παρακαλώ περιμένετε...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΔΙΔΥΜΟΙ?

  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 18:21
    Einai (eimaste) aytoi pou panta feygoun. Polles fores prokaloume tous allous na mas paratisoun gia na mi vre8oume sti dyskoli 8esi na to kanoume emeis.
    Den eimaste k ta kalytera paidia k to 3ers. Den eimaste omws k ta xeirotera. xexex
  • astropeleki @ 06.08.2008 18:40
    χωρις αυτους η ζωη θα ηταν εξαιρετικα βαρετη...συναρπαστικα ανησυχα πνευματα....τους καταλαβαινω αμεσως,μισος εαυτος γαρ...ειναι οι μονοι σε μια παρεα που θα καταλαβουν αμεσως τη παρανοϊκη ταχυτητα του μυαλου μου και θα την αντεξουν ...το ποσο πολυ ευκολα βαριεμαι...και θα γελασουμε μονο που θα κοιταχτουμε...ιστορικα τα γελια και τα σεξουαλικης φυσεως σχολια ακομα και αν αφορουν στα στρουμφακια...Δε λεω,σπαει νευρα το μια στο καρφι και μια στο πεταλο...αλλα ειναι απιστευτη η εγκεφαλικη -και οχι μονο-επικοινωνια μαζι τους...κλασσικα αν ρωτησεις αντρα,τι ζωδιο ειναι,αν σου απαντησει Δε θες να ξερεις ειναι ή Διδυμος ή Σκορπιδι...προτιμω τους πρωτους αν ειναι για μια ζωη φιλοι ή εραστες...κι ας μου τρελλανουν τη σκορπιοσεληνη...καλο απογευμα
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 18:43
    xaxaxa astro
    Kaloi eimaste, alla an enas II den exei ligo neraki i estw gi sto xarti tou, katantaei anais8ito ktinos. Opws ola ta zwdia tou aera fysika.
    smouts!
  • astropeleki @ 06.08.2008 18:50
    ειναι καλο να υπαρχει κατι που να γειωνει αυτο τον ανεμοστροβιλο που λεγεται διδυμι και δε στεκεται πουθενα...εχεις δικιο...για αναισθητο κτηνος δε ξερω...εχω γνωρισει κι εχω γνωρισει...η συντριπτικη πλειψηφια ηταν ή και ειναι ακομα φιλαρακια...αν επρεπε να διαλεξω εναν για παρεα θα ηταν διδυμος μονο και μονο για να μη βαρεθω σαυτη τη γη...η σκ@το θερμοκρασια γιατι ανεβηκε παλι??*********smouts
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 19:00
    Exw gnwrisei original Didymo, opws exw gnwrisei k original Ydroxoo kai sta dika mou matia fanikan entelws anais8itoi. Sa na min eixan psyxi re paidi mou kapws etsi fantasou. Alla enta3ei, egw eimai k allo kefalaio, exw Plutonia selini, exw kai akriveis opseis Pluto, opote an de dw kati pou na 8ymizei psyxi, sixainomai ton allo aytomatws.

    PS. H 8ermokrasia peftei ap to vrady eipan stis eidiseis mon amour astropeleki:*********************
  • morgangreene @ 06.08.2008 19:10
    Καλησπέρα παιδιά! Έχω γνωρίσει Δίδυμο με πλουτώνιες, δύσκολες όψεις στη νερένια Αφροδίτη και στη γήινη Σελήνη του (Τ-τετράγωνο) - αυτό τον έκανε ακόμα πιο σκληρό και απόλυτο, στη συμπεριφορά τουλάχιστον. Βάλε και τετράγωνο στον Ήλιο από Κρόνο... Τι ένιωσε άλλο καπέλο, μάλλον τίποτα. Αντιθέτως, Δίδυμος με φουλ αέρα έβγαλε πολύ όμορφα πράγματα λόγω Σελήνης στο Ζυγό.
  • Saturned @ 06.08.2008 19:12
    ζώδιο?
  • labtec @ 06.08.2008 19:13
    Τα ΙΙμια έχουν μία αντίληψη για τη ζωή η οποία σε συνάρτηση με την κατανόηση της δυαδικότητας συχνά αποτελεί δίκοπο μαχαίρι, που άλλοτε καταστρέφει και άλλοτε μεγαλουργεί.
    Το χιούμορ, η χαρά , η δημιουργηκότητα, η εκφραστικότητα , η ψυχική ισορροπία αποτελούν μεγάλη πηγή ενέργειας προς ενθάρρυνσης των άλλων ανθρώπων.
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 19:19
    swsti i morgan. Opoiosdipote omws pou exei ploutwnies opseis dyskoles i eykoles sto xarti tou, akomi k an den einai Didymos, teinei na einai skliros me tous an8rwpous, idiws otan vlepei pws prospa8oun na ton patisoun katw. Paizei k na tou ginei emmoni i e3ontwsi tou ex8rou, afou o allos aytomatws ginetai ex8ros.
    Fysika kai oi poly aerinoi typoi einai pio eyxaristoi. ENNOEITAI ayto. Ayto omws exei k to kostos tou. To na eisai eyxaristos an8rwpos de simainei oti eisai kai eyais8itos an8rwpos. Mporei na vgazeis eyais8isia ekeini ti dedomeni stigmi k meta na tin 3egrafeis se xrono dt.
    Tespa polla paizoun
  • morgangreene @ 06.08.2008 19:24
    Οι Δίδυμοι είναι τόσο εύστροφοι, σε τσεκάρουν σε τέτοιο βάθος και τέτοια ακρίβεια που εγώ ως νερένια και αφηρημένη θεωρώ ότι είναι επειδή ενδιαφέρονται για ΜΕΝΑ, το βαφτίζω εσφαλμένα ευαισθησία. Απλά όμως ενδιαφέρονται για τους πάντες και τα πάντα, απρόσωπα, ως παρατηρητές που δεν εμπλέκονται ποτέ. Και αν χρειαστεί θα φανούν ευαίσθητοι, μπορούν αφού ξέρουν τόσα για σένα ακριβώς ποιο κουμπί να πατήσουν...
  • labtec @ 06.08.2008 19:30
    Οι όποιες πλουτώνιες επιρροές που υπάρχουν (ο γράφων διαθέτει αρκετές...)δεν σημαίνει ότι τους άλλους τους βλέπουμε ως "εχθρούς", είμαστε ζώδια της επικοινωνίας, και να σε πατήσουν κάτω, θα ανασυγκροτηθείς και θα ξαναγεννηθείς από τις στάχτες σου...
    Η ευαισθησία θαρρώ πως είναι έμφυτη σε όλους.Σε άλλους λιγότερο, σε άλλους περισσότερο, σαν τοις άλλοις σαν ΙΙμια νομίζω διαθέτουμε αρκετή...
  • morgangreene @ 06.08.2008 19:35
    Ευαισθησία ναι, δεν μπορείς να πεις για κανένα ζώδιο ότι είναι αναίσθητο. Αλλά για κάποιους, τα νερά κυρίως, η συναισθηματική εμπλοκή είναι αναπόφευκτη, σέρνονται στο συναίσθημα. Οι Δίδυμοι ορίζουν οι ίδιοι αν, πότε και με ποιες προϋποθέσεις θα νιώσουν ή θα δώσουν κάτι παραπάνω.
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 19:40
    Epeidi tyxainei na dia8etw ki egw Plutwnies opseis akriveias me Hlio, Ari k Poseidwna, epimenw pws yparxei mia emfyti kaxypopsia ws pros tous synan8rwpous mou. Opws kai polloi alloi Ploutwnioi typoi. Twra oso gia esena bro, de gnwrizw ti paizei sto xarti pou mporei na to anairei ayto to synolaki, pantws isxyei se polla. Kai symfwnw APOLYTWS me morgan. Logo prosarmostikotitas emfytis, oi Didymoi katafernoun na mpainoun sto rolo tis ka8e peristasis, mazeyontas etsi plirofories gia ton allo kai paizoun xwris na to pairnoun k oi idioi xampari to rolo pou XREIAZETAI o allos na pai3oun. Etsi ma8ainoun pws na ton xeirizontai ktl ktl.
    Kai fysika, oi Didymoi einai eyais8ita onta. Alla OUTE MIA STO EKATOMMYRIO den yparxei 8ema sygkrisis me ta zwdia tou nerou sto 8ema ayto. EKEINA einai ta zwdia pou kratoun ta kleidia tis eyais8isias, not us. Enas Didymos den mporei eykola na katalavei POSO eyais8itos an8rwpos einai enas Skorpios/Ix8ys/Karkinos px. ME TIPOTA omws.
  • piccola @ 06.08.2008 19:44
    Συμφωνώ με όλους σας και θεωρώ ότι ελάχιστοι πλην των έταιρων Διδύμων μπορούν να μας αντιληφθούν. Το κακό με εμάς νομίζω πως είναι ότι βαριόμαστε τους πάντες και τα πάντα πολύ γρήγορα και εξ ου και το κακό το όνομα...! Πάντως, την ευστροφία μας και ότι "πιάνουμε" τα πάντα στο λεπτό, δεν το αλλάζω με τίποτα!
  • labtec @ 06.08.2008 19:58
    Ισα-ίσα η προσαρμοστικότητα μας κάνει πιο κοινωνικούς και αποδεκτούς από όλον το περίγυρο!Πληροφορίες για να βοηθήσεις και να δώσεις ιδεώδη, όχι να καρπωθείς, εάν το κάνει κάποιος αυτό ασχέτως ζωδίου, είναι άξιος της μοίρας του μετά.Το ότι τον άλλον με την πρώτη ματιά που λένε τον έβγαλες "ακτινογραφία", θεωρώ ότι είναι καλό, για να προφυλάξει από μετέπειτα "κακοτοπιές".
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 20:03
    Exoun mia tasi oi Didymoi na 8eopoioun to zwdio tous isws perissotero k apo alla zwdia. DEN EIMASTE etsi lab. Min prospa8eis na mas foreseis fwtostefano, diale3es la8os zwdiaki. Oi Didymoi KAI 8a voi8isoume KAI 8a paroume omws ap tous allous. Den eimaste to zwdio tou "martyra" k aytou pou prosferei. Aytoi einai Par8enoi/Ix8eis. Oxi emeis. Nai eimaste kala paidia otan 8eloume, me opoious 8eloume kai gia OSO 8eloume. Nai, 8a prosferoume psyxologiki voi8eia stous synan8rwpous mas giati den antexoume ti mizeria. Kai mono gi ayto. 8eloume xamogela pantou.Den 3erw posos Poseidwnas mporei na paizei sto diko sou xarti....H Dias.
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 20:06
    ki edw sas afinw. Kali synexeia
  • piccola @ 06.08.2008 20:13
    kamikaze θα διαφωνήσω σχετικα με την ευαισθησία μας και θα προσθέσω ότι ξέρω πολλούς Διδύμους...'τομάρι' δεν έχω γνωρίσει κανένα! Συμφωνώ ότι δεν είμαστε για φωτοστέφανο αλλά όχι και να συγκριθούμε με τους Ιχθείς! Έχω να παραθέσω τα χειρότερα! Μιλάμε για ΤΗ δυπροσωπία!!
  • labtec @ 06.08.2008 20:15
    Δεν το διάλεξα το ζώδιο μόνο του με διάλεξε...
    Και πάλι αν μου το λέγανε τι θέλεις να είσαι θάλεγα...ΙΙος .
    Ούτε τον μάρτυρα κάνουμε αγαπητή κάμι...,ούτε φωτοστέφανο φοράμε...
    Θέλουμε ν'αμαστε καλά παιδιά με αυτούς που είναι και με εμάς,
    θα βοηθήσουμε αυτούς που θα μας βοηθήσουν.
    Θα πάρουμε από τους άλλους και θα δώσουμε ταυτόχρονα...
    Το χαμόγελο είναι πηγή αισιοδοξίας...να προχωράς μπροστά, ασχέτως τα χαστούκια που τρως στη ζωή...
    Πληροφοριακά να σου πω κάμι:Δίας στον σκορπιό, Ποσειδώνας στον 10ο οίκο του γενέθλιου χάρτη...
  • Lamantarini @ 06.08.2008 20:19
    ουδείς αγάπησε τους μάρτυρες ετσι κι αλλιως....
  • zuzuna @ 06.08.2008 20:30
    τσουπ.ηρθε ο ωροσκοπος διδυμος.
  • KaMiKaZe @ 06.08.2008 20:37
    diakoptw ti net ergasia mou (II gar) skasmena aderfia.
    1on: Den perimena apo II na symfwnisei me osa egrapsa. Einai iliou faeinoteron oti 8a diafwnisei i pleiopsifia tou zwdiou mou pou
    2on: To karagoustarw k to agapaw k oui lab, mia ap ta idia, II 8a i8ela na genniomoun, twra k gia panta. So?
    Apla diafwnoume se polla. Kai piccola mou, nai, exw gnwrisei polla tomaria II, imoun k mporei na 3anaginw sto mellon ki egw ena ap ayta. Who knows.
    Episis exw gnwrisei polla tomaria apo ka8e zwdio. Diagwnismo ka8ikiwn exoume?
    Epistrefw stin ergasioula mou. Mats mouts
  • Krissy @ 06.08.2008 20:42
    Με μια φράση τα τέλεια πλάσματα της φύσης
  • labtec @ 06.08.2008 20:51
    Αγαπητό αδέρφι το να διαφωνείς δεν είναι κακό!
    Από τις διαφορές μαθαίνεις, ενίοτε βρίσκεις και την χρυσή τομή.
    Άλλωστε οι διαφορές σε συνάρτηση με τη γνώση και τη μάθηση σε οδηγούν σε νέα, καινοτόμα, πρωτοποριακά μονοπάτια, όπου θα συγκρουστείς με το κατεστημένο, και θα αναδείξεις καινούργιες τάσεις αντίληψεις για το κάθετι, και όχι σε ουτοπιστικά πλαίσια , αλλά για τον συνάνθρωπό σου.
  • fldown @ 06.08.2008 22:52
    Οι δίδυμοι είναι ζώδια του αέρα και ανήκουν στην ποιότητα των μεταβλητών ζωδίων που νομίζω πως σαν ποιότητα εκφράζει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του αέρα. Ο πραγματικός αέρας είναι όντως μεταβλητός. Θα πάρει το σχήμα του δοχείου που τον περικλείει, άλλοτε θα παρασύρει με την ισχύ του και άλλοτε θα παραμένει φαινομενικά ακίνητος. Βρίσκεται παντού και περικλείει τα πάντα. Με την ίδια λογική ο Δίδυμος σαν μεταβλητός αέρας έχει την δυνατότητα να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε κατάσταση, παρέα, σχέση. Έχει μια έμφυτη περιέργεια να μαθαίνει και να αναμεταδίδει, η οποία αν κατευθυνθεί δημιουργικά μπορεί να δώσει θαυμαστούς επιστήμονες, συγγραφείς, γενικά θαυμαστούς εγκεφαλικούς ανθρώπους. Βαριέται εύκολα είναι αλήθεια αλλά ο αέρας όταν μένει παγιδευμένος και ακίνητος αρχίζει και ζέχνει, έτσι δεν είναι? Με αυτό δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να μείνει πιστός στις φιλίες, στις σχέσεις ή τις συμφωνίες του. Αλλά πρέπει συνεχώς να νιώθει πως υπάρχει ένα γνωστικό κέρδος ή μια καινούργια εμπειρία στην επόμενη γωνία του δρόμου κι δεν είναι εύκολο. Υπό αυτή την έννοια μιλάμε για ένα ζώδιο ιδιαίτερα απαιτητικό από τις συνθήκες και τους ανθρώπους.
    Η ενέργεια του Αέρα είναι αντικειμενική και όπου εμφανίζονται υποκειμενικοί παράγοντες ένας Δίδυμος δεν αισθάνεται πολύ βολικά (όπως και τα περισσότερα ζώδια του αέρα πιθανότατα). Η σκιά του Αέρα είναι το Νερό, δηλαδή ο κόσμος του συναισθήματος και αλήθεια υπάρχει κάτι πιο υποκειμενικό από το συναίσθημα?
    Τελικά τι είναι ο Δίδυμος? Ένα ζώδιο με τις αρετές του και τις δυσκολίες του όπως και όλα. Θα δοκιμασθεί σίγουρα στο συναισθηματικό στίβο για να μάθει πως να διαχειρίζεται την υποκειμενικότητα των γύρω του από τη μια. Επίσης ο τομέας της επικοινωνίας που είναι το φόρτε του θα τον δοκιμάσει. Καθώς δεν αρκεί να είναι ένας απλός δέκτης ή πομπός πληροφοριών. Κάποια στιγμή θα καλεστεί να μάθει να διαχειρίζεται ότι μαθαίνει και να το ταξινομήσει. Κάποια στιγμή θα καλεστεί να μάθει πως υπάρχει και μια προσωπική (υποκειμενική) σφαίρα στη ζωή του κάθε ανθρώπου που δεν μπορεί να την αγγίξει με την περιέργειά του αλλά με την πάροδο του χρόνου...Η υπομονή είναι ένα στοίχημα για το Δίδυμο...
    Από την άλλη είναι πολυπράγμονες, με πολλές γνώσεις, ευχάριστοι ομιλητές και ιδιαίτερα δυναμικοί χαρακτήρες στο σύνολό τους. Εγώ πάντως τους πάω...
    (Ελπίζω να μην σας κούρασα...)
  • fldown @ 06.08.2008 22:57
    Και επίσης υπάρχει και η υπέροχη έννοια του Δυισμού που αφορά το ζώδιο...Αλλά αυτό μια άλλη φορά....Καληνύχτα σας..
  • blueview @ 06.08.2008 23:04
    ...προσθετω μια "μικρη λεπτομερια" στα θετικα μας.
    Ειμαστε το μονο ζωδιο που δινει στον-στην συντροφο του την αισθηση της "παρτουζας" ..... Εαν δε, ειναι 2 ΙΙ μαζι εεεεεεε!!! ... εκει μιλαμε για High Quallity πορνό .
  • zuzuna @ 06.08.2008 23:06
    hallo
  • Lover @ 07.08.2008 03:35
    Μια εμπειρία είχα με δίδυμο και την θυμάμαι με χρώματα μυρωδιές κι αυτή την αίσθηση που λέει ο blue και μ' άρεσε ...πολύ ο ... δίδυμος
  • piccola @ 07.08.2008 09:56
    καλημέρα σε όλα τα ΙΙμια! Διευκρίνηση προς Indigo: όταν έγραψα "...μιλάμε για ΤΗ δυπροσωπία" αναφερόμουν στους Ιχθείς!
  • ElefantaS @ 07.08.2008 16:17
    einai ekeinoi pou epeidi ta katalavainoun ola, den dikaiologountai pote an kanoun la8os.
    einai ekeinoi pou epeidh antilamvanontai tous allous k tis anages tous, den dikaiountai pote na kanoun kati gia ti party tous an pligwnei tous allous. ekei xaraktirizontai eglimaties.
    einai ekeinoi pou epeidi variountai, kanoun ta panta gia na yparxei zwi k na fygei h mizeria. den dikaiountai pote na einai siwpiloi, giati ola nekrwnoun k to ftaiksimo peftei s aytous.
    einai ekeinoi pou epeidi odigountai apo ti logiki tous, den dikaiountai na einai mi psixraimoi h synais8imatikoi.tote einai pseftes.
    einai ekeinoi pou epeidi einai full tis energeias monimws trexoun. den exoun dikaiwma na kanoun stasi giati tote xaraktirizontai anais8itoi k valtwmenoi.
    einai ekeinoi pou epeidi goustaroun ton eayto tous, fainontai sxedon teleioi. den exoun dikaiwma na deiksoun adynamia giati sigoura 8a exoun skopimotita.
    einai ekeinoi pou epeidi ais8anontai panta neoi, kanoun sini8ws antisimvatiki zwh. tote einai oi treloi. otan kataliksoun kapou, estw gia ligo, ginontai oi ypokrites.
    einai ekeinoi pou goustaroun na asxolountai me polla. den exoun dikaiwma na afisoun kati otan to vare8oun giati tote ginontai hmima8eis k tempelides.
    einai ekeinoi pou mporoun na xeiristoun to logo. den exoun dikaiwma na xrhsimopoihsoun to logo pros ofelos tous, giati tote ginontai ekmetalleytes.
    einai ekeinoi pou odigountai panta apo to myalo tous. den exoun dikaiwma na niwsoun, giati ginontai koinoi 8nitoi k apomy8opoiountai.
    k tote ginontai oi xeiroteroi tou zwdiakou.
    aytoi einai oi II.
  • ElefantaS @ 07.08.2008 16:20
    k na pros8esw pws einai ekeinoi pou den 8a allazan pote ayto pou einai, aneksartitws tou kostous.
  • morgangreene @ 07.08.2008 16:53
    Υποκλίνομαι Ελεφαντα... Μόνο που δεν μπορώ να τους κατηγορήσω όταν πληγώνουν με επίγνωση. Γιατί απαντούν ότι δεν προλαβαίνουν, έχουν άλλα πιο σημαντικά πράγματα να κάνουν, δεν τους αφορά το δικό σου συναίσθημα, συμβαίνουν αυτά, ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του, ας πρόσεχες...
  • astropeleki @ 07.08.2008 17:24
    ολοι εχουν τα δικια τους...γιατι ο καθενας τα βλεπει οπως θελει...ισως αυτοι που ονομαζουν τους διδυμους διπροσωπους ειναι αυτοι που προκειμενου να ζησουν με εναν διδυμο την απολυτη φαντασιωση,ακουσαν λογια που τα πηραν τοις μετρητοις...λογια που δεν εγιναν πραξη τελικα,γιατι ετσι τους βγηκε βρε αδερφε...κι εκει που ολοι πιστευαν οτι ζουσαν τον απολυτο ερωτα και το εδεσαν μεσα στο μυαλο τους,ξυπνησαν μια μερα διπλα σε ενα διδυμο που τους ειπε-αν τους ειπε κιολας-οτι υπηρχε βασικα ενα αλλο original plan και δε παει παρακατω με το υπαρχον...αυτο ομως ισχυει με ολους τους ανθρωπους...κανεις δε δενεται...με τιποτα...ποσο μαλλον ο αερας ο ιδιος...γι αυτο εξαλλου δε σου αρεσε απο την αρχη?...το μονο κακο που βλεπω σε φιλαρακια διδυμια καπως περασμενης ηλικιας-αν τολμα κανεις να το θεσει ετσι ποτε-ειναι οτι τα διδυμια οντως καποια στιγμη κατασταλαζουν σε βασικα θεματα στη ζωη τους,οπως το να βρουν τον ανθρωπο που ψαχνουν...μεχρι να αποφασισουν ομως ποια ειναι η νοστιμοτερη σοκολατα,θα πρεπει να τις εχουν δοκιμασει ολες...και ισως μεχρι να γινει αυτο,να εχει περασει μια ολοκληρη ζωη...και ισως η καλυτερη σοκολατα που οντως ειχαν βρει καποια στιγμη,να μην υπαρχει πλεον στην αγορα...αυτο ομως ειναι ενα ρισκο που εφοσον το επιθυμουν,θα το παρουν...
  • ElefantaS @ 07.08.2008 17:25
    sevasto,alla ayto to kanoun oloi aneksartitws zwdiou psaraki. oxi mono oi II.
  • morgangreene @ 07.08.2008 17:39
    Ίσως, αλλά αυτές οι ατάκες νομίζω ότι είναι αντιπροσωπευτικές του μη ερωτευμένου Διδύμου. Και φυσικά, πάλι θα τους δικαιολογήσω - τους αγαπάω κι ας μ' έχει παιδέψει τόσο εκπρόσωπός τους... Πώς να τους κατηγορήσεις αν δεν σε ερωτευτούν, αν τους τέλειωσε, αν φρονούν ότι δεν (υπάρχει λόγος να) χωράς στη ζωή τους; Όλα τα "για πάντα" ισχύουν μόνο για τη στιγμή που λέγονται, να τι με δίδαξαν.
  • astropeleki @ 07.08.2008 17:46
    το να τελειωνουν τα αισθηματα σε καποιον...αυτα που ειχε...ή νομιζε οτι ειχε...δεν ειναι κακο...αυτο που μου τη βαραει στο κοσμο γενικα ειναι που εξαφανιζονται στη γωνια ωσαν διασημοτητες που τους κυνηγανε οι παπαρατσι...τρεχοντας...
  • morgangreene @ 07.08.2008 17:55
    Τι να σου πω αστρο, ίσως εξαφανίζονται αν πιεστούν. Το κλασικό του Δίδυμου είναι "Μπορούμε να είμαστε φίλοι, ή ένα χρόνια πολλά να το λέμε. Γιατί να μην ξαναμιλήσουμε; Μεγάλες κουβέντες, αυτό είναι ανωριμότητα".
  • labtec @ 07.08.2008 18:02
    Αγαπητό ψαράκι... ένας ΙΙμος ποτέ δεν θα εξαφανιστεί, εκτός και αν ο άλλος του έχει κάνει τη ζωή δύσκολη και αφόρητη και του περιορίσει την προσωπική του ελευθερία.Οι Φιλίες να έχουν γερές βάσεις κρατάνε ολόκληρη ζωή.Είναι οι αιώνιοι έφηβοι του ζωδιακού.
    Οταν τους πληγώσεις, (μπράβο ρε ελέφαντα) ίσως να γίνουν οι χειρότεροι του ζωδιακού.
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:02
    morgan οποιος θεωρει οτι κινδυνευει απο κατι ή καποιον...καλα κανει και φευγει τρεχοντας...η καλυτερη αμυνα ειναι το τρεξιμο,που ελεγε κι ενας δασκαλος...ελπιζω μονο να μην εχεις τραπει σε φυγη ατακτη απο τον ιδιο σου τον εαυτο...γιατι κανεις αλλος φιλαρακο μου δε τρεχει ξωπισω σου,αν προσεξες...ανωριμοτητα θα ηταν μια καλη εξηγηση...αν δεν τιθεται ομως τετοιο θεμα,πως να το εξηγησεις..?τεσπα...ολα για τους ανθρωπους ειναι...
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:09
    αγαπητε Λαμπη...υπαρχει και η κατηγορια των ανθρωπων που ενω ζουν την απολυτη ελευθερια σε μια σχεση,οπως εκεινοι τη ζητησαν και την απεκτησαν...φανταζονται κλουβια,μονο και μονο για να εχουν κατι να παραπονιουνται και να τρωγονται με τα ρουχα τους...
  • morgangreene @ 07.08.2008 18:10
    Ο Δίδυμος δεν τρέχει, απλά απέχει... Όσο για τη φιλία μετά από χωρισμό, δεν είμαι αντίθετη. Ρωτάς όμως τον άλλον όταν είναι φρέσκια η πληγή αν η καρδούλα του αντέχει να μη ματώνει ή να μη σκιρτά στην ελπίδα ότι η επικοινωνία σημαίνει ότι κάτι άλλαξε;
  • zuzuna @ 07.08.2008 18:13
    γειαααααααααααααααααααααααααααααααα σας
  • morgangreene @ 07.08.2008 18:14
    Γεια σου zuzuna. Για κατάθεσε άποψη .
  • zuzuna @ 07.08.2008 18:19
    εχω ωροσκοπο διδυμο και προσφατα χωρισα με καποιον διδυμο αυτο που εκανα ηταν να του κοψω εντελως την επικοινωνια και πιστευω οτι ειναι το χειροτερο που θα μπορουσα να του κανω.εκ των υστερων το καταλαβα αυτο.
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:20
    για να καταλαβω ενα λεπτο...ο διδυμος αποχωρει γιατι του τελειωσε...οκ....και κοβει καθε επικοινωνια...ετσι κι αλλιως εσυ και να εχεις προβλημα,και να σου ραγισε η καρδια,κατσε κατω και κοπανισου οσο θες...και ψαχνε αιτιες μεχρι να κουραστεις...η επικοινωνια που τοσο εχει πολυδιαφημιστει,γιατι κοβεται μαχαιρι?λες και του σκοτωσες τη μανα..?εννοειται οτι μιλαμε για ενα "νορμαλ"ατομο-εσυ-που οποτε τον ακουσες στο τηλεφωνο, ας πουμε,δεν ουρλιαζες....Γιατιιιιιιι με εγκατελειψες!!Δε μιλαμε για φιλια μετα τον χωρισμο...αλλα για καθαρη επικοινωνια αναμεσα σε 2 ανθρωπους...
  • labtec @ 07.08.2008 18:20
    μάλλον θα αναφέρεσαι σε ουτοπιστές... αγαπητέ αστροπέλεκα...σε ανθρώπους που δεν επικοινωνούν με την πραγματικότητα...
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:22
    μπορει παιδι μου...τι να πω..?
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:23
    ΖΖ δε χαιρετησα!!χελοου!
  • zuzuna @ 07.08.2008 18:23
    γεια σου αστρο
  • morgangreene @ 07.08.2008 18:24
    Μάλλον έχουμε διαφορετικά βιώματα, άστρο... Απ' όσους Διδύμους ξέρω όλοι είναι αναφανδόν υπέρ του να υπάρχει μια επικοινωνία αφού τελειώσει μια σχέση. Εγώ είμαι πιο επιφυλακτική, πάλι, μ' αυτή την ιδέα, αν ξέρω ότι δεν μου έχει τελειώσει...
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:29
    κι εγω συμφωνω μαζι σου Μorgan...τα περισσοτερα διδυμια ειναι πολυ ανετα στην επικοινωνια...πριν ,μετα και αναμεσα.....οι εξαιρεσεις ειναι αυτες που με βαζουν σε σκεψεις...δε πειραζει...καλη καρδια...απο γκομενικη απογοητευση δεν ελιωσα ποτε...η ανθρωπινη ειναι αυτη που με σημαδευει...
  • zuzuna @ 07.08.2008 18:31
    εγω του το εκοψα εντελως αυτο αν και εχει προσπαθησει πολυ να μην ειναι ετσι
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:37
    οι επιλογες καθε ανθρωπου ειναι σεβαστες...φευγοντας απο καπου θεωρω οτι οφειλουμε μια παραπανω εξηγηση σε εναν ανθρωπο,που ηταν σημαντικος για μας...ετσι λεγαμε τουλαχιστον...αν θελουμε να λεμε και καμμια κουβεντα σαν ανθρωποι...δεν ειναι κακο να πεις,φιλαρακι,εγω πληγωθηκα απο ολη αυτη τη καταληξη και θελω να ηρεμησω λιγο,με χαλαει η επικονωνια...τα ξαναλεμε εαν και εφοσον....αμα δε θεμε παλι ...δε πειραζει
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:43
    αν ετσι νιωθεις καλυτερα ΖΖ...οκ....οχι εκδικητικα...οχι μπλοφες να δεις αντιδραση...απλα δε θες να επικοινωνησεις,δε το νιωθεις...μια χαρα...ισως σου ξαναερθει η διαθεση...ισως και οχι...δικαιωμα σου
  • morgangreene @ 07.08.2008 18:43
    Συμφωνώ απολύτως, άστρο. Μια-δυο φορές που έφυγαν υποτιθέμενοι φίλοι από τη ζωή μου χωρίς εξήγηση, απλά ένιωσα ότι έτσι μου απέδειξαν ότι δεν υπάρχει λόγος να στενοχωρηθώ γι' αυτούς, έτσι έδειξαν τι αξία έδιναν στη σχέση μας.
  • zuzuna @ 07.08.2008 18:45
    ειμαι πολυ καλυτερα ετσι.
  • labtec @ 07.08.2008 18:48
    καλησπέρα ζου... έστω και καθυστερημένα...
    πιστεύω ότι ξέκοψες και ησύχασες... καλύτερα έτσι...
  • astropeleki @ 07.08.2008 18:51
    Morgan...το αστειο ειναι να λες αληθεια...να θες αληθεια...και να παιρνεις...τα γνωστα 3...Δε φανταστηκαν οτι το εννοουσα...λεει...Δεν ηθελαν να με πληγωσουν...λεει... γελαω πλεον οπως καταλαβαινεις.....
  • morgangreene @ 07.08.2008 18:57
    Για μένα η αλήθεια είναι απίστευτη λύτρωση. Πώς να προχωρήσεις όταν έχεις τα χίλια ερωτηματικά, και πώς να γίνεις καλύτερος αν δεν σου εντοπίσει κάποιος ελλείψεις; Το αν θα σε πληγώσει μια αλήθεια έχει να κάνει με τον τρόπο που θα ειπωθεί, ποτέ δεν θα πρόσαπτα σε κάποιον ότι η αλήθεια του με πλήγωσε. Βέβαια μ' έχουν κατηγορήσει γι' αυτό άνθρωποι που θέλουν να τους χαϊδεύεις τα αφτιά και να μην αναγνωρίζουν ποτέ τα λάθη τους, ή απλά ότι η ζωή τα φέρνει κάποιες φορές αλλιώς απ' ό,τι θα ήθελαν.
  • zuzuna @ 07.08.2008 19:12
    μιλουσα στο τηλ.που ειστε?
  • morgangreene @ 07.08.2008 19:14
    Στις επάλξεις!
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:15
    καλησπερα ! αστροπελέκι πριν που μου μίλησες είχα ήδη φύγει ... έβαλα ένα σχόλιο στο τραγούδι της Happy κι έφυγα ... το διευκρινίζω για να μην παρεξηγούμαι ...

    ωραία συζήτηση έχετε πιάσει ... διαβάζω τα παρακάτω για να μπω στο θέμα ..
  • zuzuna @ 07.08.2008 19:22
    best ελα και εσυ.τι κανεις?
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:24
    γεια σου zouzouna μου, καλα είμαι ... αν και κουρασμένη και λέω να κοιμηθώ νωρίς σήμερα ... εσύ όλα καλά ?
  • astropeleki @ 07.08.2008 19:24
    κι εγω ειχα τηλ...κανενα προβλημα μπεστ...να ξερω τι μου γινεται?μεγαλη υποθεση...και χωρις ειλικρινεια Morgan...δεν υπαρχει τιποτα....
  • zuzuna @ 07.08.2008 19:24
    καλα
  • morgangreene @ 07.08.2008 19:28
    Γεια σου best!
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:32
    γεια σας, γεια σας !

    εγώ για να πω την αλήθεια ... δεν έχω ανάγκη εξηγήσεις και δικαιολογίες για να ξέρω τί μου γίνεται και πώς θα προχωρήσω και να γίνω καλύτερη κι όλα αυτά ... ό,τι και να μου πουν την αυτοκριτική (την επίπονη και αυστηρή) ... την κάνω μόνη μου και δεν ειμαι καθόλου μα καθόλου επιεικής με τον εαυτό μου ...
  • morgangreene @ 07.08.2008 19:35
    Ναι, best, αλλά αυτά ισχύουν αν ευθύνεσαι εσύ για την κατάληξη της σχέσης. Αν είναι καθαρά επιλογή του άλλου το πώς και αν θα πορευτείτε μαζί;
  • astropeleki @ 07.08.2008 19:42
    οι εξηγησεις ως προς το ανθρωπινο κομματι μιας σχεσης ειναι καλο να υπαρχουν...μη τυχον γυρισει κανας εξαφανισμενος και πει...Ελα ρε κοπελια...?τι εγινε τωρα(1-2 χρονια μετα)?...γιατι τετοιο υφος???αχαχαχααχα...γελιο!!!
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:42
    .. συνήθως στις σοβαρές σχέσεις ... ευθύνονται και οι δύο .. άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο ...

    το μερίδιό του ο καθένας ας το αναλογιστεί morgan και από κει και πέρα ας βγάλει τα συμπεράσματα του Ο ΙΔΙΟΣ και ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ αν έφταιξε, πού και πόσο έφταιξε κι αν αυτά τα λάθη που έκανε θα τα επαναλάβει κι αργότερα με κάποιον ή κάποιαν άλλη .... πάντως ειλικρινά δεν έχω ανάγκη να ακούσω τον άλλον να μου απαριθμεί εκείνη την ώρα τις ενοχές του και φυσικά δεν πρόκειται να το κάνω κι εγώ για να ... γίνω καλύτερος άνθρωπος και να προχωρήσω
  • astropeleki @ 07.08.2008 19:46
    το ομολογω...παλιοτερα ετρωγα απιστευτα κολληματα...με ετρωγαν τα γιατι...τωρα λιωνω στα γελια...δε μπορω να το χειριστω αλλιως...oμως γιατι δεν αρεσει στα παιδια αυτο,δε ξερω...
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:48
    χμμμ αστροπελέκι μου ... καταλαβαίνω ...

    όμως ... όμως δε δίνω ούτε εξηγήσεις και γι΄αυτο δε θέλω να μου δώσουν και οι άλλοι εξηγήσεις ...

    στην πρώτη περίπτωση που δεν δίνω εγώ είναι γιατί κατ΄επανάληψη έχω δώσει τις ευκαιρίες που επρεπε στο παρελθόν και ΙΣΙΑ και ΣΤΑΡΑΤΑ ξεκαθάριζα το τί με χάλαγε αλλά ... δε με παίρναν στα σοβαρά ...
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:50
    στη δεύτερη περίπτωση δε ζητάω εξηγήσεις γιατί χρεώνω στον εαυτό μου το λάθος "ηλίθια έπρεπε να το είχες καταλάβει όταν είδες το τάδε σημάδι αλλά δεεεεν ... ήσουν στην κοσμάρα σου, ηλίθια σου το΄πε αλλά ΕΣΥ δεν το πήρες σοβαρά" ... οπότε τί εξηγήσεις τώρα ζητάς
  • zuzuna @ 07.08.2008 19:51
    δε παιρνω λογαριασμο δε δινω λογαριασμο πια.
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:53
    ... κι εννοείται ότι δεν παραμενω φίλη ούτε κουμπάρα ούτε κολλητή ούτε τίποτα. με τα σοβαρές σχέσεις αυτά

    με τις όχι και τόσο σοβαρές μπορεί να βγω και για κανά καφέ ή ποτό αλλά μόνο αν διαισθάνομαι ότι ειναι αμφίπλευρα τα πράγματα έτσι ... διαφορετικά σέβομαι το ζόρι που μπορεί να τραβήξει ο άλλος και πάλι δεεεεν
  • astropeleki @ 07.08.2008 19:56
    εχεις τα δικια σου μπεστ...κι εγω πιστευω οτι ξερω που βαδιζω παντα...κατα βαθος..και εστιαζω στα καλα στοιχεια παντα του αλλου...και δε πεφτω απο τα συννεφα,οταν ερχεται το τελος...απλα χαλιεμαι...τεσπα..
  • zuzuna @ 07.08.2008 19:57
    ερχομαι σε πεντε λεπτα.να αλλαξω δωματιο
  • bestgirl @ 07.08.2008 19:59
    astropeleki κι εμένα με τρώνε τα γιατί ... ουουου και πάρα πολύ ... αλλά οι απαντήσεις έρχονται τελικά από μόνες τους μετά από καιρό βέβαια ... αλλα έρχονται ... και είναι οι απαντήσεις οι αληθινές και που θα είσαι σε θέση να τις καταλάβεις ... πάνω στη φόρτιση ακόμα και ο άλλος να είναι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου συνήθως δεν είμαστε στη ψυχολογία και στη ψυχραιμία να τις καταλάβουμε ...

    κι όταν καταλαβαίνουμε ... μπορούμε και να συγχωρήσουμε κιόλας .. ακόμα κι αν δεν αξίζει
  • bestgirl @ 07.08.2008 20:11
    να πάω στα decks τώρα ? ... και συνεχίζουμε βέβαια ... αλλά για να έχουμε και μουσική ... όχι στα ξερά ...

    http://www.youtube.com/watch?v=oUG0GjdoGHE
  • morgangreene @ 07.08.2008 20:14
    best θα συμφωνήσω. Εννοείται ότι όταν κατά τη διάρκεια μιας σχέσης έχεις δώσει το στίγμα σου για το τι σε χαλάει κι έχεις διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει ανταπόκριση δεν έχει νόημα να εξηγείς εκ των υστέρων. Δεν με ενδιαφέρουν οι ενοχές του άλλου, αν δεν οδήγησαν σε πράξεις. Ναι, ξέρουμε τα λάθη μας ενδόμυχα αλλά γλιτώνουμε πολύ χρόνο και πονάει πολύ περισσότερο - για καλό μακροπρόθεσμα -να μας το πει ο άλλος ευθέως.
  • zuzuna @ 07.08.2008 20:15
    best συμφωνω και εγω με αυτο που εγραψες
  • astropeleki @ 07.08.2008 20:15
    σωπα ρε μπεστ...παπας ειμαι να συγχωρεσω?...ασε που πιστευω οτι σε εναν δικο σου ανθρωπο,καλο ειναι να μη χρειαστει να ζητησεις συγνωμη...
  • zuzuna @ 07.08.2008 20:16
    σκυψε ευλογημενη.....χαχα
  • bestgirl @ 07.08.2008 20:26
    πελέκι μου κι εγώ έχω αυτή τη νοοτροπία έχω ... να μη χρειαστεί σε δικό μου άνθρωπο να ζητήσω συγνώμη ...

    ευχαριστώ όμως έχω πει ... αργότερα βέβαια ... κι ας μην είχα φύγει εγώ αλλά ο άλλος ... και το εννοούσα ! τώρα θα γελάσετε βέβαια ... θα το πάρετε "ευχαριστώ που με παρατησες ρε φίλε" αλλά δεν ήταν έτσι το ευχαριστώ που είπα ...
  • bestgirl @ 07.08.2008 20:28
    άμα τελειώνει το κομμάτι να μου λέτε ... να βάζω επόμενο

    http://www.youtube.com/watch?v=OfgU4iQr8PU
  • astropeleki @ 07.08.2008 20:29
    αααχχ αυτος ο αλλος(ξερεις,ο γκαου)..ειναι ευεργετης μας μεγαλος...!!!εγω να δεις τι ευχαριστιες του εδωκα!!...και του ειχα θυμωσει του ξεκουδουνου...αργησα να καταλαβω τι μου προσεφερε...
  • NATASAKI @ 07.08.2008 20:55
    einai kaneis edw???
  • zuzuna @ 07.08.2008 20:59
    εδω μικρη ερωτευμενη
  • mme @ 07.08.2008 21:32
    zouzou.... !!!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 21:36
    μμε!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 21:36
  • NATASAKI @ 07.08.2008 21:37
    tikanete koritsia???
  • zouzou @ 07.08.2008 21:37
    natasaki!!! hello!
  • zouzou @ 07.08.2008 21:38
    ακουω τα τραγουδια του indigo http://www.youtube.com/watch?v=0Su8LXNS16A&feature=related και μελαγχολώ! εσυ?
  • NATASAKI @ 07.08.2008 21:39
    egw paw exw
    diskolh mera sth douleia
    2 potakia thelw
    fila
  • mme @ 07.08.2008 21:41
    Μολις μαζευτηκα σπιτι μου...
  • mme @ 07.08.2008 21:42
    και με εχει κόψει η πεινα ρε γμτ... αλλα χθες μαλακιστηκα πολυ άσχημα και ... με πειραξε το στομάχι μου.... τρομαξα να το συνεφερω σήμερα...
  • zouzou @ 07.08.2008 21:43
    καλη συνεχεια νατασάκι! μμε λιγο αργά για να γυρίζεις απο δουλειά?!!!
  • mme @ 07.08.2008 21:43
  • zouzou @ 07.08.2008 21:43
    χαχα απο ξυδια ειναι χαλια το στομαχι σου?
  • mme @ 07.08.2008 21:44
    σημερα ειχα σχολασει αρκετα νωρίς, απλα το απογευμα ειχα ραντεβου για αποτρίχωση ... και τελειωσα αργούτσικα!!!!! χαμος γινεται .... αυτη την περίοδο.... ολες θελουν να ξεπετσιαστουν!!
  • mme @ 07.08.2008 21:45
    όχι βρε ... δεν ηπια ξύδια... (περιέργως) απο το φαγητο μου εγινε χαλια το στομαχι....
    εμενα το ποτο δε με πειράζει ποτε... μια χαρά το μεταβολιζω.... με το φαγητο εχω προβλημα ....
  • zouzou @ 07.08.2008 21:45
    χαχα ολες κι εσύ μαζι ε? εγω ξυραφι δυστυχως γιατι γεμιζει κοκκινιλες το δερμα!
  • mme @ 07.08.2008 21:46
    στο "μουστάκι" ... βαζεις ξυράφι?????????
  • zouzou @ 07.08.2008 21:46
    ναι κι εγω με το φαγητό ενα θεμα το εχω!!! μηπως να γινω αστροναυτης?
  • mme @ 07.08.2008 21:46
    πόδια κανω μια φορά το τρίμηνο.... δεν ειμαι τριχωτη!
  • mme @ 07.08.2008 21:46
    παμε να κανουμε αιτηση στη ΝΑΣΑ.... θα μας παρουν... θα μας στειλουν σε καμια αποστολή... με την ελπίδα να μη γυρίσουμε ποτε~!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 21:47
    το μουστακι δεν εχει χαχα! αν καποια κανει το λαθος και βαλει εκει ξυραφι...
  • zouzou @ 07.08.2008 21:48
    χαθηκε να ηταν και τα δικα μου ποδια ετσι? αχ...
  • mme @ 07.08.2008 21:48
  • zouzou @ 07.08.2008 21:49
    στην νασα αδερφες μου στη νασα
  • mme @ 07.08.2008 21:49
    ο καθεις με τα συν και τα πλην του....
  • sagiTARTius @ 07.08.2008 21:50
    τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι κάνετε εδώ? τέτοια μέρα? τέτοια ώρα???????? σπέρες
  • mme @ 07.08.2008 21:51
    Ταααααααααααρρρρρττττ..... εδω εδω.... φυλαμε .... θερμοπύλες!!!!!!!!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 21:51
    ελα ντε! + εδω - εκει να κρατιεται μια ισοροπια!
  • zouzou @ 07.08.2008 21:51
    hello tart!
  • mme @ 07.08.2008 21:53
    προς τι η απέχθεια???????
  • zouzou @ 07.08.2008 21:53
    μαλλον που ειμαστε εδω!
  • mme @ 07.08.2008 21:54
    μα γιατι????????? ... ποιος είπε ότι ειναι ασχημα στην... κόλαση?????????
  • zouzou @ 07.08.2008 21:55
    ενα ματριξ θα μας σωσει!
  • mme @ 07.08.2008 21:56
    αχ αχ.... ναι ναι.... ΜATRIX!!!!!!!!!!!!
  • sagiTARTius @ 07.08.2008 21:58
    χαλόου, χαλόου ολλλλ!!!! και γκουντ ναϊτ!!! πάω να δω ταινιούλα.
  • zouzou @ 07.08.2008 21:58
    Keanu Reeves και ξερο ψωμι!!!
  • mme @ 07.08.2008 21:58
    have fun Tart...
  • zouzou @ 07.08.2008 21:58
    ποια ταινια? δωσε ιδεες!
  • mme @ 07.08.2008 21:59
    zouzou.... ....
  • zouzou @ 07.08.2008 22:00
  • mme @ 07.08.2008 22:00
    ποθείς τον Ριβς?????????
  • sagiTARTius @ 07.08.2008 22:00
    για τον άγγλο ασθενή ψήφισα. μένει να μου το επιβεβαιώσει ο ντιβιντι κλαμπ όνερ. τσίου
  • zouzou @ 07.08.2008 22:01
    κολασμένα!!! χαχα! εσυ? (να το θυμασαι ειναι δικος μου!!! το ειπα πρωτη χαχα)
  • Saturned @ 07.08.2008 22:01
    http://www.youtube.com/watch?v=MjL027BGMus
  • mme @ 07.08.2008 22:01
    good choice.... .... go fo it!!!!!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:01
    τσιου ταρτ καλή θεραπεια του αγγλου!
  • mme @ 07.08.2008 22:02
    OK zouzou... χαρισμα σου... θα προτιμησω τον Ρομπερτ Ντε Νιρο!!!!!
  • mme @ 07.08.2008 22:03
    παω να κοψω λιγο καρπουζακι ... μη φύγετε, ερχομαι σε 2'
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:03
    επιτελους τα καταφερα να μπω.καλησπερα τι κανετε?
  • zouzou @ 07.08.2008 22:05
    ζουζουνι!!! επιτελους!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:06
    εκνευριστηκα απιστευτα
  • mme @ 07.08.2008 22:07
    να μαι κι εγω.... τρωω καρπουζι... θελετε???
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:08
    ναι θελω εχω καιρο να φαω
  • mme @ 07.08.2008 22:08
    κι εγω... μια σπανια εξαιρεση κανω .... δεν τρωω ποτε .... αλλα ας οψεται η πείνα μου... και το αδειο ψυγειο ...
  • mme @ 07.08.2008 22:09
    λοιπόν κοπιαστε.... παρτε με το χεράκι σας.... δεν σιχαινομαι!!!!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:10
    ενας ζυγος να φαει με τα χερια?ποτε
  • mme @ 07.08.2008 22:10
    γιατι υπήρχε περιπτωση να φαει με τα χερια παρθένος????????
  • zouzou @ 07.08.2008 22:11
    θελω κι εγώ καρπούζι! εχω κανα χρόνο να φάω!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:12
    μμε και την πιτσα με μαχαιροπίρουνο? χαχα
  • mme @ 07.08.2008 22:12
    κοπιαστε... φατε το ολο το ρημαδι... να παει στην ευχη .... να παει.!!!!
  • mme @ 07.08.2008 22:13
    ναι καλε... γιατι??????? και η πίτσα με μαχαιροπιρουνο τρωγεται.... και ειναι νοστιμοτατη!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:13
    μην ανησυχειτε τις ιδιοτητες του μπλε χαπιου τις αποκταμε μετα τα 4 καρπουζια!!!
  • mme @ 07.08.2008 22:15
    απαπαπααααα.... να μου λειπουν οι ιδιότητες.... !!!!! ειναι νυχτα, κανει ζεστη, με ποναει το στομάχι μου... μονη ειμαι σαν την καλαμια στον καμπο.... συνεπως.... αχρειαστο το μπλε χαπι....
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:15
    μπλε χαπι ποτε
  • zouzou @ 07.08.2008 22:16
    μμε ο ωροσκοπος μου το ξερει αυτο που λες για τη πιτσα!!! ολοι ομως με κοιτανε ετσι :O
  • mme @ 07.08.2008 22:17
    ναι καλα.... !!!! ποτέ μη λες ποτέ!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:17
    οταν λειπει ο blue αναλαμβανω αυτά τα θεματα!!! χαχα
  • mme @ 07.08.2008 22:17
    αστουν να κοιτάνε.... σκασιλα μας!!!!!! καλυτερα ειναι δηλ να εισαι με λαδωμενα τα χέρια???????? όχι αγαπη μου... υπαρχουν και τα μαχαιροπιρουνα....
  • mme @ 07.08.2008 22:18
    .... αντ αυτου!!!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:18
    χαχα μμε πρεπει να παμε παρεα!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:19
    ζουζουνι που εισαι? φτυνεις τα κουκουτσια?
  • mme @ 07.08.2008 22:20
    ωρα, μερα, σημειο.... πίτσα θα διαλέξει η καθεμια οτι γουστάρει!!!!! δε μπορω τα πικάντικα.... λατρευω τα λαχανικα.... την φέτα και τη γαλοπουλα!!!!!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:20
    οχι αλλα καθυστερει η ανανεωση και τα βλεπω ολα μαζι
  • zouzou @ 07.08.2008 22:22
    πιτσα με γαλοπουλα δεν εχω δοκιμασει ποτε! οταν κατι παχαινει πρεπει να παχαινει πολύ!!! χαχα! με φετα ειναι μια χαρά! τωρα τελευταια τρελαίνομαι για καυτερά ολο παπρικα βαζω! ακομα και στα φασολάκια!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:23
    μιλα μας ζουζουνι και ας αργεις να τα βλεπεις!!!
  • mme @ 07.08.2008 22:23
    κι εγω αρεσκομαι και γενικως εχω στοματικη ανοχη στα καυτερα... οταν φτάνουν όμως στο στομάχι... εκει ξεκινάει το ζόρι μου...
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:24
    τρελαινομαι για τα πιπερια αγοραζω ολα τα χρωματα τα βαζω σε ενα μυλο και μετα ολα τα φαγητα με πιπερια
  • mme @ 07.08.2008 22:25
    http://www.youtube.com/watch?v=gwL_5rWajsE ... για τη Ζουζουνα !!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:25
    ωχ μμε κουράγιο! μου θυμησες μια ταινια με μπεν στιλερ και ανιστον που εχουν παει για μεξικανικο!!! συνδρομο ευερεθιστου εντέρου χαχα! ευτυχως ακομα δε μου εχει παρουσιαστει προβλημα...
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:26
    θυμηθηκα το εργο.χαχα
  • mme @ 07.08.2008 22:26
    ζουζουνα... θα σε καλεσω για φαγητο στο πατρικο μου!!!!! θα παρεις φωτια .... εντος κι εκτος.... !!!!! ο πατερας κι ο μικρος αδερφος ειναι μεγαλοι fun.... η μανα δε ... τα "τσιμπαει" τα φαγακια στο αλατοπίπερο....
  • mme @ 07.08.2008 22:27
    ζουζου... για την ακρίβεια πάσχω από Νοσο Crohn, η οποία ανηκει στα σύνδρομα ευερεθιστου εντέρου....
    μιλαμε για μεγαλο πακετο... οταν ειναι σε φάση εξαρσης!!!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:28
    ααααααααα θα αυτοπροσκληθω στο τραπεζι! χαχα
  • mme @ 07.08.2008 22:29
    ολοι οι καλοι χωράνε.... ελατε ... ελάτε!!!! θα λιωσουμε στο φαι.... κλασσικη ελληνιδα μανα... φάε παιδι μου, γιατί δεν τρως, να σου φτιάξω κατι αλλο, και δώστου να γεμίζει το πιάτο...
  • zouzou @ 07.08.2008 22:29
    ο παρθενος δεν εχει ευαισθισια στο εντερο σωστά? (να πουμε και το αστρολογικό μας?)
  • mme @ 07.08.2008 22:31
    ω ναι, οι Παρθένοι εχουν ευπαθεια στο γαστρεντερικό και κατα συνεπεια και στο δέρμα...
    Ιατρικως αν το δουμε το θέμα... πολλές δερματοπάθειες (εκζεμα, στοματικές αφθεις, κοκκινιλες κλπ) ειναι εκφάνσεις προβλημάτων στο γαστρεντερικο....
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:32
    εγω απεχθανομαι το αλατι και ξερω για το συνδρομο ευερεθιστου εντερου.δε πειραζει θα τα τρωω ολα μονη μου
  • zouzou @ 07.08.2008 22:33
    και δερματικά? ε οχι! δεν το δεχομαι!!! μμε ο ωροσκοπος μου διαμαρτύρεται!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:33
    mme εαν με δει η μανα σου θα με κυνηγαει να με ταιζει ολη μερα για να παχυνω
  • mme @ 07.08.2008 22:34
    εφαρμόζω το σύστημα... "το φάω κι ας με φάει"!!!!!
  • mme @ 07.08.2008 22:35
    μπα δεν εχει θεμα με το βαρος ... εξαλλου λατρευει τα λιγεροκορμα ατομα... ειναι κι ιδια συλφιδα για την ηλικια της.... το παχος απεχθανεται... κι επειδη με βλεπει οτι εχω τάσης κοιλιακής παχυσαρκιας... μου τη λεει συνεχεια!!!!!
  • mme @ 07.08.2008 22:36
    ζουζου... δεν παιζει το σεναριο ... να μη σε ταϊσει... θα σου βαλλει να φας να χορτάσεις και μετά θα σου... "μα βρε κορίτσι μου εισαι μια χαρα ανθρωπος, αν εχανες και κανα 2 κιλά θα ήσουν υπέροχη"...μ
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:37
    μπα δε νομιζω να μου πει να χασω.ειμαι πολυ σιγουρη για αυτο
  • mme @ 07.08.2008 22:38
    κόρες σας αφήνω... παω να φαω κατι αληθινο... γιατι με το καρπουζι σιχάθηκα απίστευτα...
    καλο μας βράδυ και τα υπόλοιπα αύριο....
    φιλιά στα μουτρα σας... και να είστε φρόνιμες τωρα που θα μεινετε μονες
  • zouzou @ 07.08.2008 22:38
    καλό βράδυ μμε!!! φιλάκια
  • zouzou @ 07.08.2008 22:40
    ζουζουνα!!! κανε refresh!!! χαχα
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:41
  • zouzou @ 07.08.2008 22:42
    refresh!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:43
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:44
    πηγες διακοπες?
  • zouzou @ 07.08.2008 22:44
    ζαλιστηκα με τοσο χοροπηδητό!!! χαχα!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:45
    ετοιμαζω ταξιδι μοναχα για παρτι σου στα μεγαλα νησια του μυαλου και του χάρτη σου!!! χαχα
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:46
    προς τα που ειναι αυτο?
  • zouzou @ 07.08.2008 22:47
    χαχα πανω δεξιά!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 22:47
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:48
    χαχαχα.καταλαβα.εκει που πηγαινω εγω?
  • zouzou @ 07.08.2008 22:49
    χαχα μπαχαλακι θα το κανουμε!!! παω στοιχημα!!!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:52
    πουθενα.θα ανεβω επανω για λεγες μερες
  • zouzou @ 07.08.2008 22:53
    παρε με παρέα!!! χαχα
  • zouzou @ 07.08.2008 22:53
    θα πας στο καλύτερο και ωραιοτερο μερος!!! δε θελω παράπονα!
  • zuzuna @ 07.08.2008 22:53
    ελα ελα.σιγουρα θα εχουμε συναντηση
  • zouzou @ 07.08.2008 22:54
    λες ε? θα στηθουμε εξω απο σπιτια? χαχα
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:00
    ας παμε να στηθουμε απο εξω
  • zouzou @ 07.08.2008 23:01
    ζουζουνα!!!!!!!! κανε refresh!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 23:01
    xaxa!!!
  • zouzou @ 07.08.2008 23:02
    ειπαμε θα πεσει εκβιασμός!!!
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:03
    με εχεις τρελανει στο refresh.χαχα
  • zouzou @ 07.08.2008 23:03
    ναι για πλακα το λεω επειδή αργεί!
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:04
    δε πειραζει ετσι τα διαβαζω ολα
  • zouzou @ 07.08.2008 23:05
    πως εισαι εσύ? πως παει ο υπνος?
  • zouzou @ 07.08.2008 23:05
    βρηκες τροπους να χαλαρωνεις?
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:06
    μπαλκονι κουμπιουτερ μουσικη μεχρι το πρωι
  • zouzou @ 07.08.2008 23:06
    τι ακους τωρα?
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:07
    οταν θα βρω τροπο να χαλαρωσω πολυ θα σου πω
  • zouzou @ 07.08.2008 23:07
    ποσες ωρες κοιμασαι τη μερα? κλεινεις 5 με το ζορι?
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:07
    lounge music
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:08
    κανενα τετραωρο με το ζορι
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:08
    περιμενε πεντε λεπτα
  • zouzou @ 07.08.2008 23:08
    μονο οταν ειμαι αγχομενη δεν μπορώ να κοιμηθώ... αλλά εχω βρει κολπο!
  • zouzou @ 07.08.2008 23:09
    οκ
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:13
    ξαναηρθα.και ποιο ειναι το κολπο της χαλαρωσης
  • zouzou @ 07.08.2008 23:16
    γραφω σε χαρτι τι πρεπει να κανω για να μη με αγχώνει!!! ωστε να μην το ξεχασω!
  • zouzou @ 07.08.2008 23:17
    http://www.youtube.com/watch?v=QSXnHxdWulo&feature=related απο την ταινια το πιανο απλά υπέροχη ...
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:18
    εαν αρχισω και γραφω εγω τι εχω να κανω θα κοιμηθω μετα απο χρονια
  • zouzou @ 07.08.2008 23:19
    χαχα εντάξει δεν γραφω την ιστορια της ζωής μου! σημειωσεις απλά να μην ξεχασω!
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:19
    να γραφεις το τιτλο του τραγουδιου και το τραγουδιστη γιατι δε μπορω αλλιως
  • zouzou @ 07.08.2008 23:20
    ειναι κομματι απο την ταινια δεν πειράζει αστο
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:21
    οχι περιμενω.αντε
  • zouzou @ 07.08.2008 23:22
    The Piano (1993) - Opening Scene Montage αυτός ειναι ο τιτλος του κομματιου απο youtube
  • zouzou @ 07.08.2008 23:23
    δεν ειναι μουσικο κομματι ειναι μερος της ταινιας! τμήμα (κομματι) της ταινιας!
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:24
    το ακουω.αυτο μου αρεσει πολυ.
  • zouzou @ 07.08.2008 23:26
    ναι ειναι πολυ γλυκο
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:27
    φοβερο ειναι
  • zouzou @ 07.08.2008 23:28
    και η ταινια ειναι ολα τα λεφτά αλλά εχω κατι χρόνια να τη δω...
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:29
    ναι αλλα ειναι απο τις ταινιες που τις ξαναβλεπεις
  • zouzou @ 07.08.2008 23:29
    το κομματι το εχει σε ποστ ο indigo απο εκει το βρηκα
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:31
    δε το θυμαμαι.παρε για απαντηση το amelie soundtrack
  • zouzou @ 07.08.2008 23:35
    ναι άλλη φοβερή ταινια και με υπέροχη μουσική
  • zouzou @ 07.08.2008 23:37
    και το atonement θα σου αρεσει
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:42
    εχω γινει μελος στο imeem.com και ακουω τωρα τα best 2004 cafe del mar και ειναι lounge music μουσικη.τα εχω ολα σε cd αλλα τα ακουω τωρα.εχει αμετρητα τραγουδια
  • zenobia @ 07.08.2008 23:42
    καλησπερα ζουζουνα κ ζουζου
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:44
    geia sou zen.τι κανεις?
  • zouzou @ 07.08.2008 23:44
    hello zenobia
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:44
    ζουζου τα εχει συνεχομενα σα να ακους cd δε χρειαζεσαι να αλλαζεις τραγουδι
  • zenobia @ 07.08.2008 23:45
    μολις γυρισα απο σινεμα ...
    μπηκα να πω ενα γεια, αφου το μεσημερι επρεπε να φυγω ξαφνικα... χτυπησε κουδουνι
  • zouzou @ 07.08.2008 23:46
    ποια ταινια ειδες?
  • zenobia @ 07.08.2008 23:47
    Le grand Alibi, διασκευη μυθιστορηματος της Αγκαθα Κριστι ...
    ενδιαφερον, αλλα λιγο ανευρο ρε παιδι μου...
  • zouzou @ 07.08.2008 23:48
    σε θερινό πηγες?
  • zenobia @ 07.08.2008 23:48
    ο δολοφονηθεις δεν ειχε αφησει γυναικα για γυναικα στο στορυ
  • zenobia @ 07.08.2008 23:48
    εννοειται!
  • zouzou @ 07.08.2008 23:49
    οποτε υπηρχαν πολλες υποψήφιες δολοφόνοι ε? χαχα
  • zenobia @ 07.08.2008 23:49
    και ζηλιαρηδες συζυγοι...
  • zouzou @ 07.08.2008 23:50
    αχα κόσμος και λαος!
  • zenobia @ 07.08.2008 23:51
    τι κανουτε εσεις;;
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:52
    ωραιο θεμα καλοκαιριατικα
  • zenobia @ 07.08.2008 23:53
    ετσι ειναι ... το καλοκαιρι εξαπτει τα παθη ... λενε ...
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:54
    λενε......
  • zouzou @ 07.08.2008 23:55
    καλά ειμαστε? ακούμε μουσικούλα...
  • zenobia @ 07.08.2008 23:57
    μμμ, βλεπω νωριτερα ειχε κουβεντουλα για σχεσεις ... παλι ...

    που ειναι η οφισοφι με τα μοχιτο της ... διακοπες;;
  • zuzuna @ 07.08.2008 23:57
    ναι διακοπες.σε δυο εβδομαδες πισω
  • zouzou @ 07.08.2008 23:58
    τι μας απασχολει? σχεσεις και επαγγελματικά!!!
  • zenobia @ 07.08.2008 23:59
    οριστε κι ενα ομορφο τραγουδακι ...

    http://www.youtube.com/watch?v=FobnjdYOnyw
  • zenobia @ 08.08.2008 00:00
    αχ ψαρακι μου ομως να χαρεις ... ολη τη μερα μιλουσα με ομοζωδια σου για αυτα...
  • zouzou @ 08.08.2008 00:01
    μπα μην ανησυχεις ... δεν
  • zenobia @ 08.08.2008 00:01
    τελικα, οσο και να αναλυεις, ακρη δε βγαινει.... Αποφασισα οτι με απασχολει περισσοτερο η τουρτα στο ψυγειο μου.
    μμμμμ
  • zouzou @ 08.08.2008 00:02
    ποιος εχει γενεθλια? εσυ?
  • zenobia @ 08.08.2008 00:02
    τι - δεν?
    εεεελα ... τωρα θα ανησυχησω
    ολοι κατι ψυχανεμιζομαστε σε αυτη τη ζωη ...
  • zenobia @ 08.08.2008 00:03
    ειχα, πριν μια βδομαδα ... και μολισ τις αποτελειωσα
  • zouzou @ 08.08.2008 00:03
    τι να ψυχανεμιστεις-στω δηλαδη?
  • zouzou @ 08.08.2008 00:04
    να τα εκατοστήσεις και οτι επιθυμείς κοριτσάκι! δεν ειχα μπει για να δωσω τις ευχες μου μαλλον!
  • zenobia @ 08.08.2008 00:05
    κατι σχεσοειδες (ή επαγγελματικο)
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:05
    χρονια πολλα zen
  • zenobia @ 08.08.2008 00:05
    ευχαριστω!! σου χω πει οτι εχεις το αγαπημενο μου δυδιμο?
  • zenobia @ 08.08.2008 00:05
    ζωδιου ωροσκοπου εννοω
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:06
    εγω?
  • zenobia @ 08.08.2008 00:07
    η ζουζου ... ιχθυς με παρθενο ...
    ολο σε αυτο το διπολο τραβιεμαι - αχαχαχχα
  • zouzou @ 08.08.2008 00:07
    να ψυχανεμιστώ μονο επαγγελματικά και αυτά ειναι τα προβλήματα! απο σχεσοειδες ψυχανεμιζομαι οτι δεν παιζει κατι χαχα
  • zouzou @ 08.08.2008 00:09
    ειναι πολύ βλαμμενο διπολο ζεν...
  • zenobia @ 08.08.2008 00:09
    τι δουλεια κανεις;
  • zenobia @ 08.08.2008 00:09
    αν δεν ειμαι αδιακριτη ...
    ολο μου ξεφευγει ...
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:11
    τουριστρια.δε δουλευω τωρα.
  • zouzou @ 08.08.2008 00:11
    εσυ? αν δεν ειμαι αδιακριτη? χαχα
  • zenobia @ 08.08.2008 00:11
    χμμμ, και τι μηχανευεσαι;

    δεν ειναι βλαμμενο ... που να χες φωτιες να σε τρεχουν
    τους αγαπαω πολυ τους ψαροπαρθενους μου
  • zouzou @ 08.08.2008 00:12
    τιποτα ζεν τιποτα
  • zouzou @ 08.08.2008 00:13
    ε τοτε να αγαπας κι εμενα!!! χαχα
  • zenobia @ 08.08.2008 00:14
    ναι, ειμαι λιγο αδιακριτη ... χωνομαι και ρωταω ευθεως ... κουσουρι κι αυτο!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:15
    ελα καλε εχουμε την επιλογη να απαντησουμε ή οχι! δεν εκβιασες κανενα! χαλαρωσε!
  • zenobia @ 08.08.2008 00:16
    αμεε!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:16
  • zenobia @ 08.08.2008 00:19
    ισα ισα ... εχω βαλει εναν με το διπολο σου στο ματι
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:20
    ααααααααααααααααααααααααααααααα
  • zenobia @ 08.08.2008 00:21
    ζουζουνααααααα???
  • zouzou @ 08.08.2008 00:21
    ααααααααα... τι?
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:22
    για αυτον που εχεις βαλει στο ματι
  • zenobia @ 08.08.2008 00:23
    ναι, και στο ματι θα μου μεινει φοβαμαι, αλλα τι να γινει ... αυτα εχει η ζωη!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:24
    ε ναι γι αυτο της αρεσει το διπολο! μολις το παραγνωρίσει να δουμε!!! θα το αγαπα ή οχι
  • zouzou @ 08.08.2008 00:24
    ας σου μεινει μασκαρα, μολύβι το πολύ σκια!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:25
    απο την αλλη μπορει να μη σου βγει ο φοβος! σκεψου θετικά!
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:26
    εγω παντως αγαπαω ζουζου.
  • zenobia @ 08.08.2008 00:27
    γιατι βρε ζουζου;; τι να με πειραξει;
  • zouzou @ 08.08.2008 00:28
    κι αγαπώ όοοοοοοοοολο τον κόσμο!!!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:28
    πλακα κανω ζεν!!!
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:31
    αυτο το cafe del mar collection 2004 εχει απιστευτα τραγουδια.εχω τρελαθει βραδυατικα
  • zouzou @ 08.08.2008 00:32
    εγώ ενα απο jewel εβαλα
  • zenobia @ 08.08.2008 00:33
    εχχχ, μηπως εχεις καμια "πληροφορια" απο τη αλλη πλευρα ... ?
    να ξερουμε που βαδιζομεν
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:34
    ειμαι στο μπαλκονι σε μια καρεκλοπολυθρονα φυσαει και μουσικουλα και ειμαι σουπερ
  • zouzou @ 08.08.2008 00:35
    "πληροφορια" απο τη αλλη πλευρα? σε μενα το λες σωστά? σαν τι πληροφορία ψαχνεις?
  • zenobia @ 08.08.2008 00:36
    αχχχ, με αυτη την καρεκλοπολυθρονα ... με συγκινησες!!
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:36
    πολλα ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ αποψε ... εβαλα μπαιγκον
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:37
    μαλαμααααααααααααααααααααααααα ξεκολαααααααααααααα απο το κρεβαααααααααααααααααατι
  • zouzou @ 08.08.2008 00:37
    μια χαρά ζουζουνι!!! βαλε και γαλα να χαλαρώσεις! και μακρυα απο πορτοκάλι τετοια ώρα!
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:37
    μπεκααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!σμουατς
  • zouzou @ 08.08.2008 00:38
    λαχακι! καλησπέρα! μη μας σκοτώσεις καλέ! δε ζουζουνίζουμε ούτε τσιμπάμε!
  • zenobia @ 08.08.2008 00:38
    γεια σου λαχ!!
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:40
    ζουζου με το φλιτ στο χερι ειμαι .... μην υποψιαστω .. την φαγατε ..
  • zouzou @ 08.08.2008 00:41
    οχι ουτε καν! μη μας φοβασαι!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:42
    και εγώ με ταμπλέτες ειμαι στο σπίτι!!!
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:42
    δε μας λυπασαι τα καημενα?
  • zenobia @ 08.08.2008 00:44
    λαχ, μη βαρας τα κουνουπια ... αλλοι σου πινουν το αιμα!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:44
    no mercy lah!!! no mercy!
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:44
    ζιζελ σιγα μην λυπηθω εσενα .... αλοιμονο

    εσυ σκληρη δουλεια μπας και βγαλουμε κανενα φραγκο
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:45
    ζηνοβια .. τα κουνουπια μου φαγαν το αιμα απλα τα νομιζα γιγαντες .. για αυτο τωρα ειμαι με το φλιτ στο χερι ..
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:48
    αχ αρχιζω και πειναω τωρα
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:48
    πινουν αιμα τα κουνουπια λαχ ..πινουν..! σπερες..
  • zenobia @ 08.08.2008 00:48
    να κι ο φουντουνης ...
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:49
    foooooooooooooooooo τι κανεις?
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:49
    μπηκα με διορθωτικη ατακα.. σαν μλκας
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:50
    υπαρχω..!
  • zouzou @ 08.08.2008 00:50
    http://www.youtube.com/watch?v=iSPuztg4fiE
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:50
    και εγω υπαρχω και πειναω
  • zouzou @ 08.08.2008 00:50
    hello diesel!
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:51
    diesel?
  • zenobia @ 08.08.2008 00:51
    http://www.youtube.com/watch?v=Hf13HjZbYPE

    υπαρχωωω κι οσο υπαρχεις θα υπαρχω
  • zenobia @ 08.08.2008 00:52
    ναι, καιει ντηζελ
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:52
    ναιι???
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:52
    foo po pote?
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:53
    κανονικα... λαχ???
  • zouzou @ 08.08.2008 00:53
    το κριαράκι ζουζουνα εχει αλλάξει πολλά νικ!
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:53
    ωωωωω το μπεμπε το μπεμπε το μπεμπεκι ............. φλιτττττττττττττ για απολυμανση ... μπεμπε ειμαι ταπεινη θαυμαστρια σου ...
    αλλα να σε φλιταρω πρωτα για ενα τεστ .
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:54
    μ'εχει πεταξει το ντομ εκτος 2-3 φορες χωρις να δινει πασγουορντ.! αλλα δεν το βαζω κατω..
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:54
    το κριαρακι εχει ενα νικ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΕΜΠΕ ΤΟ ΜΠΕΜΠΕΔΑΚΙ και ενας σταρ στην παρεα μας
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:55
    δεν θα το περασω το τεστακι μαλλον
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:55
    πως τα καταφερνεις ρε ατιμουτσικε παντα με 5 γυναικες εισαι ..
  • zuzuna @ 08.08.2008 00:56
    diesel μπεμπε τι αλλο?
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:56
    χα χα χα χα διψας για αιμαι ( και οχι σπερμα ελπιζω ..) φλιτ και κατω ?
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:56
    ωραια... μισος πλεον.. καλα κανει και με φτυνει το συστημα..!
  • zenobia @ 08.08.2008 00:57
    φουντουνης!

    το συστημα παντως σε αντιμαχεται ... τοσα νικ σ'εχει βαλει να αλλαξεις
  • lahmacun @ 08.08.2008 00:58
    μπεμπε αν εισαι ο 2ος μετα τον κοκο που φτυνει το συστημα ... μετα πραγματικα θα κανω επισημως κατηγορια για θεωρια συνομωσιας ..
  • zouzou @ 08.08.2008 00:59
    αν ειναι το συστημα του ντομ μια χαρά σε βρισκω! σκεψου να ήταν όλο το σύστημα?
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 00:59
    ετσι.. εζησα και γω μια καλτ περσονα! θα χω να δηιγουμαι κατι παραπανω για τη μιζερη ζωη μου
  • zouzou @ 08.08.2008 01:00
    ο κοκο ακομα το παλευει με το παλιο του νικ? ή εχει αλλάξει?
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 01:00
    αλη8εια για το φτυσιμο..
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:00
    aloha kai ariba! pws eiste?

    (gyrisa apo movies...Heath Ledger kai exw meinei ligo afwnou)
  • zenobia @ 08.08.2008 01:00
    μονο το ηχο-συστημα μη τον φτυσει
  • zenobia @ 08.08.2008 01:01
    ποια ταινια;;
  • zouzou @ 08.08.2008 01:01
    γεια σου μανταρινάκι
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:01
    καλτ εισαι ετσι και αλλιως , θες δεν θες ειναι η καταρα σου

    καλως το μπουμπουκακι μου
  • zouzou @ 08.08.2008 01:01
    μπατμαν σωστά?
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:01
    γεια σου lammmmmmmmmmmmmm
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:02
    αυπνιες το ντομ σημερα αυπνιες
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:02
    lahakiiiiiiiiiii!*****

    the dark night zenobia...
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:02
    hello zouzouzes , zenobia , foo!
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:03
    ζιζελ εσυ μια της πασαρελας καθε μερα εχεις αυπνιες ..
    κι εγω ως μπεκας δεν κοιμαμαι ποτε το εγκλημα παραμονευει
  • zouzou @ 08.08.2008 01:03
    τοσο καλη ερμηνεία του τζοκερ? δεν την ειδα ακομα
  • zenobia @ 08.08.2008 01:03
    1 η ωρα ακομα, δεν θεωρειται βρυκολακιασμα...
    μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα ... εδω εχει φωτορυπανση
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:04
    ηταν πιο καλη κι απο του τζακ νικολσον που ειναι απο τους αγαπημενους μου...αλλα κυριως ενιωθες περιεργα που ηξερες οτι εχει φυγει....
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:05
    εγω πρεπει να κοιμαμαι μπεκα.πως θα δουλεψω?
  • zouzou @ 08.08.2008 01:05
    ναι προφανώς αυτό επαιξε το ρόλο του
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:06
    τσουπρες να ρωτηξω κατι αστρολογικης φυσεως και βοηθατε?
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:06
    τα μοντελα δουλευουν νυχτα χαζη .... με ριμελ και με ξωβυζα...
    τη μερα κανουν σπα και αποτριχωση ....
    Ξενυχτα .. να βγαλουμε την πεντεσπανη μας
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:08
    και τοσο καιρο που ξενυχταω γιατι δε βγαζω λεφτα η γυναικα?
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:08
    γιατι δεν με ειχες μανατζερ ... τωρα αρχιζουν τα μεγαλα κολπα
  • zouzou @ 08.08.2008 01:09
    γιατι δεν εχεις το καταλληλο ντυσιμο ζιζελ!!!
    για ρωτα μανταρινι, αν και αμφιβαλλω να μπορω να βοηθησω!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:09
    ενα δικιο το εχεις.απο σεπτεμβριο?
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:09
    το ριχνω κι οτι βρεξει...

    θα μπει ο κρονος στον 8 οικο μου..stο virgo

    όμως ο κανονικος οικος της παρθενου ο 6 έχει τα καβουρια ...σχετιζονται τωρα 6 με την επηρρεια του κρονου στον 8?
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:10
    λαχουρι σε θελω και γω μαναντζερ ...προλαβαινεις ;!
  • zenobia @ 08.08.2008 01:10
    εσυ ριξε, εμεις βοηθαμε??
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:10
    απο αρμανι και ραλφ λωρεν που να το γυρισω η γυναικα ζου?
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:11
    λαμ θα δεις που ειναι ο ερμης και τι κυβερναει ...
  • zouzou @ 08.08.2008 01:11
    σε κατι προστυχο ζιζελ! εκει ειναι τα λεφτά!
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:11
    ναι εδωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω η καλη η μανατζερ μονο 40 % παιρνω να μην ξεχνιομαστε !!!!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:12
    εγω και προστυχο ειμαστε μαλωμενοι.συντηριτικουρα ειμαι
  • zouzou @ 08.08.2008 01:12
    σε ποιο οικο εννοεις λαχ? ή σε ποιο ζωδιο?
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:12
    θανξ λαχουρ! ο ερμης ειναι στον 4 στον ταυρο και καποια οψη κανει με χειρωνα , πλουτωνα...και κατι αλλα...

    οτι ειναι ας ειναι!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:13
    μονο 40 ??θα μας μαδησεις!οτι βγαζουμε θα το δινουμε σε εσε!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:13
    εγω δε ξερω να απαντησω λαμ
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:14
    καλα λαμ απο αιγοκερο τι περιμενεις.λιγα ειπε
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:14
    κοιτα λαμ .. ο κρονος στον 8 ... ειτε κοβει το σεξ .. ειτε φερνει θεματα με κληρονομιες εφοριες και τετοια ..

    αφου ..εχεις ερμη και 4 εμπλεκομενο κοιτα μην φας καμια απο οικογενεια με μοιρασιες και τετοια
  • zouzou @ 08.08.2008 01:15
    ναι αλλά η μανατζερ θα σας κλεινε μεγαλα ποσά οποτε θα παιζει τρελό κερδος
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:15
    σεξ,σεξ?που ειναι το λεξικο γρηγορα να μαθω τι σημαινει
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:16
    λαχ ...η πλακα ειναι πως ο πατερας μου κληρονομησε 2μιση μετρα(!!) και θα παει οκτωβρη για κατι υπογραφες...ε το πολυ πολυ να ξεμαλλιαστουν στο σοι ..αρα εμενα δε με κοφτει!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:16
    μπεκα ποσο με πουλας για δεκα μερες?
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:17
    ζιζελ εξαρταται συνοδεια ? η αλλα κολπα ...
    θελω προδιαγραφες για να δωσω τιμη
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:17
    δεκα μερες full time
  • zouzou @ 08.08.2008 01:18
    λαχ εγώ με κρονο να περνάει απο 12ο στον πρωτο, επιστροφή κρόνου και γενεθλιο ερμή στον 7ο ποσο σοβαρά ειμαι?
  • zouzou @ 08.08.2008 01:19
    20000 ευρώ να ζητησεις λαχ
  • zouzou @ 08.08.2008 01:20
    θα εχει και εξοδα παραστάσεως, κινησεως κλπ
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:20
    αυτα ειναι πληρωμενα ζου.
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:21
    zuzuna βαλε και τα ρεπα σου βαλε και τα φπα..τα μεταφορικα εξοδα της περιοδειας κτλ!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:21
    ο κρονος στον 12 παλευεται?
  • zouzou @ 08.08.2008 01:21
    αδεια ασκησης επαγγελματος εβγαλες ή ακομα?
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:22
    χαχα εβγαλα.
  • zouzou @ 08.08.2008 01:23
    κρονος στο 12ο ειναι η γενεθλια θεση μανταρινι και τωρα παιζει επιστροφή! παλευται? ουτε που ξέρω!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:23
    παλευεται λαμ.παλευεται και πολυ μαλιστα.
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:23
    ζουζουνα...δεν θα σε πουλησουμε...οπως ειχα πει και σε μια φιλη μου...θα σε δωσουμε αντιπαροχη!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:24
    μπραβο ζουζουνες!(γιατι με σκιαζει ο 12...damn it!)
  • zouzou @ 08.08.2008 01:24
    ζουζουνι εχεις κι εσυ κρονο στο 12ο?
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:25
    απο τη μερα που γεννηθηκα
  • zouzou @ 08.08.2008 01:25
    η λαχ ακομα υπολογίζει την τιμή ε?
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:26
    σιγουρα
  • zouzou @ 08.08.2008 01:26
    στα αστρομαθηματα λεει να ασχοληθουμε με την ερευνα!!! τι λες?
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:26
    τα βιβλια θα τα αναλαβω εγω..και τα οικονομικα...το λαχουρι θα διαπραγματευεται τις περιοδειες , τις εμφανισεις..την αμοιβη......!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:28
    επισης τωρα που το βλεπω το χαρτη μου...ο ερμης κανει οψει με πλουτο, χειρωνα , ac , αρη , mc...θα με σβουριξει ο κρονος στο virgo!
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:28
    λοιπον ζουζου αμα τρως επιστροφη με κρονο στον 12 .. υποκλινομαι ..

    το θεωρω απο τα πιο δυσκολα ... να σκεφτεσαι οτι εισαι σε συναισθηματικη διαιτα αλλα μετα θα περασει και ολα θα ειναι υπεροχα ..
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:28
    εχω 2 διαφορετικες προτασεις για περιοδειες 20 ημερων.κανω και διεθνη καριερα.
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 01:29
    κι εγω εχω κρονο στον 12..και μας παει η ερευνα .. απλα θα μεινει για προσωπικη χρηση.. δεν βγαζεισ λεφτα απο την ερευνα του κρονου στον 12
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 01:30
    καλα δεν τα λεω? μμμ
  • zouzou @ 08.08.2008 01:30
    ωχ μανταρινακι κοιτας μονο τον ερμή! εχω να κοιταξω κρονο ac και αρη! μπαχαλακι ειμαι!
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:30
    δεν θα πω τιμη δημοσιως .. καμια σταρ και κανενας σοβαρος ατζεντης δεν τα κανει αυτα μονο οιλιγουρηδες ....
    συμμαζευτειτε και να θυμαστε τις μερες αυτες της δοξας με τη ζιζελ πλαι σας..

    ζιζελ συντομα θα σου κοψω τα δημοσια .... τα συχνα ... μονο με κοκκινα χαλια και δαφνες θα εμφανιζεσαι ..
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:30
    ki apo την πριβε ερευνα κερδος βγαζεις φοο!!!!
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:32
    οσοι με κρονο στον 12 .. να κανουν κλαμπ υποστηριξης αυτο ως μανατζερ θα προτενα εγω
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 01:32
    δεν θελω να στιβω το κεφαλι μου μεσα στο κεφαλι μου! το κερδος ειναι οσο κερδος βγαζεις οταν το ενα χερι δινει λεφτα στο αλλο σου χερι! (for me)
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 01:33
    μονο αν γινει κανα κλαμπ.. οκ.. ισως εχουμε κερδος!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:33
    βρε φοο ...εννοω κερδος για την προσωπικη σου εξελιξη...να μη μενεις στασιμος...τεσπα..σε κατι θα χρησιμευει!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:34
    μονο προσωπική χρήση diesel? λαχ λες? καλά τα παω (μαλλον μια απο τα ιδια) με την επιστροφή και το 12ο, μετά θα αναλάβει μια αντιθεση με αρη με ηλιο και ερμη εκει θα γινει χαμος!
  • bitesFOOdies @ 08.08.2008 01:34
    δικιο εχεις μανταρινιο.. ως ενα σημειο.. μην κα8ομαστε και πανω του ολη την ωρα
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:35
    ε δεν σου πα να ξημεροβραδιαζεσαι μαυτο!!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:35
    εχεις και το λοιπο χαρτη να αξιοποιησεις...και αλλες δυνατοτητες!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:36
    μανταρινι να σου δειξω το χαρτη μου να μου βρεις δυνατότητες? χαχα
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:37
    σιγα τα ωα ζουζου .. αν θες φαντασματα να κοιτας τους αργους μετα κρονο ... οι λοιποι ειναι σαν ταρτα με πολυ σαντιγυ ... ενα απογευμα βαρθστομαχιας..
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:37
    εσυ ξερεις καλυτερα σε τι εισαι καλη και τι αγαπας ζουζου..ασχετα απο χαρτες...
  • lahmacun @ 08.08.2008 01:38
    σας φιλω ολους και κανω περα .. καληνυχτα
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:39
    say what?? απο τωρα λαχακι? ..καλη ξεκουραση και ονειρα γλυκα!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:40
    να ανησυχώ δηλαδή που ο ουρανος τετραγωνίζει τον ποσειδωνα μου και ο ποσειδωνας τετραγωνίζει τον ουρανό μου? ειναι 2 σε ενα!!!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:41
    καληνυχτα λαχακι! φιλακια
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:41
    καλα ζου μη μιλας υπαρχουν και χειροτερα
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:41
    πειναω
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:43
    ζουζου σε ποιους οικους γινονται αυτα?

    ζυζυνα φρουτοσαλατα ειναι ωραια και δροσιστικη!
  • Lamantarini @ 08.08.2008 01:46
    ησυχια.......σας φιλω παω και γω για νανι........μακια!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:47
    ο ουρανος περναει απο τον 7ο και τετραγωνίζει τον ποσει (τοξοτη) στον 4ο οικο και ο ποσει περναει απο τον 6ο και τετραγωνίζει τον ουρανο (σκορπιο) στον 3ο! ομως δεν ξερω τι μπορει να σημαινει! απλα μου εκανα εντυπωση ως τετράγωνα μανταρινι!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:47
    καληνυχτα λαμ
  • zouzou @ 08.08.2008 01:48
    αχ μανταρινι δε σε προλαβα! φιλακια, καληνυχτα!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:49
    ζουζουνα νυσταξες?
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:50
    μπα ειμαι σε φαση που ακομη χαλαρωνω
  • zouzou @ 08.08.2008 01:50
    placebo - because I want you (αλλά δεν ειναι για να νυστάξεις μαλλον για να ξυπνήσεις ακου το αυριο πρωι!)
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:51
    καλα εσυ δε δουλευεις αυριο?
  • zouzou @ 08.08.2008 01:51
    σημερα μου παει το ξενυχτι! χαχα
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:52
    ειναι ωραια βραδυα
  • zouzou @ 08.08.2008 01:53
    Mike Oldfield & Cara Dillon - Man in the rain αυτο το εβαλα πριν ειναι ωραιο ακουσε το!
  • zouzou @ 08.08.2008 01:54
    τους διωξαμε όλους παλι ζουζουνι!!!
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:54
  • zouzou @ 08.08.2008 01:54
    bzzzzzzzzzzzzzz
  • zuzuna @ 08.08.2008 01:55
    αχ καλε αυτο το ξεχασα.BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  • zouzou @ 08.08.2008 01:56
    bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz xaxa
  • zouzou @ 08.08.2008 02:00
    8/8 ζουζουνι! θα δεις την εναρξη των ολυμπιακων?
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:01
    περιμενε μιλαω στο τηλ.διεθνη καριερα που λεγαμε
  • zouzou @ 08.08.2008 02:02
    θελω κι εγω! ζητα και για μενα μια χαχα!
  • zenobia @ 08.08.2008 02:08
    Οχι αλλη ψαριλααααα
  • zenobia @ 08.08.2008 02:09
    ναι, ζουζου, τωρα καταλαβαινω τι μου λεγες πριν ... μετα απο μια ωρα στο τηλ ...
    σας αγαπω, μα δεν παντρευομαι!
  • zouzou @ 08.08.2008 02:09
    επ ζεν που χαθηκες?
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:09
    ενταξει παω για διεθνη καριερα.εχω και αγγλικο καλο.
  • zenobia @ 08.08.2008 02:10
    κοιτα να δεις, εχουνε φαγωθει να διωξουν κοσμο!!
    εγω θα μεινω...
  • zouzou @ 08.08.2008 02:10
    και να σου ελεγα κατι συγκεκριμένο! αλλά αφου εσυ κατάλαβες, ολα καλά σωστα?
  • zenobia @ 08.08.2008 02:11
    με επνιξε το τηλεφωνο...
  • zenobia @ 08.08.2008 02:11
    τα πιανω με ρανταρ
  • zouzou @ 08.08.2008 02:11
    θελω κι εγω ζουζουνα! παρε με μαζι σου! χαχα
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:12
    ελα ελα
  • zouzou @ 08.08.2008 02:12
    ποιος σε επνιξε?
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:12
    zen τι εγινε ακριβως θα μας πεις?
  • zouzou @ 08.08.2008 02:13
    τιμη κανονισες ζουζουνα?
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:14
    πληρωνει τα περισσοτερα.
  • zenobia @ 08.08.2008 02:15
    τιποτα, μια φιλη στο τηλεφωνο ...
    αχ αυτα τα αισθαντικα σας, ψαρια... και σας πιανουν τισ μικρες ωρες
  • zenobia @ 08.08.2008 02:15
    ζουζουνα για τι πας; για ντιβα του πενταγραμμου;
  • zouzou @ 08.08.2008 02:16
    ολες τις ωρες πες καλυτερα ζεν! χαχα! εγω εχω μαλλον βαρεθει να ασχολουμαι αφου δεν βγαζω ακρη!
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:16
    για πασαρελα.χαχα.στα γεραματα
  • zenobia @ 08.08.2008 02:17
    αχ, μη μου λες πασαρελα ... θυμαμαι την τουρτα
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:18
    δε τρωω τουρτες
  • zenobia @ 08.08.2008 02:19
    ζουζου, θα αρχισω γιογκα, για να συντονιστω με αυτα τα αισθαντικα ...
    γιατι, ειπαμε, ο,τι δε μπορεις να αποφυγεις, αγκαλιασε το
  • zenobia @ 08.08.2008 02:19
    παλι καλα ... τη σαβουρωσα ολη πριν λιγο
  • zouzou @ 08.08.2008 02:21
    κοριτσακια καληνυχτα παω να δω spooks στο σκαι!!! χαχα
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:22
    ζουζου καληνυχτα.σνιφ
  • zouzou @ 08.08.2008 02:22
    καλη συνεχεια, καλό βράδυ! φιλακια
  • zouzou @ 08.08.2008 02:22
    γιατι το σνιφ? δεν κανει!
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:23
    ειχα τοσο καιρο να σου μιλησω και τωρα θα μου λειψεις παλι.
  • zenobia @ 08.08.2008 02:24
    καληνυχτα ζουζου!!
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:25
    zen που εισαι?
  • zenobia @ 08.08.2008 02:27
    χμμμ, εδω, κατι μασουλαω ...
    και σκεφτομαι πως οι γονεις μου ειναι διακοπες και χαιρονται - λεει - τα πευκα διπλα στη θαλασσα και το αερακι ...
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:28
    και εμεις οταν μεγαλωσουμε αυτα θα σκεφτομαστε
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:29
    μη μασουλας πεινααααααααααααω!
  • zenobia @ 08.08.2008 02:30
    αν ειναι ετσι, ελπιζω να σκεφτονται και κανενα σμιξιμο ... γιατι εγω η μικρη προτιμω τα πευκα και τη θαλασσα ...
    αλλα ετσι, ανικανοποιητο... δεν εκτιμαμε ποτε αυτο που εχουμε
  • zenobia @ 08.08.2008 02:31
    οχι!!! εσυ διαιτα, να γινεις μοντελακι
  • zenobia @ 08.08.2008 02:32
    ... κι ασε το βοδι να μασουλαει ...
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:33
    πευκα θαλασσα μμμμμμμμμμμμ
  • zenobia @ 08.08.2008 02:33
    να σου στειλω ενα τραγουδακι;
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:34
    θα μου δωσεις το ονομα και θα το βρω απο εκει
  • zenobia @ 08.08.2008 02:35
    desafinado - Astrud Gilberto & George Michael
  • zenobia @ 08.08.2008 02:36
    και με αυτο, σε καληνυχτιζω ...
    ειναι η ωρα του βρυκολακιασματος ...
  • zenobia @ 08.08.2008 02:37
    μην ξαγρυπνησεις πολυ κ να σε προσεχεις!!
  • zuzuna @ 08.08.2008 02:38
    καληνυχτα zen.thanks

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...