παρακαλώ περιμένετε...

Na meinw i na fugw?

  • astropeleki @ 21.12.2010 14:55
    φευγα χωρις συζητηση...
  • Controller @ 21.12.2010 15:07
    kalws to kriaraki...de m les, paizeis mazi mou kerasfora?
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:09
    εθεσες ενα ερωτημα.Σε βοηθαω να παρεις μια αποφαση.Που το βλεπεις εσυ το παιχνιδι?Μη κρινεις απο τον εαυτο σου.Δεν ειναι ολοι παιχνιδιαρηδες με τον δικο σου τον τροπο.Υπαρχουν πολλοι τροποι...
  • Controller @ 21.12.2010 15:21
    A, xaxaxa!!! Kala. Kai ta prosfata post mou gia ton idio logo itan.
    Prepei na mou vgaleis tin psuxi mwre kai su? Trelokriaro... :Ρ
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:31
    εμ τι να σου πω?Δε σε θυμαμαι κι απο παλια να εχεις ποσταρει....δεν εχω και καλη μνημη βλεπεις και βαριεμαι και να ψαχνω...Παρολο βεβαια που απο τη πρωτη στιγμη που μιλησαμε μου εκανες σαν γνωστος,σαν να εχουμε ξαναμιλησει στο παρελθον...σε μια αλλη ζωη ισως...
     
    αααα ιδεα!Μπας βρε και ησουν με αλλο nickname παλια εδω μεσα?Ξερεις εγινε ενα κρασαρισμα στο συστημα το 2008 και μετα το συστημα εβγαζε ο,τι να 'ναι...
    ας πουμε εμενα με δειχνει ωροσκοπο καρκινο,ενω εχω διδυμο...
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:36
    επισης αφου ΔΕ με ξερεις,να σου πω οτι με ψυχες δεν παιζω...παιζω εγκεφαλικα,σωματικα,οικονομικα,εκπαιδευτικα,χιουμοριστικα παχνιδακια...μεχρι να βαρεθω βεβαια ε?!Μην εχετε κι απαιτησεις απο κριαροδιδυμι για διαρκεια...
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:40
    κανας γρηγορος δεν υπαρχει να σταυρωσουμε κουβεντα εδω μεσα!!???
  • Controller @ 21.12.2010 15:41
    Kai se polles zwes mporw na sou pw. as poume oti eimaste gnwstoi agnwstoi kai etsi kai alliws kapou tha exoume vrethei sto xwroxrono. An pisteueis tetoies bourdes panta.
  • Controller @ 21.12.2010 15:42
    oxou ti se su re? Douleuw leme, gamwto.
  • Controller @ 21.12.2010 15:45
    kapws etsi, pio poly h peleki para egw vevaia.
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:46
    Α μη σκας!Εχω "πιστεψει" σε χειροτερες μπουρδες εγω, μονο και μονο για να φτιαξω ατμοσφαιρα...
    ειναι που δε θελω να χαλασω στον Αλλο το εργακι που με τοσο κοπο εχει ανεβασει ...κριμα ειναι.Τον αφηνω να πιστευει οτι την εχω κατεβασει αμασητη...τη παραμυθα...καταλαβαινεις
     
    Δουλευε με την ησυχια σου...καποιος πρεπει να βαλει και πλατη να σωθει αυτη η χωρα...
  • Controller @ 21.12.2010 15:47
    Controller einai to anima mou etsi kai alliws. Den xreiazetai na postarei gia na einai paron, exw postarei omws kai polu palia, ala elaxista. Exw ektos apo ta xthesina peripou 10 post? Kapou ekei.
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:48
    Που 'σαι ρε συμπεθερα???...επιτελους ενας διδυμος!!
    τουλαχιστον αυτοι ειναι δηλωμενοι παιχνιδιαρηδες "διπροσωποι" ...το εχουν στο αιμα τους να παιζουν ρολους και το απολαμβανω!!Παιζω κι εγω μαζι τους...
     
    No offense καρκινε ε?
  • Controller @ 21.12.2010 15:48
    Me thewreis paramitha???
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:52
    γιατι να σε θεωρω παραμυθα ρε κοντρολλερ??σε ξερω κι απο χθες??
    περι ανεμων και υδατων μιλαμε...μη σκαλωνεις...αμαν βρε παιδι μου,αυτοι οι καρκινοι,ολα προσωπικα να τα παιρνουν πια!!Μπαααα!!
  • Controller @ 21.12.2010 15:53
    Einai sunithismeno gia ta nera na drapeteuoun kapou otan "den einai kala"(De tha xrisimopoihsw thn akrivi lekxi giati de mou aresi na to paradehomai kiolas - o tritos pou tha to dei katalavainei pistevo). Einai kata ti, pio efkolo me thn plagia odo. Eipame, oi luseis sou den boroun na einai kat anagkin dikes mou kai oute kai prepi isos.
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:53
    τι εννοεις συμπεθερα οταν τον λες τον καβουρα"μεγαλο ανθρωπο"?
    οπως λεμε σπουδαιος?...ή απλα ραμολι??
  • astropeleki @ 21.12.2010 15:55
    ειδες συμπεθερα Πρετεντερη χθες??Τελικα διδυμος ο Σκαρμουτσος το χρυσο μου..τιποτα δεν ειναι τυχαιο σε αυτη τη ζωη...μονο ποτε θα πεθανω δε ξερω η ρουφιανα,που λεει κι η γιαγια μου...
  • Controller @ 21.12.2010 15:58
    Nai...roverandom, ola auta einai autoapeuthinomenes erwtiseis. Den einai proapaitoumenes oi apantiseis, alla profanws ta egrapsa dimosia giati den me peirazei kai to exwteriko input. An erxotan. Oti erxetai kalodexoumeno panda. Min to psaxneis, standar exeis dei kai pio perierga san tropo skepseis.
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:00
    αν ξερω λεει...
    τελικα στη Πλατεια υπηρχε και μια μπεσα...αφου χαθηκε κι εκει,τι τα θες,τι τα γυρευεις...?
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:02
    προηγειται ο γαμπρος φυσικα...χαζευα την εκπομπη κι επεφταν τα μηνυματα βροχη...λες κι εβλεπα δικο μου ανθρωπο χαχαχαχαχαχαχααχα
  • Controller @ 21.12.2010 16:03
    Koita oi kavoures koimountai ton upno tou dikaiou, ara ti lene oi simantikoi anthrwo=poi den ta polukatalavainoun...emena pou me vlepeis(toulaxiston tin ilektroniki mou persona) mborei kai na me koroideuoune mesa sta moutra mou kai na min pairnw xambari, toso xali...
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:04
    α α α διαφωνω καβουρα...ΟΟΟΟΟ,τι ερχεται καλοδεχουμενο ειναι???οχι οχι οχι σε καμμια περιπτωση...τζαμπα βγηκε η παροιμια "αμα δεις φαϊ κατσε να φας,αμα δεις ξυλο,φευγα!!"?
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:07
    εεε μωρε δανεικα πανε αυτα ...κι εσυ μπορει να νομιζεις οτι δε σε εχουν καταλαβει αυτοι που δουλευεις και να σε εχουν στο ψιλο για καιρο ενω εσυ νομιζεις οτι εχεις κανει και μεγαλο σουξε ως ψευταρος....ολα για τους ανθρωπους ειναι...
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:09
    συμπεθερα με το μπαρδον την ειπες τη μλκια σου τωρα...μπαλατζαρουν οι ζυγισιοι!!
     
    Σε καβουρα μιλας ρε φευγατη!!Καλα το πηγαινες...λιμναζει το παιδι...βραζει σε ζουμι...κλεινεται στο καβουκι...τετοια πραγματακια...
  • Controller @ 21.12.2010 16:20
    Mba proswpika de tha douleua psilo gazi kanenan...exalou eidika apo mena seis dem exete anagki eiste polu exupnes/exupnoi kai polla muala kalutera apo ena...tha thumwna vevaia, afto nai. Twra an ennoeis emena na doulepsoun, vevaia, paizei alla xwris na paw na koroidepsw...eimai toso xazos pou polu pithanon na nomizoun oi anthrwpoi oti tous douleuw kiolas, kala afto tha eixe TIN plaka!!!!!
    (Tha pethaina sta gelia an to upopsiazomoun oti sumvainei TOO MUCH CREDIT pou legame extes)
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:27
    αααχχχχ μωρε αυτο το χαμηλο προφιλ των καρκινακιων...ειμαι χαζο,αναξιο,αθωο,καημενο και κατατρεγμενο...Καβουρι εχεις σιγουρα πανω σου Κοντρολλερ,στανταρακι...δεν εχεις ομως και λιγο διδυμο και λιονταρι να κανεις σωστη συνθεση....χωλαινει ο ρολος...
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:29
    τι ειμαι εγω??ΖΑΒΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑΣ,αλιμονο..
    και με σενα παρεα,τι ελπιδες να ειχα βρε Rov Μου????
  • Controller @ 21.12.2010 16:37
    Symfwna me to xarti panda exw kai ari kai lilith sto LIONDARI. Olo kai kati kanei afto fantazomai.
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:38
    να τα χαιρεσαι ολα καβουρα!!Φανταστικα...τι Ηλιος,τι σεληνη,τι Αρης,τι Ερμης...
     
    Rov εγω δεν εχω τοση παρθενιλα πανω μου σαν κι εσενα να φακελωνω και τον τελευταιο εδω μεσα...και σκορδοκαουρα μου δηλαδη...
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:43
    εχει εκλειψιαστει ο κοσμος λεμε...
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:49
    καλα εγω βαρεμενη γεννηθηκα αλλα κι εσυ τελευταια ψαχνεσαι μου φαινεται...και δε τα μπορω τα ζυγισια ξερεις..."Ειρηνη πασει θυσια!!"...
    αμα θες να τα ακουσεις κι εσυ σημερα ευχαριστως!
  • astropeleki @ 21.12.2010 16:51
    το καβουρι ειδε ξυλο και την εκανε?...ελα μη φοβασαι...συμπεθερια ειναι αυτα,τσακωνονται...
  • Controller @ 21.12.2010 16:57
    kala, xanartha...
    Alla mi nomizeis exw faei egw xulo ap ti giagia mou...asta asta...kai de me pairne kai aggalitsa meta toulaxiston, "na to filisei na perasei" arxaia skouria!!! Muala einai afta?
    Egw san paidi meta ti arxes tha parw???
  • Controller @ 21.12.2010 16:58
    Entaksu re su...xestika...pws xestika...mia klanitsa tosi da mou efuge....olo mes stin upervoli eisai...de m les exeis tipota sta nera mipws, kana ermi?
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:02
    λοιπον εκτος απο τα κακοπαιγμενα ρολακια εχω προβλημα και με τη ζαλαδα...μιλαμε οι ιδιοι ανθρωποι σε 2 διαφορετικα ποστς...θελετε να μαζευτειτε γιατι μου ζαλισατε το κεφαλι,παρα τον πολυμηχανημα-ωροσκοπο μου???
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:07
    θες να βρεις ακρη Rov...?εσυ παιδακι μου θα βρεις και τον ταφο του Μεγα Αλεξανδρου οπως το πας...
  • Controller @ 21.12.2010 17:07
    Pithanotata...eksairite i paidiki ilikia.
    Na sou pw kai gw zalistika, δε μου λες να γραψω Ελληνικά να βελτιωθει το ζήτημα???
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:10
    κοιτα προτιμουμε τα ελληνικα προϊοντα γενικοτερα...εκτος κι αν εχεις κανει εξωτερικο και δε μπορεις να προσαρμοστεις...δικαιολογημενος μετα...
    ΓΡΑΨΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
  • Controller @ 21.12.2010 17:11
    Αν και εγώ τα Κριαρια τα έχω mulltitasking γενικά.
  • Controller @ 21.12.2010 17:13
    Ναι μου την είπαν εχθές που έγραφα ξένα και είπα να αγοράσω ένα λογογράφο για το spell-checking. Αν και έχω μια ροπή προς τα ξενόφερτα που πλασάρονται Ελληνικά, γενικότερα, κάπου φταίει ο χάρτης δε μπορεί, αφιονίζεται το λιοντάρι μέσα μου μάλλον.
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:15
    ειμαστε κι απο αυτο...αλλα βαριεμαι τραγικα ευκολα...πρεπει να ειναι κι ο αλλος multitasking να παιζεται η μπαλα συνεχως...ε κι εσυ εισαι απλα ενας καρκινος,οπως μας εχεις πει...
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:19
    ε καλα ...ολοι τη λενε σε ολους εδω μεσα...πως κανεις κι εσυ ετσι...!!Αλλα εισαι καρκινος κι ολο το ξεχναω,οτι τα παιρνετε ολα κατακαρδα...
    πες μας για το γκομενακι...δωσε στοιχεια να βοηθησουμε...θα σκασω αμα δε σε βοηθησω!Τι ζωδιο ειναι πια?ταιριαζετε στη πραγματικοτητα ή μεσα στο μυαλο σου?
    επισης τι ακουσματα ειναι αυτα βρε παιδι μου...?ειναι της ηλικιας σου αυτα τωρα?
  • Controller @ 21.12.2010 17:20
    Εμ τι θα είμανε? Ζυγός???? Με ερμή στο Σκορπιό?
    Μοιάζω να είμαι? Για να επαναφέρουμε το άλλο ποστ και να σταματήσουμε τη ζαλούρα, η καλή μου είναι Λιοντάρι με Αρη στο Σκορπιό και Σελήνη στον Υδροχόο. Πως την κόβετε?
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:22
    Rov δε το πιστεψα και ποτε...ειμαι και λιιιιιιιιιιιγο απιστος Θωμας ενα πραγμα...δε με πειθεις με τη καμμια,οποτε ο,τι δηλωσεις εισαι!!
    αμα μου πεις οτι εισαι και Αιγοκερως κι οχι διδυμινα,θα ισχυει...αφου το λες εσυ...
  • Controller @ 21.12.2010 17:23
    Κατά μια έννοια θα μπορούσε να είναι και Ταύρος βέβαια. Go figure.
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:24
    Καλα στεφανα ευχομαι...
  • Controller @ 21.12.2010 17:25
    Το καλό με τη μουσική είναι ότι δεν έχει ηλικία. Θα μπορούσα να ακούω τα ίδια και στα 80 μου. Αν θελεις όμως ψήνομαι να βάλω Ζαμπέτα κάποια άλλη φορα.
  • Journey @ 21.12.2010 17:25

    Μου το λένε οτι έχω το κοίταγμα του ρασπούτιν και αρρωσταίνω κόσμο..αλλά και τσατικώς?
    ΓΟΥΕΛΛ ΝΤΑΝ Controller!
    [ lovable kid]
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:25
    εχω Ερμη στον ταυρο...ειμαι καθυστερημενη...δε μπορω να go και figure...αν ειχε γεννηθει 2 ωρες νωριτερα,θα ειχε βγει ταυρος δηλαδη?
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:27
    βαλε και Χαρα Βερα...το ιδιο μου κανει..
    Jour καλησπερα!
  • Controller @ 21.12.2010 17:30
    Κελεπούρι σε κάθε περίπτωση είναι αυτό που θέλεις πάντοτε. Το δικό μου κελεπούρι εσένα μπορεί να μην σου κάνει. Το δικό σου το κελεπούρι μπορει να μην μου κάνει εμένα.
    Στο φύλο θα κολλήσουμε τώρα? Να την πούμε αντράκι άμα θέλετε να τελειώνουμε. Δε πάει να ήταν και χταπόδι με ωροσκόπο ντουλάπα? Άμα θέλεις κάτι δεν πάει να ειναι και το Species 1-2-3 και όλα τα άλιεν μαζι?
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:32
    Rov...συνεχιζε να αλλαζεις...τουλαχιστον δε θα μπορεσει κανενας παρθενος να σε πει βαρετη...εγω διασκεδαζω μαζι σου!
     
    και που πηγε ο ερωτας καβουρι?ερωτευμενοι ειστε?αρραβωνιασμενοι?παντρεμενοι?εχετε παιδακια?αγορασατε οικογενειακο ταφο?
    σε τι φαση ειναι η σχεση σας?
  • Journey @ 21.12.2010 17:33
    Καλησπέρες βρε !
    * πώπω...τί μαύρη θλίψη και απελπισία ήταν η χθεσινή ?
    με χτύπησε κατακούτελα.
    σήμερα είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά νιώθω οτι παλεύω με μετατραυματικό σοκ.
    με χτύπησε εκ προιμίου η έκλειψη?
    τι στο καλό?
    εσείς πως τα πάτε?
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:35
    αμα σου αρεσει εσενα ρε κοντρολλερ,πεφτει σε κανεναν ο λογος...?κανε δουλεια σου!!
  • Controller @ 21.12.2010 17:35
    Δε βλέπεις που με πήραν τα κλάμματα? Εσύ τι συμπέρασμα βγαζεις απο αυτό ρε τσακάλι?
    Και με κοροιδεύει και η μισή ψαραγορά και η λίμνη των Ιωαννίνων μαζί?
  • Journey @ 21.12.2010 17:35
    είμαι πιράνχας με ωροσκόπο τοξότη , δία στον καρκίνο και σελήνη στα λιοντάρια.
    χάλια το καρπούζι
  • Controller @ 21.12.2010 17:36
    Την οποία σημειωτέον, εγώ την γέμισα.
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:37
    εγω ετοιμαζομαι να πλακωθω μεχρι και με τη Rov...για να καταλαβεις...ζουμε ενα δραμα αλλα λεμε και καμμια μλκια εδω να περναμε ευχαριστα!
     
    επισης συμπασχουμε στο ερωτικο δραμα του καβουριου-του Κοντρολλερ ντε-...ή ο,τι τελοσπαντων μας εχει παρουσιασει...περιμενουμε τη συνεχεια...
  • Controller @ 21.12.2010 17:38
    Εγω ειμαι πιράνχας χωρίς ωροσκόπο Δια ανάλογα τη μέρα και σελήνη στα Λιοντάρια
  • Journey @ 21.12.2010 17:39
    Το δράμα μου διαφεύγει...θα ήταν γραμμένο σε γκρικλις.
    Αλλά για να παρηγορήσω τον controller θα πώ οτι οι Κάβουρες έχουν πέραση στις καλυτερότερες των ζωδίων της φωτιάς. [ η δικά του είναι λιοντάρι όπως βλέπω]
     
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:41
    απο τα Γιαννενα εισαι ρε Κοντρολλερ??...δε μου αρεσουν καθολου...εχω παει...
     
    εγω ειμαι απο τη Κρητη...με λενε Σιφη...Σιφαλιο ντε...ασχετα που ειμαι κοριτσακι,ειχε καημο ο πατερας μου να κανει γιο και αλλο παιδι δεν εκανε,κι εβγαλε τον παππου...
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:43
    Rov ...Πιασε μια αμυγδαλου...πεφτει το ζαχαρο...
  • Controller @ 21.12.2010 17:47
    Εγώ περιμένω το Mastermind να έρθει να βγούνε τα blue prints και μετά βλέπουμε.
    Χάρηκα πάντως. Κύριος Αγλαΐα. Εχω πάει Κρήτη. Ηπια καφέ με το Mastermind εκεί.
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:50
    οι καβουρες εχουν περαση στις φωτιες...γεγονοτο Jour...ακομα και σε μενα...οι μουφες παλι οχι...ανεξαρτητως ζωδιου...
    λοιπον Κοντρολλερ που τα εχεις ολα αντερ κοντρολ καταπως φαινεται...εσυ τη γεμισες τη λιμνη με τα δακρυα σου???Για τον χαμενο ερωτα της λιονταρινας Κονσουελο?
  • Journey @ 21.12.2010 17:50
    Μόνο εγώ είμαι κοινότυπη..με λένε Journey
     
  • Journey @ 21.12.2010 17:51
    O Controller είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση καβούρη απ ότι φαίνεται.
    Δεν πειράζει βρε, ο κόσμος είναι γεμάτος Λιονταρίνες..
    Και Αιγοκερίνες στο τσακίρ κέφι.
    Μήν κάνεις έτσι, στόπα τσόπα
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:53
    Journey...xaxaaxaxaxaxaxa...εισαι κοινοτυπη ρε οντως!
  • astropeleki @ 21.12.2010 17:56
    Ναι ρε Journey...αλλα ο ΚΟντροολερ θελει μια συγκεκριμενη λεαινα...και καλα να παθει ο ανθρωπος,κανενα θεμα...
    απο πιτα που δε τρωω,τι με νοιαζει κι αν καει...
  • Controller @ 21.12.2010 17:58
    Εσυ δε μας είπες για τους δικούς σου έρωτες ή την απουσία αυτών astropeleki(αμα δε σου αρέσουν οι έρωτες). Πολύ παλιά είχες βάλει Τοξότη βολευμπολίστα στο μάτι και ίσως στο κρεββάτι έτσι? Τι παίχτηκε?
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:06
    1.Δε μιλαω για τα κρεβατια μου.Δε με αφορα το κρεβατι κανενος.
    2.Ο Τοξοτης-παρα τη σαφεστατη διαφορα υψους εναντιον μου- εφαγε καρφι στο δοξα πατρι...τον πετυχα απροπονητο και τα λαθη δε συγχωρουνται στο πρωταθλημα.
    3.Εγω δε κλαιω και ουτε χρειαζομαι προσοχη και παρηγορια οπως εσυ.Τωρα λεμε για σενα!
  • Journey @ 21.12.2010 18:08
    astropeleki, όταν ένας καβούρης κλαίει το ξέρει οτι θα τραβήξει την προσοχή.
    Μήπως να κάνεις την έκπληξη? λέω..μήπως
  • Controller @ 21.12.2010 18:09
    Επηρέασες μεν το δικό μου θέμα Κριάρι, αλλά δεν έχω πρόβλημα. Και μεις κουτουλάμε άμα λάχει, ίσως φταίει ο Ωροσκόπος. Μπορεί και να έχει να μου διδάξει κάτι που δεν έχω διδαχθεί ακόμη.
  • Controller @ 21.12.2010 18:11
    Δεν κατάλαβες...μονόλογο δεν κάνω, αυτό μονο στη γιαγιά μου και τη Λιονταρίνα συγχωρείται...άπαξ. Απάντησε και συ και ας μην κλαίς. Πες μου πόσο συνεπάρθηκε απο σένα να χαρώ σαν καβούρι που το έχω  το συναίσθημα?
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:19
    δε μπορω να ξερω τι αισθανεται η μανα μου ακριβως για μενα...θα ξερω για εναν γκομενο??
     
    εκτος κι αν περιμενεις να πιστευω ΟΟΟΟΟΛΑ οσα μου λενε στα γκομενικα ή οι ανθρωποι γενικοτερα......ειπαμε ειμαι χαζη,οχι πανηλιθια!
    οποτε δε μπορω να απαντησω εκ μερους καποιου αλλου,τι νιωθει για μενα...
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:25
    μερσι που με σκεφτηκες συμπεθερα...κολλησε ο στομας...ο,τι πεις!Μη εξυπνη!
     
    Journey...ξερεις τι πλακες και εκπληξεις κανω εγω??Ακριβως αυτες που δε περιμενει κανενας!Γι'αυτο και μενουν αξεχαστες!
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:27
    εσυ που με ξερεις κι απο παλια λοιπον Κοντρολλερ και εχεις δει πως γραφω θα ξερεις οτι την υπερβολη την εχω και στο αιμα μου και στον λογο μου...φυσικα και ξερω τι αισθανεται καποιος για μενα...το οτι κανω τον μλκα τοσο πετυχημενα ειναι γιατι κοντα σε τοσους εχω δουλεψει τον ρολο Τ Ε Λ Ε Ι Α...
  • Controller @ 21.12.2010 18:27
    Τα παίρνεις όμως κυριολεκτικά...δεν ρωτησα να ανοίξεις το κεφάλι του και να μου πεις τι ένιωσε. Σε σχέση βλέπεις όμως κάποια πράγματα. Ο άλλος όταν είναι μαζί σου δεν υπάρχει καθόλου? Δεν υπολογίζεται? Αλλιώς κάτι κρατάς απο ότι ένιωσε που εσυ τον έκανες να νιώσει ετσι και αλλιώς.
  • Controller @ 21.12.2010 18:31
    Καλά στην γνωστή συζήτηση για την υποτιθέμενη μαλακία των αντρών δε μπαίνω. Είστε απόλυτα απόλυτες σε αυτό(αν υπάρχει τέτοιος όρος).
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:38
    κουβεντα κανουμε.Και μλκες αντρες υπαρχουν και μλκισμενες γυναικες.Ο,τι δηλωσει κανείς!
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:40
    επισης οταν κατι τελειωνει,τελειωνει Κοντρολλερ.Καθολου μα καθολου δε με αφορα τι ενιωσε καποιος για μενα τοοοτε ,αν μου το ειπε ή αν το κρατησε στη κεφαλα του.Απλα.
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:52
    τι σημασια εχει κρινοντας απο το αποτελεσμα ρε Rov?
    ποιος ξεκινησε,τι ειπωθηκε,τι εγινε...στο τελος ξουριζουν τον γαμπρο.Στο δια ταυτα τι εχουμε να πουμε?Ε αυτο μετραει!
  • Controller @ 21.12.2010 18:52
    Σωστό, αλλά σε ρωτάω για να δω τι σοι άνθρωπος είσαι, αφού μιλάμε έτσι και αλλιώς.
     
    Η μαλακία δεν είναι μονο το κομ. μπρεηκνταουν.
  • astropeleki @ 21.12.2010 18:54
    Ολα ειναι ρολος...ωραια κουβεντα συμπεθερα.Στη πραξη να δεις τι πλακα σπας με τετοια θεωρια...
  • astropeleki @ 21.12.2010 19:03
    βρε Κοντρολλερ...ως Καβουρι που εισαι οπως μας λες εισαι εντονα διαισθητικο ατομο...κι αφου με εχεις δει να εκφραζομαι εδω μεσα,δεν εχεις καταλαβει τι σόι πραμα ειμαι εγω???μεχρι και τα emoticons με εχουν παρει πρεφα...
    επιφανειακη,σπασικλακι,αντιδραστικη,ψαχνομαι για καυγα,παρτακιας,χαζη,πλακατζου,πειραχτηρι...δε σου φτανουν αυτα για c.v??
  • Controller @ 21.12.2010 19:04
    Εκτός και αν ορίζουμε ότι η σχέση είναι η επικοινωνία, εκεί ναι, δεν έχεις άδικο.
  • Controller @ 21.12.2010 19:09
    Για τα άλλα δεν ξέρω, δεν σε έχω ζήσει. Σπασ@ρχιδ@κι λίγο και ότι ψάχνεσαι για καυγά ναι...αλλά όπως δε σχηματίζω άποψη για κάποιον που λένε  "να αυτός δεν έχει αισθήματα, είναι ετσι είναι αλλιώς" και θέλω ιδιαν άποψη, το ίδιο ισχύει και για σένα.
    Μου αρέσει αυτή η ένταση αλλα  -πιστεύω - δε θα ήθελα να τη ζω κάθε μέρα. Νομίζω ότι θα έχεις και κάποια γλυκειά πλευρά υπο προυποθέσεις(πχ το κατάλληλο άτομο? Την ημέρα? Δεν ξέρω). Μπορεί αν διοχετεύεται αλλού ίσως...
    Οι σχέσεις σου τι σου λένε για αυτό?
  • astropeleki @ 21.12.2010 19:22
    Ολοι μου λενε το ιδιο:Ειμαι απροσαρμοστη.Γι'αυτο και δε κανω μακροχρονιες σχεσεις.Μονο λιγοι βιτσιοζοι επιβιωνουν διπλα μου,ανωμαλαρες σαν κι εμενα.Ξερεις εχω προβλημα και με τα ψεμματα:Λεω πολλα.Αλλα δε μου αρεσει να μου λενε.Οπως καταλαβαινεις,αυτο ειναι προβλημα.
  • astropeleki @ 21.12.2010 19:26
    α ρε Rov...διδαξες παλι!
     
    Rov εσυ που εχεις ζησει τη μερα και τη νυχτα με το κουταλι...πες,εχεις γνωρισει πιο προβληματικο ατομο απο μενα??
    (η απαντηση δε θα κρινει το μελλον των παιδιων το οποιο ειναι εγγυημενο)
  • Controller @ 21.12.2010 19:38
    Xm, για σχέση όμως δεν πας για διάρκεια αλλά και να πας ακόμη και να πεις θα τα έχω μαζι με το τάδε άτομο Χ καιρό, μπορεί να του τη βαρέσει του άλλου και να διακόψει αυτός πρώτα. Είναι τι σου βγαίνει μαζί τους, ανωμαλάρες ή όχι. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί τα λες αυτά...ούτε παράσημα είναι απο μόνα τους και κάτι να περηφανεύεσαι, ούτε και κάτι για να σε μεμφθούν...όλοι οι άνθρωποι κάποια προβλήματα θα έχουν ή θα νομίζουν ότι έχουν. Αλλοι θα σε γουστάρουν ακριβώς για πράγματα που κάποιοι θα σε σιχαίνονται/μισούν/αποφεύγουν.
    ανθρώπινο είναι. Και είμαστε τόσοι πολλοί που δεν είναι κανείς ουσιαστικά απροσάρμοστος, όλοι μπαίνουν σε μια δική τους μικρή κοινωνία.
    Και εγώ είμαι απροσάρμοστος(βεβαια άλλου ειδους απο αυτό που πρεσβεύεις εσυ).
  • astropeleki @ 21.12.2010 19:45
    controller...μικρος ηθελες να γινεις ψυχολογος?Πας να αναλυσεις εμενα...?Αυτο ουτε η Rov δε το εχει καταφερει που ειναι απο τους εξυπνοτερους ανθρωπους που εχω γνωρισει...πιασε καμμια αλλη περιπτωση εδω μεσα,πιο απλη ...μη ζαλιζεις το κεφαλακι σου...
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 19:52
    Σορυ που πετάγομαι σαν να μην πω τι...
    Οι ψυχολόγοι δεν λένε την κακια λέξη "ανωμαλάρα".....παπαπαπα!καγιεν
  • Controller @ 21.12.2010 19:56
    Μην το βλέπεις περίπλοκα το θέμα, είναι ένα απλό σχόλιο, δε σημαίνει κάτι...επειδή μιλάμε και ανταλλάσουμε απόψεις κυρίως. Ποιος ξέρει ποτέ τι θα βγεί απο μια απλή συζήτηση? Τα πάντα είναι και θέμα συγκυριών παρότι τίποτα δε γίνεται εντελώς τυχαία.Μπορεί στην ουσία η συζήτηση να μου δείξει κάτι για τον ευατό μου, ή στο μέλλον να ανάψει κάποια σπίθα στο δικό σου που κάτι να σου πει...δεν βάζω ώρια. Μπορεί και να μην βγεί τίποτα και να είναι μια συζήτηση που έγινε για να περάσει η ώρα φυσικά. Οι περισσότερες εκεί καταλήγουν.
  • astropeleki @ 21.12.2010 19:56
    λευτερα κριαρι..δε παιζει λογοκρισια εδω...οποιος θελει πετιεται!!Του παρορμητικου!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:02
    ενταξει ρε κοντρολλερ...μη παιδευεσαι αδικα,γι'αυτο στο ειπα...κριμα ειναι!
     
    Rov βγαλε φραγκα γιατι αν ο το παιδι σου περιμενει προικα...σωθηκε!!
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 20:05
    Απο το Αστρο θα προτιμήσω το Ντισκογκερλ.....Με τον Ιρβιν έχω τσακωθει λίγο περιμένω τηλ να με πάρει να μου ζητήσει συγνώμη...Επικοινωνία εχω με Καρλ εδω και χρόνια ακόμα και τ'ωρα που είναι ανάδρομος
    Cοntroller καλή επιτυχία σου εύχομαι και μακάρι να σε βρώ και σε απέναντι παράθυρο!!!
    Με προβληματίζει ο ορος Ψυχοψηλάφηση σε πολλές διαστάσεις ψυχοσύνθεσης και έκφρασης αλλά δεν είναι της ώρας....
    Συζήτηση ναι thumbs up...Με διάυγεια όμως....Μυαλου και πνεύματος βασικα!!!!
  • labtec @ 21.12.2010 20:11
    ....ιιιιεεεεπππππ....άκουσα για φράγκα...!!!..και είπα για να δω τι γινεται εδω...!!!
  • Controller @ 21.12.2010 20:14
    Δεν το έπιασα το απέναντι παράθυρο μεν, αλλά δύσκολα...τα θέματα προς συζήτηση που είμασταν διατεθειμένοι να κάνουμε πρακτικά εξαντλήθηκαν και ότι ήταν να μάθουμε σε αυτό το στάδιο το μάθαμε θα έλεγα.
     
    Πελεκυς, δεν τραβάω κάτι που δεν τραβιέται γιατι δεν πιάνω τα πράγματα απο τα μαλλιά συνήθως. Όπου πάει κάτι. Εξάλου διαδικτυακά θα σε ψυχολογούσα? Δύσκολο δεν βρίσκεις, σχεδόν κανείς δεν είναι ο ευατός του στο δίκτυο. Θα έκανα - το ελάχιστο - λάθος αξιολόγηση.
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:14
    Λαμπη παιδι μου εσυ ελειπες!!
  • Controller @ 21.12.2010 20:15
    Ξεχάστηκα και σταμάτησα να κλαίω όμως. Κάτι είναι και αυτό, δε μπορείς να πεις... :Ρ
  • labtec @ 21.12.2010 20:16
    ...εεεε...αλλοίμονο...ρε νουνά.....λειπω εγω από τετοια...????
  • labtec @ 21.12.2010 20:17
    ...Rov-sis...τάμαθες τα νεα...????
    ...από Μαρτη μεριά παμε για καριέρα 12ετίας.....το νου σου...!!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:19
    http://www.youtube.com/watch?v=0d2in0MTXHk
     
    ΑΠΟ ΜΑΡΤΗ...πιανουμε φωτια Λαμπη μου!!
  • labtec @ 21.12.2010 20:21
    ...δυστυχως Rov-sis....τζιφος ο χρησμός...!!! δε με πιάνει εμενανε τιποτις....αυτη η τοξοσεληνη ειναι ντιπ για ντιπ....δεν καταλαβαινει απο τιποτα...μονο για ταξιδια, περιπετεια, καλη ζωη και φαγητό..!!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:21
    controller...ο αλλος ειναι διπλα σου 20 χρονια και πατερας των παιδιων σου και παιζει να μην τον εχεις ψυχολογησει,να μην ειναι ο εαυτος του...και θα το καταφερνε κανεις διαδικτυακως???ε οχι!Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου!
    κουβεντουλα να γινεται,χαλαρωσε!
  • labtec @ 21.12.2010 20:22
    ...εεεε..καιρός ητανε ρε νουνά....ωραιο το ασμα...!!!!
    ....απλά εμεις ως αερηδες θα φυσαμε οπου ναναι και οτι ναναι...ξερεις παιχνιδι να γινεται...!!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:23
    στο διαδικτυο ΚΙ ΑΝ λεγονται ψεμματα...ωωωωωωωωω καλα εισαι!!Εχουμε δει καν και καν σαϊκοπαθετικ περσονες!!
  • labtec @ 21.12.2010 20:26
    ..το Ροκ Σταρ τοχουμε για το 2012-13 οταν ο χαζο Διας ειναι επανω μας...!!
    ..τωρα για προτζεκτ εχω κατι....τι λες για καμια μπιζνα στα Η.Α.Ε...??? να ανοιξουμε κανα μαγαζί με ντιλιβερι....με δανειο απο κινεζικη τραπεζα..μιλαμε για τζαμπα επιτόκιο της ταξεως του 1,5% .....!!
  • Controller @ 21.12.2010 20:28
    Χαλαρός είμαι φαίνομαι στην τσίτα?
    Αμα βρείτε τίποτα τέτοιες περσόνες πείτε μου και μένα να έχω το νού μου...αν και πιθανότατα θα καταλήξουμε να τους πιάσω κουβέντα. χαχα!!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:33
    δε τρουθ ιζ άουτ δερ...καθενας μας θα μπορουσε να ειναι περιπτωσαρα ή να αντιμετωπισει περιεργη κατασταση...κεφι να εχει κανεις...και ορεξη...
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:34
    ναι ρε καρκινακι...ειδοποιΑμε εμεις...ειδικα αθωα καρκινακια σαν κι εσενα,τα προειδοποιΑμε εγκαιρως...ετσι θα σε αφησουμε ,να πεσεις οπου κι οπου??....αλιμονο..
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 20:35
    Οι ψυχοπάθειες εννίοτε δεν παρουσιάζουν time reccurences???Πχ εγω είμαι του γιατρού αλλά παίζει να το ανακαλύψετε το 2017?
    Αstropeleki  >ψέμματα,θέατρα και οοοολα τα ποσειδώνια παίζονται αλλά συνήθως για να γίνει κάτι τέτοιο θέλει ο άλλος να έχει ένα κίνητρο...ή κάτι άλλο....
    Αυτό που λεώ,είναι ότι είναι δύσκολο με τον Ερμή να βγάλουμε άκρη....Άσε που ο Ποσειδώνας παίζει ντέφι στο δίπολο του Υδροχοου
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:38
    καλα κριαρι ...με αναδρομο Ερμη κι ολα οσα παιζονται τον φετινο Δεκεμβρη???Θεωρω τεραστια επιτυχια πως δεν εχουμε ξεκινησει τα μπινελικια ακομα εδω μεσα!!
  • Controller @ 21.12.2010 20:43
    Κοίτα όσο και να σου φανεί παράξενο, εγώ ψάχνω τρόπο να γίνω χειρότερος άνθρωπος...για την ακρίβεια, αυτό που κάποτε θεωρούσα ότι είναι χειρότερος άνθρωπος...συνειδητοποιείς, ότι κάτι αντιπροσωπεύει κάτι μόνο κατ'όνομα και επειδή ίσως το διδάχτηκες ή προσπαθεί να στο επιβάλει η νόρμα της κοινωνίας και στην ουσία είναι σημαντικό να περάσεις και απο αυτό το στάδιο, γιατί κάτι παίρνεις.
     
    Και δε λέω ότι είμαι "καλός" άνθρωπος...απλά είχα άλλες σκεψεις απο το τι ακριβώς και πως ήθελα στη ζωή μου κάποτε και στο τι παίζει τώρα...έχω ένα θέμα με το ποιος να με διδάξει βέβαια, αλλά το ερευνώ...οπότε πάντοτε μιλάω με τον οποιονδήποτε, να δω και πως βλέπουν/αντιλαμβάνονται αυτοί τα πράγματα...μου κάνει χρήσιμο, εαν επιλέξουν να μου ανοιχτούν.
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 20:43
    Είμαστε σε passive-agressive φαση μάλλον....Για την ώρα passive,comme il faut,ευγενικοί και εννίοτε πετιέται καμμία πινέζα!
    Επειδή ο ΦΕΤΙΝΟΣ Δεκέμβρης είναι πολύ διαφορετικός όμως,μάλλον και τα παρορμητικά ακόμα κρατάμε πυροσβεστήρες....Και έτσι πρέπει...ε?....
  • Controller @ 21.12.2010 20:45
    Δηλαδή κάποτε ήθελα να γίνω αυτό που έχουμε ως παιδιά στο μυαλό μας με το "ανώτερος" ανθρωπος...αλλά δεν με εκφράζει πια...είναι κάπου ένας μύθος αυτό. Δεν είμαι καν σίγουρος ότι το διατυπώνω και σωστά.
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:45
    ΓΙΑ ΛΙΓΟ ακομα κριαρι μου...απο Μαρτη θα φευγουν οι ρουκετες ολουθε και καλο θα ειναι ο αμαχος πληθυσμος-παιδια,γεροι,μαλακες-να προφυλαχθουν καταλληλα!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:48
    ΟΧΙ ΚΙ ΕΣΥ ΡΕ ROV κλαμματα...ελεος!!
    πλημμυρισαμε ρε γμτ!!
  • Controller @ 21.12.2010 20:49
    Προσπαθώ να είμαι "ανθρωπος" απλά...αμφισβητώ ότι το καταφέρνω βέβαια. Αλλά τα πρώτα 40 χρόνια είναι δύσκολα λένε και μετά άλλα 40 και μετά πεθαίνεις.
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 20:50
    ΜΑΡΤΗ????????(emoticon γουρλωμένο τρις!)θα φαρμακωθώ δεν θα το αντέξω ως τοτε,ίχνος κερατου δεν θα μου έχει μείνει απο το χτυπημα,ευκαιρία να βγεί νέο ζώδιο ο "χταποδούχος"!!!!
    Controller o ανώτερος δεν σημαίνει ότι είναι καλός και vice versa...Οι έννοιες άλλωστε καλό κακό είναι σχετικές και εναλλάσονται ανάλογα με τα κοινωνικά συμβόλαια της εκάστοτε κοινωνίας!Και πάλι όμως μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα,νομίζω...
  • labtec @ 21.12.2010 20:51
    ..τετοια να βλεπω και θα ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ...!!!!..κλαψ..κλαψ...!!!
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:52
    το θεμα με εσας τα καρκινακια ειναι πως οταν παραπονιεστε ειστε σαν μικρα παιδακια ολοι σας...δε παει να ειστε 80 χρονων....
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:53
    Λαμπη τη μερα που θα σε δω να κλαις,θα εχει παγωσει η κολαση...απλα το τελος!
    (νονα να σου πετυχει καημενε!!)
  • Controller @ 21.12.2010 20:54
    Κάτι τέτοιο πάω να πω Stardust αλλά μάλλον ο Ερμής μου σε πτώση δεν τα εκφράζει σωστά και θα σας προσβάλλω όλους πριν βρω πως θέλω να το πω...χαχαχα!!!
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 20:55
    Ναι οι ψυχοπαθειες παρουσιάζουν ups and downs εννίοτε.....Μπορεί ένας στα μάτια μας "αγγελικά"πλασμενος να είναι έτσι πχ για μια τετραετία...Μετά ένα βραδυ θα κοιμηθείς με τον Δόκτωρ Τζέκιλ και ίσως ξυπνίσεις με τον Μιστερ Χαιντ....Μιλάω πάντα όμως για άρρώστιες ε!
    Μην κλαίς έχω ξεμείνει απο Zewa
  • astropeleki @ 21.12.2010 20:57
    γμ τη θεωρια της ομαδικης ψυχολογιας!!
    ρε ολοι απο ψε αποφασισατε να πλανταξετε???γμ την εκλειψαρα τη σεληνιακη...!!
     
    να κλαινε*** οι των τελευταιων ημερων των μεταβλητων,το καταλαβαινω...εσεις γιατι???
    ***οι καρκινοι κλαινε παντα....φεγγαρι βλεπεις!
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 20:59
    Οχί εγώ στεναχωριέμαι που δεν έχω Zewa......
  • Controller @ 21.12.2010 21:03
    Το δύσκολο είναι σχετική έννοια, θα μου πεις ποια δεν είναι...Δεν με έχουν βιάσει, ληστέψει, δεν πείνασα, δεν κρύωσα πολύ και δεν στερήθηκα πολλά πράγματα. Είναι δύσκολο να το κρίνεις αυτό μόνος σου. Εξαρτάται ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης, τα καλύτερα ή τα χειρότερα?
    Σιγουρά υπάρχουν πολύ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...πολύ ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο την άλλη, όχι και τόσο.
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 21:05
    Στον 2ο σε βαράει και σένα????΄΄Αμα το αποφασίσεις να δώσεις σενάριο πες μου να σου στείλω ινφο...Μη γίνει Παπακαλιάτης το δράμα....Να έχει και διδακτικό περιεχόμενο
  • astropeleki @ 21.12.2010 21:08
    γιατι δεν ειναι ο Παπακαλιατης διδακτικος???αααα καλα εχουν γινει κατι ξεπατικοτουρες απο εκει....πππσσσσ δε σου λεω τιποτα!!!
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 21:11
    Controller>οι Monty Python τραγουδούσαν "Always look on the bright side of life"
    (στανταρ κατι δεν παει καλα με αυτή την εκλειψη.....)
  • astropeleki @ 21.12.2010 21:12
    Καλο βραδυ σε ολους.Καλα να περασετε ο,τι κι αν κανετε!
  • StaRdust80 @ 21.12.2010 21:13
    Μη στασου μυγδαλα!!!!
    Καλα να περάσεις!!!!
  • Controller @ 21.12.2010 21:17
    Ναι, έτσι λένε. Αντικαρκινικό Ιδρυμα οι Μόντυ Πάιθον...
  • Controller @ 21.12.2010 21:18
    Καλό βράδυ Πέλεκυς.

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...