παρακαλώ περιμένετε...

Ουρανός/Ποσειδώνας/Πλούτωνας και...

  • lahmacun @ 24.05.2008 11:07
    καμι μου αμα πειραματιζεται και ο αλλος εισαι συμφωνη ? Αυτο θα ειχε ενα ενδιαφερον !! ( υστερα μου λες για τους υδρο .. )
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:13
    Egw apla milaw eilikrina gia tin party mou.
    An goustarete na kra3ete i na diafwnisete be my guest.
    To 8ema mou paramenei idio.
    Kai OXI, de goustarw na peiramatizetai o allos, alla epeidi to kanw, to exw dextei arketes fores.
    H fysi mou den allazei pantws, ayto einai to mono sigouro
  • kavvadias @ 24.05.2008 11:15
    αστρολογικος δεν μπορω να το εξηγησω...(αλοιμονο)

    ομως παραξενο η αληθεια ειναι μου φαινεται κομματακι...σαν να θες να εκδικηθεις τον ...που ειναι μαζι σου!...σαν να κανεις αυτοσχεδιους διαγωνισμους, τωρα που σε βρηκα ...για να δουμε υπαρχει και κανενας καλυτερος γυρω;;

    τεσπα...απλες σκεψεις!

    πολλες καλημερες
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:17
    8ema ekdikisis 8a itan an ekana ta panta gia na to ma8ei.
    Den paizei ayto
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:17
    καμια διαθεση δεν ειχα να κραξω .. μα καμι . ρωτησα γιατι παντα αναρωτιεμαι αν αντεχουμε απο τους αλλους αυτα που αναγνωριζουμε ως δικαιωματα στον εαυτο μας ..
    Υ.Σ και εμενα μου εχει συμβει αυτο που λες πλατωνικα ομως ... και το καταλαβαινω .. επισης με ενδιαφερει πολυ η ερωτηση σου ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:20
    egw den katalavainw giati prepei swnei k nte, o an8rwpos na einai monogamiko on. Kai oi zileies einai mesa sto game twn sxesewn. Oloi zilevoun. Kai oi pistoi k oi apistoi. Alliws de 8a itan an8rwpoi.
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:22
    γεια σου καβ. Καμι στη δικια μου περιπτωση αυτο που συνεβαινε κυριως σε μικροτερες ηλικιες ειναι οτι . περιτυλιγμενη απο την αγαπη και τον Ερωτα του ενος ημουν πιο ανοιχτη στο να φλερταρω με αντρες που ηξερα οτι δεν θα μπορουσαν .. να ειναι ο Ενας . αυτο εφερε στην ζωη μου καταιγιδες και σημαντικους ανθρωπους για παραπολλα χρονια ..
  • kavvadias @ 24.05.2008 11:23
    η εκδικηση ειναι λιγο βαρια λεξη...κρατησε την στην ακρη.

    μα μου κανει εντυπωση η αναγκη που βγαινει να το κανεις οταν εισαι με καποιον και οχι οταν εχεις την ελευθερια του ειμαι μονη...

    κατα βαθος ειναι σαν αυτοτιμωρια αυτο...νομιζω δλδ!
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:24
    εγω δεν ζηλευω Καμι ... αν τεθει να ζηλεψω εχω φυγει πριν το νιωσω ολοκληρωτικα .. ειναι συναισθημα που δεν αντεχω ... και πρεπει να σου πω οτο ολοι μα ολοι με ζηλευαν σε σημειο ασφυξιας ...
  • mme @ 24.05.2008 11:24
    προσωπικά μιλώντας και χωρις να έχω γνωσεις αστρολογίας... θα ήθελα απλά να πω στην μοναδικη σαδομαζοχιστικη μου αγάπη ΚAMIKAZE ότι ενδεχομένως η τάση πειραματισμού που σε διακρίνει να έχει και ψυχολογικά ερείσμα.
    Εννοω ότι η παρουσία ενός ατόμου δίπλα σου, σαφως και το τονώνει το "εγω" σου (με την καλη εννοια παντα, μην παρεξηγηθούμε). Η αίσθηση οτι είμαστε ποθητοί, σαφώς και μας κανει να σκεφτομαστε οτι μπορουμε να στοχευσουμε και πέραν των κεκτημένων μας.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:25
    den yparxei "O Enas" gia emena lah.
    Oloi oi an8rwpoi 3exwristoi den eimaste?
    Ekei pou nomizeis pws kapoios itan o enas/i mia, gnwrizeis allon/i kai pali les "einai o enas/i mia" kai 3ana mana meta
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:26
    ma otan einai kaneis monos kavvadia, den ton pnigei tipota. Den ton pnigei mia sxesi, den trwei zileies, oute mourmoures, oute katapieseis.
    Ayta ta trws sti mapa otan vriskesai se mia sxesi.
    Kai ekei arxizei to glenti.
    Esy anaferes tin ekdikisi vre psari prwtos
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:27
    δεν πιστευω οτι ο ανθρωπος πρεπει να ειναι ή να μην ειναι ..ο καθενας ειναι οτι θελει .. απλα αμα ειναι σε σχεση οφειλει να λαμβανει υποψιν και τον αλλον ..εγω δηλωνω αν υποψιαστω .. οτι δεν ειμαι εγω το αντικειμενου του ποθου .. δεν το αντεχω .. μπορει να παει με οσες θελει αν σκεφτεται εμενα .. φριχτο το ξερω ..
  • mme @ 24.05.2008 11:27
    αν μου επιτρέπετε... μπορω να πω, οτι ενδεχομενως να υπαρχει και σχέση χωρις γκρίνιες και ζηλειες....
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:29
    Καμι σεβαστο που δεν υπαρχει ο Ενας .. για μενα υπαρχει για την περιοδο που υπαρχει και συνηθως ειναι και μεγαλη η ατιμη ..

    Ολοι ξεχωριστοι ειμαστε αλλα δεν ειμαστε ολοι για ολους ..
  • mme @ 24.05.2008 11:29
    γενικως ο ανθρωπος εχει ιδία βούληση, αρα μπορει να κανει ότι του αρέσει. Οταν ειναι σε σχέση, οφείλει να συνυπολογιζει και τον αντίκτυπο των πραξεων του στο ταίρι του... Ομως αν δεν το κανει, δε μπορουμε να τον κατηγορησουμε... Διότι... Ουδεις αναμαρτητος....
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:29
    an yparxei kati tetoio mme, egw den exw apopsi, giati poly apla den to exw zisei
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:29
    μαζι σου σε αυτο μμε ..
  • mme @ 24.05.2008 11:31
    και παλι προσωπικα μιλωντας αναφερομαι στο είδος αυτο της σχέσης... κοριτσακια μου. Το εχω ζήσει και ξερω πως ειναι σαφως υγιεστερο, απο τις νοσηρες αντιπαραθέσεις.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:31
    Oloi eimaste 3exwristoi gia kapoion lah, ayto ennoousa, to idio leme
  • mme @ 24.05.2008 11:33
    το ζητημα ειναι αν αισθανομαστε εμεις οι ίδιοι ξεχωριστοι .... εμεις για εμας... και όχι αυτο να καθορίζεται από τους αλλους
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:34
    α μμε εδω διαφωνια αλλο γκρινια και μιζερια και αλλο αντιπαραθεση η οποια ειναι συστατικο οποιαςδηποτε αληθηνης σχεσης κατα την γνωμη μου..
    ο ερωτας ειναι απο τη φυση του διεκδικητικο συναισθημα , εμπεριεχει και στοιχεια παλης ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:34
    e nai, ayto ennoeitai mme
  • kavvadias @ 24.05.2008 11:35
    οταν ειναι καποιος μονος του καμι...
    μπορει να μην τον πνιγει τιποτα...μπορει και να τον πνιγει η μοναξια!

    οταν ειναι με καποιον μπορει να τον πνιγει ο αλλος...μπορει και να τον πνιγει αυτος...μπορει και να περνανε καλα!

    επιτρεψε μου μια λιγο παρεξηγημενη κουβεντα...
    ολα εχουν να κανουν με το βαθμο αυτοσυνειδησιας που καταφερνουμε
    να εχουμε...οταν φτασουμε να ξερουμε τι θελουμε...
    αν φτασουμε δλδ ποτε!
  • mme @ 24.05.2008 11:35
    συμφωνω μαζι σου Lah και σορρυ που δεν το διευκρίνισα... εχει οντως διαφορα η "γονιμη" αντιπαράθεση που μας παει παρακάτω... απο τους καβγάδες που κάνουν τα ζευγαρια απλα για να ξεκατινιαστουν και να μειώσουν ο ένας τον αλλον...
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:36
    am egw pou den piga douleia giati exw pesei se perisyllogi karma ti na pw?
    Kavvadia den katalavainw ti 8es na peis me to zitima tis aytosyneidisis vasika
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:37
    τωρα θα παρουμε και μια επιστημονικη αποψη αλλα φτου ... εχω δουλεια και συντομα πρεπει να φυγω ... για την πατριδα ρε μαμωτο ..
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:39
    επειδη συμφωνω με καβ ... αν το καταλαβα καλα .. λεει ποιος ειμαι γιατι ειμαι με αυτον που ειμαι τι θελω απο τη ζωη μου για να ειμαι καλα .. ποσο σε καθε περιπτωση το εχω αυτο ..
  • mme @ 24.05.2008 11:39
    κι εγω αποχωρω απο την ενεργη συζητηση.... θα παρακαλουθω σιωπηλα την επιστημονικη αποψη και τις κατατιθεμενες αποψεις....
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:39
    egw pantws me skeftomai sto idio spiti me enan an8rwpo gia kairo k vgazw erpi zwstira. Kali i oikogeneia, kales oi agkalitses, kali i agapi, alla....egw pa8ainw kriseis panikou ti na pw parapanw
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:40
    an ennoei ayto o psaris tote symfwnoume.
    3erw poia eimai kai 3erw oti monogamiko on den imoun oute prokeitai na ginw pote. Eyxaristw gia tin katanoisi
  • kavvadias @ 24.05.2008 11:41
    και μεσα στην δουλεια που εσκασε...
    η λαχ μεσες ακρες απαντησε...

    ναι καμι...βουλιαζουμε ευκολα και πνιγομαστε!
    ομως παντα;;;....και ποια ειναι η λυση;;
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:42
    καμι .. δεν ξερω κανεναν μονογαμικο .. απο το σημερα μεχρι τουδε ... ειτε μονο πνευματικα ειτε συνολικα ...

    εχεις δει το ζιλ και ζιμ ..? αν οχι να το δεις ..
  • kavvadias @ 24.05.2008 11:44
    xaxaxa...ζιλ και ζιμ!!!
    με ειχε στοιχιωσει μια εποχη
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:45
    ws edw ola ayta pou grafeis karma, ali8eia einai. Otan sou lew pws pa8ainw kriseis panikou sti skepsi monimou syntrofou, de lew ypervoles. To na vlepw ka8e mera oli mera to idio proswpo mou fernei kati se arrwstia k pa8ainw kati san asfy3ia. Kati mou leei pws den einai oloi oi an8rwpoi gia sxeseis kai egw sigoura den eimai. Ok exw ta pa8i mou, exw tis kapsoures mou ki egw san an8rwpos, alla ws ekei. Meta to xaos Dream.
    Oso gia ti mona3ia pou eipe prin o kavvadias, egw kalytera niw8w otan eimai moni mou, na mi xreiazetai re paidi mou na parw til na enimerwnw pou 8a paw k me poious, oute na frontizw na min 3exnaw gene8lia/epeteious/rantevou kai blablabla
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:46
    H lysi einai na min katapiezomai re kavvadia.
    Poia 8arreis dil esy pws einai i lysi
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:46
    καβ, με ενα αδιορατο τροπο το ειχες .. αποτυπωσει αλλιως βεβαια σε μια ιστορια που εγραψες .. το στοιχειωμα ισχυει και για μενα μονο που ηθελα να ειμαι η κυρια οπως καταλαβαινεις ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:47
    sorry gia to re. gia vre pigaine, efaga to v logw taxytitas
  • kavvadias @ 24.05.2008 11:48
    οκ ρε καμι...αλλα το αντιθετο της μοναξιας δεν ειναι
    η υποχρεωση να παιρνεις τηλεφωνο και να ενημερωνεις
    που εισαι...!

    και οταν λεω μοναξια δεν μιλω γα ηθελημενη μοναχικοτητα
    μιλω για μοναξια.
  • blueview @ 24.05.2008 11:48
    loooooooooooooooooooooool dream Αϊ αγκρή
  • blueview @ 24.05.2008 11:49
    Σωστον ...αλλο μοναχικοτητα (λυκος) και αλλο μοναξια (σχιζοφρενης)....!
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:49
    AKRIVWS Dream!
    O paraforos erwtas ginetai agapi kai i agapi den pavei na yparxei sto myalo mou san....latremeni/akrivoplirwmeni...ANTIKA.
    To "gia panta" den yparxei sto diko mou le3ilogio pantws.
    To exw e3orisei, me tromokratei
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:49
    η λυση καμι ειναι ειναι για ολους μας .. να πηγαινουμε στην κατευθυνση που μας κανει λιγοτερο δυστυχισμενους ..

    δεν σου επιβαλει κανενας να συζησεις αν δεν το θες ουτε να παντρευτεις ουτε να..

    οποιος εχει το καρπουζι μπορει να εχει και το πεπονι ... το μαχαιρι παντως ειναι απαραιτητο..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:50
    MA DE NIW8W MONA3IA otan eimai moni mou!
    Monaxikos an8rwpos imoun panta, ayto de simainei omws oti niw8w mona3ia.
    Mona3ia eniwsa enw imoun mesa se sxeseis kavvadia.
    Alliws to vlepoume emeis oi dyo to story.
    As'to, den pianeis ti lew profanws
  • blueview @ 24.05.2008 11:51
    Καμι μου σε καταλαβαινω..... μπηλιβ μη
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:51
    to 3erw blue mou
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:52
    nai lah, etsi einai vasika...
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:53
    δεν υπαρχει ερωτας χωρις για παντα για μενα .. οταν ερωτευομαι θελω για παντα και θελω και ο αλλος να ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ...

    οταν και αν τελειωσει αυτο .. παμε για αλλεςς πολιτειες ..

    στην αφετηρια δεν μπορει να υπαρχει ο κυνισμος μιας πραγματικτητας που λεει πως τιποτα δεν ειναι για παντα . καταργει το παραμυθι την ουσια της απολυτης επιθυμιας κλπκλπ..
  • blueview @ 24.05.2008 11:53
    Αθηθεια σε ΚΑΤΑ-ΝΟΩ..... αντε τωρα να "ριξεις" τα δυτικου τυπου στρερεοτυπα , μεσα στα οποια μεγαλωνεις .... ολοι μας δλδ
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:54
    mporei ontws na einai kyniko lah, alla egw eimai realistria. 3erw pws tipota den einai gia panta, giati apla den pistevw sto "gia panta".
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:55
    α....... καμι δεν υπαρχει πιο φριχτο απο το να ειναι κανεις μονος με παρεα .. αυτος ηταν ο λογος ολων των χωρισμων μου πλην ενος που ειχε αλλα προβληματα χα χα χα
  • blueview @ 24.05.2008 11:56
    Γιατιιιιιι ? Δεν εχετε δει τις "ταινιες" του χολυγουντ ? Ανταλασουν ορκους ΑΙΩΝΙΑΣ μαλακιας .....!!!!!
  • lahmacun @ 24.05.2008 11:57
    εμενα μου αρεσει ντριμ .. και δεν θεωρω αυτο στερεοτυπο ... αυτο το θεωρω τον ερωτα ...

    στερεοτυπο θεωρω να θες καθε βραδυ κι αλλον στο κρεβατι οποιον και τις καβανστζοσχεσεις και μην αρχισω παλι για τα του 7 ..

    που ετσι και αλλιως αυτα θιγει η Καμι .. επι της ουσιας ..
  • blueview @ 24.05.2008 11:58
    Παντως ειναι ενα θεμα ανεξαντλητο για συζητηση .... απλα το συζητας αλλα κατα βαθος εφαρμοζεις την οποια αποψη εχεις ..... χωρις ΚΑΜΙΑ ενοχη....@#$%^*&^%
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 11:59
    Ela mwre twra, ontws ftaiei kai i koinwnia, gia na min pw, pws ftaiei MONO i koinwnia, alarga me ti 8riskeia pou edw kai min pw poso kairo, mas galouxei me ti skepsi "oikogeneia/mwra/agapi/pisti" kai OU MOIXEYSEIS. Ti le re, pou de 8a moixeysw. Anikw sta 8ilastika kai ta 8ilastika exoume feromones kai oi feromones vasi logikis den e3ostrakizontai. Kai agapaw ton kosmo k 8elw na apotelw meros tou oti ki an simainei ayto. Ta de paramy8ia dream einai ypoula. PANTA, MA PANTA ENAS KAI MONO ENAS IPPOTHS ERXETAI K MAZEYEI THN KOUFALA THN PRIGKIPISSA AP TON PYRGO, AP'TH MIZERIA THS STAXTHS, AP'TON AIWNIO YPNO ktl.
    Min trella8oume. Mas pernane ti monogamia ston egkefalo mas ap ti nipiaki ilikia!!!!!!!!!!!!
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:00
    μπλου και σε ταινιες μη χολιγουντ .. υπαρχει το αιτημα της απολυτης συγχωνευσης το οποιο οι ανθρωποι εχουν αναγκη να νομιζουν οτι μπορει να κρατησει για παντα ...

    κι εγω ρεαλιστρια ειμαι καμι σε σχεση με τις αναγκες μου ..
    κι εχω αναγκη ρομαντσο .. και βια ..
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:02
    καταρχην .. για ολα φταιει η κοινωνια μονο που η κοινωνια ειμαστε εμεις ...!!!!

    δεν ειναι μονο οι αλλοι ... και καμι ..τα παιδια δεν ειναι κοινωνικο ειναι πρωτογονο πραγμα .. τα στεφανα και τα λοιπα .. ειναι τα κοινωνικα ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:02
    kai pes mou esy ti romantzo yparxei otan dyo an8rwpoi syzoun gia 20 xronia....
    oxi pes mou dil lah giati 8a mourla8w
  • blueview @ 24.05.2008 12:03
    ...ωραια ωραια αλλα παω να "χτυπησω" μια μπουγατσα στου Ψυρρη στο καινουργιο μπουγατσαδικο .... αντε κι ενα φρεντο βλαχικο ! (ετρωγα ξυλο απο μικρος για να το συνηθισω...το φρεντο!)
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:03
    δεν ειπα οτι υπαρχει Καμι .. μιλαω για την αφετηρια για την εκινηση για το ονειρο ..
  • fldown @ 24.05.2008 12:04
    Χελόου!! Είδα ότι μιλάμε για κέρατα...Ακόνισα τα δικά μου και να' μαι!!!
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:04
    γεια σου μπλου ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:04
    o lykos itan poly ekfylos kata va8os, ka8ws kai o kynigos Dream! LOOOOL!
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:05
    επισης καμακι .. οπως εχω ξαναπει σιχαινομαι τη λεξη συντροφικοτητα δεν την καταλαβαινω ... ενω αλλα τα καταλαβαινω πολυ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:07
    nai lah mou. Kai erwtw: Giati na min kratisei ayti i sxesi mexri ekei pou einai omorfi mes'ton erwta kai to pa8os kai nte k kala na synexistei ef orou zwis? Giati diladi na prepei na mizeriasei to zeygos i syni8eia?
    Den 3erw, provlimatizomai sou lew
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:08
    Nai Dream kai opws fainetai, ston diko mou xarti, exw kati opseis geres me daytous tous planites k telika arxizw na vriskw tin apantisi sto erwtima tou post mou....
    Geia sou fldown mou
  • fldown @ 24.05.2008 12:10
    ή για να σε παραφράσω dream..
    Ουρανός: Αντισυμβατικότητα, κόντρα στο κοινωνικό κατεστημένο των σχέσεων...
    Ποσειδώνας: Ιδεαλισμός και Χολυγουντιανές ιστορίες αγάπης (που δεν υπάρχει ούτε το ένα ούτε το άλλο)
    Πλούτωνας: Εμμονή, Κρίσεις, Αναγέννηση (το κέρατο σαν ηλεκτροσοκ που θα μας αφυπνίσει)
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:10
    γεια σου φλ .. καμι να κρατησει τοσο οσο .. σε αυτο συμφωνουμε ..

    παμε ντριμ ..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:11
    ki emena mou aresei i le3i syntrofikotita. Maxim Gorky diavazw, tipotis den einai tyxaio
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:12
    εμενα μου αρεσει το συνταξιδιωτης ντριμ ,
    την συντροφικοτητα την καταλαβαινω σαν συνενοχη και την συνεχοχη την σιχαινομαι ... ειμαι ικανη και την μανα μου να δωσω αμα .. μου χει προσβαλει το συστημα αξιων μου ..
  • fldown @ 24.05.2008 12:13
    Κάτι κρατάει τόσο...όσο...?Δηλαδή τόσο πολύ όσο να περάσει η κα**** αυτό εννοείτε??
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:13
    Den einai k.... o erwtas
  • fldown @ 24.05.2008 12:15
    KaMi, αφού δεν είναι κα**** γιατί αναιρείς a priori τη δυνατότητα ή την ικανότητα κάποιων ανθρώπων να μείνουν για πάντα ερωτευμένοι??
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:15
    χα χα χα καμι ποιο τη μανα?

    ο ερωτας ειναι ερωτας .. ο αλλος ειναι απεναντι και διπλα .. αλλα αμα κατσικωθει στο διπλα .. μιλαμε για αυτο που τοση ωρα ξορκιζει η καμι ..

    με αυτη την εννοια δεν μου αρεσει η εννοια της συντροφικοτητας .. εις το ονομο της οποιας τα περισοτερα ζευγαρια κοβουν το σεξ και τα ρομαντσα και
    πηγαινιουν σε θλιβερα ντινεε με επισης ανξιοπαθουντα αλλα ζευγαρια ...
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:16
    giati den eimai toso romantiki oso esy tavrouli. Na giati. Ki episis epeidi den exw dei tetoia zeygaria. An dw, tote passo.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:16
    etsi lah!
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:17
    η σεξουαλικη επιθυμια και η δραστηριοτητα συμβαδιζει με τον ερωτα ..

    σας εχει τυχει ποτε να μην μπορειτε να συνευρεθειτε με ανθρωπο που καποτε λατρεψατε ? και να το αγαπατε και να σας κανει σε ολα μες στο σπιτι .. αλλα νο κουκου?

    εμενα ναι.. φριχτο.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:18
    Dream mystiria i katastasi pantws. Polla erwtimata, polles skepseis, tespa
    Lah nai, kai einai frikiastika frikto.
  • fldown @ 24.05.2008 12:18
    Δεν είμαι τόσο ρομαντικός στην πραγματική ζωή όσο στα κείμενα που γράφω διδυμοθεά μου...
    Από την άλλη δεν μπορώ να αναιρέσω την πιθανότητα του απίθανου στη ζωή...
    Οι σχέσεις έχουν απομυθοποιηθεί στα μάτια από πολύ μικρή ηλικία...
    Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν επιτυχημένες σχέσεις μεταξύ ανθρώπων...
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:18
    να μην μπερδευουμε τον ερωτα , με την οικειοτητα την τρυφεραδα την φροντιδα αντε ας πω και την αλλη λεξη την αγαπη ...
    ετερον και εκατερα ( βλακεια θα ειπα τα εχω σκισει τα ελληνικα)
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:20
    φλ μου να με συγχωρεσεις .. αλλη λεξη εχθρος !! τι πα να πει επιτυχημενη σχεση ...?

    φρικαρω λιγο !!
  • fldown @ 24.05.2008 12:21
    Και επίσης επειδή εμένα π.χ. δεν θα με καλύπτει μια συμαβατική σχέση επειδή έχω όψεις ουρανού και βαριέμαι εύκολα, δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι μένουν για 20 χρόνια σε μια σχέση, υποχρεωτικά φυτοζωούν και σαπίζουν...έχω άδικο??
    Άλλο χάρτη έχουν εκείνοι και άλλοι άνθρωποι είναι και τη βρίσκουν να είναι μαζί για πάντα, και άλλος εγώ...non?
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:21
    ma tavrouli mou, den eipa egw pws den yparxoun epityximenes sxeseis meta3y an8rwpwn.
    Egw eipa oti oi monimes sxeseis dialyoun tin psyxosyn8esi mou, me metatrepoun se kakourga, ginomai poly skliri me to syntrofaki mou k genikotera, san life style de mou kanei (i sxesi).
    Gia emena ka8ara milisa. Gia tis dikes mou skepseis, tous dikous mou provlimatismous k ta dika mou kollimata.
    Oi ypoloipoi makari na pleoun se aiwnia pelagi eytyxias me to tairi tous!
  • fldown @ 24.05.2008 12:22
    lah εννοώ μια σχέση που αντέχει στις αντιξόοτητες και στις εγωιστικές τάσεις των δύο μελών...
  • fldown @ 24.05.2008 12:22
    KaMi αν δεις το παραπάνω σχόλιό μου λέμε τα ίδια...
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:23
    συμφωνουμε ολοι οτι οταν καταρχας παραδινομαστε , ζηταμε τα παντα και εστω και στιγμιαια και το μελλον του αλλου ..( εγω δεν το ζητω θελω να το δινει απο μονος του χα χα χα)

    και δεν λεμε καλημερα σε θελω αλλα .. μαλλον σε 6 μηνες σε 6 χρονια δεν θα μου κανεις ?

    αμα μου κατσει τετοιος αντρας εμενα .. εχει φυγει αδιαβαστος .. και μετα αυτος θα κολησει με αυτα που θα του χω σουρει..
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:24
    einai ayto pou eipa prin Dreamako...
    Sta 8ilastika anikoume. Ok, nai. Exoume poly ypsilotero deikti noimosynis ap ta ypoloipa, alla mi ftasoume sto simeio na kanoume ton egkefalo mas na katapiezei ti fysi mas.
  • fldown @ 24.05.2008 12:25
    Εννοώ lah με άλλα λόγια πως υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν δεν μπορούν να ζήσουν μόνοι (πχ Σελήνη στον 7ο, Άφροδίτη στον 7ο) και άλλοι που δεν αντέχουν τα δεσμά μιας μόνιμης σχέσης (Όψεις ουρανού, Ποσειδώνα με Σελήνη, Άφρο ή Άρη)...Γιατί οι μεν να φρικάρουν με τους δε? Ο καθενάς ζει τη ζωή του...Ας μην φρικάρουμε με το διαφορετικό...
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 12:25
    Ok, ayto itan. Til ap ti douleia.
    Prepei na fygw. Synexiste eseis, 8a sas kamarwsw to mesimeri!
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:26
    φλ .. υπαρχουν πολλες τετοιες σχεσεις συνεργασιας και γαμοι ..
    η ντριμ το ειπε καλα κατα τη γνωμη μου ..
    επισης το εγω του καθενος πρεπει να αναδυκνειται μεσα στις σχεσεις .. να συναδει .. για αυτο σχετιζομαστε .. νομιζω για να ανθιζουμε και να ανθιζει και ο αλλος ..
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:29
    φλ .. κοιταξε δεν μου αρεσει η λεξη επιτυχια γενικως .. προτιμω την ολοκληρωση .. και το πως θελει να ζει ο καθενας .. δεν με αφορα ..αρκει να μην μου το φαραει ως πετυχημενο και ως καπελο ...

    Μην με παρεξηγεις εχω κοληματα με τις λεξεις
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:29
    ντριμ μαζι σου σε αυτο.. ....
  • fldown @ 24.05.2008 12:31
    Το μεγάλο πρόβλημα για εμένα δεν είναι η χρονική διάρκεια μιας σχέσης...Είναι το γεγονός πως από την πρώτη στιγμή που θα θεωρηθείς δεδομένος και παρών, ερωτικά και συναισθηματικά για τον άλλο, σε καθιστά δεδομένο. Σε αυτό το τριπάκι αρχικά ελλοχεύει και έπειτα εξωτερικεύεται μια προσπάθεια ο άλλος να σε κάνει σαν τα μούτρα του...
    "Ρε κοπελιά εντάξει, αν είναι να αλλάξω θα αλλάξω...Αλλά να με αλλάξεις με το ζόρι για να χωράω στα μέτρα σου...??"
    Και μετά δεν συνειδητοποιούν οι άνθρωποι πως αυτό που αρχικά τους τράβηξε είναι η διαφορετικότητά τους...Πως γίνεται να θες να καταστρέψεις αυτό που σε έλκει??
  • fldown @ 24.05.2008 12:34
    Και αν το πάμε στο επόμενο στάδιο για να το συνδέσω με το ποστ...Για τον Α ή Β λόγο έστω ότι παρασύρεσαι, αλλάζεις, μεταμορφώνεσαι...
    Πλεόν δεν είσαι αυτό που ήσουν στην αρχή. Έχεις απορροφηθεί πλήρως από τον άλλο...
    Και τι κάνει ο άλλος? Βλέπει σε εσένα την εικόνα του ίδιου του εαυτού του, τον οποίο κατά βάση ψιλοβαριέται (μιλάω για το σύνολο του κόσμου, δεν το κάνω προσωπικό). Και μετά έρχεται η απιστία...ή πιο απλά η αναζήτηση άλλων σεξουαλικών εμπειριών...
  • lahmacun @ 24.05.2008 12:36
    ειναι κοματι .. της φυσης του ερωτα .. ο ταλιμπανισμος και η κατακτηση ..
    δεν το υπερασπιζω αλλα εχω αποδεχτει οτι ειναι μια συναισθηματικη αναπαραγωγη της πραξης που εχει και τετοια στοιχεια...

    σας φιλω παω για δουλεια ψαρια ουζα...

    φλ καποια στιγμη θελω .. να μου πεις για τον ποσειδωνα και τους προσωπικους αν εχεις την καλοσυνη..
  • fldown @ 24.05.2008 12:36
    Τώρα άμα έχεις καμιά όψη να σε σπρώχνει κατά κει...τότε έρχεται και φυσικά και δεν έχεις και τύψεις ή δεύτερες σκέψεις...
  • fldown @ 24.05.2008 12:37
    Φιλιά lah!! Θα τα πούμε κάποια στιγμή...
    Καλό μεσημέρι...Πάω κι εγώ Super Market επιτέλους! Αρκετά χαζολόγησα...
  • fldown @ 24.05.2008 12:38
    Dream καμία φορά σε διαβάζω και νιώθω ότι ακούω τη φωνή της συνείδησής μου...
  • fldown @ 24.05.2008 12:40
    Εγώ κοιμάμαι σαν τούβλο...Απλά γιατί όλη την υπόλοιπη μέρα δεν είμαι κάτι τέτοιο...
  • fldown @ 24.05.2008 12:41
    yeap!! I said so!!
  • fldown @ 24.05.2008 12:41
    Σε χαιρετώ dream!! Καλό μεσημέρι!!
  • fldown @ 24.05.2008 12:43
    LOOOOL!!! Θυμάσαι τι είπα στο Καρκινάκι την Τετάρτη?? Σταμάτα να είσαι Καρκίνος!! (και σε πληροφορώ δεν ένιωσα καμία ενοχή απέναντι στον ωροσκόπο μου)
  • fldown @ 24.05.2008 12:44
    Και το καλύτερο είναι ότι δεν ανησυχώ κιόλας!!
  • fldown @ 24.05.2008 12:48
    Κοιτά δεν μπορώ να απορρίψω ή να σνομπάρω κάποιον...Αυτό δεν σημαίνει όμως τι δεν μπορώ να πάψω να ασχολούμαι...non?
  • fldown @ 24.05.2008 12:48
    Τελικά αυτή η σελήνη στον Υδροχόο κάνει θαύματα!!
  • fldown @ 24.05.2008 12:50
    Got to go..Τα λέμε!!! Byezzzzzz....
  • ElefantaS @ 24.05.2008 17:53
    kam, de kserw oi planites ti lene, 8a sou pw egw ti lew. kai einai gegonos tis II fysis. 8eloume kati mono oso den to exoume. sto stadio ayto mporoume na paranooume,na xtypiomaste k na eimaste dystixismenoi. trwme emmones. OTAN apoktisoume ayto pou 8eloume, variomaste amesws k mas katapiezei. eidika an exei prohgi8ei emmoni. giati ekei ais8anomaste ili8ioi, k apo ti mia de 8eloume na diapseysoume ti tote logiki mas pou mas prostaze pws ayto htan to pan gia mas,(h arketa simantiko), k apo ti alli den mporoume na arni8oume ti twra logiki mas pou mas epivallei na mi perioristoume. katapiola einai mia sxesi, krataei oso de gnwrizoume, oso yparxei kati pou na mas ekplisei, eyxarista h dysaresta. k epeidi to antilavou twn II sini8ws einai astrapiaio k tsakalisio, simainei pws h sintagi ginetai routina grigora. DEN eimaste twn symvatikwn. DEN eimaste twn makroxroniwn. an den allazei kati asfyktioume. an mas prizoun se agapes k mas erxetai synirmika katey8eian"ti? ayto htan? ws edw mono? mono ayta 8a dw?" fevgoume soubitoi. DEN exoume anagi ti syntrofikotita.mporoume aneta monoi, megala xronika diasthmata. ayto enteinetai apo to snobismo mas apenanti stous allous, pou mi leme mlks sini8ws ypotimame syneidita h asyneidhta. Oi taseis fyghs apo ta panta kylan sto aima mas.
    Aaaara,(teras egrapsa!) den einai kapoio diko sou provlima. einai 8ema protairewtitwn. k gia mas mia monimi sxesi den einai sti 5ada. Den einai toso h periergeia k o peiramatismos, alla h dynatotita twn II na paradexontai ti fysi tou an8rwpou, pou mporei na agapaei enan an8rwpo k na po8ei allous 10. den to pnigoume me h8ikes, giati h logiki mas to apagoreyei. NOUS kami. ayto einai to diko mas xarisma. k ola apo kei ksekinane k ekei teleiwnoun. eimaste tis ais8isis k oxi tis pseydais8isis pou dimiourgoun oi anasfaleies k oi anages. voh8isa?
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:21
    ka8olou aytoviografia. ayta einai ta poly vasika, pou se allous pio entona se allous ligotero.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:22
    to yparkto k oxi to fantastiko. apo fantasia skizoume, epeidi antilamvanomaste ti pragmatikotita. k to nous, standard me kefalaia.
  • seloteip @ 24.05.2008 18:26
    poso aderfos mou mporei na eisai pia??...(an kai egw tin adilipsi tis pragmatikotitas tin grafw...me mikra..standar!!..ws mikroteri isws..).
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:26
    panta ta leme kala, to ti pratoume einai allo 8ema.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:28
    para poly pat!
  • seloteip @ 24.05.2008 18:30
    nai aderfouli mou ..eisai!*
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:31
    an se katalava d, rwtas giati den fevgoume?
  • seloteip @ 24.05.2008 18:31
    kalws me..den kserw Dream..den exw..
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:32
    egw ta xw k ta 2 opote de kserw ti einai xeirotero.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:35
    egw imoun panta apistos. k den to ekripsa pote.
  • seloteip @ 24.05.2008 18:38
    katse na diavasw ti leei i Kami.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:39
    epeidi varietai amesws, epeidi ais8anetai ton periorismo. epeidi stin anagi gia syniparksi 1 den einai arketos. k otan skasei h anagi na ziseis kati oxi monos, logiko na yparxoun polloi pou se kaliproun se diaforetika epipeda.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 18:41
    Ka8iste na diavasw ti egrapsan ta 8eika mou aderfia (idiws o 8eikos mou aderfos pou egrapse epos- OLE bro!), na krinw k na katali3w.
    (PS. H Ram mou ta xei ftysei)
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:41
    ase pou ta II otan exoume sxesi, eimaste pio elkystika. vgazoume to ekswpragmatiko=>8aymasmos.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:43
    des kam, paizei na ksefyga ligo
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:46
    gia olous isxyei, to 8ema paizetai sto poioi to paradexontai.
  • seloteip @ 24.05.2008 18:49
    Kami!*
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 18:49
    kala leme bro, mlks emeina!
    oooooti grafeis...isxyei.
    Kai arxizw na frikarw me ti fyli mas ligo.
    Eimaste paaara polloi II idioi telika.
    H sister sou exei ypostei sok vasika.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 18:49
    patousaki mou:********
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 18:51
    aaaaa to'xei to soi mas simera na ta kanei ola p#utana mou fainetai.
    Patousi eyge paidi mou! Mia ap'ta idia!
    (ti skata, tosa koina re pia??)
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 18:53
    oso gia poioi to paradexontai einai allou pappa eyagelio.
    Alla! Poios ftaiei pou ftanei o kosmos na kryvetai??
    the f....... koinwnia baby
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:54
    eimaste dyskoles pistes.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 18:56
    oxi h koinwnia. de to dexomai me tipota! emeis ti eimaste zupermen? to kollimeno tous myalo, oi anasfaleies kai h agnoia tous panw sto poso lytrwtiki einai h alh8eia, k as ponaei!
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:01
    den exei kai emoticon mlkias to site oxi tpt allo dil
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:04
    eidika stis hlikies mas re kam (poso mallon prin 10XRONIA!!!) pou den paizei to dikaiologitiko tis piesis xronou(pou isws isxyei gia kapoioys).. eleos re sisara!!! de vre8ike kanenas dikos sou na sou dwsei sfaliara?! ksypna!
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:07
    kouloi gia ta dika mou gousta dil oi an8rwpoi. Min tous vgalw kai karoulia xwris na einai. Gia emena mono itan. LOL
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:07
    to katevato to svinw gia evnoitous logous
  • seloteip @ 24.05.2008 19:11
    mmm....
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:14
    pantws aderfia, oi ka8ysterimenoi filoi, einai oti xeirotero. eixa kata kairous pollous. k exw akoma.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:15
    ti ftaine k oi filoi bro mou?
    Egw oti ki an mou poun, pali to diko mou 8a kanw.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:17
    k egw to diko mou kanw. alla kapoies fores xreiazesai enan na se tarakounisei, estw gia na ton vriseis na ti kaneis ti mlk k as xtypiesai.
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:18
    nai, s ayto den exeis ki adiko vasika
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:25
    nai patousi. Otan den afinoume ki emeis tous allous na mas tarakounisoun...vrase ryzi. (svis to, pote den 3ereis ti paizei...(tromos))
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:26
    apo emmones allo tipota. exw k selini pou voh8aei! ( h gmmeni!)
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:28
    NAI....enw i diki mas....einai better nomizeis...apo emmones i selini sto skorpio isws pairnei metallio
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:29
    vazeis : kai o patousi
  • Lamantarini @ 24.05.2008 19:31
    II katastash! an den tarakounitheis me thn prwth kotrwna pou tha sou rthei , tote anagasthka tha pesei olos o toixos gia na pareis mpros...

    proswpikws speaking...

    hello sas...kai bye sas!
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:40
    ti sou elegan gorgonara mou?
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:45
    EEEEEETSI PREPEI!
    (egw de sxoliazw tipotis akomi exw Ari ston 12o)
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:49
    Na ton arxisw stis grigores?
    groaaar
  • KaMiKaZe @ 24.05.2008 19:50
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
    miso exw til
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:50
    poion klaine?
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:52
    a tetoios. ok.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 19:54
    na katevw na kanw mpou?
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:08
    Kalispera.. pera yia pera!!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:09
    Wraio post anevase i kami.... pou einai to kamikazoniiiiiiii???
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:09
    ti kanete??
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:10
    pera ki akoma parapera... opou taxidevei o nous sou dreamako!!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:11
    Loipon.. imoun 3 xronia me didymoliontaro!!!
    Pistevw oti itan tis anazitisis alla den xerw an prohwrouse sto diatauta...
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:11
    swsti!!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:12
    .. kai na pw tin alitheia twra pia den me melei
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:14
    pou einai ta didymia tis pareas???
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:18
    H apistia kat eme ehei amesi shesi me to psema!
    Diladi, elkomai apo kapoion allon, ektos tis dyadikis shesis stin opoia ehw mpei ypostirizomenos tin monogamia... ok?

    Yia na prohwrisw sto diatauta tin elxi me ton allon/alli lew psemmata.. yia na ton synantisw, yia na kalypsw pou imoun ti ekana klp

    Auto pou me enohlei emena apo ta plousia parelkomena tis apistias einai i koroidia kai i syllogi apo psemmata pou tha xreiastei na pw i na faw yia na ektelestei i apistia.... ("ektelestei"... austiro rima xrisimopoiisa!!!)
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:19
    didymia einai kai einai ki edw ki ekei kai parapera... kai edw pou ta leme dreamako.. auto einai to goiteutiko epanw tous!! Oti kanoun parallila polla pragmata ta opoia ta skeftontai parallila kai ta kanoun exissou kala!!!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:23
    apo to vlemma ee?
    Exei stadia i apistia?? Apistia mikri, megali, adiorthwti... klp????
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:24
    siniparksi me opoiodipote tropo. mas fwnaksate k gyrisame.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:24
    kalispera selo!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:24
    kalwston monk!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:24
    pou panta kataligei se sex.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:25
    Ara den tin metrame!!!
    Einai dynaton na min pothiseis pote kanenan allon?????
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:26
    dream erwtisi...i se opoion allon gnwrizei:
    H akmi tou 7ou kai tou 8ou mas dilwnei tin tasi mas na eimaste apistoi... i kai oi opseis twn plouto, ouranou kai posei pou leei kai i kami sto post tis???
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:27
    kai to sex next ...
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:27
    asteropoisi ek paradromis...
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:28
    to sex einai h kataliksi. mporei ta kinitra na einai alla, mporei na min yparxoun kan kinitra k apla na tyxainei.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:32
    To ehw pathei se mia fasi pou i shesi mou exepnee.. efthine kai itan zitima hronou na lixei, opws ki egine!

    Eniwsa elxi kai den eiha typseis kiolas... twra pou to vlepw me mia A xroniki apostasi vlepw oti itan ena vima gia na katalavw oti eiha fygei apo tin sxesi!

    Kai twra prepei na apantisw sto an itan apistia... an i apistia thewrisoume oti ehei stadia.. tote nai itan sta prwta stadia...
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:34
    nai symfwnw elef, mporei na min yparxoun kinitra kai apla na symvainei... alla ki auto apistia einai
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:35
    apla rwtaw dream yia na katalavw na paizei rolo to zwdio pou kyverna touw oikous autous? I an einai tasi pou kathorizoun oi planites pou proeipe i kami?
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:35
    h apistia san oros einai mia mlk k misi. sorry. 8ewreitai apistia na pas me kapoia alla na ka8iseis mazi tis k na milas olo to vrady px den 8ewreitai apistia. xazoi oroi, apo xazous an8rwpous, pou prospa8oun na kalypsoun anasfaleies.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:37
    swstos elef... den mporeis na perioriseis to oro.. ta kinitra tis apistias einai i anasfaleia i opws leei kai i kami, i periergia, o peiramatismos i anazitizi???
  • malama1972 @ 24.05.2008 20:37
    οταν εισαι καργα ερωτευμενος απιστια θεωρεις και το ξενοκοιταγμα οταν εισαι σε μια συμβατικη σχεση απιστια ειναι το ξενοπηδημα,κατα την τπεινη μου αποψη ειδα φως και μπηκα συγνωμη αν ενοχλησα,
  • euterpi @ 24.05.2008 20:37
    Ερώτηση! Καλησπέρα σας! Αφροτούλα σε Κριό ο οποίος είναι αναχαιτσμένος καθώς και ο Ζυγός και Ταύρος ακμή 12 το ίδιο μας κάνει?
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:38
    diafwnw muffy... mia vera ki ena symvolaio kathorizei tin apistia???
    Ehei na kanei me synaisthimata.... kai oxi me morfi shesis!!!!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:39
    euharistw dreamako!
    Ehw akmi 7 se II ...
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:40
    Euterpako mou kalispera**********
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:42
    symfwnw me ton aigokero(den enoxleis!)
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:43
    H apistia yparhei se opoidipote erwtiki shesi, o enas apo tous dyo... epithymisei, erwteutei, erwtotropisei me trito atomo!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:45
    to psemma loipon kai i koroidia pligwnei perissotero apo tin praxi....i tin epithymia...
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:46
    re pate kala??? gynaikes egw 8a ta lew??? fysika k sto gamo isxyei! fysika k kanete 8ysia k dexeste na trefete to ka8e mpouli k ta mlksmena tou! na tourlwsete 9 mines na ypoferete 2 xronia ktl! tote yparxei apistia! an paei me alli tote enw eseis anexeste na allaksei oli sas h zwi, e nai! tote einai apistia, prodwsia, ta panta! aaa de vgazw akri mazi sas!
  • euterpi @ 24.05.2008 20:46
    Καλησπέρα ευγενικό μου πλάσμα!!
  • euterpi @ 24.05.2008 20:46
    Την άλλη φατσούλα ήθελα.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:51
    Elef, den lew oti tote den se exorgizei perissotero, mesa se enan gamo me mia oikogeneia paramashala.., fysika kai pligwnei perissotero kai an thes einai pio varya otan eheis ependysei mia zwi se enan anthrwpo, alla den mporoume na poume oti den einai apistia otan eisai se mia sxesi erwtiki me tin psyhi sou kai eheis empisteutei, eheis kanei oneira, eheis dwsei kai dothei se enan anthrwpo! Kai se autin tin periptwsi apistia einai, yiati telika synaisthimatika pligwnesai... ypofereis
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:51
    nai, alla kata ti gnwmi mou, sto gamo panta e!, an keratwsei gynaika k den einai sourgelo pou megalwse me cosmopolitan, tote simainei pws o allos einai poly mpouxesas. h sti teliki o logos htan pio sovaros apo mia kavla.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:52
    e nai prepei na einai bouxesas.. true!!!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:53
    kanenas an8rwpos de sou anikei. kaneis den einai demenos me louri. opoios nomizei pws den ton exoun keratwsei se sxesi, kala krasa. den einai apistia, kapoios panta einai ligotero erwteymenos kai 8a fygei. sto gamo mono yparxei desmeysi. alla egw eimai k II.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:55
    fysika kai kanenas den mas anikei kai se kanenos to E9 den perilamvanomaste!!!!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:56
    tote de paizei apistia muffy nomizw, giati 8a yparksei eilikrines kseka8arisma.an erwteytei h gynaika ok! symvainei!
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:57
    Diladi otan eheis zisei 10 xronia apo tin eniliki zwi sou se 2 makrohronies sheseis (7+3) kai me tin deuteri moirastikes kai tin idia stegi kai kathimerinotita den mporeis na ekfereis gnwmi.. olous mas aggizei to thema ligo i poly!

    ... kai oloi i ehoume apistisei i mas ehoun kanei apistia!!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 20:58
    D, s ayto ftaine oi idioi. kati kanane la8os.
  • Evangelique @ 24.05.2008 20:58
    Tote muffy xereis kala to thema...
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:02
    na me sygxwreis muffy alla den ginetai pio dynatos. ayto mporei na einai mia pseydais8isi pou 8eloun na kalliergoun, dikaiwma tous.
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:03
    den xerw an ginetai pio dynatos, giati den to ehw zisei se gamo .. alla nomizw oti prosgeiwnontai kai oi dyo se mia pragmatikotita pou mallon apofasisoun gia diaforous logous na tin katapioun
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:07
    Thema anexantlito, ehw kanei autin tin syzitisi polles fores, se mikres kai megales parees... kai tha tin kanw polles fores akoma...
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:08
    parormisi diladi dream??
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:10
    Nai den exei oria, symperasmata kai katakleides... pote.. kai yi auto einai endiaferon
  • malama1972 @ 24.05.2008 21:10
    ποιο δυνατος σιγουρα δεν γινεται απλα ξερεις οτι αν ξανασυμβει ηρθε το το οριστικο τελος ειναι και σκεφτεσαι διαφορετικα οταν εισαι παντρεμενος και εχεις και παιδια αυτο που ειπε ηDR
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:11
    H mallon ehei katakleida... oti pligwnei kai pligwnesai.. auto einai to mono sigouro!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:12
    k an ti psaksoume liiigo parapanw, kataligoume stous logous pou pantreyete o kosmos simera, k se kati pou legame to apogeyma peri paradoxis k mh ths fysis mas.
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:12
    Sas afinw.. euharistw yia tin antallagi apopsewn!!
    Kalo sas vrady
    ***********************
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:13
    allo o pligwmenos egwismos, k allo to maxairaki sth kardia. nai, gia kanenan de 8a eisai o,ti kalitero ypirkse pote sti gh. alla mporeis na eisai ena apo ta poly kala.
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:14
    Tote zeis synitopoiimena kai ypeuthina kai auto einai dyskolo alla katharo kai wrimo!
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:15
    Nai allo to gamwto yiati mou tin ekanes kai allo o ponos pou se kanei na ypofereis....
  • Evangelique @ 24.05.2008 21:15
    pali asteropoiisi ek paradromis... fevgw!!!

    Kalo sas vrady
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:18
    an koinwniseis k peis 5 fores to pater hmwn de metraei muffy.
  • malama1972 @ 24.05.2008 21:19
    ενας γαμος για να επιβειωσει θελει καθαρες κινησεις αλλιως θα σαπισει και η σαπιλα θα φανει αργα η γρηγορα .τδε εφη μια παντρεμενη 11 χρονια ευχαριστω για την παρεα....
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:31
    gia pes gia internetika paidakia...
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:34
    wwww. ti glyko!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:38
    einai einai, de leei psemmata.
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:41
    ligo xontro einai, alla! monadiko on!
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:44
    alh8eia twra pou to eipes. h gida pou einai? vlepei kalooira?
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:45
    kalomoira
  • kokopuff @ 24.05.2008 21:49
    em den vgazeis..
  • ElefantaS @ 24.05.2008 21:54
    k egw sxolaw! kali giourovision! egw 8a douleyw!
  • lahmacun @ 24.05.2008 21:57
    κακια πεθερα ... μολις μπηκα .. και δουλεψα .. και ψαρια ..και ουζα .. και ελευσνα μια φορα ...

    και ξαναεκδραμω ...
  • lahmacun @ 25.05.2008 12:32
    σε περιπτωση που αφορα καποιον ... ποσο απιστο ειναι ...?
    Να αγαπας αλλον .. να χαιδολογεσαι με αλλον , αλλους ...
    ειναι αυτη μια απιστια στον εαυτο σου ..? και για τους τριτους δεν μας νοιζει .. θεωρωντας δεδομενο οτι ειναι ειναι ενημεροι για το θεωρητικο του πραγματος .
    απορια ..
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 12:50
    na sou pw egw pws to skeftomai:
    Ap ti stigmi pou den prodidw ideologies mou, pou den kanw kati pou den 8elw na kanw, pou de me katapiezw, apey8eias niw8w pws den prodidw emena.
    Prodosia pros ton eayto mou 8a itan an ekana pragmata pou sixainomai na kanw.
    Swsto? La8os?
    Don't know Kronako mou....
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:33
    καμι σωστο , αλλα προδωσια δεν ειναι και αφου δεν ζεις το απολυτο σου να ζεις ενα εφημερο μετριο σου ..? λεω τωρα δεν ξερω ...

    ζου... δεν ειμαι στα πολυ καλα μου .. ειμαι με 4 ωρες υπνο .. κλπ κλπ κλπ
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:34
    χα χα ειμαι πολυ ανωμαλη τελικα .. φτιαχνομαι να με λες κρονακο ...
    χα χα χα χα
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:35
    to oti kapoios apistei, de simainei pws de zei to apolyto lah.
    Paralogo fainetai, alla den einai. To apolyto de simainei oti den exeis matia gia allous synan8rwpous sou. Fysika ayto den prokeitai pote na to katalavoun an8rwpoi orkismenoi sti monogamia (den to lew eirwnika)
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:36
    am otan lew egw gia tis skafes sto xarti sou de me akous.....LOOOOL!
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:39
    εγω δεν μιλαγα τωρα για την απιστια στον αλλον .. αλλα για την απιστια στον εαυτο μας ..

    και γενικα θα συμφωνησω μαζι σου ...

    οπως και να πω αμα και οταν αγαπω ... το ιδανικο μου θα ηταν να τις κοιταει ολες και να διαλεγει παλι εμενα ...οχι να εχει εμενα θεσφατη apr?or? ..

    και τα πολυγαμικα ενω εγκεφαλικα τα παιζω .. σωματικα δεν μου βγαινουν καλα ... αλλα αυτο ειμαι εγω ...και καταλαβαινω ολες τις αλλες εκδοχες αν ειναι τιμιες προς ολες τις κατευθυνσεις ..
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:39
    geia sou zuzunaki
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:42
    poio einai diladi to diko sou apolyto pou anafereis?
    (me mperdepses mwre Krone!)
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:43
    ζου .. περναω 2 βδομαδες που κανω την μια γκαφα μετα την αλλη ειμαι ενα ρεταλι .. σωματικα .. και εχω 2 μηνες μπροστα που αν δεν συμμαζευτω θα χασω πραγματα που χτιζω χρονια..

    κοιμηθηκα στις 7 .. και με περναν τηλ .. ακουσον ακουσον σηματικοι ανθρωποι για να τρεχω να κανω κατι το οποια νομιζα οτιτο τελειωσα εχτες ... αλλα .. κατι ειχα παραλειψει .. ολος μηχανισμος κινητοποιηθηκε για να με βρουν..

    φανταζεσαι με τι μουτρα πηγα ..

    του ποσειδωνα .. και να μην πω τωρα τιποτα και για τον ανδρομο θειο της Καμι ...

    δεν την βγαζω καθαρη...
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:44
    anadromise o dad?
    EPITELOUS!
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:45
    ειπα αν αγαπας αλλου , και αλλου τριβεσαι ...

    το απολυτο ειναι η αγαπη και οχι το τριψιμο ... δεν ενπεριεχει αυτο μια προδωσια στο συναισθημα σου .. οσο ευχαριστο για μια στιγμη για ενα αστραμα να ειναι το τριψιματακι ...

    με εχει βαρεσει η αυπνια ... και δεν εχω και πατατες .. ( ασχετο )
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:46
    Ki an agapas k tous dyo? Pou vrisketai i prodosia se ayti tin periptwsi lah?
    (pros ton eayto mas panta)
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:46
    και ρε συ καμι .. εισαι σκληρη γυναικα .. αμα διαβασει ο πετ το ποστ θα καταρακωθει .. ταρανδος αμα την αρχη της σχεσης ...
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:47
    ma exoume xwrisei.
    De ftanei pou eimai eilikrinis, 8a 8ymwsei kiolas!
    Axariste lae!
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:48
    σε αυτη την περιπτωση δεν υπαρχει καμια προδωσια ...

    αλλα στον δικο μου συμπαν δεν μπορω να αγαπω δυο .. και θα φρικαρα αν σχετιζομουν με ατομο που μπορει να του συμβει αυτο..

    ξερω παντως ζευγαρι με παιδια .. που εχουν ανοιχτες σχεσεις με αλλους .. και σε βεται ο ενας την ιδιωτηκοτητα του αλλου απολυτως .. και ολα μια χαρα ..

    βεβαια ειναι και οι δυο μεγαλοι ανθρωποι και εχουν μια ροπη στην τρυφερη σαρκα ..
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:49
    ωχ ... το εχασα τον χωρισμο ..
    τοσο πια ουρανια αυτη η σχεση .. δεν την προλαβαινω ..
  • lahmacun @ 25.05.2008 13:49
    παω για πατατες .. επιστρεφω σε 5
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:50
    gi ayto sou lew Kronouli mou....Se pollwn an8rwpwn to sympan...ginetai kai paraginetai na agapoun kai dyo kai treis synan8rwpous tous sygxronws kai malista me tin idia dynami.
    Gi'ayto kai ayto den to 8ewroun prodosia pros ton eayto tous
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 13:50
    ki egw na ftiaxw kafe
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:01
    γεια σου ζου ..

    Καμι το για ολα φταιει το γκαζον και το ζιλ και ζιμ το εχεις δει?
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:03
    tsa!
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:07
    καλως το μικρο
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:08
    καλως με...λαχ σημερα ειναι μεγαλη μερα διοτη 1.αποφασισα να κοψω τους καφεδες 2.δεσμευτηκα να διαβασω!
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 14:09
    Kalisperoudia Lamaki!
    Lah to gia ola ftaiei to gazon einai agapimeni tainia!
    To allo oxi, den to exw dei!
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:09
    καμιιιιιι!****
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 14:10
    mantarinaaaaaki mouuuu!:********
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:11
    το λαχ ξεχαστηκε με τις πατατες ;;!!!

    τι κανετε τέκνα (ή τεκνά !) ;;
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:12
    εδω ειμαι ... και αφου πηρα τις πατατες .. βαριεμαι να τις καθαρισω .
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:13
    χαχαχα λαχ...
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:14
    καμι νιωθεις οτι ζεις σε μια κοινωνια που επιβαλει την μονογαμια και αυτο σε πιεζει ? η θεωρεις δυσκολο να βρεις αγαπητικους να το μοιραστεις μαζι τους αυτο?
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 14:17
    To 1o lah.
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:21
    πφφ υπαρχει υποκρισια και ολοι ξαφνικα σοκαρονται οταν λες πως δεν πιστευεις στην μονογαμια ή σαυτο το "για παντα" ή για γαμο , παιδια , ποδιά ,νοικοκυριο..κτλ
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 14:24
    gi ayto ta vazw me tin koinwnia wres wres. Osoi epilegoun ti monogamia san tropo zwis, zoun meli gala, den tous katakrinei kaneis katalaves? Osoi omws arrwstainoun me ti monogamia, 8a fane tetoio xou, pou 8a xreiazetai na pizoun tous allous sto psema, na trwne kra3imo xyma i ypoulo k na kataligoun sto peri8wrio.
    Ki ola ayta giati i koinwnia epikrotei MONO ti monogamia.
    F#ck em all lew egw k kane ti zwoula sou.
    Les k xrwstame se kanenan.
    pfff
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:27
    βασικα κραξιμο ξεκραξιμο εγω γουσταρω πολυ να βλεπω κατι συγγενεις και "καθως πρεπει " μονογαμικες φιλες (που χουν κανει την πιτσικουλια τους!) να σοκαρονται και να δεις πως τους πεφτει το σαγονι οταν λεω οτι εγω οχι φχαριστω δε θα παρω και δε χαραμιζω την καλοπεραση μου...!!εχει και την πλακα του!!
  • Lamantarini @ 25.05.2008 14:28
    (εχω ηλιο - ουρανο συνοδο και κατι αλλα παρε δωσε με ουρανο!)
  • Saturned @ 25.05.2008 14:30
    εγω δεν ξερω καμια κοινωνια να επικροτει την μονογαμια. ειδικα όταν τούτη ακυρωνεται στην πραξη.
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:31
    Καταρχην , για να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη ...

    Η κοινωνια επικροτει τη μονογαμια σε ενα επιφανειακο επιπεδο .. οπως ξερουμ ε πολυ μεγαλο ποσοσοστο των ανθρωπων συντηρει τους γαμους του με εξωσυζιγικες σχεσεις ...και αυτο ειναι αποδεκτο .. αν και σιωπηλο .. με το περασμα των χρονων θα γινεται και πιο φωναχτα ..

    Οκ .. το να μεινει μια γυναικα σε ενα σπιτι με τους 2-3 αγαπημενους της ..
    θα ήταν .. ενα προχωρημενο πραγμα για την ελληνικη κοινωνια ..
    ισως ενας αντρας .. με 2-3 γυναικες .. θα ηταν ποιο αποδεκτο ...

    Η κοινωνια οπως εχω ξαναπει ειμαστε και εμεις δεν ειναι μονο οι αλλοι .. εχουμε χρεος και να την αλλαζουμε .. και κατα τη γνωμη μου ισως να ειναι και το μεγαλυτερο μας χρεος στη ζωη ( δοξα τον ουρανο )

    αμα δεν εισαι ο μεσος ορος .. το περιθωριο ειναι εκει ..και το περιθωριο γινεται καποια μερα ο μεσος ορος .. και φτου ξανα μανα ...

    αυτη ειναι ι ιστορια της ανθρωποτητας .. οι πρωτοποριες βασανιζονται ..αλλα ευτυχουν και ολας για το ιδιωτικο διαφορετικο τους
  • Saturned @ 25.05.2008 14:32
    φυσικα, αν θεωρειτε κοινωνια τις προγιαγιαδες και τις γιαγιαδες σας, ε, τοτενες, εχετε δικιο. αλλα ευτυχως αυτη η "κοινωνια" ειναι φθίνουσα: they die day by day.
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:35
    χα χα σατ ,

    ηθελα να ειναι εδω το πετακι να του μαθουμε τα κολπα του ουρανου .. να .. μην φαει καμια καμπανα .. οταν τον φαει..
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:37
    α και ψιτ καμι αμα θες παρεα στο κραξιμο της κοινωνιας .. κανε μου λιγακι μμμμμ το χω .. οπως την παλια ελληνικη ταινια

    ατιμη κοινωνια που αλλους τους ανεβαζεις και αλλους τους κατεβαζεις ....

    ξανα ασχετο ..
  • Saturned @ 25.05.2008 14:39
    ενα σπίτι με εναν αντρα και 2-3 γυναικες είναι απο παλια αποδεκτο στους ορθοδοξους μουσουλμανους. εδω και αιωνες. καποιοι λαοι είναι πολυ μπροστα.
  • sagiTARTius @ 25.05.2008 14:41
    kapoioi alloi einai akoma pio mprosta.... 1 gunaika, 2-3 antres.... ta mam
  • sagiTARTius @ 25.05.2008 14:41
    xaireste btw
  • sagiTARTius @ 25.05.2008 14:42
    kai geia sas! paw na epivlepsw tous antres mou....
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:42
    χα χα χα Σατ , εγραψες με το ορθοδοξοι μουσουλμανοι ..

    αν σου φαινεται ορθο να σου πω οτι στα χαρεμια η ομοφυλοφυλια πηγαινε συννεφο .. επισης .. θελει πολυ βιαγκρα για να τα καταφερει να κρατησει ενας αντρας 3 γυναικες παραλληλα ..
  • Saturned @ 25.05.2008 14:43
    geia sou tarta
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:43
    ναι θεωρω οτι το φυσικο ειναι να εχει μια γυναικα 2-3 αντρες ...
    σηκωνει το σωμα πολλους οργασμους .. ενω το αλλο ειδος .. εχει περιορισμνες .. ικανοτητες
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:45
    εσυ δια θα ξερεις απο αυτα
  • Saturned @ 25.05.2008 14:45
    χαλαρωσε λαχ. οι γυναικες των μουσουλμανων δεν εχουν καμια σχέση με τις δυτικοευρωπαιες που εχουν κανει σημαια τους την επιτευξη οργασμου πάση θυσια. αρα, δεν ειχαν και δεν εχουν αναγκη το viagra. αν ισχυε αυτο που λες θα το είχαν εφευρει πρωτοι αυτοι.
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:50
    σατ ... οι μουσουλμανες δεν εχουν ορμες .. ουτε δικαιωμα στη χαρα της ζωης ..
    διεκρινα μια κριτικη .. στη διακδικηση του οργασμου ??
    βρισκεις καποιο παραλογισμο σε αυτο?
    Βολευε βεβαια παλια να ειναι μονο αντρικο προνομιο .. η σεξουαλικη ευχαριστηση ... δεν ειχαν αναπτυχθει τοσα σεξουαλικα προβληματα στο ειδος ..

    να μην σκεφτω οτι μεχρι προσφατα σε ενα μη γονιμο ζευγαρι εφταιγε παντα η στερφα γυναικα ...

    ο οργασμος ειναι δωρο της φυσης ... το ζωικο μας κοματι μας επιβαλλει να τον επιθυμουμε αμφοτεροι ..
  • KaMiKaZe @ 25.05.2008 14:51
    sas diavazw kai milaw sto til sygxronws.
    Synexiste.
    Sas kamarwnw!
  • lahmacun @ 25.05.2008 14:58
    παω για τρελο υπνακι .. χαιρετω
  • Saturned @ 25.05.2008 15:00
    ναι, απλα ηθελα να πω πως ενας μουσουλμανος δεν την έβγαζε καθαρη με 3 π.χ. ελληνιδες στο κρεβατι. δεν απορριπτω το δικαιωμα του οργασμου σε κανενα θηλαστικο.
  • lahmacun @ 25.05.2008 21:55
    τα θυλαστικα σε ευχαριστουμε
  • lahmacun @ 25.05.2008 21:58
    τα θηλαστικα .. ( παλι διεπρεψα ..)

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...