παρακαλώ περιμένετε...

ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ

  • Irenestar @ 29.09.2011 03:40
    sumfwnw
  • katp @ 29.09.2011 07:54
    k egw sumfwnw
  • Magneto @ 29.09.2011 08:07
    Εγώ είμαι υδροχόος. 
    Οπότε και να βγω  μπορώ....και να ..... μπορώ με τους πρώην και πολλά πολλά άλλα, χωρίς κολλήματα και κλάματα.
  • Constantina85 @ 29.09.2011 08:25
    Ως Υδροχόος κ εγώ, θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Magneto!
  • Magneto @ 29.09.2011 08:34
    Το κακό είναι ότι εμείς μόνο μεταξύ μας καταλαβανόμαστε.
  • Magneto @ 29.09.2011 08:35
    Βέβαια εγώ είμαι και περίπτωση..... 
    έχω όλους τους δείκτες διαζυγίου και ούτε έναν γάμου.....
     
    τυχαίο?
  • manini @ 29.09.2011 08:59
    υποχρεωτικά πρέπει να υπάρχει κανόνας? όλοι οι άνθρωποι δεν μας επιρεάζουν το ίδιο...όλα μπορούν να συμβούν...και φίλος να μείνεις και να μισήσεις ...άλλωστε και εμείς αλλάζουμε στάση στα πράγματα μεγαλώνοντας...δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να συμβεί...ίσως θες να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο? σε πλησιάζει κάποιος πρώην και δεν ξέρεις αν σε βλέπει φιλικά ή όχι? καλημέεεεεεεεεεεεραααααααααααα
  • sixamenhkampia @ 29.09.2011 09:01
    simfwnw me to oti mporei na kratas epafes arkei na einai ksekathara oti exoun teleiwsei mwre ola...ta piswgirismata den einai oti kalitero...kali h anakiklwsi alla mono se xartia k plastika ..xaxxaxaxaxaxaxaaxa...otan omws exei agapisei ton allo poli ekei tote ti ginete?mporeis apla na diagrapseis???egw pantws oxi...
  • Constantina85 @ 29.09.2011 09:03
    Δε μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω στο τελευταίο σου σχόλιο, αλλά για να το λες....κάτι θα ξέρεις παραπάνω!   
    Πάντως μόνο μεταξύ μας μπορούμε να γίνουμε κατανοητοί! (σχετικά με το σχόλιο σου στις 08:34)
  • newflame @ 29.09.2011 09:08
    Εξαρτάται από το πως χώρισες και από το ποιός έδωσε τη χαριστική βολή πρώτος!! καλημέρα 
  • nohope @ 29.09.2011 09:26
    χωρίζεις, μένει εκεί το ερωτικό και με τον καιρό, βλέπεις τον άνθρωπο, είναι κάπως στη ζωή σου, ούτε σαν φίλος, ούτε σαν γκόμενος, αλλά έχει τον δικό του ρόλο, ένας άνθρωπος που έχει υπάρξει κολλητός σου, που σε έχει ζήσει και απο την καλή και από την ανάποδη, ενας άνθρωπος που αφού τον αγάπησες, θα τον αγαπάς και θα τον έχεις πάντα μέσα σου.
    καλά έχω γίνει πολύ μελό τελευταία, δεν με αντέχω!
  • moisture666 @ 29.09.2011 09:28
    to exeis kapsei re newflame!!...teleia k paula!!
     
    egw me tous prwhn mou exw sta8erh epafh k...me profula3eis.
    ...twra teleutaia ,olo k perissotero, skeftomai na  mazepsw ola ta amartwla tous kormia k na meinoume gia ena savvatokuriako sto kotero mou(pou gernei monopanta).
    to duskolo einai oti exw 3exasei ta mikra tous onomata(giati to mono pou 8umamai einai pws (na) tous 3exwrizw apo ta "megala" tous prosonta) fovamai mhn prosvallw kapoion k etsi xasw thn eukairia na ferw to kotero se katastash....even keel!!!
     
    http://www.youtube.com/watch?v=Uf7AkSdJcD4
  • Shark @ 29.09.2011 09:32
    http://www.youtube.com/watch?v=KFjF64Mcaao&feature=related
  • newflame @ 29.09.2011 09:50
    @moisture.... πρωί-πρωί χαρέμια ονειρεύεσαι ζυγέ??? :Ρ
  • moisture666 @ 29.09.2011 09:55
    http://www.youtube.com/watch?v=ZO9gju4HAyw
  • maimou80 @ 29.09.2011 10:08
    προσωπικά δεν κρατώ επαφή με πρώην καταστάσεις!
    (περσινά ξινά σταφίλια..) εδώ και 32 χρόνια το ακολουθώ ευλαβικά και όλα βαίνουν καλώς!
    με έναν μόνο θα ήθελα να είμαι φίλη, γιατί πραγματικά τον αγαπώ, αλλά πιστεύω ότι ίσως να είναι καλύτερα που δεν μιλάμε γιατί "φίλοι-φίλοι" αλλά δεν θα μπορούσα να ακούω για τις γκόμενες του.. ίσως όμως και να μπορούσα.. ίσως και όχι! αχ, δεν ξέρω..
    τέλος πάντων, είναι ο μοναδικός που θα ήθελα να είναι στην ζωή μου γιατί είναι πολύ καλός σαν άνθρωπος (σαν γκόμενος.. το κέρατο πάει σύννεφο) άρε τρελο ζυγέ.. ανέβασες τον πύχη πολύ ψηλά (στα κριτήρια μου για ανθρώπους που θέλω να κάνω παρέα)!
     
  • aegli @ 29.09.2011 10:47
    Σιγά να μην κρατησω  και επαφή . όλοι τους  δίδυμοι = κομπλεξικοί , μισογύνηδες και μαμακηδες. Και μετά σου λέει ότι οι Ζυγοί για τους Διδύμουσ είναι η τέλεια σχέση . Για ρώτα και τουσ Ζυγούς ????............
  • Elina_gr @ 29.09.2011 11:15
    νομιζω απο προσωπικη εμπειρια οτι χρειαζεται ενα μεγαλο χρονικο διαστημα για να μπορουν αυτοι οι 2 ανθρωποι να κανουν "απλα" παρεα! ειναι εφικτο αλλα δεν γινεται στα καπακια...
  • newflame @ 29.09.2011 11:18
    @ VI1980 & Elina... δεν ξέρω εάν φταίει η φωτιά ή η Τοξοσελήνη, αλλά συμφωνώ και επαυξάνω!
  • GwgwOuf @ 29.09.2011 11:32
    κι εγω συμφωνω με τα κοριτσια της φωτιας! B-) οταν εχεις μοιραστει τοσα πραγματα με εναν ανθρωπο και εχεις επενδύσει σε αυτον (τον χρονο σου, συναισθηματα κλπ) δεν γινεται παρα να ειναι κομματι σου! δηλαδη τι? μεχρι χθες σ'αγαπουσα για αυτο που ήσουν, αλλα σημερα επειδη αλλαξαμε την ταμπελιτσα παυω να σε νοιαζομαι??? οχι χρυσο μου!! αυτα με το οτι απαγορευονται επαφες με τους πρωην ειναι ανασφαλειες των νυν για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο -οι ζηλιαρηδες!! αντε πια!!! ουφ!!! καλημερεεεεες!!!!
  • newflame @ 29.09.2011 11:58
    πιστεύω πως ο/η καθένας το βλέπει αναλόγως με τα προσωπικά του βιώματα και την "ηλικία" του  
  • zoe19 @ 29.09.2011 12:29
    Εεεε... εγώ να ακουστώ εντελώς σκορπιός;;;!
     
    Με συντρόφους σε μακροχρόνιες ερωτικές σχέσεις, με μεταμορφωτικό βάθος συναισθήματος, που τα κάνατε όλα και ήσασταν τα πάντα ο ένας για τον άλλο, νομίζω πως το ερωτικό κομμάτι ΠΟΤΕ δεν σταματά να υπάρχει. Πάντα υπάρχει κάτι στα μάτια του άλλου, στον αέρα... [τα ποτέ/πάντα, τα πιστεύω]
    Αρα, δύο τα τινά:
    Αν στην ύστατη στιγμή τα πράγματα ξέφυγαν εκτός κάθε ελέγχου, η ουσία της σχέσης έχει χάσει κάθε νόημα, η πίκρα έχει διαποτίσει τα πάντα, σα λεκές που δε βγαίνει ούτε με χλωρίνη, άρα πολύ δύσκολο να κρατήσεις επαφή. Μόνο ο χρόνος και η απουσία εγωισμού μπορούν να επιτρέψουν να υπάρξει κάτι το "στοιχειώδες" [αυτή είναι η διάσημη εκδίκηση του Σκορπιού, άραγε??].
    Αν χωρίσατε πολιτισμένα, η σχέση μπορεί να γίνει φιλική, με αγάπη, σεβασμό και με μέτρο, αλλά ο ερωτισμός θα υπάρχει [γι'αυτό δεν αμφιβάλλω καθόλου!], οπότε θέλει πολύ προσοχή το θέμα.
     
    Με συντρόφους σε σύντομες ερωτικές σχέσεις, νομίζω πως υπάρχει η δυνατότητα για μία δυνατή φιλία. "Δεν μας έκατσε το ένα, μπορεί να μας κάτσει το άλλο, αφού πια γνωριζόμαστε τόσο καλά μεταξύ μας". Με την προύπόθεση ότι και οι δύο έχουν προχωρήσει.
     
    Όλα αυτά προϋποθέτουν χρόνο, προσπάθεια και μυαλό, αλλά και να το επιτρέπουν οι συνθήκες και των 3ων, 4ων, 5ων ατόμων που συν-εμπλέκονται. Το "μαχαίρι", πάντως, επιβάλλεται ως προσωρινή λύση για να καταλαγιάσουν τα πνεύματα.
     
    Και φυσικά, οι παραπάνω "κανόνες" δεν ισχύουν, καθώς ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει τι και από ποιον!!
  • marakiv @ 29.09.2011 12:30
    k ego pistevo pos otan exeis niosei pragmata gia enan anthropo den ksexniountai apo ti mia stigmi stin alli k safos sinexizeis na ton noiazesai..paizei megalo rolo to eidos tis sxesis , i orimotita k ton 2 k o tropos p xorizeis..eimai iper stinepafi me tous proin an k efoson exoun katalavei kai oi 2 ti simvainei metaksi tous..apla merikes fores otan kati einai prosfato k entono dn einai einai toso efkolo!kalimera astrofilarakia mou!
  • newflame @ 29.09.2011 12:46
    @zoe καλημέρα  
    Είσαι και φαίνεσαι ...σκορπιός!  
    Συμμερίζομαι τις θέσεις σου, με μια και μόνη διαφοροποίηση. Το ερωτικό κομμάτι σαφώς και μπορεί να χαθεί...ειδικά μεταξύ πρώην! εδώ χάνεται μεταξύ συντρόφων, πόσο μάλλον όταν έχεις προχωρήσει τη ζωή σου και έχεις πάει παρακάτω...!!!
  • Shark @ 29.09.2011 12:51
    Τελικα τα νερα ειμαστε αλλα φρουτα
  • newflame @ 29.09.2011 12:57
    @Shark... αν σας κολακεύει να το πιστεύετε...γιατί όχι?
  • Shark @ 29.09.2011 13:10
    Γατι...τον νου σου...στα απυθμενα βαθη που λειτουργουμε εμεις εσεις δεν θα τα δειτε ποτε...:ρρρρ
  • newflame @ 29.09.2011 13:12
    τελικά είναι θέμα ...στοχοθεσίας!!!! ...για τα γατιά προέχει να κρατάς το κεφάλι...έξω από το νερό! :ρρ  
  • manini @ 29.09.2011 13:14
    σιγά ρε daddy, χαλάρωσε...μάζεψε λίγο...χοοχοχο έχει και κάτι ψαράκια του γλυκού νερού...χοχοοοχοχοχοοχ
  • zoe19 @ 29.09.2011 13:14
    Εσύ, κρυφο-Υδροχόε Shark, μη μιλάς καθόλου, νομίζεις δεν σ έχουμε καταλάβει, ε?-! :ο]
     
    Γειά σου Newflame!
    Ξέρεις τι θέλω να σε ρωτήσω;... Δεν σου έχει "βγει" ποτέ ερωτισμός [και δεν εννοώ απαραίτητα να τον πάρεις να τον πετάξεις στο κρεβάτι] με ένα πρώην, ακόμα κι όταν έχετε και οι δύο πάει παρακάτω; Δηλαδή, π.χ. να πάτε για μπύρα μια μέρα και να παίζει έντονη εγκεφαλική επικοινωνία που να προκαλεί ερωτική διάθεση-παιχνίδι, χωρίς σοβαρές προεκτάσεις.
    Εμένα μου κάνει φυσιολογική αυτή η αντίδραση, μετά απ' όλες τις κοινές εμπειρίες... όχι? Χωρίς να σημαίνει ότι είσαι κολλημένος στο παρελθόν.
  • Elina_gr @ 29.09.2011 13:15
    τα απυθμενα βαθη ειναι σκοτεινα και υποχθονια... :/ δεν ειναι αναγκη να βουτηξουμε μεσα στην λιμνη για να πιασουμε ψαρακια νια νια νια νια νιααααααα χαχαχαχ
  • zoe19 @ 29.09.2011 13:19
    Καλά, δεν ξέρω κιόλας, μεγαλώνοντας έχω αρχίσει να αλλάζω τα "πιστεύω" μου.
    Νομίζω, τελικά, ότι πραγματική φιλία μεταξύ ανδών και γυναικών, δεν υπάρχει, ίσως είναι όλα θέμα εξέλιξης [ή ίσως το βιολογικό μου ρολόι έχει αρχίσει να βαράει καμπάνες!!]
  • Shark @ 29.09.2011 13:20
    Ελα ρε μανινακι τι εγινε?? Καλα??Εσυ σαν Παρθενος...τι να πας...οσο ειναι η ζωη σου ειναι ενα σαββατοβραδο δικο μας :ρρρρρρρ
  • newflame @ 29.09.2011 13:21
    @ Zoe...όταν είσαι "αλλού" και νιώθεις καλά καλά εκεί που είσαι...ΔΕΝ...."παίζει" !!!! μπορεί να υπάρχει κάποια οικειότητα παραπάνω και ενδιαφέρον, ...αλλά μέχρι εκεί! 
  • Shark @ 29.09.2011 13:21
    zoe19 Για πες τι εχεις καταλαβει γιατι εγω ακομα το ψαχνω.....
  • hesg @ 29.09.2011 13:24
    Είχα διαβάσει καπου αυτο το αρθρο φιλοι με τον πρω κτλ με βαση οικου.
     
    σασ το δινω.
     
    Ήλιος στον 1ο οίκο: Μπλέκετε σε καβγάδες με το σύντροφό σας συχνά, ακόμη κι όταν η σχέση σας είναι στα καλύτερά της, φανταστείτε λοιπόν τι συμβαίνει, όταν τελειώνει! Η διπλωματία δεν είναι το δυνατό σας σημείο και η λέξη «συγνώμη» δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό σας. Όταν μια ιστορία τελειώνει, κατηγορείτε τον «πρώην» σας ως αποκλειστικό υπαίτιο για τα λάθη που οδήγησαν στην καταστροφή. Τι έπεται συνήθως; Σβήσιμο του αριθμού τηλεφώνου του από το κινητό σας, καταστροφή των δώρων που σας έχει κάνει, καύση στην πυρά των φωτογραφιών σας. Κάθε άλλο παρά φίλοι δηλαδή!
    Ήλιος στον 2ο οίκο: Είστε ο τύπος που ούτε αρχίζει ούτε τελειώνει μια σχέση με απερισκεψία. Για να την κρατήσετε, μάλιστα, ζωντανή, φτάνετε σε σημείο να κάνετε και θυσίες και να παίρνετε σκληρά μαθήματα. Κι αν, παρόλα αυτά, η σχέση ναυαγήσει, για σας είναι σα να έχει πέσει ένα σπίτι που έχει φτιαχτεί με πολύ κόπο! Σας έρχεται σαν κεραμίδα στο κεφάλι! Μια τέτοια απογοήτευση αποκλείει την πιθανότητα της φιλίας. Είστε ξεκάθαρες, δεν εκδικείστε, δεν βγάζετε κακία. Αλλά όταν τελειώσει, έχει τελειώσει.
    Ήλιος στον 3ο οίκο: Κάθε φορά που οι φίλες σας σας αφηγούνται ιστορίες για τους «πρώην» τους, κάποιες με δάκρυα στα μάτια, άλλες με λόγια λατρείας αλλά πικρίας, εσείς τις ακούτε έκπληκτες και αναρωτιέστε αν είστε από άλλο πλανήτη. Η φιλοσοφία σας είναι διαφορετική: αν η αγάπη τελειώσει, γιατί να καταστρέφετε τα θετικά στοιχεία της σχέσης σας; Γιατί να απαρνηθείτε το διάλογο, τη συνενοχή, τη συμπάθεια; Έτσι, αν ο πρώην σύντροφός σας βρει ένα νέο ταίρι, είστε έτοιμες να γίνετε ακόμη και φίλοι με αυτό το πρόσωπο. Με την ελπίδα να μη ζηλεύει, φυσικά!
    Ήλιος στον 4ο οίκο: Είστε ερωτευμένες με κάποιον; Τον φαντάζεστε αμέσως ως τον πιστό σας σύζυγο, το μελλοντικό πατέρα των παιδιών σας! Προφανώς, αν η σχέση σας λήξει, η ευαισθησία σας, καταρχήν, σας απαγορεύει κάθε σχέση με αυτόν που γκρέμισε κάθε ρομαντικό σας όνειρο. Με τον καιρό, τα πράγματα αλλάζουν, τουλάχιστον ως προς την άποψή σας για τον?ένοχο. Είστε νοσταλγικοί, οπότε, μόλις κλείσουν οι πληγές της καρδιάς και της περηφάνιας σας, το βλέπετε διαφορετικά το πράγμα. Ωστόσο, δεν μπορείτε να γίνετε φίλοι, αφού πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να?ξανακυλήσετε.
    Ήλιος στον 5ο οίκο: Κανείς δεν σας απαγορεύει να είστε φίλοι με τον πρώην σας, ακόμα κι αν αυτός είναι που σας χώρισε. Να είστε εχθρικοί απέναντί του δεν είναι το στυλ σας. Είναι σα να ομολογείτε ότι υποφέρετε, ότι χωρίς την παρουσία του η ζωή σας δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Ίσως να είναι σωστό αυτό που νιώθετε, αλλά η περηφάνια σας σας εμποδίζει να το δείξετε. Μπορεί λοιπόν να προκύψει μια όμορφη φιλία. Ίσως όχι και τόσο πλατωνική, εξαιτίας του παθιασμένου χαρακτήρα σας. Αν ο «πρώην» δεχθεί, γιατί να αρνηθείτε μια ερωτική «επανασύνδεση» στη χάση και στη φέξη.
    Ήλιος στον 6ο οίκο: Αν και είστε πιο παραδοσιακές, ωστόσο για σας η φιλία είναι φιλία και ο έρωτας, έρωτας. Όσες λένε ότι πρέπει να διατηρούνται καλές σχέσεις δεν σας πείθουν. Σκέφτεστε, είτε ότι δεν υπήρξαν πραγματικά ερωτευμένες, είτε ότι δεν?σας τα λένε καλά, και πίσω από τη φιλία σιγοκαίει ακόμη η επιθυμία να κατακτήσουν ξανά τον άνδρα που κατά βάθος δεν έχουν ξεπεράσει. Εσείς, όμως, είστε σαφείς: δεν μπορείτε να είστε απλώς φίλοι με κάποιον για τον οποίο μέχρι χθες δίνατε ψυχή και σώμα.
    Ήλιος στον 7ο οίκο: Μπερδεμένη κατάσταση με σας. Από τη μια, σε μια ιστορία αγάπης επενδύετε τόσο πολύ ου ο χωρισμός γίνεται με τρόπο δραστικό και κόβετε κάθε επαφή με τον «πρώην» σας. Από την άλλη, είστε αλτρουίστριες και γενναιόδωρες από τη φύση σας, και αν το πρώην ταίρι σας εκφράζει την επιθυμία του να παραμείνετε φίλοι, δύσκολα θα απαντήσετε αρνητικά. Αν, ωστόσο, η ιστορία σας τελειώσει εξαιτίας σας, σίγουρα δεν γυρνάτε πίσω?
    Ήλιος στον 8ο οίκο: Φίλοι; Εξαρτάται. Σας εγκατέλειψε; Τότε όλα τελειώνουν, αρκεί να μην περνάτε τις μέρες σας από δω και στο εξής τρυπώντας μια κούκλα βουντού με τα χαρακτηριστικά του! Αν, πάλι, τον έχετε αφήσει εσείς, μάλλον θα σας κουράσει. Βλέπετε, τον μαγέψατε με τη γοητεία σας, με τον εντυπωσιακό αισθησιασμό σας, και τώρα πρέπει να ζήσει χωρίς εσάς?Όπως και να΄χει, αν θέλει να συνεχίσει να σας κυνηγάει, δεν σας ενοχλεί. Αλλά, στην ουσία, αμφιβάλλετε ότι αυτός που γνωρίσατε και αγαπήσατε θα μπορούσε ποτέ να γίνει φίλος σας.
    Ήλιος στον 9ο οίκο: «Όποιος βρίσκει ένα φίλο, βρίσκει ένα θησαυρό». Έτσι λέει μια παροιμία, στην οποία εσείς πιστεύετε ακράδαντα. Κι όταν θεωρείτε ότι βρήκατε θησαυρό, νομίζετε πως είναι ανόητο να υπάρξουν προβλήματα, ακόμα κι αν η φιλία έχει γεννηθεί από έναν έρωτα που έπαψε να υφίσταται. Πού είναι το κακό; Θα είναι μια ιδιαίτερη σχέση, στενή όσο λίγες. Όλα καλά, λοιπόν; Αν ο τωρινός σύντροφός σας δεν είναι κτητικός, ναι. Διαφορετικά, μπροστά στο συναίσθημα που σας ενώνει με τον πρώην σας, υπάρχει ο κίνδυνος να βγει?καπνός από τα αφτιά του, εξαιτίας της ζήλιας!
    Ήλιος στον 10ο οίκο: Το να μιλούσαμε για την πιθανότητα να κρατήσετε φιλική σχέση με τον πρώην σας θα ήταν υπερβολή. Στα όρια διατηρείτε μαζί του μια χλιαρή, τυπική σχέση. Στην πραγματικότητα, αν μπορούσατε, θα κάνατε τα πάντα για να μην τον ξαναδείτε. Με μία εξαίρεση: αν σας άφησε αυτός, θα δοκιμάσετε ένα τέλειο κόλπο για να τον συναντήσετε και να του παρουσιάσετε ?φιλικά εννοείται- το νέο σας ταίρι. Είναι ένας τρόπος για να τον κάνετε να καταλάβει, ότι δεν είχατε ποτέ ανάγκη τον ώμο του για να κλαίτε. Μια?κρύα εκδίκηση, με πολιτισμένη και θερμή συμπεριφορά. Σατανικό!
    Ήλιος στον 11ο οίκο: Η φιλία και ο έρωτας για σας είναι οι δύο όψεις του νομίσματος της αφοσίωσης που σας συνδέει με το σύντροφό σας. Δεν είναι τυχαίο που οι έρωτές σας γεννιούνται από φιλίες. Γιατί λοιπόν το αντίθετο να είναι αδύνατο; Δεν έχετε κανένα πρόβλημα να διατηρήσετε μια ειλικρινή και θερμή σχέση με τον πρώην σας. Συνεχίζετε να τον ποθείτε πολύ, σας αρέσει η παρέα του, και, αν είναι ανοιχτόμυαλος όπως εσείς, ίσως να μπορέσετε να του αφηγηθείτε τις νέες ερωτικές σας περιπέτειες και να τον πείσετε να σας αφηγηθεί τις δικές του. Χωρίς ζήλια, κατηγορίες ή θρήνους.
    Ήλιος στον 12ο οίκο: Μια έξοδος με τον πρώην; Δεν λέτε όχι. Καμαρώνετε, έχετε καλή διάθεση και γελάτε όλη την ώρα. Μετά σας χαιρετά, και μόλις γυρίσει την πλάτη του, πλαντάζετε στο κλάμα. Ναι, όλα ήταν μια αυταπάτη! Η φιλία με κάποιον που ήταν σύντροφός σας, είναι μόνο μια αφορμή για να συνεχίσετε να τον συναντάτε και να σας θυμίζει αυτό που χάσατε. Σε όλο αυτό υπάρχει κάτι το μαζοχιστικό, είναι σαν μια πληγή, από την οποία θα ελευθερωθείτε όταν εμφανιστεί ένας νέος έρωτας.
  • Shark @ 29.09.2011 13:26
    Ήλιος στον 1ο οίκο
  • hesg @ 29.09.2011 13:28
    και εμενα..
  • newflame @ 29.09.2011 13:31
    @hesg.... Καλώς τη Σκορπίνα...  μου ήρθε κάπως ξαφνικό το " σεντόνι" ....μέχρι που εστίασα στον Ήλιο στον 11ο !!!
    εξηγεί πολλά.... αλλά απέχει έτη φωτός από ένα και μοναδικό πράγμα!!! - για το οποίο νομίζω ότι ήδη έχω δώσει το προσωπικό στίγμα μου
  • hesg @ 29.09.2011 13:35
    @:newflame
    Είσαι καλά?
     
    Ίσως σε κάποια πράγματα να πέσει μέσα αυτο με τους οίκους αλλα νομίζω πως υπάρχουν και αλλα πράγματα απο πίσω.
    =/
  • hesg @ 29.09.2011 13:40
    Vl1980 Καλά είμαι τοξοτίνα , εσύ?

     
    Γιατι σε μπέρδεψε??
  • Elina_gr @ 29.09.2011 13:40
    πως βρισκεις σε ποιον οικο ειναι ο ηλιος σου???? μπουχουυυυυ
  • hesg @ 29.09.2011 13:42
    http://www.myhoroscope.gr/trsoc.php 
    Να μπες εδω και κανε και θα σου βγαζει την θεση οικου =]
  • newflame @ 29.09.2011 13:43
    @ hesg... είπα να ακολουθήσω την αστρολογική... συμβουλή της ημέρας :ρρρ αλοίμονο...εάν είμασταν ΜΟΝΟ αυτό ή ΜΟΝΟ εκείνο!! ευτυχώς... υπάρχουν πολλές πτυχές σε κάθε χαρακτήρα
  • Shark @ 29.09.2011 13:44
    Ελινα...φαινεται και στον χαρτη σου εδω μεσα
  • hesg @ 29.09.2011 13:46
    @newflame  Δεν την είδα αλλα οκ :ρρ γενικά καλά είσαι και εσυ?
    Ναι φυσικά. Αλλα σε κάποια πράγμα πιστεύω πως όντως αξίζει να μην του μιλάμε του πρωήν!
     
  • hesg @ 29.09.2011 13:47
    Της εδωσα το myhoroscope για να δει πιο ευκολα τους οικους κτλ
     
  • newflame @ 29.09.2011 13:51
    Μια χαρά Σκορπίνα μου  
    Ή του μιλάς ή δε του μιλάς καθόλου του πρώην. Εξαρτάται από τους λόγους για τους οποίους έγινε από νυν...πρώην!!!! τι θες να πεις με το "σε κάποια πράγματα δεν αξίζει"?
  • Elina_gr @ 29.09.2011 13:52
    Shark  hesg δεν ξερω να διαβασω τον χαρτη μου
     




    Ακμή Οίκου
    Ζώδιο / Μοίρες
     
     

    Ωροσκόπος (Asc)
    Ζυγός 16° 56' 37"
     
     

    Οίκος 16
    Σκορπιός 14° 33' 51"
     
     

    Οίκος 17
    Τοξότης 15° 43' 28"
     
     

    Οίκος 18
    Αιγόκερως 19° 15' 14"
     
     

    Οίκος 19
    Υδροχόος 22° 14' 53"
     
     

    Οίκος 20
    Ιχθύς 21° 51' 36"
     
     

    Οίκος 21
    Κριός 16° 56' 37"
     
     

    Οίκος 22
    Ταύρος 14° 33' 51"
     
     

    Οίκος 23
    Δίδυμοι 15° 43' 28"
     
     

    Μεσουράνημα (MC)
    Καρκίνος 19° 15' 14"
     
     

    Οίκος 25
    Λέων 22° 14' 53"
     
     

    Οίκος 26
    Παρθένος 21° 51' 36
  • maimou80 @ 29.09.2011 13:52
    ήλιος στον 2ο.. μέσα, νταν καρα ντάν!
    μπράβο hesg !!!!
    υγ. μην πειράζεται τον σάρκ γιατί είναι φίλος μου κι έχω μαύρη ζώνη στην μεγάλη της φάλαινας σχολή!
    υγ2. τελικά ρε σάρκ όλοι μας ζηλεύουν.. αυτό έχω καταλάβει! κι αυτό επειδή εκεί που νομίζουν ότι μας "έχουν" και πιστεύουν ότι ξέρουν πως σκεφτόμαστε.. εκεί είναι που έχουν χάσει το παιχνίδι και εμείς ταξιδεύουμε για μέχικο! χαχ.. 
    υγ3. συμφωνώ με όσους είπαν πως δεν υπάρχει κάτι στάνταρ και ότι "παίζεται" ανάλλογα τον άνθρωπο και την σχέση που είχαν.. όμως σίγουρα είναι προτιμότερο, αυτός/αυτή που έχεις σχέση να έχει ξεμπερδέψει με το παρελθόν του/της. (να το δούμε λίγο κι από την άλλη μεριά..)
    ώρα καλή!
  • Shark @ 29.09.2011 13:54
    Το χοροσκοπ ειναι κλειστο για αναβαθμιση και δεν επιτρεπει εγραφες προς το παρον για να τσεκαρει τον χαρτη της εκει...
     
    Ελινα..πατα το κουτακι με την υδρογειο κατω δεξια τσεκαρε
  • hesg @ 29.09.2011 13:54
    Αν το θέμα του χωρισμού πιστεύω "αν ήταν" η απιστία θα τον είχα σκοτώσει.
    Γιατι πιστεύω πως απο την στιγμή που είσαι με κάποιον άνθρωπο και κοιτάς αλλου...εε...
    Κοίτα , μπορεί κάποιες αλλες να μην της νοιάζει...και να λενε οτι εγινε εγινε εγω θα του μιλαω... αλλα δεν ξερω ρε συ θα ηταν μεγαλη πουστια να το εκανε αυτο το πραγμα καποιος. θα του ειχα ανοιξει το κεφαλι.
    Τωρα αν ηταν με ηρεμο τροπο που δεν ταιριαζαν χαρακτηρες εκει του λες ενα γεια.
    αλλα δεν ξερω..
     
  • Elina_gr @ 29.09.2011 13:55
    ωχ πωσ βγηκε ετσι?? εγω ενα copy paste εκανα! σορυ παιδια...εχουμε ξεφυγει λιγο βεβαια απο το θεμα
  • Shark @ 29.09.2011 13:55
    Μαιμου....με ωροσκοπο Υδροχοο το'χω ετσι απλα
  • nohope @ 29.09.2011 14:00
    φουλ καραμπάμ οίκος στον 11ο, το είπα και πουρνο πουρνό!
    καλά πολύ ταυτίζομαι με τις λιονταρίνες σήμερα!
    ο υδροχόος μέσα μου κάτι βρίσκει σε σας τους απέναντι, κάτι ζεστό και οικείο...
  • newflame @ 29.09.2011 14:00
    @ Elina... επειδή έχουμε και τον ίδιο ωροσκόπο...δες: Ήλιος στον 11ο
  • newflame @ 29.09.2011 14:05
    @nohope... έτσι νιώθει (!!!) ο Υδροχόος για τα λιοντάρια??? νομίζω...ότι ώρες-ώρες παραείναι "εγκεφαλικό "  τούτο το ζώδιο ! :ρρ  
  • L.S. @ 29.09.2011 14:17
    Εγώ με πρώην μου δεν ξέρω τι πάει να πει πολιτισμός! 
    Οκ..Να περνάει καλά,να είναι καλά αλλά σιγά μην πιούμε και καφεδάκι και μου πει και για τις κατακτήσεις του...Θα του έρθει από πουθενά κανένα τασάκι..!! (Και όλα αυτά ΑΝ ΠΟΤΕ μιλήσω με πρώην μου)..Κατά τ'άλλα έχω Ήλιο στον 11ο...!!!
  • nohope @ 29.09.2011 14:21
    γιατί όχι? και με τον αιγόκερω παίζει ένα θέμα με σας δεν λέω...
    τα τραβάω και με τραβάνε. don't know why...
  • newflame @ 29.09.2011 14:26
    @ nohope...    
  • leonina @ 29.09.2011 14:29
    μωρέ να δεις πώς τον αποκόβεις από την ζωή σου άμα στη σπάσει τόσο που φτάσεις να τον διαγράψεις μέχρι κι απ'το μέσσεντζερ!!!
    Άκου επαφές με τους πρώην!!
    Τις καινούριες διαφημίσεις της Neoset τις έχετε δεί???
    Ε λοιπόν,αφού οι Έλληνες δεν είμαστε έτσι,γιατί να είναι έτσι το σπίτι μας???
  • Shark @ 29.09.2011 14:32
    Τον διαγραψεις καποιον απο το μεσσεντζερ το θεωρω το υστατο...το χειροτερο κακο που μπορεις να κανεις σε πρωιν....
     
     
    ελεος
  • Elina_gr @ 29.09.2011 14:33
    newflame ευχαριστω! αρα εμεις στον 11 βαζουμε πολυ την φιλια μεσα στον ερωτα... εχει πεσει πολυ μεσα...
  • nohope @ 29.09.2011 14:36
    shark xaxaxaxaxaxaaxaxaxa
    leonina εσύ σε ποιο οίκο έχεις τον ήλιο? θέλω να δω αν πέφτει μέσα το άρθρο.
     
     
     
  • leonina @ 29.09.2011 14:39
    ενώ το να σου πεί κάποιος ότι σε αγαπάει και να σε κλάσει μετά από 20 μέρες είναι εξαιρετικά ώριμη κίνηση αγαπητέ Shark...
    Άσε να μην αρχίσω να κράζω
    Πρώην = Φωτιά και τσεκούρι
    Στην καλή περίπτωση,αν δεν υπαρχουν απωθημένα,συναισθήματα κλπ μπορείς να λες 2 πολιτισμένες κουβέντες κι ένα φιλικό ''γεια'' αν πετύχεις τον άλλο σε κοινή παρέα,αλλά ως εκεί.
    Εκτός αν μας πείραξε τόσο τα νεύρα η Ευρωπαική Ένωση που γίναμε μουρόχαβλοι και συγχωρούμε όποιον μας πλήγωσε ή έπαιξε με τη νοημοσύνη μας
    Μπα
    Δε νομίζω
    Μήπως να κάνουμε και φιλικές αγκαλίτσες???
  • leonina @ 29.09.2011 14:40
    κάτσε να δω τον χάρτη μου
    ειμαι κι εγώ πολύ περίεργη
  • Shark @ 29.09.2011 14:41
    nohope  Μα ουτε ενα comment?? Eνα like?? Tι θα πουν οι mutual
  • nohope @ 29.09.2011 14:42
    στον 8ο ?
     
  • maimou80 @ 29.09.2011 14:42
    εεεε οι mutual.. εντάξει!
    χα χα χα χα χα!!!!
  • leonina @ 29.09.2011 14:43
    α να'μαστε
    ήλιος στον πρώτο οίκο
    ηγετική προσωπικότητα
    κλπ
    μάιστα,μάιστα
  • nohope @ 29.09.2011 14:44
    χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!!!!!!!!
    άλλαξες και το relatonship status???????????
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    κλεψανε τη συλλογή μου barilllllllllllllaaaaaaaaaaaaaa
  • leonina @ 29.09.2011 14:44
    οι mutual..τον θεωρούν γκασμά!!!
    Αλλά λόγω ουδετερότητας,απλά κόψανε τα πολλά πολλά μαζί του...
  • L.S. @ 29.09.2011 14:45
    Mα του έκανε τέτοια POSTIA...;;;  
     
    Ψαρίνο κεντάς σήμερα..!!! 
  • leonina @ 29.09.2011 14:46
    δεν μπορούσε να πέσει πιο μέσα το άρθρο
    έχω μείνει
    πάω να φάω
    πείνασα από την συγκίνηση
    άκου τι θα πουν οι mutual
    εγώ να δεις τι θα του πώ
    άστο καλύτερα
  • nohope @ 29.09.2011 14:48
    leonina=θεά!
  • agkou @ 29.09.2011 14:59
    ήλιος στον 10ο και είμαι
    πολύ σατανικιά να 'ούμε
  • sgouromallousa @ 29.09.2011 15:03
    Εγω ειμαι με Ηλιο στον Τριτο οικο.
    Καμμια σχεση.
    Το φιλικο δεν μου βγαινει σε ατομα που ενιωσα πραγματα.
    Και νομιζω οτι δεν βγαινει σε κανεναν.
    Ποσο χαλαρος να εισαι με καποιον που εκανες ονειρα και σχεδια.Ενιωσες ολα τα συναισθηματα του κοσμου να σε κατακυριευουν και εκανες τα παντα για να τον εχεις δικο σου?
    Λυπαμαι αλλα η αστρολογια εδω εχει πεσει πολυ εξω.
  • Elina_gr @ 29.09.2011 15:27
    γινεται...τωρα βεβαια δεν ξερω με χρονια με καιρους...τι θα γινει αλλα γενικα τα πισωγυρισματα σε αφηνουν πισωωωωωωωωωω
  • newflame @ 29.09.2011 15:39
    αν κρίνω απ'τις δηλώσεις των λιονταριών... το πολύ 1 λιονταρίνα ΠΡΩΗΝ αντέχει κανείς!!! Στη 2η δεν τον βλέπω να την βγάζει καθαρή!!
  • sweetoctober @ 29.09.2011 15:44
    Αν ο έρωτας έχει περάσει και έχουν μείνει μόνο στοιχεία αγάπης και
    εκτίμησης για έναν άνθρωπο γιατί να μη μπορείς να μείνεις φίλος μαζί
    του; Όλα είναι θέμα συναισθηματικής ωριμότητας κατεπέκταση, θέμα
    εμπειριών και ηλικίας. Όλοι κουβαλάμε τα μπαγκάζια μας, αλλά γι΄αυτό που
    είμαστε τώρα ευθύνεται το παρελθόν μας οπότε νομίζω ότι οφείλουμε να το
    σεβόμαστε και να το αγαπάμε, όπως οφείλει να το κάνει και ο/η κάθε νυν.


    Στην πράξη βέβαια έχω δει ότι σχεδόν πάντα επικρατούν τελικά οι
    εμπάθειες και οι εγωισμοί και από τη μεριά των πρώην και από τη μεριά
    των νυν. Και χαλάνε τη ζαχαρένια τους μόνοι τους... Ας πρόσεχαν.
     
    ΠιΕς Αν υπάρχουν ακόμα ερωτικά συναισθήματα απέναντι στον πρώην
    καλύτερα είναι να μην υπάρχει επαφη, ένας από τους δύο αργά ή γρήγορα θα
    πληγωθεί, ξανά...
  • fate @ 29.09.2011 22:21
    pw pw pou na ksera oti tha ksekinousa olo auto!xaxa!euxaristw gia ta sxolia paidia den to lew gia mena gia enan tipo tauro pou psilovgainoume kai prospathw na katalavw se ti fasi einai gia na min kataliksw na eimai ''sti mesi'' kati!exw tin entipwsi oti oi tauroi gia na xwrisoun kai na ksekollisoun pernane aiwwwwwwwwwnes!!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...