παρακαλώ περιμένετε...

kalimera...

  • flamescreen73 @ 14.12.2008 12:43
    Τι γινεται ρε εδω περα? Πολλοι Λεοντες γουσταρουν Ιχθεις εδω μεσα...
    Τοσο πολλοι ειμαστε πια? :ο

    Απαντηση σε συναστρια δυσκολα θα παρεις εδω μεσα. Επειδη ο συγκεκριμμενος συνδιασμος κατι μου κανει, αν δεν παρεις στειλε μου αυτα τα στοιχεια σε μηνυμα μαζι με τις ωρες γεννησης σας και θα σου στειλω καποια πραγματα(που ομως ειναι ενδειξεις ετσι? Που φαινεται να εχετε κοινα σημεια και που οχι απλως). Αυτο αν δεν σε γεμιζουν τα αστρομαθηματα.

    Για σταθεροτητες κλπ δεν ξερω αν και οι αστρολογοι μπορουν να βοηθησουν. Μπορει να ειστε το ιδανικο ζευγαρι και να του φερεσαι απαραδεκτα του ανθρωπου(Η το αντιθετο). Ειναι δυνατον να κρατησει σε τετοια περιπτωση?
  • zenobia @ 14.12.2008 14:10
    flamescreen, πως να "σε" μεταφρασουμε... "φλογισμενη οθονη", "προπετασμα φωτιας" ή "η φλογα καiει τις οθονες μου"
    http://www.youtube.com/watch?v=40QMCgDCR3E
  • flamescreen73 @ 14.12.2008 19:20
    Lamento Boliviano

    (Somebody) wants to agitate me
    Incite me to shout
    I am like a rock
    the words don't touch me
    Inside me is a volcano
    which will explode soon
    (But)I want to be calm

    This is my situation
    A Desolation
    I am lamentable/pathetic(or moaning)
    Lamentable Bolivian

    (I wish) that a day starts
    and doesn't finish
    And hurting no one

    And I am here
    Drunk and crazy
    And my stupid heart
    Will always shine
    And I will love you
    Will love you for ever
    Baby don't comb(?) in the bed
    Because the salesmen(?) will go slow(?)
  • flamescreen73 @ 14.12.2008 19:26
    Το τραγουδι που επελεξες για το ποστ σου με μεταφραζει σαν ανθρωπο σε αρκετα ικανοποιητικο βαθμο, οσο το δουλεψα στη μεταφραση, ασχετως γιατι το επελεξες.

    Και στις μεταφρασεις του νικ μου ομως και παλι μεσα εισαι.

    Γιατι ομως να το μεταφρασουμε? Η μεταφραση χανει σε συγκριση με το αρχικο νοημα, οπως σιγουρα και η μεταφραση του κομματιου που επελεξες γιατι δεν την κανω καλα σε καποια τμηματα.
  • zenobia @ 14.12.2008 20:07
    ... γιατι εχει σχεση με τα σουξου μουξου που χεις με τη φωτια
  • flamescreen73 @ 14.12.2008 20:14
    Οχι ρε zen.
    Με τη φωτια δεν ειχα παντα σουξου μουξου.
    Προσφατως απεκτησα.

    Αλλα μου αρεσει ειναι η αληθεια. Ισως εχω και λιγο απο πυγολαμπιδα μεσα μου. Ειστε γενικα ωραιοι ανθρωποι παντως.
  • zenobia @ 14.12.2008 20:20
    ("...που χεις" = εχεις - ενεστως του ρηματος 'εχω')

    yo estoy aqui
    borracho y loco
    y mi corazon idiota
    siempre brillaraaaa
  • flamescreen73 @ 14.12.2008 21:06
    Καταρχην η γραμματικη, ηταν, ειναι και θα ειναι το αδυνατο σημειο μου. Εμπειρικα μιλαω εντελως και εχω ξεχασει και τα βασικα σε ολες τις γλωσσες που μιλαω.

    Απο εκει και περα δεν υπαρχει μια κατασταση που γινεται σε διαρκεια? Παροτι δεν ξερω πως εκφραζεται γραμματικα. Δηλαδη "εχεις πιασει 30 λαβρακια τα τελευται εικοσι χρονια". Μεχρι τωρα εγινε αυτο και δεν τελειωσε ακομη γιατι ακομη ψαρευεις.

    Καπως ετσι το πηρα εγω οτι το εννοουσες το "'χεις με τη φωτια".

    Το τραγουδι τι το βαζεις? Η κατασταση με τα φασολακια επανερχεται.
  • lio24 @ 29.12.2008 20:27
    Aς απαντήσει και ο ειδικός...!Κάτι παίζει με τους λέοντες και τους ιχθύες αναμφισβήτητα! Αλλά παιδιά συγκρατηθείτε γιατί η ιστορια δε βγάζει πουθενα δυστυχώς...Άνθρακες ο θησαυρός! Άσε που με τον ιχθύ θα έχεις μονιμα μια αναστάτωση και δυο ανησυχίες. Ένα λιοντάρι είναι ανοιχτό, σου δείχνει τις προθέσεις του απο τη αρχή...Το ψάρι απο την άλλη κάνει και δεύτερες σκέψεις...Μιλάω εκ πείρας, δυστυχώς!
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 20:43
    Παροτι δε θα συμφωνησω μαζι σου, γιατι μπορει να βρεις λιονταρια που κρυβονται, αφου εξαλου ειναι ανθρωποι, και Ιχθυες που βγαζουν τις δικες τους προθεσεις στη φορα αλλα και σιγουρα μπορει και να κανουν δευτερες σκεψεις γιατι θεωρουν το πραγμα δεν ειναι ξεκαθαρο(και αν ειναι οντως ξεκαθαρο νομιζω οτι ο καθε ανθρωπος θα εχει αυτοπεποιθηση ακομη και αν κανονικα δεν εχει).

    Παντως παιζουμε με ορισμους εδω. Αλλος το ιδιο πραγμα το θεωρει ξεκαθαρο και αλλος οχι. Θα δεχτω τη δικη σου εμπειρια ως γυναικα Λεοντας, γιατι κυριως αλλες γυναικες Λεοντες ζητουν εδω καθοδηγηση, ωστοσο.

    Μην καψουμε και ανθρωπους για δικα μας βιωματα παντως, η ελπιδα ειναι καλο να υπαρχει αιωρουμενη στον αερα. Εκτος αυτου, μαλλον ειναι καλυτερο να ζησεις εναν ωραιο ερωτα με αδοξο τελος, παρα να μην τον ζησεις γιατι τον θεωρεις εκ προοιμιου καταδικασμενο.

    Και πολλες κοπελες εδω το βλεπουν αρνητικα ηδη, μην προσθεσουμε επιπλεον φορτιο.
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 20:44
    Παρεπιμπτοντως, ο ειδικος, ποιος ειναι, ο κ. Πανοπουλος?
    Αν κατσει να ασχοληθει ο ανθρωπος με καθε καμμενο εδω περα, θα το κλεισει το μαγαζι. Υπαρχουν απειροι.
  • ether12 @ 29.12.2008 21:13
    Στατιστικά μιλώντας δεν υπάρχει καμία σημαντική συσχέτιση στον ερωτικό τομέα μεταξύ Ήλιων, άρα ούτε και μεταξύ Λιονταριών και Ιχθύων.΄Εχει γίνει και σχετική έρευνα από το πανεπιστήμιο του Manchester που αποδεικνύει του λόγου το αληθές (http://www.dailymail.co.uk/news/article-444681).


    Ο Dr. Voas, βέβαια, έσπευσε να ισχυριστεί ότι αυτή η παρατήρηση από μόνη της απορρίπτει την αστρολογία!!!!!! Λες και είπε ποτέ κάποιος σοβαρός αστρολόγος ότι υπάρχει αυξημένη ερωτική χημεία μεταξύ συγκεκριμένων Ήλιων.....


    Αnyway, εάν όντως συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο τα τελευταία χρόνια μεταξύ Λεόντων και Ιχθύων τότε πιθανόν να ευθύνεται ο Ποσειδώνας που βρίσκεται απέναντι από το Λέοντα. Και συνήθως θα υπάρχουν κάποια ωραία τριγωνάκια στις Αφροδίτες (πχ. Ήλιος Λέων ο ένας-Αφροδίτη Κριό ο άλλος, ή Ήλιο Ιχθείς ο ένας και Αφροδίτη Καρκίνο ο άλλος).
  • lio24 @ 29.12.2008 21:30
    Ας τα πάρουμε ένα ένα...Πρώτα απο όλα το "ειδικός" ήταν λίγο αστειάκη..! Σε μένα αναφερόμουν που έχει καεί η γούνα πολλάκις απο ιχθύες. Δεύτερον, είπα εγώ να μη ζήσει το κορίτσι τον έρωτα? Τς τς τς..Να τον ζήσει και να τον παραζήσει! Και γώ άλλωστε το ίδιο λάθος το έχω κάνει πολλές φορες. Τρίτον ,δε νομίζω πως εγώ είμαι μπορώ μέσα απο ένα site να κάψω κανέναν με τις δικές μου εμπειρίες.Και τέταρτο και κυριότερο δε νομίζω πως είναι πολύ ευγενικό να λες " τον κάθε καμμένο εδώ μεσα", πόσο μάλλον όταν δεν τον γνωρίζεις προσωπικά. Εδώ δεν γράφουμε απλά στεγνές προβλέψεις...ή τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει εγώ. Ο καθένας εκφράζει τις καθημερινές ανησυχίες του, όποιες και αν είναι αυτές και αυτό και μόνο δεν το κάνει "καμμένο". Δε λέω, ίσως είναι όλα αυτά ιδωμένα απο το πρίσμα της αστρολογίας, αλλά εγώ αντιλαμβάνομαι πως το site έχει και μια κοινωνική χροιά η οποία κατα την ταπεινή μου άποψη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της αστρογίας.
  • gpano @ 29.12.2008 21:32
    Τα πράγματα όπως συμβαίνει πάντα με την αστρολογία είναι πιο απλά: Ηλιακά οι Ιχθύες αποτελούν τον 8ο οίκο του Λέοντα κι αυτό σημαίνει ότι ένας Λέων γοητεύεται πάντα απο έναν Ιχθύ γιατί ο Ιχθύς του μιλάει σε ένα βαθύτερο/ανομολόγητο/πυρηνικό στρώμα του εαυτού του- ο 8ος οίκος συμβολίζει το σεξ, το θάνατο και την αναγέννηση και κατ' επέκταση τις ανάγκες μας- πρωταρχικές, ενστικτώδεις και συναισθηματικές. Άρα για ένα Λέοντα ο Ιχθύς μπορεί δυνάμει να τις καλύψει αυτές τις ανάγκες. Έτσι όταν κάποιος δραστηριοποιεί τον 8ο μου οίκο με ανακινεί βαθύτατα-μέχρι το μεδούλι της ύπαρξής μου, ταυτόχρονα με γοητεύει εξαιρετικά και με κινητοποιεί αισθηματικά, σεξουαλικά...πάρα πολύ έντονα- με αποτελέσματα είτε ψυχικά θετικά είτε ψυχικά δυσάρεστα.

    *Εννοείται ότι είναι μια προσέγγιση και δεν αποτελεί το άπαν της συναστρίας αλλά ένα μικρό σημαντικότατο κομμάτι της...
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 21:40
    ether12, νομιζω οτι καλα τα ειπες.
    Παρολα αυτα, οι ανθρωποι δεν κοιτουν τα αστρολογικα ιδιαιτερα οταν φτιαχνουν σχεσεις η πριν ερωτευτουν και θα ηταν και κομματι αστειο αυτο(ειμαι Λεων και εισαι Κριος, θεε μου σε ερωτευτηκα μολις το ακουσα, η το ιδιο για Σκορπιο και Ιχθυ η αλλο "συμβατο" συνδυασμο).

    Εξαλου η ιδια η εννοια του ερωτα ειναι αρκετα υποκειμενικη και αδιευκρινιστη. Πως ερωτευομαστε και τι ακριβως νιωθουμε οταν ειμαστε ερωτευμενοι? Μεσολαβει καν ερωτας πριν γνωρισεις καλυτερα και αγαπησεις καποιον, η ειναι μια ενδιαμεση ημιπαρκτη κατασταση που χρησιμευει μονο σαν ενθουσιασμος για να μεινεις αρκετα κοντα στον αλλον ωστε να τον γνωρισεις καλυτερα και να καταλαβεις(εαν μπορεις να το καταλαβεις αυτο η απλα σου ερχεται) οτι μπορεις να τον αγαπησεις?

    Επειδη εχω μελετησει λιγο την φυση των Λεοντων, νομιζω οτι επειδη εχουν απιστευτο ρομαντισμο μεσα τους τον οποιο θελουν παρα πολυ να εκφρασουν, βρισκουν κοινα σημεια στον Ιχθυ, που ειναι ο ορισμος του ρομαντικου(σε αηδιαστικο βαθμο καποτε). Γοητευονται λοιπον.

    Απο εκει και περα ομως τι γινεται? Σιγουρα πρεπει να υπαρχουν επιμερους στοιχεια αστρολογικα που βοηθανε τη σχεση. Εγω παντως δε θα πω να μη φτιαξεις μια σχεση με καποιον γιατι σου λειπουν τα αστρολογικα στοιχεια.

    Εγω ειμαι της προσαρμογης, να προσαρμοζεις την πορεια σου αναλογα με τα εμποδια και οχι να ζητας τη βοηθεια της αεροποριας για να τα βομβαρδισεις καταστρεφοντας τα, γιατι μιλαμε για αλλον ανθρωπο απεναντι σου.

    Απλως τα αστρολογικα στοιχεια μπορουν να βοηθησουν μια σχεση σε τομεις οπως η επικοινωνια και το τι περιμενει ο ενας απο τον αλλο.
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 21:42
    Παραδειγμα. Αγοραζεις καινουριο σπιτι.
    μπορει και να το παρεις επιπλωμενο, να εχει ολα οσα ηθελς παντα μεσα.
    Μπορει και να σου ερθει να τα πεταξεις ολα εξω με το που θα τα δεις.
    Μπορει και να θελεις να αλλαξεις τη διαρυθμιση η τα χρωματα.

    Μπορει τελος να το παρεις και αδειο και να πρεπει να φερεις γυρα ολη την πολη για να το γεμισεις με οτι θελεις. Η εναλλακτικα να το χτισεις πετρα πετρα, με δυσκολιες αλλα και ξεροντας πληρως τις αντοχες, τις ελειψεις και τις αδυναμιες του.
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 21:44
    Ο κ.Πανοπουλος που εκοσμησε το thread με την παρουσια του, ως και πολυ εμπειροτερος μου, σιγουρα τα ειπε και καλυτερα και χωρις πολυλογιες.
  • gpano @ 29.12.2008 21:55
    "Ο κ.Πανοπουλος που εκοσμησε το thread με την παρουσια του..."

    flamescreen διακρίνω μια λεπτή ειρωνεία? αν είναι έτσι δεν πειράζει γιατί σας συμπαθώ...αν δεν είναι έτσι τότε θα πάρω τη φιλοφρόνησή σας ως αποθέωση ευγένειας....
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 22:12
    lio24, προεξοφλεις οτι απευθυνομαι αποκλειστικα σε εσενα.
    Λογικο θα πεις, εσυ μιλησες μολις, σε ποιον αλλο να απευθυνομαι?

    Και ομως. Σκεφτηκες οτι μπορει να βαζω και τον ευατο μου μεσα? Η οποιον αλλο εχει αναφερθει με μη θετικο τροπο σε καποια ομοια κατασταση? Μου αρεσει να μη ατομικα αλλα με τροπο που να εφαρμοζεται γενικα. Δεν υπαρχει εξαλου μονο μια ενδιαφερομενη απο το thread αυτο και εμενα με ενδιαφερει η καθε περιπτωση.

    Η αποψη σου για το "καμμενο" δεκτη, οσον αφορα εσενα. Σε παρομια πλαισια ευγενειας, θα μου επιτρεψεις να μη τη συμμεριστω, γιατι δε χρησιμοποιησα τη λεξη με αρνητικη εννοια, παροτι εσυ ετσι θεωρεις. Ο ερωτας ειναι σε ενα Χ ποσοστο αναλογως κοσμοθεωρησης του καθενος, παθος.

    Το παθος καιει και τσουρουφλιζει (και μπορει και να σε καταναλωσει κιολας βεβαια), αλλα παντως μια θερμοκρασια θα την αισθανθεις. Εγω αυτη την εννοια εχω χρησιμοποιησει οταν μιλω για καμμενους και οχι την εννοια αυτου που αποσυντεθηκε. Και ειμαι αρκετο καιρο εδω για να ξερουν οι χρηστες εαν ειμαι προσβλητικος η οχι. Δε θα το πω εγω εαν ειμαι η οχι, εισαι ομως ελευθερη να σχηματισεις αρνητικη αποψη για μενα εαν θελεις.

    Επισης δεν μιλω ποτε για προβλεψεις, γιατι θα ηταν αναρμοστο και υπεροπτικο, αφου ειμαι εντελως ασχετος περι αστρολογιας. Την κοινωνικη χροια που βλεπεις εσυ επισημαινω και εγω. Ουτε και ειμαι εδω επειδη με ενδιαφερουν οι προβλεψεις. Με τοσες παραμετρους εξαλου, καθε ειδους προβλεψεις που δε βασιζονται στον πληρη χαρτη καθενος θα ειναι ουτοπικες - αποψη μου.
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 22:16
    Κ. Πανοπουλε, μου αρεσει να ανγνωριζω τους ανωτερους μου σε καθε τομεα.
    Και νομιζω οτι ειναι πασιφανες, οτι και αστρολογικα, αλλα και στη χρηση του λογου, αλλα και του γνωστικου υποβαθρου, ειστε απο αλλο πλανητη σε συγκριση με εμενα.

    θα ημουν ευτυχης να αποτελω το μισο ποδι σας σε αυτους τους τομεις...

    Δε μου λετε, ορεξη για επαινους εχετε σημερα???
  • gpano @ 29.12.2008 22:19
    Θα ήμουνα ψεύτης αν σας έλεγα ότι δεν μου αρέσουν αυτά που λέτε...Σας ευχαριστώ...
  • KELLY79 @ 29.12.2008 22:28
    bip biiip hello kai xronia polla sas, τα όμορφα λόγια και σχόλια είναι πολύ ωραίο να ειπώνονται, μη γίνουμε και μιζεράκια, gp η τηλεόραση σας πάει πολύ, γνώμη μου, και ας λέμε τα μύρια για την tv, η οποία από μόνη της φυσικά δεν είναι κακή και μπλα μπλα. Έχετε τηλεοπτική φωτογένεια πώς να το κάνουμε, καληνύχτα σε όλους (ψαράκι, διδυμίνι και Το λιοντάρι βεβαίως) xxx
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:29
    και παντελονιη lιee... για να συμπληρωσω κι εγω... τι γινεται;;;
  • lio24 @ 29.12.2008 22:30
    Μωρέ flamescreen ( και συγνώμη για το μωρέ αν σε ενοχλεί...το λέω φιλικά) αλίμονο αν σε αντιπαθούσα από μια πολιτισμένη κουβέντα που γίνεται μέσα απο εδώ. Κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντιθεση με τα προλεγόμενά μου! Δε θα σε κρίνω επ'ουδενί, αλλά ούτε και κατάλαβα ότι απευθύνεσαι σε εμένα προσωπικά. Επίσης δέχομαι την άποψή σου για το "καμμένος". Μη με παρεξηγείς αλλά ο γραπτός λόγος δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια ερμηνείας. Θελω να πω πως αν την παρερμήνευσα δεν έγινε ηθελημένα...
    Αυτά! Ελπίζω να έχουμε στο μέλλον και άλλες τέτοιες γόνιμες αντιπαραθέσεις!
  • gpano @ 29.12.2008 22:31
    Αν κανακεύαμε ο ένας τον άλλο κάθε μέρα ο κόσμος σίγουρα θα ήταν πολύ καλύτερος...και μια φιλοφρόνηση όχι μόνο ποτέ δεν έβλαψε κανέναν αλλά τον έκανε και μια τρίχα καλύτερο άνθρωπο...υπερβάλλω αλλά μ΄αρέσει...και μου αρέσουν και οι υπερβολές των άλλων...
  • gpano @ 29.12.2008 22:36
    καλά σε εσένα GoD δεν θα σου λέμε καλά πράγματα για να μην είσαι ζόμπι...εμένα μπορείτε να μου λέτε μόνο καλά πράγματα γιατί θέλω να γίνω ζόμπι...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:36
    καλα, επαιζα σκραμπλ και κουρασα το μυαλο μου...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:36
    νικησα παρεπιπτοντως!!! χο χοο
  • gpano @ 29.12.2008 22:37
    με ποια λέξη?
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:39
    εγραψα στο τελος τη λεξη "ΖΩ" συμπληρωνοντας απλα το "Ω". τριπλης αξιας, 30κατι ποντοι εκαναν τη διαφορα...
  • gpano @ 29.12.2008 22:39
    εχεις δίκιο gOd αγαπάω περισσότερο τους ανθρώπους απο την ίδια την ζωή
  • gpano @ 29.12.2008 22:39
    τι ωραία σύμπτωση...για τη ζωή μιλάμε...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:41
    κι εμενα μου βγαινουν υπερβολες, ιδιαιτερα οταν παρασυρομαι συμαισθηματικά, αλλα δεν μου αρεσει η κολακεια. για χτες παντως, λέω ότι o gp ήταν θεός! είχε πολύ πλάκα. (αυτό δεν ξερω αν είναι κολακεία...) αλλα μου την εδινε ο μουρατιδης.
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:43
    και πλακα πλακα, Gp, εσεις οι λέοντες - ολοι πια;;; - θέλετε να εχετε μια αυλή από κόλακες, πολυ αρνητικό το βρισκω. τελοσπαντων... δε μιλαω επι προσωπικου απαραιτητα...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:44
    ωραιες οι συμπτωσεις... και οι συγχρονικοτητες, οκ...
  • gpano @ 29.12.2008 22:45
    κολακεία είναι το αντίτιμο που πληρώνεις για μια εκδούλευση που θα σου προσφέρει ο άλλος...εδώ δεν έχουμε κολακεία γιατί δεν υπάρχει διακύβευμα...κανείς δεν ζητάει τίποτα απο κανένα...πες το μου ότι συζητάμε το κομπλιμέντο ως κατηγορία...δεν πάμε καθόλου καλά λέμε...
  • gpano @ 29.12.2008 22:46
    ε όχι δα καταφρονεμένοι του 12ου με μια φιλοδοξία όσο το empire state building...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:48
    οχι κατηγορια κιολας, ειπαμε. αλλα νομιζω ότι εχει στοιχισει σε πολλους βασιλιαδες η κολακεια... οχι το κοπλιμεντο, η καλη κουβεντα. οκ...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:49
    καλες κουβεντες να λεμε, ΛΕΜΕ.
  • gpano @ 29.12.2008 22:50
    άλλο κολακεία άλλο καλή πρόθεση που γίνεται υπερβολική αλλά δεν έχει δεύτερη ανάγνωση
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:51
    επίσης χτες, κολακευτηκα για τα οσα ακουσα για την αφροδιτη στον κριο και την 5μηνη παραμονη της. μου εφτιαξε τη μερα...(και τους επομενους μηνες)
  • gpano @ 29.12.2008 22:51
    πάμε να κάνουμε τις καλές κουβέντες κουλές κουβέντες και δεν λέει...
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:53
    χωρις 2η αναγνωση, ναι. συμφωνω νομιζω κι εγω.
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:54
    βεβαια, οι ζυγοι ισως καλοπερασουν περισσοτερο απο τους κριους. εμεις θα εχουμε το στεμμα της ομορφιας(δε μας χαλασε!!!).
  • gpano @ 29.12.2008 22:55
    Αν μπορούσανε να καταπιούνε όλοκληρο τον κόσμο με μια μπουκιά όσοι έχουνε έντονο 12ο θα το έκαναν χωρίς δεύτερη κουβέντα gem- για να είναι σίγουροι ότι δνε θα τους καταπιεί ο κόσμος πρώτος
  • gpano @ 29.12.2008 22:56
    και όσοι έχουμε ωροσκόπο Ζυγό κουνάμε ήδη την ουρά...αν και υπάρχει και η ανάδρομη φάση...
  • POWER @ 29.12.2008 22:57
    Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους!Gemini,κι εγω με υποψιασμενο αρη στο σκορπιο,ειπα ναι σημερα σε μια προταση συνεργασιας, . . που σε καλο να μου βγει . . θα δειξει . .
  • johnnyG @ 29.12.2008 22:58
    gem, να σου πω; εχω ενα ουρανο στο 12(αν βαλεις και τον ποσειδωνα μου που εχω στο 1 ίσως με κανει λίγο παραπανω τύπο του 12ου-ιχθυακου-ποσειδωνιου στοιχειου γενικα κι αοριστα).
    αλλα με τον ουρανο τελοσπαντων, εχω συνειδητοποιησει πως λειτουργω πληρως πίσω από ένα μονιμο παραβαν. πρόβα για την παρασταση, καπως ετσι. ίσως εκει οφείλονται τα μεγαλεπιβολα σχεδια του 12ου... ξερω γω;;;
  • johnnyG @ 29.12.2008 23:01
    ειναι ρε gem, αλλα γιατί είναι τόσο τραβηχτικοί;;; για τους κριους στανταρ. ασε...
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 23:03
    lio24, εννοειται οτι μπορεις να με λες οπως θελεις(μεσα σε πλαισια μη παρεξηγησης παντα), και μου αρεσει και το προσωπικο στυλ ετσι και αλλιως να μιλαμε με ανθρωπους, απροτι εχουμε απεναντι ενα γυαλι, εξανθρωπιζουμε λιγο την επικοινωνια μας ετσι(η οποια ειναι αρκετα ψυχρη ως εχει).

    Αντιπαραθεση, δε θα το ελεγα, lio24. Γονιμο διαλογο ισως. Συμφωνουμε οτι υπαρχει περιορισμενη ευελιξια στο γραπτο λογο. ΚΑι οπως εχω πει παλαιοτερα, δε χρησιμοποιω smilies, οποτε τα πραγματα γινονται χειροτερα.
    Ενταξει, αυτα γινονται και σε πραγματικες συζητησεις. Συμβαινει οταν συνομιλουν ανθρωποι που αντιλαμβανονται τα πραγματα με διαφορετικο τροπο, δεν ειναι κακο, αυξανει και την κατανοηση μεταξυ μας προοδευτικα.

    Θα ηταν ανησυχητικο να συμφωνουμε ολοι σε ολα που συζηταμε, προοδος γινεται πιο δυσκολα οταν δε βλεπουμε οτι κατι χρειαζεται αλλαγη.
  • POWER @ 29.12.2008 23:03
    Οφειλουμε να παραδεχτουμε,πως χωρις τους ζυγους,η ζωη μας θα ηταν πολυ ανιαρη!Πολυ ομως . . .
  • gpano @ 29.12.2008 23:04
    το σωσες στην παράταση gemini
  • POWER @ 29.12.2008 23:05
    . . ετσι . .
  • johnnyG @ 29.12.2008 23:06
    νομιζω με διωχνουν απο δω που ειμαι, οπότε σας αφηνω αναγκαστικα...
    καλο βραδυ.
  • johnnyG @ 29.12.2008 23:07
    εν τω μεταξυ το τραγουδι που παιζει... i'm your venus, your desire!!! απιστευτο;;; την περιμενουμε τη venus, she's got it...
    geiaaa
  • Silmarwen @ 29.12.2008 23:11
    Απόψε ο κ. Πανόπουλος μου έλυσε την αιώνια απορία μου "μα Δίδυμος;πώς;".... είναι ο Όγδοος Οίκος μου τα Διδύμια...τί βρίσκω γοητευτικό σε ένα Δίδυμο; είναι ό,τι κοντινότερο έχω γνωρίσει σε άγγελο...
  • gpano @ 29.12.2008 23:11
    κάνετε μεγάλο λάθος με τους Ζυγούς ότι τάχα θέλει να συμβιβάζεται συνέχεια, ότι δεν ξέρει σε ποια πλευρά να πέσει κλπ κλπ.. Ισχύει μέχρις ενός ορισμένου σημείου σε πράγματα που δεν είναι πολύ σοβαρά...Όταν όμως χρειάζεται να πάρει μια απόφαση σοβαρή ή βλέπει ότι ο άλλος πάει να τον καπελώσει τότε γίνεται εξαιρετικά διεκδικητικός- θυμάται τον Κριό μέσα του- και εξαιρετικά αποφασιστικός- ο Κρόνος στον Ζυγό είναι στην καλύτερη θέση του...Για να μην πω ότι ο Ζυγός χαρακτηρίζεται ως "σιδερένια γροθιά σε βελούδινο γάντι..."
  • gpano @ 29.12.2008 23:13
    Γεια σου Τζόνι Γκιτάρ...
  • gpano @ 29.12.2008 23:19
    Αυτό σημαίνει καλούς συζητητές που είναι το άπαν της συναναστροφής....
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 23:19
    Να γλυφω, δε νομιζω οτι μου αρεσει.
    Να επαινω οταν το αξιζει ο αλλος, γιατι οχι? Ο Κ.Πανοπουλος σιγουρα δεν το χρειαζεται, εξαλου ειναι καταξιωμενος επαγγελματιας και ανθρωπος. Δεν το κανω για να χαροποιησω τον ιδιο εξαλου, αλλα γιατι αποδιδω "τα του Καισαρος, τω Καισαρι".

    Το να υπενθυμιζουμε σε καποιον οτι ειναι οντως αξιος, δεν ειναι αρνητικο, ολοι το χρειαζομαστε, γιατι ζουμε και σε μια κοινωνια που εχουμε αλληλεπιδραση με τους αλλους, φανταζομαι μαλιστα οτι πολλες φορες αναρωτιομαστε γιατι γινονται ολα και αν εχουν ουσια οσα γινονται?

    Στο βαθμο που κανουμε τα πραγματα που κανουμε οχι μονο για τον ευατο μας, αλλα και για να βελτιωσουμε με απειραριθμους και συχνα ανεπαισθητους τροπους και τους αλλους η τον κοσμο, νομιζω οτι ειναι θετικο να μας το λενε κιολας.

    Το γνωστικο υποβαθρο του Κ.Πανοπουλου στα αστρολογικα δε με κινητοποιει, γιατι η αστρολογια με ενδιαφερει σε πολυ βασικο επιπεδο. Με κινητοποιει ομως στο βαθμο που δεν εχω διαβασει τοση λογοτεχνια για παραδειγμα, μου υποδεικνει μια ελλειψη μου που χρειαζεται φροντιδας δικης μου για να καλυφθει το οποιο κενο μου σε ικανοποιητικο βαθμο.

    Επισης το οτι μπορει να ειναι συντομος και σαφης, ενω εγω ειμαι συνηθως πολυ περιφραστικος. Και αυτο δεν το εχω παροτι το δουλευω αρκετο καιρο τωρα.(Σ.Σ. και η περιφραστικοτητα ειναι καλη, να εισαι περιγραφικος, αλλα μαλλον οχι παντοτε).

    Οπως ειχε πει ο Τζακ Νικολσον στο "As good as it gets"(αν θυμαμαι καλα τον τιτλο): Με κανεις να θελω να γινω καλυτερος ανθρωπος...
    Πρεπει αναγκαστικα να το πουμε αυτο στο συντροφο μας? εμενα με εχουν επηρεασει καταλυτικα προσωπικοτητες που δεν εχω γνωρισει ποτε μου, οπως ο Γκαντι, παροτι καποια στιγμη απομυθοποιεις την αγιογραφια ενος νεκρου.

    Δεν μπορω να σκεφτω οτι δε θα αναγνωρισω την αξια καποιου, υπο οποιεσδηποτε συνθηκες. Και να ξεφευγουμε λιγο, δε βλαπτει. Καλυτερα περισσοτερο παρα λιγοτερο. Δε θα επαινεσεις ανωριμη προσωπικοτητα νομιζω. Η ωριμη προσωπικοτητα δε θα βλαφτει απο το περισσοτερο γιατι δε θα παρουν τα μυαλα της αερα(αλλιως δε θα ηταν ωριμη προσωπικοτητα).
  • Silmarwen @ 29.12.2008 23:19
    Προς κ. Πανόπουλο: Ως προς την σιδερένια γροθιά σε βελούδινο γάντι, δεν θα ήταν εξαίρετο παράδειγμα η Μάργκαρετ Θάτσερ;... "u turn if u want to, a lady never turns her rear..."

    Προς Gemini Of Dagon...but of course you are.
  • gpano @ 29.12.2008 23:24
    Σιδηρά Κυρία με Κρόνο στον 12ο και Ήλιο στον 11ο
  • gpano @ 29.12.2008 23:27
    Αφού τον αποπήρες ήθελε να γράψει την άποψή του και καλά κάνει.... και συμφωνώ με ότι λέει...
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 23:28
    GoD, συμφωνουμε οτι οι Ζυγινες ειναι εκπληκτικες γυναικες...
    Απο τις πιο θηλυκες και αισθησιακες.
    Με μια λεξη υπεροχες.
  • gpano @ 29.12.2008 23:31
    Παντού υπάρχει ένας μύθος
  • Silmarwen @ 29.12.2008 23:32
    Δεν μπορώ να έχω άποψη επί των οργασμών της κυρίας, Gem, αλλά σαν πολιτικός δεν ήταν τρομερά ενδιαφέρουσα; Κι ας απέχω πόρρω από τις κοινωνικοπολιτικές τής αντιλήψεις...μακράν η πιό ενδιαφέρουσα πολιτικός της δεκαετίας των '80s...θυμάμαι που έψαχνα πιτσιρίκι στον παγκόσμιο άτλαντα να βρω πού στην κατάρα είν' τα Φώκλαντ ...και τα είχα χάσει κάτω από ένα μεγαλούτσικο ψίχουλο από το ψωμάκι που έτρωγα...
  • flamescreen73 @ 29.12.2008 23:40
    Το προβλημα δεν το βλεπω γιατι εγω δεν σε ειπα gOD(και συγνωμη που το λεω τωρα), αλλα GoD, πολυ διαφορετικο...
    Το σεβομαι παντως και δεν προκειται ποτε μου να σε πω gOD ξανα.

    Καληνυχτα σας.
  • Silmarwen @ 29.12.2008 23:43
    Χαχαχααααα, υπέροχες Ουράνιες αντιθέσεις!!! Να τα πώ χαρά μου, να τα πώ, αλλά τους τά 'πε πρώτη..."ridiculous people" τους είχε αποκαλέσει τους Εργατικούς, και από 'δω που το κοιτάω εγώ, μπορεί και να 'τανε, μπροστά της...οι αντιλήψεις σου προσδίδουν το ήθος, αλλά όχι το ανάστημα.

    Luv your warrior spirits Gem, αλλά τώρα θα πάω για νάνι, γιατί το πρωί δεν θα μου στρώνει η Lancome με ολέθρια για τη διάθεσή μου αποτελέσματα! Kissez to the lot of you all...
  • gpano @ 29.12.2008 23:57
    WIlliam it was Really Nothing
  • gpano @ 30.12.2008 00:05
    η μαμά σου και ο μπαμπάς σου άκουγαν Smiths?
  • gpano @ 30.12.2008 00:16
    πριν 2000 χρόνια ακριβώς...
  • gpano @ 30.12.2008 00:22
    μετενσαρκώσεις? δεν πέθανα ποτέ...
  • gpano @ 30.12.2008 00:31
    βαριέμαι τα λινκ...δεν τα κοιτάζω ποτέ...αν θές να μου πεις κάτι πες μου το...
  • zenobia @ 30.12.2008 00:33
    γεια σου: GoD, gpano, αγαπητε ψαρη, johnny guitar (αχχχ "κατι" θυμιζει αυτο) και δεν ξερω ποιον αλλο ξεχασα
  • zenobia @ 30.12.2008 00:37
    δεν πειραζει, ριχνω ενα χαιρετισμο τιμης ενεκεν στον ψαρη και στο τζονυ γκιταρ (http://www.youtube.com/watch?v=o2Leg_0YyOk xoxox)
  • zenobia @ 30.12.2008 00:38
    βλεπω εχει ξυπνησει ο 12 σου και μιλας για μετενσαρκωσεις δυδιμι...
  • zenobia @ 30.12.2008 00:40
    α ρε geminiof12, μας επιασε η παρλα της νυχτας;
    (τωρα διαβασα τις συζητησεις)
  • zenobia @ 30.12.2008 00:41
    μπα, με καλυψε ο gpano, με αυτο που ειπε για τον 12 ... πως δεν το χα δει η στραβομαρα τοσα χρονια... που ψυχαναλιεμαι μονη μου και ακρη δε βγαζω...
    ΟΚ - τα παραταω!
    Παμε Θιβετ?
  • zenobia @ 30.12.2008 00:45
    παρομοιως... ευτυχως δεν εχω "αποκατω" και η "αποδιπλα" εχει ραματα στη γουνα της
    α, ψιτ .... παρακληση: μη μου πειραζεις τον ψαρη
  • zenobia @ 30.12.2008 00:46
    τι hanebu και πρασιν'αλογα.... Οδικως... Τουρκια, Ιραν, Πακισταν, Ινδια ---> Θιβετ
  • zenobia @ 30.12.2008 00:49
    βλεπω τον "ουρανο" της ημερας...
    Λαμπρα... ο Ουρανος σε μεγα τριγωνο με ερμη κ ουρανο μου (κι ο Κρονος μπαστακας) και ο Πλουτων ωιμε αγγιζει τη σεληνη σε τετραγωνο...
  • zenobia @ 30.12.2008 00:50
    τι θα γινει ρε εμεις οι 12, θα πουλησουμε και τιποτ'αλλο περα απο τρελιτσα;
  • zenobia @ 30.12.2008 00:52
    οχι ζαμε!
    το χουν κανει κι ααααλλοι πολλοι, τι νομισες ... για δες κανα lonelyplanet v?rtualtourist ... αχχχ, a traveler lives a thousand lives - εγω τι κανω δω περα, με λες;
  • zenobia @ 30.12.2008 00:53
    Α! ο πλουτο λεει σουλατσαρει τον 9 μου ...
    εγω πρεπει να χαμπαριασω κατι τωρα, ε;!;!
  • zenobia @ 30.12.2008 00:55
    α... god σε ειπανε καλε, τι κλοτσας;
  • zenobia @ 30.12.2008 00:56
    χμ ναι... ας το αντιπαρελθουμε ...
    εχω φιλοδοξιες μεγαλυτερες απο το Εμπαιαρ στειτ μπιλντινγκ
  • zenobia @ 30.12.2008 00:57
    χαχαχαχαχαχαχα!
    το ιδιο ελεγα τις προαλλες σε εναν κριο... και του Κριου με το γυναικειο γεννητικο συστημα, βλεπε βιβλια ανατομιας
  • zenobia @ 30.12.2008 00:58
    μαζι με το 69 του καρκινου κανουν τα πιο "προστυχα" ζωδια
  • zenobia @ 30.12.2008 01:00
    σορρυ, αλλα η σεληνη μου στον κριο το βλεπει γυναικειο...
  • zenobia @ 30.12.2008 01:01
    ωοθηκες και κολπο
  • zenobia @ 30.12.2008 01:04
    το 69 του καρκινου μαλλον θα το συνεδεα με τους βαρθολινειους αδενες...
  • zenobia @ 30.12.2008 01:06
    ... που αμα το ψαξεις, ειναι ενα πολυ ενδιαφερον οργανο...
  • zenobia @ 30.12.2008 01:10
    ασχετο: απαντησε καποιος στην κοπελα, ή θα φρικαρει με το που θα δει τις παρλες μας;
  • zenobia @ 30.12.2008 01:15
    το συνολο λεων-ιχθεις φοριεται πολυ τελικα... αλλα μαλλον τα ψαρια δεν κοπτονται και τοσο
  • zenobia @ 30.12.2008 01:19
    εσενα να δουμε ποια θα σε κανει ζαφτι
  • zenobia @ 30.12.2008 01:20
    ακους εκει φουλ του 12
  • zenobia @ 30.12.2008 01:26
    βρες μια τοξοτινα!
  • zenobia @ 30.12.2008 01:28
    μηπως να βρεις κατι εξωγηινο μεν, πιο κοντα στην πραγματικοτητα δε;
  • zenobia @ 30.12.2008 01:30
    εισαι σιγουρος πως δε θα θελες και τη bjork?
  • zenobia @ 30.12.2008 01:34
    τι να σε κανει, εχει ηδη αντρα και παιδια... συμβολικα μιλαμε
  • zenobia @ 30.12.2008 01:35
    (ειναι σκορπιος με σκορπιο...)
  • zenobia @ 30.12.2008 01:36
    θαυμασε...
    http://www.youtube.com/watch?v=75WFTHpOw8Y
  • zenobia @ 30.12.2008 01:42
    kalh soy nyxta GoD!
  • POWER @ 30.12.2008 04:00
    δεν κοιμομαστε gp . .
    αγρυπνια
  • ether12 @ 30.12.2008 05:55
    Πάντα άγρυπνοι και σε εγρήγορση...


    Αναφέρθηκε ο Γκάντι, ο Ειρηνοποιός του 20ου αιώνα, ο οποίος ήταν Ζυγός στο ζώδιο (τι άλλο θα μπορούσε να ήταν?).


    Πίσω, όμως, από το μειλίχιο προσωπάκι του υπήρχε μία ατσάλινη θέληση, η Κρόνια πλευρά του Ζυγού (βλέπε Πούτιν) που καμιά φορά κάνει ακόμα και τον συγγενή του, τον Υδροχόο, να δείχνει συναισθηματικός....


    Η δε "ανωτερότητα" του Ζυγού μου προκαλεί εντύπωση, ακόμα και όταν είναι προσποιητή. Ο πληγωμένος Ζυγός σπανίως θα εκδικηθεί αλλά η περιφρόνησή του πραγματικά τσακίζει κόκκαλα...ακόμα και η προσποιητή του αδιαφορία πείθει.....



    Οι δε Ζυγίνες, τί να πω....ίσως να είναι και οι μεγαλύτερες σκύλες του ζωδιακού...ειδικά οι όμορφες, έχουν ένα τρόπο να μανιπιουλάρουν τον περίγυρο που δεν τον έχει καμία άλλη από τις 11 κυρίες του ζωδιακού!

    Το αστείο είναι ότι εάν η Ζυγίνα δει ότι δεν έχει γοητεύσει έστω και έναν σκυλιάζει....παρατάει όλους τους υπόλοιπους μ.....ς μαγεμένους και κάνει τα πάντα για να τον ρίξει στα πόδια της!! Η αποπλάνηση ως αυτοσκοπός!!
  • flamescreen73 @ 30.12.2008 16:02
    Καλησπερα zenobia, παροτι βλεπω οτι εχουμε διαφορα φασης-σχολιασματος, τελευταια.

    Δεν υπαρχει παρανοηση με τον GeminiofDagon. Καταλαβα οτι εκανες χιουμορ, και η δικη μου απαντηση σε αυτο το πλαισιο ηταν εξαλου. Αν εβλεπα οτι χοντραινει το πραγμα ισως να μην απαντουσα καν.

    Καληνυχτισα γιατι ηδη το ειχα κανει σε αλλο thread, νομιζω του Σκορπιου?
    Παντως εχεις δικιο, εχω οντως Αιγοκερισια αποχρωση, στον Αρη και τον κατερχομενο. Πιθανως δινω και μια τετοια εντυπωση οτι παιρνω τα πραγματα σοβαρα, γιατι μου το λεει η αδερφη μου(και το αναφερω γιατι αυτη ειναι αιγοκερως). Δεν αισθανομαι ετσι παντως.

    Zen μπορω να σου πω οτι ο Ιχθυς σιγουρα κοπτεται και παρακοπτεται για τον Λεοντα που τον ενδιαφερει. Και επειδη εχω ακουσει πολλα για την αγαπη που θα δωσουν σε οποιον αγαπανε οι Λεοντες, ιδεα δεν εχουν για το ποση εχουν να προσφερουν οι Ιχθυες.

    Μιλωντας για ασχετες καταστασεις, ο Ιχθυς μπορει και να υποφερει παρα πολυ, που καποια πραγματα που θελει ο Λεοντας του, δεν μπορει ουτε να τα αντιληφθει εγκαιρως ουτε να τα κανει γιατι δεν εχει τη σπιρταδα και τον αυθορμητισμο που εχει ας πουμε ενας Κριος η ενας Τοξοτης που ενας Λεοντας ειναι μαθημενος. Και να θελει να τα εχει δεν κερδιζονται αυτοματα τετοια πραγματα.

    Αν δεν εχεις παρομοια χαρακτηριστικα δε μπορεις να καταλαβεις πως νιωθει μεσα του οταν τα σκεφτεται και βλεπει οτι δεν μπορει να προσφερει πραγματα που παρα πολυ θα ηθελε.

    Αλλα τελος παντων, μην παμε σε δακρυβρεχτες συζητησεις.
  • flamescreen73 @ 30.12.2008 16:09
    ether12, νομιζω οτι οι ζυγινες, παντοτε θα εχουν αυτο το "κατι" ξεχωριστο που ακομη και να μην ειναι ομορφες θα τους δινει γοητεια. Εγω βρισκω επισης οτι εχουν εκπληκτικη φωνη, και μονο τη φωνη τους να ακους, παθαινεις πλακα, ειναι αφανταστα ερωτικη. Υποψιαζομαι οτι καποιες φωνες του ραδιοφωνου ανηκουν σε ατομα με εντονο στοιχειο ζυγου.

    Τους πανε επισης εκπληκτικα τα κοκκινα μαλλια(με τα οποια εχω ενα θεματακι). Ειναι επισης εκπληκτικο το πως νπορει να τις βρισει καποιος και αυτες να το μετατρεψουν σε πλεονεκτημα(δεν το εχω κανει φυσικα, το εχω δει ομως).

    Φανταζομαι οτι ο γκαντι και η "μη βια" του μπορει να ερμηνευτει ως εκφανση της αδιαφοριας του Ζυγου απο οσα ειπες.
  • ether12 @ 30.12.2008 17:20
    Μα φυσικά, αυτή είναι η μαγκιά τους, ακόμα κι όταν στη σπάνε με τη φωνή και την αύρα τους σε μαλακώνουν και τα ξεχνάς όλα!!


    Ο Γκάντι δεν ήταν καθόλου αδιάφορος απέναντι στο Κακό του κόσμου. Σαν γνήσιος Ζυγός μισούσε την βία και την αδικία της εξουσίας. Είχε, όμως, καταλάβει ότι "το βία στη βία" προκαλεί φαύλο κύκλο και διαιωνίζει το Κακό. Γι'αυτό, σαν σύγχρονος Ιησούς, κήρυξε την περίφημη Παθητική Αντίδραση, η οποία σχετίζεται άμεσα με το αρχέτυπο του Ζυγού.
  • ether12 @ 30.12.2008 17:24
    Σε αντίθεση με το γείτονα Σκορπιό που είναι το πιο "αναρχικό" και βίαιο ζώδιο. Για το Σκορπιό μόνο η βίαιη καταστροφή φέρνει ουσιαστικές αλλαγές, μόνο εκ του μηδενός χτίζεται κάτι καινούριο.

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...