παρακαλώ περιμένετε...

ΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ...ΑΙΜΑΤΑ :)

  • L.S. @ 24.10.2011 21:47
    Ένα σατανικό χαμόγελο έχει σχηματιστεί στα χείλη μου...!!!
    ΦΩΣ VS ΣΚΟΤΟΥΣ : Δεν θέλει και ερώτημα για το νικητή...!!!    
  • newflame @ 24.10.2011 21:50
    Πότε πρόλαβες και συ????
  • Shark @ 24.10.2011 21:51
    Επιτελους....και ενα σοβαρο θεμα ρε αδελφε..
     
    Τοξοτινες...παρτε φορα απο την Ακροπολη....
  • Magneto @ 24.10.2011 21:53
    Ο ταύρος μπορεί να ερωτευτεί υδροχόο? 
    Εδώ δεν ξεκουνιέται να βγει για καφέ αν δεν το έχει προγραμματίσει μαι βδομάδα νωρίτερα.
  • L.S. @ 24.10.2011 21:54
    Ε καλά τώρα...!!!  
  • newflame @ 24.10.2011 21:54
    Μια φορά...το συνδυασμό Αιγόκερο με Ζυγίνα και Τοξότη με Παρθένο ...τον είδα σε real life...και ήταν όντως καταστροφικός!!!
  • Journey @ 24.10.2011 21:55
    Xa!! Βγαλμένο από τη ζωή μου ! αν με ρωτούσες, θα σου έλεγα για μένα, "Αιγόκερως" .. Αν ρωτούσες μερικά καβουρίνια που ξέρω, θα σου έλεγαν "Κριός" και η μαμά μου η Υδροχόα θα σου έλεγε "Σκορπιός" -για το μπαμπά μου
     
  • Journey @ 24.10.2011 21:56
  • newflame @ 24.10.2011 21:59
    magneto για σένα είναι ο Σκορπιός....  
  • @bsent @ 24.10.2011 21:59
    χαχαχα
  • starboy @ 24.10.2011 22:00
    μονο ενας λεοντας μπορουσε να θεσει τετοιο θεμα ,πως να καταστρεψει τον χαμενο ερωτα του
    και μονο ενασ αφελης μπορει να πιστεψει οτι ενας σκορπιος μπορει να καταστραφει απο οποιονδηποτε
  • newflame @ 24.10.2011 22:01
    έχασες το δρόμο σου Σκορπιέ??? είσαι σε άλλο ποστ!
  • newflame @ 24.10.2011 22:05
    magneto...στείλε τον Ταύρο κατα δώθε...για να δεις πως ξεπρογραμματίζει (που λέει και το βίντεο δλδ !!)
  • Magneto @ 24.10.2011 22:05
    Τουλάχιστον με τον σκορπιό θα φάω καλά.
  • newflame @ 24.10.2011 22:07
    @ mag....
  • xanoum @ 24.10.2011 22:13
    βαλθήκατε να με καταστρέψετε βραδυάτικα...
    στο ένα post...η μία καταστροφή...όλα τα γλυκά (έλεος οκτώ κιλά εχω πάρει...)...
    στο άλλο μου θυμίζετε τι συμβαίνει όταν μια ταυρίνα ερωτεύεται έναν υδροχόο (έλεος..θα το ρίξω στα προφιτερόλ και θα πάρω άλλα οκτώ...)
    Ναι παιδιά...υπογράφω...μέχρι πέρισυ έλεγα ότι ένας τοξότης θα με στείλει και αυτό ήταν...φέτος άλλαξα γνώμη...οι υδροχόοι δεν παίζονται....δεν καταλαβαίνω γρι μιλάμε...από άλλο πλανήτη...καταστροφή....με τον τοξότη κατάλαβα από που μου έρθε (έστω ξαφνικά)...με τον υδροχόο...άλλα ντ΄αλλα. δεν βρίσκω άκρη...εκει που λεω νατος...εκει μου ξεφεύγει...δεν λέω έχει την πλάκα του αλλά και ο ζουρλομανδύας ένα τσιγάρο δρόμος...
  • Magneto @ 24.10.2011 22:18
    Δε σου ξεφεύγει ο υδροχόος. Εσύ είσαι βαρύκωλη και δεν τον πιάνεις.
  • smile_sun @ 24.10.2011 22:24
    σκορπιοι?λιονταρι πισω σας!μπουυυυυ
  • Infernal @ 24.10.2011 22:25
    Αγαπαμε λιονταρινες....Νo comment στα κακεντρεχη ποστ που τησ αφορουν...
  • newflame @ 24.10.2011 22:26
    thanks infernal....
    όσον αφορά ΙΙδυμίνες ...τί πιστεύεις?
  • eirinivav @ 24.10.2011 22:31
    oxi lewn...oxi lewn...oxi lewn... hmarton!!!
  • Infernal @ 24.10.2011 22:34
    Πραγματι ειμουν με μια διδυμινα για "λιγο" καιρο και απλα δεν προχωρουσε....
     
    Παντως λιονταρινα επειδη λογω συγκυριων/δουλειων σπανια μπαινω να γραψω βλεπω πολλα καινουρια nicks...Το stardome γεμισε καινουριο κοσμο...
  • newflame @ 24.10.2011 22:39
    @ infernal     έτσιιιιι!!!!.. για να μπαίνει πνέει φρέσκο αεράκι στο σαιτ...
  • Katourn @ 24.10.2011 22:53
    Sosto....... de ti boro me tipota ti grinia tou Parthenou, ine to hirotero mou
  • xanoum @ 24.10.2011 23:20
    @magneto είμαι σίγουρη ότι εκανα Post τον πόνο μου αλλά τώρα δεν βρίσκω τίποτε..ζουρλομανδύα και το pc μου...Εγραφα λοιπόν (σε απάντηση στο σχόλιο σου....) help...για κάντο λίγο πιο λιανά...θέλω tips, ωριαίες, μηνιαίες, ετήσιες, μεταμόσχευση εγκεφάλου και ότι μπορεί να βοηθήσει διότι δεν βγάζω άκρη... 
  • Magneto @ 24.10.2011 23:48
    Να σ'το κάνω πιο λιανά. 
    Ωρα Ελλάδος 20:45
    Ταύρος: ποποο...........βαριέμαι.
    Υδροχόος :  Έχεις κανονίσει τίποτα απόψε?
    Ταύρος : Ναι, μέρες τώρα σκέφτομαι ένα βράδυ να μείνω μέσα.
    Υδροχόος : Πάμε για κανα ποτάκι?
    Ταύρος: Αποκλείεται, το πρόγραμμα για σήμερα λέει ότι θα μείνω μέσα.
     
    Ώρα 22:15
    Ταύρος : Τι χάλια αυτό το Σαββατόβραδο κλεισμένος μέσα.
    Υδροχόος : Πάμε για κανα ποτάκι?
    Ταύρος : Είσαι τρελή? Κανόνισα να κάτσω σπίτι.
     
    Ώρα 00:45
    Ταύρος: Μου έλειψαν εκείνα τα Σαββατόβραδα που ετοιμαζόμουν να βγω με την παρέα.
    Υδροχόος: Να περάσω να σε πάρω να πάμε στο Μπρίστολ για μπύρα?
    Ταύρος: Με την καμία σου λέω, το πρόγραμμά λέει ότι θα κάτσω σπίτι. Την άλλη Παρασκευή τι κάνεις?
     
  • xanoum @ 24.10.2011 23:53
    magneto μου...αχ...δυστυχώς και σε αυτό άτυχη είμαι...μακάρι να ήταν έτσι (για πολλούς λόγους)...στην περίπτωση μου, σε αυτό τα βρίσκουμε...είναι και οι συνθήκες τέτοιες...σε άλλα δεν συννενοούμαστε...άσπρο εγω, ίσως αυτός...μαύρο εγω, πάλι ίσως αυτός...γκρι εγω, μπορεί αυτός...με το τσιγκέλι παιδί μου...και δεν είναι έλλειψη ενδιαφέροντος...τι να΄πω...δεν καταλαβαίνω μια...
  • newflame @ 24.10.2011 23:53
    @ magneto....εικονογραφημένο μυθιστόρημα!!! Έχεις και διάλογο λιονταριού-ταύρου??? έτσι για να επιβεβαιώσουμε το βίντεο??
  • blueina @ 24.10.2011 23:53
    enistamai...
  • Magneto @ 24.10.2011 23:53
    Ε όπως καταλαβαίνεις εγώ ως αερικό μέχρι την άλλη Παρασκευή είχα βγει 2 ραντεβού. 
    Με άλλον.
  • blueina @ 24.10.2011 23:54
    katastrofikos gia mena htan enas erwtas udroxoou...
    magneto kale thess eisai?pas kai sto bristol?oeo?
  • blueina @ 24.10.2011 23:54
    kala eides apistia oi udroxooi?vghkes 2 rantebou me allon epeidh o tauros hthele na meinei mesa?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapisthhhh
  • Magneto @ 24.10.2011 23:54
    Σε λιοντάρι με ταύρο δε μου βρίσκεται κάτι. 
    Σε ζυγό με υδροχόο όμως έχω.
  • Infernal @ 24.10.2011 23:56
    @Magneto
     
    Πατριδα εισαι υπερβολικη...
     
    Γνωριζοντας ταυρινες....Λιγο παρακινηση χρειαζονται μονο και τσουπ ετοιμαζονται για εξοδο αμεσα....
  • Magneto @ 24.10.2011 23:56
    Ε τι λέμε για! 
     
    Βγήκα γιατί σιγά μην κάτσω να παρακαλάω άλλο τον ταύρο.
    Αν με ήθελε ταύρος ξεταύρος, θα ερχόταν τρέχοντας.
  • Magneto @ 24.10.2011 23:56
    Ναι ρε πατρίδα, αλλά εγώ δεν έκανα παιχνίδι με ταυρίνα.
  • xanoum @ 25.10.2011 00:03
    @ magneto ένα ζυγό με υδροχόο please....
  • blueina @ 25.10.2011 00:04
    ksenerwta plasmata oi tauroi..
  • Irenestar @ 25.10.2011 00:07
    e oxi k ksenerwtes oi taurines
  • Irenestar @ 25.10.2011 00:07
    s vazoun katw k s allazoun t fwta
  • Magneto @ 25.10.2011 00:25
    Αγκαλιασμένοι χαζεύουν το ηλιοβασίλεμα.
     
    Ζυγός : Μου αρέσεις πολύ, σε θέλω.χτυπάει το τηλέφωνο του, είναι η κολλητή του
    το σηκώνει και πιάνουν την κουβέντα
    μετά από 5 λεπτά το κλείνει.
    Υδροχόος : Πάμε κάπου οι 2 μας?
    Ο ζυγός πληρώνει και φεύγουν.
    Μέχρι να πάνε στο αμάξι η κολλητή ΤΟΥ ξαναπαίρνει τηλέφωνο.
    Μέχρι να φτάσουν σπίτι η κολλητή έχει πάρει άλλα 3 τηλέφωνα,παρότι ξέρει ότι ο ζυγός βγήκε ραντεβού.
     
    Η συνέχεια είναι ακατάλληλη για ανηλίκους.
     
  • Magneto @ 25.10.2011 00:28
    Μετά από 10 μέρες ξαναβρίσκεται ο ζυγός με την υδροχόα. 
     
    Ζυγός : Είσαι πολύ όμορφη.
    Υδροχόα : Με θες όπως παλιά?
    Ζυγός : Δε μπορώ να πω ότι δε σε θέλω.
    Χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η κολλητή του.
    Εννοείται ότι όποτε χτυπούσε το τηλέφωνο έδινε αναφορά στην κολλητή.
  • xanoum @ 25.10.2011 00:29
    αν ήμουν εγω παντως στην θέση της υδροχόου..η συνέχεια θα ήταν ακατάλληλη διότι θα παιζόταν...φόνος...
    εμένα πάλι γιατι ο υδροχόος ασχολείται με την δική του κολλητή, οέο....
    και γιατί όποτε χτυπάει το δικό μου τηλέφωνο - αν χτύπαγε - και είναι "κολλητός" μου δεν το σηκώνω?
  • xanoum @ 25.10.2011 00:30
    magneto τα μπουρδούκλωσα..άλλα ντ' αλλα κατάλαβα...
  • blueina @ 25.10.2011 00:33
    sumfwnw me thn xanoum..oi udroxooi exoun polles kolites.,.,.kai upoptes...
  • blueina @ 25.10.2011 00:33
    magneto eiste apisto zwdiooooo.!!apisthhh!!!
  • xanoum @ 25.10.2011 00:37
    blueina με κόπο κρατάω την ψυχραιμία μου...παρέλαση...όλο πιτσι πιστι και τα νεύρα μου κρόσια...και εγω υπεράνω και να κάνω την χαζή...τα νεύρα μου...και έχει και αυτό το στυλάκι το αχώνευτο ...το στυλ "τι να κάνω που με αγαπάνε οι γυναίκες που είμαι καλός άνθρωπος..."...αν κάνω φόνο, ασσο θα μου φέρνεις...εγω στα κάγκελα και αυτός στο χωμα...α...τα είπα και ξεθύμανα (λίγο)
  • blueina @ 25.10.2011 00:39
    pwpw..xanoum ελα να κανουμε μαζι τον φονο.,...καλε τα ιδια ελεγε και ο δικος μου..και μεταξυ μας..σιγα τους γοηδες δηλαδη τους ωραιοπαθεις που τους ταχα λατρευουνε οι γυναικεσ....αχ..με συγχισες βραδιατικα....ααααααααααααααααααααααααααααααα
  • Magneto @ 25.10.2011 00:46
    Κοίταξε, συνήθως την κολλητή την έχουν πριν από εσένα. 
    Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει και η κολλητή η ίδια από μόνη της να καταλαβαίνει τα όριά της, ή να οριοθετεί ο ίδιος την περιοχή των κινήσεών της.
     
    Στο κάτω κάτω κι εγώ έχω κολλητούς άντρες, αλλά ποτέ δε θα ενοχλούσα σε ραντεβού.
  • sgouromallousa @ 25.10.2011 01:27
    Ε οχι και καταστροφικος ο ερωτας με εναν Ιχθυ!
    Το αντιθετο θα ελεγα μαλιστα!!!!!!
    Δεν συμφωνω με την καμμια!
    Τωρα ισως φταιει το οτι ειμαι Ποσειδωνιασμενη.
    Αν το παρω τωρα οτι ειμαι ''Ιχθυς'' λογω του Ποσειδωνα, τοτε ναι, ενας ερωτας με τοξοτη ειναι καταστροφη!
    Καθε φορα!
  • sweetoctober @ 25.10.2011 02:11
    Εμένα ο πρώτος μου έρωτας που ήταν διδύμι ακόμα μου στέλνει τα αγαπημένα μου σοκολατάκια στα γενέθλιά μου... Δεν το λες και καταστροφή αυτό! Πάντως στα υπόλοιπα που είπε με κούφανε ο κ. Λεφάκης...
  • newflame @ 25.10.2011 10:53
    @VI1980 Καλημέρα!!! σωστή η παρατήρηση για ενεργοποίηση 8ου με τον Ήλιο...   
    και επειδή είμαι περίεργη...σαν γάτα   
    μήπως γνωρίζει κανείς/καμία κανένα λινκ για περαιτέρω ψάξιμο???

     
  • Journey @ 25.10.2011 11:23
    Για τον 8ο έχουν γίνει σχετικά πρόσφατα συζητήσεις εδώ - αλλά αδυνατώ να τις βρω επί του παρόντος επειδή εγιναν σε post του Tζεμ { ! }
     
    Ο 8ος δεν έχει να κάνει τίποτα με το sex. Τίποτα.
    { να βρω το link για να μην τα ξαναγράφω}
    O 8os , ο Typhonis Sedes κατά Manilius, η Επικαταφορά των Αρχαίων Ελλήνων...
     
    Ο κος Λεφάκης χρησιμοποιεί τα τετράγωνα των Ήλιων που θεωρούνται δύσκολα και λέει όσα λέει. Το γιατί τα αναφέρει με τη σειρά που τα αναφέρει πιθανότατα να το γνωρίζιε μόνο ο ίδιος.
    Κάτι σαν το 090 που στέλνουμε sms για να μάθουμε το Καρμικό μας έρωτα και μαθαίνουμε πως ανήκει στο ζώδιο που έχουμε Βόρειο Δεσμό.
     
    Γέλιο ή κλάμα είναι αδιάφορο: Το αποτέλεσμα μετράει και είναι τα δάκρυα που προξενούν αυτές οι καρτουνίστικες αντιλήψεις που μεταφέρονται στο ευρύ  κοινό.
     
    Θεωρώ πως κανείς δεν θέλει ενημερωμένο κοινό για να μπορεί να αλωνίζει..είναι απλό.
    Όλα, αποσκοπούν στο κέρδος.
     
    Όσο για τη συναστρία, θα έλεγα το εξής απλό:
    Η συναστρία είναι η σύνθεση και η συνδυαστική ανάλυση 2 χαρτών.
    Το χουμε?
    Οι δύο χάρτες δεν είναι μόνο το natal αλλά είναι ένα συνολικό αποτέλεσμα του γενέθλιου, του προοδευτικού και των διελεύσεων - ο καθένας ξεχωριστά και οι 2 μαζί ως συναστριακό δεδομένο προς μελέτη.
     
    Αντιλαμβάνεστε οτι για να φτάσουμε να διαβάσουμε Σαίξπηρ ή Ελύτη θα πρέπει να μάθουμε την άλφα βήτα, τα μέρη του λόγου, να εμβαθύνουμε στις έννοιες, να αποκτήσουμε ωριμότητα και ενσυναίσθηση όπως και όλο οτ ανάλογο υπόβαθρο που  θα μας επιτρέψει όχι μόνο να τους διαβάσουμε αλλά να τους κατανοήσουμε και να επιτρέψουμε να μας ψυχ-αγωγήσουν.
     
    Ας αφήσουμε τις τσαπατσουλιές για να μην είμαστε τα αιώνια ignorant θύματα.
    Ας πιάσουμε το αλφάβητο και βλέπουμε...Ελύτης από κάποια εκπαίδευση και μετά..
     
     
     
  • Journey @ 25.10.2011 11:33
    * Δεν μπορώ να το βρω εύκολα επειδή κι εγώ και ο Τζεμ είμαστε πληθωρικοί, και αυτός κάνει πολλά post κι εγώ πάμπολλα σχόλια..δεν ξέρω πόσες σελίδες θα πρέπει να ψάξω από τα my_comments
     
    O Τζων πάντως λέει κάτι πολύ απλό που για αρχή είναι θαυμάσιο:
    Αν οι δύο του ζευγαριού δεν ανήκουν στον ίδιο τύπο - χολερικό, φλεγματικό κλπ είναι μία καλή αρχή.Από εκεί ξεκινάς για να αρχίσεις τη μελέτη που πιθανότατα να κρατήσει πολύ περισσότερο και από την ίδι ατη σχέση
    Το σκονάνάκι των αστρολόγων στη βιβλιοθήκη τακτοποιεί επίσης τα βασικά.
    Για παραπέρα, είπαμε...ας τελειώσουμε με το Άλφα βήτα..γιατί βλέπω μεγάλη ..θυματοποίηση του κατακερματισμού και του στο γόνατο ανάγνωσης - ό,τι πάρει το μάτι και όπως το πάρει..
    Όταν το κατάλαβα σε μένα ντράπηκα και έγινε delete ..τώρα είμαι στο re writte..
  • @bsent @ 25.10.2011 11:58
    http://www.stardome.gr/tribes/gemini/26266.html
  • newflame @ 25.10.2011 12:01
    @Jour...συμφωνώ  να το πιάσουμε από την αλφάβητο πριν φτάσουμε στον Ελύτη!... Αλλά,... επειδή ο Λεφάκης καταλήγει γενικά...και όχι ειδικά για κάθε συναστρία....προφανώς χρησιμοποιεί κάποιους γενικούς κανόνες για να είναι κατηγορηματικός!
    αυτούς τους γενικούς κανόνες αναζητώ!! 
    Γιατί δλδ ο Αιγόκερος αποδεικνύεται καταστροφικός για έναν Κριό??? (γενικώς ως ζώδιο και όχι ειδικώς με βάση τη συναστρία). Ποιό είναι το κυρίαρχο στοιχείο μέσα σε όλα τα άλλα που θα πρέπει να συνεξετάσουμε...ξέρουμε?
     
  • Journey @ 25.10.2011 12:01
    @ @bsent         5 stars !! 
     
    επίσης βρήκα και αυτά :
    http://www.stardome.gr/tribes/taurus/26384.html 



    http://www.stardome.gr/tribes/aries/26289.html

    Το δεύτερο το βρήκα ψάχνοντας σε 123 σελίδες σχολίων μου...Μήπως είμαι spamer?  { πείτε μου όοοοοοχι }
  • newflame @ 25.10.2011 12:07
    δε προλαβαίνω να τα δω τώρα... αλλά σας ευχαριστώ και τις 2
  • Journey @ 25.10.2011 12:11
    Πόσο πιο συγκεκριμένη να γίνω?
    Ο κος Λεφάκης χρησιμοποιεί κάποιυς γενικούς κανόνες που μπορεί να είναι αθροιστικό αποτέλεσμα κάποιας βιβλιογραφίας.
    Ο κα Μπήλιου μας λέει οτι καρμικός για μας είναι ο έρωτας που έχει ήλιο στο ζώδιο που εμείς έχουμε τον ΒΔ μας.
     
    Αυτές οι γενικότητες....ολικής αλέσεως με τρομάζουν και με θλίβουν.
     
    Ας λύσουμε πρώτα τι σημαίνει να είναι ο Ήλιος μας στον τάδε οίκο του.
    Ας λύσουμε τι σημαίνει Ήλιος.
    Ας λύσουμε τι σημαίνει για ητν καθημερινή μας συμβίωση μαζί του το ότι ο Ήλιος μας στον τάδε του οίκο ..
    Ας ξέρουμε οτι δεν είναι μόνο ο Ήλιος αλλά αρκετές άλλες παράμετροι.
     
    Οι γενικοί κανόνες είανι οι εξής.
    Σε ποιόν τύπο ανήκουν οι του ζευγαριού?
    Φλεγματικοί. χολερικοί, Αιματώδεις...τι  { έχετε ξανακούσει  γι αυτούς τους διαχωρισμούς?
     
    Θες να φτάσεις στα σημεία? ας πούμε Vertex.. ή ΒΔ/ΝΔ ή MC?
    Το έχεις κάνει κτήμα σου οτι δεν μπορείς να μιλάς για όψεις με ανοχή περισσότερο από 1????
    Αν ο Ήλιος μου newflame κάνει σύνοδο με το Vertex σου με ανοχή 5, δεν είναι συναστριακή σύνοδος σημείων.
    Πόσοι το θυμούνται αυτό?
    Γενικούς κανόνες μπορώ να σου βρω ένα σωρό!
    Τον ένα και μοναδικό του τι σημαίνει αστρολογία τον ξέρει κανείς??
     
    Είμαι Κριάρι. Ερωτεύτηκα βαθύτατα και ασύλληπτα Αιγόκερω.
    Με ερωτεύτηκε και αυτός.
    Δεν με κατέστρεψε, μου άλλαξε το δρόμο. Κι εγώ το ίδιο.
    Διαχωρίζω τη ζωή μου  στο πριν και στο μετά.
    Ξέρεις πόσους Αιγόκερους έχω στη ζωή μου? Και ως φλερτ και γενικώς.
    Άρα, δεν ήτνα ο Ήλιος του συγκεκριμένου..
    Με τίποτα..
    Αν ήτνα έτσι, ο κάθε Αιγόκερως θα μου το έκανε αυτό. Απλά πράγματα
     
     
  • @bsent @ 25.10.2011 12:16
    Ερωτεύτηκα βαθύτατα και ασύλληπτα......Με ερωτεύτηκε και αυτός.
    Δεν με κατέστρεψε, μου άλλαξε το δρόμο. Κι εγώ το ίδιο.
    Διαχωρίζω τη ζωή μου  στο πριν και στο μετά..........
    journey έτσι - παιρνει λιγο καιρο να το καταλαβεις/συνειδητοποιησεις αλλά αυτό ειναι!!!
  • Journey @ 25.10.2011 12:18
    Επίσης, ένας γενικός και διαδεμένος κανόνας είναι πως ερωτικά σημαδεύονται 2 διαδοχικά ζώδια - για παράδειγμα Ιχθύες - Κριός ή Κριός - Ταύρος.
    Ξέρεις με πόσους Ιχθύες είχα ερωτική σχέση? Με κανέναν. Δεν γνωρίζω καν Ιχθύες.Ούτε Ταύρους..
    Επίσης, διαδεδομένη είναι  θεωρία των αντισκιών των Ήλιων στις ερωτικές συναστρίες.
    π.χ. Κριός Παρθένος. Δεν μετράω κανέναν Παρθένο.
    Εσύ πόσους Ταύρους μετράς? Έτσια για πρακτική στο θέτω το ερώτημα.
     
    Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να ξέρουμε οτι μόνο ο Ήλιος μας δεν λέει τίποτα και από την άλλη να επικεντρωνόμαστε σε κάτι τέτοια..
    Επίσης θα προτιμούσα να μην καταλήξω με συμπεράσματα που άπτονται των παχυλών αμοιβών και αφορολόγητων μυθικών κερδών όλων των...απόλυτων master της αστρολογίας και γενικώς.
    Αεταξάμην τους Γκουρού. Η γνώση είναι άλλο πράγμα.
     
     
  • Journey @ 25.10.2011 12:21
    ω, από πληκτρολόγηση, πάω καλά...ούτε καν να διορθώσω το..τσουνάμι λαθών
  • Shark @ 25.10.2011 12:27
    Ξέρεις με πόσους Ιχθύες είχα ερωτική σχέση? Με κανέναν. Δεν γνωρίζω καν Ιχθύες
     
     
     
     
    Το απολυτο φτυσιμο...
  • Elina_gr @ 25.10.2011 12:33
    με εναν ταυρο ειχα πεταξει σπυρια! δεν ηξερα πως να τον ξεφορτωθω! ειχε παθει εμμονη!!! και δεν ειχαμε κανει και τπτ!!!! τα ιδια και με σκορπιους!!!
  • Journey @ 25.10.2011 12:41
    Εύρηκα , εύρηκα, woooohoooo!!
    @ newflame και @ all the rest :
     
     Καρμικές σχέσεις { aka καταστροφικές , που σημαδεύουν κλπ } 
     
    mr_Mister @ 15.10.2011 14:32Δεσμοί
    Σελήνης σε κοντινές συνόδους (μία - μιάμιση μοιρα) με φώτα πλανήτες βερτεξ μεσοδιαστημα φώτων ή ωροσκόπο, συνεπικουρούμενες από ισχυρές  όψεις Κρόνου με κάτι από τα παραπάνω. Υπάρχει και η σχολή που λέει πως  όλες οι σχέσεις μας καρμικές είναι, όπως και η σχολή που λέει όπου κάρματα δράματα - ή κάτι τετοιο
     
    .Όλη η συζήτηση, εδώ
     
    http://www.stardome.gr/tribes/sagittarius/26791.html
     
     
     
    @ Shark..για κάθε κανόνα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις
     
  • newflame @ 25.10.2011 12:50
    μου ανοίγεις μέτωπα Ζουρ...αλλά υπόσχομαι να τα δω πιο προσεκτικά και με ηρεμία αργότερα
  • Journey @ 25.10.2011 12:57
    Συμφωνώ, πολύ υλικό για μελέτη αλλά επίσης, πολύ ενδιαφέρον 
    Αυτό που μεταφέρει περιληπτικά ο mr_Mister αποτελεί ένα πολύ αξιόλογο ,διαδεδομένο και αποδεκτό set κανόνων - μιας και είμαστε σε αναζήτηση τους.
    Οι τετραγωνισμένοι Ήλιοι δεν πείθουν ούτε τις ανηψιές μου.. 
    * Μιας και λέμε για καταστροφικούς έρωτες- θα προτιμούσα τους σημαδιακούς- εκτός από τον επώδυνο έρωτά μου για τον Αιγόκερω βίωσα μια πολύ βαθεία και άρρηκτη αγάπη για Καρκίνο όπως και αυτός για μένα. Δεν συνηθίζω να αναφέρομαι προσωπικά αλλά πιστεύω πως αν όλοι μας καθήσουμε να εξετάσουμε το τι μας έχει συμβεί μπορούμε πολύ εύκολα να δούμε οτι κάτι άλλο συμβαίνει παρά οι τετράγωνοι ήλιοι.
    * Δεν ήμουν καταστροφική για τον Καρκίνο. Αγαπιόμαστε ακόμα πολύ και έτσι θα πάει έως τέλους....
  • Journey @ 25.10.2011 13:05
    Να τονίσω πως υπάρχει η σχολή που λέει πως όλες μας οι σχέσεις είναι καρμικές ή ότι δεν έιναι απαραίτητο να είναι καρμικές μόνο οι ερωτικές μας σχέσεις.
    Άλλοι λένε οτι το κάρμα έχει να κάνει πιο πολυ΄με τους γονείς μας, το δάσκαλό μας που θα μας οδηγήσει στο σκοπό της ζωής μας κλπ...ή τα παιδιά μας.

έχουν γενέθλια 209 μέλη.

γιορτάζουν οι: Φλώρα

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...