παρακαλώ περιμένετε...

το μηδεν να κανω κυκλο???

  • mattafix @ 08.09.2010 15:58
    Από μένα κάθε θετικό vibe το έχεις...μα τον Τουτατίς εγώ, η γαλάτισσα mattafix δηλώνω ότι είναι σκατοπερίοδος αλλά θα επιβιώσουμε και μάλιστα κιουρίες και κιούριοι θα βγούμε από όλη αυτή τη διαδικασία...
  • toxovolos @ 08.09.2010 16:37
    τι φρεσκια τι παλια... η καταστασις ειναι δεδομενη και ειναι σφοδρα ανυποφορη αλλα επειδη βαρεθηκα να γκρινιαζω αποφασισα οτι απο δω κ περα οσο σκατα και να ειναι ολα και να θελω να πλακωσω το μισο περιγυρο μου με κλωτσομπουνιδια, θα χαζογελαω και θα σπασω ολων τα νευρα! αμεε!!
  • mattafix @ 08.09.2010 17:07
    Σωστή....Οδηγίες προς ναυτιλομένους: όταν μιλάω πολύ να χαίρεστε, όταν χαζογελάω ώσαν την ΧαΪντι να με κάνετε χαβαλέ και όταν χαμογελάω να φοβάστε.....Από ότι κατάλαβα είναι γενικότερη η φάση για τους Τοξότες...Γιατί και εγώ γιατρειά από περίγυρο δεν βλέπω....Πολύ κοσμαράσιονννννννννννν...Πολύ όμως..........................
  • toxovolos @ 08.09.2010 17:38
    σε τουτο δω το σαιτ αρχιζω να καταλαβαινω (και να ανησυχω..) γτ μονο μεταξυ μας καταλαβαινομαστε! all by ourselves dear mattafix!! εν πειλαζει..  
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 17:52
    ayto einai to thema...pws katalavaineste mono metaxy sas (kai aaaan...) alla PANTA tin plirwoun oi alloi tou zwdiakou....kai ama synelthete na mas sfyrixete kleftika....mpas kai sas akousoume apo ton arktiko kyklo pou tha xoume metakomisei gia na glytwsoume apo tin paranoia sas....Ouf..
  • xanoum @ 08.09.2010 18:07
    rattlesnakes τα εχουμε ξαναπεί...εχεις απόλυτο δίκιο...προσκυνώ....
  • mattafix @ 08.09.2010 18:11
    Εβάζα στοιχήματα και πόνταρα σε Παρθένους και Ιχθύες για ποστάκι που να μας ρίχνει κράξιμο...Αχαχαχαχαχαχ.....Εξαρτάται από τον τοξότη αγαπητό ψαράκι....το ίδιο ξέρεις συμβάινει και στα ψαράκια...Εχω δει κάτι πιράνχας τώρα τελευταία που ακόμα και εσύ θα απορούσες...Κοινός συνδυασμός πάντως ο άξονας αυτός με μας και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί το επιχειρούμε εκατέρωθεν....Με το που ακούω ψαρικό ή παρθένο χαιρετώ ευγενικά και μεταφέρομαι στην άλλη άκρη (κυρίως στους αρσενικούς εκπροσώπους αναφέρομαι αλλά τώρα τελευταία η μπάλα παίρνει και τα θηλυκά....πολύ ζήλια ρε παιδάκι μου και πολύ μίρλα...)
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 18:19
    "βάζα στοιχήματα και πόνταρα σε Παρθένους και Ιχθύες για ποστάκι που να μας ρίχνει κράξιμο." kαι μετά αναρωτιέστε γιατί βουρλιζόμαστε....γιατί είστε σαδομαζό....γουστάρετε το κράξιμο κατα βάθος..σας κάνει και νιώθετε μοναδικούς
    κοιτα..πιστευω πως συγκεκριμένοι ΄χαρτες ταιριάζουν με συγκεριμένους χάρτες..
    πχ ..ένας τοξότης με σελήνη στους ιχθείς και άφρο στον σκορπιό άνετα θα κολλήσει με έναν ιχθύ με ςροσκόπο τοξότη με άρη στονν σκορπιό κλπ κλπ
    η προσωπική μου εμπειρία με stelium τοξότη,και με όλους τους δικους μου προσωπικούς πλανήτες σε ζώδια της φωτιάς ήταν η πιο έντονη ever..an kai  mas άφησε και τους 2 αποκαίδια..:O
  • xanoum @ 08.09.2010 18:25
    εγω πάντως ως ταυράκι απλά θα γράψω: πατέρας, αφεντικό (επί 4,5 χρόνια), δεσμός (επι 5,5 χρόνια).....όλοι τοξότες....τρελλή αδυναμία και στους τρεις, πως με πείθανε ότι μέρα μεσημέρι εξώ είχε φεγγάρι δεν το ξέρω....απίστευτα γοητευτικοί και ανευ οποιασδήποτε αξιοπιστίας...απίστευτα καλές στιγμές, απίστευτα κακές εμπειρίες και στο τέλος στάχτη και μπούρμερη....για αυτό και μετακόμισα αρκτικό κύκλο μεριά, γιατί οι ψυχίατροι είναι ακριβοί και τα φάρμακα φωτιά....είδες...απο ταυράκι δεν το περίμενες, ε?????
  • mattafix @ 08.09.2010 18:27
    Χμμμμ...Λογικό να άφησε αποκαϊδια...Στελιουμ στον τοξότη δεν και το πιο ευκολοχώνευτο...Η ελευθερία η αιώνια ερωμένη τους....Βασικά έχεις δίκιο για τη συμβατότητα ότι είναι θέμα συνόλου και όχι ζωδίου...και πιστεψέ με υπάρχει τρελή διαφοροποίηση μεταξύ αντρών και γυναικών...Οι άντρες τοξότες δεν μοιάζουν μια στις γυναίκες...όσο τους θάρρος τους λείπει άλλο τόσο έχουν οι γυναίκες...Απλά έχουν βασικά κοινά σημεία. πάντως μη μου στεναχωριέσαι κάπου εκεί έξω υπάρχει ένας ταύρος για να σου δώσει την ασφάλεια και το ρομαντισμό που ζητάς.
  • mattafix @ 08.09.2010 18:30
    Χανουμάκι θύμησέ μου τι πλανήτες έχεις στο Δίδυμο???? γιατί μόν έτσι ένας ταύρος θα έμπλεκε με τοξότη ή ακόμα χειρότερα τι πλανήτες στο σκορπίδι είχανε οι τοξότες της ζωής σου!!!!! Τα καρμικά και τα ηλιακά τετραγωνάκια είναι μόνο για μέχρι τα 25 όπου έχεις όρεξη να μάθεις και να μη σε νοιάζει να φας τα μούτρα σου...Αμα θες αρμονική σχέση πας σε πιο συμβατές επιλογές....
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 18:30
    έτσι είνια xanoumaki...
    (kai egw...patera/kollito/mega erwta/filous) panta-toxotes....ante me exairesi kati psarines files pou polu tis ektimw...
    na se peithoun na foreseis roz gyalia kai na vlepeis ouranio toxo, enw idi etoimazoun anaxwrisi.
    to tragiko de mazi tous einai-pws enw aytoi xreiazontai psychanalysi--panta katafernoun kai stelnoun tous allous se psychiatro....(i arktiko kyklo exartatai tin tin timi session vs airticket..)
    egw pantws me kati xapaka exw xomeinei apo ayton ton syferto-kai monimi metakomisi se alli xwra...ayta sas arkoun --i na pw ki alla???
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 18:33
    mattafix-συμφωνψ πλήρως...οι γυναίκες τοξοτίνες-καμία σχέση με τους άντρες...
    btw..όσο εκτιμώ τις γυναίκες ταυρίνες για την δυναμικότητα και ζούρλα που κουβαλούν, άλλο τόσο αφόρηρα βαριέμαι τους άντρε ταύρους....με το που τους βλέπω....χασμουριέμαι αντανακλαστικά...alla βρε mattafix mou με σεληνη σοτν λέοντα, και στενή σύνοδο άφρο άρη στον κριό, θεωρείς πως ένα γήινο θα με στρώσει???χρειάζομαιιιιιι φωτιάαααα
  • xanoum @ 08.09.2010 18:40
    δυστυχώς mattafix μου είμαι πολύ πάνω από τα 25...οπότε είμαι ασυγχώρητη.....
    rattlesnakes το έχουμε ξαναπει....είμαστε αδελφές ψυχές...πρέπει να γράψουμε ένα βιβλίο μαζί...θα γίνει best seller και θα πήξουμε στο τάληρο....
     
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 18:43
    to xerw xanoumaki kai esy mallon eisai alter ego..psinesai na anoixoume ena blog thapsimatos-antistorisis gia arhi?
  • xanoum @ 08.09.2010 18:45
    πρέπει να σου πω ότι ξεκίνησα να γράφω ακριβώς το ίδιο πράγμα.....είμαι μέσα 10000000 τοις εκατό......
  • mattafix @ 08.09.2010 18:45
    Κοίτα εγώ στις συναστρίες είμαι φαν των συνόδων των φώτων...Ειδικά κάτι Αφρο-Αρη, Ηλιο -Αφρο....Τα προτιμώ....Όπότε έναν Κριό με αφροδιτούλα Ταύρο ή Ιχθύ ή έναν Ταύρο με Αφρο και Αρη Κριό ναι...Οι ταύροι μου βγαίνουν και μένα λίγο μονοδιάστατοι (φαγητό, σεξ, χρήμα)...και μια και σε έχω εύκαιρη λύσε μου μια απορία...Γιατί όταν παθαίνετε τα ψυχολογικά σας οι ψαρίνες βγάζετε τόσο κακό εαυτό????? Πόσο drama queen μπορείτε να γίνετε...και άντε αυτό παλευέται.... η ζήλια και οι ηλίθιες κατηγορίες του τύπου "χαλβαδιάζεις τον γκόμενο μου" δεν παλεύονται...Αμα το όνειρό σας είναι να ζευγαρώσετε και να ζήσετε σε ένα ροζ κόσμο δεν σας φταίνε οι άλλοι όταν δε σας βγαίνει...και ναι όλοι οι τοξότες δεν είναι υπέρ του κέρατου...!!! 
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 18:56
    @xanoum-prepei na sunennoithoume
     
    @mattafix....εξαρτάται την ψαρίνα...really...μου έχει τύχει το χειρότερο άτομο του κόσμου-φίλη φίλου να είναι αυτό ακριβώς που περιγράφεις αυτό όμως.....αλλα είχε πολύ νερό μέσα....εναν ωροσκόπο τοξότη που της έδινε πάντα σπασμένα νεύρα και τσαντίλα, και πολύυυ νερό σε όλα τα άλλα..
    "Αμα το όνειρό σας είναι να ζευγαρώσετε και να ζήσετε σε ένα ροζ κόσμο δεν σας φταίνε οι άλλοι όταν δε σας βγαίνει"
    κοίτα...εξαρτάται τον χάρτη πάντα..αυτό που λες το χω πετύχει σε καρκίνα ακριβώς  όπως το γράφεις-αλλά σε υστερρικό βαθμό-μέχρι που της βγήκε --και αναρωτιόμαστε όλοι πως δεν έχει πεθάνει απο την ασφυξία...
    δεν ξέρω βρε mattafix mou..εγώ ζηλιάρα δεν είμαι η έρμη.ίσα ίσα...με τόσες όψεις με τον ουρανό, θέλω και εγώ τον χώρο μο..και με τον ωροσκόπο αιγόκερω αι να θέλω δνε μπορώ-αυτο-γειώνομαι....
    νομίζω όμως πως όλα τα ψάρια-ανεξαρτήτως χάρτη-έχουν ένα θέμα υπαρξιακής ανασφάλειας το οποίο μέχρι τα 30 τους (μέχρι να γίνει επιστροφή κρόνου και βόρειου δεσμού..) είναι αρκετά έντονη..
     
  • xanoum @ 08.09.2010 18:57
    mattafix μου δεν θέλω να σε στεναχωρήσω....όντως όλοι οι  - άντρες - τοξότες δεν είναι υπερ του κέρατου...είναι υπερ μιας εναλλακτικής άποψης περι αντιμετώπισης των σχέσεων...όταν έχουν παράλληλη σχέση δεν την βιώνουν σαν τους κοινούς θνητούς....την αντιλαμβάνονται με έναν εντελώς δικό τους τρόπο. Αν ρωτήσεις τοξότη την ώρα που κερατώνει την γυναίκα του, θα σου πει ότι δεν την κερατώνει, ότι την αγαπάει και είναι η κορώνα στο κεφάλι του, ότι αυυτό που κάνει είναι κάτι άλλο (κατι θα βρει να το βαφτίσει) και απλά θα σε στείλει αδιάβαστο....μιλάω πάντως πάντα για τους άντρες τοξότες και πίστεψε με έχω μεγάλη εμπειρία στο συγκεκριμένο σπορ....
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 18:59
    ΑΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗΑΗΑΗΗΑΗΑΑ-xanoum-akrivws etsi....
    e ma vevaia kai dne keratwnoun oloi oi antres toxotes-oi pio xaraktiristikoi de tou eidous, safestata kai oxi afou gi aytous keratwma= panw apo 3 paralliles sxeseis+ mia po to parelthon na vrisketai
  • mattafix @ 08.09.2010 19:00
    You are correct Rattle...Οπως κατάλαβες και εμένα δεν μου κάθονται καλά τα πράγματα...όλο τέτοια ακούω τώρα τελευταία και απορώ σε τι είδους κοινωνικές σχέσεις επενδύω....Πολύ απογοήτευση!!!!Μάλλον το Τοξοτοιχθυακό δεν είναι επιλύσιμο...Μας χωρίζει μια εύκρατη ζώνη....αχαχαχαχα...να σαι καλά πάντως για τις info!!!! και με ένα Κριαροιχθυάκι εύχομαι......και άμα επιστρέψει ο τοξότης τα παπούτσια στο χέρι και στη μανούλα του...Δεν παθαίνουν τίποτα....αντέχουν!!!
  • mattafix @ 08.09.2010 19:04
    Αυτό είναι γενικότερο ανδρικό χαρακτηριστικό απλά οι Τοξότες άντρες το βερμπαλίζουν κιόλας...Τρομάρα τους.....Εχω asc αίγα και σελήνη σκορπιό...και μόνο που ακούω για κέρατο βγάζω φλίκταινες...Εκεί με την παραμικρή υποψία....με τη γενική ταχυδρομική πακετάκι....δε θέλει ανοχές....για τη δική σας ψυχική ηρεμία...
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:09
    my pleasure mattafix-να συνεισφερω στο ιχθυοτοξιακό....αλλά το βλέπω να λύνεται πιο μετά και απο το κυπριακό..
    ρε γμτ ενώ με τους κριούς καταλαβαινόμαστε άπειρα...και πραγματικά τους θεωρω πολύ οκι παιδιά...δεν μου κάνουν κανένα τρελό κλικ...το θέμα μου πάντα ήταν οι τοξότες..άντε και κανας λέοντας η σκορπιός-η οποίοι όμως στην πορεία με κούραζαν με τους αργούς ρυθμούς τους και τα κολλήματα τους..οι τοξότες είναι μακράν το ζώδιο που δεν βαριέμαι ποτέ...εξού και ο πόνος μου...όσο για την επιστροφή...?4 χρόνια πηγαινοέρχεται -μπαινοβγαίνει ανάλογα με τις φρίκες του-αλλά πάντα έιμασταν στην ουσία μαζί...αυτήν την φορά όμως δεν βλε΄πω επιστροφή του ασώτου....περνάω χοντρό ζόρι...αλλά και εγω έχω φάει όλα τα σκ@τ@ του στην μούρη εδω και 4 μήνες...και αφου πήρε αποφάσεις ---παρά την αντιφατική συμπεριφορά, σκέφτομαι να κάνω πίσω..και άμα επιστρέψει βλέπουμε..(ελπίζω να μην θέλω ακόμα τότε...)
  • mattafix @ 08.09.2010 19:12
    Αμάν βρε ψαρίνες...λίγος εγωισμός δε βλάπτει....τέτοιες μαλακίες μου έλεγε και αυτή η "φίλη" αλλά με σκορπιό ψυχοβγάλτη αυτή...Συνέλθετε......Ο πόνος είναι περαστικός η χαμένη αξιοπρέπεια μόνιμη απώλειαααααα....Γράψτε το στον καθρέφτη σας να το βλέπετε κάθε μέρα μπας και το κάνετε τρόπο ζωής!!!!
  • xanoum @ 08.09.2010 19:12
    βρε mattafix μου πάλι θα σε στεναχωρήσω....οι τοξότες παιδί μου το κεράτωμα δεν το βλέπουν σαν τους υπόλοιπους άνδρες...καταρχάς είπαμε ότι δεν το βλέπουν ως κεράτωμα (μερικοί το θεωρούν και κοινωνική προσφορά άλλωστε)....επίσης είναι κάτι σαν σπορ....μετράνε χαρακιές....το βασικό δεν είναι ότι το κάνουν..είναι ότι σε βγάζουν παλαβή...έχουν αυτον τον απίστευτο τρόπο...μια φίλη μου έλεγε ότι ο δικός μου της θύμιζε φίδι που υπνώτιζε τα υποψήφια θύματα...είναι ο τρόπος που το κάνουν που σε τρελλαίνει...δεν είναι επίσης ότι δεν τους καταλαβαίνεις...με την μία (κάνουν και σαχλαμάρες)....το πανε όμως από εδω το πάνε από κει και σε τουμπάρουν....και αυτό σε οδηγεί στον ψυχίατρο...δεν είναι τυχαίο που από τότε που έγραψα το post για τα δικά μου έλαβα απαντήσεις και μυνήματα που έλεγαν ότι είχαν πάθει τα ίδια ακριβώς πράγματα....και το αστείο είναι ότι αφου έχουν κάνει τα χίλια, την κοπανάνε και όταν γυρίσουν (διότι όλα τα καθάρματα γυρνάνε στον τόπο του εγκλήματος...πρέπει να εχουν και καβάντζες βλέπεις) την ξαναπατάμε....λοιπόν εγω για σήμερα τους έθαψα άρκετά από αύριο πάλι....ποιούς να θάψουμε τώρα?....να γελάσουμε και λίγο....
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:13
    aaaa gi ayto synennooumaste mattafix..pes mou etsi..asc aiga (latrevw omologw..kai egw ama dtin tin eixa...astronaytis tha xa ginei..) kai skorpisia selinoula...-episis den antehw katholou.....(dexetai mia selini ston leonta-pou se exei kanei prwta theo-to kerato??e OUXI..) alla logw psariou, ta vlepw piooo...olistika....px diaxwrizw to synaisthimatiko apo to sexualiko kerato
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:16
    hahahahahahahahahaa-siga min tous daimonopoiisoume ki olas....
    wraia..as piasoume allo zwdio..(simera prepei na aknw kai grapsimo kai to xw fortwsei sotn kokkora...:O-kai vrexei trela edw pera pou eimai
  • xanoum @ 08.09.2010 19:18
    rattlesnakes και εγω όπως ξέρεις από πάλιότερο post στην ίδια φρίκη...μετα από 5 1/2 χρόνια ξαφνική εξαφάνιση...εχω πάθει πλήρες black out...περιμένω κανένα μήνα τώρα αλλά ούτε φωνή ουτε ακρόαση....κατέληξα ότι καλύτερα να μην εμφανιστεί διότι αν γυρίσει πάλι ναι θα του πω και θα είμαι χειρότερα....αλλά είπαμε....είναι οι μεγάλοι μας έρωτες...τι τα θες...και εγω ο μόνος άνθρωπος που δεν βαρέθηκα,,,,,ενα λουνα παρκ με τα πάνω (μα τελείως πάνω) και τα κάτω (μα στο χώμα)....κουράγιο φιλενάδα...θα την βρούμε την άκρη...
  • mattafix @ 08.09.2010 19:20
    Πιάστε άνδρες παρθένους..Εκεί σεντόνια μπορώ να γράψω.....
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:22
    tragiko...alla pou tha paei tha tin vorume tin akri..emena to thema mou einai pws olous tous allous apo to zwdiako, tous vlepw trela varetous....:/
     
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:22
    les e?? den exw empeiria gmt...me antres..mono me gynaikes..alla sympathw mporw na pw..gia pes matta
  • faychio @ 08.09.2010 19:23
    oi parthenoi den paleuontai! afiste tous sta xalia tous! hahahaha!
  • xanoum @ 08.09.2010 19:24
    ούτε και εγω έχω εμπειρία από παρθένους....μόνο από γυναίκες....ασε με να φανταστω....σχολαστικοί, παραμυθάδες και λίγο εκτός τόπου και χρόνου??? έπεσα καθόλου μέσα?
  • mattafix @ 08.09.2010 19:28
    θεία Matta σπικινγκ: Αμα θες ένα προγραμματισμένο υπερκριτικό φοβισμένο ακόμα και με τη σκιά του, αναλυτικό και μονόχνωτο μέχρι αηδίας που λειτουργεί με μάνουαλ πάρε παρθένο...Βέβαια είναι σταθεροί πολύ και θυμούνται γιορτές επετείους γενέθλια....Αλλά τι να το κάνεις όταν θες πάθος και τάχιστη εγκεφαλική λειτουργία??? Για να μην αναφέρω για τη μιζέρια...πολύ μίρλααα πολύ όμως.....τους αφήνω για ζυγίτσες και καρκινάκια....Δεν είναι αυτά για μια τοξοτίνα!!!!!! Προτιμώ Κριάρια λέοντες και Υδροχόους...με αυτούς τουλάχιστον ζω και κάτι....
  • faychio @ 08.09.2010 19:31
    gia zygitses oi parthenoi???????? kala treli eisai??? makria apo mas! eleossss!
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:32
    matta kala to pas stis protimiseis sou!!!!!!!-egw omws giati goustarw akrivws ta idia zwdia ???oeoe?
  • mattafix @ 08.09.2010 19:33
    Λόγω του ότι αρκετές ζυγίτσες και λιονταρίνες έχουν φώτα στην παρθένο λόγω γειτνίασης...Οπότε εκεί παιζουν οι καλές σύνοδοι συναστρίας....Αμα δεν παίζει πλανήτης στην παρθένο στον χάρτη σου άστο καλύτερα.....
  • mattafix @ 08.09.2010 19:34
    Με άφρο και άρη στον Κριό απορείς κιόλας????? Τι θα επέλεγες?????Φωτιά για να ικανοποιήσεις και το αίτημα των ερωτογενών σου στοιχείων...
  • xanoum @ 08.09.2010 19:35
    βρε παιδιά εγω που είμαι καινούργια και άσχετη και δεν καταλαβαίνω τι έχω στον χάρτη μου (εκτός από την τύχη μου την κουτσή χορεύτρια....), τι θα κάνω? πω θα βρω άκρη?...ε? help.......
     
  • toxovolos @ 08.09.2010 19:36
    απαπα δεν ειναι να ανοιγεις συζητηση για την παρτη μας εδω μεσα.. αγαπω! δεν εκατσα να τα διαβασω οοολα αλλα μια που λετε για παρθενους.. ΕΓΩ + ΠΑΡΘΕΝΟΣ = ΝΟ!! β α ρ ι ε μ α  . . . οσο για τις γυναικες... η συσσωρευση των κομπλεξ.. και για να ειμαι ακριβης.. παρθενοι(ες) με ωροσκοπο σκορπιο.. run lola run! 
  • faychio @ 08.09.2010 19:36
    mattafix den exw oute enan planiti stin partheno oute opseis oute tipota! eutixws giati den tous antexw katholou!!
  • Rattlesnakes @ 08.09.2010 19:37
    steile mas se pm ta stoixeia gennisis sou-na vgaloume enan xarti xanoum
  • toxovolos @ 08.09.2010 19:37
    xanoum.. google everything.. εγω ετσι εβγαλα ακρη..
  • mattafix @ 08.09.2010 19:41
    Χανουμάκι ξεκίνα με  κάθε ζώδιο, πλανήτη και οίκο ξεχωριστά να διαβάζεις...να θυμάσαι ότι ο πλανήτης δείχνει ΤΙ, το ζώδιο ΠΩΣ και ο οίκος ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟΜΕΑ. Π.χ. Αφροδίτη στον Υδροχόο ερμηνεύεται ως εξής ότι οι Αξίες, η αισθητική, η σεξουαλικότητα για τη γυναίκα, η σχέση με το χρήμα εκφράζεται μέσα από το πρίσμα του Υδροχόου, δλδ φιλελεύθερα, ομαδικά, εκκεντρικά, εποαναστατικά. Αν είναι στον 10ο οίκο τότε όλα αυτά πιάνουνε τόπο στο κοινωνικό στάτους, στην εργασία και στην οικογένεια, στις παραδόσεις και ότι άλλο συμβολίζει ο 10ος.
  • xanoum @ 08.09.2010 19:42
    rattlesnake στα στέλνω asap....
    toxovole mou thanks....δεύτερη φορά σήμερα (την πρώτη που μου έλυσες την απορία έστω και αν δεν είχα κάνει σε εσένα την ερώτηση)
    rattlesnake ακου ένα απλό και ενδιαφέρον...σήμερα ο τοξοβόλος έγραψε απλά ότι αυτή την εποχή δεν τους νοιάζουν απλά οι άλλοι....απλά, σταράτα και ξεκάθαρα....
     
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:02
    Θάβουμε ακόμη Παρθένους, ή έχασα την ευκαιρία μου για σήμερα???
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:29
    Τεςπα, εγω θα τα πω...για να μην τα ξεχασω...τελειομανεις μέχρι αηδίας, συντηρητικοί και οπαδοί του "αυτό που είναι αποδεδειγμένο και το ξερω και ας είναι και χειρότερο αυτού που όμως δεν ξέρω", μετριόφρονες και ντροπαλοί, αναλυτικοί χρησιμοποιώντας και την αναμφισβήτητη ευφυια τους, πολύ πρακτικοι και πάντοτε αξιόπιστοι, σκληροί και αδυσώπητοι, ξεσηκώνουν όλο τον κόσμο για τα πιστευω τους....θέτε και άλλα? Αυτοί είμαστε οι κακούργοι, δεν επιδέχεται άρνησης...
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:29
  • faychio @ 08.09.2010 22:32
    Και λίγα είπες..!!
  • toxovolos @ 08.09.2010 22:38
    flame εγω για Ταυρο σε θυμαμαι...
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:39
    Eβγαλα και γω το αχτι μου τωρα...
  • faychio @ 08.09.2010 22:42
    flame είσαι αλήθεια ταύρος???
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:48
    Εχεις παρατηρητικότητα. Μεταλλάχθηκα. Και γω δεν μπορώ να το εξηγήσω απόλυτα, το μελετάω ακόμη.
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:49
    Δεν ξερω αν είμαι ή ήμουν Ταύρος, όσο ζω μαθαίνω.
  • faychio @ 08.09.2010 22:51
    Ρε μπας κ είσαι δύδιμος απο αυτούς με τα πολλά πρόσωπα?
  • faychio @ 08.09.2010 22:53
    Κ πριν με φάτε ζητώ συγγνώμη για το ορθογραφικό! Δίδυμος ήθελα να γράψω!
  • toxovolos @ 08.09.2010 22:55
    o ωροσκοπος μου θα φταιει.. γτ απο μνημη ο τοξοτης δε σκαμπαζει.  
    Ησουν, ησουν αλλα αν εχεις υιοθετησει τη λογικη του ο,τι μας χαλαει το αλλαζουμε, σε προτιμω ετσι.(οχι οτι θα σε νοιαζει αλλα κουβεντα να γινεται..)
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:56
    Έχουν οι δίδυμοι πολλά πρόσωπα? Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό αυτό!
  • faychio @ 08.09.2010 22:58
    Ετσι λένε αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία οπότε μη τους αδικήσω τους καημένους! ένα απλο κ αστειο σχόλιο έκανα!
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 22:59
    Per favore mia cara...δεν υιοθετώ...είμαι.
  • toxovolos @ 08.09.2010 23:04
    benissima.. θα σε φωναζω orlando στο εξης αν δε σε πειραζει!
  • faychio @ 08.09.2010 23:05
    Ωχ! Ο παρθένος άρχισε τις δηλώσεις κ πάει λέγοντας...
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 23:15
    Υπό προυποθέσεις δεν με πειράζει. Υπό προυποθέσεις, με πειράζει.
    Προτιμώ  τον Count Saint Germain σίγουρα, αλλά δεν έχει σημασία. Είμαι Orlando Magic!!!
     
  • flamescreen73 @ 08.09.2010 23:16
    Buona notte, επι τη ευκαιρία...
  • toxovolos @ 08.09.2010 23:29
    λογικό μου ακουγεται να σε πειραζει υπο προυποθεσεις   
    buona notte signiore!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...