παρακαλώ περιμένετε...

...δεν ήξερες...δε ρώταγες???

  • lahmacun @ 03.03.2009 02:00
    εχουμε την ιδια απορια
    ισως και την ιδια υποψια .. μηπως -αναλογως θεσης και οικου που κυβερνα βεβαια - μας θυμηθουν οσοι εχουμε ξεχασει ή θυμηθουμε εμεις οσους μας εχουν ξεχασει και μαστορεψουμε διαφορα τελειωματα ? Λεω τωρα ...
  • andreas_zepos @ 03.03.2009 02:41
    δεν ξερω lah...μακαρι νά'ξερα...εχω διαβασει σχεδόν ολα τα ζώδια μπας και βγάλω ένα μέσο όρο αλλα μάταια..αλλου εχει στασιμότητα, αλλού επιστροφές, αλλού παρεξηγήσεις, αλλού γκρίνια, αλλού φαν παρκ...
  • andreas_zepos @ 03.03.2009 09:30
    ευχαριστω πολυ dream για το πρωτο σχόλιο της ημερας!!!
  • andreas_zepos @ 03.03.2009 09:42
    μάάάάάάάάάάιστα...
    ok....got it...thnx..!!
  • johnnyG @ 03.03.2009 12:55
    άσε με την παλιοπατσαβούρα (αφροδίτη στον κριό). μου χει σπάσει τα νεύρα ήδη!!!! &%&%^%*$^$$
  • andreas_zepos @ 03.03.2009 13:57
    γιατι ρε γιάννο? τι σού'κανε το κοριτσι???ε?ε?ε?ε?ε?
  • lahmacun @ 03.03.2009 13:57
    τζο μη λες κακες κουβεντες ...

    Ντριμ εμενα που σουλατσαρει στον 2 - λες να θυμηθουν ολοι οτι χρωσταω της Μιχαλους ?

    Αν ο Διας πανω στην γενεθλια δεν εδωσε τιποτα ... που να καταλαβω δηλαδη .. εκτος απο 2 κιλα που σιγουρα πηρα τις τελευταιες μερες ... και η αφροδιτη στον 2 μου θυμησει ολα τα χρεη μου ...
    Τι να πω για το συμπαν μετα ? ε ? τι να πω ?
  • zoi80 @ 03.03.2009 14:23
    ego pou eimai karkinos kai exw afrodith stous didymous ston 8o, kai o ex pou einai skorpios me afrodith ston skorpio ston 3o,mporei na shmainei epanasyndesh...An shmainei ayto tote tha einai to pio kalo neo ths hmeras......
  • johnnyG @ 03.03.2009 15:45
    ποιο κορίτσι; η αντρογυναίκα με τα μούσια!!! χαχαχαχ
  • didadi @ 03.03.2009 16:03
    φίλε και αδελφέ μου ζέπο γιατί μου φέρνεις κακά μαντάτα?Θες να μου πεις οτι πανω που την ηρεμήσαμε θα αρχισει πάλι τα δικα της?Πάλι θα πρέπει να πάρω τα όρη και τα βουνά για να την ηρεμησουμε για μια ακομα φορά...ειναι κρυαρινα η δικιά μου και δε παλευεται.Αχ δεν ειναι ζωή αυτηηηηη.....johnny δε ξέρεις ποσο σε καταλαβαίνω.
  • johnnyG @ 03.03.2009 16:04
    na sai kala diladi...
  • johnnyG @ 03.03.2009 16:12
    yupy, erxetai anoiksh. kala tha pame... ???
  • lahmacun @ 03.03.2009 16:32
    υπαρχει διαθεση να θαψουμε την αφροδιτη στον κριο ?
    Να βαφτω στα χρωματα του πολεμου ?
  • lahmacun @ 03.03.2009 16:44
    ναι αλλα θα φονεψουμε με επιχειρηματα -
    βαρβαροτητες δεν μου επιτρεπει ο χαρτης μου .. σε ακουω
  • didadi @ 03.03.2009 16:48
    ναι λαχ μου να τη θαψουμε την ατιμη!!!βαλε χρωματα του πολεμου βαλε φουμο να ρθει και η yupy να τη θαψουμε και να κανω εγω το πρωτο αριστερο κορακι.
  • lahmacun @ 03.03.2009 16:58
    για να δουμε γιατι δεν μας αρεσει αυτη η κυρια ...

    πεταω μια λεξη : εγω την βρισκω αδιστακτη ... αυτο δεν κολωνω πουθενα αμα θελω κατι .. και βασικα το θελω πολυ μεχρι να το αποκτησω ...
    ετσι την καταλαβαινω και αυτο δεν μου αρεσει σε αυτη την αφροδιτη ..
    εσεις γιατι τις τα εχετε μαζεμενα ..

    αφου ληξουμε τα θεωρητικα μας ζητηματα μπορουμε να προχωρησουμε σε ολες τις ανατριχιαστικες λεπτομερεις της σφαγης και της ταφης
  • johnnyG @ 03.03.2009 16:58
    ma giati to vrizete to koritsi???
  • lahmacun @ 03.03.2009 16:59
    γιουπι καπου σε εχασα ... μιλας για ατομα που εχουν αφροδιτη στον κριο ?
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:00
    σταματα εσυ - εριξες πρωτος την πετρα και τωρα πρεπει να μας ξηγηθεις .. περιμενουμε
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:00
    δεν την βρισκω και τοσο διασκεδαστικη αμα εχει στοχο ...
    μαλλον βαναυση ...
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:01
    einai mia sexy amazona, allhtario kai afragkh. ston tavro ta kanei kompodema...
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:02
    τρελή κι αδέσποτη παρόλη την αγάπη...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:06
    α τζο μας τα γυριζεις ...
    εχεις αρχισει να ωραιοποιεις την κατασταση ..

    πιο ειναι τρελο και αδεσποτο - να κυνηγαει να τσαλαπατησει τα θυματα της γιατι οχι δεν γνωριζει ?
    ειναι εξωστρεφης οκ και κυνηγος , το σεξι πιο ειναι ακριβως να νιωθεις πως ο αλλος δεν θα σταματησει αμα δεν σε λιωσει κατω απο το 12 ποντο γοβα στιλετο ή απο την καμποικη μποτα του .. και μεχρι να το πετυχει αυτο δεν σεβεται τιποτα ..

    Με φτιαχνει τοσο πολυ να λεω ΟΧΙ σε τετοιες αφροδιτες ...
    και να μην λυπαμαι καθολου ταυτοχρονα
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:07
    οχι γιαννη ΜΗ δεν πρεπει... χαχαχαχ
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:08
    μια χαρά άτομο είναι η αφροδίτη στον κριό. δεν σας καταλαβαίνω...
  • fotoula @ 03.03.2009 17:14
    Afro sto Kriari me ton Hlio mas Parea Super to briskw ki egw - Pou na einai kai anadromi, Boi8eia Sas
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:14
    τζο - απεκτησες με ποσειδωνα πλουτωνα περιεργα γουστα ..

    μαστιγιο να σου αγοραω ή εχεις ? αν οχι υπαρχουν και αυτες οι δερματινες στολες .. και οι αποκριες περασαν μιλαω για αλλες χρησεις ..

    Υ.Σ φυσικα και δεν ειμαι αντικειμενικη - αφροδιτη στον κριο απο τις μεγαλες μου αντιπαθειες σε αφροδιτη
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:15
    οι ζυγοι να φυλαχτούνε φωτουλα...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:15
    καλως την να ...
    για πες μας φοτουλα πως ειναι οταν τους πατας και λιωνουν κατω απο τη σαγιοναρα σου ? ( εχεις και ηλιο εσυ εκει .. δεν χρειαζεσαι τακουνι )
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:16
    λαχ;
    άλλο θεμα εχω εγώ. ένα φουλ του 2ου οίκου, για αυτο δεν την παλεύω. και... κάτι μου έμεινε από απόκριες.
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:18
    έχω πει ενα καπουτσίνο και αισθάνομαι μεθυσμένος...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:19
    στο σολαρ λες τωρα ε ?
    ε ειπαμε τι ειναι αυτο .. το αναμενομενο ..
    τωρα εχεις αφρο στον 3 ?? 5 μηνες ...
    να δουμε τι καλα θα μας γραψεις ή θα μας τραγουδησεις ...

    α ... μαλιστα .. εισαι εξοπλισμενος ... καλο κουραγιο μεσιε με την αφρο στο κριο ..
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:20
    λολ τζο ...
    τα καλα του ποσειδωνα ...
    εγω θα νηστεψω .. στα καρπαθια θα ξαναπιω το Πασχα .. ξεφυγαμε παλι
    και δεν θα αφησω τον &*&(*(*( να με κανει οτι θελει ξανα ..
    θα το ριξω στην προσευχη ... καθε βραδυ στη δυση θα στρεφομαι στην Μεκα ..
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:21
    η αφροδιτη στον κριο είναι σε κακή θέση θεωρητικά. αλλά γιατί αυτή η αντιπάθεια; τελικά, η φύση της αφροδίτης ανεξαρτήτως μήπως είναι εγωιστική; στον κριό, τα λέει έξω από τα δόντια. εμένα δεν μου αρέσε το στυλάκι της εμφανισιακά, το βρίσκω πολύ χύμα. απλα αυτό.
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:22
    κελαηδάω σαν πουλάκι λαχ, αλλά δεν την παλεύω...
  • fotoula @ 03.03.2009 17:22
    loipon...exw ilio , afro anadromi kai ermi...all together kai miaanti8esi me Ploutona -- na......meta suxwrisews tous liwnw (oso pataei mia gata) - alla me liwnoun ki autoi - alla erwteuomai me trela, den mou feugei eukola o dalkas
  • fotoula @ 03.03.2009 17:23
    de nomizw oti einai toso egwistria.... apla, isws barietai eukola....
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:23
    αυτή είναι μια αφρο-βόμβα, φωτουλα... ουαου...
  • fotoula @ 03.03.2009 17:24
    Episis, nomizw oti isxuei auto - to tou 'sex' - to kateu8eian sto psito...bariemai to poli 'kirie eleison' -
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:24
    τζο δεν ειναι δοτικη και αγαπησιαρα - κατα τη γνωμη μου εκει ..
    για αυτο δεν μου αρεσει - το να τα λεει εξω απο τα δοντια μου αρεσει ..
    αλλα τι εννοουμε με αυτο τους πεφτουλες ?? ε αυτοι δεν μου αρεσει...
    χρειαζεται υπαινιγμος και μυθος στον ερωτα .. (λεω εγω τωρα .. )

    Να σε δω να ερωτευεσαι μια αφροδιτη στον κριο - να κανει συνοδο με ηλιο και ερμη σου ...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:25
    παλι καλα που εχεις αρη στα ψαρια εσυ φωτουλα μου - αλλιως ποιος ειδε τον κριο και δεν τον φοβηθηκε
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:26
    για αυτά που λες λαχ, νομίζω πως θα με ξενερωνε. θέλω νεράκι εγώ.
  • fotoula @ 03.03.2009 17:26
    exw kai Urano ston Skoprio John... katalabes, i Bomba einai Atomic - kai me sunduasmo - elexou sunais8imatwn se Lewn apo Selini - Krono....Gunaika Dilitirio mou akougomai - mama mia!
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:26
    ελα βρε τζο μου - που δεν την παλευεις .. φαση ειναι μερες ειναι θα περασει οπως περνανε ολα
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:26
    στους ιχθεις, με νταμιτζάνες κρασί!!!
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:27
    ωρολογιακή θα έλεγα, φωτούλα...
  • fotoula @ 03.03.2009 17:27
    dikio!!! gia ton Ari - oloi to lene Arnitiko....egw to xairomai... rixnei ligo ton 'pureto' - apla me trabane oi treloIx8ues
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:28
    όλα περνάνε και μας αφήνουν πίσω τους λαχματζουνα...
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:28
    και ο άρης, τι όψεις δέχεται φωτούλα;
  • fotoula @ 03.03.2009 17:29
    koita pantws...ap auta pou exw zisei ws twra...mou lene, den me xexnane eukola... kai exoun xanagurisei meta apo xronia, etc...apla bariemai aforita tis epistrofes...meta tin apomakrunsi, oudena la8os anagnwrizetai... prospa8w bas kai to allaxw - bas kai kanw spitiko ki egw
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:29
    θες και ποσειδωνα θες και ουρανο - καλα κρασα τζο ..
    ετοιμαζω ταξιδια μοναχα για παρτη σου
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:30
    ετοιμάζεις τα-ξύδια; δεν πίνω πολύ αλκοόλ, ευχαριστω...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:30
    http://www.youtube.com/watch?v=Q-tSHM3GlTo
  • fotoula @ 03.03.2009 17:30
    aris - trigwno me selini - krono isws... , trigwno me urano... den to xw polipsaxei na eimai eilikrinis -
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:31
    φοτουλα αμα θες καποιον - ποσα μπορεις να κανεις για να τον εχεις ?
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:31
    ελένη δήμου, οκ... επιστρέφω σε 2 λεπτα.
  • fotoula @ 03.03.2009 17:31
    Kati pou exw paratirisei me ta xronia...gia tin Afro mou, oi isxuroi mou erwtes ekanan isxuri opsi me Plouto - anti8esi sini8ws
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:32
    τζο περνανε για να αφησουν χωρο να ερθουν τα αλλα
    αλλιως ειτε θα καναμε αποθηκη το μαγαζι ή μονο θα μυριζαμε μουχλιασμενο αερα ..
  • fotoula @ 03.03.2009 17:33
    Kanw pollakai poli extreme...alla otan eimai sigouri oti o allos goustarei trela!!! otan me xalasei omws....den xanakanw...kai eimai kai gunaika pou perimenw - 8elw na me exei basilissa!!!
  • fotoula @ 03.03.2009 17:34
    wroskopos Lewn mou akogomai me to Queen Attitude!
  • fotoula @ 03.03.2009 17:35
    Basika 8a elega...otan o allos me ftunei, den kollaw...pws einai kapoioi andres kai ginaikes... egw eimai...tou omoiou....goustarei o allos poli, mesa ki egw! Me trelainei!
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:37
    τοτε δεν εχεις σχεση με αυτο που εχω στο μυαλο μου ..
    δεν ασχολεισαι με αντρες που σε εχουν ντεμι... για να τους πεισεις πως .. κλπ κλπ κλπ
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:41
    εγω πάλι, θέλω λίγο μια κρύο - μια ζεστη, όχι εντελώς φτύσιμο επειδή έχω και έναν εγωισμό. Και λίγο πόνο.
  • fotoula @ 03.03.2009 17:41
    oxi, den prospa8w na peisw, me tipota...i me goustarei i den me goustarei - an amfiballei na brei alli - edw isws einai Afro ston Krio - ase pou den me trabane ka8olou oi antres pou den xeroun ti 8eloun...oxi mono apo mena...ap ti zwi tous - exeis kamia apopsi poios planitis/opsi me kateu8unei?
  • fotoula @ 03.03.2009 17:41
    Dias ston 10o isws?
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:42
    ο ήλιος σου μάλλον, φωτούλα...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:42
    ρε τζο χα χαχα μην δινεσαι και μας δινεις και ολους ..
    χα χα χα λιγο πονο ?
    ποσο ? οσο παταει η γατα ? λολ
  • fotoula @ 03.03.2009 17:42
    ligo kruo kai zesti 8elw ki egw...den m aresoun ta 'xalia' na ta patisw... apla, prepei na eimai sigouri oti o Allos ME Goustarei 100%
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:43
    ναι, έτσι είμαστε οι κριοί φωτούλα κατά βάση.
    λαχ, μια σουβλιά.
  • fotoula @ 03.03.2009 17:43
    Polla 8elw mallon...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:43
    σου αρεσουν τα ψαρια - και δεν σου αρεσουν οι αντρες που ΔΕΝ ξερουν τι θελουν απο τη ζωη τους .. με μπερδεψες ..

    συμφωνω με τζο για τον ηλιο ..
  • fotoula @ 03.03.2009 17:44
    Krioi...mono metaxu mas katalabainomaste
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:44
    παρά-δίνομαι λαζματζουνι...
    παρα-δώσε. και σώσε...
    (το εχω καψει το εργαλειο)
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:45
    τζο http://www.youtube.com/watch?v=oOgv-UuTgac

    αυτο που εγραψες πριν μου φανηκε τοσο καλη περιγραφη της αφρο στα ψαρια με τετραγωνο ουρανο ... συντομη και περιεκτικη ..
  • fotoula @ 03.03.2009 17:45
    ki omws na sou pw gia tous Ix8ues...i apopsi mou...kai xerw pollous...(kai filoi kai agapes) - ta Psaria fainontai oti na nai - den einai!
  • fotoula @ 03.03.2009 17:45
    Gia mena - oi Par8enoi einai pio oti na nai apo ta Psaria
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:46
    βασικά φωτούλα, πρέπει να συνασπιστούμε. ώρες-ώρες αισθάνομαι σε αυτό το σάιτ πως οι αντι-κριοί είναι σαν τους αντι-ολυμπιακούς στο ποδόσφαιρο. δλδ, όλες οι άλλες ομάδες μαζί. Αλλά εμείς, για συνεχόμενη φορά πέρνουμε πρωτάθλημα. ΘΡΥΛΟΣ!!!
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:46
    παραδοθηκες? αληθεια ?
    και στα δικα μας ...
    και εννοειται πως και θα σε σωσουν και θα σωσεις αλλιως δουλεια δεν γινεται
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:46
    ποιο από όλα λαχματζουνα;
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:47
    οκ, καταλαβα.
  • fotoula @ 03.03.2009 17:47
    Oi Ix8ues exoun mia dunami kai ena stoxo na paroun auto pou 8eloun..pou den exw brei omoio... (genika, ta nera 8a elega...) - bazoun stoxo kai to petuxainoun.... se olous tous tomeis tis zwis
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:48
    φοτουλα αυτο που λες ειναι οι πολικοτητες
    οι αξονες - ολοι μας γνωριζουμε πολυ καλα και το απεναντι μας και συμπεριφερομαστε σε φασεις και σαν αυτο ... καταλαβαινω τι λες αλλα δεν δεν νομιζω πως ειναι απολυτα τα πραγματα ποτε μονο ετσι και μονο αλλιως
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:48
    ο κόκκαλης το στήνει το παιχνίδι πάντως να ξέρετε. είναι λέων... μπου χα χα...
  • fotoula @ 03.03.2009 17:48
    Mia xara eimaste oi Krioi...ligi eleu8eria na mas dwsoun....na exoume dipla mas Anexartitous/es... kai na anexontai ta 'proswrina' mas neura kai mas exoun gia panta!
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:49
    τα νεύρα ναι, είναι ζήτημα. άλυτο.
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:49
    φοτουλα εχω τελειως αλλη αποψη για τα νερα ...
    ειδικα σε σχεση με τους στοχους .. με εξαιρεση τους σκορπιους φυσικα ..
    αλλα καλυτερα να μην μιλαω γιατι εχω προδωσει τοσες φορες τον ηλιο μου τον κακομοιρη .. και ενας ηλιος δεν φερνει την ανοιξη ..
  • fotoula @ 03.03.2009 17:50
    Lah...pragmatika den xerw...ti na sou pw... egw to lew apo ta nera, pou exw sunantisei sti Zwi mou... terastia apo8emata dunamis na kanoun auto pou 8eloun kai na kinigisoun ton stoxo
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:50
    τζο σε βλεπω σε πολεμοχαρη διαθεση ... ή μου φαινεται ..
    θα συμφωνησω για τον λεωντα εχθρο - καλυτερα να μην εχει κανεις λιονταρια εχθρους .. μπορουν να σε κανουν να πονεσεις σπαρακτικα
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:52
    συμφωνω με τη λαχ για τα νερά. ιδιαίτερα οι ιχθείς, είναι οι πλέον λαστοχοι. μπορει φωτούλα να σου έχουν τύχει ιχθείς με προσωπικούς πλανήτες σε διπλανά ζώδια(κριό, ταύρο) και να αλλάζει το σκηνικό. και οι παρθένοι όντως μπορει να είναι χαοτικοί, από την πολύ προσπλαθεια να τα βάλουν όλα σε τάξη.
  • fotoula @ 03.03.2009 17:52
    proswpika pantws...kai anaforika me tous Ix8ues, me exitarei para poli auti i Upogeia Dunami pou exoun - ki eidika panw mou ... apla, prepei na eisa ligo Psychic gia na tous pianeis xwris na sou lene tipota...kata t alla... ti na pw bebaia, xerw ki egw - tuxera einai auta
  • fotoula @ 03.03.2009 17:54
    paidia...ti na pw ki egw... pantws me tous Giinous den tin polipaleuw...eidika me to Boss...pou einai Par8enos kai me Gam///@i psuxologika mera me ti mera...
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:54
    φοτουλα τα ψαρια σου ριχνουν μεσα στον 8 πλανητες ναι ή τσου ? ..
  • fotoula @ 03.03.2009 17:54
    poli leptomereia gia to tipota...kai poli xaos kai poli agxos, episis....!!! Mes stis Kriseis Panikou i Virgo!
  • fotoula @ 03.03.2009 17:55
    nai!
  • johnnyG @ 03.03.2009 17:55
    σας αφήνω. φιλιά...
  • fotoula @ 03.03.2009 17:56
    xerw to 8 einai 8ema! - o Mr Big mou omws itan Krios me wroskopo Zugo!!! Mou allaxe ta fwta!!! gia polla xronia! - ton xaraktira mou ton Ftiaxane ta erga sou , pou lene....auto!!!
  • fotoula @ 03.03.2009 17:56
    Kisses John
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:57
    ειναι καλυτερο να αντιπαθουμε τα αφεντικα απο το να τα συμπαθουμε - μας κραταει ετσι σε εγρηγορση και αν μην τι αλλο δεν τους δουλευουμε τζαμπα .. επειδη τους εχουμε αδυναμια - αποψη μου βεβαια ..

    επειδη εχεις και πλουτωνα απεναντι ισως ο 8 να ειναι σημαντικος οικος και οι ηλιοι εκει να σου ενεργοποιουν τα πλουτωνια σου ..
  • lahmacun @ 03.03.2009 17:57
    γεια σου Τζο ****
  • fotoula @ 03.03.2009 17:59
    o Plouto mou einai sto 3 - apenanti apo Ilio, etc....oxi?
  • fotoula @ 03.03.2009 18:00
    Ase me to afentiko exw problema...alla, allou papa 'euaggelio' auto
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:01
    den jerv poy einai eipes oti exeis antithesi ployto ilou afro -
  • fotoula @ 03.03.2009 18:01
    o Plou sto 3 den exei na kanei me tin Anti8esi sta tou Kriou mou...? i ennoeis to 150o (quincux) me ton Ari - gia pes, me endiaferei
  • fotoula @ 03.03.2009 18:02
    nai sto 9 exw Ilio, Afro, Ermi....anti8esi me Plou kai Boreio Desmo
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:08
    Fotoula den mporo na soy po kati parapano - soy eipa oti afoy exeis hlio kybermiti xarti kai afroditi se opsi me ploytona moy fainetai logiko na kolas me psaria poy soy energopoioyn ton 8 oiko . Den mporo na po kati parapano mia gnomo eipa gia na sxoliaso tin elksi me ta psaria thn ypogeia .. episis exeis ari ekei mesa ston 8 to opoio sinogorei ston elksi i isos einai kai i arxi aytis tis istorias kai oi opseis me ploytona enteinoyn tin katastasi ..
    den yparxei kati allo na po .
  • fotoula @ 03.03.2009 18:12
    pwpw....eida fws - ta psaria ta agapw, einai challenging kai m agapoun ki auta to xerw! an kai o Aris mou einai bebaia sta Psaria...alla sto poli telos tou 7ou...oxi toso ston 8o.... se moires ennow....twra ti na pw - oti kai na pw xazo 8a nai , apla sximatika etsi bgainei - ase giati fobamai auto pou lene gia pi8anotita 'biaiou 8anatou' otan uparxei Aris ston 8o... euxaristw poli Lah! Wraio Onoma kai Wraio Fagito, bebaiws, bebaiws ! Turkish Food!

    Euxaristw kai Pali
  • Vagabond @ 03.03.2009 18:20
    Όχι άλλες επιστροφές... όχιιιιιιι...
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:22
    ενας πλανητης στο τελος ενος οικου - με 5 μοιρες εξεταζεται και στον επομενο - εχουμε τη ζωη να μας απασχολει αν ειναι δυνατον να σκεφτομαστε πως θα πεθανουμε .. - ναι ωραιο φαγητο

    τι κανεις ταξιδιωτισα βαγκ ?
  • fotoula @ 03.03.2009 18:24
    ti gliko!!! Na kai ta Psarakia, polla xronia 8a zisete bre!
  • Vagabond @ 03.03.2009 18:29
    Γεια σου λαχ Ταξιδιώτισσα λες εσύ, οι προβλέψεις (και η αφρόδω) λένε γύρνα πίσω Οδυσσέα όμως... αχ. Καλά είσαι εσύ?
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:30
    ποσειδωνιασμενη - ολα καλα ... λεμε τωρα
    ελα μην μασας βρε .. και πισω να πας παλι για μπροστα θα τραβηξεις..
  • CAON @ 03.03.2009 18:38
    Φίλες μου Lahmacun και fotoula, φίλη Vagabond, καλησπέρα σε όλους ! .... Ξέκλεψά λίγο χρόνο και μπήκα για λίγο.
  • fotoula @ 03.03.2009 18:40
    Kalws ir8es dustuxws sas afinw...time to go home ta leme suntoma! Lah, euxaristw kai pali gia tin fwtisi
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:41
    hello caon ti kaneis ?
    kai godbyee fotoula tipota
  • CAON @ 03.03.2009 18:43
    Ά όκευ τότε. Έγινε. ... Fotoula μου, σε φιλώ ! Καλό απόγευμά να έχεις. C YA μία άλλη φορά !
  • CAON @ 03.03.2009 18:45
    Είμαι λίγο πολύ στα ίδια με πριν, αλλά (αν και με Λέων Ωροσκόπο) έχω ένα έντονο θετικό προαίσθημά, δη τώρα τελευταία για την γενικότερή κλ-φάση, Lah μου..... που είναι τουλάχιστον "άλλο πράγμα" - αν θες πίστεψέ με, πιο έντονό πάντως, δεν θυμάμαι να είχα ποτέ παλιότερα !
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:46
    ayta einai poli kala nea caon .. to simantiko einai na niothoyme etsi aisiodoksa poli xairomai
  • CAON @ 03.03.2009 18:46
    Και λέω "αν και με Ωροσκόπο Λέων", γιατί, εντάξει. Ως γνωστόν συνηθίζουμε να είμαστε κάπως ματαιόδοξοί χαρακτήρες, εξ Ωροσκόπου - αλλά, η δυναμικότητά... Δυναμικότητά.... Εκεί. Ακλόνητή. Παραμένει ακμαία, πάντα.
  • CAON @ 03.03.2009 18:48
    Ακριβώς. .... Αυτό Lah μου, ξαναπές το και πάλι.Είσαι τουλάχιστον σωστή, κι ετσι είναι κιόλας.
  • CAON @ 03.03.2009 18:51
    Ά! Στο μεταξύ, τώρα τελευταία ανέλυσά λίγο περισσότερό τον χάρτη μου, και έχω μερικές απορίες για μερικά σημεία ζωτικής σημασίας σ'αυτόν.
  • CAON @ 03.03.2009 18:53
    Κοίτα φάση.... στον 7 και στον 8 δεν έχω τίποτα -αν θυμάμαι καλά... Στον πρώτο... πςςςς... γίνεται της "τρελής" !.... Έχω τουλάχιστον δύο-τρεις πλανήτες.... Συγκριτικά με άλλα σημεία του χάρτη μου, εκεί και σ'ένα άλλο σημείο, έχω τους περισσότερους πλανήτες.
  • lahmacun @ 03.03.2009 18:54
    το οτι ο 7 και ο 8 ειναι αδειοι δεν σημαινει κατι - πρεπει να δεις ποιοι ειναι οι κυβερνητες τους και που κατοικοεδρευουν αυτοι και πως σχετιζονται για να βγαλεις συμπερασματα ..
  • CAON @ 03.03.2009 18:55
    Και επίσης, στον 10ο έχω δύο (Ήλιο και Ερμή), και στον 9 έχω άλλους δύο.
  • CAON @ 03.03.2009 18:58
    Ά, όκευ. ... Ο 7ος Οίκος, ξεκινάει στο τέλος του Υδροχόου και "πιάνει" και Ιχθύ, και ο 8ος περίπου στα μισά και κάτι, του Ιχθύ και "πιάνει" ένα μεγάλο μέρος του Κριού.... Και εδώ έχω μία απορία, που είναι η εξής. Το ότι "πιάνει" και ένα άλλο ζώδιο ένας Οίκος, "παίζει" κάποιον ρόλο ?
  • CAON @ 03.03.2009 19:01
    Μπαρντόν. Lah μου, τα είπα λιγάκι μαζεμένα, και δεν αποκλείω να σε ζάλισά μ'αυτά... Αν ναι, θερμά μπαρντόν γι'αυτό.
  • lahmacun @ 03.03.2009 19:02
    Ναι παιζει αλλα η ακμη απο που ξεκιναει ο οικος ειναι το πολυ βασικο .. εμενα μου αρεσει να κοιταω και συγκυβερμητες αλλα αυτο δεν λεει τιποτα παραπανω απο το περι οερεξεως κολοκυθοπιτα ..

    Αρα εχεις κυβερμητη 7 τον ουρανο και συγλυβερνητη τον ποσειδωνα
    ενω κυβερνητη 8 εχεις τον αρη

    ουαου ηλιο και ερμη στον 10 - τελεια
  • lahmacun @ 03.03.2009 19:02
    οχι κανενα προβλημα καον .. οσα επιασα βεβαια .. ε ?
  • CAON @ 03.03.2009 19:08
    Ά όκευ. lah μου, σ'ευχαριστώ θερμά από καρδιάς μου. Νά'σαι πάντα καλά. .... Ωχ, μπαρντόν. Αυτό με κυβερνήτη του 7ου μου Οίκου τον ουρανο και συγκυβερνήτη του τον ποσειδωνα, και το ότι κυβερνήτης του 8ου έχω τον Άρη, από πλευράς χαρακτήρα, τι μπορεί να σημαίνει ?
  • CAON @ 03.03.2009 19:09
    Είναι τα μόνο που δεν έχω καταλάβει καλά - όχι απ'αυτά που μου είπες λίγο πριν. Nope! Εννοείται όχι .... Αλλά, ως προς το τι σημαίνουν.
  • lahmacun @ 03.03.2009 19:12
    caon δεν μπορω να σου πω κατι συγκεκριμενο

    για τον ουρανο κυβερνητη του 7 κατι γενικο ισως να ειναι οτι σε ελκουν οι ιδιαιτεροι ανθρωποι που εχουν καποια ουρανια χαρακτηριστικα - φανταζομαι οτι εχεις διαβασει στα αστρομαθηματα για τον ουρανο ε ?
    και ισως κανεις καπως - πως να το πως ? - οχι συμβατικες σχεσεις στη ζωη σου ..

    αλλα αυτα ειναι πολυ γενικα .. πρεπει να δει κανεις ολο το χαρτη και ιδιατερα τη θεση του ουρανου και τις οψεις καθως και αλλα στοιχεια . Οποτε δεν ειμαι καταληλη .. να σου πω κατι συγκεκριμενο ..
    Μπορεις να κανεις ενα ποστ και ελπιζω καποιος να σε βοηθησει περισσοτερο ..
  • CAON @ 03.03.2009 19:16
    Lah μου, δεν έχω λόγια.... Τουλάχιστον, σ'ευχαριστώ θερμά πολύ - και πάλι λίγο μου φαίνεται. ... Και μόνο αυτά που μου είπες έως τώρα, είναι χαλλλαρώς σημαντικά... σημαντικότατά - πέραν του ότι γι'αυτό που μου είπες για τα του 7ου στη φάση μου, "έπεσες" "μέσα" σε μεγάλο βαθμό. .... Εννοείται ότι θα τα ψάξω λίγο περισσότερό στα αστρομαθήματά.... Από καρδιάς μου, νά'σαι πάντα καλά.
  • lahmacun @ 03.03.2009 19:19
    tipota vre - den ekana tipota
    alla epeidi eros moy myrizei - ante na xeis kali anoiksi kai kalokairi .. kai xeimona kai oti thes - den xaneis tipota na kaneis ena postaki .. e ?

    caonaki irthe i ora moy na ta mazepso kai na pao se alli paralia .. se afino ..
    kai elpizo na ta poyme sintoma .. na pernas kala .. ta leme ..
  • CAON @ 03.03.2009 19:21
    Έγινε. ... Lah μου, και πάλι σ'ευχαριστώ θερμά για αυτά που μου είπες λίγο πριν. ... Σε φιλώ ζεστά ! Καλό απόγευμά να έχεις. C YA !

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...