παρακαλώ περιμένετε...

Draconic chart...

  • gracemarks @ 25.09.2010 11:17
    to tragoudi einai swsto..
     
    tsekarw kai to dragonic giati den to xw xanakoitaxei ki epanerxomai..
  • gracemarks @ 25.09.2010 11:31
    Bru, vrika ayto:
     
    http://www.astrologycosmobiology.com.au/draconic_chart.html
     
    Genika, katalava oti deixnei plirofories se sunduasmo me tous progonous kai tous apogonous mas (apo pou pame kai pros ta pou).
    Den mporw na to tsekarw giati apo goneis den exw accurate data kai den exw kai apogonous..
     
    To tropical chart pou to vrikes?ti einai akrivws?
  • johnnyG @ 25.09.2010 11:37
    tropical einai oi xartes pou exoume ki edw. den einai kati to exwtiko. apla legetai etsi gia kapoio logo...

     
    kalhmera grace.
  • gracemarks @ 25.09.2010 11:47
    em etsi opws to pe, fantastika ki egw oti n nai!xaxaxxaxa!
     
    asxeto..alla sxetiko me ta charts.
    xerete ti exw dei, oti ta lunar opposition paizoun kalutera apo ta lunar returns..
    den xerw an ontws paizei auto giati ta exw koitaxei stous teleytaious mines mono..
    alla mou fainetai oti deixnoun pou exw emotional (moon) discomfort perissotero...
     
     
    Kalimera Johny!
    I vroha piptei right through ki ekei?
  • johnnyG @ 25.09.2010 11:52
    εδώ μόλις έβγαλε ήλιο.
     
    δε μου αρέσουν τα λούναρ.  ένα φεγγάρι, τα κοίταζα(χαχα) αλλά δεν τα θέλω τώρα. με νευριάζουν. και γενικά αυτές οι μέθοδοι πρόβλεψης. ό,τι μαλακία μας κατέβει και σενάρια και δε συμμαζεύεται.
     
     
     
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 11:54
    παρεμπιπτόντβς, το δρακονικό κάτι μου λέει. πλάκα έχει. σα δευτερεύουσα πληροφορία για το γενέθλιο. βρήκα ένα καλό λινκ. για δες.  http://www.falconastrology.com/draconic.html
  • johnnyG @ 25.09.2010 11:55
    πάντως μετά από Τ τετράγωνο, γκρέις, μου έχει έρθει μια επιφοίτηση. Και πάει σε όλα αυτό. Και στην αστρολογία. Και τη βλέπω αλλιώς.
  • silia81 @ 25.09.2010 12:02
    Καλημέρα! Johny, τί έγινε με αυτή τη πανσέληνο; Σε ρωτάω γιατί έχουμε κάποια ίδια σημεία στο χάρτη μας....πέρασε ανώδυνα; Γιατί εγώ προσωπικά, ΄΄ενιωσα ότι μεταμορφώθηκα!!!
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:05
    emotional (moon) discomfort . σόρυ δεν είδα αυτό που λες. με αυτή την προσέγγιση, μου αρέσει. αλλά δεν έχω άποψη στο θέμα...
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:06
    γεια σου σίλια! τί κάνεις;
     
    προς το παρόν τίποτα. έχω κάτι σημαντικό να περιμένω, αλλά έχει καθυστερήσει. από δευτέρα. δεν ξέρω αν έχει να κάνει με αυτό το θέμα...
     
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:09
    κοιτα Τζωνυ εχεις δικιο για τα λουναρς και γενικα για τα συστηματα προβλεψης.
    Εγω για να το παω ενα βημα παραπερα , εχει αρχισει να με εκνευριζει αυτη η κατηγοριοποιηση που δυστυχως βλεπω να επαληθευεται καθημερινα..Οτι δλδ σε αυτους που χαζευουν τα αστρα υπαρχουν 2 μεγαλες κατηγοριες.αυτοι που δεν μπορουν να ελεγξουν τιποτα και προσπαθουν να πιαστουν μοιρολατρικα απο αυτην και σε αυτους που προσπαθουν να ελεγξουν τα παντα και με καθε τροπο, και την χρησιμοποιουν σαν μεσο.
     
    Αλλα ανοιγω μεγαλο θεμα και ειναι Σαββατο πρωι,οποτε δε λεει
     
    παντως τα οποσιτιον μου αρεσαν..
     
     
    Το διαβασα το λινκ για τα νταγκονικ,δεν βλεπω κατι σχετικο με μενα..
    δεν το καταλαβαινω..
  • silia81 @ 25.09.2010 12:17
    Καλά είμαι... Το περίεργο είναι πως είμαι καλά, μάλλον. Εμένα πάλι μου συνέβη η πιο παράξενη συνειδητοποίηση που έχω ζήσει τα τελευταία χρόνια, βέβαια η πανσέληνος ήταν ακριβώς πάνω στην Αφροδίτη μου.
    Απλά σε ρώτησα, για να τσεκάρω... μήπως απο περιέργεια γνωρίζετε αν η επόμενη τον Οκτώβριο θα είναι στις πρώτες ή στις τελευταίες μοίρες;;;
  • Journey @ 25.09.2010 12:26
    Στην 29τη
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:27
    egw den to xerw Silia..koitaxa sto net mipos vrw kati alla den..
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:29
    mas prolave to agori!
    stou Kriou ennooume ?
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:29
    όχι, δεν είναι ανάγκη να ελέγχεις τίποτα γκρέις. οπότε ίσως να μην ανήκεις σε καμμία από τις 2.
    θα σου πω, αλλά μάλλον άλλη φορά επειδή τώρα είμαι στη δουλειά./
  • Journey @ 25.09.2010 12:30
    στου Κριου
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:31
    τελευταίες μοίρες του ζυγού θα είναι journey. 29; κα΄τι τέτοιο...
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:34
    se prolavainw Johny,den eimai aforistiki kai to xereis..
    fysika kai mporeis na min anikeis se kamia apo tis 2..
    kai yparxoun kai tetoioi anthrwpoi..
    alla den apodunamwnoun ta 2 motiva pou sou eipa..
    anyway,to be further discussed kapote...
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:36
    geia sou re Journey,pou s eipa kai agori..
    kai na peis oti den exw piei kafe...exw piei..alla to mualo einai ...froutokrema
     
    Kalimera!
     
     
  • Journey @ 25.09.2010 12:38
    @ grace είμαι γνήσιο Κριάρι .. ακόμα και με nick merilyn, pinkflower, sweety κλπ να κυκλοφορούσα, πάλι για αγόρι θα έκανα στους μή έχοντες πιει καφέ τουλάχιστον
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:40
    δε μιλούσα για μένα μόνο γκρέις. ναι, υπάρχουν αυτά τα 2 μοτίβα. πέρα από αυτό όμως. και στις δυο ομάδες έβαλες τη λέξη "έλεγχος". αν την αντικαταστήσεις με τη λέξη "συντονισμός" κάτι αλλάζει. δεν το λέω τυπικά. τεσπα...
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:40
    χαχα πολύ καλό Journey...
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:41
    xaxaxaxax!
     
    swsti se vriskw Tzoutzourney!

     
  • Journey @ 25.09.2010 12:43
    Ευτυχώς οπτικά δεν κάνω για αγόρι σε καμμία περίπτωση!!
    Βέβαια προσπαθώ να ξεχάσω μια φορά που με κράζανε για τραβεστί [ !!!! ] καθώς περπατούσα αμέριμνη με ψηλοτάκουνες μπότες, το παντελόνι μέσα σ αυτές [ είχα ξηλώσει το ένα μπατζάκι και ήθελα να το καλύψω] πάιλοτ τζάκετ και φρεσκολουσμένη περμανάντ.
    Μάλλον λόγω ύψους.. αλλά μου μάμησαν τη μέρα εκείνα τα κωλόπαιδα..
    Μετά άρχισα μαθήματα ρυθμικής
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:44
    βασικά το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος με την αστρολογία είναι να μην την χρειάζεται! αλλά μέχρι τότε, υπάρχει δρόμος... 
     
    να, κάπως έτσι.
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:45
    an itan kapoios allos Johnny tha elega oti prospathei na paixei me tis lexeis auti ti stigmi (kati pou den sunadei se kriari vevaiws vevaiws) alla eneka pou sai sy kai xerw ti ennoeis ki exeis dikio..
     
    wstoso,diatirw tis epifulaxeis mou to xereis...alla tha ta poume alli stigmi ayta
     

     
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:45
    χαχαχαχαχαχαχαχα
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:46
    τους έριξες και κανα καντήλι Journey??
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:47
    ναι, άλλη στιγμη γκρέις, κι εγώ βαριέμαι τώρα.
  • Journey @ 25.09.2010 12:49
    Όχι τζώννυ αλλά άρχισα τις προσπάθειες να φέρνω σε κάτι πιο θυληκό..
    Άρχισα να μοιάζω στον David Bowie αλλά εγώ κούμπωνα τα πουκάμισα ως το λαιμο
    Αχχ, τρελά εφηβικά στάιλινγκ...missing em
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:51
    χαχαχαχαχα
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:52
    πάλι καλά που ήμουν πολύ μικρός τη δεκαετία του '80...
  • Journey @ 25.09.2010 12:52
    Να το γραφα και " θηλυκο" θα είχα 100 % επιτυχία
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:53
    pou exeis tin afro re Journey?
  • Journey @ 25.09.2010 12:53
    Ε, δεν ήμουν και σαν την ακρόπολη στη δεκαετία του 80
    Και εξακολουθώ να βρίσκω τον David  συγκλονιστικό.. [ κάπου στο 90 τα κανα αυτα, λολ]
  • Journey @ 25.09.2010 12:54
    Αφρο στους ΙΙμους- 7ο οίκο.
    Μην με βλέπετε που σας κάνω να γελάτε, είμαι εγκεφαλική εγώ
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:55
    και εγώ τον βρίσκω συγκλονιστικό. αλλά σε καμμία περίπτωση εμφανισιακά.
  • Journey @ 25.09.2010 12:56
    Εμφάνιση, styling, μεταμορφώσεις ..είναι master
  • johnnyG @ 25.09.2010 12:56
    και ωροσκόπο τοξότη... και αυτός στο παιχνίδι.
  • gracemarks @ 25.09.2010 12:57
    pali kala pou einai ston 7o toulaxiston i Afroula sou...
    mantrwmeni toulaxiston
  • Journey @ 25.09.2010 13:02
    Δεν έχω δει και κανένα χαϊρι που είναι εκεί αλλά τέλος πάντων
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:07
    εξαρταται για τι χαιρι εννοουμε..
    δεν σε κοβω για ναθρωπο που το εννοει με την μικροαστικη εννοια το ορου,σωστα?
    η wannabe-kuria-kokovikoy-one-day-soon?
  • Journey @ 25.09.2010 13:07
    Από http://www.astrolife.gr
    Ο Δρακόνιος Χάρτης είναι εύκολο να υπολογιστεί μιας και η κατάστρωση του χάρτη βασίζεται σε απλά μαθηματικά.

    Υπολογίζουμε
    τη διαφορά του βόρειου δεσμού από τη 0η μοίρα του Κριού και αυτό το
    μήκος το προσθέτουμε στις μοίρες όλων των πλανητών και σε όλες τις ακμές
    των οίκων. Έχουμε λοιπόν έναν καινούργιο χάρτη, με διαφορετικό ωροσκόπο
    και τους πλανήτες σε διαφορετικά ζώδια από αυτά την ημέρα της γέννησής
    μας. Το μόνο που παραμένει το ίδιο είναι ότι οι πλανήτες θα πέσουν στους
    ίδιους οίκους με αυτούς που καταλαμβάνουν και στον γενέθλιο. Πάντα στον
    Δρακόνιο χάρτη ο βόρειος δεσμός τοποθετείται στη μηδενική μοίρα του
    Κριού. Λέγεται ότι τα θέματα που προκύπτουν μέσα από μια ανάλυση του
    Δρακόνιου και τον συνδυασμό του με τον γενέθλιο χάρτη του ατόμου είναι
    ακριβώς και πάντα αυτά τα θέματα που θα εμφανιστούν στη ζωή του ατόμου
    και στις στενές του σχέσεις  με τους ανθρώπους και ότι ακόμη και οι
    διελεύσεις που γίνονται από τον Δρακόνιο μπορούν να εκδηλωθούν σα κάποια
    από τα σημαντικότερα γεγονότα-σταθμούς στην πορεία και στην εξέλιξη
    ολόκληρης της ζωής!  Ο Δρακόνιος χάρτης μιλάει λιγότερο για την ελεύθερη
    βούληση και περισσότερο για θέματα καρμικά, υποσυνείδητα  ενώ θα
    μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως εργαλείο ανίχνευσης προηγούμενων ζωών
    με αποτέλεσμα να βοηθάει στην επίλυση προβλημάτων που επηρεάζουν την
    ψυχοσωματική μας υγεία.


  • Journey @ 25.09.2010 13:08
    @ grace αν εξαιρέσεις τον σεξιστικό τύπο [ δεν είμαι άντρας] κύριος κοκοβίκος θα γινόμουν άνετα
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:09
    xaxaxaxxaaxax!
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:10
    wp wp,provlimata psuxoswmatiki ygeia?
     
     
    Johny,pls advise urgently!
    ti kanw>to koitazw sundyastika me natal?
     
     
    xexexe!
    kathenas me ton pono tou!
     
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:14
    υ.γ. ο Δρακωνιος γιατι δεν γραφεται με ω στα ελληνικα αφου τονιζεται το ω?
    κακη αποδοση απο τα αγγλικα η εγω λεω απλα μλκς?
  • Journey @ 25.09.2010 13:16
    Έχω το solar fire αν και μου είναι δύσκολο να καταλάβω το πως να το χειριστώ και λίγο αργότερα θα πειραματιστώ με το Draconic γιατί το έχει στο menu [ έτοιμο]
    Ναι, το λέει οτι το εξετάζεις σε συνδυασμό με γενέθλιο.
    Προσωπικά έχω παίξει λίγο με τη φιλοσοφία του 5ου και 9ου οίκου που - κατά υπόθεση- βρίσκεις πληρολοφόρίες για προηγούμενη και επερχόμενη ενσάρκωση.
    Μου κάνει εντύπωση οτι κινούμαι σε φωτιά [ κριός- λέων ] και όταν είναι να έχω κάτι σε νερό [ συνήθως ωροσκόπο] αυτό είναι σκορπιός.
    Δεν μπορώ να πω οτι βρήκα ένα σύστημα αποκρυπτογράφησης αυτής της σχολής και προσαρμογής του σε αληθινή πρακτική αλλά διαισθητικά νομίζω οτι κατά κάποιον τρόπο δουλεύει
  • Journey @ 25.09.2010 13:17
    Μια χαρά το λες grace αλλά ειλικρινά δεν ξέρω τι γινεται γιατί οι ανηψιές μου στο δημοτικό μαθαίνουν το αυγό με β [ αβγό]
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:19
    α, δεν είμαι ειδικός αστρολόγος - δρακωνολόγος γκρέις!
     
    θα το δω όμως, επειδή αυτές τις μέρες έχω φάει κόλημα με αυτό. αλλά όχι τώρα. "δουλεύω".
     
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:20
    περιμενε λιγακι γιατι σε εχασα..
     
    το 5-9 που λες ειναι στο δρακωνιο η γενικα?
  • Journey @ 25.09.2010 13:22
    Υπάρχουν διάφορες "σχολές" ή αν το θέλεις συστήματα μιας πιο εσωτερικής μελέτης ενός chart.. περισσότερης ψυχολογικής- παραψυχολογικής προσέγγισης.
    Τα των 5ου & 9ου οίκου τα εστερνίζονται τα ινδικής προέλευσης συστήματα αστρολογικής μελέτης
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:23
    ωπα ωπα,δεν ειμαι εντελως εναντια στην απλοποιηση της ελληνικης...
    αλλωστε τα φωνηεντα παλια ειχαν λογω υπαρξης επειδη τα προφεραν και διαφορετικα.
    δηλαδη το ω ειναι δυο οο - προφερανε 2 ο μαζεμενα.
    τωρα εμεις που τα χουμε καταργησει σχετικα προφορικα,δεν εχουν και λογο υπαρρξης προφοροτικα..
     
    αλλα αυτο ειναι εντελως διαφοετικο πραγμα, απο την χωρις ελεγχο αποδοση στα ελληνικα ορων...
     
    τεσπα, δεν μ**,ας τα λενε οπως θενε..
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:23
    Τωρα ειναι που σε εχασα εντελως.....
    εχεις κανα παραδειγμα να μου πεις γιατι ειμαι και λιγο στοκος?
  • Journey @ 25.09.2010 13:31
    Η προφορά ήταν ανάλογη με τη γραφή και τα λεγόμενα χαμένα γράμματα.
    Οι δασείες ήταν υπόλοιπα χαμένων γραμμάτων..
    Όταν η γλώσσα ήταν τέλεια και ένας καθαρός μαθηματικός κωδικός που και μόνο η χρήση του έκανε να αφυπνίζονται κανά 2 επιπλέον αδρανή εγκεφαλικά κύτταρα το ω είχε τη δικιά του συχνότητα και έκανε τις δικές του δονήσεις .κλπ.
    Τέλος πάντων, η γλώσσα άρχισε να απλοποιείται για να μην επενδύσει η μάικροσοφτ σε υπολογιστές και πληκτρολόγια τόσων περίπλοκων χαρακτήρων όπως τα σημεία στίξης για ένα τόσο μικρό πληθυσμό - των ομιλούντων την ελληνικήν - και βεβαίως η σκέψη μας, τα όριά μας, τα όνειρά μας και η ύπαρξή μας άρχισαν να απλοποιούνται σιγά σιγά και αργότερα ταχύτητα ώστε να φτάσουμε στις απλοποιημένες μονοτονικές υπάρξεις των του σήμερα...
    Οι απλουστευμένοι πολίτες , οι διαιρούμενοι με τον μέγιστο κοινό διαιρέτη της greekslish κοινωνίας πο υαντί για ζωή προσφέρει ποινές αγορασμένες με τα 530 Ε των μηνιαίων μισθών μας.
    Και αυτό, είναι μόνο η αρχή
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:31
    καλά μην το κάψουμε με μετενσαρκώσεις. βέβαια, αν κάποιος θέλει να το δει έτσι, μπορεί φυσικά.
     
    Απλά το λεγόμενο "κάρμα" που παίζει και στην αστρολογία(βασικά είναι τόσο τρέντυ και έχει καταντήσει γελοίο) έρχεται από ινδικές, ανατολίτικες θεωρήσεις για τη ζωή. βασικά, αν έχει κάποιο νόημα νομίζω, είναι αυτό της "υποχρέωσης". Είχες χρωστούμενα που ΤΩΡΑ πλερώνονται. Από αυτή την άποψη, κάτι μπορεί να λέει και να φανεί χρήσιμο. Πώς παίρνουμε τα μαθήματα σε αυτή τη ζωή. Και οι άλλες οκ, που να ξέρουμε και γιατί να μας νοιάζει(λέω εγώ...).
    Κάπως έτσι τελοσπάντων...
  • Journey @ 25.09.2010 13:33
    ταχύτατα *
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:35
    τί σε δένει στο παρελθόν επειδή το έχεις μάθει και επαναπαύεσαι, και που οφείλεις να πας για να απελευθερωθείς. αυτό έχει μια αίσθηση προορισμού.
  • Journey @ 25.09.2010 13:39
    " Εγώ είμαι "
     
    Είμαι όλα όσα ένιωσα, σκέφτηκα, έπραξα.
    Μια κατατερματισμένη από τους διαφορετικούς χωροχρόνους ολότητα που ψάχνει εναγωνίως τα εξ ων της αρχικής - ή της τελικής σύνθεσης.
    Μ αρέσει να σκέφτομαι οτι " ΕΓΩ" δεν είμαι παρά ένα αποτελέσμα ενός big ban που αυτός που ξέρει γιατί μου συνέβει ίσως και να ονομάζεται κατά  σύμβαση Θεός.
     
  • fefe @ 25.09.2010 13:40
    βρε παιδια...αν ισχυει αυτο τοτε εγω στην προηγουμενη μου ζωη χρωστουσα και της μιχαλους!ΧΑΧχαχΧΑχαχΧΑΧαχΧΑΧχαχΧΑΧχαχΑΧχα..και καλα εμεις....
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:40
    όσον αφορά τη γλώσσα  που λέτε... διάβαζα για κάποιο λόγο, μια έρευνα που αφορά τη δυσλεξία. και έγινε για τη σύγκριση μεταξύ ελλήνων και άγγλων δυσλεξικών. η έρευνα ήθελε να καταρίψει μια θεωρία που υποστηρίζει ότι η δυσλεξία είναι διαταραχή κέντρων των εγκεφάλου που συνδέονται με την παραγωγή λόγου, και να υποστηρίξει μια θεωρία που έχει να κάνει με την επεξεργασία των οπτικών πληροφοριών.
    τελοσπάντων... αυτό που είναι σχετικό με την κουβέντα:
    έδειξε ότι οι άγγλοι δυσλεξικοί κάνουν μεγαλύτερα λάθη που σχετίζονται με την προφορά των λέξεω, ενώ οι ελληνές περισσότερα οπτικά - γράφουν λάθος λέξεις, αναγραμματίζουν κλπ. Και αυτό οφείλετεται φυσικά και στη γλώσσα. Επειδή η ελληνική γραφη  είναι πολύ συνεπής στο πως προφέρεται
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:42
    Τζουτζουνευ μου!
    γαματα ολα αυτα!και μακαρι να ηξερα και κανα 2 πραγματα βιολογιας παραπανω ωστε να μπορω να καταλαβαινω περισσοτερα για αυτους τους δεσμους γλωσσας με βιολογια κτλ..
     
    δεν θα φερω καμια αντιρρηση!και υπο αυτην την εννοια (και αλλες πολλες) η ελληνικη εχει μια μαγεια που κουβαλαει πανω της...
     
    απλως,εγω αυτο που λεω, ειναι οτι δεν μου αρεσουν οσοι κολλανε και επιμενουν σχεδον φασιστικα στους κανονες γραμματικης και συντακτικου και κτλ, ξεχνοντας οτι διαμορφωθηκαν μεσα απο κοινωνικους και γεωγραφικους παραγοντες.Γι αυτο και μ αρεσει να χρησιμοποιω και αργκω και ντοπιολαλιες και αρχαιζουσες εκφρασεις οταν μιλαω. Ολα ενα.Ολα αυτα η γλωσσα μου και η κουλτουρα μου,ενα πραμα ολα μαζι.
     
    υ.γ. σωστηηηηη, ομως σε ολα που εγραψες..
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:43
    δεν ξέρουμε για την προηγούμενη ζωή fefe. μπορεί να είναι και το οικογενειακό background σκέψου. τέτοιο νόημα έχει... . αλλά επειδή δε χρωστάμε σε κανένα, το σπάμε!! κατάλαβες; ,
     
    τελοσπάντων...
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:44
    Μα όλοι Journey βγήκαμε από τον Αδάμ και τη Εύα. Καιείναι πολύ λογικό. Γιατί το λες αυτό; ε;
  • gracemarks @ 25.09.2010 13:45
    Τζωνυ, το καταλαβα αυτο που λες για τις διαδρομες..απο που ερχεσαι και που πας..
    απλως δεν καταλαβα πως το βλεπεις επι του πρακτεου..
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:47
    hellοοοo!!! σε αστρολογικό σάιτ δε μπαίνεις;
    (σόρυ με έπιασε και βλακεία. αλλά το εννοώ το παραπάνω)
  • Journey @ 25.09.2010 13:47
    http://www.soothsayers-india.com/Past-future-horoscope.html
     
    για παράδειγμα
  • Journey @ 25.09.2010 13:53
    Μπορείς να δοκιμάσεις και κάτι που δεν ξέρω κατά πόσο θεωρείται αποδεκτό και αξιόπιστο.
    [ εγώ δοκιμάζω τα πάντα χωίς να νοιάζομαι για τη θεωρία από πίσω μαμώ την κριαρίλα μου]
    Βάζεις τον ωροσκόπο σου στην ακμή του 12ου και μετράς αντίστροφα έτσι ώστε 2ος είναι ο 11ος κλπ.
    Οι πλανήτες μένουν σταθεροί φυσικά αλλά αλλάζουν οίκο.
    Έτσι μπορείς να αντλησεις ιδέες για το τι πρέπει να επιλύσεις ή που πρέπει να επικεντρωθείς.
    Όχιο οτι και χωρίς αυτό δεν το νιώθουμε, το πρόβλημα είναι οτι προσπαθούμε να σκορπιζόμαστε σε χίλια 2 άσχετα εκτός από τη βαθεία εσωτεςρική μας ανάγκη και προτεραιότητες.
     
  • Journey @ 25.09.2010 13:54
    τί δακτυλογράφηση!! σούπερ [ αλλά έβαψα νυχάκι και τεντώνω τα δάχτυλα για να μην χτυπήσει το χρώμα ]
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:58
    χαχα, είναι και πρακτικό το βάψιμο...
     
    που λες, πλάκα έχει αυτό που περιέγραψες. και ενδιαφέρον. βέβαια, αν τα βάλεις όλα μαζί γίνεται σούπα εν τέλει.
     
    αλλά από την άλλη λειτουργεί και έτσι η αστρολογια. π.χ. έλεγε ο gp ότι ο 12ος οίκος μπορεί να έχει και το εξής νόημα: ο 3ος οίκος ξεκινώντας από τον 10. Το σόι(3ος) της μάνας(10ος). Και αντλείς πληροφορίες.
  • johnnyG @ 25.09.2010 13:59
    για παρόμοιους λόγους πάντως με εσένα μου έκανε κλικ αυτό το δραγωνικό. πιο εσωτερικά. και θα δω, δεν το δένω σχοινί κορδόνι. τεσπα...
  • Journey @ 25.09.2010 14:06
    Τελικά ίσως ένας αστρολογικός χάρτης να είναι πολυεπίπεδος στη μελέτη του.
    Αρχικό και απαραίτητο βήμα είναι η άριστη εξοικίωση με το πρώτο επίπεδο.
    Άκρως απαραίτητες οι γνώσεις και ησυνδυαστική ικανότητα ..
    Αφού αρχίσεις να το έχεις πραγματικά , αρχίζεις να παίζεις σε ένα άλλο επίπεδο, μετά σε ένα τρίτο κλπ.
    Δεν είναι παρά μια ακόμα απόδειξη οτι τίποτα δεν είναι διασδιάστατο σ αυτον τον κόσμο, ίσως ούτε καν οι αμοιβάδες. ε? σκέψου το λίγο
  • Journey @ 25.09.2010 14:08
    δισδιάστατο [ το δις άστατο κριάρι βιάζεται ότνα πληκτρολογεί]

    τζα και το λογοπαίγνιο
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:09
    και τώρα τα βλέπουμε τρισδιάστατα!!!!
  • Journey @ 25.09.2010 14:10
    βρε μπορεί να γίνει μια χαρά σκυλάδικο
    μου τα πες δισδιάστατα γιατι με παιζεις άστατα
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:11
    μα συμφωνώ πάρα πολύ μαζί σου, ειλικρινά. έτσι, αφαιρετικά. δε νομίζω ότι υπάρχει και άλλος τρόπς εξάλλου. για όλους μας.
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:11
    χαχαχαχαχαχα
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:12
    ρε γμτ, έχω παρατηρήσει το εξής. έχω πολύ αιγόκερω στο χάρτη στον 1ο οίκο ΑΛΛΑ ο ωροσκόπος είναι Τοξότης. όταν είμαι με τοξότες(ωροσκόπους, ήλιους κλπ) με πιάνει κι εμένα πολύ έντονα!!! χαχαχα
     
    χαροπαίδια...
  • Journey @ 25.09.2010 14:12
    σιχτίρια!
    πρέπει να έχεις τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό για να σε τραγουδήσουν στην εθνική.
    θα το ολοκληρώσω το άσμα αρκεί να μην ανακατέψω οργανική χημεία στο ρεφραιν
  • Journey @ 25.09.2010 14:13
    johnny τι θες να πεις? οτι είμαι κακές παρέες? LOLOLOL
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:13
    βάλε δραγωνικό στο κουπλέ πάντως. θα γίνει χιτ.
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:14
    όοοχι. ότι συντονίζομαι στην τοξοτιά μου. γουστάρω.
  • Journey @ 25.09.2010 14:15
    άαχ, ίδια χάλια βλέπω ,περαστικά σου εύχομαι.
    Στις πόσες μοίρες ο ωροσκόπος σου? [ και ο ήλιος σου]
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:17
    ωρ. 26-27 τοξότη. ήλιος 4 κριού.
  • Journey @ 25.09.2010 14:18
    Το ακριβώς αντίστροφο σε θέμα μοιρών.
    Τελευταίες του Κριού [ 28] πρώτες του τοξότη [ 3 και κάτι]
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:20
    και εμπεριεχόμενος αιγόκερως στον 1ο. Αλλά τον Κρόνο δεν τον πολυέχω. Τελοσπάντων... Όλα χρήσιμα, όλα για καλό. Το εννοώ.
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:23
    Journey, δεν μιλούσαμε και παλιά; Στις απαρχές του σταρντομ. Το θυμαμαι πολύ έντονα. Δεν κάνω λάθος, ε;
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:24
    λάθος κάνω... είσαι πιο πρόσφατο μέλος. τεσπα, δεν έχει σημασία.
  • Journey @ 25.09.2010 14:24
    Είμαι μέλος από τις αρχές του 2010 και ενεργά από το καλοκαίρι.
    Με μπερδεύεις
  • silia81 @ 25.09.2010 14:24
    journey....έχω την αίσθηση πως είσαι μια χαρά. Οι πρώτες μοίρες του Τοξότη έχουν ξεπεράσει τις δυσκολίες και οι τελευταίες του Κριού δεν τις έχουν δει καν . Αντίθετα, ο κ. Johny....χτυπιέται πανταχόθεν...
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:25
    Κ*λοχτυπιέμαι θες να πεις!  
  • Journey @ 25.09.2010 14:25
    Ναι σαφώς και θα περιέχει πολύ αίγα ο πρώτος σου .. ο 2ος μου αρχίζει από την 5η της αίγας.
    Όλως περιέργως αυτό μπορεί να με κάνει πολύ αυστηρή έως παγερή εντελώς
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:26
    δεν είναι κάτι κακό πάντως, απλά αλλάζουν τα πράγματα. Όλα βασικά... Για καλό όμως.
  • Journey @ 25.09.2010 14:27
    silia θεωρητικά είμαι μιοα χαρά αλλά χτυπιέμαι αλύπητα μάλλον από Κρόνο στον 10 - με το που έσκασε εκεί μύτη όλα γίναν..εχθρικα
  • silia81 @ 25.09.2010 14:28
    Αυτό ήθελα να πω Johny, αλλά με χτύπησαν οι ντροπές...
    Journey, ο 2ος δεν ξέρω αν σε κάνει αυστηρή- εμένα τουλάχιστον όχι τόσο, τουλάχιστον δεν τον αποδίδω εκεί- το σίγουρο είναι πως με κυβερνήτη Κρόνο στον δεύτερο για να βγάλεις χρήματα θα πρέπει να γεμίσεις καρδάρες με το γάλα της μανας σου...
  • silia81 @ 25.09.2010 14:30
    Ξέρω...ή μάλλον σε νιώθω...Ποντάρω στην ελπίδα και σε σωστές επιλογές. Αυτό το 2010 θα το θυμάμαι μαζί με το 2007..τατουαζ θα τα κανώ στο στήθος μου
    Για το 2011 καμμιά πληροφορία πατριώτες;;
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:31
    ειδες σίλια; τελικα όλοι χτυπιόμαστε...
  • Journey @ 25.09.2010 14:32
    @ silia εσύ δεν έχεις 2ο στον τοξότη? τι αυστηρή να σε κάνει..
    όσο γιαυτό που είπες τα κατάλαβα όλα ..
    αυτό που χάνω είναι η έννοια των χρημάτων [ μου]
    δεν ξέρω ΚΑΝ τι είναι αυτό
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:32
    2011 πανηγυρικό έτος - Δίας στον Κριό
  • fotoula @ 25.09.2010 14:32
    kriaria ka8omaste katw apo ti mparaaaaa;;; e;;;
  • Journey @ 25.09.2010 14:33
    Θα έχω αντέξει ως το '11? ωωωω
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:34
    ακριβώς φωτούλα! loool
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:34
    αλλά γελάμε σαν τα βλαμμένα. (το "σαν", σχετικό)
  • Journey @ 25.09.2010 14:35
    ναι, το "σαν" είναι λίγο περιττό εεεε, λολολολ
  • fotoula @ 25.09.2010 14:35
    HardCore Film to skiniko...alla...Life Experiences -
  • fotoula @ 25.09.2010 14:35
    john pws eisai me anti8esi Kronou;;;
  • fotoula @ 25.09.2010 14:36
    journey, aprili den eisai;
  • Journey @ 25.09.2010 14:36
    Απρίλιο, ναι 18.
  • silia81 @ 25.09.2010 14:36
    2ο στον Αιγοκερω....αναχαιτισμένος ο Τοξότης στονν 1ο με Ποσειδώνα και Ουρανό......διάολος με φτερά κομμένα...
  • Journey @ 25.09.2010 14:37
    πωπω
  • fotoula @ 25.09.2010 14:38
    journ, exeis kairo entaxei...
     
    emena o 2os einai Par8enos... ti leei gia to Xrima; Lol...8elw ligo amesa, if you may...
  • Journey @ 25.09.2010 14:39
    Βγάζεις όμως μια μεστή σοβαρότητα και μια διεισδυτικότητα που μου αρέσει πολύ
  • silia81 @ 25.09.2010 14:39
    Και μου έχει βγει μια επαναστάση κι ένα αντισυμβατικό άλλο πράγμα....το θετικό είναι πως έχω μια διαολεμένη έμπενευση τον τελευταίο μήνα....μ'ένα μολύβι στο χέρι είμαι συνέχεια
     
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:39
    Κοίτα φωτούλα, με είχε πιάσει το Τ τετράγωνο στον Ήλιο, τετράγωνα πλούτωνα κρόνου πιο πριν. ε, οπότε τώρα εντάξει σιγά. Πιέστηκα είναι η αλήθεια, Έδωσα κάτι εξετάσεις-ακόμα δεν ξέρω αποτελέσματα. Με απασχολούν πολύ πρακτικά πράγματα, ξυπνάω το πρωί και σκέφτομαι τη σύνταξη(ντόινγκ). Μια ψιλο-μιζέρια την έχω. Αλλά προσπαθώ να τη διώχνω.
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:40
    να αποκατασταθώ επαγγελματικά βασικά θέλω, να πάρω μια κατεύθυνση. αλλά να γουσταρω κιόλας.
     
    α, και κάτι πολύ σημαντικό. Μαθαίνω τί σημαίνει "'ορια". Δεν είχα καμμία επαφή πριν...
  • Journey @ 25.09.2010 14:42
    fotoula, λογικά είσαι πλουσιότερη από μένα κατά 1000 ευρώ, αν τα αθροίσουμε τα δικά μου και τα δικά σου θα έχουμε 1001 Ε.
    Σε καλυψα?
     
     
  • silia81 @ 25.09.2010 14:42
    Να ρωτήσω κάτι τα Κριάρια μου ;; Έχετε κανένα de ja vou? Έγώ νομίζω πως επαναλμβάνεται η διετία 1998-2000....με Κρόνο στον Κριό τότε αν δεν κάνω λάθος. Ζω ακριβώς τις ίδιες καταστάσεις
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 14:42
    Bre paidia na rotiso kati??Exo oroskopo krio stis 17 moires ok??
    O Kronos tha me epireasei?
    O Dias tha me epireasei???
    Ta fota sas parakalo!!!
    Kai tha sas keraso kai glikaki!!!
  • Journey @ 25.09.2010 14:42
    @ σιλια !!!!!!!!!!!!!!!!
  • fotoula @ 25.09.2010 14:44
    wx john, auto to settle down phase to pernaw ki egw.....
    oria, oxi entaxei ta xw... kronos entonos blepeis - na me kala, me katapiezw arketa
    kata t alla, mou ti dinei to poso ARGA kinountai ola sti zwi mou...I m bored
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:44
    ε βέβαια σγουρομαλλούσα.
     
    σίλια, ΄για μένα όχι. αλλά ακούγεται λογικό αν σου συμβαίνει έτσι επειδή είναι απέναντι ο Κρόνος αυτή τη φοά.
  • silia81 @ 25.09.2010 14:44
    Τί έγινε ;;
  • silia81 @ 25.09.2010 14:45
    Johny...ναι είναι κάπως λογικό...απλά είναι σαν πρώην εφιάλτης...
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:45
    πιστεύω φωτούλα ότι ο Δίας θα δώσει ένα push σε όλα. Ειδκά την περίοδο που ήταν και Δίας και Ουρανός στον Κριό, αν και δεν έπιαναν ακόμα τονΉλιο μου - αλλά ήταν κοντά΄τελοσπάντων - ήμουν τσίτα τα γκάζια,. Φαντάσου μετά από χρόνια δεν ήπια καφέ τότε.
  • fotoula @ 25.09.2010 14:45
    sgouro .. otan o kronos tha ftasei stin 17 tou zugou...8a kanei anti8esi me ton wroskopo sou...
    o dias 8a dielaunei ston 12 kai stis 17tou moires [dieleusi] 8a xtupisei wroskopo... exeis kairo, no worries
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:46
    ναι, δεν μας αρέσει ό Κρόνος, αλλά "χρειάζεται". μπρρρ...
  • johnnyG @ 25.09.2010 14:47
    κριαρίνες, σας αφήνω για λίγο. έρχομαι σε κανα μισάωρο...
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 14:47
    Johnny exo oroskopo krio.O kronos tha me epireasei pisteueis to idio entona pou me epirease o kronos ston partheno???Paidia...LIPOTHIMO ...KRATHSTE ME!!!!!
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 14:48
    Fotoooo...EUXARISTO!Alla o dias toulaxiston den einai kati kalo???
  • fotoula @ 25.09.2010 14:48
    silia ena dejavou...paromoio to pernaw nai
    john, O Ouranos.... nomizw itan - ton Dia den ton polieniwsa [ektos apo kati ektakta taxidia, etc pou ekana tote...]
    O Ouranos mou ta sarwse OLA kai m areseeeeee - I should admit
     
    Ton perimenw pws kai pws... H ai8eia einai, Mizero ton Kobw ton Xeimwna , mpliax
     
    8a xw kai meeting Kronou me ton Pluto mou se anti8esi me ton Hlio mou....ti les John;;; 8a to zisw ki auto
  • fotoula @ 25.09.2010 14:50
    kalos einai sgouro...alla analoga kai me ti alles opseis kanei ston xarti sou.. ola sxetika einai s auti ti zwi , ouf
  • silia81 @ 25.09.2010 14:50
    sgouro...έχεις μέλλον ακόμα, μην ταράζεσαι...μπορείς να κοιτάξεις και τις όψεις του ωροσκόπου σου, αν κάνει καλές όψεις και γωνίες με άλλους πλανήτες, τότε θα πάνε όλα καλά!
  • silia81 @ 25.09.2010 14:53
    Fotoula...χαίρομαι...Να μην είμαι η μόνη τουλάχιστον με οράματα
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 14:56
    Vre koritsia efaga omos idi gero krono apo ton partheno!Tora tha fao pali krono apo oroskopo?En to metaxi tha mpei tote ston evdomo mou oiko,opou tha kanei kai kronia epistrofh!O agapitos stardome mou eipe oti genika exei ''psomi'' to oroskopio mou ,alla tha mou apantisei eipe tote...!Anamenoume!!!
    Oson afora ton oroskopo mou kai mono.Kanei genethlio trigono me ton Ourano mou.
    Ti tha mporouse o Dias arage na mou ferei??
    H o Kronos se antithesi???
  • fotoula @ 25.09.2010 15:02
    sgouro min axwnesai apo twra.... enjoy Krono at 6th and Jupiter at 12th?
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 15:11
    Fotoyla o Kronos ston 6 o,ti xeirotero.
    Ton Dia ston 12o?
    Ti na katalavo tora ???
    Gia mena o 12os einai san na min iparxei!!!
  • johnnyG @ 25.09.2010 15:23
    έλα, σγουρομαλλούσα. που λες, κρόνος στον 7ο σου θα είναι. οι σχέσεις είναι στο επίκεντρο. μπορεί να θες να δεσμευτείς, γάμο και τέτοια. θα σου τις "σοβαρέψει". οι δομές των σχέσεων, τέτοια θέματα.
  • fotoula @ 25.09.2010 15:27
    sgouro, xronia polla koritsi....twra to eida...
     
    john, please any comment on Saturn meeting Pluto...? H sunantisi twn 'gigantwn'?
  • johnnyG @ 25.09.2010 15:34
    σκληρό ακούγεται.
    κοίτα, ο πλούτο δεν είναι προσωπικός. παρόλα αυτά σου σκάει θέματα πιστεύω. ειδικά αν ενργοποιεί κάποια όψη με προσωπικό πλανήτη.
    και την ακμή που έχεις σκορπιό κοιτάς και έχεις μια εικόνα.
     
    πάντως αυτό που πιστεύω άσχετα με την ερμηνεία είναι το εξης. το βλέπω και σε εμ΄ένα όσο έχω σκληρές διελεύσεις. όσο σκληραίνεις απ'έξω, τόσο να μαλακώνεις από μέσα. εκεί όχι σκληράδα. και για να έχεις κιόλας την αντίληψη του τί σου συμβαίνει. αλλιώς δε γίνεται.
  • fotoula @ 25.09.2010 15:39
    nai john, that's wisdom...
     
    ki oxi mono malakwma apo mesa [yiati exw perasei kai xeirotera ap auta pou pernaw twra...], alla kai allo ena poli simantiko einai i Euelixia/Flexibility, me tin opoia oles autes oi empeiries se kanoun na xeirizesai ti zwi sou, etc... [given that oti ola auta ta epexergazesai me to mualo kai tin kardia sou kai ta kaneis gnwsi xrisimi yia to mellon...]
     
     
  • johnnyG @ 25.09.2010 15:50
    ναι, και κάνουμε ένα upgrade...
  • gracemarks @ 25.09.2010 15:54
    pou einai o pluto sou Fot?
    se poion oiko?
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 16:08
    Exei pathei kokomploko i sindesi!!Johnny ontos themata karieras i gamou tha me apasxolisoune apo oti mou eipe kai to stardome logo tou oti o kronos einai kivernitis tou dekatou mou oikou.Exo poli psomi ston evdomo ase!!!
  • gracemarks @ 25.09.2010 16:08
    xm..twra pou to koitaxa,o pluto ston 3, mporei na sxetizetai amesa me auto pou asxoleisai twra Fotoula...sou dinei autin tin analusi pou xreiazetai to antikeimeno sou..
     
    isws o Kronos loipon na sou dimiourgisei themata ekei..
    dld oti einai sfixta demeno kai vathu, na sto anadeixei...
    kai oti graftike epipolaia i lamvanontas upopsin mono mia sunistwsa(pluto) na sto gyrisei ligaki na deis mipws yparxoun ki alles optikes gwnies..
     
    lew egw twra..
  • fotoula @ 25.09.2010 16:14
    ki egw kapws etsi to ermineuw.. 8a teleiwsei auto pou grafw - alla, 8a einai apisteuto to timing mou me to sumban....right? Sofia tis Fysis...
    I am curious, i ali8eia einai...
    Kronos sunodo Pluto eixa prin arxisw to sxoleio... kai sugkekrimena otan klirw8ika na paw sto sxoleio pou piga... periergo timing ki ekeino - Htan mia empeiria pou mou allaxe ti zwi yia panta kai 8a me akolou8ei yia panta, nomizw...
     
    let's see
  • gracemarks @ 25.09.2010 16:17
    den xerw ti na sou pw...gt oloi ligo polu proideazomaste kai einai malakia na to paixeis on the safe side twra.
     
    ontws tha deixei,tha perimenoume na doume pws akrivws tha vgei...
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 16:18
    Foto dont worry darling kai ego sta epomena dio xronia tha exo sinodo kronou me plutona ston evdomo!!!Oh GOD help meeee!!!
  • fotoula @ 25.09.2010 16:20
    oti peite korasides...
    outws i allws, ola kati mas ma8ainun s auti ti zwi...
  • johnnyG @ 25.09.2010 16:24
    sas xairetw... kalo apogeuma.
  • gracemarks @ 25.09.2010 16:25
    ki egw tin ekana koukles!paw na kanw epitelous doulitsa...
     
    filia!
  • sgouromallousa @ 25.09.2010 16:28
    Filiaaaa!!!
  • fotoula @ 25.09.2010 16:30
    filia - byes
  • Brujo @ 25.09.2010 18:58
    Ευχαριστω για τα links παω να διαβασω κ να παιξω μετα με τους χαρτες... 
    Εχασα την κουβεντα γμτ...
     
    Δεν θελω να το κουραζω πολυ με τον χαρτη αλλα επαιξα λιγο κ βρηκα
    ενδιαφεροντα στοιχεια που ''χρωματιζουν'' διαφορετικα ...
     
     

έχουν γενέθλια 179 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μερόπη

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...