παρακαλώ περιμένετε...

Θα τα καταφέρω με την ωριαία?

  • smileeeeeeeeee @ 10.09.2012 23:15
    Τί είναι αυτό το πράγμα που όλες οι μακροχρόνιες σχέσεις τελειώνουν με τέτοιους τρόπους ή και χειρέοτερους; Τι πάθανε όλοι;;
    Μακαρι,να μπορούσα να σε βοηθήσω με την ωριαία αλλα κ γω τωρα προσπαθω να βγάλω μια ακρη...
  • Sandie @ 10.09.2012 23:16
    Κρόνος στο Ζυγό..........
  • smileeeeeeeeee @ 10.09.2012 23:16
    Νομίζω 7ο κοιτάς αφου πρόκειται για σχέση
  • Sandie @ 10.09.2012 23:18
    Σχέση που δεν υπάρχει πιά.....Γι'αυτό και το ερώτημα..........
  • smileeeeeeeeee @ 10.09.2012 23:19
    τα διελυσε ολα ο κρόνος δλδ..αντε καλως να τον δεχτω
  • Sandie @ 10.09.2012 23:21
    Been there, done that............
  • nescafe @ 10.09.2012 23:22
    ουφ! 10 το βραδυ ρε κοπελια!!!7 χρονια και τα φορτωνεις σε μια ωριαια,εσυ ξερεις καλυτερα απο ολους τι εγινε.οσο για το χαρτη,αν και δε καταλαβαινω την ερωτηση,μια φιλοτιμη προσπαθεια ειναι η εξης.εσυ αφροδιτη στο λιονταρι οχι και ιδιαιτερα καλη θεση αλλα αν μη τι αλλω λαμπερη,αυτος αρης στο σκορπιο,ειναι καλα μετα απο πολυυυυ καιρο...οσο ηταν στο ζυγο ηθελε την αφροδιτη,και στη παρθενο,τωρα αλλαξε το πραγμα.και εσυ ομως,πριν τον ηθελες,τωρα οχι και τοσο...εισαι σε καλη θεση ομως,στο σπιτι σου,με κυριαρχη σεληνη...δεν καταλαβαινω...μηπως ο ανθρωπος αυτος ενιωθε λιγο κατωτερος σου?
  • Sandie @ 10.09.2012 23:31
    Κατώτερος των προσδοκιών μου, παίζει?
  • nescafe @ 10.09.2012 23:33
    μηπως υπηρχε θεμα το ποιος εχει το πανω χερι...ειχε θεματα στη δουλεια του.ειχες εσυ αποτομα καμια αναγνωριση...
  • Sandie @ 10.09.2012 23:37
    H δουλειά του, σύμφωνα πάντα με εκείνον, ήταν υπεράνω όλων. Και σύμφωνα με εκείνον ήταν ο λόγος που δεν μπορούσαμε πιά να είμαστε μαζί.......... Σελήνη στον Αιγόκερω βλέπεις στο γενέθλιο......... Αναγνώριση καμία από τη δική μου πλευρά!
  • nescafe @ 10.09.2012 23:40
    ναι οκ,εγ εχω σεληνη στον υδροχοο αλλα κλαιω καθε 3 και 5....βασει της  ωριαιας ειχε πολυ καιρο που δεν ηταν καλα.στη καθημερινοτητα,εσυ τον εβλεπες...λογω της δουλειας?δηλαδη τι?αποσταση?θαυμαστριες?αν θελεις βοηθας...
  • nescafe @ 10.09.2012 23:41
    δε μου λες?διδυμι η΄τοξοτης?
  • smileeeeeeeeee @ 10.09.2012 23:41
    nescafe μετα θέλεις να μας πεις όλα αυτα πως τα καταλαβες μπας και μαθουμε κ εμεις να αναλυουμε καμμια ωριαία;;;
  • Sandie @ 10.09.2012 23:42
    Αυτό που ήθελε να δω, αυτό που μου έδειχνε, ήταν το άγχος για τη δουλειά..........Ήθελελε επιτυχία σ'αυτό το κομμάτι..Θαυμάστριες δεν ξέρω αν υπήρχαν.......
  • Sandie @ 10.09.2012 23:43
    Διδύμι με  ωροσκόπο τοξότη..........You just killed me..........
  • nescafe @ 10.09.2012 23:48
    αφου εκατσε και 7 χρονια,αξια ρε κοπελια!!!!μη τρελλαθουμε,τα ζωδια ηταν ελληνιστι λακυ γκες,,   οσο για την ωριαια,λιγο μπερδεμενη ειναι...πολυ ανεξαρτητα τα ατομα,δεν τα ενωνει κατι...μηπως τελικα και εσυ περισσοτερο εγωισμο εχεις και συνηθεια ενω τα συναισθηματα εκαναν περιπατο?δυσκολευομαι να πιστεψω οτι καποιος φευγει μια ωραια πρωια λεγοντας οτι προεχει η δουλεια του....εκτος αν μυριστηκε γαμο και την εκανε...
  • Sandie @ 10.09.2012 23:52
    Δεν ξέρω///////////// Μπορεί να αισθάνθηκε " σοβαρότητα" και να την έκανε//////////
  • nescafe @ 10.09.2012 23:52
    και το βασικοτερο,για τι ηλικιες μιλαμε?
  • nescafe @ 10.09.2012 23:54
    αμα λεω οτι η εποχη ειναι σκατα.ολοι πετανε τους ανθρωπους λες και υπαρχει πληθωρα...υπομονη,ειναι δυσκολο,ασχημο...και εκ μερους του ανεντιμο....αλλα τα παντελονια βλεπεις ειναι στενα για πολλους...
  • ice @ 11.09.2012 01:35
    nes καλα λεει η smilee... εξηγησε το σκεπτικο σου γιατι αν το κανουμε ολοι αυτο (οσοι εχουμε μαθει 2 πραγματακια) σε λιγο θα  ρωταει το μισο site το αλλο μισο λες και ειναι χαρτοριχτρες....
  • manini @ 11.09.2012 14:42
    πωπω! βρε nescafe, ταχύρυθμα στις ωριαίες έκανες? έχει λίγο καιρό που μιλήσαμε λίγο σε ένα ποστ όταν γράφτηκες κ βλέπω έχεις κάνει τεράστια βήματα στην ωριαία, είδα κ τα άλλα ποστ...
    άντε κ εις ανώτερα...

     
  • Sandie @ 11.09.2012 15:07
    H ερμηνεία της nescafe είναι εξαιρετική και με τόσα λίγα στοιχεία. Για να δώσω και τις απαντήσεις που της οφείλω. Είμαι 32 και είναι 42 με ένα χωρισμό και 2 παιδιά. Επάγγελμα ελεύθερος επαγγελματίας, που λόγω της κρίσης ψάχνει διεξόδους. Εγώ πάλι ιδιωτική υπάλληλος. Υπήρξα πολύ υποστηρικτική στο παρελθόν σ'αυτό το κομμάτι, κουράστηκα όμως, ήθελα να προχωρήσω, εκείνος πάλι όχι. Αλήθεια, που κατάλαβες από το χάρτη ότι αντιμετώπιζε προβλήματα στη δουλειά (κρόνος στον 6ο?).  Πες μας να μαθαίνουμε και εμείς οι νέοι στην ωριαία??? thank you so far!
  • nescafe @ 11.09.2012 17:02
    ευχαριστω αλλα μαλλον παιρνω τα ευσημα για λαθος λογο...εχω παρατηρησει οτι καποιες ωριαιες φαινονται ευκολες,καποιες αλλες ομως οπως και καποιες που εχω επιχειρησει να κανω δε μπορουν να τις καταλαβω...οταν δε μπερδευονται τα πραγματα καλα ειναι!παντως την αληθεια μου θα την πω...ενω εκατσα και διαβασα,σε παρα πολλα σημεια αυτη η μεθοδος ειναι ηξεις αφιξεις....αφηστε που ειχα διαβασει μια μερα την τζουρνευ,εκεινη δε τη φτανω,δεν τα καταλαβαινω...
  • nescafe @ 11.09.2012 17:08
    αυτο που ειδα ειναι αυτον σαν αρη στο σκορπιο και ειδα τις θεμελιωδεις δυναμεις οπου ο αρης ειναι πολυ πολυ καλα,αλλα επειδη η σχεση σας ειναι πολυ μεγαλη σε διαρκεια ειδα πως ηταν ο αρης πριν σε ζυγο και παρθενο,οπου ναι μεν εσενα σαν αφροδιτη εκει σε ηθελε,αλλα ο ιδιος δεν αισθανοταν καλα.μετα εβαλα το μυαλο μου να δουλεψει γιατι συνηθως οι αντρες γινονται αναπηροι οταν υστερουν στη δουλεια,και καπως ετσι...ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ?????
  • Sandie @ 11.09.2012 17:20
    Είσαι σε καλό δρόμο. Δεν έχει τύχει να δω ωριαία από την Journey οπότε δεν έχω άποψη.
    Αυτό που πας λάθος είναι ότι δεν υστερούσε σε επαγγελματικό επίπεδο, το status του ας πούμε ήταν καλύτερο από το δικό μου.  Υστερούσε απέναντι σε αυτό που φανταζόταν κι ήλπιζε για τον εαυτό του.Κι αυτό ήταν πρόβλημα!
  • Journey @ 11.09.2012 17:29
    Τώρα αν σας πω οτι είστε και οι 2 σε λάθος δρόμο και μάλιστα τον κακό θα στεναχωρέσω τη nescafe που με επευφημεί, έτσι, δεν θα το κάνω, θα προσπαθήσω να ικανοποιήσω το ζητούμενο της αλά Μάγιας αστορλογίας... θα γίνω συμπαντική αγάπη. Μια χαρά, keep it that way
  • Journey @ 11.09.2012 17:29
    Ούτε τη λέξη αστορλογία δεν μπορώ να πληκτρολογήσω σωστά..πιιιιφφφφ
  • Sandie @ 11.09.2012 17:31
    Έτσι Journey? Πετάς τη μπόμπα και φεύγεις? Συμπαντική μου αγάπη, στάσου μύγδαλα!!!
  • Journey @ 11.09.2012 17:34
    Μωρέ ναι,δεν πα να λένε οι Μάγιας, εγώ Κριάρι είμαι..άρα, θα πετάξω τη βόμβα και θα τρέξω, θα αρπάξω τα λεφτά και θα τρέξω, θα πετάξω 2 μπουνίδια και θα τρέξω...Η ιστορία της ζωής μου..αυτό δεν είναι βίος, είναι κλεφτοπόλεμος : P
  • Sandie @ 11.09.2012 17:37
    Θα ήθελα ν'ακούσω την δική σου άποψη και φεύγεις τρέχοντας μετά, πανσοφο κριάρι...  γλειψ γλειψ. Έλα και δεν έχω δει δική σου ωριαία   
  • Journey @ 11.09.2012 17:42
    Για να ακριβολογούμε, εννοείς ανάλυσή μου επί ωριαίων χαρτών. όχι απαραίτητα δικών μου ερωτημάτων, έτσι ??
    Δράττομαι της ευκαιρίας να επικαιροποιήσω μία δική μου ωριαία - αν τη βρω επειδή μόλις μου ρθε φλασιά σχετικά με το judgment.
    @ το ice, nescafe. Δεν έχω καταλάβει πως γίνεται μία ωριαία για σχέση να μας λέει για τις δουλειές, τα κληρονομικά, τα χρέη και δεν ξέω τι άλλο των προσώπων.
    Περιεκτικά, με ένα λόγο, δεν τα λέει εκτός και αν έχουν άμεσ σύνδεση με το ερώτημα.
    Θα τα ξαναβρω με τον Τοτό? Όχι. Μπορεί να σε αγαπάει αλλά βλέπεις εκείνη ητν προαγωγή στην πολυεθνινκή που εργάζεται και τώρα μένει στην Κίνα. Μάλλον δύσκολο να ξανακούσεις γι'αυτόν.
     
  • Journey @ 11.09.2012 17:45
    Βέβαια, μπορούμε πάντα και με την άνεσή μας να ρίξουμε μία ματιά στο ποιον του ατόμου που ρωτάει αλλά μέχρι εκεί.( και θα είναι πολύ καλύτερα να κρατήσουμε τα συμπεράσματα για τον εαυτό μας,δεν αφορά κανέναν, ούτε κι εμάς αν ο ερωτών είναι ανήκει σε συμμορία, καταχράται ουσίες, έχει παράξενες ερωτικές προτιμήσεις κοκ)
     
  • Sandie @ 11.09.2012 17:46
    Ακριβώς αυτό εννοούσα.
  • Journey @ 11.09.2012 17:52
    Α, τώρα που θυμήθηκα, ο 12ος του 7ου είναι τα συναισθήματα του συντρόφου? Πετάς τη βόμβα και ( ακόμα ) κάθεσαι λιονταράκι??
  • Sandie @ 11.09.2012 17:53
    Να σταθώ όρθια λες?
  • Sandie @ 11.09.2012 17:54
    ν'αρχίσω να τρέχω καλυτερα?
  • Journey @ 11.09.2012 17:55
    Θα σου έλεγα να αρχίσεις να τρέχεις γιατί θα αμολύσω το σκύλο Μα ποιον οίκο εννοείς ως συναισθήματα του συντρόφου? : o
  • Sandie @ 11.09.2012 17:56
    Και δεν είμαι και γρήγορη............
  • Journey @ 11.09.2012 17:56
    nescafe , ζατί έφυγες?  : (
     
  • nescafe @ 11.09.2012 17:58
    εχω και σιδερωμα ! αλλα γιατι ο 12ος ειναι συναισθημα?δεν ειναι οι φοβοι του και ολα τα σχετικα?
  • Journey @ 11.09.2012 17:58
    μμμμμμμ, δεν ξέρω, τι να σου πω, ίσως και να είσαι.
    Πι.Ες. Έχεις πρόσβαση στο περιβάλλον του? Θα εικάσω οτι ναι, 7 χρόνια είναι αυτά..
  • Journey @ 11.09.2012 17:59
    Πάντως nescafe , πράγματι έχεις κάνει φοβερή μελέτη Τώρα κόβουμε τα περιττά αν δεν σε πειράζει
  • Sandie @ 11.09.2012 18:00
    Ναι, έχω, όχι και τίποτε τρελό βέβαια...
  • Journey @ 11.09.2012 18:05
    Κρίμα..δηλ για την οικονομία να ψάχνουμε τα άψαχτα δεν μπορείς να πάρεις με υφάκι μίας τσαντισμένης βασίλισσας τον κολλητό του ή τον αδερφό του και να ρωτήσεις απερίφραστα " θα μου πεις γιαυτό το φροούτο που άρχισε να ξενοκοιμάται ο λεγάμενος γιατί κάτι είδα, κάτι άκουσα"
     
  • nescafe @ 11.09.2012 18:06
    παντα ημουν καλη στα θεωρητικα και στα πρακτικα που δεν απαιτουσαν συμμετοχη περισσοτερων του ενος ατομου....παντως ευχαριστω!ειναι ο πρωτος καλος λογος που ακουω εδω και μερες.στο προκειμενο τωρα.εσυ τι βλεπεις¨?
  • Sandie @ 11.09.2012 18:07
    Όχι και δεν μπορώ και δεν θέλω.... Βασίλισσα γαρ.....
  • Journey @ 11.09.2012 18:07
    Μετά πες ' ωχ λάθος νούμερο, άλλο νούμερο ήθελε να σε πάρει  , η Ζουρ, όχι εγώ" κάτι τέλος πάντων να θολώσει τα νερά... αλλά από την άλλη μπορεί και να σου πει
  • Journey @ 11.09.2012 18:09
    Μισό, όλα stop! Δεν λέει κανείς έναν καλό λόγο στη nescafe? Παγώνει το καρέ. Περιμένουμε την απάντηση - και την παράκληση για συγχώρεση του κοινού. Βρε α να χαθείτε, αυτό είναι ένα κορίτσι που καταλαβαίνει ακόμα και σουρεάλ ποστς.
  • Sandie @ 11.09.2012 18:12
    Όποιος πει κακό για μας, να του βγει το μάτι σα λουκουμάς.........! Δεν είμαστε αχάριστοι Journey! Μόνο καλές κουβέντες!
  • Sandie @ 11.09.2012 18:13
    Προφανώς όμως εκτιμά περισσότερο τη δική σου καλή κουβέντα από όλων των άλλων...........
  • Journey @ 11.09.2012 18:15
    Οκ, nescafe, είναι προτιμότερο να αρχίζεις από μία πρόσφατη αποκλίνουσα όψη για να δεις ένα γεγονός παρά να ταξιδεύεις το μισό ζωδιακό, δηλ ήταν στην Παρθένο , μετά στο Ζυγό κλπ.
    Ψάχνω να δω το χωρισμό με μία αποκλίνουσα όψη. Την έχω?
  • Journey @ 11.09.2012 18:18
    Λιονταρίνα, επειδή υπογείως μοιράζομαι κάτι από τις αξίες σου λόγω σελήνης μου δε σημαίνει οτι τσιμπάω κιόλας
  • nescafe @ 11.09.2012 18:18
    σαντυ δε βγαινουν τα ματια και σημερα ενας βλακας φερθηκε σα βλακας ο βλακας(επαναλαμβανομαι?)και με στενοχωρεσε και αν ειχα αλευρι θα εφτιαχνα κουλουρακια,επειδη δεν εχω σιδερωνω!
  • Sandie @ 11.09.2012 18:22
    Αυτό θα πει εργασιοθεραπεία!!!!!  Jour, σιγά μην τσιμπάς, κοτζαμαν κριαρι!
  • Journey @ 11.09.2012 18:23
    α,nescafe το ξέρω οτι δεν μπορείς να κομηθείς τα βράδυα από το δικό μου θεματάκι αλλά  τουλάχιστον το μπεζ θα είναι της πούδρας, όχι το θκατουλί , τελικά θα γίνει εντελώς κοντρεμπορυ και ο κύβος ερρίθφη!!
  • nescafe @ 11.09.2012 18:25
    κοντεμποραρυ βρε τζουρνευ και ειμαι λιγο ευαισθητη στην τελειοτητα σημερα,οντας πληγωμενη....
  • Journey @ 11.09.2012 18:27
    κλινεται κατά το αστορλογία
  • nescafe @ 11.09.2012 18:29
  • Journey @ 11.09.2012 18:30
    Σε πλήγωσαν ? Ποιος που  να του πέσει η προίκα?
  • nescafe @ 11.09.2012 18:33
    ε,δε μιλαω δε μιλαω θα το πω!ξερεις τι ειναι να λες στον αλλο ¨η συμπεριφορα σου με στενοχωρει αλλα το καταλαβαινεις και εσυ¨λεει αυτος ¨τι¨ απανταω εισαι σιωπηλος και απομακρος.και τι απανταει????ΤΙΠΟΤΑ! σα ποντιακο ανεκδοτο εγινα.εκλεισα και εγω το τηλ.οχι οτι θα παρει αλλα ετσι για να κανω κατι και...σιδερωνω!
  • Journey @ 11.09.2012 18:35
    ω, ναι....έχω μια ιδέα. Και να καταλάβεις σε μένα αυτό το έκανε κριάρι άνθρωπος, απαραδέκτου δηλαδή. Δεν ξανασήκωσα τέτοιο κλίμα όμως, έγινα του εύκρατου έκτοτε
  • Journey @ 11.09.2012 18:36
    α, και για να μην αποσυντονιζόμαστε....για δες καμμια 10ρια σχόλια πιο κάτω περί αποκλίνουσα όψης που να δείχνει το γεγονός του χωρισμού έχουμε??
  • nescafe @ 11.09.2012 18:42
    με τον κρονο και με τον ερμη εχει αποκλινουσα ο αρης
  • nescafe @ 11.09.2012 18:43
    και εδω μπερδευτηκα οταν τη πρωτοειδα την ωριαια.οι βασικοι δεικτες δεν εχουν σχεση μεταξυ τους,σε λιγο θα εχουν.αρα?
  • Journey @ 11.09.2012 18:46
    Θα φτάσουμε κι εκεί, αλλά έλα που έχει αποκλίνον τρίγωνο ο Άρης με Σελήνη, 1,40 μοίρες....
    Επομένως, σύμφωνα με όσα μας λέει η Λιονταρίνα, χώρισαν πριν 1,40 μ.τ.
  • Sandie @ 11.09.2012 18:47
    Κι εγώ την όψη Σελήνης με Άρη είδα. Κοντά στους 2 μήνες πριν ήταν ο επίσημος χωρισμός.......
  • Journey @ 11.09.2012 18:49
    Μάλιστα, επομένως το εύρος του χρόνου είναι μεγάλο αν 1, 40 μ.τ. = 2 μήνες. Και η Σελήνη είναι αργή σ'αυτόν το χάρτη, και οι κύριοι δείκτες σε σταθερά ζώδια, έτσι, έχουμε μεγάλα διαστήματα
  • Journey @ 11.09.2012 18:51
    Όμως, δεν είναι μία παγιωμένη κατάσταση, δηλαδή 2 μήνες είναι κάτι μικρό για την ζωή μας, έτσι, το ότι φαίνεται η απόκλιση ( χωρισμός) μας δημιουργεί την πεποίθηση οτι ο χάρτης είναι μέσα στο θέμα και η ερώτηση αποδεκτή.
    Η ερώτηση είναι αν σ αγαπούσε, έτσι δεν είναι? Αν σε ήθελε, αν δεν έχασες τα χρόνια σου, αν υπήρχε αμοιβαιότητα. Ναι?
  • Sandie @ 11.09.2012 18:52
    Σωστά!
  • nescafe @ 11.09.2012 18:52
    ωραια,αλλα η αποκλινουσα οψη ειναι πολυ ομορφη,ειναι τριγωνο και με σεληνη καρκινο και αρη σκορπιο,δηλαδη ειναι ολοι πολυ δυνατοι.γιατι αυτο να ειναι χωρισμος?
  • Journey @ 11.09.2012 18:57
    Είναι ο καθένας δυνατός στο ζώδιό του...
     
  • Sandie @ 11.09.2012 18:58
    Που σημαίνει αρκετή ασφάλεια ώστε να προχωρήσει ο καθένας το δρόμο του?
  • Journey @ 11.09.2012 18:59
    Δεν υπάρχουν δε και αμοιβαίες δυνάμεις...δεν αλληλεξαρτώνται, και γενικώς μία αποκλίνουσα όψη δείχνει κάτι που έγινε στο παρελθόν αλλά αποτελεί το εφαλτήριο της ερώτησης που κάνουμε τώρα.
  • Journey @ 11.09.2012 19:01
    Αν η Sandie έκανε μία ερώτηση ας πούμε 3,5 χρόνια μετά τη δημιουργία της σχέσης τους, δεν θα με παραξένευε πολύ αν δεν υπήρχε αποκλίνουσα όψη που να δείχνει τη σημιουργία αυτή επειδή υπήρχε διάρκεια στο χρόνο και σταθερότητα- τότε.
    Και η έναρξη μίας σχέσης, αν τεθεί ερώτηση λίγο μετά από αποκλίνουσα όψη θα φανεί
  • Journey @ 11.09.2012 19:03
    Αν τόχεις ως εδώ να πάμε και λίγο παραπέρα, θέλεις?
    Η Σάντυ ρωτάει για το παρελθόν, για το πριν του χωρισμού.
    Ο Άρης σήμερα, στο παρόν ,είναι στο Σκορπιό, στη μέση ενός σταθερού ζωδίου στο ποίο μάλιστα είναι δυνατός.
    Άρα, πότε χώρισαν? Όταν έπαψε να είναι τρελός γιαυτήν, επειδή ήταν, στα πατώματα ήταν ( Άρης στο Ζυγό)
  • Journey @ 11.09.2012 19:11
    Αυτό απαντάει στη Σάντυ. Ναι, αλλά πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κάποιος οτι δεν έθεσε και κάποιο ερώτημα σχετικά με τη συνέχεια? Θα ξαναγίνει κάτι?
    Ίσως να επιθυμεί μία επανάληψη του έργου, ίσως να επιθυμεί να βρει κάποια σημάδια της ανεξίτηλα στη ζωή του, η Σάντυ, έχει την επιθυμία να ξαναγυρίσει ανιχνευτικά στον τόπο του εγκλήματος.
    Η δυναμική του χάρτη από την άλλη, είναι σαφής. Οι δείκτες πάνε πάλι για συγκλίνουσες όψεις.
    Αυτό τι μπορεί να σημαίνει?
    Και είναι άραγε αυτές οι όψεις ( οι προσεχώς συγκλίνουσες ) οι μοναδικές που αξίζουν της προσοχής μας?
     
  • Sandie @ 11.09.2012 19:20
    Συγκλινουσες όψεις προσεχώς εννοείς το τετράγωνο? Τι άλλο παρατηρείς?
     
    Αυτή
    τη στιγμή, έτσι όπως είμαι, προσπαθώ να τα βρω με τον εαυτό μου. Δεν θα
    άντεχα κάτι τόσο έντονο πάλι. Τα 7 χρόνια θα πρέπει να επισημάνω ότι
    δεν ήταν και τα ευκολότερα. Κόλαση και παράδεισο θα τα παρουσίαζα. Ίσως
    και γι'αυτό δεν έκανα ερώτηση για μελλοντική εξέλιξη του θέματος. Γιατί
    ελπίζω σε κάτι νέο.
  • Journey @ 11.09.2012 19:21
    Το πρώτο μέρος κλείνει συγκλονισιτκά. Μαζί σας πάλι από το Σεπτέμβριο. Πολλές νέες διαφημίσεις και σπόνσορα την κόκα κόλα..
  • Sandie @ 11.09.2012 19:22
    Σεπτέμβριο έχουμε jour! Άνοιξαν και τα σχολεία........
  • Journey @ 11.09.2012 19:23
    Α, μα δεν είπα οτι επιθυμείς σχέση, η διάθεση ανίχνευσης είναι έντονη. Δεν μπορώ παρά να δικαιολογήσω αυτό που θέλεις. ΑΝ κλείσεις αυλαία, τουλάχιστον να ξέρεις οτι δεν πήγαν όαλ στο βρόντο
  • Journey @ 11.09.2012 19:24
    ω ρε γμτ....ούτε να μαγειρέψει κανείς δεν μπορεί, όλοι με το μάτι στο ημερολόγιο μην χάσετε καμμια συνέχεια, φτου
  • Sandie @ 11.09.2012 19:25
    Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα. Το μόνο που θα ήθελα, αν μπορείς, είναι να μου εξηγήσεις τι είναι αυτό που ανέφερες ότι παρατηρείς στο χάρτη........!!!!
  • Sandie @ 11.09.2012 19:26
    Θα σου μαγειρέψω εγώ! Σελήνη στην Παρθένο, μου αρέσει να προσφέρω υπηρεσίες
  • Journey @ 11.09.2012 19:34
    Έχω υπ όψην από τέτοιτες Σελήνες και ομολογώ τα καλύτερα! ( αρκεί να έχουν μονωτική ταινία στο στόμα)
    Βρε θα επανέλθω απλά πρέπει να τελειώσω με κάποιες δουλειές...
    Στο μεταξύ, αν θέλεις εξήγησέ μας για το 12ο του 7ου και τα συναισθήματα του συντρόφου επειδή έτσι μου ρχεται να προσθέσω στο μενού "λιονταράκι σουβλιστό"
  • Journey @ 11.09.2012 19:37
    Να επανέλθει και  η nescafe για την οποία είμαι σίγουρη οτι επανεξετάζει το χάρτη και πιστεύω οτι θα μας καταπλήξει για ακόμα μάι φορά
  • Sandie @ 11.09.2012 19:39
    Θα ενημερώσω όλες τις οργανώσεις προστασίας άγριων ζώων  για την πρόθεσή σου να με σουβλίσεις και θα δεις τι θα πάθεις.  Ε, θεώρησα ότι ο 12ος είναι σχετικός με συναισθήματα κι αφού δεν αναρρωτιώμουν για τα δικά μου. Κάπως έτσι σκέφτηκα, μη με σκοτώνεις τώρα....... ασ'το για αργότερα.. Ξέρω για γέλοια είναι... Θα σε κάνω πρότυπό μου και θα δεις μετά!
  • Journey @ 11.09.2012 20:23
    Eλεύθερα!! Επι χρόνια πλήρωνα αδρά πανωτόκια σε πιστωτική που έινε ποσοστό στη WWF και έτσι είμαι επίτιμο μέλος όοοοολων των σχετικών οργανώσεων.. ( βέβαια με τις  τελευταίες εξελίξεις  το προστατευόμενο είδος έγινα εγώ αλλά εν πάσει περιπτώσει δεν είναι αυτό το θέμα μας ) : P
     
    * Πάμε στις συγκλινουσες όψεις μιας και η nescafe επέλεξε να μην μας πει άλλα...
    Σε ποια αναφέρεσαι όταν μιλάς για τετράγωνο?
  • Sandie @ 11.09.2012 20:25
    Πληρώνεις δηλαδή και συνδρομές για να σκοτώνεις ελεύθερα?????ΔΟΛΟΦΟΝΑ!!!!!!!!
     
    Το τετράγωνο Άρη-Αφροδίτης λέω
  • Journey @ 11.09.2012 20:33
    Κάποια στιγμή θα πρέπει να εξετάσεις ενδελεχώς το θεματάκι των Κριαριών με την επικυριαρχία επί όλων των ειδών. Βέβαια, μια πολική αρκούδα μας ματώνει την καρδιά ( που είναι πάντα ενός μεγάλου παιδιού) αλλά μερικούς πανηλίθιους τους πατάμε κάτω χωρίς δεύτερη σκέψη)
    Για την περίτπωσή σου όμως απλά μερικές βουρδουλιές, αυστηρή πειθαρχία και τρέξιμο στη βροχή πλήρους εξάρτησης και εφοδίων στις 3 τα ξημερώματα είναι άκρως ικανοποιητικό.
    Ο 12ος είναι ο οίκος της αυταναίρεσης, των κρυφών εχθρών, του εγκλεισμού και των μεγάλων ζώων. Ο 8ος δεν έχει καμμία σχέση με το σεξ.Ο 5ος από την άλλη είναι για τις εγκυμοσύνες και τα παιδιά. Αν τα ξεκαθαρίσουμε αυτά μπορούμε να είμαστε έως και φίλες : P : P : P : D
     
    Eπίσης, θα είχα μία μεγάλη επιφύλαξη πριν εξετάσω μία συγκλίνουσα όψη τέτοιας μεγάλης ανοχής ακόμα και αν δεν είχα παρεμπόδιση φωτός κλπ.
    Παρ όλα αυτά, οι δευτερεύοντες δείκτες σας  φαίνονται οτι τα πηγαίνουν καλύτερα.
     
    Όμως, κάποιος δείκτης του μας δείχνει μία ανεξάρτητη κατάσταση από σένα.
    nescafe, είσαι εδώ? είδαμε τίποτα?
  • Sandie @ 11.09.2012 20:43
    Γιατί τον πικραίνεις το φαντάρο ρε Jour....... Μ'αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι.
    Γιατί γερμανικό νούμερο??
     
  • Journey @ 11.09.2012 20:50
    Για να γίνει πιο αποτελεσματική η εκπαίδευση : P
    Λοιπόν, με τρώει ώρα τώρα, δεν μπορώ να περιμένω άλλο τη Νες..
    Δεν υπάρχει πιο σημαντικό τεκμήριο σε μία ανάλυση ωριαίου για κάτι που έγινε και είναι σημαντικό από μία αποκλίνουσα όψη μικρής ανοχής.
    Ο χωρισμός σας ας πούμε είναι διακριτός, είπαμε, πριν 1,40 μ.τ.
    Ακόμα πιο διακριτό όμως είναι κάτι πιο πρόσφατο που ξεκίνησε στη ζωή του και δεν είναι παρά η αποκλίνουσα σύνοδος του Ήλιου με τον Ερμή πριν 0,15 μοίρες!
    Τώρα αυτό τι είναι? Αν η ερώτησή σου αφορά το παρελθόν και αν  υπήρξε αμοιβαιότητα στη σχέση σας, γιατί να μας λέει κάτι που άρχισε?
    Από την εμπειρία μου, μία ωριαία έχιε τρόπους να απαντήσει, να παρηγορήσει , να αποκαταστήσει.
    Δεν είναι ούτε κάτι σύντομο, ούτε κάτι επιπόλαιο, ούτε κάτι που πρέπει να εξαντλούμε χωρίς λόγο.
    Μία εκδοχή λοιπόν είναι στην περίπτωση που μάθεις οτι έχει κάποια σχέση, να μην έχεις αμφιβολίες οτι άρχισε όσο ακόμα ήσαστε μαζί.
    Αυτήν - άρχισε πριν 0,15 μονάδες χρόνου. Εσείς χωρίσατε πριν 1, 40 μονάδες χρόνου.
     
  • Sandie @ 11.09.2012 20:50
    Η nescafe εξαφανίστηκε. Ποιόν δείκτη εννοείς?
  • Journey @ 11.09.2012 20:51
    Τον Ήλιο..
  • Sandie @ 11.09.2012 20:54
    Άρα αυτός έχει κάτι πρόσφατο στη ζωή του, που δεν υπήρχε όταν είμασταν μαζί, αλλά ξεκίνησε πρόσφατα πριν καμια δεκαπενταριά μέρες, αν υποθέσουμε ότι οι μονάδες χρόνου στο χάρτη είναι ανάλογες
  • Journey @ 11.09.2012 20:55
    Εγώ σου είπα να πάρεις κανα τηλέφωνο σε καναν κολλητό όση ώρα μιλάμε να μπλοφάρεις ή να ρωτήσεις ευθέως να μάθουμε, αλλά έπεσα και σε κυρία..
  • Journey @ 11.09.2012 20:56
    Αλλά μου κάνει τόσο τζα αυτή η αποκλίνουσα σύνοδος που στην ανάγκη τηλεφωνώ εγώ ..
  • Sandie @ 11.09.2012 20:58
    Και πάλι δεν θα το κάνω..... Εσύ το ερμηνεύεις σαν σχέση αυτό? Υπάρχει περίπτωση να έχει να κάνει με τα παιδιά του (5ος οίκος). Έλα τώρα, μην ξυπνάς την κατίνα μέσα μου!
  • Journey @ 11.09.2012 21:10
    Τι θα μπορούσε να  έχει συμβεί κάτι με κάποιο παιδί του?
    Εδώ αρχίζει το δικό μου μαρτύριο επειδή ο Ερμής έχει μία αόριστη επίδραση και σε παρελθοντικά γεγονότα και δεν θέλω να πέσω σε λάθη ή σενάρια αλλά από την άλλη δεν μπορώ να αγνοήσω μερικά άλλα πράγματα..
    Η nescafe πολύ σωστά εξέτασε την παρελθοντική κατάσταση των δεικτών μιας και η ερώτηση είναι για το παρελθόν. Μπορεί αυτός να ήταν υπό την κυριρχία σου, εσύ όμως είχες περισσότερο ενδιαφέρον για τον ερμή ( σε παρελθοντική κατάσταση)
    Ο ερμής είναι ταυτόχρονα και κυβερνήτης του κλήρου του γάμου ( σχέσης) και του διαζυγίου ( χωρισμού)
    Να υποθέσουμε οτι για σένα ήταν σημαντικό αυτό που είχες παρά το ίδιο το πρόσωπο? Ίσως...
    Αλλά αυτή η τόσο κοντινή αποκλίνουσα σύνοδος Ήλιου / Ερμή δεν μου επιτρέπει να φιλολογώ αορίστως.
    Υπάρχει κάτι/κάποιος νέος παράγοντας στη ζωή του .
    Από την άλλη, δεν ανησυχώ επειδή θα το μάθεις. Να που ερχόμαστε στην ήδη αναφερόμενη και από τη nescafe  συγκλίνουσα όψη μεταξύ δεικτών σας.
    Η πιο σύντομη βέβαια είναι το εξάγωνο Σελήνης/Ήλιου.
    Συνάντηση, επικοινωνία, κάτι άλλο? Θα μάθεις, θα ανακαλύψεις κλπ
  • Sandie @ 11.09.2012 21:17
    Δεν έχω ιδέα... Αυτό θα πραγματοποιηθεί σε 4 μονάδες χρόνου, άρα αν θεωρήσουμε το μήνα μονάδα χρόνου έχουμε καιρό........... Πάντως με τα παιδιά υπήρχαν κατά καιρούς θέματα, έχω την αίσθηση ότι κι ο χωρισμός μας είχε να κάνει και μ'αυτό. Ας μην το μπερδεύω όμως. Έχω κλείσει πόρτες με ανθρώπους του κύκλου του, οπότε δεν έχω πρόθεση να ρωτήσω για να μάθω.
  • Journey @ 11.09.2012 21:21
    Δεν διαγράφονται 7 χρόνια έτσι, κάποια στιγμή θα συναντηθείτε.
    Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις για θέμα δικό σου όμως και κάποια κόρη αλλά δεν θέλω να το τραβήξω, εδώ έκανα τόση φασαρία για να μην λέμε εκτός θέματος πράγματα
  • Journey @ 11.09.2012 21:26
    Βέβαια, όλα όσα έγραψα επιδέχονται διόρθωσης/συμπλήρωσης δεδομένου οτι τον ωριαίο χάρτη τον είδα μετά μουσικής, χωρίς συγκέντρωση, αποσπασματικά, σε δόσεις και με την αίσθηση πως άφησα έξω πολλά !
    Από την άλλη αυτήν την αίσθηση την έχω πάντα και για όλα.
     
  • Sandie @ 11.09.2012 21:27
     Εννοείς ότι η κόρη του είχε θέμα μαζί μου ή εγώ έχω κάποιο θέμα κι άλλο η κόρη του? Πίστεψέ με δεν είχα καμία σχέση με τα παιδιά του, όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο. Το πρόβλημα στη σχέση τους ήταν δικό τους. Εγώ δεν εμπλέκομαι καθόλου. Εκείνος ένιωθε απών κάποιες στιγμές εξ'αιτίας μου και γι'αυτό το αναφέρω..
  • Sandie @ 11.09.2012 21:28
    Μ'αρέσουν τα εκτός θέματος........Το συνήθιζα στην έκθεση
     
    Πες τα και υπόσχομαι να γυρίσω να σ'ενημερώσω!
  • Journey @ 11.09.2012 21:53
    Ας το αφήσουμε, δεν με λένε και φώσκολο, δεν μου αρέσει παρά να είμαι αυστηρά στο θέμα σε τέτοιες περιπτώσεις
    Προτιμώ να αφήσω έξω πράγματα παρά να βαλω μέσα.
    Μπισάιντς η απάντηση που ήρες ήταν σαφής και για κάποιο λόγο, αν και σε μένα φάνηκε περιττή, στο σύμπαν φάνηκε σημαντική καθώς σου έδωσε αρκετές λεπτομέρειες ήδη.
    Μείνει ως σελήνη στα παλάτια της ( καρκίνος ) και καλά να είμαστε να τα λέμε στο εξής
  • Sandie @ 11.09.2012 21:55
    Χάρηκα για τη διαδικτυακή-αστρολογική γνωριμία!!!! Σας ευχαριστώ!!!!!!
  • Journey @ 11.09.2012 21:57
    παρακαλούμε Κερνάμε και ice nescafe... οποτεδήποτε
  • nescafe @ 11.09.2012 22:32
    αργησα και ζητω συγγνωμη αλλα τουλαχιστο ειδα την αναλυση ολοκληρωμενη...ειναι αληθεια οτι στον ηλιο και τη σεληνη δεν εδινα τοση σημασια αλλα τελικα να που τα μικρα ειναι τα σημαντικα!!!!
  • thipa @ 12.09.2012 12:03
    Sandy, Εγω δεν ξέρω απο αναλυση ωριαίας. Ειμαι στη δικη σου φαση για κατι που τελειωσε πρόσφατα και με βασανίζουν τα ερωτηματικά μετά απο 4 χρόνια σχέσης. Δε μπορω να καταλάβω τι απο όσα εζησα ήταν αληθινό και τί όχι. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να το ερευνάς και να θες την αλήθεια για τα χρόνια που έζησες δίπλα σε έναν ανθρωπο. Ειναι απόλυτα φυσιολογικό, όσο περνά ο καιρός και απομακρύνεσαι απο το γεγονός να το αναλύεις εις βαθος. Η απάντηση στο ερώτημα σου όμως συνοψίζεται σε κάτι που είπες οτι "η σχέση ήταν κόλαση και παράδεισος μαζί" ή κάπως έτσι.
    Επειδη έτσι ηταν και η δική μου σχέση για 4 χρόνια, με άτομο που δεν εσερνε πίσω του διαζύγια, παιδια κ.λπ. μην πεφτεις στην παγίδα να ψάχνεις τις απαντήσεις στα προβλήματα δουλειάς και στα οικογενειακά του. Ειναι σα να τον δικαιολογείς. Μπορει να έχει μια νεα σχέση όπως λενε οι Journey και nescafe, αλλα και αυτό δε σημαίνει τίποτα για άτομα που κανουν σχέσεις για να έχουν συντροφιά και να περνά ευχάριστα ο καιρός. Θα έβρισκε κάποιο πρόσωπο να περάσει λίγο ευχάριστα το διάστημα μετα το χωρισμό. Σίγουρα υθα δυσκολευτηκε μακριά σου. Έχω καταλήξει, οτι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θέλουν να τα έχουν όλα και πιστευουν οτι το αξίζουν κιόλας. Ό,τι προβλημα και να χει, δεν το μοιράστηκε μαζί σου και δε θα το μοιραστει ουτε με την επόμενη. Το πρόβλημα ειναι μέσα του. Μήπως περνούσε καλα όσο δεν πιεζόταν και  όταν αρχισες να ζητάς κάτι και για τον εαυτό σου πιέστηκε γιατι δεν είχε να δώσει? Λιοντάρια είμαστε, δίνουμε ότι έχουμε και δεν έχουμε. Σπάνια το παιρνουμε πίσω. Τους τρομάζουμε τελικά και τρεπονται σε φυγή.
  • Sandie @ 12.09.2012 17:12
    Αγαπητή thipa, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μερικές φορές όταν δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε μέσα μας κάποια πράγματα, ψάχνουμε τις απαντήσεις αλλού. ΄Εχεις απόλυτο δίκιο σ'αυτά που μου λες, απλά εγώ δεν θεωρώ ότι είναι λιονταριού.......... Και ταυρίνα να ήμουν -ήσουν και ψάρι ή οτιδήποτε, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι δικό μας τελικά. Θεωρούμε τον εαυτό μας πολύ έξυπνο και καπάτσο (άσχετο τι λέει η Jour για τις αστρολογικές μου γνώσεις ) και έχουμε τη δυνατότητα να μπλέξουμε με τον "δύσκολο" τύπο, τον ατίθασο κλπ, αντί να επιλέξουμε κάτι πιό ήρεμο και δοτικό..  Ακόμη και τώρα αν με ρωτήσεις τι θέλω, θα σου πω κάποιον έξυπνο, με χιούμορ που να με κρατάει σε εγρήγορση......Αυτά σκέφτομαι αυτή την εποχή και κάνω ψυχανάληση...... Βέβαια για να μη βγαίνουμε κι από το αστρολογικό concept του site..Ποσειδώνας στον Υδροχόο τόσα χρόνια, κι ένας Ουρανός στον 7ο για μένα έτσι για grand finale..
  • Journey @ 12.09.2012 17:58
    Πως τα καταφέρνω και σ αυτό το post  λάμπω διά της απουσίας μου? : o
  • Sandie @ 12.09.2012 18:01
    Με τέτοια σελήνη είναι αδύνατον
  • Journey @ 12.09.2012 18:05
    Πωπω, την είχα ξεχάσει αυτήν σωστά , τι ρωτάω κι εγώ !

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...