παρακαλώ περιμένετε...

Ο δικος μου Βαλεντινος

  • kokopuff @ 14.02.2009 21:30
    egw dn exw valentino..
  • mafia7 @ 14.02.2009 21:33
    lahaki.....
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:35
    μαφια

    Κοκο be my valentine θα σε χορεψω τανκο
    θα σου αγορασω μαγιο
    ταξιδι θα σε παω στη χαβαη
    ohhhhhh be , be my Valentine

    O αντρας της ζωης μου ειναι μονο 16 ετων
  • blueview @ 14.02.2009 21:35
    Ουτε κι εγω ! εχω ομως μια μοσχαρισια με πατατες και μετα ..... χε χε χε χε ......
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:37
    λοοοοοοολ μπλου
  • kokopuff @ 14.02.2009 21:39
    dn jerw gt alla enw dn 8a eprepe dn es8anomai kai toso kala smr...
  • blueview @ 14.02.2009 21:45
    Ειναι σουπερ οι ηχοι .... ΠΑΩ ΓΙΑ ΦΑΪ .....
  • gatoula @ 14.02.2009 21:45
    lah.... μεγειρεύουμε????
  • blueview @ 14.02.2009 21:46
    Amazon Rainforest Relaxation Video
    http://www.youtube.com/watch?v=43yvlrNl3Xc&feature=related
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:47
    κατι ψιλα ναι .. ..
  • kokopuff @ 14.02.2009 21:47
    ti kaneis lah?
  • gatoula @ 14.02.2009 21:48
    αποφάσισες??? γιατί έχω την εντύπωση ότι τέλευταία στιγμή κάτι θα αλλάξεις.. θα προσθέσεις θα αφαιρέσεις...!!
  • gatoula @ 14.02.2009 21:51
    ... και σας φιλώ!!!.... πάω να βάλω τα λουστρίνια μου!!!....

    έχει έξοδο απόψε... φίλοι-singles με μια ζυγαριά ανάμεσα...

    lah... τι σταση προτίνεις???
  • johnnyG @ 14.02.2009 21:51
    ένα τανγκό για τη λαχ... http://www.youtube.com/watch?v=dBHhSVJ_S6A
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:52
    γατουλα εχω αποφασισει το μενου - αλλα εχω παντα πλαν μπι και σι

    κοκο ειμαι καλα αμα δεν μου λειπεις ..

    γατουλα βγαινεις με τον ζυγο ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 21:52
    k egw single ime

    ektos k an metrioundai i fisiki kai i ximeia gia gomenes...
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:53
    Ω μα ειμαι τοσο τυχερη γυναικα ..


    τζο την επομενη φορα που θα σε δω θα σε χορεψω (οχι στο ταψι )
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:53
    χα χα χα Κοκο (ελα να σε κατσιασω )
  • johnnyG @ 14.02.2009 21:56
    στο ταψι θελω εγω...
    γεια κοκο και γατουλα.
  • gatoula @ 14.02.2009 21:56
    lah, όχι ακριβώς!!!.... παρέα 5 ατόμων ένας εκ των οποιων κ ο ζυγός..

    τι λες??

    πιστευω ευκαιρία να ψαρευτούν πράγματα κ λόγω της ημέρας..

    για πες???
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:58
    χμμμμμμ , οχι μουτρα οχι νευρα

    υπεροψια και γλυκυτητα οχι λιγωματα οχι μιζεριες ..
    ανετη χαλαρη και ο εαυτος σου

    πριν νομιζα πως θες να σου συστησω σταση στο σεξ και κολωσα

    και ψιτ γατουκα σε οποιον αρεσουμε ε? για τους αλλους δεν ..
  • lahmacun @ 14.02.2009 21:59
    α ωραια τζο , ξερω πολυ καλα ολους τους χορους του ταψιου ...


    - κοκο με αποφευγεις η μου φαινεται ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:02
    oxi lah, giati na se apofigw ?
  • gatoula @ 14.02.2009 22:02
    πλάκα έχεις!!!

    το έμαθα τελευταία στιγμή κ φυσικά δεν ήθελα να το ακυρώσω για την αφεντιά του!! ...

    δίκιο έχεις... έτσι θα κάνω... δεν έχει λιγωματα... τελείωσαν..!!! την είχε την ευκαιρία του..

    κάτι τελευταίο.. αν γυρίσει το παιχνίδι απόψε??? που δεν το νομίζω βέβαια, αλλά να έχουμε κ αυτό το ενδεχόμενο.. τι λες??
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:06
    σιγα μην ακυρωσεις ....

    βρε γατουλα τι με ρωτας αμα σε βουτηξει ο αντρας που γουσταρεις τι να κανεις ? :ο

    ποσους πλανητες στον κριο εχεις ειπαμε ... αντε παιδακι μου ...


    Κοκο ουτε μια γλυκα δεν μου εκανες - ψυχρος και αδιαφορος ενω σου εκανα τοσες προτασεις ΑΚΑΡΔΕ
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:08
    aaaaaaaandddd freeeeeeeeedoooooooooom is miiiiiiiiiiineeeeeeeee
  • gatoula @ 14.02.2009 22:10
    αχ... τρέμω ήδη... νομίζω θα πέσω από τα τακούνια...!!

    φιλιά!!!

    θα σε ενημερώσω...!!!
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:10
    γατουλα ετσι κι εχω κανει m*(*(*(kia me to alati kai bgeis alithini ..
    ti na po ftou kai pali ftoy
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:11
    ορθια ρε κριαρι .. σιγα μην πεσεις ..
    να περασεις καλα ..
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:13
    posous pontous einai auta ta takounia????
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:14
    αν κρινω απο τη φωτο που εχει η γατουκα για κατω απο 12 δεν την κοβω
  • gatoula @ 14.02.2009 22:15
    θα πέσω αμα σας λέω.... επίτηδες δεν παιρνω αυτοκίνητο απόψε!!..

    κάπου 8 πόντους είναι αλλά ο τυπος είναι σεισμογενής περιοχή...
  • gatoula @ 14.02.2009 22:16
    πως χαλάνε οι ζυγαριές???? πως απορρυθμίζονται???
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:17
    ρε χαζο - ορθια και υπερανω ..
    το να εκδηλωνει κανεις την αδυναμια του ειναι δυναμη ..
    το αντιθετο να μην το χαρακτηρισω ..
    και μεγαλη χαρη του που ασχοληθηκες ...
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:17
    με ροπαλα γατουλα
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:18
    maresei poly na vlepw na forane poly psila takounia..aha
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:18
    de nomizw na leei takouni se seismogenh perioxh. tha peseis. vale arvyles!!! xaxaxax
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:19
    http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=FZMWNu8APl4
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:20
    egw pali, ta misw ta takounia!!! flat parakalw.
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:21
    mipws ise kondos kai den boreis na sinodepseis? ahahah
  • gatoula @ 14.02.2009 22:22
    τακούνι θα βάλω!!!! πάει κ τελείωσε...!! για να το έχω εύκαιρο να τον ροπαλιάσω!!!...

    Τέλος πάντων... κ πολύ μεγάλη η χάρη του... καλά τα λες!!!

    Κ του έχω κ ντύσιμο σπέσιαλ... θα του φύγει το μύδι από τη μύτη...

    I swear!!!

    8-)
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:23
    ετσι σε θελω γατουλα

    σιγα μην μας βαλει κατω ο ζυγος - ελεος .. ...
  • gatoula @ 14.02.2009 22:24
    θα φανεί απόψε αν είναι obsession...
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:25
    mydia tha fate??? xmmm... de sxoliazw...
    koko, oxi. apla oi gynaikes exoun psilwsei poly ta teleutaia xronia...
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:25
    εγω φοραω σπανια τακουνια ..
    αλλα μου αρεσει να μου τα φορανε ... οχι τα κερατα τα τακουνια ...

    ετσι για το θεατρικο της υποθεσης ...
    ενω τι να σου φορεσει ο αλλος τα σπορτεξ που σου πηρε ?

    οχι βεβαια .. καποια πραγματα ειναι συμβολα ανεξαρτητα χρηστικοτητας

    παιρνε ιδεες κοκο
  • gatoula @ 14.02.2009 22:25
    Φιλια πολλά!!!

    Να περάσετε καλά το βραδάκι σας!!
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:26
    κι εσυ γατουλα ..

    και αν εχει και αλλους αντρες εκει κανε μαζικη καταστροφη
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:27
    ki esy, gatoula.
  • gatoula @ 14.02.2009 22:27
    μυδια αλλά θα είμαστε πολλοί!!!... ουπς!!!

    τα τακούνια είναι symbols... τέλεια το είπες λαχ!!
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:27
    Dwsta ola kitty
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:28
    emena mou aresoun oi gketes...
  • gatoula @ 14.02.2009 22:28
    εννοείται θα κάνω.... σου είπα.... θα φύγει το μύδι από τη μύτη...

    πλούτω αντιθ άρης κ πλούτω αντίθ σελήνη at the same time..

    no excuse...
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:29
    αχ μυδια ...
    ειμαι με ψωμοτυρι σημερα
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:29
    kala na peraseis gat...
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:29
    egw fakes, lah. xaxax
  • gatoula @ 14.02.2009 22:30
    k emena poly!! forame poly syxna edo... pano apo kollan me xamilo mpotaki einai teleies!!

    i pano apo jean steno xamilokavalo!!

    e joh??
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:30
    ετσι μπραβο - σιγα μην σε φοβομουνα με τοσους πλανητες στον Κριο

    nock them down , στα 4 να ξεσκονιζουν τα τακουνια σου

    - τι λεω αποψε ? -
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:30
    nai,etsi gat...
  • gatoula @ 14.02.2009 22:31
    lah ela k 8a se pao sta kalytera gia mydia!!!

    exei mia foveri taverna sti Hagi...
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:32
    pw pww, zhlevw...
  • gatoula @ 14.02.2009 22:32
    kala ta les lah!!!... ekane eisodo k o ermis ston ydro!! gioupi!!
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:32
    αν καταφερω να συννενοηθω με τον βρωμογαλλο θα ερθω οπωσδηποτε για σκ .. ποσο ειναι απο παρισι ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:34
    Emena dn moy aresei to Velgio
  • gatoula @ 14.02.2009 22:34
    apo paris 1h20... me treno!!!.... min tolmiseis k den er8eis, an aneveis!!!
  • gatoula @ 14.02.2009 22:35
    se kanenan den aresei to be koko, alla oloi edo eimaste.. exei para poly kales douleies k xamilo kostos zois...
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:36
    ti zwdio einai to velgio?
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:37
    θα ερθω σιγουρα , θελω να κατακτησω και αυτη τη χωρα αλλωστε θα εθω για καιρο ... αν ... με τον παλιο σκοπριο βγαλω ακρη το ζηλιαρη
  • gatoula @ 14.02.2009 22:38
    paizetai... alloi lene skorpios alloi zygos...

    i poli pantos einai aigo
  • gatoula @ 14.02.2009 22:38
    teleia lah!!!!!!!!!!!!!
  • kokopuff @ 14.02.2009 22:38
    Gatoula , ekei nomizw forane kai G- star.

    BLIAX
  • gatoula @ 14.02.2009 22:40
    ti einai to g-star??? proti fora to akouo??
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:40
    ama einai aigo, tha metanasteusw...
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:40
    τζο εσυ εκανες τις φακες ?
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:41
    τζο βερολινο ειπαμε - οχι ξενερωτα πραγματα ..
    αντε βαρκελωνη .. για κει σε εχω
  • gatoula @ 14.02.2009 22:41
    einai... to exei pei o gp..
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:41
    ρε βαλτε κανενα τραγουδι ... πολυ πεσμενοι ειστε σημερα ..
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:42
    h mana mou, lah...
    to verolino petakse,me geiwsan... ase, ase... alla exw synastria me th germania, opote kapoia stigmh...
  • gatoula @ 14.02.2009 22:43
    filia.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    see you!!!

    koko perimeno na mou peis ti einai to g star.. steile mnm, prepei na kleiso!!
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:43
    α εισαι στη μαμα ? τυχερουλη
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:43
    καλη διασκεδαση γατουλα ..
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:43
    de mporw twra lah, isws se ligo. tha sou pw...
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:44
    geia gatoula!!!!
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:44
    καλα μην μου πεις
  • johnnyG @ 14.02.2009 22:45
    ennow. tha sou pw otan mporesw.
  • lahmacun @ 14.02.2009 22:56
    δεν εχω καταλαβει τι θα μου πεις - αλλα επειδη εισαι συ πες μου οτι θες ..
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:24
    back
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:37
    α ωραια ειμαι μονη με τον βαλεντινο μου

    τι δωρο μου πηρες ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:38
    emmmmmm..... ena tapsi baklava.
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:39
    χα χα χα χα - που σου αρεσει για να τον φας εσυ ?
    χα χα χα χα
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:40
    κοκο "να με αγαπας με ολα μου τα λαθη στη σειρα .. "
    μπορεις ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:41
    oxi . olo prospa8w na allajw ta elatwmata twn allwn.
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:41
    katapiezw k kaloupwnw
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:42
    θες να ειναι τελειοι για να τους αγαπας ?
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:42
    εχεις ερμη κρονο ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:43
    O Ermis ine ston 12o.. ennoeis an kanei opsi me Ermi?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:43
    me krono mallon
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:43
    ναι ..
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:44
    Vasika , dn exw agapisei pote kanenan. Na min leme kai malakies. Mono ton euato mou skeftomai. 2 atoma agapaw. k oxi filous mou , siggeneis.
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:44
    μπουμπουκι εχεις ηλιο συνοδο αφρο συνοδο ερμη στον 12 ?

    και σεληνη 11 ή 12 ?
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:45
    αληθεια ? δεν αγαπας κανεναν ?

    εισαι σιγουρος ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:46
    lah, olo me rwtas ! des moni sou , mia eikona xilies lejeis

    29/6/92 08:30
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:46
    Nai ali8eia. Agapaw auta ta dio atoma kai ton eauto mou.
    Gia na min pw dld mono auta ta 2 atoma..
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:46
    δεν θελω .. στη μεγαλη εικονα θα χαθω ..

    τι επαθες .. ?
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:47
    τους γονεις σου εννοεις ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:47
    Oxi lah, o ermis mou kanei sinodo me ton AC.
    Kai i selini mou ine ston 11o.
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:48
    θελω να σε ρωτησω κατι

    αμα θες καποια κοπελα - δεν ειναι πιο εντονο το συναισθημα αμα δεν το εχεις συζητησει με κανεναν ? κι αμα το πεις μετα χανεται ολη η μαγεια ?

    σου συμβαινει αυτο ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:48
    Oxi dn ennow kai tous 2 goneis mou. Me ari ston 10o dn borw
    na pw oti agapw ton patera mou... xwris na m exei kanei kati..
    aplws den.
  • zuzuna @ 14.02.2009 23:49
    geia sasssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:49
    αυτη η σεληνη .. δεν αγαπα τους φιλους της ?
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:51
    geia soy zizel ..

    κοκοι ολοι περναμε φασεις με τους γονεις μας ..
    στην πορεια κανεις αποκτα αλλους τροπους - η αγαπη σε αυτες τι σχεσεις ειναι αυτονοητη απλα δεν εκφραζεται παντα ουτε συνειδητοποιειται πολλες φορες ..

    η εφηβεια ειναι η πιο ταραγμενη περιοδος απο την εμπειρια μου ..
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:52
    Nai lah mou simvenei. Den sou eixa pei oti 8elw na erwteutw mia kopela kai na drepomai na tis pw pws niw8w kai na min to lew k stous filous mou? Auto 8elw.

    Episis , to oti dn agpaw kanenan jereis pws to ennow. Ginomai xali na me patiseis , 8a sou sta8w sta panda , 8a pername teleia, ALLA , etsi kai me agnoiseis i me prodwseis , EPITOPOU , ine san na min se jerw. Pragmatika akougetai ejwfreniko alla etsi ine. K to tragiko jereis pio ine? To oti niw8w san robot! DEN PONAW!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dn jerw ti sto diaolo.. pei8w ton euato m? Ine to trigwno selinis-kronou? TI na pw.. g auto to lew oti dn agapaw..

    Giati gia mena, otan agapas kapoion O,TI kai na sou kanei , sinexizeis na ton agapas.
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:54
    lah, egw omws pote dn perasa efiveia... POTE.
    Imoun ( kai ime ) ite ena pedi 12xronwn , i enas 50aris .

    Pada sixenomoun tin efiveia. Elipsi sta8erotitas, ANASFALEIA, di8en
    erwtes,spirakia , all star kai bla bla bla blaaaaaaaaa... BLIAX me liga logia.
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:55
    πως εχεις δωσει αυτο τον ορισμο ?

    Ποιος το κανει αυτο ? Ποιος ειναι τοσο θεος ? Αλλο με το παραμικρο και αλλο ΟΤΙ και να σου κανει ..
    μπορεις να μου πεις γιατι αντιλαμβανεσαι ετσι την αγαπη ?


    Κοκο και μενα το ιδιο μου συμβαινει τα αισθηματα μου ειναι απολυτως πιο εντονα πριν .. ανοιξω το στομα μου και μιλησω για αυτα ..
    λες να ειναι η αφρο στον 12 ?
  • lahmacun @ 14.02.2009 23:56
    λολ κοκο τωρα εισαι εφηβος , δεν εχει ξεπερασει με κρονιους ορους αυτη τη φαση ..
    μιλας πολυ ποσειδωνια τωρα το ξερεις ?
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:57
    Dn jerw lah... gia mena auto ine agapi. Xwris orous , xwris na skeftesai ton euato sou . k egw skeftw panda kai mono ton euato mou.
  • kokopuff @ 14.02.2009 23:58
    Ormonika ,swmatika kai ola ta sxetika nai ime efivos.
    Psixika den ime , den imoun kai den 8a ginw pote efivos. Teleia kai paula.
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:01
    πως ειναι ψυχικα ενας εφηβος που δεν εισαι εσυ ..

    αρα για σενα αγαπη ειναι η δυνατοτητα της θυσιας ? η καταργηση του εγωισμου ? απολυτα . ε?

    δεν τρεμεις την στιγμη που μπορει να παψεις να σκεφτεσαι τον εαυτο σου ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:01
    ζιζελ ? που εισαι ?
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:05
    Pws ine psixika enas efivos? Pei8ei ton euato tou oti einai erwtevmenos ka8e treis k ligo gia na epivevew8ei. Ine poli anwrimos ,psaxnetai kai ta sxetika. Den lew oti ine kako, gia onoma tou 8eou apla egw, pote dn imoun etsi. Teleia k pavla. Ime ite agnos , ite diestramenos . Dn exw auto to endiameso stadio , tou psaxnomai.

    Nai gia mena auto ine i agapi. G auto dn exw pei k pote se kanenan sagapw.

    Kai fadasou , lew ton euato mou egwisti , enw skeftomai ipervolika polu (kai) tous allous. Fadasou poso TERAS kai ZWON borei na ine kapoios gia na ton pw egwisti. Poios ?egw
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:05
    http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:07
    εδω.ψαχνω για τις καρμικες σχεσεις
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:08
    zuzuna, k egw to skeftomoun auto teleutaia..
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:10
    koko san ef?v? den ?moyn t?pota apo osa per?grafe?s
    ka? s?goyra den eroteyomoyn kathe 3 ka? l?go ...

    koko exeis skeftei pos mporei na eisai poli aystiros mes ton eayto sou..
    kai pos yparxei enas aenaos kyklos enoxis se sxesi me tin teleiotita poy den vioneis ...
    isos na min einai etsi - esy ksereis ..

    ksreis poio nomizo oti einai to koino xaraktiristiko ton efivon ?
    oti ypoferoyn , me alloys tropoys kai gia alloys logoys
    kai oti sti metavasi apo tin oikogeneia stin koinonia den exoyn me pio na to moirastoyn ayto
    einai mia eksairetika monaxiki periodos me poly kosmo

    etsi to katalavaino toylaxiston .
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:12
    nai ine KAI etsi lah, apla esi edwses tin geniki morfi . Egw estiasa sta xaraktiristika pou me aidiazoun kai ine arketa sini8ismena.

    Pisteveis oti ime teleiomanis?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:16
    δεν θα το ελεγα ετσι ...

    πιστευω πως σε απασχολει το εξιδανικευμενο ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:16
    εσυ δεν νιωθεις μονο σου κοκο ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:16
    ζιζελ εχει ενα ωραιο αρθρο για καρμικες σχεσεις - αν και ειναι λεξη που μου κανει τζιζ τωρα τελευταια ..
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:18
    lah , nai niw8w POLU monos mou. Akoma k otan den ime.
    Den me endiaferoun omws k oi sxeseis. 8elw na pw dn ine protereotita mou. Me endiaferei na ginw para poli epitiximenos sto epaggelma pou 8a kanw. Teleia k pavla (kai pali )
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:19
    pou einai auto to arthro?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:19
    μπορεις να ορισεις τι εννοεις με τη λεξη πετυχημενος ?

    θες να σε γραφει το τσιαο ? αυτο εννοεις .. ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:19
    στις πρωτες σελιδες των αστρομαθηματων
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:21
    hahahaha sigoura oxi to CIAO lah...
    oxi apla oi alloi na me 8ewroun teleio , kai na vgazw polla
    lefta. Auto. Oxi oti 8a me xalage kai i dimosiotita. Apla den to kovw.
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:22
    ta διαβασα μπεκα αλλα θελω και αλλα
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:23
    ποιοι ειναι οι αλλοι ? που θες να σε θεωρουν τελειο
    αν οχι το κοινο του τσιαο ποιοι

    οι γονεις σου ?

    και οταν μιλας για λεφτα τι εννοεις παλι ? να εχει 20 σπιτια και βιλα στο μονακο ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:24
    δεν εχω υποψην μου κατι ζιζελ .. μπορεις στο νετ να ψαξεις οψεις με δεσμους σεληνης ..
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:26
    ναι αυτα κοιταζω εδω και μερες.
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:27
    βρηκες αυτο που ηθελες?
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:27
    oxi oi goneis mou ,genika.
    kai den ennow TOSO plousios...ipame..
  • ether12 @ 15.02.2009 00:27
    είδα φως και μπήκα! καλησπέρα lah, koko, zuzuna!
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:30
    γεια σου εθερ

    κοκο τι σημανει γενικα ? η γειτονια ? το χωριο σου ? η ελλαδα ?
    ο κοσμος ολος ?

    def?ne ploys?os
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:31
    πανω κατω κατι βρηκα αλλα σε καποια μπερδευομαι αλλα θα βρω ακρη
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:32
    πεστο βρε ζιζελ .. αν θες ..
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:32
    brb lah..
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:34
    οκ μικρο μου .
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:34
    εθερ εισαι εδω ? για λεγε κανενα νεο
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:35
    τι να σου πω βρε μπεκα?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:36
    τιποτα .. σορυ .
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:37
    σε ρωτησα επειδη τοση ωρα λες πως ψαχνεις κατι κλπ ..
    για αυτο δεν ηθελα να ειμαι αδιακριτη ..συγνωμη ..
  • ether12 @ 15.02.2009 00:40
    ηρεμία!!

    ο δικός μου Βαλεντίνος lah είναι πιο scary αλλά και γεμάτος φως!! Σκορπίσιος Δίας στον 9ο!! Από τα λίγα που έχω να παινεύομαι για το χάρτη μου!
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:40
    σιγα βρε μπεκα δεν υπαρχει προβλημα απλα μπερδευομαι σε καποιαν θεματα
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:42
    εθερ διελευση εχω

    ο γενεθλιος ειναι στον 10 στον τοξοτη . ωραιο δια παντως εχεις ..

    ζιζελ αν θες πες με το μπερδευεσαι σε περιπτωση που καποιος μπορει να κανει κατι για να ξεμπερδευτεις ..
    αν παλι δεν θες μην πεις - απλα εισαι εδω και λες συνεχεια για αυτο ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:43
    γιατι λες απο τα λιγα ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:43
    αν παντως μπορουσα να διαλεξω θα ηθελα ενα δια στον 12 να κυβερνα γωνιακο και να μην εχει βαριες οψεις
  • zuzuna @ 15.02.2009 00:45
    αυριο μπεκα,αυριο.θα φυγω τωρα καληνυχτα.
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:46
    καληνυχτα ζιζελ - αυριο ειναι μια αλλη μερα
  • ether12 @ 15.02.2009 00:48
    μια χαρά σε βρίσκω...ο Δίας στον Τοξότη είναι χάρισμα...ανεξαρτήτως οίκου....

    άσε lah, πιο ζοφερό χάρτη ζήτημα είναι να βρεις σε όλο το stardome....Κρόνος και Πλούτωνας πλακώνουν κυριολεκτικά τα πάντα...τουλάχιστον έχω Ήλιο στον 1ο...
  • ether12 @ 15.02.2009 00:51
    πάντως το χάρτη μου αν και ψιλοκαταραμένος δε θα τον άλλαζα με τίποτα...έτσι δεν είναι με όλους? δηλαδή και εσύ πιστεύω ακόμα κι αν μπορούσες δεν θα ήθελες να τον αλλάξεις...συμφωνείς??
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:51
    δεν πιστευω πως υπαρχουν ζοφεροι χαρτες εθερ ..
    ουτε πιστευω πως καποιες οψεις ειναι μονο δυσκολες ή μονο ευκολες - φυσικα μπορει να κανω και λαθος ..

    ο διας αυτος ειναι πανω στον πτωτικο ερμη μου εθερ και μαλλον εχει τις λιγοτερες οψεις - παρ΄ολα αυτα θεωρω πως ειμαι τυχερη μεσα στην ατυχια μου αν αυτο υποννοεις με την ευλογια
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:51
    ναι συμφωνω ... αυτο ηθελα να πω ..

    - γιατι λες τον χαρτη σου καταραμενο ? λολ
  • ether12 @ 15.02.2009 00:54
    χμμ...Άρης, Κρόνος, Πλούτων σε τέλεια σύνοδο με Σελήνη...και όλα αυτά στον 8ο...εξαιρείται ο Pluto που είναι στην αρχή του 9ου...

    και τέλειο τετράγωνο Σελήνη-Πλούτωνα-Κρόνου με Αφροδίτη στον Αιγόκερω στο 12ο...

    πώς σου φαίνονται για αρχή??
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:55
    back
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:55
    βαθεια εθερ ...
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:56
    καλως το ..
  • ether12 @ 15.02.2009 00:56
    εντάξει, μπορεί να είναι λίγο άστοχο να μιλάμε για σκοτεινούς χάρτες όμως κάποιοι χάρτες έχουν σίγουρα σκοτεινά στοιχεία...και ο δικός μου lah έχει πολλά...εσύ ποιό θεωρείς το σκοτεινότερο σημείο του χάρτη σου??
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:56
    εχει συμβει κατι εκει ? η το βιωνεις μονο ψυχολογικα ? τη συνοδο εννοω .
  • kokopuff @ 15.02.2009 00:57
    lah, ti exeis na peis gia ton poseidwna kai ton ourano ston 6o mou?
    me kanoun edelws anorganoto?
  • lahmacun @ 15.02.2009 00:59
    κυβερνητης χαρτη στον 8 , σε τετραγωνο με ηλιο και τριγωνο με αφρο και ωροσκοπο ..

    πλουτο 7 ακμη 8 αντιθεση αρη ..

    κρονος τελος 3 αρχες 4 αντιθεση ποσειδωνα 9 = μεσουρανημα

    αφροδιτη στον 12 βορειος στον 12 ..
    σεληνη συνοδος με νοτιο λολ

    να συνεχισω ? λολ
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:00
    κοκο μου εκανες μια χαζη ερωτηση ..
    εσυ ξερεις αν εισαι ανοργανωτος ..

    ισως να εισαι καπως στη συμβιωσεις ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:01
    να ξεχνας το γαλα εξω απο το ψυγειο (ποσειδωνας )
    και να τρως γιαουρτι με πατατακια (ουρανος ) λολλλλλλ
    πλακα κανω
  • ether12 @ 15.02.2009 01:02
    ναι, έχουν συμβεί...αλλά κυρίως είναι θέμα εσωτερικό...όταν έχεις τους δαίμονες μέσα σου δεν χρειάζεται καν να έρθουν να σε βρουν...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:03
    ... ναι .

    στο ζυγο ειναι αυτη η συνοδος ε ?

    αρη που εχεις ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:03
    σορυ .. στο ζυγο ε?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:05
    θεματα σκορπιου και υδροχοου - θεωρω πως αν καποιος καταφερεις να τα συνθεσει .. γινεται σουπερ ηρωας

    υποκειμενικη αποψη .. δυσκολο βεβαια ..
  • ether12 @ 15.02.2009 01:06
    οι όψεις σου είναι στενές?? πχ. το τετράγωνο Ήλιου-Ουρανού? ή οι αντιθέσεις Κρόνου-Ποσειδώνα και Άρη-Πλούτωνα?
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:07
    lah, pio ine to agapimeno s fai?
  • ether12 @ 15.02.2009 01:08
    ναι, στο Ζυγό...και μάλιστα στην "κεκαυμένη ζώνη"...στη σκοτεινότερο μέρος του ζωδιακού όπως λένε κάποιοι...χαχα...άσε lah, περίπτωση....και μάντεψε...είμαι γεννημένος Σάββατο και 13....παιδί του Κρόνου...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:10
    κοκο τα γιουβαρλακια και το ψητο στο φουρνο της μαμας μου

    εθερ αρης πλουτο στις 2 μοιρες κρονος ποσειδωνας στις 4
    και ουρανος ηλιος στις 5 ..

    τωρα παω εχω γενεθλιο τετραγωνο πλουτο πλουτο και θα κανει ταυ απο τον 11 ..

    μετα τη σεληνη αφροδιτη ειναι η αρης πλουτο ειναι η πιο στενη οψη ..

    μισο εισαι του 83 ?
  • ether12 @ 15.02.2009 01:10
    δε θα διαφωνήσω...αν σκεφτείς ότι οι σταθερές δυνάμεις είναι και οι θεμελιωδέστερες...το θέμα είναι πώς συνθέτεις υδροχόο-σκορπιό...ή ουρανό-πλούτωνα...ή ουρανό-άρη....ή 11-8...
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:10
    http://www.youtube.com/watch?v=laiROGvrWMM

    8elw na tin padreutw tin atimi tin skorpina
  • ether12 @ 15.02.2009 01:11
    82
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:11
    λοοοοοολ εθερ . εχεις συνοδους και με τους κακους εκει ?

    επιστροφη εχεις περασει ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:12
    ο μικρος μου αδελφος του 83 εχει κρονο πλουτωνα ακμη 4 για αυτο ρωτησα ..

    κοκο εσενα πιο φαγητο σου αρεσει ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:13
    εθερ και η 3 εδω εχουμε αφρο στον 12 ..

    διαφορετικες λεγαμε πριν με τον κοκο ποσο η ενταση του συναισθηματος μειωνεται αμα εξωτερικευτει .. σου συμβαινει και σενα αυτο ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:14
    εθερ αυτο ψαχνω κι εγω ... ειναι απο τα θεματα που με απασχολουν ..
    θεωρω βεβαια πως ο ηλιος μου βοηθαει .. καπως .. αν και ειναι με σουπερ οψεις λολλ
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:15
    λολ κοκο κλασικ καρκινος κατευθειαν γαμο - ουτε καν σχεση για δοκιμη λολ
  • ether12 @ 15.02.2009 01:16
    όχι ακόμα, αλλά κοντοζυγώνει...και θα τα πιάσει όλα...

    μιας και λέμε για υδρο-σκορπιό, είχα γνωρίσει παλιά μία Σκορπίνα με ωροσκόπο Υδροχόο...γνωριμία ενός μήνα...από τα πιο περίεργα πλάσματα...τόσο πάθος...και τόσο ψύχρα...δεν μπορούσα να καταλάβω...ο Υδροχόος πάντως υπερτερούσε....δεν θυμάμαι όψεις...
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:17
    lah, emena mou aresoun pragmatika OLA ta fagita ARKEI na ine wrea mageiremena! Exw ejartisi apo to fagito. Ine to narkwtiko mou. Trww ta PANDA. Edajei apofeugw tin roka kai to spanakorizo alla kata t alla
    ta latrevw ola. Kai se terasties posotites.

    To mono 8ema pou exw ine me ta kok. TA MISW. Otan pigenoun stis episkepseis kiriws kok kai eklerakia TRELENOMEEEEEEEEE.....!!

    Ti ta perneis ta kokakia re gamwto , afou to jereis OLOI 8a paroun PRWTA apo ena ekleraki , kai molis teleiwsoun 8a paroun kok, (kai an)

    me katalavenei kaneis?
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:18
    lah, mwre gamos pou sou lew! k as me kanei oti 8elei. den 8elw dokimes. i . want. her.
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:18
    ναι θα σου πιασει ολο το χαρτη ....
    αλλα το ξερεις και ξερεις και τι θεματα θα τεθουν πανω κατω ε ?

    βορειο σε ποιον οικο εχεις ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:19
    λολ εγω σε καταλαβαινω λοοοοοοολ χα χα χα .. αρης στο ταυρο ..
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:20
    http://www.youtube.com/watch?v=HA-9gFH3Brc

    MY FAVORITE BALLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:22
    Episis latrevw otidipote paxainei! Oso pio poli paxainei toso pio
    poli maresei
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:22
    λοοοοοοολ κοκο κι εγω το εχω αυτο ..
  • ether12 @ 15.02.2009 01:23
    κοίτα, από τη φύση μου δύσκολα εξωτερικεύω πράγματα...όταν το κάνω όντως νιώθω κάπως να αδειάζει το feeling...ίσως είναι και λόγω των υδροχόων...όμως πλέον μπορώ να το διαχειριστώ...δεν εννοώ ότι δίνω με το σταγονόμετρο...λόγω και των Ζυγών μπορώ κάπως να το εξισορροπήσω...και δε μπορώ πλέον με άτομα που δε καταλαβαίνουν την ανάγκη μου για χώρο, χρόνο και γενικά πριβέ διαθέσεις....
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:24
    lah, akou tin ballada pou sou esteila...
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:24
    γειά σου λαχείο! γειά σας σε όλους! βρε συ λαχείο τι ωραίο κειμενάκι, είναι αυτό; και μιας και έχετε περάσει στον δωδέκατο, τιγίνεται που εγώ έχω σύνοδο ήλιου-αφροδίτης στην ακμή του 7ου;
  • ether12 @ 15.02.2009 01:25
    βόρειος στο 12ο, σε τέλεια αντίθεση με αφροδίτη...και νότιος σε σύνοδο...

    Κόκο,τι έγινε, παντρεύεσαι???
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:26
    ether, ne padreuomai. Exw 3 ipopsifies nifes sto mialo mou. Ek twn opoiwn dn jerw kamia.
  • ether12 @ 15.02.2009 01:26
    πρόσεξε τι εύχεσαι Κόκο...μπορεί η Σκορπίνα όντως να σε κάνει ό,τι θέλει....
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:26
    παρεπιμπτόντως και εγώ μόλλις καταβρόχθισα μια σοκολάτα. ό,τι παχαίνει!
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:26
    εγω μιλαγα για κατι αλλο εθερ ..

    εμενα μου συμβαινει να εχω διαφορα "μυστικα φλερτ " τα οποια με συνεπαιρνιυν με μαγευουν κλπ ....
    αν τυχει για τον οποιοδηποτε λογο να τα "κουτσομπολεψω " με τριτους .. αυτοματως ο αλλος χανει την επιδραση πανω μου ...

    στις σχεσεις και στου ερωτες μου αργω πολυ να το ανοιξω .. αλλα αμα το ανοιξω αλλη δουλεια δεν κανω λόλ
    σεληνη στον λεωντα ..

    με κυβερνητη 7 στον 1 οι σχεσεις πρεπει να σου ειναι πολυ σημαντικες και σεληνη στον ζυγο ..
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:27
    βρε κοκό πόσο χρονών είσαι που παντρεύεσαι;
  • ether12 @ 15.02.2009 01:28
    κάτσε βρε, αφού δεν τις ξέρεις πώς θα δέσει το γλυκό??
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:29
    γεια σου πεν

    κοκο κι εσυ βορειο στον 12 δεν εχεις ε?

    αν ναι ειμαστε 3 εδω .. ..
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:29
    γιατί με γράφεις λαχείο; είναι η μοίρα μου σήμερα; ο υδροχόος πήγε για ύπνο από τις 11.50. γιατί δε μου λες τι ζόρι τραβάω;
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:29
    κοκο ο εθερ ειναι αγορι ..
    χαιρομαι που εισαι τοσο προχωρημενος .. και του εκανες προταση γαμου
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:30
    τι να σου πω πεν ? κατι εχασα ...
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:31
    εγώ βόρειο στον 1ο
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:32
    για τη συνοδο στον 7 ..

    ε να .. παρ΄οτι κοιμαται μερα που ειναι .. δεν τον χωριζεις διοτι σου ειναι πολυ σημαντικο να ειναι καποιος διπλα ακομα και ας κοιμαται ...

    σου αρεσουν οι σχεσεις πεν αυτο ειναι το μονο σχολιο που μπορω να κανω
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:32
    έχω σύοδο ήλιου -αφροδίτης στην ακμή του 7ου
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:34
    φτου! δεν είναι καλή η σύνοδος αυτή... στον 12ο πάντως δεν έχω τίποτις!
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:34
    σου ειπα ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:34
    ποιος ειπε οτι δεν ειναι καλη ?
  • ether12 @ 15.02.2009 01:35
    ψέματα...βόρειος στον 6ο...ο Νότιος είναι στο 12 σε σύνοδο με άφρο...

    οκ, κατάλαβα...γουστάρεις το μυστήριο, τη μαγεία του μυστικού...να υπάρχετε εσείς οι δύο μονάχα...έστω και σαν φαντασίωση....keep it secret then lah...θα μου πεις σε 1-2 κολλητούς δεν γίνεται να μη λες κουβέντα...τουλάχιστον ας μη γίνεται "κους-κους"...ας μένει στα βασικά...

    ναι, οι σχέσεις είναι πολύ σημαντικές...και το άλλο φύλο έχει ρόλο βαρβάτο...δεν το εννοώ μόνο ερωτικά...πιστεύω πολύ και στη φιλία των δύο φύλων
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:35
    έχω όμως σελήνη στο λιοντάρι όπως και ερμή και νότιο δεσμό και ήλιο....!
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:36
    δεν γουσταρω κατι εθερ - δεν το διαλεγω απλα μου συμβαινει ..
    τελευταια το παρατηρησα ή μαλλον τολμησα να το αρθρωσω στον εαυτο μου ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:36
    και πεν ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:37
    τι ειναι αυτος ο βορειος στον 6 ? πως το καταλαβαινεις ?
  • ether12 @ 15.02.2009 01:38
    αν,όμως, σου συμβαίνει δεν σημαίνει ότι έστω και ασυνείδητα προτιμάς να μένει κρυφό και απροσδιόριστο??
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:40
    εθερ εχουν περασει μηνες που συζουσα και δεν ηξερε κανεις τιποτα ..
    και εχω κανει και αλλα κουφα λοοοοοοοοολ

    απλα τωρα καταλαβα πως αν νιωθω απο κατι συναισθηματικα ισως αν το συζητω να το ξορκιζω .. ισως λεω ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:40
    πεν θα μας πεις ? για τη σεληνη σου ε?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:41
    αν νιωθω να κινδυνευω .. συναισθηματικα εννοουσα
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:42
    ξέρω εγώ, έτσι τα είπα...είμαι ταραγμένη, τσακώθηκα, μου βγήκε όλο το παράπονο! θέλω να με προσέχουν τώρα,συνήθως θέλω την ησυχία μου...
  • ether12 @ 15.02.2009 01:43
    ο βόρειος είναι στον Καρκίνο στον 6ο....τι να σου πω...δε μπορώ να με διανοηθώ έξω από την ατομικότητά μου....οικογενειάρχη("Καρκίνο") μπορώ να με φανταστώ μόνο σε ένα παράλληλο σύμπαν...

    ο 6ος??...οι λεπτομέρειες της ζωής δεν με αφορούν....αν και γνωρίζω τη σημασία...ίσως να πρέπει να πάρω το μάθημα της οργάνωσης...και να πάψω να ζω σε ένα αφηρημένο σύμπαν...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:43
    ελα να σου κανουμε κου πε πε - δεν σου πηρε τριανταφυλλα ? και του θυμωσες ε ? αυτο ειναι ?
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:44
    ο 6 δεν ειναι μονο οι λεπτομερειες - ειναι και η ασκηση να ειναι κανεις χρησιμος .. πρακτικα , να μπορει να φροντιζει και να παρεχει ..
  • kokopuff @ 15.02.2009 01:45
    paw gia ipno! nixtaaaaaaaa
  • ether12 @ 15.02.2009 01:45
    νιώθω...Σφίγγα ήμουνα και εγώ κάποτε...στα πάντα...τώρα κάπως λιγότερο...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:45
    γεια σου βαλεντινε μου - ουτε φιλι ουτε τιποτα θα σε τσακισω
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:46
    πεν εδω ειμαστε αμα θες ...
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:47
    όχι μωρέ! αδιαφορώ για τον Βαλεντίνο!απλά εγώ έχω πλάνα στο τσερβέλο μου και άμα δεν μου βγαίνουν μαζεύω μαζεύω και γίνεται της πόρνης
  • ether12 @ 15.02.2009 01:47
    νύχτα Κόκο!! και το νου σου στη Σκορπίνα! είναι αυτές....δηλητήριο.....
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:47
    εθερ εχεις ΚΑΙ πλουτωνια σεληνη αναρωτιεμαι ποσο αληθες ειναι αυτο περι χωρου και ποσο τον επιτρεπεις εσυ στον αλλον αμα εισαι in love
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:48
    ... αμα απλα ησουν εγωιστριουλα .. δεν υπαρχει λογος για κου πε πε ..
  • ether12 @ 15.02.2009 01:49
    penthesilia σπάστα όλα...κάνε ζημιές απόψε!!
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:49
    με τσακίζει να απογοητεύομαι...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:49
    μην της λες τετοια εχει αρη στον 1 μακελειο θα γινει ...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:50
    υπαρχουν οι μεγαλες και οι μικρες απογοητευεις ..
    αν κανει τσακιζεται με τις μικρες απλα συμπεριφερεται σαν κακομαθημενο παιδι ..
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:50
    θέλω να υπολογίζουν και τα δικά μου θέλω! ποιος πλανήτης ευθύνεται για αυτό λαχείο;
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:51
    και τα δικια σου ή μονο τα δικα σου

    (αρης στον 1 )
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:51
    με τέτοιο άρη άστα να πάνε! και πάει να τον συναντήσει ο διελαύνων!
  • ether12 @ 15.02.2009 01:52
    το in love είναι και σχετικό...μία φορά την έχω πατήσει άσχημα...γενικά μου αρέσουν τα εξ'αποστάσεως...η μόνη σχέση που κράτησε πάνω από χρόνο ήταν σε διαφορετική πόλη ο καθένας...
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:52
    λολλλλλλ εθερ κατι μου θυμιζει ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 01:53
    θες να μου πεις οτι δεν εισαι ζηλιαρης και κτητικος ?
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:54
    τι μόνο τα δικά μου. κάνει σύνοδο με βόρειο δεσμό! το ξέρεις ότι ο βόρειός μου κάνει ακριβή σύνοδο στις 14' με την αφροδίτη του υδροχόου και τα δύο μετο δικό μου άρη στις 21';;;;;;;;;;;;;
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:56
    όταν συγχύζομαι γράφω μπερδεμένα... με καταλαβαίνεις σοφό μου λαχείο που έχεις κρονιαστεί και μου τη λες ότι είμαι εγωίστρια που έχω γίνει θυσία σαν την άντζελα δημητρίου;
  • ether12 @ 15.02.2009 01:58
    όταν την πάτησα, έγινα...όλες τις άλλες φορές όχι...ακόμα κι όταν μου κάνανε παιχνίδια για να δουν κάποια αντίδραση δεν τσίμπαγα...κουλ...ακόμα κι όταν πραγματικά ζήλεψα δεν το έδειξα από εγωϊσμό...κάποιες φορές βέβαια ψυλιαζόμουνα ότι το εκλαμβάνανε ως αδιαφορία και γι'αυτό λιγάκι το έπαιζα ζηλιάρης για να ικανοποιήσω τον εγωϊσμό τους...
  • penthesilia @ 15.02.2009 01:59
    δε με τσακίζουν τα μικρά, με τσακίζουν τα πολύ μεγάλα!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:01
    ρε συ έθερ, σείς οι υδροχόοι είστε οι καλύτεροι σύντροφοι, αλλά πολύ παρτάκηδες βρε πουλάκι μου! κοιτάξτε και τι θέλει ο άλλος δίπλα σας! μη ζητάτε μόνο!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:01
    οταν ερωτευομαστε κρινεται το "δυναμικο" μας εθερ τα λοιπα ειναι ασκησεις ματαιοδοξιας .. που ειδικα σε νεοτερες ηλικιες ολοι παιζουμε καποιοι δεν σταματαν και ποτε ..


    πεν μου δεν καταλαβα χριστο ...
    εσυ ειπες πως θες να περναει το δικο σου αυτο σχολιασα - τωρα αν νιωθεις πως περναει ΜΟΝΟ το δικο του ειναι ενα αλλο πολυ σοβαρο θεμα ..
  • ether12 @ 15.02.2009 02:02
    http://www.youtube.com/watch?v=bn4_zur5hjw&feature=related
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:03
    ωραιο τραγουδι ..
  • ether12 @ 15.02.2009 02:05
    συμφωνώ με αυτό που λες...εκεί αποκαλυπτόμαστε....στα κρόνια άτομα,όμως, αυτό συμβαίνει ελάχιστες φορές....
  • fldown @ 15.02.2009 02:06
    Να πω ένα hello...
    Lah μου ιδιαίτερες χαιρετούρες...
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:06
    εθερ η γνωμη μου ειναι οτι σε ολους ΑΥΤΟ συμβαινει πολυ λιγες φορες ..
    δεν αντεχει το σωμα και η ψυχη για πολλες φορες ..
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:07
    καλως το μου !!

    Γιορταζες ? ***
  • ether12 @ 15.02.2009 02:07
    http://www.youtube.com/watch?v=lAP4U397L2A&feature=related
  • ether12 @ 15.02.2009 02:08
    γεια σου fldown!!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:08
    έλα λαχείο μου κάνε μου λίγο ανάλυση στον ανάδρομο δία μου στον σκορπιό, στον δέκατο οίκο και στον ανάδρομο ποσειδώνα στον τοξότη επίσης στον δέκατο να ξεχαστώ...
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:09
    πεν τι αναλυση να σου κανω ..
    εισαι κοριτσι καριερας λοοοοοοοοολ ..
  • ether12 @ 15.02.2009 02:10
    σας καληνυχτίζω lah kai fldown!! enjoy depeche!!
  • fldown @ 15.02.2009 02:10
    Lah αν ήμουν ερωτευμένος θα γιόρταζα κάθε μέρα... Αν...
    Έχουμε πιάσει άξονα Υδροχόου - Λέοντα σήμερα βλέπω... Nice!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:10
    δύσκολη καριέρα όμως με δύο ανάδρομους ε;;;
  • fldown @ 15.02.2009 02:11
    Καληνύχτα ether...
  • ether12 @ 15.02.2009 02:11
    και penthesilia! nightynight!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:12
    ο καλύτερος και πιο επίκαιρος άξονας! της κολάσεως γίνεται ξαφνικά από το πουθενά!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:13
    καλο σου βραδυ εθερ ..

    τς φλ και πηγα να βγαλω κουτσομπολιο - ξενοδοχειο στην εθνικη με χειροπεδες και τετοια και αντι για σαμπανια τσιπουρο και μυδια .. λοολ....

    τωρα με τον βορειο πανω στη σεληνη - θα φας την κεραμυδα λοοοοοοοολ
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:13
    καληνύχτα αιθέρα, ώρα καλη στην πρύμνη σου κι αέρα στα πανιά σου!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:15
    φλ αν εχεις ορεξη να σε ρωτησω κατι ?
    η αλλη μερα ειναι και αργα ..
  • fldown @ 15.02.2009 02:15
    Λες lah...? Μπορεί...
  • fldown @ 15.02.2009 02:16
    Δεν είμαι σε φάση lah... sorry...
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:16
    ναι ο του 1 στον 7 - και ο βορειος εκει .. ειναι πολυ πιθανο
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:16
    κανενα προβλημα
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:17
    παιδιά ο ποσειδώνας κάνει αντίθεση με τον γενέθλιο ερμή μου και τη γενέθλια σελήνη μου, τι σημαίνει τούτο;
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:18
    οτι σου αρεσουν τα παραμυθια πεν
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:18
    γιατί δεν τον συμπαθώ τον ποσειδώνα;
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:19
    δεν εισαι η μονη ....
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:19
    ναι μ' αρέσουν λαχείο! και άμα πιάσω τον πρώτο λαχνό θα σε πάρω να πάμε στη χώρα των θαυμάτων!
  • fldown @ 15.02.2009 02:19
    Με Ποσειδώνα - Ερμή γράψε μυθιστόρημα ή μουσική...
    Με Ποσειδώνα - Σελήνη να παίρνεις προφυλάξεις. Μη σκάσει καμιά εγκυμοσύνη...
    Γενικά με Ποσειδώνα να βγαίνεις, να πίνεις και να παρακολουθείς καλλιτεχνικά events!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:20
    λοοοοοοολ - μην ταξεις σε αγιο κερι και μικρο παιδι κουλουρι πεν

    ελπιζω να αγοραζεις λαχειο καθε βδομαδα - περιμενω
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:21
    για την εγκυμοσυνη το ειπες σε διελευση φανταζομαι φλ ε ?
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:21
    άκου τι έμαθα σήμερα στο πανεπιστήμιο. ο Κολοκοτρώνης ήτανε λέει ελευθεροτέκτονας, όπως και οι περισσότεροι επαναστάτες του '21! μασόνοι!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:21
    δεν ηξερα οτι παιζει εγκυμοσυνη με αυτο .. ουαου λολ ...
  • fldown @ 15.02.2009 02:21
    Ναι lah...
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:22
    και ?
  • fldown @ 15.02.2009 02:22
    Ούτε όσες μένουν έγκυες το ήξεραν... Μπορεί και να το μάθουν μετά τον 3ο μήνα, που δεν θα μπορούν να αποδώσουν τα περιττά κιλά στου κουραμπιέδες των Χριστουγέννων... χαχαχαχαχα
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:22
    η σκέψη μου είναι τελείως ασυντόνιστη! λες να γράψω κάτι σουρεάλ να γίνω διάδοχος του Εγγονόπουλου;
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:23
    φλ το λες για τη φαση που δεν θελει κανεις να γονιμοποιηθει ε ?
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:24
    λες να έχει σκάσει εγκυμοσύνη, για αυτό να έχω γίνει υπερευαίσθητη;
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:24
    τελειο πεν - αντε με το καλο
  • zenobia @ 15.02.2009 02:25
    καλησπερα!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:25
    γεια σου ζεν.
  • fldown @ 15.02.2009 02:26
    Κοίτα με τον Ποσειδώνα υπάρχουν πάντα πράγματα που δεν μπορούν να εξηγηθούν άμεσα. Οπότε για χάρην της πλάκας που κάνω το χρησιμοποίησα. Γενικά θα μπορούσε να φέρει μια εγκυμοσύνη που θα το καταλάβεις 2 μήνες μετά ή να φαντασιώνεσαι ότι θα γίνει μάνα... Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο
  • zenobia @ 15.02.2009 02:27
    τι κανετε;
    ...μολις γυρισα απο ... εορτασμο του Αγιου με παρεα
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:27
    όλα τα είχε η μαριορή η εγκυμοσύνη-φερεντζές της έλειπε! γειά σου ζεν!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:27
    χα χα χα ανεμογκαστι που λενε και στο χωριο μου

    λοοοοοοοολ εχω πεσει κατω απο τα γελια ...

    μου επιτρεπεις να το χρησιμοποιω ? λοοοοοοολ
  • fldown @ 15.02.2009 02:28
    επιστρέφω σε 10
  • fldown @ 15.02.2009 02:28
    εννοείτε!
  • zenobia @ 15.02.2009 02:29
    χμμμ, τωρα που το λετε, εχω γνωστη με αντιθεση σεληνης-ποσειδωνα τωρα που ξαφνικα της ξυπνησε το "εγω ποτε θα γινω μανα"... θα της το πω!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:29
    σας ζηλεύω όσους πιστεύετε στον Άγιο ζεν! μακάρι να μην ήμουν τόσο γειωμένη! χρειάζομαι ένα πέταγμα...
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:30
    για διελευση ηταν το σχολιο ..
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:32
    για αντίθεση ήταν το σχόλιο λαχείο μου!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:32
    ναι για την αντιθεση απο διελευση ..

    εχεις σεληνη λεωντα ποσειδωνα τωρα απεναντι ..
  • zenobia @ 15.02.2009 02:33
    δεν πιστευω και δε γιορτασα ποτε οποτε ημουν με καποιον (εβρισκα παντα ομοιδεατες που δεν τους απασχολουν ημερομηνιες)
    ... αλλα δε με ενοχλει κιολας...
    τις τελευταιες τρεις γιορτες παντως την εχουμε βγαλει με παρεα, μπακουρια και μη, με... κιτς δωρακια, φαι μεχρι σκασμου και ποτο
  • zenobia @ 15.02.2009 02:34
    οσο για το πεταγμα... αφου εχεις ποσειδωνα, ποιος τον @#%#$ τον Βαλεντινο
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:35
    ωραία ιδέα ζεν. κι εγώ όταν ήμουν μπακούρι πέρναγα καλύτερα τη μέρα αυτή καθότι ο καλός μου υδροχόος βγάζει και καντήλες με κάτι τέτοια!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:37
    μου φαινεται τοσο αστειο που εχει αποκτησει αυτη η μερα τοσο μεγαλη υποσταση .....

    και βασικα δεν με ενοχλει τιποτα αλλο απο τον ψυχαναγκασμο που συμβαινει σε ολες τις γιορτες ... που καπως πρεπει να εισαι ..
    μου φαινεται τοσο ψευδες αυτο ..
  • fldown @ 15.02.2009 02:38
    Λοιπόν lah σήμερα σε θυμήθηκα... Σχετικά με τον Ποσειδώνα και τον 12ο... Θες να ακούσεις??
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:38
    βάλτε ετ1 να δείτε έναν μάγκα αστρονόμο στα άκρα!
  • zenobia @ 15.02.2009 02:39
    ναι... και στη δικη μου παρεα, τα μπακουρια περασαμε καλυτερα, γιατι βαλαμε τα δυο "ζευγη" να μας παρουν σοκολατες καρδουλες
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:40
    η πεν ειναι σε σχεση και δεν "γιορτασε" ειχε καυγα ..
    η ζεν δεν ειναι σε σχεση αλλα ενιωσε την αναγκη να γιορτασει με φιλους ..

    εγω πλενω σκουπιζω καθαριζω γιατι αυριο εχω κοσμο για φαι ..

    ειρωνια .
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:40
    παντα φλ θελω να σε ακουω
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:41
    ο 12ος μου είναι άδειος όπως και ενδέκατος όπως και ο τρίτος, ο πέμπτος και ο ένατος. και έχω χείρωνα στον 2ο και μόνο χείρωνα....τίποτα άλλο στον 2ο....
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:42
    η ελλάδα είναι η χώρα της ειρωνίας και δη της τραγικής! στείλε κανα κοψίδι επά γιατί αρχίζει και γουργουρίζει το αλίγδωτο εδώ και ένα τέταρτο αντεράκι μου!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:44
    σσσσσ! απαντά ο φλο στο λαχείο! το ανεμογκάστρι θα γίνει κανονικό γκάστρι! έχω αγωνία και εγώ!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:46
    αυτο που θελω να πω ειναι πως τα χριστουγεννα κλπ ειναι πιο σημαντικα γι αυτους που με καποιο "τροπο" δεν εχουν οικογενεια

    οπως και ο βαλεντινος αντιστοιχα - δεν γινεται σημαντικος για αυτους που εχουν σχεση .. αλλα γι αυτους που δεν εχουν ..
    με μια εννοια ολες αυτες οι γιορτες ειναι μιζερες διοτι στοχευουν στην απουσια .. η στην επιταγη ψευτικης απο τα ανω επιπλαστης ευτυχιας ..

    και αυτο με φρικαρει .
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:47
    τι έγινε πουλάκια μου; βλέπετε ετ1;
  • fldown @ 15.02.2009 02:47
    Λοιπόν έπεσα σήμερα μπροστά σε ένα βιβλίο του Ντιντερό, "Το όνειρο του ντ' Αλαμπέρ". Γενικά τον βρίσκω δύσκολο τον Ντιντερό και τον αποφευγώ για το καλό της ψυχικής μου υγείας. Ξεφυλλίζοντας πάντως έπεσα στο παρακάτω κείμενο, που είναι νομίζω μια άριστη περιγραφή της Ποσειδώνιας ενέργειας. Και σκέφτηκα εσένα και τις συζητήσεις σχετικά με τον 12ο...

    "Η γέννεση, η ζωή και το τέρμα της δεν είναι παρά αλλαγές μορφής. Και τι σημασία έχει αν θα είναι η μια μορφή ή η άλλη; Κάθε μορφή έχει την ευτυχία ή τη δυστυχία που της αρμόζει. Από τον ελέφαντα μέχρι τον ψύλλο, από τον ψύλλο μέχρι το ζωντανό και αισθανόμενο μόριο, η καταγωγή των πάντων, ούτε ένα σημείο στη φύση που να μην υποφέρει ή να μην χαίρεται."

    Ποσειδώνιο δεν είναι;;;
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:48
    .. και βασικα δεν εχω κανενα θεμα με οσους γιορταζουν και με το πως γιορταζουν

    εχω ενα θεμα με οσους υποφερουν που δεν γιορταζουν - λυπαμαι για τον βιασμο τους αυτο και μονο αυτο ...

    α και μη σκεφτει καμια κακη ψυχη τιποτα για την δικη μου ενδεια ..- απλα θα γελαστει
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:49
    ναι ρε λαχείο έχεις δίκιο, ειδικά για τα χριστούγεννα τρελαίνομαι που τόσα παιδιά τα χριστούγεννα είναι δυστυχισμένα, παντα με πιάνει θλίψη για αυτό, αλλά η δράση είναι το αντίδοτο σε αυτήν την περίπτωση!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:50
    απολυτως φλ ...
    αν και τον κυριο δεν τον εχω διαβασει καθολου ..

    με τιμας που με σκεφτηκες
  • fldown @ 15.02.2009 02:52
    Λοιπόν σας καληνυχτίζω εδώ... Έχω να σηκωθώ πρωί να μαγειρέψω και εγώ σαν την lah!
    Φιλιά στα μούτρα σας!!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:53
    ο φλ εγραψε ενα πολυ ωραιο κειμενο που απεδυκνειε πως πολλα παιδια ΔΕΝ ειναι ευτυχισμενα τα χριστουγεννα ...
    και το κειμενο του με βρηκε τοτε και τωρα απολυτως συμφωνη και συνοψιζει ολη την απεχθεια μου στις εορταστικες περιοδους - με εξαιαρεση οτι δεν δουλευω και το χαιρομαι

    να απαιτησουμε του βαλεντινου να γινει αργια μπας και αγαπηθουμε καο γα *(*θουμε πιο χαλαρα λοοοοοοοοολ
    πρωτη θα ειμαι σε αυτη τη διεκδικηση .. λοοοοοοοοοοοοοολ

    θα παω και πιστοποιητικο εχω γκομενο για να μην πηγαινω στη δουλεια
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:54
    καλο μαγειρεμα φλ τι θα φτιαξεις ? λολ
  • milele @ 15.02.2009 02:54
    ...και στον 1ο ίδιος είναι ο ποσει...
    ναι πεν βλεπουμε ετ1...46 χρονια για να φτασει διαστημοπλοιο στον ποσειδώνα...τι να πει κανεις...μακρια καλημερα σε όλους.....τελειο χρωμα όμως ο ποσει...'εχει και ένα ΄παγιδευμενο΄αντικειμενο...
  • zenobia @ 15.02.2009 02:55
    καληνυχτα φλ!!

    ανικανοποιητο, λαχ... να θελουμε αυτο που δεν εχουμε...
  • fldown @ 15.02.2009 02:55
    Παστίτσιο lah...
    Καληνύχτες!!!
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:56
    ναι στελτ, θενκς για τη διόρθωση. ο Ντιντερό μπορεί να είπε ότι ήθελε τον 18ο αιώνα, όταν δεν είχε δει παιδιά να πεθαίνουν από την πείνα επειδή ο φιλελευθερισμός έγινε άκρατος και το κεφάλαιο αδυσώπητο! λίγο υπερφίαλο για έναν γραφιά να κρίνει την ευτυχία του ψύλλου ή της μάνας που έκανε 5 παιδιά για να της μείνει το 1 στη Γαλλία του 18ου αιώνα, από την πείνα ή τις αρρώστιες ή την πανούκλα, από την έλειψη υπονόμων...εύκολο να γίνεσαι ποσειδώνιος έξω από το χορό φλο!
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:56
    γεια σου μιλελε ...

    παω και γω σιγα σιγα .. να ονειρευτω .. πως θα μου πετυχει το φαι ,,

    δια στο 12 - μεινε εκει και μην φευγεις ..
    φιλια σε ολους .
  • lahmacun @ 15.02.2009 02:57
    φλ .. εντυπωσιασμενη . ελπιζω να ειναι ομορφη σαν ξωτικο αυτη που θα το φαει
  • zenobia @ 15.02.2009 02:57
    καληνυχτα λαχ!
  • fldown @ 15.02.2009 02:58
    pen δεν έκρινα τον άντρα. Χαρακτήρισα το γραπτό. Είναι τελείως διαφορετικές προοπτικές αυτές οι δύο μεταξύ τους...
    anyway μεγάλη κουβέντα και μεγάλες ώρες...
    Καληνύχτα one last time...
  • penthesilia @ 15.02.2009 02:59
    γεια σου λαχείο. περιμένω κοψίδι
  • zenobia @ 15.02.2009 02:59
    μικρες ωρες...
    αυπνιες.. παλι...

    πεν, τα γραπτα του ομως επιβιωνουν, μονο και στο βαθμο που ξυπνανε ακομα αληθειες και συναισθηματα στο σημερα κ τις συνθηκες του...
  • milele @ 15.02.2009 03:00
    ...ενω για να φτασεις στον κρονο...σε 7 χρόνια εισαι εκει...τσουπ..κι έφτασες...μαλλον σε λάθος εποχη ήρθαμε εδω...αν είσαι στον κρόνο το φεγγαρι που βλέπεις λέγεται εγκέλαδος...μπρ!!!
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:00
    γεια σου φλο. καληνύχτα με ραμπελαί στα όνειρά σου σου εύχομαι
  • zenobia @ 15.02.2009 03:01
    μη λες κρονος μη λες κρονος
  • milele @ 15.02.2009 03:02
    καληνυχτα lah...
  • milele @ 15.02.2009 03:04
    σεληνη μου ...ζεντι έχει ό κρόνος...γμτ ακόμη οξίες βάζω στα άρθρα...χαχαχα!!!
    ο κρόνος είναι η αλήθεια αρχίζω να πιστεύω...
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:04
    τα γραπτά του έμειναν για να χαρακτηρίσουν μια εποχή και όχι απαραίτητα πανανθρώπινες αλήθειες, τα περισσότερα τουλάχιστον. κάθε γραπτό μπορεί να εκφράζει οποιοδήποτε άνθρωπο σε όποια εποχή και να ζει, εντελώς προσωπικά κα ιυποκειμενικά, ζεν.
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:07
    ο ερμής καίει μιλελε. καλύτερα ή χειρότερα από τον εγκέλαδο;
  • milele @ 15.02.2009 03:10
    ωραια ερώτηση...πεν
  • zenobia @ 15.02.2009 03:11
    στον φλ παντως "μιλησε"

    αληθεια με το στανιο εχει...
  • milele @ 15.02.2009 03:14
    ...πεν έχεις Δία στον 7 και εγώ έχω κρόνο εκει..
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:16
    όχι, δία στον δέκατο έχω μιλελε. ποιανού το ωροσκόπιο βολιδοσκοπείς;ζεν δεν αντιλέγω, αλλά είναι πολύ παγιωμένη και αποστειρωμένη θέση κατά τη γνώμη μου με τέτοιες εικόνες που πλέον έχουν καταγραφεί στα εσώτερά μας. δε ζούμε στην χώρα του μάρλμπορο οι περισσότεροι...
  • zenobia @ 15.02.2009 03:18
    να σου πω... δε θυμαμαι τι εγραψε αυτος ο Ντιντερο... ουτε τι δικο του εγραψε ο φλ θυμαμαι πια... αλλα αφου του μιλησε, οκ
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:19
    στον 7 έχω ήλιο, ερμή, σελήνη και νότιο δεσμό, και αφροδίτη σε σύνοδο με ακμή και ήλιο.τσίου!
  • milele @ 15.02.2009 03:19
    ...κατι άλλο μάλλον μπερδεψα...ειναι και περασμένα μεσανυχτα...είναι και ο αγιος που γιορταζει...έ..λίγο η συγκίνηση κάτι τα λόγια του παπά...
  • zenobia @ 15.02.2009 03:21
    φουλ 7 !! ποσο πιστη ειναι αυτη η λιονταροσεληνη ... αραγε;
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:25
    φημιζόμαστε γαι απιστία;πάντως στη στιγμή της αλήθειας δε θα πήγαινα ποτέ! ενοχοποιούν τη σκέψη οι κερατάδες. θα πάω στο φάτους όλους. φοβερός ο επιστήμονας μιλελε! δε σου φτάνουν τόσοι πλανήτες;
  • zenobia @ 15.02.2009 03:25
    σας καληνυχτιζω κι εγω...
    (αυριο πρωι εχει παιδικα, κι εγω τονισμενο 5ο )
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:26
    φουλ του 7 και τι σημαίνει η σελήνη στο λιοντάρι αγαπητή ζεν; σκέψη άπιστη ή πράξη;
  • zenobia @ 15.02.2009 03:27
    η σεληνη στο λεοντα ειναι μεν σταθερη, στον 7 (εχω διαβασει) ενω ειναι των σχεσεων, μερικες φορες δεν αρκειται μονο σε μια...
  • zenobia @ 15.02.2009 03:28
    σκεψη - κυριως...
    η σεληνη στο λεοντα ειναι -καθως λενε- πιστη
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:28
    να περάσεις καλά! μιας και είπες για πέμπτο, μήπως γνωρίζει κανείς να μου πει τι σημαίνει άδειος 5ος;όχι παιδιά;
  • zenobia @ 15.02.2009 03:29
    και κανεις και ποτε δεν ενοχοποιει τη σκεψη...
    αν ηταν ετσι, θα μ'ειχαν ολοι για Ιουδα κ θα μ'εφτυναν...
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:29
    η σκέψη είναι αχαλίνωτη χρόνια τώρα!
  • milele @ 15.02.2009 03:29
    ...δεν ξερω για την λιονταρισια σεληνη αλλά τον τελευταιο καιρό με απασχολεί πόσο πιστή μπορει να παραμείνει μια σελήνη στον κριο...που δεν μπορει γμτ...όχι γιατι θέλει να κοροιδεψει..ή να εκμεταλευτεί αλλά γιατί την απασχολει απλά ...το επόμενο...΄θέμα΄
  • milele @ 15.02.2009 03:30
    καληνύχτα ζεν...
  • zenobia @ 15.02.2009 03:31
    να σου πω (θα μεινω λιγο ακομα για να σου πω)
    ο αδειος 5ος δε σημαινει πως δε θα κανεις παιδια...
    για να δεις τι επηρεαζει τον αδειο σου 5, κοιτα το ζωδιο της ακμης του... ο κυβερνητης του που βρισκεται;
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:32
    στους διδύμους!
  • zenobia @ 15.02.2009 03:33
    πχ. αν εχει ακμη στον ταυρο - κοιτα την αφροδιτη σου. Σε ποιο ζωδιο ειναι και σε ποιο οικο; Ετσι, δια της ερμηνειας, βλεπεις πως αντιλαμβανεσαι εσυ τον 5ο (που ειναι χιλια μυρια πραγματα εκτος απο παιδια)
  • milele @ 15.02.2009 03:33
    ΟΧΙ πεν δεν νομιζω να σημαινει αυτό..κι εμεις που εχουμε σελήνη στον5...απο παιδιά ..εκει το μυαλο μας τι να σου πω...
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:34
    έχω καλή επικοινωνία με τα παιδιά λοιπόν. αυτό το ήξερα!
  • zenobia @ 15.02.2009 03:35
    τοτε, κοιτας τον Ερμη ... εσενα ειναι στο Λεοντα και στον 7ο ... προφανως για σενα η δημιουργια - σε καθε της εκφραση - περνα μεσα απο τον Αλλο, τις σχεσεις, τις συνεργασιες (βλεπε αστρομαθηματα για 5 και 7) και χαρακτηριζεται απο την επικοινωνια (ερμης)
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:37
    Κριμιζής όλα τα λεφτά στη ΝΕΤ. υποκλίνεται όλοι η νομενκλατούρα της αστρονομίας μπροστά του! είναι θεός ο άνθρωπος! βρε τι κάνουν οι σύγχρονοι αρίσταρχοι όταν βγουν από τη χώρα!
  • zenobia @ 15.02.2009 03:37
    ακριβως
    εχω ηλιο κ δια στον 5, και μου λενε ολοι πως κανω σα μεγαλο παιδι... θαθελα να δουλεψω με παιδια... αλλα (μεσουρανημα αιγοκερως) εχω την αισθηση ωρες ωρες πως χρειαζονται εναν ενηλικα, κι οχι καποιον να παιζει μαζι τους
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:39
    μπράβο βρε ζεν! σε ευχαριστώ για το τιπ. μαθαίνω ακόμα και τα πιο φρέσκα τα ξεχνώ!
  • zenobia @ 15.02.2009 03:39
    το ιδιο κανεις και για τους αλλους αδειους οικους
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:40
    και γω μεσουράνημα σκορπιό. τι χρειάζομαι δηλαδής; τσίμπημα;δηλητήριο; σεξ;
  • zenobia @ 15.02.2009 03:42
    καθως λεει και το περιοδικο... επαγγελματα κοινωνικης επιρροης και εξουσιας σε ελκυουν καθως και φυσικες επιστημες μεταφυσικη και ψυχολογια
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:43
    και αυτός ο χείρωνας στον 2ο; μαθήματα επιβίωσης σε συνθήκες οικονομικής δυσχέρειας;
  • zenobia @ 15.02.2009 03:45
    πολυ πολυ περιληπτικα, η ανασφαλεια (το.."τραυμα") αφορα αξιες, υλικα αγαθα
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:45
    λες να γίνω πόρνη στα γεράματα; όλες οι π.... κάνουν κουμάντο! εξουσία, επιρροή και σεξ λόγω σκορπιού! καριέρα ολκής!χα!χα!
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:48
    ζεν μου είσαι αστέρι! τόσο καλή! τόσο γεναιόδωρη ως λιονταρίνα!ευχαριστώ δεν θέλω να σε κουράσω άλλο! Μάλλον θέλω, αλλά δε θα το κάνω. ρισπέκτ
  • zenobia @ 15.02.2009 03:48
    ο οικος πυ βρισκεται ο χειρωνας σου λεει σε ποιο τομεα της ζωης σου εκδηλωνεται... δες το σαν τη σκηνη οπου παιζεται η παρασταση
  • zenobia @ 15.02.2009 03:50
    χαχαχαχα!!!

    σιγα καλε!
    δυο απλα πραγματα σου ειπα

    το χειρωνα τον εχεις στους ιχθυες η στον κριο;
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:50
    στον κριό!
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:53
    έχει σημασία;
  • zenobia @ 15.02.2009 03:54
    εχ, τι να πω κι εγω που τον εχω στον 1ο
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:54
    μη μ αφήνεις χωρίς το επιδόρπιο ζεν!πλιζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ!
  • zenobia @ 15.02.2009 03:54
    (οχι, ειχα ενα λινκ με καλη περιγραφη του χειρωνα στους ιχθυες )
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:56
    στον 1ο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; θέλεις τον σρινκ σου εσύ έτσι; πάτε πακέτο; διαβάζεις ίρβιν γιάλομ όλη την ώρα;
  • penthesilia @ 15.02.2009 03:58
    πάντως ο ωροσκόπος σου είναι ευλογημένος!κριος! θέλω να κάνω παιδί και να μου βγει κριός νά'χει τα άστρα με το μέρος του!
  • zenobia @ 15.02.2009 03:59
    χαχαχαχα, πως με πιανεις... θα πρεπε να χω γινει εγω σρινκ
    μονο που βαριεμαι τον Γιαλομ (διαβαζεις ενα, τα χεις διαβασει ολα)
  • zenobia @ 15.02.2009 04:01
    ΤΙ;; πας καλα;; στην εποχη που ζουμε, γεννα κανα ψαρι, καναν υδρο... αντε κανα μεταβλητο!
    κι ο Κριος ολο μοστρα να φωναζει "εγω ειμι!"
    χαχαχαχα!
    ακου κ μενα που με ταλανιζει! μου δινει οψη επιφανειακου τυπου
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:01
    είσαι σε καλό δρόμο. και συμφωνώ, είναι όντως βαρετός. άρα εσύ το έχεις κλείσει το τραύμα!και θες να μεταδώσεις τη σοφία αυτή...χμ!...λοιπόν ανεπίσημα είμαι ο πρώτος σου πελάτης!
  • zenobia @ 15.02.2009 04:04
    το τραυμα λεει του χειρωνα ειναι αθεραπευτο! απλα μπορει να βοηθησει τους αλλους να το ξεπερασουν...
    ειχα διαβασει ενα "κουλο" οτι στον 1ο μπορει να υπαρχει και αναπηρια εμφανης... ε, εγω πασχω απο στραβωμαρα απο μικρη... αν αυτο θεωρειται πλεον αναπηρια
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:04
    μια χαρά είναι το επιφανειακό! μενεγάκη ένα πράμα! κονόμα και δημοφιλία σε έναν σμπάρο! ενώ εγώ με αιγόκερω;;;;απλησίαστη!τρόμαζα τους άντρες και με άρη στον 1ο στον υδροχόο...σιτ! ήμουν όμως άγαλμα, η αλήθεια είναι.
  • zenobia @ 15.02.2009 04:06
    α ναι, ο ωροσκοπος κριος δινει δυναμικη εμφανιση αυτο ειναι αληθεια... κι απο μεσα, μουφολιονταρο - αχαχαχα!
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:07
    για αυτό καλή μου υπάρχει το λέϊζερ. και δεν είναι ούτε κανόνας η αναπηρία ούτε η στραβομάρα αναπηρία. το γυαλί πατομπούκαλο είναι εμφανές!
  • zenobia @ 15.02.2009 04:08
    α χα, εδω σε θελω μαστορα, δεν παιρνει λεηζερ, περιμενω να εξελιχθουν οι επιστημονες
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:10
    άκου το τρομερό! πριν μπει ο πλούτωνας στον αιγόκερο με τον οποίον κάνει ο γενέθλιός μου στην παρθένο τρίγωνο κάποια στιγμή, διάβασα ότι πρέπει να προσέχω την υγεία και τα κιλά μου! μάντεψε! κόβω τσιγάρο και παίρνω 23 ολόκληρα κιλά, ενώ ήμουν πάντα κορμάδι! αλλά δεν το βάζω κάτω, μαζεύω κουράγιο για να αδυνατισω καθότι δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα!
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:11
    αδιάκριτη ερώτηση:γιατί δεν παίρνει λέηζερ;
  • zenobia @ 15.02.2009 04:12
    λοιπον, παω να κλεισω κανενα βλεφαρο...
    τα λεμε πεν!
    (ωραιο νικ!)
    φιλια
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:13
    καληνύχτα. θενκς φορ έβριθινκ!
  • zenobia @ 15.02.2009 04:14
    καλα, αυτο μπορει να ειναι συνδυασμος και αλλων παραγοντων... αντε, με κρονο πανω στον πλουτωνα να τα χασεις!

    εχω -9,5 και λεπτο κερατοειδη, γι'αυτο
  • zenobia @ 15.02.2009 04:15
    τπτ!
    γκουντναιτ!
  • milele @ 15.02.2009 04:16
    λιονταρινες ειστε απιθανες...σας καλημερζω...πηγαινω για υπνο με την απορια...ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΚΥ ΦΕΣΣΑ ΔΙΔΥΜΟΣ?
    σημερα εμαθα για τον χειρωνα μου στον 5...ευχαριστω πολυ-πολυ...
    περιμενω να δω τι θα μας φερει ο διας περνώντας από τον ΒΔ.
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:18
    καλή μου σου εύχομαι να γίνει αυτό που θες σύντομα. πραγματικά.
  • penthesilia @ 15.02.2009 04:20
    η βίκυ είναι τυχερή απλά, ότι ζώδιο και να είναι μιλελέ μου. δίδυμος και τρίδυμος λαχνός η εκπομπή που κάνει!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...