παρακαλώ περιμένετε...

Οψεις και Σεξ!!!

  • oliak @ 05.12.2010 12:14
    Ντροπή....είναι και Κυριακή πρωι
  • toxovolos @ 05.12.2010 12:19
    χαχαχα... ε εχασα που εχασα τη λειτουργια, μην παει τζαμπα η μερα...
  • fotoula @ 05.12.2010 12:20
    oliak exei ka@@@@@@vxxxxs to paidi ... lol Kuriakatika 'break-fasts'
  • fotoula @ 05.12.2010 12:21
    toxovole - + ouranos, ploutwnakos, kronila episis... ola paizoun rolo from a certain point of view
  • toxovolos @ 05.12.2010 12:22
    σα δε ντρεπεστε, εγω ρωτω καθαρα φιλολογικα, εγκυκλοπαιδικα, καθαρα πορνοδιαστροφικα βρε αδερφε! εξαλλου το πρωι ειναι παντα καλυτερα.. για τετοιες συζητησεις!!!
  • toxovolos @ 05.12.2010 12:23
    Φωτουλα δωκε τα φωτα σου! εχω εναν πλουτωνα στο σκορπιο ολο τρελα...
  • fotoula @ 05.12.2010 12:26
    ti opseis kanei me ta upoloipa...;;; ase pou mono pou eisai Toxotini, eisai 'ok' for sex min to psaxneis parapera ...
  • Journey @ 05.12.2010 13:11
    πωπω...τι έκλυση ηθών !
     
  • toxovolos @ 05.12.2010 13:16
    τπτ φοβερο.. ενα quincunx με τον Αρη μου μονο.. καλα το ξερω οτι και εκ ζωδιου ειμαι on fire αλλα ηθελα να μαθω κ αλλων τα απλυτα..  
    ελα τζουρ, πες μας κ εσυ Κριαρι!
  • Journey @ 05.12.2010 13:18
    Θεωρητικά - το τονίζω αυτό μην πάρετε αέρα- με τον Δία στον 8ο [υποτίθεται οτι υπάρχει μια ιδιαίτερη ανοιχτομυαλιά στο θέμα του σεξ.
    Όλοι οι καλοί χωράνε,. όλα καλά και δεχούμενα και τέτοια.
    [ προσωπική παρατήρηση: μπααα]
  • LittleGemini @ 05.12.2010 13:19
    ωραία συζήτηση πιάσατε παιδιά!!! (ευτυχώς που δεν κοινώνησα ντε  χαχαχα!)
    για να δούμε.. τι είναι... έτσι κάπως ιδιαιτέρως... "σεξουλιάρικο" σ' ένα ζωδιακό χάρτη! Να ξέρουμε βρε αδερφέ...να μην πηγαίνουμε ξυπόλητες στ' αγκάθια!
  • toxovolos @ 05.12.2010 13:24
    ελαααα littlegemini πες κ εσυ! ναι θεωρητικα ο Διας μια ευρυτητα τη δινει... δεν ειναι κακο αυτο! εμενα ο Ποσειδωνας κτ μου κανει.. δεν προκαλει μια πλανη γυρω απο το πως βλεπει το ιδιο το ατομο τη σεξουαλικοτητα του;
  • LittleGemini @ 05.12.2010 13:36
    Τι να πω κι εγώ... μακάρι να ήξερα.
    Ο 8ος μου έναν ταπεινό Β.Δ. έχει (που ποτέ δεν τον έχω καταλάβει.)
    Ο ποσειδώνας τι πλάνη δημιουργεί? Που τον έχω και στον τοξότη και με ωραίοτατο τρίγωνο με αφροδίτη-αντί8εση με άρη (και πλούτωνα αντίθεση με αφροδίτη (!!!) και τρίγωνο με άρη!)
    Εμένα αυτά μου προκαλούν μια πλάνη-σύγχιση από μόνα τους!
  • LittleGemini @ 05.12.2010 13:39
    Ο πλούτωνας δεν σχετίζεται με τα ένστικτα και το πάθος,μεταξύ άλλων? θυμάμαι καλά?
  • toxovolos @ 05.12.2010 13:43
    ενταξει σε καταλαβα εσενα... σουπερ διδυμι σεξουαλικα απελευθερωμενο!
  • toxovolos @ 05.12.2010 13:45
    αυτη την αντιθεση Ποσειδωνα-Αρη κ εγω την εχω.. Αρη φυσικα στον Κριο! κ εχω κ μια αντιθεση Αφρο-Δια.. τι να σημαινει αραγε κ αυτη??
  • vikaki88 @ 05.12.2010 13:50
    egw exw ena parapono..!!de kserw an sxetizetai me to sexoualiko kommati alla i afroditi mou oi mones opseis p kanei einai antithesi me krono k ourano!!!k auto m tin exei dwsei!!kanenas allos m autes atis opseis?? 
  • LittleGemini @ 05.12.2010 14:01
    Παρεξηγημένη έκφραση το "σεξουαλικά απελευθερωμένο" συγχέεται με το
    "οτι να'ναι, όπου να'ναι, όπως ναι" (αδύνατον με αφροδίτη-πλούτωνα!)
    Αλλά μήπως τελικά το καλό σεξ δεν είναι το απελευθερωμένο (μεταξύ
    των συντρόφων) σεξ? Άρα μήπως εξαρτάται κι από πλανήτες/οίκους που
    αφορούν τη σχέση μας με τον ίδιο μας τον εαυτό και το σώμα μας?
    btw Άρης στον Κριο we love!!! ο δικος μου (ο ξενερωτος) στο Καρκίνο. Μια σύνοδο με Ερμή (στους ΙΙ) μας σώζει και η Αφροδιτούλα που έχει στρογγυλοκαθίσει στν Ταύρο και δεν κάνει εκπτώσεις στα "θέλω"! 
    Άφρο-Δίας ε? δεν ξέρω... δεν έχω διαβάσει τίπτα σχετικό (και να το βγάλω από την κοιλιά μου δύσκολο.δεν ξέρω τόσα!) Κανείς που να  ξέρει ?  (Journey? )
  • toxovolos @ 05.12.2010 14:14
    οχι, δεν εννοω "ο,τι να 'ναι" εγω παντως.. η σεξουαλικη απελευθερωση δεν σημαινει παιρνω ο,τι κινειται.. σημαινει παιρνω ο,τι μ'αρεσει, οπως μ'αρεσει κ λογαριασμο δε δινω... κ αυτο δεν εχει να κανει με την ποσοτητα αλλα με την ποιοτητα! 
    εισαι που εισαι διδυμι, ηθελες κ τουρμπο αρη??? ολα κ ολα!!
    εμενα vikaki δεν κανει αλλες οψεις...
    πωπω κανενας σχετικος να μας διαφωτισει δε βρισκεται...
  • LittleGemini @ 05.12.2010 14:25
    ε καλα...κι εξύ τοξοτάκι είσαι, και με τούρμπο άρη!!! Αλλά δεν έχω παράπονο κι εγώ  
    +1 στην ποιότητα!
    σύμφωνα με την αστροβιβλιοθήκη μας πάντως, ο 8ος οίκος αφορά σε μεγάλο βαθμό το σεξ και υπάρχει και ολόκληρο άρθρο με τον 8ο στα ζώδια!
     
     
  • Journey @ 05.12.2010 14:31
    Στον 8ο οίκο μου γίνεται της παλαβής λέμε..
    Τί Δίας, τι Σελήνη..δεν έχω λόγια
    Αλλά της παλαβής γίνεται μόνο στον οίκο..όχι στα ερωτικά μου
    μουάχαχα
  • LittleGemini @ 05.12.2010 14:36
    να'την να'την (αυτην που ξέρει τα πολλά κι ο νους της κατεβάζει!!!)
    Αμα κολλάνε τα ερωτικά κολλάνε και τα σεξουαλικά (και τσάμπα η "παλαβή" στον 8ο!)
     
  • vikaki88 @ 05.12.2010 14:38
    oson afora ton 8o egw exw tin afroditi ekei,,,k ston 8 mesa didumous(xmm etsi k etsi)...epis k mena einai o aris mou stn krio
     
    genika pisteuw oti gia sexoualikotita exei na kanei o 8os k o 1os oikos...k idanikes theseis gia kuverniti autwn einai ilios afroditi aris dias ouranos k ploutwnas..
  • vikaki88 @ 05.12.2010 14:41
    lathaki oxi kuvernites autwn,.,alla planites mesa s auton ton oiko..
  • LittleGemini @ 05.12.2010 14:45
    Γιατί ο 8ος στους ΙΙμους έτσι & έτσι? (σου ομιλεί 8ος στους Ιχθεις!!! Αχ ευτυχώς που έχω "η μία την άλλη" γιατί δεν θα τα βγάζαμε πέρα!!!)
    Έχουμε έναν Τοξότης, έναν ΙΙμος, ενα Κριάρι κι έναν Λεων (σαν αρχή από ανέκδοτο ακούστηκε αυτό). Δεν νοείται να μην αφήσουν απάντηση σ' αυτό το ποστ ένας σκορπιός
    & ένας υδροχόος απαραιτήτως! Κι ένα παρθενάκι για το εφέ  
    (κατά προτιμήση καρκίνοι και ιχθείς να απαγορευθεί να συμμετάσχουν στη συζήτηση!)
     
    vikaki ο 1ος μου είναι κενός. Να αγχωθώ ή να το αφήσω για αύριο πυ είναι και σκατοδευτέρα έτσι κι αλλιώς?
  • vikaki88 @ 05.12.2010 14:50
    k mena kenos einai littlegemini...se allous ginetai sumforisi k s auton k ton 3o tipota apolutws!!!
  • toxovolos @ 05.12.2010 14:59
    χαχαχαχα...  
    εμενα ακμη 8ου στους ιχθεις (μπλιαχ..) αλλα εχω τον αρη εκει μεσα οποτε κτ γινεται! στον 1ο μονο μια λιλιθ... my dark side! χοχοχο...
    υδροχοος εγραψε πρωτος πρωτος... θα ερθουνε κ οι αλλοι σιγα σιγα...
  • LittleGemini @ 05.12.2010 15:22
    α ναι! ήταν σχόλιο "είδα τίτλο που γράφει σεξ κι είπα να πω κι εγώ κάτι"!
    (μπλιαχ ξε-μπλιαχ...αυτός μας έλαχε! Άρη στον Κριό, στον 8ο, και ο 8ος στου ιχθείς...πολύ σε μια "σύγχιση" μου φαίνεσαι κι εσύ καλό μου! Κουράγιο!)
  • toxovolos @ 05.12.2010 15:24
    ασε μιλαμε για διχασμο...
  • magia54 @ 05.12.2010 15:46
    να μπω στη συζητηση ως σκορπινα με αφρο, ερμη και πλουτωνα στο σκορπιο;;; ο 8ος μου ειναι στον υδροχοο, οποτε λογικα με ολα αυτα θα επρεπε να μου βγαινει μια απελευθερωση και μια διαστροφη αλλα νομιζω οτι το ολο θεμα το χαλαει ο αναδρομος αρης μου στους διδυμους, στον 12ο και μαλιστα αναχαιτισμενο οικο μου... τζαμπα η τυχη για τα υπολοιπα :S
  • magia54 @ 05.12.2010 15:48
    διορθωση: 8ος στον αιγοκερω τελικα!
  • toxovolos @ 05.12.2010 15:53
    τελικα τα γηινα δε μ'αρεσουν...
  • LittleGemini @ 05.12.2010 15:55
    χα! magia magia ο Άρης στους Διδύμους είναι μια χαρά τέλειος! Ο ανάδρομος άρης στους διδύμους? τι κάνει? (δεν το'χω πιάσει αυτό με τους ανάδρομους πλανήτες πως συμπεριφέρονται σ' ένα ζώδιο.)
     btw εμενα ο Ερμής στον Σκορπιό μου "βρώμισε" λίγο.Καμιά όψη δεν κάνει?
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:03
    δλδ magia πως σε χαλαει ο αναδρομος αρης; σου δημιουργει αναστολες? 
    το δωδεκατο δε θα τον αγγιξω, ειναι υπουλο πεδιο...
  • magia54 @ 05.12.2010 16:04
    ου..μπολικες!! συνοδο με ηλιο, αφροδιτη και πλουτωνα, τετραγωνο με δια και τριγωνο με τον ωροσκοπο μου...σας λεω τις σημαντικες γιατι κανει κι αλλες σχεδον με ολους τους υπολοιπους πλανητες, κυριως εξαγωνα...!
    το κακο με τον αναδρομο αρη ειναι οτι ολη η ενεργεια του στρεφεται εσωτερικα, και δεν μπορει να διεκδικησει το ιδιο η να ρισκαρει οπως ο ορθοδρομος... και εχς ακουσει μικρο μου διδυμι οτι στους διδυμους δεν ειναι κ η καλυτεργ θεση για εναν αρη..! τον διχαζει ενω ο αρης πρεπει να δρα πιο ξεκαθαρα...
  • magia54 @ 05.12.2010 16:05
    καλα ναι toxovole... ο 12ος δεν πιανεται απο πουθενα! οποτε οπως καταλαβαινεται, ο αρουλης μου δεν μπορει να ενεργησει μεσα απ' ολα αυτα!
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:11
    εγώ έχω 8ο στον Πλούτωνα.. τι σημαίνει αυτό? για πείτε..
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:12
    τα εξαγωνα δεν ειναι ασχημα ετσι;; (βλακειες λεω?) δεν ξερω... αλλα ο ερμης νομιζω οτι εχει να κανει πιο πολυ με τα συναισθηματα κ πως τα εκφραζουμε κ οχι τοσο με το σεξ.. 
    ποτε ομως γυριζει ορθοδρομος ο Αρης σου το εχεις ψαξει?
     
    εμενα αν κ στον κριο θαρρω πολυ τον χαλανε αυτα τα τετραγωνα με ποσειδωνα κ ερμη...
  • LittleGemini @ 05.12.2010 16:12
    Παναγία μου τι κοινωνικός ερμής είναι αυτός?Με όλα κάτι κάνει? Ήμαρτον.
    χμμμ κατάλαβα για τον άρη (και για τους ανάδρομους.ευχαριστώώ!). Όμως ως ζώδιο οι ΙΙ δεν θεωρείται ότι έχουν "ενέργεια", βρίσκονται σε μια "τσίτα" ? αρά για ανάδρομο...φαντάσου να ήταν σε κνν καρκίνο (καλή ώρα)?  (και όπως καταλαβαίνεις οι ΙΙ είναι ενα φφφανταστικό ζώδιο κι οποιος πλανήτης βρίσκεται εκεί ειναι υπερτυχερός! χαχαχαχα!!! πολύ αντικειμενική!)
     
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:12
    καλως την!
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:14
    αντικειμενικο διδυμι μου ειναι κ λιγο τεμπελικος κ απροσανατολιστος καμια φορα ο ηλιος σας.. τι να σου κανει κ αυτος ο αρης εκει περα.. 
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:16
    πολυ dark σε βρισκω Alice.. να σου πω εχεις κανενα θεμα με τους βρικολακες μηπως;;; σεξ κ θανατος κ τετοια???   
    καλα σκαω..
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:19
    καλά το πας.. πέτυχες διάνα
    όχι όμως με τα χαζά του Twilight.. από Bela Lugosi και πριν
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:20
    επίσης έχω Άρη στους Διδύμους και  8ο στο Ζυγό.. ακούω ερμηνείες γιατί είμαι και αρχάρια με όψεις κλπ
  • magia54 @ 05.12.2010 16:20
    χαχαχαχα littlegemini!! αντικειμενικοτατη!!!
    ναι οντως toxovole κι εγω νομιζω οτι ο ερμης εχει να κανει περισσοτερο με συναισθηματα... για αυτο που λες για τον αρη που γυριζει ορθοδρομος, δεν το εχω ακουσει καν! ισχυει οντως;; λες να υπαρχει ελπιδα;;
    παντως ο δικος σου αρης στον κριο, οσα τετραγωνα και να κανει, νομιζω ειναι κ πολυυυ αρης!!!
  • LittleGemini @ 05.12.2010 16:27
    Μα βρε παιδιά, ο Ερμής δεν έχει να κάνει με την "εξωτερικεύση" των συναισθημάτων/σκεψεων/θελω γενικότερα δλδ? Άμα σου κάνει νερά (που δνε ξέρω της magias τι κάνει εν τέλει μ' όλα αυτά που μας είπε!) σε δυσκολεύει ποικιλοτρόπως (εγώ τον έχω περί πολλού τον Ερμή!!να μου κάνετε την χάρη! είναι σημαντικός πλανητάκος!-δεν είναι?)
     
    Αlice...Πλούτωνα στον 8ο μάλλον λες κι έχω γελάσει με τα περί βρικολάκων! long live gothic?! σε τι ζώδιο αλήθεια?
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:30
    LittleGemini  μα το είπα πριν, 8ο στον Πλούτωνα και ζώδιο: στο Ζυγό...αααα δε με προσέχεις!!
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:32
    αυτα ειναι... αμα δεν εχει ο βρικολακας το διαστροφικο το υφος τι να τον κανω! κ ο Tom με τον Brad δε με χαλουσαν καθολου βεβαια...  
    δοτικοτητα μου βγαζει ο 8ος στο ζυγο, very nice κριαρ'..
     
    littlegemini when it comes to bed, αυτου του ειδους η επικοινωνια που εκφραζει ο ερμης παει περιπατο..
     
    magia ναι ειμαι περηφανη για τον Αρη μου! το παραδεχομαι! οσο για τον αναδρομο που λες, εγω π.χ. εχω αναδρομο δια κ δυριζει ορθοδρομος το 2019 (μπας κ δω καμια ασπρη μερα..) 
    τωρα πως θα το βρεις.. ρωτα καλυτερα εδω μεσα γτ εγω λιγο μπερδευομαι κ θα στο πω λαθος μαλλον..
  • LittleGemini @ 05.12.2010 16:35
    "χίλια συγγνώμη σας ευχομαι", μου διέφυγε! Για να εξιλεωθώ, δια χειρός κυριου Βαφειά ορίστε, ο 8ος στον ζυγό->
    "Η Αφρα Μπεν,
    μια από τις πρώτες επαγγελματίες γυναίκες συγγραφείς της Αγγλίας, είχε γράψει:
    «Ο έρωτας παύει να είναι απόλαυση όταν παύει να είναι μυστικό». Σου θυμίζει
    κάτι; Κανονικά θα πρέπει, γιατί ο Ζυγός στον 8ο οίκο δείχνει πως για εσένα το
    σεξ είναι το μέσο για να εισχωρήσεις στα μυστικά του/της άλλου/ης και να
    τον/την ελέγξεις. Και επειδή το παράδειγμα κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, μάθε
    ότι η Αφρα Μπεν εκτός από συγγραφέας ήταν και κατάσκοπος -σεξ, μυστικά και
    παιχνίδια εξουσίας είναι το κοινό σας φόρτε. Είτε χρησιμοποιείς το σεξ για να
    πείσεις τον/την άλλο/η να πάει με τα νερά σου είτε για να σου χαρίσει το
    τελευταίο κόσμημα που σου γυάλισε, το σεξ είναι το πιο ισχυρό διαπραγματευτικό
    σου χαρτί και αν το έχεις εξελίξει τότε δύσκολα θα σου αντισταθεί κάποιος/α. Αλλά
    μήπως το σεξ είναι κάτι περισσότερο από παιχνίδι εξουσίας; Η ανάγκη σου να
    σχετιστείς βαθιά είναι και ο φόβος σου ταυτόχρονα.  Η άμυνά σου είναι η σεξουαλική σου
    συμπεριφορά. Όταν ο/η άλλος/η είναι σεξουαλικό σου υποχείριο οι πιθανότητες να
    αναλάβει πρωτοβουλίες ελαχιστοποιούνται, άρα και οι κίνδυνοι να πληγωθείς στη
    συνέχεια."
     
    Με τον πλούτωνα εκεί μέσα...καλά είπε ο toxovolos...πολύ DARK!
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:37
    τοξοβόλε που να μ' έβλεπες κιόλας
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα
  • LittleGemini @ 05.12.2010 16:38
    (και συνεχίζω να διαφωνώ για τον Ερμάκο.Το καλό σεξ περνά από τον εγκέφαλο κι αυτή η εγκεφαλική δραστηριότητα κάπου κάπως δεν θα σχετίζεται με τον ερμή? -είναι κλασσικό σ'αυτό το site...όσο ψάχνω τόσο μπερδεύομαι.Αμάν πια.)
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:38
    καλα μιλαμε παρουσιαζω συγκλονιστικη εξελιξη εδω μεσα! μπραβο μου!
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:39
    LittleGemini  μη με διαβάλλειιιιιις 
     
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:39
    ισως ετσι οπως το θετεις αλλα πως ακριβως?? αν το βρουμε αυτο.. 
    αφρο που εχετε??
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:41
    indeed! μπράβο σου! έβγε!!
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:46
    έγω έχω Αφροδίτη στον Κριό
  • LittleGemini @ 05.12.2010 16:48
    ααα δεν ξέρω αγάπες μου. Εγώ έβαλα τη συλλογιστική.Παραπέρα οι πενιχρές αστρολογικές μου γνώσεις δεν φτάνουν!
    Ένας ΓΝΩΣΤΗΣ ρε παιδιάααα! Έχουμε προβληματισμούς εδώ!!!
     
    p.s. my dearest Alice, ο Woody Alen έχει πει "αν το σεξ είναι βρώμικο?Μόνο αν γίνεται σωστά!" και ο καθένας ερμηνεύει κατα βούληση το "βρώμικο" (και το "σωστά") !
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:49
    βρε Alice πολυ σε συμπαθω εσενα να το ξερς.. εγω στον Τοξοτη! ναι κ γι' αυτη ειμαι περηφανη...
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:50
    για την ακρίβεια είχε πει: ''Το σεξ δεν είναι βρώμικο...εκτός κι αν το κάνεις σωστά''
  • toxovolos @ 05.12.2010 16:51
    εμ τοξοτης ειναι ο ανθρωπος! τι θα ελεγε! οπως κ η μουσα του φυσικα.. Σκαρλετ Γιοχανσον (ή Τζοχάνσον κατα τα αμερικανακια..)
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:53
    κι εγώ είμαι πολύ περήφανη για το χάρτη μου..
    το μόνο που μου τη σπάει πιο πολύ είναι ο Β. Δεσμός στους Ιχθυες
  • AliceAddams @ 05.12.2010 16:56
    θεά η Τζόχανσον!! παρ' όλο που δε με τρελαίνει το ξανθό η συγκεκριμένη έχει κάτι
  • LittleGemini @ 05.12.2010 16:58
    ναι ναι, κάπως έτσι Alice, δεν το θυμόμουν ακριβώς (δεν ήμουν και μπροστά ) Το νόημα το πιάσαμε πάντως!
    Λοιπον, σας χαιρετώ γιατί πολυ καλή μου φίλη (εξίσου ΙΙμος) με περιμένει για καφέ κι εγώ κόλλησα εδώ με εσάς (compliment έσκασε!)
    i'll be back να δω αν οδηγήθηκαν πουθενά οι απορίες μας!
    Σας φιλώ!
     
  • AliceAddams @ 05.12.2010 17:00
    bloody kisses littlegemini (έλπίζω να το είπα αρκετά πλουτώνια..καχ καχ καχ )
    εγώ οδηγούμαι κάπου.. άρχισα να καταλαβαίνω γιατί είμαι τόσο ανώμαλη.. χαχαχαχα
    άντε πήγαινε... cheerz
  • toxovolos @ 05.12.2010 17:01
    κ εγω εκει τον εχω το Β. δεσμο.. κ στον 7ο..  
    νομιζω οτι ειναι η μονη ξανθια που μ' αρεσει τοσο! ενταξει θα τη λεω κ εγω Τζοχανσον για να ειμαι στη μεση..
     
    τσαο little!
  • valiaadion @ 05.12.2010 17:03
    να κανω μια ξεμπαρκη ερωτηση αν μπορω/επειδη και εγω εχω τον 8ο στο ζυγο τωρα που ειναι κρονος στο ζυγο εχει να κανει με κατι.....?
  • toxovolos @ 05.12.2010 17:06
    οχι δεν μπορεις! πλακα κανω.. για check this out... http://www.cafeastrology.com/saturntransitinghouses.htmlhttp://www.cafeastrology.com/saturntransitinghouses.html
  • valiaadion @ 05.12.2010 17:12
    toxovolos..thanks a lot
  • AliceAddams @ 05.12.2010 17:23
    να κάνω μια ερώτηση? άμα στο χάρτη κάποιου ο 8ος οικος είναι άδειος από πλανήτη τι σημαίνει αυτό??
  • toxovolos @ 05.12.2010 17:27
    απ'οσο ξερω τοτε κοιτας σε ποιο ζωδιο εχει την ακμη του ο οικος, ο κυβερνητης αυτου του ζωδιου ειναι που χαρακτηριζει κ τον οικο.. 
  • AliceAddams @ 05.12.2010 17:34
    όταν λες ακμή εννοείς ας πούμε το να έχει πλούτωνα στο σκορπιό πχ ?
     
  • toxovolos @ 05.12.2010 17:42
    οχι οχι, εννοω απο που ξεκιναει.. π.χ. εγω εχω κενο 12ο κ η ακμη του ειναι στο λεοντα. Αν δεις το χαρτη σου εδω μεσα, εκει που λεει τους οικους διπλα σου δινει το ζωδιο κ σε ποια μοιρα βρισκονται. δλδ εμενα γραφει 12 5 le 7'. διαβασε κ την τεταρτη ερωτηση απο τις FAQ στη βιβλιοθηκη για να καταλαβεις.5 le 7'. διαβασε κ την τεταρτη ερωτηση απο τις FAQ στη βιβλιοθηκη για να καταλαβεις.
  • AliceAddams @ 05.12.2010 17:46
    ααα οκ.. το βρήκα thanks
  • Journey @ 05.12.2010 18:05
    Πλούτωνας στον 8ο? καλέ...η Alice είναι της γνωστής οικογένειας Addams
    Τάχει και με σκορπιό χ 2..
    ουάααου
     
  • AliceAddams @ 05.12.2010 18:12
    ουάουυυ δε λες τίποτα Journey.. είμαστε πολύ σκοτεινό ζευγάρι τελικά..
     
    by the way το nickname μου είναι αποτέλεσμα διασταύρωσης Alice in Wonderland & Addams Family.. δική μου έμπνευση.. χιχιχι
  • Journey @ 05.12.2010 18:14
    Κονγκρατς ;-D
    Είδατε σήμερα τον Mr Dome στην tv?
  • AliceAddams @ 05.12.2010 18:16
    όχι..
    βασικά δεν έχω καν tv εδώ.. που τον είχε??
  • AliceAddams @ 05.12.2010 18:17
    α και που σαι Journey?
    εκτός από δισυπόστατος σκορπιός  έχει και άρη στο σκορπιό!! ξανάουάουυ
     
    (είμαι ηρωίδα)
  • AliceAddams @ 05.12.2010 18:20
    και πλούτωνα στο σκορπιό στον 1ο οίκο!! λες να κινδυνεύω???
  • Journey @ 05.12.2010 18:21
    Καλά , μετά το σχετικό γλύψιμο περί φωτογένειας κλπ κλπ έχω να επισημάνω 2 πράγματα που με προβλημάτισαν.
    1] Αφού δεν είμαι Λιοντάρι ή Υδροχόος γιατί οι επιδράσεις του Ποσειδώνα που ειπώθηκαν γιαυτούς φαίνεται να είναι τόσο έντονες και σε μένα
    2] ο τοξότης εμένα με έχει ντούμπλεξ.. εκτός από τον ωροσκόπο είναι και λόγω του δεκαημέρου μου ,ο Δίας με διαφοροποιεί αρκετά και με κάνει λιγότερο Κριάρι και περισσότερο έναν αλήτη ικανό να γυρίσω το γαλαξία με ωτο στοπ [ κάτι που δεν φανταζόμουνα όταν διάλεγα και αυτό το nick, ειλικρινά]
     
  • Journey @ 05.12.2010 18:23
    Alice !!

    Όχι δεν κινδυνεύεις αλλά μάλλον βρήκες την αδερφή ψυχή [ μην τον αφήσεις ΠΟΤΕ-παναγία μου, όσο είναι "δεμένος" η υπόλοιπη ανθρωπότητα μπορεί να κοιμάται ήσυχη]
  • AliceAddams @ 05.12.2010 18:26
    να μην τον αφήσω ε? χμμμ...  προσπαθώ
  • AliceAddams @ 05.12.2010 18:28
    SAFIYE1975  ωραία version  ωραία version
  • mattafix @ 05.12.2010 19:30
    Aleo αστρόπαιδα....Ιντα μου κάμνετε;;;;
     
    Δύσκολο αλλά και ενδιαφέρον το θέμα που έθεσες. Νομίζω ότι το κάθε ζώδιο μπορεί να εμφανίσει διαστροφές, νοσηρές ή μη. Π.χ δε μου φαίνεται καθόλου περίεργο για ένα φετιχιστή να είναι Καρκίνος ή Παρθένος, για μαζοχισμό ψηφίζω με τα μπούνια Ιχθύες (και για role playing (προσθέστε και το δίπολο σε αυτή την κατηγορία)), για BDSM στανταράκι Σκορπιό, για κτηνοβασίες Κριό, Ταύρο ή Αιγόκερω (στιβαρά πράγματα δλδς), ομαδικά όργια/swingers την τριάδα Τοξότη, Υδροχόο, Δίδυμο (φιλελεύθερα πράγματα), Ζυγό και Λιοντάρι τους έχω για επιδειξιομανία ή ατελειώτα one night stands στην κακή τους έκδοση. Tώρα για καθαρές διαστροφές το βραβείο το μοιράζονται Υδροχόοι και Σκορπιοί, έκαστος στον τομέα του. 
     
    Οσον αφορά όψεις νομίζω ότι ο δυνατές όψεις Αφρο και Αρη με Κρόνο μπορούν να δώσουν διαστροφή λόγω απωθημένων. Επίσης, πλούτωνας τονισμένη λίλιθ είναι σταθερές αξίες αλλά σε πιο primitive επίπεδο (ζωώδεις καταστάσεις). Και ο Ουρανός μπορεί να δώσει διαστροφές λόγω εκκεντρικότητας (bi τάσεις και πειραματισμούς με sex toys). Τον Δία τον έχω στα υπόψη όχι για διαστροφή αλλά για υπερβολή. Δε θα μου έκανε καθόλου εντύπωση κάποιος με σύνοδο Δια Αφρο στον 8ο να επιζητεί μανιωδώς το sex. Τέλος για Ποσειδώνα χμμμ....Δημιουργεί θολούρα και εξαρτήσεις ο Ποσάιντον μεν αλλά μου κάνει πιο πολύ για διαστροφικές σχέσεις τύπου μαστίγιο καρότο πιο πολύ όχι για σεξουαλική συμπεριφορά. 
     
    Για οικοθεσία, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες: 1ος και 8ος. 
     
    Για αστεροειδείς δεν έχω και πολύ ιδέα. Οπότε επιφυλάσσομαι να γράψω κάτι. 
  • Journey @ 05.12.2010 19:44
    Αγαπητή μου matta, έχεις δίκιο σε όλα.
    Καθώς έχω τα περισσότερα και είμαι μια μούφα και μισή [ κοινώς τα απολύτως απαραίτητα όποτε τύχει και τπτ περισσότερο] έχω να δηλώσω οτι όχι μόνο ξέρω λάθος ώρα γέννησης αλλά και χρονιά!
    Είμαι 5 χρόνια μικρότερη
  • mattafix @ 05.12.2010 19:48
    Jour τι σύμπτωση.....Μετά από ένα ολονύκτιο ξεσάλωμα ανακάλυψα ότι είμαι και πάλι 15. 
    Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα.....
  • AliceAddams @ 05.12.2010 19:58
    mattafix  εγώ δηλαδή ως Κριός με ωροσκόπο Υδροχόο και Άρη στους Διδύμους παίρνω όσκαρ διαστροφής?
     
    (όχι πως με χαλάει αλλά έτσι κουβέντα να γίνεται )
  • Journey @ 05.12.2010 20:07
    Να κόψω περισσότερο ε?
    Με παίρνει ..τοξότης ωροσκόπος γαρ, όχι μόνο χαζοφέρνω αλλά και χαζοδείχνω, επομένως, με παίρνει, χαχα
  • mattafix @ 05.12.2010 20:09
    Αγαπητή Αλίκη στη χώρα των άστρων (), δεν είπα κάτι τέτοιο. Είπα ότι όλα τα ζώδια μπορούν να εμφανίσουν διαστροφικές συνήθειες. Συνήθως αυτοί που είναι πιο επιρρεπείς έχουν έντονες όψεις, οικοθεσίες με βαρείς πλανήτες που κάνουν μπαμ με τη μια. Π.χ. έχω παρατηρήσει ότι τετράγωνο Αρη - Ποσειδώνα σε άντρα δίνει gay τάσεις και αυτό από εμπειρική κυρίως έρευνα. 
     
    Ζώδιο, ωροσκόπος και άρης δε φτάνουν για να βγάλεις ένα τέτοιο συμπέρασμα. 
  • mattafix @ 05.12.2010 20:14
    * έντονες όψεις  με βαρείς πλανήτες, βαρβάτες οικοθεσίες 1ου ή 8ου συνοδευόμενες από δυνατές ζωδιακές θέσεις. Π.χ. Σκορπιός, Ταύρος, Κριός, Ζυγός έχουν τα πρωτεία σε αυτά τα θέματα ως παιδιά της Αφροδίτης και του Αρη. 
     
    Ρίχνω επεξήγα γιατί ούτε η ίδια κατάλαβα τι έγραψα. 
     
    Jour όχι απλά κόψε, διαμέλισε...Διαίρει και βασίλευε.
  • AliceAddams @ 05.12.2010 20:18
    μάλιστα.. και αφού είπες για όψεις Άρη-Άφρο με Κρόνο, δηλαδή  Τετράγωνο Αφροδίτης-Κρόνου και  Χιαστί  Άρη-Κρόνου τι σημαίνει?? φωτίστε με την άμαθη...
  • mattafix @ 05.12.2010 20:26
    Πέρα από την όψη να κοιτάς και τους οίκους στους οποίους σχηματίζεται και σε ποιά ζώδια. Αν είναι π.χ τετράγωνο τετράγωνο Αφροδιτούλας στο Σκορπιό στο 2ο και Κρόνου στο Λέοντα στον 11ο έχει άλλη σημασία φερειπείν από το να το έχεις σε παρθένο - Τοξότη (3ο -6ο οίκους).  Να θυμάσαι ότι ο πλανήτης είναι το τι, το ζώδιο είναι το πως και ο οίκος το σε ποιόν τομέα. Στις όψεις βλέπεις τις αλληλεπιδράσεις των ενεργειών που δημιουργούν οι πλανητικές σου θέσεις.
  • Journey @ 05.12.2010 20:34
    Αυτές οι πληροφορίες είναι πάρα πολλές.
    Κάτσε να μεγαλώσω λίγο και μετά θα αρχίσω να τις καταλαβαίνω
     
    ματτα.. έχω αστρολογική απορία : γιατί περνάω όσα οι υδροχόοι-λέοντες λόγω ποσειδώνα? δεν έχω αφού τπτ εκεί, μόνο μια σεληνούλα τόση δα στο λιοντάρι..αλλά ακούγοντας πως "βαράει " αυτά τα ζώδια, ε με βαράει χρόνια τώρα.. τι να υποθέσω/κοιτάξω?
  • AliceAddams @ 05.12.2010 20:36
    επειδή έχω μπερδευτεί και δεν ξέρω που το λεει αυτό..αν καταλαβα καλά απο τις γραμμούλες τιυ χάρτη και τα σχηματα κλπ το Τετράγωνο Αφροδίτης-Κρόνου  που ανέφερα πριν είναι στο 2ο οικο στον Κριό (εαν έχω καταλάβει σωστά επαναλαμβάνω).. πως ερμηνεύεται δηλαδή τώρα αυτό ας πουμε??
  • Journey @ 05.12.2010 20:41
    Η αλίκη στον κόσμο της γεωμετρίας
    μαρίιιι, τις γραμμούλες κοιτάς?
     
  • AliceAddams @ 05.12.2010 20:44
    μη με μαλώνεις.. αφού δεν το γράφει κάπου αναλυτικα σε ποιο ζωδιο κ οικο ειναι το τετραγωνο.. μου το λέει σκετο τετραγωνο αφροδιτης κρονου τι να κανω κ εγω.. ειπα να βγαλω πορισμα απο την εικονα του χαρτη
  • toxovolos @ 05.12.2010 20:47
    εγω δε θα βγαλω ακρη μ'αυτο το χαρτη μου.. matta εισαι πολυ μπροστα! 
    αυτο το τετραγωνο Αρη - Ποσειδωνα που ανεφερες εγω το χω σε 4ο-8ο.. δεν τον μπορω αυτον τον ποσαιντον πραγματικα...
  • AliceAddams @ 05.12.2010 20:55
    indeed matta είσαι πολύ μπροστά.. πρέπει να μας μαζέψεις για κανα μαθηματάκι νομίζω
  • Journey @ 05.12.2010 20:55
    Δεν σε μαλλώνω!!
    Απλώς δεν είμαι επικοινωνιακή..Ερμής στον Κριό, δεν μπορώ να γίνω γλυκύτερη :/
  • AliceAddams @ 05.12.2010 21:00
    ίδιο Ερμή έχουμε dear.. άραξε
  • toxovolos @ 05.12.2010 21:04
    ενδεικτικα να αναφερω πως το ποστ 100ρησε κυριως χαρη σε τοξοτες, διδυμια κ κριαρια... φιλικη συμμετοχη απο λεοντες,υδροχοους κ φυσικα τη σκορπινα Magia Magia... 
    τα λογια ειναι περιττα!
  • AliceAddams @ 05.12.2010 21:07
    ωπ.. σωστή η παρατήρησή σου toxovole
  • oliak @ 05.12.2010 21:10
    Εύχομαι να τα χιλιάσει!!!
  • mattafix @ 05.12.2010 21:13
    Παίδες μην τα παίρνετε de facto αυτά που γράφω. Μπορεί σε κάποια σημεία να είμαι τελείως εκτός. Παράθεση γνώσεων κάνω μπας και μάθω και εγώ επιτέλους να διαβάζω χάρτες. 
     
    Με αφρο στον Κριό στον 2ο σημαίνει ότι:
     
     σε θέματα 2ου οίκου και Αφροδίτης (για σένα συμπίπτουν αυτά γιατί η άφρο σου είναι στον οίκο της) (χρήματα, σχέσεις, αξίες, αυτοεκτίμηση, ταλέντα, υλικά αγαθά, ανέσεις, απολαύσεις)
     
    λειτουργείς  κριαρίσια (ανυπόμονα, ορμητικά, παθιασμένα, βιαστικά, άφοβα, αυθόρμητα κλπ).
     
    Δηλαδή είναι σε καλή θέση η Αφρο σου (λόγω οίκου) αλλά σε άβολο σχετικά ζώδιο. Ο κριός έχει λίγο παραπάνω αρσενικές ποιότητες για τα κυβικά της Αφροδίτης, οπότε δεν μπορεί να εκφραστεί τα μέγιστα.
    Επειδή, ο 2ος είναι απέναντι από τον 8ο που παραδοσιακά είναι ο οίκος του σεξ, δανείζεται τέτοιες προεκτάσεις αλλά σε ανώτερη οκτάβα. Στον 2ο οίκο το σεξ μετουσιώνεται σε αγάπη σαρκική και αισθαντική μεν αλλά πιο γήινη. Οπότε ναι εγώ προσωπικά θα το μετρούσα σα δείκτης φανερής σεξουαλικότητας- θηλυκότητας στο χάρτη σου. Μυρίζομαι ότι έχεις έντονο σεξ απίλ και το χρησιμοποιείς για να κερδίσεις τις σχέσεις σου. Σίγουρα δεν περνάς απαρατήρητη αφού η Αφρούλα σου εκφράζεται με φασαριώζικο τρόπο. 
     
    Οι κατέχοντες παρακαλούνται να με διορθώσουν σε περίπτωση που γράφω μαλακίες. Απλά αυτά τα συμπεραίνω τελείως επαγωγικά. 
  • Journey @ 05.12.2010 21:14
    το ποστ θα τα χιλιάσει γιατί έχει τη συνταγή της επιτυχίας : σεξ , σεξ,
    σεξ, λίγη βία [ απ όσους έχουν ερμήδες στον  κριό] και καθόλου αίμα.
    εμπορική σε βρίσκω μικρή, κιιπτ ιτ γκόιγκ
     
     
  • toxovolos @ 05.12.2010 21:20
    θενκς τζουρ! κ ποιοτικια κ εμπορικια ειμαι... 
    για να δω αν καταλαβα.. αφρο στον τοξοτη.. επισης αρσενικο ζωδιο αλλα οχι οσο ο κριος εκφραζεται μεν αλλα νταξει δεν τρελαινεται κιολας. επισης ειναι στον 4ο.. αρα τι; ειναι μεν ατακτη αλλα αναζητα την ασφαλεια του σπιτιου?? στο γιατρο θα με στειλετε...
  • AliceAddams @ 05.12.2010 21:21
    thanks a lot matta
    τα τελευταία που ανέφερες τα έχω όλα πάντως.. (ψώνιοοο) χαχαχαχα
  • Journey @ 05.12.2010 21:27
    matta, σαφώς και έχεις έναν φοβερό επαγωγικό τρόπο..
    Με το ίδιο σκεπτικό η αφροδιτούλα μου στον 7ο είναι σε οίκο που την κάνει να συνεκτιμά το σεξ με τις σχέσεις και συσχετίσεις, να το εκφράζει σαν επικοινωνία παρά σαν αυτοσκοπό και ταυτόχρονα να με κάνει να είμαι ολίγον πολυσυλλεκτική αλλά και εγκεφαλική ταυτόχρονα..
    Με όλους και με κανέναν.
    Η ποιότητα του ζωδίου του 7ου [ ΙΙμοι] την κάνουν αλλοπρόσαλη και μπλα μπλα τζού..
    προτιμώ να ανάχω ένα τσιγάρο και να αρχίσω να μιλάω για εξωγήινους ή για το αν υπάρχει ζωή μετά θάνατο παρά να του κάτσω άμα έτσι μου τη βαρέσει.
    τώρα, κάτι εξάγωνα με το ένα και το άλλο [ κρόνο-ερμή] την κάνουν πιο πολύ συναισθηματική παρά σεξουάλα και συνήθως νιώθω μια σύγκρουση επειδή σε όποιο επίπεδο και αν είμαι αρνούμαι τα  ερωτικά μου συναισθήματα και τις εκφράσεις τους καθώς νιώθω οτι εγώ και οι ανάγκες μου είναι κάτι πέρα από αυτά και εκεί πυο πάει να μου κάτσει ο μαντράχαλος εγώ ψάχνω το βαθύτερο εγώ μου [ βλέπε χιαστί με ΝΔ] και ταυτοχρόνως οι άλλοι ποτέ δεν πείθονται από μένα καθώς κάνει αντίθεση με τον ωροσκόπο μου.
    κοινώς, καλύτερα να πάω για ψάρεμα.. ή αλλιώς..η κλασσική πλέον δήλωση : δεν ρίχνω γκόμενους βρε κορίτσια"
  • mattafix @ 05.12.2010 21:27
    Πρωτού χαρείς Αλίκη να σου θυμίσω ότι δέχεσαι ένα τετραγωνάκι από Κρόνο που σημαίνει ότι μια νίλα την τρως. Σου ανέλυσα τη θέση της Αφροδίτης. Με παρόμοιο τρόπο αναλύεις τη θέση του Κρόνου και μετά κοιτάς την όψη. 
     
    Δες αυτό το link, είναι παραπάνω από κατατοπιστικό. 
     
    http://www.stardome.gr/library/c51,Όψεις_στον_γενέθλιο_χάρτη_(Σημασία_ερμη.html
  • toxovolos @ 05.12.2010 21:29
    journey το τιπ του σαβ/κου του ωροσκοπου σου λεει να μη σαμποταρεις τον εαυτο σου! οκ??? κριαρι κ δε ριχνει γκομενους... πφφφ...
  • mattafix @ 05.12.2010 21:32
    Σου λείπει νερό από το χάρτη σου Jour ή με φαίνεται;;;;;
     
    Ναι ο αήρ έχει ένα θέμα με το συναίσθημα και αυτό γιατί όλα τα εκλογικεύουν και όλες ξέρουμε τι παίζει όταν το μυαλό είναι σε εγρήγορση στα ερωτικά. Οποια δε γνωρίζει ας ζητήσει από κάποιον γνωστό να της πει το ανέκδοτο "Αντε γαμήσου εσύ και ο γρύλος σου". 
  • Journey @ 05.12.2010 21:36
    Matta, είμαι ντιπ ξερική! εντελώς..
     
    toxovola..δεν διαβάζεις προσεκτικά !
    * το τιπ αυτό είναι για τους τοξότες, ευχαριστώ  που  με υιοθετήσατε αλλά το βλέπω συνδυαστικά μ αυτό των κριών , και τα κριάρια είναι προβληματισμένα
    * μα παιδάκι μου, δεν με νοιάζει να ρίχνω γκόμενους...εγώ θέλω να επικοινωνώ. να σχετίζομαι , να ψάχνω το μέσα μου και το βάθος μου, τα μυστήρια του σύμπαντος και τη βελόνα στα άχυρα...ΔΕΝ θέλω τα μικρά και "low"γκομενιλίκια.. δεν είμαι εγώ γιαυτά [ βλέπε άφρο μου και ΝΔ]
    που πάω, από που έρχομαι..τι είναι ο άνθρωπος.. τέτοια δώσμου
  • AliceAddams @ 05.12.2010 21:38
    οκ Matta thanks  χμμ σα να  βλέπω φως στον ορίζοντα, κάτι άρχισα να πιάνω
  • mattafix @ 05.12.2010 21:39
    Tότε μια χαρά σου κάθεται ο καβουρίνος με το αερικό και λίγη γη για ξεκάρφωμα.
  • toxovolos @ 05.12.2010 21:41
    και τα τοξοτινια προβληματικα γι'αυτο υπερβαινει εαυτον ο αστρολογος μας αλλα δεν.. δεν.. 
    εμενα παλι μου λειπει ο αερας.. τπτ καθολου! αλλα την εκλογικευση κ την υπεραναλυση δε τη γλιτωνω...
  • Journey @ 05.12.2010 21:42
    ω μα ναι..άλλοστε κατ εμέ οι καλές σχέσεις είναι να αναπληρώνουν ό,τι δεν έχουμε ή καλύτερα να μας κάνουν να εκφράζουμε και να δεχόμαστε όσα δεν εκφράζουμε συνήθως και δεν δεχόμαστε συνήθως.
    με τον αέρινο καβουρίνο ανακαλύπτω οτι έχω τρυφερότητα για πρώτη φορά στη ζωή μου..ως τώρα ήξερα μόνο έντονα πάθη και αββυσαλέες παγερότητες
  • StaRdust80 @ 05.12.2010 22:08
    Journey thumbs up again n' again!!!!!!!!!!
  • LittleGemini @ 05.12.2010 22:16
    Mα λίγες ωρίτσες έλειψα. Τι έγινε εδώ?
    Εμφανίστηκε ειδήμων κι εγώ να λείπω? (mattafix πολύ προχώ σε βρίσκω i like it! πες κι άλλα!)
    (toxovole dear, έσκασε παρθενάκι στη συζήτηση!!!)
    fire, my love, στρώσου και λέγε...τις διαστροφές του χάρτη σου (και ουχί του επαγγέλματος!)
     
  • Journey @ 05.12.2010 22:28
    fire, shuuut up
  • eleni123456 @ 05.12.2010 22:33
    κ άνευ δία fire καλά κρατεί αλλά με προυποθέσεις...
    όταν υπάρχουν ουυυυυυυυυυυ
  • oliak @ 05.12.2010 22:35
    Θέλουμε λεπτομέρειες
  • LittleGemini @ 05.12.2010 22:41
    γιατί να shut up? γιατί? twilight zone to sequel! Αυτά είναι! χαχαχαχ!
    (δεν πιστεύω να θες "συχώρεση" τώρα που "ξομολογήθηκες"? )
     
  • Journey @ 05.12.2010 22:44
    αα, δεν ξαναμιλάω, τέλος
     
     
  • silia81 @ 05.12.2010 22:47
    Πες μου πως έχεις και τη Λίλιθ εκεί...να τρελαθώ!!!
  • LittleGemini @ 05.12.2010 22:50
    οχι οχι Jour...ξαναμίλα. Ο ΙΙμίσιος Ερμής μου ζητά ταπεινά συγγνώμη από τον Ερμή στον Κριό σου
  • Journey @ 05.12.2010 23:03
    Η fire , δεν ξέρω, εγώ έχω λίλιθ στον κριό σοτν 4ο πάντως. και άλλη ξενέρα μάλλον
  • silia81 @ 05.12.2010 23:10
    Ήμουν σίγουρη fire...στον Σκορπιό είναι ''σπίτι '' της και είνα ''μαγική (και σε μένα εκεί βρίσκεται)
    journey...κριός , ε;; Για περίμενε...
  • silia81 @ 05.12.2010 23:13
    Αν και στον Κριό η αλήθεια είναι πως κατα μία έννοια είναι ανεξέλγκτη όπως ...ο κριός, εγώ προσωπικά θα την φοβόμουν..κυρίως σε άντρα. Αν κάποια έχει ''γνωρίσει'' άντρα Κριό και τα σεξουαλικά του ένστικτα...θα καταλάβει!!!!!!!!!!!!
  • silia81 @ 05.12.2010 23:15
    tessy...νομίζω πως η τοποθεσία της σε ζώδια και οι όψεις της την κάνουν ''σημαντική''...
  • oliak @ 05.12.2010 23:25
    Δεν έχουν ανάγκη οι κάβουρες, αντέχουν Θέλουμε λίλιθ στου διδύμους παρακαλώ...
  • LittleGemini @ 05.12.2010 23:29
    girls, η λίλιθ σχετίζεται a priori με τη σεξουαλικότητα? Ή όταν βρίσκεται σε συγκεκριμένα ζώδια, πχ στον σκορπιό ή στον κριό? Γιατί θυμάμαι όταν είχα διαβάσει το άρθρο εδώ  στο stardome (για τη λίλιθ στον καρκίνο που είναι η δικιά μου η τρισκατάρατη) δεν είχα καταλάβει κάτι ΄τετοιο σχετικό.
  • silia81 @ 05.12.2010 23:32
    Απο όσο έψαξα ...η γενική τάση είναι προς το'' απροσδιόριστο''..Έλξη προς εγκεφαλικά παιχνίδια, αλλαγή συντρόφων και όχι ιδιαίτερα συναισθήματα, διανοητική ελευθερία και τάση προς αποφυγή δεσμευσης. Με λίγη φαντασία, στον 9ο οίκο, θα την έκανα να αγαπάει τα ταξίδια, γνώση και φιλοσοφία, συγκρατημένη επικοινωνία με το σύντροφο όμως....
  • silia81 @ 05.12.2010 23:34
    με την σεξουαλικότητα όχι...αλλά προσδίδει έντονα στοιχεία κατα τη δική μου άποψη ''στην σεξουαλικότητα'' ή στις αισθήσεις των άλλων... Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ,αν έχει την ίδια σημασία και σε αντρικά ωροσκόπια....
  • melissanthi86 @ 05.12.2010 23:35
    ποιος ζητησε λίλιθ στου διδύμους....?????????
     
  • oliak @ 05.12.2010 23:39
    Παραγγελία υδροχόων, ευχαριστούμε πολύ!
  • StaRdust80 @ 05.12.2010 23:44
    H Λιλιθ δεν εχει να κανει με τις σχεσεις σε γενικοτερο πλαισιο?
    Η δικη μου παντως ειναι η μαζο-στον ζυγο
  • oliak @ 05.12.2010 23:56
    Καληνύχτα...
  • LittleGemini @ 05.12.2010 23:58
    thanks silia
    Kαληνύχτα καληνύχτα σε όλους... ώρα για νάνι!
  • AliceAddams @ 06.12.2010 00:03
    StaRdust80  κι εγώ στο ζυγό την έχω...
    goodnight everyone
  • Journey @ 06.12.2010 01:34
    α, κοιμηθήκατε όλες? καλάααα
  • StaRdust80 @ 06.12.2010 16:18
    AliceAddams > kai pwwwwwwwwws sou fainetai???? .....
     

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...