παρακαλώ περιμένετε...

λοιπον....

  • Queenevi @ 13.10.2007 13:43
    ταλέντο χρειάζεται σε όλα τα δημιουργικά πράγματα. Αν χρησιμοποιήσεις τα μαθηματικά για να λύσεις μία εξίσωση , χρειάζεσαι γνώσεις, όχι ταλέντο. Αμα χρησιμοποιήσεις τα μαθηματικά για να εγκαθιδρύσεις την θεωρία της σχετικότητας ή για να επαληθεύσεις την εικασία του Γκόλντμαχ, σαφώς και χρειάζεσαι ταλέντο. Χρησιμοποιείς μια επιστήμη δημιουργικά, για να βρεις κάτι παραπάνω, με βάσει αυτή, και να την διαστείλεις.
  • Queenevi @ 13.10.2007 13:52
    Αυτό και αν είναι μεγάλη αλήθεια Dreamshow.. Η ζωή και αν θέλει ταλέντο...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 13:54
    Ηδη μου την λετε(αταλαντος,αν και τουλαχιστον ενα ταλεντο το εχω,να σας κανω μπαρουτι),αλλα τελοσπαντων..η ζωη θελει ταλεντο,η φιλοσοφια π.χ. ειναι η τεχνη της ζωης,το να ερμηνευεις ομως την ζωη και τις αποφασεις σου με οικους και συναστριες θελει γεροντικη ανοια,οχι ταλεντο
  • astropet @ 13.10.2007 14:00
    Όχι πια καραγκιόζαρε... Έχασες και το μοναδικό σου ταλέντο...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 14:02
    Οχι,η ψυχολογια δεν ειναι επιστημη,μονο τα συμπτωματα επιβαιβαιωνει,και παλι καλα γιατι η απομυθοποιηση της ψυχης θα ισσοπεδωνε την οποια χαρη της υπαρξης. η ψυχολογια ειναι στην ουσια παρακλαδι της φιλοσοφιας,της προσπαθειας δηλαδη του να εντοπισει και να ερμηνευσει ο ανθρωπος τις συμπεριφορες του και να προσπαθησει να καταλαβει το γιατι των πραγματων
  • karagiozaros @ 13.10.2007 14:04
    κατ αρχην,μην ειστε τοσο βλοσυροι και ξενερωτοι.Εγω οταν δεχομαι καποιο σχολιο απο εσας εστω και υβριστικο αλλα εξυπνο,γελαω.Στο κατω κατω δεν σας βριζω την μανα,με τους αναδρομους και τους οικους τα εχω βαλει,ψυχραιμια....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 14:06
    εγω ειμαι τελειως αταλαντος,το ξερω,ουτε μια ισια γραμμη δεν μπορω να τραβηξω,αλλα δεν ριχνω το φταιξιμο στον ερμη!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 14:11
    Φυσικα και υπαρχουν,λες να ελεγα το αντιθετο?εγω εχω σπουδασει φιλοσοφια και φιλολογια,αλλα ξερω το γνωστικο τους περιεχομενο.Η αστρολογια δεν εμπιπτει σε αυτες,θεωρει οτι ειναι θετικη επιστημη εφ οσον βασιζεται σε δηθεν μετρησεις και θεσεις ουρανιων σωματων
  • Queenevi @ 13.10.2007 14:12
    Να ρωτήσω και εγώ κάτι; Ποια είναι για σένα η διαφορά αν η αστρολογία κατατάσσεται στις επιστήμες ή όχι; Εννοώ τι παραπάνω θα κέρδιζες στην γαλήνη σου αν συμφωνούσαμε όλοι εδώ ότι είναι επιστήμη ή δεν είναι; Και η Θεολογία ερίδιται αν είναι ή όχι επιστήμη. Και η ψυχολογία για σένα από ότι κατάλαβα, παρόλο που κανείς εγκριτος επιστήμονας δεν την θεωρεί μη επιστήμη. Θα κέρδιζες κάτι αν ήταν επιστήμη ή δεν ήταν;
  • karagiozaros @ 13.10.2007 14:13
    οχι βεβαια dream,αν δεν ειχες προβληματα και αγχη μαλλον θα ησουν αναισθητη και κτηνος.σορρυ,μικρη διακοπη,επισκεψεις.επιστρεφω
  • blueview @ 13.10.2007 16:57
    Αρμενικες βιζιτες;
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:11
    οχι,φυγαν
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:15
    happy cloud,εγω ειμαι ο μονος τον οποιον αφορα αυτη η σελιδα κατα τα φαινομενα,γιατι ειμαι ο μονος που μιλαει για την αστρολογια εδω μεσα.ολοι οι αλλοι η για τα γκομενικα τους θα μιλανε η για την μαυρη τους την μοιρα(χωρις να το λεω υποτιμιτικα το τελευταιο,απλα θιγω την διαθεση να ριχνουμε το φταιξιμο σε αλλες δυναμεις)
  • blueview @ 13.10.2007 17:21
    Γεια σου Happy.....Ημουν με 2 φιλες για καφε και μου ελεγαν πως ειναι φαν! "σας διαβαζουμε γενικα" κι αυτα που λετε και πως τα λετε...
  • bluesea @ 13.10.2007 17:22
    Μα ουτε εσύ μιλάς για στρολογία. Έχεις ασχοληθεί καθόλου με το τι είναι αστρολογία; Έχεις ποτέ καθίσει να δεις πως ερμηνεύουν το γενέθλιο χάρτη σου για να δεις αν όντως η αστρολογία είναι ψευδο-επιστήμη; απλώς προσπαθώ να δω αν έχεις ασχοληθεί καθόλου...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:26
    Πολυ ωραια πιστευω το εθεσες,δεχομαι οτι ειναι μια ενδιαφερουσα ενασχοληση,πολυ πιο υγιης απο αλλες.Εγω επιτιθεμαι σε οσους το αναγουν σε τροπο ζωης,δεχονται ως Σαι Μπαμπα τον καθε εναν που κερδιζει λεφτα και ψευτοδοξα εξαπατωντας αφελης και οσους η πρωτοβουλια των καθοριζεται απο τις αστρικες θεσεις.Κατα τα αλλα τιποτα το κακο δεν εχει η ενασχοληση με τον μακροκοσμο και τους πλανητες,ισα ισα δινει μια αλλη,μεγαλοπρεπη διασταση στα πραγματα.
  • blueview @ 13.10.2007 17:27
    Γεια σου bluesea
  • stargate @ 13.10.2007 17:28
    ...καλησπέρα σε ολους ...και στον υψηλο καλεσμένο μας φυσικά!!!
  • bluesea @ 13.10.2007 17:28
    γεια σας : ))
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:29
    Και παλι συμφωνω απολυτως,και αυτο ειναι το ωραιο στο διαδικτυο,οτι ανοιγεσαι πιο ευκολα,λες πολλα πραγματα που δεν θα ελεγες και οθτω καθ εξης.Μεχρι και εγω,πιστευεις αν σας ακουγα καπου εξω να συζητατε για συναστριες θα πεταγομουν να πω στα μουτρα σας οτι λετε μλκιες και διαφορα τετοια?απλα αυτην την ωραια ανεση και ελευθερια που δινει το νετ,να μην την καπηλευονται καποιοι για τους λογους που προανεφερα
  • blueview @ 13.10.2007 17:30
    Kar...αν ανοιξεις ενα περιοδικο με αστρομπουρδολογιες ειναι γεματο απο μεντιουμ....που εναντι αδρας αμοιβης σου λενε το αυτονοητο! Εδω μεσα διαφερει λιγο νομιζω!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:31
    γεια,ευχαριστω star.Προχωρα κατ ευθειαν στα βρισιδια,με μια απλη ειρωνια δεν αναβω!
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:31
    siga min apologithoume sto elaxisto... o anamartitos prwtos tin petra na riskei... ti thelei i glykos garagiozopaixtis..? na xlevasei? na niwsei anwteros? na milisei gia epistimi? na YPARkSEI apo antithethesi? Giati apo thesi endexomenws na dynatei... Exeis akousei glyke mou peri oreksews kolokythopita? Ki esena ti se koftei? eisai ethnoswtiras? an nai.. na mas onomatisteis.. na pareis sarka kai osta... ki an apoktiseis opadous ( emena na mou grapseis ) na erxomai na grafw ston epistimonistiko site sou? Ta xeis gluke mou? I oxi...? Na loidwrei kaneis pisw apo ena nick einai eykolo.... na pernei thesi me onoma kai idiotita einai pio dyskolo...BOREIS? Ektos aponto na vrizeis na milas? Kai den me endiaferei poios kai ti se pligwse? Ayta me ton giatro sou... pou mallon den vlepeis... lypamai..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:32
    παιδια,ολοι νομιζουν οτι εκει που βρισκονται διαφερει.διαφερει εκ των πραγματων,γιατι τα ατομα ειναι διαφορετικα,οχι οτι εκει εχουν Fake αστρολογους και εδω εχετε τον original.
  • blueview @ 13.10.2007 17:32
    ..και φυσικα αλλιως ειναι να σε "ξεματιαζει" η Κυρα μας η μαμη... κι αλλιως ειναι να παιρνεις το αντιπυρετικο που χρειαζεσαι....
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:33
    xa xa xa blue
  • stargate @ 13.10.2007 17:33
    ..αυτό που κάνεις είναι στρεψοδικία αγαπητέ..έβρισα εγώ ποτέ??ακόμα κι αυτούς που το ζήταγε ο οργανισμός τους??σε παρακαλώ λοιπόν να ανακαλέσεις....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:34
    να,βλεπεις?ο λαχματζουν αρχισε το παραληρημα,φταιω εγω να τον στολισω?τι στο διαολο,σου τελειωσαν κιολας τα λεξοτανιλ?
  • bluesea @ 13.10.2007 17:34
    Εμένα δε μου δίνει καμία μεγαλόπρεπη διάσταση. Αν θες να ξέρεις με ενοχλεί που μπορεί κάποια δυσκολία στη ζωή μου να έχει την εξήγησή της και σε ένα άλλο παράγοντα εκτός από εμένα. happy λέων κι εσύ;;;
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:35
    garagizopaixti.. o kathenas exei ton filo pou tou tariazei... ton gomeno ton synergati.. emeis ton astrologo mas.... ama zorizesai.. trava allou.. yparxei ki i thewria tou xaous... na tin diavaseis.. na min mas prizeis..
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:35
    ti einai ta lexotanil? den kserw!!!!!!!!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:36
    δεν ειπα οτι με εβρισες,πως κανεις ετσι,λες και σε κατηγορησα για εγκληματα κατα της ανθρωποτητας!μια μαλακια δεν μπορουμε να πουμε εδω μεσα γαμωτο!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:36
    γιατι,η μαμα σου σου λεει πως ειναι ασπιρινη?τα ηρεμιστικα που σου γραφει ο ψυχιατρος ειναι!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:38
    να,κατι τετοιοι σαν τον γιαουρτλου με ερεθιζουν και το γυριζω,μια κουβεντα δεν μπορουμε να κανουμε...
  • stargate @ 13.10.2007 17:38
    ..το κακό είναι οτι λες πολλές..αλλά συγχωρεμένος..λοιπόν θα μας συστηθείς απο την αρχή μπάς και περάσουμε ολοι ενα ευχάριστο απόφευμα??
  • bluesea @ 13.10.2007 17:38
    συμφωνώ με την happy. για αυτό είναι και λάθος να κρίνεις την αστρολογία από τις γενικές προβλέψεις που γράφουν στα περιοδικά...
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:39
    kati ksreis esy gluke mou... mallon i dosi den einai arketi.... krima..
  • blueview @ 13.10.2007 17:39
    Ερωτηση της δημοσιογραφου Ε. Κυριακοπουλου απο την εκπομπη της " Η ζωη ειναι αλλου" προς τον Πρυτανη Παν. Κρητης Γραμματικακη . Κε Γραμματικακη πιστευεται σε αυτο που ονομαζεται σημερα αστρολογια και οπως αυτο βγαινει στις μερες μας προς τα εξω στον απλο κοσμο;;; ....... Τι να σας πω! Αυτα ειναι ομορφα παραμυθια για οσους εχουν την αναγκη να τα πιστευουν..... (ετσι απαντησε)
  • bluesea @ 13.10.2007 17:39
    happy μιλούσα για τον ωροσκόπο σου... και νόμιζα ότι έλεγες για τα τελευταία 2.5 χρόνια
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:39
    δηλαδη ο gp και ο καθε gp ειναι με βοθλα ε?απο ποιον?απο τι?οσο ειμαι εγω αστρολογος,αλλο τοσο ειναι και ο καθενας σας.δηλαδη καθολου.Πεπαλαιωμενες γνωσεις αστρονομιας εχετε(εγω ουτε καν αυτες γιατι δε4ν ασχολουμαι) και τιποτα παραπανω
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:40
    as mou epitithetai... as eimai egw to thyma tis vlakeias... alla na min akoubaei..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:40
    αυτο πιστευω και εγω blueview,χωρις να θεωρω οτι ειναι κακο
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:43
    γιατι,ασχημα περασαμε?
  • euterpi @ 13.10.2007 17:43
    Καλησπέρα σε όλους. Karagiozare θες να αλλάξεις την γνώμη σε κάποιους ή έστω να υποστηρίξεις την δικιά σου γιατί δεν απαντάς μόνο με τα επιχειρήματα που έχεις και προσβάλλεις. Δεν το καταλαβαίνω. Τα lexotanil, ο ψυχίατρος... Πιστεύεις κάτι, αμφισβητείς κάτι κάτσε ωραία πες τα άκουσε και τον άλλον και απάντησε πολιτισμένα και στην τελική πρέπει να ζητήσεις και ένα συγγνώμη από όσους πρόσβαλλες. Εγώ που σε ακούω και ας υποθέσουμε έχω πέσει στην δίνη των άστρων δεν πείθομαι όταν σε βλέπω και ειρωνεύεσαι τους άλλους και βωμολοχείς και αυτό που θέλεις να ακουστεί και είναι λογικό χάνει την αξία του.
  • bluesea @ 13.10.2007 17:43
    μπορεί τα "γκομενικά" μας να είναι πολύ ενδιαφέροντα!!! και εμένα δε μου απάντησες στο αν έχεις ασχοληθεί με την αστρολογία ώστε να καταλήξεις να την απορρίψεις
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:44
    σταρ,εγω ειμαι ο πρωτος που ξερω ποτε λεω μλκιες,τοις μετρητοις μην τις παιρνεις,εχει και αυτο την πλακα του
  • stargate @ 13.10.2007 17:46
    ...ναι βρε πουλάκι μου,καλή η αυτογνωσία..αλλά για αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό..κουβέντα???
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:46
    ευτερπη,πρωτον δεν βωμολοχω,δευτερον τα λεξοτανιλ και τα τοιαυτα δεν ειναι προσβολες,δηκτικος τροπος απαντησης ειναι,με δοση χιουμορ.εισαι παντως ελευθερη με εμενα να αφησεις τους τροπους σου και να μου απαντας με τον ιδιο τροπο(αν βεβαια σου ερχεται κατι εξυπνο)
  • blueview @ 13.10.2007 17:46
    Ωραια λοιπον..... αλλα μερικες φορες ανακαλυπτω πως οι συμπτωσεις ειναι "διαβολικα" ομοιες με μια γενικη προβλεψη απο τον gp.... Φυσικα δεν θα περιμενω οπως πολλοι αλλοι ανωνυμοι και επωνυμοι, πολιτικοι, τραγουδιαρες, μεγαλοκοπελες κλπ κλπ κλπ μια προβλεψη με μαθηματικους υπολογισμους, ωστε να σιγουρευτω αν θα παει καλα η εβδομαδα ή ο μηνας μου.
  • blueview @ 13.10.2007 17:49
    Ξερετε αν εχει καμμια Ελλ. ταινια η τιβι στις 6 ;
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:49
    δεν υπαρχει περιπτωση να πει καποιος οτι ποτε δεν του εχει συμβει εστω και μια φορα να εντοπισει αυτες τις διαβολικες συμπτωσεις.Αλλα ειναι μονο αυτο,συμπτωσεις που κατα κανονα λεγονται διαβολικες εκ των υστερων...και Happy ο λογος που μπηκα και κολλησα εδω ειναι ιδιος με τον δικο σου.ακομα εχω κατι να πω και να ρωτησω.μολις βαρεθω η δεν μου προσφερει τιποτα,εξαφανιζολ.σκληρο το διαδικτυο.
  • bluesea @ 13.10.2007 17:50
    γιατί δε μας λες πόσο έχεις ασχοληθεί με την αστρολογία; είναι μια ερώτηση που δε σε συμφέρει να απαντήσεις;;
  • blueview @ 13.10.2007 17:50
    Απο το πεζοδρομιο κριαριιιιιιι.........
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:50
    εχει,εχει
  • bluesea @ 13.10.2007 17:51
    "σκληρο το διαδικτυο" μόνο επειδή υπάρχουν σκληροί άνθρωποι καραγκιόζη
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:52
    καθολου blue,δεν τρελαθηκα.τι,εδωσα λαθος απαντηση?εχασα 1-0?εσυ ποσο εχεις ασχοληθει με την santeria για παραδειγμα?η δικη σου μη ενασχοληση σημαινει ταυτοχρονα και την επιστημονικη ορθοτητα της?
  • blueview @ 13.10.2007 17:53
    Μπηκα σημερα στο βιβλιοπωλειο του ΙΑΝΟΥ. Παω να ρωτησω κατι στο βαθος και δεξια και σηκωνεται μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΘΕΑ με ενα ΧΑΜΟΓΕΛΟ που ηταν απεριγραπτο για να με εξυπηρετησει! Παρα λιγο να το χασω...... Αλλα λειτουργησε ο εγκεφαλος και ηλθα στα ισια μου...σε 5 δευτερα..... (ωωωχ μανα!)
  • bluesea @ 13.10.2007 17:54
    δεν είπα κάτι τέτοιο, απλώς δε μου αρέσει ο σκοταδισμός, όπως τότε που πίστευαν ότι οι μαύροι κύκνοι είναι ο διάβολος! και να σου πω και κάτι, δε θα αφορίσω ούτε θα εκφέρω γνώμη για κάτι πριν το μελετήσω
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:54
    σωστο blue,οι ανθρωποι ειναι σκληροι,απλα το καλυπτουν.εγω για παραδειγμα,στην real life ειμαι ευγενεστατος και επιδεικνυω σεβασμο σε ολους,εδω ειμαι εριστικοτατος.δεν ειναι θεμα υποκρισιας,απλα ολοι οι ανθρωποι εχουν πολλες οψεις.και συνυπαρχουν ολες.
  • blueview @ 13.10.2007 17:56
    Εγω εχω ασχοληθει με την αστρολογια οσο ο Μαμαλακης με το μπαλετο.... αλλα ριχνω "κλεφτές" ματιες οπου βρισκω ενδιαφεροντα πραγματα...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:56
    να δουνε τι ειναι ο σκοταδισμος.εγω ο ιδιος εχω πεσει θυμα του σκοταδισμου.π.χ. Τι???εισαι καρκινος???αααα μακρυα,την εχω πατησει απο καρκινο,η οι καρκινοι ειναι ετσι αλλιως και αλλιωτικα κτλ,τα ξερετε καλυτερα.Αυτο ειναι προοδευτικη θεωρηση?
  • stargate @ 13.10.2007 17:57
    ...εχεις εσφαλμένη εντύπωση για τον σεβασμό και την ευγένεια..αγαπητέ
  • blueview @ 13.10.2007 17:57
    ΑΑΑΑΑ!!! Εχει Βλαχοπουλου στον αλφα!!!! Η θεια μου η χυπισα!!!!! Εφυγααααα... γεια σας!!!!
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:57
    einai eykolo na eimaste skliroi xwris onoma... edw se thelw kavoura na perpatas sta karvouna...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 17:57
    το ιδιο και εγω blue
  • bluesea @ 13.10.2007 17:57
    μήπως στην real life είσαι ευγενέστατος επειδή δεν κρύβεσαι πίσω από ένα υπολογιστή; γιατί εσύ είπες προηγουμένως ότι αν άκουγεσ κάποιους σε ένα καφέ να μιλάνε για αστρολογία δε θα έλεγες κάτι. και ευγενικοί είμαστε παντού..άποψή μου..
  • stargate @ 13.10.2007 17:58
    ..μπα..αυτά τα λένε μόνο για τους σκορπιούς..βρε..μπας και είσαι σκορπιός???
  • lahmacun @ 13.10.2007 17:59
    byeee happyy
  • euterpi @ 13.10.2007 17:59
    Έστω οτι έκρινα εσφαλμένα για το άτομο σου αν και απο οτι ξέρω στο παρελθόν και πρόσβαλλες και εξαγρίωσες κόσμο γιατί δεν παρακολουθείς λίγο αθόρυβα το site τις απαντήσεις του gp, τις συζυτήσεις των παιδιών και ίσως να αποκτήσεις μία πληρέστερη εικόνα για αυτό που αμφισβητείς και δεν πας.
  • bluesea @ 13.10.2007 18:00
    και εμένα μου το έχει πει μια που δεν της κάθισε ένας υδροχόος!!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:00
    οποτε θες λαχματετοιε η οποιοσδηποτε αλλος,παμε εξω για καφε η φαι,τα λεμε μια χαρα προσωπο με προσωπο.δεν εχω προβλημα.ισα ισα,το γραψιμο κουραζει και η ανωνυμια τρεφει την μαλακια.σας δινω και το τηλ μου,στειλτε μυν η οτιδηποτε αλλο να δειτε οτι δεν εχω αναγκη να κρυφτω 6974908150
  • astropet @ 13.10.2007 18:00
    Λοιπόν καραγκιόζαρε, επειδή έχεις σπουδάσει φιλολογία, ξέρεις ότι ο Βίκτωρ Ουγκώ έκανε τραπεζάκια και καλούσε πνεύματα; Γιατί δεν πας και σε κάποιο γαλλικό σάιτ να κράξεις τους Γάλλους για τον "άθλιο" συγγραφέα τους;
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:01
    ο ουγκω ηταν καλος συγγραφεας,δεν παει να πει οτι ειναι αυθεντια.και ο κουγιας ειναι αριστος νομικος αλλα εσπασε την τετοια του στο ξυλο
  • bluesea @ 13.10.2007 18:02
    τρομερό!! αγόρασες κάρτα για το site???
  • stargate @ 13.10.2007 18:02
    ..είναι πράγματι απελπιστική η κατάστασή σου..γιατί δεν μας λες τι σε βασανίζει???
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:03
    εξυπνο blue,αλλα οχι,δεν προλαβα!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:03
    και μην αρχισετε τις κωλοαναπαντητες,θα αρχισω παλι να βριζω!
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:04
    ti nai touto.... thes suare ... na malwsoume gia tin astrologia? e?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:04
    τι επαθες star?προς τι τα νευρακια?
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:05
    karagiozopaixti.. den varas kanena toixo...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:05
    εσυ λαχματετοιε μονο να μαλωνεις ξερεις?δεν εχεις μιλησει ποτε σου?
  • stargate @ 13.10.2007 18:07
    ..οικτος είναι...οικτος.....
  • bluesea @ 13.10.2007 18:07
    δεν έχω απόκρυψη οπότε τη γλίτωσες!!!
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:07
    otan milisa.. me esteiles gia xapia...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:07
    (επειδη παει γυρευοντας)αν η μανα σου πιστευε σε ζωδια,σιγουρα θα εκανε εκτρωση αν της ελεγε κανενας αστρολογος τι βουρλο θα γινεις οταν μεγαλωσεις
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:08
    τοτε ακυρο το προηγουμενο!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:09
    για να σταματησεις να νιωθεις οικτο,απομακρυνσου απο τον καθρεφτη
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:10
    δηλαδη θες να μας πεις οτι δεν ξερεις πως να βαζεις αποκρυψη,ε?βλεπεις που εχω δικιο?εσεις κρυβεστε πισω απο την ανωνυμια,ουτε το κουραγιο να ακουσετε ζωντανα τον αλλον δεν εχετε!σημεια των καιρων και του δικτυου
  • stargate @ 13.10.2007 18:12
    ...τώρα πρέπει να γελάσω??..τι σπούδασες είπαμε??
  • bluesea @ 13.10.2007 18:13
    αν είχα κάτι παραπάνω να σου πω θα σε έπαιρνα. θέλεις να μιλήσεις στο τηλέφωνο;;; αν είναι να δούμε τι μπορεί να γίνει.. γιατί εσύ δεν κρύβεσαι;;
  • euterpi @ 13.10.2007 18:13
    Ουσιαστικά συμβαίνουν δύο πράγματα: 1. Δεν γουστάρεις την αστρολογία και 2. Κάπου πρέπει να φανερώσεις την εριστικότητα σου και την επιθυμία σου για αντιπαράθεση με τους τόνους που θες....... Θα σου αναγνωρίσω την ευστροφία αλλά και την αδυναμία να σεβαστείς τους άλλους γιατί σε παίρνουν σοβαρά ενώ εσύ θες να διασκεδάσεις.
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:13
    re paidia ... varethika... den paizoume...
  • astropet @ 13.10.2007 18:13
    Για να πάω πιο πίσω να βρω το κινητό... Μετά από αυτό το σχόλιο για την έκτρωση, είσαι πράγματι ο φίλος που θα ήθελε να έχει κάθε άνθρωπος! Τι ήθος, τι ευγένεια, τι τρόποι...
  • stargate @ 13.10.2007 18:15
    ..ευτέρπη..που διέγνωσες ευστροφία πουλάκι μου??
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:15
    εγω μια χαρα μιλαω και εδω και παντου.εσεις θελετε να μου επιβαλετε να μην μιλαω,παροτι επιμενω οτι ειμαι ο μονος που μενει σταθερα στο αστρολογικο κομματι.εσεις παρεκτρεπετε την συζητηση.να,η ευτερπη εχει απολυτο δικιο,τοσο απλα.λιγη ηρεμια λοιπον,εγω δεν εχω χασει την δικη μου,καντε και εσεις το ιδιο
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:15
    egw lew na kopsoume garagiozopaixti... na paiksoume tipota allo..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:16
    οταν λες πουλακι μου¨βαζεις και το χερι στην μεση γυναικωτε?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:17
    συμφωνω λαχμα
  • stargate @ 13.10.2007 18:18
    ...εκει ειναι ο βόας...πουλάκι μου...
  • bluesea @ 13.10.2007 18:18
    εμένα μου αρέσει να διαβάζω αυτά που γράφεις όταν δεν είναι προσβλητικά... είναι αρκετά προκλητικά.. το μόνο που δε θέλουμε είναι την έλλειψη σεβασμού και τις προσβολές.. μίλα... με επιχειρήματα όμως
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:18
    ευτερπη,εχω την εντυπωση πως εισαι απο τους λιγους σε αυτο το τρελαδηκο με ευφυια πανω απο τον μεσο ορο,τι εχεις να πεις για ολα αυτα?να ακουσω και τιποτα καλο....
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:18
    GP... ypoklinomai..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:19
    οκ blue,αλλα συγγνωμη,δεν ειναι προσβολες,δηκτικες απαντησεις ειπαμε ειναι.να γελαμε και λιγακι
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:20
    ηρθε και ο grand prix αισθανομενος απειλη να υποτιμησει παλι τη συζητηση
  • stargate @ 13.10.2007 18:21
    ....εισαι θαυμάσιος..πανέξυπνος..μεγαλοπρεπής....ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟς..(.με λένε ευτέρπη και δεν νοιώθω καλλά....)
  • euterpi @ 13.10.2007 18:22
    Να σου πω... Εγώ δεν έχω ξανά μιλήσει μαζί του. Λοιπόν μπαινεί μέσα θέτει κάτι και απαντάει κατά τον τρόπο του. Ουσιαστικά υπάρχει 1 στις 100 πιαθνότητα να πάρει κάτι δηλαδή να πιστεί για κάτι αν και είναι κατασταλλαγμένος και αμετάπειστος αλλά στην ουσία θέλει να διασκεδάσει και το πετυχαίνει. Ασχολούμαστε όλοι μαζί του και όποιον βρει εύκαιρο τσιγκλάει και όσον αφορά τις γενικές του γνώσεις πέρα από αστρολογίας μία χαρά απαντάει. Δεν τον δικαιολογώ ούτε τον επεφημώ ίσα ίσα διαφωνώ γιατί θα έπρεπε να σέβεται τον χώρο που βρίσκεται και ότι οι άλλοι το βλέπουν διαφορετικά αλλά δεν παύει να είναι έλευθερος χώρος.
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:22
    βλακα σε λενε,μπερδευτηκες
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:22
    Hello boys and girls!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:24
    ο σεβασμος επιβαλλεται εμμεσως απο το κλιμα και εδω τι κλιμα μονο σεβασμο δεν καλλιεργει.κανω ομως ο τι μπορω,κανω και συζητησεις απλα δεν ρωταω για τον χαρτη μου,ειναι κακο αυτο?
  • stargate @ 13.10.2007 18:25
    ..πάλι με τον καθρέφτη παίζεις??
  • bluesea @ 13.10.2007 18:25
    όταν μιλάς για λεξοτανιλ και χρησιμοποιείς λέξεις όπως "μλκ" για να χαρακτηρίσεις αυτά που λέμε δεν είναι και ό,τι πιο ευγενικό
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:25
    pali skotwmous exoume? :-/
  • Jambi @ 13.10.2007 18:26
    Kamii, hello my dear! Μισο, ν ανοιξω τον οικο μου, γιατί δεν νιώθω ομορφα εδω στον οικο του ωροσκόπου μου..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:26
    Geia sou Jambaki! Ti kaneis??
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:27
    δηλαδη αυτα που λεει ο star πως να τα χαρακτηρισω?
  • astropet @ 13.10.2007 18:27
    Τέλος πάντων, ας πούμε κάτι αστρολογικό... Gp είχες δίκιο τελικά για το πρόσωπο του τέρατος... Σε λίγο θα εθιστούμε στο ακατάσχετο υβρεολόγιο και δεν θα μας κάνει καμιά εντύπωση...
  • stargate @ 13.10.2007 18:28
    ..πάλι στρεψοδικείς.....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:28
    το τερας ειναι αυτος και σας εχει κανει ολους ιδιους
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:28
    εδω παει να κολλησει και εμενα!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:29
    εσυ στρεψοδικεις με τον καθρεφτη....
  • euterpi @ 13.10.2007 18:29
    Είναι πολύ άσχημο να έρχεσαι σε ένα χώρο που δημιούργησε κάποιος και να τον προσβάλλεις. Έχω παρακολουθήσει απαντήσεις του και τον(gp) σέβομαι. Έχει γνώσεις και παιδεία και μέχρι ΄τωρα δεν έχει προσβάλλει κανέναν ακόμα και όταν διαφωνεί σε αντίθεση με την στάση σου. Έχεις κάτι να πεις πες, το μην χλευάζεις.
  • stargate @ 13.10.2007 18:29
    ..κι αυτό φανερώνει ενδοια επιχειρημάτων..και αλλων τινών...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:30
    μιληστε αστρολογικα,δεν προκειται να διακοψω,ειπαμε,δεν εχω γνωσεις στο συγκεκριμενο θεμα.
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:31
    διαβασε ευτερπη το σχολιο κατω και πες μου αν πιστευεις ακομη το ιδιο...
  • Jambi @ 13.10.2007 18:31
    ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΜΕ! Ο καθένας ειναι άξιος της τυχης του... Aντε μην βαλω μπροστα τον Άρη τώρα απ τον 1ο μου οικο..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:32
    Poios antimetwpizei provlima k me poion akrivws?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:32
    μα δεν λετε και τιποτα αστρολογικο να δω και εγω κατι,απο περιεργεια μπηκα,γιατι δεν μου αρεσει να κατηγορω κατι που δεν ξερω
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:34
    oute enoxos oute vlaks... apla aergos.. kai me poli tetosteroni. pou den ektonwnetai..emeis..ti FTAIME... protasi.. na allaksoume paixnidi... einai poli vareto ayto...
  • stargate @ 13.10.2007 18:34
    ...δοκτωρ τζέκυλ και μίστερ χάιντ μας βγήκε...σε λίγο θα ζητήσουμε και συγγνώμη...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:34
    Gia poion milate re paidia? Re lah...pes
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:35
    DEN SOU ARESEI NA KATIGOREIS KATI POU DEN KSEREIS..? AYTO NOMIZA OTI EINAI I VASIKI ( VARETI ) IDIOTITA SOU.... next topic please..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:36
    συνεχιζεις να απευθυνεσαι σε εμενα βλεπω.κανε δουλεια σου γιατι εχεις παρατηρησει οτι δεν τα αφηνω ετσι,και παλι θα αναγκαστεις να με μπλοκαρεις για να μην σου χαλαω την εικονα.μια συμφωνια.δεν θα ασχολεισαι με την παρτη μου και εγω με την δικη σου για να τα παμε καλα.βεβαια παλι θα με μπλοκαρεις....
  • stargate @ 13.10.2007 18:36
    ..κάτσε lah..δεν υπάρχει αλλος τρόπος....
  • astropet @ 13.10.2007 18:36
    Λαχ, να πούμε τίποτα για Πλούτωνα, που τον αγαπάς; Να θυμηθούμε και τα αστρομαθήματα, γιατί πολύ ασχοληθήκαμε με άλλα...
  • Jambi @ 13.10.2007 18:38
    Ανοιξα παρα διπλα την φυλή του Τοξοτη να πουμε τα δικά μας, κι αντε να ξεκολλαμε απ εδω..αντε!!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:38
    ανοητε λαχ,παιζει και να με πληρωνεις και να μην το ξερεις.συν τοις αλλοις,εγω εχω συγκεκριμενη ιδιοτητα,δεν δηλωνω χαρτοριχτρα και τα συναφη
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:38
    an nomizeis karikatoura toy tipota oti dynasai..na xalaseis tin eikona tou gp .. exeis makri kalami .... kai na prosekseis min traynatisteis... to tipota den borei na xalasei to kati...
  • stargate @ 13.10.2007 18:39
    ..εγώ λέω να μείνω...αν και θα μου λείψετε...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:39
    ειπαμε,πειτε,εγω δεν ενοχλω,απλα θα αναγνωνω
  • euterpi @ 13.10.2007 18:39
    Ναι το πιστεύω. Ξέρεις γιατί? Γιατί δεν έχω μάθει να κρίνω τους ανθρώπους από μία εμφάνιση και γιατί εσύ το προκάλεσες. Δηλαδή πως θες να σου απαντήσει κάποιος όταν τον προσβάλλεις και μάλιστα επώνυμα. Εσύ είσαι εδώ όπως είσαι εκείνος είναι εδω και έχει όνομα. Δεν λες κάτι για την astrofegia αλλά για κάποιον με όνομα και επίθετο και για το έργο του γιατί εσένα μπορεί να σου φαίνεται αστείο αλλά για εκείνον είναι ο κόπος του. Αν ήμουν στην θέση του δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα.
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:39
    nai pet.. thanks gia tin apantisi.. thewreis.. oti i apopeira synthesis mou itan aploiki?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:40
    εχεις πολυ πλακα star...σε εχει χριση και ιπποτη του,παλιογλυφτη του μαγου merlin? ειπαμε,πειτε οτι θελετε και αφηστε εμενα,μονο αναγνωση θα κανω.
  • astropet @ 13.10.2007 18:41
    Καθόλου απλοϊκή, γιατί το λες αυτό; Είναι λογικό το μπέρδεμά σου... Κι εγώ δεν είπα ότι είναι έτσι όπως σου τα λέω, απλά έβαλα και τη σελήνη σου μέσα στο παιχνίδι...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:43
    ναι,ετσι ειναι,κατηγορησα εναν ανθρωπο ονομαστικα,ειναι βαρυ αυτο απο την στιγμη που και ο ιδιος δεν ειμαι εκτεθημενος.αλλα αυτο εχει το να εξασκεις ενα σκαιωδες επαγγελμα.επισης εγω δεν εκτιθεμαι ονομαστικα γιατι ειμαι σε δεινη θεση,δεν εχω ακολουθους και γλυφτες να με υπερασπιζονται επειδη τους εχω κανει πλυση εγκεφαλου
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:45
    nai i selini mou einai isxyri pet.. alla o ouranos.. o 11 kai ta ypoloipa.. nomizw oti makran yponomeyoun...
  • astropet @ 13.10.2007 18:48
    Δεν το συζητώ... Σε σημείο ίσως που να έχουν κυριαρχήσει... Ο Κρόνος σου όμως είναι γωνιακός και είσαι και Αιγόκερως...
  • stargate @ 13.10.2007 18:49
    ..το σενάριό σου είναι βλακώδες παληκάρι μου..(με τον gp δεν εχω ανταλάξει ποτέ κουβέντα.εκείνος τηνδουλειά του κι εγω την δική μου) και μια και το ξεκαθαρίσαμε αυτό θα μας πεις τι σε βασανίζει??
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:49
    kai as gine pio proswpiki ws paradeigma.. oloi oi antes mou itan apo allou.... allo sxoleio... alli koinwniki omada alli poli alli xwra.... ( akmi ston leon ilios 11 tetragwno ourano ) me olous eixa sexseis pathous pote ninemia.. tetragwno ilio ari aris antithesi pluto.. vatheia pligi .. o xeirwn panw ston ari.. oxi se 4 protases gamou afro ston ydroxoo... kai alla stin synexeia..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:49
    pet pws 3eroume poioi planites kyriarxoun? Osoi kanoun tis perissoteres opseis?
  • euterpi @ 13.10.2007 18:50
    Για όνομα του Θεού για ποια πλύση εγκεφάλου μιλάς? Νομίζεις οτι είναι κανείς ανήλικος? Όσον και να θες μέσα σε ένα τέτοιο χώρο δεν γίνεται πλύση εγκεφάλου. Τι είναι καμιά συναγωγή? Γιατί δεν ηρεμείς και αν υποθέσουμε οτι ήθελες μία αντιπαράθεση μαζί του να την διεκδικούσες ανθρώπινα. Εσύ γίνεσαι με την σειρά σου φανατισμένος κάιτ για το οποίο κατηγορείς τους άλλους.
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:51
    eimai vatheia aigwkeros pet... toso pou o ydroxoos mou den to antexei... alla epeidi kai oi dyo exoun normes .. palevw entwmetaksy,... symmaxous den vlepw... kai paw mia apo dw mia apo kei.. ta thelw ola kata kanona kai dioaforetika....
  • Jambi @ 13.10.2007 18:53
    Παγίδα δεν ειναι το εξάγωνο του ήλιο τώρα στο Ζυγό με τον Ποσειδώνα μου στο Τοξοτη αυτές τις μέρες? Μια ουτοπία αλλο πράγμα..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:53
    δεν φανατιζομαι,απλα με ενοχλει η εικονα του μεσσια και της αυθεντιας.Εδω το αμφισβητω σε αλλους,θα αφησω να περασει ετσι μια αρχηγικη εμφανιση απο ¨μελλοντολογο¨?
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:53
    kami... esy exeis ta apanta ston tavro... egw ston ydroxoxoo kai ston tsoksoti.... vgale syberasma.. moni sou prin kapoies meres milages gia to ti einai ta stathera gia sena..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:54
    δεν ηξερα καν το ονομα του εν λογω( σαν τον λαζοπουλο,ουτε το ονομα του δεν κανει να αναφερω,θα αφοριστω).εδω μεσα το εμαθα.ενοχλει το οτι τον αντιμετωπιζω ως θνητο?
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:54
    Lah...opote afou Tavros-Skorpios einai moirasmenoi sto xarti mou, ayto simainei oti kyriarxoi planites einai Afroditi-Pluto?
  • bluesea @ 13.10.2007 18:54
    εσύ αυτό κατάλαβες εδώ;; είσαι πολύ λάθος...
  • astropet @ 13.10.2007 18:56
    Καταρχάς κάμι, οι πλανήτες που βρίσκονται πάνω στις γωνίες είναι πολύ ισχυροί, γιατί πρέπει να ενσαρκωθούν, είτε μας αρέσει είτε όχι... Από την άλλη, βλέπεις το συνολικό ωροσκόπιο και προσπαθείς να δεις προς τα πού γέρνει. Ναι, η λαχ π.χ. είναι αιγόκερως, αλλά ο ήλιος της είναι στον 11ο, σε τετράγωνο με Ουρανό, έχει ωροσκόπο Υδροχόο και Αφροδίτη στον Υδροχόο... Υπάρχει δηλ. ένα έντονο υδροχοϊκό στοιχείο στο χάρτη της. Αλλά και ο Κρόνος της ως γωνιακός δεν θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια. Είναι και κυβερνήτης του Ήλιου της... Καλείται δηλ. να χειριστεί τα υδροχοϊκά θέματα με άνα αιγοκερίσιο τρόπο...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:56
    και οι παπουα δεν ειναι ανηλικοι,αλλα τρωνε τον εχρο τους για να αποκτησουνε την δυμανη του.δεν ειναι θεμα ενηλικιωσης,αλλα συνειδητοτητας
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:57
    αυτη η εντυπωση καλλιεργηθηκε blue,και εγω ειχα πληρη αγνοια ονοματων και ιδιοτητων,απα ειναι σχετικα αντικειμενικη η εντυπωση μου
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:57
    xm...Ok pet, 8a prospa8isw na to psa3w sto xarti mou. Se eyxaristw poly!
  • Jambi @ 13.10.2007 18:57
    Ωπα lah..και μετα μου λες για τον Υδροχοο στον 8ο
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:58
    kami eisai ena idiaitero plasma erxesai apo tin gi gia na pas ston aera.. ( karagiozopaixti... thewreis oti o GP einai theos ... mikre mou ... eisai o monos... na fas tin krema sou,...)
  • bluesea @ 13.10.2007 18:58
    astropet να σε ρωτήσω κάτι; είπες κάπου αλλού ότι η ακμή ενός οίκου έιναι εκεί που αρχίζει. Αν κάποιος έχει 2 διαφορετικά ζώδια σε ένα οίκο ποιό από τα 2 λαμβάνει υπόψη του για να βρει τον κυβερνήτη του οίκου;
  • karagiozaros @ 13.10.2007 18:59
    παντως σας εχω ευχαριστα νεα,την αλλη εβδομαδα θα λειπω,δεν νομιζω να σας λειψω ιδιαιτερως...
  • lahmacun @ 13.10.2007 18:59
    pet kaloumai to akotorthoto thanks a lot.. to kserw .. alla ftou..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 18:59
    Thnx lahmaki. Kati 8a katalavw pou 8a to psa3w, de mporei!
  • Jambi @ 13.10.2007 18:59
    Με βαση αυτο που λεει ο astropet, έχω έντονο Παρθενίσιο στοιχείο στο χάρτη μου.. Oh, my God, δε θα αντέξω αλλο κακό!!!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:00
    αντι να φαω την κρεμα μου προτιμω να στην τριψω στην μουρη
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:01
    eisai panta .. gematos epixeirimata... what a grace...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:01
    μαλιστα.εσυ δεν μου ειπες να φαω την κρεμα μου?τι περιμενεις,φιλοσοφικη αναλυση?
  • stargate @ 13.10.2007 19:01
    ...εσύ καννιβαλίζεις για να κατακτήσεις την συνειδητότητα??...μήπως??
  • astropet @ 13.10.2007 19:02
    Το ζώδιο της ακμής bluesea...
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:03
    loipon pet na poume kati edw pou ESY mou emathes? oloi eimaste komatia tou sybantos.. se diafora pososta opws einai ta 12 sto xarti.. alla .. o skopos einai o ilios mas.. kapoio to proseggizoun ayto pio eykola anthospatrta apo allous.. diortwse me an kanw lathos...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:03
    αυτο τωρα ειναι ενα σχολιο για το οποιο εισαι υπερηφανος?νομιζεις οτι εκανες και γαμω τα λογοπαιγνια?
  • bluesea @ 13.10.2007 19:03
    σε ευχαριστώ : ))
  • stargate @ 13.10.2007 19:03
    ...φιλοσοφία σπουδάσαμε οχι..παίξε γέλασε....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:04
    παντως με καταφερατε,εχω φαει κολλημα με αυτον τον σατανα εδω και ουτε στην γατα δεν εχω προλαβει να βαλω φαι
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:05
    INDIGO file mou alohaaaaaaaaa!!!!!!B)B)B)
  • stargate @ 13.10.2007 19:05
    ...εγω δεν υπερηφανεύομαι για τίποτε...απλώς τα χω βρεί με τον εαυτό μου και χαίρομαι τη ζωή..κάτι που εσυ βιώνεις με τραυματικό τρόπο δυστυχώς....
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:06
    pet o kronos einai ston 3 mou oxi se gwniako.. kai mou /kanonise aderfia kai syggeneis... poso kronia eimai...? (
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:07
    .. o skopos einai o ilios mas.. kapoio to proseggizoun ayto pio eykola anthospatrta apo allous.. astropet, εσυ το ειπες αυτο?δεν το ρωταω ειρωνικα,αλλα ειναι η βαση μιας σημαντικης θεωρησης,ετσι πληροφοριακα...τι ηθελα και πεταχτηκα τωρα,ε?
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:07
    hi indi
  • euterpi @ 13.10.2007 19:07
    Ας βγει κάτι καλό από όλο αυτό. Σας χαιρετώ. Καλή συνέχεια σε όσους μείνουν...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:07
    Edw INDIGO, parakolou8w ti syzitisi twn paidiwn pou milane peri astrologias k prospa8w na ma8w tipotis. Esy ti kaneis? Pws ta pernas? :>
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:08
    Kali synexeia eyterpi
  • stargate @ 13.10.2007 19:09
    ..για πες μας γι αυτή τη σημαντική θεώρηση..για πες..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:09
    τι χαιρεσαι την ζωη ρε μουρλοκακομοιρη,που ξημεροβραδιαζεσαι πανω απο τα γραπτα της ασσης(ετσι γραφεται?) μπιλιου και συναφη site!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:09
    ναι Grand Prix
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:09
    stargate ti wroskopo-Selini exeis?
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:10
    gp exei pligwthei apo to dipolo.... aigwkrou karkinou,, tis ex vazei
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:10
    Bravo INDI! Stin arena se 8elw zwntano! B)
  • stargate @ 13.10.2007 19:10
    ...μισο να κοιτάξω καμ...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:11
    τι να σου πω εσενα ρε καχεκτικο,που θες να μαθεις και για θεωρησεις...ειναι αληθινος Gp,περιεργως ειναι!
  • bluesea @ 13.10.2007 19:11
    καλύτερα να μιλάμε με επιχειρήματα για να γίνεται ένας εποικοδομητικός διάλογος. Όλοι έχουμε δικαίωμα στις απόψεις μας και μπορούμε να ακουστούμε καλύτερα αν έχουμε επιχειρήματα, σεβασμό και αξιοπρέπεια. καλό βράδυ σε όλους : ))
  • stargate @ 13.10.2007 19:12
    ..ορ..σκορπιό...σελ..σκορπιό...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:12
    Ok star B)
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:12
    Ok etsi e3igeitai.....8a sou pw alli fora ti ennow
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:13
    mou aresei o kagianas an einai kathares oi geyseis.. alla.. tin akatasxaiti epithetikotitita enos pligwmnenou mikroegwismou.. apla tin variemai...
  • astropet @ 13.10.2007 19:13
    Να το δούμε και λίγο αστρονομικά, πολύ χοντρά βέβαια... Ο ήλιος είναι ας πούμε το κέντρο του ηλιακού μας συστήματος με την έννοια ότι όλοι οι πλανήτες περιστρέφονται γύρω από αυτόν. Για έναν άνθρωπο συμβολίζει τον πυρήνα της ύπαρξής του, της εν δυνάμει όμως ύπαρξής του. Θα υπάρχει πάντα κάτι που θα σε καλεί προς τον ήλιο σου. Δεν είναι όμως τίποτα δεδομένο. Επειδή γεννήθηκες με τον Ήλιο στον Κριό, δεν σημαίνει ότι συμπεριφέρεσαι και σαν Κριός. Απλά αν δεν γίνεις Κριός, δεν θα είσαι ποτέ ολοκληρωμένος. Δεν είναι τυχαίο που η Ντάκου λέει ότι είναι πιο σωστό να λέμε πρώτα τον ωροσκόπο μας. Π.χ. είμαι Ταύρος με Ήλιο στον Κριό. Οι άλλοι πλανήτες είναι τα υπόλοιπα κομμάτια του παζλ και η δυσκολία έγκειται στο ότι δεν μπορείς να αγνοήσεις κανέναν, γιατί τότς θα διαπράξεις ύβρη και θα τους βρεις μπροστά σου. Αν οι θέσεις και τα ζώδια τους ταιριάζουν με τον Ήλιο σου, οι δυσκολίες θα είναι λιγότερες στο δρόμο για το στόχο...
  • stargate @ 13.10.2007 19:13
    ..είσαι απλώς αστοιχείωτος..παραδέξου το...παληκάρι μου..και πολύ μα πάρα πολύ ρηχός....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:13
    εσυ που την λες συνεχεια
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:14
    Kalinyxta bluesea
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:14
    βεβαια indigo πες μου
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:15
    Pet eisai pragmatika filos mou ( mia krifo ydroxoos )
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:15
    ποια η διαφορα του ωροσκοπου με το ζωδιο astropet?
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:16
    Swsto ayto astropet, alla px egw pou exw wroskopo sto Leonta, de symperiferomai k poly sa Liontari. Ta Liontaria den einai mystikopa8i atoma, 8eloun kosmo, koino. Oi Didymoi episis. Kati allo 8a paizei, 8a to vrw de mporei! :-/
  • stargate @ 13.10.2007 19:17
    ..οσο για τις απαντήσεις σου...μάλλον η άγνοια κινδύνου θα φταίει...
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:17
    kai na to valw to zitima twra... xwris na exw diavasei tin dakou... alla o pet me afto pou egrapse me kalyspse... eimaste o ac mas alla o dromos mas einai i ilios .. kai oson afora emena to exw katalavei... sta ebodia pou exw vrei na eimai kai na min eimai...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:19
    εγω θεωρω indigo οτι δεν ειναι διαφορετικα πραγματα.η αστρονομια υπαρχει και η αστρολογια ειναι ενα συνολο δυσυδαιμονιων
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:19
    kam i selini sou mallon tetragwnizei ac isws kai i afro kai o aris sou... dyskoleyioun na eisai leontas... egw to tavrisio soy sybathisa... ( meta ta vrisisdia )
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:20
    ..οσο για τις απαντήσεις σου...μάλλον η άγνοια κινδύνου θα φταίει... Αυτο αφορα εμενα star?
  • stargate @ 13.10.2007 19:21
    ...γενικώς η αγνοια..τελικά...
  • astropet @ 13.10.2007 19:21
    Μάλλον δεν το έθεσα σωστά... Είπα την άποψη της Ντάκου... Δεν είμαστε ο ac μας, ο ωροσκόπος μας είναι απλά ο καλύτερος δρόμος για να φτάσουμε στον ήλιο μας. Μπορούμε να δοκιμάσουμε κι άλλους δρόμους, αλλά οι εμπειρίες που θα έχουν να κάνουν με το ζώδιο του ωροσκόπου θα είναι οι πιο κατάλληλες για να ξυπνήσουνε τον ήλιο μας, αν βεβαίως κοιμάται...
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:22
    karagioz berde ... spoudazw astronimia phd... an exeis akousei kati gia ta symvola kai to syllogiko asineidito exei kalws... alla an thes typous .. edw tous exw.... kai an eisai kanenas sterimenos theologos... na koitakseis pws i theologia tha ginei threiskeiologia .. giati eimaste ston z kosmo logo aytis tis emmonis..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:22
    lahmaki mexri k ta binelikia mas eixan fasi! xexexe! H selini mou kanei akrives tetragwno (k einai i kyria opsi tou xarti mou) me ton Dia mou k ena e3agwnaki me Krono kanei episis. Alla oute ton wroskopo mou tetragwnizei, oute Afro oute Ari....:-/
  • astropet @ 13.10.2007 19:22
    Και για να μην είμαι απόλυτος, αυτή είναι τουλάχιστον η άποψη που ασπάζομαι εγώ...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:23
    δυσνοητη η διαφορα για εμενα astro,δεν μπορω να πω πως το καταλαβα.τοτε τι ρολο παιζει το ζωδιο αν πρεπει να ακολουθησεις τον ωροσκοπο?
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:24
    alla outws i allws twra pou to skeftomai, an e3airesoume tin apostasi me tis moires....O Skorpios tetragwnizei me Leo-Tavro, opote....isws na isxyei ayto pou les!
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:24
    got it pet!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:25
    ναι,εγκυκλοπαιδικα κατι εχει παρει το αυτι μου indigo,αλλα ειναι ακομη προς διερευνηση και αποδειξη απο επιστημονες που ασχολουνται με το θεμα,ποσο μαλλον απο εμενα η απο την αστρολογια
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:25
    kami 3 krisimes erwtiseis? 1. pos dwra kaneis se aftous ppu agapas? 2 poso tous xaideyesai? 3 poso eykola prosvalesai?
  • stargate @ 13.10.2007 19:25
    ..δεν τα καταλαβαίνει..αλλά...ΑΠΟΨΗ..εχει!!!!χαχαχα
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:26
    kami exeis tauf tayro leo tavro scorpio?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:27
    λαχμα,και εγω αυτο πιστευω,οτι προκειται για θρησκειολογια,οχι για θεολογια.αλλα κατατασσω την θεολογια μαζι με την αστρολογια,στις -λογιες
  • stargate @ 13.10.2007 19:27
    ...δεν τα γράφουν οι εγκυκλοπαίδειες αυτά καρ..τα ζούμε..αλλά περί αλλα τυρβάζεις..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:28
    1. Den trelainomai na kanw dwra, variemai na psaxnw ti aresei ston ka8ena. Protimw na vgainoume mazi, na mou lene ti tous aresei k tote tous to pairnw me megalyteri xara. 2. Eeee den eimai kai poly tou zouzouzou, prepei na ton 3erw arketo kairo ton allo, na mou exei prwta anoixtei aytos k meta ok, zouzounizw ki egw. 3. Analogws tin prosvoli, an k pistevw pws 8igomai poly eykola. Giati lah???
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:28
    Ti einai to taf akrivws? :-/
  • stargate @ 13.10.2007 19:29
    ..το αρχικό του επωνύμου μου....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:31
    δηλαδη οι εγκυκλοπαιδειες γραφουν για πραγματα που δεν ζουμε?εσυ σιγουρα ζεις σε παραλληλο συμπαν,και σε παρακαλω,μην πεταγεσαι αν δεν εχεις κατι να πεις,γιατι αν μου την λες αρχιζω και εγω τα ωραια
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:31
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:32
    kami.. sou ekana ena aploiko test drive ac leon me vasi to pws zw ti selini mou kai to pws katalavainw ta lintaria.. isws i selini sou na einai pio isxyri apo to ac opws kai i antistoixa me mena... karakiozopaixti... exoume provlima me ta logia.... ? ta ypotimame? den antilamvanomate tin aksia tous...? meta tin apantisi sou.. kai THESI i synexeia..
  • stargate @ 13.10.2007 19:32
    ...τωρα διαστρεβλώνεις...εχεις κάτι χαρίσματα βρε πουλάκι μου...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:33
    egw to 3erw....DEN eimai ka8olou Liontari....groumf...
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:34
    star to paidi exei moufa ari na mou to thimitheite... straight den ton eida pote....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 19:34
    hola ppl!
  • stargate @ 13.10.2007 19:34
    ...καμ νομιζα οτι εμένα ρώταγες...χαχα..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:34
    με ρωτησες αν μπορω να αποδειξω κατι.ας μεταφερουμε την ερωτηση σε αλλο πεδιο.με ρωτας λοιπον αν μπορω να αποδειξω την μη υπαρξη καποιου φαινομενου,οχι την υπαρξη του.πολυ απροσδιοριστο.σαν να σου λεω εγω οτι υπαρχουν κατσαριδες που τραγουδανε παριο,τις ειδα και να σε προκαλω να αποδειξεις οτι δεν υπαρχουν.η αληθεια ειναι οτι παραμενη πεποιθηση,γιατι υπαρχει ελλεψη στοιχειων οτι υπαρχουν,οχι οτι δεν υπαρχουν.
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:35
    lah mipws mporeis na deis an exw taf tetragwno? Diavazw sta astroma8imata peri dyo tetragwnwn panw se enan planiti alla den vriskw kati tetoio egw.... 7/6/79 11:45 to mesimeri, Athina
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:36
    Oxi vre star! LoooooL!
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:36
    Kalws ton bro mou! Yo! B)
  • stargate @ 13.10.2007 19:36
    ....κατι πολύ συμπυκνωμένο στον εγκέφαλο εχει lah..αλλά που θα πάει..θα το ξετρυπώσω....
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:38
    kam... eimai ligo asxeti,,, gia n sou poy.. ta dyo tetragwna mou lene taf........ petttttttttttttt
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:39
    mwro mou...
  • stargate @ 13.10.2007 19:39
    .....αντιστρέφουμε την ερώτηση..και...αλάζουμε ΠΕΔΊΟ (sic)..καλόοοοοο.......
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:40
    de me vlepw na vgazw akri! Thnx anyway lahmaki mou omws! :****
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:41
    karagioz.. eimai aigwkeros... plain and simble.. den goustareis astrologia... dekton... thewreis... GP xartorixta... dekton.. thewreis.. emas vlakes .. dektos... wtf eisai edw? an peis apo vitsio... dekton... eipamen .. eimai ouranio plasma...
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:43
    petaki ... check.. i kami... exei tafaki me ac selini ari afro... na doume poso kalopaido einai... eimai asxeti me anoxes gia na to dw... please.........
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:46
    i poso...k@lopaido eimai....:> (ntropi mou!)
  • ElefantaS @ 13.10.2007 19:46
    sis k hose..besitos!!!!!! ti lete?
  • astropet @ 13.10.2007 19:47
    Και για να κλείσουμε το θέμα του ωροσκόπου... Ο ωροσκόπος είναι απλά το ζώδιο που ανατέλει στον ορίζοντα τη στιγμή που γεννιόμαστε. Η πρώτη φορά που αντικρύζουμε τον κόσμο και τον βλέπουμε μέσα από το φίλτρο του ζωδίου αυτού. Η εικόνα αυτή χαράσσεται στη μνήμη μας και γενικότερα πιστεύουμε ότι ο κόσμος είναι Σκορπιός. Για αυτό και συμπεριφερόμαστε ανάλογα. Δηλ. μπορεί να έχουμε 7 πλανήτες στη φωτιά και να μας φαίνεται, αλλά πάντα θα υπάρχει κάτι μέσα μας που θα μας λέει ότι ο κόσμος δεν είναι τόσο ασφαλής. Τώρα, αν είσαι Ιχθύς ή Καρκίνος, τα πράγματα θεωρητικά είναι πιο εύκολα γιατί και ο ήλιος σου και ο ωροσκόπος σου έχουν μια κοινή βάση, παρά τις σοβαρές διαφορές τους, το συναίσθημα... Αν είσαι όμως Δίδυμος με Σελήνη, Ερμή, Αφροδίτη στους Διδύμους και αγαπάς τη λογική σκέψη και πιστεύεις ότι όλα μπορείς να τα ελέγξεις με τη σκέψη, σου έρχεται μια διέλευση ισχυρή από τον ωροσκόπο σου και ξυπνάει ξαφνικά ο Σκορπιός. Και ανακαλύπτεις ότι έχεις θαμμένα συναισθήματα που αγνούσες...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:47
    vre car pou stadiala e3afanistikes? Hola bro! Edw ta leme peri astrwn...Ti kaneis???
  • Jambi @ 13.10.2007 19:47
    Βρωμοδιδυμουλικο καλησπέρα..
  • stargate @ 13.10.2007 19:48
    ...είναι κι αυτή η ευάισθητη εξάρτηση απο τις αρχικές συνθήκες ..indi..που του το κάνει πιο δύσκολο...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 19:50
    egw eksafanistika sis? dystyxws edw..(k mh pareksigi8w me to dystyxws..!) k o vrwmosagi here e
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:51
    indi..exw ari ston krio... kserw kala apo kafrilikia.. alla i enseinideitotita mou.. kai i paideia mou... den mou epitrepei na eformw epi asxetwn... kai sorry no mercy here.... o antilogos.. einai oxi aplws themitos alla kai epithymitos ... se oles tis ekfanseis tis zwis mou.... allla na nai kala o OURANOS.. propilakismous... skotadismous... kai KKX den dextika kai oute prokeitai.. na pethanw borw prin apo ayto..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:51
    ti 8a kanete tonight my friends?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 19:52
    ευχαριστω astro,ηταν ξεκαθαρο.ευχαριστω.ποτε δεν ειχα καταλαβει την διαφορα
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:53
    i lah me toumparise otan tin evriza akatasxetws, me tin eygeneia tis. Meta, sti synexeia, eida ti kafrila kouvalaei k etsi ti sympa8isa tolmw na pw! B)
  • Jambi @ 13.10.2007 19:53
    Kami μου, θα παω σε κλαμπάκι εγώ, αν κι έχω τις μαυρες μου απο χθες το βράδυ, το παλεύω αλλα δεν εκτονώνεται!!! Σκοτωθηκα με τον γειτονα σκοτώθηκα στο σπιτι, πολυ ένταση! Και δεν ειμαι εγω για τέτοια..
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:54
    pet... o ac einai o eykolos dromos.. to aviasto... i ilios... einai o pirinas?
  • stargate @ 13.10.2007 19:54
    ...αυτοκτόνησε???
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:54
    Ki esy giati 8ewrises skopimo To3otra na sfaxteis me to geitona?
  • astropet @ 13.10.2007 19:56
    Δεν είναι ο εύκολος δρόμος, είναι ο καλύτερος δρόμος...
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:57
    kami den eixa eygeneia otan me evrizes,,, eixa yperopsia,,,, sorry.... alla ayti einai i alitheia...
  • astropet @ 13.10.2007 19:57
    Σκέψου το παράδειγμα που έδωσα... Πόσο εύκολος είναι ο δρόμος του Σκορπιού για έναν Δίδυμο;
  • Jambi @ 13.10.2007 19:57
    Γιατι ο γειτονας (ενοικιαστής μας) παρκάρει την αμαξάρα του σ όλο το πεζοδρόμιο λες και κραταει jacuar, και δε μπορουμε οι υπολοιποι να παρκάρουμε! Το κανει επανειλλημενα, του το ειπαμε, του θεσαμε το προβλημα..και συνεχίζει! Κι εγω χθες του εσπασα τα νευρα μπρος πισω φρενο γκαζι κτλ..βγηκε όξω οχι με τα σωβρακα ευτυχως και τα ειπαμε ενα χεράκι
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:58
    Mpa...kati de 8a katalava kala na deis....:-/ Ki egw pou se perasa gia eygeniki ontotita! NA! (mountza itan, gia na mi se piasei k to mati!)
  • blueview @ 13.10.2007 19:58
    ....Τελειωσε το movie..... "Η κυρα μας η μαμη"....Σουπερ!!! Kami μοουουουουου.....
  • lahmacun @ 13.10.2007 19:58
    o ac einai o kalyteros dromos? oxi o dedomenos apo theou?
  • stargate @ 13.10.2007 19:58
    ...παιδιά..τηνεκανα..καλο βράδυ σε όλους..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:58
    Gia emena pantws o dromos tou Skorpiou einai paixnidaki.-
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:59
    bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuue!!!!!!!!!!! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGS!!!!!! :******************************
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 19:59
    kali synexeia stargate!
  • blueview @ 13.10.2007 19:59
    **λοκυπριοι !!! (σορυ Jambi)..τουρκογυφτοι αρκουδιαρεοι!!
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:00
    Giati binelikwneis II mou? :-/
  • astropet @ 13.10.2007 20:00
    Αν το θέτεις έτσι, όλος ο χάρτης είναι δεδομένος από Θεού... Ξέρεις πόσα άτομα μισούν τον ωροσκόπο τους; Ή τουλάχιστον αρνούνται ότι έχουν χαρακτηριστικά του; Αν ψάχνεις για το σημείο της ελάχιστης αντίστασης θα σου έλεγα το ΝΔ.
  • astropet @ 13.10.2007 20:01
    lol kami!
  • Jambi @ 13.10.2007 20:01
    Mας αγαπας πολύ βρε blue μου
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:01
    LOOOOL!
  • astropet @ 13.10.2007 20:02
    Eμ, με Σελήνη στο Σκορπιό και με Ήλιο τρίγωνο Πλούτωνα, τον παίζεις τον Σκορπιό στα δάχτυλα, χαχα!
  • blueview @ 13.10.2007 20:02
    ..για τον γειτονα της Jambi...τελικα παντου υπαρχουν αυτα τα ρεμαλια..παντου!!!! Δεν υπαρχει σέβας που ελεγε και η γιαγια μου!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:03
    ti exasa?
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:03
    kami.... otan den agapw eimai i vassilisa twn vesaliwn.. kai skeftka ti ekane to mikro me diwnei ? tha tpu deiksw egw ti antoxi exw kai pws kserw na epivalomai... ki as vallomai... xwris na empiptw.. den eixe eygeneia psixis ayto mono eparsi... SOU XRVSTAW POU EIMAI DW.... pet kati den pianw.. therousa.. oti to xarisma einai o ac.. ayto pou kseroume.. kai ayto pou prepei na vroume einai o dromos tou iliou... lathos? ()
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:03
    Tous agapaw tous atimous tous Skorpious pet mou, den yparxei swtiria....Ki oxi tipota allo dil, alla mono tetoious gnwrizw. Einai kaloi, mia xara ta vriskoume! xexe (katara sto trigwno Hliou-Pluto k sti selinara mou! KATARAAA! )
  • blueview @ 13.10.2007 20:04
    ....εχω σκασει απ την μασα! (ενοχλω; δεν ενοχλω; πειτε τα αστρολογικα να πω εγω τα δικα μου, δεν ενοχλω!)
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:04
    lahmaki tsakwse KaMiKaZo-filakia:**************
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:05
    oi skorpioi einai respect! (oloi ta dika mas asxeta leme,de paizei..)
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:05
    ti efages blue? Omologise! TWRA! :>
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:06
    kami.... na skeftesai kai tous dyo tavrous.. kai aytoi ekei se pane...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:06
    Einai car! Do3a kai timi stis katsarides tou Zwdiakou! (k se emena me tin katsaridoselini mou as well! )
  • blueview @ 13.10.2007 20:07
    Λοιπον αυριο θα πιω καφεδακι με CAON και Hunter69 στο Chocolat στο Θησειο 11:30 το πρωι. Οποιος-α θελει εκει θα ειμαστε. Στο roof garden
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:08
    oi 2 tavroi me pane ekei....alla alliws....If you know what I mean lahmaki...:> Oxi opws me pane ta alla stous Skorpious....Kamia sxesi. Den yparxei sygkrisi stin enwsi...
  • astropet @ 13.10.2007 20:08
    Τι εννοείς χάρισμα, δεν καταλαβαίνω... Κάμι, μην ξαναπείς κακή κουβέντα για τον Πλούτωνα, θα φάμε τα μουστάκια μας, χαχα!
  • blueview @ 13.10.2007 20:08
    ...1 μπριζολα με σαλατα και αλλα πολλα απο το πρωι.... Η γυμναστικη βλεπεις.... θελω θερμιδες. Ειναι κ η δουλεια
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:09
    o pateras twn liontariwn poios einai?
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:09
    Xaritologontas to eipa pet mou kai to 3ereis! Afou o Pluto einai dystyxws i eytyxws tropos zwis gia emena....Ton sevomai aperiorista
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:09
    O Hlios caracas mou
  • astropet @ 13.10.2007 20:09
    Εγώ.
  • blueview @ 13.10.2007 20:10
    Παρελαυνει το ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ απο την τιβι....
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:10
    Den einai poly fai ayto blue. As min pw ti exw faei ap to prwi egw....8a 3eftilistw...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:10
    xaxaxaxaxaxxaaxa peeeeeeeeeeet!!!!lol
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:11
    kala pet ayto to kserw..(k meta lene emas pswnares!) thanx kami.
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:11
    pet ... ama einai na ksemaliastei kaneis me tin kami ase na to kanw egw eidika gia ton erwta mou ton pluto... me to xarisma ennousa .. ayto to given .. ton tropo pou exoume na vlepoume tin zwi apriori defacto xwris prospatheia.. enw o ilios pou einai pio krymenos thelei prospatheia gia na ton ftasoume..
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:12
    karma mou ir8es!:*******************************************************
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:12
    molis ekana to eksis eleeino..eriksa nero sto teleiwmeno mou frape giati variemai na fiaksw allon..ellhnaras!!!
  • blueview @ 13.10.2007 20:12
    Δεν θα σου πω τι εχω κατεβασει απο τις 8 το πρωι...ειναι ντροπη!
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:13
    exoume liwsei sti sylvia plath kai ton Poe lah mou....ti na leme twra....Perastika mas....(kontevw na ta aposti8isw ta atima!)
  • astropet @ 13.10.2007 20:13
    Γεια σου dream! Ε, όχι και ψωνάρες οι Δίδυμοι! Τι να φτουρήσετε μπροστά μας;
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:13
    e kala car....ayto to kanw all the time....(meta3y mas ee?)
  • blueview @ 13.10.2007 20:14
    ....και φραγκοφονιας car......lol
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:14
    Ki emena mou leipeis karma mou! Eimai stis kleistes mou.....PALI. Palevw me ta fantasmata, alla ok, 8a ta afisw na fygoun pou 8a paei....
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:15
    Leos ruuuule!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:16
    Kami etoimazw trelo afierwma se aytoktonimenous diddimous.. Oh yes kai aytoi aytoktonoun.... den tha afisw 12 kai 8 se isixia.. kai einai tooo easy osoi kalitexenes mou arsoun ekei paizoun...
  • blueview @ 13.10.2007 20:16
    ...οργιο οργιοοοοοο...... Τα καλυτερα χαρτια ειναι εδω αποψε!
  • astropet @ 13.10.2007 20:16
    Τι θα πει χωρίς προσπάθεια; Αν δεν κολλάει καλά με το υπόλοιπο ωροσκόπιό σου, πόσο θα σε βοηθήσει; Πρέπει να πεις συνειδητά, ωραία πρέπει να γίνω Κριός, έχω ωροσκόπο Ιχθύ, θα τον δουλέψω συνειδητά για να γίνω ο Κριός που πρέπει...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:16
    (panta sis!) ..kala pet..genika mprosta sas..ti na ftourisei o opoiosdhpote! eiste oi kalyteroi..monadikoi,apy8menoi! (IIpagapontia)
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:17
    lah...se pistevw....An vgei to II "peiragmeno".... ola ginontai....
  • blueview @ 13.10.2007 20:17
    Εχουμε χουϊ dream....και βιτσια
  • astropet @ 13.10.2007 20:18
    Ο ερμής ήταν και ψευταράκος, έτσι δεν είναι μούσα μου;
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:18
    k edw pou ta leme,ta perissotera II eimaste peiragmena..xoxoxo
  • blueview @ 13.10.2007 20:19
    ....παει και το εκλαιρ ... το σκισα! (απο Αριστον)
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:19
    ohh pet.... oi ermides mas den synergazontai... ayto pou lew... einai... egw na eimai ydroxoos real life einai eykolo.. to xw... alla deep thelw kai ta synvatika tou aigwkerw... gia na vrw isoropia... prepei na xwresw ta ydroxoisia... se mia aigwkerisia diadromi.. fekse mou kai glistrise...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:19
    xaxaaxxaxaxaa! O allos leei ki apo pou einai to proion! Re de sas antexw tous II leme! (milise to super tsiou twra...:-/)
  • astropet @ 13.10.2007 20:20
    Ο άλλος έχει τσακίσει τα γλυκά και τις μπριζόλες! Εμείς μη διανοηθούμε να φάμε μισή ντομάτα, 3 κιλά την επόμενη μέρα!
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:21
    Lahmaki omws, an skeftoume oti Ydroxoos k Aigokerws, exoun stin ousia ton idio Kyverniti (Kronos den einai o paradosiakos kyvernitis tou Ydro?), poso dyskolo mporei na einai ayto? (ypo8etw arketa???:|)
  • blueview @ 13.10.2007 20:21
    ..και μια τρουφα...(help!!!)
  • astropet @ 13.10.2007 20:22
    Εσύ λαχ, τόχεις, αλλά όχι μόνο λόγω ωροσκόπου. Η Αφροδίτη σου, άρα αυτό που αγαπάς, είναι στον Υδροχόο... Σου είναι πιο εύκολο να ακολουθήσεις το δρόμο του Υδροχόου, γιατί στα μάτια σου φαίνεται όμορφος...
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:22
    Kala pou exw Krono ston wroskopo kai peridromiazw eley8era.....(ftou mou k skorda mou!)
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:22
    kami ta epomena thimata mou : katerina gwgou , nick drake kai oi dyo diddimoi.. ( exw akmi 5 sti didmo )
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:22
    blue FAE KI ALLO! OOOOOOOOOOOLE!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:23
    eipame de paizoun xontroi II,exoume k ena kalo..(etsi leme stous koinous 8nhtous na mh kompleksarontai)
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:23
    lah! akmi 5ou sta II exeis vre 8irio????
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:24
    5 sta II? tyxerhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! gm th par8enila mou!
  • blueview @ 13.10.2007 20:24
    ...μου εχει πει ενας απο τους ιδιοκτητες για τον παππου που τους φτιαχνει τα γλυκα!!!! Μιλαμε για ξεχασμενες και "τιμιες" γευσεις....αχ! Αχ! 3 φορες την εβομαδα παω εκει μονο για γλυκα!!!!
  • astropet @ 13.10.2007 20:24
    Ε, όχι και τυχερή, χαχα!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:25
    pet mia afro mesa sto 12... ohhh welll.... how nice... ah na tin eixa ston 9... free bird... egw prepei na pethanw,, i na pethanei kaneis allos.. kai metaksy twn dyo pethainw egw.....gia to synolo....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:25
    e nai pet,siga mh de to eleges..
  • blueview @ 13.10.2007 20:27
    Αθανασιε Διακε lah.....
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:27
    Egw den trww glyka. Trww synexws kaytera fagita. 8a pa8ei tipota to stomaxi mou kai to sikoti mou na deite. An se liges meres den exete nea mou....8a exw paei ap to poly piperi-curry....
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:28
    xa xa xa pet pes tous.. poso unlucku eimai.. ( alla cancer rules ki as einai deyteros )
  • astropet @ 13.10.2007 20:29
    Όχι θα το άφηνα ασχολίαστο...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:30
    ti exei sth par8eno arxonta? kati 8a xeis,de paizei alliws..
  • blueview @ 13.10.2007 20:32
    Πως την εχεις δει Kami...;;;;
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:32
    Agapitoi mou filoi, aposyromai siga siga. Paw na pesw se perisyllogi diavazontas. Den exei e3odo simera. Oute na akouw de 8elw. K eyxomai k na vre3ei. Ei8e o anadromos fwtisei to sympan k na ri3ei karekles. Sas filw! Kali synexeia! :**************************
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:32
    Giati....ti eipa pali wre blue????:-/
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:33
    byee kami..
  • blueview @ 13.10.2007 20:34
    byeeeee II
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:34
    oxi pali vroxes re sisssssssss!!!!!!!!!!!!!! besitos anyway!
  • KaMiKaZe @ 13.10.2007 20:34
    smouuuuuuuuuuuuuuuuts!
  • astropet @ 13.10.2007 20:35
    Σε μένα απευθύνεσαι, car;
  • astropet @ 13.10.2007 20:35
    Bye kami! Ναι, ναι βροχές και χιόνια, γουστάρω! Πήξαμε πέρσι στη λιακάδα...
  • blueview @ 13.10.2007 20:36
    αυτα με τα καυτερα.....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:36
    fysika pet! tzampa to kopliman?
  • astropet @ 13.10.2007 20:37
    Ερμή, Πλούτωνα, ΝΔ... Λατρεμένο ζώδιο!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:38
    dreammmmmmmmmm pou eisai?
  • blueview @ 13.10.2007 20:38
    ουφ!! αποσυρομαι κι εγω για κάμποση ωρα.....(εχω σκασει απ τη μασα)
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:38
    ermi 8a sou lega! standar!!! ma8ainw fainetai..eimai proud twra!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:39
    pet min me anagasis twra...... akou latremenos o tsigoyunaros... o reserved o na min pw parthenos.. o afilos..
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:39
    soda k kali xonepsi II,den exeis nagi vevaia! adios amigo!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:40
    rikse mas mia vroxi .. na swthoume apo tous parthenous...
  • astropet @ 13.10.2007 20:41
    Φυσικά! Το καλύτερο ζώδιο για τον Ερμή! Όχι, στους Διδύμους, μια εδώ, μια εκεί και τελικά τίποτα δεν μαθαίνει!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:42
    gia tin dream itan afto,, akou na leei o pet latremeno zwdio..
  • astropet @ 13.10.2007 20:42
    Εφόσον έχω και Παρθένο στο χάρτη μου, αυτόματα το ζώδιο ανακηρύσσεται λατρεμένο!
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:44
    PET prin tin gnwsi einai i agapi.. kai o parthenos den skabazei apo ayto.. ok.. sto ergartirio mou.. mikroviologias thadialega parherteno... den tous ksegeygei tipota..
  • astropet @ 13.10.2007 20:44
    χαχα, dream! Nτροπή! χαχα!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:45
    re pet,gia ta leos na sou poume kala na pame paso..me tous koutsompolokatinides..e..u push your luck!
  • astropet @ 13.10.2007 20:47
    Κουτσομπολοκατίνιδες οι Παρθένοι; Πόθεν ορμώμενος το λες αυτό; Είναι ένα εξαιρετικό ζώδιο, απλά οι αποτυχημένοι Παρθένοι είναι οι πιο εκνευριστικοί του ζωδιακού... Και στο κάτω-κάτω, η Liz είναι Παρθένος... I rest my case...
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:47
    car na me sygxwreis... oi katines tou zwdiakou einai einai oi zygoi.. ta parhenopaida... einai... pws to legan oi wipers window shop for love
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:48
    pet...exeis ac scopio.. na zeis me tis emmones sou.. dikaiousai..
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:49
    dream lol kai lol
  • stargate @ 13.10.2007 20:49
    ...για λίγο..ξανά κοντά σας...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:50
    ela kouventa de mporeis na kaneis me par8eno..oso endiaferousa k an einai,oso kala k an ta leei..8a to traviksei toooso,pou 8a ksenerwsei h zwh sou k to einai sou,k sto telos 8a xa8ei h opoiadhpote ousia. k einai oi xeiroteres katines.k edw de diapragmateyomai diaforetikh apopsi. h peira mou deixnei diaforetika.
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:51
    kai btw pet o 11 i o 12 einqi ston patheno? ki stis dyo exw eksigiseis gia tis sybatheia..
  • astropet @ 13.10.2007 20:51
    11ος, μόνο...
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:53
    ok pet oi parthenoi me pluto mesa einai filoi sou.... emeis ti ftaime? exeis kai kamia synodo emi luto? ekei?
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:54
    alla egw pali eimai k ratsisths,dhlwmenos.
  • stargate @ 13.10.2007 20:54
    ...dream..γιατί μας βρίζουν τόσο εμας τους σκορπιούς..μπορείς να μου πείς??
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:55
    giati einai vlakes k fovountai tous eksypnous star..
  • stargate @ 13.10.2007 20:56
    ..και των υπολοίπων η γνώμη επιθυμητή...
  • lahmacun @ 13.10.2007 20:57
    ase mas re star pou sas vrizoun esas.. ki oles exoun na lene gia ena scoprpio... tha mas trelaneis apopse?
  • stargate @ 13.10.2007 20:57
    ...βρε car λίγο ακραίο αυτό.. δεν νομίζεις??
  • ElefantaS @ 13.10.2007 20:58
    nai nai lah,exei dikio. to ftou makrya paei prwta stous skorpious k meta stous II.
  • astropet @ 13.10.2007 20:58
    Όχι... Έχω Δία και Ουρανό στον 11ο, αλλά στον Ζυγό... Αλλά με παρεξηγήσατε... Παρόλο που με έχουν περικυκλωσει οι Παρθένοι, προσπαθώ σκληρά να θυμηθώ αν έχω συμπαθήσει κανέναν από δαύτους... Ειδικά οι γυναίκες έχουν μια υστερία, άλλο πράγμα... Αν θες όμως να καταλάβεις κάτι, πρέπει να πας σε Παρθένο να στο εξηγήσει, ποτέ σε Δίδυμο, ευχή και κατάρα σας δίνω!
  • stargate @ 13.10.2007 20:59
    ..lah..οσοι ακούν το ζώδιο μου αναφωνούν...απαπαπα!!!!
  • astropet @ 13.10.2007 20:59
    Οι Σκορπιοί είναι top, μην ακούς κανέναν σταρ... Όταν σε κοιτάνε με κείνο το βλέμμα τους, λες και διαβάζουν την ψυχή σου...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:00
    einai adynamies komplex,k epeidh o skorpios exei ena genikotero antilavou,kyriws feeling k oxi logou,fovountai mhpws tous ekmetalleytei. kapote kaigane magisses..(to xontryna to kserw.) anasfaleia-fovos-eksorkismos.
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:00
    dream... siga ti xrisi metritita... an ayto metrietai me grinia mizeria tsigounia.. ok? then xrisi metritita.. eimaste o katreftis tis koinwnias.. kai oi parthenoi einai ayto...( peite mou pws einai dynaton na antipathw toso vatheia olo ton 7 mou , na agapisa enan foul tou parthetnou ... kai na epimenw,..... ??? giatre !!!!!!!!)
  • stargate @ 13.10.2007 21:01
    ..δεν είναι δηλαδή..βλάκες..και χρυσές μετριότητες...θα το κρατήσω αυτό astro..tnx
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:02
    nai,sto kata8liptiko par8eno k oxi sto 8etiko vibe tou II. o par8enos 8a sou pei,koftes twra,enw o II,8a th vreis thn akrh xalarwse. swsta!
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:04
    star... i scopioi einai polla ena den einai amelitaioi... ki btw den ebiptw stin goiteia tous...eimai pio .... aerini apo ayto..
  • Jambi @ 13.10.2007 21:05
    Κι αυτοι που εχουν ωροσκοπο Σκορπιο astropet μου, το ιδιο βλέμμα έχουν..
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:05
    h star paizei apla na exoun akousei oti oi skorpioi einai kakoi..k na anakyklwnoun mia kakh apopsi xwris na kseroun ti lene. pou paizei na einai k to pio syxno fainomeno.
  • astropet @ 13.10.2007 21:05
    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είναι μετριότητες. Ξέρεις γιατί κάνουν απαπα οι γνωστοί σου; Γιατί ξέρουν ότι άμα σε πειράξουν θα βγάλεις τις δαγκάνες σου... Και δεν κάθονται να σκεφτούν τι είναι αυτό που έκαναν για να σε αναγκάσουν να βγάλεις τις δαγκάνες σου. Ο Σκορπιός δεν επιτίθεται ποτέ αν δεν τον πειράξεις. Κι αν εκδικηθεί είναι γιατί το θεωρεί ιερή υποχρέωσή του. Σου λέει θα σε πληρώσω με το ίδιο νόμισμα για να δεις τις συνέπειες των πράξεών σου. Είναι ο Πλούτωνας, ο νόμος της φύσης...
  • astropet @ 13.10.2007 21:07
    Ναι... Ίσως κυρίως αυτοί, jam...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:07
    symfwnoume diladi pet. anasfaleia.-
  • Jambi @ 13.10.2007 21:08
    Μήπως κι εμεις που έχουμε ουρανο στο σκορπιο και όλο αυτο στον 5ο μας οικο, διαθέτουμε λέω μήπως λιγο απ αυτο το βλέμα - το να μην το χαρακτηρίσω πως γιατι η adult zone μετα τις 3 το χαραμα ξεκινάει - ?
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:08
    gia na mh pareksigi8w,den ennoousa oti oi skorpioi einai vlakes,alla aytoi pou tous 8avoun. egw tous respect apolyta.
  • stargate @ 13.10.2007 21:11
    ...ισως για να επιβεβαιώσω αυτό που λέτε ή ισως απο διάθεση να το μοιραστώ μαζί σας,εχω να πω οτι οποτε μα όποτε με ενόχλησαν πολύ,διαπίστωνα οτι πολύ εύκολα και με ευχαρίστηση θα τους εκανα το χειρότερο....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:12
    ela re star,k egw TOYS ekana to xeirotero,oxi 8a,k den exw tipota sto skorpio..
  • astropet @ 13.10.2007 21:12
    Δεν είναι ανασφάλεια, car... Απλά ο κόσμος για τους ΣΚορπιούς είναι ζούγκλα. Είναι με τις κεραίες τους μονίμως σηκωμένες, γιατί δεν ξέρουν από πού θα τους έρθει η επόμενη κατραπακιά... ΑΝ θες όμως να εξομολογηθείς κάτι σε κάποιον, ένα χαρακτηριστικό σου για το οποίο ντρέπεσαι να μιλήσεις, να πας σε Σκορπιό. Θα σε καταλάβει...
  • Jambi @ 13.10.2007 21:13
    Αυτο ειναι που δεν μ αρεσει στο Σκορπιο, και ειναι τοσο χαρισματικο ζωδιο, δυναμικο, ευαισθητο, με χιουμορ, ολα τα καλά, αλλα ναι αυτό που το κρατάει Μανιάτικο και στο πεταει εκει που δεν το περιμένεις.. και την παθαίνει την ζημία κι αντε να ξεμπλέξεις μετά ειναι bad!!
  • astropet @ 13.10.2007 21:14
    Κι εκείνος ο Πλούτωνάς car, που κυκλοφορεί σαν βασιλιάς στο χάρτη σου;
  • stargate @ 13.10.2007 21:15
    ...και τότε και μόνο με τη βεβαιώτητα οτι μπορώ να τους καταστρέψω,δεν ασχολιώμουν πλέον μαζύ τους..πλήρης απαξίωση..( με πέταγε συνέχεια)...
  • stargate @ 13.10.2007 21:16
    ..βεβαιότητα...
  • stargate @ 13.10.2007 21:16
    ...ιομουν....τι εχω παθει...
  • astropet @ 13.10.2007 21:16
    Σταρ, είσαι Θεός! χαχα! Να ο σκορπίσιος λόγος!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:17
    pali skata ta ekana.o pateras einai anadromos,de ftaiw. den ennow anasfaleia apo th pleyra twn skorpiwn. alla apo th pleyra twn allwn,epeidh kseroun thn ektash ths antilhpshs tou skorpiou k tous tromazei isws.
  • astropet @ 13.10.2007 21:18
    Και γιατί να μην πληρώσεις jam για αυτό που έχεις κάνει; Μήπως από αυτές τις εμπειρίες γινόμαστε καλύτεροι; Έτσι είναι ο Σκορπιός. Σου λέει, θα του δείξω εγώ, να δούμε θα το ξανακάνει;
  • stargate @ 13.10.2007 21:18
    ..είμαι και αργός στο γράψιμο...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:18
    o plutos mou? kala aytos nomiza pws einai agapoulhs..aytos ta kanei e? m aresw k allo!
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:19
    i love scoprio i respect..... makran ap ta zwdia tou merou ta ypoloipa.. alla o anorthologismos tou sti askisi eksousias, kanei oti ex se ydroxoo maniac.. den tha borousa pote na zisw me ena scoprio... einai i mana mou... sixainomai tin sunaisthimtiki idiotleia tis... oso ki an latrew tin dunami tis... o ydroxxos mou doulevei teleia edw.. respect but dont touch else war to eyrytero me to vathytero...
  • astropet @ 13.10.2007 21:19
    Πού να με δείτε εμένα όταν με πιάνει ο ωροσκόπος μου! Να σε βάλω κάτω να σε πατήσω! χαχα!
  • Jambi @ 13.10.2007 21:21
    Τι ωροσκοπο εχεις astropet?
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:21
    einai atomares oi skorpioi. k de to lew gia pollous.
  • stargate @ 13.10.2007 21:24
    ...πάντως μια αλαζόνες...ε..είμαστε....
  • astropet @ 13.10.2007 21:24
    Σκορπιό φυσικά! Το τέλειο!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:25
    edw einai oi par8enoi k oi karkinoi,de 8a eiste eseis re star?
  • stargate @ 13.10.2007 21:25
    ..ο πάτος φέρνει λύτρωση..για όλους το ιδιο δεν είναι??
  • astropet @ 13.10.2007 21:25
    Δεν είναι αυτοκαταστροφικοί. Πάντα συνέρχονται και επανέρχονται δριμύτεροι. Είναι απίστευτα δυνατοί, οι Κριοί είναι λαπάδες μπροστά τους!
  • Jambi @ 13.10.2007 21:27
    Ελα Παναγια μου οπως τον "δικο μου" που λεγαμε πριν λιγες μέρες εισαι και εις ανωτερα astropet μου...!!
  • astropet @ 13.10.2007 21:28
    Και για να μιλήσουμε και σοβαρά, είναι ο ζωδιακός μια εξελικτική αλυσίδα; Εκπροσωπούν όλα τα ζώδια μια βαθμίδα σε αυτήν την εξέλιξη; Έληξε το θέμα. Δεν νοείται σε ένα αστρολογικό σάιτ να μιλάμε για καλά και κακά ζώδια. Είναι άλλο θέμα οι προσωπικές μας προτιμήσεις...
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:28
    scorpio rules... ohh yes oi krioi einai lapades.....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:28
    ta apenanti zwakia exoun ena kati standar..peftei 7 me 7..
  • astropet @ 13.10.2007 21:29
    Ναι, jam, xaxa!
  • Jambi @ 13.10.2007 21:29
    Οντως astropet δεν υπάρχουν καλά ή κακα ζωδια. Υπαρχουν προτιμήσεις....!!!
  • stargate @ 13.10.2007 21:30
    ..αλλά..πάτος στο βαρέλι δεν υπάρχει...ακούστε που σας λέω....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:30
    oi krioi einai wraioi! egw tous goustarw,gelaw apisteyta mazi tous otan koutoulane! exoun ena arxhgiliki kalo.
  • Jambi @ 13.10.2007 21:30
    Ολα καλα με τον αναδρομο στον 1ο???
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:30
    ti enoeis pet otita ga y ta psaria einai to anwtero... xriste allah kai panagia...
  • astropet @ 13.10.2007 21:32
    Μην το βλέπεις ως ανώτερο και κατώτερο, αλλά ως το τέλος του δρόμου... Και με τα ψάρια τάχεις; Τελικά, μόνο οι Υδροχόοι σου αρέσουν; χαχα!
  • stargate @ 13.10.2007 21:35
    ...ο λόγος που δεν σνομπάρω την αστρολογία και άλλες θεωρίες είναι γιατί πιστεύω οτι υπάρχει σχέδιο...κάποιος θέλει να δημιουργήσει κάτι..εμείς είμαστε ενα απο τα υποκείμενα-τμήματα αυτής της δημιουργίας..και το σχέδιο δεν ξέρουμε αν είναι στην αρχή ή στη μέση...
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:35
    agapw lintaria kai ydroxoous,,,, natural gift..
  • astropet @ 13.10.2007 21:38
    Άντε, ας μην πω άλλες κακίες σήμερα... Ξέρετε εγώ με τον αέρα έχω ένα άλυτο πρόβλημα... Περιμένετε λίγα χρονάκια, να προοδεύσει ο ήλιος μου στον Ζυγό, να πιάσει τον Ουρανό και το Δία μου κι αν βρω καλά στοιχεία, θα σας τα μεταφέρω...
  • stargate @ 13.10.2007 21:38
    ..δεν είναι ο ανθρωπος ο νούς αυτής της ιστορίας indi...
  • Jambi @ 13.10.2007 21:39
    AStropet Τοξοτη στον 2ο οικο εχεις έτσι? Αντε αν δε περασε ο πατερας μου απ εκεί και θα περασει τις επομενες ημερες, αντε βρε και σε καλη μεριά το money money!!!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:39
    ti sou ekane o aeras re pet? einai o kalyteros! makran omws!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:41
    nonaraaaaaaaaaaaaa mou! sas yperaspisthka prin,epeidh to xes parapono. na ksereis!
  • stargate @ 13.10.2007 21:41
    ..και μια και λέμε για αέρα ..φουσκώνω το πανάκι μου και αποχωρώ...φιλιά...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:42
    adios star!
  • Jambi @ 13.10.2007 21:42
    Αγαπημενος ο αερας!! Θεϊκος αναζωγοτετοιος χαχα ξεχασα και τα ελληνικά μου, όλο το τριο δηλαδη αγαπημένο (Ζυγ, Διδ, Υδοχ) αν μεταξύ μας κάποιες αποριες γυρω απ τον Υδροχ τις έχω..!! Το ιδιο μου συμβαίνει και μετα ζώδια του νερου, κατανοητος ο Καρκινος, ακομη πιο κατανοητος ο Σκορπιος..με τα Ψαρια δε ξέρω.. το τετραγωνο θα φταιει μαλλον!!
  • astropet @ 13.10.2007 21:42
    Δεν έχω λόγια για να περιγράψω τον αέρα... Μου κάνει νοσοκομείο, αποστειρωμένες συνθήκες...
  • Jambi @ 13.10.2007 21:44
    Ελα ρε astropet, ο Διδυμος που χου σου φανταζει αποστειρωμενος???
  • Jambi @ 13.10.2007 21:44
    Τι μας εριξαν στο ποτο αποψε θα ήθελα να ξερα..
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:45
    ton exeis pareksigisei ton aera pet,sto xw ksanapei. alla gousta einai ayta. paso 8a paw. k egw ena kati me th gh(plhn aigokerou fysika!) to exw.
  • astropet @ 13.10.2007 21:45
    Dream, πρόσεξε τι θα πεις! Αποφάσισα να συμπαθήσω από φέτος τους Ταύρους. Δύσκολο εγχείρημα, αλλά θέλω να προσπαθήσω...
  • astropet @ 13.10.2007 21:46
    Ναι, μωρέ, προτιμήσεις είπαμε είναι αυτές... Καλοί είστε κι εσείς... Βλέπετε και ψύχραιμα τα πράγματα...
  • Jambi @ 13.10.2007 21:46
    Ταυρος!! Αλλο μπουμπουκι!!
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:46
    nonara se xairethsa de to eides??? ola kala
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:49
    nona,kalh h selhnh..hremh de me talaipwrise poly.
  • Jambi @ 13.10.2007 21:50
    Αυτο με το φαγητο και το σεξ με τους Ταυρος πολυ δικαιο εχει η dreamara!! Μια γνωστή φιλη Ταυρο που έχει αν δεν καταβροχθήσει όλα τα μαλάκια της μεσογείου δε μπορεί να κανει σεξ!!
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:52
    dream imoun me tavro 6 xronia.. agapiomaste akoma meta apo 14 xronia xwrismou.... ( no wish no sex ) kalytera den borouses na ta peis... how boring................
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:52
    de masaw re nona,mhn anhsyxeis. esy ola kala? empros ston agwna?
  • astropet @ 13.10.2007 21:55
    Και τώρα έτσι θα προσπαθήσω να γίνω εγώ; Χμμμ... Πάντως στο σεξ, αν δεν υπάρχουν δύσκολες όψεις, δεν παίζονται! Καταλαβαίνουν το σώμα, ρε παιδί μου... Α, είναι και φιλάρεσκοι, μην το ξεχνάμε, ζώδιο της Αφροδίτης... Ακόμα και οι άντρες Ταύροι φροντίζουν να είναι περιποιημένοι...
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:55
    besitos nonara mou!!!!!!!!!!!!!!! kalh oreksi!
  • astropet @ 13.10.2007 21:57
    Όταν λέμε ότι καταλαβαίνουν το σώμα, να η απόδειξη! Ο άλλος μας ανακοινώνει και πότε πάει τουαλέτα!
  • lahmacun @ 13.10.2007 21:58
    i filareskeia twn tavrwn einai aistthisiaki makran tou modelismou twn zygwn....
  • ElefantaS @ 13.10.2007 21:58
    de milaw gia gh allo. mono gia capri.
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:00
    xa xa xa xa xa dreammm... kai na min metakinithei,,,, i metakinisis tou prokalei naytia... h ha ha ha ha
  • ElefantaS @ 13.10.2007 22:00
    sxolasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! kalo soukou ppl!!!!!!!!
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:00
    car,,,mwro mou,,, eimaste o dromos sou,....
  • astropet @ 13.10.2007 22:01
    Bye car!
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:02
    dream ypoklinomai.....
  • astropet @ 13.10.2007 22:02
    lol dream, lol!!!!
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:03
    ki exw gtande embeiria... i sfitokwli me tous iereis tis toualetas..
  • astropet @ 13.10.2007 22:05
    A, dream, ξύπνησε το υδροχοϊκό σου μου φαίνεται, χαχα! Καλά κάνουν οι άνθρωποι, δεν σιχαίνονται, χαχα!
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:07
    ela na poume ta kala.. i tavriisia agapi einai peritylixtiki.... den afinei tipota apeksw... parexei oli tin epigeia eytixia fai sex kai xadi...ginesai enas mikros theos se ena mikro plaisio... to sex einai aploxero aisthisiakio... xwris syblegmata,,, aplo... kai olokliromeno... ( ta kaka epontai..)
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:12
    xa xa xa xa dream...
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:14
    ta mwra ayta agapane na exoun kai oxi na EINAI... zileyoun aforita kai kanoun san ta skylia pou markaroun pezodromia... les kai o allos alli den exei ypostasi..agapoun mesw tis ylis tou swmatos kai thewroun oti an exoun kataktimeno ayto exoun ta panta.. i leksi kleidi einai EXW... KAIden tous antipathw gia ayto... apla tous variemai...
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:17
    kseroun apo krasia apo fagia ki apo kalo stathero krevati... dentsigounevontai tis aggalies tin spitiki kaloperasi.. alla mazi tous to taksidi einai mexri to bakali gia feta sokolata pswmi... back home cooking and sex.. pou na traviomaste twra,...kala einai.. dw..
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:19
    indi imiun me tavri 6 xronia.. exw ( eixa filous ) tavrous polous... i am bored cavantza.... kai btw.. me ton tavro agapiomaste stilll asexulal meta apo 14 xronia...
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:20
    xa xa xa indi egw Gi ,,, gia rwta pet na sou pei poso gi eimai
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:34
    dream... oloi paxainoun an skasei o dias ston 1 ektos apo kati askites kronoxtypimenous... me essence katsaridas...
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:36
    an kai oi kalofagia ... ektos apo pronomio olwn twn giwn mesogeiakwn mamadwn einai kai twn tayrwn kateksoxin...
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:39
    xa xa dream... ( siga min eftaige okronos gia ta kila ) gia koita poseidwna... egw kavala me to ac apo perisy exw parei 8 apo poto.. ena mina kanw kratei xane 5... min tou...
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:50
    bye i indi.. have fun... na xa ta niata sou...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 22:54
    επ!
  • karagiozaros @ 13.10.2007 22:59
    τι γινεται dreamshow?ησυχια εχει εδω
  • lahmacun @ 13.10.2007 22:59
    dream
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:01
    κλεισμενος μεσα σημερα,αρνουμενος να συμμετασχω σε υποκριτικη συνεστιαση
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:01
    τα δικα σου?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:03
    παντως οσο σοβαρα και να μου απευθυνετε τον λογο,μονο η προσφωνηση του ψευδωνυμου μου γελοιοποιει εκ των πρωτερον καθε φραση.
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:06
    egw mesa giati DEN THELW NA DW KANENA.... ( meta tis mesimerianes rakes ouffffffff enough is enoughhhhh )
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:06
    το νορμαλ ειναι βαρια κουβεντα τωρα πια....ναι,ναι,εγω ευθυνομαι.τωρα ομως εχω δεθει συναισθηματικα,δεν το αλλαζω!ουτως η αλλως ετσι με βλεπουν καποιοι ανεξαρτητως ψευδωνυμου(εμενα συμπεριλαμβανομενου)
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:08
    μην πινεις τετοια πραγματα ρε λαχματζουν,κανουν το σηκωτι βοθρο και τα μυαλα πουρε(δεν ειναι επιθεση,οκ?)
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:09
    τι,να αλλαξω ψευδωνυμο?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:09
    kariogoz... emena me endiaferei to kolimataki sou me aksona aigwkerou karkinou kathws kai to pragmatiko sou zwdio an thes na mou kaneis ena dwro simera to bradi... mias kai ksemeiname edw...
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:10
    eisai kata tou oinopneymatos? i me tin raki exeis thema?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:11
    καρκινος ειμαι,απλα απο τα πολλα μπλοκαρισματα που υπεστην παταγα στην τυχη τα στοιχεια.οχι ρε dream,δεν λεει τιποτα να αλλαξω ονομα,τα λεμε και γνωριζομαστε και βγαζει ο καθενας τα συμπερασματα του
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:13
    οινοπνευμα γενικα,με την ρακη λιγο παραπανω γιατι δεν τρεφω ιδιαιτερη συμπαθεια για τους κρητικους.
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:13
    εν γενει,οκ?μην το παρετε οτι τους μισω ολους συλληβδην!
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:15
    kai pws ki apo ta meri mas karkine?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:16
    τιποτα δεν μου συνεβαινε,εκανα ενα δυο σχολια κωμικα,χωρις να θιγω κανεναν και αντι να ευθυμησουμε ολοι μαζι ειδα οτι εγινε ενας γενικος χαμος,πεφτανε κλαματα και τετοια.το καλυτερο ειναι οτι αρχισανε να μου την λενε και εκει αρχισε το μεγαλο πανηγυρι
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:17
    na deis pou tha xei krono pouthena o karagioz kala katsikomeno
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:18
    λαχματζουν,πρεπει να ομολογησω οτι το ονομα σου ειναι πιο πρωτοτυπο και απο το δικο μου,να υποθεσω ιδιαιτερη αγαπη για το συγκεκριμενο πιατο?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:18
    exoun periergo humor oi karkinoi ama afora tous allous.. me ton eayto tous.. einai pio eythiktoi...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:18
    μου εχουν κατσικωθει πολλα στον σβερκο,ο κρονος μου ελειπε
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:19
    aperanti.. kai idiateri....swsta emantepses....
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:19
    dream,ειπες και εσυ μεσα σημερα απο επιλογη.ευγε
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:20
    ειναι ωραιο το λαχματζουν,δεν μπορω να διαφωνησω.να παραγγελω κανενα?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:20
    na sou pw vre poulaki mou... ama eisai kai karkinos.. ti e varese ki arxises na loidwreis zwntanous kai pethamenous?
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:23
    συγγνωμη ρε λαχμα,μην μου πεις οτι δεν το διασκεδασες!μα πηγαινανε γυρευοντας,μιλουσαν δηθεν απο θεση ηρεμου και κατασταλαγμενου ψυχαναλυτη,την στιγμη που στο κεφαλι τους εχει καταιγιδα(χωρις να ειναι κακο αυτο,ολοι το εχουμε) και τετοιες νουθεσιες δεν τις αφηνω χωρις ειρωνια
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:24
    αν ειπα σε εσενα οτι θα σου τριψω την κρεμα στην μουρη το παιρνω πισω(αν ηταν λαχματζουν δεν θα σε πειραζε υποθετω)αλλα μαλλον ηταν ο starτετοιος.
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:25
    gia katse gia katse... den diaskedazw... tis ta akatasxeta kanenos eidous... eite thetika eite arnitika.. an thes na peis iti o stoxos sou itan na dimiourgiseis taraxi xwris ereisma ... ok na sizitisoume giati eixes ayti tin anagi... no more..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:26
    καμμια αναγκη,ε ρε γαμωτο με αυτο το δηθεν καταπιεσμενο μεσα μου!απλα ειρωνευτικα δεκα φορες περισσοτερο απο την ειρωνια που δεχτηκα.
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:28
    δηλαδη πως επρεπε να απαντησω στον σταρτετοιο οταν ως επιχειρημα μου λεει να παω να φαω την κρεμουλα μου?(δεν ειναι καν αστειο,στο δημοτικο τα λεγαμε αυτα0
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:29
    re sy .. eisai sovaros? ethikses tous pantes kai ta panta.... to erwtima einai GIATI.... kai epeidi eimaste se astrologiko site... gia rikse ac selini ermi afro arikai krono gia na kserw me poion milaw..
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:31
    egw eipa gia krema kai oxi o GP .. apwleia mnimis exeis.. itheles na mou kaneis kai ena face massage meta... xa xa xa
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:35
    γαμωτο,εγραφα δεκα ωρες και μου λεει οτι δεν αποθηκευτηκε
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:36
    karagioz symvainei se olous.. min to pareis proswpika..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:38
    λεω λοιπον οτι εγω,απο την στιγμη που ειμαστε ολοι εδω ανωνυμοι εκτος απο τον Grand Prix,κρινω το καθε ποστ χωριστα και λιγο λιγο σχηματιζω εικονα για τον καθενα.για τον Grand Prix εμαθα οτι ειναι ο αστρολογος του site και ενστικτωδως τον αντιμετωπισα σαν τον μαγο της φυλης
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:40
    ok na sizitousoume to thema sou me ayto pou thewreis eksousia,,, dwse oles tis opseis tou ouranou ston xarti sou...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:41
    π.χ. με τον λαχματζουν καναμε τουρτοπολεμο και τωρα μια χαρα τα λεμε.μπορει και μετα να κανουμε τουρτοπολεμο,αλλα δεν λεει οτι δεν του αναγνωριζω οτι σε ορισμενες θεσεις το να μιλαω μαζι του εχει επικοδομητικο χαρακτηρα
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:42
    τι ειναι οι οψεις του ουρανου?που να τις δωσω?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:44
    glike mou egw tourtopolemo den epaiksa pote gia na paiksw twra mazi sou.... EIMAI AIGWKEROS.. ara sovaros antrwpos... eisai edw.. paikse to paixnidi timia.. edw... metrane ... oi xartes ... oute i ilikia oute ta lefta oute i morfwsi... tha dwseis i oxi ?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:45
    geia sou happy... kane ton xarti sou karagioz.. kai.. sto telos tis selidas exei ena pinakaki.. ekei fainontai oi opseis..
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:45
    πως να τον δωσω τον χαρτη?δεν καταλαβαινω,ευχαριστως να τον δωσω,αλλα που και πως?γεια cloud και απο δω,συγγνωμη,εχω αδικο για το απο εκει?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:47
    karagioz.. kane ton xarti sou.. kai epeidi eisai eksypnos.. tha deis ton pinaka pou lew. aristera sti selida exei to offer..
  • blueview @ 13.10.2007 23:47
    Ωχ.... αγριεψε ο Αιγωκερος! Εχω παθει σοκ...ειναι η 3 Ελλ. Ταινια που βλεπω....αποψε!!
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:48
    eimai panta agria vanaysi kai vandali blue
  • blueview @ 13.10.2007 23:49
    ...φτου..Αιγοκερως... (τι επαθα
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:49
    για δες,εγινε?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:50
    karagioz mono esy boreis na deis kai na metafereis...
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:50
    blueview,το δηθεν καφεδακι ηταν για εμενα?ποια διαννοια εδωσε την ιδεα?τι ειμαι ρε για να τσιμπησω?η νομιζες οτι θα ασχοληθω?
  • blueview @ 13.10.2007 23:50
    ....μπα!!! Μωρε μπραβο!!! Διοτι η πρωην μου (επι 13 χρονια) ηταν ξεροκεφαλη και ξερολας (Greek-American)
  • blueview @ 13.10.2007 23:52
    ..οχι γιατρε...δε μασαμε απο δηθεν! Οποιος θελει ερχεται. PERIOD
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:52
    τι ακριβως πρεπει να μεταφερω?
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:53
    ti????????? mallonnnnnnnn exw xasei kati......... ti post einai ayta?????????
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:54
    ki egw eimai kserokefali kai kserolas ( mono me tous erastes blue )
  • blueview @ 13.10.2007 23:54
    Εγω παντως θα πιω καφεδακι με τα ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ μου απο εδω μεσα! Τον φιλο hunter69 τον ξερω τον CAON θα τον γνωρισω αυριο.. ισως ελθει και η φιλη μου Koukaki.....
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:54
    alla gia na antekses 13 xronia.. tha eixe ki alla kala e??????
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:55
    τι δουλεια εχουν οι τραβεστι?το οτι θεωρω οτι ειναι ψευδοεπιστημη δεν σημαινει οτι ειμαι και ρατσιστης.τι εννοεις οτι ενα τραβεστι ειναι ταλαντουχος αστρολογος?ασε που για εμενα δεν υπαρχει τετοια εννοια,ταλαντουχος αστρολογος...
  • blueview @ 13.10.2007 23:56
    αυτη ηταν με τις "γνωσεις"!!!!!! αλα αμερικεν! Το πα; Ετσι ειναι και δεν αλλαζε γνωμη ουτε μπροστα σε επιστημονες κυρους (π.χ)
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:56
    karagioz ... pou exeis selini ermi afro ari krono... kai tis opseis ouranou plutwna.. apo to pinakaki.. ayta prepei NA MAS METAFEREIS......
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:57
    ο hunter τι hunter ειναι?απο αυτους που επιδεικνυουν την μαγκια τους σε ανυποψιαστα πλασματα η δεν ειναι κυριολεκτικο το ψευδωνυμο?
  • blueview @ 13.10.2007 23:57
    ...φτου!!! κι εγω που νομιζα οτι ειμαι ταλαντουχος...(δεν λεω που)
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:58
    blue ki egw ama valw katw ta kerata eimai anypofori... se katalavainw..
  • lahmacun @ 13.10.2007 23:59
    poios anevase post ... me ratsistika yponoumena... borei kapoios na me voithisei?
  • blueview @ 13.10.2007 23:59
    ...κοιτα γιατρε! Αν εσυ εχεις ακομη τοσο θυμο και αγανακτηση μεσα σου..... δεν σου φταιει κανεις αλλος σε τιποτε...gege;
  • karagiozaros @ 13.10.2007 23:59
    λαματζουν,βλεπω τον χαρτη αλλα δυστυχως δεν καταλαβαινω,κατι αζυμουθια εχει και κατι συμβολα,δεν καταλαβαινω ποιο ειναι που
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:00
    ηλιο σεληνη κρονο αφροδιτη στον καρκινο,αν καταλαβα καλα
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:01
    παιζει κατι τετοιο?η λεω ανοησιες?
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:01
    karagioz an koitakeis ligi pio prosextika... tha ermineyseis.. dinontai eksigiseis gia ta symvola.. ti einai ti... ligi prospatheia thelei..
  • blueview @ 14.10.2007 00:01
    προχθες το βραδυ μεταξυ 11:45-11:58 καποιος με το νικ gege..... ασε Λαχ... τα κατεβασε ο Πανό σε χρονο dt....
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:02
    και ερμη
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:02
    oxi paizei.. eisai gennimeon sta mesa tis dekaetias tou 70... pros tin arxi tis?
  • blueview @ 14.10.2007 00:02
    Μιλαμε για μένος, μισος κλπ κλπ κλπ......Ασε!
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:02
    den thelw happy
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:03
    το 74.
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:03
    ti ekane aytos? evrise Gp?
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:04
    ρε blueview,τι θες παλι απο εμενα?εχεις ορεξη?
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:04
    ok... ara eisai ena foul tou karkinou... panagia voitha mas. ...
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:05
    giati re karagioz sou zitise tipota o blue kai tou milas etsi?
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:05
    συγνωμη λαχμα,εγω φταιω τωρα?κατι μουρμουραει για να τσιμπησω
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:06
    γεια indigo
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:07
    tipota den mourmouraei.. kati rwtisa kai apantise o blue... ki EGW RWTAW EYTHEWS EISAI KARIOGIOZ=GEGE GEGE?
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:07
    BYE INDI..
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:09
    λιγο να εκλογικευτουν τα ποστ,απανταει ποιος,εγω η ο blueview?
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:09
    της τυπισας λες cloud?ε,μα βλεπεις?
  • blueview @ 14.10.2007 00:10
    ....εχω φαει καραγκιοζη.... σαν αρκουδα απο το πρωι...οχι οχι!
  • lahmacun @ 14.10.2007 00:10
    poio post happy? den exw parei habari..
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:10
    εκει εγω χρειαζομουν μου φαινεται,ετσι cloud?χεχε
  • blueview @ 14.10.2007 00:10
    ...ειναι σοκαριστικο οντως....!!!!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:11
    ....εχω φαει καραγκιοζη.... σαν αρκουδα απο το πρωι...οχι οχι! συγγνωμη,βγαζετε εσεις νοημα γιατι εγω δεν βγαζω.και απευθυνεται σε εμενα
  • blueview @ 14.10.2007 00:12
    Κουνησου lah... δες το!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:12
    αρρωστια.
  • blueview @ 14.10.2007 00:13
    ΚΑΤΑΛΙΝΑ μου θυμηζει εμενα....
  • blueview @ 14.10.2007 00:15
    Ο Αλμπεϊρο την αγαπαει αλλα αυτη ειναι με τον Μαρσιάλ ενα βαρωνο κοκας που μενει στην Μποκοτα και την εχει στα ωπα ωπα!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:15
    Ετσι ακριβως ειναι και πετυχημενο το παραδειγμα σου,αλλα δεν πρεπει να δημιουργει και ερωτηματικα το γεγονος οτι τετοια νουμερα προσελκυονται απο τετοιου ειδους σελιδες?blueviw,σε βγαζω απο τον κοπο να το γραψεις,σαν και εμενα δηλαδη,τετοια νουμερα
  • blackadder @ 14.10.2007 00:15
    aaa edw mou eisaste poulakia mou.... eipa ki egw... kapou edw gyrw tha boskete...? tiiii kanoume?
  • blackadder @ 14.10.2007 00:16
    pali sapounoperes eblepes Mitsako? Kala re, gomena eisai? Mipws diabazeis kai Arlekin? xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:18
    καλοστονα τον οχια
  • blackadder @ 14.10.2007 00:20
    esy poios eisai kai me poio dikaioma tolmas kai milas ston... BLACKADDER?!??!?!?!?! xaxaxaxaxaxaxaxa apo to onoma pantos den gemizeis kai poly to mati... apo kampoura pos pas? kouasimodos e? kaimene, giafto kathesai tetoia ora kapou kleismenos kai asxolisai me afta e?
  • blueview @ 14.10.2007 00:22
    Βλεπω βλεπω...
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:22
    αλλος σαλτιμπαγκος εδω.εσυ εισαι ο διασκεδαστης του site?αυτον τον γελοιο γιατι δεν τον πετατε εξω και πετατε μονο εμενα?αν αρχισω να του απανταω παλι εγω θα την πληρωσω
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:23
    ρε χαχα,πασχεις απο υπερκινητικοτητα?γιατι κατι τετοια νευροσπαστα γελανε ετσι
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:23
    (δεν γινοταν,επρεπε να το πω)
  • blueview @ 14.10.2007 00:24
    Ψυχραιμια...μπορειται να βριζεσται αλλα διπλωματικα!
  • blackadder @ 14.10.2007 00:24
    nai re noumero, me esena gelao pou ginesai mparouti sti stigmi... ouaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!
  • blackadder @ 14.10.2007 00:25
    Oxi papakostopoule thelo kai esena sto menu... xaxaxaxaxa eisai o mezes mou ouaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:26
    εξαφανισου ρε ευνουχε,εισαι πονοκεφαλος με ολα αυτα τα χαχα.
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:27
    τι ειναι αυτος ρε?και μετα λετε για εμενα!λορδος ειμαι σε σχεση με αυτον τον μουρλοκακομοιρη
  • blackadder @ 14.10.2007 00:28
    tora afto pou kolage dream????? exeis yparksiakes anazitiseis, piges sto thibet i pairneis tipota kalo...?
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:29
    καλα,αυτο με την προηγουμενη τυπισα δεν ηταν υπαρξιακο αγχος,μολυσματικη πορνεια ηταν,για να λεμε τα πραγματα οπως εχουν
  • blackadder @ 14.10.2007 00:30
    poion eipes re eynouxo?!?!?? Ola ki ola, alla to an eimai eynouxos mporo na sto deikso paneykola mikre kampouri!!!!!!!! Ai sixtir, kathe anapiros, koutsoi straboi oloi edw mazeytikan...
  • blueview @ 14.10.2007 00:30
    Κοιτα kar... οταν μεγαλωνεις ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΡΑ επειδη η μητερα αποφασισε ετσι...εισαι μια ζωη στην απορριψη!!!! Ετσι blackadder; Οταν δε εισαι ασχημος μεσα εξω...ε, τοτε αστα να πανε!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:30
    θα σου ελεγα τι να παρεις εσυ adder αλλα εχε χαρη που απαγορευεται το χιουμορ εδω μεσα
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:32
    αλλα οχι ευνουχοι!
  • blueview @ 14.10.2007 00:32
    Οτι βρεις μπροστα σου το ισοπεδωνεις.... γυναικες, φιλους, πορνες, σωμα , ψυχη.....
  • blueview @ 14.10.2007 00:33
    ..αλλα λιγοτερο τριχωτοι απο καποιους αλλους happy!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:34
    (βγαζει λιγο γελιο ο τυπος,μειδιασα.μα αληθεια τωρα,εγω δεν ελεγα τετοιες αρλουμπες.αυτος χοροπηδαει πανω στην καρεκλα οσο γραφει σοτον υπολογιστη,ειναι νευροσπαστο
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:35
    που απευθυνεσαι ρε blueview?δεν καταλαβαινω
  • blueview @ 14.10.2007 00:36
    Ποναει black η αληθεια...παντα!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:37
    εχει φωτογραφια του στα παραξενα ιατρικα φαινομενα
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:39
    καληνυχτα cloud
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:40
    μηπως σε καρφωνουν και αλλιως ρε σαλτιμπαγκο?
  • astropet @ 14.10.2007 00:41
    Gp, δεν ξέρω αν μας διαβάζεις τώρα, αλλά συμβαίνει κάτι στο ωροσκόπιο του σάιτ; Γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται τον τελευταίο καιρό...
  • blueview @ 14.10.2007 00:41
    Τι να δεις happy ; Κατι που ηδη ξερεις! Ασε που πρεπει να κοιμηθεις κι ολας!
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:41
    πραγματικα,γιατι γελας συνεχεια ρε χαχα?τωσο αστειες σου φαινονται οι κρυαδες που λες?
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:43
    ο Grand Prix πρεπει να βλεπει την ολισθηση του site και να μαραζωνει
  • blueview @ 14.10.2007 00:43
    Παω κι εγω για υπνο! Οτι ηταν να κανω το κανα το μασημερι... Καληνυχτα σας και προσοχη στις αραχνες της πολης.....
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:44
    να σου πω...δεν εχεις αδικο adder
  • blueview @ 14.10.2007 00:46
    ...καρ 1 κουτσομπολιο κι εφυγα! Εχει ο τυπος απο τις πιο ασχημες οδοντοστοιχιες EVER! ουτε στο EXTREME MAKE OVER δεν μπορουν να κανουν κατι......byyyyyeeeee
  • karagiozaros @ 14.10.2007 00:48
    λοιπον,ξεδοντιαρη,αντε πηγαινε να κοιμηθεις και εσυ,τελος για σημερα

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...