παρακαλώ περιμένετε...

μαθήματα στυλ κ φινέτσας σε εποχές λιτότητας....

  • Charline @ 01.11.2011 15:21
    Εγώ πάλι παστώνομαι με κρέμες from top to toe από τα 15...τι να φταίει , τι να φταίει;
  • Charline @ 01.11.2011 15:22
    Και , αν και βαθύτατη Σκορπιός(5 πλανήτες κείθε) πάντα γούσταρα τα μαύρα , αλλά έχω πιο πολλά χρωματιστά φορέματα στην ντουλάπα.
  • vikaki88 @ 01.11.2011 15:23
    ειδικά με τις κρέμες δεν το έχω... 
    και γενικά προσπαθώ αυτό π βλέπει ο άλλος να είμαι εγώ όχι κάτι τελείως φτιαχτό....
  • Charline @ 01.11.2011 15:26
    κι εγώ-γι αυτό απέρριπτα πάντα το βάψιμο- παστώνομαι , λοιπόν, με ενυδατικές, συσφιγκτικές, μάσκες , φυσικές και χημικές , για να μην χρειαστεί ποτέ των ποτών να περάσω σοβάτισμα πάνω μου..
  • fotoula @ 01.11.2011 15:27
    vikaki, ψάξε τον κρόνο σου -
  • vikaki88 @ 01.11.2011 15:31
    charline δεν θέλω να δημιουργήσω εξάρτηση ανάμεσα στο δέρμα μου κ τις κρέμες...εγώ έτσι το σκέφτομαι...
     
    fotoula ο κρόνος μου είναι στον τοξότη στον 2οίκο(έχει να κάνει κ με το σώμα αλλά όχι ντύσιμο εμφάνιση) κ δεν ξέρω αν παίζει ρόλο είναι σε σύνοδο με τον ουρανό μου..
  • Charline @ 01.11.2011 15:35
    στιλ και φινέτσα , λοιπόν για μένα:απλά ρούχα, νο μορ δαν 3 χρώματα(για κάποιους η τριχρωμία είναι κιτς-συμφωνώ εν μέρη) , όχι πολλά στολίδια κι αν είναι να ξεχωρίζει κάτι στο ντύσιμο, ας είναι ένα στοιχείο τη φορά..πχ ας είναι μόνο τα παπούτσια ή μόνο τα σκουλαρίκια..
    Βλέπω κάτι κοριτσάκια που φορούν παράλληλα: μπαλαρίνες με 10 φιόγκους , τζιν ξεβαμμένο σε 500 σημεία, μπλούζα κλαρωτή με κορδέλες ή πούλιες και πούπουλα, πετάνε έναν κολιέ πιο μεγάλο από αυτες και χώνουν και κάνα σκουλαρίκι για το εφέ..πού πας , μαντάμ, έτσι; Σαν τη λατέρνα είσαι, ντοντ γιου ρίαλάιζ;
  • Charline @ 01.11.2011 15:36
    γιουζ φυτικά προιόντα-το σώμα μας το πρόσωπό μας,το πώς θα γεράσουμε είναι θέμα γονιδίων-καλό είναι να το ενισχύσουμε , όμως , για να καθυστερήσουμε ή και να προλάβουμε
  • fotoula @ 01.11.2011 15:37
    όψεις με Άφρο?
    όψεις Ποσειδώνα με Άφρο?
    κλπ...
    σελήνη? κλπ....δες το συνδυαστικά
     
    επίσης, ο Κρόνος στον 2 - δηλώνει μια Λιτότητα....όσο να πείς
  • Charline @ 01.11.2011 15:39
    φωτούλα , τα φώτα σας- ο δικός μου κρόνος είναι στην παρθένο -η άφρο και ο άρης σε σύνοδο στον σκορπιό..η σελήνη στο λιοντάρ σε τεράγωνο με ήλιο ...τελικά;
  • fotoula @ 01.11.2011 15:44
    σεληνούλα στο Λιοντάρι ==== φορέματα χρωματιστά και κρεμούλες....απάντησες μόνη σου, τι να σου πώ εγώ?
    κρόνος αρμονικός με άφρο....= οκ, κι από εκεί
     
     
  • vikaki88 @ 01.11.2011 15:58
    fotoula κάτι π λέει ότι η λιτότητα που αναφέρεις δεν είναι με την καλή έννοια...
     
    2ος=οικονομικά κιόλας..(δεν θα γίνω ποτέ μάτσο δεν μ ενδιαφέρει βέβαια αλλά οκ)
     
    η αφροδιτούλα μόνο αντίθεση με κρόνο κ ουρανό....
    άσε δεν βρίσκω κάτι στο χάρτη μου που να πεις ότι έχω ροπή στα του θέματος,,,,
    μήπως αν το σωζε καμία διέλευση...
  • fotoula @ 01.11.2011 16:01
    όψη με Ποσειδώνα?
     
    πάντως, το στύλ είναι μια έννοια πολύ, πολύ σχετική....όπως τη βρίσκει ο Καθένας/Καθεμία
  • vikaki88 @ 01.11.2011 16:05
    με ποσειδώνα όχι...δεν διαθέτω πολλή φαντασία...
  • fotoula @ 01.11.2011 16:09
    έχεις τον ουρανό για πιθανή εκκεντρικότητα -
    anyways, no stress
     
  • mr_Mister @ 01.11.2011 16:45
    Βe yourself. This is style.
  • hesg @ 01.11.2011 16:50
    Εμένα ολα μου τα ρούχα είναι μαύρο , μπλέ σκούρο και γκρί.
    Φορέματα μαύρα γκρί άσπρα και πάρα πολλα καλσόν η κολάν που είναι η αδυναμία μου.
    Συνδιασμός πχ γκρί με μαύρο , Μαύρο γκρί , γκρί μπλέ κάπως έτσι.
    Η και μέσα στα μαύρα.
    αχ
  • hesg @ 01.11.2011 16:52
    Είχα αγοράσει παρα πολλά βραχιόλια αλλα δεν τα φοράω ποτέ.
    Γενικά μονο ενα ρολόι φοράω.
    Δεν τα μπορώ τα μπιχλιμπίδια στα χέρια.
  • alfita @ 01.11.2011 16:56
    Το στυλ και η φινετσα δεν ειναι θεμα λιτοτητας η πλουτου..και προσωπικα δεν πιστευω πως διδασκεται κιολας..Η το εχεις η δεν το εχεις..   
  • Journey @ 01.11.2011 16:58
    Style , Αγαπημένη  λέξη ..
    Ελπίζω να μην με περάσετε  για ψωνάρα αν πω πως μπορώ να υποστηρίξω οποιοδήποτε στυλ λόγω εμφάνισης. 
    * Στο πεδίο  οποιοδήποτε στυλ  δεν περιλαμβάνεται το στυλ που περιέργραψε η Σαρλίν με τα κορδελάκια , τα φιογκάκια και τα καρώ όλα μαζί.
    Εκ πεποιθήσεως δεν φοράω γόβα - φούστα - αλλά αν βάλω - αν- θα τα φορέσω σαν... σταρ
     
  • Journey @ 01.11.2011 17:03
    Νομίζω πως δείχνω άσχημα φορώντας πολλά και λεπτά κοσμήματα.
    Μπορώ όμως άνετα να φορέσω κάτι πολύ εξαντρίκ και μεγάλο.
    Ως έφηβη στη ντουλάπα μου είχα μόνο σκούρα μπλε navy xχρώμα στα ρούχα.
    Κάποια στιγμή πήρα ένα βυσσινί κομμάτι. Μετά άρχισα να αποκτώ βυσσινί. Άρχισε να κυριαρχεί το μαύρο και το ανοιχτό γαλάζιο. Πράσινο χρώμα έβαλα μετά τα 25 μου.
    Δεν μου αρέσει το να εκθέτω ημίγυμνο το σώμα μου, θεωρώ πως είναι πολύ πιο σέξυ να είσαι ντυμένη από το λαιμό ως τον αστράγαλο.
    Αν το εκθέσω θα είναι με πολύ καλοσχεδιασμένο ρούχο και όχι της βιοτεχνίας.
    Από χαμηλοκάβαλα παντελόναι παραλλαγής και αρβυλάκια έως μπότες ισπανικής υπογραφής και ρούχα σχεδιαστών ή ετικέτας- ας μην αναφερθώ συνδυάζω τα χρώματα από τη σκιά στο μάτι ως το..εσώρουχο. Χα.
     
     
     
  • Journey @ 01.11.2011 17:07
    Κάποιες φορές παίζω με το "γάμμα" { ο mr_Mister θα καταλάβει τι εννοω}
    Έντονο κοντράστ για να τονίσω κάτι, το οτιδήποτε.
    Λατρεύω σκουλαρίκια αν και δεν φοράω ποτέ όταν φοράω τα γυαλιά μου - Μπορώ να βάψω με ακρίβεια το eyeliner πάνω σε βέσπα ή σε πλοίο που ταξιδεύει με 8 μποφώρ .. Αν θυμηθώ και άλλα θα σας πώ.
    * Μπορώ να είμαι Κριάρι, Τοξότης ή Λιοντάρι στο στυλ - ένα ένα βέβαια, ποτέ όλα μαζί
     
  • eirinivav @ 01.11.2011 17:13
    Goves kai pali goves...kai polu mwv vevaiws..
    afrodith sto zugo.....
  • Journey @ 01.11.2011 17:26
    Πάντως, vikakki, καθώς η πρόθεσή σου ήταν  άλλη από το να καταθέτουμε το προσωπικό μας γούστο, νομίζω πως τα παρακάτω μας μιλάνε για τι αποπνέει η εμφάνισή μας και πως εκδηλώνεται το γούστο μας.
    Φώτα - Αφοδίτη σε ζώδια και όψεις, ζώδιο ωροσκόπου [ εδώ μάλλον περισσότερο θα δεις πως νιώθουμε πιο άνετα, με τζην ή με λαμέ , με αθλητικά ή με παντόφλες κλπ ]
    Κάποιος πλανήτης στον 1ο μπορεί να δώσει το δικό του στίγμα ακυρώνοντας πλλές από τις άλλες επιδράσεις.
    Η εμφάνισή μας αποπνέει ένα στυλ ακόμα και αν είμαστε ολόγυμνοι ή ντυμένοι με ..ομοιόμορφες στολές. Σωστά?
    Αυτό είναι ο ωροσκόπος και οι όψεις που  δέχεται, η Αφροδίτη και οι όψεις που δέχεται - περισσότερο.
    Αν κάνω λάθος ή αν παρέλειψα κάτι, παρακαλ΄ωνα με διορθώσετε- συμπληρώσετε
     
  • vikaki88 @ 01.11.2011 18:00
    journey συμφωνώ ότι αποπνέουμε ένα στυλ όπως και να έχει....
     
    δεν είναι σταθερός ο τρόπος ντυσίματος μου γτ μ αρέσει κάθε φορά να βγάζω κάτι άλλο απλά το πολύ γυναικείο τρόπο ντυσίματος ξώπλατα φούστες κ έτσι δεν το έχω,,,,ούτε το πολύ βάψιμο...
    μ έχει πιάσει μία κρίση εικόνας βασικά γι αυτό και άνοιξα το θέμα....
     
  • mr_Mister @ 01.11.2011 18:03
    Θα επανέλθω κι ας γίνω κουραστικός, στιλ είναι ο εαυτός μας και πώς τον προβάλλουμε προς τα έξω, πώς τον πακετάρουμε και τον "πουλάμε". Είναι αδιανόητο οι συνταγές ενός νθρώπου να ισχύουν και στον άλλον, δύο ακριβώς παρομοιοτυπα άνθρωποι δίπλα δίπλα μπορεί να δείχουν ο ένας αποκρουστικός και ο άλλος θεός. Αυτό που λέμε - το ρούχο σου να το φοράς, μη σε φοράει.
     
    Σϊγουρα το στιλ το έχεις ή δεν το έχεις. Αλλά το ωραίο η μόδα και το ποθητό έχουν αλλάξει τόσες φορές όχι μόνο στους αιώνες αλλά και στη ζωή μας. Εάν ο εαυτός σου "έχει" τo in, τόλμα και ακολούθησε τη μόδα. Αν δεν το έχει, ντύσου και κυκλοφόρησε απλά.
     
    Στο φινάλε σκέψου τι θέλεις να καταφέρεις με την εμφάνιση: να είσαι μια επίπλαστη εικόνα μήπως? να κοροϊδέψεις? αν ναι, προχώρα. Αλλά να γνωρίζεις πως οι συνέπειες θα είναι και ανάλογα ψεύτικες, με ό,τι αυτό σημαίνει στην πορεία. Αν πάλι απλά θέλεις να ανήκεις στο σύνολο, στην ομάδα, και πάλι κάνε το. Η ομάδα όμως να γνωρίζεις ότι χειραγωγείται και ποδηγετείται όλη μαζί από κάπου ψηλά, και εσύ γίνεσαι μέρος της.
     
    Αν τέλος σου αρέσουν πχ. τα φιογκάκια και τα κορδελάκια και τα τζίτζιλι-μπίτζιλι, γέμισε το κορμί σου και βγες για να σοκάρεις. Αν δεν νοιώσεις ενοχές και κόμπλεξ (μεγάλη παγίδα που πολλοί θέλουν να σε σύρουν μέσα) θα είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ ο εαυτός σου, και στο δρόμο θα συναντήσεις και άλλους ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ που θα σε πλησιάσουν και κοντά θα νοιώσεις τη δική σου, προσωπική οικειότητα. Ίσως είναι λίγοι, και αν νοιαστείς για την ποσότητα ή την μαζική αποδοχή ξεκίνα να αγοράζεις από τώρα περιοδικά.
     
    Και μην ξεχνάς. Το στιλ είναι ένας οπτικός κώδικας για εκείνους που βλέπουν μόνο με τα μάτια.
     
    Πιστεύω να ανοίγει. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=196494653757918&set=a.126895770717807.28294.126894987384552
  • vikaki88 @ 01.11.2011 18:25
    επειδή δεν μπορώ να γράφω πολλά θα συμφωνήσω μαζί σου mr_Mister,μ αρέσει η προσέγγισή σου... 
    η δυσκολία μου είναι αυτή..ότι δεν μπορώ να προσαρμόσω τον εαυτό μου στις τάσεις της μόδας κ των πρότυπων που προβάλλονται...
    είμαι κάτι άλλο και το ξέρω...αλλά αυτό το κάτι άλλο δεν μπορώ να βρω τον τρόπο να τον πλασάρω όπως λες ,δεν ξέρω αν μιλάει στους άλλους,,,
  • Journey @ 01.11.2011 18:30
    vikaki μου, κατά καιρούς θα αλλάζεις...όπως αλλάζει ο ..προοδευμένος σου , όπως εσύ θα αναζητάς να εκφράσεις και κάτι άλλο, είναι φυσικό.
    Το στυλ - κατά τη γνώμη μου - είναι κάτι πέρα από το ντύσιμο.
    Πως να στο πω.
    Ακόμα και να φοράω ένα μαύρο ζιβάγκο με ένα τζιν και ίσιο μποτάκι είμαι η Ζουρ, είμαι η ίδια Ζουρ που θα ντυθεί με λαμπερό βραδυνό , το στυλ θα είναι το ίδιο.
     
  • Journey @ 01.11.2011 18:31
    Α,. και παρόλο που μία Σκορπίνα και μάι Λιονταρίνα σε άλλο ποστ φρόντισαν να ..καγχάσουν λίγο, το στυλ μου φωνάζει "Ζουρ" ακόμα και με ράσα ίσως επειδή εγώ η ίδια είμαι έντονη και εκκωφαντική ακόμα και αν θέλω να κρυφτώ
  • hesg @ 01.11.2011 18:34
    Σιγά μην είσαι και ο ήλιος
  • Journey @ 01.11.2011 18:36
    χαχαχα
    hesg, LS - και λιγόερο alfita, τι πάθατε καλέ? Προς τι η.. πρασινίλα?
  • hesg @ 01.11.2011 18:38
    Την επόμενη φορά που θα πείς πως ο 1ος μου σας σπάει τα νεύρα και πως εγώ σας πρήζω κοίταξε τα δικά σου πόστ.
    Άργησα να δω το "αύριο και εμένα θα μου ανοίξει αλλα 100 παράθυρα"
    πραγματικά - κάνε με διαγραφή- δεν έχω όρεξη να σπάω τα νεύρα απο κανέναν εδώ μέσα.
    Και δεν ήθελα να σε ρωτήσω - που σε ρώτησα -  τι θα πει το additude? attidude? πως το έλεγες.

     
  • Journey @ 01.11.2011 18:40
    Κοίταξε hesg, θα ήθελα να μην είσαι τόσο άσχημα αυθάδης 1] γιατί δεν είμαι 17 χρονών πιπίνι που φωνάζει σε όλο το dome "καλεεεεεεε πείτε πόσο όμορφη είμαιι καλέεεεεε , έχω και μάρτυρες"
    2] είμαι αρκετά ώριμη για να μπορώ να ξεχωρίζω τις έννοιες ομορφιά, στυλ, νεανικότητα, εμφάνιση, έντονος, άτονος, ωριμότητα, ξεδιαντροπιά 3] το στυλ δνε έχει καμμάι σχέση με την εμφάνιση που είναι και υποκειμενική, το στυλ είναι στυλ 4] δεν αντιλμβάνομαι γιατί θα έπρεπε να είμαι μάι αξιολύπητη κοντή χοντρή και γερασμένη - αν και ποτέ δεν έτυχε να πω πως είμαι εμφανισιακά.
     
    Με αυτή την αντίδραση , κάποιες δείχνουν ποόσ πολύ τους λείπει το στυλ ή διαφορετικά, πόσο.... ζηλότυπο είναι το δικό τους.
    Kissez
  • Journey @ 01.11.2011 18:42
    * Για τα παράθυρα είπε ο Τζεμ κι εγώ συμφώνησα.
  • hesg @ 01.11.2011 18:43
    Εγώ ζουρ το είπα για πλάκα οτι έγραψα και δεν κάθησα ποτέ να γράφω ποστ των 50 σειρών για το τέλειο γούστο μου στα ρούχα. και πιο κάτω αν δεις 5 σειρές έγραψα. ο τρόπος μου θα είναι οπως θέλω εγώ. Και εγώ σε εσένα δεν θυμάμαι να είπα κάτι.
    Τέλος πάντων.
    Έχεις τα διπλάσια-τριπλάσια  χρόνια απο εμένα και μπορεί να ξέρεις κάτι παραπάνω.
    Κάνε με διαγραφή σε παρακαλώ.
    Και τα φιλάκια ελπίζω να μην ήταν για εμένα. Δεν τα θέλω.
     
  • alfita @ 01.11.2011 18:44
    Ζουρ εμενα τα αγαπημενα μου χρωματα ειναι το βαθυ κοκκινο και το μαυρο ..μονο..περι πρασινου δεν γνωριζω τιποτα  ουτε περι χλευασμου γνωριζω κατι..ειμαι καλα και πινω ενα ωραιοτατο καφεδακι παρεουλα σας..   
  • Journey @ 01.11.2011 18:47
    Ναι αγάπη μου, είμαι 60 χρονών και έχω κάθε δικαίωμα να λέω οτι είσαι ενοχλητικά ανώριμη στα 17 σου και πως στα 60 σου θα είσι επίσης μία ενοχλητικά ανώριμη.
    Τα ρούχα μου μπορεί και να μην αρέσουν σε κανέναν, εγώ είπα τι προτιμάω.
    Αλήθεια, στο Τζεμ γιατί δεν τα χώνεις? Α, επειδή είναι άντρας? Ξέρεις, ένα χαρακτηριστικό που ασχημαίνε ιπολύ τις γυναίκες είναι η ζήλεια. Πρόσεξέ το, το έχεις σε υπερχείλιση.
    Το attidute πειρλαμβάνει την ανοησία, το στόμφο, την στενομυαλιά , τη ζήλεια και πολλά άλλα.
    bye bye
  • Journey @ 01.11.2011 18:49
    lawrd...
  • hesg @ 01.11.2011 18:50
    στον τζεμ δεν μιλαω σχεδον ποτε.
    ουτε με νοιαζει.
     
  • Journey @ 01.11.2011 18:53
    Όντως μαθήματα στυλ και φινέτσας
  • pisces1112 @ 01.11.2011 18:55
  • L.S. @ 01.11.2011 18:56
    Journey Κοριτσάκι μου,με έναν άνθρωπο είχα πρόβλημα εδώ μέσα και πλέον είναι παρελθόν από το site μας...!!!
    Μάθε λοιπόν πως δεν έχω κάποιο πρόβλημα μαζί σου..Ίσα ίσα που με διασκέδαζεις και καταλαβαίνω πως κάνεις χιούμορ,όπως έκανε και η hesg με τις 70.000 αρετές της... Ακριβώς το ίδιο κάνετε...!!!!
    Δεν έχεις παρατηρήσει πως συμπεριφέρομαι μάλλον στο site και γι'αυτό μου ''επιτέθηκες'' και θεώρησες πως ζήλεψα,για πραγματικά ανούσιο λόγο...!!!(αδυνατώ να πιστέψω πως το εννοούσες άρα το παίρνω ως αστειάκι)
    Έχω μια αδυναμία σε κάποια παιδιά εδώ μέσα..Οι προτιμήσεις μου όμως δεν σε κατατάσσουν στους ''εχθρούς'' μου...!!  Πιστεύω να κατάλαβες το λάθος σου...
  • Journey @ 01.11.2011 18:57
    Ποιό είναι οτ λάθος μου? Που έγραψα τι μου αρέσει και αρχίσατε τις μαλακίες?
  • Journey @ 01.11.2011 19:00
    Ναι, έγραψα κατεβατά, εφόσον κάτι μου αρέσει θα ασχοληθώ, δεν κατάλαβα..
    Πουθενά δεν είπα πως θα πρέπει να σας αρέσει αυτό που μου  αρέσει { τα σκούρα navy, οι αρβύλες, οι ισπανικές σέξυ μπότες} Μπορείτε να το κράξετε άνετα , να στραβομουτσουνιάσετε, να ξινιστείτε.
    Σκα-σι-λα-μου. Είναι κι αυτό μέρος του στυλ μου.
    Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει άλλο αυτή η συζήτηση. Δεν έχει συτλ και φινέτσα { evul smile }
     
  • L.S. @ 01.11.2011 19:01
    Εγώ θέλω να μιλάω με άτομα που δεν κατεβάζουν το επίπεδο της κουβέντας...Γύρνα στην παλιά journey και μίλα σαν κυριά,όπου και είσαι...!!! 
  • L.S. @ 01.11.2011 19:02
    κυρία*
  • Journey @ 01.11.2011 19:05
    Ασε με Τζεμ που δεν θα λέω ποιό χρώμα μου αρέσει και αν θα μου αρέσιε να φοράω σκουλαρίκια επειδή η χεσγκ για μία ακόμα φορά καταλαβαίνει άλλα αντι άλλων.
    Δεν είπα πως δα πως είμαι η Ζιζέλ και η Μονρόε μαζί { ίσως επειδή είμαι πιο ενδιαφέρουσα και από τις δύο : Ρ } είπα τι μου αρέσιε να φοράω. Μπορεί να είμαι μία αηδία , να με βλέπει ςκαι να θες να ξεράσεις, αυτό είναι άλλο πράγμα. Για στυλ μίλησα.
     
  • Journey @ 01.11.2011 19:08
    LS με συγχωρείς αλλά δέχομαι κριτική επειδή λέω τι ρούχα μου αρέσουν? Ποιό επίπεδο ρίχνω που βγήκατε να μου την πείτε.
    Να σου πω τι συμβαίνει? Έχω πολύ έντονη προσωπικότητα για να σας βγω και δίμετρη που φοράει ό,τι της κάνει όρεξη χωρίς  να φαίνεται καραγκιόζης  αλλά θα σας στεναχωρέσω, έτσι είμαι.
    Τώρα να θες, πες οτι δεν είμαι κυρία. Ε δεν είμαι. Και αυτό μέσα στο στυλ μου. Το κλείνουμε εδώ επειδή με ενοχλούν τα εκτός θέματος σχόλια? Ναι? ΟΚ.
  • Elina_gr @ 01.11.2011 19:13
    και εγω που νομιζα οτι θα μιλουσαμε για ρουχα, βραχιολια και τσαντες! τεσπα! εγω ντυνομαι με βαση την μουσικη που ακουω! ειμαι λιγο ροκ και πιο παλια μεταλλο! αρα πλεον που μεγαλωσα και εχω γινει alternative τα βραδια επιλεγω συνηθως τα  black  μερικες φορες και total black με ασημενια βραχιολια η κανενα κολιε στο ιδιο attitude... γοβα η μποτα, το αγαπιμενο μου δερματινο και βγαινω για επιθεση!
     
    στην καθημερινη φοραω πολυ χρωμα, ανετα ρουχα και λατρευω βραχιολια και κολιε χρωματιστα για να μου ανεβαζουν την διαθεση!
     
    τα απογευματα η για καφε στα γηινα χρωματα!!
     
    γενικα βασικο ρολο παιζουν τα αξεσουαρ και εχω παρατηρησει οτι καθε γυναικα θα τα συνδιασει διαφορετικα
     
    Αρα καταληγουμε οτι φορας οτι σε εκφραζει και με τα αξεσουαρ βαζεις την πινελια σου
     
     
  • Journey @ 01.11.2011 19:18
    Ελίνα κι εγώ γιαυτά μίλησα - το τι μου αρέσει και έγινα στόχος μερικών ..χαχα..
    Ίσως επειδή είπα πως μπορώ να υποστηρίζω ό,τι φοράω. Έτσι είναι. Αρκετά ψηλή και συμμετρική μπορώ να υποστηρίζω από ταγιέρ ως σκισμένα τζην. Το στυλ είναι στυλ αλλά όπως και αν το κάνεις ένα σώμα 1,55 όσο νάναι με ψηλή μπότα πάνω από το γόνατο θα φαίνεται κάπως αστείο. Το στυλ θα πρέπει να μας εξυπηρετεί και όχι να μας "σέρνει" Αυτό ήθελα να πω και τρώω κριτική ως...ψωνάρα, χαχαχα.
     
  • Journey @ 01.11.2011 19:21
    Βασικά δεν τρώω κριτική γιαυτό αλλά επειδή πλέον λείπει πολύ στυλ και φινέτσα από την ιδιοσυγκρασάι  κάποιων
    Laters. Πάω να φροντίσω την κορμάρα μου με λίγο τρεξιματάκι LOL
  • Elina_gr @ 01.11.2011 19:29
    Journey  βασικα αν νιωθεις ανετα με αυτο που φορας μπορεις και να το υποστηριξεις και να το πας και παρα περα!
     
    Παιδια αυτο εννοουσε η Ζουρ! Οτι και μπουρκα να φορας αν εχεις προσωπικοτητα θα ξεχωρισεις, αντιθετως και την τελευταια λεξη της μοδας να φορας με τον πιο προχω οικο (μοδας εννοω) αν δεν εχεις personality ρε παιδι μου δεν φαινεται και το ρουχο!
     
    αρα  vikaki88 που μου εισαι και λιονταρινα, δειξε την λαμπερη προσωπικοτητα κουκλα μου και μην κολας στο ντυσιμο!
  • agkou @ 01.11.2011 20:39
    εγώ λατρεύω καμπαρτίνες και
    military jackets. double breasted
    να ναι κι ότι να ναι-φάση.
    παλιότερα τα zara είχαν κάποιες
    καλές προσφορές στις εκπτώσεις,
    αλλά τελευταία την έχουν δεί κάπως
    κι αυτά. πριν κανα-δυο χρόνια είχα
    πάρει κάτι παραπλήσιο μ' αυτό:
     
    http://www.luppacollection.com/images/items/coffeshotbut-blk-1.jpg
     
    αν και το φοράω σπάνια γιατί με δυσκολεύουν
    πάρα πολύ τα κουμπιά. έχει και κουμπιά
    μέχρι ψηλά στο λαιμό αυτό που έχω.
     
    οικονομικά και πολύ φινετσάτα πάντως,
    αν μένεις αθήνα, μπορείς να ντυθείς αν
    ψάχνεις τα bazaar που κάνουν κατά καιρούς
    διάφορες μεγάλες εταιρείες. πχ τώρα κάνει η
    shop & trade που είναι ο όμιλος που φέρνει
    energie, pepe, miss sixty, killah, religion,
    gsus, liu jo κλπ κλπ. πέρσυ είχα πάρει από
    εκεί ένα pepe jeans φόρεμα μαύρο με
    μεγάλο,χρυσό print στα 25ε από 70 που ήταν
    η αρχική. πριν έκανε ο όμιλος rakas,bazaar
    περιμένουμε κι από την ffg [που φέρνει ted baker,
    dkny, calvin klein κλπ-πιό ακριβό budget δλδ-].
    για αξεσουαρ κλπ, bazaar κάνει νομίζω κι ο
    skondras [fullah sugah] αν και γενικά στις εκπτώσεις
    κάνουν πολύ καλές τιμές. απλά θέλει λίγο ψάξιμο.
    κάποια καταστήματα pink woman έχουν πολύ
    καλά κομμάτια, κάποια αίσχος αν και γενικά είναι
    λίγο θορυβώδη για τα γούστα μου. προτιμώ κομμάτια
    που μπορεί να τα βρω ξεχασμένα μετά από 3 χρόνια
    στη ντουλάπα μου και να φοριούνται ακόμα
     
    από παπούτσια επειδή φοράω κυρίως μπαλαρίνες,
    στην αγ. μάρκου έχει 300000 παπουτσάδικα που
    τις παίρνεις με 10ε ξέρω γω και είναι και όμορφες.
    είχα βγάλει το μισό χειμώνα με ένα ζευγάρι που είχα
    πάρει, δεν είχαν καμιά τραγική ποιότητα. φοράω κι
    αθλητικά, αλλά εκεί δε με πειράζει να δώσω κάτι
    παραπάνω -αν και υπάρχουν πάντα τα outlets που
    μπορείς να πάρεις και nike με 40ε-
     
    γενικά λατρεύω το ασπρόμαυρο ή το μαύρο με κάποιο
    εντονο χρώμα σε αξεσουαρ ή παπούτσι. πχ ένα everyday
    φθινόπωρο outfit μ αρέσει να φοράω είναι: παντελόνι σε
    cigarette γραμμή, μαύρο, με μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι
    σε στυλ πουκαμίσου, μαύρη ασύμμετρη ζακέτα και τις χρυσές
    nike μπαλαρίνες μου.
     
    όσον αφορά κρέμες, για σώμα πολύ καλές ενυδατικές έχει
    η garnier, αλλά και η fa έχει βγάλει τελευταία κάτι σουπερ
    για κανονικές και για ξηρές επιδερμίδες. στα 5ε both, αν κι
    οι garnier κρατάνε παραπάνω. επίσης κρέμα που λατρεύω
    και βάζω σε πρόσωπο-χέρια [αν κι είναι σώματος κι αυτή,
    εμένα μου ταιριάζει-. έχω ξηρή επιδερμίδα tho] corpus! την
    έχω δεί μόνο σε hondos και galerie de beaute αλλά και πάλι
    όχι πάντα. στα 5ε κι αυτή.
     
    πιες ανέφερα αθήνα γιατί, προφανώς, δε γνωρίζω την αγορά
    της θεσσαλονίκης
  • mr_Mister @ 01.11.2011 20:56
    ΠΟΣΟ πιο λιοντάρια πια?... : Ο Χριστός....!
     
     
    Πάω να δαγκώσω το κεντρί μου.
  • Journey @ 01.11.2011 21:03
    agkou, πολύ ωραίο το τζάκετ της εικόνας
    Τα μιλιτέρ μου αρέσουν πολύ { τι έχεις εσύ στον Κριό παρακαλώ? } αλλά η μεγάλη μου  αδυναμία είναι η γραμμή Α σε πανωφόρια, φορέματα, πουκάμισα - 
    Με τη αγορά έχω μία παράξενη σχέση, τα τελευταία χρόνια υιοθέτησα τη συνήθεια να επισκέφτομαι καταστήματα που ξέρω οτι έχουν κάτι που θα μου αρέσει και μπορώ να πληρώσω άνετα.
    Εδώ υπάρχουν κάποια 2-3 μαγαζιά με London street fashion και ομολογώ οτι πέφτω στον πειρασμό να ψωνίσω.
    Να και ο αυτοσαρκασμός μου : Κάποια κάποτε είχε αναγνωρίσει ένα ρούχο που φορούσα και αναφώνησε - ίσως άκομψα - " ααα από εκεί ψωνίζει και η κόρη μου }
    Λίγο καιρό μετά την αναζήτησα στο τηλέφωνο - είναι υψηλά ιστάμενη στην  εργασία μου- και προσπαθώντας να θυμηθεί ποιά είμαι μου λέει " αα είσαι η κοπέλλα που ψωνίζει απο το τάδε μαγαζί?"
    Τη διόρθωσα εμφατικά, " είμαι η μεγαλοκοπέλλα που ψωνίζει από το τάδε
    μαγαζί" και μετά συνέχισα κανονικά μ αυτό που ήθελα να της πώ
    Στυλ !!!
     
  • L.S. @ 01.11.2011 21:17
    Journey Μα αυτό ήταν το λάθος σου που σου έλεγα...!!!  
    Εγώ δεν ασχολήθηκα καν με το θέμα του ποστ,παρά μόνο από το σχόλιο το δικό σου και της alfita για το βλέμμα των σκορπιών...Και επειδή μου είχες πει σε άλλο ποστ ότι έχεις master στους σκορπιούς,παρέθεσα την άποψή μου και εγώ και επίσης σου έκανα και ένα σαρκαστικό σχόλιο(που κάνω αρκετά συχνά σε πολλούς εδώ μέσα αν είχες προσέξει),που δεν χωράει αμφιβολίας ότι ήταν αστείο και καμία σχέση δεν έχει με την επίθεση που υποστηρίζεις κοριτσάκι..Στο λέω με όσο πιο απλά λόγια γίνεται και καθόλου επιθετικά...!!!
    Δεν μπαίνω μέσα στο site ούτε για να τσακωθώ,ούτε να το παίξω κάποια,ούτε να δημιουργήσω ''κλίκες'' και να έχω με το μέρος μου ανθρώπους-που ακόμα και αυτό έχω ακούσει εδώ μέσα ότι παίζει...
    Για εμένα λήγει εδώ και όταν λέω λήγει,το εννοώ χωρίς να συνεχίσω να πετάω σπόντες αργότερα..Και ότι σε προβληματίζει με τα λεγόμενά μου,μπορείς κάλλιστα να μου στείλεις ένα mail και να με ρωτήσεις ευθέως και όχι να σπαταλάμε τόση φαιά ουσία ''δημόσια'' στο site...
    Χαιρετώ..!!
  • Journey @ 01.11.2011 21:31
    Δεν με προβληματίζει τίποτα
     
  • agkou @ 01.11.2011 21:31
    τζουρ, british navy είναι η αδυναμία μου.
    είναι πολύ χαρακτηριστικά τα κουμπιά
    και το κόψιμο των jacket. δε βρίσκω
    φωτό του jacket που φοράω -δεν είναι
    κάποια μάρκα tho- και δε νομίζω ότι
    θα θελα να το τραβήξω εγώ φωτό,εκτός
    κι αν επιμένετε χαχαχα
     
    london street fashion είναι λίγο punk, λίγο
    καρό, λίγο ασύμμετρα ή μιλάμε για μάρκες
    στυλ fly53, religion, firetrap που είναι κομμάτια
    με έντονα prints και κοψίματα? δε μου είναι
    γνωστός ο όρος βασικά.
     
    η γραμμή Α είναι πολύ κολακευτική, άσχετα με το
    τί νομίζει πολύς κόσμος, αλλά εγώ επειδή έχω
    μεγάλη πλάτη και τα μπράτσα μου δεν τα λέω και
    ντελικάτα, έχω κολλήσει και δεν το έχω σαν πρώτη
    επιλογή. όχι ότι τα απορρίπτω φυσικά.
     
    στον κριό έχω βόριο δεσμό btw και δία σε αναιρετική
    μοίρα.
     
    πιες.  mr_Mister ?
  • hesg @ 01.11.2011 21:32
    Εμένα διαγραφή θα με κάνεις?
     
     
    agkou  pepe jeans έχω πάρει 3 τζίν και μια μπλούζα που πλέον δεν τα φοράω και ενα ωραίο τζίν που είχα μου το χάλασε μια μοδίστρα.
  • xanoum @ 01.11.2011 21:46
    εγω πάλι εχω δεκα ίδιες παραλλαγές ταγιέρ και κουστουμιών σε μαυρό, μπλε, γκρι και πάλι από την αρχή διότι είμαι παντελώς ανίκανη να κάνω οποιοδήποτε συνδυασμό και αδυνατώ να ξοδέψω πάνω από πέντε λεπτα σκεφτόμενη τι θα βάλω ουχί επειδή δεν θέλω αλλά επειδή δεν έχω ιδέα..βαφομαι στο γραφείο μιλώντας στο τηλέφωνο και αυτά...α..και οφείλω να σας πω ότι δεν εχω βάλει ποτέ ενυδατική και πλένω το πρόσωπο μου με σαπούνι του θεούλη...αυτό όμως που ζηλεύω βασικα βρε παιδιά είναι η αυτοπεποίθησή σας..εγω καμία σχέση...αχ...
  • agkou @ 01.11.2011 21:56
    χανουμ , με τα ρούχα ντύνουμε
    και την ανασφάλειά μας ενίοτε
     
    hesg, γιατί δεν τα φοράς πια?
    και πολύ κρίμα για το τζιν =/
  • hesg @ 01.11.2011 22:05
    Δεν ξέρω δεν είναι τόσο κολλητό το τζίν οσο θα ήθελα να είναι και δεν μπορώ , αν και δεν φοράω τζίν. Για ένα διάστημα φορούσα μόνο φορέματα επειδή είχα παρα πολλά κολαν και καλσόν και δεν έδινα σημασία στα τζίν και τόσο. Πήρα ενα τζίν πέρυσι αλλα δεν μου άρεσε αλλα το καλοκαίρι πήρα κάτι τέλεια φορέματα.
    Είχα δώσει και 100+ ευρώ για ενα τζίν dickies κάπως έτσι το λένε (Κάμια σχέση με την άλλη την λέξη) και ήθελα να μου το κάνει κοντό η μοδίστρα και μου το παραέκανε κοντό και μου το έκανε κάπρι. το ίδιο έπαθα και με την αγαπημένη μου φόρμα που μου την έκανε κοντή.
    Τα φορέματα ευτυχώς είναι απο μαγαζί που κάνει ρούχα χμ εδώ στην ελλάδα και τα έχει σε ενα μέρος και πηγαίνω απο εκεί και παίρνω ρούχα. είναι τέλεια. και έχω παρα πολλα. Γενικά αν βρω ενα μαγαζί που έχει ρούχα του στυλ μου κολλάω με το ίδιο το μαγαζι
  • Journey @ 01.11.2011 22:12
    Όταν λέμε στυλ, το στυλ είναι και οι ανασφάλειές μας.
    Όταν βλέπω κάποιες να μην τους αρέσει τίποτα - έχω μαρτυρήσει με μερικέςφίλες όταν βγαίναμε για ψώνια , ξέρω οτι δεν γουστάρουν τα μούτρα τους και τα χνώτα τους τα ίδια.
    Μια φορά είδα ένα χειμωνιάτικο πουλόβερ αντρικό στα χάρλευ ντάβισον , 2 -3 νούμερα μεγαλύτερο από το δικό μου,  ξετρελάθηκα, το πήρα - ήταν το πρώτο ρούχο που είδα, το αγόρασα, τέλος. Οι φίλες μου χρειάστηκαν 3 οργώματα στην αγορά για να τους αρέσει στο τέλος το πουλόβερ μου. χαχαχα..
  • Journey @ 01.11.2011 22:20
    Στυλ είναι να λατρεύεις τις ανασφάλειές σου τόσο που να είναι η δύναμή σου
  • vikaki88 @ 01.11.2011 22:42
    καλέ εγώ κοιμόμουνα κ στο ποστ μου γινόταν..... 
    κορίτσια τελικά αυτό θα πει ΣΤΥΛ να είσαι το σπίρτο που θ ανάψει φωτιά στους άλλους!!δεν πα να κοιμάσαι!!
     
    xanoum τώρα μπορώ και με δικαιολογώ εν μέρει...(σελήνη στον ταύρο)
    ακούω ορολογίες που καν δεν ξέρω,,,σαν την καγιά που μιλούσε σε άλλη γλώσσα....
     
    οκ αν  έχεις πόρωση απλά εγώ δεν θα το κάνω επιστήμη....για χόμπι στο σκέφτομαι...
     
    journey συγκαταλέγομαι και γω σ αυτές που αποφασίζουν δύσκολα..βαριέμαι πολύ να δοκιμάζω ρούχα στα μαγαζιά γτ δε μπορώ να στριμόχνωμαι στα στενά τους ρούχα...δυστυχώς παρόλο π δεν θεωρούμαι χοντρή-χοντρή (θέλω να πιστεύω) δεν βρίσκω νούμερα...κ γενικά η αγορά είναι γεμάτη απο άβολα ρούχα μόνο κ μόνο για μια εξαντρίκ εμφάνιση,,,
    πλέον έχεις κ την εμπειρία να επιλέγεις αμέσως,,,στις αγορές μου θέλω κάτι να μ εντυπωσιάσει,κουράστηκα με τους συμβιβασμούς...!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...