παρακαλώ περιμένετε...

ΠΡΟΣ ΑΝΔΡΕΣ ΑΙΓΟΚΕΡΟΥΣ

  • lenapsaraki @ 22.08.2012 18:28
    την ίδια απορία έχω και εγώ....αναλόγως τα κέφια....πότε έτσι και πότε αλλιώς...παθούσα και εσύ;;;;
  • jalet @ 22.08.2012 19:17
    εε δε γινότανε να μη σχολιάσω ποστ για άντρα Αιγόκερω!!!! Παθούσα πολλές φορές...
     
    Κατά τη γνώμη μου,ενώ εξωτερικά φαίνονται σοβαροί και είναι και κάπως μετρημένοι,επί της ουσίας είναι εμχμμμ 5χρονα,άντε 6χρονα..
    Κατά πλειοψηφία αυτά βέβαια,σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις
  • reye @ 22.08.2012 22:25
    να πω κι εγώ για αιγόκερους???????
    επειδή για κάποιον περίεργο λόγο αρκετοί παίρνουν φόρα και με κουτουλάνε....
    σε σχέση.... κάνουν μόνο για ΜΙΑ δουλειά (με μεγάλη επιτυχία ομολογουμένως) αλλά κατά τα λοιπά... μπλοκάρουν και φέρονται όντως σαν 5χρονα (οι περισσότεροι)
    .... εκτός σχέσης... είναι τα σοβαρότερα, φιλοτιμότερα, εργατικότερα και πιο καθωσπρέπει παιδιά....
    τι να το κάνεις όμως εκτός????????????
  • GUIDE @ 22.08.2012 22:38
    συμπεριφερονται με απολυτη μυστικοπαθεια και εγωιστικα,λενε πολλα ψεμματα, και για αυτο τα ματια σας 14
  • lou08salome @ 23.08.2012 00:03
    γνωρίζω 5χρονα ωριμότερα!
  • sgouromallousa @ 23.08.2012 00:14
    εχω αντρα φίλο αιγώκερο και ειχα και φλερτακι με αντρα αιγοκερο. Πολύ δύσκολοι τύποι. Σοβαροφανείς και ηθικολόγοι. Αλλά όταν όμως πρόκειται για το συμφέρον τους ξεχνάνε τις ηθικολογίες ....Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. 
  • anastasi @ 23.08.2012 01:06
    κατά βάθος είναι πολύ ανασφαλείς, και σίγουρα θέλουν στοργή και φροντίδα, ακόμα κι αν δεν το δείχνουν..αυτό που πρέπει να προσέχει κανείς με έναν αιγόκερω κατά τη γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ υπολογιστικοί τύποι, και δεν θα διστάσουν να θυσιάσουν τον έρωτα και την αγάπη για κάτι άλλο που θα ανεβάσει το στατους τους, πχ χρήματα ή κοινωνική θέση, βλέπετε Ωνάσης με Κάλλας. παράτησε την Κάλλας που την αγαπούσε και τον αγαπούσε για την Τζάκυ, γιατί πίστυε ότι έτσι θα ανέβαινε το πρεστιζ του και τον γοήτευε αυτό. βέβαια του γύρισε μπούμεραγκ, αλλά ήταν αργά...
  • fotinouli @ 23.08.2012 02:49
    kai proderm !
  • elenitca_1990 @ 23.08.2012 06:28
    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΩΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙΣ ΣΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΙΧΘΥΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΦΤΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΧΑΔΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΠΑΡΤΑΡΑΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΝΤΑΝΤΕΥΩ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΙΓΟΚΕΡΩ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΡΟΝΤΙΔΑ 
  • onikoti @ 23.08.2012 11:32
    Τι να πω κι εγώ η καψερή!..Συμφωνώ με Ολα  τα σχόλια θετικά κι αρνητικά για τους άντρες. Αιγόκερους..Μια ερώτηση έχω όμως..Υπάρχει δίοδος σωτηρίας και γαλήνης της ψυχής για μένα (Διδυμίνα με ωροσκόπο Αιγόκερω,σελήνη Υδροχόο,μεσουράνημα Σκορπιό) με ..Αυτόν που είναι Αιγόκερως με ωροσκόπο Σκορπιο (αχ!βαχ!,,Ελεος!!) και σελήνη σε Διδύμους????
    Η να πάω να πέσω από κανένα μπαλκόνι,γιατί μου χει ψήσει το ψάρι στα χειλη??(κυριολεκτώ,είναι ψαράς!) Περιμένω μια λέξη παρηγοριάς,φίλοι...ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΕ εσείς γιατί αυτός σίγουρα δε  θα το κάνει!
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 17:42
    ούτε ζηλιάρηδες είναι από ότι λένε...οι γνώμες σας;
  • elenitca_1990 @ 23.08.2012 18:37
    onikoti ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΖΕΥΓΑΡΙ Η ΟΧΙ?  lenapsaraki  ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΗΛΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΓΟΚΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΑΓΑΠΟΥΣΑ
     ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΗΛΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΓΟΚΕΡΩ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΑΓΑΠΟΥΣΑ
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 18:42
    και το δείχνουν;;;με αδιαφορία μήπως;;;
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 18:45
    εμένα είναι Αιγόκερος με ωροσκόπο Κριό και Αφροδίτη στους Ιχθύες...εγώ,πάλι,ψαράκι με ωροσκόπο Δίδυμο και Αφροδίτη στον Κριό...
  • elenitca_1990 @ 23.08.2012 19:04
    ΚΟΙΤΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΙΓΟΚΕΡΩ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΤΙ ΖΗΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΥΓΑΔΙΖΑΜΕ ΞΕΣΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕΞ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ ΕΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΩΣ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΜΙΣΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΠΕΙΔΙ ΗΤΑΝ ΑΝΩΡΙΜΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΩΡΟ ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΕΓΩ ΠΕΤΥΧΑ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ 
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 19:16
    δεν τσακωνόμαστε συχνά...ελάχιστες φορές....δεν μου αρέσει να τον τσιτώνω γιατί δεν θέλουν και πολλοί να τα πάρουν και κάνω συνήθως την πάπια..δεν μου αρέσουν οι τσακωμοί γενικότερα...αλλά μου σπάει τα νεύρα κάποιες στιγμές....θέλω να τον κάνω να τραβήξει ότι τραβάω και εγώ....ακούω ιδέες.....έχει ένα ύφος..απάθειας....τώρα..τα γράφω και γελάω,αλλά όταν συμβαίνουν..δεν με χωράει ο τόπος..δεν θέλω να χωρίσω,όμως γιατί τον λατρεύω...ας μου κάνει την ζωή πατίνι....
  • jalet @ 23.08.2012 19:40
    Είναι ζηλιάρηδες 
    lenapsaraki. Ο πρώην μου Αιγόκερως με Κριό και αφρο στον Σκορπιό...  Ακόμα χειρότερα. Και βέβαια η επωδός του ήταν ότι εγώ δίνω δικαιώματα και με κοιτάνε ή μου την πέφτουνε..τρέχα γύρευε! Ενώ πραγματικά δεν είχα μάτια για άλλον,είναι και κουκλί ο άτιμος!!!! Είναι κυρίως θέμα ανασφάλειας λοιπόν και όχι και τόσο ζωδιακό
    Θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς και τον πληρώσεις με το ίδιο νόμισμα,βουρλίζεται και χωρίς να κάνεις εσύ κάτι! Κάνει και ζέστη τώρα,μην μπαίνεις σε διαδικασίες!
    ααα ναι και από απάθεια άλλο τίποτα!!!!

    elenitca_1990  μη μασάς!!!! Θα βρεις αυτόν που σου αξίζει! Κατσίκι ή όχι. Να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά και να μην απογοητεύεσαι
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 19:59
    πρέπει και εγώ με τον τρόπο μου να κάνω κάτι...κάτι μικρό
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 20:05
    jalet,έτσι όπως λές ήταν ο αδερφός μου με μια προηγούμενη σχέση του...έκεινος βέβαια είναι Αιγόκερος με ωροσκόπο Υδροχόο και Αφροδίτη στον Τοξότη...
  • jalet @ 23.08.2012 21:04
    όταν λες να κάνεις κάτι,πώς το εννοείς;; Να κάνεις κάτι για να ζηλέψει ή να κάνεις κάτι για να του την πεις μετά,τύπου σκηνή ζηλοτυπίας;;;
    χαχα μακρυά απο τον αδερφό σου λοιπόν
    Πονεμένη ιστορία οι Αιγόκεροι,αλλά τι τα θες οι 4 στους 5 που με προσεγγίζουν ή μ'αρέσουν είναι Αιγόκεροι. Πού θα πάει θα ρθει κ κανένα άλλο ζώδιο!!!!!
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 21:17
    να τον κάνω να τρέξει λιγάκι,όπως εγώ....να κολλήσει λιγάκι παραπάνω....tips για αιγόκερους πως κολλάνε...το'χω σε μερικά,αλλά θέλω να τα καλύψω όλα..θέλω να δω πόσο με θέλει....έχουμε χαλαρώσει...για να τρέξουμε λίγο....
  • jalet @ 23.08.2012 21:40
    χεχε κατάλαβα! Δυστυχώς δεν έχω κάποιο τιπ 
    Δύσκολες οι σχέσεις με μυστικοπαθείς τυπους 
     
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 21:44
    έχεις δίκιο...μια με τραβάει από την μύτη εκείνος και μια εγώ...θα κάνω υπομονή και όσο πάει...εσύ πόσο τους αντέξες;;;;
  • jalet @ 23.08.2012 23:24
    Τον έναν βασικά πόσο άντεξα γιατί με τους υπόλοιπους δεν τέθηκε θέμα αντοχής τελείωσε σύντομα η ιστορία.
    2 χρόνια,τον πρώτο ήμασταν μαζί και τον δεύτερο είμαστε on off,τύπου συναντήσεις μια φορά στο τόσο. Η τελευταία συνάντηση την προηγούμενη βδομάδα. Αλλά μιας κ τώρα τον Αύγουστο έκλεισε κ η διετία,λέω να μην το πάω παρακάτω και να μεινω στα 2
    Εσύ πόσο καιρό αντέχεις;
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 23:33
    είμαστε 2,5 χρόνια μαζί...γενικά είμαι υπομονετικός χαρακτήρας...και κολλημένη,δυστυχώς ή ευτυχώς..
  • jalet @ 23.08.2012 23:36
    Καλά είσαι!
    Εντάξει παίξ'το και συ απρόσιτη καμιά φορά και βαρύ πεπόνι να δει τη γλύκα
    Και καλή υπομονή!
  • lenapsaraki @ 23.08.2012 23:46
    Σ'ευχαριστώ....δυστυχώς δεν μου βγαίνει,αλλά πρέπει να το κάνω για να δει την γλύκα...χαχα!!πότε θα τον πνίξω δεν ξέρω....
  • elenitca_1990 @ 24.08.2012 01:14
    ΑΧ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΓΟΚΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Ο ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΓΩ ΣΧΕΣΗ ΔΕ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΘΡΗΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΜΑΘΑ ΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΟΣ 
  • onikoti @ 24.08.2012 12:50
    elenitca_1990 Ουσιαστικά όχι...Τα είχαμε 2 μήνες,του συγχώρεσα μια λαδιά γιατί περνούσε μια δύσκολη φάση και στο επόμενο στήσιμο που αποφάσισε να δικαιολογήσει 24 ώρες μετά μ'ενα μήνυμα   τιγκα στο ψέμα και σε  στυλ "σορρυ..μπλα μπλα!..πάρε με συ" εγώ δεν απάντησα ποτέ.Τον έγραψα,τριγυριζε σα δαρμένο σκυλί εκεί που δουλεύουμε κανα 20ημερο (χωρίς να πεί τη λέξη συγνώμη) κι επι 8 μήνες τώρα είμαστε "φίλοι" υποτίθεται,μια κρύο μια ζέστη!Με φλερτάρει 10 μέρες με φτυνει 20...Το τελευταίο του κατόρθωμα??Προσφέρθηκα μόνη μου κι έδωσα αίμα για τον αδερφό του,άρχισε τις εντονες γλύκες και μετά ξαφνικά πάγωσε στο σημείο να περνώ δίπλα του και να μη μου μιλάει καν!..Τέλη Ιουλίου ήταν μες τη γλύκα και 15Αυγούστου δεν πήρε καν να  πει χρονια πολλά..Ακόμα δε μου έχει πεί δηλαδή..Χαιρετά και μιλά με ΟΛΟ τον κόσμο εκτός από εμένα(δουλεύουμε στην Ιχθυόσκαλα) και δεν καταλαβαίνω γιατί.Μου χει σπάσει τα νεύρα σε τέτοιο σημείο που θα βγώ με άλλον άντρα για να πάρω τα πάνω μου..Δυστυχως κι ο αλλος Αιγόκερως μου προέκυψε αλλά το νιώθω ότι δεν υπάρχει η χημεία που είχα με το Κτηνος!.Σορρυ για την μεγάλη απάντηση..Αιγοκερωκαμμένη είμαι!Καμμια ιδέα η να κλειστώ στο Δαφνί να ηρεμήσω??
     Ουσιαστικά όχι...Τα είχαμε 2 μήνες,του συγχώρεσα μια λαδιά γιατί περνούσε μια δύσκολη φάση και στο επόμενο στήσιμο που αποφάσισε να δικαιολογήσει 24 ώρες μετά μ'ενα μήνυμα   τιγκα στο ψέμα και σε  στυλ "σορρυ..μπλα μπλα!..πάρε με συ" εγώ δεν απάντησα ποτέ.Τον έγραψα,τριγυριζε σα δαρμένο σκυλί εκεί που δουλεύουμε κανα 20ημερο (χωρίς να πεί τη λέξη συγνώμη) κι επι 8 μήνες τώρα είμαστε "φίλοι" υποτίθεται,μια κρύο μια ζέστη!Με φλερτάρει 10 μέρες με φτυνει 20...Το τελευταίο του κατόρθωμα??Προσφέρθηκα μόνη μου κι έδωσα αίμα για τον αδερφό του,άρχισε τις εντονες γλύκες και μετά ξαφνικά πάγωσε στο σημείο να περνώ δίπλα του και να μη μου μιλάει καν!..Τέλη Ιουλίου ήταν μες τη γλύκα και 15Αυγούστου δεν πήρε καν να  πει χρονια πολλά..Ακόμα δε μου έχει πεί δηλαδή..Χαιρετά και μιλά με ΟΛΟ τον κόσμο εκτός από εμένα(δουλεύουμε στην Ιχθυόσκαλα) και δεν καταλαβαίνω γιατί.Μου χει σπάσει τα νεύρα σε τέτοιο σημείο που θα βγώ με άλλον άντρα για να πάρω τα πάνω μου..Δυστυχως κι ο αλλος Αιγόκερως μου προέκυψε αλλά το νιώθω ότι δεν υπάρχει η χημεία που είχα με το Κτηνος!.Σορρυ για την μεγάλη απάντηση..Αιγοκερωκαμμένη είμαι!Καμμια ιδέα η να κλειστώ στο Δαφνί να ηρεμήσω??
  • elenitca_1990 @ 24.08.2012 14:11
    onikoti ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΕΛΠΛΕΞΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΜΑΝΑΣ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΛΥΚΙΕΣ ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΙ ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
     ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΕΛΠΛΕΞΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΜΑΝΑΣ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΛΥΚΙΕΣ ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΙ ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ
  • sovogue @ 24.08.2012 14:59
    ax egw eimai se sxesi me aigwkero me wroskopo tavro kai eimai skorpios me wroskopo aigwkero. aftos einai tis sxesis iremos polu enw egw to antirtheto. den mou leei katholou pws zilevei enw egw to vlepw. egw to lew pws zilevw akoma k otan dn poluzilevw. to prestige p thelei to diathetw enw aftos oxi k gia afto me kanei emmesa na niothw asxima g ton eafto m. ferete upotimitika apenanti stis spoudes m kai einai san na mi m dinei tin egkrisi pou xreiazomai se dianoitiko epipedo. egw synexeia t diexnw poso sevomai pos einai aneksartitos alla eimai k skorpios dn lew psemata k dn xaidevw k aftia. einai gia mena ena stoixeio statherotitas, pername syxna kala mazi kai me prosexei polu. to thema einai pws den exoume tin epikoinwnia kai tis syzitiseis pou xreiazomai. kanei pws ta kserei ola kai exei pagiwmenes apopseis gia themata p dn tha prepe. einai kleistomyalos kai ores ores ksinos. uparxei tropos na ton malakwsw?  pistevw kai me wroskopo tavro kiolas, fekse m k glistrisa
  • sovogue @ 24.08.2012 15:04
    @elenitca_1990 egw proteinw na mi synexizeis oti se kourazei. den aksizei to kopo. an vasanizese ksexasou kai mi dineis simasia. me to kero tha to ksexaseis kai tha sou fygoun afta p niwtheis xwris na to katalaveis. den leei na nai o allos sa mwro gt kai mazi na eiste tha se kourasei xeirotera. vres alla agoria yparxoun polla... aftos se goustarei alla an vazei toso psila ton egwismo t pio psila apo vlakeies kai den ksestravwnetai na katalavei pws se thelei kai na to paradextei ston eafto tou prwta apola, aston sti mizeria t.
  • onikoti @ 24.08.2012 16:21
    Κορίτσια!..Δε δοκιμάζουμε και κανένα άλλο ζώδιο..οι χαροκαμμένες..Ολα τα πόστ για τον ίδιο τύπο μα---α μιλανε!...Τους βαρέθηκα..Είναι καλά παιδιά όταν δεν είσαι ταιρι τους..Οταν γινεσαι χάνεις το μπούσουλα με δαύτους!...(αλλά πάλι με Αιγόκερω με βλέπω,την τύχη μου..)
     
     
  • lenapsaraki @ 24.08.2012 16:39
    προτείνω να τους πίασουμε από τα κέρατα και να τους πετάξουμε στην θάλασσα να ησυχάσουμε...όσο για μερικούς που θα επιβιώσουν λόγω επαγγέλματος,κάτι θα σκεφτούμε και για αυτούς....
  • elenitca_1990 @ 24.08.2012 16:52
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 
    sovogue
     
    ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΙΓΟΚΕΡΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΡΙΜΟΣ ΕΚΦΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΨΑΧΝΩ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΣΑΝ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΝΑ ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙ ΕΝΑ ΑΒΟΥΛΟ ΠΛΑΣΜΑ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ
     
  • lenapsaraki @ 24.08.2012 17:01
    για ποιες ηλικίες μιλάμε;
  • onikoti @ 24.08.2012 18:12
    lenapsaraki ο δικός μου 30 είναι...
     
     
  • jalet @ 24.08.2012 18:50
    εμένα κοντεύει 26
     
    Ρε κορίτσια,πρέπει να είμαστε με κάποιον που θα μας φτιάχνει κ όχι να μας βασανίζει επί μονίμου βάσεως!
    Κ όταν λέω φτιάχνει,εννοώ να κοιτάει να μας κάνει να περνάμε καλά σε όλα τα επίπεδα χωρίς εγωισμούς και βλακείες.. Και μεις το ίδιο βέβαια σε μια τέτοια περίπτωση
    Αν τώρα για κάποιους δικούς τους λόγους δεν ξέρουν να το κάνουν αυτό ή βαριούνται που ζούνε ή είναι αλλού γ'αλλού...ε ντάξει πρέπει να πάμε σίγουρα παρακάτω ή να προσπαθήσουμε να πάμε τουλάχιστον
  • sovogue @ 24.08.2012 19:34
    pistevw oi aigwkeroi einai apo aftous p theloun na doun pragmata apo sena prwta kai pws tipota den tha einai arketo gia na anoixtoun kai na s dwsoun afto p thes. emena me vasanizei gt kserei akrivws ti thelw na akousw kai nomizei pws paizei mind games enw egw ta katalaavenw amesws ws skorpios kai ksenerwnw apistefta.  
     
    mi pas na valeis myalo se kanenan gt sto telos tha xaseis to diko sou kai tha ksenerwseis kai me afton. kai otan tha sai allou na deis meta o aigwkeros pws tha se thymatai otan monos t tha koimatai....
  • elenitca_1990 @ 24.08.2012 22:55
    egw ton agapica oco tipota allo afto ton aigokerw itan i zwi mu olokliri omwc aftoc itan teleiwc alloprocalloc mazi mu teleiwc para3enoc kai den ante3a pleon ektoc tu oti elege ce oluc oti eimai mia treli elege pcemmata gia mena ekane diafora kai me ekane na min antexw pleon na ton anexomai alla pleon de niw8w pono i 8rino niw8w oti den a3izei oti de 8elw na eimai me enan tetoio an8rwpo oti einai poly ligoc gia mena oco pcwnictiko kai na akugetai afto
  • aurio @ 03.09.2012 20:48
    ........sorry an epanalambanw allwnwn ta comments giati dustuxws den exw xrono na diabasw olh thn koubenta alla.... mauton ton titlo den anteksa na mh milhsw! aikokerws na zhtaei storgh & frontida????? am I from planet X??? poia eimai???? pou paw?? ti einedw??? poioi eiste oloi eseis????? xaxaxax
  • fanki @ 01.11.2012 12:39
    Μάλλον είναι αιώνια παιδιά, τα οποία συμπεριφέρονται σαν ενήλικες ή αιώνιοι ενήλικες, οι κάνουν σαν μικρά παιδιά κατά καιρούς....
    το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν μπαίνεις στην ψυχοσύνθεσή τους, εκτός κι αν οι ίδιοι στο επιτρέψουν. Αιγοκερίνα είμαι, αλλά νομίζω ότι κι αυτός ο ωροσκόπος κάααποιο ρόλο παίζει στον ορίζοντα. Άλλο Αιγόκερως με Καρκίνο, άλλο Αιγόκερως με Κριό ή Ψάρι (πώς είναι αυτό;;;Αιγόκερως με Ιχθύςςςςςς;;.
    Πάντως, γνωρίζω αρκετά χρόνια Αιγόκερω, ο οποίος στο τηλέφωνο μια χαρά και από κοντά...μούγκα (πολλές φορές ούτε καλημέρα! Στο θέμα μας κατευθείαν....και μπορεί να είμαστε και στον ίδιο χώρο και μισή ώρα και να μην ρωτήσει τίποτα...!!!).Είπαμε!
    Είμαστε καλά παιδιά, όμως και αυτό που λέμε το εννοούμε....άντε να το βγάλουμε όμως το ρημάδι...
  • lucrecia  @ 09.11.2012 21:03
    Θα συμφωνησω κι εγω ως αλλη αιγοκερινα...Ειναι περιεργοι γενικα..μπορει να σας φαινονται λιγο μουντρουχοι,μιζεροι ακομα και αναισθητοι...σιγουρα πρεπει να περασεις πολλα τεστ και παλι ποτε δεν ειναι σιγουρο οτι θα σου ανοιχτει και θα σε εμπιστευτει ενας αντρας αιγοκερως...γενικα ειναι λιγο δυσκολοι οσον αφορα την επικοινωνια...θεωρω πως οι αιγοκεροι εχουμε βαλει σε μια πολλη καλη ταξη τις προταιρεοτητες μας,τα θελω μας και προχωραμε ετσι..αντιδραμε σε οποιον παει να μας χαλασει τη σειρα...Αλλα να ξερετε πως οσο ιδιοτροποι και αναισθητοι μπορει να φαινομαστε σε καποιους στη πραγματικοτητα οι αιγοκεροι μεσα τους κρυβουν παρα πολλα συναισθηματα που πολλες φορες μπορει και να τους βαραινουν..μεσα τους κουβαλανε βαρυ φορτιο που μπορει να εχει σχεση και με το παρελθον...απλα θελουνε πολλη δουλεια με τον εαυτο τους για να μαθουν να τα εξωτερικευουν αλλα και για να τα εξωτερικευουν σωστα.....
  • lenapsaraki @ 09.11.2012 21:20
    τι κάνει έναν Αιγόκερο να ¨κομπλάρει' μπροστά σε ένα χείμμαρο συναισθημάτων;
  • Rοverandom* @ 09.11.2012 21:46
     
    lenapsaraki 
     
    το ότι ...κάποιο λάκκο έχει η... Φόλα   
  • lenapsaraki @ 09.11.2012 22:21
    Roverandom,ούτε φόλα υπήρχε,ούτε λάκκος...
  • lenapsaraki @ 09.11.2012 22:32
    με ωροσκόπο Δίδυμο τι περιμένεις,κάποιες φορές δεν κράταω και το στόμα μου κλειστό...αν και θα έπρεπε στην προκειμένη περίπτωση..τώρα τα είπα..πάει..και έτσι εδώ και αρκετό καιρό απολαμβάνω την σιωπή του...
  • Rοverandom* @ 09.11.2012 23:24
    αυτός έτσι νόμιζε ...έτσι ήταν 
     
    Μην περιμένεις να σου απαγγείλει και κανένα έπος ...πιο αργά κι από ρυπλέη θα επεξεργαστεί την πληροφορία / συναισθημα (σέημ ντίφερενς) και θα ρθει...
    Κράτα στάση ...απόστασης ...κι άσε τον να κάνει αυτό που προστάζει η παραδοση ...το 1ο βήμα
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 02:20
    μέχρι στιγμής τα έχω δοκιμάσει όλα,μόνο αυτό δεν έχω κάνει..να εξαφανιστώ για αρκετο καιρό και να μην δώσω σημεία ζωής..γιατί εκείνος έτσι πράττει...
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 14:47
    lenapsaraki,
     
    άκου παιδί μου ......
    (φτιάξε καφέ θα γράψω έπος )
     
    Eγώ αστρολόγος δεν είμαι kι ουτε πρόκειται αλλά τα κατσίκια τα γέννησα (και κυριολεκτικά ) ...
    Κυρίως όμως έχω κάτι που αυτοί ίσως και να μην φτάσουν ποτέ ...
    τον Ηλιο τους για σελήνη μου...
    Τι γλυκιάαααααα
     
    Το λοιπόν,
     
    συναισθηματικά ένα κατσίκι λειτουργεί με βάση την "αποταμίευση" ...
    ΔΕΝ ΞΟΔΕΥΕΤΑΙ!--->NOMOΣ
    Μεγάλο φούμαρο ο αστικός μύθος που τα θέλει καβουρομάνες στα λεφτά ...
    Στα συναισθήματα είναι που θα ξυπνήσει ο σπάγκος μέσα τους αλλά όχι από ανασφάλεια όσο από καχυποψία και σύνεση .
    Η ανασφάλεια είναι ένδειξη αδυναμίας και σαφώς θεωρούν ότι θα σε τιμωρήσουν δια τους απουσίας τους από τη ζωή σου.
    Σνομπ?Σνομπ ...ίσα που χέστηκαν θα αυτοεπαινεθούν κι όλας δια το αυτό .
     
    Σκοπός έστω και υποσυνείδητα είναι να μην πέσουν σε λούμπα!
    Κάτι τέτοιο δε θα ήταν 'Σωστό και Πρέπον" συν ότι θα κόστιζε χρόνο και πόνο άρα θα τους έβγαζε από το πρόγραμμα και  θα τους χάλαγε το ίματζ:
    Πόσο οξύμωρο κι αξιοθρήνητο ένα κατσίκι να σέρνεται στα πατώματα αντί να κάθεται να σχεδιάζει το μέλλον του γι αυτήν τη ριμάδα την προαγωγή που άργησε 2 επιστροφές Κρόνου και μια μέρα?.
     
    Δεν εμπιστεύονται εύκολα και ειδικά 
    *ένα δίδυμο που θα σ'αγαπήσει και ξε-αγαπήσει  πιο γρήγορα κι από την ένεση αδρεναλίνης **έναν τοξότη που βλέπουν λόγια λόγια κι από τηγανίτα ...τίποτα
    **Ένα  ψάρι που αγαπάει και τον εχθρό του ...για την ακρίβεια πολλούς (αν όχι όλους) εχθρούς και μάλιστα ταυτόχρονα
    Tους Παρθένους~ γήινοι γαρ...τους βλέπουν με πιο καλό μάτι από όλο το μεταβλητό ξεσταύρι.
    Mας έχουν για επιφανειακούς και βλαμμένους τους υπόλοιπους κι όχι και τόσο ΑΔΙΚΑ, αντιλαβού?
     
    Γιατί στραβό , κουτσό ανάποδο ένα πράγμα είναι το κατσίκι ...Δ Ι Κ Α Ι Ο!!!! 
     
    ΑΝ εσύ τα εννοείς αυτά που νιώθεις και δεν είναι ακόμη μια ψαρίσια αγάπη που θα σου δώσει την ευκαιρία να έρθεις πιο κοντά στον ήλιο σου , κόβοντας τις φλέβες σου με ξυραφάκια bic (not so sic)περιπτέρου από την Νο 123456789 μονόδρομη αγάπη ...τότε το κατσίκι θα σε ανταμείψει για τη σοβαρότητα και την ειλικρινειά σου εκτιμώντας την.
    Δεν θεωρεί τον εαυτό του ρόλο στις ζωές άλλων.
    Δε θα σου στρώσει κόκκινα χαλιά... οκέηκ, το ξέρουμε.
     
    Όμως θα ανοίξει το κουτάκι που γράφει συναισθήματα και θα σου σερβίρει μια γκουρμεδιά με υπογραφή κι αγάπη, o Kρόνος της γειτονιάς. 
    Μετά θα ξανακλείσει .
    Θα ξανανοίξει για κυρίως πιάτο κι ετσέτερα ίσαμε το επιδόρπιο.
     Αν εμπιστευτεί θα σου βγάλει και κλειδί ... 
     
     
    Μην τον μπουλμώνεις με λόγια και ψαροτσαχπινιές ...δε μασάει με το δράμα και το κλάμα (επίσης αδυναμία και λάθος κίνηση να μεταφέρεις την Επίδαυρο ομπρός του)
     
    Δείξε σο βα ρό τη τα (key word) σαν τη γυναίκα του Καίσαρα ένα πράμα  και λάμψε δια της διακριτικής απουσίας σου κι εσύ.
    Κάντο όπως ο Κρόνος κι όχι ο Μπέκαμ ...
     
    Ακούγονται δύσκολοι (και είναι ) αλλά αυτό που θα σου δώσει ένα κατσίκι αξίζει...γιατί θα το εννοεί και δε θα στο πάρει πίσω και μετά ενδεχόμενου χωρισμού μη σου πω και θανατου !!!!!!!!
  • Charline @ 10.11.2012 15:13
    roverandom , προσκυνώ και αναμένω κι ανάλυση περί αποστημάτων με λιονταροαφρούλα και διδυμοάρη
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 15:29
    Charl,
     
    Γι' αυτό το Λατρεμένο απόστημα ...έχω παραγγείλει στρυχνίνη στου Μπακάκου και αποσμίνη στο Φώσκολο ...
    θα το ξαναχτίσουμε γιατί βρωμάει απ'τα θεμέλια Ποσειδώνα
     
    πι-ες:Το μαλλί έστρωσε ή κυκλοφοράει ακόμη σαν το νεοσύλλεκτο ?
     
     
  • Infernal @ 10.11.2012 15:46
    @Roverandom
     
    αλλά αυτό που θα σου δώσει ένα κατσίκι αξίζει...γιατί θα το εννοεί 
     και δε θα στο πάρει πίσω και μετά ενδεχόμενου χωρισμού μη σου πω και θανατου 
    !!!!!!!!

    +1
  • Ariete79 @ 10.11.2012 16:20
    **Ένα ψάρι που αγαπάει και τον εχθρό του ...για την ακρίβεια πολλούς (αν όχι όλους) εχθρούς και μάλιστα ταυτόχρονα"   Έχω λιώσει λέμεεε!!!

     

    Κι όμως Τζέλα μ', θα σε πώ εγώ για μια Κατσικοσελήνη σύνοδο Δία, που όχι μόνο τσι άρεσαν τα λέπια, μα κατάπιε και το ψαροκκόκαλο αμάσητο! Τους αποσυντονίζει το προδερμ... 

     

    p.s. Μεγάλη επιτυχία η αγόρευση  Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες! <3

     

    Cheers!
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 16:35
    Roverandom,
    έφτιαξα καφεδάκι,συμφωνώ απόλυτα με όσα λές..ο σκοπός είναι να σου λέει
    Σ Ε  Α  Γ Α Π Ω  και να σε κοιτάζει στα μάτια και όχι την γκόμενα που περνάει από δίπλα..ποτέ δεν είχα αμφιβολίες για αυτά που ένιωθε για εμένα και εγώ όσα του έλεγα κατά καιρούς τα εννοούσα και τα εννοώ, δύσκολα ανοίγομαι να μιλήσω για τα συναισθήματα μου..περισσότερο από όλα δε,εννοούσα αυτά που του είπα τελευταια και δεν μου ξαναμίλησε..γενικά εκείνος έκανε την άρχη να μου λέει πως αισθάνεται, εγώ ήμουν στον κοσμάρα μου, η τρέλλα του Δίδυμου;Σελήνη στους Διδύμους,Αφροδίτη στον Κριό και Άρη στον Υδροχόο..Εκείνος, είναι Αιγόκερος με ωροσκόπο Κριό,Αφροδίτη και Άρη στα ψάρια,Σέληνη στον καρκίνο..από ότι καταλαβαίνω μόνο ο ωροσκόπος του βοηθάει στο να λέει κάποιες φορές τι σκέφτεται, γιατί κατά τα άλλα...πολύ απομόνωση...
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 16:38
    Ντάξει Τζέλλα μου Δέλτα μου,
     
    εΓώ γενικολογώ πάντα ...Μόνο στο πόκερ το πάω μέχρι σώβρακο...
     
    Άλλωστε γενικολογώντας πάλι πάρε κι εξίσωση: Κατσίκια + Ψαρικά =6γωνο ...
    Μια έλξις, ένα τράβηγμα σαν αυτό που μέχρι και παιδί πιάνουνε μερικές μερικές γόνιμες            ...είναι λογικό κι αναμενόμενο!!!
     
    Πήγε αμάσητο το ψαροκόκαλο ?
     
    Ρε την άτιμη την κρονοσελήνη ...θα χε μπουκώσει πολύ ψωμί εκ των προτέρων καθώς φαίνεται και δε της κάθισε στο 12δάκτυλο !!!!!  
     
    ****(να δω πως θα το αφοδεύσει, ωστόσο )
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 16:47
    lenapsaraki,
     
    τι γλυκό μωρέ <3..έφτιαξες και καφεδάκι ?
    Γι'αυτό τα αγαπώ τα ψάρια με ωροσκόπο και σελήνη Δίδυμο ...γιατί είμαι Δίδυμος !!!!
     
     
    πάλι εμπειρικά θα μιλήσω...
    Διπλανές σελήνες ?...
    Εμένα ΔΕΝ μου έδεσε το γλυκό με τη γειτόνισσα αλλά πέρασα 10 υπέροχα χρόνια και πήρα δώρο πολλά "σ'αγαπώ" που τα έραψα σαν πάπλωμα πατσγουορκ και το έχω στη ναφθαλίνη για όταν πιάνουν τα κρύα {χειμώνα /καλοκαίρι} !!!!!!
     
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 16:59
    roverandom, τα 10 χρονάκια τα δικά σου δεν είναι και λίγα...γενικά ο Αιγόκερος ταιριάζει με το ψάρι..ο Κριός ταιριάζει με τον Δίδυμο (ωροσκόποι) μόνο οι Σελήνες μας είναι για κλάματα; το προσπερνάμε αυτό.. θα κάνουμε τα στραβά μάτια..εν τω μεταξύ που το πας και το άλλο..έχει και επιστροφή Κρόνου στον Σκορπιό..
  • Infernal @ 10.11.2012 17:18
    Με τοσο νερο και καρκινοσεληνη  μονο αιγοκερω δεν μπορεις να τον αποκαλεσεις...
    Επισης ο αιγοκερως για να ανοιχτει χρειαζεται προσφορο εδαφος....
    Δεν ανοιγεται τοσο ευκολα............Εδω βλεπουμε την σεληνη του να κανει μικρο θαυματα....!
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 17:32
    έχει αρκετούς πλανήτες σε ζώδια του νερού...σε γενικές γραμμές δεν έχω παράπονο, το είχαμε το κομμάτι αυτό..αλλά μήπως οι πλάνητες εκείνη την περίοδο που σταματήσαμε να μιλάμε δεν ήταν σε θέσεις που επικροτούσαν την εξομολόγησή μου και ήρθαν τα ανάποδα;
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 17:36
    Ο Inf έχει δίκαιο για τον συγκεκριμένο ...
     
    εγώ χαιδευτικά θα τον αποκαλούσα Κρονοτανικό γιατί δεν είναι αγάπη αυτό ζούμε ίσως το λες και πανικό.
    Στιγμές φόβου και παράνοιας σε μια φουσκοθαλασσιά όπως τότε που η Ρόουζ έπνιγε τον Τζακ απλώνοντας την αρίδα της πάνω στη βρεμένη σανίδα ...
     
    Ας μην επεκταθώ άλλο για την γλυκιά  σελήνη στον καρκίνο(μόνο αγαπηηηηη, οινόπνευμα και φλόγιστρο ) αφού για τη ραψωδία της δε φτουράνε ούτε τα yottabytes του σύμπαντος  
     
     
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 17:45
    άρα έκανα λαθος που του είπα,όλα αυτά του είπα....μέσα σε πέντε μηνύματ,έβγαλα από μέσα μου ότι συναισθήματα είχα καλά κρυμμένα και αντί να νιώσει ασφάλεια, τρόμαξε;καλά κατάλαβα;μπορώ να γυρίσω τον χρόνο πίσω,παρακαλώ;
  • Infernal @ 10.11.2012 17:45
    Επειδη δεν εχω διαβασει ολα τα ποστ δεν γνωριζω ποτε αναφερεσαι...
     
    Γνωριζεις σε ποια μοιρα εχει τον ηλιο του και την σεληνη του?
    Γιατι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να δεχεται συνοδο στον ηλιο του και αντιθεση στην σεληνη του απο  πλουτωνα....
    Και trust me  η συνοδος του πλουτωνα κανει "διαφορα"...
     
  • SkeptomenosToksotis @ 10.11.2012 17:49
    lenapsaraki
     
    Οχι...
    Απλά εξαφανίζεσαι
    Αν πατήσεις Undo.. μόνον σοβαρότητα δεν θα δεί.
     
    Στην τελίκή αν ενδιαφέρεται.. σε κανένα μήνα, αφού εξαφανιστείς δια πάντως, θα κάνει την εμφάνιση του.
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 17:51
    δεν θυμάμαι και πολύ καλά,νομίζω,ήταν ή 26/8 ή 2/9 όταν του είπα τι σκέφτομαι....ο ήλιος του είναι 17  3'  και σελήνη 21 7'
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 18:00
    lenapsaraki,
     
    άσε κάτω τον καφέ και φτιάξε ένα χαμόμηλο...keep calm...πφφφ και μου έχουν πει να μην δίνω στιμιουλέητορς στα ψάρια
    Οχι, μωρέ σιγά μην τρόμαξε ολάκερος μαντράχαλος και με ωροσκόπα κάφρο!!!
     
    Μουτσουτσούνια κάνει ...σε μια 10ετία θα στον έχει κάνει ο Πλούτωνας γοργόνο
     
    Aχ, 
    καλώς τον πολικό μου ...και έψαχνε ο ΣΤΑΥΡΟΣ μας 4ο για πΡεφα... 
    Πεστα Σκεπτόμενε τώρα που είμαστε εν πλήρη απαρτία να βγάλω εγώ κανένα τιμολόγιο ...Υπάρχει λόγος να πανικοβάλλεται ???? 
    ...εδώ είναι ο Ερμής ντισκαλιφιέ και είμαστε άλογο κλάνει ....όλα θα στρώσουν , ε??
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 18:18
    Ιnfernal,
    τι έχω ακόμα να περάσω;
     
    Skeptomene,
    πρέπει να το πάρω απόφαση και να εξαφανιστώ...είναι τσεκαρισμένο ότι όταν εξαφανίζομαι αρχίζει τις γλύκες..
     
    Roverandom, άσε, έχω ήδη φάει και ένα σακουλάκι κουλουράκια μαζί με τον καφέ..αν φτιάξω και χαμόμηλο με βλέπω να τρώω και το πακέτο με τις φρυγανιές..χαχα..σε λίγακι θα πάμε και σε πιο σκληρά..πίτσες,σουβλάκια..
     
     
  • Infernal @ 10.11.2012 18:21
    Μαλιστα δεν μπορουμε να μιλησουμε για πλουτωνα τοτε...
    Εγω σου ευχομαι παντως οτι ειναι να γινει να ειναι για το καλο σου
     
    Σωστη η Rov απαρτια εχουμε του μεταβλητου σταυρου...
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 18:30
    Infernal, σε ευχαριστώ..αυτό που θέλω είναι να λυθεί επιτέλους αυτή η σιωπή..και να μάθω γιατί δεν μου μιλάει...
  • Infernal @ 10.11.2012 18:32
    Ειλικρινα γιατι δεν τον πλησιαζεις εσυ ξανα...?
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 18:38
    Εδώ και 2 μήνες αυτό κάνω..του στέλνω μηνύματα, τον ρωτάω τι έχει και γιατί δεν μου μιλάει,εκείνος τίποτα..μα τίποτα..
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 18:40
    ας μου μιλήσει να μου πει τι σκέφτεται να τελειώνουμε..ομολογώ πως έχω γαιδουρινή υπομονή..
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 18:42
    Σκεπτόοοοομενε δέβρον έξω ...μην είσαι πάρτυ πούπερ ...έλα και θα το γυρίσουμε σε μπριτζ  
     
     
    lenapsaraki, πείνασα κι εγώ ...δεν παραγγέλνουμε τίποτα ?ή άστο πάω σπίτι να μαγειρέψω κανένα μπιφτέκι γιατί χθες ξέχασα να φάω και με έχει κόψει η λόρδα αναδρομικά !
     
    Ινφέρναλ, χώρισαν γιατί την έχει βάλει σε δοκιμαστικό μόουντ ήηηηηηηηη θέλει να την διεκδικήσει εκ νέου ????
     
    Χωρίζουν οι άνθρωποι καμιά φορά άμα βαλτώνει ο άλλος και ξεχνιέται σα το δημόσιο υπάλληλο μέσα στη σχέση ~είναι κι αυτό μια στάσις -νιώθεται λέει ο Καβάφης
     
    Δεν τρόμαξε πάντως μη φοβού ...και συναισθηματικά ανάπηρος δεν μου κάνει ...η αγαποσύνη του είναι μεταβλητη , η αγαρμποσύνη του παροιμιώδης και η σελήνη του κυκλοθυμική σαν κέντημα με σταυροβελονιά θα σε πηγαινει , ο ψυχοβγάλτης  
     
    Κάνε τον ψόφιο ροφό για την ώρα να 'ρθει για τεχνητή αναπνοή !!!!
     
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 18:48
    Να τα βλέπεις ?Του στέλνει μηνύματα και η καβουροσελήνη κάθεται σαν το κακομαθημένο μόμολο, κλειδωμένο μες το δωμάτιο και γελάει σατανικά ακούγοντας τη μαμά του απέξω να το παρακάλει να 'ρθει να φάει....
     
     
    Ρε άστο το σκατόπαιδο να λυσσιάζει της πείνας και να δεις πως θα πηγαίνει  τα κουκιά  αμάσητα σαν πατέ χήνας  
     
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 18:57
     Roverandom, τι να παραγγείλουμε;έφτιαξα ζυμαράκι για πιτσούλα..ελάτε να σας κάνω το τραπέζι...όσο για τον Αιγόκερο, θέλω να τον ψήσω,αλλά με έχει βρει και με εκμεταλλεύεται..πρέπει να δράσω..ακούω ιδέες..
  • Infernal @ 10.11.2012 18:59
    "ας μου μιλήσει να μου πει τι σκέφτεται να τελειώνουμε.."

    Δεν χρειαζεσαι και την αδεια του .....Απο την στιγμη ομως που δεν σου απανταει δεν πιστευεις οτι απλα εχει τελειωσει...?
    Rov το σκεφτηκα αρχικα αυτο αλλα 2 μηνες ειναι too much...
    .Εκτος και αν εγινε κατι "χοντρο" και trust me σε ηλιο/σεληνη ο αιγοκερως αυτο που ξερει  καλυτερα να κανει ειναι να σκοτωνει τα συναισθηματα του ...Ειναι specialist ειδικα σε αυτο...Απο προσωπικη εμπειρια σου μιλαω! 

    Αλλα εδω εχουμε το τραγελαφικο της καταστασης...Μια σεληνη σε κυριαρχια και ενα ηλιο "μαζεμενο" βεβαια αν γνωριζαμε και οικοθετηση θα ηταν ενα καλο στοιχειο...

    Αλλα απο την αλλη η δικη μου συμβουλη επι του θεματος ειναι να το αφησεις στην ακρη ....Γιατι μια συνεχομενη αναζητηση δεν κανει καλο....Το ακριβως αντιθετο βασικα!

    Βtw με τον μπαμπα μας αναδρομο ειναι να κανουμε συζητηση?Α και επειδη το ειχα ξεχασει ....Μπαμπακα φορα τα πυραυλοκινητα σανδαλια σου γιατι αν σε πιασω την εβαψες!!!!
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:02
    Ιnfernal,ποιο μπορεί να είναι το αδύνατο σημείο του;να προσπαθήσω να πάρω τις απαντήσεις που θέλω μέσα από αυτό...
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 19:10
    Πίτσα λοιπόν ας είναι...
     
    Ναι, δυο μηνες είναι πολλοι αλλά υπάρχει το εχέγγυο της επαφής με τη lenapsaraki, να την κρατάει στέλνοντας του σποραδικά μηνύματα.
    Αν είναι θα απαντήσει .Οταν νιώσει εγκατάλειψη .
    Δεν μπορείς να κάνεις πολλά ...για την ακρίβεια τίποτα γιατί εσύ του το πέταξες το γάντι.Σειρά του.
     
    Εντάξει αυτός ειδικά ο ανάδρομος ...μας έχει πάει ΣΚΑΤΑ , σόρρυ θα τρώγαμε κι όλας
     
    Ινφ, ΝΑΙ τα σκοτώνει ο Αιγόκερως ήλιος /σελήνη τα συναισθήματα όταν ΔΕΝ πρέπει να ΥΠΑΡΧΟΥΝ κι εύκολα μάλιστα και άνευ επεξήγησης σε αφήνει ...μαλάκα!
    Εγώ τα πνίγω στο πεπερόνι ας πούμε ...
    αφού τα εκλογικεύσω , τα αριθμήσω και τα σταθμίσω ..αλλά αναρωτιέμαι καμιά φορά μήπως μαλάκας τελικά είναι αυτός που πρώτος έκλεισε την πόρτα ????
    Μετά ...σταματάω να αναρωτιέμαι και τσουπ  έχει γυρίσει κι ο Ερμής, ορθόδρομος
     
     
     
  • Infernal @ 10.11.2012 19:10
    Εμφανισου φανης μπαστουνης  μπροστα του ....
    Το surprise κολπο πιανει σε ολες/ολους....
    Τσεκαρισμενο και δοκιμασμενο ακομα και στην χειροτερη κατα εμε σκορπιοσεληνη!
    Εχει πολυ πλακα οταν τα χανουν !!!
    Τουλαχιστον ετσι θα παρεις και τις απαντησεις σου και ο συγκεκριμενος δεν θα μπορεσει να αντιδρασει "κοντρολαρισμενα¨" ....
     
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 19:16
    Εμφανίσου και πες του...
     
    Πιτσούλα ?????Θα τη φας ή θα στην ταΐσω με το σωλήνα της αναρρόφησης ????
     
    Aaaaaaaa, και μην ξεχάσεις στο τέλος της πρότασης το "Αγάπη ΜΟΥ" (κα κα κια , λέμε )
  • Infernal @ 10.11.2012 19:19
    Τα παιδια του ερμη δεν εχουμε τετοια προβληματα ....
    Εγω εχω την αιγοκερωσεληνη μου μεσα στο σπιτι της (4 οικο)...
    So αν ειναι να φτασω στο mood "σκοτωνω τα συναισθηματα μου ....
    Ειμαι απολυτα σιγουρος κυριως γιατι το κανω...Αλλα το ολο concept πρωτα κολαση και μετα ανταρκτικη απεναντι στους αλλους/αλλες εχει πολυ πλακα οχι για εμας (!).....
    Οσο για την "ιπταμενη σταχτοπουτα" που αναδρομησε στην χειροτερη στιγμη επελεξε $@#$@#$#@$ !
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:22
    εγώ πιστεύω πως δεν μιλάει για μην πει κάτι για το οποίο θα μετανιώσει και με χάσει..
    γενικά είμαι της έκπληξης και έχω κάνει αρκετές...αλλά δεν θέλω να τον φέρω σε δύσκολη θέση και να καταπιεί την γλώσσα του..δεν μιλάει που δεν μιλάει αν χάσει και την γλώσσα του,καήκαμε, μετά θα πάμε στην νοηματική...
  • Infernal @ 10.11.2012 19:26
    No offence αλλα πως να σε χασει αφου δεν ειστε μαζι....?
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:28
    εννοώ για πάντα..να μην του ξαναμιλήσω ποτέ..
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:31
    θα ήθελα να μάθω τι σκέφτεται...να μου πει έναν σοβαρό λόγο για τον οποίο μου συμπεριφέρεται έτσι...
  • Infernal @ 10.11.2012 19:32
    Μα ετσι και αλλιως αυτος δεν σου απανταει ποτε .... !
     
    "αλλά δεν θέλω να τον φέρω σε δύσκολη θέση και να καταπιεί την γλώσσα του"
    Ετσι ομως θα μεινεις με την απορια.....Anyway your choice  
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 19:33
    Χεστήκαμε που κλάναμε για τη δυσκολη θέση ΤΟΥ...άλλου.
     
    Κοίτα είμαι της άποψης ότι το λάθος ξεκινάει όταν σκεφτόμαστε τον άλλο.
    Τι σκέφτεται, τι νομίζει , τι πιστεύει για μας...
    Είτε τα εξιδανικεύουμε και βρίσκουμε δικαιολογίες για την βλαχιά του αν μας φέρετε σκατένια  
    είτε είμαστε ανάρμοστα απαισιόδοξοι λόγω δικής μας ανασφάλειας και καταλήγουμε τζόρες τύπου "ασταδιαλα και συ κι ο γρύλος σου" πλάθοντας σενάρια επιστμονικής φαντασίας ότι δε θέλει καν να αναπνέουμε δίπλα του.
     
    Μέσα σε λογικά πλαίσια που δεν έχουν σχέση με καμιά καραγκιοζοποίηση ή εμμονική κατάσταση ώστε να τον αναγκάσουμε να πάρει ασφαλιστικά μέτρα ...πρέπει να τον θεωρήσουμε ανεξάρτητη μεταβλητή της δράσης μας.
     
    Και είναι δικαίωμά μας να απαιτήσουμε οριστική απάντηση για το αν τελείωσε μια σχέση.
    Αν έχει τα κότσια να απαντήσει ΝΑΙ ...μια και μόνον είναι η λύση:"χάρηκα για τη γνωριμία.Καλά στερνά μονσιέρ/μανδαμ" και πάμε παρακάτω. 
    Ξεκαθαρα πράγματα σε μη αναδρομες περιοδους, βεβαίως βεβαίως !!!! 
  • jalet @ 10.11.2012 19:33
    Rοverandom*  και Infernal είστε απολαυστικοί!!! χαχα έχω λιώσειειειει

    Το θέμα της lenapsaraki το γνωρίζω και της έχω πει τη γνώμη μου ιδιαιτέρως-τα αστρολογικά τα αφήνω σε σας.

    Και καλή όρεξη!!
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 19:38
    Να σου πει αυτό που θες να ακούσεις ή έτσι όπως το έχεις σκεφτεί ψάρι μου...ξέχνα το!!!
     
    Χιζ μάιντ χιζ ρουλζ όταν μιλάει για εκείνον !!!!!!
     
    Δεν μπορείς να απαιτήσεις την απάντηση- έστω και σαν δομή- που εσύ θες ή εχεις φανταστεί.
     
    Ακόμη κι αν αποφεύγει να απαντάει σε αυτα που τον ρωτάς αλλά λέει τα δικά του ...κάτι λέει κι αυτό...
     
    Ότι σε έχει γραμμένη προφανώς κι επιπλέον επιθυμεί να σε κρατήσει και πόρτα για το χειμώνα με δικούς του όρους.
     
    Άρα ?Πού καταλήγουμε ?....Ξανα αυτός στο τίποτα στο γενικά εσύ...!!!!!
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:41
    ώρες-ώρες τον δικαιολογώ..χαζομάρα μου βέβαια..ψάρι τι περιμένεις..χάνος..ξέρω πως οι Αιγόκεροι είναι δύσκολοι..
    Ιnfernal kai Roverandom δείτε στα μηνύματα σας τα στοιχεία του, ένα αδύνατο σημείο να πατήσω και να του πιώ το αίμα...twilight saga..θα πάω να δω την Τετάρτη και μετά αλοίμονο του
  • Infernal @ 10.11.2012 19:48
    Κοίτα είμαι της άποψης ότι το λάθος ξεκινάει όταν σκεφτόμαστε τον άλλο.Τι σκέφτεται, τι νομίζει , τι πιστεύει για μας...Είτε τα εξιδανικεύουμε και βρίσκουμε δικαιολογίες 

    +1 ετσι απλα
    Και ναι κυριες και κυριοι !!!!Δειτε απλα τι κανει μια ενωση Ερμη κρονου στην αυλαια !!!!!!
    ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ χειροκροτηματα, πανικος, πανζουρλισμος!!!!

    Η αιγοκερωσεληνη εχει παρει μπρος και δεν σταματαει ....Αξια ανεκτιμητη !
    Ειμαστε αξιολατρευτοι γενικα .....  

    Ακριβως μην προδιαθετεις καταστασεις, μην κανεις σεναρια ,μην σκεφτεσαι τι θα πει ...
    Free your mind τελειως...Στο φιναλε αποζητας καποιες απαντησεις ...
    Go for it  ! ! !Αν θελεις να παραμενεις στην απορια ειναι ευκολο ...Αλλα γιατι να βασανιζεσαι...?Εγω προσωπικα δεν θα μπροουσα με τιποτα αυτη την κατασταση ...
    Στην αλλη ακρη του κοσμου να ηταν η κοπελα θα πηγαινα θα με ετρωγε!Kαι trust me  το εχω κανει ...!
    Twilight ??? Thanks για την υπενθυμιση ....Γιατι θελω να το δω αν και το τελευταιο ηταν ψιλο (χοντρο) χαλια ....
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:51
    Roverandom..αποκλείεται να γίνουν έτσι όπως τα έχω σκεφτεί..μια εξήγηση όμως την αξίζω..για πόσο καιρό θα κάνει τον κινέζο..αχ!και έχει κάτι ωραία ματάκια..ωραίο σχηματάκι.τι ζητάω ρε γμτ;να τα ξαναδώ..
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 19:52
    lenapsaraki,
     
    bad bad thing...θα πέσει ο αναδρομος Δίας στα κεφάλια μας και θα μας αφήσει κουρούπες.
     
    Δεν είναι ΣΩΣΤΟ (άκου τωρα κατσικοσεληνάρα σπίκιν') να πατήσεις στο χάρτη του άλλου και να του πιεις το αίμα ...δε λειτουργεί έτσι η αστρολογία για ανθρώπους με IQ έστω και μια μονάδα ανώτερη της αμοιβάδας.
     
    Το δικό σου χάρτη να δεις και να πατήσεις στον ωροσκόπο σου που θα σκεφτόταν
    Δεν απαντάει=Δεν θέλει επικοινωνία= Τι μαλακοπίτουρο=Μου είναι άχρηστος άμα δεν σκαμπάζει απο διάλογο=ακόμη και το mute πραγματικά πρέπει να έχει πιο έντονο επικοινωνιακό ενδιαφέρον από αυτό το ζαβό= πείνασα όση ώρα σκέφτομαι το μουγκοθόδωρο=τι να κάνει η φίλη μου η σκορπίνα που είχαμε πετυχεί πρόπερσι στα εξάρχεια =κάτσε να της στείλω ένα μέηλ να τη ρωτήσω αυτή πώς ξεπάστρεψε τον αλλο το ζάβλακα που την έφτυσε την πρωτοχρονιά του μιλένιουμ=Μιλένιουμ??????φτου σου πστη τρέχω στο ΑΤΜ να βάλω τη δόση για το αυτοκίνητο = Να περάσω να πάρω και μια μπομπονέλα από το περίπτερο !!!!! Περιπτερο...κι εκεί ...τελειώνουν ΟΛΑ !!!!!
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:55
    Infernal..το αδύνατο σημείο δεν μου λες όμως και ανησυχώ.μήπως δεν υπάρχει;μήπως είναι πολύ σίγουρος για τον εαυτό του;
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 19:58
    δείτε και εμένα. στα mail πάντα..το ξέρω πως δεν ειναι πρέπον να φέρομαι κατινίστικα... και ούτε πρόκειται να το κάνω...
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 20:09
    εσένα βλέπουμε ...αυτός μας είναι.... αδιάφορος 
     
     
    Και ο κατινισμός ανθρώπινος είναι ...αποτάξου τον και γίνε ένα με τις θεότητες !!!!
     
    Είπαμε πιο είναι το αδύνατο σημείο του...αλλά αφού έχει ανάδρομο
     άντε ανκορ ιν φουάQ
     
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ  ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΙΑ ΜΕΛΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΥΣ ...ΚΙ ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΘΕΛΕΙ!!!!!
    Κάνε τη Βικτώρια Μουγγό ...ρόλος είναι κι αυτός, θα περάσει
     
    Απλά ένα να ξέρεις /..Αν όντως ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ...ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ...
     
    πα πα λα ...φινίτο...εντ...ΤΕ ΛΟΣ....
     
    Δεν υπάρχει συνταγή για το δεν θέλω μόνο για το δεν μπορώ !!!!!
     
     
     
  • Infernal @ 10.11.2012 20:09
    Την ιδια αποψη εχω με την Rov...
    Δεν πατας τον αλλο στις αδυναμιες του...Την δικη μου γνωμη την ακουσες...
    Εμφανισου μπροστα του και παρε τις απαντησεις που ζητας ....
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 20:10
    το ότι είμαστε μαζί 2,5 χρόνια πιστεύω πως έχω κάθε δικαίωμα να ζητάω εξηγήσεις..
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 20:13
    αν δεν ήθελε θα το είχε ήδη πει..είμαι σίγουρη..άρα κάτι περιμένει για να μιλήσει τι όμως;;;
  • Infernal @ 10.11.2012 20:13
    Λοιπον εγω θα σας αφησω γιατι πρεπει σιγα σιγα να ετοιμαζομαι για εξοδο...
     
    Καλο Σαββατοβραδο και να περασετε ευχαριστα σε οτι και αν κανετε
  • Rοverandom* @ 10.11.2012 20:18
    Κι Εγώ θα πάω να κοιτάζω την  Πετροβασίλη που 
     
    θα βλέπει τη Γιαδικιάρογλου που θα θα θα .... !!!! 
     
    Τσίαρζ 
     
    *lenapsaraki thnx 4 the Italian ...c U around
     
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 20:19
    Infernal, σε ευχαριστώ για όλα...καλά να περάσεις...όσο για το twilight, θα παω να το δω την Τετάρτη και θα σου πω τα σχόλια μου..καλό βράδυ..
  • lenapsaraki @ 10.11.2012 20:24
    Roverandom, σε ευχαριστώ για τις συμβουλές περί κατσικιών και ελπίζω να μην με δείτε σε κανένα δελτίο ειδήσεων να βγάζω τα κέρατα από ένα συγκεκριμένο κατσίκι..χαχα!!!καλό βράδυ...
  • SkeptomenosToksotis @ 10.11.2012 21:08
    Rοverandom*
     
    Ολοι είμαστε σοβαροι.. αλλά όταν υπάρχουν συναισθήματα.... μάλλον είναι τα μοναδικά πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε.
    Οπότε αναγκαστικά, όλες οι λύσεις βασίζονται στην λογική.. και οχι στα συναισθήματα.
    Συνεπώς.. αποτυχία.
     
    Με βάση αυτά.. πρέπει να δώσεις λύσεις, γτ η λογική τούτες τις μέρες...απέχει.
  • SkeptomenosToksotis @ 10.11.2012 21:12
    Όσο για το αδύνατο σημείο του.. είναι αυτό που ήδη σε κάνει.
    Απομακρύνσου... και θα εμφανιστεί.
    Αν τρέφεις για αυτόν όμως συναισθήματα, η απομάκρυνση, δεν θα πρέπει να φέρει άλλον.
     

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...