παρακαλώ περιμένετε...

Μυστικο τετραπλευρο (mystic rectangle )

  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 17:38
    opws itan anamenomeno, den katalava tipota
  • gatoula @ 04.06.2008 17:39
    Mυστικά.... ναι θα έλεγα ότι κρύβει, εξ'ου κ η άλλη του ονομασία, ως μυστικιστικό τετράπλευρο. Είναι δυνατός συνδυασμός πάντως κ όχι ιδιαίτερα εύκολο να βραθεί σε χάρτη.
  • gatoula @ 04.06.2008 17:48
    Nα σου πω επίσης ότι δεν είναι κάτι δύσκολο να το χειριστεί ο κάτοχός του. Συμβαίνει ανάμεσα σε αέρα-φωτιά ή γη-νερό κ ζητά να βρεθεί η ισορροπία κ η αρμονία για να ανακαληφθεί η φύση των αντιθέσεων. Tο δύσκολο σε αυτόν τον συνδυασμό είναι να μάθει το άτομο να χειρίζεται ταυτόχρονα κ τους 4 πλανήτες κ να μην απομονώνει τα κοινά στοιχεία, π.χ. μόνο φωτιά ή μόνο αέρα. Tο ζητούμενο είναι να βρεθεί το σημείο ισορροπίας μιας κ πρόκειται για ένα απίστευτα λογικό σχήμα. Aν επιτευχθεί το σημείο αυτό, τότε το άτομο αποκτά απίστευτη δύναμη κ σταθερότητα χαρακτήρα.
  • lahmacun @ 04.06.2008 18:21
    γατουλα σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση . εχω ενα τετοιο στο χαρτη .
    σε αερα και φωτια . Τα στοχεια πο συμμετεχουν δειχνουν το σημειο που το ατομο καλειται να βρει την ισορροπια? Και αν εμπλεκονται και γηινοι οικοι και υδατινοι σε αυτο γινονται τα πραγματα πιο πολυπλοκα ?

    Το μυστιστικιστικο τι εννοια εχει αν ξερεις ?
  • lahmacun @ 04.06.2008 18:26
    και για την ακριβεια .. 3 απο τους 4 πλανητες ειναι στον τελος ενος οικου και πιανουν και την ακμη του επομενου ( φατσα μεπερδεμενου )
  • euterpi @ 04.06.2008 20:44
    Θα σου πω εγώ λαχ. Οι προσευχές σου εισακούστηκαν. Το μυστικό τετράγωνο, εξάγωνο και τα λοιπά το έχει ο Λάλος! Εξού και εμφανίστηκε στην homepage του site. Κλινική περίπτωση που χρίζει έντονης παρακολούθησης και για περισσότερες πληροφορίες θα απυθυνθείς στην Microland! Προσοχή στην τρίτη συνεχόμενη φορά που το mouse σου θα συμπέσει με την φάτσα του γίνεσαι και συ θύμα του τετραγώνου. Για αυτό κλείσε τον ήχο και κράτα τα μάτια σου ανοιχτά! Γεμίσαμε διαφήμιση!
  • ElefantaS @ 04.06.2008 20:55
    na rwtisw kati lah, ooola ta alla ta exeis katalavei, k ayto einai h aporia sou?
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:07
    οχι .. αλλα αμα ειχες και συ μια ενα τετοιο σχηματακι στο χαρτη σου θα αναρωτιοσουν .. επισης εχω καταλαβει τοσα που μπορω να εχω ακομα περισσοτερες αποριες ...
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:08
    ευτ ποιος ειναι ο λαλος και τι ειναι αυτα που λες ? σε βαρεσε καλα και αυτοσχεδιαζεις ?
  • ElefantaS @ 04.06.2008 21:09
    ela se peirazw! aigokere!
  • astropet @ 04.06.2008 21:09
    Ξέρει κανείς την ημερομηνία γέννησης του Σεργιανόπουλου? Μόνο Ζυγός βρήκα ότι είναι του 1952.
  • ElefantaS @ 04.06.2008 21:10
    to lala 8a leei.
  • euterpi @ 04.06.2008 21:15
    To beutiful boy που εμφανίζεται στην έναρξη του προγράμματος.
  • euterpi @ 04.06.2008 21:16
    Pet βρήκες ακριβή ημερομηνία γέννησης? Τι θες ώρα?
  • astropet @ 04.06.2008 21:18
    Ώρα πού να βρεθεί τώρα... Ημερομηνία ψάχνω...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:18
    24 Σεπτεμβρίου 1952 Δράμα
  • astropet @ 04.06.2008 21:20
    Ωχ... Κρόνος...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:20
    Πες μας pet. Ότι μπορείς.
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:21
    εψαχνα κι εγω πετ .. αλλα δεν βρηκα
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:21
    τι κρονος ? με μαιχαιρι κρονος και σεξουλικο με ντρογκα εγκλημα ? τιμωρια για τις ασωτειες?
  • astropet @ 04.06.2008 21:23
    A, Ζυγός είπαμε, για παρθένο τον είχα... Πλούτωνας τότε, καραμπινάτος.
  • astropet @ 04.06.2008 21:24
    Έβλεπα τη σύνοδο Κρόνου Ποσειδώνα... Καημένος...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:25
    Με έχει λυπήσει το γεγονός.
  • ElefantaS @ 04.06.2008 21:25
    poion koitate?
  • euterpi @ 04.06.2008 21:25
    Πες μας pet. Τι σημαίνει αυτό? Σύνοδος Κρόνου Ποσειδώνα?
  • astropet @ 04.06.2008 21:28
    Ότι γεννήθηκε με μια σύνοδο που από τη μια τον ήθελε προσγειωμένο κι από την άλλη στα σύννεφα. Είχε πολύ Ζυγό, με σύνοδο Αφρο - Ποσειδώνα εκεί, αλλά και με τον Κρόνο στο ζώδιο της έξαρσής του. Αλλά πάθη, πολλά πάθη. Τετράγωνο Δία στον Ταύρο με Πλούτωνα σίγουρα, και πολύ πιθανόν τετράγωνο Σελήνης Πλούτωνα, αν γεννήθηκε πρωί...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:29
    Τι ωροσκόπο τον έκανες pet?
  • astropet @ 04.06.2008 21:30
    Βέβαια, ο Πλούτωνας εδώ και αρκετό καιρό τετραγωνίζει τον ήλιο του. Βγήκαν όλα στην επιφάνεια... Ωροσκόπο δεν μπορώ να ξέρω, έβαλα ώρα γέννησης 12 μ.μ.
  • astropet @ 04.06.2008 21:32
    Και ο Ποσειδώνας βεβαίως φτιάχνει εδώ και καιρό σταθερό σταυρό με Πλούτωνα, Δία και Σελήνη του... Για να μη βάλω και τον Χείρωνα...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:33
    Δλδ. ωροσκόπο Τοξότη και Ήλιο στον 10? Κάπως δεν θα έπρεπε να δηλώνεται το τέλος του μέσα από τον χάρτη?
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:33
    κατσε ο πλουτωνας εχει τωρα τετραγωνο ακριβειας με ηλιο ?
  • astropet @ 04.06.2008 21:33
    Βεβαίως αν έχει Σελήνη στον Σκορπιό, μπορεί να είναι και στον Τοξότη, ίσως πιο πιθανό, αν και του ταιριάζει ο ΣΚορπιός...
  • astropet @ 04.06.2008 21:34
    Αυτή τη στιγμή όχι, αλλά έφτασε πολύ κοντά... 1 και 16 ο ήλιος του...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:35
    Τι σημαίνει Ποσειδώνας σταθερό σταυρό με Σελήνη Πλούτωνα και Δία? Τι γινότανε δλδ. ?
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:35
    αρα οι αποκαλυψεις για τα ναρκωτικα .. ειχαν να κανουν με το τετραγωνο ..
  • astropet @ 04.06.2008 21:35
    Α, στο προοδευμένο η σύνοδος Κρόνου Ποσειδώνα είναι ακριβής!
  • astropet @ 04.06.2008 21:39
    Κατόπιν εορτής, πολλά μπορούμε να πούμε βεβαίως. Αν ισχύει το τετράγωνο Σελήνης στον Σκορπιό με Πλούτωνα, καταλαβαίνεις για τι συναισθηματική ένταση μιλάμε. Όλη όμως η ζυγίλα κει μα Κρόνο εκεί, του έλεγε να είναι μετρημένος. Και ήταν, εξωτερικά τουλάχιστον. Μέσα του όμως έβραζε. Έρχεται λοιπόν τώρα ο Ποσειδώνας και του ενεργοποιεί έντονα όλο αυτό. Ίσως ο Κρόνος πέρσι και πρόπερσι του έπεσε βαρύς και δεν θέλησε να τον ακολουθήσει. Ήρθε ο Ποσειδώνας και του είπε τέρμα. Ξαφνικά όλα βγήκαν στη φόρα, εκεί που δεν ξέραμε τίποτα.
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:44
    I HATE Lala.
    Kalispera kai adios for now
  • euterpi @ 04.06.2008 21:45
    seloteip διάβασε το πρώτο μου σχόλιο εδώ στην εν λόγω καταχώρηση και θα με βρεις σύμφωνη.
  • ElefantaS @ 04.06.2008 21:46
    besos hermanes, k egw ton sixainomai ton xontriliaka. geloios.
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:46
    ξεκαθαριστηκε αν το εγκλημα ηταν σεξουαλικο?
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:46
    γεια σου σελ
  • astropet @ 04.06.2008 21:48
    Πεθαίνει τη στιγμή που η σύνοδος Κρόνου Ποσειδώνα στο προοδευμένο γίνεται ακριβής. Γενικά φαίνεται ότι αυτοί οι δύο έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη ζωή του. Εφόσον τους έχει σε σύνοδο, κάθε φορά που αυτοί οι δύο έκαναν δύσκολη γωνία πρέπει να επηρεαζόταν. Η αντίστροφη μέτρηση πρέπει να άρχισε από πέρσι που η αντίθεση των δύο τριγύριζε τον Πλούτωνά του. Ήταν θέμα χρόνου να βγουν τα μυστικά του στο φως.
  • astropet @ 04.06.2008 21:49
    Γεια σου σελ!
  • astropet @ 04.06.2008 21:49
    Τέλος πάντων, δεν έχουμε και σωστό χάρτη... Ό,τι έγινε, έγινε...
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:50
    les na eixe entoni/astati/pa8iasmeni sexualiki zwi k na itan egklima pa8ous?
    3anar8a
    Yellooow soi mou!:******
  • pinklips @ 04.06.2008 21:51
    ..καλησπερααααα!!! lah mmmm!! : )*****8
  • ofisofi @ 04.06.2008 21:52
    Καλησπέρα σας
    Ποιος απεβίωσε;
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:53
    kalispera kai stis dyo.
    Skotwsan (i mallon esfa3an) ton Sergianopoulo ofi
  • pinklips @ 04.06.2008 21:53
    το εγλημα παλι.... να δω πως παει το αστυνομικό δελτίο!!
  • ofisofi @ 04.06.2008 21:53
    τον ηθοποιό; πότε;
  • euterpi @ 04.06.2008 21:53
    Βέβαια εδώ φαίνεται ο 4 να έχει ακμή Κριό και ο Άρης να βρίσκεται στον 1. Τι σου λέει για τον θάνατο του?

    Γεια σου Καμάκι! ***!
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:53
    εγω απο το πρωι αυτο μυριζομαι .. ισως να ψωνισε λαθος εραστες ..
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:53
    xtes to vrady ofi
  • pinklips @ 04.06.2008 21:53
    ΚαΜι μακιαααααα!!
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:53
    γιατι ηταν παραπανω απο ενας ..
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:54
    lah kati tetoio 8a paizei. Syn tin koka pou tous eixe lalisei logika.
    3erw gw re gmt.
    Krima pantws
  • ofisofi @ 04.06.2008 21:54
    σε ευχαριστώ καμι...
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:54
    μου ηταν και μενα συμπαθης ..
  • euterpi @ 04.06.2008 21:54
    Γεια σου ofi μου!!!
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:55
    sympa8estatos skoteinos typakos itan.
    POLY krima. Ti 8anatos ki aytos
  • ofisofi @ 04.06.2008 21:55
    τι κάνεις ντάμα μου;
  • ofisofi @ 04.06.2008 21:55
    (πρέπει να ακούσω ειδήσεις μου φαίνεται...)
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:56
    πετ παντως αν ισχυει αυτη η συνοδος .. ειναι εντυπωσιακο που με τοσα παθη αλκοολικος , πρεζακι κλπ .. δεν ειχε βγει τιποτα τοσα χρονια .. ακομα και η ομοφυλοφιλια του δεν ηταν πολυσυζητημενη ...
  • euterpi @ 04.06.2008 21:57
    Συμφωνώ απόλυτα με Καμί για τον χαρακτηρισμό. Καλά πριμακαβαλιέρα μου. Εσύ?

    Αν και κατά ένα περίεργο τρόπο κάπως μου ταίριαζε το τέλος του με την ζωή του. Δεν ξέρω γιατί. Έτσι διαισθητικά.
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 21:57
    kalws to paidi :******
  • ofisofi @ 04.06.2008 21:57
    sistriiiii Moo!
  • lahmacun @ 04.06.2008 21:57
    σαν να καπακωνε ο κρονος ολο το προσωπικο του .. να δεις θα ειχε κανενα ωροσκοπο γηινο ... παρθενο και η συνοδος θα ηταν στον 1 ..
  • astropet @ 04.06.2008 21:59
    Ήταν πολύ συμπαθής, γι'αυτό... Και δεν προκαλούσε, ούτε έδινε προφανώς φωτογραφίες στα περιοδικά... Βέβαια, θυμάμαι, επειδή ήταν ψιλογνωστός εδώ στη Θεσσαλονίκη, πριν κάνει επιτυχία με το Άφρικα, ότι μιλούσαν για ένα γάμο που διαλύθηκε όταν κατέβηκε στην Αθήνα... Τεσπα... Μπορεί να μην ισχύει τίποτα από όλα αυτά...
  • euterpi @ 04.06.2008 22:00
    Η σύνοδος καλά κάνει και είναι στο 10 υποθέτωντας πάντα. Αν λέμε για τον Κρόνο Πόσει γιατί είχε να κάνει με την εικόνα και την προβολή στην κοινωνία.

    Γεια σου ΜοοΜοοδίτσα!!!
  • astropet @ 04.06.2008 22:00
    Πάντως στους Δύο Ξένους έδωσε ρεσιτάλ... Πήρε όλο το σήριαλ πάνω του...
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:00
    ο γαμος δεν αποκλειε το αλλο ..

    βεβαια παντα επαιζε τον εαυτο ανεξαρτητα απο το ποσο συμπαθητικη φυσιογνωμια ηταν δεν τον θεωρουσα και ταλενταρα ..
  • euterpi @ 04.06.2008 22:00
    Πετ πες μου. Έστω ότι ο 4 να έχει ακμή Κριό και ο Άρης να βρίσκεται στον 1. Τι σου λέει για τον θάνατο του?
  • astropet @ 04.06.2008 22:01
    Γεια σου μοο!
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:01
    gia na pw ti mavri mou ali8eia, stous dyo 3enous ton sixa8ika. Ton eixan valei na gkarizei, na ourliazei san to sxizofreni. Alla tetoies koulamares 8elei o Ellinas.
    Oi dramatikoi roloi tou tairiazan ganti. Oxi aytes oi tsirides
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:01
    γεια σου Μοο μου
  • euterpi @ 04.06.2008 22:02
    Στους Δυό Ξένους... Από τα καλύτερα και ανεπανάληπτα σίριαλ της ελληνικής τηλεόρασης. Γενικά ήταν φοβερός ηθοποιός. Είχε και ποιότητα και προσαρμοζόταν κατάλληλα στο εκάστοτε περιβάλλον.
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:03
    τον είχα δει στο θέατρο...πραγματικά Μοο άρεσε πολύ...για τους 2 ξένους θα συμφωνήσω με καμι
  • astropet @ 04.06.2008 22:04
    Κοίτα, ο 4ος έχει να κάνει και το τέλος της ζωής. ΑΝ είναι στον Κριό, σημαίνει ότι παίζει το ενδεχόμενο τα τελευταία χρόνια της ζωής του να είναι ταραχώδη...
  • euterpi @ 04.06.2008 22:04
    Και όμως Καμί. οι διάλογοι που είχε το σίριαλ ήταν γαμάτοι. Έξυπνο χιούμορ και δοσμένη ποιότητα για όποιον είχε διάθεση να την ψάξει. Η ένταση η αλήθεια είναι ότι έπαιζε σε μεγάλο βαθμό αλλά η όλη σειρά θα ξεχωρίζει.
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:05
    πετ ο 4 εχει να κανει με το πως ζουμε τα τελευταια χρονια? η και με το πως πεθαινουμε ?
  • astropet @ 04.06.2008 22:06
    Διαφωνώ κάθετα. Όλοι τσίριζαν στο σήριαλ αυτό, όχι μόνο αυτός... Αλλά έβγαλε μια περσόνα πολύ συμπαθητική... Οι στιγμές αμηχανίας του, το σοκ του έρωτα... Όλα αυτά τα έβγαλε πολύ πειστικά, σε αντίθεση με την Παπούλια που υστερούσε...
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:07
    kai omws euterpi. Peirazei pou egw to senario to 8ewrw senario katinas?
  • euterpi @ 04.06.2008 22:07
    Διδύμι τι λες? Όποιος και να πέθαινε ευχάριστο δεν θα ήταν. Σε μερικές περιπτώσεις θα ήταν τραγικό κιόλας. Φαντάσου να πέθαινε ας πούμε ο Φραν και να είχαμε ολημερίς και οληνυχτίς την εύθυμη χήρα στην TV να βογγά και να οδύρεται για τον χαμό του τεκνού. Πράγμα που το βλέπω να έρχεται γιατί δεν παίζει να γλιτώσει αλλιώς ο Αλβανός μόνο με σκηνοθεσία της μετακίνησης του σε τόπο χλοερό και αναπαύσεως.
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:07
    εμενα μου αρεσε αυτο και αυτος εκει αλλα μονο εκει
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:08
    De mou arese pet se ayto to sirial. Diafwnoume
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:08
    όλοι τσίριζαν, σωστά
  • pinklips @ 04.06.2008 22:08
    lah !!!!! θα βγαλουμε ισως ακρη για το πως πεθαίνουμε?
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:08
    dil egw me akmi 4ou sto Skorpio 8a paw viaiws...Malista
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:08
    lol ντάμα μου!
  • astropet @ 04.06.2008 22:08
    Τα τελευταία χρονια βασικά, αλλά και το πώς, γιατί όχι? Τι εννοείς με το πώς?
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:09
    και εγώ με ουρανό στον 4ο; surprise?
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:09
    οχι πινκ και σου ειπα ..σημασια εχει το πως θα ζησουμε .. απλα ειχα την εντυπωση οτι ο 4 δειχνει τα γερατεια.. το πως καταληγει κανεις ... και οχι το πως πεθαινει ...
  • astropet @ 04.06.2008 22:10
    Καθόλου σενάριο κατίνας δεν ήτανε. Αν το θεωρείς αυτό σενάριο κατίνας, τα άλλα τι τα θεωρείς? Ότι παρατράβηξε κι έπρεπε ίσως να τελειώσει την πρώτη χρονιά, να το δεχτώ...
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:10
    esy 8a pas akariaia ofi. Tyxeroula...
    emena 8a me faei kanenas erastis me masela
  • euterpi @ 04.06.2008 22:10
    Κανένα πρόβλημα Καμί. Θεωρώ ότι το σενάριο ήταν πιασάρικο και μέσα από τους διαλόγους άκουγες και μάθαινες πράγματα. Τουλάχιστον στην ηλικία που ήμουν όταν παίχτηκε μου άρεσε και έμαθα πράγματα που δεν ήξερα. Θα μου πεις από την τβ περίμενες? Και γιατί να μην γίνεται και από την τβ?! Είχε αναφορές σε ταινίες, λογοτεχνικά έργα και κατέκρινε χωρίς να προσβάλλει την αμάθεια και έναν τρόπο ζωής ανέγγιχτο από την μάθηση συν ότι σάρκαζε την κατάσταση της ελληνικής τβ.
  • astropet @ 04.06.2008 22:10
    Μα τι εννοείς πώς πεθαίνει?
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:11
    To 8ewrw senario katinaras. Sorry.
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:11
    θεωρουσα οτι ο 8 δειχνει το πως με καποιο τροπο ... αλλα ισως να εκανα λαθος ..

    εννοω ενας ουρανος στον 8 ισως να δειχνει ξαφνικο θανατο .. ο πλουτο ενα βιαιο .. ετσι ειχα διαβασει ..
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:11
    να το δω...ακμή 4ου στον ζυγό...με ουρανό μέσα! αχαχαχα!
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:11
    Ti ema8es apo ayto to sirial euterpako pou den i3eres prin?
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:13
    ευτ το σηριαλ κατεκρινε και τους δηθεν που λεει και ο πετ .. ο τυπος ηταν καρικατουρα των διαφορων νεοελληνων διανοουμενων.. και για αυτο ειχε ενδιαφερον κατα τη γνωμη μου
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:13
    4ος ή 8ος τελικά;
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:13
    e ki egw Poseidwna exw ston 4o sel. Oneiremena kai viaia 8a paw. Apo xeri synta3iouxou erasti for sure
  • euterpi @ 04.06.2008 22:15
    Τι λες ρε Καμάκι? Πάρα πολλά. Καταρχήν μου άρεσαν πάρα πολύ κάτι ατάκες που λέγονταν, ο τρόπος που διατυπώνονταν για να σαρκάσουν αλλά και να κινητοποιήσουν τον εγκέφαλο να σκεφτεί. Έπειτα είχαν γίνει αναφορές για χίλια δυο πράγματα όπως κινηματογράφος, Κισλόφσκι, θέατρο, μέγαρο, αρχαίο δράμα, λογοτεχνικά έργα... Τόσα πράγματα. Γιατί κάποιο άλλο μελό σίριαλ να είναι καλύτερο? Το θεωρώ μακράν των καλυτέρων σίριαλ. Παίρνεις και κάτι.
  • euterpi @ 04.06.2008 22:17
    Συμφωνώ λαχάκι! Κανέναν δεν άφηνε απείραχτο. Και όλα αυτά με μία δόση χιούμορ από την αρχή μέχρι το τέλος. Και η αναφορά στους γκέι μου άρεσε και ο σαρκασμός της ελληνικής αστυνομίας και της show biz. Τζαμάτο ήτανε!
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:17
    στον 4ο έχω και σελήνη και πλούτωνα πέρα του ουρανού...τι σημαίνει αυτό γιατρέ μου;
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:18
    Katarxas euterpi den eipa tipota. Apla sou ekana mia erwtisi.
    Kata deyteron, k ekfrazw proswpiki gnwmi twra, an isoun 10 etwn, mono tote dikaiologeisai na min 3ereis apo 10 kai panw ton Kieslowski, to megaro, to arxaio drama ktl.
    De vriskw kati didaktiko sto olo senario.
  • astropet @ 04.06.2008 22:18
    Ρε παιδιά, εντάξει, ένα σήριαλ ήτανε! Δεν είπαμε ότι άλλαξε και τον κόσμο! Αλλά και χαρακτήρες είχε και γέλιο έβγαζε. Και σε σχέση με πολλές άλλες κωμωδίες, ήταν πολύ καλύτερο...
  • euterpi @ 04.06.2008 22:18
    Ότι θα έχεις πλούσιο και επεισοδιακό τέλος και θα λείψεις σε όλους τους εναπομείναντες. Αφήστε ρε παιδιά τώρα τα τέλη μας. Πληρώνουμε εν καιρώ τους φόρους μας ανάλογα με την παραγγελία του Μεγάλου.
  • pinklips @ 04.06.2008 22:18
    ..και εγω στον 4ο εχω Ηλιο και Αφροδιτη στο Σκορπιο σε σύνοδο... λεει κατι ?
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:19
    παιδια εγω δεν εχω ξεκαθαρισει αν ο 4 ειναι τα τελευταια χρονια της ζως μας η δειχνει και πιθανες συνθηκες θανατου ενδεχομενως και πιθανη ηλικια .. νομιζα οτι αυτα τα εκανε ο 8...

    περιμενω τον μαστερ πετ να σχολιασει
  • astropet @ 04.06.2008 22:19
    Δηλαδή από 10 και πάνω πρέπει να ξέρεις τον Κισλόφσκι?
  • astropet @ 04.06.2008 22:19
    Παιδιά, αν ήξεραν οι αστρολόγοι πώς θα πέθαινε ο καθένας...
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:20
    το σιγουρο ειναι οτι δεν ξερουν το ποτε .. αλλα γενικα δινουν ενδειξεις για το πως ..
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:21
    eipa pet: PROSWPIKH GNWMH e3efrasa. An rwtiseis allous mporei na sou poun oxi. Egw sou apantw nai. Ok?
  • euterpi @ 04.06.2008 22:21
    Α. Δεν άλλαξε τον κόσμο. Συμφωνώ. Για ελληνική τηλεόραση ήταν καλό και άνω του μέσου όρου.
    Β. Καμάκι σόρρυ είναι ο τρόπος που μιλάω έτσι και τα γράφω αμέσως. Μην παρεξηγείς.
    Γ. Τον Κισλόφσκι η αλήθεια είναι ότι δεν τον ήξερα τα υπόλοιπα οκέυ ναι. Δεν ήμουν 10 ή γυμνάσιο ή Λύκειο δεν θυμάμαι. Απλά εν συγκρίσει με άλλες σειρές έκανε πέντε αναφορές χρήσιμες. Αυτό ήθελα να πω.
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:21
    α, εγώ ξέρω πως θα πάω
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:21
    δεν αντεχω τον ερωτα πετ και καμι με τρικυμιαζει ..
  • pinklips @ 04.06.2008 22:23
    ..βλέπω λίγο Basket on Tv κ επιστρεφωωωωω !!!
  • astropet @ 04.06.2008 22:23
    Κάποτε ένας αστρολόγος έβγαλε το The Astrology of death, αλλά δεν κυκλοφορεί πια... Αν το βρω και το διαβάσω θα σου πω... Πιστεύω πάντως, χωρίς να έχω ασχοληθεί με το θέμα, ότι όλα αυτά είναι επισφαλή. Υπάρχουν πολλά άτομα φαντάζομαι με γεμάτο 8ο που δεν πεθαίνουν βίαια. Κάποιος παραδοσιακός αστρολόγος χρησιμποίησε παραδοσιακές τεχνικές για τη Νταιάνα και έβγαζε το θάνατό της το 2000, ενώ πέθανε το 1997. Οπότε κι αυτός κρατάει επιφυλάξεις...
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:24
    euterpi mou, sou ekana ayti tin erwtisi giati egrapses oti se ema8e para polla pragmata ayto to sirial.
    Molis e8esa omws to erwtima, de mou apantises TI neo ema8es apo ayto, alla ti SOU ARESE apo ayto.
    Ok, to kalo einai oti ema8es peri Kieslowski.
    Kai den pare3igisa.
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:24
    lah kane mou ti xari ok?
    paratravi3e
  • astropet @ 04.06.2008 22:25
    Τεςπα... ΟΚ! Ας μην πιάσω τον Κισλόφσκι τώρα, έχουμε και ανάδρομο...
  • euterpi @ 04.06.2008 22:25
    Ήμουν 12 όταν πρωτοπροβλήθηκε και 14 όταν τελείωσε. Πέρασαν τα χρόνια μώτο μου! Έγινα γιαγιά!
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:25
    δεν μιλαω για το ποτε αυτο ειναι σαφες οτι δεν μπορει να προβλεφτει ..
    αλλα οπου και να κανεις ενα ψαξιμο στο νετ για τον 8 , λενε διαφορα ..

    το ερωτημα ειναι δινει ο 4 ενδειξεις για τις συνθηκες θανατου ή οχι ?
    ο 8 επισης δινει ή δεν δινει '

    και μιλαμε παντα για ενδειξεις οπως μιλαμε σε ολα στην αστρολογια ..
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:26
    καμι σε έχει πιάσει ο άρης στον ωροσκόπο;
  • euterpi @ 04.06.2008 22:26
    Εντάτσει Καμάκι! ***!
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:26
    σορυ καμι ..
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:26
    den trexei lah
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:26
    καληνυχτα σελακι
  • euterpi @ 04.06.2008 22:27
    Ο 8 δεν δίνει την αντίληψη που έχουμε για τον θάντο και ο 4 ο τρόπος που τελειώνουμε τα πράγματα δλδ. ίσως τις συνθήκες του τέλους της ζωής μας?
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:27
    καμι αν εχεις ωροσκοπο γυρω στις 13 .. εχουμε συνοδο σεληνης ωροσκοπου σου
  • pinklips @ 04.06.2008 22:27
    lah ... να το βαλεις ποστ μηπως κ ξερει καποιος?
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:28
    δεν νομιζω πινκ ...
  • pinklips @ 04.06.2008 22:28
    καλα : )****
  • euterpi @ 04.06.2008 22:29
    Ναι!!! Βάλτο ποστ!! Πάνω από την μούρη του Λάλα Λάλλου αυτουνού του τσιριχτού και φοβιστικού όντος!!!
  • lahmacun @ 04.06.2008 22:29
    ηρθαν να με μαζεψουν σαν φιλω ολους σταυρωτα
  • KaMiKaZe @ 04.06.2008 22:29
    stis 27 k 43 exw AC Pompadour mou
    paw gia mam
    byyyyyyyye sel mou!:***
  • astropet @ 04.06.2008 22:29
    Ας μην είμαστε απόλυτοι, κι ο 7ος λένε, κυρίως οι παραδοσιακοί, μπορεί να έχει σχέση. Ωροσκόπος γέννα, DC = δύση (της ζωής)
  • euterpi @ 04.06.2008 22:29
    Καλή όρεξη!
  • euterpi @ 04.06.2008 22:30
    Στο καλό λαχ! Που σε πάνε?
  • euterpi @ 04.06.2008 22:30
    Έχω ανησυχήσει για κοκο? Που είναι ο καβουριασμένος Λεό???
  • astropet @ 04.06.2008 22:31
    Φεύγω κι εγώ... Καληνύχτα!
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:31
    το λοιπόν, είτε 4ος, είτε 7ος, είτε 8ος... το υδροχοϊκό τέλος δεν το γλυτώνω!
  • ofisofi @ 04.06.2008 22:31
    καληνύχτα σε όσους αποχωρούν
  • euterpi @ 04.06.2008 22:32
    Φεύγει και ο pet? Κατάλαβα... Σας καληνυχτώ... Πάω να δω ταινία! Σμούτς!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...