παρακαλώ περιμένετε...

ΚΑΡΜΑ & ΣΧΕΣΕΙΣ....

  • newflame @ 22.12.2011 17:06
    Ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη για τα όποια μεταφραστικά λάθη...
     
  • starboy @ 22.12.2011 17:19
    ayta htan ola? exw 2
  • StaRdust80 @ 22.12.2011 17:20
    Eκανες και μετάφραση σε αυτό????
     
  • Ariete79 @ 22.12.2011 17:24
    Άσε μας βρε Flame που θα μας ζητήσεις συγνώμη κι από πάνω!
    Έχεις πληκτρολογήσει όλο το Σύμπαν λέμεεεε... 
  • ελμα @ 22.12.2011 17:24
    ευχαριστουμε!!!
    αυτο το τετραγωνο αφροδιτης κρονου με εχει καταστρεψει......
    starboy και εγω που εχω παραπανω .. τι καταλαβα?
  • starboy @ 22.12.2011 17:35
    elma elmaaaa kai elega ti moy thymizei 
     
    ΕΛΜΑ με φυσικη μαστιχα χιου οι τσιχλες 
     
    εισαι μεγαλη φιρμα
  • sgouromallousa @ 22.12.2011 17:35
  • ελμα @ 22.12.2011 17:38
    δε μπορεις να φανταστεις τι δουλεμα εχω φαει!δεν ειναι απο τις τσιχλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ειναι συδιασμος 2 ονοματων!!!!!!!
  • starboy @ 22.12.2011 17:39
    ελισαβετ -μαργαριτα?
  • Shark @ 22.12.2011 17:40
  • newflame @ 22.12.2011 17:41
    μια φορά...είναι η πιο ωραία μαστίχα...και φυσική, και με άρωμα & κυρίως Ελληνική!!!
  • ελμα @ 22.12.2011 17:43
    το αστειο ειναι οτι μισω τη μαστιχα και τις συγκεκριμμενες τσιχλες!
    ελευθερια -μαρια ....
     
  • starboy @ 22.12.2011 17:44
    ξαφνικα πεθυμησα να φαω υποβρυχιο
  • asrai @ 22.12.2011 17:49
  • ελμα @ 22.12.2011 17:52
    αμαν! τωρα το ειδα και αλλος σκορπιος!!μακριααααα!!!
  • newflame @ 22.12.2011 18:08
    σταρμποι...διώχνεις κόσμο.Παίζει καμιά όψη με Κρόνο?
  • reye @ 22.12.2011 18:16
    αυτό φταίει....
  • StaRdust80 @ 22.12.2011 18:24
    μμμμμμμμ...........
  • manini @ 22.12.2011 18:27
    ρε κορίτσι! ουάου!
  • manini @ 22.12.2011 18:27
  • GwgwOuf @ 22.12.2011 18:45
    newflame......δεν παιζεσαι!!! ευχαριστουμε παρα πολυ!!!!
  • mattafix @ 22.12.2011 19:19
  • manini @ 22.12.2011 19:24
    matta!!!! χάθηκες...
     
     
    new μήπως να κάνεις ένα λινκ αυτά που γράφεις στην βιβλιοθήκη σε σχόλια από άρθρο για την άφρο? εκεί πάντα θα μπορούμε να το βλέπουμε..εδώ θα χαθεί με τον καιρό, όπως κ εκείνο το ποστ που έκανες με όλα τα λινκ μαζεμένα...
  • polysemy @ 22.12.2011 20:53
    merry Christmas flame!!!! thank you!
  • magia54 @ 22.12.2011 21:04
  • hesg @ 22.12.2011 21:13
  • Journey @ 22.12.2011 23:19
    Το Κάρμα είναι κατά κάποιον τρόπο η συμπαντική ηθική , η συνέχιση της αρμονίας σε φυσικό και πνευματικό επίπεδο.
    Είναι πέραν του καλού ή του ευχάριστου, του δυσάρεστου ή του κακού, είναι η φυσική ροή που δεν τιμωρεί, δεν επιβραβεύει αλλά ισορροπεί, που δεν εστιάζει στις σχέσεις αλλά σε όλη την σφαίρα που εκδηλώνεται  ύπαρξη.
    Το Κάρμα είναι μία περίπλοκη συσχετιση του αίτιου και του αποτελέσματος.
    Όλα αυτά συζητώνται υπό την προϋπόθεση της πίστης κάποιου στη μετενσάρκωση.
     
    Έτσι, ερωτώ απορώντας πώς γίνεται να μην έχουμε συνήθως καμμία φιλοσοφική , ηθική και θρησεκυτική ακόμα χροιά, τοποθέτηση , πίστη που να μας επιτρέπει είτε την εμβάνθυνσή μας στην πνευματική και ψυχική αναζήτηση και κοινωνία με τις αρχές που μιλάνε για το Κάρμα αλλά ταυτόχρονα χάσκουμε με ανοιχτό το στόμα " ωωωωωω" σε κάθε αναφορά όψης του τάδε ή του δείνα πλανήτη με τον μεν και τον δεν πλανήτη και να λέμε " κάρμα κάρμα" με την ίδια αφέλεια που μπορεί να φωνάζαμε " θαύμα , θαύμα" αν ζούσαμε στον 19ο αιώνα και βλέπαμε έναν....αναπτηρα σου λέω εγώ ή ένα πολυμίξερ ...
     
    Ζητώ συγγνώμη για την αφέλεια των ερωτήσεων μου, ζητω συγγνώμη που κάνω τέτοιες απλές έως χαζές ερωτήσεις αλλά όσο προχώ σε επίπεδα αναζήτησης της διανυσματικής αλληλεπίδρασης των πάντων και αν είστε, όσο βαθειά σε έκσταση ζεν μπορείτε να ωθήσετε εαυτόν, όσο πηγαία και αν επικονωνείτε με τις ανώτερες δονήσεις, σας παρακαλώ απαντήστε μου και βγάλτε με από το σκότος της άγνοιας ..κάτι απλό ρωτάω.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
     
     
  • Journey @ 22.12.2011 23:25
    Αν θέλετε αίτια  που  τόσο σας έλκει ο Τοτός, αφήστε το Κάρμα ήσυχο -
    πριν μας ξηγηθεί φυστίκι κάτι που κάνει πολύ εύκολα και με την παραμικρή αφορμή - και πιάστε τις
    όψεις και αλλάξτε τις τον αδόξαστο, αλλα ας ξέρουμε τι ψάχνουμε και γιατί μιλάμε..
    Το Κάρμα, βγάλτε το απ έξω και μην το τραβολογάτε ντε και καλά

    Ευχαριστώ και πάλι.
     
     
  • GwgwOuf @ 22.12.2011 23:27
    ποια ειναι η απορια?? πώς και δεν προβληματιζομαστε και δεν συζηταμε για κατι το τοσο φυσικο και αντιθετα χασκουμε σαν τους χανους??
  • Journey @ 22.12.2011 23:28
    Είναι τόσο άσχημο το συντακτικό μου?
     
  • GwgwOuf @ 22.12.2011 23:28
    α οκει.
    πηρα ενα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ βιβλιο σημερα "συγχρονη αστρολογια" της Μαργκαρετ Χόουν. θυμιζει πολυ τον Τζων στη σταση της
  • Journey @ 22.12.2011 23:29
    Στην απορία μυο θα απαντήσει κανείς?
  • ελμα @ 22.12.2011 23:30
    εγω κατι καταλαβα... απο αυτα που λεει η ζουρ....νομιζω !!μη παιρνω και θαρρος ...αλλα ειναι μεγαλη συζητηση αυτη που ανοιγει....νομιζω,....και παλι!!
  • Journey @ 22.12.2011 23:35
    Ναι έλμα, είναι πολύ μεγάλη, όχι η συζήτηση αλλά το στοιχείο του σκέπτεσθαι που βάζω.
    Νομίζω πως επιβάλλεται. Και στην τελική δεν θέλω να είμαι μία παθητική αναγνώστρια αλλά μια ενεργητικά σκεπτόμενη, πειράζει?
     
  • ελμα @ 22.12.2011 23:39
    οχι δε πειραζει....μη σου πω οτι επιβαλλεται κιολας ...
    αν γινοταν μια περιληψη στη δευτερη παραγραφο θα γινοσουν πιο κατανοητη...νομιζω,......
    εισαι και πολλα μορφωτικα επιπεδα μπροστα και αργουμε να σε πιασουμε.....
  • Journey @ 22.12.2011 23:42
    Μάλλον πειράζει.
     
    Πι.Ες. Η Μοντέρνα ή η κλασσική αστρολογία δεν έχουν να κάνυον τίποτα με το Κάρμα. Όταν μιλάμε για τα 2 πρώτα εννοούμε τις δυτικού τύπου επιρροές και σχολές επί της αστρολογίας.
     
    Το Κάρμα είναι κάτι διαφορετικλο και ούτ εο Τζων, ούτε ο Πτολεμαίος έχουν δουλειά μαζί του.
    Και ω ναι, συνηθίζω, όταν αρθροίζω να αθροίζω ομοειδή, πορτοκάλια με πορτοκάλια , μήλα με μήλα που μας έλεγαν και στο δημοτικό.
    Εσείς?
  • GwgwOuf @ 22.12.2011 23:42
    ειναι καποιοι που ενδιαφερονται παρα πολυ για το "απο που ερχονται". και αυτο σε βοηθα να βρεις την ταυτοτητα σου και να εξηγησεις καποια "ανεξηγητα". 
    τωρα το κατα ποσο στεκουν τα παραμυθακια που ντυνουν τις οψεις ειναι αλλο θεμα. αν πχ με ΝΔ στο σκορπιο σωνει και ντε το ατομο εχει συνεργαστει με τις σκοτεινες δυναμεις οκει...περι ορεξεως κολοκυθοπιτα!! ...να για παραδειγμα.....ενας "αστρολογος" πηρε σαν δεδομενα την καταχτυπημενη σκορπιοσεληνη μου, το ΝΔ στον τοξοτη και τον 12ο στην παρθενο και ηταν σχεδον βεβαιος οτι ημουν Παππας που με καποιον τροπο προδωσα το Βατικανο....εεεχμμμμμ!!! αχαχαχαχα!!!!
  • Journey @ 22.12.2011 23:46
    Αν θέλεις, ξαναπροσπάθησε να καταλάβεις τι ρώτησα. Απαντάς εκτός θέματος εντελώς.
  • GwgwOuf @ 22.12.2011 23:50
    ναι ζουρ, καλα τα λες. ειπα η χοουν θυμιζει τον τζων στη σταση της. ειναι πολυ αυστηρη και φειδωλη στις ερμηνειες. δεν ειπα εχει σχεση με καρμα κανεις τους...αλλα ρε παιδι μου σημερα αυτο το βιβλιο πηρα, ,αυτο ηθελα να σας πω!!!
    ο περισσοτερος κοσμος ακουγοντας καρμα εχει στο μυαλο του προηγουμενες ζωες και ψαχνει να βρει πού ηταν και τι εκανε. ναι σαφως ο ορισμος που εδωσες πιανει την ουσια του και οχι ο κοσμος μονο τον αγνοει αλλα και να το δει, ,να του το εξηγησεις παλι θα κρατησει την προηγουμενη ιδεα του. προφανως επειδη αυτη του αρεσει, αυτη τον καλυπτει. σεβαστο.
    καθενας προσεγγιζει το θεμα με τον δικο του τροπο, οπως τον εξυπηρετει, σε ο,τι τον ευχαριστει και το χρειαζεται. αλλωστε σε ολα ετσι γινεται.
    πιο ουσιαστικη συζητηση περι καρμα και αστρολογικων οψεων μπορει να υποστηριχθει??
  • ελμα @ 22.12.2011 23:51
     τωρα το πιασα .....αρα το καρμα δεν  εχει ουδεμια σχεση με την αστρολογια ...αυτο θες να πεις? ετσι οπως το θετεις  συμφωνω ....αλλα οι οψεις δεν εχουν σχεση με το καρμα(του αρθρου)απλα  δε κολλαει στο τιτλο το καρμα.......
  • newflame @ 22.12.2011 23:54
    Ζουρ...προσωπικά πιστεύω στην δύναμη του ανθρώπου να διαμορφώνει τη ζωή του μέσα από τις επιλογές του... οτιδήποτε προδιαγεγραμμένο με κάνει δύσπιστη και ξυπνάει τον επαναστάτη μέσα μου...
     
    Συνεπής προς τη μετάφραση του άρθρου έβαλα τον ίδιο τίτλο και στο ποστ....
    Ως προς το περιεχόμενο τώρα του άρθρου, οφείλω να αναγνωρίσω στο συγγραφέα ότι έχει περιγράψει με μεγάλη ακρίβεια  τάσεις & συμπεριφορές μου που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένη γενέθλια όψη της αφροδίτης μου
  • ελμα @ 22.12.2011 23:56
    γωγω με γεια το καινουργιο βιβλιο!!!
    οσο για το  θεμα με τις προηγουμενες ζωες ...δε πιστευω ....
    αλλα αν υπαρχει τουλαχιστον επομενη ελπιζω να ειναι καλυτερη απο αυτη εδω....
  • ελμα @ 22.12.2011 23:59
    αααα!!!αρα ο τιτλος υπηρχε ηδη!!! συγνωμη...!!!! .....
  • Journey @ 22.12.2011 23:59
    Τώρα είσαι εντός θέματος αλλά εκτός φάσης! Νομίζεις οτι ενδιαφέρεται κανείς από το που έρχεται και που πάει.
    Άντε !! ΚΙ εγώ που νόμιζα πως αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς θα βρουν αν μη τι άλλο αδιάφορη την ιδέα της μεντενσάρκωσης, πόσω μάλλον να έχουν και έστω ένα θεωρητικό μπακράουντ αν όχι δογματικό.....έστω... αλλά δεν..
     
    Η αλήθεια είναι οτι μας ενδιφέρει αν ο Τοτός θα μας πηδήξει όπως στα άρλεκιν και αυτό το ονομάζουμε κάρμα.
    Μουάααχαχα!!
     
    Επειδή θα κλείσω, εύχομαι ολόψυχα να βρω αργότερα 400 σχόλια όπου θα έρχεται ο ένας και θα τεκμηριώνει οτι μόνο με τις αρχές της Ουράνιαν και τους υποθειτκούς της πλανήτες μπορούμε να μιλάμε για Καρμικότητα με λόγια της Εΰρωπάικής αστρολογίας,
    Να έρχεται ο άλλος κλαι να μας κατεβάζει τη μισή θεωράι της Ινδικής για να μας δώσει μία βα΄ση να ξεκινήοσυμε και όλοι μα όλι μαζί να γελάνε - δυνατά- με το ότι επικαλούμαστε εμείς και το cafe astrology αυτές τις όψεις ως καρμικές.
     
  • ελμα @ 23.12.2011 00:00
    ακριβες δε λες τιποτα tessy μας εχουν ξεβρακωσει πλεον!!!!
  • GwgwOuf @ 23.12.2011 00:00
    ελμα, οπως ειπες ειναι μεγαλη κουβεντα. αν με ρωταγες μεχρι πριν κατι μηνες θα απαντουσα με βεβαιοτητα πως πιστευω σε προηγουμενες και επομενες ζωες. τωρα τεινω περισσοτερο προς τις..παραλληλες ζωες, μιας και η συγχρονη φυσικη συνεχως "καταρριπτει" τον χωροχρονο οπως παραδοσιακα τον γνωριζαμε.
    newflame το συγκεκριμενο σάιτ ειναι ισως ο,τι καλυτερο εχω συναντησει στο ιντερνετ...παντα σε αυτο ανατρεχω... *******
  • Journey @ 23.12.2011 00:02
    newflame, απ όσ βλέπω απέχεις μακράν από τη δυνατότητα απόδωσης ορισμού του κάρμα.
     
    Για να μην επαναλάβω,  όλα  όσα έγραψα ήδη, αν θέλεις, ξαναδιάβασέ τα.
     
    Η απορία μου είναι απλή και εύλογη-
    ciao
  • Journey @ 23.12.2011 00:03
    Gwgw, τότε πως εξηγείς οτι δίνει αυτές τις όψεις για κάιτ πυο ούτε η uranian ούτε η καρμική - ινδική εξετάζει? άντε, πάω
  • GwgwOuf @ 23.12.2011 00:05
    ζουρ δεν μπορεις να κρινεις γιατι ο καθενας ασχολειται, τι ακριβως ψαχνει και τι ακριβως τον ενδιαφερει. ειναι αδικο και αυτο ειναι το "τα βαζω ολα στο ιδιο τσουβαλι".
    υπαρχουν παρα πολλες πηγες για να ενημερωθει και να επιμορφωθει καποιος ειτε αστρολογικα ειτε πνευματικα, φιλοσοφικα, απλως φιλολογικα ο,τιδηποτε.
    μυαλο και κριτικη ικανοτητα εχουμε και μπορουμε να τα φιλτραρουμε ολα ωστε να κρατησουμε αυτο που μας "μιλαει" καλυτερα.
    ειναι ενα θεμα που δε χωρανε δογματικες αποψεις. ο καθενας εχει την εντελως προσωπικη του.
  • GwgwOuf @ 23.12.2011 00:14
    μα δε χρειαζεται να εξηγησω κατι!! δε θα κρινω το αρθρο για τα κομματα και τις τελειες που εχει ή δεν εχει!! δε θα πιασω το αβγο να το κουρεψω!! οπως ειπαν οι κοπελες ειναι ευστοχη η περιγραφη των οψεων και αυτο μου φτανει. το αν αυτο συμβαινει επειδη κατι χρωσταω, εκανα λαθος κλπ ειναι απο τα πραγματα που προσωπικα προσπερναω στην αναγνωση γιατι οπως και εσυ διαφωνω για τους λογους που προειπες!
    αυτο ομως δε θα με κανει ουτε να μην το διαβασω, ουτε να μην αναγνωρισω τα σημεια επαφης, ουτε να μην επιβραβευσω τον κοπο και την καλη διαθεση της new. το διαβαζω, με ικανοποιει σαν αναγνωσμα, κραταω οσα "μου κανουν", τελος! παμε παρακατω!!
    τη στιγμη που σταματαμε να ψαχνουμε για το λαθος,  αλλα αρκουμαστε στο να κραταμε το (δικο μας) σωστο, μπορουμε να επιταχυνουμε ολες τις διαδικασιες....νομιζω τουλαχιστον και ετσι προσπαθω να κανω!
    καληνυχτααααα ζουυυυυρ!!!
  • ελμα @ 23.12.2011 00:16
    συμφωνω με τη γωγω..
  • Journey @ 23.12.2011 07:07
    Βεβαίως και μπορώ!!
    Γιατί να μην μπορώ??
    Τι είναι αυτά? Από πότε θα πρέπει να δεχόμαστε οτιδήποτε μόνο και μόνο επειδή έτσι θα είμαστε πιο χαζοχαρούμενα αδαείς?
    Δεν κατέχω την Vedic αλλά κατέχω  τη φιλοσοφική και πνευματική διάρθρωση ενός συστήματος πολύ περίπλοκου που μιλάει για το Κάρμα.
    Η Ινδική παράδοση είναι διαφορετική από τη Δυτικοευρωπαϊκή.
    Το θέλεις ή όχι, αυτό ισχύει.
    Στην ουσία μου λες " δεν με νοιάζει λα λα λα , δεν με νοιάζει τι σημαίνει Κάρμα,ούτε  τι είναι οι Βέδες, εμένα με νοιάζει λα λα λα "
    Η έλμα συμφωνεί ή όχι ενώ ήδη έχει εκφράσει την απορία τί δουλειά έχει η αστρολογία με το κάρμα ! κλπ κλπ κλπ
    Η καρμική αστρολογία είναι μέρος της βεδικής πρακτικής και οι Βέδες είναι ολιστικές, είναι μία εντελώς διαφορετική κοσμοθεωρία απ όσο φανταζόμαστε.
    Βασικά δνε μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε κοσμοθεωρία επειδή έχει δογματικά χαρακτηριστικά αλλά ούτε και δόγμα επειδή είναι ανθρωποκεντρική.
    Όπως και αν έχει η βεδική αστρολογία είναι ένα μέρος του όλου "συστήματος"
    Μελετά και εντοπίζει - με πολύ λίγα λόγια - τη θέση του ατόμου σ αυτή την μετενσάρκωσή του και ακολουθεί η " θεραπεία" η οποία είναι , ναι, τελετουργική- ή όπως θα λέγαμε στο Χριστιανισμό μυστηριακή { ξέρουμε ποιά είναι τα μυστήρια τηε Εκκλησίας για το Χριστιανισμό, ναι? σωστά?}
    Όταν λοιπόν η καρμική αστρολογία είναι ένα μέρος ενός τόσο αρχαίου, περίπλοκου, και βαθειά κωδικοποιημένου συστήματος όπως οι Βέδες , πως μπορώ εγώ να κινηθώ με την υποκειμενικότητα που εξυμνείς με το
    " τη στιγμη που σταματαμε να ψαχνουμε για το λαθος,  αλλα αρκουμαστε στο
    να κραταμε το (δικο μας) σωστο, μπορουμε να επιταχυνουμε ολες τις
    διαδικασιες....νομιζω τουλαχιστον και ετσι προσπαθω να κανω!"
     
    Μα τι λες? Από πότε το ατομικό γούστο μας επιτρέπει να λέμε " αααχχχ, διάβασα ένα αρθράκι για τις όψεις Αφροδίτης Ουρανού και βρήκα το στίγμα του Κάρμα μου σ αυτήν τη ζωή" ?
     
    Συγγνώμη αλλά το να παίρνουμε σκούπα οτιδήποτε μας είναι άγνωστη λέξη όπως το κάρμα δεν νομιμοποιεί τον Ευρωπαϊκό νεοσκοταδισμό στον οποίο έχουμε περιπέσει { μετά την εποχή του Διαφωτισμού μας έμελλε και αυτ΄πην η Πνευματική φάση στην ταλαίπωρη Γηραιά Ήπειρο}
    Απλά μας κάνει φερέφωνά του.
     
    Αυτά και πολλά άλλα.
    Τα οποία δεν θα τα καταλάβει  κανείς.
    Αλλά  χωρίς να ξέρουμε τις επιδράσεις των ghrahas έστω και θεωρητικά μιλάμε για Κάρμα.
    ΟΚ.
     
    Όπως σας αρέσει.
  • Journey @ 23.12.2011 07:17
    Ναι, ξέρω, για όλα φταίνε οι Beetles που έκαναν  μόδα τον Ινδουϊσμό
    Εμείς είμαστε αθώοι...
    Είναι σαν να λέμε οτι πιστεύουμε και δοξάζουμε τον Τριαδικό Θεό επειδή ο Ερμής γυρνά κάθε τόσο ανάδρομος ή δεν ξέρω τι άλλο θα μας κάτσει..
    Είμαστε αθώοι? Χμ.. δεν ξέρω.. Νομίζω πως η μεγαλύτερη ενοχή που μπορεί να μας αποδωθεί είναι  η άγνοια και η κονιορτοποίηση του οτιδήποτε στο όνομά της 
    Καλημέρα!!!
  • krystaleni @ 23.12.2011 09:17
  • GwgwOuf @ 23.12.2011 17:22
    καλως εχουν ολες αυτες οι θεωριες, δογματα, φιλοσοφιες whatever. εγω λεω δε θα δεχτω κατι απλως και μονο επειδη ειναι vedic ή μας το λεει η kampala ή ο χριστιανισμος, βουδισμος ή whatever δεν ξερω τι αλλο! ποτε μονο του ενα πραγμα δεν κρυβει ολη την αληθεια και για τον καθενα η αληθεια και το νοημα ειναι προσωπικη υποθεση.
    το ξεκαθαρισαμε οτι το αρθρο εσφαλμενα μπλεκει τα "καρμικα χρεη"  επειδη στην ουσια και αυτο ειναι εσφαλμενος ορος. ομως το αρθρο περιγραφει επιτυχως τις οψεις. το πόιντ μου ηταν αντι να υποδεικνυουμε το λαθος, ας εντοπισουμε αυτο που θεωρουμε σωστο και ας το μεταλαμπαδευσουμε....! ωραιοτατα μπορεις να ανοιξεις ενα θεμα για το καρμα, με τον ορισμο που εχεις δωσει και να γινει ενας επικοδομητικος διαλογος. να κατσουμε να βρουμε τα στραβα αυτου του αναγνωσματος, εμενα τουλαχιστον δε με ενδιαφερει. πηρα οποια πληροφορια χρειαζομουν και μπορω να συνεχισω σε αλλη συζητηση.....
    μα ειναι δυνατον?? παω για δουλεια τωρα...μπουχουχουυυυ
  • Journey @ 23.12.2011 19:08
    Α, συγγνώμη, δεν είδα που το ξεκαθαρίσαμε οτι δεν είναι Κάρμα !!
    Λάθος μου. Δεν το πρόσεξα. Πάω να δω που το γράφει
     
  • Journey @ 23.12.2011 19:16
    Όσογ για τις όψεις, κοιτάω το κομμάτι που μου αναλογεί..
     
    Θα είστε ευλογημένος/η με μια ώριμη και διαρκή αγάπη.
     
    Δεν ξέρω τι να πω! Ίσως επειδή η όψη είναι με τον Κρόνο αλλά ο τίτλος μιλάει γι εξωκρόνιους, άρα, για τον Κρόνο λέμε και άκυρα, μπορούμε, ε?
     
    Πάντως, μιας και πιάσαμε τις όψεις - το είχα πει από την αρχή να τις πιάσουμε και να αφήσουμε το Κάρμα ανενόχλητο, καλά είναι εκεί που είναι χωρίς εμάς, { και δεν είδα που το ξεκαθαρίσαμε οτι δεν έχει σχέση, απλά είδα μία διάσταση μεταξύ των γνώσεών μας για του τι εστί Κάρμα και του πόσο συχνά το αναφέρουμε}
    οι  συγκεκριμένες αναφερόμενες { τρίγωνο - εξάγωνο με Κρόνο } δουλέυουν καλά ως προς το θέμα του χρόνου.
     
    Ο {κ}χρόνος είναιαπό καλός έως πολύυυυυυ καλός με  το άτομο.
    Αν μου επιτρέπεται να μεταφέρω τη βιωματική μου παρατήρηση, ο {κ}χρόνος δεν είναι μόνο καλός αλλά και απαραίτητος για την ολοκλήρωση και την ισορροπία.
    Και φυσικά ούτε σκέψη για "σημάδια" αντιθέτως.
    Το τίμημα βέβαια είναι κάπως ακριβούτσικο αλλά μου αρέσει που είμαι ένας Ντόριαν Γκρέυ χωρίς τη..συναλλαγή
     
     

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...