παρακαλώ περιμένετε...

"Η απέραντη λιακάδα ενός καθαρού μυαλού"

  • flamescreen73 @ 20.12.2008 14:31
    Γιατι θες να διαγραψεις τον αλλο Peri08?
    Τελικα η φυγη ειναι λιονταρισιο χαρακτηριστικο η οχι?

    Μενετε ακομη και στην ηττα η την κοπανατε?
    Γιατι εχω δει στο συντομο χρονικο διαστημα που ειμαι εδω οτι αλλαζετε ροτα, πολυ πιο ευκολα απο μενα που ειμαι Ιχθυς και θεωρειται χαρακτηριστικο μου.

    Να σου πω κατι, να κανουμε το ιδιο πραγμα?
    Εγω εχω βαλει μια λιονταρινα στο ματι και αποφασισα αφου εχω σκεφτει τι γινεται, θα την κρατησω στη σκεψη μου(εξαλου αξιζει) και θα προσπαθησω να παρω το παιχνιδι στα χερια μου, γιατι μεχρι τωρα το εχει αυτη και με εκνευριζει αυτο.

    Τωρα αν δε βγει και παλι τιποτα, αυτη ειναι ωραιο ατομο, οποτε θα χαρω και μονο που να ειναι χαρουμενη. Ετσι και αλλιως γιορτες εχουμε, γιατι να κατσουμε να στεναχωριομαστε και να μεμψιμοιρουμε? Αν κατσει εκατσε οι κατασταση και θελουμε να κατσει(αλλα και τι κανουμε).

    Αν και ο δικος σου ειναι ωραιο ατομο, κανε το ιδιο, μην τον διαγραφεις και ασε τα πραγματα να εξελιξουν την πορεια τους αλλα δειξε του και οσο μπορεις οτι ενδιαφερεσαι. Μην περιμενεις να ερθει μονο και μονο επειδη γουσταρεις αν δεν εχει δειξει και ο ιδιος ενδιαφερον. Δεν ειναι ο πατροπαραδοτος γυναικειος ρολος, αλλα αν δεν παει το αυτοκινητο σπρωξε κιολας.

    Αν δεν παει το πραγμα μην χαλιομαστε. Αν και εμενα δε με ενδιαφερει καθολου να κανω σχεση αυτη την περιοδο αν δεν ειναι με αυτη οποτε μπορω να το υπομεινω. Δεν ξερω εσυ τι σκεφτεσαι για τον δικο σου.

    Το χειροτερο πραγμα ειναι να σε επηρεαζει ανεκπληρωτος ερωτας τωρα τις γιορτες. Μην το αφηνεις. Ολα θα πανε καλα!!!
  • Psy @ 20.12.2008 14:48
    Eξαιρετική ταινία.
    Υπομονή και θα βγεις πιό πλούσια.
  • peri08 @ 20.12.2008 17:53
    Επιτυχία... εσύ είσαι "ψάρις" που κυνηγάει μια λιονταρίνα και εγώ λιονταράκι που κυνηγάει έναν "ψάρι" ...

    Ή φυγή δεν είναι λιονταρίσιο χαρακτηριστικό .. αλλά μην ξεχνάς ότι και η υπομονή έχει τα όριά της.. Μένουμε και παραμένουμε στα δύσκολα .. ακόμη και στην ήττα... Την κοπανάμε όμως όταν βλέπουμε ότι οι κόποι μας πανε στράφι ...

    Όσο για τον δικό μου.. του το δείχνω και το ξέρει.. απλά με έχει μία στη ζέστη, μία στο κρύο..

    Έχεις δίκιο όμως .. δεν πρέπει να χαλιόμαστε..

    Και σίγουρα psy η υπομονή αμοίβεται... (αργεί όμως κομματάκι )
  • Psy @ 20.12.2008 18:21
    Με το υπομονή και θα γίνεις πιό πλούσια δεν εννοούσα τη σχέση σου με τον άλλον, αυτό μπορεί να είναι ή να μην είναι σωστό ανάλογα τη σχέση. Εννοούσα την εμπειρία που σε κάνει να είσαι αυτό που είσαι. Αν διαγράφουμε αυτό που μας πονάει, τότε ποιοί είμαστε?
  • peri08 @ 20.12.2008 18:29
    Και εγώ αυτό λέω .. και για αυτό "αμοίβεται" αλλά και πάλι... θέλει χρόνο ... και σε καμμία των περιπτώσεων δεν θα ήθελα να διαγράψω το οτιδήποτε ακόμη και αν αυτό είχε να κάνει με το χειρότερο συναίσθημα ή εμπειρία του κόσμου... δεν σε πιάνει όμως το παράπονο καμμιά φορά και δεν σου βγαίνει να το πεις;
  • lahmacun @ 20.12.2008 18:31
    peri08 ειναι ισως η αγαπημενη μου ταινια των τελευταιων χρονων .. δεν ξερω ποσο σε βοηθαει αλλα εχω νιωσει ακριβως το ιδιο συναισθημα .. και μπορω να σου πω πως συν τω χρονω περναει .. καπως ...
  • flamescreen73 @ 20.12.2008 20:15
    Εν τω μεταξυ, ηθελα παρα πολυ να τη δω αυτη την ταινια οταν βγηκε αλλα δεν την εχω δει, ουτε σε βιντεο.

    Μισο παντως. Το ξερει οτι τον θελεις και σου εχει δειξει οτι το ξερει???
    Και δεν εκανε κατι παραπανω? Τι ζωδιο ειναι?
    Μηπως προσφερεις πολλα στο τραπεζι και φοβαται μην τον κρινεις?
  • newflame @ 20.12.2008 21:25
    Καλησπέρα και από μένα στην παρέα.
    Αγαπητέ flamescreen από πότε ο άντρας ταυτίζεται με το αυτοκίνητο και...ενίοτε χρειάζεται "σπρώξιμο"??? Θα αρχίσω να βρυχώμαι!!!
    'Οσον αφορά το "μια κρύο μια ζέστη", μιλώντας από πείρας φίλη peri08, έχε υπόψη σου ότι ένας άντρας σκοπίμως θα σε εκνευρίσει, θα σε τσιγκλήσει και μετά θα περιμένει να αντιδράσεις.Θέλει να δει πόσο ετοιμοπόλεμη είσαι.Αν έχεις κότσια. Θέλει να δει αν αντιλαμβάνεσαι πότε σου συμπεριφέρεται άσχημα. Έπειτα υπολογίζει που βαδίζει από το πόσο συναισθηματικά αντιδράς.Και μάντεψε...όταν εκνευρίζεσαι, εκείνος ξέρει ότι νοιάζεσαι και ξέρει ότι έχει τον έλεγχο. Η συναισθηματική σου αντίδραση το επιβραβεύει, ακόμη και αν η προσοχή αυτή είναι αρνητική.
    Επειδή λοιπόν οι άντρες ακούν αυτό που...βλέπουν, προτείνω μια πιο αδιάφορη προσέγγιση. Όσο πιο λογική και ψύχραιμη παραμένεις, τόσο πιο συναισθηματικός θα γίνεται εκείνος. Δεν έχεις παρά να το δοκιμάσεις... Αν πάλι δεν αποδώσει,...μάλλον δεν άξιζε το ενδιαφέρον σου.
    ΥΣ: Στην ταινία "Million Dollar Baby" ο Μόργκαν Φρίμαν είπε μια καταπληκτική φράση: "Μερικές φορές, ο καλύτερος τρόπος για να ρίξεις μια γροθιά είναι να κάνεις ένα βήμα πίσω"
  • peri08 @ 20.12.2008 22:07
    Ιχθύς είναι φίλε flamescreen... Και να σου πω ότι πρέπει όπως και δήποτε να την δεις την ταινία.. Είναι πολύ καλή .. (προσωπική άποψη) .. Μάλιστα σε αυτή την ταινία άλλαξα και γνώμη για τον Jim Carrey...

    Και για να επιστρέψω στο θέμα .. ναι το ξέρει.. μαζί είμασταν, χωρίσαμε.. μου πρότεινε να μείνουμε φίλοι, ξαναέγινε κατί γιατί τελικά δεν μπορεί να με δει σαν φίλη.. και φοβάται περισσότερο μην κάνει κάτι και με χάσει εντελώς από την ζωή του.. ξαναχωρίσαμε γιατί δεν τον πετυχαίνω σε σωστή φάση και τώρα ο θεός και η ψυχή του... δεν ξέρω..
    Έχουμε καταντήσει γραφικοί.. και περισσότερο τσαντίζομαι με μένα που το επιτρέπω να συμβαίνει και που πάντα με εκνεύριζαν τέτοιου είδους καταστάσεις..

    Γεια σου newflame και καλώς ήρθες στην παρέα..
    Ίσως και να έχεις δίκιο για την αδιαφορία.. είναι όμως άσχημο... γιατί να πρέπει να συμπεριφερθείς κάπως για να έχεις το χ αποτέλεσμα.. ; με θλίβει αυτό ...

    Η φράση είναι όντως καταπληκτική!!!!
  • newflame @ 20.12.2008 22:15
    και προς αποφυγή παρανόησης...σε καμία περίπτωση peri λέγοντας να κάνεις ένα βήμα πίσω, δεν εννοώ να τραπείς σε φυγή. Είσαι αυτή που είσαι, δηλώνεις στον άλλο τι σε ενοχλεί και μετά τον αφήνεις να σου δείξει με τις πράξεις του τι είναι διατεθειμένος να προσφέρει στη σχέση. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να αλλάξεις τον άλλο. Όσον αφορά το πως αντιλαμβάνομαι προσωπικά την "ήττα " αγαπητοί φίλοι, θεωρώ ότι για μένα ήττα θα ήταν να προδόσω τον εαυτό μου απλά και μόνο για να λέω ότι είμαι σε μια σχέση. Να αποδεχθώ μια κατάσταση που θα με μειώνει αντί να με βοηθάει να εξελιχθώ ως άνθρωπος. Αγαπητέ flamescreen, ως άνθρωπος -και ως λιοντάρι φυσικά- διεκδικώ το δικαίωμα να ευτυχίσω δίπλα σε ένα σύντροφο, το να διατηρώ την προσωπικότητά μου μέσα στη σχέση, το να με σέβονται. Δεν διεκδικώ πλέον ο άλλος να μεταμορφωθεί σε αυτό που ονειρεύομαι. Αν δεν το βρώ... πάω παρακάτω. Και επειδή έχω ήδη ηττηθεί, πιστέψτε με ότι το να αναγνωρίσεις ότι η σχέση δεν εξελίσσεται και να είσαι αυτός που θα αποφασίσεις να την τερματίσεις θέλει και πολύ κουράγιο...Ιδίως όταν έχεις επενδύσει συναισθηματικά!!!
  • flamescreen73 @ 20.12.2008 22:50
    Peri08, αφου εισασταν σε σχεση ηδη, οι συμβουλες μας περιττες.
    Τον ξερεις καλυτερα τον ανθρωπο και αν κολλησει θα κολλησει ξανα επειδη εσεις οι δυο το θελετε. Μην ακους εμας γιατι διαφορετικοι ανθρωποι συμπεριφερονται διαφορετικα.

    Αν και αντιλαμβανομαι οτι πιο πολυ θελεις να πεις τον καημο σου, παρα να ζητησεις συμβουλη.

    Newflame, εγω ειμαι πιο πολυ της παλιας σχολης και με την Peri08. Το να εχεις αυτα που εγραψες οτι ζητας(σεβασμο κλπ) το θεωρω αυτονοητο. Επισης θεωρω οτι με τα πολλα τεστ πριν καν αρχισει η σχεση, ηδη ο ενας θα υποταχτει στον αλλο και δε βρισκω σε αυτο νοημα(Δεν μου αρεσει και να με βαθμολογουν για τις επιδοσεις μου. Αυτα που θελω να παρω τα βρισκω και χωρις αξιολογηση και θεωρω οτι το ιδιο μπορει να κανει και καθε ανθρωπος. Αλλα τελος παντων, αν σκεφτεται αυτη που γουσταρω ετσι, το εχω χασει το παιχνιδι στανταρ. Δεν τα παω καλα με τα τεστ.). Δε θελω να υποταξω τον αλλο και ουτε και να υποταγω, απλα θελω να τον εχω στο πλευρο μου, αυτη ειναι η λογικη μου. Εξουσιες πανω απο το κεφαλι μου δε γουσταρω και ας κανω εγω υποχωρησεις. Αν θεωρησω οτι ο αλλος ειναι μαζι μου γιατι θεωρει οτι με "εχει" θα αντιδρασω πολυ ασχημα.

    {Εκτος αυτου, το πολυ συναισθημα, νομιζω το βαριουνται οι ανθρωποι. Εδω εγω που το εχω δεν το ανεχομαι. Αν μου το προκαλει και ο αλλος, πεσε μεσα(ηθελημενο λαθος ορθογραφιας). Ευτυχως αυτη που γουσταρω δεν το εκανε. Αλλα μου προκαλει συναισθημα ετσι και αλλιως. Και εγω της εχω βγαλει χωρις να το επιδιωξω. Ειναι ρομαντικο παιδι κατα βαθος. Και μου αρεσει αυτο. Αλλα δε μου αρεσει οτι η κατασταση εξαρταται εδω και καιρο απο αυτην. Αλλα που θα παει θα το αλλαξω.}

    Επισης εννοειται οτι ουτε εσυ ουτε ο αλλος θα αλλαξετε για να αρεσετε ο ενας στον αλλο. Δεν θελει νομιζω και πολυ για να δεις αν ο αλλος σου αρεσει σαν ανθρωπος η τελος παντων αν εχει αυτα που γυρευεις σε καποιον παντως. Βεβαια καποιες φορες, υποθετω οτι ο αλλος ειναι και καλος στο να υποδυεται ρολο και προκυπτει αλλιως στην πορεια.

    Αλλα οπως και να εχει συμφωνω, σχεση που τελματωνει, δε γινεται να τη λιβανιζεις. Κρατας οτι καλο κερδισες και ισως τη θυμασαι σαν ωραια εμπειρια μετα.
  • flamescreen73 @ 20.12.2008 22:52
    Οπως και να εχει, ελπιζω μαγγες και μαγγισες να περασετε καλα το Σαββατοκυριακο και καλες γιορτες!!!

    Μην το παρακανετε με τα ξυδια και με τη γαλοπουλα ε! Ερχεται και το καλοκαιρι σε μερικους μηνες.

    Καλα Χριστουγεννα να περασετε. Ελπιζω να καταφερω να πεταχτω απο εδω στο μεσοδιαστημα.
  • peri08 @ 20.12.2008 23:01
    Καλόοοο ΣΚΚΚΚΚ... Και χρόνια καλά και πάντα χαμογελαστά...
  • newflame @ 20.12.2008 23:31
    flamescreen νομίζω ότι όλοι μας συνειδητά ή ασυνείδητα ελένχουμε τους εν δυνάμει ερωτικούς συντρόφους μας. Τουλάχιστον όσους μας ενδιαφέρουν οι προοπτικές να εξελιχθούν και σε κάτι πιο ουσιαστικό. Παρόλα αυτά, προσωπικά δεν αναφέρθηκα σε οποιαδήποτε μορφής τεστ. Μίλησα για τα προσωπικά όρια του καθενός μας, τα οποία πρέπει να προσδιορίζονται σε όλα τα στάδια μιας σχέσης. Κυρίως στην αρχή της...

    Κρατώ μια πρόταση της φίλης μας ".. και περισσότερο τσαντίζομαι με μένα που το επιτρέπω να συμβαίνει και που πάντα με εκνεύριζαν τέτοιου είδους καταστάσεις.. " και ερωτώ...
    Μέχρι που θα τη συμβούλευες να φτάσει για τον τύπο που περιγράφει;; Προσωπικά δεν θα ήθελα ακόμη να τον σκιαγραφήσω,εάν και η συγκεκριμένη συμπεριφορά είναι πολύ πιο συχνή απ' όσο νομίζει η φίλη μας η peri. Και συντηρείται κυρίως από τις ανασφάλειες σημαντικής μερίδας (γυναικείου τολμώ να πω) πληθυσμού.
  • newflame @ 20.12.2008 23:34
    Με προλάβανε και πάλι τα σχόλιά σας. Καλές γιορτές και από μένα και μακάρι το νέο έτος να ανταμώσουμε με καλύτερη ψυχολογία και περισσότερη αισιοδοξία...

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...