παρακαλώ περιμένετε...

Η μέρα που συνάντησα το τρολ μου

  • sixamenhkampia @ 02.10.2012 12:23
    SIGLONISTIKO!!
  • manini @ 02.10.2012 12:44
    ...
  • GwgwOuf @ 02.10.2012 13:06
    χρειάζεται μόνο ένας με ψυχολογικά για να στείλει στο τρελάδικο πόσο κόσμο.
     
    βέβαια εκεί οι γονείς του χαρακτηρίζονται και από ένα ήθος και υπευθυνότητα...εδώ και φόνο να κάνει το παιδί κι ας είναι ενήλικας θα τον φορτωθεί ο γονιός "μην μπλέξει το βλαστάρι"... γι'αυτό βγαίνουμε βλαμμένοι και μετά μας φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από τους εαυτούς μας...
  • DEMI040777 @ 02.10.2012 13:36
  • Stardome* @ 02.10.2012 14:28
    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο GwgwOuf. Και δίνει τροφή για πολλές σκέψεις. Ας συνεισφέρω κι εγώ μια πάνω σ' αυτό το θέμα.
     
    Σε ένα κόσμο τόσο υπερ-διασυνδεδεμένο, κάποιος, πίσω από την ανωνυμία ένος ψευδώνυμου και την εικόνα ενός άβαταρ, μπορεί να κάνει πρακτικά τα πάντα. Και φυσικά για τους εφήβους που μεγάλωσαν μέσα σ' αυτό το περιβάλλον υψηλή διασύνδεσης που προσέφερε το internet και συνολικά η τεχνολογία των επικοινωνιών, τα όρια της ψυχολογικής και συναισθηματικής αλληλεπίδρασης είναι ακόμη πιο συγκεχυμένα.
     
    Σε ένα από τα πιο πρωτότυπα και αποκαλυπτικά βιβλία για τα κοινωνικά δίκτυα, το Connected των Nicholas Christakis και James Fowler (κυκλοφορεί και σε ελληνική μετάφραση από τις εκδόσεις Κάτοπτρο με τον τίτλο "Συνδεδεμένο") γίνεται μια εξαιρετική περιγραφή των πιθανών επιπτώσεων που έχει στους εφήβους το φαινόμενο της υπερδικτύωσης τους σε όλα τα επίπεδα  - σεξουαλική συμπεριφορά, επιδημίες συναισθημάτων και συμπεριφορών, αυτοκτονικές τάσεις, καταναλωτική συμπεριφορά...
     
    Παραθέτω ένα μικρό κομμάτι από το Κεφάλαιο 8 του βιβλίου (Κεφάλαιο 8ο, Hyperconnected, σελίδες 281 - 282). Είνα δική μου μετάφραση γιατί εγώ το διάβασα στα αγγλικά, όποτε συγχωρήστε μου τα όποια λάθη.
     
    "Αλλά η συνδεσιμότητα έρχεται και με ένα κόστος. Να είσαι περισσότερο συνδεδεμένος  σημαίνει ότι μπορούμε να ανακαλύψουμε περισσότερους ανθρώπους, αλλά παράλληλα σημαίνει ότι και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να ανακαλύψουν εμάς. Δεν έχουν όλοι αυτοί πάντα τις καλύτερες προθέσεις και δεν είναι όλες οι επαφές μας θετικές. [...] Δυστυχώς οι περισσότεροι ευάλωτοι στη σκοτείνη πλευρά των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων είναι οι νέοι και το Internet είναι το νέο στέκι τους. Περισσότερο από το 80% των Αμερικανών εφήβων χρησιμοποιούν το Internet και οι μισοί από αυτούς σε καθημερίνη βάση. Περισσότερο από το 75% αυτών χρησιμοποιούν το email, τα προσωπικά μηνύματα και άλλες τεχνολογίες επικοινωνίας online. [...] Όμοια στατιστικά χρήσης έχουν παρατηρηθεί και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η διαδικτυακές επαφές προσφέρουν πολύτιμη κοινωνική υποστήριξη για τους πιθανόν απομονωμένους εφήβους αλλά μπορούν την ίδια στιγμή να εντάξουν στην καθημερινότητα ή ακόμη και να δώσουν κύρος σε επικίνδυνες συμπεριφορές όπως ανορεξία, βανδαλισμό και αυτοκτονία.
     
    Επιπλέον η είδικευση, η ευρύτητα και η αμεσότητα της κουλτούρας της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου, που περιλαμβάνει τα πάντα από sms μέχρι τόπους κοινωνικής δικτύωσης (facebook κοκ), καθιστά πολύ πιο εύκολο ότι αυτές οι συμπεριφορές θα εξαπλωθούν. Μέσα στο διαδίκτυο, άμεση ανταπόκριση και ενίσχυση μπορεί να δωθεί σε μια σύντομη αρνητική σκέψη ή παρόρμηση , που ίσως να εξαφανιζόταν από μόνη της σε προηγούμενες γενιές που δεν είχαν πρόσβαση σε τόσο υψηλή τεχνολογία επικοινωνιών. Φυσικά και οι έφηβοι επηρέαζαν πάντα ο ένας τον άλλο, αλλά στο παρελθόν απαιτούταν πολύ περισσότερη προσπάθεια για να επιτευχθεί αυτού του είδους η ενίσχυση συμπεριφοράς. Τώρα είναι μόνο ένα κουμπί μακριά.
     
    Για παράδειγμα, μια έρευνα έδειξε πως υπάρχουν περισσότεροι από 400 χώροι επικοινωνίας (message boards) στο διαδίκτυο αφιερωμένοι στο "κόψιμο". Το κόψιμο έχει χαρακτηριστεί ως η επόμενη εφηβική διαταραχή και αναφέρεται σε μια ποικιλία συμπεριφορών αυτοτραυματισμού που η επικράτεια της περιλαμβάνει περισσότερο από το 4% των εφήβων. [...] Για σύνθετους φυσιολογικούς και ψυχολογικούς λόγους, οι έφηβοι που εμπλέκονται σε αυτή τη συμπεριφορά αναφέρουν ότι το κάνουν για να ανακουφίσουν την θλίψη τους."
     
    Στη συνέχεια του κεφαλαίου οι συγγραφείς εξηγούν πως ακριβώς το διαδίκτυο προσφέρει το κατάλληλο περιβάλλον για την ενίσχυση αυτών αλλά και άλλων συμπεριφορών, που μεταδίδονται από άτομο σε άτομο με την ίδια ακριβώς μορφή όπως οι επιδημίες στο πραγματικό κόσμο.
     
    Υπάρχουν κατάλληλες λύσεις για να αντιμετωπίσουμε αυτή τη συμπεριφορά; Στο συγκεκριμένο άρθρο που μόλις διάβασα και στα σχόλια που είδα στο site απ' όπου προήλθε, παρατήρησα την επιθυμία τιμωρίας του εφήβου από πολλούς. Η ίδια του η μητέρα δήλωσε ντροπή για το γιο της. Αλήθεια πόσο λίγο τον ήξερε ή επιχείρησε στα 17 του χρόνια να τον προσεγγίσει. Το ίδιο και τα παιδιά που επιθυμούν να κόβονται. Ή να καταφεύγουν σε online επιθέσεις.
     
    Από την σκοπιά των Christakis και Fowler, τα ίδια τα δίκτυα επαφών και φίλων που κινούμαστε μπορούν να δώσουν καλύτερες και αποτελεσματικότερες λύσεις στην ανακοπή της διάδωσης τέτοιων συμπεριφορών, ενώ οι παραδοσιακοί τρόποι τιμωρίας και νουθεσίας στην πραγματικότητα μεγιστοποιούν το πρόβλημα αντί να το λύσουν. Σε ένα κόσμο που καθορίζεται όλο και περισσότερο από το πόσο συνδεδεμένοι είμαστε, ίσως χρειάζονται νέες προσεγγίσεις για τα νέα προβλήματα, παρά προσφυγή στις παλιές.
  • Stardome* @ 02.10.2012 14:40
    Ξέχασα να σας δώσω και το link για το βιβλίο. Είναι εξαιρετικό. Αξίζει την προσοχή σας.
    http://katoptro.gr/shop/oi-prosfores-mas?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=258
  • GwgwOuf @ 02.10.2012 14:46
    δε διαφωνώ σε τίποτα από όσα αναφέρεις Stardome, ίσα ίσα συμφωνώ και επαυξάνω.
    στα πλαίσια της προβληματικής σχέσεως γονέων παιδιών βάζω και το θέμα της υπευθυνότητας. το ότι οι πράξεις μας έχουν αντίκτυπο και συνέπειες στους άλλους και στον εαυτό μας είναι κάτι που πρέπει να γίνει μάθημα. χωρίς βέβαια να υποστηρίζω τις ποινικές διώξεις των ανηλίκων γιατί η κόντρα φέρνει κόντρα κλπ κλπ...
    η τιμωρία δεν είναι λύση. ο διάλογος, η ενημέρωση και η ουσιαστική επικοινωνία είναι.
    αν δεν αφομοιωθεί η όποια πληροφορία όσες τιμωρίες και να επιβάλεις όχι μόνο θα πάνε στον κουβά, αλλά θα προκαλέσουν και μεγαλύτερη αντίδραση.
    όλο αυτό είναι ένας άρρωστος (και άγνωστος ! ) συναισθηματικός κόσμος...
  • manini @ 02.10.2012 14:55
    ...δεν ξέρω...είναι πολύ παράξενη φάση.
     
    ο τρόπος που πρακτικά επικοινωνούμε μέσω του Internet, μερικές φορές μας κάνει να ξεχνάμε ότι πίσω από τα κλικ του πληκτρολογίου υπάρχουν άνθρωποι με τις ίδιες ή παραπλήσιες ή περισσότερες ανασφάλειες, φόβους, επιθυμίες...μιλάμε πολύ πιο άσχημα απότομα, με αγένεια...από ότι αν θα βλέπαμε τον άλλο μες στα μάτια...
     
    Εννοείται πως κ κάποιος που θα μπει σε αυτό το τρυπάκι της "παρενόχλησης" το κάνει γιατί κάτι τον φέρνει σε αυτή την κατάσταση ή το βλέπει σαν διέξοδο ή αντίδραση ή σαν αστείο. 
     
    δεν έχω ιδέα όμως  παρακάτω πώς βοηθάς στην πράξη τον άλλον... 
  • Stardome* @ 02.10.2012 15:01
    Είμαστε μάλλον στο πρώτο στάδιο της συνειδητοποιήσης του νέου αυτού παράλληλου κοινωνικού σύμπαντος που έχουμε δημιουργήσει. Τουλάχιστον ξεκινά μια ανοιχτή κουβέντα για αυτό το ζήτημα από πολλές σκοπιές. Κι αυτό είναι ενθαρρυντικό πρώτο βήμα. Θα έχει και συνέχεια. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
  • nescafe @ 02.10.2012 15:10
    μιας και κανενος η γνωμη δε καταδικαζεται,δε μπορω να συμφωνησω...στη προσπαθεια να βελτιωθουν οι οικογενειακες σχεσεις εχουμε χασει την εννοια των συνεπειων.η απειλη κατα της ζωης ειναι εγκλημα,η χρηση μαφιοζικων πρακτικων ειναι εγκλημα και αυτα τα εγκληματα τιμωρουνται.δεν εχει σημασια αν καποιος ειναι 17 η' 50.Ναι,οι σχεσεις γονεων και παιδιων εχουν προβλημα,ναι αναπτυσσεται ο ρατσισμος,ο φασισμος,η αναιρεση ηθων αρχων και ολα αυτα που κανουν την κοινωνια πιο σαθρη,ωστοσο μη χανουμε το δασος...Καθε κοινωνια στα χρονια της ειχε τα προβληματα της,αλκοολισμος(ο ορος κοινωνικος ποτης καθ'υπερβασιν στα αρσενικα μελη της κοινωνιας μεχρι προσφατα)η διαπομπευση ομοφυλοφιλων,ενδοοικογενειακη βια,αναλφαβητισμος στις γυναικες της επαρχιας και γαμος ανηλικων γυναικων κλπ...
     
    δε διορθωνονται πολλα με συζητηση κατοπιν εορτης...δε προσφερει τιποτα μια συγγνωμη που δεν ειναι καν ειλικρινης.οι ανθρωποι που καταφευγουν σε τετοιες τεχνικες εχουν πληρη επιγνωση του τι πραττουν,δεν παιζουν....
     
    τα ορια σε ολα τα ζωα αυτου του πλανητη ειναι εμφανη και οταν απειλειται η ζωη ενος,οριζονται αμεσως συνορα,ακομα και μετα απο μια πατριαρχικη συγχωρεση...οι απειλες γινονται κατανοητες σε ολα τα κοινωνικα στρωματα και σε ολες τις κοινωνικο οικονομικο πολιτικες συνθηκες και παιχνιδι δε θεωρηθηκαν ποτε...οποιος ανοιγει το κουτι της πανδωρας...
  • kokopuff @ 02.10.2012 15:15
    "Στο συγκεκριμένο άρθρο που μόλις διάβασα και στα σχόλια που είδα στο site απ' όπου προήλθε, παρατήρησα την επιθυμία τιμωρίας του εφήβου από πολλούς. Η ίδια του η μητέρα δήλωσε ντροπή για το γιο της. Αλήθεια πόσο λίγο τον ήξερε ή επιχείρησε στα 17 του χρόνια να τον προσεγγίσει. Το ίδιο και τα παιδιά που επιθυμούν να κόβονται. Ή να καταφεύγουν σε online επιθέσεις." 
     
     
    εε χαιρω πολυ. ετσι ειναι δυστυχως και ΟΛΑ ξεκινουν απ την οικογενεια. Οταν ενα παιδι δεν εχει στηριξη απο ΠΟΥΘΕΝΑ, οι γονεις του ολη μερα λειπουν , οι αναγκες του για επικοινωνια ,τρυφεροτητα κτλπ δεν καλυπτονται ΠΟΤΕ και στη θεση τους του πασαρουν εναν λαπτοπ να χει να απασχολειται, εε απ αυτο το λαπτοπ θα προσπαθησει να καλυψει τις αναγκες του.
     
    και τα αποτελεσματα τα βλεπουμε ολοι νομιζω, δε χρειαζεται να πω κατι παραπανω.
  • Stardome* @ 02.10.2012 15:30
    nescafe, φυσικά και το θέμα των συνεπειών είναι σημαντικό κομμάτι της διαπαιδαγώγησης. Αν θες και της ίδιας της προσπάθειας των ανθρώπων να ζήσουν σε μια όσο το δυνατό πιο λειτουργική κοινωνία. Κι αυτό ακριβώς το ζήτημα είναι που αναδεικνύεται φλέγον όσο ποτέ μέσα από αυτό το άρθρο αλλά και άλλα γεγονότα που φτάνουν στ' αυτιά μας.
    Από την άλλη πολλές, αν όχι οι περισσότερες συζητήσεις, δυχτυχώς θα γίνονται κατόπιν εορτής πάντα, γιατί δεν μπορούμε να ξέρουμε όλες τις προεκτάσεις ένος ζητήματος πριν αυτό δημιουργηθεί και επεκταθεί. Νομίζω ότι όσο υγιές είναι να υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι διαπαιδαγώγησης, άλλο τόσο υγίες βρίσκω να γίνονται συζητήσεις. Αρκεί να μην αναλωνόμαστε μόνο σε αυτές φυσικά. Μόνο με την κουβέντα δεν επιλύεται τίποτα και ποτέ.
  • kokopuff @ 02.10.2012 15:31
    Και το αγαπημενο μου βεβαια, ειναι οταν οι γονεις παρουσιαζονται ως αθωοι και ανυποπτοι, εντελως αποκομμενοι απο τα παιδια , καμια συσχετιση , τιποτα. Τα παιδια φυτρωσαν και δεν εχουν καμια σχεση με τους γονεις . Δεν επηρεαστικαν, δεν τα εμαθαν ολα απο αυτους ξερω γω. 
     
    Οι γονεις ειναι μια χαρα φυσιολογικοι , και ω τι περιεργο, τα παιδια ειναι τα τερατα που πρεπει να τιμωρηθουν ? και ποιος εχει μαθει κατι απο τιμωρια ? η τιμωρια εχει side effects, δυστυχως. 
     
    Το ψαρι βρωμαει απ το κεφαλι . Τα παιδια δε φταινε σε ΤΙΠΟΤΑ. Κυριολεκτικα.
  • kokopuff @ 02.10.2012 15:38
    Δεν υπαρχει κατοπιν εορτης, και τιποτα που δεν θα μπορουσαμε να ειχαμε προβλεψει εχει συμβει ποτε. Απλα δε ΘΕΛΑΜΕ να ασχοληθουμε με καποιοα θεματα . Μας βολευουν,πως το λενε.
     
     
    Σοκαρεται σου λεει ο αλλος που ενα 17χρονο κρυβεται πισω απ το τουιτερ και τρομοκρατει τον κοσμο. Και αυτο ειναι ενα προβλημα που δημιουργηθικε ΤΩΡΑ? Παλιοτερα δεν υπηρχαν τετοια παιδια? Φυσικα και υπηρχαν, απλα παλιοτερα μπορει να εμπαινε σε καποια συμμορια. Τωρα το κανει μεσω του ιντερνετ. Το ιδιο πραγμα ειναι. Δεν καταλαβαινω που ειναι το περιεργο.
     
    Οταν ενα ατομο εχει προβλημα , με οποια μεσα διαθετει, θα το εκφρασει. Μεσω του ιντερνετ? Μεσω της αλληλογραφιας? Μεσω του μπαλετου? Δεν ξερω. Το θεμα ομως δεν ειμαι μεσω του ΤΙ το εκφραζει, αλλα το ΓΙΑΤΙ εχει προβλημα, ΠΩΣ δημιουργηθικε, ΠΟΙΟΣ φταιει γι αυτο, και τι μπορουμε να κανουμε για να βοηθησουμε.
  • Stardome* @ 02.10.2012 15:45
    kokopuff διαφωνούμε σ' αυτό. Η ύπαρξη παραβατικότητας είναι γεγονός το
    δέχομαι. Οι νοσηρές οικογενειακές σχέσεις επίσης. Όμως η συγκεκριμένη
    έκφραση που θα πάρουν κάθε εποχή και η έκταση που μπορεί να λάβουν, δεν
    προβλέπεται ακόμη και με τα καλύτερα προγνωστικά μοντέλα ή και τις
    καλύτερες των προθέσεων. Αν όλα μπορούμε να τα προβλέψουμε προ εορτής,
    πως και δεν έχουμε λύσει τα πάντα αποτελεσματικά; 
     
    Ελπίζω να συνεχιστεί η κουβέντα. Θα δω τα σχόλια μετά! Back to work τώρα για εμένα!
  • kokopuff @ 02.10.2012 15:58
    Τι ακριβως δεν προβλεπεται ας πουμε . Δωστε μου παραδειγμα. Να σας δωσω κ εγω. Βαζεις το λυκο να φιλαει τα προβατα. Τα τρωει. Πρεπει πρωτα να τα φαει για να καταλαβεις οτι οι λυκοι τρωνε προβατα? Δε μπορεις να το φανταστεις? Η ιστορια τι λεει ? Φοβερο κλισε οτι η ιστορια επαναλαμβανεται , αλλα η ιστορια επαναλαμβανεται.
     
    Το μεσον διαφερει, οκ , συμφωνω. Αλλα αυτο εχει σημασια? Χθες ειναι η γειτονια, σημερα ειναι το ιντερνετ και μεθαυριο ειναι κατι ενα καινουριο κολοκυθι. Τα προβληματα του ανθρωπου ομως δεν αλλαζουν ποτε, τα ιδια παραμενουν, και εκφραζοναι καθε φορα μεσω της υπαρχουσας καταστασης και της εποχης που ζουν . Στη βαση τους ειναι ΙΔΙΑ , απλα το περιβλημα αλλαζει. 
  • GwgwOuf @ 02.10.2012 16:11
    ο ασφαλέστερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να κοιτάξεις στο παρελθόν. 
    ο κοκκο έχει δίκιο στο ότι πάντα υπήρχαν τα ίδια κρούσματα απλά λάμβαναν χώρα σε άλλους τομείς, με άλλους τρόπους, πάντα ανάλογα με την εποχή και την κλίση μπίρι μπίρι.
    δεν τρέφω την παραμικρή αμφιβολία πως όλα ξεκινούν από τη διαπαιδαγώγιση και το σπίτι και φυσικά αν υπήρχε η σωστή, η ελάχιστα απαιτούμενη μέριμνα, τα κρούσματα θα ελαχιστοποιούνταν.
    είναι φαινόμενο της εποχής η έλλειψη ποιοτικού χρόνου και η ενασχόληση μας -σόρρυ- σκουπίδια.
    τώρα αν φτάσουμε στο σημείο να έχει διαπραχθεί έγκλημα -παντώς φύσεως όπως είπε η νεσκαφε- ναι εκεί είναι αργά για κουβέντες, η ζημιά έχει γίνει και σαφώς κυρώσεις πρέπει να υπάρχουν.
    ηθικοί αυτουργοί σε κάθε περίπτωση είναι όμως οι γονείς.
    τώρα αν το χ παιδάκι έχει μόλις ενηλικιωθεί? πάλι το ίδιο δεν είναι?
    τέσπα, αυτά είναι διαδικαστικά και θεωρώ δεν μπορούμε να τα λύσουμε αυτή τη στιγμή.
    γενικώς όμως όταν θέλουμε να λύσουμε ένα πρόβλημα, πρέπει να το πιάσουμε από τη ρίζα του. εντοπίζεις την αρχή και διορθώνεις.
    όπως με το σύστημα παιδείας. που να χτυπιώμαστε να αλλάξει πχ το σύστημα πανελληνίων εξετάσεων, αν το παιδί δεν έχει μάθει να μελετά και να εργάζεται με επαγγελματισμό στη μοναδική υποχρέωση που έχει (το διάβασμα =σπουδή, μόρφωση, καλλιέργεια, κουλτούρα κλπ κλπ) από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, πάλι μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε! αν δεν το πιάσουμε από την αρχή του, δεν μπορούμε να αυταπατώμεθα ότι θα έχουμε και λύση.
  • GwgwOuf @ 02.10.2012 16:16
    λένε στο χουριό μου
     
    το παιδί και το σκυλάκι
    όπως μάθει από μικράκι.
     
    αν μέσα στο σπίτι είναι απρόσωπες οι σχέσεις το παιδί θα ψάξει να δώσει πρόσωπο (και καλά θα κάνει, είναι βιολογική για αυτό η ανάγκη της συντροφικότητας) στο επίσης απρόσωπο ίντερνετ ή γουερέβερ.
    όχι, σε αυτές τις περιπτώσεις δε φταίει ο φονιάς. είναι πολύ πιο βαθύ το θέμα.
  • kokopuff @ 02.10.2012 16:24
    gwgw, αχ τι ωραια που τα λες, φτου φτου. συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. σου στελνω φιλακουλινακι .
  • hesg @ 02.10.2012 16:34
    ..
     
     
  • Journey @ 02.10.2012 16:54
    Νομίζω πως όλοι ξεχάσαμε τον τρίτο παράγοντα και εξίσου σημαντικό,. οτι παίζει ρόλο και το διαδικτυακό το περιβάλλον που "φιλοξενεί" το τρολλ.
    Στη συγκεκριμένη ιστορία, ήταν προσωπικές σελίδες κάποιου χρήστη που για διάφορους λόγους είχε προσελκύσει την προσοχή ενός πιτσιρικά - δηλαδή τον γνώριζε προσωπικά και ανακάλυψε τις σελίδες του, ο χρήστη δεν προκάλεσε με τις σελίδες του.
    Υπάρχει όμως και η περίπτωση του παρόντος ιστότοπου που έχει δημιουργήσει πλέον μία ιστορία με τη δράση κάποιου προσώπου ( ή κάποιων προσώπων) το οποίο έχει υιοθετήσει τη συνήθεια να συμπεριφέρεται ως ένα μέσο μέλος με κάποιο ψευδώνυμο και να δημιουργεί προβλήματα σε στοχευμένα άλλα μέλη.
    Εν ολίγοις, κάποια τρολς  με τα γνωστά nick names GeminiofDagon, Domage, Ceasar, φραπεςγλυκός και ίσως μερικά ακόμα
    1) κατάφεραν είτε να μιμηθούν nick names μελών
    2) να αναστατώνουν και να δημιουργούν προβλήματα σε συγκεκριμένα μέλη κυρίως όπως για παράδειγμα εμένα
    και διακρίνω μία διαθεση να συμπεράνουμε τη διαπαιδαγώγηση που δέχτηκε ( δέχτηκαν??? ) μικροί ή πόσο υποφέρουν βαθειά μέσα τους ενώ ταυτόχρονα υπάρχει πληρέστατη ανοχή στην εμφάνισή τους από τους admins.
    Στη συγκεκριμένη ιστορία της δημοσίευσης, ο παθών δέχτηκε επίθεση σε προσωπικές του σελίδες ενώ εδώ δεν είναι μία προσωπική σελίδα αλλά κοινή και εμπορική και έτσι τα μέλη του δεν είναι απλά μέλη αλλά κατ επέκταση είναι καταναλωτές των υπηρεσιών του.
    Ανεξάρτητα από το πόσο θα πρέπει να κλάψουμε για τη μικρή πικρή προσωπική ιστορία του προσώπου ( ή των προσώπων) που έχουν δημιουργήσει αυτήν την κατάσταση , νομίζω οτι ο δημόσιος ιστότοπος θα πρέπει να δράσει έστω και στο ελάχιστο.
    Αν κάποιος διαφωνεί και δεν ενοχλείται, μπορεί φυσικά να το δηλώσει, εγώ καταθέτω τη δική μου άποψη.
    Εκτός από όσα αναφέρθηκαν υπάρχει και κάτι που λέγεται συνενοχή και συνέργεια, και ένας ιστότοπος που έχει ως στόχο τη φιλοξενία μελών -καταναλωτών των υπηρεσίων του ( και κατ επέκταση πελατών του καθώς αυτή η συμμετοχή αυξάνει τη δημοφιλία, άρα, και το τζίρο από διαφημίσεις ) θα πρέπει να διαλέξει σε τι αποσκοπεί :
    Αν δεν επιθυμεί καμμία διαφύλαξη μερικών εξ ορισμού απαιτήσεων του σημερινού μέσου χρήστη - καταναλωτή του διαδικτύου θα πρέπει να το γράψει φαρδιά πλατιά με μεγάλα γράμματα στο banner του " εισέρχεστε με καθαρή δική σας ευθύνη"
    Αν επιθυμεί τη διατήρηση μιας μέσης αποδεκτής κατάστασης, μπορεί να χρησιμοποιήσει τα admon tools για να λάβει μέτρα (εφόσν διαπιστώνει την κατάχρηση που μπορεί να κάνει ένας διπλός λογαριασμός.
    Επίσης, αν επιθυμεί να "διατηρήσει" ορισμένα τρολς προκειμένου να απαλλαχθεί από ορισμένα μέλη-χρήστες-καταναλωτές των υπηρεσιών του, μπορεί θαυμάσια να ανακοινώσει είτε δημοσίως είτε ιδιωτικά την επιθυμία του.
    Εγώ τουλάχιστον θα δεχτώ άνετα μία τέτοια δήλωση.
    Πάντως, αυτήν η μετέωρη διάθεση του "δεν βλέπω, δεν παίρνω χαμπάρι τίποτα" ξέρουμε καλά οτι δεν μπορεί να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
     
    Πι.Ες. Πολύ γέλασα με το σχόλιο του φρεπεγλυκού στο παρόν άρθρο αγαπητέ μου Stardome, το ίδιο επιθυμώ και δι υμάς.
  • kokopuff @ 02.10.2012 17:05
    εμενα γιατι δε με τρολαρει κανεις σε αυτο το site οπως μου αρμοζει ? :'( 
  • hesg @ 02.10.2012 17:08
    Θα έρθει η μέρα που όλοι θα βγαίνουμε και σε δεύτερη έκδοση , την έκδοση του τρολλ μας.. 
  • nescafe @ 02.10.2012 17:18
    μη πει κανεις ξανα κουβεντα για γυμναστηρια,παρτε και καθαριστε μεγαλα μισοαγουρα κυδωνια...εχει και ζεστη,πιαστηκε η πλατη μου!(για να μη σαλταρω απο τα υπολοιπα το εριξα στη δημιουργια,μου τα εφεραν οποτε ηταν και τζαμπα...)ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
  • moisture666 @ 02.10.2012 19:53
    Είναι σαν να λέμε οτι δεν θελουμε άτομα "ξεχωριστά" δίπλα μας,στη δουλειά μας,στο δρόμο, στη παρέα μας,στο λεωφορείο,στο ταξιδι.Ειναι απο λίγο εώς πολυ φασιστικό.Μέρος-κομμάτι-τμήμα της ζωής(μας) είναι.Μέσα απο όλα αυτα που (μας) συμβαινουν, καλούμαστε να εξελιχθουμε. 
  • manini @ 02.10.2012 19:54
    το θέμα είναι πως παίρνει διαστάσεις το πρόβλημα μεγαλύτερες από αυτές που θα μπορούσαμε να προβλέψουμε, όχι ότι δεν υπήρχαν τα παραπλήσια προβλήματα με άλλη μορφή.
     
    Να δώσω 2 παραδείγματα όχι πολύ σχετικά με το θέμα...
    πχ 1..πρώτα ήρθε το κινητό, πριν από αυτό θυμηθείτε πως ήταν οι ζωές μας. Τώρα τα πιτσιρίκια κ οι ενήλικες είναι με ένα στο χέρι κ στέλνουν sms όλη μέρα..χωρίζουν, τα φτιάχνουν...κυκλοφορούν βιντεάκια ..ο γραπτός λόγος κάλυψε τον προφορικό, τον άμεσο λόγο κ ακόμα κ από το κινητό γίνεται παρενόχληση.
    πχ 2 μετά ήρθε το κόλλημα με όλα τα παιχνίδια ... έχω δει ζευγάρια να χωρίζουν για αυτό τον λόγο..δεν αφορά μόνο τα πιτσιρίκια που ξημεροβραδιάζονται σε ιντερνετ καφέ κ κάθονται παίζουν με τον διπλανό τους πόσες ώρες κ μεταξύ τους δεν ανταλάσουν ματιά, όχι κουβέντα.
    Ποιο από αυτά τα προβλήματα είχε προβλεφθεί? Νομίζω ότι η σοβαρότητα των προβλημάτων που επιφέρει το internet αυξάνεται γεωμετρικά μαζί με την ανάπτυξη κ τις παροχές του.
    Πέρα κ πάνω από όλα για εμένα φταίει η ανθρώπινη αποξένωση κ η έλλειψη ουσιαστικών, αληθινών σχέσεων (γονείς με παιδιά, φίλος με φίλο, αδέρφια με αδέρφια, άντρας με γυναίκα κτλ) όχι ότι παλιότερα υπήρχαν κ τώρα χάλασαν, όμως όσο αλλάζουν οι κοινωνικές δομές κ η ζωή εξελίσσεται & εξειδικεύεται, ο άνθρωπος έχει ανάγκη για πιο ουσιαστική επαφή.
     
    κ ένα βιντεάκι που λίγο πολύ όλοι θα το χουν δει... a life on fb
    http://www.youtube.com/watch?v=LrhzioLD0Qc
     
  • manini @ 02.10.2012 19:57
    * να διορθώσω. το internet δεν φέρνει προβλήματα, ο άνθρωπος κ πως το χρησιμοποιεί τα δημιουργεί.
  • hesg @ 02.10.2012 22:40
    Μόνο που απο το κινητό είμαι εμφανές απο που έρχεται ο αριθμός , ενώ με τον υπολογιστή δεν φαίνεται τόσο εύκολα η IP ADRESS αλλιώς θα σιγά μη βλέπαμε τόσα trolls
  • Journey @ 02.10.2012 22:53
    hesg, άκου με πάντως, μην εξελίξεις τη ζωή σου ανάλογα με τα trolls, και
    επίσης, μην αφήσεις κανέναν μα κανέναν, ακόμα και αν έχει ουρανό σύνοδο
    ερμή να σου υπαγορεύει όσα γράφεις, θα σου μαδήσω το μαλλί με το
    τσιμπιδάκι των φρυδιών αν το κάνεις ποτέ σου αυτό, ναι?

    Όχι, η ζωή δεν είναι εξέλιξη ανάλογα με ένα καμμένο που κάνει τρόλλιγν και ένα site δεν μπορεί να τον κάνει ζάφτι, είναι μερικά άλλα πράγματα...μπιλίιβε μι !!
     
  • hesg @ 02.10.2012 22:56
    όχι καλέ , εγώ δεν ακούω κανέναν ούτε καν εμένα. άσε το τσιμπιδάκι στη θέση του!
    άσε το τσιμπιδάκι στη θέση του!
  • Journey @ 02.10.2012 23:05
    Όσοι εξελίσσονται λόγω κάποιων trolls θα ήταν καλό να συσχετίζονται με αμοιβάδες γιατί για να σε εξελίξει ένα troll θα πρέπει να είσαι επιπέδου ραδικιού και κάτω.
    Το δε troll  είναι κάποιος πολύ εξελιγμένος τύπος σύμφωνα με τα υδατοδιαλυτά μυαλά ορισμένων.
    Όσο για την μπλα μπλα μπλα κουβέντα, μπορεί να επιμεριστεί σε πρακτική και μη πρακτική.
    Για το πρακτικό μέρος έχω να συνεισφέρω με το εξής : Η νομοθεσία πολλάκις ακολουθεί λαχανιασμένη την κοινωνία και σε αυτή την περίπτωση έχει φάει μπόλικη΄σκόνη και δεν έχει αναπτύξει υποτυπωδώς κάποια μέτρα.
    Δεν παύει όμως να είναι απαράδεκτο να υφίστανται οι επιχειρηματίες που ανοίγουν στη γη ένα γραφείο μία σειρά περιορισμών και ελέγχων για την προστασία του κοινού και όσοι το στήνουν στον αέρα του ίντερεντ να έχουν την επιλογή να είναι εντελώς έξω από τους συνήθεις ελέγχους που θα είχαν αν ανήκαν σητν πρώτη κατηγορία.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί μπορείς να επιλέγεις έναν σέρβερ στη Χαβάη ας πούμε ( να το πούμε γιατί να μην το πούμε) δηλ offshore , να τον χάνεις ενίοτε ή να σε χάνουν οι υπόλοιποι ενώ έχεις μια χαρά επιχείρηση και εισπράττεις χρήματα, δεν το κάνεις ως χόμπυ χρησιμοποιώντας υπηρεσίες παρόχων σελίδων όπως τα blogspot, wordpress κλπ.
    Αυτά, είναι πολύ σοβαρά ερωτήματα αλλά αφορούν τους μη εξελιγμένους : P Οι εξελιγμένοι ( ή ενίοτε ληγμένοι ) μπορούν άνετα να τρολλάρουν και αυτοί.
  • Journey @ 02.10.2012 23:08
    hesg, αυτά με τα τσιμπιδάκια και τα μη και τα μα και τα μου και τα σου να κάνεις troll για να μου τα πεις, ή να στείλεις την ξαδέρφη σου να κάνει έναν λογαριασμό και να μου τα λέει αυτήν , εντάξει?
    Με το κανονικό σου nick θα είσαι μία κιουρία!!!
     
  • Journey @ 02.10.2012 23:09
    Aκόμα δεν έμαθες και δεν εξελίχθηκες με τόσα παραδείγματα? Αααα, με ανησυχείς πολύ! τι θα απογίνεις? τσκ τσκ τσκ
  • hesg @ 02.10.2012 23:13
    α ναι συγγνώμη , τις σχέσεις μου με τα γαλλικά θα τις δείχνω από τον άλλον μου τον λογαριασμό , σε αυτόν θα είμαι τυπική , απλά θα ανεβάζω διαφημίσεις από άλλα sites και θα είμαι κομπλέ 
  • Journey @ 02.10.2012 23:23
    Μπορείς και να απέχεις εντελώς και να κοπανάς με τα τρόλλς όποιον δεν χωνεύεις για δικούς σου ανεξιχνίαστους λόγους που μπορείς να τους αναπτύσσεις δακρύβρεχτα με μπόλικο υπεργλυκερό τάχα μου στυλάκι σε όσους αντέχουν την μελάσσα..υπάρχουν και τέτοιοι εξελιγμένοι, μην νομίζεις..
     
  • hesg @ 02.10.2012 23:32
    Μετά όμως θα έρχεσαι να παίρνεις το μέρος μου ε? : DD
  • Journey @ 02.10.2012 23:37
    Θα σε υποστηρίζω αν δεν  χωνεύω όσους βαράς με το τρόλλινγκ, γιατί διαφορετικά, θα σε περνάω γεννεές δεκατέσσερις αν ακόμα και με το κανονικό σου ρίξεις κανα 2 σιχτίρια σε κάποια φίλη μου ( όπως κάνουν μερικές μερικές που είναι οι τιμητές των πάντων αλλάααααααααααα, αλλάααααααααα)
  • Journey @ 02.10.2012 23:39
    Και επιτέλους, στο ξαναλέω, δεν θα το επαναλάβω όμως : ΔΕΣ τι κάνουν και κάντο όπως το κάνουν,μάθε και εξελίξου , άντε, ανεπείδεκτη, εεεε, ανεπίδεκτη ( ρε μπας και έχεις χαμηλή συναισθηματική νοημοσύνη κι εσύ? εεεεε? )
     
    ( θα με πεθάνει αυτό το παιδί, δεν λέει να γίνει άτομο της προκοπής, πάνω στα δέντρα θα μείνει το ανεξέλικτο...)
  • hesg @ 02.10.2012 23:39
    εντάξει από αύριο θα ξεκινήσω και εγώ με έναν troll. πως λες να το ονομάσω; χμμ.. Εντάξει μη ξεχνάς να γράφεις άσχετα πράγματα που καταλαβαίνεις μόνο εσύ η ίδια να μιλάς με γρίφους και να λες πως και τα trolls άνθρωποι είναι και αυτοί και έχουν κάθε δικαίωμα να βρίσκονται εδώ ανάμεσα μας, οκ ; 
    να μιλάς με γρίφους και να λες πως και τα trolls άνθρωποι είναι και αυτοί και έχουν κάθε δικαίωμα να βρίσκονται εδώ ανάμεσα μας, οκ ; 
  • nescafe @ 02.10.2012 23:41
    μια ευχη ζητησα για τα κυδωνια...ευτυχως που εγιναν καλα και χωρις αυτη...
  • hesg @ 02.10.2012 23:43
    ε καλά , και εμείς κυδώνια καθαρίζαμε σήμερα!
  • nescafe @ 02.10.2012 23:44
    και γιατι δεν ειπες τιποτα?πολυ χαρηκα!!!!εγινε πολυ νοστιμο!!!!
     
     
  • nescafe @ 02.10.2012 23:45
    παιδια να σας πω ενα νεο μεταξυ μας γιατι αν το πω παραεξω θα με παρουν στο κυνηγι????βρηκα δουλεια!!!!σσσσσ!!!
     
  • hesg @ 02.10.2012 23:47
    Τώρα θα έρθουν 1.000.000 άνεργοι έλληνες πάνω σου να σε κατασπαράξουν
  • hesg @ 02.10.2012 23:49
    άσε είναι και βαριά τα άτιμα. ολόκληρη σακούλα 2 άτομα την κουβαλούσαμε 
  • nescafe @ 02.10.2012 23:55
    δεν ειναι και τοσο ζηλευτη δουλεια,αλλα ειναι αρχη....εμενα δεν ηταν τοσα πολλα...αυριο λεω να αγορασω λιγα ακομα!
  • nescafe @ 02.10.2012 23:58
    τελοσπαντων,επειδη ειμαι εκτος θεματος(γενικοτερα)-μαλλον μεγαλωσα-
     
    αφιερωνω ενα υπεροχο τραγουδακι οπου μπορει να ακουστει και να χαρισει ενα ομορφο βραδυ....stay little valentine...
     
    http://www.youtube.com/watch?v=Zo3cMuLD8us&feature=related
  • Journey @ 02.10.2012 23:58
    Mπράβο για τα κυδώνια και φυσικά, πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά
    Σημασία έχει να νιώσεις οτι είσαι μέσα στις πιθανότητες , το αν είναι καή ή όχι τόσο, άσε να το αποφασίσεις παρακάτω.
    * Το μόνο πετυχημένο που έκανα εντός των ημερών ήταν  ντεκαπάζ. Με κάνετε να νιώθω οτι μειονεκτώ τώρα
  • nescafe @ 03.10.2012 00:02
    ειναι μεγαλο πραγμα να πετυχεις το μαλλι...το δικο μου ειναι θλιβερο αλλα δεν εχω καμια ορεξη να το φτιαξω,εχει πολλη ζεστη ακομα...ομολογουμενως περιεργη πανσεληνος,εσκασε το νεο παλευα καιρο και τσουπ...
  • Journey @ 03.10.2012 00:03
    Θα μου θυμίσεις αν έχεις πλανήτες από την 5η ως τη 10τη μοίρα?
  • hesg @ 03.10.2012 00:04
    Μην ανησυχείς νες , απο εβδομάδα ο καιρός χαλάει : DDD το λέω με καμάρι και όλοι με βρίζουν "καλά μωρή @%@%2 πλήρωνε κοινόχρηστα και όταν $@%@%@ να πληρώνεις να δούμε τι %@%@%@ θα λες μετά @%@% ε %@#%#@%@ " 
  • Journey @ 03.10.2012 00:05
    Όσο για μένα, ούτε καν το ντεκαπάζ δεν έκανα εγώ, στο κομμωτήριο το έκαναν, εγώ είχα απλή συμμετοχή
  • hesg @ 03.10.2012 00:06
    Κάτι είναι και αυτό. Έδωσες το όβολο σου να κινηθεί η αγορά :Ρ 
  • nescafe @ 03.10.2012 00:07
    κυβερνητης μεσουρανηματος αφροδιτη στην αιγα στην εβδομη μοιρα....
  • nescafe @ 03.10.2012 00:08
    και εγω θελω να χαλασει ο καιρος...εχω την εντυπωση οτι θα μαζευτει η κακια του κοσμου,θα ξεπλυθει με τη βροχη.νιωθω μια αλλαγη να ερχεται.
  • hesg @ 03.10.2012 00:11
    εεμένα ήρθε η αλλαγή και με βάρεσε στο κεφάλι. αχ να σου πω τι όνειρο είδα σήμερα?
  • Journey @ 03.10.2012 00:11
    Μ αρέσει να επιβεβαιώνομαι
    Χωρίς να έχω εικόνα του γενέθλιου χάρτη σου, θέλω να πιστέυω οτι θα είναι κάτι σαν ένα βήμα που θα φέρει το άλλο κλπ, αλλά θέλω να θυμάσαι οτι μπορεί να σε βγάλει κάπου άσχετα με όσα σκέφτεσαι τώρα.
    Να είσαι καλό κορίτσι και να βλέπεις τις ευκαιρίες, θα υπάρχουν αφού έγινε έτσι.
    Χαίρομαι πολύ, ειλικρινά!
    Α ,και βέβαια, τις περισσότερες φορές την πατάμε όταν δεν φανταζόμαστε πως υπάρχει πάντα κάτι πιο υπέροχο απ όσα μπορούμε να σχεδιάσουμε.
    * hesg, ναι, στην επόμενη ρίζα και ρεφλέ θα ανακηρυχθώ σε εθνική ευεργέτρια
  • hesg @ 03.10.2012 00:15
    καλέ !!! Πρέσβειρα καλής θελήσεως!! Να πάμε και μαζί για πλαστικές ανγκαζέ όλες μαζί με την Βαρδινογιάννη (^_^)
  • Journey @ 03.10.2012 00:15
    Και δεν λες? Με ξενυχτήσατε που με ξενυχτήσατε...
  • Journey @ 03.10.2012 00:16
    Θέλω επιδότηση λέμε! άντε εσύ και ο Δίας σου, θα κερδίσεις τίποτα ή όλο με τη νιβέα θα τη βγάζω?
  • nescafe @ 03.10.2012 00:17
    σε ευχαριστω πολυ!γενικα δεν μπορω να ενθουσιαστω με τιποτα,αλλα ειναι κατι σημαντικο και ελπιζω να παει καλα.οσο για τις υπολοιπες ευκαιριες,μακαρι ο θεος να μου δωσει ματια μυαλο και χρονο...ελπιζω...τετοιο καλοκαιρι μη ξαναπερασει....
  • hesg @ 03.10.2012 00:19
    Αχ είδα που λες οτι ήταν βράδυ και έτρεχα μέσα σε ενα νεκροταφείο και έφτασα σπίτι μου και το σπίτι καιγόταν Τραγικό όνειρο!
  • hesg @ 03.10.2012 00:20
    Εγώ το τελευταίο διάστημα έχω πεθάνει στα γέλια. Βρε Ζουρ θα κερδίσω λεφτά και θα πάμε ΙΜΠΙΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
  • Journey @ 03.10.2012 00:29
    Θέλεις να στο ξηγήσω? Δυστυχώς έχω βαρεθεί να αναλύω  όλα τα άγχη που εκδηλώνουμε όλοι μας που πραγματικά θα μου κάνει κόπο να γράψω τα χιλοειπωμένα.
    * Παίζει να φαγες και κανα στιφάδο βραδυάτικα βέβαια.
    ^^
    Αγάπες, λέω να αποσυρθώ στα ιδιαίτερά μου αν και η παρέα , rocks !!
  • Journey @ 03.10.2012 00:32
    ΠιΕς: με τέτοιο ντεκαπάζ είμαι για Μαλιμπού, Χόλλυγουντ και τέτοιες γειτονιές, όχι....ΙΜΠΙΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΄- *
  • hesg @ 03.10.2012 00:34

     
    καλά.
    Καληνύχτα.
  • nescafe @ 03.10.2012 00:36
    μη βαψεις ροζ κανενα σκυλο,κριμα ετσι?

έχουν γενέθλια 183 μέλη.

γιορτάζουν οι: Θεμιστοκλής

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...