θετικό είναι ότι εκείνος τώρα μου εκδήλωσε τα συναισθήματά του και αποφάσισα να δώσω στη σχέση άλλη 1 ευκαιρία. Τελοσπάντων, δεν έχω και άλλη επιλογή.. ή θα περιμένω ή θα … περιμένω!
  • bluesea @ 08.08.2007 14:51
    Sofilia μου θυμίζει λίγο τη δική μου περίπτωση. Περίπου! Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα ξαναμιλήσαμε και άρχισε να μου λέει ότι θέλει να είμαστε μαζί και τέτοια και πιο σοβαρά για το μέλλον κλπ. Και μετά το γύρισε ότι θέλει χρόνο για να σκεφτεί και να ηρεμίσει γιατί είναι πιεσμένος. Όλα καλά, αλλά τι θα πει μπερδεμένος; Εσύ κύριε δε μου είπες χωρίς να πω κάτι ότι θέλεις να είμαστε μαζί; Τι έγινε τώρα; Οπότε σκέφτηκα ότι το άτομο άλλαξε γνώμη και του είπα να κάνουμε μια ξεκάθαρη συζήτηση για να προχωρήσω παρακάτω αν είναι. Έλα όμως που δεν μπορεί να μου πει και το οριστικό όχι και που θα στενοχωριόταν αν έκανα σχέση παρόλο που είναι δικαίωμά μου.
  • bluesea @ 08.08.2007 14:51
    KaMiKaZe, αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ. Ότι όταν αγαπάς δεν θέλεις χρόνο να σκεφτείς και ότι ξέρεις τι θέλεις. Αλλά δυστυχώς έχω την τάση να δικαιολογώ τους άλλους και να σκέφτομαι ότι ίσως είμαι άδικη καμιά φορά. Προς το παρόν δε ξέρω τι να κάνω. Ίσως θα έχω και εγώ το χρόνο να σκεφτώ αν όντως θέλω να είμαι σε μια τέτοια σχέση, γιατί και εγώ θέλω ασφάλεια..
  • Sofilia @ 08.08.2007 14:56
    H akoma kalitera KaMiKaZe an frikarei o allos me kati erxetai kai to sizitame. Eimaste i oxi zeugari? kanoume i oxi dialogo me to etairon imisi? An stin prwti friki, zitame mona3ia, sta pio diskola, tha xorizoume me ti mia? Den eimaste 18 xronia na exoume kataloipa efhbias kai na kanoume nazia. Exw tin ais8isi oti oi sxeseis apo mia hlikia kai meta pernoun se allo epipedo epikoinonias. Simfono me thn KaMiKaZe, oloi trome friki kapoia stigmi alla i diafora egkeitai sto pws thn antimetopizoume...
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 14:57
    an80, dyo periptwseis 8a pai3oun: 1. H pou 8a tou dwseis to xrono pou zhtaei k 8a gyrisei k proswrinws ola 8a einai aisia (tonizw to proswrinws ) k later 8a tsakisei to 8ema, wste 8a pareis ki ena ma8hma zwhs (eimai yper twn "katastrofwn", dioti etsi ma8ainoume k apoktoume empeiries gia to mellon) h 2. Pou de 8a tou dwseis xrono k 8a synexiseis th zwoula sou me kapoion allo pou 8a gnwriseis kai pou aytos 8a sou parexei th synais8hmatikh asfaleia pou pistevw pws ka8e gynaika a3izei k goustarei. An esy pisteveis pws prepei na dwseis xrono, DWSE TON! An katapieseis ayto pou 8es na kaneis, 8a einai poly xalia meta h katalh3h. 8a anarwtiesai ti 8a ginotan an edines xrono ktl ktl. (egw fysika eipa oti de 8a tou edina xrono k to ennow, dioti exw faei thn patata k ema8a, opote de 8a katapiezomoun na to kanw)
  • bluesea @ 08.08.2007 14:57
    άλλος ένας λόγος που περιμένω Aries81 παρά το γεγονός ότι έχω αντικρουόμενα συναισθήματα για το τι πρέπει να κάνω. Θα δείξει..
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 14:59
    Swsth h Sofilia
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:00
    Aries81 simfono, alla epanerxomai legontas, an den 3ero egw ti tou simbainei ;i an den leei se mena ti tou ti sumbainei, poios o logos na eimai h kopela tou, o suntrofos tou, o anthropos tou??? Yparxoun pragmata pou kratame gia mas, sigoura, alla h magkia einai na min ta afisoume na epireazoun tous giro mas i na fthiroun tis sxeseis mas, se kathe epipedo. An htan etsi as min eimasta ZEUGARI kai kathe for pou enas apo tous duo enoiw8e mperdemenos as e3afanizotan, na min prepei na dinw kommati tou eautou....
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:02
    3anasymfwnw me Sofilia 100%! Makari vasika na vgw mlkas, alla se ligous mhnes ayth h sxesh, akomh ki an aytos gyrisei, 8a piasei pato apato. Kai 8a nai kala an ayto parei mono ligous mhnes kai oxi xronia...Ekei na deis glentia....
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:02
    Happy mouuuu!!! My pleasure! 8a psa3w ki alla!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:05
    Poios th xzei k thn Afroula thn anapodh? H pou 3eroume ti 8eloume h pou travame gi alla xwris na vgazoume thn psyxh ston dysmoiro an8rwpo pou mas agapaei. Sygxisthka twra. Poies einai oi hlikies sas vre an80????
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:06
    Me prolabes KaMiKaZe! Gia ti hlikies milame???
  • AviSoS @ 08.08.2007 15:09
    kalimera paidakia!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:09
    Kalhspera to3otini!
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:10
    Kalispera!
  • AviSoS @ 08.08.2007 15:11
    xerete xerete! ti kanete? pws pernate?
  • bluesea @ 08.08.2007 15:11
    27 και 25! έχουμε και διαφορά! δεκτά τα σχόλια για τη διαφορά...
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:12
    egw etoimazomai siga siga gia tis epomenes diakopes mou. De me xwraei h polh re paidia! Esy ti kaneis avisos?
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:12
    POios einai 25? Aytos? Kai pali...einai oloklhros mantraxalos, eprepe na 3erei ti tou ginetai.-
  • Evangelique @ 08.08.2007 15:13
    Agapito mou kriaraki an80, Arxizo legontas sou oti oloi emeis sou leme kaloproaireta tis apopseis mas vasei haraktira kai empeiriwn mas me aformi panta auta pou mas les. Kai leo auta pou mas les, ohi yiati skopima mporei na min mas les kapoia pragmata alla yiati mono esy xereis ta synaisthimata sou, to ti eklamvaneis apo to tairi sou otan eiste mazi se idiwtikes stigmes sas kai to ti ehete exomologithei o enas ston allon. Mono autos pou zei mia erwtiki istoria ehei tin apolyti eikona yia to ti symvainei kai to ti kerdizei kai ti hanei apo tis apofaseis tou. Apla kapoies stigmes pou fortizomaste synaisthimatika den vlepoume kathara.... arketa omos faflatiasa me genikotites.. sto thema sou. I alitheia einai oti egw den ta mporw auta mesovezika... den xerw-den apantw klp. Na skefto ti thelo.. ti den thelo. Sigoura polloi antropoi viwnoun adiexoda stin zwi tous pou mono otan meinoun monoi tous ta xedyalinoun alla panta yparhei kati pou prokalei to adiexodo kainourio i palio pou irthe xafnika kai mas taraxe ta ydata i to eihame mesa mas alla to pnigame kai telika vrike eforo edafos kai xepidise. Yia na miliso me case studies apo ta 30 hronia mou tha po oti ehei tyhi na kano ypomoni kai na dwsw hrono, horis na to xerei omos o allos, diladi eipa den xerw ean mporw... riskareis.. kai mou vgike se kalo kai ehei tyhi stin idia sxesi na mou to xanazitisei kai na pw ena kravgaleo OXI. H meneis kai to paleveis i fevgeis kai teleiosame! Ki egine to deutero otan xanagyrise ego imoun allou. Auti itan sxesi 7 etwn me ixthy ek twn opoiwn ta 2 itan me skampanevasmata kai ta 5 ta kalytera hronia ...makrannnnn pou eho zisei. H megalyteri mou kai i kalyteri mou shesi... alla parolauta tin stigmi pou hreiasteike na perimeno den to ekana.. xereis yiati??? Giati meta apo tosa hronia to tairi sou prepei na xerei ti ehei dipla tou kai na to ektimaei kai na fovatai na riskarei min to hasei. Opoios agapaei tremei stin idea na hasei ton allon... kyriws apo ma***** tou.. sorry yia tin vrisia... alla etsi einai. An esy apofasizeis... elpizo na se voithisa... an ohi, imoun eilikrineis. Esy omos xereis kalytera apo olous yiati esy ton koitas sta matia kai niotheis... Auta...
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:13
    Einai kai egwistaroi oi Krioi, de 8a 8elei na ths milhsei gia to ti niw8ei mesa tou k to kanei xeirotera to story....ouf!
  • bluesea @ 08.08.2007 15:15
    ego! loser e??
  • Evangelique @ 08.08.2007 15:15
    Sorry... ydrohoaki mou eprepe na po.. me mperdepse i fyli filakia
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:15
    Den ta pisteuw auta me tin diafora ilikias. kapoioi einai 50 kai simperiferontai san 12 kai kapoioi 15 kai miloun san 30 kai bale. pare ti zoi sta xeria sou , des ti theleis esu kata basi kai pra3e kai an theleis na perimeneis kai tin proti thw Afroditis dekto, arkei h anamoni sou na min estirizetai se allo8i... Pou pas KaMiKaZe? Egw 2 kai simera gia adeia....
  • AviSoS @ 08.08.2007 15:15
    kai gw gia diakopes etoimazome, tin paraskeui! epitelous!! telika auti i anadromi afro paidakia, de kserei ti tis ginete e? se para polous filous, exoun erthei prosopa apo to parelthon pou ta eixan sxedon ksegrapsei.. kai genika oi iparxouses sxeseis pernane mia.. apostasi na to pw? ante, tha katsei poli? mou tin exei dwsei idi!!!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:15
    den ta eipe ki asxhma to liontari
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:17
    Ti loser re Ydroxoa???? Me douleveis? Esy eisai loser h aytos pou den 3erei ti tou ginetai????? Esy gnwrizeis pws ton 8es. Aytos ti kanei einai to 8ema! Aries81, an kati tou symvainei k aytos SEVETAI th syntrofo tou, na katsei na ths milhsei. Ti einai ayta dhl? 10 einai, h 27? Na ton steiloume sto nhpiagwgeio pali an einai, na ma8ei ap thn arxh ta vasika. Sofilia, paw arxika sto xwrio mou kai meta kamia Mykono mallon. To savvato feygw!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:20
    A, esy einai megalyterh. Siga th diafora hlikias! Kai MH les ton eayto sou loser, dioti sto telos 8a to pistepseis kiolas kai anti na faei aytos pou den 3erei pou pataei k pou vrisketai thn htta, 8a thn fas esy! De leei, trust me!
  • bluesea @ 08.08.2007 15:23
    Evangelique αυτό ήθελα και εγώ να δω τις απόψεις και τις εμπειρίες των άλλων μπας και βγάλω άκρη. Happy Cloud, έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά δε νοιώθω έτοιμη να παντρευτώ και το θέμα είναι ότι ο ίδιος πριν 1 μήνα γύρισε και μου είπε ότι το βλέπει σοβαρά και ότι αν ήμασταν μεγαλύτεροι όταν είχαμε γνωριστεί θα με παντρευότανε! Είπε πολλά, δεν το έκλεισε το στοματάκι του!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:24
    Poso kairo eiste mazi?
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:31
    an80, to pragma to 3emalliasame... flasare den flasare giati thelei na se pantreutei (kati mou thimizei auto!!!!! xixix!) h apofasi einai diki sou. ma prota des an esu thelei mia sunexeia me auton ton anthropo giati opws proeipes h mperdemenh eisai esu... Mipos to eniwse auto kai kanei kinisi apegklobismou sou????? Paizei kai auto swsta? KaMiKaZe se zileuw, fetos egw exei mono xorio alla den me polixalaei. Ekei exei pliri apoto3inosi apo kathe ti pou "trexei"
  • bluesea @ 08.08.2007 15:32
    οκ, νομίζω ότι ίσως θα έπρεπε να πω περισσότερες λεπτομέρειες! λοιπόν, τα είχαμε 6 μήνες πριν κάποια χρόνια, του ζήτησα να χωρίσουμε για δικούς μου λόγους. Μετά απο πίεση κλπ μετά από 1 χρόνο (από το χωρισμό) είπα το ναι και η καινούργια σχέση κράτησε σχεδόν 3 χρόνια. Μετά μια ωραία μέρα μου είπε να χωρίσουμε επειδή εξαιτίας κάποιων προβλημάτων που περνούσα (και υγείας αλλά τότε δε το ήξερα) ήμουν λίγο απόμακρη. Χωρίσαμε αλλά δε με άφησε σε ησυχία για 1 ολόκληρο χρόνο. Εγώ δεν επικοινώνησα όλο το χρόνο αλλά αποφάσισα ότι ίσως ήμουν υπερβολική, ότι έφταιγα και εγώ που χωρίσαμε γιατί το είχα επιδιώξει κλπ και σκέφτηκα πριν 1 μήνα περίπου να επικοινωνήσω γιατί μου έλειπε και σα φίλος. ε, μετά από τόσα χρόνια σχέσης με ήξερε όσο κανένας άλλος! Ε, και μου είπε ότι εδω και 2 εβδομάδες έκανε σχέση αλλά ότι δεν ταιριάζανε και ότι θέλει να χωρίσει και ότι μόνο μαζί μου είναι ευτυχισμένος κλπ. φυσικά μόλις έμαθα ότι έχει σχέση του είπα ότι δεν είναι σωστό να τα λέει αυτά και ότι όταν ξεκαθαρίσει τη ζωή του να τα ξαναπούμε. Ε, χώρισε (έτσι πιστεύω και ίσως κάνω και λάθος) και μόλις χώρισε άρχισε τα νοιώθω τύψεις, και θέλω λίγο χρόνο κλπ
  • Evangelique @ 08.08.2007 15:33
    An80, i diafora ilikias sas den einai megali, min sou po oti den einai kan axia syzitisis! Auto pou einai omos einai i diafora fasewn.. ki edw symfwnw apolyta me to HAPPYCLOUD to opoio vrisko poly swsto se polla themata pou sholiazei.. se parakoloutho Happy kai symfonoume se paaara polla pragmata. Se katalavaino malista apolyta an mou yiati ki ego prosfata viosa istoria me mikrotero antra. An isoun 32 ki ekeinos 30 tha elega oti eiste san synomilikoi. Kai opos leei kai i Sofilia yparhoun 50 rides pou ferontai san 20 kai 25 arides pou skeftontai san 40! Ton pistevo se auta pou sou eipe oti an itan megalyteros tha katelige mazi sou kai den pistevo oti to eipe etsi yia na sou xaidepsei ta autia.. alla telika ti symvainei tora? Thelei na zisei polles kai diaforetikes emperies kai deiliazei na se afisei kai na to pei anoihta i gyrise kanena prosopo apo to parelthon, pou opws leei i avissos me tin anadromi afroditi ta ehoume dei kai akousei ola ta koula autin tin periodo- kai einai se dileima. Pantos se symvoulevo na koitaxeis na vgeis kai na diaskedasies kai na halaroseis ligaki. Perna ki esy kala autin tin periodo kai an gyrisei ki ehei kati na sou pei, na se dei kai ananeomeni yia na pathei ntampla tou!!
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:34
    AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Twra e3igountai polla.........
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:35
    Dixasmenos einai. Steil ton apo ekei pou hr8e.-
  • bluesea @ 08.08.2007 15:35
    τώρα που τα διαβάζω αναρωτιέμαι τι κανω!!!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:35
    Nai, ta Kriaria de milane vasika! Den to anoigoun to rhmadi na poun kati.!!!! (skasmena arniaaaaa!!!! looool)
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:36
    mallon o kurios emple3e ta mpoutia tou....... Esu ton theleis ???? Epimenw ginomai mia spastikia Par8enos alla einai to imisi tou pantos....
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:37
    Gi ayto ki egw krataw hmerologio akomh an80....Na ta grafw, na ta diavazw kai na trww frikes tou style "ma kala eleos, lalhsa???" Na ta grafeis genikotera ayta pou sou symvainoun. Voh8aei poly k 3elampikarei to brain! II speaking!
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:41
    Oi arsenikoi Krioi an den ta skatwsoun me tis gomenes 8a skasoun! Egw to xw vgalei to symperasma edw k xronia....Einai tsiou! (toulaxiston agapane me pa8os, as leme k tis alh8eies...) Egw pantws, den yphrxe periptwsh na faw xrono kai psyxologia gia antra pou den 3erei ap thn Kikh k ap thn Koko poia na diale3ei. Me kourazoun ayta kai me kanoun na skylovariemai
  • bluesea @ 08.08.2007 15:41
    Happy Cloud ντρεπόμουν να πω από την αρχή την όλη ιστορία, αν και λάθος μου! KaMiKaZe τα γράφω και εγώ σε ημερολόγιο (μου αρέσει να γράφω τις σκέψεις μου κάποιες φορές) αλλά και που τα διαβάζω τι;; αν τον πιάσει τον άλλο η βλακεία ...
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:41
    Geia sou Happini mou kalh synexeia!!!!:*********************
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:42
    Eimai kata to imisi mou Fotia (Oroskopos toxoti) kai mhn 3exnas oti analitikotero zwdio apo auto tis Par8enou den 8a breis...To exoume mesa mas...
  • bluesea @ 08.08.2007 15:43
    καλή συνέχεια Happy Cloud και ευχαριστώ : )
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:43
    Emena me exoun voh8hsei polles fores Par8enoi na vgalw akrh....Wres analyshs, alla th vriskame panta th lysh. (thn evriskan dhl....xixixi )
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:43
    Loipon paides Ellinon xairetw gia simera, sxolasame....
  • KaMiKaZe @ 08.08.2007 15:44
    Geia sas paidia mou!
  • Sofilia @ 08.08.2007 15:45
    Etsi Etsi dexomai eusima gia to pneuma psicologou pou exoume oi Parthenoi!!!! Bye.........
  • bluesea @ 08.08.2007 15:47
    καλή συνέχεια σε όλους : )
  • Evangelique @ 08.08.2007 15:51
    Geia sou Happyiiini , geia sou Sofilia!! Nai tora einai pio xekathara ta pragmata etsi opws mas ta anelyses an80! Afou eheis ki esy meridio euthynis sto mperdema kai einai kai mia istoria hronwn pistevo oti prepei na tou dwseis ton kairo na apofasisei. Einai peripeteia i shesi sas kai den teleionoun ki etsi eukola auta.. poso mallon tora pou esy tou exises pliges! Perimeno nea sou.. kai sou euhomai ta kalytera! Filia
  • bluesea @ 08.08.2007 17:07
    σε ευχαριστώ Evangelique : )

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...