παρακαλώ περιμένετε...

Γνώμες;

  • blueview @ 12.07.2008 13:32
    "Κοιταω μπροστα" με την Ρανια Θρασκια ... αυτο !
  • astropeleki @ 12.07.2008 13:50
    ολα μαζι σπανακοπιτα...καθενας θελει τον χρονο του,να χωνεψει καποια πραγματα,να παει παρακατω...ολα για τους ανθρωπους ειναι...τα παντα μπορουν να συμβουν...και αλλα πολλα της λαϊκης σοφιας...Η προσωπικη ζωη του καθενος ειναι σεβαστη,ο,τι και οποτε και ΑΝ θελει, ανακοινωνει κατι...προσωπικα για τους δικους μου ανθρωπους ,αρα και για μια φιλη μου,θα ηθελα να ξερω τι παιζει...εφοσον σχετιζεται με καποιον που ξερω...οπως και να χει ο χρονος δειχνει...
  • loco @ 12.07.2008 13:53
    3some!!!!!
  • mafia7 @ 12.07.2008 13:53
    το τρίτο ενικό πρόσωπο είναι που με προβλημάτισε...

    ιστορία μου, αμαρτία μου...
  • fldown @ 12.07.2008 14:02
    Όχι πια έρωτας. Μόνο σεξ...Για να ξεμπερδεύουμε μια και καλή με τις παρεξηγήσεις...όλοι φίλοι και όλοι με όλους...(Τώρα μιλάει η σελήνη μου στον Υδροχόο, μη δίνετε σημασία)
  • astropeleki @ 12.07.2008 14:41
    α ρε Dream οι γυναικες δε φημιζονται για τις φιλιες τους γιατι ειναι ανταγωνιστικες...κι ο κοσμος εχει μαθει να χωνει τη μυτη του παντου,να τα ξερει ολα,μη χασει καμμια οξεια...θελει πολυ ιδιαιτερη,χυμαδιώ προσωπικοτητα γυναικας να μη τη νοιαζει αν η φιλεναδα της εχει καλυτερο ματι,φρυδι,φορεμα,γκομενο κλπ απο εκεινη...αστα...
  • zouzou72 @ 12.07.2008 16:04
    Εμένα αυτή η ιστορία μου θυμίζει "Τόλμη και Γοητεία".Και θα συμφωνήσω με την dream στο "ζούσε τη ζωή της μέσα από την άλλη".Από κει και πέρα δεν υπήρξε ποτέ αληθινή φιλία μεταξύ τους- παρά μόνο κρυφή ζήλεια- οπότε δεν τίθεται θέμα να υπάρξει φιλία στο μέλλον.Όσο για τον τύπο, εννοείται ότι πανιγυρίζει..
  • lahmacun @ 12.07.2008 17:30
    ντριμ αν και συμφωνω σε αρκετα απο αυτα που ειπες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ετσι και σιγουρα ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΝΤΡΕΣ...

    ΟΙ συμπεριφορες των φιλων δεν καθοριζονται ανεξαρτητα ,εμεις φταιχνουμε τα αρσενικα και αυτα εμας ..

    Μοργκαν αυτη η σχεση κατα τη γνωμη μου ειναι μια τελειωμενη σχεση σε ολη την τριπλετα ....
    μηπως το αρσενικο μετα την χυλοπιτα βρηκε ενα τροπο να κρατηθει στον προγουμενο ερωτα του χρησιμοποιωντας τη "φιλη¨" ?
  • morgangreene @ 12.07.2008 17:35
    Καταπέλτης το σχόλιό σου, dream, κι έχασα λίγο την μπάλα... Εντέλει θεωρείς ότι και οι δύο έχουν άδικο, η καθεμιά από την πλευρά της; Ανταγωνισμός και ζήλια ανάμεσά τους, πάντως, ποτέ δεν υπήρξε.
  • morgangreene @ 12.07.2008 17:41
    Λαχ, υποθέτω μόνο ο χρόνος θα δείξει. Πολύ πιθανόν το αρσενικό να ήθελε να μπει στη μύτη της παλιάς του σχέσης, έχοντας ως αγαπημένη τη φίλη της πρώην καλής του.
    Η σχέση των δύο γυναικών σίγουρα είναι τελειωμένη, αφού οι ρόλοι διασαλεύτηκαν έτσι.
  • lahmacun @ 12.07.2008 17:43
    μοργκαν γιατι μια γυναικα να παει με τον πρων της κολλητης στης .. αν δεν υπηρξε ποτε ανατγωνισμος και ζηλεια ...
    τη λεξη ερωτα δεν την διαβασα πουθενα
  • lahmacun @ 12.07.2008 17:59
    εφοσον ... εμενα δεν μου χει συμβει ποτε αυτο με αντρα που γνωριζω να μου ξεφυτρωσει ξαφνικα παθος .. και να τον δω αλλιως ... αν συμβει αυτο σημανει οτι παντα ετσι τον εβλεπα ...
    αλλα τι να πω ... μπορει να μην ειναι το ιδιο για ολο τον κοσμο ...
    παντως δεν τα πολυκαταλβαινω αυτα ... οι ανθρωποι παμε στο κρεβατι και με τις προθεσεις μας συνειδητες ή ασυνειδητες ..
  • morgangreene @ 12.07.2008 18:00
    Λαχ, μάλλον δεν σκέφτηκε καν ότι θα υπάρξει συνέχεια, γι' αυτό άλλωστε υποστηρίζει ότι δεν ενημέρωσε από την πρώτη στιγμή. Ο έρωτας προέκυψε στην πορεία.
    Δεν ήταν κολλητές, παρεμπιπτόντως. Μπορεί να βλέπονταν και μια το μήνα ή το τρίμηνο σε κάποιες φάσεις. Απλά στην κρίση η "ακροάτρια" ήταν η πρώτη που θα έπαιρνε τηλ η "φίλη", σ' αυτήν εμπιστευόταν ό,τι της συνέβαινε.
    Και το αρσενικό, ακόμα, η "ακροάτρια" δυο φορές το είχε δει πριν την τυχαία συνάντηση, η οποία πράγματι προέκυψε εντελώς κατά τύχη, δυο χρόνια μετά την τελευταία φορά που είχαν ιδωθεί.
  • morgangreene @ 12.07.2008 18:02
    Προφανώς από την πρώτη στιγμή υπήρξε έλξη, αλλά ήταν δεδομένο ότι η "ακροάτρια" δεν θα προχωρούσε σε καμιά διεκδίκηση, το είχε αποβάλει εντελώς από το μυαλό της και συνέχιζε τη ζωή της κανονικά.
  • lahmacun @ 12.07.2008 18:05
    ντριμ ολα με αυτα που λες συμφωνω απολυτως .... θα μου ηταν αδιανοητο και μια τριχα ...

    μοργκαν αν μου αρεσε ενας αντρας "φιλης " αντανακλαστικα το τελευταιο που θα εκανα θα ηταν να ειμαι ηα κροατρια της σχεσης τους ..
    θα την ειχα κανει καπνος ...
  • morgangreene @ 12.07.2008 18:07
    Καταλαβαίνω απόλυτα το συναίσθημα, ντρημ. Αλλά συναίσθημα επικαλούνται και οι δύο... Γι' αυτό προσπαθώ να δω και τις δύο πλευρές όσο το δυνατόν αντικειμενικά. Να σωθεί η σχέση των γυναικών απίθανο και, πλέον, ίσως δεν υπάρχει και λόγος. Ίσως αυτό που έγινε ήταν απλά μια αφορμή να διαλυθεί και αιτίες ήταν άλλες.
  • morgangreene @ 12.07.2008 18:19
    Καμιά από τις δύο δεν θέλει να σώσει αυτή τη σχέση ντρημ! Η "ακροάτρια" είχε απογοητευτεί που μια φορά που χρειάστηκε μια στήριξη, μετά από τόσα χρόνια, η άλλη της την αρνήθηκε ("δεν θέλω ποτέ ξανά να σε ακούσω να μου μιλάς γι' αυτό το θέμα"), και τότε αναθεώρησε πολύ τη σχέση τους, η "φίλη" τελεί σε σοκ, νιώθει προδομένη και ότι καταχράστηκαν την εμπιστοσύνη της. Η "ακροάτρια" είναι το ψάρι.
  • lahmacun @ 12.07.2008 18:34
    χα χα νριμ εχεις κληρονομικο ? Η φιλη τι ειναι και το αρσενικο ?
  • morgangreene @ 12.07.2008 18:50
    Το αρσενικό έχει ωροσκόπο Ζυγό ντρημ
  • lahmacun @ 12.07.2008 18:53
    αμα βριζω εγω τους ζυγους και τον 7 ... ειμαι κακια μετα ..
    μοργκαν πες και τους ηλιους των αλλων 2 πρωταγωνιστων
  • lahmacun @ 12.07.2008 18:54
    και λιγο θυληπρεπης .. πολυ κοκετης .. και να βρωμαει αρωμα το ατσαλακωτο πουκαμισο του στα 10 μετρα ..
  • morgangreene @ 12.07.2008 18:58
    Κρόνος-Πλούτωνας σύνοδο στον πρώτο οίκο, οριακά σε σύνοδο με ωροσκόπο (8-9 μοίρες ανοχή), σε εξάγωνο με Αφροδίτη στο Λέοντα. Η σύνοδος Κρόνου-Πλούτωνα σε σύνοδο με την Αφροδίτη της "φίλης" και σε αντίθεση με τον ωροσκόπο της - ο τύπος ψυχολογικά την είχε @#$% κατά τη διάρκεια της σχέσης και μετά. Η Αφροδίτη του σε σύνοδο με τη Σελήνη της.
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:02
    πω πω το κοριτσι , καταπληκτικα θα περασε με αυτη τη συνοδο κρονου πλουτωνα ... αλλα αν η αφροδιτη της κανει και συνοδο με ωροσκοπο .. μαλλον αυτος θα την εβρισκε την πιο ωραια γυναικα του κοσμου ..
    η ακροατρια πρεπει να τραβαγε μεγαλο ζορι με αυτο ..
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:09
    εφοσον το προχωρας πολυ ... εχει κι εσυ κληρονομικο ?
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:12
    και μια το πιασαμε αυτο ποσο σκληρο και ατεκγτο μπορουν να κανουν εναν ανθρωπο οι οψεις κρονου πλουτωνα ?
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:12
    τωρα με τον κρονο στο ζυγο πολυς κοσμακης θα ζησει μια βαρβατη τετοια διελευση ..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:18
    1.αρχισε η επιδραση της εκλειψης ή μπου?
    2.με κρονο - πλουτωνα γενικα ή μονο στον 1 οικο...?
    3. καλησπερα...
  • morgangreene @ 12.07.2008 19:19
    Η Αφροδίτη της "φίλης" στον πρώτο οίκο του, 10 μοίρες μακριά από τον ωροσκόπο του. Αλλά η Αφροδίτη και ο Άρης της "ακροάτριας" σε σύνοδο ανοχής δύο μοιρών με την ακμή του 7ου οίκου του.
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:20
    θανξ ντριμ...

    (ω ρε γλεντια..!)
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:21
    α καλα .. η συζυγος και η ερωμενη ... τη μια τη θελει .. ενω η αλλη μπορει και να του "κανει"
    αμα τα βαζω εγω με τον 7 ...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:23
    α μπαινουμε στον χορο τελεια !! αν και μου φαινεται εγω και χωρις εκλειψεις .. ενα ποντιακο εχω αρχισει καιρο να το χορευω ... κραταω μαλλον εσωτερικο ρυθμο απο την προηγουμενη εκλειψη ..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:23
    λαχακι για την οψη που λες..πολυ σκληρος...(για να πεθανει)
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:24
    κατι εχουν παθει οι σκορπιοι και οι λεοντες σηεμρις...νευρακια...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:25
    ντριμ πανω στον ωροσκοπο σου γινεται η εκλειψη ή το γλιτωνεις ...

    ευχομαι να ισχυει η αποχη 2 μοιρων για τις εκλειψεις αλλιως δεν μεεεεεεεε βλεεεεεεεεπωωωωωωω καλα .........
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:27
    δεν αμφεβαλλα για αυτο λαμ .. ειναι σιγουρα και μια οψη που αν αυτοι οι δυο καταφερουν να συνεργαστουν κανουν εναν ανθρωπο πολυ ισχυρο ...
    αλλα συνεργαζονται ? και πως ... απορια ..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:28
    δεν μπορω να σου απαντησω ακριβως πως την βιωσα...ειναι σαν μια αιωνια διαμαχη...ο ενας θελει να παει αριστερα ..ο αλλος δεξια...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:30
    να σου πω το τριγωνακι με τον κρονο καλο ειναι ... μπας και μαζεψει τα αλλα..
    χα χα χα ρε παιδια δε χαιρεστε που ειμαι ενα ζωντανο παραδειγμα ερμη σε πτωση σε συνοδο Δια ...

    Δεν θα μαθω ποτε να ομιλω και να γραφω .. νομιζω στα αστρομαθηματα μπορει να μπει λαχ .. ως παραδειγμα για τα κακα του ερμη στον τοξοτη ....
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:31
    ποιον ερμη γλυκοκοιτας;!
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:33
    δεν τους ριχνεις κανενα σωστο δολωμα βρε λαμ να τους πας στην ιδια κατευθυνση ..

    ντριμακο ... ισχυει αυτη α ΑΝΟΧΗ - αποχη πως την ειπες ... .. ε?? ελπιζω να ισχυει ..

    ενας ηλιος στις 7 μοιρες .. τον πιανει .. και μια σεληνη στις 17 ?
  • fldown @ 12.07.2008 19:33
    Χαίρεστε!!
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:34
    χαιρεστε και εσεις!
    τι δολωμα λαχακι;;τα νευρα μου χουν κανει τραπεζομαντηλο! το καλο ειναι πως οσο μεγαλωνω κατι παει κι ερχεται με δαυτους!
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:36
    γεια σου απιστη σεληνη που προτεινεις ομαδικα οργια
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:36
    αλλα και παλι λαχουρ ...ο ενας θελει να τα κανει ολα σταχτη κα μπουρμπερη και ο αλλος λεει no , jamais!
  • fldown @ 12.07.2008 19:36
    Άρχισαν οι προετοιμασίες για την έκλειψη?
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:36
    τη σεληνη στις 13 ... ?
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:36
    ναι τιναζουμε τα χαλια ...
  • fldown @ 12.07.2008 19:37
    Η σελήνη μου είναι πολύ πιστή (τετράγωνο με Πλούτωνα) απλά θέλει "εναλλαγές"...LOOOL
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:37
    και ποσο θα κρατησει το νταβαντουρι ; απο 1 αυγουστου ...ποτε θα ανασανουμε;
  • fldown @ 12.07.2008 19:37
    Lam μην ξεχάσεις να γυαλίσεις τα ασημικά!!
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:38
    φλ ωχ ... πως να να βγαζει περα μια σεληνη υδρο με τετραγωνο πλουτωνα ...
  • morgangreene @ 12.07.2008 19:40
    Μιας και το ανοίξαμε: έχω την έκλειψη της 1ης Αυγούστου σε ΑΚΡΙΒΗ σύνοδο με την ακμή του 7ου οίκου μου. Τι θα πάθω;
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:40
    flako μια κοντεσσα παντα εχει γυαλισμενα τα ασημικα κτλ...τα ανακτορα ειναι παντα σε ετοιμοτητα για επισκεψεις...εχω εκπαιδευσει σωστα το αστροπελεκακι!!λολ!
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:40
    τιν εχω γλιτωσει λαμ , δεν εχω ασημικα

    φλ στον 2 σου ειναι η εκλειψη ?
  • fldown @ 12.07.2008 19:41
    Μια χαρά την βγάζει...το θέμα είναι οι άλλοι πως τα βγάζουν πέρα μαζί της!!
    Και μην ξεχνάς ότι με ωροσκόπο Καρκίνο η Σελήνη είναι κυβερνήτης του Χάρτη μου...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:42
    κοιτα μην γινεις ξαφνικα μοργκανακι .. απο ακρωατρια φιλη ή και τα δυο μαζι ... ( πλακα κανω .. ) σου ριχνω σεληνη στον 7 σου αρεσω ??
  • fldown @ 12.07.2008 19:42
    lah ναι, όλες τις εκλείψεις τις τρώω στον άξονα 2-8....
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:43
    ναι αρα ο πλουτωνας στρεφει αυτη την ακαρδη σεληνη πιο πολυ .. στο νερο ... μαλλον καλο κανει ..

    στον 8 την εχεις φλ ?
  • fldown @ 12.07.2008 19:43
    Στον 7ο είναι η σελήνη μου...
  • fldown @ 12.07.2008 19:45
    morgan με την έκλειψη να γίνεται στο ζώδιο του Ν. Δεσμού είναι έκλειψη που πρέπει να στερηθούμε κάτι...Μια καινούργια εργασία? Ένας χωρισμός? Θα δεις και θα μας πεις...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:46
    τρωω εκλειψεις στον 1- 7 3 χρονια τωρα ... ουτε παντρευτηκα ουτε χωριζα .. η μαλλον χωριζα αλλα φτου ξανα μανα .. μεχρι που χωρισα , οριστικα ...
  • fldown @ 12.07.2008 19:47
    Σελήνη στον 7ο στον Υδροχόο= Θα έχω πάντα ερωμένες, που θα εναλλάσονται τακτικά...Ο υδροχόος δεν μπορεί να βαριέται...
  • morgangreene @ 12.07.2008 19:47
    Μ' αρέσει Σελήνη στο Λέοντα
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:48
    και πιθανο να μικροπαντρευτει ... εχει και δια τωρα ... λετε να φαμε συντομα κουφετα ....

    η σεληνη στον 7 .. δεν ζει χωρις αλλους ... και ζει και για τους αλλους ..

    φλ την εχω στην σκοτεινη πλευρα ...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:48
    και μενα μοργκαν την θεωρω την βασιλισσα των σεληνων ..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:48
    μετα την εκλειψη του φλεβαρη που εγινε ενας panic .... (ως γνωστο ειμαι αναποδο πλασμα) ενιωσα καλυτερα με τον εαυτο μου..παραλογο;
    θες γιατι επιασε τον 1 και 7; δεν ξερω...x files!
  • morgangreene @ 12.07.2008 19:51
    Τώρα οι εκλείψεις, έχω κι έναν Κρόνο στον 7ο οίκο από Σεπτέμβρη του 2005 μέχρι Σεπτέμβρη του 2009 - αυτό το σύστημα Placidus μας έφαγε! - όλε!
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:51
    αν ηταν να μπορω να διαλεξω .. θα παντρευομουν εναν με την σεληνη της ντριμ εκει που ειναι και με τα τριγωνα της ..
    να ανοιξω σοβαρο σπιτι και να εχω και μια γαληνη αμα μαζευομαι ..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:52
    στον τοξοτη θα διαλεγα..
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:52
    μοργκαν ομοιαπατηοθσα με τον κρονο εκει μεχρι να μπει στο ζυγο που θα μου τα σκισει ολα ..
  • fldown @ 12.07.2008 19:53
    lam η έκλειψη του Χειμώνα έχει Ποσειδώνια ενέργεια...Γιατί να μην νιώθεις καλά με τον εαυτό σου??
    lah ο Πλούτωνας τετραγωνίζει από τον 4ο την Σελήνη μου...Δεν γουστάρω το γάμο σαν κοινωνική έκφραση....(Πλούτωνας στο Ζυγό θέλει να σπάσει τα ταμπού των νομικών σχέσεων)...
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:53
    αν και το δυσκολο ελπιζω να περασε ..... μου εκανε οψεις απο κει .. ενα χρονο τωρα .. και ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ... να δουμε πως θα καβατζαρουμε ..
  • fldown @ 12.07.2008 19:55
    Dream χαίρομαι που με καταλαβαίνεις...Το έχω μεγάλη ανάγκη να υπάρχει έστω και ένας που με καταλαβαίνει...
  • morgangreene @ 12.07.2008 19:55
    Λαχάκι γιατί θα σε σκίσει ο Κρόνος από Ζυγό; Εμένα θα μου κάνει σε κάποια φάση Τ-τετράγωνο (θα βρίσκεται σε αντίθεση με Αφροδίτη-Άρη που τετραγωνίζουν στο γενέθλιο τη Σελήνη), αλλά ευτυχώς δεν θα περάσει ανάδρομος από την ίδια μοίρα. Θα σου τετραγωνίσει καιρό τον Ήλιο σου ή και κάτι άλλο;
  • Lamantarini @ 12.07.2008 19:56
    υποθετω toro πως εμαθα κατι παραπανω γιαυτο και νιωθω καλυτερα...βασικα αλλαξα...(εντός μου!)

    ο κρονος στον ζυγο μου πεφτει στο τελος 7 και μισο 8...καλο ειναι δαυτο;!
  • lahmacun @ 12.07.2008 19:57
    ο πλουτωνας στο ζυγο ... μεταμορφωνει τις επιφανειακες σχεσεις του ζυγου σε βαθεις υποθεσεις φλ ...δεν λεει οχι στην δεσμευση .. αντιθετως .. την θελει βαθεια και οχι κοινωνινη συμβαση ...
    σου πιανει και τη σεληνη ... ποσο θα γλιτωσεις το ματωμα ...? ποσο να σε σωσει ο υδροχοος ... η ποσο θα παλευουν αυτα τα δυο μεσα σου ..

    ο πλουτωνας μια αγαπησε και δεχτηκε και να την εχει μισο χρονο .. για τετοια αγαπη μιλαμε ..
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:00
    αμα ηταν στον 4 σε τριγωνο με ηλιο ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    οσο και να μα^&**ζομουν .. θα με φροντιζε θα μου εκανε κου πε πε πε ... και θα με αγαπαγε με παθος ..
    αντε αμα αρχιζα τα δραματα να κουραζοταν αλλα οπως αγαπαει η Σεληνη στον 4 δεν αγαπαει καμια ...
    ναι θελω πολυ αγαπη ...

    Μοργκαν 1 χρονο τωρα ο κρονος ... τετραγωνιζει απο 7 τον γενεθλιο στον 4 και τον γενεθλιο ποσειδωνα στον 12 ... λες να εχει αφησει τιποτα ορθιο ?

    επισης .. οταν θα παει ζυγο που τελειωνει ο 7 μου θα κανει συνοδο με πλουτο και αντιθεση με αρη .. λετε να σκοτωσω κανεναν ?
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:02
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:03
    και καθεται και πολλα χρονια γμτο!
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:04
    ντριμ τιποτα δεν θελουμε ... απλα ολα υπαρχουν ... ειναι ενα κοματι μας και αυτο .. καπου εκδηλωνεται και καπου οχι ..
    τον εχω στον 7 .. πως να να μην τον υποστηριξω ? βλογαω τα γεννια μου και δικαιολογω οτι μπορω .,
    αφου δεν μου κατσε ενας διας εκει να γινω η λιζ τειλορ ...
    ενας ηλιος .. ενα κατι...
    με οτι εχω πορευομαι
  • fldown @ 12.07.2008 20:04
    Εγώ τον Πλούτωνα εκεί τον βιώνω σαν αντίδραση στο συμβατικό νομικό πλαίσιο του γάμου...Γενικά με τους κανονισμούς που "ΠΡΕΠΕΙ" να διέπουν τις διαπροσωπικές σχέσεις βγάζω μπιμπίκια...Δεν μπορώ καν να μπω στη διαδικασία διαλόγου γι' αυτό το θέμα του γάμου και της νομολογίας των προσωπικών σχέσεων...Αν και το προσπαθώ και το παλεύω να το συζητάω και αυτό, εντούτοις...
    Ο Υδροχόος λέει η δέσμευση είναι στο μυαλό και στον άνθρωπο και το τετράγωνο με τον Πλούτωνα μου λέει ότι τα νομικά κουτάκια σκοτώνουν τις σχέσεις των ανθρώπων...Κάπως έτσι...
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:05
    ντριμ μου εσυ που το εχεις το τερατακι στον 2 ?
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:05
    Εγώ πάντως με Πλούτωνα καλό δεν έχω δει, ακόμα και σε θετική όψη. Σαν η απώλεια να είναι συνώνυμη μ' αυτόν, θες σε συναστρία, θες σε διέλευση...
  • fldown @ 12.07.2008 20:06
    Εν γένει δεν μπορώ να λειτουργήσω ακόμη σε αυτό το επίπεδο κοινωνικά...Άρα ο Πλούτωνας είναι αρνητικός σε σχέση με το πως γίνομαι αντιληπτός στους άλλους...Εμένα πάλι δεν με νοιάζει για την ώρα...
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:06
    συμφωνουμε φλ , αυτο εννουσα με το οτι καταργει την επιφανειακη συσχετιση του 7 και του ζυγου ..
    αυτο δεν σημαινει οτι δεν θελει σχεση και μαλιστα βαθεια ...
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:07
    μοργκαν στον 7 τον εχεις η στον 8 ?
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:09
    να σας το κανω πιο απλο . θα θελατε να σας αγαπησει μια αφρο συνοδο κρονου ή μια αφρο συνοδο πλουτωνα ή μια αφρο συνοδο ουρανου ή μια αφρο συνοδο ποσειδωνα ?
  • fldown @ 12.07.2008 20:09
    lah με την σελήνη στον 7ο δεν μπορώ να αποφύγω τις σχέσεις...Και ναι θέλω να είναι ισχυρές, με ενέργεια...Την ίδια στιγμή ο Υδροχόος μου λέει ότι θα μπορούσα εν γένει με όλη την Ελλάδα να κάνω μια σχέση δυνατή και βαθιά...Αυτό πρέπει να πολεμήσω, αν σκεφτείς και όλο τον υπόλοιπο χάρτη μου, την διάθεση του Υδροχόου για πειραματισμούς...
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:09
    εγω θελω αφρο συνοδο πλουτωνα ΜΑΚΡΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ
  • fldown @ 12.07.2008 20:11
    Να με αγαπήσει μια "καθαρή" Άφρο δεν γίνεται? Μια άφρο που να μην κάνει όψεις με βαρείς πλανήτες?
    Πάντως μέχρι τώρα έχοντας δοκιμάσει Άφρο - Κρόνο και Άφρο - Ουρανό ψηφίζω την δεύτερη με τα χίλια!!
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:11
    Παράξενο θα σου φανεί, λαχ, έχω Πλούτωνα στον 9ο οίκο, σε τετράγωνο (λιγότερο από 1 μοίρα ανοχή) με Δία και Ωροσκόπο (4 μοίρες ανοχή).
  • fldown @ 12.07.2008 20:13
    Πρέπει να σας αφήσω εδώ! Καλό βραδυ και φιλιά!!!
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:13
    φλ επειδη τυγχανει να εχω πολυ υδρο στον χαρτη ... σε μενα δεν λειτουργει ετσι .. και σεληνη συνοδο ακμη 7 απο τον 6 ...

    απλα θελω τον χωρο μου και τον χρονο μου ... και δεν ειμαι της παντοφλας .. αλλα ..δεν πιστευω οτι ο υδροχος νομιζει οτι με ολους μπορει .. να σχετιστει βαθεια ..

    αλλα ακομα κιν φυγεις για την ακρη του κοσμου θα σαι πατα δικος μου θα μαστε παντα μαζι ..
    ο υδρο δεν εχει αναγκη την ρουτινα 'η την παρουσια για να βιωνει την αγαπη ..
    η αγαπη ειναι ιδεα καταρχην , αυτο δεν σημαινει οτι μειωνεται η ενταση της
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:15
    ε καλα κι εγω μια αφρο συνοδο ηλιο θελω ... στον 4 ... ειπαμε απο τους βαρεις ..κι εσυ κυρα την να την κανεις την αφρο μαζι με τον ερμη ..
    να πολλαπλασιασεις το κερατο ?
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:15
    Η Αφροδίτη σύνοδο με Κρόνο αγαπάει; Ή διαλέγει με εξορθολογισμένα κριτήρια, είναι σταθερή και συνεπής και μέχρι εκεί; Ακόμα κι αν νιώθει εκδηλώνεται; Κι αν όχι, τι να το κάνω;
    Η Αφροδίτη σύνοδο με Ποσειδώνα αγαπάει ΕΣΕΝΑ ή την οπτασία που έχει στο κεφάλι της; Κι ακόμα κι αν σε βλέπει νεράιδα και παραμυθένια και τέλεια, σου φτάνει να ξέρεις ότι στην ουσία δεν σε βλέπει, δεν καταλαβαίνει την αλήθεια σου αλλά βλέπει μόνο ένα πλάσμα της φαντασίας της;
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:16
    χα χα χα ντριμ .. γεια σου φλ ..
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:17
    πες τα μοργκαν περιμενω ... μαζι σου να δεις θα καταληξουμε απο τους βαρεις .. ο πλουτονακος αγαπαει περισσοτερο ...
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:20
    Αφροδίτη σε σύνοδο με Πλούτωνα συνεπάγεται τρόμο για την απώλεια και απίστευτη ζήλεια. Ψάχνω κινητά, χάνω τον κόσμο αν υποψιαστώ παραστράτημα, γουστάρω τον τύπο τον σκοτεινό και μυστηριώδη που θα με ισοπεδώσει, εμμονή...
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:20
    γεια σου toro...λιγο αερα εχω κειθε στο χαρτι...μια αφρο τσουλα και παει και την τριγωνιζει ο ακατανομααστος (Πλουτων)...ε μα πια!
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:21
    υπαρχει ερωτας χωρις εμμονη ?
    εχει γινει τεχνη ή επιστημη χωρις εμμονη ?
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:21
    εναν ελεγχο μια εξουσια ..θα προσθετα μοργκαν...ισως και διαφορα ηλικιας...γιατι όχι;;!!
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:22
    ο κρονος δειχνει την πιθανη διαφορα ηλικιας ..
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:22
    Αφροδίτη σε σύνοδο με Ουρανό δεν είχα στο περιβάλλον μου. Την εμπιστεύεσαι όμως; Φαντάζομαι μπαίνει και βγαίνει από σχέσεις σαν σίφουνας, αγαπάει όλο τον κόσμο, δεν αντιλαμβάνεται τι εστί δέσμευση και συντροφικότητα, τρέμει την εγγύτητα..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:23
    ο κρονος ; εγω νομιζα ο πλουτωνας λογο ελεγχου εξουσιας κτλ...για να το λες..
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:24
    αρα μοργκαν αν ηταν να διαλεξεις απο ολα .. τι θα διαλεγες ?
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:24
    οσο εχω διαβασει λαμ .. ο κρονος ..
  • blueview @ 12.07.2008 20:26
    Οση ωρα θα συσκεπτονται οι πλανητες σας καλησπεριζω σας φιλω (lah , lam ..Dreeeeeeeammmm σλουρπ ) , παω να τσακισω μια σταβλισια μπριζολα (εχω καιρο να φαω κρεας) και μετα θα την χωνεψω .... Φιλια κ στην morgan......
    Γεια σας ΑΔΕΡΦΙΑ ...... Ζητω το Ελλ. (ελεεινο) Καλοκαρι !!!!
    Μάμα μία .... βρηκα αντρα ! (ασχετο) φιλια κ καλο βραδυ
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:26
    Όντως λαμ, εξουσία δείχνει ο Πλούτωνας, το αναπόφευκτο, την επιβολή και τον καταναγκασμό, ή έστω την ανάγκη γι' αυτά. Αυτά είτε εγγενή σ' αυτόν που έχει την όψη ή καθρεφτισμένα στον εκάστοτε άλλο που παίρνει το ρόλο του βαρύ πλανήτη...
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:28
    μπραβο σου μπλου! παντα τετοια! ειναι καλο το παληκαρι τουλαχιστον;;!!καλη χωνεψη!!
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:30
    Κρόνος και Πλούτωνας έχουν συγγενείς εκδηλώσεις - αυτό το πλάκωμα... Μόνο που στον Πλούτωνα δεν υπάρχει λογική, είναι όλα τόσο βαθιά στο ασυνείδητο... Και οι δύο νιώθουν και φοβούνται την απώλεια, ο Κρόνος ζητάει να τη θεραπεύσει με την εκλογίκευση, ο Πλούτωνας με τη ζήλεια και την εμμονή.
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:30
    γεια σου μπλου .
    Ντριμ μαζι σου η αφροδιτη δεν δειχνει την αγαπη , δειχνει πως καλοπερναει ο καθενας μας ... πως γουσταρουμε να την βγαζουμε ...
    η σεληνη δειχνει πως αγαπαμε ..

    δεν ειναι τυχαιο πως η αφρο κυβερανει τον 2 και τον 7 ...
    η ερωτηση επαναδατυπωνεται .. με ποια αφρο με αυτες τις συνοδους θα θελαμε να κανουμε νταραβερακι και να τα βρουμε .. ποια αφρο απο αυτες να μα θελει να μα κανει πασαδες της
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:32
    Γεια σου μπλου! Ντρημ καταλαβαίνω τι θες να πεις, αλλά όταν ψάχνεις την αγάπη σ' ένα χάρτη τι κοιτάς;
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:32
    ο κρονος ειναι υπολογιστης μοργκαν και ειναι και ο εφευρετης της κοινωνικης υποκρισιας κανει τους γαμους συμφεροντος ..
    ενω ο πλουτο τα εγκληματα παθους .. δεν συμφωνω οτι μοιαζουν ή οτι εχουν το ιδιο αιτημα .. ο ενας ζηταει την ενωση και χανει τον ελεγχο ενω ο αλλος αντιμετωπιζει τις σχεσεις ως κοινωνινικη υποχρεωση ..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:33
    μοργκαν αυτο που ξερω σιγουρα ειναι πως δινει βαθος στη ΙΙ αφρο ...τωρα για ελεγχο και εμμονη...προς εμενα ...οχι απο εμενα...εγω εχω δεχτει την πιεση...makes sense?anyway..
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:33
    σωστη ερωτηση μργκαν τι κοιταμε ? ποιους πλανητες και πιους οικους ...

    τη σεληνη σιγουρα
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:34
    και τι οψεις κανει η σεληνη...
  • lahmacun @ 12.07.2008 20:34
    λυπαμαι αληθινα πολυ .. αλλα πρεπει να φυγω .. ελπιζω .. να τα πουμε αργοτερα ...
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:35
    φιλακια λαχακι...
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:37
    Λαχ μίλησα για εκδηλώσεις που μπορεί να μοιάζουν (καταπίεση, έλεγχος), έχουν τελείως διαφορετική αφετηρία, συμφωνώ απόλυτα.
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:37
    ενιουαν χομε; δω γυρω θα μαι...αν ...
  • morgangreene @ 12.07.2008 20:37
    Καλό σου βράδυ λαχάκι!
  • Saturned @ 12.07.2008 20:43
    μ αρεσει το στυλ του εγγραφου. γιατί περι εγγραφου πρόκειται. σαν στρατιωτικο έγγραφο του ταξίαρχου στον στρατηγό, τηλεγραφικο και με κωδικες λέξεις διαβιβάσεων: κρουασάν κ.ψ.μ. τελειώνουν. αναφέρατε σιτιστήν ανάγκες μοναδος προς προμήθεια κρουασαν "σόκο επτα ημέρας", "πολυ", "πολύς δρόμος" και "πρωταθλητης".
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:44
    αφροδιτη σε οψη με ποσειδωνα ; αφροδιτη που αγαπα ή απλά ζει σε ενα ονειρικο κοσμο;
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:46
    το ιδιο αναρωτιεμαι και για μια ¨σκληρη¨ σεληνη...μια οψη με τον ποσειδωνα την μαλακωνει;
    γεια σου σατ
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:55
    τον γουσταρω στις οψεις που ανεφερα γιατι με βγαζει απο εναν μονοχνωτο κοσμο...
    ψευδαισθησεις δε του χρεωνω...
    ομορφη ειναι η τεχνη...
    τη θυσια αρκει να την αντεχει αυτος που την κανει...και μην τα φορτωνει στον κοκορα μετα...γενικα ομως, ο κακομουτσουνος (μου) ειναι αυτος του κατω κοσμου..που μου μεσουρανει..
  • Lamantarini @ 12.07.2008 20:59
    μονο ανευ ορων ειναι ή θα πρεπε να ειναι...τωρα ποιος το κανει αυτο...αλλο θεμα...
  • Lamantarini @ 12.07.2008 21:00
    στην ουσια συμφωνω μαζι σου...απλα δε σε πιανω παντα...
  • morgangreene @ 12.07.2008 21:01
    Ντρημ μεγάλη κουβέντα λες... Για μένα αγάπη ίσον γνωρίζω (βλέπω, κατανοώ) και αποδέχομαι. Τότε μόνο για μένα η αποδοχή έχει αξία. Ο Ποσειδώνας - στα κακά του, έστω - δεν βλέπει, δεν καταλαβαίνει σε βάθος. Ζει στην πλάνη και το παραμύθιασμα, ερωτεύεται ένα είδωλο, ένα ίνδαλμα δικό του, όχι εσένα, με σάρκα και οστά. Και όταν του δείχνεις την πραγματικότητα, την αγνοεί και υπεκφεύγει, παίρνοντας το ρόλο του μάρτυρα που τόσο στηλίτευσες νωρίτερα.
    Saturned, τιμή μου που σου άρεσε το πόνημά μου .
  • morgangreene @ 12.07.2008 21:03
    Παρεμπιπτόντως ναι, η αγάπη δεν έχει όρους. Αλλά έχει, και βάζει, όρια. Και ο Ποσειδώνας από τέτοια δεν καταλαβαίνει...
  • Lamantarini @ 12.07.2008 21:03
    τα ψαρια ναι ξεγλυστρανε! με μαμα ψαρακι και σεληνη στα ψαρια....το χω εμπεδωσει!
  • Lamantarini @ 12.07.2008 21:06
    καλως τον κρητικο! θα βγαλεις μαχαίρα ; θα κερασεις τσικουδια;;!!
  • Lamantarini @ 12.07.2008 21:08
    αφου δεν βγαζεις τσικουδια , θα βγαλω κουμ κουατ!!χαχα!
  • Lamantarini @ 12.07.2008 21:12
    σας χαιρετω...παω να παρω λιγο αεραααα!μπαι σας!
  • morgangreene @ 12.07.2008 21:19
    Σας αφήνω κι εγώ σιγά σιγά... Ευχαριστώ όσους συμμετείχαν, χάρηκα πολύ την κουβέντα! Καλό βράδυ σε όλους!
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:25
    H8iko didagma: Pote min pairnete used apo fili antra.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:27
    mwro mou ateleiwto kai karma mou moiraio
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:29
    Mpa, de 8elei via.
    Apla den 8a ypirxe sto xarti meta.
    Oute ayti oute o allos.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:32
    mallon, alla opoia k an einai den exei na kanei.
    Sapia filia, sapia katali3i
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:33
    Miso na katalavw kala.
    Ta resta poia ta zitise?
    Ayti pou ton eixe prwti e?
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:37
    α, η 2η.
    Τα πήρε κρανίο που επαναστάτησε η άλλη...
    καλά κρασιά
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:37
    kalispera, kaneis de ftaiei padws
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:38
    ta kinitra vevaia kalo na exetazodai, egw tha anarwtiomoun an i fili einai zygos , i akroatria psari kai o analgitos toxotis
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:38
    καλησπέρα Κέλλυ.
    Shit happens dil?
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:41
    nai akrivws symvainoun afta dystyxws, ta oria kalo einai na yparxoun genika gia na noiwthoume asfaleis alla kai kaneis den einai kanenos
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:42
    den einai 8ema idioktisias vasika omws kelly to 8ema
  • Saturned @ 12.07.2008 21:43
    ελαααααα τι σου φταινε οι τοξοτεεεεεεεςςςςς
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:44
    oxi, dikio exeis ,alla moiazei sto telos, ennoow oti nai yparxei parelthon pou telika se katoxyrwnei ? se katatassei? nai fysika, i filia einai filia kai ta mystika mystika esy ti gnwmi exeis?
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:45
    oxi etsi ypothesi ekana tpt ... kala paidia!!
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:46
    einai 8ema sevasmou pistevw.
    Profaniously ayto to pragma filia den itan. An itan, oute pou tis pernage ap to myalo na kanei kati me ton prwin tis allis.
    Koinws, xesmeni eixe i mia tin alli, xesmenes tis eixe k o typakos kai ola wraia k kala.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:47
    partakides kai oi 3 tous
  • Saturned @ 12.07.2008 21:47
    εμενα αυτο το "τυχαια" συνταντηση και στο καπακι σεξ μου εκανε λιγο....αποτομο, ντοντγιουθινκ?
  • Saturned @ 12.07.2008 21:47
    sumfwnw kami
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:50
    Saturned
    @
    12/7/2008 21:47
    Διαγραφή σχολίου

    εμενα αυτο το "τυχαια" συνταντηση και στο καπακι σεξ μου εκανε λιγο....αποτομο, ντοντγιουθινκ?

    Ennoeitai Sat.
    Ton goustare ton typo apo kairo i madame
  • Saturned @ 12.07.2008 21:51
    "συναισθήματα της φίλης απέναντι στον προηγούμενο δεν υπάρχουν" αυτη η βεβαιοτητα πια. . .
  • Saturned @ 12.07.2008 21:52
    μην τα λες έτσι ευθεως καμι. θα ανοιξεις φαν κλαμπ στο πιτσφιτιλι
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:52
    e nai, itan k sigouro to koritsi.
    Gia to kalo tis to ekane vre!
    Eprepe na tis pei k eyxaristw i axaristi!
  • Saturned @ 12.07.2008 21:53
    φυσικά ντριμ: φιλία: τροποι χρησης και εφαρμογες.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:54
    Oxi oti ki i alli itan kalyteri dil, na min ti vgaloume kai osia epeidi tis ekane mia #oustia me antra i 2i.
    Kalo partali itan ki ayti toso kairo, pou tin eixe gia symvoules k e3omologiseis.
    xaxaxaxa ΓΤΠ oloi tous
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:55
    partakides kai oi treis tous alla de symfwnw me to den den den, to ti borei na prokalesei mia synadisi anthrpwn (dyo) se dedomeno xrono kai peristaseis den einai apolyta sto xeri mas kai den exei na kanei me sevasmo ektos an ginetai systima..
  • Saturned @ 12.07.2008 21:55
    "έτοιμη να συμβουλέψει, να καθησυχάσει και να παρηγορήσει": με καθε τροπο.
  • KELLY79 @ 12.07.2008 21:57
    dil me maxairwses me afto to sevasmo.. poly periergi lexi, me ypokeimeniki xroia
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 21:58
    Kelly ok, dekto. Na rwtisw: Estw oti yparxei tromeri ximeia meta3y 8eiou-anipsias. Shit happens kai oso travigmeno k an diavazetai, paizei.
    Ti prepei na ginei se ayti tin periptwsi?
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:00
    Karma, i 1i ferei allou eidous ey8yni.
    Xrisimopoiouse tin di8en kolliti, tin eixe metatrepsei se psyxologo (afou k i 2i tis to epetrepe vevaiws, alla ton "kalo", de simainei oti prepei na ton ekmetalleytoume kiolas) k zitouse synexws symvoules ktl.
    H alli exei k mia zwi, mia iremia, exei k oria.
    Ekei kai mono ekei ekane mlkia i 1i
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:02
    θέλω να πω κάρμα, γι' αυτό και έφερα το παράδειγμα με τους συγγενείς, ότι όπως και η σχέση μεταξύ του σογιού, είναι ιερή και υπάρχουν (ή βάζουμε?) όρια, άλλο τόσο ιερή είναι κ μια σχέση μεταξύ φίλων. Υπάρχουν όρια.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:03
    Δεν ήθελε ξεπέτα, ήθελε έρωτες. Ήταν και δοκιμασμένο το προϊόν και τέλος.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:05
    Όταν πας να εκμεταλλευτείς λοιπόν κάποιον, θα πάρεις σίγουρα τα 3 του μέσα σε λίγο καιρό. Μεσ' το ηθικό δίδαγμα αυτό το πόστ.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:07
    Θα μπορούσαν να κάνουν ένα τρίο και να αγαπιούνται οι 3 τους τώρα, αλλά τί κουτά παιδιά....
    Α να χαθούν να χάνονται!
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:08
    ναι το ξέρω, ήταν επιλογή της να κάθεται να συμβουλεύει και τώρα που το σκέφτομαι, παίζει να είχε και άλλο σκοπό αυτή της η στάση.
    Ρε ΓΤΠ και οι 3 τους σου λέω
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:08
    theios kai anipsia,,travigmeno, o woody omws tin tsibise ti theti tou kori, kai ta gegonota einai pio dynata apo tis thewries, alla giati o prwin menei sto mouseio???
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:10
    τραβηγμένο ή όχι, παίζει όμως. Και προφανώς ο Woody χέστηκε για την έννοια της ιερής αυτής λέξης "οικογένεια".
    Μήπως να τον παρασημοφορήσουμε επειδή δε μπορούσε να ελέγξει εγκέφαλο και π...???
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:11
    όπως χέστηκε και η "ακροάτριά" μας για την ιερότητα που κρύβει μια φιλία.
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:13
    oxi etsi, paradeigma anefera, alla pragmatika den pistevw oti padou kryvetai mia aitia exypiretikotitas stis sxeseis i kai an kryvetai einai themiti apo mena toulaxiston giati etsi einai anthrwpoi,,..pane se aftous pou exoun kati pou den exoun oi idioi..meta mi zitame kai ta resta..
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:18
    αυτό κέλλυ το κάνουν οι ανασφαλείς άνθρωποι, όσοι δεν τα έχουν βρει με την πάρτυ τους και όσοι έχουν ένα θεματάκι με την κτητικότητα. Θέλω αυτό που δεν έχω, αλλά το έχει ο άλλος και εγώ θέλω να το κάνω ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
    Οι άνθρωποι δεν είναι αντικείμενα. Και ακριβώς, το είπες και μόνη σου πριν. Κανείς δεν είναι κανενός. Τώρα λες το εντελώς αντίθετο.
    Me no katalavainei
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:18
    ta resta kyriws einai pou me enoxloun, ama den exeis ensynaisthisi kai den xereis ti akrivws se denei me ton allo krima giati pithano na xypniseis apotoma kai symfwnw me to paramythi pou stinei i afroditi sto opoio anaferetai i dream kai o kathenas sorry exei to diko tou, afto einai egwismos???
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:20
    se xaraktira anaferomoun kami..dil paw se xaraktires diaforetikous apo mena, sigoura stoxos i aftarkeia alla allo aftarkeia kai allo askitismos
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:21
    το θέμα είναι ότι εδώ διαφωνούμε.
    Call me στενόμυαλη, αλλά είμαι υπέρ των ορίων.
    Αυτά.-
  • adreass @ 12.07.2008 22:21
    megaliteri arrostia apo to na thavete kapoion erimin tou enw prin apo ligo pou htan paron sfurizate anemela de vrisko pantws.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:22
    παρούσα δεν ήμουν πριν.
    Έθεσε ερώτημα. Δίνουμε απαντήσεις.
    Αν εσύ το βλέπεις θάψιμο αυτο, πρόβλημα δικό σου
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:23
    de se call tipota kami..den einai afto to thema, kanena provlima den exw na diafwnw ..
  • Saturned @ 12.07.2008 22:37
    αν θεωρήσουμε οτι δεν υπήρχε ουσιαστικα φιλία μεταξυ των 2 κυριών, τα πραγματα απλοποιούνται. αλλο φιλία, αλλο νομιζω φιλία.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:38
    paidi mou gnwmes de zitise? Gnwmes dwsame.
    gia ton andrea 8a eprepe na kleisoume prwta ena net rantevou, na mas pei i morgan pote 8a einai parousa gia na tis milisoume.
    Profanws exei mperdeytei.
    To net einai net. Oooopote mpainoume sta post, tote vlepoume apantiseis. An tyxei k eimaste online, kalws na ginei i syzitisi.
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:41
    ligo dyskolo na katanoisoume ti ypirxe ekei kai oi dyo epairnan alliws de itan ekei, kai exartatai episis ti ennoei o kathenas filia, sigoura den einai to na symfwnoume se ola kai sigoura na desmevei o enas ti zwi tou allou me tis epiloges tou, anyway..
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:42
    ela kakies to paidi borei na einai giatros kai na endiaferetai gia tin ygeia mas
  • Saturned @ 12.07.2008 22:43
    δεν είναι δύσκολο να κατανοήσω ότι δεν υπήρχε ισοτιμη σχέση, πόσο μαλλον φιλία. και φυσικά ο καθενας σε διαφορετικα πράγματα μπορεί να φοράει την ίδια ταμπελα.
  • Saturned @ 12.07.2008 22:44
    και υπόψη, ακούσαμε μόλις το 1/3 της παρέας... δηλ, δεν γνωρίζουμε σχεδον τπτ..
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:44
    nai alla ta pragmata perigrafodai apo ti mia plevra, tin alli den tin akousame..
  • Saturned @ 12.07.2008 22:45
    τις άλλες...
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:45
    nai paidim giatros xeirourgos orthopedikos gia ta daxtylakia mas endiaferetai ...loooool
  • KELLY79 @ 12.07.2008 22:46
    nai tis alles, apla eikazoume kai leme gnwmes
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 22:48
    Ayto to love story mou anoi3e tin ore3i.
    Paw na faw.
    (lefteri PALI de mou mageirepses!)
  • Saturned @ 12.07.2008 22:49
    στην γνησια φιλια, γνωμη μου, δεν υπάρχουν προκατ ρόλοι. στις προκατ σχεσεις, παντα.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 23:37
    karma giati de vgikes mon amour?
    (exw ena ponokefalo allo pragma btw)
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 23:41
    de3iwseis arravwnwn kai green horses...
    Mono egw to vlepw AKRWS proswpiko kati tetoio? Giati ton pianei mania to lao kai kanei ti xara panigyri?
    Ki egw variemai Dream, eleeina k trisa8lia.
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 23:43
    ta simeiwnw, dioti i mnimi mou einai gia ti xwmateri.
    lefteri eyxaristw
  • KaMiKaZe @ 12.07.2008 23:53
    den katalavainw ti lete. Synexiste
  • KaMiKaZe @ 13.07.2008 00:04
    http://www.youtube.com/watch?v=oaBV1P3M3_A
    kai
    http://www.youtube.com/watch?v=NHdN_O5k3WM (an de goustarete basso, min to deite)
    epanerxomai, exw til
  • KaMiKaZe @ 13.07.2008 00:54
    egw exw na dilwsw oti simera psofaw apo akatapaysto ponokefalo.

    "A headache (cephalalgia in medical terminology) is a condition of pain in the head; sometimes neck or upper back pain may also be interpreted as a headache. It ranks amongst the most common local pain complaints and may be frequent for many people.

    The vast majority of headaches are benign and self-limiting. Common causes are tension, migraine, eye strain, dehydration, low blood sugar, and sinusitis. Much rarer are headaches due to life-threatening conditions such as meningitis, encephalitis, cerebral aneurysms, extremely high blood pressure, and brain tumors. When the headache occurs in conjunction with a head injury the cause is usually quite evident. A large percentage of headaches among women are caused by ever-fluctuating estrogen during menstrual years. This can occur prior to, or even during midcycle menstruation.

    Treatment of an uncomplicated headache is usually symptomatic with over-the-counter painkillers such as aspirin, paracetamol (acetaminophen), or ibuprofen, although some specific forms of headaches (e.g., migraines) may demand other, more suitable treatment. It may be possible to relate the occurrence of a headache to other particular triggers (such as stress or particular foods), which can then be avoided."

    zw ena drama
  • KaMiKaZe @ 13.07.2008 01:06
    apisteyto, etsi den einai?
    to exw sta favorites kairo twra
  • KaMiKaZe @ 13.07.2008 01:16
    Poly omorfo.
    kai ayto episis http://www.youtube.com/watch?v=TZ0KZ84Z-Fc
    (den einai k oti kalytero gia ton ponokefalo, alla exei ena pa8os, ena drama)
    Kai me ayto lew kalinyxta, kali synexeia lefteri ...
  • pinklips @ 13.07.2008 01:20
    lefteri δεν βγηκες αποψε?
  • pinklips @ 13.07.2008 01:23
    ημουν 8αλασσα με τα μικρα μου εως αργα ..μετα κατι για φαγητο εξω ..φτασαμε σπιτι μεσάνυχτα και..
  • pinklips @ 13.07.2008 01:32
    μητερα μονο ...!
    συζυγος καποτε ..και αξια τοτε!
  • pinklips @ 13.07.2008 01:36
    ...εις ανωτερα ...πλεον = καλυτερος ανθρωπος ... και ολο και καλυτερος..

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...