Δεν θιγω την ικανοτητα να ειναι κανεις "δασκαλος" με λεκτικο ταλεντο να μεταδωσει - μιλαω πιο γενικα για το αλισβερισι - την εξουσια που ενεχει
και το αμφιδρομο, το οποιο μπορει να μην ειναι ευθεως λεκτικο.
Kανενας δεν ξερει τα παντα σε οτιδηποτε, καθε μερα της ζωης μας μαθαινουμε και κατι. Τιποτα δεν ειναι στασιμο, ετσι παντα θα μαθαινουμε, υποθετω οτι απο τα παιδια κατι θα εχεις μαθει και θα μαθαινεις παντα.
δεν το περιόρισα στο λεκτικό αλλά στη διάθεση, τη γενναιοδωρία...η εξουσία είναι ευθύνη..το αλισβερίσι ίσως να είναι και χημεία..αν ο "μαθητής" δε ξεδιψάσει θα ψάξει άλλο "δάσκαλο"...και αντίστροφα..
σερ δεν μιλαω για ενα σεσιον που τελειωνει- μιλαω κατα την οποια διαδικασια της μαθησης .. κατα τη διαρκεια της .. φυσικα και δεν εχουμε ενα μονο δασκαλο σε αυτη τη ζωη ..
και -εχω αρχισει να ανησυχω πολυ για την επικοινωνια μου -
Ότι ο δάσκαλος εμφανίζεται όταν ο μαθητής είναι έτοιμος.
Επίσης, ότι κανείς δεν δύναται να μεταδώσει γνώση, ούτε και εμπειρία - άρα, τί μπορεί να κάνει;
Να αρκεστεί στο να ωθεί τον μαθητευόμενο στο πρώτο σκαλοπάτι της μάθησης ...την παρατήρηση.
(...πρόκειται για δικές μου παρατηρήσεις και πεποιθήσεις οι οποίες επιδέχονται αμφισβητήσεως και κριτικής, καθώς μπορεί να πρόκειται πάντα για αστρονομική χαζομάρα. Λαχ, κίσσεζ - και καρακάξεζζ)
ω μεγαλη μου τιμη - οι δυο αγαπημενες μου σκορπινες εδω ..
Αν καταλαβα σιλμα λες πως ο Δασκαλος δεν μεταδιδει απλα οδηγει στο που να κοιταξει ο μαθητης ? Και αυτο μεταδοση ειναι ..καπως γνωριζει προς τα που να τον στρεψει..
γεια σου λαχ
θα συμφωνησω με τη σιλμ..
η παρατηρηση ειναι η αρχη, και οι γνωσεις δε μεταδιδονται αν δεν υπαρχουν δεκτικα αυτια..τωρα οσο αφορα στο αστρολογικο κομματι..θα σε γελασω
άσε που νομίζω πως η παρατήρηση και η ανάλυση (σε αφαιρετικό μάλλον επίπεδο)αφορά το Δία. Έχω δει Τοξότες να συμπεριφέρονται ως Παρθένοι απο αυτή την άποψη. Δεν ξέρω αν με πιάνετε...
Τα σκελη το ποστ ειναι 2 - τουλαχιστον
α) Υπαρχει κατι αλλο εκτος απο αμαθεια και ημιμαθεια με κλιμακωσεις ?
β) Ωφειλει να ειναι αμφιφρομη η σχεση μαθητη δασκαλου ?
Τα υπολοιπα τα αφηνω αργοτερα .. βαζω και το αστρολογικο εκει αν δεν μπορουμε να το προσεγγισουμε ..
Όλοι μου οι καθηγητές μαθηματικών γνώριζαν πού να με στρέψουν, Λαχ μου - οι περισσότεροι θα άξιζαν τουλάχιστον μια μεταβίβαση ακινήτου στο όνομά τους για την αιματηρή προσπάθεια.
ΟΛΟΙ αυτοί ΗΞΕΡΑΝ, εγώ πάλι όχι, εξ ού και τα δεκαπεντάρια στους ελέγχους. Μέχρι με τον απουσιολόγο του Γ1 τα είχα φτιάξει για να μου λύνει την Άλγεβρα στα διαλείμματα.
Μέχρι που...έπεσε στα χέρια μου τυχαία, χρόνια μετά, ένας Πυθαγόρας - όχι ο ρεμπέτης, ανόητα, ο αρχαίος μαθηματικός. Κι ερωτεύτηκα. Στην παραζάλη του έρωτος, μία μία με χτυπούσαν σα βότσαλα στο κρανίο οι παρατηρήσεις/παραινέσεις/ικεσίες/προτροπές των πάλαι ποτέ καθηγητών μου...και ΤΟΤΕ τις χρησιμοποίησα, και ξεκίνησα να ΠΑΡΑΤΗΡΩ.
να σου πω..συμφωνα με το ζεν, οταν εχεις ενα satori, δηλ. μια διαφωτιστικη εμπειρια, κατα καποιο τροπο πλησιαζεις στο - θεωρητικο -ορισμο της απολυτης γνωσης = συναισθημα, δεν υπαρχει διαχωρισμος δηλαδη...σα να παιρνεις ενα hint της μεγαλης εικονας, εστω και φευγαλεα...
Φυσικα, δε σου συμβαινει αυτο καθε μερα
Αρα γενικα κινουμαστε στην ημιμαθεια
αναρωτιεμαι εδω..ο κρονος σα δασκαλος που θεωρειται, μηπως εχει καποια σχεση?
Σιλμα δεν διαφωνουμε πως η παρατηρηση ειναι ενας απο τους τροπους -
υπαρχει και ενας αλλος βεβαια πολυ συνηθισμενος που ειναι η παπαγαλια - θελει ταλεντο και αυτο ..
Παω παρακατω - Το εχω διαβασει κατι ι ειναι ιδιο με το γνωριζω κατι ?
ο πατερας των θεων που εριχνε 2 κεραυνους και κανονιζε το συμπαν .. δεν εχει σχεση με την εξουσια ? Χμμμμμμμμμ θελω επιχειρηματα για να πειστω ...
δηλαδη το σκεφτομαι -
Γι αυτο που ειμαι σιγουρη ειναι οτι ασκειται εξουσιας μεσω της γνωσης ..
Ναι συμφωνουμε .. (αν και πολλα παιδια αναρωτιουνται θεματα 9 απο πολυ μικρη ηλικια και μαθαινοιυν ισως και να μην το βαλουμε στενα στην "παιδεια " την την επικρατουσα ..
lah pistevw o ermis deixnei ti eidous mathotes eimaste + oi kalyteroi daskaloi pou eixa einai stathera perthenoi, meta didymoi - isws parthenoi vevaia dioti exw dia -vdesmo mazi stin partheno - alla den eimai siguri oti tous thewrw kalyterous mono gi afto (a kai krono partheno) les?
Λοιπον οι ΙΙ μεταδιδουν την πληροφορια - την εντοπιζουν και την διαδιδουν δεν ειναι τυχαιο οτι στον 3 οικο αποδιδουμε την βασικη παιδεια και τα χρονια της περιεργειας ..
Αλλα εχω διαβασει κατι και μπορω να το μεταφερω σημαινει οτι το "γνωριζω" ??
Εκει νομιζω ειναι η διαφορα ΙΙ και τοξοτη
και τωρα μιλαω απολυτως αφαιρετικα και μην εχω παρεξηγησεις προσωπικες ..
Κι εγω κελυ αυτο πιστευω
η μαλλον για την ακριβεια πιστευω πως ερμης και διας σε συνδυασμο δειχνει και τα δυο και τι μαθητες ειμαστε και τι δασκαλοι ..
episis lah apo o,ti thymamai exeis ermi toxo se tetragwno me dia, opote ti gnwsi sou tha ti metadwseis kai tha to thereis kai afto to allo nomisma tis gnwsis, gia imimatheia kai ta ypoloipa pou lete de to exw piasei akoma? (mallon kati gia efthyni kai didaskalia..) .. ps poios se peiraxe??
3ος Οίκος και Ερμής.
Ο Ερμής του Πραξιτέλη, αγκαλιάζει το βρέφος Διόνυσο και παίζει μαζί του με ένα τσαμπί σταφύλι...αγκαλιάζει ένα νήπιο, την ηλικία εκείνη όπου είμαστε (ακόμα) πλήρεις ενστίκτου και άρα Διονύσου...επίσης, ο καλός αυτός θεούλης ανδραγάθησε ως αρχικλεφταράκος σε ...νηπιακή ηλικία.
5ος Οίκος και Ήλιος.
Το ΕΓΩ της εφηβείας, η αναγνώριση πραγμάτων μέσω του εαυτού και των συναισθημάτων - η συναισθηματική γνώση, η συναισθηματική γενναιοδωρία. ο Λέων που βρυχάται, η ελεύθερη άγρια φύση.
9ος Οίκος και Δίας .
Το Πνεύμα. Το παραπάνω. Οι ...ερωτικές ατασθαλίες του Διός μήπως δεν ήταν τίποτε παραπάνω από μία προσπάθεια των αρχαίων μύθων να μας πουν ότι το Πνεύμα γονιμοποιεί αυτό με το οποίο έρχεται σε επαφή; Κι ότι γεννά και το ίδιο με παρθενογέννεση, ενίοτε (η γέννηση της Αθηνάς Παλλάδας, η Αθηνά σαν Μαύρη Παρθένος)...
Κρόνος...Χρόνος...ο ύστατος Διδάσκαλος...
Σκέψεις ατάκτως ερριμένες, συμπαθάτε με, αλλά μου αρέσει πολύ αυτή η κουβέντα. Μπράβο Λαχ!
Ντριμ δεν μιλαω για εκπαιδευτικη διαδικασια μονο μεσα σε θεσμοθετημενα πλαισια ..
εσυ εισαι και δασκαλα μου αρα εγω ειμαι μαθητρια σου .. πχ μεσα στο φορουμ στα εδω πλαισια .. Ανοιξα το θεμα γενικα για το πως διαδιδεται η γνωση ..
Τα πλαισια εκμαθησης απο τη γεννεση μεχρι τελους απεριοριστα και θεσμοθετημενα και μη ...
οχι σε καμια περιπτωση τη πιστοποιημενη
ο τροπος που μαθαινει κανεις ή διδασκει αλλαζει αν ειναι θεσμοθετημενο ή οχι κατι? νομιζω πως οχι ..
Για αυτη την ανταλαγη μιλαμε ..
Για την διαδοση της γνωσης ... για αυτο ..
Ναι αυτο που λες ειναι ενα καταρχην πραγμα και δεν θεωρω τυχαιο που οι χαρτες ειναι ετσι φτιαγμενοι που καποιοι προσωπικοι ειναι μπρος και αλλοι πισω .. στα γειτονικα του ηλιακου ..
kala nai-kai ta diplana mas einai sxoleio- alla odws yparxoun kai douvaria. Afinodas planites stin akri kai mia geri dosi egwismou- parapanw apo oso xreiazesai - borei na se kanei stoko
καλησπέρα!!!ενδιαφέρον το θέμα...νομίζω ότι τα λιοντάρια είναι οι καλύτεροι δάσκαλοι!χαχα! γιατί έχουν συναίσθηση του παιδιού, ΄της ψυχολογίας του και των αναγκών του.
kai enas poseidwnas geros borei na se blokarei apo to na mathaineis- afou milame gia geniki gnwsi.. (px egw ta dyo proigoumena xronia me adithesi ari- poseidwna, oute plakat de mou ftanan gia na to piasw to mnm..)
τώρα για τον διαφωτισμό χαίρεται! οι ζυμώσεις που έγιναν ξεκινούν από τον μεσαίωνα και είναι νομίζω αστρολογικά απίθανο να εξετάσεις ένα τέτοιο κίνημα.
epomenws lah kai oi opseis pou sximatizei o kyvernitis toy tritou oikou sou einai simadikes,( kai to se poion oiko vrisketai o kyvernitis planitis tou 3ou?)
Λοιπον παω να ενισχυσω τα προβληματα επικοινωνιας που εχει ο ερμης μου ...... σας χαιρετω και σε περιπτωση που συνεχιστει η κουβεντα .. θα παρακολουθησω αργοτερα
ο δάσκαλος πάνω από όλα πρέπει να είναι μεταδοτικός και για να μεταδόσεις κάτι σε κάποιον πρέπει να καταλαβαίνεις τη θέση και τη διάθεσή του, να τον πιάνεις στον αέρα. μην ξεχνάμε ότι οι λέοντες έχουν κα ιτο "χάρισμα" της υποκριτικής στο αίμα τους πράγμα που τους κάνει θεαματικούς και παραστατικούς με αποτέλεσμα να καθηλώνουν το ενδιαφέρον των μαθητών. είανι και η επιβλητική τους παρουσία...
Τα βασικά, λοιπόν. Ότι πει η εξ Ανατολών γκουρμεδιά μας!
α) Τί μας καθιστά Μαθητές;
β) Τί μας καθιστά καλούς / κακούς Μαθητές;
γ) Τί μας χαρακτηρίζει Διδασκάλους;
δ) Ποιό είναι το σημείο εκείνο που ΔΕΝ μας φτάνουν όσα ξέρουμε ή νομίζουμε ότι ξέρουμε και θέλουμε κι άλλο-κι άλλο;
μαθητές μας καθιστά η φύση μας που ρέπει προς το άγνωστο- "όσο ζω μαθαίνω"-
β) δεν υπάρχουν κακοί μαθητές, ο καθένας έχει τη δική του διάθεση για μάθηση και γ) δάσκαλος είναι αυτός που την κεντρίζει, την ξυπνάει, αυτός που στη συνέχεια στρέφει τα φώτα σε μια πηγή γνώσης ή στη γνώση που πηγάζει από την ομιλία και τέλος αυτός που τον θυμάσαι ως Δάσκαλο...
το δ δεν χρειάζεται απάντηση νομίζω...
Penthesilia, μέσες άκρες θα συμφωνήσω. Άραγε, θα μπορούσε κάποιος σχετικότερος αυτά να τα "χρωματίσει" αστρολογικά;
Η σημειολογία της αστρολογίας (οι μύθοι των ζωδίων) θα μπορούσαν να είναι πολύ χρήσιμοι εδώ, αλλά μάλλον τα μπλέκω πολύ και θα ξημερωθούμε - όχι ότι θα είναι η πρώτη φορά, αλλά λέμε.
γενικά πιστεύω ότι οι παρθένοι δεν είναι καλοί δάσκαλοι, και ας έχουν ερμή κυβερνήτη, γιατί από επικοινωνία πάσχουν, θέλουν να βάζουν το χάος σε τάξη και αυτό είναι το κυρίαρχο μέλημά τους το οποίο υποσκελίζει τη μετάδοση και την ουσία της γνώσης που έτσι και αλλιώς στο χάος βρίσκεται μιας και η εντροπία είναι η τάση της φύσης- ανθρώπινης ή μη. η ροπή προς το χάος δηλαδή.
αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα της γνώσης και όταν μιλάμε για τον Παύλο μιλάμε για κάτι υπερφυσικό, την επιφοίτηση, δεν είναι ίσα τα μεγέθη ή παρόμοια για να τα συγκρίνεις, είναι σα να συγκρίνεις κάρο με πύραυλο!
Περισσότερο εννοούσα μία μεταμορφωτική εμπειρία, και σίγουρα όχι "επιφοίτηση" (λέξη που σιχαίνομαι και με παραπέμπει και στα μαθητικά μου χρόνια όπου αδιάβαστη ούσα περίμενα να ..βρέξει καμμιά ιδέα...).
Σίγουρα πολλοί από μας έχουν ανέβει λόγω μεταμορφωτικής εμπειρίας σκάλες για τις οποίες δια της Κρονίας οδού θα χρειάζονταν έτη και έτη (...εν ειρήνη)...
μια χαρά δάσκαλο τον βρίσκω τόν Μπακούνιν, το ότι είναι διαφορετικά ζητήματα δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να συνυπάρχουν!που θα αναζητήσεις το καλύτερο; εκεί που υπάρχει η γνώση, δηλαδή; στο χάος εκεί που το άπειρο συνιστά τη μεγαλύτερη πηγή. για αυτό λέμε ότι χανόμαστε στη σκέψη μας. εξάλλου όπως είπε και ο Πριγκοζίν με τη θεωρία του χάους, το χάος από μόνο του έχει την τάση να δημιουργεί τάξη. όπως ηγ γόνιμη σκέψη δηλαδή.
εγώ έχω κρόνο στους διδύμους στον 4ο οίκο μου σε αντίθεση με το δία στο σκορπιό και τετράγωνο με τον ερμή στον λέοντα. αν με γνωρίσεις όμως θα καταλάβεις τι πάει να πει καλή δασκάλα! χαχχαχαχαχα! ο κρόνος είναι αυτός που μας μαθαίνει είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και παίρνουμε μαθήματα ζωής, δε νομίζω ότι είναι αυτός που δείχνει τι σόι δάσκαλοι είμαστε...
Άψογα! Ασφαλώς συμφωνώ (στην Πενθεσίλεια με το υπέροχο ψευδώνυμο πάει αυτό, αλλά και σε σένα Ψαρίς, οκ, να πάρουμε άλλη διάσταση - ποιός να σε τρελάνει καλέ, εσένα; έχει γεννηθεί αυτός/ή; μη ρωτάμε και τα αυτονόητα).
ζεις;;;; ρε ντριμ εκείνος ο Φρίξος δεν είναι εκπαιδευμένος για πρώτες βοήθειες αν χρειαστεί; η αδερφούλα του η Έλλη δε μπορεί να βοηθήσει; καθόλου; την απατεώνισσα! μόνο βόλτες πάνω στα ιπτάμενα χαλιά από μοσχαροτόμαρο της αρχαιότητας ξέρουν να κόβουν; από βεντούζες τίποτα;
με πετάει συνέχεια το σύστημα έξω και σου γράφω κείμενα και τα μισά ανεβαίνουν! τώρα θα πάθεις πλάκα με τον κουνενέ παλιοθεία, με τέτοιο ηλίθιο ωροσκόπο που σου έλαχε! θα λέει γκου! και συ θα νομίζεις ότι εξαφάνισε τον Αϊνστάιν! τέτοια σοφία το παιδί! και δεν υπάρχει φάρμακο! ανίατο είναι αυτό! βασιλιάς ο Μπέντζαμιν!
εγώ έχω γίνει το ίνδαλμά μου! αυτή τη στιγμή τουλάχιστον!έχω βάλει τον αραβωνιάρη μπροστά για να μου αποδείξει τι καλός κουβαλητής είναι και εγώ έχω περάσει στα μετόπισθεν και απολαμβάνω τη θέα!
αν μπει κανείς στο ποστ και δει τι γράφει η καταχώρηση και διαβάσει τα τελευταία είκοσι μηνύματα θα αρρωστήσει!χαχαχαχαχα! είμαστε για βρουβες! εγώ μόνιμη κατάσταση, εσύ λόγω παραλληρήματος! (σου δίνω αβάντζο,άλλοθι πώς το λένε!)
έχουμε φτιάξει κοινή επιχείρηση, αυτός έχει και άλλη μια μόνος του και τον έχω κάνει να τρέχει και για τις δύο αυτός. εγώ ελάχιστα, γιατί μέχρι τώρα γινόταν το αντίθετο για τη μία...
τις άλλες 360 έχεις ιχθύες και μιας και είμαι λάρτζ λιοντάρι άξιο και παινεμένο και καθόλου βολεμένο, σου δίνω και άλλες 360 μέρες στον ίδιο χρόνο διπλή μούρλια! σε έχω καρατσεκάρει!χαχαχα!
να σου πώ βρε πουλάκι μου διάβασα ότι ο αναχαιτισμένος μου 7ος οίκος- όπως και ο πρώτος- θα ενεργοποιηθούν μόνο αν και εφόσον περάσει κάποιος αργός πλανήτης και τους ενεργοποιησει. είναι σωστό αυτό; ο κρόνος είναι αργός;
άρα ενεργοποιήθηκαν οι γαμ!@@##$%^νοι οι πλανήτες ή θα περιμένω τον ουρανό να σκάσει μύτη σε καμιά σαρανταριά χρόνια για να γίνω η σούπερ γιαγιά και η σούπερ γκομενογιαγιά;;;;;;;;ο ήλιος μου πότε θα λάμψει;;;;
το περίεργο είναι ότι έχω κρόνο στον 4ο και όταν γύρισε στην γενέθλια θέση του άρχισαν τα προβλήματα στο σπίτι και χώρισαν οι γονείς μου μετά από 40 χρόνια γάμου!
τώρα βέβαια νοιώθω λες και κατέβηκα από τον πλανήτη ουτοπία και ζω στη γη. δεν υπάρχει ρομαντισμός, δυστυχώς! τον έχασα τελείως! είχα και μια σχέση απίστευτα κακή με έναν σατανικό σκορπιό και απομυθοποίησα τα πάντα. αλλά γίνεται να ζεις χωρίς ένα μύθο στο κεφάλι σου και να είσαι ευτυχισμένος;
όχι αλλά η σελήνη στο λιοντάρι έχει ένα ιδιαίτερο κόλλημα με το σπίτι, δεν πολυξεμακραίνει, αν και η χάρη μου έφτασε και μέχρις την Αυστραλία, έχω ζήσηει και στην Αγγλία, αλλά πάντα σκεφτόμουν ότι θα γυρίσω. αυτά τα κολλήματα τα είχα βέβαια παλιά, πριν από όλα αυτά.
ή ευτυχία δεν είναι παραμύθι είναι κατάσταση. εξάλλου όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι -σοφοί όλοι τους-ευτυχισμένος είσαι όταν η ζωή σου είναι 95% δυστυχισμένες στιγμές και 5% ευτυχισμένες
ακριβώς όπως το λες! δεν περιγράφεται καλή μου γιατί είναι υποκειμενική. αλλά ο άνθρωπος όπως όλα τα ζώα του πλανήτη έχουν στα γονίδιά τους το ένστικτο της επιβίωσης που τους κάνει να βλέπουν τις φυσιολογικές δυσκολίες ως κάτι φυσικό΄και τις εξαιρετικές σε άμυνα και αντίσταση. δηλαδή τις παλεύουν και τις ξεπερνούν , πολλές φορές τις σκοτώνουν κιόλας.
Η Διαδοση - Ο Διας ?
και το αμφιδρομο, το οποιο μπορει να μην ειναι ευθεως λεκτικο.
σερ δεν μιλαω για ενα σεσιον που τελειωνει- μιλαω κατα την οποια διαδικασια της μαθησης .. κατα τη διαρκεια της .. φυσικα και δεν εχουμε ενα μονο δασκαλο σε αυτη τη ζωη ..
και -εχω αρχισει να ανησυχω πολυ για την επικοινωνια μου -
ακομα και κοιτωντας μια πεταλουδα να πεταει μπορεις να μαθεις πραγματα αν θελεις...
και μαθητης ειναι ερμης ?
ειναι και οι δυο δεικτες δασκαλων και μαθητων ? Μπορει καποιος να μου το πει αυτο ?
Ότι ο δάσκαλος εμφανίζεται όταν ο μαθητής είναι έτοιμος.
Επίσης, ότι κανείς δεν δύναται να μεταδώσει γνώση, ούτε και εμπειρία - άρα, τί μπορεί να κάνει;
Να αρκεστεί στο να ωθεί τον μαθητευόμενο στο πρώτο σκαλοπάτι της μάθησης ...την παρατήρηση.
(...πρόκειται για δικές μου παρατηρήσεις και πεποιθήσεις οι οποίες επιδέχονται αμφισβητήσεως και κριτικής, καθώς μπορεί να πρόκειται πάντα για αστρονομική χαζομάρα. Λαχ, κίσσεζ - και καρακάξεζζ)
Αν καταλαβα σιλμα λες πως ο Δασκαλος δεν μεταδιδει απλα οδηγει στο που να κοιταξει ο μαθητης ? Και αυτο μεταδοση ειναι ..καπως γνωριζει προς τα που να τον στρεψει..
θα συμφωνησω με τη σιλμ..
η παρατηρηση ειναι η αρχη, και οι γνωσεις δε μεταδιδονται αν δεν υπαρχουν δεκτικα αυτια..τωρα οσο αφορα στο αστρολογικο κομματι..θα σε γελασω
α) Υπαρχει κατι αλλο εκτος απο αμαθεια και ημιμαθεια με κλιμακωσεις ?
β) Ωφειλει να ειναι αμφιφρομη η σχεση μαθητη δασκαλου ?
Τα υπολοιπα τα αφηνω αργοτερα .. βαζω και το αστρολογικο εκει αν δεν μπορουμε να το προσεγγισουμε ..
β)ναι
ΟΛΟΙ αυτοί ΗΞΕΡΑΝ, εγώ πάλι όχι, εξ ού και τα δεκαπεντάρια στους ελέγχους. Μέχρι με τον απουσιολόγο του Γ1 τα είχα φτιάξει για να μου λύνει την Άλγεβρα στα διαλείμματα.
Μέχρι που...έπεσε στα χέρια μου τυχαία, χρόνια μετά, ένας Πυθαγόρας - όχι ο ρεμπέτης, ανόητα, ο αρχαίος μαθηματικός. Κι ερωτεύτηκα. Στην παραζάλη του έρωτος, μία μία με χτυπούσαν σα βότσαλα στο κρανίο οι παρατηρήσεις/παραινέσεις/ικεσίες/προτροπές των πάλαι ποτέ καθηγητών μου...και ΤΟΤΕ τις χρησιμοποίησα, και ξεκίνησα να ΠΑΡΑΤΗΡΩ.
Φυσικα, δε σου συμβαινει αυτο καθε μερα
Αρα γενικα κινουμαστε στην ημιμαθεια
αναρωτιεμαι εδω..ο κρονος σα δασκαλος που θεωρειται, μηπως εχει καποια σχεση?
υπαρχει και ενας αλλος βεβαια πολυ συνηθισμενος που ειναι η παπαγαλια - θελει ταλεντο και αυτο ..
Παω παρακατω - Το εχω διαβασει κατι ι ειναι ιδιο με το γνωριζω κατι ?
λοιπόν, σας αφήνω. γεια...
δηλαδη το σκεφτομαι -
Γι αυτο που ειμαι σιγουρη ειναι οτι ασκειται εξουσιας μεσω της γνωσης ..
3ος, 5ος, 9ος οίκος;
Λέοντας;
Κρόνος;
Χείρων;
(ψιθυριστά) ...πλού-ού-τωνα-α-ς;
(....καθένας με τον πόνο του. Λαχ μη γελάς!)
Αλλα εχω διαβασει κατι και μπορω να το μεταφερω σημαινει οτι το "γνωριζω" ??
Εκει νομιζω ειναι η διαφορα ΙΙ και τοξοτη
και τωρα μιλαω απολυτως αφαιρετικα και μην εχω παρεξηγησεις προσωπικες ..
Λαθος εχω καταλαβει ?
η μαλλον για την ακριβεια πιστευω πως ερμης και διας σε συνδυασμο δειχνει και τα δυο και τι μαθητες ειμαστε και τι δασκαλοι ..
Ο Ερμής του Πραξιτέλη, αγκαλιάζει το βρέφος Διόνυσο και παίζει μαζί του με ένα τσαμπί σταφύλι...αγκαλιάζει ένα νήπιο, την ηλικία εκείνη όπου είμαστε (ακόμα) πλήρεις ενστίκτου και άρα Διονύσου...επίσης, ο καλός αυτός θεούλης ανδραγάθησε ως αρχικλεφταράκος σε ...νηπιακή ηλικία.
5ος Οίκος και Ήλιος.
Το ΕΓΩ της εφηβείας, η αναγνώριση πραγμάτων μέσω του εαυτού και των συναισθημάτων - η συναισθηματική γνώση, η συναισθηματική γενναιοδωρία. ο Λέων που βρυχάται, η ελεύθερη άγρια φύση.
9ος Οίκος και Δίας .
Το Πνεύμα. Το παραπάνω. Οι ...ερωτικές ατασθαλίες του Διός μήπως δεν ήταν τίποτε παραπάνω από μία προσπάθεια των αρχαίων μύθων να μας πουν ότι το Πνεύμα γονιμοποιεί αυτό με το οποίο έρχεται σε επαφή; Κι ότι γεννά και το ίδιο με παρθενογέννεση, ενίοτε (η γέννηση της Αθηνάς Παλλάδας, η Αθηνά σαν Μαύρη Παρθένος)...
Κρόνος...Χρόνος...ο ύστατος Διδάσκαλος...
Σκέψεις ατάκτως ερριμένες, συμπαθάτε με, αλλά μου αρέσει πολύ αυτή η κουβέντα. Μπράβο Λαχ!
εσυ εισαι και δασκαλα μου αρα εγω ειμαι μαθητρια σου .. πχ μεσα στο φορουμ στα εδω πλαισια .. Ανοιξα το θεμα γενικα για το πως διαδιδεται η γνωση ..
Τα πλαισια εκμαθησης απο τη γεννεση μεχρι τελους απεριοριστα και θεσμοθετημενα και μη ...
ο τροπος που μαθαινει κανεις ή διδασκει αλλαζει αν ειναι θεσμοθετημενο ή οχι κατι? νομιζω πως οχι ..
Για αυτη την ανταλαγη μιλαμε ..
Για την διαδοση της γνωσης ... για αυτο ..
(θα σου έβγαζα τη γλώσσα,
αλλά δε μ'αρέσει το smile..)
Της αυγής της Αναγέννησης;
Θα ήταν ενδιαφέρον να κοιτούσαμε εποχές όπου από τα σκοτάδια οι Δίποδοι κάποια στιγμή στραφήκαμε και πιστέψαμε στη Γνώση.
ο διας
ο ερμης και ο
ηλιος- φοιβος ειπες ντριμ ?
Πως και που ο καθενας τι και γιατι ? Τι λες ?
- τον ηλιο δεν τον πιανω αλλα εχω υπομονη ..
δεν το εχω καταλαβει ακομα αυτο ..
παιζω και μαθαινω ΟΚ κατανοητο .. (αλλωστε αλλη δουλεια δεν κανω με ακμη 5 στους ΙΙ ) .. χαιρετω
α) Τί μας καθιστά Μαθητές;
β) Τί μας καθιστά καλούς / κακούς Μαθητές;
γ) Τί μας χαρακτηρίζει Διδασκάλους;
δ) Ποιό είναι το σημείο εκείνο που ΔΕΝ μας φτάνουν όσα ξέρουμε ή νομίζουμε ότι ξέρουμε και θέλουμε κι άλλο-κι άλλο;
β) δεν υπάρχουν κακοί μαθητές, ο καθένας έχει τη δική του διάθεση για μάθηση και γ) δάσκαλος είναι αυτός που την κεντρίζει, την ξυπνάει, αυτός που στη συνέχεια στρέφει τα φώτα σε μια πηγή γνώσης ή στη γνώση που πηγάζει από την ομιλία και τέλος αυτός που τον θυμάσαι ως Δάσκαλο...
το δ δεν χρειάζεται απάντηση νομίζω...
Η σημειολογία της αστρολογίας (οι μύθοι των ζωδίων) θα μπορούσαν να είναι πολύ χρήσιμοι εδώ, αλλά μάλλον τα μπλέκω πολύ και θα ξημερωθούμε - όχι ότι θα είναι η πρώτη φορά, αλλά λέμε.
Η μάθηση είναι πάντοτε μία Κρόνια/Χρόνια διαδικασία, ή μπορεί να είναι και η νύχτα που έκανε τον Σαούλ Παύλο;
Με έχουν πιάσει τα γέλια, αλλά ο συνδυασμός εντροπίας και ενδελέχειας νομίζω ότι ισούται με Υδροχόο! ή με Μπακούνιν, θα σας γελάσω!
Σίγουρα πολλοί από μας έχουν ανέβει λόγω μεταμορφωτικής εμπειρίας σκάλες για τις οποίες δια της Κρονίας οδού θα χρειάζονταν έτη και έτη (...εν ειρήνη)...
Σας φιλώ όλα ετερομαγούλως!
Αν δεν είμαι με κανα 39άρι αύριο, λογικά θα τα πούμε!!!!
)))))))))))))))))))))))))