παρακαλώ περιμένετε...

Επανασύνδεση - Σχέση Ζωής

  • Journey @ 09.04.2012 20:17
    Θα θέλαμε όλοι να δούμε την ανάλυση και την απάντησή σου  όπως και το σχετικό φίιντμπακ για το θέμα.
  • Journey @ 09.04.2012 20:22
    Α και ναι, σαφέστατα  μία ωριαία πάνω μία  κάτω κάνει τη διαφορά γιατί συνήθως δεν τις αναλύουμε δια της απουσίας μας αλλά με έλεγχο του χάρτη  :- )
     
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 20:25
    Ίσως το καλοκαίρι βασικά. Ό ένας είναι στην αδυναμία του άλλου και αυτό νομίζω (νομίζω, είπα) είναι θετικό για ερωτήματα ερωτικών σχέσεων.
  • Journey @ 09.04.2012 20:27
    Ο Xριστός, η Παναγία και οι δώδεκα απόστολοι μωρε freespirit
  • Journey @ 09.04.2012 20:28
    Έχω την υποψία πως είσια τρολλ και απλά θέλεις να χαλάς τα θέματα
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 20:32
    ναι!! αλλά νιώθω σαν κλόουν να προσπαθώ να δώσω απάντηση ένώ δεν ξέρω από ωριαίες!!
    Άρης - Αφροδίτη σε 0.54 σχηματίζουν ένα τέλειο τετράγωνο. Αυτό καταλαβαίνω ότι κάτι σημαίνει δεν μπορώ να ξέρω όμως τι, μιας και έχουν τόσα χρόνια να βρεθούν!! να το πάρω σαν συνάντηση? σαν επικοινωνία?? δεν έχω καμία ιδέα τι μπορεί να σημαίνει...και είναι και τετράγωνο...δλδ δε θα πάει καλά??
    αφρο αποχωρεί από 7ο...
    και οι 2 θέλουν τον ερμή στον 5ο...ο οποιος κυβερνά τον 5ο του 7ου??
    επίσης επικυρίαρχος της ακμής του 7ου είναι και η σελήνη μαζί με την άφρο.
    σελήνη στην διακεκαυμένη οδό, θα πέσει πάνω στον κρόνο....
    ωραία εγω τα βλέπω αυτά...το τι σημαίνουν δεν ξέρω!!
    ασε που περίμενα να γίνεται παιχνίδι με τις αντισκιές και δεν γίνεται!
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 20:33
    χαιρομαι που με παρακολουθεις. ειμαι ο Σακης και ο Βουτσας στο ιδιο πακετο.
    ποσο αστειο μπορει να ειναι ενα τετοιο τρολαρισμα?? ιουυυυ!!!
  • Journey @ 09.04.2012 20:34
    Εγώ το ξέρω οτι δεν ασχολείσαι με ωριαίες αλλά...
     
    * Κάνε μου μια χάρη σε παρακαλώ, σε μένα δίνει ώρα EDT + 4 και ωροσκόπο 14,37 του τοξότη αλλά προφανώς είναι λάθος.
    -5 gmt που λες εσύ δεν έχω και είναι η διαφορά μεγάλη...τσεκάρησε την ώρα ζώνης και δώσμου και ωροσκόπο πλιζ
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 20:40
    Σε 'μένα δίνει -4. 
     
    Journey εμένα είπες τρολλ;;; Και ποιά θέματα χάλασα; Ίσα-ίσα βοηθάω, αν βέβαια, βοηθάω με απώτερο σκοπό να μάθω. Μόνο οι Ωριαίες με ενδιαφέρουν.
    Ωχου!
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 20:41
    σε 45 θα είμαι σπιτι. λέει Time Zone 5 hours West
    συντεταγμένες είναι 39N06'56", 77W33'50".
    έχουμε 7 ώρες διαφορά..δλδ ώρα ελλάδως 4:11 ξήμερώματα. σελήνη 21.06 ζυγού στον 12ο.
    πρέπει να κλεισω για λίγο :/
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 20:42
    δε λέει εσενα τρολλ βρε!! το τρολ λέει τρολ!!
    6.54 σκορπιου ο ωροσκοπος, -5GMT η ώρα Leesburg Virginia!!!
  • absolutego @ 09.04.2012 20:44
    I confirm!! Virginia USA είναι - 5 ώρες GMT.
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 20:45
    Εμένα μου βγάζει Ωροσκόπο Σκορπιό 6.45\' και 7ο αν πάρεις Ταύρο 6.45\' επίσης.
    Ο ένας στην αδυναμία του άλλου.
    Ξαναλέω: Ναι θα επανασυνδεθούν!
  • Journey @ 09.04.2012 20:45
    Freespirit, το να θέλεις να μάθεις είναι ΟΚ, όμως το να θέλεις να βοηθήσεις λέγοντας ό,τι νάναι, είναι ΟΚ? το να θέλεις να ρωτάς και να λαμβάνεις απαντήσεις ενώ δείχνεις οτι δεν υπολογίζεις αυτόν που ρωτάς, είναι ΟΚ?
     
     
  • Limbo @ 09.04.2012 20:50
    lol jour
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 20:54
    Το να θέλω να ρωτάω και να λαμβάνω απαντήσεις, ενώ δεν υπολογίζω αυτόν που ρωτάω;;;;
    Πώς στο καλό το εξήγαγες συτό;;; Ποιόν δεν υπολόγισα;
    Στο τελευταίο μου ερωτημα σε ποστ άλλης κοπέλας που έκανα ερώτηση ήταν για να μάθω, όχι για να πάρω απάντηση στο δικό μου αρχικό ερώτημα, το οποίο αν θυμάσαι, λύθηκε την επομένη που το υπέβαλα.
    Η γενική ερώτησή μου, τι κάνουμε και πως ερμηνεύουμε 2 δείκτες που ουδεμία σχέση είχαν έχουν και αναφέροντας ένα παράδειγμα (το δικό μου είχα, αυτό χρησιμοποίησα) σε κάνει να πιστεύεις πως όλα τα παιδιά που απάντησαν δεν τα υπολογίζω; Και στο τελος-τέλος, εφόσον οι ίδιοι δεν διαμαρτυρήθηκαν ωστε να τους εξηγήσω, εσύ που δεν απάντησες τι ασχολείσαι;
    ΟΚ είμαι καινούργια, ενδεχομένως εχετε καποιες φιλίες, κλπ αλλά αν κάποιος αισθανθεί άσχημα καλύτερα να μου το πει ο ίδιος για να λυθεί άμεσα η παρεξήγηση.
    Και δε βγήκα να πω οτι ξέρω καλά τις Ωριαίες γιατί δε θα ήμουν εδώ. Μπήκα για να μάθω. Λέω τη γνώμη μου. Εσένα τι σε πειράζει; Μήπως και στο δικό μου ποστ όλοι συμφωνούσαν με μία άποψη; Ο καθένας έλεγε αυτό που πίστευε. Είχα άμεσα εξελίξεις και φάνηκε τι και πως.
    Δεν σε καταλαβαίνω, βασικά...
  • Journey @ 09.04.2012 20:57
    Στο δικό σου ποστ παίχτηκε μεγάλη μαλακία. Άσε με να ξέρω καλύτερα.
     
  • Journey @ 09.04.2012 21:00
    Και βέβαια είχα απαντήσει freespirit και μάλιστα δίνοντάς σου και τη σωστή απάντηση.
     
    Το ποστ αυτό δεν αφορά βέβαια το τι κάνεις ή όχι.
  • Journey @ 09.04.2012 21:02
    Gwgw, τι ακριβώς συμβαίνει με γονείς και παιδιά σ αυτήν την υπόθεση, έχεις ιδέα?
  • Journey @ 09.04.2012 21:03
    Ο λόγος του χωρισμού ήταν κάποια απώλεια παιδιού, έκτρωση, ή κάτι σχετικό?
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 21:05
    Το ποστ αυτό δεν αφορά το τι κάνω, εσένα όμως εφόσον με προκάλεσες σε αφορά. Πού να σε βρω να σου τα πω;;;; Εδώ που με ρωτάς εδώ και θα το κάνω!
     
    Υ.Γ. Απάντηση δεν έδωσες
     
    Τέλος πάντων. Δε θα μακρυγορήσω, δεν υπάρχει λόγος.
    Είπα στην GwgwOuf πώς είδα τον χάρτη.
    Είτε λόγω Ωριαίας είτε όχι μακάρι να υπάρχει θετική εξέλιξη και ένα feedback να δούμε τι και πως. Έτσι μόνο μαθαίνουμε.
  • Limbo @ 09.04.2012 21:07
    φρισπιριτ, σαν πισμεικερ σε αυτη την αέναη λιμπο κατασταση που ειμαι,
    θα σου προτεινα να μην πεσεις στη παγιδα που πεφτω και εγω συνηθως.
    η ωριαια (ειτε προβλεπει πραγματικα ειτε οχι αυτο θα το κρινεις εσυ)
    εχει συγκεκριμενους κανονες που τηρεις και οι ερμηνειες της δεν γινονται 
    κατα το δοκουν. ουτε την κοβουμε και τη ραβουμε στα μετρα η την
    αισθητικη μας. ειτε την αποδεχομαστε ως εχει, είτε οχι. επειδη ακουμπα
    σε εννοιες οπως η συμπαντικη συχρονικοτητα ας πουμε, το 89% της
    προσεγγισης μας νομιζω οτι ειναι καθαρα μαθηματικα. 1+1=2.
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 21:11
    Ακυρο αυτό με την αδυναμία. Άλλο χάρτη κοιτούσα. Κάνω και τα δικά μου παράλληλα. 100 καρτέλες ανοιχτές..........................ΣΥΓΝΩΜΗ GWGW!
    Δείκτες Άρης και Αφροδίτη....χμ...όλα λάθος....
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 21:12
    Limbo, ναι έχεις δίκιο. Λάθος χάρτη εξέταζα.
  • Journey @ 09.04.2012 21:24
    Σαφέστατα είχα απαντήσει , σας επεσήμανα και τη σελήνη κενής πορείας αλλά προφανώς δεν είχες πάρει γραμμή.
    Επίσης , για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:
    Ήταν πολύ άσχημο όλο αυτό που είδα εκεί και δεν θέλησα να απαντήσω περισσότερο.
    Αν είσαι ρίαλ, δυστυχώς, έχασες και θα ήταν καλό να αλλάξεις τρόπο απέναντί μου, δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε αλλά επειδή έως τώρα σου έγραψα παπάδες που σημείωσε, ο,τι σου είπα είναι έγκυρο, κι έναςδιαφορετικός τρόπος εκ μέρους σου θα ήτνα ευγενικός.
    Μαζί σου δεν ήμουν αγενής αλλά είσαι εσύ.
    Ήδη σου έχω δώσει αρκετές απαντήσεις και δεν έχω καμμάι υποχρέωση.Το κάνω επειδή το γουστάρω αλλά δεν θα υφίσταμαι και απαξιωτικό υφάκι από πάνω, πάει πολύ.
     
  • agkou @ 09.04.2012 21:26
    freespirit2012, πάντως εδώ που τα λέμε, όποιον χάρτη
    και να εξέταζες, οι δείκτες σε αδυναμία [πόσο μάλλον
    μεταξύ τους] δεν είναι θετικό στοιχείο και δη όταν
    αναφερόμαστε σε ωριαία για σχέση.
  • Journey @ 09.04.2012 21:26
    Επιπλέον, υπάρχει μία κόρη και είναι της γυναίκας που ρωτά.
     
    Τα παραπάνω δεν είναι παρά επισημάνσεις μου, έτσι βρε παιδί μου για να κάνω και το κομμάτι μου : P   επαληθεύοντας την εγκυρότητα της ερώτησης - βέβαια εσύ Gwgw θα μας πεις αν κάνω λάθος ή όχι και επίσης, για κάτι ακόμα :
    Mπορεί να φαίνεται τρελό, αλλά η έκτρωση/θάνατος παιδιού, μπορεί να ξεχάστηκε από αυτούς αλλά όχι από το σύμπαν.
  • Limbo @ 09.04.2012 21:31
    spooky grrr
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 21:35
    Journey, αν με ήξερες προσωπικά θα ήξερες πως το υφος μου σε καμία περίπτωση δεν ήταν απαξιωτικό. Καμία σχέση και σαφώς δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε.
    Αν εσύ θεωρείς ως απάντηση το οτι η Σελήνη ήταν κενή πορείας τότε σε ευχαριστώ πολύ. Όμως δες που απευθύνεσαι....Αυτό - εγώ που δεν έχω τις γνώσεις σου - το είδα ως επισήμανση για ψάξιμο, όχι ως απάντηση. Και έψαξα τι σημαίνει, αλλά απάντηση στο ερώτημά μου, δεν πήρα. Όπως και να \'χει σ\'ευχαριστώ και μόνο που ασχολήθηκες με την Ωριαία μου.
     
    Agkou, ισχύει αυτό με την αδυναμία. Ψάξ\'το. ΟΚ δεν βρίσκει εφαρμογή εδώ τώρα.
  • Journey @ 09.04.2012 21:38
    Δράττομαι της ευακαιρίας που μου δίνουν και οι πολύ ευαίσθητες παρατηρήσειςτου Limbo για να συνεχίσω το σκεπτικό μου :
     
    Κάποιες φορές, κάτι μας πάει στραβά και πιστεύουμε πως είμαστε
    αδικημένοι, άτυχοι, λέμε \" μα τι έκανα και δεν έχω αυτό ποy θέλω και
    που ναι, ξέρω οτι μου αξίζει?\"

    Αγνούμε  όμως πως οι ενέργειές μας όλες, σταθμίζονται και μας επσιτρέφουν ό,τι κάναμε σ' αυτήν εδώ τη ζωή.
     

    Μάι έκτρωση πριν 5 χρόνια ή πριν 25 χρόνια θα μας γυρίσει στα μούτρα σήμερα.
     

    Το αυτό και μία μαλακία που κάνουμε στον Χ και όταν θα βρεθούμε σε
    παρόμοια κατάσταση με τον Χ, σε άλλους τόπους και χρόνους, σε ανύποπτους
    καιρούς , θα μας έρθει στα μούτρα, και μάλιστα πολλαπλασιασμένο.

    Αυτό, είναι μέρος της κοσμοθεωρίας μου που όμως δεν πρέπει να είναι αβάσιμη τελείως γιατί συνεχώς το βλέπουμε να γίενται..
    Θέλω να πω, εγώ ανοίγω χάρτη για να δω για την επανασύδνεση και βλέπω
    1} Πολύ βαθειές ρίζες αυτής της σχέσης.Σχέση ζωής κυριολεκτικά όπς τη χαρακτηρίζεις και ίσως , όχι μόνο της τωρινής
    2} Πόνος για την απώλεια ενός παιδιού ( το σύμπαν πονάει, όχι αυτοί}
    3} Ακόμα ένα παιδί { κόρη )

    Ενδιαφέρει ακόμα  η απάντηση στο ερώτημα? Αν ναι, να στη  δώσω και αυτήν, αλλά αυτός ο χάρτης , με συνέθλιψε
     
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 21:39
    ζουρ.....100% σε όλα μέσα....και η διατύπωση σου με ανατριχιάζει ακόμα και μου έφερε δάκρυα.
    δυστυχώς δεν είναι πληροφορίες που μπορώ εύκολα να δώσω δημόσια, αλλά ναι, βλέπεις την ιστορία ακριβώς όπως είναι...
  • Journey @ 09.04.2012 21:41
    fereespirit, έχει δίκιο και η agkou και εγώ που σε κατακεραύνωσα : P
    Αν όντως σε ενδιαφέρει η ωραία, μπορείς να με ρωτήσεις πως είμαι τόσο σίγουρη που μιλάω για έκτρωση/απώλεια παιδιού , θάνατο, τιμωρία κλπ.
    Limbo, δεν θα συνεχίσω να κάνω αυτήν την επίδειξη για πολύ LOL αλλά εξακολουθητικά σου αποδεικνύω πως όταν μία ερώτηση είναι σοβαρή, τότε μας επισημαίνονται τα πάντα ..
    * Και ναι, θα πρέπει να υπάρχει κάποιος που να μπορεί να τα δει : P
     
     
     
  • Journey @ 09.04.2012 21:42
    Gwgw, ξέρεις πολύ καλά οτι ακολουθώ το πολύ στενό μονοπάτι της παραδοσιακής αλλά ειλικρινά, αυτοί οι άνθρωποι χρειάζονται θεραπεία κάρμα, διέξοδο..
    Εκεί είναι  το σοβαρόν της ερώτησης.
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 21:43
    συγνώμη πρόκειται πράγματι για σχέση ζωής με μεγάλες απώλειες και πόνο όπως περιγράφει και η ζουρ και επειδή δεν είναι δικό μου θέμα δεν μπορώ να δημοσιοποιήσω λεπτομέριες που δυστυχώς όπως φαίνεται όμως παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάλυση του χάρτη.
    συγνώμη αν παρακωλύω την ερμηνεία, αλλά πριν πάρω την άδεια να τα δημοσιοποιήσω μπορώ να απαντάω με π.μ σε όποιον ενδιαφέρεται σοβαρά και έχει πράγματι κάτι να πει επι του θέματος.
    σας ευχαριστούμε όλους πάραυτα -γνώστες και μη!
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 21:46
    ζουρ, έχουν γίνει και γίνονται εξακολουθητικά πολλές...αστρικές παρεμβάσεις.
    το κακό είναι το μονόπλευρο της ιστορίας που χτυπάει το άτομο που ρωτάει....δλδ αυτό βλέπουμε, βλέπουμε μόνο τα αποτελέσματα αυτών που κάνει ο άλλος αλλά ποτέ τον άλλο.
  • Limbo @ 09.04.2012 21:48
    φοβερο που μπορει μια ωριαια να τα δειξει αυτα, απλα φοβερο. τι να πω.
     
     
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 21:49
    ναι ναι εξήγησε για το θέμα της απώλειας πώς το βρήκες 
  • Journey @ 09.04.2012 21:49
    Ακόμα μία απορία του Limbo που λύνεται :- )
    Βλέπεις Ψαράκι  πόσο λεπτό αλλά και σημαντικό είναι και οι λεπτομέρειες, και η φόρα παρτίδα των απαντήσεων?
    Πάντως, επειδή αυτά τα πρόσωπα δεν μας είναι γνωστά ούτε ως μέλη, θα έλεγα Ουφουφάκι να μην νιώθεις άσχημα, δεν  έχει εκτεθεί κανείς...
     
    Και να σου πω και κάτι άλλο? Εφόσον υπάρχει τέτοιο " φως " στα αναπάντητα γιατί αυτών των 2 για τη ζωή τους και τις αντίξοες τροπες, υπάρχει αγάπη και διάθεση για συγχώρεση.
    Το λέω δημόσια επειδή σε που μου ίσως να γίνω πιο...μελό και δεν μου αρέσει αυτό καθόλου, το ξέρεις.
    Είμαι σίγουρη οτι η αυτοκάθαρσή τους θα τους δώσει ευτυχία και πολλά που ως τώρα δεν είχαν.
     
    *Τους στέλνω και τη δικιά μου αγάπη
  • alkistis 23 @ 09.04.2012 21:51
    no comment just 5 stars!!! kai tin diki mou agapi too
  • Shark @ 09.04.2012 21:53
    oooυυυφφφφφ.......
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 21:53
    όταν είδα τον κλήρο της μητέρας πάνω στην αφρο θεώρησα πως κάτι συμβαίνει με τη μητέρα του άλλου μέλους -η οποία είχε δημιουργήσει πολλά θέματα.
    μετά παρατηρησα και τον κληρο των γιων παραδίπλα....θανάτου γονιών και πατέρα να στριμώχνονται ανάμεσα σε δία άφρο και ....ε δεν έχω απαντήσεις.... :S
  • Journey @ 09.04.2012 21:58
    Δεν έχεις απαντήσεις γιατί βλέπεις άλλα ντ άλλων : P
    Ναι, ενδέχεται η μητέρα κλπ να έχει μεγάλο μέρος ευθυνών, αν η κατάσταση έχει γίνει έτσι εξ αιτίας σκοτιενών πραγμάτων, και πάλι "Κάποιος" , " Κάτι" θέει να βοηθήσει την ερωτούσα..Ας μην το αγνοήσει καθόλου.
    * Δες και τον Κρόνο σε αντίθεση με τον κλήρο του πατέρα..
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 21:58
    ωωωω τι γλυκόόόόό!!! είμαι σίγουρη θα το  εκτιμήσει πάρα πολύ!!! είναι ο πιο φωτεινός άνθρωπος που ξέρω και με έχει βοηθήσει στη ζωή μου μέχρι εκεί που δεν πάει!!! είναι μια δεύτερη μαμά μου!!! ...για την ερωτούσα λέω!!!!
    ναι, αυτή από πλευράς της όσο κι αν είναι τρελό τον έχει συγχωρήσει και όπως καταλαβαίνετε από την ερώτηση θέλει να συνεχίσει το αρχικό σχέδιο του σύμπαν-τος!!
    το έταιρον ήμισυ -ναι μπορώ να τον λέω έτσι- δείχνει πάντα να έχει τύψεις και ενοχές και όπως φαίνεται από ντροπή έχει εξαφανιστεί.....ωστόσο τα αστρικά κόλπα φαίνεται να μην τα θεωρεί παρενόχληση...!
  • agkou @ 09.04.2012 22:00
    ρε τί λέτε τώρα? πρέπει να είναι από τις
    ιστορίες που στεναχωριέσαι και μόνο στην
    ιδέα ότι είναι πραγματικότητα δλδ? =(
    φαίνεται τουλάχιστον μια πιο ευτυχής
    κατάσταση γι αυτούς τους ανθρώπους
    σε κοντινό χρόνο? 
    =(
     
    άσχετο, αλλά ένας κρόνος σε οίκο που συμβολίζει
    τα παιδιά θα μας έδινε το γεγονός αυτό της απώλειας?
    δεν έχω και κάποιο πρόγραμμα βασικά και δεν
    κοίταξα και τον χάρτη ούτε και από περιέργεια, που λέμε.
    και αν ναί, πώς καταλαβαίνουμε το παρελθοντικό του
    γεγονότος και πώς επηρεάζει το παρών?
    οι κλήροι που λέτε είναι αρκετοί για να δώσουν απάντηση?
    συγγνώμη εκ των προτέρων αν αυτό που ρωτάω έχει να κάνει
    με πιο "ευαίσθητα" σημεία του χάρτη...
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:02
    και πάλι είναι ο πατέρας ΤΟΥ. αυτός την είχε σαν κόρη του. ακόμα και πολλά χρόνια μετά τον χωρισμό κόρη του την έλεγε και την καλούσε στο σπίτι του στο νησί μαζί με το παιδί της. μάλιστα πρωτού αυτός ο γλυκήτατος άνθρωπος φύγει, έγραψε στο παιδί της ερωτούσας ένα σεβαστό κομμάτι γη στο νησί.....ναι ήρθε οργή από πολύ κόσμο για αυτό. μετά το θάνατό του, δεν ξαναπήγαν στο νησί.
  • freespirit2012 @ 09.04.2012 22:04
    Πω πω ιστορία!
    Μακάρι να πάνε όλα καλά!
     
    Τον κλήρο της τύχης πάντα τον άφηνα στην τύχη του. Κακώς. Να τι μπορεί να δείχνει.
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:10
    όχι μην νιώθετε άσχημα!!! είναι πάρα πολύ καλά στη ζωή της!!!
    έχει μια υπέροχη κόρη όπως διάβασε η ζουρ, έχει ζήσει τα πάντα θα έλεγε κανείς!!!
    είναι ένας πολύ όμορφος θετικός άνθρωπος που ξέρει να δέχεται και να αποδέχεται και να προχωράει πάντα μπροστά με το κεφάλι ψηλά και τη συνείδηση καθαρή!!!
    αλήθεια έχει μια πολύ καλή ζωή και πολλά πολλά υπέροχα όνειρα για το μέλλον!!!
    απλά αυτό είναι πάντα ένα θέμα σε εκκρεμότητα....τι να κάνουμε....! ....πάντως το συγκλίνον τετράγωνο δείχνει γεγονός, έτσι δεν είναι????????
  • Journey @ 09.04.2012 22:11
    Ναι, δείχνει γεγονός , αλλά δεν παύει να είναι τετράγωνο και δεν παύει να είναι περιπλανώμενοι οι δείκτες.
    Μεγάλη δυσκολία κοινώς.
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:14
    ......καλά ας τολμήσει!!!! κεραυνούς θα του ρίξω!!!! από την 23 σκορπιού θα φεύγουν και δε θα προλαβαίνει!!!!!!
  • Limbo @ 09.04.2012 22:15
    μακαρι να πανε ολα καλα
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:17
    τέλος πάντων ωραία τα είπαμε τα παλιά.
    φόκους στο ερώτημα.
    συντομα ?? με 0.54 μπορεί να είναι και σύντομα αλλά επειδη οι μονάδες χρόνου μπορεί να είναι και 5ετίες....εχμμ???
    επανασύνδεση δεν το λες το τετράγωνο....
    χάππιλυ έβερ άφτερ, όκει δεν το συζητώ.......
    οπότενες?? :S
  • agkou @ 09.04.2012 22:19
    ναί, τελικά κάποιες φορές αυτοί που έχουν
    ζήσει μια κατάσταση, οποιουδήποτε είδους
    δηλαδή, μαθαίνουν να διαχειρίζονται τη ζωή τους
    καλύτερα. μ' αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι.
    άλλοι απλά το αφήνουν μια ζωή σε ένα μέρος του
    μυαλού τους και κάθε τόσο ανατρέχουν σ' αυτό
    χάνοντας όμορφα, ίσως, πράγματα
     
    τεσπα τεσπα.
     
    άσχετο, αλλά freespirit2012 για πριν που είπες για την
    αδυναμία ότι δίνει θετικό αποτέλεσμα, πού το είδες?
    από περιέργεια. είναι λίγο σουρεαλιστικό δηλαδή σαν
    ιδέα. εγώ πάντως για αμοιβαία υποδοχή ξέρω.
     
    [random thinking] μα κάποια στιγμή πρέπει να συγκεντρώσω
    συγκεκριμένες απορίες όσων αφορά την ωριαία και να κάνω
    ποστ. τεσπα ας πιώ το γαλατάκι μου [/random thinking]
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:20
    πάντως αμοιβαία υποδοχή από αδυναμία και πάλι...καλή δεν τη λες!
  • Journey @ 09.04.2012 22:21
    Ο χάρτης είναι γρήγορος Gwgw. Πιστεύω οτι σύντομα θα μας πεις για εξελίξεις.
    Το τετράγωνο μεταξύ περιπλανώμενων δεικτών δείχνει δυσκολία στην ευόδωση του γεγονότος και ίσως δεν επιτευχθεί η επανένωση αλλά θα κινηθεί θέμα και θα πρέπει να το παλέψουν, αν το προσπαθήσουν..
     
     
  • Journey @ 09.04.2012 22:25
    agkou, αυτό με την
    αδυναμία  είναι φυσικά, άσχετο , μην κολλάς.
     
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:28
    μήπως βλέπεις και κάτι σε ταξίδι ή και μετακόμηση?? γιατί αισιοδοξούμε το  καλοκαίρι αυτή να επιστρέψει Ελλάδα...
    εμένα μου έχει κολλήσει ότι θα έρθει και αυτός -έστω για διακοπές- και θα συναντηθούν με καθόλου τυχαίο τρόπο....
    την παρούσα κατάστασή τους μπορούμε να τη δούμε?? πχ αυτός μόνος του, απασχολημένος?? κάποιο μέλος ίσως υπό την προστασία του...??
  • agkou @ 09.04.2012 22:32
    ναί ναί το είχα διαβάσει το ποστ. μπλα μπλα
    μπλα να έχουμε να λέγαμε =ΡΡΡ
    τεσπα δε χρειάζεται να καθόμαστε τώρα να
    αποδεικνύουμε ο καθ\'ένας το ποιόν του.
     
    Jour, μη τσαντίζεσαι θα κάνεις ρυτίδες λέμε =Ρ
    δεν ξέρω για κριούς,αλλά σε 1-2 ζυγούς που την
    λέω αυτή την ατάκα πιάνει πάντα
     
    Gwgw, υποδοχές από αδυναμία? καλά, πρέπει να
    υμνώ πολύ τον ήλιο μου τελικά. δεν μου πέρασε
    καν από το μυαλό. σκεφτόμαστε θετικά, φάση =ΡΡΡΡΡ
  • Journey @ 09.04.2012 22:35
    @ agkou : Οι αμοιβαίες υποδοχές αφορούν τα πάντα, όχι μόνο την κυριαρχία
    * Δεν θα κάνω ρυτίδες, είμαι τοξότης ινσάιντ
  • Journey @ 09.04.2012 22:36
    Gwgw, είναι busy ο μεσιέ
  • Journey @ 09.04.2012 22:37
    Όσο για μένα, pizza time!!!! ( Peperoni Retrogate )
     
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:41
    δε θα είναι για πολύ όμως...πίανει ακμή 8ου.....ε?
    προστατευόμενο μέλος υπάρχει?? 
    αυτό για τα ταξίδια??
    και wtf!!! δε γίνεται να λέμε χαρτί και καλαμάρι το παρελθόν και το παρόν και μέλλον -που για αυτό ρωτάει- να μένει κίντερ έκπληξη!!! αδικία!!!
    καλή όόόόόόρεξηηηη!!!
  • Journey @ 09.04.2012 22:46
    Αfter pizza να βαθμολογήσουμε τον έρμο τον Κήρο της Τύχης που είναι στην ακμή του 7ου, ε?
    Ποιός πιάνει 8ο? Ολόκληρος Δίας ινσάιντ!
     
    * Κι επειδή η φριισπίρτι νομίζει πως λέγαμε για τον Κλήρο της τύχης,
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/28590.html
     
    Όχι, λέγαμε για κάποιους από τους άπειρους κλήρους ..
     
  • Journey @ 09.04.2012 22:48
    Δεν μένει έκπληξη, σου είπα, ο χάρτης είναι γρήγορος, θα υπάρχει
    εξέλιξη, θα υπάρξει και θέμα επανασύνδεσης αλλά δύσκολα θα επιτευχθεί {
    τετράγωνο μεταξύ περιπλανώμενων sε αμοιβαία υποδοχή αδυναμίας }
     
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 22:54
    χμμμ....δεν το λες αμοιβαία υποδοχή από αδυναμία...άρης ταύρο είναι στην αδυναμία του, όμως αφρο παρθένο είναι στην πτώση της..
    βλέπουμε σίγουρα τον ίδιο χάρτη?? κλήρος τύχης 10,22 ταύρου.
    για regiomontanus house system η αφρο 3.06 διδύμων, είναι ήδη στον 8ο που έχει ακμή στην 2.43 διδύμων
  • Journey @ 09.04.2012 23:00
    E,μικτή, δεν θα τα χαλάσουμε..
    Στις 16 είναι ο POF : p
    Μέσα στον 7ο εκείνος ο Δίας υπάρχει ή είναι  ιλλουσιόν??
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:03
    ο κλήρος: κυβερνήτης άφρο (+5), στην έξαρση της σελήνης (+4), στην τριπλότητα της σελήνης (+3=7), στα όρια του ερμή (+2) στο πρόσωπο της σελήνης και πάλι (+1=8) και στην αδυναμία του άρη (-4).
    και ο ερμής τέλος πάντων τι είναι?? το παιδί??? ΤΖΙΖΟΥΣ, δε γίνεται!!! δεν κολλάει!!!
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:04
    μα εγω τον βλέπω στην 10.22!!! δεν βλεπουμε τα ιδια :/
    ναι ο διας εκει μέσα είναι ο ζαβολιάρης!
  • Journey @ 09.04.2012 23:08
    To keple-άτσι σου έχει διαφορές στη σελήνη με το δικό μου πρόγραμμα, γι\' αυτό. Η σελήνη σε μένα είναι σε πολύ φάκινγ τόμπολα μοίρα, στην μεγαλύτερη πτώση του Ήλιου, στη μεγαλύτερη έξαρση του Κρόνου, στην 21 του Ζυγού ( δεν ήθελα να το αναφέρω για να μην ανησυχήσεις πολύ )
     
    Για όσους θέλουν να βαθμολογήσουν τον κλληρο της τύχης , οι πίνακες είναι μαζεμένοι εδώ :
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/28715.html
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:14
    νταααα!! λες να μην το ξέρω??
    19 ζυγού είναι η απόλυτη πτώση του ήλιου, 21 ζυγού η απόλυτη έξαρση του Κρόνου. Στην 20 δε του ζυγού βασιλεύει το απόλυτο σκοτάδι στον ζωδιακό κλπ κλπ...
    η σελήνη είναι στην 21.06 λέει το Κεπλερ-άστι. αποκλίνουσα από την απόλυτη εξαρση του κρόνου. έχεις και σχετικό λινκ φαντάζομαι.
    ωστόσο αυτά τα παίρνουμε σαν ενδείξεις της κατάστασης της ερωτούσας και όλη η αγωνία και το χάος όκει και οι παρεμβολές που ανέφερες νωρίτερα φαίνονται από τη μοίρα του ωροσκόπου και της σελήνης.
  • Journey @ 09.04.2012 23:17
    Γκούντ, τότε δεν έχουμε απόκλιση ούτε στη Σελήνη...Γιατί έχουμε όμως διαφορά στον POF?
    ( Ίσως μας τονίζει τις άσχημες ενέργειες η μοίρα της }
  • Journey @ 09.04.2012 23:22
    Το ταξίδι της θα εμποδισθεί * ξέχασα να το πω..
    Σρυ, η αλήθεια είναι οτι κουράστηκα, αλλά αν σκεφτώ/θυμηθώ και κάτι άλλο θα στο παραθέσω.
     
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:24
    νάις. PoF= Αsc+σελήνη-ήλιο= 6.54 σκορπιου+21.06 ζυγού-17.38κριού= 10.22 ταύρου
    http://www.noendpress.com/pvachier/arabicparts/index.php
  • Journey @ 09.04.2012 23:29
    Μπράβο αγάπη μου...αλλά μήπως να έκανες τον τύπο εύρεσης βραδυνό? ( το βράδυ δεν είναι ο χάρτης? }
  • Journey @ 09.04.2012 23:30
    Α, και θέλω να συγκρίνω 2 γενικά - και άσχετα πράγματα : Τον κανόνα των 5 μοιρών τον λαμβάνεις σε σόλαρς και σύνθετο?
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:30
    το βραδυνο κανω καλέ!! αλλαξα τις θεσεις!
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:31
    σε σύνθετο σίγουρα δουλεύει. σε σόλαρ προσωπικά δεν έχω κοιτάξει, αλλά ακούω τον παίρνουν κι εκεί
  • Journey @ 09.04.2012 23:36
    ε ημερήσιους χάρτες
    Ωροσκόπος + Σελήνη –
    Ήλιος


     

     


     


    Σε νυχτερινούς χάρτες
    Ωροσκόπος + Ήλιος – Σελήνη

     
  • Journey @ 09.04.2012 23:40
    Αχά. κι εγώ υπολογίζω με τον κανόνα των 5 μοιρών..αλλά τα υπόλοιπα, ες αύριον
     
  • GwgwOuf @ 09.04.2012 23:52
    πφφφ...και έτσι βγαίνει 3.28 ταύρου...whatever...
    εγώ δεν έχω καταλάβει και τον μπαμπέση τον ερμή.
    τι σημαίνει που επικυρίαρχος του 7ου είναι και η σελήνη.
    τι θα βγάλει η σύνοδος σελήνη κρόνος... και άλλες 8374958749854720827 απορίες....
    μου τη σπάει που είμαι άσχετη ρε γαμώτο :/
    ευχαριστούμε πολύ journey-ακι!! σλιπ τάιτ!!
    ευχαριστούμε πολύ όλους σας!!
  • Journey @ 10.04.2012 02:38
    Έχω τον απάλευετο όμως..{ με κουράζει όταν γράφω πολύ και τελικά ό,τι νάναι }
    στις 3,16 είναι ο PoF.
     
    Τώρα είδα οτι έγραψα " στις 16" αλλά δεν το εννούσα ώστε να παιδευτείς..
    { Ευχαριστώ για το μπουγέλωμα}
  • Journey @ 10.04.2012 02:40
    Η σύνοδος Κρόνου - Σελήνης θα δώσει τέλος στην υπόθεση.
    * Ο Άρης είναι ο μοναδικός πλανήτης in Hayz.
    * * Ο Hyleg του χάρτη είναι ο PoF.
    Δεν ξέρω τι άλλο να προσθέσω..
     
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 02:41
    δε σε μπουγελώνω <3 ε στην 3 ο κλήρος της τύχης, στην 10.22 ο κληρος του πνεύματος. ολοι ευχαριστημένοι... που μου τουμπανάκι -κώλωσα
  • Journey @ 10.04.2012 02:45
    γιες, το ειδα..
    οπως ξαναπα, ες αυριον
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 03:10
    και εις άλλα με υγεία! μακια σας!
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 03:57
    το ότι είναι in Haze και μάλιστα ο μοναδικός αντισταθμίζει το γεγονός ότι είναι περιπλανώμενος, σωστά?? άρα σε σχέση με το επερχόμενο τετράγωνο, ο άρης θα πατάει καλύτερα στα πόδια του από την άφρο??
    τώρα για τον PoF σαν Hyleg δεν καταλαβαίνω. στην απόλυτη έξαρση της σελήνης -ωραία- σε συγκλίνον τρίγωνο με άρη... άρα ο άρης θα κινήσει τις διαδικασίες??
    και αναιρέτης είναι ο ερμής? πολύ μου έχει στραβωκάτσει. από αντισκιά πάει και για τρίγωνο με ακμή 8ου και άφρο.
    δεν ξέρω. η σελήνη μου τα χαλάει συνέχεια. σε αυτή τη μοίρα, μετά από πανσέληνο, θα πέσει και σε κρόνο, έχει και τις αντισκιές...πάνω σε χείρωνα και τετράγωνα με δεσμόυς...(παρεκτρέπομαι? )
    το ότι η άφρο είναι στην απόλυτη έξαρση του ΒΔ-αλλά σε σύνοδο με ΝΔ? μας λέει κάτι?? γιατί πολλές εξάρσεις μαζεύτηκαν στον χάρτη αυτό...
    oυφφφ
  • Ariete79 @ 10.04.2012 15:32
  • ice @ 10.04.2012 16:36
    απιστευτα data σ\'αυτο το ποστ.... για το εκπαιδευτικο του θεματος μπορουμε να κανουμε τον συλλογισμο λιγο πιο σαφη?
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 16:54
    ....εγω καταλαβαίνω οτι το ερώτημα είναι πράγματι σοβαρό και κρίσιμο, γι\'αυτό και υπάρχουν τόσες πληροφορίες για το παρελθόν τους. υπάρχουν ανολοκλήρωτες υποθέσεις.
    όπως είπε η ζουρ είναι τοσο βαθυα τα θέματα που δεν έχει και μεγάλη σημασία να απαντηθεί το ερώτημα που τέθηκε...
    πάραυτα η ερώτηση αφορά σε επανασύνδεση.
    έχουμε ένα γρήγορο χάρτη και το τετράγωνο μεταξύ των δεικτών, με αφρο περιπλανώμενη και άρη In Hayz... όπως πάλι λέει η ζουρ (γιατί εγώ δεν ξέρω να πω) αυτό δείχνει πως θα τεθεί θέμα επανασύνδεσης αλλά θα υπάρξουν πολλές δυσκολίες και ασυμφωνίες. θα χρειαστεί προσπάθεια και κόπος για να επιτευχθεί η επανένωση...
    το ότι ο κλήρος της τύχης είναι ο αφέτης δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει, τον ερμή δεν μπορώ να τον καταλάβω (ή να τον δεχτώ!), και τη συνοδο σελήνης κρόνου που θα φέρει το τέλος της υπόθεσης, πάλι ...τι σημαινει?? πφφφ....
  • ice @ 10.04.2012 17:40
    εχω κι εγω αποσπασματικα hints προσπαθωντας να ακολουθησω αυτα που ειπε η jour αλλα ως ασχετη δεν ξερω αν πεφτω μεσα... θα πρεπει παλι να κανει τον κοπο η ουρανια γραμματεας...
  • Irenestar @ 10.04.2012 17:58
    http://www.stardome.gr/tribes/taurus/29760.html elate kai sto diko mou 8ema na mou dwsete ta fwta sas
     elate kai sto diko mou 8ema na mou dwsete ta fwta sas
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 18:10
    είναι και τόσο μπίζυ! την έχουμε ζαλίσει!!
    ice, μιας και ξέρω πως σε καμία περίπτωση δεν είσαι άσχετη, μήπως έχεις κάτι να πεις για τον ερμή, τη σύνοδο σελήνης κρόνου και τον PoF ως Hyleg?? εντάξει δεν είναι τεστ γνώσεων...κι εγώ αν είχα κάποια ιδέα θα την είχα παραθέσει...
  • miraki @ 10.04.2012 18:36
    ωω δεν παίζω!!κορίτσια νουμερακι!!έχω και εγώ μια ωριαία ασχολίαστη!  :-p
  • ice @ 10.04.2012 18:48
    δεν ειμαι ασχετη λες εεε? και τοτε τι ειναι το Hyleg? γιατι εμενα
    μου θυμιζει μονο μαρκα παγωτου......θα πεσει googlaρισμα μετα....
    o ερμης..... αυτο που τους συνδεει... και ο ΝΔ υπο του Ερμη ισως
    δειχνει κατι απο παλια. Δεν ξερω αν εννουσε αυτο η jour οταν ειπε για
    το θεμα του παιδιου. Μονο μετα τα δικα της σχολια θα μπορουσα να δωσω
    "μορφη" σ'αυτο που βλεπω. Μου δινεται παντως η εντυπωση οτι ο Αρης
    νιωθει οτι εχει πιο πολλα "χρωστουμενα" απο την Αφρο. Εξου και η
    συνοδος Σεληνης Κρονου στον 12ο, το αναδρομο του Αρη. Ισως αυτο ειναι
    το προβλημα του τετραγωνου. Να ξεπερασει η Σεληνη τον Κρονο. Αν εκανα
    σωστους υπολογισμους και η αντισκια του Αρη ειναι σε αντιθεση με τον
    Κρονο. Η Αφρο ειναι στην εξαρση του ΒΔ αλλα βρισκει μπροστα της το ΝΔ.
    Το παρελθον ειναι το εμποδιο του μελλοντος. Αλλα και το μεσο προς τα
    εκει.Και ο ΔΙας? γιατι η Αφρο τον αφηνει πισω της?
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 19:59
    η αντισκια του άρη σε αποκλίνουσα αντίθεση με κρόνο -πολύ ωραία παρατήρηση!! και μάλιστα και η αντισκιά της αφροδίτης σε αποκλίνον τετράγωνο με κρόνο!!! μη σου πω το πιο λογικό κομμάτι του χάρτη!!!!!
    πωπω...αυτος ο ερμης....και αυτό το ΝΔ υπό του Ερμή που είπες...
    ο άρης είναι όπως επεσήμανε η ζουρ In Hayz, αυτό δλδ τον κάνει αν και είναι περιπλανώμενος και ανάδρομος να είναι στα νερά του....έτσι καταλαβαίνω δηλαδή... πλανήτης In hayz είναι στο φυσικό του περιβάλλον στην κάλύτερη θέση του, απλά διαφωνούν για το αν είναι αυτό ισχυρότερο από τις θεμελιώδεις δυνάμεις.
    δεν ξέρω, εμένα ο άρης μου φαίνεται πιο κατασταλαγμένος απο την άφρο, απλά διακρίνεται από μια..συστολή να το πω? πιο πολύ όμως σε στιλ φύλαγε τα ρούχα σου μου κάνει... (δεν είμαι και αντικειμενική ρε γμτ!!)
    αναμφίβολα έχουμε μια ζορισμένη σελήνη -και σε πολιορκία εκτός των άλλων όπως πάλι μου επεσήμανε η ζουρ- αλλά η σελήνη είναι και επικυρίαρχος της ακμής του 7ου μαζί με την αφροδίτη...αυτό δε σημαίνει τίποτα?? εχω φαγωθεί να το ρωτάω!!! χαχαχα!!
    το θέμα του τετραγώνου να είναι η σελήνη να ξεπεράσει τον κρόνο...! για αυτό αλήθεια δεν ξέρω...για να μου φανεί λογικό θα πρέπει να σκέφτομαι οτι η σελήνη είναι δεύτερος δείκτης και για τους 2 και ότι οι δεικτες τους ήδη έχουν χτυπηθεί από αντισκιά με κρόνο....και μάλλον θα μου πείτε οτι παρεκτρέπομαι πάλι και γι\'άυτο πρέπει να κραταω το στώμα μου κλειστο :/
    αυτό με την αφρο και τους δεσμους -το παρελθόν είναι το εμπόδιο του μέλλοντος... θα μπορούσε να κολλάει αλλά πάλι είναι σα να τα χρεώνει στο θέμα ερμή, ενώ εχει εξομολογηθεί πως για τη συμπεριφορά του νιώθει άσχημα.
    Hyleg είναι ο αφέτης -αυτός που δίνει ζωή σε ένα χάρτη. ναι google it!! : )
  • Journey @ 10.04.2012 20:32
    Εεερμ νομίζω οτι δίνουμε διαστάσεις που ειλικρινά αμφιβάλλω αν υπάρχουν.
    Τι είναι όλ αυτά με τις αντισκιές??? ; - )
    * Θα ήθελα να δω τα  hints της ice.
    * Δεν είναι σε πολιοκρκία, λάθος πάνω στη βιασύνη μου.
    * H κατάσταση  in Hayz βελτιώνει την κατάσταση του δείκτη αλλά δεν το είχα ξανακούσει οτι είναι σπουδαιότερη από τις θεμελιώδεις !!!!
    Αν ένας πλανήτης είναι π.χ. στο πρόσωπό του ενισχύει τη δύναμή του , είναι πιο δυνατή κατάσταση από το να βρίσκεται ένας πλανήτης στο φως του..
     
    Λοιπόν, για να μην το τραβάμε από τα μαλλιά :
    Οι δείκτες θα κάνουν τετράγωνο, ο σκοπός δηλ επαφής/επικοινωνίας θα αφορά τα προσωπικά τους αλλά  σχέση είναι ως προοπτική πολύ χλωμή, είτε θα υπάρξουν αναβολές, είτε καθυστερήσεις, εκνευρισμός κλπ, είτε μεγάλο ξενέρωμα.
    * Ενδέχεται η γυναίκα να μην θελήσει έκτοτε να ξανασχοληθεί.
    siple things, keep it simple
  • GwgwOuf @ 10.04.2012 20:41
    τελεια!!! αρα ακουγεται οτι μπορει να είναι και το τέλος όλης της ιστοριας!! : ))
    η χουλτινγκ δεν το σχολιάζει αλλα διαβασα χθες στο astrowiki "Planets satisfying all three of these sect conditions were said to be Hayz, but it is not clear how Hayz strength compares to strength from essential dignities" ...και μάλλον στη βιασύνη μου το πήρα λάθος.
    σιμπλ θινγκς?? θα μας τρελανεις!! χαχαχα!!!
  • Journey @ 10.04.2012 20:44
    * Θα ξανασχοληθώ επειδή θέλω να δω 2-3 πραγματάκια ακόμα που όοοοοχι δνε τα είδα, εντάξει? : P
    * Να δούμε τι έχει να μας πει και η ice..
    Αλλά όπως είπα και σε κάποια να σου πει, διάβασε και κανένα βιβλίο αστορλογίας βρ επαιδάκι μου : P για μένα , αυτό το θέμα είναι λάστ γίαρ ! Θέλω να δω μερικά Σόλαρς, βαρέθηκα με τις ωριαίες
  • miraki @ 10.04.2012 20:48
    ζουρρρρ βαρέθηκες με τις ωριαίες?πωπωωωωω .......και έχω μείνει και με την απορία ποια είναι τα καλά νέα ή τα καλύτερα που είχε η ωριαία μου :-/
  • Irenestar @ 10.04.2012 20:54
    kai twra vrhkes na varetheis me tis wriaies Jour twra pou emeis 8eloume na anoiksoume spiti
    THELOUME TIS POLITIMES SUMVOULES SOU eks allou exw kai egw mia rimada Afro ston krio pou dn mporei na kanei upomonh m tpt k omws exei dokimastei sto Full apo krono Ploutwna  kai twra Ourano kai den thn paleuei kastano pleon
  • moisture666 @ 10.04.2012 21:54
    αν η σεληνη(ως σημειοδοτης) ερχεται σε οψη με αναδρομο πλανητη τοτε η υποθεση θα ολοκληρωθει γρηγορα κ μαλιστα ξαφνικα.
    αν η σεληνη(ως σημειοδοτης) βρισκεται στον 12ο τοτε αυτη που κανει την ερωτηση εχει σημαντικα μυστικα για αυτη τη σχεση.
     
    αν τωρα παρουμε ως σημειοδοτη τον αρη(αντι για σεληνη) τοτε εχουμε
    συγκλινουσα οψη τετραγωνου(δηλαδη, κατι σαν..."καλυτερα να μην γινοτανε η
    συναντηση").
     
    ....εχει πεθανει δικο τους παιδι???
    μαλλον,αφροδιτη στην ακμη του 4ου οικου.
    η' κυβερνητης πλανητης της εκλειψης στον 10ο οικο του χαρτη.
     
    ο αρης μπορει να ειναι hayz (ημερησιος, αρσενικος, σε αρσενικο ζωδιο,
    πανω απο τον οριζοντα)  η' (νυχτερινος,κατω απο τον οριζοντα κ σε
    θηλυκο ζωδιο)
    εδω ειναι πανω απο τον οριζοντα αλλα ειναι παλι hayz....μονο για τον αρη.
    αυτο σημαινει οτι ειναι ικανος να δωσει θετικο αποτελεσμα, αλλα λογω
    της αναδρομης πορειας....."καλυτερα να μην γινοτανε η συναντηση"
     
    οσο για τον pof...βρηκα αυτο.
    If the chart is nocturnal:

    Consider the planet that has most essential dignities in these three places:
    The degree of the Moon in the nativityThe place of the luminary (Sun or Moon) found above the earth in the Full Moon preceding the nativityThe place of the Part of Fortune in the nativity
     

    If this planet falls in an hylegiacal house accept it as hyleg.
    If not, then use the ascendant if the birth was preceded by a New Moon.
    If the birth was preceded by a Full Moon, take the Part of Fortune if it
    falls in an hylegiacal house; if not, use the ascendant.
     
    http://www.skyscript.co.uk/gl/hyleg.html
     
     
  • Irenestar @ 10.04.2012 22:04
    posa prepei na plhrwsw gia na me voh8hsei kapoios me thn wriaia  gamw thn zwh mou gamw
  • Journey @ 10.04.2012 22:06
    Σιγά μην και είναι αυτά για τα παιδιά, αχαχαχα...
     
  • Journey @ 10.04.2012 22:10
    Φαντάζομαι οτι ο μόιστουρε, μιας και έπιασε να κοπιάρει επί του θέματος θα στο λύσει σε τ΄ρια δευτερόλεπτα. Αν βρει την απάντηση αρνητική, μην ανησυχείς, θα βγάλει το γούρι του βόλτα { όπως ο γυφτος τη μαίμού }
  • ice @ 10.04.2012 22:16
    τα hints που ανεφερα ειχαν να κανουν με την προσπαθεια μου να καταλαβω και να ακολουθησω τον συλλογισμο που κανατε (jour & gwgw). Περα απο τα προφανη δεν θα μπορουσα να παω τοσο μεσα στο θεμα... ειπαμε, ασχετη... Απλα με αυτα που διαβασα μου ηρθε στο μυαλο κατι προσφατο που ειδα περι ΒΔ και ΝΔ σε μια αναλυση ωριαιας που δεν το ειχα ξανασυναντησει και εδω, με τα σχολια που κανατε μου κολλαγε.... δε νομιζω οτι μπορω να συνεισφερω σε τιποτα περισσοτερο. Εξακολουθω να εχω απορια σχετικα με δια. Κανεις δεν τον θελει αλλα αυτος στρογγυλοκαθεται στον 7ο. Οσο για την Σεληνη εγω μονο σαν δεικτη της ερωτουσας τον βλεπω....
  • Irenestar @ 10.04.2012 22:17
    Na sou pw kati exw pa8ei m auth thn wriaia pou exw valei axwria pou paleuw ena mhna twra na vrw akrh..Mono pou mou deixnei 8etika pragmata dn t pisteuw na s pw thn alh8eia ,g auto rwtaw gia na dieukrinistei, an k t shmasia exei oti einai na ginei ginetai alla egw twra exw fagw8ei kai dn kserw t n kanw..EIMAI SE KATASTASH EKTAKTOU ANAGKHS
  • Journey @ 10.04.2012 22:18
    ice, για όνομα, κανείς δεν ακολυοθεί το συλλογισμό της Γωγούς..βασικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, αν και οι αστορλογικές της παρατηρήσεις είναι μια χαρά, απλά δνε έχουν χώρο σε ωριαία
  • ice @ 10.04.2012 22:23
    απλα διαβαζω αυτα που βλεπετε και προσπαθω να τα βρω στον χαρτη για να καταλαβω. Γι\'αυτο ζητησα στην αρχη επεξηγησεις γιατι εδω μιλαμε για πολυ πληροφορια.....
  • Journey @ 10.04.2012 22:23
    Επειδή είναι ευφάνταστη της έδωσα και τον Ηyleg tτου χάρτη, αυτό μόνο και μόνο επειδή υπάρχει ένα αποκλίνον εξάγωνο PoF- Σελήνης {2\',55 }
    Το ότι ο Άρης είναι in hayz είναι επίσης μία παρατήρηση που όφειλα να δώσω προκειμένου να πω πως είναι κάπως δυνατότερος απ όσο φαίνεται.
     
    Η ανάλυσή μου έχει σταματήσει εδώ και ξέρω γω? 20 σχόλια να πω? Ήδη είπα αρκετές φορε΄ς το μέλλει γενέσθαι.
     
  • moisture666 @ 10.04.2012 22:23
    Μια υπέροχη(?) ξανθιά μπαίνει στο γραφείο του διευθυντή του stardome.- Γεια, του λέει.- Θέλω να με προσλάβεις γραμματέα σου.- Γραφομηχανή ξέρεις; ρωτάει αυτός.- Όχι, του λέει, αλλά μπορώ να μάθω.- Στενογραφία;- Όχι, αλλά μπορώ να μάθω.- Αγγλικά;- Όχι, αλλά μπορώ να μάθω... Ο τύπος τα έχει παίξει.- Καλά, τη ρωτάει τίποτα δεν ξέρεις;- Όχι, του λέει αυτή, αλλά μπορώ να μάθω...- Και, δεν μου λες, τουλάχιστον. Πόσα λεφτά θέλεις;- Τέσσερα χιλιάρικα τον μήνα, λέει αυτή.- Τρελάθηκες κορίτσι μου; Εδώ έχω δύο αρχισυντάκτες, της απαντάει, και παίρνουν και οι δύο μαζί δύόμισι χιλιάρικα.Και η ξανθιά:- Καλά. Τότε... πήδα τους αρχισυντάκτες σου!
    - Καλά. Τότε... πήδα τους αρχισυντάκτες σου!
  • Journey @ 10.04.2012 22:26
    Ε βρε παιδιά, όχι, δεν θα κάτσω να εξηγήσω τι είδα και πως, νομίζω οτι δεν είναι αυτός ούτε ο ρόλος μου ούτε ο στόχος του σάιτ..
     
  • GwgwOuf @ 12.04.2012 01:55
    μου είπε να σας πω 10000 ευχαριστώ!!! σας είναι υπόχρεη!!!
    ...και είναι εντυπωσιασμένη βέβαια με το πόσα φάνηκαν!!!!
    @Journey, είσαι μεγάλο αστέρι, την άφησες με το στώμα ανοιχτό -αγκαλιές και φιλιά!!!
    ξανά-μανά!!! σας ευχαριστούμε όόόόόόόλους σας πάρα πάρα πάρα πολύ!!!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...