παρακαλώ περιμένετε...

Χειρωνας

  • Journey @ 07.09.2011 19:24
    Φαντάζομαι οτι με λίγο ψάξιμο θα βρεις πληροφορίες αλλά.............γιατί σε απασχολεί τόσο η όψη δύο εξωκρόνιων??
  • ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ @ 07.09.2011 20:34
    @Journey ,είναι δυναμική όψη,πάντως.Για την ίδια και τους άλλους!!!!
    @maria33, ουάου.Μήπως το  first middle name σου είναι φοίνιξ και το άλλο middle name σου είναι φροϋντ;ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΣΕΙΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ.
    Δηλ.Πρώτα τους μαγνητίζεις/τους σκοτώνεις/τους ανασταίνεις(ως φοίνιξ) και μετά τους κάνεις και κήρυγμα ζωής(ως φρουντ).Μήπως είσαι λίγο μοιραία ;Ή μήπως οι άλλοι σε πληγώνουν πολύ, αλλά μόνο εσύ η ίδια μπορείς να το ξεπεράσεις αφού πρώτα όμως" πεθάνεις" και φυσικά "αναστηθείς".Πρόσεξε τους άλλους-γιατί σε πληγώνουν τόσο;Δεν είναι πιο σπουδαίοι απο σένα.Αυτό θα το καταλάβεις όμως οχι γρήγορα ή μονομιάς, ο πλούτωνας αργεί και είπαμε πρέπει πρώτα να σε...στείλει.
  • maria33 @ 07.09.2011 21:12
    @Journey οι οψεις των εξωκρονιων,δεν ειναι σημαντικες;@Αφροδιτη,οι αλλοι με πληγωνουν οπως το λες.Ευχαριστω για τις απαντησεις.
  • Journey @ 07.09.2011 21:24
    @ maria33 και @ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ.
    Εντάξει, ό,τι πείτε.
    Έχω μερικές ερωτήσεις όμως και παρακαλώ να με διαφωτίσετε:
    1] Τι σημαίνει Πλούτωνας?
    2] Τι σημαίνει Χείρων?
     
  • maria33 @ 07.09.2011 21:31
    Journey,δε ξερω,γι αυτο και ρωταω.
  • Journey @ 07.09.2011 21:37
    3] Το ξέρετε πως κυκλοφορεί η ιδέα να καταργηθεί ο Πλούτωνας από την
    ομάδα των εξεταζόμενων πλανητών? Ο Eris τον αντικαθιστά καλύτερα και
    διαφωτίζει περισσότερο κάποιες καταστάσεις.
    Ένυγουέιζ, να μην μακρυλογώ,θα παραμείνω στις 2 πρώτες μου ερωτήσεις επιμένοντας για
    μερικούς καλούς ορισμούς.
    Εάν τους πάρω, μετά θα ρωτήσω για το τί σημαίνει αντίθεση στον άξονα 1- 7 .
    Ελπίζοντας σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και όχι για αστρολογικές αναλύσεις του κάθε πρωϊνάδικου πόρταλ,
    διατελώ
    J. 
    Πι.Ες. { 1 } maria33, χειροκροτώ.
    Αποτελείς μία  εξαίρεση, μία ανθρώπινη ύπαρξη που ...άκουσον άκουσον...πληγώνεται από τους άλλους!!!!! Νομίζω  οτι η  σπάνια ομάδα στην οποία κατατάσσεσαι μας επιλύει το θέμα της αντίθεσης των εξωκρόνιων όπως πολύ αναλυτικά και έγκριτα μας κατέθεσε η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ.
     
    ουάαααου!!!!!
  • manini @ 07.09.2011 21:51
    Αιτούμαι ο Χείρων να γίνει κυβερνήτης της Παρθένου...αρνούμαι να έχω τον ίδιο κυβερνήτη με τους Δυδίμους και επιφλέον...πιστεύω ότι με εκπροσωπεί περισσότερο!.... 
     
    πού μπορώ να το τοιχοκόλησω περικαλώ για να το λάβουν οι αστρολόγοι υπόψην?
  • astropet @ 07.09.2011 21:54
    Τι διαφωτίζει περισσότερο η Eris -  που όλον τον 20ο αιώνα ήταν στον Κριό - πες μου γιατί θα σκάσω, χαχα!
  • Journey @ 07.09.2011 21:56
    Όχι, δεν σου λέω, να σκάσεις
    Εγώ αιτούμαι να μάθω γιατί η αντίθεση Χείρωνα - Πλούτωνα μας κάνει να πληγωνόμαστε ενώ όσοι δνε την έχουν είναι ντιιιιιπ γαϊδούρια όμως και μετά θα πω για τη Eris ό,τι άλλο θέλω, μουάαχαχα
  • Journey @ 07.09.2011 21:59
    Ένα έχω να πω διαβάζοντας το manini : Είμαι κλώνος της!!!
    { δεν έχω δει άλλους να κάνουν τόσα πολλά typos, μόνο εμένα κι αυτήν }
  • astropet @ 07.09.2011 22:00
    Ό,τι κι αν σημαίνει η αντίθεση Χείρωνα/Πλούτωνα, την έχει τόσο πολύς κόσμος που από μόνη της δεν είναι καθόλου προσωπική. Ούτε μου αρκεί ο 1ος οίκος. Αν είναι ακριβώς πάνω στον άξονα 1ου/7ου, τότε να το συζητήσω.
  • astropet @ 07.09.2011 22:01
    Και με μηδενική ανοχή.
  • Journey @ 07.09.2011 22:03
    Έεεεπ astropet, μην βιάζεσαι, εγώ είμαι το Κριάρι εδώ!
    Αφού πάρω απάντηση για τους Πλούτωνα και Χείρωνα, μετά, το είπα, θα
    ρωτήσω για το τι σημαίνει  αντίθεση στον άξονα 1- 7 .
    Πι.Ες. Επειδή δεν βλέπω να λαμβάνω απάντηση, δεν λέμε λιγάκι γι αυτόν
    τον άξονα που μου έχει γυρίσει τα καπάκια τελευταίως? Ό,τι και αν
    συμβαίνει σ αυτόν εγώ την πληρώνω
  • astropet @ 07.09.2011 22:03
    Τι να πούμε;
  • Journey @ 07.09.2011 22:04
    A καλά, αυτό με τις ανοχές πλέον καταντάει ενοχικό !!
    Έχω δει εγώ να διαπραγματεύονταιο όψεις 15 μοιρών μην σου πω !!
    Ου λε λε και αμάν αμάν
  • astropet @ 07.09.2011 22:05
    Κι επίσης, μανίνι, ο Ερμής ανήκει διακιωματικά στους Παρθένους. Να βρουν οι Δίδυμοι άλλον κυβερνήτη να δικαιολογήσουν το ακατάσχετο μπλα μπλα τους, χαχα!
  • manini @ 07.09.2011 22:05
    1. το "επιφλέον" είναι έκφραση μανινιακή
     
    2. τα άλλα λάθη είναι για το μάτι
     
    3. η μαμά μου ειπε ότι όταν με έκανε έσπασε τα καλούπι.... αποκλείεται το λοιπόν να έχω κλώνο...
  • astropet @ 07.09.2011 22:07
    Καμία αντίρρηση, μία όψη μπορεί να έχει αποτελέσματα - κάποια - και σε 15 μοίρες που λέει ο λόγος, αλλά σε έναν χάρτη, προκειμένου να βγάλουμε μια άκρη, πρέπει να πετάμε, όχι να προσθέτουμε.
  • Journey @ 07.09.2011 22:08
    Η αλήθεια είναι οτι μας λείπει ένας κυβερνήτης τουλάχιστον..
    Α, και η έξαρση του Πλούτωνα.
    * και το δικό μυο το καλούπι έσπασε αλλά επειδή γεννήθηκα 5, 300, αλλιώς θα το κρατούσανε να κάνουν βιομηχανική παραγωγή να σωζόταν η ανθρωπότης αλλα΄δυστυχώς, εχάσαμαν!!
  • astropet @ 07.09.2011 22:10
    Δεν μας λείπει κανένας κυβερνήτης, όλα είναι τακτοποιημένα. Τι θα γίνουμε, σαν την Ντάκου, που περιμένει να ανακαλυφθεί ο Ορφέας για να τον βάλει στον Ζυγό;
  • manini @ 07.09.2011 22:10
    φφφφφφ.....γιατί ο Ερμής στους Παρθένους...γιατί το "πάμε το γράμμα?" 
    χωρίς πλάκα..δεν ξέρω γιατί ο Ερμής?  Τα δυδίμια ναι πράγματι μιλάνε ακατάσχετα...
  • Journey @ 07.09.2011 22:11
    astropet, δεν το περίμενα από σένα.
    Η επόμενη ερώτηση λοιπόν θα είναι " Έχω Αφροδίτη στην τάδε μοίρα μπλα μπλα μπλα. Κάπου εκεί κοντά μπλα μπλα μπλα { βλέπε 8 μοίρες} - είναι ο τάδε απλανής και επίσης κάπου λίγο μακρύτερα από το κάπου κοντά { βλέπε 28 μοίρες }  ο δείνα εξωκρόνιος.
    Να το τυλίξω ή θα σερβιριστείτε εδώ?
  • Journey @ 07.09.2011 22:14
    Α, τα σχόλια τρέχουν, είμαι ανεπίκαιρη.
     * manini, κανόνας 8 του Bonati ; Ο Ερμής ευφραίνεται σητν Παρθένο, άρα σύμφωνα με τον astropet προτιμά να την κυβερνά, τα ΙΙμια τα έχει για να παίρνει εκτός έδρας.
    Και άλλοι περιμένουν ακόμα έναν κυβερνήτη. Να πω ονόματα?
  • maria33 @ 07.09.2011 22:15
    astropet,μου αρεσει πολυ η  αστρολογια,αλλα ξερω λιγα πραγματα.Ο Πλουτωνας ειναι σε συνοδο με τον ωροσκοπο,αν εννοεις αυτο.
  • astropet @ 07.09.2011 22:18
    Πες πες, θέλω κακίες σήμερα.
     
    Έξαρση του Πλούτωνα; Δεν ασχολείται ο Πλούτωνας με ζώδια, είναι υπεράνω. Σιγά μην τον επηρεάσει τον Πλούτωνα το ότι βρίσκεται στον Αιγόκερω. Ίδιος κι απαράλλαχτος θα μείνει. Τον Αιγόκερω θα κάνει αγνώριστο.
  • astropet @ 07.09.2011 22:19
    maria 33, κι ο Χείρωνας είναι ακριβώς απέναντι;
  • maria33 @ 07.09.2011 22:21
    Ακριβως.
  • Journey @ 07.09.2011 22:21
    Α, ήξερες οτι θα πετούσα πως ο Αιγόκερως διαφαίνεται ως φαβορί για έξαρση του Πλούτωνα εε?
    χε, χε
    Λες να τον οργώσει ολόκληρο Αιγόκερω κανονικά? Άντε να δούμε και θα περάσει και από τη μοίρα  του Facies - ουφ,  το ξεχασα, το ξαναθυμήθηκα
  • astropet @ 07.09.2011 22:23
    Ανοχή δεν υπάρχει. Είναι κατασκευασμένη έννοια. Όλοι οι πλανήτες στον Καρκίνο σχηματίζουν αντίθεση με όλους τους πλανήτες στον ΑΙγόκερω. Απλά, όσο πιο μακριά είσαι, τόσο εξασθενεί η επίδραση. Δεν χάνεται ποτέ όμως τελείως. Το ζήτημα είναι, γιατί να ασχοληθείς με μια όψη με 15 μοίρες ανοχή, όταν έχεις απείρως πιο σημαντικά πράγματα να κάνεις και ΠΟΛΥ πιο προσωπικά για αυτόν που έχεις απέναντί σου.
  • astropet @ 07.09.2011 22:24
    Δηλαδή στην ΙΔΙΑ μοίρα του απέναντι ζωδίου, ακριβώς πάνω στην ακμή του 7ου οίκου, maria33;
  • Journey @ 07.09.2011 22:25
    Έτσι ακριβώς astropet
  • Journey @ 07.09.2011 22:26
    Ουπς, ακούστηκε άσχημο αυτό, σαν να εγκρίνω τα όσα λες ενώ απλώς τα επικροτώ συμφωνώντας μαζί σου
    You r da master
     
     
  • astropet @ 07.09.2011 22:28
    Ακόμα κι αν θέλουμε να τακτοποιήσουμε τους εξωκρόνιους σε κάποια ζώδια, ας το κάνουμε, αλλά όχι με τη λογική του κυβερνήτη όσο με τη λογική ότι έχουν κάποια ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ με κάποια ζώδια. Ως εκεί. Για να κατανοήσουμε περισσότερο την ενέργειά τους, δηλαδή.
  • maria33 @ 07.09.2011 22:29
    astropet,η ακμη του 1ου οικου,ειναι στην 1η μοιρα της Παρθενου και ο Πλουτωνας στη 2η.
  • astropet @ 07.09.2011 22:34
    Ωραία, ο Πλούτωνάς σου είναι σε σύνοδο με τον ωροσκόπο. Ο Χείρωνας σου είναι σε σύνοδο με την ακμή του 7ου, δηλαδή είναι στη 2η μοίρα των Ιχθύων;
  • manini @ 07.09.2011 22:36
    σόρυ που χώνομαι, αλλά πρόκειται για άτομο άνω των 50, οπότε έχει δείξει ήδη πώς αντιλαμβάνεται το εγώ και το εμείς...και τι αντίθεση ε? παρθενος/ψάρια...    φφφφφ ειμαι περιέργη να διαβάσω....
  • Journey @ 07.09.2011 22:37
    αα, παρακαλώ.... εγώ το ανέφερα
    Μιλήσαμε για χαρά των πλανητών σε οίκους. Για χαρά...rejoy ..
    Όχι για κυβέρνηση
  • astropet @ 07.09.2011 22:38
    Άλλο ζώδια, άλλο οίκοι. Στα ζώδια θα μείνουμε με τους παραδοσιακούς κυβερνήτες. Οι κυβερνήτες των οίκων είναι αυτοί που κυβερνούν το ζώδιο της ακμής. Σε έναν προσωπικό χάρτη αυτά. Υπάρχει όμως και η έννοια των φυσικών κυβερνητών των οίκων, που για τη μοντέρνα αστρολογία είναι η σειρά των ζωδίων (1ος οίκος=Άρης, 2ος οίκος=Αφροδίτη κλπ), ενώ για την παραδοσιακή η σειρά είναι από τον πιο μακρινό έως τον πιο κοντινό. Ξεκινάμε δηλαδή με 1ο οίκο=Κρόνο και κατεβαίνουμε.
  • astropet @ 07.09.2011 22:39
    Και η χαρά είναι άλλο πράγμα.
  • maria33 @ 07.09.2011 22:39
    astropet,δεν γινεται αντιθεση με το γενεθλιο Χειρωνα,αυτον τον εχω στον  Υδροχοο.Εννοω, τη θεση του Χειρωνα τωρα,που ειναι στη 2η μοιρα των Ιχθυων.
  • manini @ 07.09.2011 22:41
    αααααααααααααααα.............................. εννοείς διέλευσηηηηηηηηη
  • astropet @ 07.09.2011 22:41
    Α, από διέλευση; Δεν το είχα καταλάβει. Εσύ πες μας. Αισθάνεσαι ότι κάτι συμβαίνει;
  • Journey @ 07.09.2011 22:41
    Καλά το κατάλαβα εξ αρχής λοιπόν οτι μιλούσες για διέλευση.
    Να θυμηθώ κι εγώ τώρα τον Robert Hand?????
  • astropet @ 07.09.2011 22:44
    Δεν έχει ξεκαθαριστεί απόλυτα. Εγώ θα την χαρακτήριζα ως ένα είδος έξαρσης σε οίκους. Τραβηγμένο λίγο, αλά για να συνεννοηθούμε.
  • astropet @ 07.09.2011 22:44
    χαχαχα!
  • Journey @ 07.09.2011 22:45
    Τζεμ,
    Αρχαία Ελληνική αστρολογία προ Πτολεμαίου.
    Αναφορές για τη χαρά των πλανητών έχουμε από το Δωρόθεο της Σιδώνας.
    Η χαρά δεν έχει σχέση με την έξαρση, η έξαρση είναι άλλο πράγμα.
    Οι πλανήτες ευφραίνονται ότνα βρεθούν σε περιοχές του ωροσκοπίου στις οποίες έχουν την καλύτερη απόδοσή τους λόγω της οικειότητας που "νιώθουν" στις περιοχές αυτές.
     
  • Journey @ 07.09.2011 22:47
    χαρά!! λέμε, είναι κάτι διαφορετικό από την έξαρση..
    Ναι, μπορείς να το πεις κι έτσι...πως να κρυφτεί ο Κρονούκος για παράδειγμα στον 12ο που είναι ο οίκος των περιορισμών ?/ Γίνεται και να θέλει?
  • manini @ 07.09.2011 22:47
    να ρωτήσει κανείς κάτι σοβαρό σε αυτό το site?     
    ξέρω και εγώ ένα ανέκδοτο....
     
    -τι σημαίνουν τα αρχικά C.N.N.  ?
     
    -Chack Norris News....
     
    αλλά ναι το παραδέχομαι δεν είναι τόσο καλό όσο το δικό σου.....χοχοχοοχ
  • maria33 @ 07.09.2011 22:48
    astropet,προς το παρον ,οχι.
  • astropet @ 07.09.2011 22:49
    Άλλο έξαρση, άλλο χαρά σαφώς. Αλλά τι θα πει αυτό που λες, όμως; Και πού αισθάνεται ο Κρόνος π.χ. καλύτερα; Στον 1ο που είναι φυσικός κυβερνήτης του ή στον 12ο που ευφραίνεται; Ποια η ποιοτική διαφορά φυσικού κυβερνήτη οίκου και χαρά σε οίκο; Αυτό ρωτάει ο Τζεμ και αυτό δεν έχει ξεκαθαριστεί πλήρως ακόμα.
  • manini @ 07.09.2011 22:51
    μήπως εκεί πού αισθάνεται χαρά...τον κακομαθαίνει λίγο? ενώ στον κυβερνήτη κρατάει το μέτρο?
  • astropet @ 07.09.2011 22:53
    Το θέμα είναι ότι σε ένα προσωπικό χάρτη θα κοιτάξεις κυρίως σε ποιο ζώδιο βρίσκεται ο πλανήτης και από κει θα τον αξιολογήσεις. Φυσικοί κυβερνήτες και χαρά είναι δευτερεύουσας σημασίας.
  • Journey @ 07.09.2011 22:58
    Για τη χαρά το λύσαμε. έτσι??
    Λοιπόν, για την ερώτηση τί είναι καλύτερο, η έξαρσή ή κυβέρνηση, οι απόψεις διίστανται.
    Το status θα σου πει " η κυβέρνηση" αλλά αρκετοί θα διαφωνήσουν και θα σου πουν ό,τι και οι Άραβες αστρολόγοι , θα σου πουν, η έξαρση.
    Βέβαια.......αυτό πάιζει ανάλογα με το τί εξετάζεις και πως.
    Αν βλέπεις σε μία ωραία ας πούμε ένα ζευγάρι που οι δείκτες τους έχουν αμοιβαία υποδοχή από έξαρση, ξέρεις οτι αυτοί, αργά ή γρήγορα θα χωρίσουν άσχετα με την πορεία της ερώτησης.
    Αλλά αν την κοιτάς σε ένα γενέθλιο κλπ , αλλάζιε το θέμα
  • astropet @ 07.09.2011 23:00
    Σε μια ωριαία σχέσης η αμοιβαία υποδοχή από έξαρση δείχνει ότι ακόμα είναι σε αρχικό στάδιο η σχέση, όπου ακόμα "ο άλλος" λατρεύεται σαν Θεός. Δεν έχει έρεθι ακόμα η προσγείωση.
  • astropet @ 07.09.2011 23:04
    Τι μένει δηλαδή να αποσαφηνιστεί;
     
    Τι είδους αξία δίνει η χαρά σε έναν πλανήτη; Αν έχουμε ένα Κρόνο στον Καρκίνο στον 12ο, μειώνεται κάπως το χάλι αυτού του Κρόνου επειδή είναι στον οίκο που ευφραίνεται; Μήπως είναι ένα είδος τυχαίας δύναμης (accidental dignity), άρα τον κάνει πιο ισχυρό είτε για καλό είτα για κακό; Αντισταθμίζεται μήπως το γεγονός ότι ο 12ος είναι κατιών οίκος και εξ ορισμού αδύναμος; Τι από όλα αυτά;
     
    Οι φυσικοί κυβερνήτες βοηθούν απλά στην κατανόηση των οίκων. Τόσο στη μοντέρνα όσο και στην παραδοσιακή για κυβερνήτη του κάθε οίκου θα πάρεις τον κυβερνήτη του ζωδίου της ακμής ή έστω τον almuten, όχι τον φυσικό κυβερνήτη.
  • Journey @ 07.09.2011 23:04
    Ναι, αυτό λέω..και όχι μόνο..
    Δείχνει οτι δεν υπάρχουν ρεαλλιστικές βάσεις και οτι αυτό θα καταλήξει κάπως άσχημα- το περιμένεις.
    Επίσης είναι σύνηθες όταν μιλάμε για χωρισμό πυο θα γίνει σύντομα ή πυο μόλις έγινε, να βλέπεις τους δείκτες να έχουν μόλις φύγει ή να είναι έτοιμοι να φύγουν από αμοιβαίες υποδοχές έξαρσης.
    Αυτό γαι την εξαιρεση της έξαρσης.
    Για γενέθλιο όμως, συντάσσομαι με άραβες αστρολόγους γιατί έτσι κάνει και ο αγαπημένος μου ....FffffFFFfffffrrrrrrRRR.......δεν λέω το όνομα ολόκληρο, σας αφήνω στην αγνωία να το μαντέψετε.
    Αν θέλετε, παίζουμε και κρεμάλα και όποις οτ βρει κερδίζει παστέλι
  • astropet @ 07.09.2011 23:07
    Ο Frawley δηλαδή θεωρεί πιο ισχυρή την έξαρση; Δεν νομίζω.
  • astropet @ 07.09.2011 23:09
    Δηλαδή Τζεμ θέλεις να μας πεις ότι μέχρι τώρα ανησυχούσες για τον 12ο;
     
    Η σύνοδος δεν είναι απαραίτητα αρμονική. Η σύνοδος δείχνει συνεργασία. Αρμονική θα είναι αν συμφωνούν μεταξύ τους.
     
    Εγώ σου επαναλαμβάνω ότι κάνω διάκριση ανάμεσα σε πλανήτες 12ου στο ίδιο ζώδιο με τον ωροσκό και πλανήτες 12ου στο προηγούμενο ζώδιο.
  • astropet @ 07.09.2011 23:12
    O Frawley δεν είναι μουσάτος.
  • astropet @ 07.09.2011 23:14
    Είναι χαμαλίκι και σκλαβιά οι δουλειές, τι να κάνουμε τώρα;
  • astropet @ 07.09.2011 23:15
    Έχεις τον κυβερνήτη του ωροσκόπου στον 12ο. Πιο πολύ με ανησυχεί αυτό παρά οι πλανήτες στους Διδύμους.
  • Journey @ 07.09.2011 23:16
    astropet, θα μου επιτρέψεις να επανέλθω και με σελίδες όπου περιγράφει την έξαρση παραστατικά αλλά απόψε δεν γίνεται επειδή δεν είμαι στο σπίτι μου - και δεν έχω μαζί μου τα βιβλία
     
  • astropet @ 07.09.2011 23:17
    Λέει πουθενά ότι είναι καλύτερη από την έξαρση; Μην κοιτάς στην ωριαία και σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, που λόγω του θέματος μπορεί να προτιμήσουμε την έξαρση. Γενικά λέμε τι γίνεται.
  • astropet @ 07.09.2011 23:18
    Λάθος
     
    *ότι η έξαρση είναι καλύτερη;
  • Journey @ 07.09.2011 23:21
    Τζεμ...υπάρχουν αντιφάσεις , αρκετές αντιφάσεις.
    Θέλεις να σου πω έτισ πρόχειρα 2?
    Ο Άρης είναι στην πτώση του στον Καρκίνο όπως και η Αφροδίτη στην Παρθένο.
    Όμως αντίστοιχα και οι 2 είναι οι κυβερνήτες τριπλότητας σ αυτά τα ζώδια { η Αφροδίτη της ημερήσιας }
    Δεν το βρίσκεις αντιφατικό? Είναι όμως? Τελικά τι είναι αντίφαση?
    Η αντίφαση είναι η σύγκριση μεταξύ δύο ανόμοιων πραγμάτων, του άσπρου και του μαύρου ας πούμε..
    Ναι, αλλά η γλώσσα που περιγράφει με συμπαντικούς όρους τη ζωή γιατί να υποστηρίζιε ην αντίφαση ενώ όλα στη ζωή αλλά και στο σύμπαν αντανακλούν την ασάφεια πυο κυριαρχει στο όλον και στο μέρος..
    Το μόνο υπάρτατο που υπάρχιε το ονομάζουμε Θεό και δεν μπορούμε να το συλλάβουμε με την καμμία, ούτε νοητικά ούτε εσωτερικά όσο και αν ισχυριζόμαστε το αντίθετο.
    Οι αλήθειες είναι απλές.
    Τα πράγματα ποτέ δεν είναι εντελώς καλά ή εντελώς κακά.
    Το δως λειτουργεί, η βαρύτητα λειτουργεί, όλα τα άλλα είναι αμφίβολα!!!
  • Journey @ 07.09.2011 23:22
    astropet θα σκάσω..κι όμως, ναι...γενικά μιλώντας ..ναι.
    Για να είμαι πιο αντικειμενική δνε παίρνει θέση αλλά περιγράφει πολύ παραστατικά την έξαρση , αναφέρει τους Άραβες και δείχνει να κλίνει προς τα εκεί.
  • astropet @ 07.09.2011 23:25
    Δεν νομίζω ότι λέει πουθενά ότι η έξαρση είναι καλύτερη. Φέρε μου το κομμάτι που το λέει και το συζητάμε.
  • Journey @ 07.09.2011 23:27
    astropet, θα με κάνεις να τρέχω σπίτι μου βραδυάτικα? Λίγο θέλω γιατί θα σκάσω κι εγώ, είμαι σίγουρη..
    * Τζεμ γιατί ? Λες να τον πειράξει ?
    * * Θέλω πιο πολλά για Almuten, γίνεται?
  • astropet @ 07.09.2011 23:28
    Θεωρώ εύστοχο το παράδειγμα της Bernadette Brady, αν και η ίδια έχει πέσει τελευταία στην υπόληψή μου (χαχα! Όλο κακίες είμαι σήμερα!). Ένας πλανήτης στο ζώδιο που κυβερνά είναι σαν τη βασίλισσα στο Μπάκινχαμ. Στο σπίτι της, στην απόλυτη κυριαρχία της. Στο ζώδιο της έξαρσης είναι σαν τη βασίλισσα στο Λευκό Οίκο. Πάλι πολύ καλά είναι, είναι επίτιμη προσκεκλημένη και θα της γίνουν τα χατίρια, αλλά δεν είναι σπίτι της.
  • astropet @ 07.09.2011 23:28
    Τι πιο πολλά θέλεις για almuten?
  • astropet @ 07.09.2011 23:36
    Ρωτάει κάτι και μετά εξαφανίζεται. Λες να πήγε σπίτι τη να βρει τα βιβλία του Frawley?
  • Journey @ 07.09.2011 23:38
    Η έξαρση δείχνει τον πλανήτη πιο δυνατό απ ό,τι είναι..
    Τον φοσυκώνει βρε παιδί μου.
    Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενισχυτικά αρκετές φορές.
    Αυτήν η ενίσχυση δεν κάνει την έξαρση καλύτερη από την κυβέρνση, όχι.
    Από την άλλη, η έξαρση για τοςυ Άραβες είναι καλύτερη γιατί είναι όχι μόνο στο περιβάλλον του αλλα΄σε περιβάλλον πλήρως εξοπλισμένο και ικανό να τον βοηθήσει να δημιουργήσει παπάδες.
    Η οποιοαδήποτε ακρότητα είτε υπέρ είτ εκατά έιναι παρακινδυνευμένη, ναι, θα συμφωνήσω- όσο έχω το δικαίωμα να συμφωνώ ή να διαφωνώ με τα λίγα που ξέρω.
    Αλλά και η νέα τάση να μειώνουμε την έξαρση, είναι επίσης τραβηγμένη και υπερβολική.
     
    * Ναι, στον φλάουερ πάουερ αλλά άντε να κάνω τα ΙΙμα με τέτοιες κουβέντες που μπλέκω βραδυάτικα
     
  • Journey @ 07.09.2011 23:39
    Τσκ, δεν πάω πουθενά, πουθενά, εδώωωωω θα μείιιινωωωωω
  • astropet @ 07.09.2011 23:39
    Δεν μειώνουμε την έξαρση, απλά της δίνουμε τη θέση που της αξίζει, χαχα!
  • astropet @ 07.09.2011 23:40
    Πάντως ο δικός σου Journey - ξέρεις ποιος - δεν συμφωνεί με την έννοια του almuten.
  • astropet @ 07.09.2011 23:42
    Όχι.
  • Journey @ 07.09.2011 23:44
    Εγώ πάνω σε σκουτεράκι? Πλάκα κάνεις? Έχω Σελήνη στα Λιοντάρια εγώ!!!
    Συμφωνεί δεν συμφωνεί ο δικός μου - ξέρω ποιός, το θέμα είναι ένα: Και αυτός τον λαμβάνει όταν δεν ξέρει ποιόν δείκτη να επιλέξει.
    Εκτός και αν ξέρει  και μόνο εγώ είμαι ο βλαξ και άμα έχω στον οίκο του ενδιαφέροντος 3 πλανήτες δεν ξέρω τι να δω και πως. Χμμ....
  • astropet @ 07.09.2011 23:45
    Ως την έσχατη επιλογή όμως.
  • Journey @ 07.09.2011 23:45
    Τζεμ, αυτές οι εκλείψεις στους Διδύμους για μένα ήταν η εκπληξη του αιώνα ....για πε εσύ και θα ακολουθήσω κι εγώ
  • Journey @ 07.09.2011 23:53
    Καλά ε..δεν υπήρχαν αυτές οι εκλείψεις, οι διελευσεις πλούτωνα μοιάζουν
    εκδρομή νηπιαγωγειου μπροστά τους..
    __________________________________________________________________
     
    12 πόντοι
    ___________________________________________________________________
    Τις ένιωσα στον άξονα 1/7 και 7/1.
    Και η έκπληξη ήταν η τρίτη όμως την οποία δεν λογάριαζα..εκεί τα παιξα
  • Journey @ 08.09.2011 00:06
    Ο Αστροπέτ πήγε να φέρει το βιβλίο και μάλλον θα έπεσε πάνω στον φλάουερ πάουερ που  είναι και λίγο Πλουτωνιασμένος Σκορπιός...{ ξέχασα να το πω αυτό, εεεε}
    Αν επιζήσει σε λίγο θα έχουμε την απάντηση που περιμένουμε.
    * * * * * *
    Εγώ δεν είμαι ούτε τοξότης, ούτε δίδυμος ούτε ψάρι αλλά...
     
    Η ηλιακή στις 2 Ιουνίου έγινε στον 7ο μου { Δίδυμοι }  πάνω στη γενέθλια Αφροδίτη μου και σε αντίθεση με τον ωροσκόπο { Τοξότη }
    Η ολική της Σελήνης στις 24 του Τοξότη έγινε στον 1ο μου αλλά όχι πάνω σε γενέθλιο και είπα οτι εντάξει, θα είναι light επειδή ήταν γενικώς και αορίστως στον άξονα 1/7...
    Είπα εντάξει..μουάααχαχα
    Η Ηλιακή στις 1 Ιουλίου συον Καρκίνο έγινε στον 8ο μου και όχι πάνω σε μοίρες πλανητών. Και το Βέρτεξ μου εκεί δεν θα έλεγα οτι έκανε σύνοδο. Αλλά....αλλά.....
     
    Το τί έγινε και ακόμα γίνεται το αφήνω σε κάποιον ειδικό. ΑΝ θέλει κανείς να εικάσει τα γεγονότα μετά χαράς. Η αλήθεια είναι ιοτι χρειάζομαι κάποια κατεθυντήρια άποψη γιατί...πελαγώσαμαν 
     
  • astropet @ 08.09.2011 00:07
    Νομίζω ότι τις εκλέιψεις τις καλύπτει μια ασάφεια και προσωπικά δεν τις πολυχρησιμοποιώ. Εννοείται ότι μπορεί θαυμάσια να πειστώ για το αντίθετο. Μιλάμε για τα Φώτα, ωραία. Και για μια συσσωρευμένη ενέργεια. ΟΚ. Κάτι πιο συγκεκριμένο έχουμε;
  • astropet @ 08.09.2011 00:08
    Ξενυχτάω μπας και σταματήσει η βροχή στη Νέα Υόρκη και δούμε κανέναν αγώνα, αλλά δεν το βλέπω.
  • Journey @ 08.09.2011 00:13
    Θα πρότεινα να δεις τις περιπέτειες ενός αθώου Κριαριού με αυτές τις εκλείψεις. Θες και άλλα στοιχεία εκτός από όσα έδωσα?
  • astropet @ 08.09.2011 00:16
    Πότε είναι πολύ ευχάριστη και πότε πολύ δυσάρεστη μια έκλειψη; Ή είναι πάντα δυσάρεστη, που έτσι βλέπω ότι αντιμετωπίζεται, άσχετα αν δεν το λέει κανείς;
  • astropet @ 08.09.2011 00:23
    Τέννις.
  • astropet @ 08.09.2011 00:24
    Το US Open.
  • astropet @ 08.09.2011 00:26
    Ναι, αλλά εγώ έχω αγγλοσαξωνική παιδεία.
  • astropet @ 08.09.2011 00:28
    Πάνω που το είχαν καθαρίσει το γήπεδο, πλημμύρισε πάλι. Νύσταξα, πάω για ύπνο. Καλή σας νύχτα!
  • Journey @ 08.09.2011 00:30
    Τα αποτελέσματα, δυσάρεστ ή ευχάριστα άρονται εύκολα??
     
    * Γιατί κανείς δεν μου απαντάει όταν ρωτάω κάτι για μένα? εεε?
    Επειδή έχω το χ στυλάκι και νομίζετε οτι δεν έχω άγχη και ευαισθησίες?
    Ότι δεν με προβληματίζει ή πιέζει τίποτα? Ότι τπτ δεν μου αφήνει πληγές?
    Καλό αυτό από τη μία αλλά....δεν θα με χαλούσε και κάτι αστρολογικόν ατ δε βέρυ μόμεντ για ητν πορεί ατης κατάστασης
  • Journey @ 08.09.2011 00:35
    Α να χαθείς.
    Παω κι εγώ, άντεεεε
     
  • Journey @ 08.09.2011 01:25
    Όχι να δω κανα όνειρο να μου το ξηγήσειτε αύριο γιατί τις εκλείψεις δεν μου τις εξήγησε κανείς...{ παράπονο το χω}
     
  • PITTERPAN @ 08.09.2011 15:58
    http://signingstar.wordpress.com/ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΕΙΝΘΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΕΙΝΘΕΙΣ

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...