παρακαλώ περιμένετε...

Turn on, tune in, drop out!

  • bitesFOOdies @ 27.04.2008 18:22
    μα σε κανεναν να μην αρεσουν?
    εμενα με εκφραζουν απολυτα.. ειδικα με αυτα τα στιχακια βουρκωσα

    Sickle raven sky
    My thoughts are boomerangs
    You know when you get high
    Its all wrong

    The system's all awry
    I get up to get arrested
    Every single time

    We don't know what side we're on
    Dreaming with our heads cut off
    Half in love and breaking down
    Most of you will not be found by anyone
  • bitesFOOdies @ 27.04.2008 18:53
    μα σιγα σιγα, δεν ειπα ολα μαζι!... εχουν περασει ISO... και ειναι κι εμπνευστικα γενικως (για μενα!!)
  • bitesFOOdies @ 27.04.2008 19:06
    νανι θελω... χρονια σου πολλα dream..!
  • bitesFOOdies @ 27.04.2008 19:07
    και τα δικα σου μου αρεσανε... (δε χωρεψα βεβαια, αλλα δεν χωρευω και ποτε!!) καλο νανι μου και καλη χωνεψη σε ολους..
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:25
    τί κάνετε μέσα τέτοια μέρα; καλά, αρνί δεν τρώτε. Πιοτά δεν πίνετε; Τς τς τς...
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:29
    ααααααααα τζονυ ... σημερα δεν πινω.. αποχη ...

    ντριμ σοβαρα δεν σου αρεσε το πρωτο του φουλιτο εγω τρελαθηκα..

    για πες τζονυ ποιος διασημος ηρθε στη μοναδα να γιορτασει μαζι σας?
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:30
    Γεια!!! εμένα μου άρεσε το πρώτο πολύ. αυτό ακούω τώρα... Δεν είχαμε celebrities lah... Η britney αυτό το διάστημα τραβάει ζόρια.
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:33
    χα χα τζονυ...
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:34
    εν τω μεταξύ, με τα ποστ που χάθηκαν ήταν ένα που είχα γράψει για το δία με αφορμή ένα δικό σου. ήθελα να δω τι έλεγα, μπας και έχω εφαρμόσει τίποτα από αυτά και σταματήσω τη γκρίνια. τεσπα...
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:34
    dream???
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:37
    ναι το θυμαμαι πολυ καλα..

    ελεγες οτι ο διας εχει αργα και ενδεχομενως οχι θεαματικα αποτελεσματα... στα αιγοκεροειδη...

    αμα θες γκρινιαξε σε μενα αντεχω .. χτες μολις συνειδητιποιησα οτι τρωω τετραγωνα κρονου απο τον 7 στον γενεθλιο στο 4 και στον ποσειδωνα στον μεσουρανημα ... τι να μας πει ο διας...

    χα χα χα
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:41
    όχι αργά, μελλοντικά. αλλά ήθελα να δω τι έγραψα και αν τελικά τα πιστεύω και τα εφαρμόζω. για το τελευταίο, δε νομίζω...
  • astropet @ 27.04.2008 19:42
    Καλά, για το σχόλιό σου κλαίγεσαι? Εδώ χάθηκε το δικό μου που ήταν κλάσεις ανώτερο!
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:43
    κοιτα τζονυ στη φαση που εισαι πως να το εφαρμοσεις... μην εισαι τοσο απαιτητικος ... σε επιασε θλιψη και νοσταλγια .. σημερα ?

    ή το αρνι ήταν τελειος μαπα?
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:43
    χα χα χα πετ χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:43
    κι εμενα ενα ερωτικο γραμμα ... ουφφφφφφφφφφ
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:44
    επειδή λίγο πριν τελειώσει η άδεια έφαγα ένα κράξιμο από μια φίλη μου, που ναι μεν είχε κάπου για δίκιο. μου έλεγε ότι κλαίγομαι για το στρατό και νευρίασα πάρα πολύ, επειδή αποφεύγω να το συζητάω.
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:44
    βασικά, γκρινιάζω μόνο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:45
    δεν υπαρχει πιο πιο λογικο πραγμα κατα την γνωμη μου ...

    στον 1 ειναι ο διας σου τωρα?
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:45
    τι κλαίγομαι; τι κλαίγομαι; λάθος λέξη!!! Και το δικό σου, δεν μπήκα καν στον κόπο να το δω. σχολιάζω μόνο ότι με ενδιαφέρει...
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:46
    (3 πλανήτες στο σκορπιό)...(για τον αστροπετ)
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:46
    Χρόνια πολλά κιόλας!
  • astropet @ 27.04.2008 19:46
    Δεν υπάρχει τιποτα πιο φυσιολογικό από το να κλαίγεσαι για το στρατό. Δηλαδή, τι, θα έπρεπε να πετάς από τη χαρά σου? Απλά μην αρχίζεις την κλάψα σε άσχετους γιατί δεν είναι σε θέση να καταλάβουν. Βουβό πόνο θα κάνεις, χαχα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:47
    θα ζησω την μαχη του ζωδιακου.. λιονταρι με κριαρι
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:47
    στο 1, ναι... βασικά, είναι ολόκληρη ιστορία πίσω από το σχόλιο της φίλης μου. Ο δίας στο 1 ας πούμε, με έβγαλε από τον "κάτω κόσμο" θα έλεγα. Έχω και διέλευση πλούτωνα. άστα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:48
    ρε πετ .. αυτο ξεκιναγα να του γραψω κι εγω .. αλλα μαζευτηκα επειδη ειπε οτι δεν θελει κουβεντα...
  • astropet @ 27.04.2008 19:48
    Ακόμα μου το κρατάς? Μια ζωή θα μου το χτυπάς? Το δικό μου αν θες να μάθεις ήταν σχόλιο στο ίδιο ποστ της λαχ, απλά όπως ήταν φυσικό, έκλεψα την παράσταση! Δεν λέω, και το δικό σου καλούτσικο ήταν...
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:48
    είναι φίλοι μου αυτοί. και η συγκεκριμμένη, παιδική. δεν θα πάει φαντάρος; θα δει!
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:50
    εγώ όμως έκανα ολόκληρο ποστ. αν και ντροπαλός κατά βάση, δεν φοβάμαι την κριτική σαν τους λέοντες. είμαι κριός, κ ρ ι ο ς, Κ Ρ Ι Ο ΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:50
    εμ πες τα ολα .. οχι πανω στη σεληνη σου ... ομως εχεις καιρο ( εχουμε )


    σε τοσο αρχη ειναι ο ωροσκοπος σου..

    πετ με τον τζονυ .. ανακαλυψαμε οτι εχουμε την τελεια ερωτικη συναστρια
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:51
    χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:51
    παντως 1 χρονο ειμαι στο σαιτ .. τοσα ποστ απο αιγοκερους πρωτη φορα βλεπω... τους παρθενους περιμενα αλλα φευ...
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:52
    χάρηκα πού που μπήκαν κι οι αιγόκεροι στην κουβέντα εδωμέσα. μέχρι τότε, λίγα πράγματα.
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:53
    μηπως ποναει το δοντακι για την συγκεκριμενη ? εχεις και το τετραγωνακι του ουρανου??
  • astropet @ 27.04.2008 19:53
    Γιατί? Τι έχετε? Η σύνοδος Σελήνης Δία πέφτει πάνω στον ήλιο σου?
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:54
    ειναι αληθεια ,.. ανεβηκε το επιπεδο.... δινουμε κυρος σε οτι και να κανουμε χα χα χα χα
  • astropet @ 27.04.2008 19:54
    Ένα και δύο ποστ έχω κάνει εγώ? Πτωχούλη...
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:54
    βασικά lah, ο ωροσκόπος είναι τέλος τοξότη, 26-27. απλά το έχω αφήσει αιγόκερω στο σάιτ επειδή με βολεύει για να διαβάζβ τις προβλέψεις.
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:55
    εχουμε αρη μου με ηλιο...του
    και σεληνη του με ηλιο μου...

    τι αλλο θελει κανεις ?? και γωνιες πολυυυυυυυυυ κλειστες!!!!!!!!
  • astropet @ 27.04.2008 19:55
    Εμένα με κρονιάζει ο Τζόνυ... ΠΦΦΦΦ!
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:56
    ε τρως πλουτωνα βαρια βαρια καιρο τωρα... τι περιμενεις... ?
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:56
    δε μπορώ να δω ερωτικά τις φίλες μου, αν και μπορώ να σου πω ότι οι σχέσεις μας έχουν έντονο το ερωτικό στοιχείο. αλλά αυτό το βλέπω σε όλες τις σχέσεις αν με ρωτήσεις. Η συγκέκριμμενη είναι καρκίνος με σελήνη αίγα και ωροσκόπο παρθένο, οπότε η κριτική της είναι δηλητήριο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 19:56
    δεν νομιζω πετ... εχετε καμια αντιθεση αφρο σεληνης ?
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:57
    όχι μόνο σε κρονιάζω, πες και τα άλλα πετ!
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:57
    ακριβώς lah. ακριβείας αν θυμάμαι καλά. Ωραίο;
  • johnnyG @ 27.04.2008 19:58
    ρίχτο!!! χρόνια πολλά...
  • astropet @ 27.04.2008 19:58
    Ακριβείας, ναι. Η υπέροχη Αφροδίτη μου δεν συμφωνεί με την αιγοκερίσια φύση του, ΠΦΦΦ! Γεια σου μοο!
  • astropet @ 27.04.2008 20:00
    Άσε που του ποσειδωνιάζω τον Άρη του και είναι εντελώς αδύναμος μπροστά μου, χαχα! Θα του δείξω εγώ!
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:00
    θέλω μια μπαισέξουαλ κινεζοβεζενουελέζα που να παίζει τσέλο για να ικανοποιήσω το τετράγωνο ουρανού-αφροδίτης. σήμερα το σκέφτηκα! (είδες τι κάνει ο στρατός;;; και το εννοώ)
  • gpano @ 27.04.2008 20:01
    τίποτα δεν έχει χαθεί από τα κείμενά σας pet kai johnny.....τα είχα προσθέσει στο αστρολεξικό οπότε τα έχω...και της λαχ το γράμμα το έχω- το έχω βάλλει στα κείμενα που μου αρέσουν και θα τα ανεβάσω κι αυτά...όμως προέχει να μπουν ξανά οι χάρτες που τώρα δεν φαίνονται και να επανέλθουν 4000 μέλη που "εξαφανίστηκαν"...
    Χρόνια πολλά με την ευκαιρία...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:01
    κοντά σου moo.
  • astropet @ 27.04.2008 20:01
    Α, καημένε! Πολύ Αλμοδόβαρ βλέπεις!
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:01
    χρόνια πολλά gp!!! χάρηκα που σε βρήκα!!!
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:01
    χρονια πολλα Μοο . υπαρχει εντονο ερωτικο αλλα δεν τις βλεπεις ερωτικα... σε ποιον τα πουλας αυτα ( ουρανος στον 12...) πετ αρα κι εγω σου ριχνω ηλιο απεναντι .. τελεια....σαν ομαδα τζονυ .. τον νικαμε τον πετ..
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:03
    μόνο το "όλα για τη μητέρα μου", πετ. μου αρέσει ο αλμοδοβάρ, αλλά ταυτόχρονα μου τη σπάει. χωρίς πολύ συγκεκριιμένο λόγο. ίσως επειδή βρίσκω τις ιστορίες του να αφορουν ιδιαίτερα τις γυναίκες.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:03
    Χρονια πολλα .. χαρηκα πολυ με την πληροφορια... ευχαριστω .. GP..
  • astropet @ 27.04.2008 20:04
    Χρόνια πολλά gp! Α, ωραία! Καλά, του Τζόνυ και να χανότανε, δεν θα ήταν δα και προς θάνατον, χαχα!
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:04
    εννοώ λαχ, πως μπορεί να μαλώνουμε σα ζευγάρι. γενικότερα με τους φίλους μου φέρομαι έτσι. ξέρω γω, υποκατάστατο ερωτικώβ σχέσεων, κάπως έτσι το σκέφτομαι. πέφτει ξύλο.
  • gpano @ 27.04.2008 20:04
    astro lol
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:04
    xa xa πετ..τι λες στο παιδι...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:05
    δεν μπορώ μανούλαμ(moo), δε μπορώ...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:06
    οκ, λέοντες... θα φερθώ σαν κριός και σε λίγο θα ανέβω πάνω στο πληκτρολόγιο.......
  • astropet @ 27.04.2008 20:06
    Νομίζω για τον Αλμοδόβαρ ισχύει απόλυτα αυτό που είχε πει παλιότερα ο Τιμογιαννάκης, ότι ενώ θέλει να γυρίσει το τέλειο μελό, το φοβάται και το γυρίζει λίγο στην παρωδία. Αυτό είναι που μου τη σπάει και μένα. Δεν γελάω ιδιαίτερα, αλλά και δεν μπορώ να κλάψω με όλα αυτά τα τραβηγμένα από τα μαλλιά.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:06
    ξερεις τι ειναι το ξυλο σε μια φιλικη σχεση ..?? η πραξη που δεν γινεται ... για μενα τουλαχιστον...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:07
    βασικά πετ, δε με νοιάζει διόλου. αλλά ξεχνάω εύκολα.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:07
    η υπερβολη ειναι αληθινο συστατικο της ζωης οπως και υστερια...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:08
    καλά, αυτό θα το θυμάμαι πάντως. (ανέβηκα στο πληκτρολόγιο)
  • astropet @ 27.04.2008 20:08
    Για αυτό τα λέω αυτά Τζόνυ, για να βγάλεις τον Κριό από μέσα σου. Πλάκα - πλάκα, με το ελληνιστικό σύστημα ο Ήλιος σου πηγαίνει στον 5ο.. Χμμμ...
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:10
    πετ τιν ειναι το ελληνιστο συστημα??
  • astropet @ 27.04.2008 20:11
    Ζώδιο και οίκος Λαχ. Εφόσον Τοξότης 1ος, άρα Κριός 5ος.
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:12
    παρεξηγείς αυτό που λέω lah. έρωτας χωρίς σεξουαλικότητα να υποβόσκει. π.χ. ξέρω ότι ψάχνω μια κοπέλα σα μια φίλη μου καρκινοζυγό, αυτής της αρέσουν τύποι σαν εμένα λέει και είμαστε φίλοι από το δημοτικό. Κι οι δυο ξενερώνουμε στην ιδέα. Δεν υπάρχει. Αλλά είναι μια ερωτική φιλία, όπως και να το κάνουμε.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:13
    γλιτωνουμε ετσι τα αναχαιτισμενα ζωδια... με βολευει... αλλα πιστευεις οτι δουλευει?
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:13
    πετ, άσε τα παγανιστικά. με έχεις βγάλει μούφα. στο 3 είναι ο ήλιος μου μια χαρά. όχι ότι θα με χάλαγε στο 5, αλλά εκεί μου ταιριάζει καλύτερα.
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:16
    έχω επικοινωνιακά ταλέντα εγώωωωω... Αλλά όταν καταπιέζεται η σελήνη μου, βαράει τετράγωνα και χάνονται. άστα, άστα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:16
    τζονυ σε πειραζω γενικα ... δε μπορω να εχω αποψη για τις σχεσεις σου..

    απλα το παιζω ξυλο ... με το αλλο φυλλο .. στην δικη μου ζωη .. εχει οδηγησει καπου ... αλλα εχω και την αντιθεση της βιας στο χαρτη...

    εχω πολους φιλους αντρες με τους οποιους ομως δεν παιζω ξυλο...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:16
    οκ, έχει μια λογική πάντως.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:16
    κι εμενα τζονυ... χτες μου ριξε τον ηλιο στον 12 ...
  • astropet @ 27.04.2008 20:16
    Παγανιστικά η αρχαία ελληνική παράδοση? Τς, Τς! Για τιμωρία, από αύριο ξεκινάς Πτολεμαίο!
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:17
    κι εγώ πλάκα κάνω lah. σχεδόν... έχω κέφια σήμερα.
  • astropet @ 27.04.2008 20:17
    Καλά, δεν είπα ότι το υιοθέτησα κιόλας. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι έτσι το IC και MC δεν ξεκινούν τους 4ο και 10ο αντίστοιχα...
  • astropet @ 27.04.2008 20:19
    Δες όμως τώρα... Αν το εφαρμόσουμε στον Τζόνυ, όλος ο Σκορπιός του πάει στον 12ο, εξ ού και δεν του πολυβγαίνει, έτσι νομίζω τουλάχιστον... Ο Αιγόκερως πάει στον 2ο και εξακολουθεί να ισχύει το επικοινωνιακό και συγγραφικό ταλέντο με Ήλιο και Ερμή στον 5ο...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:20
    θα το ψάξω...
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:21
    τωρα που ειπατε για παγανιστικα .. μια αλλοδαπη κυρια σε ενα φορουμ που ρωτησα κατι με τις μοιρες μου εδωσε ενα λινκ ..το οποιο ειναι σατανιστικο...

    Ακουσον ακουσον... δεν μου εφτανα τα ιερατικα της Ντακου ... μετα επεσα εκει...
    φτου κακα..
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:21
    και εννούσα γενικότερα επικοινωνία, το γράψιμο είναι και αυτό μέσα αν θες.
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:22
    den ta mporw auta lah...
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:22
    εχει χειρωνα αντιθεση αρη πετ ... ειναι λογικο να χανεται λιγο... η σκορπιλα..
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:22
    ουτε εγω τζονυ καθολου ομως...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:23
    σκορπίλα; έχω, έχω.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:23
    και μιας και το πες .. θεωρεις οτι ειναι χαμενη λιγο η ζωδιακη ενεργεια του 12 .. η εν πασει περιπτωσει .. κρυφη?
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:23
    αιγοκεροσκορπίλα.
  • astropet @ 27.04.2008 20:24
    Ναι, δεν λέω... Νομίζω όμως ότι πρέπει να μελετήσει κανείς και παραδοσιακή αστρολογία. Αν θες μόνο και μόνο για να ξέρει τι είναι...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:24
    ναι, συμφωνω πετ.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:25
    αιγοκερος με σκορπιο ... απο τους πιο δυνατους συνδυασμους κατα την γνωμη μου..
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:25
    gp, αν είσαι εδω, έχεις μελετήσει το ζήτημα;
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:26
    μισο για τον λιλυ τη γνωμη εχετε? αυτος δεν ειναι κλασσικος παραδοσιακος αστρολογος..? η ελληνιστικη ... ειναι ενας κλαδος της παραδοσιακης .. λαθος κανω?
  • astropet @ 27.04.2008 20:26
    Θεωρώ ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ζήτημα με αυτήν την ενέργεια, ναι... Δεν έχεις άμεση πρόσβαση σε αυτήν. Εκτός αν οι εκεί πλανήτες σου κάνουν πολλές γωνίες με τους άλλους, που κι αυτό όμως είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι. Να σου βγαίνει έτσι φάτσα φόρα κάθε τρεις και λίγο το υποσυνείδητο... Δεν είναι τυχαίο ότι είναι ο οίκος των φυλακών, των ασύλων και των νοσοσκομείων...
  • astropet @ 27.04.2008 20:27
    Ο Lilly είναι μεσαιωνικός, με πολλές ομοιότητες με την ελληνιστική αστρολογία, αλλά και με κάποιες διαφορές. Βέβαια, αν έχεις μελετήσει Lilly, πολύ εύκολα θα πιάσεις και την ελληνιστική αστρολογία και το αντίστροφο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:27
    ναι αλλα δεν ειναι και ο οικος της ψυχικης ιασης αν καταφερεις να εισαι σε επαφη με το υποσεινηδητο και να το αναδυκνειεις?
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:28
    moo, ξενέρωσες;
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:29
    δυσκολο μεν .. αλλα λυρωτικο στην επιτευξη του δε.. και ισως ο μονος δρομος .. για να βρεθεις και ουσιαστικα με τους αλλους..
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:29
    εχεις διαβασει λιλυ πετ?
  • astropet @ 27.04.2008 20:31
    Το θέμα είναι ότι είναι οίκος περισσότερο του συλλογικού ασυνειδήτου. Ένας πλανήτης εκεί δεν εκφράζει μόνο τις δικές σου ανάγκες, αλλά και του κόσμου ολόκληρου.
  • astropet @ 27.04.2008 20:32
    Κομμάτια μόνο Λαχ. Νομίζω καλό είναι να μην διαβάσεις πρώτα Λίλυ, γιατί και η γλώσσα είναι λίγο αρχαϊκή και δεν εξηγεί και πολλά πράγματα. Αλλά κυκλοφορούν πολλά βιβλία που τα εξηγούν όλα αυτά πολύ πιο αναλυτικά...
  • gpano @ 27.04.2008 20:33
    ποιο ζήτημα να έχω μελετήσει johnny?
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:34
    την ελληνιστική - αρχιαοελληνική αστρολογία που λέει ο πετ. αν έχεις άποψη, θα ήθελα να τη μάθω.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:35
    θεωρεις οτι ο 8 ειναι το προσωπικο , και ο 12 το συλλογικο?
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:37
    ωραία το πας, πετ. μου αρέσει ο διαχωρισμός.
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:40
    εμπειρικα και μονο ... με ολους τους μεγαλους ερωτες που ειχα.. κατι μου εριχναν και κατι τους εριχνα μεσα στον 12...

    αυτο βεβαια .. ισως να ειναι αιτημα δικο μου .. λογω του 12 μου..
  • astropet @ 27.04.2008 20:40
    Ναι, περισσότερο. Αν και το συλλογικό γίνεται βέβαια και προσωπικό, εφόσον εσύ καλέισαι να το εκφράσεις.
  • astropet @ 27.04.2008 20:41
    12ο εσύ τι εννοείς, τον Υδροχόο?
  • gpano @ 27.04.2008 20:41
    με είχε πιάσει πέρσι μια τρέλα ότι δεν ξέρω την ιστορία της αστρολογίας και διάβασα ότι βιβλίο υπήρχε για τον Πτολεμαίο, τον Λιλυ, την ελληνιστική αστρολογία ενός Φίρνικους Ματέρνους...ότι μπορείς να φανταστείς...πίεσα τον εαυτό μου και τους διάβασα σαν να έδινα εξετάσεις...δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα αλλά είδα ότι ένα τεράστιο μέρος της αστρολογικής γνώσης υπάρχει σε αυτούς- με πολλές προκαταλήψεις φυσικά και πολλά πράγματα ξεπερασμένα...ο 20ος αιώνας άλλαξε τελείως το τοπίο στην αστρολογία με εξαιρετικές ανακαλύψεις....
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:42
    αρα στα θεματα του 8 ερχομαστε με το δικο μας σκοταδι σε επαφη .. ενω με το 12 φερουμε το συμπαν
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:43
    πάντα ρε γμτ, παίρνω σκόρπιες πληροφορίες. θα ήταν χρήσιμη μια τέτοια μελέτη. thanx για την απάντηση.
  • astropet @ 27.04.2008 20:45
    Ναι, κι εγώ συμφωνώ. Αν δεν ήταν η σύγχρονη αστρολογία με τις ψυχολογικές προεκτάσεις, δεν θα είχα ασχοληθεί καν. Όμως, υπάρχουν κάποια πράγματα που νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να τα συμπεριλάβουμε. Π.χ. και οι σύγχρονοι αστρολόγοι έχουν κρατήσει τους κυβερνήτες για να εξηγήσουν τα άδεια σπίτια. Αυτοί όμως σε τι κατάσταση είναι, έχει πολλές πληροφορίες να μας δώσει η παραδοσιακή.
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:45
    σκέφτομαι και το 12 σαν δικό μας σύμπαν, σε επαφή με τα παράλληλα των...άλλων κατά κάποιον τρόπο.
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:46
    θα ήθελα το δικό μου 12 να ήταν το moulin rouge. θα ένιωθα άνετα εκει μέσα.(αν κρίνω από την ταινία).
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:49
    δεν θεωρω τον υδροχοο 12 μου πετ .. κυβερνητης ειναι ο κρονος ... αλλα εχω ενα πλανητη και ενα σημειο μεσα εκει ..στον υδρο.. χμ δεν ξερω..

    εχω διαβασει λιλυ .. ψαχνωντας κατι συγκεκριμενο .. με τρομαζει ο φαταλισμος ..επισης νομιζω οτι εκανε βασικα ωριαια αστρολογια λαθος κανω?
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:50
    χα χα χα τζονυ ... εχεις ουρανο ειπαμε εκει μεσα .. χα χα μου αρεσε αυτο που ειπες..
  • astropet @ 27.04.2008 20:50
    Τα δύο πρώτα βιβλιά του ήταν για την ωριαία. Το τρίτο όχι. Μην ξεχνάς, ότι για αυτό πληρώνονταν οι αστρολογόγοι τότε, για να κάνουν συγκεκριμένες προβλέψεις...
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:52
    ναι... και σημερα καποιοι ενδεχομενως για αυτο .. ενω αλλοι προτεινουν το μυστικο ... αλλα ας μην αναφερθω στην φριχτη εμπειρεια μου..
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:52
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/18/Henri_de_Toulouse-Lautrec_005.jpg/780px-Henri_de_Toulouse-Lautrec_005.jpg
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:53
    Το chr?st?an astrology ειναι το τριτο?
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:53
    τζονυ οταν ειπες .. για τον 12 σου αμεσως σε αυτον πηγε το μυαλο μου
  • astropet @ 27.04.2008 20:54
    Και κακά τα ψέμματα, και σήμερα ακόμη, ένας αστρολόγος για να ζήσει και να βγάλει το ψωμί του, δεν μπορεί να ασχολείται μόνο με τα υποσυνείδητα και τους μετασχηματισμούς. Θα έρθει η κοπελίτσα και θα θέλει να μάθει αν θα παντρευτεί τον αγαπημένο της κι αν θα κάνει παιδιά, ο άλλος αν θα πρέπει να δεχτεί την επαγγελαμτική πρόταση κλπ.
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:54
    από την άλλη ξέρετε τι παθαίνω με τις πάρα πολλές πηγές; Εκτός από το λογικό ότι μπερδεύομαι. Βαριέμαι, επειδή μπλέκουν πολύ τα πράγματα και χάνουν την απλότητά τους.
  • astropet @ 27.04.2008 20:55
    Όλα ήταν Christian Astrology. Vol. 1, 2, 3.
  • astropet @ 27.04.2008 20:55
    Ναι, συμφωνώ Τζόνυ. Κι εγώ είμαι σε φάση σύγχυσης και θέλω να τα ξεκαθαρίσω μέσα μου...
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:56
    τον πίνακα τον είδατε;
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:56
    ναι συμφωνω απολυτως πετ.. οπως και στη ψυχαναλυση το επιπεδο δουλειας που μπορει να κανει κανεις ειναι και με βαση τα αιτηματα του πελατη και το μορφωτικο του επιπεδο,,

    κι επειδη το δικο μου ειναι χαμηλο .. με ενδιαφερει να μαθω ποτε θα κανω δευτερο γαμο ... χα χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 20:57
    ναι τζονυ ,... ωραιο 12 εχεις ,... δεν με παιρνεις και μενα εκει..?
  • johnnyG @ 27.04.2008 20:57
    τουλουζ λοτρεκ. εν τω μεταξύ ξέρω ελάχιστα πράγματα για τα εικαστικά. Σχεδόν τίποτα βασικά, πέρα από ονόματα ζωγράφων. στο σχολείο δεν μας έμαθαν τίποτα για αυτή την τέχνη. απαράδεκτο.
  • astropet @ 27.04.2008 20:58
    Να σου πω κάτι? Δεν είναι θέμα χαμηλού επιπέδου... Δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να ασχολούνται με θεωρίες...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:00
    http://outdoors.webshots.com/photo/2180794490052172497wAFbbW

    αυτος ειναι ο δικος μου ο 12 οχι απο επιλογη ...
  • astropet @ 27.04.2008 21:00
    Και είναι κακό που θες να κάνεις και δεύτερο γάμο? χαχα!
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:01
    βασικά λαχ, μάλλον δεν είναι έτσι τα πράγματα με ουρανο εκεί. όταν βοηθά η αφροδίτη στους ιχθείς ζωγραφίζει όμορφα. (παράπλευρη πληροφορία. τουλούζ λοτρέκ: τοξότης με σκορπιό. αφρο αιγόκερω τετράγωνο ποσειδώνα, αντίθεση ουρανό. )
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:01
    εχεις δικιο πετ ... ημουν ακυρη εβγαλα ελιτισμο....
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:01
    ο δικός σου 12ος;
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:01
    και αλλωστε ...οταν κανεις στρεφεται σε αυτα τα πραγματα .. λυσεις ζηταει.. να του μειωθει η αγωνια ..

    να μην υποφερει τοσο..
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:03
    πετ οχι .. αλλα δεν εχω κανει τον πρωτο... ο ουρανος με αναγκαζει .. να με απασχολει ο δευτερος apr?or? χα χα χα χα
  • astropet @ 27.04.2008 21:03
    Κι εγώ επί Πλούτωνα πήρα μέχρι και 090... Τι να κάνουμε τώρα? Να μου κόψω το κεφάλι?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:03
    η μαλλον εχω κανει ηδη δυο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:04
    πετ κι εγω το εχω κανει αυτο χα χα χα χα χωρις πλουτωνα ... με ποσειδωνα...

    και μιλαμε για πολλες φορες χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:06
    σου αρεσε τζονυ ο 12 μου? και οσο για την τεχνη .. εχεις δικιο το σχολειο ειναι οπαραδεκτο.. εγω ξερεις πως ελυσα αυτο μου το κενο?

    καθε φορα που πηγαινα βιβλιπωλειο .. επαιρνα και ενα της σειρας tachen ..

    και τα ξεφυλλιζα μετα ... ειναι φτηνα ειναι απειρα..

    εχω μια καλη σειρα τωρα ... και βασικες γνωσεις
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:07
    ποσειδωνειε τυπε .. για τον δικο σου 12 δεν ξερουμε τιποτα ..
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:08
    σε κοβω να χεις και συ ουρανο εκει μεσα..
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:08
    τελικά θέλω μια γαλλοκινέζα πρών πόρνη που τραδουδούσε σε καμπαρέ και γλίτωσε τελευταία στιγμή τη ζωή της από τη φυματίωση. Όχι σαν τη νικόλ κίντμαν που δεν τα κατάφερε...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:08
    εντάξει, το βρήκα.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:08
    τζονυ θες να την σωσεις εσυ? εχει σημασια αυτο....
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:09
    εννοείται.
  • astropet @ 27.04.2008 21:09
    Ο δικός μου 12ος?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:09
    τζονυ... εισαι ο ανθωπος μου...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:10
    για πες μας...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:10
    βλεπεις κανεναν αλλο ποσειδωνειο εδω μεσα ... εγω με τον τζονυ ειμαστε κρονιοι ως γνωστον
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:10
    έχεις καταγωγή από κίνα; είναι σημαντικό...
  • astropet @ 27.04.2008 21:10
    Α, τη θέλει και φυματικιά. Τι να πει κανείς? Έχω ακούσει να ψάχνουν γκόμενες με πλούσιο στήθος, με καμπύλες, έστω με προσωπικότητα, αλλά γκόμενα με χτικιό, πρώτη φορά το ακούω...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:11
    ποσειδώνιος είμαι, παρόλη την αιγοκερίλα.
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:11
    έτσι είναι αφροδίτη στους ιχθείς ρε!
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:11
    φυματικιά...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:12
    χα χα χα χα χα χα χα χα χα ....πετ...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:12
    και θα ήθελα να είμαι ο Ewan McGregor. Μου αρέσει πολύ.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:12
    τζονυ μη λες τετοια μη δινεσαι στον εχθρο..
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:13
    να ψιλοσέρνεται και να πετάει.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:13
    αυτη ειναι η αγαπη..
  • astropet @ 27.04.2008 21:14
    Για τον δικό μου 12ο, θα κρατήσω το Placidus που τον βγάζει κενό, στον Ζυγό με κυβερνήτη την Αφροδίτη στον 9ο... Αλλιώς, με το παγανιστικό που λέει κι ο Τζόνυ, μου βάζει Δία και Ουρανό μέσα... κλαψ!
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:14
    ο λεωντας που μας το παιζει και ποσειδωνειος ολες τις τελειες θα ερωτευεται.. για καλυπτει τη ματαιοδοξια του...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:14
    η κοπελιά, εννοώ. Με λίγα λόγια, δεν υπάρχει. Ή είναι πρεζάκι!!! Ή εγώ;;;...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:15
    καλά, μην έρχεσαι στο moulin rouge για μποεμ καταστάσεις. Εσύ χάνεις.
  • astropet @ 27.04.2008 21:15
    Είναι Κριός παιδί μου, εδώ το θυμάται, και ψάχνει damsel in distress... Και το χτικιό ταιριάζει και με την Αφροδίτη του, ωραιότατα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:15
    α πετ .. μια χαρα 12 εχεις πουλακι μου... και αφρο στον 9 ... πως τα πας με τις αλλοδαπες?? ή τις εξωκοσμες αν μη τι αλλο..
    συνδεση 12 με 9... απο που θα σου ρθει αραγε?
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:16
    Ανακαλύπτω δηλαδή ότι ο 12ος μου είναι μπουρδέλο τελικά! Ουάου! Η σημερινή κουβέντα αστροφίλοι, ήταν εποκοδομητική.
  • astropet @ 27.04.2008 21:16
    Θα μελετήσω το υποσυνείδητο, κατάλαβες? χαχα!
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:17
    άσε, επειδή με τον ποσειδώνα έχω χάσει τη μπάλα.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:17
    τζονυ εγω θα ερχομαι ... ασε τον πετ .. ακου 12 ζυγος μεγαλη ξενερα ..
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:17
    σόρυ για την "κακή λέξη" (gp κυρίως)
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:18
    αρμονία στο 12; τι καλά...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:18
    έλα lah!!!
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:18
    χα χα πετ.. κοιτα μην αγαπησεις εσυ κινεζα κλπκλπ που θελει ο τζονυ...
  • astropet @ 27.04.2008 21:18
    Σιγά μην ερωτεύομαι τις τέλειες... Καταρχάς ερωτεύομαι ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ, είμαι πολύ απασχολημένος με τον εαυτό μου, χαχα! Ζυγός στον 12ο... Καμία σχέση... Για αυτό ήρθε ο Πλούτωνας και μου εκδηλώθηκε αρχετυπικά, γιατί τον αγνοούσα τον κύριο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:19
    τζονυ εχω κι εγω τις εμμονες μου.... ( δεν την καταλαβαινω την αρμονια του ζυγου σορρυ....)
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:19
    κι εγώ βρε πετ, και τελευταία το ρίχνω στον ποσειδώνα πιο πολύ. δε στοχεύει η αγάπη του κάποιο άτομο συγκεκριμμένα.
  • astropet @ 27.04.2008 21:19
    Θα μπορούσες να πεις μπορντέλο που κάνει λιγότερο σόκιν...
  • astropet @ 27.04.2008 21:20
    Πάντως, έχω ένα θέμα με την αρμονία... Οι εντάσεις με αποσυντονίζουν...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:21
    λοιπόν...σας χαιρετώ για απόψε. Εσείς συνεχίστε... Τα λέμε εκεί που προβάλλεται το σόου "Spectacular, spectacular!!!"
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:21
    πετ ειναι κυβερμητης του ωροσκοποιου σου πως ειναι δυνατον να τον αγνοουσες?

    επισης ολοι μας λιγες φορες ερωτευομαστε ..( για το τι εννοω εγω ερωτα ...)

    τα αλλα ειναι .... φλερτ στην καλυτερη... εχω και χειροτερες...
  • astropet @ 27.04.2008 21:21
    Γιατί κοίταξε, μπορεί να είμαι ποσειδώνιος, αλλά είμαι εντελώς solar τύπος...
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:22
    το "ου" και το "ρδ" γεμίζει το στόμα. είναι πιο απολαυστικό. το άλλο ξενέρωτο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:22
    να προσεχεις τζονυ... χρονια πολλα...
  • astropet @ 27.04.2008 21:22
    Γεια σου Τζόνυ!
  • johnnyG @ 27.04.2008 21:22
    Γειαααα...
  • astropet @ 27.04.2008 21:23
    Α, με τα φλερτ έχω κόψει παρτίδες, βαριέμαι φρικτά. Εννοώ τις χαζοσχεσούλες για να περνάει η ώρα, όχι το φλερτ σαν σπορ.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:23
    ναι αυτο τον συνδυασμο δεν τον καταλαβαινω .. ουτε το πως σου βγαινει η ποσειδωνιλα σου... πολυ φως βρε παιδι .. αλλα τωρα που εμαθα για τον 12 τα καταλαβαινω ολα...

    οσο για τις εντασεις ... να δουμε και αρη για να καταλαβουμε ποσο χτυοημενος ειναι?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:25
    πετ εγω δεν το εχω κανει ποτε αυτο... δεν ονομασει σχεση φλερτ...

    και αν θυμηθεις τον 5 μου.. θα καταλαβεις ποσο πνευματικα γκομενιαρα εχω υπαρξει..

    αλλα ποτε βλασφημη ,.. ο ερωτας ειναι ιερη λεξη .. για να την σπαταλαω..
  • astropet @ 27.04.2008 21:26
    Τις αποφεύγω γιατί μετά πολύ δύσκολα μπορώ να γυρίσω πίσω... Ανοίγω το στόμα μου κι όποιον πάρει ο χάρος... Άρης τετράγωνο με Ερμή και yod με Κρόνο και Αφροδίτη. τρίγωνο με Χείρωνα, εξάγωνο με Δία (στα όρια)
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:27
    το γιοντ .. δεν το ξερω δεν το καταλαβαινω... στην κορυφη ειναι ο αρης ?

    μηπως απο την σκορπιλα σου δεν γυρνας πισω?
  • astropet @ 27.04.2008 21:28
    Ναι ο Άρης στην κορυφή σε σύνοδο με τον Antares...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:30
    χμ... απλανης αυτος αλλα δεν θυμαμαι ιδιοτητες .. ειναι σαν τον αλγκολ... η καπως καλυτερα τα πραγματα ..

    θεωρεις οτι θυμωνεις αλλα δεν το εκδηλωνεις.. και οταν ξεπσας εισαι λεκτικα βιαιος? αυτο μου κανει το τετραγωνο με τον ερμη...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:30
    το τριγωνο με χειρωνα μου αρεσει πολυ..
  • astropet @ 27.04.2008 21:30
    Ίσως καταπιέζομαι από την αντίθεση του Κρόνου με τον ωροσκόπο, μαζεύω μαζεύω και μετά γίνομαι Ερμής Άρης...
  • astropet @ 27.04.2008 21:31
    Τι σου αρέσει? Σιγά...
  • astropet @ 27.04.2008 21:32
    Όχι καλύτερα. Είναι ηγετικής φύσεως, για αυτό τον ανέφερα, χαχα! Αν και δεν έχει εκδηλωθεί μέχρι τώρα, τον Ποσειδώνα μου μέσα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:33
    ιαση .. ετσι τον εχω καταλαβει τον χειρωνα σε καλες οψεις.. και για μας και για τους αλλους...

    κοιτα εχεις κρονο στο δοξα πατρι.. αλλα θα μπορουσε να σε κανει και να εισαι αυστηρος και κριτικος με τους αλλους και να το εκδηλωνεις...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:34
    υποβοσκει .. ομως υποβοσκει.. χα χα δεν περνας απαρατηρητος ...

    και μην εισαι βλασφημος.. χα χα ... τιμωρει ασχημα ο δικος σου ρωτα και μενα..
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:35
    κατι εχουμε σε συνοδο με τον αρη σου,... δεν μπορω να το δω τωρα ... μπορει να ειναι κα μεσοδιαστημα ..
  • astropet @ 27.04.2008 21:35
    Και είμαι και το εκδηλώνω, απλά το κάνω συνήθως χαριτωμένα για να μην προσβληθεί ο άλλος. Μόνο αν τα πάρω στο κρανίο, εκεί δεν μαζεύομαι... Και τον έχω γνωρίσει πολύ τον Κρόνο μέσω των άλλων...
  • astropet @ 27.04.2008 21:38
    Θα έλεγα όμως ότι έχω μαλακώσει αρκετά με τα χρόνια, ως προς την κριτική, έχω γίνει πιο Ζυγός, παίζω πολύ συχνά το συνήγορο του διαβόλου, άσχετα αν συμφωνώ μαζί σου. Απλά μη μου κάτσεις στο σβέρκο. Αγαπώ, αλλά από απόσταση.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:39
    εννεοις .. εζησες τον περιορισμο των αλλων... η τον δικο σου πανω τους ??

    εχεις την αισθηση οτι δεν εκφραζεις την επιθετηκοτητα σου σε σωστες ποσοτητες στην ωρα της?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:39
    το αγαπας απο αποσταση .. ειναι ο κρονος....
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:39
    γιατι να ειναι ο ζυγος?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:40
    το χουμε καταλαβει οτι δεν θες πολλα πολλα
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:40
    καλως την να την περδικα που περπατει λεβεντικα
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:41
    για τον κρονο του πετ , τον 12 ( φυσικα ) κλπ κλπ κλπ
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:43
    στην ακμη...
  • astropet @ 27.04.2008 21:44
    Χρόνια πολλά ντρημ! Κάνουμε ψυχανάλυση σε μένα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:46
    πετ ξερεις οτι αυτος ο κρονος εκει μπορει να φοβιζει τους αλλους..
  • astropet @ 27.04.2008 21:47
    Μόνο ο Πλούτωνας με κάνει ζάφτι, γιατί εκεί όμως δεν ελέγχω τις πράξεις μου. Μόνο τότε είναι επιθυμητή η συγχώνευση. Αγαπάω και συμπάσχω με όλον τον κόσμο, ποσειδώνια αν θες, αλλά μέσα στα περιχαρακωμένα κρόνια όριά μου. Δεν ανέχομαι ανθρώπους μέσα στα πόδια μου, όσο κι αν τους αγαπώ. Γιατί για μένα η συνύπαρξη σκοτώνει την αγάπη. Όταν διάβασα ότι η Μελίνα, και για να κοιμηθεί ακόμα, ήθελε κόσμο μέσα στο σπίτι, έπαθα delirium tremens από τη φρίκη, χαχα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:47
    και να θελουν να σου κανουν γουτσου γουτσου να μην....

    κι οχι τιποτα αλλο .. εχεις και τη σεληνη που εχεις... πως τα κουμανταρεις αυτα?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:48
    τον πλουτωνα τον ενεχεις πετ ... ειναι ο κυβερνητης του χαρτη σου .. απλα στους αλλους βγαινει ο κρονος ...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:49
    αχ η Μελινα...
  • astropet @ 27.04.2008 21:49
    Ναι, μπορεί και να τους φοβίζει, δεν ξέρω... Συμβαίνει όμως πολλές φορές και το αντίθετο. Επειδή παραείμαι ποσειδώνιος πολλές φορές, δίνω την α΄σιθηση ότι μπορεί κάποιος να μου πει τα πάντα χωρίς να θυμώσω. Διαπιστώνω πολύ συχνά ότι παίρνει πολύς κόσμος θάρρος χωρίς να του το έχω δώσει, όχι συνειδητά τουλάχιστον. Και τότε ξυπνάει ο Κρόνος...
  • astropet @ 27.04.2008 21:51
    Ορίστε το παράδειγμα. Λες για γούτσου γούτσου... Εφόσον είμαι Κρόνιος και το βγάζω πώς είναι δυνατόν να θέλει κάποιος να μου κάνει γούτσου γούτσου? Αδιανόητο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:51
    πετ ... και με μενα συμβαινει το πρωτο χωρις να ειμαι ποσειδωνεια... ενω δεν συμβαινει το 2ο .,.. εσυ εχεις την αναγκη των οριων για δεν αντιλαμβανεσαι αλλιως τις ανθρωπινες σχεσεις ...

    πραγμα αντιθετο με τον ποσειδωνα..
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:52
    ε αμα αυτος .. βλεπει μετα τον κρονο ... καθολου... αδιανοητο ..

    Αδιανοητο για σενα να το επιτρεψεις αυτο ... αλλα κι εκεινη η ερμη η σεληνη να την εχεις στην στερηση

    ποναει η ψυχη μου...
  • astropet @ 27.04.2008 21:53
    Ε, αυτό το Κρόνος Ποσειδώνας με κυνηγάει μια ζωή...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:53
    ντριμμμμμμμμμμμμμ που σουρτουκευεις παλι αχαλινωτη !!! ε?
  • astropet @ 27.04.2008 21:54
    Ναι, αλλά το βγάζω στους άλλους, πώς γίνεται να θέλουν γούτσου γούτσου?
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:55
    ναι αλλα ισως απο ο ποσειδωνας σου να ειναι επαρκως αυτιστικος εκει που ειναι ...
    ( δεν θυμαμαι που ..) να αφορα εσενα και τον κοσμο σου ..

    ενω ο κρονος αφορα σιγουρα τους αλλους....

    ισως να σαι ποσειδωνειος για παρτη σου που λεμε ... καταρχην και οι αλλοι να θελει κοπο να το συναισθανθουν..
  • astropet @ 27.04.2008 21:56
    Ξέρεις κάτι? Τα περισσότερα γούτσου γούτσου τα θεωρώ θεατρινίστικα, για αυτό. Γιατί έχω διαπιστώσει πολλές φορές ότι δεν σημαίνουν απαραίτητα αγάπη.
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:56
    επιμενεις να μη λες τιποτα για τη σεληνη,,,

    ντριμ το αποφασισα ο πετ θα παρει ειτε αλλοδαπη , ειτε διανοοθμενη .. και θα του καπακωσει και τον 12 ολοσχερως αυτη ...
  • astropet @ 27.04.2008 21:57
    Ο Ποσειδώνας μου είναι στον πρώτο και αυτό είναι που τους τρελαίνει... Σου λέει τι εξωτικό φρούτο είναι αυτό? Όλοι θεωρούν ότι έχω παραστρατήσει και μου βγάζουν Κρόνο....
  • astropet @ 27.04.2008 21:57
    Δεν τη θεωρώ αγαπησιάρα τη Σελήνη στον Λέοντα, ξέρω εσύ έχεις άλλη άποψη...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:58
    νατος ο κρονος .... νατος .. φυσικα .. τι θα νομιζες ..

    με τη σεληνη τι γινεται ομως?

    σε συνοδο με ηλιο στο λεωντα .. τα θελουμε αλλα δεν τα πιστευουμε?
  • astropet @ 27.04.2008 21:58
    Θεωρώ ότι τα γούτσου γούτσου πρέπει να είναι αληθινά, αλλιώς μην τα κάνεις καθόλου...
  • lahmacun @ 27.04.2008 21:59
    αγαησιαρα .... οπως οι νερενιες οχι..

    αλλα ειναι η πρωτη μετα για μενα ... και επισης θελει γλυκες και χαδια

    και ειναι και τρυφερη και δοτικη..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:00
    πετ ... τι σημαινει το αληθινο?
    σημαινει ολοσχερη παραδοση , δεσμευση ευθυνη ?

    Τι?
  • astropet @ 27.04.2008 22:00
    Εσύ τη θεωρείς αγαπησιάρα γιατί είναι δυνατή η Σελήνη σου, όχι από ζώδιο, αλλά λόγω σχέσης με τον ήλιο. Μην ξεχνάς ότι είσαι λίγο μετά την πανσέληνο. Εμένα είναι Νέα Σελήνη, την καπακώνει τελείως ο Ήλιος, την καημένη...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:01
    οσον αφορα τον εαυτο μου ταυτιστηκα απολυτως με αυτο που ειπες ντριμ
  • astropet @ 27.04.2008 22:02
    Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ντρημ. Και αυτό φαίνεται ότι το κάνουν για τον εαυτό τους κι όχι για τον άλλο. Δεν λέω φυσικά ότι όλοι οι άνθρωποι το κάνουν υποκριτικά. Για κάποιους η φυσική αυτή επαφή είναι δεύτερη φύση τους.
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:02
    πετ εγω ειμαι η σεληνη μου και νομιζω .. μου φαινεται και πολυ ..

    πενταγωνο εχω με ηλιο . μαλλον δεν καταλαβαιννω λες κατι που δεν πιανω..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:05
    πετ ... εχεις ενα θεμα με την αληθεια και το υποκριτικα..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:07
    εσυ μου εμαθες...12 προπωπα η αγαπη...

    δεν τα αναγνωριζουμε ολοι ως τετοια
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:08
    ο κρονος ... ειναι καχυποπτος γενικα?
  • astropet @ 27.04.2008 22:09
    Η Σελήνη σου είναι πολύ ορατή, είναι ένα ζώδιο μετά την πανσέληνο. Τη νύχτα εκείνη αν έβγαινες να κοιτάξεις τον ουρανό, θα την έβλεπες πολύ καθαρά. Εμένα πάλι δεν θα φαινόταν καθόλου. Άρα λειτουργείς πολύ περισσότερο από μένα ενστικτωδώς και με τους γήινους ρυθμούς από ό,τι εγώ. Επίσης είναι σε σύνοδο με τον DC σου, άρα σου βγαίνει στις σχέσεις Εμένα είναι άφαντη, με ενδιαφέρει περισσότερο η ηλιακή αυτοπραγμάτωση, παρά η συναισθηματική επαφή, που τη βλέπω περισσότερο σαν εμπόδιο προς την εξέλιξή μου, γιατί με δεσμεύει. Επίσης, είναι στον 10ο και ψάχνω την αγάπη στην κοινωνία περισσότερο κι όχι σε έναν άνθρωπο.
  • astropet @ 27.04.2008 22:13
    Εγώ δεν θα έλεγα ότι είμαι καχύποπτος, όχι τόσο τουλάχιστον πια, κυρίως λόγω της όποιας μεταφυσικής μου μελέτης. Δεν νομίζω ότι χάνω με το να εκτεθώ σε διαπροσωπικό επίπεδο. Μπορεί να τρομάζω λίγο στην αρχή, αλλά πλέον λέω, και τι έγινε? Εκείνο που ακόμα με φοβίζει είναι η δημόσια έκθεση, που πολύ φοβάμαι ότι με τον χάρτη μου δεν θα πρέπει να την αποφεύγω...
  • astropet @ 27.04.2008 22:18
    Μόνος μου τα λέω, μόνος μου τα ακούω? Αυτοψυχανάλυση!
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:18
    καταρχην σε ευχαριστω πολυ για οτι εγραψες για την σεληνη μου... δεν ειχα σκεφτει ποτε τη συνοδο .. η οποια εξηγει διαφορα πραγματα ..

    Την καχυποψια την ανεφερα σε σχεση με το ποσο συχνα εφερες το θεμα της αληθειας .. στο πως δειχνουμε την αγαπη...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:20
    οχι εδω ειμαι .,.. και σκεφτομαι το θεμα της δημοσιας εκθεσης ...

    απο που ερχεται αυτο?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:21
    μια σεληνη στον 10 μπορει να δειχνει ..μια μανα που εχει λειτοθργησει και καταπιεστικα σε σχεση με την κοινωνικη εικονα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:21
    μια απαιτηση για κοινωνικη καταξιωση ...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:23
    και το τετραγωνο το τρωει .. απο ποιον οικο?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:23
    απο τον 1 ....
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:24
    ναι αυτο ντριμ...
  • astropet @ 27.04.2008 22:25
    Υπήρχε, κι από τους δυο. Όχι τόσο καταξίωση, αλλά επιτυχία με συμβατικό τρόπο. Δηλαδή, δεν ήθελαν να γίνω διάσημος ή κάτι τέτοιο, απλά μια συντηρητική άποψη για το τι πρέπει να κάνει κανείς στη ζωή του, τα συνηθισμένα δηλαδή, χαχα! Σκέψου τώρα τον Ποσειδώνα μου σε αυτό το περιβάλλον!
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:26
    και η συνοδος με ηλιο .. οι γονεις συμφωνοι στο αιτημα ...

    το οποιο κολαει και απολυτα με τον κρονο στον 7 ... μπινγκο..

    Αλλα ο ποσειδωνας στον 1 πως μας προκυπτει ,.. ποια πτυχη του πατερα και της μανας ενσωματωθηκε τοσο στο παιδι..?
  • astropet @ 27.04.2008 22:26
    Όχι, δεν ήταν "κάποια", απλά μετρούσε η γνώμη του κόσμου.
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:27
    ο ποσειδωνας απο την οψη που κανει ειναι και δικος τους ..
    κατι υπηρχε στη σχεση .. που το επελεξες και το κανες ποσειδωνα στον 1 ..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:27
    πρεπει να σας πω οτι τη σεληνη στον 10 την θεωρω απο τις πιο δυσκολες θεσεις για τη σεληνη..
  • astropet @ 27.04.2008 22:27
    Καλά, ο πατέρας έχει κάτι το Ποσειδώνιο, ή μάνα ακόμη απορώ...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:28
    η σχεση τους πετ ... ισως η σχεση τους να ειχε .. αυτη η συνοδος .. κατι λεει..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:29
    στον λεωντα σε εξαρση ειναι ο ποσειδωνας?
  • astropet @ 27.04.2008 22:29
    Γενικά σαν οικογένεια έχουμε θέμα με Κρόνο και Ποσειδώνα. Όλοι είμαστε και τα δύο, απλά οι υπόλοιποι επέλεξαν να τιμήσουν περισσότερο τον Κρόνο. Έπρεπε λοπόν να βρεθεί το μαύρο πρόβατο που θα αγκαλιάσει την τόσο καταπιεσμένη ποσειδώνια ενέργεια. Κρόνο ισχυρό έχω όμως κι εγώ.
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:31
    ο ποσειδωνας στον 1 και με αυτα τα τετραγωνα .... ποσο καλη σχεση ειχαν η δικοι σου ..

    και ποσο την εξιδανικευες μικρος?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:31
    η ποσο εφταχνες φανταστικες ιστοριες για την αγαπη τους την τελεια?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:33
    εγω δεν εχω δει τον χαρτη ,... και ουτε θελω ( δυο αντιθεσεις ανακαλυψα σημερα με το πετακι μου .. οχι αλλες )
  • astropet @ 27.04.2008 22:36
    Καμία εξιδανίκευση δεν είχα, γιατί μου φαινόταν πολύ κρόνια η σχέση τους. Θα έλεγα ότι ο Ποσειδώνας εκδηλώθηκε ως εξής: Είμαστε μια οικογένεια με θέμα όσον αφορά τις καλοσχηματισμένες προσωπικότητες. Όσο κι αν αγαπάμε τον Κρόνο, δεν τον έχουμε αξιοποιήσει δεόντως, αλλά μόνο επιφανειακά. Ο Ποσειδώνας στο χάρτη μου δείχνει ότι οι γονείς μου είναι άτομα όπου το εγώ δεν έχει σχηματιστεί πλήρως.
  • astropet @ 27.04.2008 22:37
    Αυτό πρέπει να έπαιξε ντρημ, νομίζω υπήρχε μια τέτοια τάση, αλλά το όνειρο που περίμεναν να εκπληρώσω ήταν κρόνιο, κι εγώ δεν ήθελα καθόλου.
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:37
    θεωρεις οτι το τετραγωνο υποδηλωνει μι ασυγκροτησια του ζευγους σε σχεση με τα αιτηματα του δεκατου...

    η οποια εγινε κυριαρχη σε σενα μεσα στον 1 σου?
  • astropet @ 27.04.2008 22:38
    όσο για ασάφεια... Πώς δεν τους έστειλα σε φρενοκομείο τους καημένους, απορώ, χαχα!
  • astropet @ 27.04.2008 22:41
    Πάντως, μπορεί να υπήρχε ασάφεια σε μένα, αλλά δεν έκανα υποχωρήσεις και εκδήλωνα αυτό που ήθελα, έστω κι αν δεν το καταλάβαιναν. Και τους φέρθηκε και αρκετά σκληρά νομίζω. Ήταν τόσο καθολική η απόρριψη που έδειχνα για τα ιδανικά τους... Τους λυπήθηκα τώρα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:42
    πετ εχεις ειναι το μονο τετραγωνο του ηλιου σου?
    και ποσο συσπειρωμενους τους βιωνες τους γονεις...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:42
    ποιος φτιαχνει τις ενοχες ?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:44
    θεωρειτε σωστη την ατακα δειξε μου τον ποσειδωνα σου .. να σου πω τα ψεμματα και τις απατες σου .. μεσα σε ενα χαρτη?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:45
    η χειροτερη ιδιοτητα ... γκρρρρρρρρ ... η αποροφητικοτητα .. αυτο ειναι που δεν αντεχω ..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:46
    πετ εχεις αρη συνοδο ποσειδωνα η το γλιτωσες?
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:48
    απο τα υπεροχα κειμενα που εχεις γραψει ντριμ ..βγαζεις μια αφορητη γλυκα και νοσταλγια για το τι σημαινει για σενα η παιδικη σου ηλικια ...

    δεν ξερω αν λεει κατι αυτο...
  • astropet @ 27.04.2008 22:48
    Είναι πολύ κουραστικό όμως... Απορροφάς τόσο πολύ ενέργεια, την περισσότερη από την οποία δεν την θέλεις και μετά χρειάζεσαι 10 ώρες διαλογισμού για να έρθεις στα σύγκαλά σου, χαχα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:48
    ισως να λες ¨" ψεμματα " οχι για αυτους αλλα για την θαλπωρη των παιδικων σου χρονων ...
  • astropet @ 27.04.2008 22:49
    Όχι δεν έχω σύνοδο Άρη Ποσειδώνα και το μόνο τετράγωνο του ήλιου μου είναι με αυτόν.
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:49
    πετ .. στο μεσουρανημα ξερεις τι σε κανει .... τα ορια δεν υπαρχουν εξαφανιζονται..
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:50
    εξαπατας εσενα ...

    δραπετευεις απο τα αλλα που ενδεχομενως και να γινανε .. η να στο πω αλλιως .. ενδεχομενως σε συγκινιασικες φασεις επιλεγεις την γλυκα ..

    για ρωτα και μενα με κρονο εκει...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:51
    γλιτωσες πετ
  • astropet @ 27.04.2008 22:51
    Δεν θεωρώ τον Ποσειδώνα ψεύτη. Τα ψέμματα που λέει είναι για να μην ταράξει τους γύρω του και κόψει τις γέφυρες ή γιατί έχει διαφορετική αντίληψη της πραγματικότητας. Την ωραιοποιεί για να την κάνει όμορφη. Δεν είναι ο ψεύτης που θέλει να σε εξαπατήσει συνειδητά.
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:53
    ωραια αρα διαφωνεις οτι ... η θεση του σε ενα χαρτη δειχνει το πεδιο που ο ανθρωπος ... ζει με αυταπατες η τουλαχιστον κινδυνευει απο αυτο?
  • astropet @ 27.04.2008 22:54
    μα τι είναι πια αυτή η αυταπάτη? αυταπάτη είναι να νομίζεις ότι υπάρχει πραγματικότητα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:54
    εχω κολλησει με το τραγουδι το Καβαδια .. το εχω ακουσει πανω απο 100 φορες....
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:54
    χα χα χα χα πετ χα χα χα χα χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 22:55
    σε σχεση με τους αλλους εβαλες ολα τα θεματα αληθεια και υποκρισιας και τωρα πετας αυτιο

    χα χα χα χα
  • astropet @ 27.04.2008 22:58
    Η αλήθεια ότι υπάρχει μια πραγματικότητα είναι η αυταπάτη... Αλλά καθένας μας πρέπει να ζει την αλήθεια του, έστω κι αν είναι αυταπάτη. Η υποκρισία είναι να μη ζεις την αυταπάτη της προσωπικής σου αλήθειας...
  • astropet @ 27.04.2008 22:59
    Κάτσε να δω, κατάλαβα τι έγραψα?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:00
    πετ η αληθεια οταν μοιραζεται .. αποκτα υποσταση ..
    στις αλλες περιπτωσεις ... τα ιδρυματα του 12 ειναι κοντα ..
    συμφωνω γενικα μονο που αυτη η διαδρομη δεν γινεται να ειναι μοναχικη
    και το λεει ενα μονος που εχει βρεθει πολλες φορες με πολλους..
  • astropet @ 27.04.2008 23:01
    Α, πολύ μου άρεσε! Κάτσε να το σώσω, χαχα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:01
    χα χα χα χα εισαι σε ποσειδωνειο τρανσ..?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:01
    καλως το τελειο χαρτη .. χρονια πολλα σελ..
  • astropet @ 27.04.2008 23:02
    Φυσικά τέιπ! Χρόναι πολλά!
  • astropet @ 27.04.2008 23:03
    Μα τι σου κάνει αυτός ο Ποσειδώνας! Είναι ο καλύτερος τελικά... μακράν...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:04
    αρα μεσω του επαγγελματος .. διακαιωνεται ο ποσειδωνας και η τεχνη του,.. πως συνδεεται ο 6 ή ο 10 με τον 4 ομως για να δεσουμε το γλυκο ..

    Αν διαλεγα μανα θα θελα μανα με σεληνη στο 4 ...

    να το βαλω στις προδιαγραφες για αντρα .. η κινδυνευω να ειναι μαμακιας ..
  • astropet @ 27.04.2008 23:06
    Για να δω πώς εξηγείται αυτή η έμπνευσή μου... Ά, έχουμε σύνοδο Ποσιεδώνα με ΒΔ... Πάντα πίστευα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:06
    συγνωμη αλλα η ζωη ειναι ενα εργο τεχνης το διακουμαι εγω που δεν ειμαι ποσειδωνεια αλλα τον εχω στο μεσουρανημα ..
    no escape
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:07
    χα χα πετ .. απο ποτε απεκτησες χιουμορ? εντυπωσιασμενη..
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:08
    εχεις τον πιο ωραιο ωροσκοπο.... εσυ και η ντριμ...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:08
    το χουμε ληξει για τις 24 μοιρες? ειμαστε σιγουροι?
  • astropet @ 27.04.2008 23:08
    Ας είναι, τι να κάνω? Μπορεί να ερωτευτώ ποσειδώνια, πού ξέρετε?
  • astropet @ 27.04.2008 23:09
    Τι 24 μοίρες?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:10
    αποκειεται,..

    κρονια θα σου σκασει....τον ποσειδωνα δεν τον μοιραζεις..
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:10
    ναι ... οι μοιρες με ενδιαφερουν..
  • astropet @ 27.04.2008 23:10
    της έκλειψης?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:11
    ντριμ .. ανακαλυψα .... τρωω τετραγωνο κρονου με γενεθιο στον 4 και με ποσειδωνα ... αντε να ξεκουμπιστει απο τις πρωτες ... γιατι σε λιγο... δεν ξερω κι εγω τι θα γινει,.
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:11
    μισανθρωπο με εχει καταντησει.. εμενα την κοινωνικη..
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:12
    σε ποιες μοιρες γινεται η εκλειψη αυτο ρωταω

    τοσο ουκγαντος ειναι ο ερμης μου

    πετ εχουμε τετραγωνο ερμηδων?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:13
    αμα μου πεις οτι δεν σου αρεσει ο θεικος ωροσκος σου .... θα σε μπλουφλισω μικρο..
  • astropet @ 27.04.2008 23:14
    Ωχ, αν πάρει φόρα η Διδυμίνα... Αλλάζουμε θέμα, ΤΩΡΑ!
  • astropet @ 27.04.2008 23:14
    24 και 21 από ό,τι βλέπω...
  • astropet @ 27.04.2008 23:15
    Ε, μα δεν είσαι σαφής. ΠΦΦΦ!!!
  • astropet @ 27.04.2008 23:15
    ΆΚου τώρα... Το λήξαμε στις 24 μοίρες?
  • astropet @ 27.04.2008 23:16
    Ποιο λήξαμε? Πότε το αρχίσαμε? Ο κόσμος λέει πολύ απλά: Παιδιά, στις 24 μοίρες γίνεται η έκλειψη του Αυγούστου?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:16
    πες μας σελ πες μας

    δεν φανταζομαι να πιανει 6 μοιρες πριν και 6 μετα η εκλειψη.. ελπιζω να ειναι μικρες οι ανοχες .. μας ξεκσισε ο φλεβαρης ...

    πετ το θεμα ΣΟΥ με τα διδυμια το χει δει? ο πλουτο σε καλει....
  • astropet @ 27.04.2008 23:17
    Κι επίσης προσπαθώ να καταλάβω τι είναι το ουκγαντός...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:17
    πετ εχουμε τετραγωνο ειμαι σιγουρη ΜΟΝΟ εσυ δεν με καταλαβαινεις ..

    Σελ εσενα εχει ταλαιπωρησει.. η τις παρεες σου.. που βασανιζονται απο το μεγαλειο και την κορμοστασια σου
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:18
    χα χα χα χα χα χα χα πετ χα χα ούγκαντος .. παραγωγο της λεξης ουγκ ..
  • astropet @ 27.04.2008 23:19
    Ερμής μόνο στην Παρθένο, τελείωσε! Ακούς εκεί! Όλοι οι υπόλοιποι είναι για πέταμα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:19
    πετ αν ειναι φατσα αγκαλιας .. θα σου κανα ενα γουτσου γουτσου τωρα ...

    με το γελιο που χω ριξει..
  • astropet @ 27.04.2008 23:20
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! Και μετά θέλει και να συνεννοηθεί...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:21
    ναι καλα .. καρμιροερμης ... καλος για λογιστες δεν λεω..

    ειναι απαραιτητη η λεπτομερεια εκει..

    και για για δακτυλογραφους επισης....

    αμα κανω προσληψεις ... να θυμηθω να τσεκαρω και αυτο...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:23
    ερμης στη Παρθενο = δακτυλογραφω μια ωρα αργω και αν κανω ορθογραφικο αυτομαστιγωνομαι απο την ντροπη .. χρησιμοποιω την γλωσσα με ακριβεια .. κι εχω μενος εναντιον των νεωτερισμων

    εννοειται αν ηταν στο χερι μου θα επανεφερα τα αρχαια ελληνικα
  • nana @ 27.04.2008 23:23
    Xαχαχαχαχα!!! Να στε καλά, έχω πεθάνει στο γέλιο!!! Χρόνια πολλά κιόλας
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:24
    φυσικα ερμη στον παρθενο ειχαν οσοι πολεμησαν την Μαλλιαρη...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:24
    Νανακα μου χρονια σου πολλα...
    μην μου πεις οτι ηρθες να υποστηριξεις .. τον ερμη του πετ?
  • astropet @ 27.04.2008 23:26
    Μα τα αρχαία ελληνικά ήταν μαθηματική γλώσσα, πολύ παρθενίστικη... Ακρίβεια σε όλο της το μεγαλείο... Έστω, μια συγκλονιστική καθαρεύουσα... Δημοτική, ΠΦΦΦ!
  • nana @ 27.04.2008 23:26
    Μα ούγκαντος??? Πάνω που το είδα και προσπαθούσα να καταλάβω, γράφει ο πετ το σχόλιο... Χαχαχα.. Και να αφήσετε τον Ερμή του ήσυχο, ζηλιάρες!!!!!!
  • astropet @ 27.04.2008 23:26
    Χρόναι πολλά νανα!
  • astropet @ 27.04.2008 23:27
    Πες τα νανά μου, πες τα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:27
    χα χα χα αμα λεω εγω...

    στις προσληψεις .. ο λογιστης η καμαριερα και η γραμματεας πρεπει να εχουν ερμη εκει μη σου πω και αλλα....
  • nana @ 27.04.2008 23:27
    Αλλού, Ντριμάκι μου Σούβλισα το τσουρέκι που σου έλεγα.. Γι αυτό ήμουν καλή στα αρχαία Πετ!!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:28
    ναι εσκασε η γηινη τωρα ... να παρει το μερος του Κρονου που κατα περιπτωση ειναι ποσειδωνειος ...
  • astropet @ 27.04.2008 23:28
    Κλίνεται κιόλας... Ο ούγκαντος, του ουγκάντου... Και μετά θέλει να επαναφέρει και τα αρχαία... Θα υπάρχει φαίνεται αυτή η λέξη στον Θουκυδίδη, δεν εξηγείται αλλιώς...
  • nana @ 27.04.2008 23:29
    Ποιαν είπες γήινη εσύ? Χαχαχαχαχα!!!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:29
    ενας ποσειδωνειος θα καταλαβαινε με την μια τη λεξη ουκγαντος ...
    γιατι η βασικη του γλωσσα εχει αφετηριακο το ουγκ...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:30
    ο της ντριμ μαλιστα

    ευφης .. φευγατος και ΑΝΟΙΧΤΟΣ ανοιχτοτατος

    εμεις οι ουρανιοι τυποι .. ειμαστε αιωνες μπροστα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:31
    εσενα νανακα μου .. μονο με τη γη μπορει να συννεοηθει ο πετ
    τα του ποσειδωνα αφορουν τον ιδιωτικο του χρονο..
  • astropet @ 27.04.2008 23:32
    Γη, uber alles!
  • astropet @ 27.04.2008 23:33
    Τελικα για αυτό είμαι ποσιεδώνιος, γιατί αγαπώ όλα τα στοιχεία... Αν πετούσαμε και τους Διδύμους έξω από το ζωδιακό...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:33
    ντριμ... λεμε πως ηταν η φαση ? απανταμε ουγκ
    δηλαδη μη αντιληπτη ( δεν εκανα ποτε τη συνδεση με την χωρα της αφρικης )

    κανωντας νεολογισμο ειπα .. Μα τοσο ουγκαντος ειναι ο ερμης μου ? ( για τον γηινο Πετ ??)
  • nana @ 27.04.2008 23:34
    Σου διέφυγαν τα umlaut (έτσι γράφεται αυτό?)
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:34
    τον 8 σου θες να πεταξεις.. κοιτα πως εκδηλωνει το παθος ενας πλουτωνιος ..
    με ΒΙΑ .. χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:34
    Νανα αμα τον διορθωσες .. εισαι ΘΕΑ

    πες μας πες μας εκανε λαθος?
  • astropet @ 27.04.2008 23:34
    Τους Καρκίνους λες? Και τι θα την κάνω την Αφροδίτη μου?
  • nana @ 27.04.2008 23:35
    Αρχίσαμε το πέταμα τώρα... Να δω ποιος ποιος θα υπερασπιστεί τους Ιχθείς...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:35
    γιατι εχεις ακμη 8 στον καρκινο?
  • nana @ 27.04.2008 23:36
    Από την ταραχή τα λέω διπλά... πάνε να μου πετάξουν την Σελήνη!!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:36
    τους εχω απολυτα προστατευμνους ... τους εχω καταπιει ολους μεσα στον 1

    μην ανυσυχεις..
  • astropet @ 27.04.2008 23:37
    Αχ, πάει να με διορθώσει η Παρθένος, εμένα που έχω Αφροδίτη στον 9ο! Τα ξέρω τα umlaut, αλλά σιγά μη τα έβαζα τέτοια ώρα! Τέλος πάντων, σε συγχωρώ, αλλά να μην επαναληφθεί. Παρθένοι, ΠΦΦΦ!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:37
    ειναι στη φαση που ρεταρω ,, τοσο που ντρανταχτηκα απο τα γελια .. μονο ορθογραφικα θα κανω..
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:38
    Νανα υποκλινομαι .... δεν ξερω τι γλωσσα μιλατε .... αλλα του βρηκες λαθος !!!!
  • nana @ 27.04.2008 23:38
    Κι εγώ Σελήνη στον 9ο αγαπητέ! (σιγά μη δεν τα ήξερες, δεν αμφέβαλλα -με τον δικό σου Ερμή είμαι εξάλλου..)
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:39
    ντριμ ελα να δειξεις το μεγαλειο του ερμη σου ,.. να πεσουν κατω οι αναιδεις...

    η θεα σου Ντακου λεει οτι ο ουρανος ειναι η ανωτερη οκταβα του ερμη ...

    ειναι ενα σημειο που συμφωνω μαζι της
  • astropet @ 27.04.2008 23:40
    Μίλα σελ, μίλα! Βγάλε όλη τη χολή που κρύβεις μέσα σου, επιτέλους ρίξε τη μάσκα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:40
    εγω ντριμ σας εχω μεσα μου θαμενα .. βαθεια .. οπως και τους απεναντι σας.. δευτερη φυση μου
  • astropet @ 27.04.2008 23:40
    καλά δεν χρειάζονται υπεράσπιση οι Ιχθείς! Η απόλυτη τελειότητα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:42
    επι του θεωρητικου τιμα τον ποσειδωνα .. στην πραξη κρονος πφφφφφφφ κουραστηκα...

    για πες για την τελειοτητα των ψαριων... που ειναι να μην σου κατσει να τα χεις σε γωνιακο...( φατσα διαβολος )
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:43
    χα χα σελ
  • nana @ 27.04.2008 23:44
    Τι είστε οι περισσότεροι Ντριμ?
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:45
    χα χα χα σελ .. εισαι θεα ... διαβαζεις πισω απο τις λεξεις....
  • astropet @ 27.04.2008 23:46
    ma pauvre sel! Πόσο λίγο με ξέρεις! Ο θρόνος μου δεν τρίζει ποτέ!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:46
    ναι αλλο ονειρο δεν ειχαμε .. να κυκλοφορουμε με ονειροπαρμενα ματια και μπηγουμε τα κλαματα καθε 3 και λιγο ... να μην αγαπαμε κανεναν .. και να τους αγαπαμε ολους .. πριτς.........
  • astropet @ 27.04.2008 23:46
    Τι διαβάζει πίσω από τις λέξεις? Τρομάρα της...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:47
    Πετ .. σε κατεχει ο 8 σου .. φτωχε .. δεν φταις εσυ .. ο ωροσκοπος σου..

    συμβιβασου .. ειναι η μοιρα σου !!
  • astropet @ 27.04.2008 23:48
    Είδατε τι ωραία μιλούσαμε μέχρι που χώθηκε στην παρέα μας το Διδύμι? Τα έλεγα εγώ? Αλλά θα με δικαιώσει η ιστορία εμένα...
  • nana @ 27.04.2008 23:48
    Ο ωροσκόπος του δεν παθαίνει τίποτα!! He'll be back....
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:48
    λες και καλα .. να παει να θυσιαστει για την ανθρωποτητα .... ? επειδη δεν αντεχει την κριτικη ... τοσο χαλια πια??
    εσυ θα ξερεις καλυτερα..
  • astropet @ 27.04.2008 23:49
    Ο κυβερνήτης του 8ου μου είναι στην παρθένο, δεν ασχολούμαι με Διδύμια...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:49
    αυτο τον σωζει παιδι μου ο πλουτωνας .. δεν βλεπεις κολλημα με το διδυμι...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:50
    κι εγω το χω διαβασει... τον ιουνη τους ερχεται..πιο πολυ...
  • nana @ 27.04.2008 23:50
    Αχαχαχαχα!!! Εκεί πήγαινε λοιπόν το περισσότεροι...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:50
    Για αυτο δεν παει Μπροστα αυτος ο κοσμος....

    τιγκα στα ναρκωτικα ειμαστε νευρωσεις ψυχωσεις κλπ
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:51
    εγινα αιγοκερως με τη μια ... βαλτε κανενα παλτο μπορει να σας κρυωσω..
  • astropet @ 27.04.2008 23:51
    Ξέρετε τι έλεγε ο Michael Lutin? Ποτέ μην κάνετε σεξ το φθινόπωρο γιατί κινδυνεύετε να κάνετα παιδί Δίδυμο!
  • astropet @ 27.04.2008 23:52
    κάνετε
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:52
    οπου και να ναι ο κυβερνητης του 8 ... καψωνεσαι αμα δεις διδυμι ..
  • astropet @ 27.04.2008 23:52
    Α, Σουσού! Λατρεμένη ηρωίδα!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:52
    χα χα χα χα ... χα χα χα
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:53
    σελ θεα...
  • nana @ 27.04.2008 23:54
    Pauvre Παναγιότ.....
  • astropet @ 27.04.2008 23:54
    Τι επαγγέλεται ο σύζυγός σας μαντάμ? Ε... μεγαλέμπορος θαλασσίων ειδών!
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:55
    παιδια σε ωροσκοπους ειμαστε ... ενας σταυρος .. χωρις το 4 ... και ειμαι μονη σαν την ανεμωνη .. 2 λιονταρια 2 σκοπριοι... πως να σας μιλησω για επανασταση...?
  • nana @ 27.04.2008 23:56
    Εγώ πάντως συνελήφθην (!) την πρώτη νύχτα του γάμου Νόμιμα πράγματα...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:57
    τι λες βρε Νανα ... ψεμματα .. της μανας να κρυψει τις ανομιες της .. που εχει ποσειδωνα στο χαρτη...
  • lahmacun @ 27.04.2008 23:57
    χα χα χα ντριμ χα χα χα
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:00
    ενεοειται αδιαφορα.. και μετα θα αποσυρθει στα κοκκινα βελουδα για να αναπαυθει..
  • nana @ 28.04.2008 00:00
    Η μαμά είναι Υδροχόος, Λαχ.. Θα το έλεγε άμα λάχει!!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:00
    για αυτο ο ηλιος στον 8? τιμη στο φοινικα .. κοιτα να δεις που δενουν ολα...
  • astropet @ 28.04.2008 00:01
    Ποιο ήταν το θέμα μας Διδύμι? Θα μας μιλήσουν κι οι Δίδυμοι για θέμα τώρα...
  • nana @ 28.04.2008 00:01
    Κρυφο-παπαδοπουλάκι Ντριμ!!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:01
    αχ τη μητερουλα .. να κανει κορη παρθενο... σου κοτσαρε ομως τον ουρανο .. για να συννενοειστε
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:02
    προχτες .. του ασημου ... απο τα ΜΕΓΑΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:04
    σταματα ρε στο κρεβατι τους ησουν και τους χαριζεις συνουσιες στις γιορτες..

    εμας στεναζε το σπιτι...
  • Lamantarini @ 28.04.2008 00:05
    aloha!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:06
    καλως την να .. χρονια πολλα..
  • astropet @ 28.04.2008 00:06
    Με τα μελισσόπουλα, δεν λέει μετά?
  • Lamantarini @ 28.04.2008 00:06
    xronia polla...
  • nana @ 28.04.2008 00:07
    Χρόνια πολλά, Lamantarini!
  • astropet @ 28.04.2008 00:07
    γει σου λαμ! χρόνια πολλά!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:07
    χα χα χα χα ντριμ... και μενα ο αδερφος με εβαλε σε υποψιες ...

    αλλα να πιασουν το μικρο παιδι στο γιαπι... μετα απο 12 χρονια γαμου,... μας παρατησαν και καλα να παμε να κανουν δουλειες ..

    ειναι τυχαιο που εχω ακμη 4 στα διδυμια ..

    νεανιες οι γονεις..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:09
    πετ ετσι δουλευει η ακμη 8 στα διδυμια

    απο μελλισα μελισσα μετα πατε στον γιατρο?
  • astropet @ 28.04.2008 00:09
    Με σύνοδο Ήλιου Κρόνου? Καλύτερα Λέων...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:09
    Με το καλο σελ .. ωραιο νεο..
  • nana @ 28.04.2008 00:09
    Ωωωω!!! Με το καλό Σελ! Ο,τι και να ναι από τα δυο, θα είναι τέλειο (Πετ πρόσεξε τι θα πεις)
  • nana @ 28.04.2008 00:10
    Μμμ.. Εχε χάρη που το στηρίζεις αστρολογικώς!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:10
    λιονταρι ... αμα ειναι παρθενος κινδυνευει να το ερωτευτω..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:11
    χα χα χα ντριμ...
  • nana @ 28.04.2008 00:12
    Και Λέων βέβαια, θα φάει πρώτα Κρόνο στον Ηλιο και μετά επιστροφή Κρόνου στο καπάκι εκεί στα 29..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:12
    σελ
  • nana @ 28.04.2008 00:13
    Αχαχαχαχα!!!! Ντριμ!!!!!!!!!!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:14
    Μου αρεσει που αυτη η κουβεντα εχει αστρολογικο βαθος σε ολα τα επιπεδα και γελιο ...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:14
  • astropet @ 28.04.2008 00:14
    Λέων, Λέων! Με αντίθεση Ήλιου Ποσειδώνα!
  • nana @ 28.04.2008 00:14
    Λαχ.. καλά, αυτή τη φράση για τους Παρθένους είσαι ίσως η μόνη που την έχει εκστομίσει σ αυτό το σάιτ... (εδώ θέλω φατσούλα με καρδούλες)
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:16
    καλα ας αφησουμε το αγεννητο .. να χουζουρευει.... και να ορεγεται αρνι και τζατζικια ..

    και ας μιλησουμε για τους 8 η τους 5 μας .. η ακομα και για το ποσο μεγαλειωδης ειναι ο ερμης της ντριμ
  • nana @ 28.04.2008 00:17
    Θα ομολογήσω ότι ο 5ος μου είναι στους Ιχθύς...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:18
    οτι θα το ερωτευτω ? αυτο λες Νανα ?

    Κοιτα εχω δεχτει τη μοιρα και τα δεδομενα ... δεν τους αντεχα λεμε τωρα εχω 4 κολλητους μετα την καλοκαιρινη εκκαθαριση .. και οι 3 ειναι Παρθενοι ..
    και βλεπω οτι αυξανω τη συλλογη ... ειστε η μοιρα μου

    το ψαρι μεσα μου σας ζητα..
  • nana @ 28.04.2008 00:19
    Ναι, αυτό έλεγα.. Είμαστε καλοί φίλοι, όπως και να χει πάντως!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:19
    ωραιο 5 εχεις Νανα .. ποσα ψαρια εχεις σοροπιασει και πληγωσει?? Μη μασας .. με ολους πληγωνονται αυτοι εχουν αυτοσκοπο
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:20
    ντριμ εχεις δια φατσα καρτα... να το δουμε αλλιως..... το θεμα του 5 σου,...
  • nana @ 28.04.2008 00:21
    χαχαχα!!! Γεια σου ρε Ερμή της Ντριμ!!! Κι εμένα τζούφιος λοιπόν.. και με ψάρια δεν είχα ποτέ νταραβέρια!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:22
    νανα ... που ειναι ο βρωμιαρης ο ποσειδωνας .. απο κει θα δουμε ..

    αλλα και με ουρανο πανω σου πως να ανεχτεις τα ψαρια..

    Ο πετ ξεμοναχιασε τη σελ... και παιζουν κρυφτοκυνηγητο?

    και που ειναι το λαμακι? ελα δω μικρο
  • astropet @ 28.04.2008 00:24
    Δεν ξεμοναχιάζομαι ποτέ με Διδύμια... Στους Ιχθείς κι εγώ...
  • nana @ 28.04.2008 00:25
    Ο Ποσειδώνας μου στο 2ο, ο οποίος καπαρώνεται κι αυτός απ το Σκορπιό στην ακμή του..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:25
    πετ .... μηπως ηρθε η ωρα ... για ενα εγκεφαλικο επικρεβατιο παιχνιδι...

    και ποσες ψαρινες ερωτευτηκες ?
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:26
    τι υλικες αυταπατες ζει η Νανα μας ? Τι σχεση εχεις με την υλη? περιεγη θεση για τον ποσειδωνα..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:27
    με κριους ειχες ασχοληθει Νανα?
  • nana @ 28.04.2008 00:28
    Το χρήμα έρχεται και φεύγει σαν το νεράκι.. δεν έχω και πολύ σχέση μάλλον και δεν θα κάνω ποτέ λεφτά!
  • astropet @ 28.04.2008 00:28
    Ψαρίνες, καμία... Έχω μεγάλη πέραση στις Σκορπίνες και ερωτεύτηκα δύο Καρκίνες...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:29
    με ποσειδωνα εκει σιγα μην εκανες .. δεν μπορω να ερμηνευσω καθολου τι λεει αυτο για τον 5 σου..ομως..
  • nana @ 28.04.2008 00:29
    Ούτε με Κριούς..
    Διδύμους, Καρκίνους, Λέοντες και Σκορπιούς μόνο έχω να ομολογήσω
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:31
    ουαου πετ .. αμα σε θελουν σκορπινες ... ειναι σαν να εχεις παρει βραβειο ( κατα τη γνωμη μου ) το οτι ηθελες καρκινες μου φαινεται απλοικο .. ενα κολπο της αφροδιτης ..
    κι εγω τραβηχτηκα με υδρο ,, ακαριαια αλλα μακραν ερωτες....
  • nana @ 28.04.2008 00:32
    Πωπω.. μου διαφεύγουν 8 από τα 12 ζώδια!!! Η ζωή είναι μικρή...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:33
    ρε βλαμμενο ..δεν εχω δει πιο ωραιους αντρες μαζικα τοσο οσο στη ουγαρια ...
    ψηλοι μελαχρινοι και ασπροι με κατι ματια γλυκα ...

    αντε που δεν σου χει βγει ο 5 .. και σιγα με τους ελληνες που μιλας σε καταλαβαινουν?

    αν λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ...

    εχει να κανει ο ερωτας με κατανοηση ... ερμη .. η με αλλα
    μη με συγχιζεται
  • nana @ 28.04.2008 00:34
    Παρθένους θα σε φιλέψει η Λαχ!!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:34
    κριο δεν σου δινω και τους απαγορευω....

    τα υπολοιπα τα σκεφτομαι και με κατι θα καταληξουμε !!!
  • nana @ 28.04.2008 00:35
    Εγώ έχω δει στη Σερβία πάντως...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:35
    χα χα χα εχω εχω και ειναι τα μαναρια μου παρθενοι βεβαια.. αλλα ετοιμοπολεμοι....
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:36
    καλα κι οι σερβοι ειναι κουκλοι Μονο μου ιοι Σερβιδες ειναι συλλογη αφρο συνοδο ηλιο χαζεψα,... !!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:37
    πετ αμα χανεσαι παθαινω μια ανασφαλεια ...
  • astropet @ 28.04.2008 00:37
    Γενικά στις Πλουτώνιες αρέσει αυτό το καυστικό και δηλητηριώδες που έχω, αλλά τις βρίσκω πολύ πιεστικές... Ο Πλούτωνας όμως ξύπνησε με κριαρίνα... Έχω και λίγο 5ο εκεί...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:38
    σελ δεν θελω να σε στεναχωρησω .. αλλα πιο ασχημο λαο απο το λαο που βρισκεσαι δεν εχω δει,,

    ευτυχως ανοιξανε τις πυλες .. κι εχει πολυχρωμια .. μεχρι να παρει τελειως τα πανω του ο λεπεν..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:39
    δεν εχω ακομα πειστει για την σημαντικοτητα της ακμης ...και το ποσο το 2 δεν μετραει...

    ο κρονος σου δεν αντεχει τις σκορπινες ..

    βλεπω μια αντιφαση εδω...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:41
    4 σχεσεις ειχα στη ζωη μου .. οι δυο με ξενους .. ο χαρτης δεν το λεει αυτο..

    αλλα εχω εκλπηρωσει τα γκομενιλικια του 5 sans vo?r
  • astropet @ 28.04.2008 00:41
    Σελήνη στον Κριό, αντίθεση με Ουρανό... Άμα σας τύχει να τρέξετε κατευθείαν όσο πιο μακριά μπορείτε! Δεν πρόκειται να βγάλετε άκρη...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:41
    εκει που ειναι η σελ .. εχει πολους απο αλλου.. να ανα σανει και 9 σου βρε ντριμ..
  • nana @ 28.04.2008 00:42
    Ναι, αυτή η σημαντικότητα της ακμής μου "τρώει" 2 οίκους..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:42
    πετ σεληνη και αφρο στο κριο ( ο ουρανος δεν χρειαζεται ...)

    τι να πω .... τα χειροτερα.. ο ανθρωπος που μονο το εαυτο του αγαπα ..
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:43
    καλο βραδυ μικρο.. χρονια πολλα..
  • nana @ 28.04.2008 00:44
    Καληνύχτα Σελ!
  • astropet @ 28.04.2008 00:44
    Όχι, ο Ουρανός είναι που κάνει τη μεγάλη ζημιά... Δεν υπάρχει επικοινωνία με το συναίσθημα... Όχι πια σεξ, μόνο φίλοι...
  • astropet @ 28.04.2008 00:44
    Καληνύχτα σελ! xixix!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:45
    ναι ενω η σεληνη στον κριο και η αφρο ειναι αγαπησιαρες ??
  • astropet @ 28.04.2008 00:47
    καταλαβαίνεις άμα τις πιάνει κι ο Ουρανός τι γίνεται...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:47
    ξερω καποιους με αφρο στο κριο .. εχω συλλογη φλερτ αυτοι αφρο κριο και αρη υδρο .. το αναποδο απο μενα ..
    user ειναι η αφρο στον κριο για μενα...
  • zouzou @ 28.04.2008 00:52
    καλησπέρα! χρόνια πολλά! δεν περίμενα να βρω κόσμο τέτοια ώρα! τι κάνετε?
  • astropet @ 28.04.2008 00:53
    Εγώ σας καληνυχτώ. Χρόνια πολλά ζουζού!
  • zouzou @ 28.04.2008 00:54
    καληνύχτα astropet! χρόνια πολλά και καλά!
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:54
    δεν ξερω τι λες ντριμ εχβ 4 γκομενικα .. με το αναποδο με κανενα δεν ημουν μαζι κι ας κρατησε κραταει χρονια η κολωνια . η αφρο εκει μου ειναι σκληρη αδυσωοπητη... εγωσιτρια πολυ,...

    και η παιδικη μου φιλη εχει γενεθλια σημερα .. αφρο στον κριο αρη στον αιγοκερω... 2 γαμους .. και ερωτα οπως τον καταλαβαινω εγω καθολου...
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:54
    ε αφου εφυγε η σελ .. ο πετ νυσταξε
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:54
    καληνυχτα πετακι
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:55
    χρονια πολλα ζουζου
  • zouzou @ 28.04.2008 00:56
    χρόνια πολλά lahmacun!
  • nana @ 28.04.2008 00:56
    Γλάρωσε ο οφθαλμός μου... Με λύπη θα σας αποχωριστώ κι εγώ. Φιλάκια!
  • zouzou @ 28.04.2008 00:58
    καληνύχτα νανα
  • lahmacun @ 28.04.2008 00:59
    καληνυχτα ντριμ..
  • zouzou @ 28.04.2008 01:00
    καληνύχτα dream!
  • nana @ 28.04.2008 01:02
    Ντριιιμ! Ελα να σου σβουρίξω ένα εορταστικό φιλί πριν κοιμηθούμε!
  • nana @ 28.04.2008 01:02
    Γεια σου ζουζού!
  • lahmacun @ 28.04.2008 01:03
    νανακα ξυπνας αυριο? σελ ο πετ εφυγε επειδη ειπες οτι φευγεις κι εσυ? χα χα αχ
  • nana @ 28.04.2008 01:04
    ναι Λαχ μου
  • zouzou @ 28.04.2008 01:04
    ποιος ξυπνάει νωρίς αυριο?
  • lahmacun @ 28.04.2008 01:04
    χαιντι .. νανι...
  • lahmacun @ 28.04.2008 01:05
  • lahmacun @ 28.04.2008 01:05
    εγω νωρις το απογευμα ...
  • nana @ 28.04.2008 01:06
  • zouzou @ 28.04.2008 01:06
    μια χαρά ώρα είναι το νωρις το απόγευμα! μην κλαίς λαχ!
  • lahmacun @ 28.04.2008 01:08
    δυστυχω δυσχτυχω ζουζου .. ο 12 μου επιβαλει τη νυχτα .. με τυφλωνει το φως!!
  • zouzou @ 28.04.2008 01:10
    κουράγιο φως είναι, θα φύγει και θα βγει ξανά το φεγγάρι!
  • lahmacun @ 28.04.2008 01:12
    μου αρεσουν οι εναστρες νυχτες,... το φεγγαρι σβηνει τα αστερια,,, τεσπα πλακα κανω..

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...