παρακαλώ περιμένετε...

Ερώτηση Ωριαίας (γιατί είναι και της μόδας!)

  • Irenestar @ 21.09.2011 21:21
    gia na doume an 8a ta ftiaksoume me ton allon ti koitame 5o h 7o?
  • Journey @ 21.09.2011 21:31
    Irenestar, 7o
    sweetoctober, κοιτάς τον  5o. O 8oς " has nothing to do with sex. NOTHING " { J. Frawley }
  • sweetoctober @ 21.09.2011 21:34
    οκ, ευχαριστώ!
  • sweetoctober @ 21.09.2011 21:51
    Journey θέλω τα φώτα σου, μπορείς;
  • sweetoctober @ 21.09.2011 21:56
    Ωραία, θα πάρω νουμεράκι. Εσύ ποιο έχεις; Κάπου πήρε το μάτι μου και τη Magneto, οπότε πρέπει να οργανωθούμε!
  • Journey @ 21.09.2011 22:00
    Να κάνω κι εγώ μία? Πότε θα πάρω το τρίτο το μακύτερο από τον φλάουερ πάουερ που τον γράφω και είμαι μπροστά από μία οθόνη?
    Και τελικά μήπως τον έκανα κορνφλάουερ με τόσο 9ο και σάχλα?
    Στοιχεία χάρτη : Τόπος: Ανδρομέδα, ώρα για βραδυνό φαϊ . 
    Ευχαριστώ ιν αντβάνς
  • Journey @ 21.09.2011 22:19
    Θα βγάλουμε πρόγραμμα από βδομάδα, ακόμα δεν οργανωθήκαμε.
    Λέω να του δώσουμε τις ώρες αιχμής, από 8 ως 1 το βράδυ. Μετά κάνεις εσύ ποστ , δεν είναι απαραίτητη η παρουσία του. Xαράματα κάνει ο Μπρου και 2 λιοντάρια δεν χωράνε στο ίδιο site ίδια ώρα { τί έγινε ο Μπρου που είναι? } και τις πρωινές ώρες γράφουν από το γραφείο ή μεταξύ σούπερ μάρκετ και παιδικού σταθμού, δεν πιάνεται αυτό...Επομένως εγώ θα πάρω Τρίτες και Πέμπτες για να έχω τα Σ/Κ ελέυθερα κι εσύ θα πάρεις οποιαδήποτε ώρα ΔΕΝ θα είμαστε εμείς. Ε, φανταστικέ μου Τζεμ?
  • sgouromallousa @ 21.09.2011 22:47
    Εγω να ρωτησω κατι????
    Αν θελουμε κοκο αλλα απο συγκεριμενο ατομο και μονο
    Ποιον οικο κοιταμε?
    Αν θελουμε κοκο αλλα απο οποιον να ναι
    Ποιον οικο κοιταμε παλι?????
    Ευχαριστω!
  • sweetoctober @ 21.09.2011 22:47
    Εμένα το νουμεράκι μου αργεί να έρθει; Δεν θα το κουράσω το υπόσχομαι!!!
  • sweetoctober @ 21.09.2011 23:44
    Ούτε στο ΙΚΑ τέτοια αναμονή!!!
  • nektariapisces @ 21.09.2011 23:44
     εγώ δεν τα ήξερα αυτά... δώστε μου τα φώτα σας pls... δλδ τι κοιτάμε στον 7ο ή 5ο οίκο κ πώς θα καταλάβουμε τι παίζει???? ψάχνουμε για συναστρίες, μοίρες, πλανήτες???
  • Tsquare @ 22.09.2011 14:19
    kavles exoune oi ixthies lately... to vlepw apo mena pou mou milane kai tous skeftomai gymnous!
  • TheHunter69 @ 22.09.2011 14:26
    Για να δούμε αν θα παιχτεί κοκό, δεν κοιτάμε τον 5ο και 8ο του χάρτη, αλλά τον/την άλλον/αλλη στα μάτια και του /της λέμε... σε θέλω εδώ και τώρα...
  • sweetoctober @ 22.09.2011 17:55
    Hunter δεν έχεις άδικο, αλλά κάθε πράγμα στον καιρό του! Δύο φορές έχω βρεθεί με τον άνθρωπο σε κοινή παρέα και υπάρχει και μεγάλη κόντρα ανάμεσά μας. Αυτός ξερόλας και απόλυτος, εγώ πνεύμα αντιλογίας... (Παρθένος- Ιχθύς, τυχαίο; Δε νομίζω!). Προς το παρόν είμαστε στη φάση ''θέλω να σου ρίξω δεξί κροσέ στη μούρη'' έκαστος. Αλλά μου ''τη δίνει'' απ' όλες τις απόψεις και νομίζω ότι είναι αμοιβαίο!
    Οπότε έκανα μιαν ωριαία -να περάσει και η ώρα- και σιγά σιγά θα περάσουμε και στο στάδιο ''Γιου εντ μι αουτσάιντ!!!''
     
    Πι. Ες Journey που είσαι να μου πεις αν τα συμπεράσματα που έβγαλα έχουν νόημα;;;
  • astropet @ 22.09.2011 18:16
    Επίσης όποιος έχει προβλήματα υγείας πάει σε γιατρό, όποιος θέλει οικονομικές συμβουλές πάει σε οικονομολόγο κι όποιος θέλει ανάλυση χαρακτήρα πάει σε ψυχολόγο, σε ανθρώπους δηλαδή εκπαιδευμένους πάνω στο αντικείμενο. Άρα η αστρολογία δεν χρησιμεύει πουθενά, οπότε λέω να την πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων.
  • TheHunter69 @ 22.09.2011 18:19
    sweetoctober  με έκανες και γέλασα με αυτό το δεξί κροσέ.Το ξερόλας και το πνεύμα αντιλογίας, κάτι μου λέει ότι είναι από το λιοντάρι που έχετε και οι δυο σας.
    Λοιπόν την τρίτη φορά που θα βρεθείτε, αν είσαστε μόνοι σας, από το "μου την δίνεις στα νεύρα" θα περάσετε σε άλλο στάδιο ιφ γιου νοου γουοτ αϊ μιν  
  • sweetoctober @ 22.09.2011 18:39
    Γες, γες οφ κορς αϊ ντου! Αρκεί μετά να μη μου αρχίσει ο Παρθένος τα... ''Κοίτα, δε θέλω να σε προσβάλλω αλλά πρέπει να πας να κάνεις μπάνιο για να αλλάξω και τα σεντόνια!!!''
    (Νοου οφφένς Παρθενάκι!!!)
  • sweetoctober @ 22.09.2011 19:22
    Λοιπόν, θα παραθέσω τα συμπεράσματά μου και όποιος γνωρίζει καλύτερα και δε βαριέται να ασχοληθεί μου λέει τη γνώμη του.
    Το ερώτημα τέθηκε εχθές 21/09/2011 21:07:30. Ακμή 1ου οίκου στον
    Ταύρο, οπότε ο δείκτης μου είναι η Αφροδίτη στις 8ο 15' του Ζυγού στον
    έκτο οίκο.Ο 5ος οίκος έχει ακμή στον Λέοντα οπότε ο δείκτης του άλλου είναι ο
    Ήλιος στις 28ο 24' της Παρθένου πάνω στην ακμή του έκτου οίκου επίσης.Λοιπόν, η Αφροδίτη βρίσκεται στο ζώδιο που κυβερνάει οπότε είναι μια
    χαρά κόνφιντεντ και δε συμπαθεί καθόλου τον Ήλιο ο οποίος βρίσκεται στο
    ζώδιο της πτώσης της.Από την άλλη ο Ήλιος στην Παρθένο δεν έχει κάποια θέση ισχύως, αλλά
    επίσης δε συμπαθεί την Αφροδίτη η οποία βρίσκεται στο ζώδιο της πτώσης
    του. Είναι όμως πανω στην ακμή του έκτου οίκου οπότε σαν να λέμε
    ''παίζει εντός έδρας'' (;;. Δεν είναι τελείως ανίσχυρος;;; Όπως και να
    έχει πάντως, η Αφροδίτη εξακολουθεί να είναι πιο ισχυρή. 
    Μέχρι στιγμής τα πράγματα δε φαίνονται ιδιαιτέρως ευοίωνα και οι δείκτες βρίσκονται και σε κατιόντα οίκο.
    Πολύ σύντομα όμως ο Ήλιος περνάει στο Ζυγό, βρίσκεται σε πτώση και
    έρμαιο της Αφροδίτης που αρχίζει όμως να τον βλέπει με ''άλλο'' μάτι.
    Όμως και εκείνος αν και νιώθει ''έξω από τα νερά του'' και αντιλαμβάνεται την ισχύ της Αφροδίτης, αρχίζει να τη συμπαθεί κάπως. Συν αυτού σε χρονική στγμή 10 αυτοί οι δύο θα κάνουν σύνοδο (οπότε
    καβάλα παν στην εκκλησιά τελικά;
    Με βάση την παρούσα κατάσταση μου βγαίνει νόημα από την ωριαία. Αλλά ίσως τα μεταφράζω και εντελώς υποκειμενικά.
    Α, επίσης στον 5ο οίκο βρίσκεται ο Ερμής στην Παρθένο στο ζώδιο που κυβερνάει δηλαδή σε σύνοδο με τον Ήλιο αλλά δεν ξέρω αν έχει κάτι να μας πει αυτό.
    Επίσης η Σελήνη ως ο δευτερεύων δείκτης μου βρίσκεται στον Καρκίνο στον 3ο οίκο αλλά είναι κενή πορείας. Σημαίνει ότι νιώθω πως επικοινωνιακά δε υπάρχει κάποιο κοινό σημείο επαφής;; Πρέπει να τη λάβω υπ' όψιν επειδή είναι στο ζώδιο που κυβερνάει ή όχι; Σημαίνει κάτι το ότι είναι στο σπίτι του Ερμή ο οποίος βρίσκεται στον 5ο οίκο που μας ενδιαφέρει και κάνει και σύνοδο με τον Ήλιο;;;
    Τα φώτα σας παρακαλώ αν έχεται την καλοσύνη!!!

     
  • Journey @ 22.09.2011 19:38
    Αυτό το "πολύ σύντομα" είναι top !
    Γελάω πολύ όταν το διαβάζω όπως και μερικά του στυλ " κάπου εκεί κοντά είναι και ο τάδε πλανήτης"
  • sweetoctober @ 22.09.2011 19:49
    Αμάν βρε Journey, απ' όλο το κατεβατό μόνο αυτό βρήκες να σχολιάσεις;;;
    Όχι τίποτα άλλο, δεν καταλαβαίνω και γιατί είναι πατάτα αυτό που έγραψα!
  • Journey @ 22.09.2011 20:04
    Ε, τι να πω...ειναι σαν να διαβάζω έναν ποδοσφαιριλο αγώνα { !! } στον οποίο δεν έχει αποφασιστεί ποιοί θα είναι οι παίκτες-
    Γιατί δεν κάνεις το απλό?
    Πάρε τον 7ο, δες αν θα έχεις κάποια όψη και αυτό είναι όλο.
    * Την πρώτη όψη, όχι την 35η .. εεεε
  • Journey @ 22.09.2011 20:07
    Εμένα τώρα άλλο είναι το πρόβλημά μου, θα με θυμάται κανείς ως αυτό το μέλος που αφού μπαχαλοποίησε το site έκανε μόδα της ωριαίες ?? όχι, ρωτάω για να ξέρω να θα με πάρετε με τις ντομάτες στο τέλος
  • Journey @ 22.09.2011 20:24
    Ναι αλλά εσύ τουλάχιστον είσια ποιοτικός και έντεχνος
  • astropet @ 22.09.2011 20:33
    Ναι, ναι, ο Σωκράτης Μάλαμας του site...
     
    Γιατί μπαχαλοποίηση παρακαλώ; Έτσι κι αλλιώς τα θέματα που ενδιαφέρουν ένα μέσο άνθρωπο είναι τα συναισθηματικά και τα επαγγελματικά. 9 στα 10 ποστ στο σάιτ, αυτά τα θέματα αφορούν. Με την ωριαία λοιπόν - που δεν είναι μόνο γι'αυτά τα θέματα σημειωτέον - πολλά από τα ερωτήματα πλέον έχουν ΚΑΙ αστρολογικό ενδιαφέρον. Τα σχόλια που κάνουμε από κάτω δεν είναι πια "άστον, παράτα τον και κοίτα να φτιάξεις τη ζωή σου", αλλά "ο Δίας  είναι στην πτώση του δείκτη μου!" Καλύτερα δεν είναι;
  • sweetoctober @ 22.09.2011 20:35
    Δεν αντελήφθειν... Να δω τον 7ο σε σχέση με τους δείκτες που έχω ή να βρώ τον δείκτη του άλλου με βάση τον 7ο και όχι τον 5ο;
     
    Αν εννοείς το πρώτο, δεν γίνεται καμία όψη στον 7ο.
  • Journey @ 22.09.2011 20:37
    Καλός ο Μάλαμας αλλά ολίγον βαρετός
    Εγώ είμαι πιο πολύ του bit, της φασαρίας!
     
    * Εννοώ να πάρεις το δείκτη του 1ου και του 7ου.
  • Journey @ 22.09.2011 20:40
    Όχι, ποτέ! Άλλοστε σκέφτομαι σοβαρά να αφήσω το μαλλί κοντό και καστανό. Για prime time σοβαρή εκπομπή με βλέπω
  • Journey @ 22.09.2011 20:43
    Έλα Τζεμ, ομολόγησε οτι έκανες σαν παλαβός όσο δεν εμφανίζονταν ο astropet.
    Αν δεν το πεις θα το πω εγώ!
    astropet, λίγο ακόμα αν έλειπες τον έβλεπα για ένταξη στο πρόγραμμα μεθαδόνης που λέει ο λόγος..
  • astropet @ 22.09.2011 20:47
    Αφήνω το παιδί να μιλήσει ελεύθερα, υιοθετώ σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, αλλά πού να καταλάβεις εσύ!
  • astropet @ 22.09.2011 20:52
    Να μας αποτελειώσεις δηλαδή εσύ... Δεν το βλέπω να προλαβαίνεις όμως.
  • astropet @ 22.09.2011 20:58
    Δεν μπορείς να το καταλάβεις, γιατί αντίθετα από το κοινώς λεγόμενο, οι Δίδυμοι ΔΕΝ έχουν χιούμορ. Άλλο χιούμορ, άλλο πουλάω εξυπνάδα. Για τον κόκο το "ξεκωλάκι" είναι ένδειξη οικειότητας, έτσι μιλάει με τους φίλους του, όπως άλλοι λένε "πού'σαι ρε μαλάκα", αλλά δεν έχουν καμία πρόθεση να βρίσουν τον φίλο τους. Ο κόκο λοιπόν, δεν θα με έλεγε ποτέ "μαλάκα" με την καλή έννοια, γιατί τέτοιες λέξεις προσβάλλουν την αισθητική του. Το "ξεκωλάκι", αφενός γιατί δεν χρησιμοποιείται συνήθως για τους φίλους μας, αφετέρου γιατί πάει εντελώς κόντρα στην εικόνα μου, προκαλεί το γέλιο. Κατάλαβες τώρα; Μάλλον όχι...
  • Journey @ 22.09.2011 21:00
    Τι τσουνάμι κοινωνικοποίησης χτύπησε ξαφνικά τον Δωδεκατιασμένο?
  • Journey @ 22.09.2011 21:01
    Ωωωωωχ!! Νομίζω οτι θέλει να του κάνετε ωριαίες στο chat... Την βάψατε! Μην κάνετε accept
  • astropet @ 22.09.2011 21:04
    Δεν υπάρχουν άλλες όψεις πλην των πτολεμαϊκών, χαχα!
  • astropet @ 22.09.2011 21:05
    Ο κόκο είναι από τα ελάχιστα άτομα εδώ στο σάιτ που έχουν χιούμορ. Τελεία.
  • astropet @ 22.09.2011 21:09
    Και να μην ξεχνάμε και τις αντισκιές, ένα είδος όψης ας πούμε.
  • astropet @ 22.09.2011 21:13
    Κι όμως. Γελιέσαι.
  • Journey @ 22.09.2011 21:15
    Αχ, πλάκα έκανα και σου βγήκε ο ρημαδο12ος στο πιξ φυτίλι!
    Δεν ξαναμιλάω, μπαααα..
    Μια χαρά ήταν ο χάρτης σου τι γκρινιάζεις?
    astropet, ένας Άρης που μόλις μπήκε στο Λέοντα και είναι στον 4ο μας λέει οτι ο Άρης θα καθήσει για πολύ εκεί - μιας και η ερώτηση ήταν για διαμονή..σωστά?
    Άντεεεε
  • Journey @ 22.09.2011 21:19
    Δυο μέτρα άντρας σαν κυπαρίσσι?
    astropet, άν έχεις και Ήλιο εκεί γύρω στις 10 του Λέοντα θα σε σημειώσω για potential
  • Journey @ 22.09.2011 21:23
    potentional * { α, καλά }
  • astropet @ 22.09.2011 21:27
    Τι κολλήματα είναι αυτά; Ψευδοουράνιος είσαι, τελικά. Τι κρόνιο ήταν αυτό; Το τι θα πει ο κόσμος;
     
    Το αν θα σε περάσουν για ψυχανώμαλο έχει να κάνει με την εν γένει συμπεριφορά σου. Δεν συζητάω όλη τη μέρα για τον Δία και τον Κρόνο, αλλά μιλάω σαν κανονικός άνθρωπος. Το βλέπουν αυτό, οπότε δεν τους ενοχλεί.
  • astropet @ 22.09.2011 21:28
    potential, καλά το είπες αρχικά. TΙ potential; Husband;
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 21:35
    ψάχνει ότι και εσύ στον 12ο σου Gem....
    και ότι ψάχνω εγώ στην ψυχολογία....και ότι ψάχνει καθένας μας......
  • Journey @ 22.09.2011 21:42
    Για husband δεν ξέρω , πως θα παντρευτώ κάποιον που μου ρίχνει Ήλιο στον 8ο? Έχω και κάποια ηλικία..Δεν με παίρνει LOL
  • Journey @ 22.09.2011 21:43
    Εγώ είμαι Ουράνια αλλά βλεπω dvd..
  • astropet @ 22.09.2011 21:44
    Ώρες ώρες δεν σε κατανοώ καθόλου. Έχεις πολλές γνωστικές διαστρεβλώσεις. Εσύ που ασχολείσαι με την ψυχολογία περισσότερο από μένα, για ψάξτο λίγο. Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Έως πολύ αυθαίρετα.
    Πρώτον: Έχεις κάνει ανάλυση του χάρτη μου; Και πώς; Και τι λέει ακριβώς ο χάρτης μου και έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;
    Δεύτερον: Δεν μπαίνεις στην αστρολογία - τουλάχιστον εγώ δεν μπήκα - από επαγγελματικό ενδιαφέρον. Η αστρολογία, καλώς ή κακώς, δεν συμπεριλαμβάνεται στις σχολές του μηχανογραφικού της Γ΄ Λυκείου. Συνήθως λοιπόν, οι περισσότεροι αρχίζουν και ασχολούνται για προσωπικούς λόγους. Θέλουν να το ψάξουν και αλλιώς. Εξηγήσεις ψάχνουν. Τώρα, στην πορεία και με τα χρόνια, κι όσο η γνώση προχωρά και εξελίσσεται, το έχεις, ναι, και σαν ενδεχόμενο. Όταν ξεκινάς να μάθεις αγγλικά δεν σκέφτεσαι ότι αύριο θα το κάνεις επάγγελμα. Τα μαθαίνεις γιατί πιστεύεις ή σου είπαν ότι τα χρειάζεσαι. Αλλά δεν βλάπτει καθόλου να έχεις διάφορες ασχολίες που μπορούν εν δυνάμει να γίνουν ΚΑΙ επάγγελμα, αν χρειαστεί. Μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε.
     
  • astropet @ 22.09.2011 21:49
    Λοιπόν, με βάση τις δικές σου αξιολογήσεις, κάνεις και αξιολόγηση των άλλων. Δεν με γνώρισες τώρα, με ξέρεις καιρό. Πιστεύεις ότι ασχολούμαι με την αστρολογία για να λύσω μεσημεριανά θέματα; Δεν τα σνομπάρω τα μεσημεριανά, έχει διαφορά. Κι όποτε τα σνόμπαρα, τα σνόμπαρα ΠΑΝΤΑ αστρολογικά. Η ερώτηση "ταιριάζω με Σκορπιό;" είναι ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΑ άστοχη. Η ωριαία όμως "Ταιριάζω με τον Χ Σκορπιό;" δεν είναι.
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 21:51
    12 points a monsieur astropet.....
    merci tessy
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 21:55
    bien sur cheri 12 points et pour toi!!!!
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 22:00
    σπάσε βρε Gem αυτα τα κουτακια του μυαλού σου.....μπορεί και στα 3 χρόνια ένας άνθρωπος αμα γουστάρει κάτι να το κάνει πιο καλα και από κάποιον που το κάνει 10....ημαρτον!
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 22:03
    το par με το pour γινήκανε μαλλιά κουβάρια στα μάτια και στα μυαλά μου.....
    δεν πειράζει όμως...όπως λέμε....shots for eveyone! ε! stars for everyone
     
  • Journey @ 22.09.2011 22:04
    Όσο εσείς οι 4 ανταλλάσατε φιλοφρονήσεις είπα, μιμούμενη τους κλασσικούς Lily και Bonatti αλλά και τον πολυαγαπημένο John να καταστρώσω  χάριν παιδιάς μία ωριαία και να τη δημοσιεύσω αναλύοντας όσα έβλεπα προς παράδειγμα.
    Θέλοντας να αποφύγω κάτι προσωπικό αποφάσισα, μιας και με πειράζετε κιόλας,  να θέσω με φαιδρότητα το ερώτημα αν θα παντρευτώ τον κύριο Frawly.
    Φυσικά εγώ Αφροδίτη και αυτός ο καύμένος που τον πιάνω στο στόμα μου τόσο συχνά, Άρης.
    Μεγαλείο !! Καμμία σχέση οι δείκτες.
    Μάλιστα εγώ ως Αφροδίτη στο Ζυγό αγαπιέμαι από τον Κρόνο, έχω και το πάνω χέρι , όλα καλά { αν και ο Κρόνος σε έξαρση μου σκάει τον ουρανό σφοντύλι ενίοτε να ξέρετε}
    Ως εδώ όλα καλά, ναι?
     
    Έλα όμως που σε 3 μοίρες από τον ωροσκόπο βρίσκεται ο - ανάδρομος και περιπλανώμενος Δίας- κυβερνήτης του 12ου και του 8ου μου...
    Ειλικρινά είπα αμάν όταν το είδα!
    Τι θα πάει πάλι στραβά στη ζωή μου γαμώτο???
    Και μετά σου λέει ο Τζεμ για τις ωριαίες..
  • agkou @ 22.09.2011 22:10
    δεν το κατάλαβα αυτό με τον δία
     
     
    πιες. Gem είσαι από τις πιό κουραστικές
    διαδικτυακές περσόνες που έχω πετύχει
  • astropet @ 22.09.2011 22:17
    Ασφαλώς, αυτό εννοώ προσωπικούς λόγους, είπα ποτέ το αντίθετο; Κι έχω μιλήσει στο παρελθόν γι'αυτήν την "ολέθρια σχέση", όλοι οι παλιοί στο σάιτ το ξέρουν. Αυτό τι σημαίνει; Ότι μπήκα στην αστρολογία από λάθος δρόμο; 
     
    Τι ακριβώς θέλεις να πεις; Ότι είμαι αστρολογικά αναξιόπιστος; Εσύ γιατί δηλώνεις ότι ξέρεις αστρολογία, που ασχολείσαι λιγότερο; Και αν πρόσεξες, πολύ συχνά αναφέρω και την αντίθετη άποψη, που δεν το κάνουν πολλοί. Ακριβώς λοιπόν επειδή υπάρχει πολύ φλου στην αστρολογία, στους αστρολόγους μάλλον, δεν είμαι σίγουρος για το ποιες είναι οι κατάλληλες αστρολογικές σπουδές. Δεν μπορώ να σπουδάσω κάπου όπου δεν εκτιμώ τη γνώση που θα μου προσφέρουν. Συν το ότι δεν μπορώ πλέον να ασχοληθώ από την αρχή και να δίνω εξετάσεις για το τι σημαίνει Αφροδίτη και Δίας. Βαριέμαι πλέον. Θέλω κάθε φορά που μου προκύπτουν κάποια ερωτήματα, να βρίσκεται ο κατάλληλος άνθρωπος και να μου τα εξηγεί. Δεν είναι τίποτα αυτή τη στιγμή να πάρω ένα Certificate από το Faculty (όχι diploma, σάμπως ποιος θα καταλάβει τη διαφορά ή να πάω στην αγαπημένη σχολή των Ελλήνων Αστρολόγων, τη Mayo. Θα το κάνω κάποια στιγμή. Και λοιπόν; Θα γίνω καλύτερος; Δεν νομίζω.
     
    ΄Έχεις μια πολύ περίεργη σχέση με μένα. Και μια επιθετικότητα.  Κάπου σε ενοχλώ. Ξέρεις τι νομίζω ότι είναι; Ότι είμαι από τους ανθρώπους που με το που μπήκες στο σάιτ δεν έπεσα στα πόδια να σε προσκυνήσω. Δεν λάτρεψα τη Λαίδη Χάμιλτον ούτε βρήκα τη σοφία του σύμπαντος στην ποίησή σου. Θα μου πεις κι άλλοι δεν το κάνανε. Κατά ένα περίεργο τρόπο όμως με εκτιμάς και θα ήθελες να το είχα κάνει. Ίσως κι εγώ να φέρθηκα άκομψα. Μπορεί.
  • astropet @ 22.09.2011 22:20
    Μη συνεχίσεις, είσαι εκτός.
  • absolutego @ 22.09.2011 22:22
    Τζεμ, απόψε έχεις καταντήσει χυδαίος.
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 22:31
    Εχμ...Gem.....αφού σου αρέσει η ψυχολογία....κοίτα λίγο πως ασχολήθηκαν οι "μπαμπάδες" της με αυτή....τις αφορμές δηλαδή.....ε και μετά κοίτα αν θές ΄τι έγραψες....
  • StaRdust80 @ 22.09.2011 22:37
    Gem πολλές φορές στη ζωή χρειάζεται ένα πολύ δυνατό περιστατικό για να εξελιχτούμε παρακάτω....Εννίοτε και για να βγάλουμε από μέσα μας δυναμικό το οποίο αγνοούσαμε συστηματικά στη ζωή μας....Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχε ¨μέσα" μας...
  • astropet @ 22.09.2011 22:38
    Ναι, σου είμαι κι εγώ επιθετικός, αλήθεια είναι αυτό. Με εκνευρίζει το στυλ σου, ο τρόπος σου...
     
    Τι θα πει συμφέρον; Και τη δουλειά μας από συμφέρον την κάνουμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν την κάνουμε καλά. Πόσα πράγματα κάνουμε στη ζωή μας από αγνή, ανιδιοτελή αγάπη; Εσύ ποια κάνεις π.χ.; Μήπως έτσι νομίζεις; Το ότι αγοράζω ένα σπίτι, ναι, έχω έναν σκοπό, να με προφυλάσσει από το κρύο του χειμώνα, αλλά ζώντας μέσα σ'αυτό για χρόνια, μαθαίνω να το αγαπώ. Κι όταν μετακομίσω, αν χρειαστεί, θα ρίξω κι ένα κουβά δάκρυα.
     
     
  • astropet @ 22.09.2011 22:45
    Και; Το αποτέλεσμα μετράει. Εκεί θα κριθώ, όχι στο γιατί ξεκίνησα. Τι σημαίνει αυτό για σένα; Ότι εφόσον ξεκίνησα για λάθος λόγους, δεν μπορεί παρά και η αστρολογία μου να είναι λάθος; Εκείνο που δεν πρόκειται να καταλάβεις ποτέ, είναι ότι σε αντίθεση με σένα, δεν ασπάστηκα την αστρολογία που με εξυπηρετεί. Το αντίθετο θα έλεγα. Ενώ εσύ 'εχεις βγάλει τη δική σου αστρολογία. Την παντρεύεις και λίγο με τα μεντιουμιστικά του 12ου σου κι έχεις κάνει έναν αχταρμά.
  • Journey @ 22.09.2011 22:50
    Αν και δεν είναι κομψό να απαντώ αντί του astropet που μπορεί θαυμάσια να χειριστεί το θέμα και το λόγο του, θα υπογραμμίσω μόνο οτι δεν τον βρίσκω επιθετικό αλλά κάπως γεροπαράξενο απλώς και εσένα  Τζεμ , δεν σε βρίσκω ενοχλητικό αλλά ευφυή χωρίς όμως τις συνηθισμένες ευαισθησίες και χωρίς καμμία σχέση με τη λεπτότητα..
    Πλήρης άγνοια των ορίων
    Ο astropet αντιθέτως, παρέχει έντονη την αίσθηση των ορίων.
    Ίσως η σύγκρουση να οφείλεται σαυτό, είστε σαν Κρόνος στον Αιγόκερω και Ήλιος στο Λέοντα ένα πράγμα.
    Με ενόχλησε που μιλάς έτσι, ακόμα και αν ο astropet είχε τα ταπεινότερα των κινήτρων κατά τη γνώμη σου, θα πρέπει να διατηρείς μία επιφύλαξη για τις κλιμακες αξιολόγησης του καλού, του κακού και του άσχημου
    * Καλά σε διαβάζω μόνο όταν δεν είσαι έμμετρος και αυτό το έχω δηλώσει μήνες πριν.
    * Με στεναχωρέσατε απόψε.
    Μπάιζ
  • astropet @ 22.09.2011 22:55
    Φτάνει, το κουράσαμε πια. Μας έχει βαρεθεί το άπαν σύμπαν. Πρέπει να σταματήσω να παίζω το παιχνιδάκι σου. Θέλεις να οδηγήσεις την κουβέντα εκεί που θέλεις εσύ. Μπαίνεις στα ποστ που δεν σε ενδιαφέρουν και κάνεις συνεχώς άσχετα σχόλια  μέχρι να εκνευριστεί κάποιος και να ασχοληθεί μαζί σου. Εγώ θέλω να το σταματήσω αυτό.
     
    Καλη σας νύχτα!
  • Delta Fox @ 22.09.2011 22:57
    Αστροπετ, μην τρελαθουμε κι ολας!!!Νιωθεις πραγματικα την αναγκη να δικαιολογηθεις για το τι κανεις και ποιος εισαι? Απο ποτε δηλ. θα πρεπει να δινουμε αναφορα σε καθε ξαναμενο που απο δεν εχει τι να κανει και περναει την ωρα του λεγοντας ασυναρτησιες, επιτιθεται γιατι ετσι του ρθε και παιρνει δηθεν μερος σε συζητησεις που ασφαλως και δεν τον ενδιαφερουν μονο και μονο για να κανει τι? να πουλησει εξυπναδα? Οκ, καταλαβαμε, ετσι την βρισκει αλλα να δηκαιολογουμαστε κι απο πανω? Ε οχι ρε αδερφε!.
  • vAIRsiFIRE @ 22.09.2011 23:15
    Θεατρο ελεγχου... ακομα και ηλεκτρονικα... τσ τσ τσ.. Τζεμ, με απογοητευεις (παλι) You are much better than that. ..
    Καληνυχτες

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...