παρακαλώ περιμένετε...

Mονοπλευροι ερωτες γαμωτη

  • denisco @ 23.10.2010 20:55
    jesus! και δεν πιστευω κιολας...
    μπιτσ πλιζ!
    λάλησες κοκο μποϊ ??
    εχεις κραξει το σύμπαν όλο για τα κολλήματα που τρωει και σκας τέτοιο ποστάκι?
    Ερωτευτήκαμε ε;;;;;
    (ή είναι καθαρά επιστημονικό το ενδιαφέρον σου, αστρολογικό εννοώ, γιατί με τη μύγα σου δεν πρόκειται να ασχολήθω)
  • kokopuff @ 23.10.2010 20:57
    καθαρα επιστημονικη και μεσω παρατηρησης και βαθυ στοχασμου προεκυψε 
     
    θα ηθελα και αστρολογικες τοποθετησεις παρακαλω,
    ευχαριστω.
  • piggy137 @ 23.10.2010 21:04
    κοκο ποιες αλλες όψεις δίνουν τοσο αρνητικές επιρροές στους ανθρώπους; τα τετραγωνα και οι χιαστί; και με ποιους πλανήτες; επίσης εννοείς ότι με τέτοιες επιρροές τα ατομα ειναι καταδικασμένα να πέφτουν σαν τις μύγες στα σκατά; Δεν έχουν αλλες επιλογές; Κι αν ναι πως μπορούν να τις ενεργοποιήσουν;
    Μήπως ή λυση τετοιων θεμάτων δεν είναι δουλειά αστρολόγων εν τέλει αλλά ψυχολόγων;
  • sgouromallousa @ 23.10.2010 21:21
    Koko
    Epeidi kai ego exo isxirotath antithesi Hliou-Afro-Ermi me Poseidona mporo me vevaiothta na sou po ,oti gia oles soy tis skepseis autes ofeilontai sthn antithesh poy exeis kai esi omoia me tin dikh mou.
    Den isxuei katholoy kateme oti o kapoios poy sou askei ton Ploutona toy ,aparaithta se grafei.
    Apla sou peftei kapos pio varis...
    Kai gia na to theso allios....Oles oi gomenes dhladh pou se ''klanane'' se strimoxnane me kapoia opsi Ploutona???
    Apokleietai!!!!
    Xalarose kai arxise na psaxneis kana Poseidoniasmeno kalitera ,mias kai tha exete ta idia idanika ston erota!
    Kisses
  • hermitage @ 23.10.2010 21:28
    καραλόλ!!! παραστατικότατη η επιστημονική σου γλώσσα!
    δενέχω ιδέα ποιες όψεις ευθύνονται για αυτές τις μαζό συμπεριφορές αλλα για κάποιους  και εμου συμπεριλαμβανομένης το φτύσιμο πιανει σαν τακτικη ( ο αστρολογος το λεει 5ο στον τοξοτη).
     
     
     
  • vikaki88 @ 23.10.2010 21:28
    xmmmm....auto me tin muga k tin....de kserw alla den m arese tosooo... egw tha stathw stin aporia sou..oson afora ton thyti-ploutwna...paizei na min antilamvanetai na min niwthei...???vevaia stin periptwsi mou exw uparksei kai "thutis" ston notio desmo tou allounou alla k pali den eida tromero apotelesma...ti sto kalo???????
  • piggy137 @ 23.10.2010 21:44
    δεν νομίζω ότι οι ρολοι ανταλάσσονται παρα εξαιρετικά σπάνια. Αυτος που έχει το πάνω χέρι εξαρχής το έχει ως το τέλος. Κι αυτός που τραβάει τις κοτσίδες του την πρώτη μέρα συνεχίζει μεχρι να του πέσουν όλες οι τρίχες.
    οι σχέσεις ποτέ δεν ειναι ισότιμες πονάνε όταν είναι πολυ ακραίες οι διαφορές κι οι ρόλοι μπαίνουν εξαρχής κι εξαρχής φαίνεται ποιος ειναι ο αρχηγός και οδηγεί τη σχέση και ποιος ακολουθεί και χορεύει στο ρυθμό του άλλου.
    Τωρα αν οι οψεις ενος χάρτη ευννοούν ακραίες συμπεριφορές θυματοποιησης χρειαζεται πολυ δουλειά για να τις μετριάσει κανείς και να ισορροπήσει τη ζωή του και τις πληγές του.
    Δεν ξέρω ποιοες είναι αυτες οι όψεις και πως τις χειρίζεται κανείς περίμένω καποιον πιο ειδικο στο σαιτ να μας δώσει τα αστροφωτα του.
  • dora antoniou @ 23.10.2010 21:46
    kokopuff den mporw n su milisw astrologika giati oi gnwseis mu einai apeiroelaxistes alla 8a su pw oti oi monopeuroi erwtes einai to xeirotero mu!!!episis ekneurizomai afantasta me tus tipus me se kanun na tus erwteuteis k meta s exun sto ftisimo k sto telos su lene sorry den endiaferomai enw stin arxi se trexun apo pisw!!!auta!!!kalo mas kuragio!!!
  • piggy137 @ 23.10.2010 21:46
    αυτοι πάντως που έχουν συμπεριφορά θυτη πολύ σπάνια θα μπουν στη θέση του θύματος και για λιγο καιρό. Ίσως καποιοι απο αυτούς να γινονται ακραίοι θύτες πάλι επειδή πονεσαν τόσο πολυ την πρώτη φορά που βρεθηκαν στη θέση του θύματος που αποφάσισαν ανεξάρτητα απο το κόστος να γίνουν σκληροι θύτες απο φόβο μήπως ξαναγίνουν θύματα.
    Κι αλλοιμονο αν πέσει κανείς στα νύχια ενός τετοιου θύτη....
  • dora antoniou @ 23.10.2010 22:03
    etsi einai piggy  ta pragmata opws ta les..
  • piggy137 @ 23.10.2010 22:13
    νομίζω οτι ο-η κοκο εννοούσε τους άλλους, αυτους που δεν παλεύονται.
  • Journey @ 23.10.2010 22:59
    koko darling, όλα αυτά ενώ καλά καλά δεν έκλεισες τα 18 ή σε μπερδεύω με άλλον και είσαι καμμιά 35 ?
    Τα παιδιά και οι έφηβοι έχουν άλλους μηχανισμούς συναισθημάτων - άσε τον ποσειδώνα ήσυχο
     
    έχω να κατεβάσω και άλλες 3 παρατηρήσεις αλλά προς το παρόν κάνω διάλειμμα για καφέ και τσιγάρο οπότε δεν θα το πράξω
  • GICRI @ 24.10.2010 00:11
    Λοιπόν kokopuff ,
    Το έζησα κι εγώ αυτό το συναίσθημα.Με Αφροδίτη και Σελήνη στους Ιχθείς ήμουν ερωτευμένη από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.Όμως στα 15 ένιωσα για κάποιο αγορι τόσο μεγάλο κόλημα που δεν μπορούσα να ανασάνω χωρίς να προφέρω το όνομά του.Ταύρος αυτός και εγώ με Κρόνο στον Ταύρο στον 9ο.
    Τον λάτρευα και όσο τον λάτρευα τόσο αυτός με έγραφε κανονικά.Την μια με απογείωνε και με έφτανε στον ουρανό και την άλλη με πέταγε στα τάρταρα.Όταν μου ξεκαθάρισε τελικά ότι δεν με αγαπά πόνεσα πολύ.
    Ήταν άρρωστος και ήταν τα γεννέθλιά του 21 Απριλίου.Ντύθηκα με επίσημα με ασπρόμαυρο ντύσιμο αγόρασα ένα μπουκάλι μέντας και έναν δίσκο του Μπράιαν Φερρυ το Black end white.Ξετρελάθηκε του έπεσε ο πυρετός έκανε μπανιο ντύθηκε επίσημα και περάσαμε ένα απόγευμα πολύ ερωτικό χωρίς να κάνουμε έρωτα γιατί ήμουν πολύ μικρή και εγώ και αυτός.Την άλλη μέρα στο σχολείο έκανε σαν να μην είχε συμβεί τίποτα και πολύ σύντομα έκανε σχέση ερωτική αυτή τη φορά με δύο άλλες κοπέλες ταυτόχρονα .Οι κοπέλες αυτές δεν είχαν καμία σχέση μεταξύ τους όμως είχαν φάει και αυτές το ίδιο κόλλημα μαζί του όπως και εγώ.Τότε αρρώστησα εγώ με την σειρά μου .Και πολύ κλάμα η μικρή βρε παιδάκι μου !Αλλά η Αφροδίτη μου όπως πάντα με έσωσε.Δεν πέρασαν τρεις μήνες και ερωτεύτηκα τον άντρα μου (Αιγόκερως κι αυτός )και είμαστε 22 χρόνια μαζί με στόχο να λύσουμε τα Κρόνιά μας παρεούλα.Το κόλλημα με τον ταύρο έκανα 10 χρόνια να το ξεπεράσω .
    Το σίγουρο όμως είναι ότι ποτέ μα ποτέ δεν ένιωσα τόσο ερωτικά όσο εκείνο το απόγευμα που δεν έκανα έρωτα .Και τώρα που σου γράφω αισθάνομαι έντονα την γευση της μέντας στα χείλη μου κι ας μην νιώθω τίποτα παθιασμένο πιά γι'αυτόν .
  • GICRI @ 24.10.2010 00:14
    Κι ας μην έχω ξαναπιεί ποτέ μα ποτέ από τότε Λικέρ Μέντας.
  • marillena9 @ 24.10.2010 00:29
    moy sikwthike i trixa me auta pou perigra4es GICRI eilikrina poli sigkinitiko......
  • GICRI @ 24.10.2010 00:31
    Τώρα που με έκανε η ανάδρομη να ξυπνήσω τις μνήμες μου ,και μετά το τέλειο τετράγωνο πλούτωνα που έφαγα και θα συνεχίσω να τρώω για άλλον ένα μήνα στον 4ο αλλάκαι τις τρεις συνόδους του Κρόνου στον 1ο οίκο μου σας προτείνω:
    Σπάστε τα μούτρα όσο γουστάρετε στον έρωτα είναι ζωοδότης αστρόπαιδα!Μακριά από την μιζέρια της καθημερινότητας ! Μην τους επιτρέψετε ποτέ μα ποτέ να σκοτώσουν την πηγή της ζωής και το μόνο πράγμα που αξίζει να ζει κανείς.
    Τον έρωτα!
    Σας το αφιερώνω με αγάπη http://www.youtube.com/watch?v=BIqMlCEHfn4&feature=related
  • Rattlesnakes @ 24.10.2010 00:46
    kavouriniiiiii mou!-wraio to post..perimenw kai egw ta fwta twn ypoloipwn, gia na ftiaxoume tin thewria mas
  • kokopuff @ 24.10.2010 01:39
    i'm back μικρα μου μπουμπουκακια ! ειναι κανεις εδω?
  • AriesLeo @ 24.10.2010 01:46
    koko, me ekplissei pou kapote rwtousa AKRIVWS to idio -plin tou parastatikou paradeigmatos mygas&kouradas pou paretheses.
    enas filos spoudastis viologias mou eipe oti epeidi h -psyxwtiki k anwmali- elksi ousiastika prokalei k prokaleitai apo ormones, apokleietai na min einai kata kapoion tropo amfidromo.
    h elksi pou aisthanesai mporei na stelnei "messages" via hormones, you know? h to antistrofo, oi ormones sou na antidroun stis ormones tou allou me auton ton tropo.
    auto anapterwse kapoies elpides mou.
    ektote de me peirazei h aporripsi pou les, because there's something going on both ways -den mporei o allos na einai kai toso apathis.
  • mattafix @ 24.10.2010 01:53
    Καλώς ήρθες koko στον κόσμο του 12ου....Enjoy the ride.....
    Οι μονόπλευροι προκύπτουν γιατί ο ένας εκ των 2 (συνήθως ο εμμονικός) δε μπορεί να διακρίνει και να αποδεχτεί την πραγματικότητα.....Επιστρατεύει έννοιες όπως έλξη, μαγεία, έρωτας κεραυνοβόλος για να μην βιώσει τον ρεαλισμό και κυρίως τον πόνο που προκύπτει από αυτόν (απόρριψη)....Αυτό θα το καταλάβεις καλύτερα όταν τύχεις σε περίπτωση που  ενώ το ενδιαφέρον είναι μονόπλευρο , καταλήγει σε αμφίδρομο. Τότε ο εμμονικός βλέπει καθαρά το άτομο που έχει απέναντί του (διάλυση φαντασίωσης) και ξενερώνει μέχρι αηδίας....
    Illusion baby illusion...και μια γ@μημένη αίσθηση ότι ο άλλος έχει φωτοστέφανο ενώ δεν ξέρουμε καν το όνομά του....
    Οσο για αυτό που λες ότι είναι άδικο για αυτόν που ζει το μονόπλευρο...Μα όλοι έχουμε ζήσει μονόπλευρους ακόμα και αυτοί που νομίζουν ότι δεν έχουν ζήσει. Απλά το εγώ στον 12ο το παίρνει τόσο κατάκαρδα που νομίζει ότι όλοι πάνε να του ραγίσουν την καρδιά....Ζητιάνος της αγάπης λέμε....
    Είναι να μην κράζεις όταν σου λένε ανιδιοτελής αγάπη επιτάσσει ο 12ος...Σκατά και στα μούτρα του...παρτάρα ατελείωτη μέχρι να μπούμε στην εποχή ρτου Υδροχόου ή να αφανιστεί η ανθρωπότητα...
     
     
    Αυτά τα τερτίπια κάνει ο 12ος πλιμ....και πολλά άλλα....
     
    My condolences Loukhoum....
  • kokopuff @ 24.10.2010 01:57
    ariesleo, πολυ ενδιαφερουσα αποψη ! βιολογικια
  • kokopuff @ 24.10.2010 02:01
    matafix, ΕΜΕΝΑ μου λες? εγω οχι μονο εχω αφρο στον 12ο, αλλα ειναι και σε αντιθεση με ποσειδωνα. ευχαριστω πολυ.
     
     
    σας εχω πει απο πλευρα ψυχολογιας τι παιζει με τετοιου ειδους εμμονες/φαντασιωσεις ετσι?! θα σας πω
  • mattafix @ 24.10.2010 02:07
    Βασικά κοκο θα κρατήσω τη βιολογική εξήγηση...Μου κάνει πολύ λογική και με αρέσει....
    Π.χ. στο σχήμα γυναίκα γουστάρει άντρας φτύνει....
    Γυναίκα εκκρίνει ορμόνες (φαντάζομαι οιστρογόνα) στέλνοντας το sms στον άντρα "Μπορούμε ΜΑΖΙ να διαιωνήσουμε το είδος"...Αντρας το λαμβάνει αλλά αντιλαμβάνεται ότι γονιδιακά δε θα βγάλουν τους βέλτιστους απογόνους....Στέλνει υποσυνείδητα μέσω τεστοστερόνης το sms στη γυναίκα ότι "Υοu are on the waiting list..." και αυτή η ηλίθια λόγω της προγεστερόνης που την ωθεί να γίνει μανούλα περιμένει....
     
    Καταραμένες ορμόνες.....Για όλα αυτές φταίνε...Αχαχαχαχα
  • kokopuff @ 24.10.2010 02:09
    μπα οχι.. μαλακιαρα μου φαινεται αυτο με τις ορμονες.
  • AriesLeo @ 24.10.2010 02:17
    mpa guys den to ennoousa etsi... h "ximeia" einai amoivaia otan yparxei, got it? einai antidrasi k symvainei anamesa se dyo proswpa... anyway, gia na sas pw to diko mou paradeigma,
    itan ta pragmata opws ta periegrapse o koko, k argotera ematha oti ontws itane amoivaio k eida oti sti synastria mas epaizan polla k diafora, opws px h selini tou allou ston wroskopo mou (akrivis synodos)...
    krima giati twra einai arga k mou emeine apwthimeno!
  • kokopuff @ 24.10.2010 02:18
    aries, eides pou o kokos exei panta dikio?
  • AriesLeo @ 24.10.2010 02:25
    apla anakalypsa ena koino simeio ..
     
    twra tin kanw, goodnight everybody
  • omg @ 24.10.2010 02:25
    Δεν παίζει ποτέ μονόπλευρος έρωτας...Δεν υπάρχει αυτό!Τουλάχιστον όχι στα μεγάλα κυβικά!Με κάποιο τρόπο,πάντα τροφοδοτείται!Όσο για το αστρολογικο του θέματος, αυτός ακριβώς ο συνδυασμός ήταν η αφορμή που άρχισα να διαβαζω για πλανητες,όψεις κτλ..Με Πλούτωνα (μου) να κάνει όψεις με Ήλιο,Σελήνη,Άρη,Ωροσκόπο και Αφροδίτη (του),και με Πλούτωνα γενικά στο γελέθλιό μου πολύ "ενεργό" σε όψεις,σε αντίθεση με τον δικό του που ήταν ανύπαρκτος (sic),επιβεβαιώνω σαφώς ότι ισχυουν τα της επιρροής, αλλά και ότι επίσης σαφώς η κουράδα ενδέχεται να την πατήσει πανηγυρικά με τη μύγα!Όχι,ότι αλλάζουν οι ρόλοι,πετάει η κουράδα;;;;???,αλλά το τελικό μεταξύ τους παίζει να ναι μια επική ισοπαλία.
  • mattafix @ 24.10.2010 02:31
    Κοκο δώσε βάση:
    Κάποιοι σε γουστάρουν και δεν τους γουστάρεις...
    Κάποιους τους γουστάρεις και δε σε γουστάρουν...
    Και με κάποιους είναι αμοιβαίο....
     
    Τόσο απλό.....It is not a big deal....Δεν λέει τίποτα για την προσωπικότητά σου ή για την αξία σου ως άνθρωπος....
     
    Memorize it και όλα θα πάνε καλά...
     
    Αααα και σταμάτα να καίγεσαι (κρονιάζεσαι) σαν κανένας 30άρης...Θα καταντήσεις ένα συνειδητοποιημένος 30άρης αλλά με άπειρα απωθημένα....Είσαι 18 και ζήσε σα 18....Τα χρόνια δεν ξαναγυρνάνε.....
  • kokopuff @ 24.10.2010 02:34
    μα για να παιχτουν οψεις πλουτωνα με προσωπικους πρεπει να υπαρχει νομιζω διαφορα 300 χρονων
  • lahmacun @ 24.10.2010 03:47
    Αδυνατω να πιστεψω πως υπαρχει γυναικα να ΜΗΝ σε θελει - δεν μπορει να συμβαινει αυτο δεν ειναι λογικο
    παω στοιχημα πως ολες αυτες δεν πηραν χαμπαρι πως τις ηθελες επειδη ΔΕν βγηκες απο το καβουκι σου να τους το πεις (astrologika pluto babe ) kisses
  • vikaki88 @ 24.10.2010 03:57
    mattafix exeis piasei polu to noima gia toskotis...ekplissomai...arage einai sumperasmata apo ponemenes empeiries i i epifaneia p sunithws exoun oi toksotes den s afise na deis pio sunaisthimatika(p einai k o lathos dromos) tis katastaseis kapou kapote..?
  • denisco @ 24.10.2010 04:28
    Για να σοβαρευτούμε τώρα που είμαστε και μεταξύ μας...
    Οι ανεκπλήρωτοι έρωτες υπάρχουν για να κοιτάμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη και να βλέπουμε τα χάλια μας, τις αδυναμίες μας, τα ψυχολογικά που κουβαλάμε και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τα λύσουμε. Μπορούμε να δούμε τα μούτρα μας στον καθρέφτη? ε?
    Αστρολογικά, δεν έχω ιδέα τι μπορεί να σημαίνει.
    Ξέρω όμως ότι δεν υπάρχει θύτης, χωρίς να αποφασίσει κάποιος να μπει στη θέση του θύματος και το αντίστροφο. Η φύση του ανθρώπου είναι διττή και οι ρόλοι που αναλαμβάνουμε υπάρχουν μόνο αν βρεθεί κάποιος στον αντίποδα.
    Και πάλι, αυτή η κατάσταση απώλειας ελέγχου των συναισθημάτων -και της λογικής αν θέλετε- μας κάνει να νιώθουμε εκτός ορίων.
    Δε πιστεύω ότι είναι ανεκπλήρωτος κανένας έρωτας. Είναι από τις καταστάσεις τις ζωής που θέλει δύο για να έχει υπόσταση. Πιθανόν ο ένας που ανταποκρίνεται να είναι πιο ανοιχτός σε νέα ερεθίσματα και ο άλλος να φοβάται, ίσως να μην είναι έτοιμος...
    Ίσως το άτομο που βρίσκεται στη θέση του θύτη να είναι το πραγματικό θύμα.
    Θύμα του ίδιου του εαυτού. Μόνο θύμα του εαυτού μας μπορούμε να γίνουμε, κανενός άλλου. 
     
  • denisco @ 24.10.2010 04:28
    πολύ έμπνευση απόψε!
  • mattafix @ 24.10.2010 17:43
    @ Vikaki88 
     
    Είμαι βιτρινατζού Τοξοτίνα....Με φάγανε οι ΣκορπιοΑιγοκερίλες....Μακάρι να είχα λίγο από την αβάσταχτη ελάφρότητα του είναι....
  • astropet @ 24.10.2010 20:46
    Τι απορίες έχει πάλι ο κόκο; Κάτσε να σκουπίσω τα σάλια (gross!!!!) και να διαβάσω...
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:02
    διαβασε διαβασε να ξεστραβωθεις ! 
  • mattafix @ 24.10.2010 21:05
    Αστρόπαιδα έχουμε Κοκοπετομαχίες.....
    Μισό να φέρω το γκλίτερ, τα λάδια και τις κάμερες....
    Let the fight beginnnnn.......
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:06
    εδω δες διψα για αιμα... τσ τσ τσ τσ
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:08
    " τη ζωη μου αρνιεμαι 
     
    σε βριζωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω" 
  • astropet @ 24.10.2010 21:10
    Πρώτον, να παρακαλέσω τους υπευθύνους του site να επέμβουν και να λογοκρίνουν το ποστ, διότι ο κόκο έχει παρεκτραπεί ΕΝΤΕΛΩΣ. Άκου η μύγα λατρεύει την κ..., ούτε να το πω δεν μπορώ, λόγω σωστής ανατροφής. Για να μην πάω στο ΕΣΡ.
     
    Δεύτερον, όταν ενα άτομο σε έχει ΕΝΤΕΛΩΣ χε...νο, δεν ξέρω αν παίζει Πλούτωνας εν προκειμένω. Ο Πλούτωνας συνήθως δημιουργεί ένα έντονο πάθος, που είναι και σαρκικό. Το να μη σε θέλει όσο εσύ, ναι, ασφαλώς. Αλλά, όταν δεν έχει βγει ούτε για ένα καφέ μαζί σου και δεν σου δίνει την παραμικρή σημασία, πώς δημιουργείται το έντονο πάθος; Δεν ξέρω...
  • astropet @ 24.10.2010 21:11
    Ορίστε, τσίρκουλο γίναμε, σε λίγο θα κόβουμε και εισιτήρια...
  • Journey @ 24.10.2010 21:13
    Ας δώσουμε έναν ορισμό στο τί ειναι έρωτας
  • astropet @ 24.10.2010 21:14
    Πολύ φοβάμαι ότι θα πρέπει να αναλάβω να διδάξω Κρόνο ΚΑΙ στον κόκο. Έλεος, είμαι και ποσειδώνιος!!! θα με αφήσετε να φτάσω στην διονυσιακή έκσταση;;;;;;;;;
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:15
    αστρουλη? οτι σου κ@υλωσει καταλαβαινεις. 
     
    αλλο ειναι το ερωτημα. οταν ενα ατομο βιωνει πολυ εντονα συναισθημετα λογω καποιου ανθρωπου και τα βλεπει ολα,  τοτε αυτος ο ανθρωπος τι στο διαολο ρολο βαραει? ο ιδιος επηρεαζεται? τι δυναμικη αναπτυσσεται?? 
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:17
    http://www.youtube.com/watch?v=LBi5fEJRQoo&feature=relatedκρονος στον 7ο ! ελεος, ηθελα να το ανεβασω σε ποστ αλλα κ εδω καλα ειναι.
     
    πιο κρονος στον 7ο δεν υπαρχει αυτο το τραγουδι.. 
  • astropet @ 24.10.2010 21:18
    Το θέμα είναι πώς έφτασε να βιώνει τα τόσο έντονα συναισθήματα, που σιγά μην αισθάνθηκες εσύ ποτέ, αλλά λέμε τώρα, κουβέντα να γίνεται...
     
    Δεν πρέπει κάτι να εισπράττεις κι εσύ; Να σου δείχνει κάτι, μια συμπάθεια έστω....
  • mattafix @ 24.10.2010 21:19
    Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να το δεις ως δράση - αντίδραση το όλο θέμα;;;
    Είναι τόσο παράξενο να σου κάνει εσένα ένα τρελό κλικ ίσαμε με ελέφαντα και του αλλουνού ούτε καν ποντικιού;;;;
    Ελκτικές δυνάμεις και κουραφέξαλα......
    Θέμα timing, όρεξης και φάσης είναι....
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:21
    εγω εχω σεληνη στον διδυμο στον 11ο  και σε τριγωνο με κρονο απο τον υδροχοο και τον 7ο..κοινως ΜΟΝΟ αερας, αρα και προφανως δεν αισθανομαι τιποτα και για κανεναν. that aside. 
     
    ρε παιδι μου..επειδη εχεις και προβλημα και εισαι και δυσλεκτικος -παρολο τον ερμη στην πουτανα την παρθενο. πες οτι η ματαφιξ , που εχεις μια αλφα συμπεριφορα απεναντι της ,ας πουμε αποδοχης, οταν σε βλεπει στο site παθαινει μια παρακρουσαρα κια μια ψυχωσαρα. εσυ πως νιωθεις γι αυτο? θα σε κανει να νιωθεις κατι για την ματα? η θα ειναι εντελως μονοπλευρο και θα σε ονειρευτεαι αυτη και θα ηδονιζεται ενω εσυ σκεφτεσαι κατι αλλο?
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:22
    ματαφιξ ? γαμω τον 12ο σου δηλαδη. μα να μην εισαι ΚΑΘΟΛΟΥ ρομαντικη ας πουμε? ΑΙΣΧΟΣ 
     
    ναι ρε , ετσι ακριβως οπως το ειπες. ΔΡΑΣΗ- ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ετσι πρεπει να ειναι ! ετσι ειναι δικαιο
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:23
    γαμω το κερατο μου το τριφορο βραδιατικα !
  • Journey @ 24.10.2010 21:24
    αστροπετ, αν ανατρέξεις 200 σχόλια πριν θα έβλεπες ονα τονίζω στον κοκό οτι ο συναισθηματικός άξονας των εφήβων είναι διαφορετικός απ αυτόν του ώριμου ανθρώπου.
    σε 15 χρόνια από τώρα , και καλώς εχόντων των πραγματων η συναισθηματική ταυτότητα θα έχει διαμορφωθεί αλλά προς το παρόν δεν μπορούμε να σταθούμε σε ένα προφίλ.
     
    πέραν τούτου ειναι αντικειμενικώς παραδκετό οτι έρωτας δεν είναι παρά εκείνη η διέργεση που μας προξενεί ο άλλος ώστε να βλέπουμε τον εαυτό μας μέσα από ένα ορισμένο κάτοπτρο.
    είναι σαν να έιμαστε σε ένα δοκιμαστήριο και να κάνουμε πρόβες τα ρούχα με τρελούς συνδυασμούς.
    μπορεί να δοκιμάσουμε ένα ρούχο του 18ου αιώνα, ένα ρούχο τσάρλεστον, μια στολή, μιξ από αυτά κλπ..
    αλλίμονο σε όποιον κάτσει στο φουστα μπλούζα made in βιοτεχνία και πει "βουαλά, εδώ είμαστε μαϊ τζιν ανν τόνικ"
     
     
  • mattafix @ 24.10.2010 21:27
    Απειρα ρομαντική κόκο...
    Αλλά η αίγα μου λέει ρεαλισμό....και όχι πρίγκηπες και χολυγουντιανές μ@λ@κίες....Οταν δεις το πραγματικό ρομαντισμό θα καταλάβεις ότι δεν έχει καμία σχέση με φανφάρες αλλά με απλότητα....
    Αυτό περι δικαιοσύνης ξανασκέψου το.....
    Ούτε για εκείνη που σε γουστάρει τρελά και εσύ την φτύνεις δεν είναι δίκαιο αλλά δε σε βλέπω να πολυκόφτεσαι....
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:29
    ματα, καταρχην δεν μιλαω για ΕΜΕΝΑ ουτε εχω καποιο θεμα, απλα γενικοτερα προσεγγιζω - με επιστημονικο παντα τροπο- διαφορα θεματα που σκεφτομαι και βλεπω στην καθηρινοτητα κτλπ  κτλπ. 
  • Journey @ 24.10.2010 21:32
    define " επιστημονικό " γιατί μόνο τον στήμονα διακρίνω
  • astropet @ 24.10.2010 21:32
    :Έτσι όπως τα περιγράφεις κόκο, ναι, ο άλλος δεν συμμετέχει καθόλου και πιστεύω μάλιστα ότι ενοχλείται και βαθύτατα αν συνεχιστεί αυτή η αρρώστεια επί μακρόν.
     
    Συμβαίνει αυτό που λες, αλλά δεν νομίζω ότι έχει να κάνει καθόλου αυτό που αισθάνεσαι με το άλλο άτομο. Απλά, εσύ χρειαζόσουν κάποιον/α εκείνη τη στιγμή για να βιώσεις αυτό που βιώνεις. Το άλλο άτομο είναι απλώς η εξωτερική αφορμή για να ξεκινήσει μια εσωτερική διαδικασία. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι κάποιο άλλο άτομο στη θέση του.Άρα, δεν μιλάμε για έρωτα.
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:34
    αστρο, okay το δεχομαι. αμα ομως ειναι ερωτας? γινεται να υπαρξει μονοπλευρος ερωτας ?  
    και αστρολογικα, οι δυσκολες οψεις με ποσειδωνα, δεν ειναι ΚΑΙ αυτο?
  • denisco @ 24.10.2010 21:37
    Ναι astropet, και προβάλεις τις δικές σου ανάγκες. Ενδεχομένως να προσδίδει και χαρακτηριστικά στο άλλο πρόσωπο που μάλλον δεν έχει, δεν είχε ποτέ.
  • kokopuff @ 24.10.2010 21:39
    ναι αλλα αυτο ειναι πιο.."αρρωστημενο" .. ! κατι σε πιο νορμαλ? 
     
    πες βρε αστρο, εσυ θα ξερεις , γιατι εσενα που δεν σε θελει κανενας θα το εχεις φιλοσσοφησει.  θα εχεις πολλα να μας πεις με τοσα χρονια εμπειριας..απ οταν η Ακροπολη ηταν οικοπεδο και ο Βασιλικος Κηπος γλαστρακι !
  • no bonds @ 24.10.2010 21:50
    γεια σας παιδες
    θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάτι χωρίς να ξέρω τα πολλά που ξέρετε εσείς.
    θεωρώ ότι το άτομο με τον πλούτωνα γνωρίζει την επιρροή που έχει στο
    άλλο άτομο και αυτό τον ευχαριστεί ως ένα σημείο, τον ικανοποιεί. το δε
    άλλο - του οποίου οι πλανήτες επηρεάζονται - μεγενθύνει την όποια
    επιρροή έχει πάνω του το άτομο με τον πλούτωνα.
    και όλο αυτό δεν σταματάει, αντιθέτως πολλαπλασιάζεται αν είναι σε συχνή επαφή μεταξύ τους.
  • astropet @ 24.10.2010 21:50
    Δεν φταίει κανείς άλλος, εγώ φταίω, που κάθομαι κι ασχολούμαι με 12ους!!!
     
    Μπορεί να συμβαίνουν διάφορα πράγματα. Ας πούμε ότι κάτι πάιζει με τον Κρόνο στον χάρτη κάποιου και αισθάνεται ότι δεν αξίζει να αγαπηθεί. Επειδή δεν είναι τρελός όμως, θα πρέπει κάπως η εξωτερική πραγματικότητά του να αντανακλά αυτή του την πεποίθηση. Άρα, θα επιλέγει επίτηδες άτομα που ΔΕΝ θα τον θέλουν. Ώτσε να μπορεί να πει μετά, να, ορίστε, τά'λεγα εγώ...
  • no bonds @ 24.10.2010 21:51
    μεγενθύνει μέσα του ήθελα να πω
  • kokopuff @ 24.10.2010 22:01
    "χωρίς να ξέρω τα πολλά που ξέρετε εσείς. "

    εε οχι δα...τωρα τα παραλες..δν ξερω και τοοοοοοσα πολλα πια.. 

    χαχαχα
  • no bonds @ 24.10.2010 22:04
       αν κρίνω από την ευκολία με την οποία χαρακτηρίζετε και παραθέτετε τις διάφορες όψεις.. εγώ για να σας παρακολουθήσω ανατρέχω πέρα-δώθε σε σημειώσεις lol
    πάντως μαθαίνω μαθαίνω! κι ευχαριστώ!
  • no bonds @ 24.10.2010 22:05
    τελικά ισχύει αυτό που είπα ή.. κοτσάνα;;
  • kokopuff @ 24.10.2010 22:13
    εγω παντως συμφωνω μαζι σου..
  • no bonds @ 24.10.2010 22:16
     και για να το συνεχίσω λιγάκι -και διορθώστε με- πιστεύω ότι η μόνη λύση σ΄αυτό το μαρτύριο είναι να 'κοντοσταθεί' το άτομο με τους πλανήτες, να πάρει απόφαση ότι του κάνει κακό η όλη φάση, και να προσπαθήσει να κόψει την επαφή του από το άτομο με τον πλούτωνα.
    χημική ένωση που διαιωνίζεται είναι και πρέπει ο 'αδύναμος κρίκος' να το κόψει, κατ' εμέ...
  • kokopuff @ 24.10.2010 22:17
    το θεμα ειναι να το κοψεις μαχαιρι ομως. να εξαφανιστεις τελειως.
  • no bonds @ 24.10.2010 22:21
    ναι. να βρεις το κουράγιο να το κάνεις... αλλά και να μην πισωγυρίσεις σε στιγμές αδυναμίας (οι οποίες θα είναι αρκετές στο επόμενο διαστήμα από το κόψιμο).....
  • no bonds @ 24.10.2010 22:23
     ..όσο πιο μακριά απ το μαγνήτη γίνεται..
    όμως, κάνοντας κι ένα εσωτερικό ρεκτιφιέ δηλ να κοιτάξεις μέσα σου ποιες ανάγκες σου σε τράβηξαν να ταλαιπωρείσαι έτσι από ένα άτομο που δεν καίγεται για σένα..
  • no bonds @ 24.10.2010 22:24
    ..γιατί αλλιώς... μάλλον θα επαναληφθεί το σκηνικό με άλλον "μαγνήτη"....
  • no bonds @ 24.10.2010 22:25
    εξου κι αυτό που έλεγε astropet
  • valiaadion @ 24.10.2010 22:33
    παρακολουθω την κουβεντα σας με ενδιαφερον.αν μου επιτρεπεται να καταθεσω μια προσωπικη εμπειρια που μαλλον σχετιζεται με το θεμα σας και εξηγει καποιες οπτικες του θεματος ρεαλιστικα.ειχα λοιπον 4 χρονια μια σχεση κατα την οποια εγω εσχιζα ιματια απο αγαπη και συναισθημα.εκεινος ολοκληρωτικα δοσμενος μονο ομως οτι αφορα το σεξουαλικο.και καποια παρελκομενα ψιλα ετσι για τα ματια.παρολο λοιπον που ηταν πασιφανες οτι δεν ενδιαφεροταν περαν του σα;ρκικου,εγω παρεμενα και υπεφερα και πολεμουσα να εχω και την αγαπη και αγαπουσα ολο και περισσοτερο και εκανα πραγματα και υποστηριζα τη σχεση και για τους2...τελικα δεν αντεξα αυτο το μονοπλευρο.καταρρακωσε την αξιοπρεπεια μου και εγινε το μεγαλο ξεσπασμα.και εχετε δικιο.μονο μαχαιρι μαλλον κοβεται κατι τετοιο,γι αυτο και εγω πιεσα τον ευατο μου και αποχωρησα και με βρισια για να μη πισωγυρισω...και βεβαια εξυπξρετησε κκατι ολο αυτο.τελικα μαλλον ηταν το δεκανικι μου σε μια πολλη δυσκολη φαση της ζωης μου.αν το δω σαν τριτος ολο αυτο τωρα ,οσο μπορω γιατι ειναι πολυ προσφατο το τελος ...η ανεκτικοτητα μου ηταν το ακρον αωτον του μαζοχισμου...
  • eleni123456 @ 24.10.2010 22:34
    ποια θεωρείται η πιο θετική όψη με πλούτωνα κ με ποιον πλανήτη;
  • no bonds @ 24.10.2010 22:44
    @eleni > καλύτερα να απαντήσει κάποιος πιο διαβασμένος- προσωπικά πιστεύω πως οι θετικές όψεις (όποιες κι αν είναι αυτές) προσδίδουν περισσότερο βάθος αλλά κι αυτές δεν είναι απλές...
    @valia> χαίρομαι για σένα αλλά ξέρεις, δεν φταίει τελικά ούτε ο πλουτώνιος ούτε ο με τους πλανήτες.. είναι απ' αυτά που μας δείχνουν, με τον πολύ-πολύ δύσκολο τρόπο, τη σχέση μας με τον εαυτό μας.. και το πιο δύσκολο τελικά, δεν είναι τόσο το να αποφασίσεις να φύγεις και να το κόψεις μαχαίρι, όσο το να μην κρατάς αρνητικά συναισθήματα για τον άλλον.. έτσι μόνο γαληνεύεις..
  • valiaadion @ 24.10.2010 22:51
    no bonds!σε ευχαριστω για τη συμβουλη σου και πολυ σωστα τα λες...απλα δεν ειναι νευκολο να πεις,...στον αλλον..οκ να σαι καλα που εν γνωση σου και εν ψυχρω ησουν ο αρπαγας του αισθηματος μου και πατουσες στην ψυχη μου ...εν ολιγεις ποσο μεγαλοκαρδια για καποιον που του προσφερεις την ψυχη σου σε διαμαντενιο κουτι,κραταει το κουτι και πεταει την ψυχη στα ορνια..τουλαχιιστον
  • no bonds @ 24.10.2010 22:58
    φυσικα και δεν είναι εύκολο! και μονο και μονο που έκανες αυτό το βήμα, είναι το ήμισυ του παντός! ..είναι νωπό όμως ακόμα, γι αυτό νιώθεις έτσι.. με τον καιρό, αν δουλεψεις και την αποστασιοποίηση θα είναι καλύτερα.. ώσπου να φτάσεις να τον συγχωρέσεις..
  • valiaadion @ 24.10.2010 23:04
    no bonds..αυυτη τη στιγμη ισως λογω νωποτητα μπορω να πω οτι δεν τρεφω μενος ,ουτε το κακο θελω..απλ συγχωρουμε καποιον οταν κανει κατι ερημην νομιζω..οταν ειναι προμελετημενι?απλα ισως να το ξεπερασω και να το θεωρησω σαν ενα καλο μαθημα για τη σχςση μου με μενα και την αυτοεκτιμηση μου,και τελικα να πω...μακαριοι οι πτωχοι το αισθημα
  • no bonds @ 24.10.2010 23:13
    δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λες προμελετημένο.. ίσως να εννοείς ότι κατ' επανάληψη και εν γνώση του σε ταλαιπωρούσε..
    όπως και νά χει, το τοποθέτησες με πολύ χιούμορ > μακάριοι οι πτωχοί το αίσθημα χαχαχαχαχα σωστό κι αυτό! (αν και μια ταλαιπώρια την περνάει κι ο πλουτώνιος απλά διαφορετική από του άλλου)
  • no bonds @ 24.10.2010 23:15
    ..λοιπόν, στέλνω σε όλους τις καληνύχτες μου κι ευχές για όνειρα γλυκά και καλό ξημέρωμα δευτέρας!
         
  • valiaadion @ 24.10.2010 23:31
    καληνυχτα no bonds σε ευχαριστω πολυ
  • konstans @ 25.10.2010 00:02
    Χαριν της έρευνας και επειδή συμπάσχω και προβληματίζομαι για χρόνια επί του θέματος θα ηθελα να πω πως σαν παιδάκι του 12ου και εγώ (ήλιος, άρης, ερμής, χείρωνας) και με γενέθλιο ποσειδώνα στον 7ο πως οι μονόπλευροι ανεκπλήρωτοι έρωτες είναι κάργα χαρακτηριστικό του Ποσειδώνα!!!!
    Πάντα πάνω στα σ...α με την γοητευτική μυρωδιά και το αποκρουστικό εσωτερικό και κόλλημα πόρωση τρελή!!!!
    Μόνο που σαν διασθητικό παιδάκι του 12ου πιστεύω πως επηρεάζεται και το καφέ βουνό.....
    Facts: από το δημοτικό οι μεγαλύτεροι έρωτες μου ήταν οι ανεκπλήρωτοι και η αποκορύφωση ήταν όταν ο πλούτωνας πριν κάποια χρόνια τετραγωνισε την γενέθλια αφροδίτη μου (στους διδύμους). Τότε δεν γινόταν τίποτα όσο κλάμα και να έπεφτε το μόνο που κατάφερα να χάσω ύπνο ηρεμία και κιλά,,,
    6 χρόνια μετά το κόλλημα επέστρεψε μόνο που πλέον δεν είχε τα πέπλα του ποσειδώνα και την ένταση του πλούτωνα να γοητεύουν και έτσι αντε γεια!!!!
    Μόλις αποχαιρέτησα έναν άλλο ανεκπλήρωτο έρωτα ακόμη στα 27 μου (μυαλό δεν βάζω) και το μόνο που πιστεύω έιναι πως καθώς περνούν τα χρόνια δεν είναι ότι μπορείς να το αποφύγεις απλά ξεκολάς πιο εύκολα!!!!
    Πόσο γοητεία πια να έχουν τα σκ.....α?????
    Και πας για πιο μυρωδάτα λειβάδια 
  • no bonds @ 25.10.2010 16:49
    @konstans > τα 'πιο μυρωδάτα λειβάδια' ήταν όλα τα λεφτά! χαχαχαχαχαχαχα
    ..αλλά,... φαντάζομαι,... με την καλή την έννοια (γιατί και o kokopuff γαι υπέροχη μυρωδιά μίλησε)...
  • BloodMoon @ 25.10.2010 19:49
    Η παρομοιωση με τα σκατα ειναι all the money!!!!  Οι ανεκπληρωτοι ερωτες κατ' εμε (που οσο να πεις ειχα το μεριδιο μου) βασιζονται καθαρα στο γεγονος οτι εισαι σε ανεκπληρωτο ερωτα με τον εαυτο σου. Προσπαθεις να τον αγαπησεις αλλα κατι δε παει καλα. Ειχα παθει εμμονη με ενα παιδι. Δεν ειχε γινει τιποτα απλα ειχα φαει κολλημα. Με απερριψε και πηγα να πεθανω απο την στεναχωρια και την καταθλιψη. Ο τυπος μια χαρα παιδι ειναι αλλα τωρα που ειμαι στην απεξω (απο την τρελα και την παρανοια) βλεπω οτι δεν ειχε και τιποτα το ιδιαιτερο συν το γεγονος οτι δεν ταιριαζουμε κααααθολου! Και ερωτευτηκα ξανα και αυτη τη φορα γιναν διαφορα αλλα σχεση δεν ανθισε. Τσουζει... ακομα! Αλλα δεν θα πεσω στην καταθλιψη αυτη τη φορα πολυ απλα γτ οι ανεκπληρωτοι ερωτες αφηνουν ηλιθια υπολλειματα δυσοσμων και πρασινοκιτρινων ακαθαρσιων. Και εγω ξερω πια οτι ειμαι πολυ fabulous για να με περιτριγυριζουν σκατουλες! Ερωτευσου τον εαυτο σου και θα δεις οτι καααανεις δεν θα μπορει να σου αντισταθει. Και αν καποιος μπορεσει χεσ'τον εσυ αυτη τη φορα γτ προφανως εχει εγκεφαλικες κακωσεις για να μην βλεπει ποσο fabulous εισαι κι εσυ!!!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...