παρακαλώ περιμένετε...

sexomani liontaria...vre les??????

  • TheHunter69 @ 21.07.2010 13:00
    Δηλαδή ο πειρασμός μεταμορφωμένος σε λιοντάρι ... χμμμμ !!!!!
  • kriti @ 21.07.2010 13:12
    ma vikaki panta esti eimaste xaxxaxaxxaxa!esy fireworks na katseis sta ayga sou!ntropi!
  • sixamenhkampia @ 21.07.2010 13:31
    parakalw enan antra na mou ferete..giati exei pesei kserahla...na deis meta ti kama soutra k vlakeiesssss ...axaxxxaxaxxaxa!!!!
  • vikaki88 @ 21.07.2010 13:58
    hahaha!!einai na vroume to tairi pou na antexei ta kuvika mas!!!!gt etsi eimaste kriti alla oi alloi oxi...
  • e9_sporaki @ 21.07.2010 14:58
    giati mas lene oloi sexomaneis... oi alloi einai anwmaloi ki oxi emeis telos
  • vikaki88 @ 21.07.2010 15:22
    ama eisai sexomanis de simainei oti eisai anwmalos
  • Monitor @ 21.07.2010 15:29
    Ε, ναι λοιπόν το παραδέχομαι !
     
  • LIONWOMAN @ 21.07.2010 16:01
    KAI TI KATALABA POY HMOYN SYNEXEIA ''MH MOY APTOY''..??
    TWRA THA TOY DWSW NA KATALABEI.. THA DIEKDHKHSW ''TON ALLON'' KAI NA DEIS POY THA PEI TON ........ DESPOTH PANAGIWTH...!!!
     
  • vikaki88 @ 21.07.2010 16:46
    haha lionwoman!!einai na min paroume mpros..!!prosoxi omws gt meta mas fovountai!!!
  • thomai92 @ 21.07.2010 17:43
    ουουουουουουουουουουουουουο......!!!!!!!!! Τερμα τα γκαζια παιδες!! Προσωπικα ομως θα συμφωνησω (γι'ακομα μια φορα) με τη sixamenhkampia.. τελευταια εχει πεσει ξερα'ι'λα.. Προσωπικα ομως θα συμφωνησω (γι'ακομα μια φορα) με τη sixamenhkampia.. τελευταια εχει πεσει ξερα'ι'λα..
  • sixamenhkampia @ 21.07.2010 18:22
    asta Thomai...ta pragmata einai tragika..xxaaxxaxaxaxa...alla pou tha paei...kati kalo tha emfanistei...mesa ston augousto...me ari k afroditi...ton atixo pou tha pesei sta xeria mou lupamai!!xaxaxaaxx
  • thomai92 @ 21.07.2010 19:07
    χαχαχαχαχαχα!! Οπως τα λες ειναι... ακριβως ομως! Οσο για τον Αυγουστο, το καλο που του θελω να μας φερει καμια ασπρη μερα..αντε γιατι αυτο το καλοκαιρι μεχρι στιγμης εχουμε(τουλαχιστον οσοι λεοντες εχουν ωροσκοπο ζυγο) πηξει απο βαρεμαρα&στασιμοτητα.... ανυπομονω για καινουργια&ενδιαφεροντα πραγματα, γνωριμιες με ενδιαφεροντες ανθρωπους, θελω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ να ξεφυγω απο τη ρουτινα&γενικα απο μπερδεγουε'ι'  καταστασεις , ν'απελευθερωθω, να ξελαμπικαρω&κυριως να γεμισω μπαταριες φουλ γιατι με περιμενει ενας παραξενος χειμωνας.. αχ! Θελω τοοοσα να κανω στη ζωη μου.. &διαθεση υπαρχει..  καμια θετικη επιρροη δεν βλεπω να υπαρχει (ουτε καν ν'αχνοφαινεται στον οριζοντα μη σου πω..) ! Να σου πω βρε sixamenhkampia, γενικα στη μεχρι τωρα ζωη σου, τα ατομα που σε ενδιεφεραν σε προσεγγιζαν?? &κατι ακομα, γενικα εισαι δυσκολη στην επιλογη συντροφου ή υποστηριζεις το "δεν τρελαινομαι ιδιαιτερα αλλα ας δοκιμασουμε&βλεπουμε" ???
  • vikaki88 @ 21.07.2010 21:15
    emena auto thomai pantws to dokimazoume k vlepoume oses fores to dokimasa den m vgike.upostirizw pleon na kaneis kati pou to theleis polu!!!vevaia tipota den apokeiw gt kathe empeiria estw k an den einai toso euxaristi sou dinei ena mathima..an de dokimaza loipon den tha iksera oti kati tetoio den m ekfrazei...
  • sixamenhkampia @ 21.07.2010 22:26
    egw vasika an den mou kanei o allos klik apo thn arxi...den mou vgainei sti poreia me tpt...k eidika oso pio diskoli periptwsi toso porwnomai...apo thn alli an kapoios deiksei endiaferon prin deiksw egw mporei k na me ksenerwsei...genika mou aresei na kinigaw...nai eimai mazoxa to kserw...alla tis upoloipes katastaseis TIS VARIEMAI...kata ena megalo pososto osoi mou aresan nai me prosegizan stin poreia...exw faei vevaia k aksexastes xilopites sti zwh mou...xaxaxaxa...exw k apo auta na thimamai....alla se genikes grammes mallon kserw mexri pou me pairnei gia na asxolithw...apla auto to diastima den exw vrei kati aksiologo k fusika epeidi eimai k meta apo xwrismo pou me erikse poli einai logiko na tous vriksw olous maura xalia...!!!!
  • AriesLeo @ 21.07.2010 22:49
    ton ari k tin afroditi xreiazomastan twra xD...
  • Nikiioli @ 21.07.2010 23:29
    xaxa..sixameni kampia kai egw lewn m zugo..3eraila.den les tipota mia apa8eia..teleiws. kai meta oi andres me elegan lesvia epeidh den asxoliomoun m antres..alla pou n katalavoun autoi oi stenomualoi..
    ante n doume kai t 8 doume..vikaki k gw t diavasa..o augoustos 8 mpei sxetika kala alla 8a teleiwsei akoma kalutera..axx..anteeeeee..alla auto t diavasma ths sxolhs m  m krataei pisw..einai n mhn arxisw n 3eportizw gt mexri twra m exei faei h ka8hmerinotha k mazi ths h kourash..
  • thomai92 @ 22.07.2010 12:40
    vikaki & sixamenhkampia, σας ευχαριστω για τις αποψεις σας! sixamenhkampia περιττο να σου πω οτι εκστασιαζομαι αφανταστα οταν διαβαζω τις αποψεις σου γιατι συνειδητοποιω οτι&εγω σκεφτομαι ακριβως με τον ιδιο τροπο. . . ειναι απιστευτο αυτο το πραγμα!!!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 13:37
    @THOMAI92 as prosexame pou lene...xaxaxaxa... 
    pantws exw toso poli kali diathesi na erwteytw pou k ton kouasimodo na vrw tha ton pothisw trela...xaxaaxaxaxa!!!!
     
    ferte mou enan na ton erwteytwwwwwwwwwww!!!!
  • thomai92 @ 22.07.2010 13:58
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!! Α τοσο καλα ε ....??!!!!!!! Nice...
    Αχ βρε sixamenhkampia...
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:06
    @Thomai92 leme kamia vlakeia na perasei h wra...meta thn htta pou efaga ,o epomenos tha perasei apo polles diakimanseis mexri na kataliksw mazi tou...den thn ksanapataw...aaaaa to sabbato exw k ta koluva gia ton ena xrono apo ton pio apotiximeno arrabwna ever....tha valw k panw ti foto apo thn tourta pou mou eixe ftiaksei h manoula tou aimnistou prwhn mou pou egrafe "efi + manos,gia panta mazi" auto to panta telika kratise maximum 7mines...xaxaxaaxxa.
    TO KSANALEW...MAKRIA APO TAUROUS ,LIONTARAKIA MOU,MAKRIA!!!
  • thomai92 @ 22.07.2010 14:21
    Ναι ε , μακρια απο Ταυρους..???? &εγω που νομιζα οτι ειναι καλος συνδυασμος..... Γιατι τα παω πολυ καλα με Ταυρους..σε φιλικο επιπεδο βεβαια! Σε ερωτικο, δεν μου εχει τυχει ... τι να πω! Κατι θα ξερεις&εσυ! Να ρωτησω: δεν λενε οτι το ζωδιο στο οποιο βρισκεται ο Αρης μας (στο γενεθλιο ωροσκοπο εννοω..) υποδηλωνει το ειδος του ανδρα που μας ελκει ??
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:26
    kati tetoio exw akousei alla den eimai k poli sigouri...k gia tous antres h afroditi e??pantws oi tauroi einai kaloi se filiko epipedo..alla se sxesi ginonte poli diktatorikoi...sin oti einai anaksiopistoi...epivevaiwmeno k apo files pou eixan desmo me tauro!!!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:33
    DIL EGW POU EXW ARI STON DIDIMO???TI SIMAINEI AUTO???
  • thomai92 @ 22.07.2010 14:33
    Μαλιστα... το οτι εχω Αρη στον Ταυρο δηλαδη τι σημαινει??? Οτι με ελκουν οι αναξιοπιστοι αντρες????!!!!!!! Με αλλα λογια, ο μαζοχισμος σε ολο του το μεγαλειο!!!!!!! Oh shit...
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:36
    auta de kserw pws na ta metafrasw....tha rwtisw th fili mou thn DIOR na mas pei...exei polles gnwseis!!!xaaxxaaxaxaax
  • thomai92 @ 22.07.2010 14:39
    Την ιδια ωρα ρωτησαμε & οι δυο! Ε ρε φαση..
    Προφανως σημαινει οτι σε ελκουν οι ομιλητικοι,οι πολυ κοινωνικοι&οι αντρες που τους αρεσει να κανουν συνεχως καινουργια πραγματα, επειδη βαριουνται αφορητα απ'τη ρουτινα...υποθετω. Μη νομιζεις, δεν τα ξερω & πολυ καλα.. Πριν απο λιγο καιρο αρχισα ν'ασχολουμαι λιγο πιο σοβαρα με την αστρολογια....
     
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:42
    aaaa etsi eksigite oti arravwniastika to akrivos antitheto....!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 14:43
    Πως ακριβώς προκύπτει ότι κάποιος με Άρη στον Ταύρο είναι αναξιόπιστος? Και με βάση πιο δείγμα βάζουμε τέτοιου είδους ταμπέλες στα διάφορα ζώδια αναρωτιέμαι? Παρακαλώ θέλω μια τεκμηριωμένη αστρολογικά απάντηση πάνω σ' αυτό...
  • thomai92 @ 22.07.2010 14:43
    Dioooorrr!! Διαφωτισε μας!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 14:44
    Δεν είπα και καλησπέρα.. Μεγάλη αγένεια!
    Καλησπέρα σε όλους/ες!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:46
    ANAKSIOPISTOS HTAN O DIKOS MOU TAUROS...DEN LEW OTI EINAI OLOI H'OTI PSAXNOUME TETOIOUS OSOI EXOUN ARI STON TAURO!!xaxaxxa..pros theou...!!!alla emena px ti moukathorizie o aris stous didimous?
  • Stardome* @ 22.07.2010 14:47
    Σας τρόμαξα?
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:47
    katarxin den tous antexw tous didimous..einai to xeirotero mou!!!!!protimw tous taurous!xxaxxxax
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:49
    egw tromaksa ,to omologw~!!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 14:51
    Σε γυναικείο χάρτη ο Άρης δείχνει ποιες ποιότητες ή χαρακτηριστικά πρέπει να έχει κάποιος για να σε έλξει/ενθουσιάσει/εξάψει και όχι απαραίτητα τη ζώδιο είναι... Μάλιστα δεν είναι τόσο συχνή η ταύτιση ζωδίου του συντρόφου με τον Άρη...
    πχ κάποια με Άρη στους Διδύμους (χωρίς να κοιτάζω όψεις που αλλάζουν σημαντικά την εικόνα) έλκεται από ανθρώπους που έχουν επικοινωνιακό χάρισμα, έχουν ευρύτητα γνώσεων/ενδιαφερόντων, που μπορούν να εξάψουν/προκαλέσουν το δικό της μυαλό να πάει παρακάτω, ανθρώπους που πειραματίζονται ή ρισκάρουν με τη ζωή, ανθρώπους που αυτοσαρκάζονται...
    Είναι πιο κατανοητό τώρα?
  • Stardome* @ 22.07.2010 14:53
    Kampia, τουλάχιστον εσύ μιλάς... Την thomai πρέπει να την τρόμαξα για τα καλά...
  • thomai92 @ 22.07.2010 14:57
    Stardome , συγγνωμη αν δεν γιναμε σαφεις.. Πρωτα απ'ολα, δεν αναφεραμε πως τα ατομα με Αρη στον Ταυρο ειναι αναξιοπιστα σε καμια περιπτωση! Απλως , αναρωτιομασταν αν το να εχει καποιος Αρη στον Ταυρο σημαινει πως ελκεται απο ατομα που εχουν τα χαρακτηριστικα του Ταυρου.. &απλα &μονο επειδη υποστηριχθηκε η αποψη πως οι Ταυροι (μερικοι τουλαχιστον ,διοτι δεν εχουμε δικαιωμα να το γενικευουμε..) ειναι λιγο αναξιοπιστοι , χαριτολογωντας εγινε ο συνειρμος πως τα ατομα(οι γυναικες τουλαχιστον..) με Αρη στον Ταυρο ελκονται απο ανξιοπιστους ανδρες(?).. Συγχωρεστε μας & παλι για την ασαφεια ή την οποιαδηποτε γενικευση που προφανως να εγινε.
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 14:57
    XAXAXAXAXA...MALLON...NA RWTISW KAI KATI ALLO?AN O ARIS STO XARTI THS GUNAIKAS K H AFRODITI  TOU ANTRA EINAI STO IDIO ZWDIO ...SIMAINEI OTI TAIRIAZOUN?(ASXETA APO TIS OPSEIS KTL KTL?)SE EPRIKSA E?SORRY ALLA EXW POLLES APORIES K MERIKES FORES APO THN VIVLIOTHIKI DEN POLI KATALAVAINW,..MPORW NA PW OTI ISA ISA POU MPERDEUOMAI K PERISSOTERA..KATARAMENI DISLEKSIA!!!!XAXAAXAXAXA
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:05
    Αν κρίνω από το ύφος της απάντησης σε τρόμαξα για τα καλά...
    Thomai, όπως απάντησα και πιο κάτω, είναι μεγάλη λούμπα η ταύτιση ζωδίου του Άρη με το ζώδιο ενός πιθανού συντρόφου και θα σου τεκμηριώσω την απάντηση μου.
    Πρώτο και κυριότερο, κάποιος που είναι Ταύρος στο ζώδιο (ή οποιοδήποτε άλλο ζώδιο, απλά λέω αυτό που αναφέρεις ως παράδειγμα), δηλαδή έχει τον Ήλιο του στον Ταύρο, καλείται να αναπτύξει/καλλιεργήσει/μάθει τα χαρακτηριστικά του ζωδίου του σ' αυτή τη ζωή. Υπό αυτή την έννοια, πιθανόν μέχρι τώρα να μην έχει μάθει τίποτα και να εμμένει σε άλλες συμπεριφορές. Συνεπώς πας και λες, "Έχω Άρη στον Ταύρο, ψάχνω Ταύρο" και πέφτεις στη λούμπα γιατί πιθανότατα θα βρεις κάποιον που ναι μεν έχει αυτό το ζώδιο, αλλά δεν έχει μάθει/κερδίσει στο ελάχιστο την αυτογνωσία του.
    Δεύτερο, το ζώδιο του Άρη δείχνει, όπως είπα πιο πριν, τι σε εξάπτει - ναι, σεξουαλικά μιλώντας. Όμως δεν μπορείς στη βάση της σεξουαλικής έξαψης να στηρίξεις μια σχέση, για τον απλούστατο λόγο ότι το σεξ είναι βασικότατο συστατικό όλων των επιτυχημένων σχέσεων, αλλά παραμένει ένα συστατικό....
    Συνεπώς ο Άρης στον Ταύρο δεν λέει πολλά περισσότερα για το τι ζητάς εσύ για να ενθουσιαστείς, παρά τι πρέπει να είναι ο άλλος. Με Άρη στον Ταύρο σε έλκουν/εξάπτουν άνθρωποι που ξέρουν να απολαμβάνουν τη ζωή με όλες τις αισθήσεις τους, που είναι ηδονιστές, τρυφεροί, απλοί, που δεν περιπλέκουν τα πράγματα και τις καταστάσεις, που είναι ουσιαστικοί και δεν φλυαρούν για τα αυτονόητα, που δείχνουν να έχουν το ψυχικό σθένος να σε στηρίξουν στις δυσκολίες...
    Καταλαβαίνεις πως λειτουργεί??
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:10
    kampia, η απάντηση είναι παρόμοια μ' αυτή που έδωσα στη thomai ακριβώς από κάτω... Μια ταύτιση Άρη - Αφροδίτης σε συναστρία δείχνει πως θα υπάρχει η σεξουαλική έξαψη, η σπίθα, ο ενθουσιασμός. Μέχρι εκεί όμως. Κατά τα άλλα οι δύο αυτοί άνθρωποι μπορεί να μην μοιράζονται τίποτα άλλο μεταξύ τους.
    Όμως νομίζω το κομβικό κομμάτι είναι πως πρέπει να ξεφύγουμε από την αφελώς απλοϊκή ερώτηση "Ταιριάζω με τον τάδε;". Με όλους κάπου ταιριάζουμε και κάπου διαφωνούμε. Το θέμα είναι, έχουν και οι δύο τη διάθεση να δουλέψουν τις διαφωνίες τους και να δουν τα λάθη τους, ο καθένας τα δικά του; Και πίστεψε με, αυτό δεν λύνεται με μια σύνοδο Άρη - Αφροδίτης...
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:11
    Στην απάντηση μου στη Thomai έχω ένα λαθάκι... Τελευταία παράγραφος, ήθελα να πω: "Συνεπώς ο Άρης στον Ταύρο λέει πολλά περισσότερα για το τι ζητάς εσύ..."
    Το "δεν" είναι λάθος...
     
  • thomai92 @ 22.07.2010 15:14
    Πρωτα απ'ολα να πω & εγω καλησπερα!! Δεν τρομαξα, η αληθεια ειναι οτι ξαφνιαστηκα πολυ, διοτι δεν περιμενα να εμφανιστειτε ετσι ξαφνικα... Εν πασει περιπτωσει, θελω να πω (??), ν'ανφερω τελος παντων πως δε θελω σε καμια περιπτωση να γινονται παρερμηνειες , ποσο μαλλον για τα μελη του Stardome.Αυτο.. Ευχαριστουμε πολυ για τις χρησιμες πληροφοριες!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:17
    Περνάω Ουράνια φάση και πετάγομαι ξαφνικά για να σοκάρω (Ουρανός = Σοκ)....
  • thomai92 @ 22.07.2010 15:19
    Α & sixamenhkampia, σου επισημαινω πως &εμενα οι διδυμοι ειναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ μου ζωδιο (παω στοιχημα πως τωρα θα με μισησαν ολοι οι διδυμοι !).. Ειλικρινα, οπου ακουω διδυμο, φευγω μακρια........ μου ζωδιο (παω στοιχημα πως τωρα θα με μισησαν ολοι οι διδυμοι !).. Ειλικρινα, οπου ακουω διδυμο, φευγω μακρια........
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:20
    Μην το πάρεις στραβά, αλλά σκορδοκαϊλα τους όλων των Διδύμων αν τους συμπαθείς ή όχι... Δεν είναι από τα παιδιά που θα κολλήσουν..
  • fotoula @ 22.07.2010 15:21
    stardome exeis poli humour/yelio ..........lol  
  • thomai92 @ 22.07.2010 15:22
    Ευτυχως!! Καλυτερα, να ειναι μακρια μου..!!! Αρκετες λαχταρες εχω παρει απ'αυτους.....
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:24
    Προσπαθώ να φτιάξω λίγο την εικόνα μου fotoula, γιατί κυκλοφορεί η φήμη ότι γκαντεμιάζω τον κόσμο εδώ μέσα και πραγματικά δεν θέλω να κάνω καριέρα σαν ο αντικαταστάτης του Μητσοτάκη....
    Αν και δεν νομίζω να παίξει αυτό το σενάριο, θα μας θάψει όλους αυτός.
  • fotoula @ 22.07.2010 15:26
    se 'paratirw' kairo - poli yelio leme panta yelaw me tis apantiseis sou pragma diskolo yia tin 'snobbish' pleura mou
     
    oso yia ton Mitsota -8a ton kanonisei o Kronos... aston auton
  • thomai92 @ 22.07.2010 15:28
    Παντως δεν εξηγειται αλλιως.. το site πρεπει να 'χει αναδρομο!!! Συχνα εμφανιζει προτασεις 2 φορες... σεληνιασμενο site!!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:29
    stardome mporw na pw oti kati katalavainw..en katakleidi einai emeis poso mporoume na doulepsoume metaksi mas asxetws ari/afroditi pou apla einai h spitha...thn fwtia emeis thn fountwnoume..exw katenthousiastei...an k eimai sti douleia (nai nai exw skistei simera)mporw na pw oti epitelous vazw tis skepseis mou se taksi...mpike o krono sto zugo..na mestwsoun oi skepseis!!!xxaxaxaxaxa
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:29
    Έχω την αίσθηση ότι ο Μητσοτάκης είναι ο μοναδικός Έλληνας που θα περάσει αλώβητος και από την 4η επιστροφή Κρόνου και πάει για την 5η...
    Σε λίγο θα κάνει αντιπολίτευση και στα δισέγγονα του Παπανδρέου... Tragique, non?
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:30
    ti na peis..kala na einai anthrwpos apla na mi mas gantemiazei...na paroume k kati apo ta xronia tou...xaaxxaxaaxax!!!nomizw oti ta paidia tou einai treis xeirotera apo auton...xaxaxxax!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:31
    thomai, το site έχει δικιά του νόηση... Είναι πέρα και πάνω από εμάς.... Είναι το Matrix της Αστρολογίας.... (spooky....)
  • fotoula @ 22.07.2010 15:33
    egw pali pisteuw oti prepei na ton Xrisimopoieite ws paradeigma yia to ti einai Ikanos enas Zygos.... lol
     
    Case Study - yia na doume ... mazi m auton oute i Marika pa8ainei tipota... the Invincibles!
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:33
    kampia (τι nick κι αυτό ρε κοπέλα μου...), όλα θα μπουν σε μια σειρά... Ο Κρόνος είναι της στοίχισης. Πως κάναμε στο δημοτικό, που στοιχιζόμαστε ο ένας πίσω από τον άλλο (αχ ρε Δήμητρα - Μετάφραση Δήμητρα = έρωτας του δημοτικού), έτσι κι οι σκέψεις σου...
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:33
    ZUGOS EINAI???EXASA PASA IDEA!!!!!XAAXAXXXAXAXXA
  • thomai92 @ 22.07.2010 15:35
    @Stardome  Πως τα λες ετσι &μας τρελαινεις!!!!! Αυτα ειναι . . .
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:35
    Ο Μητσοτάκης δεν έχει ζώδιο... Είναι όλα τα ζώδια γιατί είναι κολλητός του Τσακ Νόρις... (όπως έλεγαν κάποτε και τα ανέκδοτα με τον Τσακ κάποτε...)
  • fotoula @ 22.07.2010 15:35
    dikio exeis stardome re kampia ki esy...Liontari prama kai se les Kampia kai malista Sixameni.... [mipws exeis tipota ston Skorpio?} :O
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:36
    to nick auto mou to "xarise"enas kalos filos apo ta palia...ti na kanw...xaaxxaxaxaxa!!!makari giati opws katalavaineis apo zwdio k apo wroskopo (to opoio einai ena megalo thema giati amfisviteite...oloi deixnoun partheno alla egw aisthanomai zugos)h teleutaia 5etia mporw na pw oti leitourgousa aperiskepta...ti na peis..twra perimenw na isiwsw elafrws..me oti espeira ta teleutaia xronia... we love you stardome
  • fotoula @ 22.07.2010 15:37
    ali8eia o xartis tou 8a einai para poli endiaferousa periptwsi...
  • oliak @ 22.07.2010 15:37
      ωραίο θέμα πιάσατε! 
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:38
    @FOTOULA...ENTELWS TUXAIA STO SKORPIO EXW MONO TON OURANO.... 
    TUXAIO???DE NOMIZW!!!!AXXAAXXAAXAXA
  • fotoula @ 22.07.2010 15:40
    opseis; poseidwna - kati sixameno pou na kanei sixamenes opseis;
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:40
    AAAA PERAITERW DE KSERW NA SOU PW...EGW EIMAI APO TIS POLI ASXETES...AKOMA PROSPATHW NA KATALAVW TA VASIKA!!!!XAXAXAXAXAXAXA!!!
     
    NA SOU DWSW TA STOIXEIA MOU NA MOU PEIS ESI!!XAXAXAXAXA
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:41
    Εγώ νομίζω ότι είναι το πρώτο ον που κλωνοποιήθηκε (προ Ντόλυ ακόμα) και μένει εν ζωή μέχρι να διδάξει στον κλώνο του, με την κωδική ονομασία Ντόρα (Ντόλυ - Ντόρα κοίτα ομοιότητα...), όλα τα μυστικά και τη σοφία του για να γίνει πρωθυπουργός ξανά!!
    Βέβαια ο Λιακόπουλος υποστηρίζει πως η Μαρικά έχει τις μυστικές συνταγές των Ελλοχίμ και βάζει κάτι στα ντολμαδάκια που επιβραδύνει την σήψη...
    Όπως και να έχει, ζει ανάμεσα μας....
  • thomai92 @ 22.07.2010 15:43
    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!! απαιχτο!!!!!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:43
    ta Nefelim na upothesoume oti erxonte apo to antitheto komma???xaxaxaxaxaaxaxa
     
    Liakopoulos rulez...
     
     
    na mas pei th sintagi h ntora gia na vazw k egw sta ntolmadakia...xaxaaxaaxax
     
     
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:43
    kampia, αν σου έδωσε αυτό το nick καλός φίλος, σε παρακαλώ γνώρισε μου τους εχθρούς σου...
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:44
    @Stardome ws tupiko liontari tha ksereis oti tous exthrous mou tous exw pio konta apo tous filous mou....xaaxxaxaxaxaxaxa!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:45
    Α μη μου μιλάς για Νεφελίμ από τώρα, αυτά είναι στο δεύτερο πακέτο... Εγώ είμαι ακόμη στο πρώτο. Διάβασα τον "Μυστικό κώδικα των ΕΛ" και στις διακοπές θα πιάσω "Το ξύπνημα της Κόκκινης Αρκούδας"...
  • oliak @ 22.07.2010 15:46
    Δεν έχω λόγια
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:47
    @Stardome...aaa na mas peis an exei kali upothesi...gia na kserw meta to True Blood  vivlio na parw tous EL... xxaxaaxaxaxaxax!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:47
    kampia, μάθε τα στοιχειώδη της αστρολογίας παιδί μου. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΥΠΙΚΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ! Όλα είστε μοναδικά...
  • fotoula @ 22.07.2010 15:47
    loipon 18/10/1918 kai i Selini tou sta  PSARIAAAAAAAAAA - lol... jesus christ - I rest my Case
     
    kambia....opseis einai... exagenakia, trigwnakia, tetragwnakia... anti8eseis... pou kanoun oi planites mas [i alla stoixeia mas] metaxy tous.... apli gewmetria  - lol
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:48
    EIMAI ANEPIDEKTI MATHISEWS...OPWS KATALAVATE!!!!
    EGW TO KSERA OTI EIMAI MONADIKI..APLA DEN PERIMENA OTI EINAI K OLA TA UPOLOIPA!!!!XAXAAXXAXXA
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:50
    Όπως καταλάβαμε??
    Πότε έγινα πολλοί και δεν το πήρα χαμπάρι; Να κοιτάξω πίσω μου; Ήρθαν οι ΕΛ να με μαζέψουν για το γαλαξία της Ανδρομέδας??
  • fotoula @ 22.07.2010 15:51
    LiontariKambia ... perimeneis tous 'Ypiretes' na sou diabasoun ton Xarti....
    Liontaria A8anata
     
    mi bariesai - diabase [kroniasmeni speaking]
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 15:51
    @FOTOULA...tha me apolisoun epeidi koitazw to xarti mou 
    loipon..exoume k leme "o poseidwnas mou kanei trigwno me hlio-selini &krono,antithesi me ari k tetragwno me ermi..."
    na perasw apo to logistiirio eipate kirie dieuthinta?miso leptaki na parw mia apantisi apo th fotoula...
    xaxaaxxaxaxa
    @stardome...exoume ginei polloi pleon...alla se ligo tha pate oloi diakopes..k de tha milaei kaneis ...
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:52
    Σελήνη στα ψάρια... Μια χαρά θέση για πολιτικό... Δεν το βρίσκω παράξενο.
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:53
    "Εγώ μαζί μου δεν μιλιόμαστε, όποτε βγαίνω έξω συνέχεια τσακωνόμαστε..." Που έλεγε και το εφηβικό άσμα των Tsopana Rave (για όποιους γνωρίζουν αυτή την πλευρά της ελληνικής ροκ σκηνής)
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:55
    kampia, ωραίος χάρτης... Συγχαρητήρια, είχε έμπνευση η μαμά σου όταν σε γεννούσε!
  • fotoula @ 22.07.2010 15:56
    eipa egw oti den einai kali;; mia xara tou pige ws twra... ase pou 8ewrountai H triti plousioteri oikogeneia stin Ellada... anyways
     
    alla trelainoun oi PsaroSelines idiaiteres periptwseis
     
    Antras Zygos me Psaroselini... me tromazei to be honest
  • Stardome* @ 22.07.2010 15:58
    Χάσαμε την Rov και τη Thomai... Και το είπα στον εαυτό μου να μην μιλήσω για τον Μητσοτάκη αλλά καταλαβαίνετε, έχω Ερμή στον 11ο και Ερμή - Πλούτωνα.. Με ελκύει η σκοτεινή πλευρά της πολιτικής...
  • fotoula @ 22.07.2010 15:58
    to tetragwno me ton ermi ftaiei....xaxaxax - gia to sixameni
     
    Pantws eides pws ta brikes ola otan 8es... well done ki eis anwtera
  • fotoula @ 22.07.2010 15:59
    aeriko i rov - 8a xanar8ei
  • fotoula @ 22.07.2010 16:02
    re fire eisai toso par8enos;;;; xxaxax
     
     
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:02
    Εγω εδω ειμαι...παρακολουθω τις εξελιξεις..!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 16:03
    To oti ta vrika de simainei oti katalavainw ti simainoun...xaxaxaaxa
    @Stardome...na upothesw oti me eirwneuese gia to xarti mou e????to skeftomai kairo na paw se mia astrologo na mou ta eksigisei ola...antra tha vrw??xaaxaxxaax
     
     
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:03
    fireworks θα πάνε σαν extra για τα μέλη με τις μηνιαίες. Θα είναι Αυγούστου - Σεπτεμβρίου. Λόγω διάφορων καθυστερήσεων δεν κατάφερα να τις γράψω έγκαιρα για να βγουν μόνες τους..
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:05
    Καθόλου δεν ειρωνεύομαι... Μεγάλη έμπνευση να σε βγάλει ταυτόχρονα με Σύνοδο Ήλιου - Κρόνου, αντίθεση Σελήνης - Πλούτωνα και Σύνοδο Αφροδίτης - Δία... Τρελό! Πρέπει να κάνουμε μια σειρά συνεντεύξεων, είσαι δείγμα προς μελέτη...
  • fotoula @ 22.07.2010 16:06
    ela re sy kambia... afou xekinises na diabaseis... 8a sunexiseis kai 8a ta breis ola anakalupste ton kosmo gyrw sas...
     
    Stardome min mas axwnesai!
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 16:07
    @Stardome...sovara milas??wooowwww telika eimai monadiko liontari...xaxaxaaxxaxa!!!me exeis ftiaksei trela simera..de to sizitw...!!!
  • fotoula @ 22.07.2010 16:07
    ti kanei enan xarti endiaferon - kata tin apopsi sou - star;;;
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:11
    Όλοι οι χάρτες έχουν τουλάχιστον ένα ενδιαφέρον στοιχείο, σε όλους βλέπεις κάτι που ξεχωρίζει.
    Προσωπικά θεωρώ ενδιαφέροντες του χάρτες που έχουν ετερόκλιτες επιρροές... Πχ το Αφροδίτη - Δίας με το Σελήνη - Πλούτωνας είναι ένα μια πολύ ενδιαφέρουσα αντίφαση...
  • fotoula @ 22.07.2010 16:12
    ok, i see thanx
  • sixamenhkampia @ 22.07.2010 16:12
    @Fotoula...des ton diko mou k tha katalaveis xaxaxaaxx 
     
  • fotoula @ 22.07.2010 16:14
    exw ton diko mou u - mnin anisixeis unique leme
  • fotoula @ 22.07.2010 16:15
    axaxaxax fire...
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:18
    Τώρα γιατί προβάλεις τον Τσάκυ!?? Τι σου φταίει η κούκλα??
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:20
    Πάντως μου κάνει εντύπωση, με έχετε εδώ και δεν με ρωτάτε κάτι αστρολογικό...  Άντε give it a shot! Γιατί θέλετε να μιλήσουμε?
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:20
    *Για τι?
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:25
    ti ginetai edw? party xwris emena ? :O
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:25
    kokopuff, μόλις μπήκες στο πάρτι... Έκανες είσοδο!
  • felis @ 22.07.2010 16:29
    αφου ντρεπεστε ολοι θα ρωτησω ργω που παρακολουθω την συζητηση σιωπηλα! ρε stardome... ειδα χθες κατι οψεις του κρονου νομιζω με τον γενεθλιο χαρτη μου και λεει καθαρα "οχι σε νεες αρχες" εγω απο σεπτεμβρη ηθελα να κανω μια αρχη γενικοτερη γιατι εχω πιεστει πολυ απο το σπιτι μου.. θα μου βγει το λαδι τελικα? αλλα 2 χρονια αδρανειας?
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:29
    Μάλλον δεν έχετε διάθεση για κουβέντα αστρολογική... Ας αποχωρήσω! Καλό απόγευμα σ' όλους/όλες...
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:30
    Επ επ Stardome που πας?????Γυρνα πισωωω !!!!
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:31
    aaaa atuxisame. den peiraze, no worries no worries, 8a masisw fulla dafnis , rwtiste emena
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:31
    Α βρέθηκε κάποιος/α! Γεια σου felis...
    Πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένη... Ποιες όψεις Κρόνου, με ποιους
    πλανήτες και τι αρχή θες να κάνεις; Επαγγελματική; Αλλαγή σπιτιού; Αλλαγή χώρας; Αλλαγή πλανήτη; Τι;
     
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:33
    Α να! Ξυπνήσαμε!
    Αντί να απαντάω σε προσωπικές ερωτήσεις, ας πιάσουμε ένα θέμα... (η Felis εξαιρείται γιατί έκανε την ερώτηση ενώ έφευγα και δεν είδα τους άλλους...)
    Ο 8ος οίκος που είπε η rov σας εξάπτει; Να μιλήσουμε για Πλουτώνια πράγματα δηλαδή!
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:35
    aaa mallon den 8a masisw fulla simera. hahaha
  • liontarakimou @ 22.07.2010 16:36
    kalispera paidia! nai nai piaste endiaferon 8ematakia... na ma8enoume k kati parapano! 
     
     
  • oliak @ 22.07.2010 16:36
    Βουρ για 8ο!!!
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:37
    Μεσα!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:37
    kokopuff, αν το έχεις το άθλημα με τα φύλλα να σε προσλάβουμε... Θα προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις μαντείας! Μετά θα μας λείπει μόνο μια καφετζού και κάποιος/α να ρίχνει ταρώ!
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:38
    o 8os einai me diafora o xeiroteros oikos ! kai o enatos. bliax 
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:39
    Ωραια, Stardome για τι προτεινεις να μιλησουμε???? Εσυ αποφασιζεις...
  • AriesLeo @ 22.07.2010 16:40
    ti kanete paidia? sas vlepwww.
    <<auto to kriaraki simera pernaei dyskola... ti psyxologia einai auti gamwto.
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:40
    skeftomai autes tis meres na anevazw post me tin seira KAI gia ta 12 zwdia me titlo
     
    " osa sas kruvoun oi astrologoi gia to ka8e zwdio" . 8a anaferw oles tis vrwmies diejodika .
    aaaalll the truth 
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:40
    Πρώτα απ' όλα, όταν αναλύουμε έναν οίκο δεν τον πιάνουμε μόνο του αλλά πιάνουμε και τον απέναντι του. Όλα στην αστρολογία λειτουργούν με άξονες... Μιλάμε για τον άξονα Κριού - Ζυγού για παράδειγμα ή για τον άξονα 3ου - 9ου οίκου... Γενικά υπάρχει αντιστοιχία ζωδίων και οίκων, άρα έχουμε και αντιστοιχία των αξόνων τους.
    Θα μιλήσουμε λίγο λοιπόν για τον άξονα Ταύρου - Σκορπιού και κατά συνέπεια τον άξονα 2ου - 8ου οίκου... Μόνο έτσι θα καταλάβουμε πλήρως τον 8ο...
    Στην αστρολογία ο Ταύρος τι κυβερνάει; Θέλω τα πολύ απλά. Τα τσιτάτα! Με τι συνδέουμε τον Ταύρο;
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:41
    o 8os genika den me adriproswpeuei.. den ine sex ine egwismos kai kakia. den mou aresei autos o oikos paei k teleiwse FWTIAAAAAA buahahah
  • AriesLeo @ 22.07.2010 16:42
    egw ton exw arketa gemato ton 8o... sas parakolouthw me endiaferon
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:42
    egw tote vre stardome eprepe na eixa autoktonisei pou ehw tonismeno 6o-12o, 8a eprepe na ime pio varetos k apo tin varemara. par' ola auta lambokopaw. radiant atomo sou leei
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:43
    aries, exeis gemato ton 8o kai to les etsi aprokalupta? aisxos ! xD
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:43
    Με τις απολαυσεις,την καλοπεραση(?)..
  • AriesLeo @ 22.07.2010 16:43
    koko zitw syggnwmi... exw arh k afroditi ekei.
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:44
    kokopuff, ποιος έχει συνδέσει τη βαρεμάρα με συγκεκριμένους οίκους? Που τα διαβάζεις αυτά? Σε παρακαλώ και σε σκεφτόμουν και για συνεργάτη
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:45
    nai tin exw sundesei.... me ton 6o oiko ! min mou to arneistai 8a ginw trelo !  
     
    ahahahah
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:46
    Κάπου πάμε... Φαγητό, καλοπέραση, απολαύσεις... πάμε λίγο πιο βαθιά... Τι κάνουμε στο στάδιο του Ταύρου λοιπόν; Είμαστε προσανατολισμένοι στον εαυτό μας ή στους άλλους;
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:46
    aries, ee amas exeis afroditi kati ginetai.... ame ine k se sunodo me ton ari fadazomai akoma kalutera ^^  sexy as hell ?
  • astropet @ 22.07.2010 16:46
    Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά δεν μπορώ... Άκου λαμποκοπάω, η ψωνάρα! χαχαχαχα!
  • felis @ 22.07.2010 16:47
    στον εαυτο μας σιγουρα.. στα φυσικα πραγματα του εαυτου μας..
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:48
    astropet, baaaa pou na SKASEIS ! ase ton kosmo na ekfrazetai en telei kai en katakleidi ! zileveiisssssss zileveiiiissssssss 
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:48
    Στον εαυτο μας προφανως!ε?
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:48
    kokopuff, όποιος σου έχει πλασάρει τον 6ο οίκο σαν βαρεμάρα: α) δεν έχει ιδέα από αστρολογία, β) είναι επικίνδυνος, γ) μην ασχοληθείς ποτέ ξανά μαζί του.
  • AriesLeo @ 22.07.2010 16:48
    hahaha. den einai se synodo, exoun mia anoxi kapoiwn parapanw moirwn. arhs 22 ydroxoou, afroditi 4 psariwn. alla auto pou les to "katexw". ^^ yo.
  • felis @ 22.07.2010 16:48
    να ρωτησω... ο 3ος ειναι του ταυρου ο 8ος του σκορπιου.. εγω που εχω το αντιστροφο στους οικους μου τι γινεται?? χαζη ερωτηση?
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:50
    egw mou ton exw plasarei gia varemara . me protrepete na min asxoloumai me ton eauto mou?! ma ine i agapimeni mou asxoliaaa
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:53
    Καλώς τον Astropet... Τώρα θα έχει ενδιαφέρον η κουβέντα... Ήρθε ο επίτιμος καθηγητής του Stardome!  Όπου θες με διορθώνεις pet...
    Στο στάδιο του Ταύρου λοιπόν είμαστε απόλυτα προσανατολισμένοι στον εαυτό μας. Θέλουμε να απολαύσουμε το σώμα μας και τι έχει να μας προσφέρει η ζωή. Συνεπώς θέλουμε να έχουμε πράγματα που είναι δικά μας! Θέλουμε να κατέχουμε. Μέσα από την κατοχή πραγμάτων που έχουν για εμάς αξία, αισθανόμαστε ότι κερδίζουμε σε αυτοεκτίμηση. 
    Έτσι αν στον 2ο οίκο έχουμε τις αξίες μας, στον 8ο ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις αξίες του Άλλου. Αν στον 2ο εκτιμούμε τον εαυτό μας, στον 8ο προσπαθούμε να εκτιμήσουμε τον άλλο, στο δεύτερο προσπαθώ να στηρίζομαι σε εμένα, στον 8ο προσπαθώ να μην εξαρτηθώ από τον άλλο...
    Άρα ο 8ος οίκος με φέρνει σε μια κρίση. Για να συνυπάρξω με κάποιον άλλο πρέπει να αποδεχτώ τις αξίες του και τη στάση του, που κατά βάση δεν μου ταιριάζουν ή διαφέρουν. Η κρίση στον 8ο οίκο είναι σε πρώτη φάση μια κρίση αξιών... Το καταλαβαίνουμε;
    Ακούω απορίες...
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:53
    stardome, ehw na kanw merika parapona gia tous astrologous olou tou kosmou. Psaxnwndas ton xarti mou den ida OUTE MIA kali ejigisi sto internet gia ton 12o kai tin 8esi twn planitwn ekei kai episis kamia wrea ejigisi kai gia ourano kai poseidwna ston 6o oiko. Mipws epeidi ine argoi planites den paizoun toso megalo rolo stin oiko8esia? dn nomizw ,alla ti na pw..
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:55
    nai peite mou twra oti jerei k to astropetini na gelasw.. pou mexri prox8es (prin me rwtisei k ma8ei dld) nomize oti kuvernitis tou kriou ine i afroditi... pfff
  • kokopuff @ 22.07.2010 16:56
    stardome, BY THE WAY gia ton 2o oiko ,epeidi ehw Dia ekei , akousa oti borei na dixnei kai XAMILI autoektimis polles fores (analoga tis opseis pou kanei o dias)  parolo pou o dias ine tis epektasis kai tonizei oso nanai.. hmm
  • Stardome* @ 22.07.2010 16:58
    felis 2ος είναι του Ταύρου και 8ος του Σκορπιού... δες και στο γλωσσάρι, στα λήμματα "Άξονες"
    http://www.stardome.gr/library/glossary.html
  • thomai92 @ 22.07.2010 16:59
    &οι πλανητες που υπαρχουν στον 8ο οικο τι δειχνουν?Οτι δηλαδη για να συνυπαρξω με τον αλλο θα πρεπει ν'αποδεχτω τα ταδε χαρακτηριστικα του (αναλογα με το ζωδιο)??
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:00
    rov, τρέχεις!
    Πιο σωστό είναι να πεις πως αν δεν αποκτήσεις αυτοεκτίμηση (2ος) μάλλον θα αρχίσεις να εξαρτάσαι από τον άλλο (8ος) με ότι συνέπειες έχει αυτό για τον τρόπο που σχετίζεσαι με τους ανθρώπους... Το πιάνεις; Είναι μια συνεχής τραμπάλα! Δεν υπάρχει σταθερότητα εδώ, προσπαθείς συνέχεια να ισορροπήσεις...
  • astropet @ 22.07.2010 17:00
    Κοκο, σταμάτα κι άσε τον Stardome να κάνει μια σοβαρή κουβέντα!
     
    Stardome, ε, όχι και επίτιμος καθηγητής! Δεν σου έχω πει να μη λες ποτέ τέτοια πράγματα σε έναν Λέοντα γιατί τα πιστεύει;
     
    Δεν έχεις ανάγκη από δικές μου παρεμβάσεις, άσε που με τον κόκο παρόντα, θα εκνευριστώ, δεν τίθεται θέμα, χαχα! 
     
     
     
     
  • AriesLeo @ 22.07.2010 17:01
    egw de tha treksw akoma alla meta na perimenete erwtiseis
    make my day.
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:03
    me zilevei ine olofanero nomizw.
  • thomai92 @ 22.07.2010 17:04
    Απ'ο,τι καταλαβα η felis ρωταει αν σημαινει κατι που στον γενεθλιο χαρτη της ο σκορπιος  αντιστοιχει στον 2ο & ο ταυρος στον 8ο οικο της.
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:04
    thomai, μείνε στον μπούσουλα... Αφού ο 8ος οίκος είναι σε τι δίνει αξία ο Άλλος, τότε οι πλανήτες στον 8ο οίκο, υπό ένα πρίσμα δείχνουν ποιες είναι οι ποιότητες/συμπεριφορές των άλλων που, επειδή δεν τους δίνεις αξία, σ' αναγκάζουν να έρχεσαι σ' ευθεία σύγκρουση μαζί του... Μόνο με την σύγκρουση θα τις καλλιεργήσεις...
    πχ ένας Άρης στον 8ο οίκο δηλώνει πως αντιλαμβάνομαι τον σύντροφο μου ή έναν συνεργάτη μου σαν επιθετικό/παρορμητικό/εγωιστή. Αυτό όμως συμβαίνει γιατί ο μόνος τρόπος για να κατανοήσω και να εντάξω τον Άρη στη ζωή μου (σαν ποιότητα εννοώ), είναι μέσα από αυτή τη διαμάχη και τη σύγκρουση. Μέσα από τις κρίσεις στις σχέσεις (8ος οίκος) μαθαίνω να μάχομαι (Άρης) για τον εαυτό μου...
     
  • felis @ 22.07.2010 17:05
    ναι το ειδα μολις το εγραψα.. λαθος!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:07
    Άλλες απορίες ως εδώ?? Ρωτάτε ό,τι δεν καταλαβαίνετε! Δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις!
  • piggy137 @ 22.07.2010 17:08
    επειδή εγώ είμαι ακόμη στην πρώτη μικρή τι σημαίνει να εχεις δια στον 2ο και τον 8ο κενό;
  • free @ 22.07.2010 17:08
    Καλησπερα σε ολους,
    παρακολουθω συνεπαρμενη τη κουβεντα σας, και τι γινεται αν καποιος εχει Σεληνη και Ουρανο στο 2ο στους Ιχθυς σε αντιθεση με Αφροδιτη, Ερμη και Κρονο στον 8ο στη Παρθενο??
    Τι γινεται ακριβως??
  • thomai92 @ 22.07.2010 17:08
    Α μαλιστα!!Καταλαβα!
  • AriesLeo @ 22.07.2010 17:08
    egw den to katanow plirws stardome... epeidi eimai stin periptwsi tha se rwtisw twra,
    diladi mou les oti vlepw ston Allo egwismo, enw stin pragmatikotita o egwismos leipei apo mena??? h mipws egw eimai o egwistis k kaxypoptos tis ypothesis?
  • felis @ 22.07.2010 17:09
    εκανα λαθακι thomai!! ευχαριστω παντως.. stardome... μονο βορειο δεσμο εχω στον 8ο.. ο σκορπιος ειναι στον 3ο..
  • piggy137 @ 22.07.2010 17:09
    και να συμπληρώσω να εχεις αναδρομο δια στο δεύτερο
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:09
    piggy, ehoume akrivws to idio
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:10
    ama ine kenos o 8os sou p.x. prepei na koitajeis poio zwdio ine stin akmi tou kai meta na vreis ti 8esi exei o kuvernitis tou zwdiou autou kai ti opseis kanei , e? hmm
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:11
    piggy, αν ο 2ος οίκος είναι σε τι δίνω αξία/ από τι αντλώ αξία, τότε ένας Δίας εκεί δείχνει πως αυτό που δίνει αξία είναι να έχω γνώσεις, να έχω σπουδάσει, να εμπλέκομαι σε καταστάσεις που αφήνουν πάντα ανοιχτά ενδεχόμενα, να έχω διαμορφώσει τελικά ένα προσωπικό σύστημα πιστεύω και ηθικής το οποίο δεν καταπατώ για κανένα...
    Όσο για τον 8ο, ποτέ κανένας οίκος δεν είναι κενός αφού πάντα έχει ένα ζώδιο στην ακμή του...
  • thomai92 @ 22.07.2010 17:11
    no problem felis!
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:13
    nai alla ti ginetai stardome an to zwdio pou exei akmi enas oikos exei 2 kuvrnites???? opws o ix8us gia paradeigma pou exei kai ton dia kai ton poseidwna! tote dn periplekondai polu ta pragmata?
  • ypsistos @ 22.07.2010 17:15
    Πω πω, τόση ώρα μάθημα και το χάνω. Παρόντες και οι Κένταυροι! Για πάμε...
  • piggy137 @ 22.07.2010 17:15
    ο.κ. μ' έναν ανδρομο δια στον καρκίνο μου συμβαίνουν αρκετα απο αυτά που περιγράφεις σοφε και διαβασμένε μου stardome  οποτε με ακμή 8ου στον αιγοκερω τι ψάχνω ή τι πρέπει να πετύχω σ' αυτη τη ζωή;
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:15
    egw p.x. ehw akmi tou 8ou ston udroxoo :S ti prepei na koitajw? pou vrisketai kai ti opseis kaneis o ouranos KAI o kronos? what the mac
  • felis @ 22.07.2010 17:16
    εγω παντως δυσκολευομαι να εντοπισω την ερμηνια ενος οικου που ειναι "κενος" και ο κυβερνητης του ειναι σε αλλον οικο.. δεν μπορω να τα συνδιασω.. ειχα διαβασει στο FAQ μια απορια και ποσπαθησα αλλα μπα....
  • vasavg24 @ 22.07.2010 17:16
    parakolouthw ti suzitisi k mou dhmioyrgithike mia aporia.ti ginetai otan enas oikos paizei se duo zwdia? epiroes exeis k apo ta 2 i mono apo to zwdio p einai stin akmi tou oikou?
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:17
    fels, k egw auto to provlima ehw.. periplekondai polu ta pragmata kai meta dn jereis apo pou na to prwtopiaseis gia na to ermineusis... 
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:18
    free ως Αιγόκερως θα πρέπει να ξέρεις πως όταν μπλέκουμε πολλές πληροφορίες μαζί χανόμαστε στη μετάφραση...
    Με τη Σελήνη στο δεύτερο αυτό που αισθάνομαι ότι μου δίνει αξία είναι
    να έχω την ιδιωτικότητα μου, να σέβονται την ανάγκη μου να έχω το χώρο
    μου και να αισθάνομαι όπως θέλω και φυσικά να μένω πιστός στο καθημερινό
    πρόγραμμα που εγώ έχω ορίσει στη ζωή μου (η Σελήνη κυβερνά τα
    καθημερινά μας rituals)... Με τον Ουρανό εκεί επίσης έχω ανάγκη από
    απόσταση, δεν μπορώ τα έντονα συναισθηματικά statements, τον έλεγχο από
    την οικογένεια... Ο 2ος οίκος σου μιλάει πως νιώθεις καλά όταν έχει
    χώρο, προσωπικό, απρόσβλητο...
    Και τι κάνει ο απέναντι με Αφροδίτη, Κρόνο, και Ερμή από εκεί;
    Νιώθεις πως προσπαθεί να εισβάλει στο χώρο σου. Πως προσπαθεί με
    πλάγιους τρόπους ή γοητεία (Αφροδίτη) ή με ερωτήσεις και περιέργεια
    (Ερμής) να σε ελέγξει, περιορίσει (Κρόνος). Σαν να προσπαθεί να σε
    χωρέσει στα δικά του καλούπια...
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:19
    aaaa bravo polu wrea ermineia stardome !!
  • felis @ 22.07.2010 17:19
    ετσι ειναι εμενα ας πουμε ειναι κενοι ο 6ος και ο 9ος.. ο χειρων ειναι στον 10ο και ο διας στον 7ο.... δεν καταλαβαινωωωωωω....
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:20
    ine polu wreo na boreis na ta ermineveis ! alla nomizw oti 8elei polu sin8eti skepsi.. :/ 
     
    den einai mono oi gnwseis alla kai pws tis ajiopoieis..
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:21
    fells, o dias ston 7o POLU kalo mou akougetai... ti opseis kanei? 
     
     
    o 6os kai 9os pou exoun akmi, se poia zwdia?
  • ypsistos @ 22.07.2010 17:21
    Κύριε, κύριε, απορία: αν διαβάζω σωστά τον χάρτη μου, ο 2ος οίκος μου έχει και Κριό και Άρη. Σωστά; Αυτό σημαίνει ότι είναι ενισχυμένη κατά κάποιο τρόπο η Κριαρίσια μου αυτοεικόνα;
  • felis @ 22.07.2010 17:24
    διας τεταγωνο με ουρανο, τετραγωνο με χειρων, αντιθεση με ωροσκοπο και τετραγωνο με μεσουρανημα.... στον 6ο  υδροχοος και στον 9ο ταυρος... ειμαι καλα γιατρε??
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:25
    fells, gamise ta , ka8olou kalo den mou akougetai... elpizw na kanw la8os...!
     
    alla stis sxeseis sou pws ta pas? uparxei mia .."atuxia" as poume?
  • ypsistos @ 22.07.2010 17:26
    Κι ότι από τον απέναντι περιμένω/βλέπω απόπειρα επικοινωνιακής προσέγγισης (Ζυγός, Ερμής) και δεν ξέρω τι άλλο (Ποσειδώνας); Ή μπούρδες έχω καταλάβει;
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:26
    fells, gia ton dia milaw panda  ,gia tis akmes dn jerw !
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:26
    Με τα ζώδια που έχουν δύο κυβερνήτες πρέπει να κινηθεί κανείς σε δύο κατευθύνσεις...
    Υπάρχει η προσωπική στάση, αυτό που πρέπει να μάθω για εμένα (παραδοσιακός κυβερνήτης) και μια ευρύτερη κοινωνική διάσταση που πρέπει να εντάξω στο θέμα του οίκου (Σύγχρονος κυβερνήτης).
    Παράδειγμα οι Ιχθύς στον 8ο οίκο: Παραδοσιακός κυβερνήτης είναι ο Δίας. Ο Δίας των Ιχθύων δεν είναι σαν το Δία του Τοξότη (ρίσκο, νόημα, αναζήτηση) αλλά ένας Δίας που είναι συνεχώς σε αναζήτηση του θείου, του απόλυτου, του μη γήινου... Άρα από ένα πρίσμα ο 8ος οίκος στους Ιχθύς σε αναγκάζει να έρθει μέσω του άλλου αντιμέτωπος με το ζήτημα του απόλυτου... Μιλάμε για συντρόφους ή συνεργάτες που δεν μπορείς να τους εντάξεις εύκολα στην καθημερινότητα σου, που συνεχώς είναι ανικανοποίητοι από ότι πετυχαίνουν, που πάντα θα πιστεύουν πως στην επόμενη σχέση/συνεργασία/στροφή του δρόμου τους περιμένει αυτό το απόλυτο που αναζητούν...
    Ο σύγχρονος κυβερνήτης εκεί δίνει και ένα δεύτερο τόνο. Ο Ποσειδώνας στην προκείμενη περίπτωση μιλάει για τα συλλογικά όνειρα, τις συλλογικές φαντασιώσεις, τα παραμύθια και τους εφιάλτες, τα ανεκπλήρωτα θέλω την ανθρωπότητας... Συναντώ λοιπόν ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν μια κινηματογραφική ή συμβολική ζωή, που νιώθουν που θυσιάζονται για τον κόσμο ή ανήκουν στον κόσμο απρόσωπα, άρα δεν μπορούν ποτέ να είναι δική σου. Ο κόσμος (ή η ζωή ή ο έρωτας) που τόσο αγαπούν να μισούν, νιώθουν πως είναι τόσο περιοριστικός που συχνά αφομοιώνονται από αυτόν... Υπάρχει λοιπόν η αλληλεπίδραση με το συλλογικό που μπαίνει μέσα στη σχέση σ' αυτές τις περιπτώσεις...
    Κατανοητό ή σας πέθανα τώρα??
  • felis @ 22.07.2010 17:27
    πφφφφφφφ... υπαρχει μια απογοητευση απο τον εαυτο μου βασικα.... σαν να μην αντεχω την αγαπη του αλλου.. δειλιαζω..
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:28
    Ας μην μπλέκουμε άλλους οίκους τώρα.. ας μείνουμε στον άξονα 2ου - 8ου, είναι από μόνος του πολύ σύνθετος...
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:29
    mas pe8anes twra. 
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:29
    ondws polu sun8etos
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:30
    fells, mipws g auto ftaiei i adi8esi tou dia me wroskopou? alla nomizw re su oti edw paizei k polu simadiko rolo i afroditi..
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:31
    stardome, egw ehw akmi tou 2ou ston Lewnda kai ton Dia ekei (parolo pou ine stin par8eno) kai akmi tou 8ou ston udroxoo. Auto twra ti simenei?  :S prgmtka egw borw na dwsw polles ermineies se auto alla dn jerw..
  • AriesLeo @ 22.07.2010 17:31
    stardome me trelaineis haha
     
    alla tha prepei synexisw tin anagnwsi meta. me kalei to kathikon.
    panta me provlimatize o 8os.. alla misw ton 2o.
    isws vrw lysi se kapoia yparksiaka mou meta apo auto to mathima.
    chaoo
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:31
    Διορθώσεις/λάθη:
    * 8ος οίκος στους Ιχθύς σε αναγκάζει να έρθεις μέσω του άλλου
    * τα ανεκπλήρωτα θέλω της ανθρωπότητας...
    * που νιώθουν πως θυσιάζονται

    * άρα δεν μπορούν ποτέ να είναι δικοί σου
    * που συχνά εγκλωβίζονται από αυτόν..
     
  • felis @ 22.07.2010 17:32
    να σου πω δεν εχω φτασει σε αυτο το σημειο ακομα στις ερμηνειες μου.... αφροδιτη ειναι στον 3ο..
  • piggy137 @ 22.07.2010 17:34
    και 8ος στον αιγόκερω παρακαλώ τι απαιτήσεις εχει απο μένα κι εγώ απο αυτόν;
     
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:34
    kala ti sto kalo molis evala na dw ton xarti mou kai mou deixnei kai nees opseis.. ti gntai, pollaplasiastikan? :S
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:35
    afroditi ston 3o oiko mia xara mou akougetai, epikoinwniaki afroditi. Mipws trwei skatoopseis omws? as poume mia duskoli opsi me ourano borei na deixei commitment issues 
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:38
    rover, byeeeeee ,k upomoni
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:38
    Δία στον 2ο: Τον εξήγησα πιο κάτω... Σε συνδυασμό με την ακμή στον Λέοντα: το σύστημα αξιών και πιστεύω που θα καλλιεργήσω πρέπει να έχει σαν κεντρικό άξονα τη δική μου ζωή, τη δίκη μου προσωπικότητα. Δεν με αγγίζουν πιστεύω και απόψεις που βάζουν τα αιτήματα μου πιο χαμηλά από τα αιτήματα της κοινωνίας. Όταν πιστεύω σε εμένα και τις δυνατότητες μου (Δίας στον 2ο και ακμή στο Λέοντα) και δεν υποχωρώ μπροστά στις κοινωνικές συνθήκες ή τα κοινωνικά πρέπει κερδίζω σε αυτοεκτίμηση...
    Ακμή 8ου στον Υδροχόο: Παραδοσιακός κυβερνήτης Κρόνος: αισθάνομαι πάλι ότι οι γύρω μου προσπαθούν να με κατευθύνουν, ελέγξουν, περιορίσουν (όπως εξήγησα και πιο κάτω). Σύγχρονος κυβερνήτης Ουρανός: μέσα από τις διαπροσωπικές σχέσεις έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους που τα πιστεύω τους επηρεάζονται/κατευθύνονται από τις κοινωνικές τάσεις/ πολιτικές ομάδες/ από τη συλλογική ταυτότητα της κοινωνίας.. Εξ ου και έρχομαι σε ρήξη, ένταση και μπαίνω σε κρίση αξιών...
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:39
    Αιγόκερως στον 8ο περίπου ίδιος με Κρόνο στον 8ο... Κοιτάτε προηγούμενα σχόλια... Να πάω παρακάτω τώρα; Έχει κι άλλο ζουμί ο 8ος...
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:40
    kala molis epa8a sok, ston xarti mou ehw 9 OPSEIS ME ARI !!!!!!!!!!!!!!!! ti sto diaolo?? pote egine 9?? akouste na gelasete
     
    kanei :
     
    ejagwno me ilio
    ejagwno me afroditi
    trigwno me ourano
    trigwno me pwseidwna
    trigwno me dia
    tetragwno me ermi
    tetragwno me krono
    tetragwno me xeirwna 
    tetragwno me AC
     
    WHAT THE FUCK?
  • felis @ 22.07.2010 17:41
    αφροδιτη τετραγωνο με ουρανο,,, τελεια....
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:41
    nai nai pame parakatw !
     
     
    euxaristw PARA polu gia tin ejigisi itan pragmatika apsogi kai 100% on point.
  • hermitage @ 22.07.2010 17:41
    ωραία αυτό με τον όγδοο στους ιχθείς νομίζω ότι το κατάλαβα πάνω κάτω.
    στη περίπτωση που ο ογδος όμως είναι κενός από πλανήτες και στον άξονα του , στον δεύτερο στην παρθένο έχουμε αφροδίτη και κρόνο τότε τι γίνεται?
     
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:42
    fells, TELEIA !!! WOOOHOOO!!
     
    oxi den xeromai me to tetragwno , ine SKATA, apla epeidi to madepsa kanw etsi
     
    SKEPSOU omws oti o ouranos me tin afrou se kanoun polu sexy kai out of the wall
  • free @ 22.07.2010 17:42
    Stardome πολυ σ ευχαριστω για τις πληροφοριες και το χρονο σου.
    Ωστε εχει να κανει με το θεμα του ελεγχου...και αυτο ειναι θεματαρα!!
    Παιρνω αξια ειπες (εγραψες) σεβομενος τον ιδιωτικο μου χωρο, χρονο, συναισθημα και ενοχλουμαι οταν οι αλλοι προσπαθουν με διαφορα μεσα να με καλουπωουν χμμμμ
    και πως το ισορροπεις καποιος καλυτερα αυτη την αντιθεση??
    Ανακαλυπτοντας και κανοντας σαφη τα ορια του στους αλλους???
    και περα απο το ψυχολογικο στο οικονομικο τι σημαινει??
    οτι θα υπαρχει εξαρτηση (αρα και ελεγχος) απο τα χρηματα των αλλων??
    τα λεω καλα?? η λεω βλακειες??
     
  • felis @ 22.07.2010 17:45
    σεξυ??? αυτο το ηξερα!!!!!!! δεν χρειαζοταν ο ουρανος να μου το πει!!!!!!!! αλλα κατα τ'αλλα..... σκατα... φευγω εγω.. εχω μια δουλεια κι ετσι βιαστικα που τα διαβαζω ολα δεν καταλαβαινω χριστο... θα ερθω μετα να τα διαβασω με την ησυχια μου...
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:45
    stardome, i ejigisi pou edwses gia ton 2o oiko itan pio "pneumatiki" . To uliko/ulistiko kommati to agnoises epitides i mipws dn uparxei? 
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:46
    bye bye fells
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:47
    hermitage, τελευταίο σχόλιο για πλανήτες στον 2ο και προχωράω...
    Με Αφροδίτη στο δεύτερο η αυτοεκτίμηση συνδέεται άμεσα με το να έχω ένα κοινωνικό κύκλο δικής μου επιλογής, να επικοινωνώ με ανθρώπους, να αντλώ από αυτούς και μέσω αυτών αξία. Επίσης κομβικότατο εδώ το ζήτημα των χρημάτων. Ειδικά αν Αφροδίτη και Κρόνος κάνουν σύνοδο, έχω ανάγκη από τα χρήματα και την επιτυχία στην κοινωνική σφαίρα της ζωής. Αντλώ αυτοεκτίμηση (2ος) από την εκπλήρωση των φιλοδοξιών μου (Κρόνος). Φυσικά εδώ έχω ζήτημα, ελέω Κρόνου, με τη σχέση με τον εαυτό μου και το σώμα μου. Πιθανόν αισθάνομαι ανασφάλεια για το σώμα μου ή για τον αν αξίζω/ξεχωρίζω γενικά... Εξ ου βέβαια και οι φιλοδοξίες στην κοινωνική σφαίρα. Η αναγνώριση των άλλων με κάνει να νιώθω καλά για εμένα.
     
    Προχωράω: ο 8ος οίκος είναι ο δεύτερος υδάτινος οίκος μετά τον 4ο... Με τι συνδέεται ο 4ος αρχικά; Θυμάται κανείς;
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:48
    o 4os... mou pote dn asxoli8ika giati exei ploutwna ekei k to apofeugw ahhahah
     
     
    sxetizetai me tin oikogeneia !!!!! kai me polla alla vevea sta opoia dn exw dwsei k polu simasia. otan akouw 4os skeftomai oikogeneia.
  • piggy137 @ 22.07.2010 17:49
    αν καταλαβα καλά το παιχνίδι για όλους μας ειναι το ίδιο να βρουμε τη χρυσή τομή αναμεσα σε μας και τους άλλους. Το χρυσο αριθμο φ που κατα τον πυθαγόρα δινει την αρμονία στα πάντα. Μονο που αποσταση αναμεσα σε μας και τους αλλους δεν μετριέται σε αριθμους. Πως βρίσουμε τη λυση λοιπόν;
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:51
    koko, η ουσία της Παρθένου είναι καθαρά υλιστική, σ' αυτό έχει δίκιο. Όμως δεν μιλάω για χρήματα αυτή τη στιγμή γιατί βλέπω πάντα τον 2ο οίκο από τη σκοπιά του 8ου, που είναι υδάτινος, συνεπώς θέλω να μιλήσουμε για την ψυχολογική δυναμική και όχι για τα αποτελέσματα...
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:53
    nai alla KAI o 8os den sxetizetai me xrimata? oxi ta dika mas 8a mou peis.. 
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:53
    anyways , as pame ston 4o opws eleges !!
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:53
    piggy, κανείς ποτέ δεν βρίσκει την απόλυτη ισορροπία... Εξήγησα και πιο πριν, σε άλλο σχόλιο, πως είμαστε μπλεγμένοι σε μια συνεχή τραμπάλα που προσπαθούμε να σταθούμε με επιτυχία κάθε φορά στο σωστό άκρο... Ας μην ζητάμε την τελειότητα των αριθμών στην ατελή ανθρώπινη φύση μας. Χάνουμε μεγάλο κομμάτι από τη ζωή μας έτσι... (προσωπική άποψη)
  • Stardome* @ 22.07.2010 17:56
    Τα χρήματα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα υποκατάστατο για το παιχνίδι εξουσίας που παίζεται στον άξονα 2ου - 8ου... Η ουσία είναι πόσο στηρίζομαι σε εμένα και πόσο εξαρτάμαι από τους άλλους. Πίσω από κάθε χρηματική/υλιστική εξάρτηση κρύβεται ένας ψυχολογικός παράγοντας ελέγχου και εξουσίας πάνω στους άλλους... Μιλάμε για την ουσία εδώ και όχι για τη συμβατική ερμηνεία... Με απλά λόγια έχω εστιάσει αλλού το θέμα. Έγινα πιο κατανοητός, τώρα?
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:56
    stardome PREPEI na mou uposxe8eis oti kapoia stigmi 8a miliseis kai gia ton 12o omws pou k auto ine udatinos oikos k o pio apatitos! opote boreseis ennoeitai oxi twra
  • kokopuff @ 22.07.2010 17:57
    stardome, nai edelws , katalavainw ti ennoeis. 
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:03
    Η σειρά  των οίκων προφανώς δεν είναι τυχαία και μάλιστα πάντα ο επόμενος οίκος συνεχίζει/επιλύει ζητήματα του αμέσως προηγούμενου οίκου του ίδιου στοιχείου.
    Έτσι στον 8ο οίκο (2ος υδάτινος) έχουμε μια συνέχιση/επίλυση/κάθαρση από θέματα που η αφετηρία τους είναι στον 4ο οίκο (1ος υδάτινος)...
    Στον 4ο οίκο βλέπουμε την εμπειρία που είχαμε από το οικογενειακό μας περιβάλλον σε μικρή ηλικία, ακόμη που η συνείδηση μας διαμορφωνόταν και δεν είχαμε προσωπική στάση στα πράγματα. Είναι αυτές οι εμπειρίες που διαμόρφωσαν σε μεγάλο βαθμό το ψυχολογικό μας υπόβαθρό: σχέσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας, σχέσεις μου με έναν από τους δύο γονείς, η γενικότερη αίσθηση της παιδικής ηλικίας...
    Στον 8ο οίκο λοιπόν ότι συμπεριφορά/συναισθηματικό κατάλοιπο/καταπιεσμένο συναίσθημα ή συμπεριφορά βιώσα στο περιβάλλον του 4ου οίκου θα το προβάλλω στις σημαντικές διαπροσωπικές μου σχέσεις προκειμένου να το αντιμετωπίσω και να καθαριστώ από αυτό...
    Πιάνουμε το γενικό περίγραμμα του 8ου από αυτή τη σκοπιά πριν πάω σε παραδείγματα;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:05
    Malista. Diladi ennoeis oti o 4os einai i vasi, to uposeinidito , auto pou exoume viwsei kai apo auto pou an ine nosiro prepei na apallaxtoume, mesw ton sxesewn mas. Auto mou 8umizei tis metavivastikes adidraseis pou leei o Freud , oti diladi suberiferomaste se enan an8rwpo sto paron opws exoume suberifer8ei sto parel8on se kapoia alli sxesi (kuriws stin paidiki ilikia mas). Mia epanalipsi , mexri na lu8ei to "provlima" ? Exei sxesi o 4os me tin psuxiki ugeia?
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:07
    proswpika exw akmi tou 4ou ston zugo kai ston tetarto exw episis ton Ploutwna pou ine ston skorpio omws. Alla d alla tis paraskevis to gala. 
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:08
    kokopuff, ανεβάζεις επίπεδο στην κουβέντα...
    Όλοι οι υδάτινοι οίκοι συνδέονται με την ψυχική υγεία...
    Οι υπόλοιποι? Ποιοι είναι εδώ? Δώστε μια ένδειξη!
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:09
    egw anevazw to epipedo? to akousame k auto simera, akous astro? parta gia na ma8eis.
     
     
    kala ti tous xreiazesai tous allous? edw exeis ton ma8iti - spoggo! akouw ime olos autia
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:11
    otan exeis tonismenous tous udatinous oikous ti simenei? egw hw ploutwna ston 4o , keno ton 8o, kai ston 12 exw afro sunodo me ilio , kai ehw kai ermi. to trelo paniguri :S
     
    pff misw tous udatinous oikous
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:11
    Δηλαδή και ο 12ος, θείε;
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:12
    Θέλω να δω αν έμεινε και κανένας άλλος/η...
    Αν μιλάμε μόνοι μας kokopuff όμως, καλύτερα να μην μιλάω γενικά...
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:13
    ok borw na ejomologi8w kati ASXETO? to megalutero krima ston xarti mou ine oti exw adeio 5o ! den einai adeios edelws ,exw ton voreio Desmo alla ti na sou kanei autos? 
     
     
    den borei na ine kenos kapoio la8os 8a egine sto astro maieutirio  
    exei vevea akmi ston tojoti alla ti na sou kanei k autos..
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:14
    oxi stardome, oi alloi ma8ites ekanan skasiarxeio , den adejan ton adagwnismo tous fovise o aris mou. kai twra oi dio mas hahhahahahha
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:14
    Κοίτα τι παρατήρησα τώρα: τι σημαίνει ότι οι υδάτινοι οίκοι μου έχουν ακμή στα ζώδια του αέρα; Θαλασσοταραχή ενδεχομένως;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:15
    aa oxi! exoume k enan epeizonda yihaaaa
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:15
    Μα είμαι κι εγώ εδώ. Προφανώς σχεδόν άσχετη (όχι μόνο σε σύγκριση με koko αλλά σε απόλυτες τιμές) αλλά προσπαθώ να καταλάβω
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:16
    Survivor o Τοξότης
     
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:18
    Στον 12ο πηγαίνεις ακόμη πιο βαθιά.. Συνειδητοποιείς πως η συμπεριφορά σου υποκινείται από ακόμη πιο βαθιά ορμέμφυτα, από συμπεριφορές που δεν έχουν εξήγηση στο δικό σου παρελθόν αλλά πηγάζουν από μια πηγή (το ασυνείδητο) που είναι κοινή/συλλογική για όλους... Για ποιο λόγο έχω την ανασφάλεια/ανάγκη να επεξηγώ συνεχώς τις συμπεριφόρες των άλλων αφού στην οικογένεια μου ποτέ κανείς δεν ρωτούσε για τα κίνητρα μου, λέει ένας Ερμής στον 12ο για παράδειγμα;
    Για ποιο λόγο ενώ συνήθως είμαι υπερβολικό πράος, έχω ξεσπάσματα επιθετικότητας και βίας, ενώ στο σπίτι μου πάντα έκανα πράγματα που μου άρεσαν και κατεύθυνα την ενέργεια μου σε δραστηριότητες, λέει ένας Άρης στον 12ο;
     
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:18
    dδιαλειμμα για τσισακια κάναμε εδώ είμαστε συνεχείστε το μάθημα
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:19
    kai emeis ti apadame?  
     
     
    btw, o ermis mou kanei sunodo kai me AC. den tou eftane pou ine ston 12o, pff
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:20
    gia mena o 12os einai i pop culture. Andy Warhol p.x. me ilio ston 12o. Jexnate ta portreta me Coca Cola kai Cambell's soup? 
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:21
    Επιστρέφω στον 8ο λοιπόν... Ας πάρουμε για παράδειγμα πάλι έναν Άρη στον 8ο οίκο.
    Μας λέει αυτή η θέση πως μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον, μέσα από τις σχέσεις αυτές, δεν έμαθε να καλλιεργεί υγιώς την επιθετικότητα ή την ανταγωνιστικότητα του. Την καταπίεσε με κάποιο τρόπο και τώρα μέσα από τις διαπροσωπικές σχέσεις πρέπει να τις ανακτήσει... Συνεπώς πως θα αντιλαμβάνεται τους συντρόφους του; Τι συμπεριφορές θα τραβάει; Ποιοι άνθρωποι θα τον/την εξάπτουν;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:21
    kai twra pou to skeftomai NAI ! pop = popular = ekfrasi tou sullogikou asuneiditou
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:21
    Μμμ, κοίτα τώρα. Κυβερνήτης του 12ου κανονικά είναι ο Ποσειδώνας σωστά; Τι γίνεται όταν εκεί έχεις και τον Δία, που normalement είναι κυβερνήτης του Ήλιου σου; Παίρνει άλλη σημασία ο Δίας;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:23
    `enas aris ston 8o 8a travaei dysfunctional relationships kai 8a epilegei atoma me ta opoia jerei ek twn proterwn oti 8a uparxoun diafwnies ! 8a psaxnei tin edasi ston erwta opws i muga to skato. to petuxa?
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:24
    Ένταση απλώς ή και βία;
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:24
    αυτο που αισθανομουν εγώ και δεν εχω ξεπεράσει ακόμη είναι μια καταπίεση κι ένας ασφυκτικός έλεγχος απο το οικογενειακό μου περιβάλλον, ατελειωτες υποχρεωσεις, η οικογενεια μου έκοψε τα φτερά κι έκτοτε δεν ξαναφύτρωσαν. Φταιει που έχω ακμή τεταρτου στο λιοντάρι ή οτι στον 4 εχω αναδρομο ουρανο στην παρθένο σε σύνοδο με αναδρομο πλουτωνα στην παρθένο; Και με 8ο στον αιγόκερω ποια οδο πρέπει ν' ακολουθήσω για να προκόψω στη ζωή μου;
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:24
    Επίσης: ανθρώπους που να μπορεί να τους επιβληθεί ή ισότιμα διαφωνούντες;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:26
    dn uparxei TIPOTA xeirotera piggy apo auto pou periegrapseis , ejartisi apo tin oikogeneia. Se pigenei pisw kai malista me fora! se vrikan psaraki kai se pnijane? pou exeis ari? min mou peis karkino 8a ourliajw
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:26
    Ας μην πάμε σε ακραίες περιπτώσεις όπου έχουμε βία... Αλλά είστε μέσα! Θα είναι ακριβώς άνθρωποι που θα τον/την πιέσουν τόσο ώστε να μάθει να μάχεται και να μην μένει καταπιεσμένη η ανταγωνιστικότητα του/της όπως στο παρελθόν....
    Ας πάρουμε τώρα την Σελήνη στον 8ο; Τι θα λέγατε γι' αυτό?
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:29
    Η Σελήνη αυτή είναι πιο του Σκορπιού;
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:29
    αρης αναδρομος στο σκορπιο στον 5ο οικο. Είμαι καταδικασμένη γιατρέ μου ή υπάρχει φάρμακο για τ ην περιπτωση μου; Εκτός απο το να περιμένω να πεθάνουν γονείς κι αδέλφια....
  • delakovia @ 22.07.2010 18:29
    Μην φυεγετε,καιρο ειχαμε να δουμε τετοια ωραια αναλυση.
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:30
    i selini ston 8o? omg oute na to skeftomai. pragmatika dn jerw.
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:30
    piggy, dn ine da k toso kaki 8esi... aporrw, kati allo paizei , kai malista ploutwnio stin katastasi sou... hmm
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:31
    Αυτοαμφισβήτηση, σκοτεινιά;
  • bitterend09 @ 22.07.2010 18:31
    egw exw selini ston 8o.. poso kako einai? Alla ola k ola einai ston leonta!!!
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:32
    piggy, δες εγώ πως θα το ερμήνευα... Με ακμή στο Λέοντα θα έλεγα πως τα κομβικά χρόνια για την διαμόρφωση της ταυτότητας σου (ταυτότητα = Ήλιος, Λέοντας) είναι ακριβώς αυτά. Το περιβάλλον που έζησες είχε ανάμικτο χαρακτήρα: από τη μια σοκ/αλλαγές/διακοπτόμενη σχέση με έναν από τους δύο γονείς και ελάχιστη συναισθηματική ανταπόκριση (Ουρανός) και από την άλλη, μυστικά, εντάσεις και ανασφάλεια για την σταθερότητα της οικογενειακής μονάδας (Πλούτωνας). Για να προσαρμοστείς σ' αυτό το περιβάλλον πιθανόν σου επιβλήθηκαν κανόνες συμπεριφοράς που δεν σου ταίριαζαν και τώρα στις έντονες διαπροσωπικές σχέσεις (8ος οίκος), ίσως έλκεσαι από ανθρώπους που προσπαθούν πάλι να σου επιβάλλον συμπεριφορές. Στοίχημα εδώ είναι να μείνεις σταθερή εσύ στους κοινωνικούς ρόλους (Κρόνος, Αιγόκερως) που εσύ έχεις επιλέξει για εσένα...
  • delakovia @ 22.07.2010 18:32
    Με σεληνη θα ειναι ανθρωποι που θα προσπαθησουν να αλλαξουν τις συνηθειες του και το ατομο με τον ογδοο θα πρεπει να τις επιβαλει στη σχεση
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:33
    Παιδιά μην το δραματοποιούμε... Τι είναι Σελήνη; Μόλις πείτε μια δυο λεξούλες της Σελήνης, αυτόματα θα βρείτε τι είναι αυτό που καταπιέστηκε και ψάχνει να βρει έκφραση μέσα από τις κρίσεις στις διαπροσωπικές μας σχέσεις...
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:33
    αν βρεις τη λύση kokopuff πεστη μου κι εμένα γιατι εγώ ουτε αστρολογικά ουτε λογικά την έχω βρει ακόμη κι ηλικιακά δεν έχω και πολλά περιθωρεια. (Γεννηθείσα το 67) Είδα κάποιους να χαμογελούν ειρωνικά ή μου φάνηκε;
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:34
    Αλλά και μαχητικότητα; Αγάπη για την αλήθεια που μπορεί να γίνει και έλλειψη τακτ;
  • bitterend09 @ 22.07.2010 18:35
    gia mena selini= enstikto
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:36
    stardome σε υπερευχαριστώ κοστίζει πολύ αλλά οντως αυτο προσπαθώ εδω και χρονια αν και αντιμετωπισα σθεναροτατες αντιστασεις απο παντόυ αλλά εχω την εντυπωση εδω κι ένα χρονο ότι καπως αρχιζω να βάζω κι εγώ καποιους όρους στο παιχνίδι. Ευχαριστώ για την απαντηση και την ενθάρρυνση θα συνεχίσω σ' αυτό το δρομο κι ο,τι πετυχω ακόμη και το λίγο είναι όφελος στην περιπτωση μου. Απλά καταννοώ γιατ΄ποτε δεν υπήρξα τοσο ελευθερη όσο τα άλλα παιδιά της ηλικιας μου και γιατί ποτέ δεν θα φτασω εκεί που εκείνοι εφτασαν. Διαφορετικές αφετηρίες..
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:43
    Η Σελήνη είναι το ένστικτο ναι... Είναι όμως και η συναισθηματική μας έκφραση, είναι τι μας κάνει να νιώθουμε ασφαλείς... Συνεπώς μια Σελήνη στον 8ο ίσως υποδηλώνει κάποιον/α που του επέβαλλαν να κάνει πράγματα που δεν τον/την έκαναν να νιώθει ασφαλής, πιθανόν δεν του επιτρεπόταν να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματά του ή έπρεπε να βρει τρόπους έκφρασης διαφορετικούς από αυτούς που είχε ανάγκη...
    Άρα τώρα στις σχέσεις γίνεται μια πυρηνική βόμβα συναισθημάτων, αποζητά απόλυτη συναισθηματική αποκλειστικότητα, αναζητά ένα γονιό/μια μητέρα στο/στη σύντροφο, αισθάνεται πως του έχουν στερήσει το συναίσθημα...
    Άρα σε τι ανθρώπους πέφτει συνήθως?
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:43
    egw exw seluni sta dudimia k malista ston 11o, opote to skorpistiko dn to pianw ka8olou na me suba8ate..
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:43
    peftei se pli8wrikous an8rwpous pou ton en8arunoun alla tautoxrona ton elegxoun
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:46
    επειδή στο παιχνίδι του 8ου απ' ότι καταλαβα παίζουν ρόλο και οι άλλοι τι σημαίνει όταν ο βορειος δεσμός των άλλων πέφτει στον 8ο οικο μας; Κι αν και δικο μας βορειος πέφτει στο δικο τους 8ο τοτε μιλάμε για παιχνίδια εξουσίας;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:46
    na rwtisw kati? otan i selini mas einai polu diaforetiki apo ton ilio mas, ti simainei auto??
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:46
    kokopuff, εξήγησε το "πληθωρικούς" για να δω αν μπορώ να το δεχτώ...
    Όσο για το δεύτερο, είναι λίγο πιο σύνθετο. Δεν τον ελέγχει ακριβώς ο/η άλλος/η..
  • bitterend09 @ 22.07.2010 18:46
    prosopika milontas mallon peftoun se anthrwpous me entoni prosopikotita pou prospathoun na tous epivlithoun. vevaia auto einai ligo duskolo... opote katastrofi
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:47
    piggy μείνε στην ερώτηση που έκανα και μη βάζεις άλλα στοιχεία για την ώρα..
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:50
    Όμως γιατί προσπαθούν οι άλλοι να επιβληθούν σ' αυτόν/η που έχει Σελήνη στον 8ο; Τι κάνει λάθος;
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:51
    pli8wrikos, katadektikos kai anoixtos stin autoekfrasi tou allou. pou ebneei kai ine large.
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:52
    to la8os tou ine oti mallon EJARTATAI apo ton allon , tou dinei etsi to dikaiwma gia elegxo!
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:54
    Ότι ψάχνει να βρει κηδεμόνα αντί να προσπαθεί να πάρει αποστάσεις και να σταθεί στα πόδια του;
  • piggy137 @ 22.07.2010 18:55
    μήπως πεφτει σε ανθρωπους που  χρησιμοποιούν το καρότο και το μαστίγιο για να την ελέγχουν; Κι εφόσον εμείς εξαρτωμαστε τόσο απο την αποδοχή των άλλων και την γνώμη τους τους δίνουμε πρόσφορο έδαφος για να μας ελε΄γχουν.
  • ypsistos @ 22.07.2010 18:55
    ή αλλιώς δεν θέτει όρια;
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 18:55
    χρησιμοποιουμε την αστρολογια ως πανακεια και ακαμπτα, κι εγω που εχω σεληνη στο 12,ουτε σε οργανοτροφειο μεγαλωσα,ουτε η μανα μου ειναι ψυχασθενης,ουτε συναισθηματικη πεινα ειχα σαν παιδι,ουτε πρεζακι ειμαι..
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 18:56
    oρφανοτροφειο*
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:57
    pros to paron pyrodohe.. never say never buahahhaha
  • Stardome* @ 22.07.2010 18:57
    Ακριβώς! Εκχωρεί δικαιώματα με την έντονη συναισθηματική έκφραση του. Οπότε είτε δίνει πάτημα να τον/την χειριστούν, είτε τρομάζει τους άλλους με τις συναισθηματικές απαιτήσεις του/της...
    Το παιχνίδι εδώ είναι ύπουλο, γιατί η Σελήνη στον 8ο εκχωρεί δικαιώματα με σκοπό κι αυτή από την πλευρά της να δέσει συναισθηματικά τον/την άλλο/η. Έχουμε εδώ όλη τη γκάμα των συναισθηματικών σκηνών/εκβιασμών/δραμάτων...
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:58
    aaa tote stardome mou aresei POLU i selini auti.. ine pa8iara
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 18:59
    εγω το περασα το κρισιμο σταδιο κοκοκαναπε ..
  • kokopuff @ 22.07.2010 18:59
    episis pyrodohe, egw ehw ilio,afro kai ermi ekei , kai to oneiro mou dn ine na doulevw se nosokomeio i fulaki.. auti nomizw einai mia epifaneiaki prosegisi. it's not about that..
  • Stardome* @ 22.07.2010 19:00
    Pyrodohos κατ' αρχήν καλησπέρα.
    Ακολούθως: Που με είδες να χρησιμοποιώ τις λέξεις/φράσεις: ορφανοτροφείο, ψυχασθένεια
    ή συναισθηματική πείνα? Και που ακριβώς μίλησα για την Σελήνη στον 12ο?
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:00
    εγω τον 8 σε ατομα τον φοβαμαι ,υαλιζει το ματι τους!
  • bitterend09 @ 22.07.2010 19:01
    nai alla toso kako einai na apozitaei kaneis sunaisthimatiki asfaleia se mia sxesi?
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:01
    pyrodoxos , kai egw genika ploutwna,skorpio kai 8o oiko dn ta exw se ka8olou ektimisi ola ayta.. 
  • sweetoctober @ 22.07.2010 19:01
    Ενδιαφέρον το μάθημα. Έχω τόσες ερωτήσεις... Εγώ έχω ήλιο, σελήνη, αφροδίτη(και τα 3 στους ιχθείς) και τους 3 πλανήτες στον 8ο οίκο ο οποίος έχει ακμή στον υδροχόο. Στις σχέσεις μου αποζητώ και δίνω ελευθερία αρκεί ο άλλος να το σεβαστεί αυτό και να μην κάνει κατάχρηση (πραγμα που απλα ποτέ δεν έχει συμβεί). Σε μικρή ηλικία δεν στερήθηκα ποτέ την ελευθερία μου από την οικογένεια, πάντα σε λογικά πλαίσια. Γενικά μεγάλωσα σε ένα υγιές περιβάλλον. Παρόλα αυτά όταν νιώσω ότι η ελευθερία μου καταπατάταται μέσα σε μία σχέση -και αυτό μπορεί να το νιώσω και για ψύλλου πήδημα- ασφυκτιώ αλλά πολύ δύσκολα εγκαταλείπω. Εγώ δε μπορώ να δώσω καμία λογική εξήγηση σε αυτό. Που μπορεί να οφείλεται; Και γιατί το μυαλό μου είναι κολλημένο μονίμως στη μεγαλύτερη μου σχέση που έχει τελειώσει εδώ και 1 χρόνο οπου είχαμε πολλά προβλήματα, πλην όμως του σεβασμού του προσωπικού χρόνου και χώρου του άλλου;
  • delakovia @ 22.07.2010 19:01
    Ισχυει το ιδιο και για ακμη του ογδοου στον καρκινο?
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:03
    bitter, uparxei mia TERASTIA diafora metaju tis sta8erotitas kai tis dysleitourgikis kai apopniktikis sxesis nomizw..
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:03
    εμενα περναει πλουτωνας αυτην την εποχη απο 8 οικο..γκρρρρρρρ
  • Stardome* @ 22.07.2010 19:04
    Συμφωνώ! Όχι άλλη κλισεδούρα λέμε...
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:05
    pyrodoxos, auto ine TELEIO! emena apo 6o !!! perimenw na pe8anw i na mou prokupsei terastio provlima ugeias i mipws na xtupisw mia plastiki na jorkisw to kako? buabhahah
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:06
    χμμμ...
     
    με ειρωνευεσαι;
    :ο
     
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:07
    emena auto pou me exei ejorgisei ine oti o pwseidwnas den leei na parei ton poulo apo ton 7o oiko mou! ine pros to telos kai gyrnaei anadromos kai tsoup pali ston 7o kataligei. ELEOS pia
  • bitterend09 @ 22.07.2010 19:07
    koko nai sunfwnw apoluta, auto pou prospathw na pw einai oti bingo nai egw apozitw na niwthw sunaisthimatika asfalis kai sigouri gia ton allo kai an auto den sumvei nai ok mporw na ginw anupofori :|
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:07
    pyrodoxos, oxi dn se eirwnevomai! o ploutwnas ston 8o sou 8a allajei polla pragmata pistevw. 
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:07
    ακου τι σκεψεις κανει ο αλλος μικρο παιδι..
    παρεπιπτοντως εσυ ρε καναπεδακι περασες πουθενα,σε καμια νορμαλ σχολη; η θα φυτευεις τιποτα σπαραγγια στο καστελοριζο απο του χρονου -πρακτικο μαθημα;
  • Stardome* @ 22.07.2010 19:07
    bitterend, εδώ είναι το νόημα... Αποζητάς την ασφάλεια σε μια σφαίρα που
    εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να σου την προσφέρει με τον τρόπο που την
    ζητάς. Η απόλυτη ασφάλεια προϋποθέτει απόλυτη εμπιστοσύνη. Και οι
    άνθρωποι δεν είμαστε γενικά πλάσματα εμπιστοσύνης, όπως έχει αποδείξει η
    ιστορία μας γενικά...
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:08
    bitter, kala kaneis glykia egokerina
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:09
    perimenw na vgoun oi vaseis ! mia xara , dn 8a xreiastei na futevw sparaggia !  
     
    pou me jereis omws? me parakolou8eis? mmmmmm sexy
    buaahahahhahh
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:11
    ναι ειμασταν μαζι φανταροι αλλα εγω ακομα δεν πηγα στρατο..
  • kokopuff @ 22.07.2010 19:11
    paw na etoimastw g na  vgalw ton skulo volta. sunexiste tin kouvenda , 8a er8w kai 8a diavasw ti allo eipate gia ton (apaisio) 8o
  • Stardome* @ 22.07.2010 19:11
    guys and girl πρέπει να σας αφήσω τώρα! Πέρασαν σχεδόν 4 ώρες κουβέντας! Πάω να ξεζαλιστώ! Θα τα ξαναπούμε ελπίζω! Καλή συνέχεια! Thanks για την παρεούλα!
  • piggy137 @ 22.07.2010 19:14
    το κακό ειναι στον τροπο που τη διεκδικέίς μάλλον την συναισθηματική ασφάλεια όπως και στο πόσες ανασφαλειες ζητάς να σου καλύψει ο άλλος που θα έπρεπε να τις εχεις καλύψει μονος σου.
  • bitterend09 @ 22.07.2010 19:14
    stardome alitheia ti na kanw? na voleutw me kapoion pou den mou kanei entelws? apokleiete na meinw an den eimai full erwteumeni (ektos apo ton 8o einai ston leonta i selini). mporei se merika xronia na ginw pio sumvatiki stis sxeseis kai genika? erxete me tin empeiria? Kai sun tis allis se sundiasmo me tin afroditi stous ixthyeis kathe sxesi ginete drama!
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:16
    Oλα ειναι εγωισμος, κι οσοι ειναι συναισθηματικα ανασφαλης ειναι εγωιστες αρκετα..γενικα στη ζωη μονο ο εγωισμος υπαρχει και εχει εκφρασεις αναλογες..
  • bitterend09 @ 22.07.2010 19:17
    etsi akrivws opws ta lete einai dustixws.
  • Pyrodohos @ 22.07.2010 19:18
    ανασφαλείς*
  • hermitage @ 22.07.2010 19:20
    stardome thanks
    πρωτη φορα σε πέτυχα έτσι online και ήταν ωραίο "μαθημα" (αν και σε ωρα δουλειας δυσκολη η συγκεντρωση)
    κάνε κι άλλα τέτοια ντου
  • piggy137 @ 22.07.2010 19:26
    καλό το μά΄θημα μια και σχολάσαμε να παω κι εγώ καμια βολτίτσα καλό βραδυ σε όλη την παρέα.
  • femme19 @ 22.07.2010 21:30
    mias kai leme diafora gia oikous an ston 2o exoume krono apo oti katalava exoume ena 8emataki me thn autopepoi8hsh mas???
     
    kai ston 8o an exoume dia? ti ermhneia 8a mporousame na dosoume?
  • AriesLeo @ 22.07.2010 23:25
    telika mono enas kalos astrologos mporei na me katalavei.. ypoklinomai!
     
    "Στον 8ο οίκο λοιπόν ότι συμπεριφορά/συναισθηματικό
    κατάλοιπο/καταπιεσμένο συναίσθημα ή συμπεριφορά βιώσα στο περιβάλλον
    του 4ου οίκου θα το προβάλλω στις σημαντικές διαπροσωπικές μου σχέσεις
    προκειμένου να το αντιμετωπίσω και να καθαριστώ από αυτό...Όλοι οι υδάτινοι οίκοι συνδέονται με την ψυχική υγεία..."
     
    3 ydatinoi oikoi yparxoun, k tous exw olous komple... k den yparxei dieksodos, fovoumai... to ena odigei sto allo k o kyklos synexizetai .
     
    paidia eixa leipsei kata ti diarkeia tis kouventas alla ti diavasa twra k omologw pws exw meineiii.
  • manini @ 23.07.2010 13:38
    παρ'ότι δεν καταλαβαίνω χριστό από όλα αυτά που λέτε ...πολύ ωραία συζήτηση...και πολύ γέλιο!!!

έχουν γενέθλια 183 μέλη.

γιορτάζουν οι: Θεμιστοκλής

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...