παρακαλώ περιμένετε...

Δεν παλεύεται με μάνα Κριό

  • reye @ 25.07.2013 01:31
    σ αυτές τις ηλικίες, όλες έχουμε θέματα με τις μαμάδες μας.... δεν ξέρω αν η μαμά σου είναι κριος, εσύ όμως είσαι καβουρίνα σίγουρα...
    επειδή κάποια στιγμή θα δεις πόσο υπερβολική είσαι, καλύτερα κρύβε λόγια...
     
  • Shark @ 25.07.2013 01:31
    Φτου φτου...μακρια απο μας...
  • kavurina09 @ 25.07.2013 01:59
    reye
    Χμμ... τότε κι ως καβουρινα το έχω φιλοσοφησει/σκεφτεί αρκετα το θέμα..
    και για να φτάσω στο σημειο να το πω σημαίνει πως το "τραβαω" χρόνια αυτο το λούκι
     
    BloumBloum
    αψογα την συνέχισες τη λιστα
    θέλω να γνωρίσω αυτον τον συγκεκριμένο ψυχολόγο (χαχα)
     
  • AriesLeo @ 25.07.2013 02:15
    μάλλον είναι η...ελληνίδα μάνα κ όχι απαραίτητα η Κριός μάνα... (όχι για να δικαιολογήσω το σπίτι μου δλδ)... αλλά εγώ με μάνα Ζυγό περνάω τα ίδια... απλά ΠΡΕΠΕΙ να ξέρουν τι κάνεις πώς το κάνεις γιατί το κάνεις... "έτσι μωρέ, κουβέντα να γίνεται"...
     
    υγ: αυτό με τα τούρκικα σήριαλ τελείως lame... περισσότερη παρέα πλέον με το Σουλεϊμάν παρά με τις φίλες...
  • Gemini86 @ 25.07.2013 02:16
    Ο ιδιος αξονας ειναι μικρη(1-7).
  • AriesLeo @ 25.07.2013 02:28
    μεγάλε, κ πάλι δεν είναι το ίδιο
  • Gemini86 @ 25.07.2013 10:14
    Εκπλησσομαι που ενα λιονταρι δεν εχει τοποθετηθει ακομα επι του θεματος.
  • silia81 @ 25.07.2013 11:14
    Αυτονομήσου και πάψε να κλαίγεσαι με θέματα που έχουν βασανίσει αιώνες την απανταχού νεότητα. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν με τη πάροδο των χρόνων, και αν θεωρήσουμε πως τα παιδιά είναι μια προοδευτική εξέλιξη στο χρόνο ή κράμα γονέων( φτιαγμένα απο τα ίδια υλικά αλλά σε αρτιότερη μορφή) είναι απόλυτα λογικό να βιώνεις ενστάσεις απέναντι σε παρωχημένα πρότυπα άλλων εποχών. Αποχώρησε, όχι απο τη σχέση, αλλά απο το σπίτι. Όσο παραμένεις- ήδη έχεις αφομοιωθεί κατα κάποιο ασυνείδητο τρόπο- θα αγαπήσεις αυτό που τόσο μισεις με λάθος τρόπο. Λέγεται αφομοίωση. Αν απομακρυνθείς* διαχωρίζοντας τη ζωή σου, θα αγαπήσεις πάλι αυτό που τόσο μισείς, με ένα διαφορετικό τρόπο. Λέγεται συγχώρεση. Το επόμενο στάδιο εξέλιξη. * Απομάκρυνση νοείται η απόσταση απο τα πράγματα, ουδεμμία σχεση με το μίσος ή τη ψυχική απομάκρυνση. Αν και αυτό το στάδιο  θα το περάσεις έιτε το θέλεις έιτε όχι, είναι λάθος όμως να γίνει αυτοσκοπός. Γιατί δεν είναι στην ουσία του.
  • Gemini86 @ 25.07.2013 11:43
    Γκουχ γκουχ οικονομικα εξοδα γκουχ.
  • reye @ 25.07.2013 12:16
    το φιλοσόφησες καλό μου παιδί, αλλά δεν τα μάζεψες για να πας κάπου καλύτερα ωστόσο.... βέβαια, αν έχεις αλυσίδα δεμένη στο πόδι... ξες απ αυτές που είναι μήκους 5μέτρων και είναι δεμένες απ την άλλη στο καλοριφέρ.... αλλάζει το πράγμα.
    ο/η silia81 έχει δίκαιο απόλυτο! θα προσθέσω τέλος ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα (φαγητό, καθαρά ρούχα κλπ) χωρίς να πληρώνεις το τίμημα...
  • aquairina @ 25.07.2013 12:44
    δυστυχώς για σένα και για όλους μας οικονομική εξάρτηση σημαίνει ΕΞΑΡΤΗΣΗ ...
    βλέπει τι τραβάμε και ως χώρα επειδή εξαρτιόμαστε οικονομικά από γερμανούς, ευρώπες και ΔΝΤ μας κάνουν ό,τι θέλουν.
    το ίδιο ισχύει και στα σπίτια μας καλώς ή κακώς..
    αν δεν το αντέχεις πάρε τα ρίσκα σου και κάντην μ ελαφρά ... κι αν σε αποκληρώσει σε αποκλήρωσε (λέμε τώρα ...), βρες ένα σπιτάκι σε άλλη περιοχή ούτε πολύ κοντά ούτε πολύ μακριά από το πατρικό σου και ζήσε αυτό που σοφά λέει ο λαός "μακριά κι αγαπημένοι".
    δε μπορείς ή δεν αντέχεις? θα πρέπει να δεχτείς τις συνέπειες, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι μια ήρεμη συζήτηση μαζί της χωρίς κόντρες και κατηγορίες, ίσως καταλάβει και τη δική σου πλευρά αλλά και αν ακόμα δεν το κάνει, στην τελική δικαίωμά της είναι ...
    σταθμίζεις και αποφασίζεις.
    καλή τύχη .
  • silia81 @ 25.07.2013 13:28
    Εν τοιαύτη περιπτώσει- εφόσον τα οικονομικά έξοδα δεν σε αφήνουν να κάνεις την ηρωική έξοδο απο το χώρο του σπιτιού - άνοιξε τη πόρτα της ελευθερίας. Αποστασιοποιήσου. Διάβασε, στροφή προς τα μέσα, ξέφυγε απο το να γίνεις η μάνα σου. Βρες οποιαδήποτε ασχολία και δημιουργικότητα θα σε απομακρύνει απο πρότυπα που θες να αποφύγεις. ¨Οχι πως στην ουσία θα τα αποφύγεις, ζώντας στον ίδιο χώρο. Όμως τρέφεις ακόμα ελπίδες κι έχεις σοβαρές πιθανότητες  να γίνεις ένας καλύτερος άνθρωπος. Τί σημαίνει αυτό; Σταματάμε να ασχολούμαστε με το πως θα σκοτώσουμε το τέρας, το κοιτάμε στα μάτια και στρέφουμε τη προσοχή μας πάνω μας. Πώς θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Γιατί στην αντίθετη περίπτωση οδεύουμε στο να γίνουμε απλώς, καλύτερα τέρατα.
  • Shark @ 25.07.2013 14:02
    Λεπον....αν δεν πιασουν ολα αυτα που σου ειπαν οι αποπανω υπαρχει και μια αλλη λυση..
    Ενα τεμαχιο απο το παρακατω σκευασμα μεσα στον καφε της : P
     
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2b/Atarax.JPG
  • aquairina @ 25.07.2013 14:26
    μη βάζεις ιδέες ψαρίνο ... θα θεωρηθείς ηθικός αυτουργός χεχεχε
  • kavurina09 @ 25.07.2013 15:49
    χαχαχαχα καλη ιδεα αυτη με τα σκευασματα!!!
    παιδια "μου την λέτε" αδικα..
    ο λογος που δεν φεύγω απ το σπίτι είναι επειδη πριν 3 χρόνια έχασα τον πατέρα μου
    δεν μπορω να την αφήσω ολομόναχη..
    κι απ την άλλη δεν την αντέχω..
    ο δικός μου πατέρας προσωπικά ήταν τα πάντα όλα για μενα..
    ήμουν ακριβώς αυτο που λέμε "το κορίτσι του μπαμπα" αλλιώς μπαμποθρευτο..
    αμα είχε όρεξη για βόλτα με τ αμάξι ο μπαμπας ακύρωνα οποιαδήποτε εξοδο με φίλες/φίλους κτλπ προκειμένου να πάω ατα με τον daddy.. σε τέτοιο σημειο δλδ..
     
    τον έβαζα πάνω απ όλους κι απ' όλα..
    ήταν σχεδόν το αντιθετο απ την μάνα μου σ όλα.. το περίεργο είναι οτι εκτός απ τον ήλιο στον ταύρο και την σελήνη στον σκορπιό.. όλους τους προσωπικούς πλανήτες τους είχε στους διδύμους.. (ήταν αρκετά νευρικός.. παράδοξως καταλάβαινα απόλυτα αυτά πυ τον νευρίαζαν γιατι με νευρίαζαν κι εμενα.. με λίγα λόγια εβρισκα φυσιολογικό να νευριάζει μ αυτά που νευριάζε.. σε αντίθεση με τη μάνα μου που νευριάζει για να νευριάζει και τις περισσότερες φορές εχει κι αδικο..)
     
    PS μην βιαστείτε να δικαιολογήσετε τη συμπεριφορα της μανας μου λογω του θανατου του πατέρα μου.. ήταν έτσι ιδια μια ζωη..
  • Gemini86 @ 25.07.2013 16:02
    Μανα Κριος,πατερας Ταυρος ε;
    Τι λες ρε παιδι μου...
  • kavurina09 @ 25.07.2013 16:04
    ναι άστα.. βρασ'τα.. δεν είναι να μπλέκουν μαζί.. δεν ταιριάζουν πραγματικά σε τιποτα.. πιο σε τιποτα δεν γινεται..
    παρολο που όπως είπα ολοι οι υπολοιποι προσ. πλανητες του πατέρα μου ήταν στν διδυμο.. 
    δεν παλευόταν
     
  • magia54 @ 26.07.2013 14:31
    εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια λενε.... κι η δικια μου μανα κανει τα ιδια και αλλα τρελα και αν δεν το ζησεις δεν μπορεις να κρινεις... το πως θα το αντιμετωπισεις ολο αυτο εξαρταται απο το τι εφοδια σου εχουν δωσει, και προφανως τετοια ατομα δεν ειναι ικανα να δωσουν στα παιδια τους τα πολυτιμα θεμελια για να χτισουν τον χαρακτηρα τους και να αντιμετωπισουν τις δυσκολιες... το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι σε καταλαβαινω απολυτα και κουραγιο... ισως καποια στιγμη στη ζωη σου που θα βρεις καποιον συντροφο με τον οποιο ειστε καλα, να μπορεις να αποστασιοποιηθεις λιγακι...γιατι θα παιρνεις απο αυτον αυτα που χρειαζεσαι και που η μητερα σου δεν προκειται ποτε να σου δωσει....
  • kavurina09 @ 26.07.2013 16:24
    κοιτα πιστεύω πως ο ανθρωπος έχει χαρακτήρα απ την στιγμη που γεννιέται.. κι οτι αναλόγως τις συνθήκες δείχνει τις αναλογες πλευρές του χαρακτήρα του..
    η μητέρα μου αν είχε για κόρη μια άλλη κοπέλα που γνώρισα τυχαία (τοξοτινα) η οποία θέλει κι εκείνη να μιλάει συνέχεια.. είναι πίσω απ τους γονέις της, και τους γλυφει όλη την ώρα, είναι αργή κτλπ κτλπ.. θα ήταν πιστεύω καλύτερα και η μάνα μου.. θα ταιριάζανε πολυ περισσότερο.. και θα ήτα και οι 2 οκ
    εγώ που είμαι πιο κλειστη δεν μ αρεσει το κουτσομπολιό εκτος αν εχει δοση σαρκασμου,
    που μ αρεσει να κλείνομαι μόνη μου 24 ωρες το 24ωρο, που δεν αντεχω να μιλανε ολη την ωρα για μλκιες
    δεν είμαι αυτη που της "ταιριαζει"
    αυτο που με τρελαίνει είναι πως νομιζω οτι θα μείνω μια ζωη μαζί της,.
    σχεση πιστευω πως δεν θα κανω γιατι δεν μου κάνει αισθηση
    άλλος τρόπος δεν υπάρχει να απομακρυνθω οπότε
    αυτην ην κατάληξη θα εχω.. 
     
  • moisture666 @ 26.07.2013 17:00
    η σεληνη σου μαλλον κανει δυσκολη οψη με ουρανο η' μαλλον βρισκεται σε ζωδιο αδυναμιας η' πτωσης σε οποια οψη με ουρανο
     
    αν η μαμα ειναι ολιγον τραλαλα μαλλον γενεθλιος ποσειδωνας στον 4ο οικο σου.
     
    δωσε αν θελεις ημερομηνια,ωρα, τοπο γεννησης.
    ...αν θελεις.
  • moisture666 @ 26.07.2013 17:11
    ισως κ δυσκολη οψη σεληνης αρη
     
    μαλλον αυτο παιζει περισσοτερο
  • kavurina09 @ 26.07.2013 18:35
    Η Σελήνη μου και ο Κρόνος μου δεν κάνουν καμία όψη με τους πλανήτες της..
    Ο Ουρανός μου κάνει τρίγωνο με τον Πλούτωνα της (καμία άλλη όψη)
     
    Ο Ήλιος μου κανει τετραγωνο με Ηλιο, Σελήνη και Αρη της
    Η Αφροδίτη μου και ο Αρης μου κανουν αντιθεση με την Αφροδίτη της
    και τετραγωνο με τον Ποσειδώνα και τον Β. Δεσμό της
    ο Πλουτωνάς μου κάνει τετράγωνο με την Αφροδίτη της 
     
    Αυτές είναι οι αρνητικές όψεις μετα έχουμε και κάποια τρίγωνα και εξάγωνα
     
    Πλανητες της σε Οικους Μου

    Ηλιος, Σελήνη, Αρης της πέφτουν στον 10ο μου
    Ερμής, Κρόνος  στον 9ο μου
    Άφροδιτη στον 8ο μου
    Διας στον 12o μου
    Ουρανός στον 3ο μου
    Ποσειδώνας στον 5ο μου
    Πλούτωνας στον 3o μου
  • moisture666 @ 27.07.2013 10:26
    Καλημέρα!
    Συναστρια με τη Μαμα,ε;!!
    Σχετικά με το γενέθλιο χάρτη σου έγραψα τα παραπάνω σχόλια καβουρινα.
    Κοιτα εάν υπάρχουν στον δικο σου γενέθλιο.
     
  • xanoum @ 27.07.2013 12:30
    και η δική μου μητέρα κριός...τι να πρωτοθυμηθώ...εγω διακοπές και στην επιστροφή η κρεββατοκάμαρα φρεσκοβαμμένη γαλαζάκι και οι κουρτίνες στο γραφείο του καλού μου (με τον οποίο συζούσα τότε σε άλλο σπίτι...) φρέσκες και μπορντώ σκούρες...διακριτικά ψαξίματα στα συρτάρια...παρέμβαση παντού...τρομεροί καβγάδες και συχνά ξεκατινιάσματα...."τότε που έκανες αυτό και εγω έκανα αυτό"...."μην παρεμβαίνεις ρε μανα....δεν φταίω εγω που δεν έζησες την ζωή σου..ασε τους άλλους να ζήσουν την δική τους"..."ασε με να κάνω και κανένα δικό μου λάθος, ρε μάνα...όλα τα δικά σου τα έχω κάνει"...."μα να μην εχω μια κόρη να με παίρνει τηλέφωνο να μου πει ότι κάνει φασολάκια και να ρωτήσει πως σιροπιάζουν τον μπακλαβά...εσυ όλο θα σπουδάζεις πια??"..."και αυτός άχρηστος είναι ρε κόρη μου..μα που τουςβρίσκεις...."...πόσα να γράψω...41 χρόνια από την δική μου ζωή....να την είχα εδω να τσακωνόμασταν...να παρεμβαίνει ασύστολα...να με φέρνει στα όρια μου και να παραπονιέται ότι δεν την παίρνω τηλέφωνο...να ήξερε μόνο πόσες άπειρες φορές εχω σηκώσει το τηλέφωνο να την πάρω, τέσσερα χρόνια τωρα και ας ξέρω ότι δεν υπάρχει κανείς να απαντήσει το τηλέφωνο στο σπίτι που μεγάλωσα...
  • ariesfuckingyeah @ 27.07.2013 17:25
    αχ,βρε xanoum, με συγκινησες..
     
  • kavurina09 @ 28.07.2013 00:04
    moisture666 με συγχωρείς..νόμιζα οτι έπρεπε να δω γι' αυτές τις όψεις στην συναστρια μας με την μητερα μου..
    στον χάρτη μου η σελήνη μου δεν κάνει καμία όψη με άλλους προσωπικούς μου ούτε και με εξωκρόνιους πλανήτες..
    Ο
    ουρανός μου κάνει 5- 6 όψεις με προσωπικους και εξωκρονιους.. όλες
    ειναι εξάγωνα και τρίγωνα εκτός απ'τον ήλιο μου με τον οποίο κάνει
    αντίθεση τριών περίπου μοιρών..
     
    xanoum είναι πολυ λυπητερό αυτό.. το εχω ζήσει με τον πατέρα μου που όπως είπα που  ήταν ο "αντρας" της ζωής μου..
    Όμως
    το να ανεχεσαι συμπεριφορες που μονιμως σου προκαλουν
    νεύρα/στενοχωρια/απόγνωση για χρόνια (και που σε κρατάνε πραγματικά πίσω
    στη ζωη σου..) σκεπτόμενος οτι κάποτε θα το χάσεις αυτό το άτομο απ την
    ζωη σου.. δεν είναι λύση ούτε για τον έναν ούτε για τον άλλον..
    Πιστεύω
    οτι για να μην αγαπας την μητέρα και τον πατέρα σου πρεπει να εχουν
    κάνει οοτι χειροτερο μπορει να φανταστει ανθρωπινος νους..
    Αυτό αυτόματα σημαινει πως τους συγχωρείς "μεγάλα λάθη"
    Ας
    πούμε το να μην σ αφηνει να πάς για δουλεία (κάτι που κάνει εδω και
    χρόνια) ή να προχωρήσεις (με τον οποιονδηποτε τρόπο) στην ζωη σου..
    είναι καταστροφη.. και τα χρόνια περνάνε.. και αν συνεχίσει έτσι η
    κατασταση το μόνο που θα έχω κάνει στη δικη μου ζωη είναι να είμαι σ ένα
    σπίτι και να κοιτάω τους 4 τοίχους χωρις ζωη.. νιώθω οτι έχω γεράσει κι
    οτι δεν έχω ζήσει τιποτα.. παρα μόνο καταπίεση και στενοχώρια..
    Λένε οτι ένας γονιός κάνει ταπάντα για το παιδί του.. εγώ νομίζω πως η μητέρα μου κάνει τα πάντα για τον εαυτό της..
     
  • xanoum @ 28.07.2013 02:47
    αφου λοιπόν έγραψα ένα λογίδριο λίγο μελό και - ευτυχώς - πριν πατήσω το "αποστολή" ξαναδιάβασα τα μηνύματα και να σου πω τι κατάλαβα? προφανώς δεν δουλεύεις (και το χρεώνεις στην μητέρα σου). προφανώς εξαρτάσαι παντελώς οικονομικά από αυτή και έχεις απόλυτα συνηθίσει να τα έχεις όλα στα χέρια. Και φυσικά δεν βλέπω και καμία διάθεση να πέσεις στα δύσκολα. Δηλαδη αν ψάξεις να βρείς δουλειά και βρείς, τι θα σου κάνει? Και μεταξύ μας εσυ 25 χρονών, δεν  βαριέσαι να είσαι όλη μέρα μέσα? Και να μην κάνεις κάτι ουσιαστικό για σένα? και τι είναι αυτό με τις σχέσεις?
    ωπας φιλενάδα δεν μας τα λες καθόλου καλα...νομίζω ότι απλά είσαι βολεμένη και γκρινιάζεις για να περνάει και λίγο η ώρα...όχι ότι δεν έχεις δίκιο (μάνα κριό είχα και πατέρα τοξότη...τρελά γλέντια..) ...αλλά εγω στα 19 φοιτήτρια ακόμη ανοιξα την ωραία πόρτα του ωραιότατου πατρικού σπιτιού μου, βρήκα δουλειά και τους κουνησα το μαντήλι...διότι ακόμη θυμάμαι τον μακαρίτη τον πατέρα μου να μου λεει "όσο σε ταιζω, θα κάνεις ότι πω εγω"...και φυσικά έπαψε να με ταιζει και έκανα ότι μου ελεγε η γκλάβα μου (τα αποτελέσματα θα τα σχολιάσω σε άλλη ανάρτηση...)
    πάντως οπως ήδη σοφά ειπώθηκε...όταν σε ταιζουν, σε ποτίζουν και σε πλενουν (και σου πληρώνουν και τον καφε), σου δίνουν και ένα ντέφι να βαράς στον σκοπό τους...έτσι πάει...ή ξεκουνήσου λοιπόν από το βόλεμα ή κοίτα να ευχαριστηθείς τουλάχιστον τις ανέσεις...όλα δεν μπορείς να τα έχεις φιλενάδα...τιποτε δεν είναι τζάμπα (ακόμη και από την μαμά μας...)
  • xanoum @ 28.07.2013 02:52
    α...και πριν πεις..1) απίθανο μάνα να μην σκεφτεται τα παιδια της...και να σκέφτεται μόνο τον εαυτό της....παντελώς απίθανο...2) αν όντως ισχύει και σκέφτεται μόνο τον εαυτό της, τότε μετά από 3 χρόνια από τον θάνατο του πατέρα σου σίγουρα μπορεί να τα βγάλει πέρα μόνη της.... 3) σε κάθε περίπτωση, όλοι γνωρίζουμε καμιά τρακοσαριά γυναίκες που τα εβγαλαν πέρα μια χαρά μετά την απώλεια του συζύγου τους (μην σου πω πόσες ξανάφτιαξαν την ζωή τους...) 4) τίποτε δεν δικαιολογεί το να μην ζήσεις εσυ την δική σου ζωή...
  • kavurina09 @ 28.07.2013 07:23
    δουλεψα σε 2 καφετεριες (πρωι) μου πε να σταματησω γιατι δεν τις
    αρεσουν οι καφετεριες.. εγω συνεχισα.. και πήγε και ειπε στ αφεντικα οτι
    ή θα μου κολλησουν ενσυμα ή θα τους δωσει.. (εννοείται οτι δεν μπήκαν
    καν στον κοπό να το σκεφτουν και μ εδιωξαν.. κ το γνωριζε πολυ καλά αυτο
    η μάνα μου..) την τρίτη φορά που πήγα σε καφετερια// το κράτησα κρυφο
    για κάμποσο μεχρι που με κάρφωσε καταλαθος μια φίλη μου.. και εγινε το
    ιδιο..
    η δουλειά της μητέρας μου εχει να κάνει με κόσμο.. τον
    περισσότερο τον γνωρίζω.. αλλα τους βλέπω πιο σπάνια.. μου έχουν κάνει
    ήδη 2 προτάσεις για σοβαρή δουλεια (σύμφωνα μ αυτό που έχω σπουδάσει)
    μου παν οτι θα μ ενημερώσουν για το πότε θ αρχίσουμε..
    ερχοταν
    μετα απο λίγες μέρες η μάνα μου και μου λεγε "τελικά η τάδε δεν μπορεί
    να σε πάρει για δουλειά γιατι δεν εφυγε η κκοπέλα που ήταν να φύγει" (ή
    επειδή δεν βγαίνει τελικα κλπ κλπ..)
    και σ αυτες έλεγε οτι βρήκα 4ωρη ημιαπασχοληση και οτι θα παω εκει (γιατι αυτες με ήθελαν 8ωρο και βάλε)
    Εγώ αυτό το μάθαινα πολύ πιο αργά και ήταν ήδη αργα.. (και δεν μπορούσα να πώ στις πελάτισσες της κατι του στυλ "ξέρεις τί? η μάνα μου σου πε ψέματα γιατι όσο βγάζει εκεινη χρήματα δεν θέλει να δουλευω για να μ εχει πάντα σπιτι μαζι της για να μην νιωθει μονη)
    Το
    θέμα είναι πως οι περισσότεροι ζητάνε εμπειρα ατομα ενω εγω δεν έχω
    κανει ακομη πρακτική.. κ σχετικα κοντά δεν παίζει τιποτα..  (δεν εχω
    μεσω μεταφορας)
    Και το κυριως πρόβλημα είναι οτι όπου κι αν πάω πάλι θα με κάνει ρεζίλι..
     
    Λίγους
    μήνες πριν χάσω τον πατέρα μου εκανα παρέα μ ενα παλικάρι.. και το θέμα
    πηγαινε προσ σχέση αλλα μ αργά και σταθερα βηματα.. αφοτου έχασα τον
    πατέρα μου εκεινος προσπαθούσε να με κάνει να νιώσω καλύτερα με
    διαφορους τρόπους..
    1 μήνα περίπου μετά τον θάνατο του πατέρα
    μου σταματησε να επικοινωνει απότομα μαζι μου.. μετά απο κάποιες μερες
    τον πήρα τηλεφωνο και πριν προλαβω ν αρθρωσω λεξη άρχισε να με
    κατηγορει.. με ελεγε ψευτρα, οτι ηταν μλκας τοσο καιρο που πιστεψε σε
    μας κι οτι σεβοταν την κατάσταση μου (αναφερόταν στον χαμό του πατέρα
    μου..) αλλα οτι θέλει τον αντιστοιχο σεβασμο κι απο μενα εστω την
    τελευταια στιγμη..γι αυτο να μην τον ξαναενοχλησω.. εγω οσο μου λεγε
    αυτα είχα μείνει σπιτσλες.. ενω παράλληλα προσπαθούσα να καταλάβω τί
    μπορει να είχε συμβεί.. μου ρθε σαν τουβλο στο κεφαλι οχι μονο αυτα που
    ελεγε αλλα και η συμπεριφορά του..(σα να νιωθε προδωμενος και
    νευριασμενος)
    Του ζήτησα λίγο καιρό αργότερα να μου πει τί
    είχε συμβει.. κι οτι αν μου απαντούσε δεν προκειται να τον
    ξαναενοχλουσα.. μου απαντησε "ρώτα τη μητερα σου που μου ανοιξε τα
    ματια, γιατι ξέρεις πολυ καλα τι συμβαινει απλά δεν ξέρεις απο που
    καρφώθηκες..οπότε σε παρακαλώ μην το παίζεις κοροιδο.. το μονο κορόιδο
    ήμουν εγω.. μου "έκλεψες" αρκετα μην μου "κλεψεις" και τον ρόλο μου.. περιμένω να με σεβαστεις οχι εμενα.. αλλα εσενα.. με το να τηρησεις αυτο που είπες.. το οτι δεν θα μου ξαναστείλεις"
    (φαντάσου οτι μετα απο τόσο καιρο αυτο το τελευταίο μνμα το θυμαμαι ακομη απ εξω)
    Για να ειμαι ειλικρινής δεν προσπάθησα καν να του εξηγησω
    οτι η μανα μου μου την εστησε επειδη "μ εκλεβε" κάποια βράδια απο
    κεινη..
    ντρεπόμουν γιατι παρολο που ηταν αλήθεια κι εμένα αν
    μου το λεγαν θα μου φαινόταν ηλιθια ανώριμη δικαιολογια.. ετσι κι αλλιως
    ξέρω οτι δεν θα με πίστευε..
    Ήταν μάταιο για μένα..
    Οσο για την μάνα μου..Δεν έχω μάθει τί ειχε κάνει.. δεν μου ειπέ οσο και οπως κι αν επεμενα..
    Είχε και το θρασος να μου πει "σιγα μην κανεις κι ετσι.. απο αντρες γεμάτος ο κοσμος"
    (ήξερε πολύ καλα οτι το πηγαίναμε για κατι σοβαρό.. είναι μετρημενο ωριμο και σοβαρό παλικαρι) 
    Προσωπικά
    μου στοιχησε διπλά αυτός ο χωρισμός γιατι συνέβη πολυ πρόσφατα αφοτου
    είχα χάσει τον πατέρα μου.. κι αυτο το παιδί με στηριζε και πριν και
    μετα.. δεν βρίσκεις και κάθε μέρα ατομα που να νοιαζονται και να είναι
    δίπλα σου έτσι οπως θα θελες.. 
    Λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν ο χωρισμός αυτος μου στοιχησε διπλά..
    Τεσπα..
    έχω συζητήσει με τον αδερφο της μητεερας μου για το προβλημα με την
    δουλεια και θα έρθει κάποια στιγμη για λιγο διαστημα στο σπίτι μας και
    θα της μιλήσει.. Όχι οτι θ αλλάξει τιποτα αλλα λέμε τώρα..
  • kavurina09 @ 28.07.2013 07:26
    Συγνωμη για το γιγαντιαιο μνμα..
    Συνειδητοποιησα το ποσο μεγάλο ήταν με το που το ποσταρα..
    Ελπίζω να μην έχω γράψει τιποτα ακαταλαβιστικο..
    λογ περασμενης ωρας
  • sgouromallousa @ 28.07.2013 13:29
    Διάβασα το κείμενο σου και το τελευταίο σου σχόλιο...Απορώ πώς δεν την έχεις κάνει βούκινο ακόμα σε κάθε φίλο γνωστό συγγενη και υποψήφιο γκόμενο. Απορώ. Θα ειχες τώρα το κεφάλι σου ήσυχο. Καμμία δουλειά δεν θα έχανες και κανέναν γκόμενο επίσης λόγω μάνας.
     
    Γελασα με το τελευταίο σου σχόλιο στο θρεντ...Όσοι είναι Κριός και Υδροχόος είναι απο τους καταπιεστικότερους γονεις....Με μάνα Κριό και πατέρα Υδροχόο εχω να σου πω οτι εχεις απολυτο δίκιο...αλλά βρήκαν το μάστορά τους στην πρωτότοκη. Ήδη σε ''κερασα'' τιπ για το τι να κανεις. Απλα βρες το κουραγιο να το κανεις. Μετά ελα να σε πω (σε π.μ παντα) και αλλα, εχω πληρες οδηγο σπασιμο νευρων. Φιλια.
  • mattafix @ 28.07.2013 14:51
    Αγαπητό καβουράκι, δε μπορώ παρά να σου ευχηθώ καλό κουράγιο, γιατί θα το χρειαστείς με τη σύχρονη Μήδεια που έχεις μπλέξει, και να σου υπενθυμίσω το εξής. Η οικογένεια είναι αυτή που βάζει τα πρώτα λιθαράκια στη ζωή. Αλλά πάντα μπορείς να γκρεμίσεις και να το χτίσεις από την αρχή το οικοδόμημα αν κρίνεις ότι τα θεμέλια είναι σαθρά. The world is yours και μην πιστέψεις κανέναν που σου λέει το αντίθετο.

    Και πάνω από όλα μην αφήσεις κανέναν να μπει εμπόδιο ανάμεσα σε σένα και σε αυτό που είσαι προορισμένη να γίνεις. Ακόμη και αν αυτό θα σε πονέσει, οφείλεις στον εαυτό σου πάνω από όλα μια ευκαιρία στη ζωή. 

    Μερικά ενδιαφέροντα άρθρα πάνω στο θέμα:

    http://www.astrologers.gr/index.php/greek-article/natal-chart/547-σελήνη-πλούτωνας-οι-μαφιόζοι-του-ζωδιακού-κύκλου-1

    http://www.astrologers.gr/index.php/greek-article/natal-chart/548-σελήνη-πλούτωνας-κόλαση-2

    http://www.astrologers.gr/index.php/greek-article/natal-chart/549-σελήνη-πλούτωνας-πλουτώνιος-θυμός-και-οργή-3 

    Με πολύ αγάπη,

    η θεία Ματτα
  • mattafix @ 28.07.2013 15:01
    "sgouromallousa @ 28.07.2013 13:29
    Διάβασα το κείμενο σου και το τελευταίο σου σχόλιο...Απορώ πώς δεν την έχεις κάνει βούκινο ακόμα σε κάθε φίλο γνωστό συγγενη και υποψήφιο γκόμενο. Απορώ. Θα ειχες τώρα το κεφάλι σου ήσυχο. Καμμία δουλειά δεν θα έχανες και κανέναν γκόμενο επίσης λόγω μάνας."
     
    Το αγαπητό διπολάκι, έχει απίστευτο δίκιο όσο αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης. Θέλει επιστράτευση της ειλικρίνειας. Οσο συγκαλύπτεις παίζεις το παιχνίδι με τους όρους της και ενισχύεις την Ομέρτα μεταξύ σας.
    Αλήθεια, στο χάρτη σου, η σελήνη σου κάνει καμιά όψη με Πλούτωνα; Και σε τι οίκο είναι;
    Στη συναστρία σας, τα τετραγωνάκια μεταξύ προσωπικών πλανητών είναι ενδείξεις ότι δεν καταλαβαίνετε η μια την άλλη, μιας και έχετε διαφορετικό τρόπο να εκφράζετε τις αναγκες σας. Οπότε θέλει πολύ δουλειά για να συνεννοηθείτε.
    Αυτό που με ανησύχησε είναι το τετράγωνο σας με Πλούτωνα και Αφρο και κυρίως αυτό που είπες ότι με τον πατέρα σου ότι είχες σχεδόν ερωτική σχέση. Οι σύγχρονες Μήδειες, συχνά κουβαλούν στην πλάτη τους ανεκπλήρωτους πόθους που σχετίζονται με την προσωπική τους ζωή. Δε θα μου εκάνε εντύπωση αν τη μαμά σου, την ενοχλούσε η τόσο στενή σχέση σου με τον πατέρα σου. Στον χάρτη της μαμάς σου ο Πλούτωνας τι όψεις κάνει;
  • kavurina09 @ 28.07.2013 18:00
    sgouromallousa
     
    είναι τόσο καλή και φυσιολογική η συμπεριφορά της με  όλους τους υπόλοιπους..
    που θα νομιζουν οτι είμαι εγώ τρελή ή υπερβολική..
    πέρα απ το οτι όλοι οι συγγενης βρίσκονται αρκετά μακρυά..
    όταν έρχονται και κάνουν διάφορες συζητήσεις το παίζει φυσιολογική μητέρα..
    με φυσιολογικές απόψεις και πάει με τα νερά τους...
     
    Εσύ καημένη εσυ έιχες και τους 2 δλδ καταπιεστικούς..
    Τουλαχιστον εγώ είχα τον πατέρα μου μια φορά κι εναν καιρό..
    Όταν αρρώστησε μου λεγε οτι στενοχωριόταν για μένα..
    γιατι ήξερε τι θα τραβήξω με την μανα μου αν εκεινος πέθαινε..
    και παραπονιόταν οτι εξ'αιτιας της αρρώστησε..
     
    Οι συγγενείς κλασσικά βαθυά νυχτωμένοι..
    θα σου πουν οτι ήταν το πιο ταιριαστό κι αγαπητό ζευγάρι.. Νομίζω οτι έχω δοκιμάσει τα πάντα εκτος απο το τελευταιο το να πάω να μείνω μόνη μου..
    Κάτι που δνε μπορώ να κάνω
    γιατι όσο σκέφτομαι οτι μπορεί να πάθει τπτ..
    κι οτι θα μου εναντιωθούν όλοι οι συγγενείς μου γιατι  δεν ξέρουν τπτ..
    και αν προσπαθήσω να τους εξηγησω θα ναι μάταιο γιατι θα ναι  σα να προσπαθώ να αποδείξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας..P.S Έχω γνωρίσει πατερα υδροχοο με ολους τους προσωπικους πλανητες σε υδροχοο αι κριο.. εκτος απο σελήνη που την είχε στον καρκινο και ήταν υπέροχος πατερας!
    γι αυτό έβαλα και την σελήνη στο παιχνίδι
     
    Στείλε μου οτι και οσα pm θες.. σπίτι είμαι.. μαγειρεύω, καθαρίζω και κάθομαι..
    δεν κάνω τπτ άλλο οποτε είμαι στη διάθεση σου
     
  • kavurina09 @ 28.07.2013 18:17
    mattafix
     
    Ευχαριστώ Θεία Μάττα
    ελπίζω οτι θα βρω λύση απλά φοβάμαι οτι θα είναι αργα..
     
    H Σελήνη μου κάνει τρίγωνο με τον Ήλιο μου
    (καμία άλλη όψη,
    ναι μεν με τον Πλούτωνα βρίσκονται σε μακρινό τρίγωνο 12 μοιρών..
    αλλά αυτό δεν πιάνεται ως όψη)
    και πέφτει στον 9ο οίκο μου
     
    Ο Πλούτωνας της κάνει
    χιαστί με την Σελήνη (0,5 μοιρών)
    χιαστί με την Αφροδιτη της (0.8 μοιρών)
    χιαστί με τον Άρη (5 μοιρών)
    αντίθεση με Κρόνο (4 μοιρών)
    σύνοδο με Ουρανό (0,2 μοιρών)
     
    Βασικά οταν της έλεγα (με αφορμή τα ζώδια) οτι αστρολογικά δεν ταιριάζουν
    τσατιζοταν και μου λεγε οτι ταιριάζουν απολυτα..
    και αλλα τετοια αβασιμα λόγιαΒασικά μονίμως παρουσιάζει τα πάντα όπως θα θελε να είναικι όχι οπως είναι στην πραγματικότητα
    και είναι και πολύ ψεύτρα γενικά με όλους..
    (Φαίει ο ερμής στα ψάρια για τα παραπάνω?)
     
    Με τον πατέρα μου ταιριάζανε όσο ταιριάζω εγω μαζί της..
    απλά εκείνος αδιαφορουσε και δεν τσακωνοταν μαζι της..
    ήταν σε φάση που της έλεγε "Ναι" μόνο και μόνο γιατι είχε βαρεθει την ασυνενοησία τους..
     
    Την ενοχλούσε η στενή σχέση με τον πατέρα μου επειδή  μαζί είχαμε πάντα ιδια μυαλα..
    ιδιους τρόπους σε καθετι που κάναμε..
    αλλα πάντα της έλεγα το οτι ταιριάζαμε σαν χαρακτήρες με τον μπαμπά δεν σημαινει οτι την αγαπούσα λιγότερο..
     
    να φέρω κι άλλο ενα χαζόπαραδειγμα..
    Για να δείξω ποσο παρτακιας είναι ακομη και σε χαζοπράγματα..
    Συμφωνούμε οτι  θα παραγγείλουμε πίτσα πχ..
    Πάει και τρωει οτιδήποτε άλλο και μετα μου λέει
    "εγώ τώρα έφαγα δεν πεινάω, δεν θα παραγγείλουμε"
     
    Αλλάζει γνώμη για το κάθετι που μόνη της μου ανακοινώνει κάθε 5 λεπτά..
     
    Μου φαίνονται απλά όλα τόσο λάθος σ εκείνη..
  • Athinaa @ 28.07.2013 18:18
    Απαπα τι ειναι αυτη ρε συ??!!  
     
    σε καταλαβενω  με τον μπαμπα μου καθε 5 λεπτα τσακωνομαστε για το ακυρο παρθενος με σεληνη στον υδροχοο ειναι  
  • kavurina09 @ 28.07.2013 18:24
    ΑΑΑΑ!
    Μόλις παρατήρησα οτι ο Ερμής της στα ψάρια είναι ανάδρομος..
    δεν ξέρω αν είναι κάτι σημαντίκο κι αν δικαιολογεί τα ψέματα κι αυτα που λέει γενικά..
  • kavurina09 @ 28.07.2013 18:33
    Athinaa
    Είναι πολύ ασχημο αυτο..
     
     
  • moisture666 @ 28.07.2013 20:02
    φιλαρακι καβουρινα εισαι εντελως κουκου ρουκου!
    στα τοσα σχολια σου φαινεται οτι εσυ γνωριζεις την αληθεια κ ολοι οι υπολοιποι ειναι κοιμισμενοι!
    αληθεια, η σεληνη σου κανει τριγωνο με τον ηλιο σου η' δεν κανει καμια οψη με προσωπικο ΚΑΙ με εξωκρονιο πλανητη??...αποφασισε!
    ηλιος αντιθεση ουρανος....ανθρωπος ιδιορρυθμος, εκκεντρικα ανεξαρτητος, οι αλλοι δεν τον καταλαβαινουν,....ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ.

    αν πραγματικα η σεληνη σου δεν κανει οψη με κανεναν πλανητη τοτε μαλλον το "θεματακι" ειναι...ολο δικο σου(το ατομο πληγωνεται πολυ ευκολα απο το περιβαλλον του).
    κοιτα τον οικο κ το ζωδιο που φιλοξενει τη σεληνη.

    ο ερμης σου σε ποιο ζωδιο ειναι??
    ο ποσειδωνας σου τι οψεις κανει με προσωπικους??
    μηπως κανει καποια οψη με ερμη??


    δωσε επιτελους ρε παιδι το χαρτη σου!
     
  • kavurina09 @ 28.07.2013 21:43
    moisture666
     
    μου ξέφυγε μια όψη
    δεν είμαι πολυ εξοικειωμένη με την αστρολογία..
    και δεν έχω βρει κάποιο site να μου δίνει έτοιμες όλες τις όψεις..
    (δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τετοιο, δεν μπορω να πω οτι έχω ψάξει παρα πολύ,
    οπότε αν είχες να μου προτείνεις κάποιο θα με διευκόλυνε περισσότερο)
     
    Η Σελήνη μου κάνει μονο μια όψη τριγώνου με τον Ηλιο μου.. 
    Με τον Πλούτωνα μου κάνουν τρίγωνο τύπου:
    το ένα βρίσκεται στις 3 του ιχθύ και το άλλο στις 16 του σκορπιού..
    δεν ξέρω αν "πιάνεται" ως όψη 
     
    Ο Ποσειδώνας μου κάνει σύνοδο με τον Ουρανό μου και εξάγωνο με τον Πλούτωνα μου..
    Ο Ερμής μου ειναι στον Καρκινο και κάνει μακρίνη όψη τριγωνου (11 μοιρών)
    που και πάλι δεν ξέρω αν πιάνεται ως όψη
     
    Ναι ο Ήλιος μου κάνει αντίθεση με τον Ουρανό μου
     
    Αν απ αυτά που έχω πει οτι μου έκανε, σου φαίνεται οτι η μητέρα μου είναι νορμαλ κι εγώ κουκου ρουκου
    δεν μπορω να πώ κάτι άλλο πάνω σ αυτο..
    ο καθενας έχει την αποψη του και την κρίση του
     
    Συνήθως το τί γίνεται μέσα στο σπιτι του καθενός το ξέρουν μόνο όσοι ζουν σ αυτο..
    Οι άλλοι βλέπουν μόνο το απ'έξω
    Και οι περισσότεροι όταν τους ζεις για λίγο φαίνονται μια χαρα..
     
    Επέτρεψε μου να έχω τους λόγους μου που δεν θέλω να δώσω την ημερομηνία γεννησης μ
    θα με διευκόλυνε κι εμένα πολύυυ περισσότερο να κάνετε την "δουλειά" για μένα ακριβώς επειδη δεν είμαι και τόσο εξοικειωμένη  :/
  • sgouromallousa @ 28.07.2013 21:51
    Bρε Καβουρι μου φαινεται , οτι απλα θελεις να πεις καπου τον πονο σου , αλλα αποφασεις οριστικές που ίσως τσούξουν δεν θελεις να παρεις.
     
    Τοτε τι να σου πω, ο καθενας ειναι αξιος της μοιρας του. 
    Οσο για τους γονεις μου, ναι αυταρχικοι ειναι αλλα ποιος σου ειπε οτι δεν εχουν και αυτοι χαρίσματα; Απλα τα κουμπιά τους βρίσκεις για να τους βγαζεις το καλό τους εαυτο. Μαλλον αυτα τα κουμπια δεν τα εχεις ανακαλύψει (εαν υπαρχουν) στην σχεση σου με την μητέρα σου. Καλή υπομονή και τυχη ευχομαι.
  • kavurina09 @ 28.07.2013 22:20
    sgouromallousa
     
    Η αλήθεια είναι πως ξεκίνησα για να μάθω πώς και αν εξηγείται αυτη η "αταιριαξιά" με την μητέρα μου αστρολογικά
    γι αυτό κι έγραψα σε αστρολογικό φορουμ
    στην πορεια όντως κατέληξα να λέω και τον πόνο μου προκειμένου να εξηγήσω το πως έχουν τα πράγματα..
     
    Δεν θα μπορούσα να την παρατήσω..
    Έχω αποδεχτεί κατα κάποιον τρόπο οτι κάπως έτσι θα εξακολουθεί να κυλάει το πράγμα..
     
    Εχω καταλήξει στο οτι το μόνο κουμπι είναι το να είμαι μαζί της συνέχεια
    μόνο τοτε δεν έχει νεύρα
     
  • sgouromallousa @ 28.07.2013 22:34
    H αστοχία ειναι οτι απευθυνεσαι σε αστρολογικο φορουμ για να σου βρουν αυτη την αταιριαξια οπως λες, χωρις ομως να δινεις τα προαπαιτουμενα στοιχεια για να το κανουν αυτο, δηλ. ημερομηνιες.
     
    Εαν θεωρείς την μοναδικη λυση να μην εχει νευρα και να εισαστε καλα ειναι να εισαι διαρκως ολη την ωρα μαζι της, εφαρμοσέ το τοτε.
     
    Και ναι, καλά το κατάλαβες, έτσι θα κυλαει το πραγμα. Δεν θα αλλαξει ποτε τίποτα όσο εσυ δεν κάνεις κατι.
  • Capric0rn @ 28.07.2013 22:44
    kavurina09 σου πέρασε καθόλου η σκέψη από το μυαλό να δείτε κάποιον σύμβουλο οι 2 σας για να σας βοηθήσει στη σχέση σας? όπως το βλέπω υπάρχουν πάρα πολλά άλυτα θέματα μεταξύ σας κι εσυ κρατάς μια μοιρολατρική στάση και είσαι μόνο 25. Τίποτα δεν είναι τόσο δύσκολο και ακατόρθωτο κι ας φαίνεται έτσι. Το ότι ταιριάζες περισσότερο με τον πατέρα σου δεν σημαίνει ότι δεν είχε κι αυτός αρνητικά, όπως επίσης και με την μητέρα σου το ότι δεν ταιριάζετε μεταξύ σας δε σημαίνει ότι δεν έχει και θετικά χαρακτηριστικά. την ακυρώνεις εντελώς και καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτό αλλά έτσι κάνεις την δική σου ζωή πιο δύσκολη.. Είναι μεγάλη συζήτηση, προσωπικά σε συμβουλεύω να δείτε έναν ειδικό μαζί, στην αρχή μόνη σου και έπειτα μαζί ώστε να σας βοηθήσει να λύσετε κάποια τουλάχιστον βασικά προβλήματα που έχει η σχέση σας.
  • kavurina09 @ 28.07.2013 23:12
    Της το είχα προτεινει κάποια στιγμή και είχε την αντίδραση που περίμενα
    αρχισε να φωνάζει "Μια χαρά είμαστε εμείς.. και σιγά μην της πουν αυτοί τι θα κάνει στην οικογενεια της, κι οτιδεν ξέρουν την τύφλα τους.. Κι οτι στ' άλλα τα σπίτια τρώνε και ξύλο κλπ κλπ.. (όπως προείπα άρνηση της αλήθειας)
    Εγώ μόνη μου δεν εχω απευθυνθει σε κάποιον ειδικό
    Παρά μονο σ εκεινον τον ψυχολόγο τον γνωστό του θείου μου τον οποιο συναντησα τυχαία εκείνη την φορά
     
    Συμφωνω στο οτι ο καθένας έχει θετικά κι αρνητικά
    Γι αυτό πιστευω πως απλά δεν ταιριάζουμε..
    Γιατι για μένα αυτό είναι το να ταιριάζεις..
    Να μην σ ενοχλουν τα αρνητικά χαρακτηριστικά του άλλου
    ή ακομη καλύτερα να τα αντιλαμβάνεσαι κι ως θετικά..
     
  • Capric0rn @ 28.07.2013 23:28
    αν μπορείς πήγαινε μόνη σου, διακρίνω αρκετά άλυτα θέματα και με τη μαμά σου και με το μπαμπά σου, θα σε βοηθήσει.
     
    Πρέπει να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου όσων αφορά τον εαυτό σου, να βάλεις όρια και μην ξεχνάς ότι είμαστε ο τρόπος που αντιδράμε. Η μητέρα σου έχει το δικό της τρόπο σκέψης, αντίληψης, χαρακτήρα από κει και πέρα έχει σημασία ΕΣΥ τι κάνεις για τον εαυτό σου και πως αντιδράς σε όλα αυτά. Μην αφήνεις άλλους να καθορίζουν τον τρόπο που θα ενεργήσεις (εν προκειμένω τη μητέρα σου)
  • kavurina09 @ 28.07.2013 23:51
    Δεν είχα σκεφτεί να πάω μονη μου η αλήθεια είναι..
    ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά δεν είχα σκεφτει πως το να πάω μόνη μου θα μπορούσε να βοηθήσει..
    Θα μαζέψω χρήματα και θα πάω..(χωρίς να της το πω εννοείται) 
     
    Μπορεί να φάινομαι πολύ αδυναμη κι ίσως σ αυτό το θέμα να μαι..
    Αλλά φοβάμαι πολυ να την αφήσω μονη,
    κι εχω γίνει τοσο υπερευαισθητη/τραγική σ αυτο το θέμα απο τότε με τον πατέρα μου.. 
    Φοβάμαι για την υγεία της.. χωρίς ουσιαστικό λόγο..
    Αν έστω υπήρχε και κάποιος απ τους συγγενεις της κοντά μας θα προσπαθουσα πολυ περισσότερο απ ότι τώρα για να φτιάξω λιγο την ζωη μου 
     
  • alice16 @ 29.07.2013 01:53
    Μικρή καβουρίνα, πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι σ αυτό τον κόσμο έχουμε μία μόνο ζωή να ζησουμε, άλλη ευκαιρία δεν υπάρχει. Θες να περάσεις τη ζωή σου ετσι; και να περιμενεις τι; το θαυμα; Η μητερα σου να αλλαξει ξαφνικά; ή μηπως να φυγει απ τη ζωή κάποτε για να "φτιάξει"και η δική σου ζωή; Έχεις κι εσύ μια σχεση βαθιας εξαρτησης μαζί της, όχι μονο εκεινη με σένα. Αυτό ειναι το στοιχημα σου, αυτή την εξαρτηση πρεπει να σπάσεις για να προχωρησεις.
    Γιατί ο καθενας μας ειναι υπευθυνος για τη δικη του ζωή κι όχι τη ζωή ενός άλλου, ακομα κι αν αυτός ο άλλος ειναι η μανα του. Χρειαζεστε πραγματι βοηθεια απο ψυχολογο και οι δύο. Αν εκεινη δε συμφωνεί, πρεπει οπωσδηποτε να πας μονη σου...
  • kavurina09 @ 29.07.2013 04:13
    Το έχω συνειδητοποιήσει..
    Κι ας πούμε πως νιώθω οτι ήδη την έχω χασει.. γιατι ξέρω οτι είμαι ανίκανη
    (ή μάλλον νιωθω ανίκανη να κάνω κάτι) 
    Εξάρτηση εκείνη απο μένα νομίζω πως ναι..
    Εγω νομίζω πως έχω φοβία μη τυχον και παθει κάτι και θα είναι μόνη της..
    και ξέρω οτι θα νιώθει παρατημένη
     
    Την αδερφή της που έφυγε ούτε στο τηλεφωνο δεν της μιλάει..
    Απο τοτε όποτε μιλάει με καποιον δικό της την βρίζουν κάθε φορα..
    αλλά δεν ξέρουν γιατί δε ξέρουν τι τραβαγε κι εκείνη εδω..
     
    Το πρόβλημα είναι οτι είναι ψευτρα κι ολας..
    Μια φορα είχα βγει 9  και είχε πάει 10 κ 30
    κι είχε πάρει τον θειο μου (αδερφό της) και του κλαιγόταν οτι λείπω όλη μέρα κι οτι δνε το σηκωνα το κινητό κι οτι την είχα αφήσει μόνη της
    Για να με πάρει ο θειος μου ν αρχίσει να μου "φωνάζει" οτι πρέπει να σκεφτομαι τη μάνα μου περισσότερο και αν μην την αφήνω μονη της συνέχεια κλπ κλπ
    (έτσι ώστε να γυρνούσα σπίτι)
     
    Τί που του είπα οτι έλειπα μόνο μιαμιση ώρα κι οτι δνε με είχε πάρει κανένα τη΄φωνο η μάνα μου
    Τιποτα.. εκεί.. γιατι η άλλη πουλάει κλάμα και φωνές..
    Τέσπα εγώ μπορεί ν απάω σε ψυχολόγο σύμβουλο ή κάτι τέτοιο
    η μητέρα μου δν ευπάρχει περίπτωση ο κόσμος να έρθει ανάποδα
     
  • Shark @ 30.07.2013 17:49
    - Μάνα θέλω την ανεξαρτησία μου θα φύγω από το σπίτι. - Το βράδυ θα παραγγείλουμε πιτόγυρα. - 9 και μισή θα είμαι πίσω..

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...