παρακαλώ περιμένετε...

προοδευτικός...

  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:21
    Αυτος ο χαρτης δειχνει που βρισκονται οι πλανητες του γενεθλιου σου προοδευμενα..
    Ενα απλο παραδειγμα. Ο ηλιος μετακινητε μια μοιρα καθε χρονο πανω στον γενεθλιο.
    Αν δηλαδη εισαι λεοντας των πρωτων μοιρων, σε 30 χρονια εχεις αλλαξει ζωδιο σαν ηλιος.
    Οχι οτι ποτέ αλλαζεις, απλα ερχονται και προσθετουν στην προσωπικοτητα μας ιδιοτητες του ζωδιου που ειναι ξενες για μας.
    Φαντασου τωρα οτι ολοι οι εσωκρονιοι μετακινουνται και επισης και ο ωροσκοπος.. οπότε ολο αυτο ερχεται και δενει με ερωτηματα που εχουμε ανα την ζωη μας του τυπου "Μα τι εχω παθει και συμπεριφερομαι ετσι?" "Αφου εγω δεν αντιδρω ετσι, δεν σκεφτομαι ετσι, δεν, δεν, δεν.." Κι ομως, ο χαρτης ειναι ζωντανος και εξελισεται μαζι μας.
     
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:26
    Η προοδευμενη συναστρια ειναι απλα οι χαρτες σας οι προοδευμενοι σε συναστρια.. αναλυει αν θες τα θεματα που εχετε να επιλυσετε μαζι, το πως συμπεριφερεστε και αλληλοεπιδρατε ο ενας στον αλλον, χωρις να καταργει και την γενεθλια συναστρια.. ειναι κατι σαν διπλος ελεγχος ή για παραδειγμα εχουμε μια συνστρια που εχει τριγωνακι Αρη Αφροδιτη και Ερμη. Ουαοοοο, θα πουμε και θα πεταξουμε την σκουφια μας!! Ελα ομως που στην πραγματικοτητα, δεν ειναι τοσο ροδινα, σκοτωνομαστε, πλακονωμαστε και ξαφνικα μας απωθει ο συντροφος. Ολα αυτα γιατι στην προοδευμενη συναστρια μπορει να μην υπαρχει αυτο το τριγωνακι ή να εχει μεταλλαχτει σε τετραγωνο, αντιθεση κτλ..
  • valiaadion @ 16.12.2010 21:31
    δηλ versi οταν εχουμε ωροσκοπο ιχθυ μπορει με τα χρονια να αποκτας και γνωρισματα του κριου...η δεν το καταλαβα καλα?
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:37
    Ναι φυσικα..
  • Journey @ 16.12.2010 21:38
    φοβού..έρχεται, lol..
    κριαριλα 4 eVer
  • valiaadion @ 16.12.2010 21:39
    ετσι εξηγειται που ωρες ωρες μου θυμιζω,,,(για λιγο)   κατι φιλους  ...κριους...
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:39
    Λοοολ Τζουρνι!
  • Journey @ 16.12.2010 21:40
    Και για να σε μπερδέψω κι άλλο όλα αυτά τα κοιτάς συνάμα με την ηλιακή επιστροφή.
     
  • valiaadion @ 16.12.2010 21:41
    βρε μακαρι jour,,,,ποσες  φορες ελεγα στα προσφιλη μου κριαρια..βρε πως το κανετε αυτο????ε! νατα μας!
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:41
    Ναι ακριβως οπως το ειπες, ωρες ωρες, γιατι ποτε δεν αποποιησε τον γενεθλιο χαρτη, απλα μαθαινεις με το περασμα των χρονων 'αλλες' συμπεριφορες.
  • Journey @ 16.12.2010 21:42
    vikaki όταν θα έχεις ημιεπιστροφή Ουρανού θα έχεις μια παρθενίλα να σε δέρνει και να μην ξέρεις από που σου ρχεται και ταυτοχρόνως την χαζή χαρά του Τοξότη.
    Πώς θα τα συνδυάσεις αυτά δεν ξέρω, μου κάνει ολίγον από σχιζοφρένεια αλλά μην μασάς..έχουμε αντέξει και χειρότερα
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:42
    Ασε την ηλιακη Τζου!!!
    Μην την μπερδευεις την κοπελα κι αλλο!!
    Μαντεψε τι ωροσκοπο θα εχω στην ηλιακη μου!!Μαντεψε!
  • valiaadion @ 16.12.2010 21:43
    τα καταφερες!με μπερδεψες!!!
  • Journey @ 16.12.2010 21:45
    Άμα μαντέψεις τι θάχω εγώ 
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:46
    Μην μου πεις οτι θα μεταλαχτεις σε μπανιερα?
    Γιατι εγω θα βγαλω κερατα!!
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:47
    Καλωστηνα!!!
  • Journey @ 16.12.2010 21:48
    Όχι, εγώ στα γατιά..το 2011 θα είναι πολύ glamorous
    - τί κέρατα? προβατίσια hopefully.. όχι κατσικίσια
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:49
    Τεσσυ και εσυ ψαρις εισαι ακομα ε? Τα συλληπητηρια μου..
  • kokopuff @ 16.12.2010 21:49
    τι συμβαινει εδω περα?
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:49
    ΩΩΩΩ ναις Τζου!! Οχι καλε κριαρισια θα βγαλω!! Θεος φυλαξει!!!
  • Journey @ 16.12.2010 21:50
    το 2224 θα έχω πάλι προοδευμένο τοξότη!!
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:51
    Απλωνουμε τραχανα. Καλωστονα! Θα βοηθησεις?
     
  • Journey @ 16.12.2010 21:51
    ;-D
  • Journey @ 16.12.2010 21:53
    Πως το πάλεψες τέσσυ? κουτσομπόλεψες το σύμπαν και έκανες την καθαριότητα του αιώνα?
  • Journey @ 16.12.2010 21:54
    Γιατί? φέτος που ΙΙμίζω άσχημα περάσατε βρε? ρίξατε και 2 χάχανα παραπάνω
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:54
    Για την χρονια που περασε ειχα και ακομα εχω για κανεναν μηνα περιπου Τοξοτη.. δεν μπορω να πω, καλη ηταν πολλα ρισκα, και εμαθα προσφατα οτι το να εχεις ωροσκοπο τοξοτη σε ηλιακη θεωρειτε πολυ καλο και τυχερο!
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:55
    Η παρθενος? να κουτσομπολεψει?? Μπααα μαλλον ασκουσε κριτικη ασυστολως!!! Λοοοοοολ!!!
  • Journey @ 16.12.2010 21:56
    Το καλύτερο.. η σελήνη μου θα ναι στον Σκορπιό..
    Τρέμε αντρικέ πληθυσμέ
  • vAIRsiFIRE @ 16.12.2010 21:58
    οκ μαλλον ασκουσες κριτικη στο εαυτο σου τοτε!
  • Journey @ 16.12.2010 21:59
  • Journey @ 16.12.2010 22:01
    Να το ονομάσεις νεύρωση τρίτου βαθμού
  • Journey @ 16.12.2010 22:03
    Νομίζω οτι εκτός από όσα γράφει στη βιβλιοθήκη η σελήνη στον σκορπιό σε κάνει απρόβλεπτο, σκοτεινά ελκτυστικό, ανικανοποίητο με όσα έχεις..διασθητικό, sex killer
  • Journey @ 16.12.2010 22:05
     τεσσυμ πάρε βαθειά ανάσα, σου ρχεται ο ζυγός και θα ισσοροπήσεις σε σχέσεις..
    α, και θα γίνεις πιο επιγανειακή..τόσο επιφανειακή που θα το ευχαριστηθείς όσο ποτέ..
    και οι άλλοι επίσης
    αερικό εντός εκτός κι επί ταυτα
  • Journey @ 16.12.2010 22:06
    Είναι περισσότερο η αράχνη που τρώει τον εραστή της..παρά η εκδικητικότητα του νου.
    το σεξ είναι σκοτεινό και τα έντσικτα ακατέργαστα
  • Journey @ 16.12.2010 22:09
    Δεν βαριέσαι
    έχω να περάσω από τετράγωνα και αντιθέσεις που θα βαρέσουν στο δόξα πατρί
    με πλούτωνα παρακαλώ.
    μουαχαχα..
    [ θα το καταπολεμήσω με τόνους λιπ γκλοςς - λόγω ηλιακού ωροσκόπου -μάλλον]
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:09
    καλέ για ένα μπανάκι μπήκα κ γέμισε το ποστ...
  • Journey @ 16.12.2010 22:11
    Αυτό παιδί μου ήταν της Κλεοπάτρας, άντε τόσες ώρες, το γάλα της γαϊδούρας έβραζες?
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:16
    δηλαδή όλα αυτα τα νέα στοιχεία πότε θ αρχίσουν να εισέρχονται??κοντα στα 30 π ειπες valiserie???γιατι εγώ που φτιαχνω τον προοδευτικό σ ενα πρόγραμμα σύμφωνα με την σημερινή ημερομηνία μου τα χει αλλαγμένα...κ δεν  μ αρέσει ο παρθένος...δε μπορώ καθόλουυυυυυ...
    journey δε γίνεται να κρατήσω μόνο τν προοδευτικό ωροσκόπο???χάλια συνδυασμός εε??
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:18
    Ο Χριστός και ο Δουλος!Εχω μεταλαχθεί σε Ταυρο με ωροσκοπο Παρθενο!!!!!!?!!!Τωρα εξηγουνται πολλα!Παααααρα πολλα....
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:18
    aaa nai hello everyone...παρέλειψα(προσπαθώ να εγκλιματιστώ μέσα σε λίγη ώρα πριν κάτσει ο αδερφός μου στον υπολογιστή πάλι,,,)
  • Journey @ 16.12.2010 22:18
  • Journey @ 16.12.2010 22:20
    vikaki, όχι... εξαρτάται από τις μοίρες στις οποίες είσαι γεννημένη
    σκε΄ψουν το chart και τα 12 κομματάκια.
    το κάθε κομματάκι για αντιστοιχεί σε 30 χρόνια πάνω κάτω.
    αν εσύ γεννήθηκες στην 1η μοίρα θες 30 χρόνια αλλά αν γεννήθηκες στην 29.. ε, για σκέψου λίγο
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:20
    vairsifire  ήθελα να πω...κάτι δεν πάει καλά με μένα εε??
  • Journey @ 16.12.2010 22:24
    βικακι, τοτ δεν πάει άσχημα σε σένα..μην ξεχνάς οτι έχουμε την τάση να τραβάμε τα πράγματα απο τα μαλλιά όσο μιλάμε εδώ, είμαστε πειραχτήρια και αστειατόρισσες
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:26
    Με σεληνη στους Ιχθυες???????Μααααααανα μου....Κακο?Εχμ οχι....Απλα να....Καιρο τωρα νιωθω οτι κατι μεσα μου αλλαζει...Οτι κατι παει για υπνο αιωνιο και κατι αλλο γεννιεται!
    Εγω ημουν αλλιως...Το ξερω δεν παει καιρος,ακομα και οι φιλοι μου μου το λενε!!!
    Η υπομονη του Βουδα(Ταυρος) πχ στο κριαρι ειναι ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ alien λεμε!
    Απαπαπαπαπα....
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:27
    journey κάπως έτσι το χα σκεφτεί κ γω...αχχχ τι θα κάνω... με διακατέχει μία παρθενίλα!!!!΄
    όχι όχι δεν το δέχομαι....
    κ όχι τίποτα άλλο αλλά τον τελευταίο καιρό δεν αισθανόμουν τόσο λιοντάρι αλλά νόμιζα ότι έφταιγε ο ωροσκόπος...
  • Journey @ 16.12.2010 22:28
    Νομίζω οτι υπάρχει μια απλή εξήγηση για την περίπτωσή σου.
    Λέγεται " τριάντα"
  • Journey @ 16.12.2010 22:29
    * το προηγούμενο πήγαινε στην stardust
    ** κορίτσια, να μην ξεχάσω..
    θα με θυμηθείτε κάποτε [ οι νεότερες] ..
    Η πενταετία στην οποία θα είστε πιο όμορφες και επιθυμητές από ποτέ θα είναι αυτήν των 30-35.
    Μην μασάτε αν ακούτε διαφορα
     
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:30
    Δε μου λες Jour...Εσυ τι εγινες μετα την Ανασταση???Ταυρος-Αιγα-Παρθενοπη????
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:32
    επίσης στις 00 20 μοίρες του τοξότη βρίσκεται κ ο ωροσκόπος...με τόσα συστήματα π χει η αστρολογία δεν ξέρουμε πια τι είμαστε...ευτυχώς ο άρης μου στον κριό ακόμα με συντροφεύει...
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:35
    Προσωπκα ηταν καμμια 3ετια που αλλαζα αλλα την τελικη αλλαγη-ουσιαστικη-τελειωτικη-μεταμορφωτιη την καταλαβα μετα τον Αρμαγεδωνα που περασα την φετινη χρονια!ΟΟΟΟΟΟλε
    And it's not over babe!
  • Journey @ 16.12.2010 22:35
    Stardust, μετά από λίγο έγινα αερικό, ΙΙμι
    είμαι γεννημένη στις 28 του Κριού επομένως..
  • Journey @ 16.12.2010 22:37
    Και ζωή νάχω έπεται μια συγκολονιστική 30ετία στο Λιοντάρι..
    Ε, εντάξει. ίσως κάποτε πατήσω την Παρθένο, ίσως ζήσω πολύ ίσως φτάσω τα 100, λολολολ
  • delfinokoritso @ 16.12.2010 22:37
    Δηλαδή για να καταλάβω, εγώ που στον προοδευμένο χάρτη έχω ερμή και ήλιο στις πρώτες μοίρες του Κριού, τώρα που θα μπει εκει ο ουρανός και ο δίας, θα έχω δραστικές αλλαγές στη ζωή μου???
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:39
    Γλυτωσες!!!Τα λοιπα πηγαν εκει που ειπα η ησουν και εκει λαστ μοιρες????
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:40
    Πλακα πλακα αλλάζει η επιρροη με τις διελευσεις στον προοδευμενο??
  • Journey @ 16.12.2010 22:40
    Δηλ θα γίνω μια ανυπόφορη παλιόγρια με προοδευμένο στην Παρθένο? όχι μωρέ, ΟΧΙ
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:42
    Εγω την Παρθενιλα την τρωω με το κουταλι της σουπας λεμε!Και δεν ειναι πιατο μπροστα μου αλλά η μαρμίτα του Οβελιξ!
  • vikaki88 @ 16.12.2010 22:42
    δυστυχώς δε μπορώ να συμμετέχω περισσότερο στην κουβέντα... αλλα κορίτσια πείτε κ άλλα πείτε να τα διαβάσω μετά να μου λυθούν απορίες,,,,φιλάκια πολλά..θα κάνω come back πιο αργά...
  • Journey @ 16.12.2010 22:43
    Πλάκα πλάκα ο προοδευμένος έχει την επιρροή του.
    λες, δεν είμαι Κριός, δεν έχω πλανήτες στον Κριό, γιατί βρήκα μια σούπερ δουλειά στη Νέα ζηλανδία με το που μπήκε ο Ουρανός [ άνοιξη του 2011] , γιατί χώρισα, παντρεύτηκα και ξαναχώρισα και όλα αυτά σε ένα χρόνο, γιατί μου ρθε η διάθεση και άλλαξα τόσο εμφανισιακά που δεν με γνωρίζει η μάνα μου, γιατί ..γιατί ..γιατί..
    Ε!
  • Journey @ 16.12.2010 22:45
    vikaki..νομίζω οτι ο προοδευμένος τοξότης σε "χτυπάει" από τώρα..
    βρε τι αισιοδοξία είναι αυτήν!!
    πιστεύεις οτι 1] θα κατορθώσεις να διαβάσεις όσα γράφουμε και 2] οτι θα αποκτήσεις και γνώσεις
    τοξότης έγινες, τέλος
  • Journey @ 16.12.2010 22:49
    Πολύ σημαντικό είναι τα τρανταχτά πράγματα που συμβαίνουν στην ηλιακή επιστροφή.
    Μία από τις συγκλονιστικότερες χρονιές μου την έζησα όταν στην ηλιακή είχα ωροσκόπο τοξότη σε σύνοδο με τον γενέθλιό μου.
    Η εμπειρία..
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:50
    Πάντως σεληνιακα ναι θεωρω πως ειμαι πλεον ολοκληρωμενη!Εκλεισε ο κυκλος στο συναισθηματικο κομματι....Εχω τη γνωση του Δαλαι πλεον και με λενε Stardust και ειμαι καλα! (?)
  • Journey @ 16.12.2010 22:51
    τι εννοείς? ξηγήσου!
  • delfinokoritso @ 16.12.2010 22:51
    Εμένα θα μου απαντήσει κανεις??
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 22:53
    Αμα απο τον Υδροχοο>Υχθυες εσυ τι λες?Last call τελευταιος σταθμος λιμανι u name it!
     
  • Journey @ 16.12.2010 22:54
    delfinokoritso, 7 σχόλια πιο πάνω έχει απάντηση
    Προσωπικά - για να το ξαναπώ- νομίζω οτι έχει επιρροή αλλά δεν ξέρω πότε έχει βαρύτητα ο προοδευμένος και οι διελεύσεις και πότε η επιστροφή και γιατί πότε το ένα , πότε το άλλο..
     
  • delfinokoritso @ 16.12.2010 22:54
    Ακόμα Ιχθύες? Κριός!!!
  • delfinokoritso @ 16.12.2010 22:56
    Η επιστροφή τί είναι?? Να είναι ο ήλιος εκεί που ήταν όταν γεννήθηκες? Αυτό δεν γίνεται κάθε χρόνο στα γενέθλειά μας???
  • Journey @ 16.12.2010 23:00
    Ναι, αυτό είναι.
    κατά τη γνώμη μου παίζει μεγάλο ρόλο ο ωροσκόπος της ηλιακής επιστροφής
     
  • TAURUS1986 @ 16.12.2010 23:03
    Koritsia pou diavasate gia tn proodeytiki astrologia na to psaksw kai egw....
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 23:03
    Αυτη η αφρο που περασε στα καβουρια με σκιζει σε αντιπαραθεση με τον πρωην ωροσκοπο βεβαιως βεβαιως...Χμμμμ.
    Ναι ερχονται ωρες αλλαγων!
  • Journey @ 16.12.2010 23:12
    ωωωχ stardust..κι εγώ Άφρο στα καβουράκια..γιαυτό αλλού πατάω και αλλού βρίσκομαι?
    ολαλα..
    * tessy, έχω έναν απλό αλά Journey αλγόριθμο για την περίπτωση :
    κοιτάς τα πάντα..επικεντρώνεσαι σ αυτό που θες/ σε συμφέρει/ σου αρέσει/ και έρχεται πάντα αυτό που δεν θες/ δεν σου αρέσει/δεν σε συμφέρει
    Όλως παραδόξως, αυτός ο αλγόριθμος δουλεύει.
     
    * taurus ειλικρινά δεν έχω να σου υποδείξω βιβλιογραφία αλλά μια καλή αρχή είναι να ψάξεις στο νετ και βλέπεις.
     
    ** σοβαρά τώρα.. ο προοδευτικός από μόνος του δεν δείχνει τα γεγονότα.
    πρέπειμ αν κοιτας τον προοδευτικό να έχεις ευχαίρεια με τα μεσοδιαστήματα κλπ και να το βλέπεις συνδυαστικά με τις μεγάλες διελεύσεις.
    για παράδειγμα, τα επερχόμενα πλανητικά γεγονότα είναι too big και δεν πρέπει να αγνοηθούν.
    βέβαια αυτό δεν γίνεται διαβάζοντας 10 site και 3 βιβλία,.
    χρειάζονται κατευθύνσεις και μαθήματα.
    έτσι νομίζω.
    οι ημιμαθείς μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις και λίγη πλάκα- πιστεύω οτι βοηθάει τρομερά γιατί αναγεννά την ψυχολογία..
    και δίνει την αίσθηση οτι δεν είμαστε εντελως μόνοι μας κάποιες φορές.
     
  • Journey @ 16.12.2010 23:14
    αν με ρωτάτε εγώ ποντάρω στο delfinokoritso, ήδη "έπιασε" την ωριαία πολύ γρήγορα.
     
  • AliceAddams @ 16.12.2010 23:15
    ΕΡΩΤΗΣΗ: για να δω τον προοδευτικό μου χάρτη,μπορώ απλά να αλλάξω τη χρονολογία που έχω εδώ και να βάλω 2010 ας πούμε?? χωρίς να αλλάξω τόπο και ώρα όμως...
    ε??  ή βλακεία είπα?
  • delfinokoritso @ 16.12.2010 23:18
    Συμφωνώ κι εγώ. Χρειάζονται μαθήματα αστρολογίας και μάλιστα ιδιαίτερα. Αλλά ποιος θα μας τα κάνει??
  • Journey @ 16.12.2010 23:22
    Καλώς την Αlice.
    όχι, αν βάλεις τη σημερινή ημερομηνία θα έχεις το chart κάοιου που γεννήθηκε σήμερα..
    Ο προοδευμένος είναι η "κυκλική" αντίθετη με τη φορά του ρολογιού κίνηση των πλανητών στο chart σου..και αυτοί κινοουνται με τις δεδομένες ταχύτητες και τροχιές τους αλλά σαν σημείο "μηδέν", σαν σημείο εκκινησης έχουν τις θέσεις του γενεθλίου σου.
    Η λύση είναι να βρεις ένα πρόγραμμα να το κάνεις εκτός και αν βρίσκεις την τετραγτωνική ρίζα του 1324,66834 σε ταχύτητα δευτερολέπτων χωρίς αριθμομηχανή
     
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 23:24
    Jour Οχι μολις εκανα τσεκ!Συμφωνα με το προγραμματακι που εχω η αφρο μου κοιμαται ακομα στα ΙΙμια
  • melissanthi86 @ 16.12.2010 23:24
    καλησπερεςς κ απο μενα!!!
    ..απο μια -ακομα κ στο προοδευμενο- καρκινο
    κλαπς κλαπς
  • AliceAddams @ 16.12.2010 23:26
    μήπως να μου λέγατε κ εμένα το προγραμματάκι??
  • flamescreen73 @ 16.12.2010 23:26
    Ο προοδευμένος δεν είναι έυκολη ιστορία vickaki. Μάθε καλά το γενέθλιο πρώτα και μετά ασχολείσου, για να μην μπερδέυεσαι. Ενα κλασσικό λάθος που κάνουν πάρα πολλοί είναι αυτό που λέω εγώ "ανάστροφος προοδευμένος χάρτης". Πχ, να πώ ότι εγώ είμαι Υδροχόος και γουστάρω μια Καρκίνο. Μετά βγάζεις λάθος συμπεράσματα για συναστρία ή ότι άλλο επεδίωκες.
  • Journey @ 16.12.2010 23:30
    mellisanthi είσαι μικρούλα ακόμα
    θα πρεπε να χαίρεσαι
    stardust, εμένα έχει " προχωρήσει " η περίπτωση της αφρούλας μου.
    ε.. από το να είμαι η άκαρδη φασαριόζα, ίσως καλύτερα [ παρηγοριές, παρηγοριές]
  • delfinokoritso @ 16.12.2010 23:31
    Journey λες να πάθω όλα αυτά που αναφέρεις με προοδευτικό ήλιο, ερμή και αφροδίτη στον Κριο??? Λες και λίγα περίεργα και απίστευτα και απότομα έχουν συμβεί μέχρι τώρα στην ζωή μου, σαν υδροχόος που είμαι!!!!
  • melissanthi86 @ 16.12.2010 23:32
    flame αυτο με το''ανάστροφος προοδευμένος χάρτης'' δε το πιασα..??
    δλδ..?
  • melissanthi86 @ 16.12.2010 23:34
    μικρη κ 30φυλλενια!!!
    ελεος η ωραια μ λιονταρισια αφρουλα εχει παει στο ζυγο..μπλιαχχχχ
    αυτο δεν επρεπε να το δω...σσσσυγχηστηκα!!!!
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 23:34
    Εμενα αυτο το ακαρδη και φασαριοζα γιατι σταματησε να μου βγαινει στα 24 να παρει που να παρει....Γκρρρρρρ...Γι αυτο ΔΕΝ πηγα εμπρος αλλα κοιταω διαρκως πισω μου...
    Βεβαια καποιο λογο εχει που εχει μεινει εκει....Ά ρε Καρλ σου 'ρχομαι!
  • flamescreen73 @ 16.12.2010 23:34
    Τίποτα το εξεζητημένο...απλά αντι μπροθ, πίθω.
  • melissanthi86 @ 16.12.2010 23:37
    χαχαχα! πιθω????
    ε κατσε οχι μας αναβεις φωτιες για υδροχοους κ καρκινους κ μετα τποτιςςς
    δωσε κατι κ σε μας...
  • StaRdust80 @ 16.12.2010 23:37
    Και δεν πειθω!
  • flamescreen73 @ 16.12.2010 23:42
    Τι θες να σου πώ? Είναι λαθος χρήση χάρτη, ίσως έχει κάποιες ωφέλειες, αλλά πολύ περιορισμένες. Σωστός είναι είτε ο γενέθλιος, είτε ο ορθόδρομος προοδευμένος.
  • Journey @ 17.12.2010 00:01
    @ tessaki, όχι.. άκαρδη και φασιαριόζα και παλιοεγωίστρια είναι η Αφρούλα στα Ιιμια, αυτήν έχω στο γενέθλιο.
    έλα όμως που στον προοδευμένο έφτασε στα καβούρια.
    η αλήθεια είναι οτι έχω πιο ξεκάθαρα συναισθήματα πλέον.
    αυτά τα ολίγα.
    όσο για την άφρο στα Ιιμια στo γενέθλιο διάβαζα προχθές σε εκείνα τα επικά πλέον κλόπυ πέιστ του moisture οτι είναι ένδειξη ερωτροτροπίας αλλά και νενανικότητας.
    καλά είναι
  • StaRdust80 @ 17.12.2010 00:04
    E ναι εννοειται με ταυρο/παρθενο/ψαριαση σορρυ αλλα καπου καπως πρεπει να αναπνευσωωωω....Αν και μου αρεσει τρελλα πλεον αυτη η σεληνη στα ψαρια....νομιζω...
  • Journey @ 17.12.2010 00:08
    Πάω για το μπιούτυ σλίιπ μου κι εγώ.
    Καλή η νεανικότητα της αφρούλας μου αλλά είμαι - για έναν περίεργο λόγο- πτώμα
     
  • vikaki88 @ 17.12.2010 00:17
    αχ φεύγετε εσείς έρχομαι εγώ...
    journey k μένα στα καβούρια για τα καλά είναι...αλλα το λέγειν κ το εγκεφαλικό παιχνίδι που παίζουμε σ όλουσ απ την γενέθλια θέση των διδυμιών δε παίζεται...
    good ναιτ!!
     

έχουν γενέθλια 179 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βαρβάρα, Δαμασκηνός

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...