παρακαλώ περιμένετε...

Η Διαδοση - Ο Διας ?

  • serenissima @ 08.04.2009 18:57
    η γνώση δε συνεπάγεται και μεταδοτικότητα......γεια σου lah.....
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:10
    Δεν θιγω την ικανοτητα να ειναι κανεις "δασκαλος" με λεκτικο ταλεντο να μεταδωσει - μιλαω πιο γενικα για το αλισβερισι - την εξουσια που ενεχει
    και το αμφιδρομο, το οποιο μπορει να μην ειναι ευθεως λεκτικο.
  • johnnyG @ 08.04.2009 19:13
    mh vazeis th leksh exousia giati tha mperdeutoume...
  • ETOIL @ 08.04.2009 19:14
    Kανενας δεν ξερει τα παντα σε οτιδηποτε, καθε μερα της ζωης μας μαθαινουμε και κατι. Τιποτα δεν ειναι στασιμο, ετσι παντα θα μαθαινουμε, υποθετω οτι απο τα παιδια κατι θα εχεις μαθει και θα μαθαινεις παντα.
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:15
    Δεν καταλαβαινω γιατι θα μπερδευτουμε - αλλα επειδη το λες εσυ ..ΟΚ την βγαζω ..
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:17
    και απο τα παιδια και απο τους μεγαλους και απο τα πουλια και τα συννεφα - Το ποστ δεν ειναι προσωπικο - μιλησα προσωπικα θιγωντας κατι γενικα -
  • johnnyG @ 08.04.2009 19:23
    επειδή νομίζω λαχ, δεν μας ενδιαφέρει αυτό στην προκειμένη και μπορεί να είναι παραπλανητικό για την κουβέντα. και να μπερδευτούμρ.
  • serenissima @ 08.04.2009 19:26
    δεν το περιόρισα στο λεκτικό αλλά στη διάθεση, τη γενναιοδωρία...η εξουσία είναι ευθύνη..το αλισβερίσι ίσως να είναι και χημεία..αν ο "μαθητής" δε ξεδιψάσει θα ψάξει άλλο "δάσκαλο"...και αντίστροφα..
  • serenissima @ 08.04.2009 19:27
    ναι, σόρρυ, το επανέφερα..!
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:29
    Οκ την εβγαλα -

    σερ δεν μιλαω για ενα σεσιον που τελειωνει- μιλαω κατα την οποια διαδικασια της μαθησης .. κατα τη διαρκεια της .. φυσικα και δεν εχουμε ενα μονο δασκαλο σε αυτη τη ζωη ..

    και -εχω αρχισει να ανησυχω πολυ για την επικοινωνια μου -
  • archive @ 08.04.2009 19:34
    γεια σας παιδια
    ακομα και κοιτωντας μια πεταλουδα να πεταει μπορεις να μαθεις πραγματα αν θελεις...
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:35
    ειναι ο διας ο δασκαλος ?
    και μαθητης ειναι ερμης ?
    ειναι και οι δυο δεικτες δασκαλων και μαθητων ? Μπορει καποιος να μου το πει αυτο ?
  • Silmarwen @ 08.04.2009 19:35
    Θα βοηθήσει άραγε μια δική μου παρατήρηση;

    Ότι ο δάσκαλος εμφανίζεται όταν ο μαθητής είναι έτοιμος.
    Επίσης, ότι κανείς δεν δύναται να μεταδώσει γνώση, ούτε και εμπειρία - άρα, τί μπορεί να κάνει;

    Να αρκεστεί στο να ωθεί τον μαθητευόμενο στο πρώτο σκαλοπάτι της μάθησης ...την παρατήρηση.

    (...πρόκειται για δικές μου παρατηρήσεις και πεποιθήσεις οι οποίες επιδέχονται αμφισβητήσεως και κριτικής, καθώς μπορεί να πρόκειται πάντα για αστρονομική χαζομάρα. Λαχ, κίσσεζ - και καρακάξεζζ)
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:36
    γεια σου αρκ -
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:38
    ω μεγαλη μου τιμη - οι δυο αγαπημενες μου σκορπινες εδω ..
    Αν καταλαβα σιλμα λες πως ο Δασκαλος δεν μεταδιδει απλα οδηγει στο που να κοιταξει ο μαθητης ? Και αυτο μεταδοση ειναι ..καπως γνωριζει προς τα που να τον στρεψει..
  • serenissima @ 08.04.2009 19:38
    το ίδιο λέμε....απλά εγώ δε μπορώ να σου απαντήσω αστρολογικά-περιμένω τους δασκάλους..
  • archive @ 08.04.2009 19:39
    γεια σου λαχ
    θα συμφωνησω με τη σιλμ..
    η παρατηρηση ειναι η αρχη, και οι γνωσεις δε μεταδιδονται αν δεν υπαρχουν δεκτικα αυτια..τωρα οσο αφορα στο αστρολογικο κομματι..θα σε γελασω
  • johnnyG @ 08.04.2009 19:39
    άσε που νομίζω πως η παρατήρηση και η ανάλυση (σε αφαιρετικό μάλλον επίπεδο)αφορά το Δία. Έχω δει Τοξότες να συμπεριφέρονται ως Παρθένοι απο αυτή την άποψη. Δεν ξέρω αν με πιάνετε...
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:42
    Τα σκελη το ποστ ειναι 2 - τουλαχιστον
    α) Υπαρχει κατι αλλο εκτος απο αμαθεια και ημιμαθεια με κλιμακωσεις ?
    β) Ωφειλει να ειναι αμφιφρομη η σχεση μαθητη δασκαλου ?


    Τα υπολοιπα τα αφηνω αργοτερα .. βαζω και το αστρολογικο εκει αν δεν μπορουμε να το προσεγγισουμε ..
  • johnnyG @ 08.04.2009 19:44
    α)όχι
    β)ναι
  • Silmarwen @ 08.04.2009 19:46
    Όλοι μου οι καθηγητές μαθηματικών γνώριζαν πού να με στρέψουν, Λαχ μου - οι περισσότεροι θα άξιζαν τουλάχιστον μια μεταβίβαση ακινήτου στο όνομά τους για την αιματηρή προσπάθεια.

    ΟΛΟΙ αυτοί ΗΞΕΡΑΝ, εγώ πάλι όχι, εξ ού και τα δεκαπεντάρια στους ελέγχους. Μέχρι με τον απουσιολόγο του Γ1 τα είχα φτιάξει για να μου λύνει την Άλγεβρα στα διαλείμματα.

    Μέχρι που...έπεσε στα χέρια μου τυχαία, χρόνια μετά, ένας Πυθαγόρας - όχι ο ρεμπέτης, ανόητα, ο αρχαίος μαθηματικός. Κι ερωτεύτηκα. Στην παραζάλη του έρωτος, μία μία με χτυπούσαν σα βότσαλα στο κρανίο οι παρατηρήσεις/παραινέσεις/ικεσίες/προτροπές των πάλαι ποτέ καθηγητών μου...και ΤΟΤΕ τις χρησιμοποίησα, και ξεκίνησα να ΠΑΡΑΤΗΡΩ.
  • archive @ 08.04.2009 19:48
    να σου πω..συμφωνα με το ζεν, οταν εχεις ενα satori, δηλ. μια διαφωτιστικη εμπειρια, κατα καποιο τροπο πλησιαζεις στο - θεωρητικο -ορισμο της απολυτης γνωσης = συναισθημα, δεν υπαρχει διαχωρισμος δηλαδη...σα να παιρνεις ενα hint της μεγαλης εικονας, εστω και φευγαλεα...
    Φυσικα, δε σου συμβαινει αυτο καθε μερα
    Αρα γενικα κινουμαστε στην ημιμαθεια
    αναρωτιεμαι εδω..ο κρονος σα δασκαλος που θεωρειται, μηπως εχει καποια σχεση?
  • johnnyG @ 08.04.2009 19:49
    οπότε στο β) χωράει σχέση εξουσίας. αλλά δεν αφορά το Δία, πιστεύω. εκεί μπερδεύτηκα. μάλλον ο Δίας είναι δάσκαλος άλλου επιπέδου...
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:49
    Σιλμα δεν διαφωνουμε πως η παρατηρηση ειναι ενας απο τους τροπους -
    υπαρχει και ενας αλλος βεβαια πολυ συνηθισμενος που ειναι η παπαγαλια - θελει ταλεντο και αυτο ..

    Παω παρακατω - Το εχω διαβασει κατι ι ειναι ιδιο με το γνωριζω κατι ?
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:49
    τζονυ εισαι σιγουρος για αυτο που λες ? σε σχεση με τον Δια και την εξουσια ?
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:50
    Γιατι σε περιμενα καλη μου
  • johnnyG @ 08.04.2009 19:51
    όχι, δε νομίζω πως έχει σχέση λαχ...
    λοιπόν, σας αφήνω. γεια...
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:53
    ο πατερας των θεων που εριχνε 2 κεραυνους και κανονιζε το συμπαν .. δεν εχει σχεση με την εξουσια ? Χμμμμμμμμμ θελω επιχειρηματα για να πειστω ...
    δηλαδη το σκεφτομαι -
    Γι αυτο που ειμαι σιγουρη ειναι οτι ασκειται εξουσιας μεσω της γνωσης ..
  • Silmarwen @ 08.04.2009 19:54
    Η Ψαρίς έβαλε καλάθι και πήρε και φάουλ με δύο συν μία βολές.

    3ος, 5ος, 9ος οίκος;
    Λέοντας;
    Κρόνος;
    Χείρων;
    (ψιθυριστά) ...πλού-ού-τωνα-α-ς;
  • lahmacun @ 08.04.2009 19:59
    Ναι συμφωνουμε .. (αν και πολλα παιδια αναρωτιουνται θεματα 9 απο πολυ μικρη ηλικια και μαθαινοιυν ισως και να μην το βαλουμε στενα στην "παιδεια " την την επικρατουσα ..
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:00
    ki o ermis den einai daskalos? metadwsi pliroforiwn? kai o ermis ston toxo einai daskalos, alla o dias paramenei o big
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:01
    Αχ ναι. Δίδυμοι. Και στους δύο ρόλους.
    (....καθένας με τον πόνο του. Λαχ μη γελάς!)
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:03
    lah pistevw o ermis deixnei ti eidous mathotes eimaste + oi kalyteroi daskaloi pou eixa einai stathera perthenoi, meta didymoi - isws parthenoi vevaia dioti exw dia -vdesmo mazi stin partheno - alla den eimai siguri oti tous thewrw kalyterous mono gi afto (a kai krono partheno) les?
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:05
    Λοιπον οι ΙΙ μεταδιδουν την πληροφορια - την εντοπιζουν και την διαδιδουν δεν ειναι τυχαιο οτι στον 3 οικο αποδιδουμε την βασικη παιδεια και τα χρονια της περιεργειας ..

    Αλλα εχω διαβασει κατι και μπορω να το μεταφερω σημαινει οτι το "γνωριζω" ??

    Εκει νομιζω ειναι η διαφορα ΙΙ και τοξοτη
    και τωρα μιλαω απολυτως αφαιρετικα και μην εχω παρεξηγησεις προσωπικες ..

    Λαθος εχω καταλαβει ?
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:07
    Κι εγω κελυ αυτο πιστευω
    η μαλλον για την ακριβεια πιστευω πως ερμης και διας σε συνδυασμο δειχνει και τα δυο και τι μαθητες ειμαστε και τι δασκαλοι ..
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:07
    episis lah apo o,ti thymamai exeis ermi toxo se tetragwno me dia, opote ti gnwsi sou tha ti metadwseis kai tha to thereis kai afto to allo nomisma tis gnwsis, gia imimatheia kai ta ypoloipa pou lete de to exw piasei akoma? (mallon kati gia efthyni kai didaskalia..) .. ps poios se peiraxe??
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:10
    3ος Οίκος και Ερμής.
    Ο Ερμής του Πραξιτέλη, αγκαλιάζει το βρέφος Διόνυσο και παίζει μαζί του με ένα τσαμπί σταφύλι...αγκαλιάζει ένα νήπιο, την ηλικία εκείνη όπου είμαστε (ακόμα) πλήρεις ενστίκτου και άρα Διονύσου...επίσης, ο καλός αυτός θεούλης ανδραγάθησε ως αρχικλεφταράκος σε ...νηπιακή ηλικία.

    5ος Οίκος και Ήλιος.
    Το ΕΓΩ της εφηβείας, η αναγνώριση πραγμάτων μέσω του εαυτού και των συναισθημάτων - η συναισθηματική γνώση, η συναισθηματική γενναιοδωρία. ο Λέων που βρυχάται, η ελεύθερη άγρια φύση.

    9ος Οίκος και Δίας .
    Το Πνεύμα. Το παραπάνω. Οι ...ερωτικές ατασθαλίες του Διός μήπως δεν ήταν τίποτε παραπάνω από μία προσπάθεια των αρχαίων μύθων να μας πουν ότι το Πνεύμα γονιμοποιεί αυτό με το οποίο έρχεται σε επαφή; Κι ότι γεννά και το ίδιο με παρθενογέννεση, ενίοτε (η γέννηση της Αθηνάς Παλλάδας, η Αθηνά σαν Μαύρη Παρθένος)...

    Κρόνος...Χρόνος...ο ύστατος Διδάσκαλος...

    Σκέψεις ατάκτως ερριμένες, συμπαθάτε με, αλλά μου αρέσει πολύ αυτή η κουβέντα. Μπράβο Λαχ!
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:10
    Ντριμ δεν μιλαω για εκπαιδευτικη διαδικασια μονο μεσα σε θεσμοθετημενα πλαισια ..
    εσυ εισαι και δασκαλα μου αρα εγω ειμαι μαθητρια σου .. πχ μεσα στο φορουμ στα εδω πλαισια .. Ανοιξα το θεμα γενικα για το πως διαδιδεται η γνωση ..

    Τα πλαισια εκμαθησης απο τη γεννεση μεχρι τελους απεριοριστα και θεσμοθετημενα και μη ...
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:12
    οχι σε καμια περιπτωση τη πιστοποιημενη
    ο τροπος που μαθαινει κανεις ή διδασκει αλλαζει αν ειναι θεσμοθετημενο ή οχι κατι? νομιζω πως οχι ..
    Για αυτη την ανταλαγη μιλαμε ..
    Για την διαδοση της γνωσης ... για αυτο ..
  • andreas_zepos @ 08.04.2009 20:14
    astro-μαθημάτων, επεισόδιο 214!!!!
    (θα σου έβγαζα τη γλώσσα,
    αλλά δε μ'αρέσει το smile..)
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:15
    Μήπως θα ήταν χρήσιμο να βλέπαμε λόγου χάρη το αστρολογικό προφίλ της εποχής του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, για παράδειγμα;

    Της αυγής της Αναγέννησης;

    Θα ήταν ενδιαφέρον να κοιτούσαμε εποχές όπου από τα σκοτάδια οι Δίποδοι κάποια στιγμή στραφήκαμε και πιστέψαμε στη Γνώση.
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:15
    Ναι αυτο που λες ειναι ενα καταρχην πραγμα και δεν θεωρω τυχαιο που οι χαρτες ειναι ετσι φτιαγμενοι που καποιοι προσωπικοι ειναι μπρος και αλλοι πισω .. στα γειτονικα του ηλιακου ..
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:16
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:17
    kala nai-kai ta diplana mas einai sxoleio- alla odws yparxoun kai douvaria. Afinodas planites stin akri kai mia geri dosi egwismou- parapanw apo oso xreiazesai - borei na se kanei stoko
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:19
    σιλμα πουλακι μου κατσε να ξεκαθαρισουμε ... τα βασικα με τρομαξες
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:21
    Λοιπον ο χειρωνας δασκαλος
    ο διας
    ο ερμης και ο
    ηλιος- φοιβος ειπες ντριμ ?

    Πως και που ο καθενας τι και γιατι ? Τι λες ?

    - τον ηλιο δεν τον πιανω αλλα εχω υπομονη ..
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:21
    καλησπέρα!!!ενδιαφέρον το θέμα...νομίζω ότι τα λιοντάρια είναι οι καλύτεροι δάσκαλοι!χαχα! γιατί έχουν συναίσθηση του παιδιού, ΄της ψυχολογίας του και των αναγκών του.
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:22
    kai enas poseidwnas geros borei na se blokarei apo to na mathaineis- afou milame gia geniki gnwsi.. (px egw ta dyo proigoumena xronia me adithesi ari- poseidwna, oute plakat de mou ftanan gia na to piasw to mnm..)
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:23
    τώρα για τον διαφωτισμό χαίρεται! οι ζυμώσεις που έγιναν ξεκινούν από τον μεσαίωνα και είναι νομίζω αστρολογικά απίθανο να εξετάσεις ένα τέτοιο κίνημα.
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:23
    (epeidi o aris kyverna ton trito oiko mou, epomenws epistrefw ston ermi gia deikti dekti pliroforiwn estw, alla kai gnwsis kat' epektasi)
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:25
    και ίσως άμα έχεις ήλιο στον 5ο οίκο...υποθετικό είναι αυτό σκέφτομαι φωναχτά
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:28
    το οτι οι λεωντες αγαπανε τα παιδια και μπορουν να γινουν παιδια τους κανει δασκαλους αρχετυπικα???

    δεν το εχω καταλαβει ακομα αυτο ..
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:32
    epomenws lah kai oi opseis pou sximatizei o kyvernitis toy tritou oikou sou einai simadikes,( kai to se poion oiko vrisketai o kyvernitis planitis tou 3ou?)
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:33
    Λοιπον παω να ενισχυσω τα προβληματα επικοινωνιας που εχει ο ερμης μου ...... σας χαιρετω και σε περιπτωση που συνεχιστει η κουβεντα .. θα παρακολουθησω αργοτερα
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:33
    ο δάσκαλος πάνω από όλα πρέπει να είναι μεταδοτικός και για να μεταδόσεις κάτι σε κάποιον πρέπει να καταλαβαίνεις τη θέση και τη διάθεσή του, να τον πιάνεις στον αέρα. μην ξεχνάμε ότι οι λέοντες έχουν κα ιτο "χάρισμα" της υποκριτικής στο αίμα τους πράγμα που τους κάνει θεαματικούς και παραστατικούς με αποτέλεσμα να καθηλώνουν το ενδιαφέρον των μαθητών. είανι και η επιβλητική τους παρουσία...
  • lahmacun @ 08.04.2009 20:34
    Παιζει πως δεν παιζει εγω δεν το πιανα - τωρα μαλιστα ..

    παιζω και μαθαινω ΟΚ κατανοητο .. (αλλωστε αλλη δουλεια δεν κανω με ακμη 5 στους ΙΙ ) .. χαιρετω
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:35
    και γουστάρουν όλα αυτά που έγραψες ντριμ και τα χρησιμοποιούν και συμμετέχουν με τη διάθεση του μαθητή και ας είναι δάσκαλοι!
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:35
    Τα βασικά, λοιπόν. Ότι πει η εξ Ανατολών γκουρμεδιά μας!

    α) Τί μας καθιστά Μαθητές;
    β) Τί μας καθιστά καλούς / κακούς Μαθητές;
    γ) Τί μας χαρακτηρίζει Διδασκάλους;
    δ) Ποιό είναι το σημείο εκείνο που ΔΕΝ μας φτάνουν όσα ξέρουμε ή νομίζουμε ότι ξέρουμε και θέλουμε κι άλλο-κι άλλο;
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:36
    γειά σου λαχείο!
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:37
    dil de milame gia noisi? (katanoisi) , me afti tin ennoia dream ola mathisi einai se afti zwi - kai to na mathaineis pws na min kais to fagito
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:40
    μαθητές μας καθιστά η φύση μας που ρέπει προς το άγνωστο- "όσο ζω μαθαίνω"-
    β) δεν υπάρχουν κακοί μαθητές, ο καθένας έχει τη δική του διάθεση για μάθηση και γ) δάσκαλος είναι αυτός που την κεντρίζει, την ξυπνάει, αυτός που στη συνέχεια στρέφει τα φώτα σε μια πηγή γνώσης ή στη γνώση που πηγάζει από την ομιλία και τέλος αυτός που τον θυμάσαι ως Δάσκαλο...
    το δ δεν χρειάζεται απάντηση νομίζω...
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:51
    Penthesilia, μέσες άκρες θα συμφωνήσω. Άραγε, θα μπορούσε κάποιος σχετικότερος αυτά να τα "χρωματίσει" αστρολογικά;

    Η σημειολογία της αστρολογίας (οι μύθοι των ζωδίων) θα μπορούσαν να είναι πολύ χρήσιμοι εδώ, αλλά μάλλον τα μπλέκω πολύ και θα ξημερωθούμε - όχι ότι θα είναι η πρώτη φορά, αλλά λέμε.
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:52
    γενικά πιστεύω ότι οι παρθένοι δεν είναι καλοί δάσκαλοι, και ας έχουν ερμή κυβερνήτη, γιατί από επικοινωνία πάσχουν, θέλουν να βάζουν το χάος σε τάξη και αυτό είναι το κυρίαρχο μέλημά τους το οποίο υποσκελίζει τη μετάδοση και την ουσία της γνώσης που έτσι και αλλιώς στο χάος βρίσκεται μιας και η εντροπία είναι η τάση της φύσης- ανθρώπινης ή μη. η ροπή προς το χάος δηλαδή.
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:52
    Ερώτηση - μανιταράκι Νο 4.322...

    Η μάθηση είναι πάντοτε μία Κρόνια/Χρόνια διαδικασία, ή μπορεί να είναι και η νύχτα που έκανε τον Σαούλ Παύλο;
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:55
    αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα της γνώσης και όταν μιλάμε για τον Παύλο μιλάμε για κάτι υπερφυσικό, την επιφοίτηση, δεν είναι ίσα τα μεγέθη ή παρόμοια για να τα συγκρίνεις, είναι σα να συγκρίνεις κάρο με πύραυλο!
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:55
    Penthesilia, εκτός από την εντροπία, άλλη σαφής τάση της ανθρώπινης φύσης είναι η ενδελέχεια, η αναζήτηση του κάτι ακόμα καλύτερου.

    Με έχουν πιάσει τα γέλια, αλλά ο συνδυασμός εντροπίας και ενδελέχειας νομίζω ότι ισούται με Υδροχόο! ή με Μπακούνιν, θα σας γελάσω!
  • KELLY79 @ 08.04.2009 20:57
    kalinyxtes sas, paw na skeftw sto shower, me ti dynami tou nerou parolo pou i skepsi einai proion tou aera, xzxzx
  • Silmarwen @ 08.04.2009 20:58
    Περισσότερο εννοούσα μία μεταμορφωτική εμπειρία, και σίγουρα όχι "επιφοίτηση" (λέξη που σιχαίνομαι και με παραπέμπει και στα μαθητικά μου χρόνια όπου αδιάβαστη ούσα περίμενα να ..βρέξει καμμιά ιδέα...).

    Σίγουρα πολλοί από μας έχουν ανέβει λόγω μεταμορφωτικής εμπειρίας σκάλες για τις οποίες δια της Κρονίας οδού θα χρειάζονταν έτη και έτη (...εν ειρήνη)...
  • penthesilia @ 08.04.2009 20:59
    μια χαρά δάσκαλο τον βρίσκω τόν Μπακούνιν, το ότι είναι διαφορετικά ζητήματα δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να συνυπάρχουν!που θα αναζητήσεις το καλύτερο; εκεί που υπάρχει η γνώση, δηλαδή; στο χάος εκεί που το άπειρο συνιστά τη μεγαλύτερη πηγή. για αυτό λέμε ότι χανόμαστε στη σκέψη μας. εξάλλου όπως είπε και ο Πριγκοζίν με τη θεωρία του χάους, το χάος από μόνο του έχει την τάση να δημιουργεί τάξη. όπως ηγ γόνιμη σκέψη δηλαδή.
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:05
    εγώ έχω κρόνο στους διδύμους στον 4ο οίκο μου σε αντίθεση με το δία στο σκορπιό και τετράγωνο με τον ερμή στον λέοντα. αν με γνωρίσεις όμως θα καταλάβεις τι πάει να πει καλή δασκάλα! χαχχαχαχαχα! ο κρόνος είναι αυτός που μας μαθαίνει είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και παίρνουμε μαθήματα ζωής, δε νομίζω ότι είναι αυτός που δείχνει τι σόι δάσκαλοι είμαστε...
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:06
    σε αυτή τη ζωή δεν παίρνουμε μαθήματα ντριμ;
  • Silmarwen @ 08.04.2009 21:06
    Άψογα! Ασφαλώς συμφωνώ (στην Πενθεσίλεια με το υπέροχο ψευδώνυμο πάει αυτό, αλλά και σε σένα Ψαρίς, οκ, να πάρουμε άλλη διάσταση - ποιός να σε τρελάνει καλέ, εσένα; έχει γεννηθεί αυτός/ή; μη ρωτάμε και τα αυτονόητα).
  • Silmarwen @ 08.04.2009 21:08
    Mille pardon, μόλις έπεσε τηλέφωνο για βραδυνό μπάνιο, το πρώτο της χρονιάς - ΕΦΥΓΑ!!!!

    Σας φιλώ όλα ετερομαγούλως!
    Αν δεν είμαι με κανα 39άρι αύριο, λογικά θα τα πούμε!!!!

    )))))))))))))))))))))))))
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:10
    ζηλεύω!!!!! καλή αρχή. υπαρχει και το ντεπόν. αποτελεσματικότατο!
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:12
    τι σου συμβαίνει;
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:16
    χαχα! αφού ξέρεις ότι είναι περαστικά. γιατί έχεις γκρίνια; που έχεις ερμή και τι όψη κάνει;χααχαααχααα!
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:30
    παραλήρημα ντρίμ!!!! γρήγορα στην εντατική!!!!χαχαχαχα!!!!!προγούλι!!!!ποιος στο σφύριξε; η κουμπάρα της;
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:37
    ζεις;;;; ρε ντριμ εκείνος ο Φρίξος δεν είναι εκπαιδευμένος για πρώτες βοήθειες αν χρειαστεί; η αδερφούλα του η Έλλη δε μπορεί να βοηθήσει; καθόλου; την απατεώνισσα! μόνο βόλτες πάνω στα ιπτάμενα χαλιά από μοσχαροτόμαρο της αρχαιότητας ξέρουν να κόβουν; από βεντούζες τίποτα;
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:43
    να σας ζήσει ο Μπέντζαμιν ... ο Μπάτον καλέ! χαχαχαχα! όλα τα μωρά έχουν προγούλια καλέ! να σου πω, είναι το πρώτο παιδί στην οικογένειά σας;
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:46
    τον προδότη το Φρίξο. πολύ παραδόπιστος. όπως και οι γα@#$%^&*νες οι ορμόνες!
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:51
    με πετάει συνέχεια το σύστημα έξω και σου γράφω κείμενα και τα μισά ανεβαίνουν! τώρα θα πάθεις πλάκα με τον κουνενέ παλιοθεία, με τέτοιο ηλίθιο ωροσκόπο που σου έλαχε! θα λέει γκου! και συ θα νομίζεις ότι εξαφάνισε τον Αϊνστάιν! τέτοια σοφία το παιδί! και δεν υπάρχει φάρμακο! ανίατο είναι αυτό! βασιλιάς ο Μπέντζαμιν!
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:54
    εγώ έχω γίνει το ίνδαλμά μου! αυτή τη στιγμή τουλάχιστον!έχω βάλει τον αραβωνιάρη μπροστά για να μου αποδείξει τι καλός κουβαλητής είναι και εγώ έχω περάσει στα μετόπισθεν και απολαμβάνω τη θέα!
  • penthesilia @ 08.04.2009 21:57
    αν μπει κανείς στο ποστ και δει τι γράφει η καταχώρηση και διαβάσει τα τελευταία είκοσι μηνύματα θα αρρωστήσει!χαχαχαχαχα! είμαστε για βρουβες! εγώ μόνιμη κατάσταση, εσύ λόγω παραλληρήματος! (σου δίνω αβάντζο,άλλοθι πώς το λένε!)
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:00
    έχουμε φτιάξει κοινή επιχείρηση, αυτός έχει και άλλη μια μόνος του και τον έχω κάνει να τρέχει και για τις δύο αυτός. εγώ ελάχιστα, γιατί μέχρι τώρα γινόταν το αντίθετο για τη μία...
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:02
    τις άλλες 360 έχεις ιχθύες και μιας και είμαι λάρτζ λιοντάρι άξιο και παινεμένο και καθόλου βολεμένο, σου δίνω και άλλες 360 μέρες στον ίδιο χρόνο διπλή μούρλια! σε έχω καρατσεκάρει!χαχαχα!
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:04
    να σου πώ βρε πουλάκι μου διάβασα ότι ο αναχαιτισμένος μου 7ος οίκος- όπως και ο πρώτος- θα ενεργοποιηθούν μόνο αν και εφόσον περάσει κάποιος αργός πλανήτης και τους ενεργοποιησει. είναι σωστό αυτό; ο κρόνος είναι αργός;
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:04
    άσε που έχω τους μισούς πλανήτες και παραπάνω σε αυτούς τους οίκους!
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:11
    άρα ενεργοποιήθηκαν οι γαμ!@@##$%^νοι οι πλανήτες ή θα περιμένω τον ουρανό να σκάσει μύτη σε καμιά σαρανταριά χρόνια για να γίνω η σούπερ γιαγιά και η σούπερ γκομενογιαγιά;;;;;;;;ο ήλιος μου πότε θα λάμψει;;;;
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:13
    τη φάγαμε που τη φάγαμε την ήττα 2 χρονάκια και παραπάνω-για να το πω κομψά- θα έχουμε τίποτις καλό;
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:18
    το περίεργο είναι ότι έχω κρόνο στον 4ο και όταν γύρισε στην γενέθλια θέση του άρχισαν τα προβλήματα στο σπίτι και χώρισαν οι γονείς μου μετά από 40 χρόνια γάμου!
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:29
    έχω σελήνη στο λιοντάρι! να τι μου χάλασε! μου γά...σε το αρχέτυπο!
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:31
    τώρα βέβαια νοιώθω λες και κατέβηκα από τον πλανήτη ουτοπία και ζω στη γη. δεν υπάρχει ρομαντισμός, δυστυχώς! τον έχασα τελείως! είχα και μια σχέση απίστευτα κακή με έναν σατανικό σκορπιό και απομυθοποίησα τα πάντα. αλλά γίνεται να ζεις χωρίς ένα μύθο στο κεφάλι σου και να είσαι ευτυχισμένος;
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:36
    όχι αλλά η σελήνη στο λιοντάρι έχει ένα ιδιαίτερο κόλλημα με το σπίτι, δεν πολυξεμακραίνει, αν και η χάρη μου έφτασε και μέχρις την Αυστραλία, έχω ζήσηει και στην Αγγλία, αλλά πάντα σκεφτόμουν ότι θα γυρίσω. αυτά τα κολλήματα τα είχα βέβαια παλιά, πριν από όλα αυτά.
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:38
    ή ευτυχία δεν είναι παραμύθι είναι κατάσταση. εξάλλου όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι -σοφοί όλοι τους-ευτυχισμένος είσαι όταν η ζωή σου είναι 95% δυστυχισμένες στιγμές και 5% ευτυχισμένες
  • malama1972 @ 08.04.2009 22:39
    ποιος βρηκε την ευτυχια ειπαμε;;;;;;;; ντρημ πως εισαι;
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:48
    ακριβώς όπως το λες! δεν περιγράφεται καλή μου γιατί είναι υποκειμενική. αλλά ο άνθρωπος όπως όλα τα ζώα του πλανήτη έχουν στα γονίδιά τους το ένστικτο της επιβίωσης που τους κάνει να βλέπουν τις φυσιολογικές δυσκολίες ως κάτι φυσικό΄και τις εξαιρετικές σε άμυνα και αντίσταση. δηλαδή τις παλεύουν και τις ξεπερνούν , πολλές φορές τις σκοτώνουν κιόλας.
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:49
    αν δεν προλάβουν να μας σκοτώσουν αυτές. ό,τι συμβαίνει δηλαδή και με τα άλλα όντα του κόσμου τούτου
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:57
    τι βλέπεις ντριμ; λίτσα. κομ και απουσιάζεις;
  • penthesilia @ 08.04.2009 22:59
    φιλιά κλείνω υπολογιστή γιατί πρέπει να διαβάσω για το πανεπιστήμιο. το ανοικτό ντε!
  • penthesilia @ 08.04.2009 23:03
    καληνύχτα και περαστικά. πού να δεις κάτι βιταμίνες πού'χω πάρει! τιτανικός!

έχουν γενέθλια 215 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...