παρακαλώ περιμένετε...

Justify your depression

  • RI_KO @ 27.07.2010 22:51
    χαχαχαχαχα..kokopuff εισαι όλα τα λέφτα!
  • kokopuff @ 27.07.2010 22:52
    Ολα ε? χμμμ , οχι να το ακουνε αυτο μερικοι μερικοι γκουχου-αστροπετ-γκουχου 
    να σαι καλα λιονταρακι !!!
  • astropet @ 27.07.2010 22:54
    Μην του δίνετε θάρρος, πόσες φορές θα το πω; Το καρκινάκι θέλει βρεγμένη σανίδα!
  • astropet @ 27.07.2010 22:56
    Μη στενοχωριέσαι, ως αστρολόγοι κάτι θα βρίσκαμε να πούμε, σιγά μην το αφήναμε έτσι! Όλο και κάποιο ημτετράγωνο θα κάνει η Ceres με το μεσοδιάστημα λίλιθ-βέρτεξ, χαχαχαχαχα!
  • Journey @ 27.07.2010 22:57
    Βρε ποιές δύσκολες όψεις? άμα έχεις το κεφάλαιο νόηση γραμμένο με γκρίκλις άστα βράστα
    2-3 Δίες να σου κάτσουν στο σβέρκο κι εσύ εκεί, να αυτομαστιγώνεσαι
  • kokopuff @ 27.07.2010 22:57
    χαχαχααχ!! δεν μας φτανει ο κρονος θα πιασουμε και τους πλανητοειδης τωρα !!εε ρε γλεντιααα
  • kokopuff @ 27.07.2010 22:58
    πλανητοειδεις την ελληνικια γραμματικια μου 
     
    journey, dn se eipasa i think
  • kokopuff @ 27.07.2010 23:41
    life sucks , then you die
     
     
    don't ask, don't tell
  • lilith888 @ 28.07.2010 01:57
    e e!!!oxi k vregmeni sanida astropet!eimaste k gamw ta paidia!
    palikari m dn kserw ti paei strava sts xartes...alla se enan karkino olo k kati tha paei strava...to zitaei o organismos mas!
    dn vlepw ksevrakwma!gia arxiste!ela k exw oreksi gia koutsompolio!!!!
  • eleni123456 @ 28.07.2010 02:07
    μικρό καρκινοπαρθενάκι χαιρετώ σε!!!
  • lilith888 @ 28.07.2010 02:34
    geia s eleni!!!!!!!!!!
  • Rattlesnakes @ 28.07.2010 04:45
    loipon, afairwntas to sportif vraki mou, exw na pw pws i afro mou tetragwno me ploutwna , den xerw an einai gia streaptease, pantws mia katahtlipsara tin efere..
  • lucil @ 28.07.2010 09:36
    η  τελευταία  περίοδος  =  περίοδος  ξεκαθαρίσματος ...ένα  μπερδεμένο  μυαλό,
    μήπως   είναι καλυτερη η " η κατάσταση  αδράνειας"??μια  ισορροπία  δεν μπορεί  να υπάρχει   έστω  για λίγο !!!!
     
  • kokopuff @ 28.07.2010 15:19
    toso tragiko auto to tetragwno selinis ploutwna ? ti peristatika efere peripou dld gia na imaste pio  suggekrimenoi?
  • lilith888 @ 28.07.2010 15:26
    t ploutwna egine!ola xalia!ola omws!
    pantws auto me tn adraneia p lete...to viwnw twra..ma tosi anaisthisia!
  • kokopuff @ 28.07.2010 15:47
    xalia mesa sou etsi jafnika ? i egine kati pou to purodotise? edw ine o provlimatismos. XREIAZETAI na ginei kati dusaresto gia na niwsoume asxima i exoume emfuto talendo apo monoi mas?
  • felis @ 28.07.2010 15:52
    να σου πω κι εγω τον πονο μου koko!!!!! τα προηγουμενο διαστημα ηταν το χειροτερο της ζωης μου απο ολες τις αποψεις.. ακομα και το σωμα μου ηταν σε υπερβολικα περιεργη κατασταση. και ολα αυτα λογο διαθεσης! ακου λοιπον τις δικες μου οψεις για αυτο το διαστημα: ηλιος αντιθεση αρης (καυγαδες, νευρα), σεληνη συνοδος κρονο (καταθλιψη, δυσφορια, απαισιοδοξια) σεληνη τετραγωνο σεληνη(ελειψη δυναμεων ψυχικα και σωματικα) αφροδιτη τετραγωνο κρονο(ασχημα ερωτικα,ψυχροτητα) αφροδιτη τετραγωνο ουρανο(νευρα και ασχημη οψη για ερωτικα) αρης συνοδος σεληνη(εριστικη διαθεση) αρης τετραγωνο ουρανο(νευρα, επιθετικοτητα, κουραση, μπλεξιμο σε ασχημες καταστασεις) αρης τετραγωνο κρονο(εξαντλιση, αγχος, καταθλιπτικη διαθεση) !!!! αυτα τα λιγα και εφτασα μονο μεχρι τον αρη!!!!!!! συνδιασε τα και θα καταλαβεις σε τι κατασταση βρισκομουν!!!
  • eleni123456 @ 28.07.2010 15:56
    ρε συ κοκο πόσο είσαι;;;νομίζω πιτσιρικάς;;;
    θα τρελαθώ!
    τι συνοχή ειναι αυτή..
    μπράβο αγόρι μου εύχομαι στη ζωή σου να σου έρχονται πάντα καλά!!!
     
    depression?
    έλλειψη αυτογνωσίας και αυτοπεποίθησης...
    έλλειψη φίλων
     
    εγώ ενώ θα έπρεπε να τα έχω βάψει μαύρα(δουλειά-αισθηματικά)...νιώθω πιο ελεύθερη...
    εντάξει υπάρχουν και άλλα που με κρατάνε...
     
     
     
     
     
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:10
    pwpw kala felis, gami8ikes kanonika toulaxiston KERDISES kati apo olo auto?
     
     
    eleni,hahaha na sai kala !  i eleipsi filwn pandws einai PARA polu duskolo . O Greenacre eixe pei oti KANENAS an8rwpos dn borei na zisei megala diastimata monajias xwris na exei kapoia side effects  
    g auto pistevw oti oi filoi mas einai to simadikotero pragma. k sto lew egw pou mou exoun kanei TIS malakies hahaha ( ennoeitai vevea oti meta piran ton poulo, dn masaw tetoia apo filous)
     
    k oso gia tin eleipsi autognwsias kai autopepoi8isis, boreis na doulepseis panw se auto ! to oti sunideitopoieis to provlima sou ine san na to exeis lusei kata 50%. jereis posoi kakomoirides zoun stin kosmara tous ?? ase ase jerw ti s lew
    apla jereis kati ? prepei na ekpebeis autopepoi8isi kai na gineis prwta esu fili me ton euato sou. to jerw oti akougetai OTI pio cheesy kai borei na sto pei kai i 8eia sou i marika , alla ine 100% swsto . Ti akrivws na 8elei na moirastei kapoios mazi sou an dn to ekpebeis ? poios 8elei enan apelpismeno gurw tou?  
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:17
    k pros 8eou. dn lew oti ise.. apla prepei na exeis enan aera !! apoktise ton ! alla you gotta have in NERVE. 
     
    episis , polloi me 8ewroun mataiodojo k epifaneiako g auto alla to pistevw, i ejwteriki emfanisi paizei terastio rolo se auto. xtupa mia low carb diet ,gymnastirio ,prosegmeni emfanisi kai meta o kosmos mazevetai gurw sou . ine polu aplo. kai i zizel karkinaki ine , alla TI karkinaki, hahahaha 
    kai dn xreiazetai pros 8eou na ine kapoios modelo.. k i sarah jessica parker jerw gw an dn ixe enan aera mia asximi 8a itan , alla.....?? ola ta koritsakia stin ilikia mou tin exoun gia eidwlo jerw gw , ena ine metria. ti ekpebei omws auti i gunaika ? 
    katalaves?
  • felis @ 28.07.2010 16:25
    κοιτα koko ακομα εχω επιδρασεις απο αυτο.. δεν εχει περασει τελειως.. αλλα νοιωθω οτι κερδιζω πραγματα.. καταρχην επαναπροσδιορισμος των οριων μου και των θελω μου.. καθε ασχημη κατασταση νομιζω οτι κατι εχει να σου δωσει.. καποιο μαθημα.. οσον αφορα την αυτοπεποιθηση.. ειναι περιεργο θεμα.. σιγουρα ενα ατομο που εχει αυτοπεποιθηση ειναι πιο ελκυστικο και ερωτικα και φιλικα.. αλλα αμα απλα το βγαζεις και δεν το εχεις καποια στιγμη θα φανει.. και πιστεψε με ειναι πολυ δυσκολο να δουλεψεις το θεμα τις αυτοπεποιθησης γιατι συνηθως πηγαζει στα παιδικα χρονια.. απλα οταν προσπαθεις να το εκπεμπεις χωρις να υπαρχει υποφερεις..
  • elinamale @ 28.07.2010 16:26
    κόκο εδώ είσαι;
     
  • elinamale @ 28.07.2010 16:28
    γεια σου ρε φέλις!! πώς παν οι μπύρες; κολυμπάς καθόλου τουλάχιστον να πέφτουν; εγώ τίποτε ακόμα...
  • felis @ 28.07.2010 16:29
    koko εσεις οι καρκινοι εχετε ενα κολλημα!!!! ειστε μεγαλα ψωνια!!!! εχω τον αδερφο μου στο σπιτι καρκινος με ωροσκοπο λεων και ολη μερα ασχολειται με αυτο!!!!! ελεος δηλαδη!!! και φυσικα την πληρωνω εγω που ερχεται και μου λεει ποσο ωραιος ειναι και ποσες γκομενες τον κοιτανε κτλ κτλ!!!!!!!
  • felis @ 28.07.2010 16:30
    γεια σου ελινα!!!!! καλα παει η προσπαθεια!!!!!! ελαααα!!! μπορεις κι εσυ!!!!!!
  • astropet @ 28.07.2010 16:33
    Felis, Μην το ξαναπείς αυτό, σε παρακαλώ πολύ, άκου ψώνιο ο κόκο, από πού κι ως πού δηλαδή, χαχαχαχα!
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:33
    yes edw ime
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:34
    astropet, pes mou kati , o monos logos pou emfanizesai einai gia na vriseis emena ? pes mou na xarw. 
  • felis @ 28.07.2010 16:34
    χαχαχα!!! επισης νομιζουν οτι οοοοοολοι τους κοιτανε και οοοοοολοι τους γουσταρουν!!!!! με τι ειναι αυτο το πραγμα!!!! φαντασιοπληκτοι!!!!
  • astropet @ 28.07.2010 16:35
    Ναι, ναι, μόνο εσύ με ενδιαφέρεις σ'αυτή τη ζωή!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:35
    παιδάκια μου τι κάνετε;
    τι της λες ρε κάθαρμα της κοπέλας; να αρχίσει φιτ; και πώς την είδες εδώ μέσα; θα μας ψυχο όλους;
    φέλις μην τον ακούς, είναι καρκίνος.
    Λοιπόν καρκίνε, σειρά σου: τι σου έκαναν οι φίλοι και πού το αποδίδεις;
  • elinamale @ 28.07.2010 16:36
    αααααααααααστεεεεεεεεερι γεια!
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:36
    felis, pistevw dn exei simasia ti eisai alla ti vgazeis. k auto akugetai asximo alla ine ali8eia. poios xestike an ime ena anasfalis an deixnw na exw autopepoi8isi. k eilikrina POIOS dn ine anasfalis? oloi eimaste apla dn xreiazetai na to deixnoume giati ka8e an8rwpos psaxnei kapoion pou na exei oso ton dunaton ligoteres.
  • astropet @ 28.07.2010 16:36
    Να κάνεις low carb diet, έχει και άποψη ο διατροφολόγος, κατάλαβες; χαχαχα!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:36
    παιδιά κοκο - άστρο σαν τα σιαμαία. καλέ σαν και χτες...
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:37
    felis, oi karkinoi einai polu ejupnoi dn ine fadasiopliktikoi..
     
    elina, mipws zileveis an ginei pio sexy apo sena ? hahaha afiste mas re idealistes udroxooi. 
  • elinamale @ 28.07.2010 16:38
    κόκο, ΔΕΝ μπορείς να βγάζεις κάτι που ΔΕΝ είσαι. Κι επειδή είσαι ποσειδώνιος, αν έρθεις σε επαφή με τον εσώτερο εαυτό σου και μία τρίαινα κατέβει απο τον ουρανό στο κεφάλι σου, τότε θα κερδίσεις την ψυχική γαλήνη και η μούρη σου θα λάμπει. Τότε θα βγάζεις και την αυτοπεποίθηση που ήδη θα έχεις.
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:38
    elina, dn 8elw na pw ti mou ekanan giati prwton einai o astro edw pou tou aresei na ta strefei ola eis varos mou k deuteron ine teraaaaastio kefaleo auto.. hahah
  • felis @ 28.07.2010 16:39
    ελινα, οτι και να μου πει δεν με αγγιζει!!!! με 2 ωρες την ημερα γιογκα ειμαι αρκετα φιτ!!!!!! koko αν εισαι ανασφαλης θα φανει καποια στιγμη!! κι εγω ξερεις πως φαινομαι??? μεγαλη ψωναρα αλλα δεν ειμαι! και αυτο φαινεται οταν με γνωρισει καποιος...
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:41
    elina, egw proswpika borw... oloi boroun . pws enas tojotis borei na vgalei ena reliable profile enw dn to exei oute kan? please
     
    autopepoi8isi eixa panda giati panda ijera oti dn eixa arketi kai to kalliergousa.
  • felis @ 28.07.2010 16:41
    koko εξυπνοι ειστε!!! οχι ολοι βεβαια!! αλλα δεν γινεται να σας κοιταζουν και να σας ποθουν ολοι!!!!!!!!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:41
    α και είμαι υπεράνω ζήλιας γιατί είμαι ΘΕΑ [φέλις χωρίς παρεξήγηση...]
  • felis @ 28.07.2010 16:42
    χαχαχα!! ελινα δεν ανεβαζω φωτο γιατι θα με δει το πιτσιρικακι και θα παθει πλακα και δεν το θελω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:43
    κόκο πού τη στηρίζεις την αυτοπεποίθ; σελήνη στο 11ο είπαμε;
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:43
    felis, kala dn jerw g auto na sou pw. ejartatai apo tin periptwsi. gia na to les padws kati 8a exeis paratirisei allla mallon dikio exeis.. proswpika dn 8ewrw oti ime fadasiopliktos..
     
    ehw tetragwno selinis kronou  
     
    ektws autou jerw polu kala ti skeftetai opoiosdipote gia mena prin kan to katalavei o idios xD
  • elinamale @ 28.07.2010 16:44
    φέλις σε προκαλώ, ο κόκο θα κάνει κοκοκοκοκο! [παιδιά μην παρεξηγηθεί κανένας έχω τα κέφια μου]
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:46
    elina, tin stirizw sto gegonos oti einai kati gia to opoio prospa8isei k epeidi ime teleiomanis panda afosiwnomai gia na veltiw8w se opoiondipote tomea, emfaniaka psuxika ktlp..
     
    astrologika dn jerw apo pou borei na fenetai i autopepoi8isi pandws..really. pandws exw perasei PARA polu asxima se mikroteri ilikia . ase pou mikros imoun strouboulos . hahaha
    self loath
  • elinamale @ 28.07.2010 16:46
    μμμμ 12ος ε; πάντως το τετράγωνο δεν δείχνει αυτοπεποίθ. Πώς το καταφέρνεις; το παίζεις άνετος; πίνεις κανά ποτάκι πριν βγεις στον κόσμο; ρίχνεις κανά ζεϊμπέκικο μόνος σου; κάνεις διαλογισμό; πώς βρε παιδί μου;
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:46
    elina, dn exeis pesei kaneis pote toso xamila pou na parejigitai apo udroxoo !  
  • felis @ 28.07.2010 16:47
    οκ δεν ειστε!! αλλα πες την αληθεια.. ποσες φορες την ημερα νοιωθεις οτι σε κοιταζουν και σε γουσταρουν?????? σου λεω.. ο αδερφος μου δεν ειναι και μικρουλης! ειναι 27 χρονων!! και ακομα ερχεται και μου λεει διαφορα!! κι εγς γελαω απο μεσα μου φυσικα!!!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:47
    δηλαδή ΕΧΕΙΣ αυτοπεποίθηση!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:49
    το αστέρι βαριέται; αστρολογικές όψεις αυτοπεποίθησης; οίκοι αυτοπεποίθησης;
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:50
    elina , katarxin pota dn kanei na pinw giati kanoun koilia. poio tetragwno akrivws les?
     
    isws i autopepoi8isi na prokuptei apo ton dia ston 2o ( polles fores niw8w dusekatomuriouxos akoma k an dn exw oute 2 eurw epanw mou , i p.x. borw na ime sto pio akrivo magazi k na niw8w san to spiti mou ) ahaha i mana mou pou ine par8enos me misei 8anasima giati ine polu modest atomo , ine to adi8eto apo mena. 
    episis ehw para polu ari , p.x. ari trigwno me dia
    kai ilio ejagwno me dia. kai afroditi me dia.. genika exw arketo dia.
  • elinamale @ 28.07.2010 16:52
    ναι, αν είναι έτσι μάλλον έχεις δίκιο. ο δίας μια υπερβολή την έχει... έχεις πλανήτες στον 1ο;
     
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:53
    felis, koita twra apla merika pragmata kanoun bam. ti na pw isws polles fores na ta metafrazw la8os egw !  padws dn niw8w oti mou tin peftei opoia mou milaei , pros 8eou. 
    outws i allws dn mou aresei kan na mou tin peftoun. ka8olou omws.
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:54
    elina, nai exw xeirwna ston 1o oiko. Go figure. hahah
     
    k malista ine se sunodo me AC kai me ermi kai o ermis se sunodo me AC.
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:55
    o astro profanws 8a pernei zanax auti tin stigmi me auta pou akouei.
  • felis @ 28.07.2010 16:55
    χαχαχαχα!!! το ηξερα!!!!! δεν σου αρεσει το ξερω αλλα σου αρεσει να νοιωθεις οτι σε γουσταρει καποια και μετα την κανεις εσυ την κινηση!
  • elinamale @ 28.07.2010 16:56
    και στον 12ο τι έχεις; ο χείρων στον 1ο νομίζω είναι προστάτης των αδυνάτων. όσο για ερμή στον 1ο μπιρι μπιρι μπιρι μπιρι...
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:56
    felis , nai auto mou aresei para polu hehehehe
  • kokopuff @ 28.07.2010 16:58
    elina, isxuoun k ta 2 . ston 12o exw ilio sunodo me afroditi kai pros to telos tou 12ou exw ton ermi.
  • felis @ 28.07.2010 16:58
    ξερω ξερω!!! επισης σε μια γυναικα σου αρεσει περισσοτερο ενα πολυ ωραιο σωμα η ενα πολυ ωραιο προσωπο????
  • elinamale @ 28.07.2010 16:59
    βρε η σύνοδος είναι; ποιος 12ος και βλακείες. στο προοδευτικό ανέρχονται πότε;
  • felis @ 28.07.2010 17:00
    τελικα τι συμπερασμα εχουμε βγαλει για την αυτοπεποιθηση? συνδεεται με καποιον πλανητη η οικο?
  • elinamale @ 28.07.2010 17:02
    φέλις δεν έχω ιδέα. εγώ νομίζω ότι ενισχυμένος ήλιος και δίας βγάζουν αυτοπεποιθ προς τα έξω. εσωτερική δύναμη νομίζω ότι παίζει πλούτωνας.
    περιμένουμε το αστέρι να απαντήσει.
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:02
    felis, kai ta 2. k enas polu wreos aeras ( pou sunepagetai tou polu wreou mualou) . ehw adi8esi afro me ourano , dn sumvivazomai eukola.
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:04
    felis, sundeetai me enan gero 2o (autopepoi8isi) kai 4o( psuxiki ugeia, anatrofi apo oikogeneia) kai me arketo endono dia kai jerokefalo maxitiko ari. k afro vevea. gnka oi duskoles opseis dinoun mia epiktiti autopepoi8isi afou exeis faei prwta ta skata enw oi eukoles stin dinoun emfuta. alla pistevw oti auto pou kataktoume emeeis einai panda pio sexy.
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:05
    elina, dn jerw ti ine proodeutikos k dn jerw ti einai anerxodai ! xD
  • felis @ 28.07.2010 17:07
    μμμ ενδιαφερον... και πως φαινεται ενας γερος οικος? απο το ποσους πλανητες εχει η με το ποιους πλανητες?
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:07
    nai me krono ston 7o , afro adi8esi pwseidwna kai ourano kai trigwno ploutwna, 9 opseis ari, boliko dia , kai ourano k pwseidwna ston 6o ,ourano trigwno dia,selini trigwno krono, ari ston 10 me akmi ston krio , kai oroskopo liodari dn me les k to klasiko karkinaki. 
  • elinamale @ 28.07.2010 17:07
    μετά από κάποια χρονάκια, ενδέχεται η σύνοδος να βρεθεί στον 1ο. Νομίζω δηλαδή...
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:07
    elina , mallon esu mikro udroxooaki dn exei autopepoi8isi . haha. ti akmi exoun omws ?
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:08
    elina, wrea na ginw anupofora sexy, hahahah
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:08
    felis ,enas geros oikos fainetai apo to ti akmi exei kai to ti planites exei ekei mesa. k vevea ti opseis kanoun aytoi oi planites.
  • elinamale @ 28.07.2010 17:10
    ουρανός ποσειδώνας στον 6ο δεν μ' αρέσει. τα άλλα είναι οκ. ναι, δεν είναι κλασικός. γι' αυτό την έπρηξες με την εξωτερική εμφάνιση και τις γυμναστικές. λιοντάρια τι να πεις...
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:10
    paidia emena i xeiroteri opsi ston xarti mou ine i sunodos afro me ilio. borei na fernei ola ta kala alla fernei k ligi tebelia, k i tebelia ine to pio SIXAMERO pragma gia mena. otan niw8w oti tebeliazw i dn ime paragwgikos misw ton euato mou, pa8ainw neuriko klonismo kai o aris apo ton 10o mou ston tauro afiniaze.  
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:11
    elina, oute emena mou aresei auto ! k oses ermineies exw akousei dn me exoun kalupsei. auto pou me enoxlei akomi perissotero vevea ine o ploutwnas ston  4o.
  • elinamale @ 28.07.2010 17:12
    σεξ τόι συγκρατήσου, σεμνά, θυμίσου τρίγωνο σελ κρόνου
  • elinamale @ 28.07.2010 17:14
    πλούτωνα στον 4ο εγώ δεν θα τον φοβόμουν. ένα κόλλημα με το πού ανήκω κ τίποτε άλλο.
    φέλις θυμάσαι που τα έλεγε ο άστρο τις προάλλες; πρώτα κοιτάμε ακμή οίκου, μετά τον κυβερνήτη του οίκου και μετά πλανήτες μέσα που είναι φιλοξενούμενοι.
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:16
    aris ston 12o? oti xeirotero. fadazomai 8a kaneis astato upno 8a paramilas ktlp. Episis 8a exeis misos kai katapiesmeni orgi gia polla pragmata kai 8a fovasai oti an afiseis na ekdilw8ei 8a sumvei kati fovero. Auto vevea prokuptei apo to gegonos oti otan isoum mikri gia kapoio logo , isws o babas sou as poume sou  "apagoreve" kata kapoio tropo na 8umwneis i tspa eklamvanes apo to spiti sou oti dn ine ofelimo na 8umwneis. O ermis ston 12o 8ewrw oti ine sexy gia na ime eilikrinis. 
     
     
    oso gia tin akmi tou 2ou ston krio. hmm. kuvernitis tou kriou ine o aris k esena o aris ine skotomenos ston 12o pou simenei oti i autoektimisi sou ine sta tartara. ti opseis kanei o aris? enas dias isws swzei pragmata!
     
    me akmi 4ou  ston didumo. kuvernitis tou didumou o ermis pou esena ine ston 12o. episis gamimenos ekei. Provlima stin oikogeneia , dn borouses na ekfrasteis , eniw8es katapiesi ,dusareskeia adikia ktlp ktlp ktlp kata8luptika tou 12ou. San sunepeia euais8itos psuxismos , pou isws pleon se exei kanei skliropuriniki kavliara.
  • elinamale @ 28.07.2010 17:16
    έχω φίλο με ήλιο αφρο χείρωνα και βδ στον 1ο. τεμπελόσκυλο αλλα δυνατό παιδί και του βγαίνει και ο κρόνος και δουλεύει και πάει πολύ καλά. όμως, της καλοπεράσεως... πάμε τάδε εκεί; τι; ιστιοπλοία; ααααααα βαριέμαι και μόνο που τους βλέπω με τα σκοινιά και τα παλούκια.
  • felis @ 28.07.2010 17:17
    ναι το θυμαμαι.. απλα θελω να καταλαβω πως αλληλεπιδρουν οι κυβερνητες με τουσ φιλοξενουμενους.. ακομα δεν το χω!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:19
    elina, i leji "variemai" einai monimws ektws tou lejilogiou mou.  K otan tin akouw apo allous 8elw na tous xtupisw. An 8es na me ejorgiseis ase me na sou proteinw kati k pes mou variemai. ELEOS ti simenei variemai? pes dn goustarw .pwww
  • felis @ 28.07.2010 17:21
    να ρωτησω κατι? οταν ενας πλανητης ειναι κυβαρνητης 2 οικων τι γινεται? δλδ εγω εχω αφροδιτη στον δευτερο (ζυγο) και στον 9ο (ταυρο)  στον 2ο εχω την αφροδιτη μου. στον 9ο τιποτα.
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:22
    elina me sugxwreis sou eipa exw polu dia. i've got a lot of mouth. al
    la an dn to adexeis jerw na to voulwnw
    padws opws sou eipa oi opseis pou borei na paizoun isws se swzoun ligo
  • astropet @ 28.07.2010 17:22
    Καλά, είναι ΘΕΟΣ! Θα παραμιλάς, θα έχεις ΜΙΣΟΣ και καταπιεσμένη οργή, χαχαχα!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:23
    felis, ekei einai pou periplokondai ta pragmata..
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:23
    giati vre astro kaki ermineia itan ? dokimase k esu 8elw tin gnwmi sou
  • felis @ 28.07.2010 17:23
    γιατι δυσκολευουν? τι γινεται???
  • sideways @ 28.07.2010 17:24
    astropet μπορεις να σκισεις οτι διπλωμα εχεις κ να μην ξανα-ματα-ασχοληθεις.
    το μελλον της αστρολογιας ειναι εδω και λεγεται κοκο, η αναλυση του για αρη - ερμη στον 12ο ειναι για σεμιναριο, για πολλα σεμιναρια..
     
  • astropet @ 28.07.2010 17:24
    Βάλε κι ένα "υποθέτω" καημένε, ένα "μπορεί", κάτι, χαχαχα!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:24
    paidia sas parakalw min prospa8eite na mou ejoraisete twra ton ari ston 12o..!  τζιζας κραιστ 
  • astropet @ 28.07.2010 17:24
    Τα σκίζω όλα! Με έχει εξαφανίσει από τον χάρτη!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:26
    kala ok , dn janamilaw ! egw ftaiw pou prospa8isa !  
     
  • astropet @ 28.07.2010 17:26
    Όχι, καλά τα λες, συνέχισε! Το κοινό σου περιμένει με κομμένη την ανάσα!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:27
    mmm ok ok , pistevw oti ine kalutera na prospa8eis para na katakrineis tin prospa8eia twn allwn astropetini. 
  • sideways @ 28.07.2010 17:28
    Τον φανταζομαι ηδη σε γραφειο με το κοστουμακι του να δεχεται πελατισσα τη κυρατσα που θελει να μαθει αν θα βρει γκομενο το 2024 "χχμμ.. τι βλεπω? ερμης στον 12ο? χμμμ. σε κοβω για σκληροπυρηνικη καυλιαρα, χμμμ.."
  • astropet @ 28.07.2010 17:29
    Αμάν! Αμέσως παρεξηγιέσαι! Μια χαρά τα λες, απλά με διασκεδάζει η έκφρασή σου, χαχα!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:29
    elina, ena 8a sou pw oso kobogianitko k an akougetai k oso k an me vrizei o astro meta , esu 8a kalopadreuteis gia ta kala  ta upoloipa dn ta sxoliazw, na mas pei tin gnwmi tou astro kalutera ,gt egw dn ta ermineuw swsta ap oti fainetai
  • astropet @ 28.07.2010 17:30
    Μα σκληροπυρηνική καυλιάρα; Δεν έχει ξαναυπάρξει αστρολόγος με τέτοια φρασεολογία! Κόκο, να γράψεις βιβλίο, εγώ θα το αγοράσω πάντως, αλήθεια λέω!
  • elinamale @ 28.07.2010 17:30
    παιδιά μην την χρησιμοποιείτε αυτήν την έκφραση, πλιιιιιιιιιζ πλιιιιιιιιιζ. Όχι τίποτε άλλο, σε μένα αναφέρθηκε...
  • elinamale @ 28.07.2010 17:32
    κόκο μ' αρέσεις προχώρα. οι λοιποί σιλάνς παρακαλώ. μην μου τον μπλοκάρετε!
    κοκό να γυρίσω εγώ το ροζ ντεβεντε;
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:32
    ok egw dn janamilaw! an 8elete tin gnwmi mou se kati kalutera apo pm , gt meta ginetai serial! poios jereis posoi lurkers ta diavazoun auta k travane ta vuzia tous..
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:35
    elina, oxi dn sunixizw gt prospa8eis na geloiopoiiseis auta pou lew enw jereis oti isxuoun ! dn sou eipa oti upnovateis stin omonoia oute oti ise plirwmeni dolofonos.. katalaveneis ti ennow polu kala pistevw ! 
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:39
    elina, oso gia ta xrimata , me xeirwna ston 2o oiko isws na pisteveis oti den sou ajizoun xrimata kata va8os logo xamilis autopepoi8isis . Pi8anotata na boreis na diaxeirizesai (kai na dineis sumvoules) ta oikonomika kapoiou allou kalutera apo ta dika sou. Isws deixnei k mia emmoni apo tin "pligi" ekei. Pws ta atoma me xeirwna ston 10o ine purovolimena k 8eloun na nomizoun oti kapoioi einai sunexeia epeidi niw8oun skoupidia ? Ee etsi k esu , OSA k na exeis pistevw oti pali skata 8a niw8eis. Boreis omws na ekmetaleusai ton polu wreo k plousio adra pou 8a pareis  ( me dia sunodo krono ston 7o ) kai na tou ta trws xwris na katalavainei apo pou tou erxetai. Kalo? 
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:40
    elina, to sexistiko pou to eides pali ? kala narkwtika exete parei edw mesa ? hahaha opws auto to x8esino me tis gunaikes kai tous andres kai tis pandreies. i was like  ...
  • felis @ 28.07.2010 17:42
    koko eιπες κατι για τα ατομα με χειρων στον 10ο?????? δεν το καταλαβα αυτο!!!!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:47
    koita mia xara sunodo ermi me dia, ise en8ousiwdis zwdani maxitiki argumentative stin epikoinwnia sou ktlp ktlp klasika tis sunodou. Efoson omws ine ston 12o uparxei mia megaluteri epifulaji k eswstrefeia. K kata tin gnwmi mou kalutera gt ama itan ston 1o 8a isoun polu intimidating k o future baby daddy sou 8a eklane mendes ,8a kioteve. Dn ise i kopelitsa ap oti fainetai pou sikwnei k polles mlkies.
     
    ermis tetragwno ourano twra... polla pragmata k polu grigori skepsi, ise ligo apotomi k skliri vevea polles fores. O ouranos ston 9o kali 8esi ,alla ejartatai apo tis opseis pistevw. Dld na ok deixnei tajidi sto ejwteriko. Alla efoson ine tajidi se ejwteriko dn simenei oti ine k aparaitita kalo gt  borei na ine gia egxeirisi apo atuxima pou borei na pa8eis ! hahaha
    twra peraa apo tin plaka prosoxi sto tetragwno auto gt borei na ise epirepis se atuximata k ekrijeis 8umou k dustropia k dus8umia k ola ta dus. 
     
    o aris trigwno ploutwna sou dinei super powers , dajei its a classic . ise gero koritsaki, tupou power puff girls me zina.
  • elinamale @ 28.07.2010 17:47
    φέλις ο χείρων δείχνει μία πληγή στον χάρτη που φαινομενικά έχει να κάνει με τα θέματα του οίκου όπου βρίσκεται, αλλά στην ουσία έχει να κάνει με τον ψυχισμό και το πώς βλέπει το άτομο τα θέματα του οίκου. άστρο ε;
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:49
    diafwneis me tin sunodo ? oh really. dn tin epiasan kan auti mono gia padreia milisa k malista kali k meta ta 30 pi8anotata . dn eipa kati allo. k dn boreis na diafwniseis epomenos ektws k an ise 55 k dn sou exei prokupsei. 8elw na sou pw dn ine kati me to opoio boreis na diafwniseis gt dn ine kati pou boreis na jereis  , dn ine aspect of yourself. me katalavaineis? poso xronwn ise?
  • astropet @ 28.07.2010 17:54
    Ο Χείρωνας - για όσους τον χρησιμοποιούν - είναι πραγματικά μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, γιατί πάει κόντρα στην τρέχουσα κοσμοθεωρία ότι όλα είναι στο χέρι μας, όλα μπορούν να αλλάξουν αν το πιστέψουμε κλπ. Και έρχεται ξαφνικά ο Χείρωνας και λέει, δεν κατάλαβες, υπάρχουν ορισμένα πράγματα σε αυτή τη ζωή που δεν διορθώνονται που να χτυπιέσαι κάτω.
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:54
    malista. ise se sxesi? 
  • felis @ 28.07.2010 17:56
    αστρο πες κι αλλα για χειρων.. ειναι ενδιαφερον..
  • elinamale @ 28.07.2010 17:58
    παιδιά σόρυ που μονοπώλησα τον κοκο... ειλικρινά!
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:58
    astropet, OXI den einai etsi !!!!!!!! dn ine auto o xeirwnas ! apla sou leei oti merika pragmata boreis na ta kaneis gia tous allous kalutera ap oti boreis gia ton euato sou! auto dn simenei oti dn boreis na ta kaneis omws ! gia paradeigma ena atomo me xeirwna ston 2o oiko p.x. borei na se DIDAJEI na vgazeis/diaxeirizesai lefta kalutera apo oti borei o idios ! Auto dn deinxei omws padeli anikanotita gia ton daskalo panw sto suggekrimeno 8ema. K o logos pou borei na se didajei ine epeidi tin exei pa8ei kata kapoio tropo kapote suneidita i uposuneidita.. 
  • elinamale @ 28.07.2010 17:59
    δεν βελτιώνεται η αίσθηση του χείρωνα; ποτέεεε;
  • kokopuff @ 28.07.2010 17:59
    elina, dn ktlvw ti les alla tspa. an se kalupsa as allajoume 8ema , an oxi , rwta ton astro.
  • astropet @ 28.07.2010 17:59
    Ο δάσκαλος διαφώνησε, δεν μπορώ να συνεχίσω, χαχα!
  • elinamale @ 28.07.2010 18:01
    με κάλυψες κι ευχαριστώ! ανταποκρίθηκες πλήρως στο ποστ που έβαλες! μπράβο!
  • felis @ 28.07.2010 18:01
    κι ο χειρων στον 10ο δλδ? τι μπορει να διδαξει????
  • elinamale @ 28.07.2010 18:01
    παιδιά να πιάσουμε χείρωνα; πού τον έχετε;
  • elinamale @ 28.07.2010 18:02
    ααααααστρο πλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιζ μιιιιιιιιιιιιιλα
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:02
    elina, aa jexasa na sou pw gia ton dia sunodo krono. Deixnei oti se kanei polu realistria kai oti dn petas sta sunnefa. Koinws skotwnei ton tojoti mesa sou. Kaneis mikra k sigoura vimata k isws ise ligo apaisiodoji. sigoura padws sou dinei kati kronio.. k arketo sudiritismo.
     
    k auto allwste fenetai k me to oti borei merikes fores na dusaresteis me tin suberifora k tin ekfrasi mou , gt pragmatika ime i proswpiki kolasi enws kroniou atomou. hahhaha
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:04
    ma diafwnw re astro pws na to kanoume.. dld epeidi i elina exei xeirwna ston 2o simenei oti 8a trwei apo ta skoupidia k oti 8a menei se xartokouta katw apo tin pezogefura tis katexaki? 
  • astropet @ 28.07.2010 18:04
    Αν επιμένεις ότι κάτι μπορείς να κάνεις με τον Χείρωνα, έχεις χάσει το νόημα, κατά τη γνώμη μου. Έτσι όπως παρουσιάζεται ο Χείρωνας από την σκοπιά της ψυχολογικής αστρολογίας, δεν αφορά σε κάτι που μπορεί ή και ΠΡΕΠΕΙ να ξεπεράσεις. Αντίθετα, η σοφία του Χείρωνα είναι να μάθεις να ζεις με αυτό.
  • felis @ 28.07.2010 18:05
    φανταζομαι θα εχει να κανει και με τις οψεις αλλα δεν λετε και πολυ διαφορετικα πραγματα astro και koko..
  • elinamale @ 28.07.2010 18:07
    φέλις εδώ έχει σύγκρουση γιγάντων.
    έλα καλή μου γιατί δεν θα βγάλεις άκρη
    "Χείρων στον δέκατο (10ο) οίκοΜπορεί να προξενήσει ισχυρές υλιστικές προσπάθειες, οι οποίες πιθανά θα σας οδηγήσουν σε συγκρούσεις. Βάζετε την τελειότητα σαν βάση για όλες τις δραστηριότητές σας αλλά έτσι μπορεί εύκολα να χάσετε την συνολική αντίληψη για το όλο θέμα. Με το τρόπο που συμπεριφέρεστε στην εργασία προσελκύετε δυσκολίες. Από αρχηγικές θέσεις μπορεί να μετακινηθείτε πολύ γρήγορα σαν αποτέλεσμα δεσποτικής συμπεριφοράς. Ίσως το διαισθάνεστε αυτό και αποφεύγετε καταστάσεις που θα μπορούσαν να σας φέρουν σε θέσεις εξουσίας. Αυτή η συγκρουσιακή θέση γενικά δείχνει ζητήματα δύναμης και αδυναμίας, φόβους που αφορούν ζητήματα ασφάλειας και συνήθως αβάσιμα αισθήματα κατωτερότητας. Η καριέρα και το δημόσιο γόητρο είναι τα  πεδία μάχης για αυτή τη θέση του Χείρωνα. Είναι μια σπουδαία θέση για τη διαχείριση ενός ιατρικού ή θεραπευτικού οργανισμού, αλλά συχνά, άσχετα από την καριέρα, κάποιος με το Χείρωνα στο δέκατο οίκο θα  αισθανθεί ότι φροντίζει όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό του.  Όπως συνήθως, θα υπάρχει μια μοναδική ικανότητα του ατόμου να βοηθήσει τον καθένα να πετύχει καλύτερα απ' ό,τι θα το είχε  καταφέρει ο ίδιος. Ο Χείρων εδώ θα μπορούσε να λειτουργήσει και με άλλο τρόπο : να υπάρχει μια ολοκληρωτική απόρριψη κάθε είδους φιλοδοξίας ή υπευθυνότητας εξαιτίας του φόβου της αποτυχίας."
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:07
    felis, me xeirwna ston 10o mallon niw8eis oti boreis na voi8iseis kapoion na petuxei perissotero ap oti boreis na voi8iseis ton idio ton euato sou. Deixnei episis k uposuneidito fovo gia apotuxia se oti analamvaneis na kaneis (sxedia kuriws pou 8a se kanoun na ejelix8eis "koinwnika" as poume) . isws oi goneis sou se piezan polu i dn pistevan se sena ktlp.. episis exw diavasei oti ta atoma pou exoun petuxei k exoun xeirwna ston 10o dn katalavainoun gia poion logo exoun petuxei , tous fenetai periergo k ferondai san na min sumvainei tpt .
  • elinamale @ 28.07.2010 18:08
    πηγή www.orion.viviti.com [μη μας μαζέψουν και για κοπιράιτ] [μη μας μαζέψουν και για κοπιράιτ]
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:08
    astro, sumfwnw. Otan omws ma8aineis na ZEIS me kati dn simenei oti to exeis jeperasei kata mia ennoia?
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:09
    sorry k olas elina alla egw ta eipa kalutera apo to copy paste ! hahahah
  • elinamale @ 28.07.2010 18:10
    χαχα α ρε λιονταροκριέ!
  • felis @ 28.07.2010 18:10
    ............. elina....... οκ!!!!! ποσο μεσα?????? ειδικα το τελευταιο...!!!! ευχαριστω!!!
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:11
    astro , pi8anotata na min vlepw ton xeirwna toso adior8wto opws les apla epeidi arnoumai na dextw oti dn borw na allajw kati ! pragmatika ine va8eia rizwmeno auto mesa mou, dn to dexomai ,pws to lene ? 
  • astropet @ 28.07.2010 18:12
    Ο Χείρωνας δεν θα πρέπει να εξομοιώνεται με τους άλλους πλανήτες. Δεν κυβερνά κάποιο ζώδιο, ούτε και στη μοντέρνα αστρολογία (προς το παρόν τουλάχιστον), και καλό είναι να τον λαμβάνουμε υπόψη μας μόνο αν είναι σε στενή σύνοδο με τις γωνίες ή σε στενές όψεις με τα φώτα.
     
    Κόκο, πρώτον, δεν θα αξιολογήσουμε την οικονομική κατάσταση της ελίνας μόνο από τον Χείρωνα. Όπως και για κάθε θέμα στην αστρολογία έτσι και για το οικονομικό, θα αξιολογήσουμε πολλούς δείκτες. Αλλά και μόνο αυτό να λάβουμε υπόψη, ποιος είπε ότι με Χείρωνα στον 2ο ζεις σε χαρτόκουτα; Απλά, αν η ελίνα, λόγω οικονομικών προβλημάτων σκέφτεται συνέχεια, πώς θα βγάλω λεφτά, τι πρέπει να κάνω, γιατί Θεέ μου με τιμώρησες έτσι κλπ. δεν κάνει καλά, με τον Χείρωνα εκεί μέσα. Θα πρέπει να ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ μια κατάσταση και να πάψει να την πολεμάει. Να πει ας πούμε, ωραία, μπορεί ποτέ μου να μην έχω όσα χρήματα θα ήθελα, τι να κάνουμε τώρα; Ας ασχοληθώ και με τους υπόλοιπους τομείς της ζωής μου που τους έχω παραμελήσει λόγω Χείρωνα.
  • felis @ 28.07.2010 18:12
    ρε παιδια δεν το πιστευω!!!!! ρε koko ποσα θες να μου κανεις αναλυση του χαρτη μου????? ετσι ακριβως ειναι!!! επισης ισως εχει σχεση και η μητερα στον 10ο? γιατι εκεινη ηταν και ειναι που με πιεζει..
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:15
    exeis dikio astro, apla sixenomai tin idea oti kapoios borei na to valei katw. Egw proswpika 8a edina varos se olous tous tomeis tis zwis mou kai den 8a parataga ta oikonomika gt polu apla opws eipes o xeirwnas dn deixnei "ftwxeia" oikonomiki.
  • astropet @ 28.07.2010 18:15
    Θα σας πω μια φράση κλειδί για τον Χείρωνα:
     
    It's a question of facing the pain.
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:18
    elina, ee epivevewneis AKRIVWS oti eipa sorry kiolas.. pigene sta proigoumena comments mou na to diastaurwseis
     
     
  • elinamale @ 28.07.2010 18:19
    παιδί μου, δεν σε αμφισβήτησα!! δίκιο!
  • elinamale @ 28.07.2010 18:20
    ρε παιδιά και καλά να 'ναι pain στον 2ο. Τι γίνεται με γωνιακούς;
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:21
    jereis ti allo skeftomai gia tn xeirwna ston 2o? oti enw borei na ise plousia p.x. na niw8eis oti dn to ajizeis k oti parolo pou exeis ola ta kala ston uliko tomena na niw8eis oti k pali dn einai ola auta arketa gia na sou dwsoun autopepoi8isi. Auto ine i pligi nomizw. Kai NAI auto einai kati pou boreis na ma8eis na zeis mazi tou, kai GIATI oxi na to metriaseis i kai na to jeperaseis.  To "exw xamili autoektimisi kai gia panda 8a exw , as katsw na klapsw twra" , emena dn mou aresei
  • elinamale @ 28.07.2010 18:24
    ναι κι εγώ δεν μπορώ τις μιζέριες. αστέρι θα μας κάνεις την τιμή;
    κόκο τον μπλόκαρες! βρωμοδίεε.
  • elinamale @ 28.07.2010 18:24
    κόκο πού έχεις χείρωνα;
  • eleni123456 @ 28.07.2010 18:25
    δλδ εγώ που έχω χείρωνα στον ταύρο και στον 8;;;;
    ρε @@@@@@ αυτός ο κρυφός μου σκορπιός με έχει σκίσει....
     
    το βρήκα θα πουλήσω το κορμί να βγάλω λεφτά!!!!
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:26
    ελινα, εχω στον 1ο οικο σε συνοδο με ωροσκοπο και ερμη και τετραγωνο με αρη. 
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:27
    ελενη, ενδιαφερομαι χαχαχα
  • elinamale @ 28.07.2010 18:27
    γειά σου έλεν 1-6. μα το χείρωνα, δεν ξέρω τι σημαίνει στον 8ο....
     
  • elinamale @ 28.07.2010 18:28
    αχ ναι ρε καμάρι μου το πες!
  • elinamale @ 28.07.2010 18:29
    ορίστε είναι αυτό που λένω σου δίνει την πληγή [στον 8ο] και σου στέλνει τα μέσα για να τη θεραπεύσεις [κοκο]
  • astropet @ 28.07.2010 18:30
    Δεν μπορείς να αλλάξεις το ΓΕΓΟΝΟΣ που σου προκάλεσε την χαμηλή αυτοεκτίμηση. Αν είσαι 1.35 ύψος, αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να αλλάξεις. Κάποιοι άλλοι με ίδιο ύψος με το δικό σου, μπορεί να μην έχουν κανένα πρόβλημα,  εσύ όμως με έντονο Χείρωνα, θα έχεις. Δεν θα μπορέσεις ΠΟΤΕ να γίνεις 1.90 και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αποδεχτείς. Μπορείς όμως να μάθεις να ζεις με αυτό.
     
    Πάντως, δεν αφήνουμε τον Χείρωνα, που είναι και μια αμφισβητούμενη οντότητα; Ακόμα γίνεται έρευνα, δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από την ανακάλυψή του.
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:31
    elina, ti akrivws eixes pei gia tous gwniakous oikous? inw o 1os 4os 7os kai 10os
  • elinamale @ 28.07.2010 18:31
    κόκο δεν μιλάει κανείς. ώρα για τους φίλους σου, τι λες; πώς είναι ο 11ος και ο 7ος σου;
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:31
    astropet , nai as to afisoume
  • sideways @ 28.07.2010 18:33
    ρε αστροκατοικιδιο επεσα ψαχνοντας σε ενα παλιο σου ποστ για τους δεσμους που ειχε εξελιχτει σε μια απολαυστικη κουβεντουλα με την μακαριτισσα την dream.
    βαριεσαι η εχεις ορεξη?
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:34
    elina twra sw8ikes.. ena 8a sou pw k  8a katalveis. exw selini ston 11o kai akmi 11ou sta didumia. kai o ermis pou ine kuvernitis tou didumou ine se tetragwno me ari (tsakwnomai polu o kariolis k ama neuriasw ta xwnw para polu xondra) ,vrisketai ston 12o (pligi ,hello?) ,se sunodo me AC (parolou pou me pligwnoun ejakolou8oun na ine upervolika simadikoi gia mena ) kai se sunodo me xeirwna (dld milame gia xodri pligi , k panda egw prepi na dinw stin sxesi na ka8odigw na ime kaluteros dunatoteros ejupnoteros na voi8aw ton allo na ejelix8ei ktlp ktlp ) . Exeis akousei pote gia autodimiourgito atomo? Egw kai i andzela dimitriou
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:35
    sideways, ali8eia i dream pou exei ejafanistei re paidia?????
  • astropet @ 28.07.2010 18:36
    Ναι; Τι λέγαμε;
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:37
    elina , oso gia ton 7o mou.. ekei ine xlwmo to pragma. Exw akmi tou 7ou ston udroxoo kai krono ston 7o. Auto dexnei oti borei na ime POLU psuxros ama mou tin vidwseis kai genika xreiazomai polu eleu8eria kai katanoisi. twra gia kuvernites tou udroxoou k ti paizei dn exw katalavei gt exei k ourano pou ton exw ston 6o kai krono pou ton exw ston 7o.
  • elinamale @ 28.07.2010 18:37
    χαχα άντζελα, ο 7ος;
  • sideways @ 28.07.2010 18:38
    Μην ανησυχεις εφαγε p.m. ο κοκογλυκας
    Λοιπον, η επιστροφη των δεσμων στην γενεθλια θεση τους τι μπορει να σημαινει
    π.χ.?
  • elinamale @ 28.07.2010 18:40
    ο άστρο έχει λαλήσει σήμερα ο έρμος... ουρανός στον 6ο - οι φίλοι σου κ οι σχέσεις εν γένει θα προκύψουν από την εργασία, θα είναι εκκεντρικοί και οι φιλίες θα ξεκινάνε απότομα και ιδιόρρυθμα. μπορεί να τελειώνουν το ίδιο γρήγορα. τα άλλα τα είπες μόνος σου.
  • elinamale @ 28.07.2010 18:45
    σάιντ, δεν έχω ιδέα. το αστέρι νομίζω βγάζει μπιμπίκια όταν πρόκειται για δεσμούς και καρμικά. ο κόκο δεν ξέρω.
  • astropet @ 28.07.2010 18:46
    Για την επιστροφή δεσμών να σου πω την αλήθεια, δεν το έχω εξετάσει ιδιαίτερα, αν και δεν νομίζω πως πρέπει να περιμένουμε σημεία και τέρατα αν δεν συμβαίνουν κι άλλα πράγματα στον χάρτη μας. Εκείνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχουμε κάποια έντονης φύσεως γεγονότα, θα τα έλεγα καρμικά, όσο κι αν έχει παραχρησιμοποιηθεί αυτή η λέξη, όταν ο προοδευμένος Ήλιος ιδιαίτερα κάνει σύνοδο με κάποιον από τους δεσμούς.
  • kokopuff @ 28.07.2010 18:50
    paidia vgenw gt mou er8ei polu asxima auto pou ema8a . kali sunexeia 
  • sideways @ 28.07.2010 18:51
    Αν θα συμβαινουν λεει, την ιδια στιγμη θα ναι πανω τους κ ο πλουτωνας ο οποιος θα ναι κ σε μια αντιθεσαρα με τον ηλιο μου -συνοδος  με ν.δ ο Γ@#$#@ος
  • sideways @ 28.07.2010 18:51
    φιλια ρε κοκομπλουμ
  • elinamale @ 28.07.2010 18:55
    κοκο γεια! ευχαριστώ και τα λέμε
  • astropet @ 28.07.2010 18:56
    Επίσης, ο πλανήτης που είναι σε σύνοδο με κάποιον δεσμό, όταν ενεργοποιηθεί έντονα, μπορεί να εκδηλωθεί ένα γεγονός έξω από τα συνηθισμένα. Χωρίς μεγάλη ανοχή, όμως έτσι; 1-2 μοίρες το πολύ.
    Ιδιαίτερα περίεργη θέση για έναν πλανήτη θεωρείται όταν είναι "at the bendings" δηλαδή σε τετράγωνο με τους δεσμούς.
  • elinamale @ 28.07.2010 18:59
    άστρο ενεργοποιούνται κι όταν διελαύνων βδ βρίσκει γενέθλιο νδ και το αντίστροφο ή μόνο όταν υπάρχει επιστροφή;
  • astropet @ 28.07.2010 19:00
    Μη φανταζόμαστε βέβαια μόνο άσχημα γεγονότα, έτσι; Π.χ. ο Richard Gere, αν θυμάμαι καλά, όταν είχε προοδευμένο Ήλιο με ΝΔ, του'κατσε το Pretty Woman, Κι από κει που ήταν στα αζήτητα, η καριέρα του πήρε ξανά τα πάνω της.
    Ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός που θυμάμαι, ήταν η περίπτωση της τενίστριας. Monica Seles, που με προοδευμένο Ήλιο στον ΝΔ μαχαιρώθηκε στην πλάτη κατά τη διάρκεια ενός αγώνα από φανατικό θαυμαστή της αντιπάλου της, Steffi Graf. Αυτό την έβγαλε 3 χρόνια έξω από το τέννις, στην καλύτερη στιγμή της καριέρας της και δεν μπόρεσε μετά να επιστρέψει στα courts με την ιδια δύναμη.
    Δηλαδή, γεγονότα που σου δίνουν την αίσθηση του καρμικού, είτε είναι είτε όχι.
  • sideways @ 28.07.2010 19:01
    Εντονα ε? δλδ κατι σαν την αντιθεση που λεγαμε συν  ενα παρ ολιγον τετραγωνο απο κρονο.
    Ψιλοταλαιπωρο τον βλεπω τον ηλιο μου D:
    thanks astro
  • elinamale @ 28.07.2010 19:01
    άστρο, για να υπολογίσω προόδους μετράω έτη, προσθέτω τις ημέρες στην ημέρα γενεθλίων. στο έτος τι βάζω; έτος γέννησης ή το τρέχον;
  • sideways @ 28.07.2010 19:02
    ελα ρε κολλητε τι παραδειγματα ηταν κ αυτα?
    Ακου μαχαιρια στην πλατη..
    αλλο θεμα?
  • astropet @ 28.07.2010 19:03
    Αυτό είναι αντιστροφή δεσμών. Ενεργοποιούνται, αλλά δεν ξέρω πόση αξία έχει αυτό από μόνο του. Δεν ξέρω ειλικρινά.
     
    Κάτι άλλο: Σημαντικές χρονιές εκείνες που στο ωροσκόπιο της ηλιακής επιστροφής οι δεσμοί είναι σε στενή σύνοδο με τον άξονα Asc-DC. Θέλει μελέτη το πράγμα, αλλά κάτι φαίνεται να πάιζεται εκείνες τις χρονιές, ιδιαίτερα αν έχουμε κι άλλους λόγους να το πιστεύουμε.
  • astropet @ 28.07.2010 19:04
    Κι αυτά μες στη ζωή είναι sideways, καλώς ή κακώς.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:06
    παιδιά με ηλιακή επιστροφή δεν έχω ασχοληθεί οπότε δεν καταλαβαίνει.
  • astropet @ 28.07.2010 19:06
    Για δευτερεύουσες προόδους, προσθέτεις τόσες μέρες όσα και τα χρόνια σου. Έτος το ίδιο ασφαλώς, μιλάμε για 30 π.χ. μέρες μετά από τη γέννησή σου. Αν είσαι βέβαια γεννημένος 20 Δεκεμβρίου, μετά τα 10 σου χρόνια, θα αλλάξεις έτος, εννοείται.
  • sideways @ 28.07.2010 19:07
    i know astro.
     
  • elinamale @ 28.07.2010 19:07
    οκ ευχαριστώ για προοδευτικό
  • astropet @ 28.07.2010 19:08
    προοδευμένο, όχι προοδευτικό.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:09
    χαχα καλό... σόρυ είμαι προοδευτική!
    θα μου πεις τώρα για τα τετράγωνά μου;
  • astropet @ 28.07.2010 19:13
    Είσαι Υδροχόος, γι'αυτό, χαχα!
  • sideways @ 28.07.2010 19:13
    Α! ταυ τετραγωνο. ισχυει αυτο που λενε για τον πλανητη που τρωει τα
    τετραγωνα κ την απεναντι του θεση? ξερεις τωρα για το ποδι που λειπει
    κτλ.. αν καποιος πλανητης - παλι αυτος ο πλουτωνας @#$%$# -κανει περασμα
    απο εκει?
  • astropet @ 28.07.2010 19:13
    Ας μην μιλήσουμε προσωπικά καλύτερα, πιο γενικά.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:14
    ναι είμαι λίγο κι από αυτό!
  • astropet @ 28.07.2010 19:15
    Ναι, έτσι λένε. Αλλά δεν χρειάζεται να το πει κανείς, και μόνο που σχηματίζεται σταυρός, λέει πολλά.
  • astropet @ 28.07.2010 19:17
    Παρόλ'αυτά πρέπει παντα να έχουμε υπόψη μας ότι οι διελεύσεις, όποιες κι αν είναι, ισχύουν για όλον τον κόσμο. Και συγκεκριμένα, όλοι όσοι γεννήθηκαν ανά τον κόσμο, την ίδια μέρα με σένα, θα έχουν αυτόν τον σταυρό. Ποιους θα πιάσει περισσότερο, εκεί είναι το θέμα.
  • sideways @ 28.07.2010 19:17
    οκ γενικα λοιπον, ισχυει αυτο που λενε οτι πρεπει να κατσει απο διελευση ενας πλανητης σ αυτη τη θεση για να απελευθερωθει η ενεργεια του ταυ η οχι?
    Παω να παρω απαντηση με το ετσι θελω μου φαινεται..
  • sideways @ 28.07.2010 19:17
    παει κ αυτο thanks ξανα. Ελινα?
  • astropet @ 28.07.2010 19:19
    Γιατί; Από μόνο του το ταυ δεν έχει ενέργεια; Στο κάτω-κάτω, και μόνο η Σελήνη μια φορά τον μήνα τον κλείνει τον σταυρό. Έστω για λίγο.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:19
    εδώ είμαι. αναρωτιέμαι τι είναι ηλιακή και ταυ τετράγωνο. σας παρακολουθώ...
  • elinamale @ 28.07.2010 19:20
    παιδιά μη γράφετε για να μου εξηγήσετε. θα τα βρω.
  • astropet @ 28.07.2010 19:23
    Ηλιακή επιστροφή είναι ο χάρτης που καταστρώνουμε μια φορά τον χρόνο, όταν ο Ήλιος επιστρέφει ΑΚΡΙΒΩΣ στη γενέθλια θέση του. Θεωρείται ότι δείχνει τις τάσεις της επόμενης χρονιάς.
    Ταυ τεράγωνο έχουμε όταν τρεις τουλάχιστον πλανήτες συνδέονται μεταξύ τους ως εξής: Οι δύο κάνουν αντίθεση και ο τρίτος κάνει τετράγωνο και με τους δυο. Π.χ. τώρα που έχουμε το ταυ Κρόνου-Πλούτωνα-Ουρανού. Κρόνος στον Ζυγό κάνει αντίθεση με Ουρανό στον Κριό και ο Πλούτωνας από τον Αιγόκερω σχηματίζει τετράγωνο και με τους δυο.
  • sideways @ 28.07.2010 19:25
    Ναι εχεις δικιο, απλα ειχα διαβασει οτι η ενεργεια ειναι συσσωρευμενη -εσωτερικο ζορι να το πω?-
    κ η διελευση βοηθαει να εξωτερικευτει αυτο το πραγμα. τελος παντων θα πεσει  μελετη ετσι κ αλλιως μην κολλαμε.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:25
    οκ κατάλαβα.
  • felis @ 28.07.2010 19:25
    αστρο δλδ ηλιακη επιστροφη κανουμε σε καθε γεννεθλια μας?
  • felis @ 28.07.2010 19:26
    και τι εννοεις οτι δειχνει τις τασεις της επομενης χρονιας?
  • elinamale @ 28.07.2010 19:27
    παιδιά εμένα ό,τι απορίες μου έρχονται είναι προσωπικές. όχι δικές μου, δικές σας. μόνο με πρακτικά π.χ. καταλαβαίνω.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:30
    βασικά είσαι λιονταράκι, οπότε την ακριβή ημέρα των γενεθλίων σου, τώρα δηλαδή, θα κοιτάξεις πού πέφτουν οι πλανήτες σε διέλευση.
  • felis @ 28.07.2010 19:31
    δλδ θα κοιταξω τον χαρτη που δημιουργειται και θα δω τι οψεις κανει με τον γεννεθλιο μου???? αστρο????? πες κατι γιατι νομιζω οτι λεω βλακειες!!!!
  • astropet @ 28.07.2010 19:32
    Δεν είναι πάντα στα γενέθλιά μας. Μπορεί να είναι μια μέρα πριν ή μια μέρα μετά. Μας ενδιαφέρει πότε ο Ήλιος έρχεται ακριβώς στις ίδιες μοίρες που ήταν όταν γεννηθήκαμε.
    Τι εννοώ με τις τάσεις... Π.χ. λέει κάποιος εμένα ο Κρόνος δεν με έπιασε, ο άλλος λέει εμένα με τσάκισε. Καλό είναι σε αυτή την περίπτωση να δούμε τον χάρτη της ηλιακής επιστροφής για να δούμε αν την ημέρα των γενεθλίων του, ο Κρόνος ήταν πολύ κοντά.
  • felis @ 28.07.2010 19:33
    εννοεις αν ο κρονος εκανε οψη με μικρη ανοχη?
  • astropet @ 28.07.2010 19:35
    Ολο θέματα ανοίγουμε που είναι ολόκληρες ιστορίες, χαχα!
     
    Κάποιοι τον ερμηνεύουν ως ξεχωριστό χάρτη τελείως. Κάποιοι άλλοι, συνδυαστικά με τον γενέθλιο. Αυτής της άποψης είμαι κι εγώ. Π.χ. μια χρονιά που έχεις ίδιο ωροσκόπο με το γενέθλιο, θεωρείται μια σημαντική χρονιά, που ο γενέθλιος χάρτης σου θα μπορέσει να δείξει το δυναμικό του. Ή οι γωνίες της ηλιακής επιστροφής να βρίκσονται σε σύνοδο με κάποιον γενέθλιο πλανήτη και να τον τονίζουν εκείνη τη χρονιά. Ή μια χρονιά που βλέπεις 5-6 πλανήτες σε γωνιακό οίκο.
     
    Εγώ πάντως, θα συνιστούσα φειδώ. Βασικά πράγματα.
  • felis @ 28.07.2010 19:35
    και δλδ τι κανουμε???? την στηνω ας πουμε να δω ποτε ο ηλιος θα μπει στην 16η μοιρα του λεοντα και κανω χαρτη????
  • astropet @ 28.07.2010 19:35
    Ναι, felis.
  • astropet @ 28.07.2010 19:36
    E, δεν είναι τόσο δύσκολο. Άσε που μπορείς να τον βγάλεις δωρεάν στο νετ.
  • astropet @ 28.07.2010 19:36
    Ακριβώς, όμως έτσι; 16ο και 32΄ π.χ.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:37
    μμμ... είναι έγκυρη η πρόβλεψη με ηλιακή;
  • felis @ 28.07.2010 19:37
    νομιζω αρχιζω και καταλαβαινω καποια πραγματα..
  • felis @ 28.07.2010 19:39
    να ρωτησω και κατι ακομα? ας πουμε εγω εχω ηλιο στις 16,22 του λεοντα. καθε ποση ωρα αλλαζει η μοιρα?
  • sideways @ 28.07.2010 19:41
    Βασικα πραγματα.
    συνοδος με ακμη πρωτου οικου αλλα ο πλανητης στον 12ο.
    που πιανεται?
  • astropet @ 28.07.2010 19:43
    Αν είναι κάτω από 5 μοίρες η σύνοδος, ίσως και λίγο παραπάνω, εγώ θα τον θεωρούσα πλανήτη 1ου οίκου. ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΖΩΔΙΟ. Αν είναι σε άλλο ζώδιο και 2 λεπτά μόνο να απέχουν, ο πλανήτης είναι 12ου.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:43
    νομίζω στον 1ο. για γενέθλιο λες;
    φέλις δεν κατάλαβα;
  • astropet @ 28.07.2010 19:45
    Felis, κατάλαβα τι λες. Ας πούμε το 2010 ο Ήλιος θα βρίσκεται στις 16 και 22' την 16η Αυγούστου στις 12:35 π.χ. Αυτόν τον χάρτη θα φτιάξεις.
  • astropet @ 28.07.2010 19:46
    δεν κατάλαβα, ήθελα να πω.
  • sideways @ 28.07.2010 19:47
    ωραια. κι αλλα βασικα πραγματα.
    κυβερνητης χαρτη θεωρειται ο κυβερνητης του ωροσκοπου.
    λενε οτι αν εχεις πλανητη σε συνοδο με την ακμη του 1ου οικου θεωρειται αυτος ο κυβερνητης, ισχυει μιγιαγκι?
  • felis @ 28.07.2010 19:49
    ευχαριστω αστρο απλα ηθελα να καταλαβω πως βρισκεις την ακριβη ωρα που επιστρεφει στις γεννεθλιες μοιρες ο ηλιος..
  • elinamale @ 28.07.2010 19:50
    παιδιά φάση έχει...μελετάω χάρτη ηλιακής 6 μήνες μετά την επιστροφή. το προοδευτικό μου μέσα... [προοδευμένο θυμάμαι]
  • astropet @ 28.07.2010 19:51
    Να σου πω Ντάνιελ Λαρούσο.
     
    Κυβερνήτης όχι δεν είναι. Όταν λέμε κυβερνήτη, εννοούμε τον κυβερνήτη του ζωδίου. Τώρα, μήπως είναι πιο σημαντικός; Μπορεί. Έχω δει παραδείγματα, στην ωριαία κυρίως, όπου μας ενδιαφέρει οπωσδήποτε να βρούμε τον σωστό κυβερνήτη, να προτιμάται ο πλανήτης που βρίσκεται σε στενή σύνοδο με την ακμή. ¨Αλλοι δεν συμφωνούν.
     
    Σε γενέθλιο χάρτη, θα έλεγα πάντως ότι είναι ένας πλανήτης που επηρεάζει έντονα την εξωτερική συμπεριφορά του ατόμου, περισσότερο ίσως από τον κυβερνήτη του.
  • astropet @ 28.07.2010 19:51
    Μπες στο astro.com και φτιάξε τον χάρτη solar return, μην παιδεύεσαι.
  • elinamale @ 28.07.2010 19:53
    τον έφτιαξα αλλά θα βγει ο χρόνος σε λίγο....
  • sideways @ 28.07.2010 19:55
    κουκλα, η απαντηση που δεν ηθελα χαχα
    με καθαρισες μαστερ, γουαξ ον - γουαξ οφ
    Ποσειδωνας γαρ καταλαβες τωρα..
     
  • elinamale @ 28.07.2010 19:58
    βασικά εγώ ξέρω τι έκανα. τι φαίνεται θέλω να μάθω.
  • astropet @ 28.07.2010 19:59
    Σε καθάρισα με το Λαρούσο, ε; Όχι θα σ' άφηνα, χαχα!
  • sideways @ 28.07.2010 20:04
    κ με αυτο κ με το οτι με κανες ποσειδωνιασμενο στα καλα καθουμενα.
    θα την πεσω στα ναρκωτικα να το ξεπερασω χε χε

    ο ποσειδωνας επιασε δουλεια.
  • astropet @ 28.07.2010 20:16
    σόρυ, τηλ.
     
    Μια χαρά, Ποσειδώνας στον 1ο, τι άλλο θέλεις; χαχα! Κι εγώ έχω, αλλά πιο μακριά.
  • labtec @ 28.07.2010 20:18
    ...καλησπέρα στην αστροπαρέα...!!!
    ...εσύ φιλε μου πετ..."τρως" αν δεν κανω λάθος Ποσειδώνα με το κουτάλι ή την σπάτουλα...?? 
  • astropet @ 28.07.2010 20:21
    Μη συζητάς, λαμπ. Να ξεκουμπιστεί να πάει στους Ιχθύς, βαρέθηκα...
  • labtec @ 28.07.2010 20:25
    ..όχι ρε συ..!!! αστον εκεί που ειναι..!!!! μόλις ξεμπερδέψαμε με τον ακατανόμαστο...να μας ερθει καπάκι και ο Ποσειδωνας στα ψάρια..?? άσε να πάρουμε καμιά ανάσα...!!
  • felis @ 28.07.2010 20:28
    ρε αστρο καθε φορα με βαζεις και ψαχνω και κατι καινουριο!!!!!!!!!! πονοκεφαλος πια!!!!!!!!
  • astropet @ 28.07.2010 20:34
    E, τι να σας κάνω, είστε και περίεργοι και ρωτάτε, χαχα!
     
    Λαμπ, δεν πειράζει, να δείτε κι εσείς τη γλύκα, φτάνει, έλεος...
  • eleni123456 @ 28.07.2010 20:55
    έλειπα προηγουμένως με χείρωνα...
    να επανέλθω;;;
    εγώ δλδ τι έχω να μάθω;
    το προσωποπιώ ε;;
    αστροπετ σα με βοηθήσεις;;;
     
     
  • astropet @ 28.07.2010 21:16
    Νομίζω ότι χρειάζεται να αποδραματοποιήσουμε λίγο τα πράγματα. Ας αφήσουμε στην άκρη την αστρολογία και να δούμε τι γίνεται στη ζωή ενός μέσου ανθρώπου. Αν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις όπου έχουμε εξαιρετική εύνοια της τύχης ή ακραία περιστατικά ατυχίας, στον μέσο άνθρωπο δεν συμβαίνουν πια και τόσο τραγικά γεγονότα. Οι πειρσσότερες χρονιές μας κυλάνε χωρίς τίποτα το συγκλονιστικό. Γι'αυτό και το λέμε συγκλονιστικό, γιατί δεν συμβαίνει συχνά. Επομένως, δεν πρέπει να ακούμε Χείρωνα ή Πλούτωνα και να πανικοβαλλόμαστε.
    Από την άλλη, μου κάνει εντύπωση πόσο βαθιά πιστεύουμε όλοι ότι δικαιούμαστε την ευτυχία. Λες και μας υπέγραψε κάποιος συμβόλαιο όταν γεννηθήκαμε ότι η ευτυχία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας. Κι ότι αν δεν την έχουμε, κάτι δεν κάνουμε καλά, ένα κλικ χρειάζεται για να ζούμε σε μόνιμη κατάσταση νιρβάνα. Βλέπω και τα ποστ εδώ μέσα που αναρωτιούνται πότε θα δούνε φως στο τούνελ και πότε θα έρθει άσπρη μέρα. Πολλές φορές μπάινω στον πειρασμό να μπω και να γράψω: ΠΟΤΕ!, χαχα! Με πιάνει το στριμμένο μου ενίοτε!
    Κι εδώ κολλάει κι ο Χείρωνας. Από μόνη της η ενσάρκωση ειναι μία πληγή. Δεν χρειαζόμαστε άλλη, μας φτάνει και μας περισσεύει. Και θα τραυματιστούμε μικροί και θα κάνουμε ράμματα, και αγαπημένα πρόσωπα θα χάσουμε, και θα πληγωθούμε από σχέσεις, και θα πληγώσουμε άλλους ανθρώπους, και συμπλέγματα και ελαττώματα έχουμε... Θέλουμε κι άλλα;
     
  • labtec @ 28.07.2010 21:20
    ...αχχχ....βρε πετ....εγώ πότε θα δω "φως"...το καημενο το ΙΙμι...pls..pls..!!!! ...χα.χα.χα.χα..!!!
  • felis @ 28.07.2010 21:31
    και το αλλο κακο αστρο που το βλεπω και απο μενα ειναι η εμμονη που εχουμε με το μελλον... τι θα γινει? θα βρω τον ερωτα? θα παω καλα στην δουλεια? κτλ κτλ. ειναι μαλλον αναποσπαστο κομματι του ανθρωπινου μυαλου.. δεν κοιταμε ποτε το τωρα.. το τι ζουμε τωρα και τι μαθαινουμε καθε μερα.. επισης οι ανθρωποι δεν ειμαστε ποτε ευχαριστημενοι με αυτα που εχουμε και παντα θελουμε το τελειο που δεν υπαρχει, την ευτυχια που οπως ειπες αστρο κανενας δεν μας εχει υπογραψει οτι θα την εχουμε.
  • astropet @ 28.07.2010 21:47
    ¨Άλλο θέμα αυτό με τον έρωτα... Όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο αυτόν θα ζήσουν έναν μεγάλο έρωτα; Είναι δηλαδή υποχρεωτικό; Αν πεις σε κάποιον, ξέρεις, δεν θα γίνεις ποτέ ζάμπλουτος, θα σου πει, δεν πειράζει, δεν χάλασε κι ο κόσμος, αρκεί να μπορώ να ζήσω με αξιοπρέπεια. Το δέχεται δηλαδή, no problem. Αν όμως πεις σε κάποιον, ξέρεις, ποτέ δεν θα ζήσεις κάποιον χολυγουντιανό έρωτα, θα έχεις τις σχεσούλες σου, θα κάνεις κι έναν γάμο, απλά πράγματα, μέτρια, δεν ήρθες για το μεγάλο έρωτα σ'αυτόν τον κόσμο. Πωπω! Εκεί θα γίνει χαμός! Και τι μοιρολατρίες είναι αυτά και πώς αποθαρρύνεις έτσι τον κόσμο θα πούνε, στο χέρι μας είναι όλα....
    Και ερωτώ: Όλοι οι άνθρωποι σ'αυτόν τον κόσμο είχαν υπέροχες ερωτικές σχέσεις;
  • eleni123456 @ 28.07.2010 22:02
    χμ...
    έλειπα πάλι...
    να αποκαταστήσω τα πράγματα σε σχέση με μένα...
    ίσως να έχετε και δίκιο...
     
    ωστόσο
    δε νομίζω ότι ζητάω τα χολυγουντιανά ούτε τα τρελά λεφτά..
    καμία σχέση...
    πολλές φορές έχω πει εδώ μέσα ότι ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ ψυχολογικά για μεγάλο διαστημα...με άσχημα πολύ όνειρα...το πάλεψα και νιώθω πιο δυνατή...
    το υποσυνείδητο μου με πέθανε..
    πίστεψα σε καρμικά λάθη...βγήκαν φοβίες που ποτε δεν είχα...
    έκανα ένα βήμα για μένα κ τη μετέπειτα πορεία μου και μετά ένιωσα σα να τρώω τη μεγαλύτερη σφαλιάρα της ζωής μου...
    αν με ρωτήσετε το θεωρώ άδικο κ δεν είχα την ανάλογη δύναμη;(!)
     
    το μόνο που ήθελα ήταν να περάσει ο χρόνος να περάσει ο πόνος...που με διέλυε..
    για μένα λοιπόν αστρολογία είναι
    σα μια μορφή ψυχολογίας
    την προτιμώ από το να καθήσω σε μια καρέκλα ψυχολόγου...δε θέλω κάτι τέτοιο...
    να μάθω εμένα θέλω...
    ένας τρόπος να μάθω εμένα
    κ επίσης και ίσως αυτό να είναι μια μεγάλη αλήθεια..
    να αποφύγω κακοπροαίρετους ανθρώπους
    που έχω δει...κ υπάρχουν πολλοί
    αν κπ με ρωτήσει το μεγάλο λάθος μου η έλλειψη ψυχραιμίας
    αυτά τα ολίγα!!
    σας φιλώ όλους
  • felis @ 28.07.2010 22:05
    δεν θα τον ζησουν ολοι τον μεγαλο ερωτα αλλα ολοι θελουν να τον ζησουν αστρο.. και να σου πω? ο μεγαλος ερωτας δεν ειναι παντα ροδινος!!!!!!! ναι οντως ολοι θελουν αγαπες και λουλουδια και να τρεχουν χερακι χερακι στην βροχη!!!!! αλλα ενας μεγαλος ερωτας νομιζω συμπεριλαμβανει και μεγαλους καυγαδες, μεγαλα συναισθηματα γενικα θετικα και αρνητικα.. δεν υπαρχει τελεια σχεση γιατι πολυ απλα δεν ειμαστε τελειοι. αλλα εγω βλεπω εδω μεσα εξισου πολλα ποστ για τα επαγγελματικα!!!
  • astropet @ 28.07.2010 22:06
    Ελένη, δεν αναφερόμουνα σε σένα, καμία σχέση. ΑΠλά, με αφορμή το ερώτημά σου, έκανα μια γενική τοποθέτηση. Μην το παίρνεις προσωπικά, ΟΚ;
  • felis @ 28.07.2010 22:09
    ελενη, η αστρολογια μπορει να ειναι και παγιδα ομως.. να μεινεις με τα χαρακτηριστικα του χαρτη με το τι προκειται να σου συμβει και να γινεις απλα ενα ερμαιο.. το θεμα ειναι να δουλευονται ολα αυτα και οχι να μενουμε με αυτα λες και ειναι μοιρα μας..
  • eleni123456 @ 28.07.2010 22:10
    καλέ ναι...
    τα χω ξεπεράσει αυτά....χαχαχαχαχαχαχα!!!+το εννοώ!!
     
    πολλά σμακοφιλάκια σε όλους...θα την κάνω!!
    , πάω όξω
    :-*
  • eleni123456 @ 28.07.2010 22:12
    μ'αρέσει felis η τοποθέτησή σου!!!
    την κρατάω!!!
    12 points!!
    xixixii
  • felis @ 28.07.2010 22:24
    ευχαριστω ελενη!! καλα να περασεις!!
  • lilith888 @ 30.07.2010 04:11
    wx...aman mwre.....mia mera eleipsa k exasa episodeia...kala pame!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...