παρακαλώ περιμένετε...

den mas endiaferoun ta epaggelmatika mas!mas endiaferoun ta erwtika mas.-

  • nohope @ 30.04.2010 10:24
    akrivws primaveradimitra, mas exei vgei to onoma...wraios o wroskopos mas, den eimaste oi monoi , alla eimaste monoi...
     
  • primaveradimitra @ 30.04.2010 10:33
    xaxaxaxaxa!!!symfwnw k pali!!k gw kata vathos pistevw oti o wroskopos mas mas kanei kalo giati egw o aigokerws exei ametrhta kala xarakthristika,alla xreiazomaste k ton pio anoixto kai koinwniko aera tou ydroxoou...na doume pws tha synexistei h xronia...ypotithetai oti ayth h epoxh einai h kalyterh gia ta erwtika mas..to diavazw pantou,alla dystyxws den to vlepw pouthena...!
  • Stardome* @ 30.04.2010 12:41
    Αν δεν υπάρχει δραστηριότητα στους ερωτικούς οίκους των Αιγόκερων τι να κάνουμε? Να αρχίσουμε να σας λέμε ψέματα και μπαρούφες?? Όταν συμβεί κάτι σημαντικό θα σας το πούμε μην έχετε καμιά αμφιβολία...
  • primaveradimitra @ 30.04.2010 13:17
    wste yparxei k epishmh anakoinwsh oti den exoume mellon sta erwtika,e??eyxaristoume,stardome!!!toulaxiston na xeroume pou vadizoume...otan symvei kati shmantiko,tha einai megalh eidhsh...kahmenoi aigokeroi...eimaste poly adikhmenoi...na doume pote tha anakampsoume...se posa xronia...
    stardome,efoson mphkes ston kopo k mas afierwses ton polytimo xrono sou k s eyxaristoume poly poly gi auto,mhpws mporeis na mas peis,an einai thetika stoixeia o wroskopos mas kai h afrodith mas ston ydroxoo??dhladh,an antistathmizontai kapws ta arnhtika tou aigokerou k epishs,an tairiazoume me zwdia tou aera??me didymo isws??h afrodith ston ydroxoo ypodhlwnei oti mas elkoun oi ydroxooi??k mia teleytaia erwthsh:mhpws o ydroxoos se aytes tis theseis leitourgei anastaltika gia th synastria me tauro??anarwtiemai xronia twra,giati den yparxei poly kalh synennohsh k xhmeia oute filika oute erwtika me taurous k einai poly metries oi sxeseis mazi tous..me parthenous tairiazoume kalytera??
    syggnwmh an sas koyrasa..elpizw na lavw mia apanthsh,giati me vasanizoun xronia ayta ta erwthmata k exw kourastei na kanw eikasies!!!
    eyxaristw ek  twn proterwn gia to xrono sas!!
  • nohope @ 30.04.2010 14:31
    pwpw euxarisoume polu! wste etsi eksigeitai?! den exoume fws sto tounel! eimaste tufloi!ma poso kairo akoma 8a anteksoume!
    anyway, opws lene ta duskola, stelnontai se aytous pou mporoun na ta anteksoun, gt an itan kana allo zwdio , 8a eixe ekleipsei apo maziki autoktonia!
    primaveradimitra, k egw etsi elega gia tous taurous akrivws! ma ti varetoi typoi einai aytoi , k einai polu flat k me olo to zwdiako mporw na exw ximeia , mono aytoi den m vgazoun kati ktl, parolo pou panta tous ektimousa.e ti to lega?! m ir8e aytos o tauros pou griniaza tis proalles k m r8e k o ouranos sfontili!
    me ta didimakia mia xara ta pame-aytoi vevaia ta pane mia xara me olous, einai talenta se ayto!- eksartatai vevaia, apo afroditi fantazomai, gia sena 8a einai sigoura pio upofertoi apo oti gia mena me afroditi ston aigokerw, leme twra
    twra gia par8enous, exw gnwrisei diaforous, alla kanenan den anteksa akoma, apo makrua k agapimenoi
    ma kala plaka plaka me ta upoloipa tis gis den tin polupaleuoume etsi?
    emena oi udroxooi k oi leontes m aresoun!
     
     
  • nohope @ 30.04.2010 14:33
    k ayta ola san mia poli apli gnwmi mexri na sou apantisei o stardome sta xilia erwtimata pou tou e8eses! : p
     
  • primaveradimitra @ 30.04.2010 22:51
    nohope,exw taytistei apolyta mazi sou!!ontws,ta dyskola einai gia mas k alla zwdia sth thesh mas de tha antexan oute ayta pou mas symvainoun se mia vdomada(de tha pw poia zwdia...)poso mallon ayta pou mas symvainoun edw k mhnes,mhn pw k xronia,,.!!!
    egw tous sympathw tous taurous genika,alla kathe fora pou gnwrizw kapoion,den uparxei xhmeia k teinw na pistepsw oti ftaiw egw,parolo pou den kanw h lew kati enoxlhtiko...yparxei elxh metaxy mas,alla pote ma pote den proxwraei.,..eisai mazi me tauro???endiaferon...!!
    e ma ti sou lew...???!!k vevaia den thn palevoume me ta ypoloipa ths ghs...!!!k gw tous k tis parthenous den tous antexw...den xerw pou na strafw pleon...mpros gkremos k pisw rema..
    k mena m aresoun oi ydroxooi k leontes k oi krioi k oxi mono erwtika!!exoun wraio styl!
    gia karkinous k skorpious ti gnwmh exeis??
    s eyxaristw poy mou eipes th gnwmh sou,giati to stardome argei ligo,alla elpizw na apanthsei sta shmantika yparxiaka erwthmata mou!!!
     ps::sto metaxy parathrhses oti enw etheses ena flegon zhthma,kaneis allos aigokerw plhn emou,den exei kanei comment???einai tromero..!!!kaneis den epanastatei??mallon ftaiei k gi ayto o wroskopos mas,e??!!!!!
  • melina85 @ 01.05.2010 06:07
    τώρα μας κάνατε την καρδιά περιβόλι... Εγώ δεν έχω ωροσκόπο στον υδροχοο, έχω στον σκορπιό αλλά κ εκεί μαύρα μεσάνυχτα. Συμφωνω κ εγώ, με τα επαγγελματικά, όλα καλά, ότι κ αν γίνει το αντιμετωπίζουμε. Στα ερωτικά? τρεις λαλούν κ δυο χορεύουν.... Ηθελα να ρωτήσω κ άλλους φίλους αιγόκερους, αν έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Για μενα είναι παντελως αδύνατο. Βγάζω μια επιθετικότητα τρομερή κ όταν το αντικείμενο του πόθου μου είναι αριστερά εγώ τραβάω τέρμα δεξια. Αλλά όταν δεν προσπαθεί ο άλλος έστω  κ λίγο να με καταλάβει μόνο να εκνευριστώ μπορώ,,, κ όταν με πληγώνει μπορώ να γίνω οχια. Οι γύρω μου μου λένε οτι δεν λέω αυτό που θέλω οπότε κ ο άλλος είναι αδύνατον να μυρίσει τα νύχια του, αλλά οι σαχλές ερωτικές εξομολογήσεις μόνο εμετό μπορουν να μου φέρουν... Αν ο άλλος δεν μπορεί να καταλάβει τι θέλω χωρίς να του το ζωγραφίσω τότε τι νόημα έχει???
    primaveradimitra, δεν φταίει ο ωροσκόπος στον υδροχοο, η μαύρη μας η μοίρα φταίει... Ξέρω, είμαι απαισιοδοξη αλλά φέτος έχω περάσει τόσα που πλέον η αισιοδοξια φαντάζει όνειρο μακρινο...
  • primaveradimitra @ 01.05.2010 10:39
    melina,se katalavainw apolyta!o tropos antidrashs sou,pou anaferes,einai xarakthristika tou skorpiou,pistevw..se poio zwdio exeis thn afrodith k ton arh sou??
    einai ontws apelpistikh h katastash mas k apo pouthena de fainetai fws ston orizonta,alla den mporoume na kanoume tipota allo apo to na elpizoume,oso k an den pistevoume oti exoume elpida...
  • capilowsa @ 01.05.2010 13:24
    Απογοητευμένοι και αδικιμένοι Αιγόκεροι αυτού του κόσμου ενωθείται...!
    Πιθανότατα είμαστε οι πιο γκαντέμηδες του ζωδιακού όσον αφορά τα ερωτικά αλλά δεν κάνουμε κάτι γι'αυτό...!! Όπως λέει και η melina85 τι νόημα έχει αν ο άλλος δεν το καταλαβαίνει χωρίς να του το ζωγραφίσουμε, αλλά το θέμα είναι οτι δεν κάνουμε καν την προσπάθεια να του φέρουμε τα πινέλα για να το ζωγραφίσει μόνος του...!!
     Η σιωπή γι'αυτόν που είναι σιωπηλός μπορεί να σημαίνει απίστευτα πολλα, γι' αυτόν που παρατηρεί απ'έξω όμως δεν σημαίνει τίποτα...
     Άρα τι μένει..? Μήπως πρέπει να γίνουμε λίγο πιο κατανοητοί και ξεκάθαροι..? Μήπως πρέπει να διεκδικίσουμε αυτό που θέλουμε (χωρίς σαχλές εξομολογήσεις!!!)..? 
    Στην τελική, ο σοφός μας λαός κάτι παραπάνω θα ήξερε οταν έλεγε "Συν Αθηνά και χείρα κίνει"......!!! 
  • primaveradimitra @ 01.05.2010 14:44
    capilowsa,exeis apolyto dikio..alla k gw pou exw kanei polles kinhseis k exw deixei to endiaferon mou de vrhka thn antapokrish pou perimena..hmoun arketa diekdikhtikh paroti aigokerws..anarwtiemai ti allo na kanw pleon..
  • fatsaki @ 01.05.2010 23:21
    ax melina!ki ego oroskopo ston skorpio exo kai etsi niotho san esena!
    den xero ti simvenei me ta katsikakia fetos!ego niotho oti o xronos stamathse gia maw.tipota den kylaei kai den proxoraei.niotho oti ola ta exo kanei lathos kai den mporo na proxorhso!
    apo doyleia tzifos,apo aisthimatika pali tzifos!
    fteei poy exo afroditi ston toxoti kai ari ston zigo?
    h mipos fteei poy o dias moy einai ston aigokero pali?
    mipos den ftene ta zodia alla emeis?
    den xero.........me psaxno!alla kourastika para poly!kati prepei na allaxei..........
  • primaveradimitra @ 01.05.2010 23:37
    fatsaki,k gw sta idia xalia vriskomai k epaggelmatika k erwtika,alla toulaxiston an phgainan kala ta erwtika, tha eixa mia parhgoria...poly xalia h xronia..ola kylane vareta k vasanistika xwris kanena apolytws endiaferon k xwris KAMIA elpida ston orizonta...den xerw an ftaiei to zwdio mas h oi planhtes mas..aporw..
    ps:k egw 3/1 eimai,alla to 1985!!exw wroskopo ydroxoo,afrodith ston ydroxoo,arh stous ixtheis(poly xalia thesh) k dia k gw ston aigokerw...
    den xerw ti na pw pleon...(((((
  • fatsaki @ 02.05.2010 00:23
    primaveradimitra   idia mera genethlia vre?
    ax ti na po vre katsikakia alla egv niotho poli xalia!ti ginetai me ayton ton ploutona?tosos kakow planitiw einai?exo enan fovo megalo oti kati kako tha ginei i oti ego tha ta kano skata kai gyrismo den tha exo!
    ti einai aytos o ploutonas?
    stardome tha me voithiseiw me ton xarti mou?vlepeiw kati kalo ston orizonta?
    fetow akoyo oti tha skotothoyme me karkinouw poy eimaste apenanti.isxiei?
    giati an nai tin evapsa!!!
  • primaveradimitra @ 02.05.2010 00:30
    nai,fatsaki,idia mera!!ti symptwsh e??pantws einai parhgoro pou k alloi aigokeroi einai sthn idia katastash me mas...alla pote tha anakampsoume??
    exeis sxesh me karkino?pou akouses oti tha skotwthoume mazi tous??
    mh se pairnei apo katw,pantws..eimaste se poly xalia katastash..de nomizw oti mporoume na pame xeirotera,opote mono thn anakampsh mporoume na perimenoume..
    profanws o skorpios ston wroskopo se fernei sthn apelpisia k dikaiologhmena..
    makari na mas apanthsei kapoios apo to stardome...
  • fatsaki @ 02.05.2010 00:50
    nai einai parigoro telika an kai den xairomai idiaitera na vlepo na tiranioyntai ki alloi.sigoura o oroskopos mas den einai kai oti kalyteros.ego tora niotho na vgenei o skorpios apo mesa mou.ola ayta ta xronia hmoyn gnhsia athoa katsika!niotho aythn tin allagh ston xaraktira mou.ti kano ,poia eimai ,giati to kano klp.elpizo na mou vgei se kalo olo ayto.oso gia tous karinous nai exo sxesh me karkino kai akousa oti aigokeros -karkinos fetos se tentomeno skoini.rizikes allages tha ginoyne.na fovamai?
    epishs diavasa gia ton ploutona oti ua apoxorisei to 2024 apo to zodio mas!dhl gia ta ypoloipa 14 xronia tha tiraniomate etsi?
    arketa perasame,den antexo allo!osoi geniounte aigokeroi geniounte me eythinew,ayto exo na po!
  • primaveradimitra @ 02.05.2010 01:02
    k mena de m aresei na vlepw na tyranniountai k alloi k einai poly adiko auto pou mas symvainei k opws exw pei k pio panw den xerw giati prepei na symvainei se mas..k mena mou exei vgei o wroskopos mou ta teleytaia xronia..palia hmoun klasikh aigokerws,polu eswstrefhs klp...de nomizw oti tha prepei na tromazeis me ola ayta pou akous..ap thn allh de nomizw oti tha sunexistei ayth h arnhtikh katastash ws to 2024(!!)..paei poly!!!
    poso dikio exeis oti oi aigokeroi genniomaste me eythynes k dystyxws, ta pairnoume ola poly sovara..kouragio!!)
  • fatsaki @ 02.05.2010 01:28
    ax!!!poso moiazoyme emeiw oi aigokeroi......
    koyrasmenoi kai gennhmenoi me eythinew!
    talaiporimenoi kai proorismenoi gia ta dyskola.gia ta vouna pou skarfalonei h katsika!
    teleiomaneiw kai axgodeis.nte kai kala na ftasoume sthn korifi!katathliptikoi giati den niothoume thn agapi!
    polla polla para polla!
    eyxomai ola na pane kala se olous!!!
     
    na rotiso kati asxeto?
    o leon teriazei me ton aigokero?yparxei karmiki sxesh opos karkino -ydroxoo?
  • fatsaki @ 02.05.2010 01:37
    http://www.youtube.com/watch?v=oDyRwuFvJVA'''
     
    αυτο αφιερωμενο στα κατσικακια!!!
  • primaveradimitra @ 02.05.2010 01:37
    opws ta les!!!symfwnw k epayxanw!!!
    nai,lene oti o lewn einai h karmikh sxesh tou aigokerou mazi me to didymo..
  • primaveradimitra @ 02.05.2010 01:40
    eyxaristoume gia thn afierwsh,fatsaki!!poly wraio tragoudi k nomizw mas ekfrazei apolyta o stixos "den allazoun ths kardias ta dedomena..""apolyth statherothta se shmeia vlakeias k aytokatastrofhs...fantazomai pws gia sena tha einai se megalytero vathmo logw skorpiou...
  • primaveradimitra @ 02.05.2010 02:05
    xairomai,fatsaki!!elpizw na mh xaseis to kouragio!!mhn xehnas pws eimaste aigokeroi k tha ta kataferoume arga h grhgora giati antexoume ta dyskola,oso k an exoume kourastei pia me ola ayta ta tragika,pou viwsame k viwnoume k isws na viwnoume gia poly kairo akoma...mas axizoun ta kalytera k kapoia stigmh thelw na pistevw oti tha ta apokthsoume!!
    mhn apelpizesai!!ontws prepei na leme ayta pou mas enoxloun!!!
    kalo vrady!!
  • melina85 @ 02.05.2010 20:02
    Βλεπω οτι τελικά όλες το ίδιο πρόβλημα έχουμε!
    Φατσάκι μάλλον μοιάζουμε πάρα πολύ! Έχω κ εγώ αφροδίτη στον Τοξότη αλλά άρη έχω στο σκορπιό! Δεν μου φτάνει ο απαισιόδοξος κ σχεσοφοβικός αιγόκερως έπρεπε να έχω κ τον κρυψίνου σκορπιό στο ωροσκόπιο μου για να ολοκληρωθώ σαν άτομο!!!! Μου φαίνεται οτι δεν πρόκειται να υπάρξει κανένας ανθρωπος που να μπορέσει να με αντέξει με την τόση μου μυστικοπάθεια κ την άρνησή μου να εκφράζομαι. Κ βεβαίως έχω κ εγώ έναν καρκίνο που τραβιόμαστε κ με έχει χορέψει στα κάρβουνα... όσο βεβαια μπορεί να δείξει ένας αιγόκερως οτι χορεύει στα κάρβουνα
    Δεν ξέρω για σενα πάντως εμένα η "σχέση" μας δε βαδίζει σε τεντωμένο σκοινι, σε τεντωμένη κλωστή βαδίζει!!! Κ δεν βλέπω να υπάρχει κάποια εξέλιξη γιατί όσο περισσότερο βρισκομάστε στον ίδιο χώρο ή θα σκοτωθούμε ή θα κάνουμε σεξ.... για πολιτισμένη κ νορμαλ κουβέντα μεταξύ δύο ενηλίκων ούτε λόγος!
    Πάντως αν οι Αιγόκεροι γεννιούνται με ευθύνες, οι Καρκίνοι γεννιούνται κ ζουν παντελως ανεύθυνα.Κ να ταν τώρα να πω, άντε... πάει μήνες όμως η ιστορία. Να σας ρωτήσω κ εσας ρε κορίτσια. Πρώτη φορά με ελκει Καρκίνος, δεν μου είχε ξανατύχει μέχρι τώρα, αλλά αυτή η έλξη είναι, πως να το πω κομψα? Ζωωδης... Χειμαρώδης... Προσπαθώ να φύγω αλλά μονίμως εκεί κολλάω... Ουφ... Έχει καμιά σας παρόμοια εμπειρία με καρκίνο?
    Υ.Γ. Αυτό που γράφουν στα άρθρα για τους Καρκίνους, οτι όταν τον χωρίσεις θα τρέχει πίσω σου μια ζωή. Ε, είπα να το δοκιμάσω. Πιάνει, πιάνει!!!!
  • primaveradimitra @ 02.05.2010 23:22
    ontws,melina,oles exoume provlhma..vevaia eseis exete k ena erwtiko endiaferon!!egw to psaxnw xwris thetika apotelesmata..
    oxi,den etyxe na synanthsw karkino..exw polles files karkinous k sympathw poly to zwdio,otan einai sta normal tou,vevaiws..alla exw katalhxei sto symperasma oti tha hthela na erwteytw enan karkino,afou tous sumpathw panta olous k niwthw oti tairiazw mazi tous...omws,twra pou akouw apo sas ola ayta ta arnhtika,tha to skeftw pio sovara,an tyxon vrw kapoion...
    ps:mou akougetai poly endiaferon to oti an ton xwrisoume,tha trexei apo pisw mas mia zwh...!!!))
  • fatsaki @ 02.05.2010 23:56
    melina85 ποσο συμφωνω μαζι σου!!!ο καρκινος τον καρκινο θα σου βγαλει!!!πολυ ανευθυνα ατομα αλλα εχουν τετοια μαεστρια να σε καταφερνουν και να εχουν μια τυχη που τους ευνοει χωρις κοπο,αντιθετως οι αιγωκεροι παλευουν και παλευουν μεχρι να αποκτησουν κατι και μετα απο την κουραση τους δεν μπορουν να το χαρουνε!!!
    εχω 11 χρονια σχεση με καρκινο και οτι θες να με ρωτησεις θα σου απαντησω!
    αυτη η σχεση αιγωκερο -καρκινο ειναι που λενε ''μαζι δεν κανουμε και χωρια δεν μπορουμε?''
    καπως ετσι...........
    εγω εχω ωροσκοπο στον σκορπιο και ο καρκινος μου σεληνη στον σκορπιο του.
    αυτο τα λεει ολα νομιζω!!!
  • primaveradimitra @ 03.05.2010 00:17
    11 xronia???!!!!fatsaki,eisai axiothaymasth!!!
    ennoeis oti o wroskopos sou einai se synodo me th selhnh tou sto skorpio?ti shmainei ayto gia th sxesh??me endiaferei poly...eixa mia omoia periptwsh...
  • melina85 @ 03.05.2010 00:59
    11 ΧΡΟΝΙΑ?????????????????Καλά κ ακόμα δεν τον έχεις πνίξει??? Εμένα έχει γλιτώσει απο τα νύχια μου άπειρες φορές! Αλλά απο το δηλητηριώδες κεντρί του ωροσκόπου μου δεν έχει καταφέρει να γλιτώσει... Όμως δυστυχώς ισχύει αυτό που είπες... Μαζί δεν κάνουμε κ χώρια δεν μπορούμε. Τον διώχνω, δεν πτοείται, κάνω προσπάθειες να απομακρυνθώ κ πάλι με ξαναρίχνει! Είναι καταφερτζης γαμώτο!
    Primaveradimitra, σαν φίλοι καλοί είναι κ όλοι τους συμπαθούνε αλλά σαν σύντροφοι τουλάχιστον με αιγόκερω όπως είμαι εγώ...δεν! Μπορεί να με φτάσει στα όρια της απελπισίας, αυτός είναι ανάλαφρος κ εγώ νευρική, εγώ θέλω να φωνάξω, να τσακωθώ έτσι όπως με συγχίζει κ στο τέλος με την βλακεία του με κάνει να γελάω... σχιζοφρένειααααααααα!!!!!
    Δυστυχώς δεν ξερω αλλα στοιχεία του χάρτη του... Αλλά κ πάλι, δεν ξέρω αν χρειάζεται μιας κ είναι τυπικό δείγμα του ζωδίου του! Ο Οιδίποδας πρέπει να ήταν μακρινός συγγενείς του!!!
  • primaveradimitra @ 03.05.2010 01:32
    xaxaxaxa!!plaka exeis,melina!!!fainetai wraia h sxesh,opws thn perigrafeis!!toulaxiston sto telos gelas!!!egw den eimai neurikh k mporw na pw oti kapoies fores isws eimai k anaisthith(wroskopos ydroxoos,vlepeis...)opote isws na antexa enan karkino..omws,exw selhnh ston tauro k isws den antexa..ti na pw...
    kouragio k stis 2 sas,an k ap' o,ti antilamvanomai oi sxeseis exoun poly endiaferon k exete desei,efoson mazi den kanete k xwria den mporeite..!!epipleon,exete wroskopo sto skorpio k logika sas aresoun oi entaseis!!
  • melina85 @ 03.05.2010 03:39
    Μμμμ, ναι, η ένταση μου αρέσει... αλλά δεν υπάρχει σχέση, αυτό είναι το πρόβλημα! Αυτό που υπάρχει είναι αυτος εγώ κ οι άλλες! Κ εγώ είμαι αιγόκερως! Έχω γεννηθεί για να είμαι πρώτη αλλά κ μοναδική! Εμείς παίζουμε το καρέ της ντάμας!!! Αλλά τι να κάνω, προσπαθώ να το αντιμετωπίσω με χιούμορ, μην με πάρει κ απο κάτω κ με παρεξηγήσουνε...!!!
  • nohope @ 03.05.2010 09:25
    fatsaki k egw 3 /1 ! eimaste polles!ma kala pws antexeis tosa xronia?! enan karkino?!mallon to nero pou reei ay8ono se sena 8a paizei to rolo tou...
    melina mi talaipwrisai...8ese tous aigokerisious mixanismous se leitourgia paidi m!
    k i des to epifaniaka, i asta na pane apo kei pou r8anek meis pame giaaaaaaaa aaaaaaalles politeiiiiiiiiiieeeeeeeeeeees.......
    gia sena ti na pw vre primaveradimitra...eisai to didimaki m!
  • primaveradimitra @ 03.05.2010 23:33
    melina,sovara yparxoun k alles anamesa sas...???!!!tromero...pws antexeis??ennoeitai ws aigokeroi theloume apokleistikothta k statherothta gia panta(oso mporei na yparxei ayto to "gia panta"...)kalo koyragio k elpizw na fygoun ap th mesh oi alles...eixa akousei gia auto xarakthristiko twn karkinwn...
    fatsaki,giati na teleiwsei h sxesh sas??isa isa pou meta apo tosa xronia mazi xwris na xwrisete pote,tha eprepe na mpei se allh vash,pistevw..na exelixthei..gia tous xartes sas mporeis na deis to arthro gia tis karmikes sxeseis k kapoia themata sth vivliothiki,opws tis synastries afrodiths-arh..k mporw na se vohthisw k gw,an thes...egw psaxei arketa to thema k kapoia stoixeiwdh pragmata mporw na pw oti ta xerw!an k eisai aigokerws,opote fantazomai oti tha ta katafereis perifhma k xwris vohtheia!!
    nohope,telika to stardome den apanthse stis euloges apories mou..I'm so worried...((
    ontws eimaste didymakia!!))
  • primaveradimitra @ 04.05.2010 00:20
    wraia,fatsaki!!thes na mou steileis se mhnyma tous planhtes sas gia na dw ti symperasmata tha vgalw??
    twra pou perase se allh fash h sxesh.twra tha xwrisete??einai poly krima...antexate tosa..
    k gw pistevw oti o karkinos agapa tis gunaikes..twra an einai pistos,diathrw epifylaxeis..
  • Anastazi @ 04.05.2010 12:04
    Γεια σας κορίτσια!!!!!
    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με όλες σας. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι κολλάω με την ίδια τη φάρα μας......τους Αιγόκερους. (βλέπε Ήλιος-Άρης σύνοδος στον Αιγόκερω) δεν αντέχω άλλο "κέρατο" στη ζωή μου!!!!!!!!!!!! κι αν εγώ είμαι όπως πολύ σωστά περιγράφετε (γιατί πιο μέσα δεν θα μπορούσατε να έχετε πέσει) η απέναντι πλευρά είναι ακριβώς τα ίδια!!!!!! Περαστικά μου!!!!!
  • melina85 @ 04.05.2010 20:44
    Ναι, αγαπάνε όοοολες τους τις γυναίκες!!! Μάλλον έπεσα στον πιο άπιστο καρκίνο του κόσμου! Κ δεν μιλάμε για φλέρτ, εδώ μιλάμε για περικοκλάδες! Το κέρατο του αιώνα!!!
    Μακάρι να ήξερα ωροσκόπο... Θα με βοηθούσε ιδιαίτερα να καταλάβω τι συμβαίνει με αυτόν τον ανθρωπο!!!
    Φατσάκι, ελπίζω η σχέση σου να μην τελειώνει κ να βρείτε μια άκρη μαζί με την δήμητρα.
    Καλή τύχη σε όλες κ περαστικά μας!!!
  • primaveradimitra @ 04.05.2010 23:13
    anastazi,welcome sthn parea mas!!!exoume tautistei oles,e??!sovara tairiazeis me aigokerous??me fovizei auth h sxesh mono pou thn akouw!pws synennoeiste??den eiste k oi 2 poly kleistoi??poios kanei thn prwth kinhsh?ti wroskopo exeis??
    melina,pws antexeis auth thn katastash...??einai apisteuto!!kouragio!!)
    me to fatsaki katalhxame sto symperasma oti h sxesh tous einai karmikh giati oi xartes tous allhlosymplhrwnontai se para polla shmeia!!opote ws karmikh,exei k tis dyskolies ths!!
  • primaveradimitra @ 04.05.2010 23:33
    thanks,fatsaki!!xairomai na se akouw aisiodoxh!!tha ta antexoume k ta dyskola!!auto mas xarakthrizei,opws exoume xanapei!!
    ))
  • melina85 @ 06.05.2010 20:18
    Μεγαλώνει η ομάδα μας βλέπω... Είμαστε πολλές οι απογοητευμένες αιγοκερίνες...
    Δήμητρα, δεν αντεχω κ γι αυτό απομακρύνομαι συνέχεια. Αλλά ο κακομαθημένος Καρκίνος μου κάθε φορά που εγώ φεύγω κάνει σαν νήπιο που του πήραν το Τζι Αι Τζο του κ χτυπιεται ουρλιάζοντας μέχρι να του το δώσουν πίσω!!! Όμως εγώ δεν είμαι Τζι Αι Τζο κ οπωσδήποτε δεν είμαι "ΤΟΥ"!!!! Εκείνος βέβαια με κάποιον μυστήριο τρόπο το έχει δέσει οτι είμαι κτήμα του!
  • primaveradimitra @ 07.05.2010 22:23
    melina,m' aresei pou antimetwpizeis me xioumor thn katastash!!!xara sto kouragio sou!!!elpizw kapoia stigmh o karkinos sou na katalhxei na einai mono dikos sou!!!))

έχουν γενέθλια 183 μέλη.

γιορτάζουν οι: Θεμιστοκλής

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...