@ retzi : Ίσως εν καιρώ αντιληφθείς πως οι σωστές ερωτήσεις μας δίνουν και τις σωστές απαντήσεις.
Επίσης ίσως εν καιρώ καταλάβεις πως μία ερώτηση δεν είναι σωστή μόνο ως προς τη διατύπωσή της αλλά και ως προς το χρόνο κατά τον οποίο τίθεται όπως και από το σε ποιούς τίθεται.
Αυτά δεν θα τα αναλύσω περισσότερο όπως δεν θα αναλύσω, παρά θα αναφέρω οτι μάι σωστή απάντηση δεν είναι όποια δίνεται με στομφώδη τόνο και ύφος αλλά αντιθέτως, όποια διαφωτίζει.
{ χαμογελάκι }
Επειδή ο στόμφος δεν με απέτρεψε από το να εντοπίσω αρκετά λανθασμένα ή υπό αίρεση σημεία και καθώς ο εδώ τόπος προσφέρεται για συζητήσεις αστρολογικές θα παραθέσω επιγραμματικά κάποια από τα faulse :
1. Κυβερνήτης ενός χάρτη δεν είναι ο κυβερνήτης ενός ωροσκοπίου παρά μόνο αν βρίσκεται στην ακμή του 1ου οίκου και αυτό επειδή έτσι λαμβάνει υψηλή βαθμολογία. Μπορεί μετά από μία αξιολόγηση να μην είναι και πάλι.
Από τα διαμάντια που κατα καιρούς βρίκσουμε στα post είναι και το παρακάτω :
http://www.stardome.gr/tribes/aquarius/17242.html
Eπίσης , θα σου συνιστούσα να διαβάσεις με προσοχή το άρθρο της βιβλιοθήκης
καθώς θα σου δώσει πληροφορίες και για τον κυβερνήτη αλλά και μία πολύ ενδιαφέρουσα οπτική για βασικά θέματα που άπτονται της αστρολογικής σκοπιμότητας.
2. Τι είναι κάρμα? Τι είναι καρμικές σχέσεις?
Θα πρέπει πρώτα να νιώσουμε πολύ σίγουροι για το ότι κατέχουμε τη γνώση και τη δυνατότητα να αναλύουμε καρμική αστρολογία και μετά να μιλήσουμε γι αυτό.
Το σίγουρο είναι πως τα χιαστί ζώδια δεν είναι κάρμα - ας αποφύγουμε τις φθηνιάρικες λύσεις των sites με τις διαφημίσεις των 090.
3. Στη βιβλιοθήκη του Stardome, τα άρθρα για τον 7ο , τον 5ο κλπ καλύπτουν ένα πολύ μικρό μέρος για το ρόλο των οίκων., ή για να το διατυπώσω καλύτερα, καλύπτουν ένα μέρος των εκδηλώσεων των θεμάτων αυτών των οίκων και σε καμμία περίπτωση δεν σταματάμε σ αυτήν την ανάλυση.
4. Επειδή το blog asreriskos που φιλοξενεί απόψεις περί καρμκότητας των χιαστί ζωδίων και περί κυβερνήτη του ωροσκοπίου είναι άκρως ψυχαγωγικό και ευχάριστο, κυρίως αν βαριέται κανείς στη δουλειά για την οποία πληρώνεται και γκουγκλάρει [ αδόκιμο ρήμα αλλά τιθ να κάνουμε } συνεχώς, θα είχα να προτείνω κάτι για το επίπεδο αντίληψης που διαπιστώνω, πάλι από το ίδιο blog :
1980, ο κυβερνήτης του 1ου δεν είναι υποχρεωτικά και ο κυβερνήτης του χάρτη μας. Κυβερνήτης του χάρτη βγαίνει με διάφορες βαθμολογικές μεθόδους, που κοιτάνε πλανήτες στο ζώδιο που κυβερνούν, σύνοδο με ακμές, καθώς και όψεις που δέχονται. Πολλές φορές είναι μια επίπονη δουλειά για να τον βρεις.
Επίσης διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό των δύο χιαστί ζωδίων από τον ήλιο μας σαν καρμικά. Κατ' αρχάς, η καρμική αστρολογία είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που ξεφεύγει από τις Δυτικές μας μονοθεϊστικές πεποιθήσεις και προϋποθέτει την παραδοχή της μετεμψύχωσης (με την καρμική δεν έχω ασχοληθεί και πολύ, μόνο σε επίπεδο δεσμών Σελήνης). Θα μπορούσες να έλεγες τον 8ο οίκο από τον Ηλιακό σαν καρμικό λόγω φύσης του, πράγμα που θα έκανε έναν Δίδυμο όπως εγώ να γυρεύει το κοσμικό ταίρι του σε έναν Αιγόκερω. Δεν το νομίζω : )
Επίσης retzi έσο έτοιμη/έτοιμος να λάβεις απαντήσεις που θα βασίζονται
1) Σε συναστριακές όψεις σημείων όπως Βέρτεξ με ανοχή 6 και 10 μοιρών
2) Το γεγονός πως όταν ένας πλανήτης είναι στην 24η του Λέοντα είναι κάπου κοντά στον Ρέγκουλους
3) Την υποψία οτι σε μία ηλιακή επιστροφή σου, ο Ήλιος σου μπορεί να είναι και στο Σκορπιό αν και retzi μου είσαι Τοξότης
και πολλά πολλά άλλα. Ελπίζω στο τέλος να μην αποκτήσεις στρεβλη εικόνα για την αστρολογία μ αυτά και με εκείνα.
Μίστερ ^ 2,
1} σιγά την απάντηση ... 5 σειρές για έναν ΙΙμο δεν είναι παρά η προθέρμανση για την απάντηση.
2} Μην μυο βγάζεις γλώσσα εμένα, είμαι η Πρόεδρος, ριμέμπερ?
Τζουρ οι ανοχές για βέρτεξ δεσμούς απλανείς αστέρες και κάθε είδους κλήρους είναι μία με μιάμιση μοίρα, και μόνο σε περίπτωση συνόδου με Ήλιο ή Σελήνη μπορεί να θεωρηθούν μέχρι δύο. Χωρίς να ξεχνάμε πως όσο απομακρυνόμαστε από το κέντρο της όψης τόσο αυτή εξασθενεί σταδιακά.
Eπίσης ο Regulus (Βασιλίσκος) πρώτον αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τελευταία μοίρα του Λέοντα, 29° 59', και δεύτερον δεν είναι και τόσο σταθερός όσο νομίζουμε. Οσονούπω περνάει στην Παρθένο....! Για τους γεννέθλιους των περισότερων από εμάς μπορούμε να τον υπολογίζουμε στις 29°50'.
Μίστερ ^ 2, κατ επίφαση ΙΙμι μου, γοητευτικέ μου πρεσβευτά του Πλούτωνα, ναι, έχω φάει αρκετά "σκαμπίλια" ώστε να μπορέσω να εμπεδώσω για την απαίτηση ακρίβειας στις όψεις των σημείων { Δεσμοί Σελήνης, Βέρτεξ, Ωροσκόπο Μεσουράνημα } και Κλήρων όπως και απλανών.. Απλώς διασκέδασα λίγο με την ανάμνηση κάποιων που είχα διαβάσει εδώ
όχι για τα λάθη στις εκτιμήσεις, όχι, με τίποτα, δεν περιγελώ κανέναν γιατί είμαι η πρώτη διδάξασα στα λάθη , αυτό το τονίζω, άλλοστε ο καλύτερος τρόπος για να μαθαίνουμε είναι από τα λάθη μας , αλλά γελάω με την έπαρση που διακρίνει κάποιους που ενώ εκεί κάπου εκεί κοντά τους είναι ο Ρέγκουλους τη μία μέρα { ενώ έχει περάσει και σε άλλο ζώδιο να καταλάβεις } την άλλη μπορούν να εισηγούνται απαντήσεων με το αδιαπραγμάτευτο " είναι έτσι και δεν επιδέχεται άλλης ερμηνείας ή αντίρρησης ό,τι λέω"
Σκέφτομαι επίσης πως η εννοιολογική περιγραφή της λέξης "ψώνιο " αφορά αυτό ακριβώς το ίδιον, του να παίρνουμε φόρα, να μην επαναξετάζουμε, να μην ελέγχουμε, συνθέτουμε και κρίνουμε παρά μόνο να χρησιμοποιούμε μερικά σκόρπια και υπό αμφισβήτηση στοιχεία προς τοποθέτησή μας και δη αδιάλλακτη .
* για τη συναστριακή ανοχή των 5 και 10 και 15 μην σου πω μοιρών αλλά και ορισμένα περισσότερο ενδιαφέροντα και ενδεχομένως πιπεράτα θα ενημερωθείς πριβέ για να σου φτιάξω τη μέρα
Παρακαλώ αν και δεν άκουσα ευχαριστίες..Το λέω όμως επειδή ξέρω πως εξ αιτίας της εμμονής σου να επιδειχθείς και της μανίας μου να σε διορθώνω κάποτε θα αποκτήσεις ένα σωστό σκεπτικό και θα μπεις στο νόημα. Δεν περιμένω εύσημα φυσικά αλλά ξέρω οτι σου βάζω σωστά θεμέλια.
Έχω κάνει αρκετό κόπο να απαντήσω σε λάθος εκτιμήσεις σου και τώρα και στο παρελθόν , λάθη για τα οποία δνε φταίει ουδείς μη γνώστης αλλα΄επειδή οφείλουμε να γνωρίζουμε πως με όποιον δάσκαλο καθήσουμε τέτοια γράμματα θα μάθουμε , ίσως να πρέπει να κόψουμε τις μαντάμ Ζαίρες και λοιπούς και να τις αφήσουμε να λένε το φλυτζάνι και μόνο
μόιστουρ ευχαριστώ για ακόμα ένα ανεκτίμητο λιθαράκι σου στο μεγάλο πεδίο της αστρολογικής γνώσης και ευχαριστώ που με συνετίζεις με τη διαλεκτική σου στάση
και παράθεση αστρολογικών αναφορών.
Με την ευκαιρία θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω ολόθερμα για τις παρεμβάσεις σου στις απορίες μας, είτε με υποδείξεις συναστριακών όψεων με σημεία των 10 και 15 μοιρών, είτε με τις αναλύσεις για τα χιαστί καρμικά και θα ήθελα να τονίσω πως χωρίς τα φώτα σου και το μεστό και καθαρά ουσιαστικό λόγο για τα αστρολογικά πράγματα , χωρίς τις πλήρως διαφωτιστικές σου αναφορές , χωρίς τις ιατρικού τύπου διαγνώσεις σου για τα χάπια κάποιων μελών κλπ όλα θα είχαν μία μη αστρολογική χροιά.
Ανεκτίμητη η συμβολή σου στην προαγωγή της αστρολογικής ερασι-τεχνίας { με την κυριολεκτική ετοιμολογία }.
Περιμένω με πολλή χαρά να γίνεις ακόμα πιο αναλυτικός για τα λάθη που εντοπίζεις σε όσα λέω ίσως προσβάλλοντας έστω και λεκτικά τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου, κάτι που συνηθίζεις επί μήνες χωρίς φυσικά να τίθεται κανένα θέμα περί χυδαιότητάς σου ούτε αρκετά άλλα που θα έβαζαν ως θέμα μερικά αξιοπρεπέστατα και άκρως κριτικά μέλη της κοινότητάς μας σε άλλους χρήστες.
προσπαθώ να βρω τον κυβερνήτη του χάρτη μου, σύμφωνα με την παλαιότερη άποψη που υποστηρίζει ότι ο κυβερνήτης ΔΕΝ είναι ο κυβερνήτης του ωροσκόπου. Με άλλα λόγια ψάχνω τον Lord of the Geniture.
Ωστόσο, δεν έχω αρκετές γνώσεις
για να διακρίνω ποιος από τους 2-3 φαινομενικά ιχυρούς πλανήτες είναι ο "the one"...
Να στείλω σε μήνυμα τον χάρτη μου σε κάποιον που να έχει χρόνο και διάθεση να μου πει?
Όχι δεν ξέρω κάποιο site και αν και θα ήθελα να σε βοηθήσω ομολογώ πως ίδρωσα με το δικό μου και χρειάστηκα και τη βοήθεια του κοινού, δεν θα τα καταφέρω, εύκολα..
Από την άλλη θα έλεγα πως το θέμα του Lord of Geniture είναι περίπλοκο μεν άκρως ενδιαφέρον δε όμως το τελευταίο που με απασχολεί είναι αυτό.
Με απαοσχολεί περισσότερο να είμαστε αρκετά κριτικοί όταν μιλάμε για κάρμα και καρμικές σχέσεις. Τι είναι κάρμα? Μπορεί κάποιος να μου πει ? Ας θέσουμε μία βάση σωστών ορισμών, ας αναζητήσουμε ένα πλαίσιο ορθών - αποδεκτών γνώσεων για την κατάστρωση και την ανάλυση και τη μελέτη του δραγωνικού μας χάρτη, ας , ας, ας και μετα ας μιλήσουμε για καμρικές σχέσεις.
Θα παραδεχτώ πως με ενοχλεί η άσκεπτη χρήση όρων και ανυπόστατων πληροφοριών με το βάπτισμα σε "αστρολογικές πληροφορίες" ενώ - πάντα κατά τη γνώμη μου η αστρολογία προσεγγίζεται με 2 βήματα.
Το πρώτο είναι να αναπτύξουμε μία καθαρή κριτική σκέψη και μία διάθεση για εμβάνθυνση και το δεύτερο να αναζητήσουμε γνώσεις.
Αν προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο δεύτερο βήμα χωρίς το πρώτο , πάντα θα χωλαίνουμε.
* Δεν μπορώ και δεν έχω διακίωμα να μιλώ εξ ονόματος του Μίστερ αλλά παίζει να αναλάβει τον κύριο Lord σου επειδή μία ευχέρεια την έχει. Αναμένουμε να δει τα σχόλια
Stardust, νομίζω πως κάποιο γλυκό ΙΙμι θα έχει πολλή δουλειά !!
* Πάντα σηκώνω hot θέματα { πως αλλιώς ? } και ειλικρινά θα χαρώ αν ο κύριος Lord - που λέει και η zoe θα είναι το τελευταίο που θα μας απασχολήσει.
* Ευτυχές το 2040 μόιστ.
Αχ, να'σαι καλά Τζέρνι!
Nαι, το ψυλλιάστηκα ότι παίζει να 'ναι ιδιότροπος ο υπολογισμός του, ψάχνω λίγο στο web, αλλά δεν βρίσκω σάιτ που να το κάνει αυτόματα, μάλλον χρειάζεται μολύβι, χαρτί, γόμα και ανθρώπινο παράγοντα!
Δεν είπαμε ότι σώνει και καλά ΔΕΝ είναι ο κυβερνήτης του ωροσκόπου. Μπορεί και να είναι. Ψάχνουμε εκείνον τον πλανήτη - από τους επτά βασικούς - που συγκεντρώνει όσο το δυνατόν περισσότερες "δυνάμεις".
1. Κυβερνήτης ενός χάρτη δεν είναι ο κυβερνήτης ενός ωροσκοπίου παρά
μόνο αν βρίσκεται στην ακμή του 1ου οίκου και αυτό επειδή έτσι λαμβάνει
υψηλή βαθμολογία. Μπορεί μετά από μία αξιολόγηση να μην είναι και πάλι.
Από τα διαμάντια που κατα καιρούς βρίκσουμε στα post είναι και το παρακάτω :
http://www.stardome.gr/tribes/aquarius/17242.html
Eπίσης , θα σου συνιστούσα να διαβάσεις με προσοχή το άρθρο της βιβλιοθήκης
http://www.stardome.gr/library/c183,%CE%A5%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9_%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%8C_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CF%8C_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1;.html
Όλο δικά σου σχόλια υποδεικνύω astopet, τυχαίο?
{ όχι, ας μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα, σαν τον Τζων δεν υπάρχει άλλος κανείς }
* Παρ όλα αυτά θα επιμείνω να μιλήσουμε για τόσο hot που λέει και η Στάρνταστ όπως το τι σημαίνει κάρμα και καρμικές σχέσεις και να μην λέμε ό,τι και κάποιες ιστοσελίδες δίπλα από μαθήματα για καφεμαντεία, τι σημαίνουν συναστριακές ανοχές όψεων, τι σημαίνει συναστρία και πως " δουλεύει" πως εκφράζεται στην πράξη, τι σημαίνει ανοχή όψεων με σημεία και απλανείς {και όχι κάπου εκεί κοντά βρίσκεται και ο Ρέγκουλους και ο ρέγκουλους να είναι9 10 μοίρες πιο πέρα και σε άλλο ζώδιο }
τι σημαίνει αστρο-λογική τέλος πάντων.
Άδικο έχω?
Λοιπόν,
α. Σύμφωνα με τη σύγχρονη άποψη, ο κυβερνήτης του χάρτη είναι ο κυβερνήτης του ωροσκόπου -ναι; [Ποιός όμως, ο παραδοσιακός ή ο σύγχρονος;;;]
β. Σύμφωνα με την παραδοσιακή άποψη, ο κυβερνήτης του χάρτη είναι ο πλανήτης που συσσωρεύει τις ισχυρότερες "δυνάμεις", δηλαδή ο LOG [όσον αφορά θέση, όψεις και άλλα διάφορα που εγώ δεν ξέρω] -ναι;
γ. Αυτό δεν αποκλείει κυβερνήτηςτου χάρτη να είναι και ο κυβερνήτης του ωροσκόπου -ναι; [Ή μόνο υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκεται στην ακμή του 1ου οίκου, όπως λέει η Τζέρνι;;;]
δ. Ποιοι είναι οι 7 βασικοί πλανήτες;
Άντε πείτε. Θα λέτε π.χ. Κρόνος στον Λέοντα στον 10ο οίκο, αλλά αν η ακμή του οίκου είναι σε άλλο ζώδιο θα το αναφέρετε. Από Ήλιο μέχρι Κρόνο, όχι πιο πάνω.
Όχι, όχι, η Τζέρνυ είπε πως ο κυβερνήτης σητν ακμή του 1ου συγκεντρώνει υψηλή βαθμολογιά και έχει πολλές πιθανότητες να είναι τελικά ο LOG χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο!
Αριέτ, να με καταγγείλεις, ήδη εκκρεμούν τόσες μηνύσεις εναντίον μου, χα!
Οι 7 παραδοσιακοί πλανήτες, δηλ Φώτα, Ερμής, Αφροδίτη, Άρης,Δίας, Κρόνος
Ήλιος στον Κριό στον 11ο (ακμή στα Ψάρια)
Σελήνη στα ΙΙμια στον 1ο (σύνοδος)
Ερμής/ Άρης στον 11ο στα Ψάρια
Αφρούλα στο MC στα Ψάρια (ακμή στον Υδροχόο)
Δίας στον 3ο στον Καρκίνο
Κρόνος στον 4ο στην Παρθένο (ακμή στον Λέωντα)
Εγώ μονίμως "νιώθω"...Άρα πιστεύω η Σελήνη είναι η απάντηση.
p.s. Τζούρι μην ανησυχάς λαβ...ξέρω να ανημένω προκειμένου να δικαιωθώ. Δεν ξεχνώ! Σαν τους Κυπρίους ένα πράμα...
Τέσσυ, θα έλεγα ότι η μάχη σε σένα είναι ανάμεσα στον Δία στον Ζυγό και στον Άρη στον Σκορπιό. Η Αφροδίτη καλή, αλλά σε προβληματικό οίκο. Ο Άρης είναι πολύ καλύτερος ως προς το ζώδιο από το Δία, αλλά σε οίκο που δεν βλέπει τον ωροσκόπο και από τη μεριά του Ήλιου. Δίας σε αμοιβαία υποδοχή με Αφροδίτη και πάνω στον ωροσκόπο. Καλύτερα που είναι από τη μεριά του 12ου σε νυχτερινό χάρτη. Ο Άρης από την άλλη κυβερνά Σελήνη και Κρόνο. Ο δεύτερος όμως είναι ένα πρόβλημα. Καλοί είναι και οι δύο πάντως και μπορείς να βοηθηθείς. Θα έδινα προσωπικά ένα μικρό. προβάδισμα στον Δία, που είναι περισσότερο ευμενής από τον Άρη. Είναι περιπλανώμενος, αλλά σώζεται από την Αφροδίτη. Μη σκας όμως. Και οι δύο καλοί είναι. Δεν είναι απαραίτητο να καταλήξουμε.
Αριέτε, μπερδεμένα μου τα λες, δώσε στοιχεία καλύτερα.
Ζόε, είμαι ανάμεσα σε Δία στον Λέοντα και Σελήνη στον Καρκίνο. Η Σελήνη στο ζώδιό της, σε τρίγωνο με ωροσκόπο, αλλά σε κατιόντα οίκο. Καλός κατιών όμως. Ο Δίας στην τριπλότητά του και στο ζώδιο του Μεσουρανήματος. Χμμμ. Αν ο Δίας είναι κοντά στο Μεσουράνημα (κάτω από 10 μοίρες) θα έλεγα Δία.
Τέτοιος χαοτικός τύπος που είμαι γεμάτος αέρα και νερό...σιγά μην τα' λεγά νορμάλ!
02/04/79, 10.15 πμ, Αθήνα (haven't you heard?! Είναι διάσημα αυτά τα στοιχεία...)
Thanks anyway...Νόμιζα ότι θα με απαρατήσεις να σκούζω μοναχή μου...
Άστροπετ,
μηπως ξέρεις πώς θα δω αν ο Δίας δεν ξεπερνά την απόσταση 10 μοιρών από το Μεσουράνημα;
Το 8 59' που γράφει δίπλα από τον Δία [στον χάρτη που βγάζει το stardome], είναι οι μοίρες του Δία στον Λέοντα, ναι; Δεν είναι οι μοίρες του πόσο απέχει από το Μεσουράνημα;;;
Και μία τελευταία ερώτηση:
Γιατί Ουρανός, Ποσειδώνας και Πλούτωνας δεν "παίζουν" για κυβερνήτες;
Τη Σελήνη την αποκλείουμε, είναι στον φυσικό 12ο της, κάνει και αντίθεση με Ποσειδώνα. Η Αφροδίτη καλή, αλλά έχει αυτή την αντίθεση με έναν ζόρικο ανάδρομο Κρόνο. Ο Άρης στην τριπλότητά του κατά Πτολεμαίο, αλλά σε σύνοδο ακριβείας με έναν Ερμή ανάδρομο, σε αδυναμία και πτώση μαζί. Κρόνος όχι. Δίας στον Καρκίνο; Καλός, στην έξαρσή του, αλλά στον δεύτερο, στη μεριά της νύχτας και ετοιμάζεται άμεσα να φύγει από κει. Ήλιος στον Κριό, σε έξαρση, σε τυχερό οίκο. Έχει όμως κι αυτή την αντίθεση με τον Πλούτωνα. Επειδή είναι Πλούτωνας όμως και δεν θα έδινα μεγάλες ανοχές, θα προτιμήσω τον Ήλιο.
Ναι ζόε, είναι οι μοίρες του Δία. Δες τι μοίρες λέει στο MC και κάνε αφαίρεση.
Για τους εξωκρόνιους και γιατί δεν πρέπει να θεωρούνται κυβερνήτες κατά την άποψη που τείνει να επικρατήσει τα τελευταία χρόνια, το έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Η Τζέρνι όλο και θα έχει κάποιο λινκ.
A, να τονίσω κάτι που ξέχασα. Δεν έχει σημασία αν βρούμε ή δεν βρούμε κυβερνήτη χάρτη ή όπως θέλουμε να τον ονομάσουμε. Ψάχνουμε με αστρολογική μέθοδο να βρούμε εκείνα τα σημεία του χάρτη στα οποία το άτομο μπορεί να στηριχτεί. Να τον κατευθύνουμε δηλαδή, αλλά αστρολογικά. Αυτή θα πρέπει να είναι η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΗ συμβουλή μας. Η ψυχανάλυση είναι προτιμότερο να γίνεται από ειδικούς που είναι εκπαιδευμένοι στις διαγνώσεις προβλημάτων, διαταραχών κλπ. Όχι ότι η αστρολογία δεν μπορεί να λειτουργήσει και ψυχαναλυτικά. Μπορεί. Αλλά καλό είναι αυτός που το κάνει να έχει εκπαιδευτεί πάνω σ'αυτό, πέρα από τις αστρολογικές του γνώσεις.
honeyyyyys, I m hooOoooome!!
Τι βλέπω? ομορφιές!!
Η zoe είναι μία ευαίσθητη ψυχή , η τέσσυ μία.... * θα αποφασίσουμε τι * και η Αριέτ ένα Κιράρι? xo xo xo
Θα τα δω κι εγώ - έχω και το λυσάρι τώρα, τις απαντήσεις του αστροπέτ, όλο και κάτι θα μάθω , αρκετό υλικό για μελέτη !
astropet, ευχαριστούμε
Με πρόλαβες, σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε να αναφερθώ και στις όψεις αλλά φυσικά δεν το παρέλειψες.
Προς το παρόν . θα απολαύσω το
astropet @ 12.11.2011 19:13A,
να τονίσω κάτι που ξέχασα. Δεν έχει σημασία αν βρούμε ή δεν βρούμε
κυβερνήτη χάρτη ή όπως θέλουμε να τον ονομάσουμε. Ψάχνουμε με
αστρολογική μέθοδο να βρούμε εκείνα τα σημεία του χάρτη στα οποία το
άτομο μπορεί να στηριχτεί. Να τον κατευθύνουμε δηλαδή, αλλά αστρολογικά.
Αυτή θα πρέπει να είναι η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΗ συμβουλή μας. Η ψυχανάλυση είναι
προτιμότερο να γίνεται από ειδικούς που είναι εκπαιδευμένοι στις
διαγνώσεις προβλημάτων, διαταραχών κλπ. Όχι ότι η αστρολογία δεν μπορεί
να λειτουργήσει και ψυχαναλυτικά. Μπορεί. Αλλά καλό είναι αυτός που το
κάνει να έχει εκπαιδευτεί πάνω σ'αυτό, πέρα από τις αστρολογικές του
γνώσεις.* Τα δικά σου και του Μίστερ θα τα εκτυπώσω και θα τα βιβλιοδέσω, τέλος!Για τα της ψυχανάλυσης θα συμφωνήσω με το παραπάνω. Θα προσθέσω μόνο οτι η ψυχολογική βοήθεια που μας προσφέρει η εμβάνθυση στα του εαυτού μας είναι επίσης πολύτιμη. Η αυτογνωσία όμως είναι δύσκολο πράγμα γιαυτό φωνάζω συνέχεια οτι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε επιφανειακά τα πράγματα.CU λιοντάρι μας
Αριέτε, όοοοχι ! εσύ είσαι ένα σέξυ και όποιος το αντέξει Κριάρι. Ήταν γενικόλογο αυτό του astropet αλλά πάντοτε πολύ σημαντικό γιατί ΟΚ, άντε και βρίσκουμε και τον LOG και ό,τι άλλο θέλουμε, ποιός ο ρόλος , σε τι θα μας ωφελήσει? Δεν είναι παρά ένας μεστός προβληματισμός/ Ουσιαστικά μας λέει πως θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τη γνώση, όχι επιφανειακά αλλά με σκοπό το κάτι περισσότερο, το κάτι καλύτερο, το κάτι πιο πάνω ..
Τσίμπησα όμως γιατί με την ΙΙμο Σελήνη σύνοδο Asc έναν διχασμό τον νιώθω.
Και η Αφρούλα μου η τρυφερή, τρέχει και κρύβεται μόλις τα πάρω κρανίο και μου σηκώνεται ο...Πλούτωνας. Ώρες-ώρες έχω νιώσει ότι μπορώ να πνίξω άτομα ά ν ε τ α πάνω στον θυμό μου...
Οπότε όπως καταλαβαίνεις σκέφτηκα...Να! Τα είδε και ο astropet στον χάρτη! Είμαι για δέσιμο. Να πάρω κανένα χάπι βρε αδερφέ! Δεν είναι ντροπης...
Αναλυση ζωδιου-οροσκοπου
Επίσης ίσως εν καιρώ καταλάβεις πως μία ερώτηση δεν είναι σωστή μόνο ως προς τη διατύπωσή της αλλά και ως προς το χρόνο κατά τον οποίο τίθεται όπως και από το σε ποιούς τίθεται.
Αυτά δεν θα τα αναλύσω περισσότερο όπως δεν θα αναλύσω, παρά θα αναφέρω οτι μάι σωστή απάντηση δεν είναι όποια δίνεται με στομφώδη τόνο και ύφος αλλά αντιθέτως, όποια διαφωτίζει.
{ χαμογελάκι }
Επειδή ο στόμφος δεν με απέτρεψε από το να εντοπίσω αρκετά λανθασμένα ή υπό αίρεση σημεία και καθώς ο εδώ τόπος προσφέρεται για συζητήσεις αστρολογικές θα παραθέσω επιγραμματικά κάποια από τα faulse :
1. Κυβερνήτης ενός χάρτη δεν είναι ο κυβερνήτης ενός ωροσκοπίου παρά μόνο αν βρίσκεται στην ακμή του 1ου οίκου και αυτό επειδή έτσι λαμβάνει υψηλή βαθμολογία. Μπορεί μετά από μία αξιολόγηση να μην είναι και πάλι.
Από τα διαμάντια που κατα καιρούς βρίκσουμε στα post είναι και το παρακάτω :
http://www.stardome.gr/tribes/aquarius/17242.html
Eπίσης , θα σου συνιστούσα να διαβάσεις με προσοχή το άρθρο της βιβλιοθήκης
http://www.stardome.gr/library/c183,%CE%A5%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9_%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%8C_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CF%8C_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1;.html
καθώς θα σου δώσει πληροφορίες και για τον κυβερνήτη αλλά και μία πολύ ενδιαφέρουσα οπτική για βασικά θέματα που άπτονται της αστρολογικής σκοπιμότητας.
2. Τι είναι κάρμα? Τι είναι καρμικές σχέσεις?
Θα πρέπει πρώτα να νιώσουμε πολύ σίγουροι για το ότι κατέχουμε τη γνώση και τη δυνατότητα να αναλύουμε καρμική αστρολογία και μετά να μιλήσουμε γι αυτό.
Το σίγουρο είναι πως τα χιαστί ζώδια δεν είναι κάρμα - ας αποφύγουμε τις φθηνιάρικες λύσεις των sites με τις διαφημίσεις των 090.
3. Στη βιβλιοθήκη του Stardome, τα άρθρα για τον 7ο , τον 5ο κλπ καλύπτουν ένα πολύ μικρό μέρος για το ρόλο των οίκων., ή για να το διατυπώσω καλύτερα, καλύπτουν ένα μέρος των εκδηλώσεων των θεμάτων αυτών των οίκων και σε καμμία περίπτωση δεν σταματάμε σ αυτήν την ανάλυση.
4. Επειδή το blog asreriskos που φιλοξενεί απόψεις περί καρμκότητας των χιαστί ζωδίων και περί κυβερνήτη του ωροσκοπίου είναι άκρως ψυχαγωγικό και ευχάριστο, κυρίως αν βαριέται κανείς στη δουλειά για την οποία πληρώνεται και γκουγκλάρει [ αδόκιμο ρήμα αλλά τιθ να κάνουμε } συνεχώς, θα είχα να προτείνω κάτι για το επίπεδο αντίληψης που διαπιστώνω, πάλι από το ίδιο blog :
http://asteriskos.wordpress.com/2010/03/23/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%B6%CE%B9%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%84-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AC%CF%81/
./Luvs
./J
Επίσης διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό των δύο χιαστί ζωδίων από τον ήλιο μας σαν καρμικά. Κατ' αρχάς, η καρμική αστρολογία είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που ξεφεύγει από τις Δυτικές μας μονοθεϊστικές πεποιθήσεις και προϋποθέτει την παραδοχή της μετεμψύχωσης (με την καρμική δεν έχω ασχοληθεί και πολύ, μόνο σε επίπεδο δεσμών Σελήνης). Θα μπορούσες να έλεγες τον 8ο οίκο από τον Ηλιακό σαν καρμικό λόγω φύσης του, πράγμα που θα έκανε έναν Δίδυμο όπως εγώ να γυρεύει το κοσμικό ταίρι του σε έναν Αιγόκερω. Δεν το νομίζω : )
1) Σε συναστριακές όψεις σημείων όπως Βέρτεξ με ανοχή 6 και 10 μοιρών
2) Το γεγονός πως όταν ένας πλανήτης είναι στην 24η του Λέοντα είναι κάπου κοντά στον Ρέγκουλους
3) Την υποψία οτι σε μία ηλιακή επιστροφή σου, ο Ήλιος σου μπορεί να είναι και στο Σκορπιό αν και retzi μου είσαι Τοξότης
και πολλά πολλά άλλα. Ελπίζω στο τέλος να μην αποκτήσεις στρεβλη εικόνα για την αστρολογία μ αυτά και με εκείνα.
1} σιγά την απάντηση ... 5 σειρές για έναν ΙΙμο δεν είναι παρά η προθέρμανση για την απάντηση.
2} Μην μυο βγάζεις γλώσσα εμένα, είμαι η Πρόεδρος, ριμέμπερ?
* Σε έψαχνε και ο side
Eπίσης ο Regulus (Βασιλίσκος) πρώτον αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τελευταία μοίρα του Λέοντα, 29° 59', και δεύτερον δεν είναι και τόσο σταθερός όσο νομίζουμε. Οσονούπω περνάει στην Παρθένο....! Για τους γεννέθλιους των περισότερων από εμάς μπορούμε να τον υπολογίζουμε στις 29°50'.
http://www.stardome.gr/tribes/sagittarius/26043.html
κι εδώ
http://www.stardome.gr/tribes/sagittarius/26043.html
και σε αρκετά άλλα..
όχι για τα λάθη στις εκτιμήσεις, όχι, με τίποτα, δεν περιγελώ κανέναν γιατί είμαι η πρώτη διδάξασα στα λάθη , αυτό το τονίζω, άλλοστε ο καλύτερος τρόπος για να μαθαίνουμε είναι από τα λάθη μας , αλλά γελάω με την έπαρση που διακρίνει κάποιους που ενώ εκεί κάπου εκεί κοντά τους είναι ο Ρέγκουλους τη μία μέρα { ενώ έχει περάσει και σε άλλο ζώδιο να καταλάβεις } την άλλη μπορούν να εισηγούνται απαντήσεων με το αδιαπραγμάτευτο " είναι έτσι και δεν επιδέχεται άλλης ερμηνείας ή αντίρρησης ό,τι λέω"
Σκέφτομαι επίσης πως η εννοιολογική περιγραφή της λέξης "ψώνιο " αφορά αυτό ακριβώς το ίδιον, του να παίρνουμε φόρα, να μην επαναξετάζουμε, να μην ελέγχουμε, συνθέτουμε και κρίνουμε παρά μόνο να χρησιμοποιούμε μερικά σκόρπια και υπό αμφισβήτηση στοιχεία προς τοποθέτησή μας και δη αδιάλλακτη .
* για τη συναστριακή ανοχή των 5 και 10 και 15 μην σου πω μοιρών αλλά και ορισμένα περισσότερο ενδιαφέροντα και ενδεχομένως πιπεράτα θα ενημερωθείς πριβέ για να σου φτιάξω τη μέρα
Έχω κάνει αρκετό κόπο να απαντήσω σε λάθος εκτιμήσεις σου και τώρα και στο παρελθόν , λάθη για τα οποία δνε φταίει ουδείς μη γνώστης αλλα΄επειδή οφείλουμε να γνωρίζουμε πως με όποιον δάσκαλο καθήσουμε τέτοια γράμματα θα μάθουμε , ίσως να πρέπει να κόψουμε τις μαντάμ Ζαίρες και λοιπούς και να τις αφήσουμε να λένε το φλυτζάνι και μόνο
h' kopse ta h' pare th swsth dosologia.
και παράθεση αστρολογικών αναφορών.
Με την ευκαιρία θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω ολόθερμα για τις παρεμβάσεις σου στις απορίες μας, είτε με υποδείξεις συναστριακών όψεων με σημεία των 10 και 15 μοιρών, είτε με τις αναλύσεις για τα χιαστί καρμικά και θα ήθελα να τονίσω πως χωρίς τα φώτα σου και το μεστό και καθαρά ουσιαστικό λόγο για τα αστρολογικά πράγματα , χωρίς τις πλήρως διαφωτιστικές σου αναφορές , χωρίς τις ιατρικού τύπου διαγνώσεις σου για τα χάπια κάποιων μελών κλπ όλα θα είχαν μία μη αστρολογική χροιά.
Ανεκτίμητη η συμβολή σου στην προαγωγή της αστρολογικής ερασι-τεχνίας { με την κυριολεκτική ετοιμολογία }.
Περιμένω με πολλή χαρά να γίνεις ακόμα πιο αναλυτικός για τα λάθη που εντοπίζεις σε όσα λέω ίσως προσβάλλοντας έστω και λεκτικά τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου, κάτι που συνηθίζεις επί μήνες χωρίς φυσικά να τίθεται κανένα θέμα περί χυδαιότητάς σου ούτε αρκετά άλλα που θα έβαζαν ως θέμα μερικά αξιοπρεπέστατα και άκρως κριτικά μέλη της κοινότητάς μας σε άλλους χρήστες.
Ακούς εκεί να είμαι αυτεξούσια, τσκ τσκ τσκ
προσπαθώ να βρω τον κυβερνήτη του χάρτη μου, σύμφωνα με την παλαιότερη άποψη που υποστηρίζει ότι ο κυβερνήτης ΔΕΝ είναι ο κυβερνήτης του ωροσκόπου. Με άλλα λόγια ψάχνω τον Lord of the Geniture.
Ωστόσο, δεν έχω αρκετές γνώσεις
για να διακρίνω ποιος από τους 2-3 φαινομενικά ιχυρούς πλανήτες είναι ο "the one"...
Να στείλω σε μήνυμα τον χάρτη μου σε κάποιον που να έχει χρόνο και διάθεση να μου πει?
ΠαρακαλώΕυχαριστώ
Sou euxomai kala xristougenna,kalo pasxa k kala muala.
Από την άλλη θα έλεγα πως το θέμα του Lord of Geniture είναι περίπλοκο μεν άκρως ενδιαφέρον δε όμως το τελευταίο που με απασχολεί είναι αυτό.
Με απαοσχολεί περισσότερο να είμαστε αρκετά κριτικοί όταν μιλάμε για κάρμα και καρμικές σχέσεις. Τι είναι κάρμα? Μπορεί κάποιος να μου πει ? Ας θέσουμε μία βάση σωστών ορισμών, ας αναζητήσουμε ένα πλαίσιο ορθών - αποδεκτών γνώσεων για την κατάστρωση και την ανάλυση και τη μελέτη του δραγωνικού μας χάρτη, ας , ας, ας και μετα ας μιλήσουμε για καμρικές σχέσεις.
Θα παραδεχτώ πως με ενοχλεί η άσκεπτη χρήση όρων και ανυπόστατων πληροφοριών με το βάπτισμα σε "αστρολογικές πληροφορίες" ενώ - πάντα κατά τη γνώμη μου η αστρολογία προσεγγίζεται με 2 βήματα.
Το πρώτο είναι να αναπτύξουμε μία καθαρή κριτική σκέψη και μία διάθεση για εμβάνθυνση και το δεύτερο να αναζητήσουμε γνώσεις.
Αν προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο δεύτερο βήμα χωρίς το πρώτο , πάντα θα χωλαίνουμε.
* Δεν μπορώ και δεν έχω διακίωμα να μιλώ εξ ονόματος του Μίστερ αλλά παίζει να αναλάβει τον κύριο Lord σου επειδή μία ευχέρεια την έχει. Αναμένουμε να δει τα σχόλια
θα προσπαθήσω να μπω πιο μετα.....αι προμις γιατί το θεματάκι με γαργαλάει......
Stardust, νομίζω πως κάποιο γλυκό ΙΙμι θα έχει πολλή δουλειά !!
* Πάντα σηκώνω hot θέματα { πως αλλιώς ? } και ειλικρινά θα χαρώ αν ο κύριος Lord - που λέει και η zoe θα είναι το τελευταίο που θα μας απασχολήσει.
* Ευτυχές το 2040 μόιστ.
Nαι, το ψυλλιάστηκα ότι παίζει να 'ναι ιδιότροπος ο υπολογισμός του, ψάχνω λίγο στο web, αλλά δεν βρίσκω σάιτ που να το κάνει αυτόματα, μάλλον χρειάζεται μολύβι, χαρτί, γόμα και ανθρώπινο παράγοντα!
Λες ο κύριος Κύριος να βοηθήσει;
;Ο]
Journey @ 12.11.2011 01:41
1. Κυβερνήτης ενός χάρτη δεν είναι ο κυβερνήτης ενός ωροσκοπίου παρά
μόνο αν βρίσκεται στην ακμή του 1ου οίκου και αυτό επειδή έτσι λαμβάνει
υψηλή βαθμολογία. Μπορεί μετά από μία αξιολόγηση να μην είναι και πάλι.
Από τα διαμάντια που κατα καιρούς βρίκσουμε στα post είναι και το παρακάτω :
http://www.stardome.gr/tribes/aquarius/17242.html
Eπίσης , θα σου συνιστούσα να διαβάσεις με προσοχή το άρθρο της βιβλιοθήκης
http://www.stardome.gr/library/c183,%CE%A5%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9_%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%8C_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CF%8C_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1;.html
{ όχι, ας μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα, σαν τον Τζων δεν υπάρχει άλλος κανείς }
* Παρ όλα αυτά θα επιμείνω να μιλήσουμε για τόσο hot που λέει και η Στάρνταστ όπως το τι σημαίνει κάρμα και καρμικές σχέσεις και να μην λέμε ό,τι και κάποιες ιστοσελίδες δίπλα από μαθήματα για καφεμαντεία, τι σημαίνουν συναστριακές ανοχές όψεων, τι σημαίνει συναστρία και πως " δουλεύει" πως εκφράζεται στην πράξη, τι σημαίνει ανοχή όψεων με σημεία και απλανείς {και όχι κάπου εκεί κοντά βρίσκεται και ο Ρέγκουλους και ο ρέγκουλους να είναι9 10 μοίρες πιο πέρα και σε άλλο ζώδιο }
τι σημαίνει αστρο-λογική τέλος πάντων.
Άδικο έχω?
Τζέρνι, δεν έχασες ευκαιρία να μου τρίψεις το όνομα του Τζων στη μούρη. Καλά...
Μπερδεύομαι τώρα!
Λοιπόν,
α. Σύμφωνα με τη σύγχρονη άποψη, ο κυβερνήτης του χάρτη είναι ο κυβερνήτης του ωροσκόπου -ναι; [Ποιός όμως, ο παραδοσιακός ή ο σύγχρονος;;;]
β. Σύμφωνα με την παραδοσιακή άποψη, ο κυβερνήτης του χάρτη είναι ο πλανήτης που συσσωρεύει τις ισχυρότερες "δυνάμεις", δηλαδή ο LOG [όσον αφορά θέση, όψεις και άλλα διάφορα που εγώ δεν ξέρω] -ναι;
γ. Αυτό δεν αποκλείει κυβερνήτηςτου χάρτη να είναι και ο κυβερνήτης του ωροσκόπου -ναι; [Ή μόνο υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκεται στην ακμή του 1ου οίκου, όπως λέει η Τζέρνι;;;]
δ. Ποιοι είναι οι 7 βασικοί πλανήτες;
?
Πλίζ????
Να πω??
Αριέτ, να με καταγγείλεις, ήδη εκκρεμούν τόσες μηνύσεις εναντίον μου, χα!
Οι 7 παραδοσιακοί πλανήτες, δηλ Φώτα, Ερμής, Αφροδίτη, Άρης,Δίας, Κρόνος
Ήλιος στον Κριό στον 11ο (ακμή στα Ψάρια)
Σελήνη στα ΙΙμια στον 1ο (σύνοδος)
Ερμής/ Άρης στον 11ο στα Ψάρια
Αφρούλα στο MC στα Ψάρια (ακμή στον Υδροχόο)
Δίας στον 3ο στον Καρκίνο
Κρόνος στον 4ο στην Παρθένο (ακμή στον Λέωντα)
Εγώ μονίμως "νιώθω"...Άρα πιστεύω η Σελήνη είναι η απάντηση.
p.s. Τζούρι μην ανησυχάς λαβ...ξέρω να ανημένω προκειμένου να δικαιωθώ. Δεν ξεχνώ! Σαν τους Κυπρίους ένα πράμα...
Ξεκινάω:
Ήλιος @ Σκορπιό @ 1ο οίκο
Σελήνη @ Καρκίνο @ 9ο
Ερμής @ Τοξότη @ 2ο
Αφροδίτη @ Σκορπιό @ 12ο [ακμή 12ου @ Ζυγό]
Άρης @ Τοξότη @ 2ο
Δίας @ Λέοντα @ 9ο [ακμή του 9ου @ Καρκίνο]
Κρόνος @ Παρθένο @ 10 [ακή του 10ου @ Λέοντα]
KissKiss!
Κι ευχαριστώ!
Ζόε, είμαι ανάμεσα σε Δία στον Λέοντα και Σελήνη στον Καρκίνο. Η Σελήνη στο ζώδιό της, σε τρίγωνο με ωροσκόπο, αλλά σε κατιόντα οίκο. Καλός κατιών όμως. Ο Δίας στην τριπλότητά του και στο ζώδιο του Μεσουρανήματος. Χμμμ. Αν ο Δίας είναι κοντά στο Μεσουράνημα (κάτω από 10 μοίρες) θα έλεγα Δία.
τρέχα ζάρι, πήδα ζάρι χοπ χοπ χοπ" !!
[τη θυμάστε τη διαφήμιση;;]
02/04/79, 10.15 πμ, Αθήνα (haven't you heard?! Είναι διάσημα αυτά τα στοιχεία...)
Thanks anyway...Νόμιζα ότι θα με απαρατήσεις να σκούζω μοναχή μου...
μηπως ξέρεις πώς θα δω αν ο Δίας δεν ξεπερνά την απόσταση 10 μοιρών από το Μεσουράνημα;
Το 8 59' που γράφει δίπλα από τον Δία [στον χάρτη που βγάζει το stardome], είναι οι μοίρες του Δία στον Λέοντα, ναι; Δεν είναι οι μοίρες του πόσο απέχει από το Μεσουράνημα;;;
Και μία τελευταία ερώτηση:
Γιατί Ουρανός, Ποσειδώνας και Πλούτωνας δεν "παίζουν" για κυβερνήτες;
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!! :Ο]]]]
Τη Σελήνη την αποκλείουμε, είναι στον φυσικό 12ο της, κάνει και αντίθεση με Ποσειδώνα. Η Αφροδίτη καλή, αλλά έχει αυτή την αντίθεση με έναν ζόρικο ανάδρομο Κρόνο. Ο Άρης στην τριπλότητά του κατά Πτολεμαίο, αλλά σε σύνοδο ακριβείας με έναν Ερμή ανάδρομο, σε αδυναμία και πτώση μαζί. Κρόνος όχι. Δίας στον Καρκίνο; Καλός, στην έξαρσή του, αλλά στον δεύτερο, στη μεριά της νύχτας και ετοιμάζεται άμεσα να φύγει από κει. Ήλιος στον Κριό, σε έξαρση, σε τυχερό οίκο. Έχει όμως κι αυτή την αντίθεση με τον Πλούτωνα. Επειδή είναι Πλούτωνας όμως και δεν θα έδινα μεγάλες ανοχές, θα προτιμήσω τον Ήλιο.
Για τους εξωκρόνιους και γιατί δεν πρέπει να θεωρούνται κυβερνήτες κατά την άποψη που τείνει να επικρατήσει τα τελευταία χρόνια, το έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Η Τζέρνι όλο και θα έχει κάποιο λινκ.
Καταλήξαμε στον Ήλιο δηλαδής??/
Ευχαριστίες και τα σέβη μου!
Τί να στείλω? Λίγο τσίπουρο? Κρέας ντόπιο? Φρέσκα αυγά? Τροβολιά απ'τα χεράκια μου βρε αδερφέ?!
Φιλούρες
Τελικά ο Δίας απέχει πάνω από 10 μοίρες, άρα μάλλον είναι η Σεληνούλα και σ' ευχαριστώ πολύ, Άστροπέτ, γιατί αυτή γουστάρω και ήθελα!!
Χε!
Και να είστε όλοι καλά που μας βοηθάτε τα στραβάδια
Με λες διαταραγμένη??? Ν' ανησυχάω???
Τι βλέπω? ομορφιές!!
Η zoe είναι μία ευαίσθητη ψυχή , η τέσσυ μία.... * θα αποφασίσουμε τι * και η Αριέτ ένα Κιράρι? xo xo xo
Θα τα δω κι εγώ - έχω και το λυσάρι τώρα, τις απαντήσεις του αστροπέτ, όλο και κάτι θα μάθω , αρκετό υλικό για μελέτη !
astropet, ευχαριστούμε
Με πρόλαβες, σκεφτόμουν ότι θα έπρεπε να αναφερθώ και στις όψεις αλλά φυσικά δεν το παρέλειψες.
Προς το παρόν . θα απολαύσω το
astropet @ 12.11.2011 19:13A,
να τονίσω κάτι που ξέχασα. Δεν έχει σημασία αν βρούμε ή δεν βρούμε
κυβερνήτη χάρτη ή όπως θέλουμε να τον ονομάσουμε. Ψάχνουμε με
αστρολογική μέθοδο να βρούμε εκείνα τα σημεία του χάρτη στα οποία το
άτομο μπορεί να στηριχτεί. Να τον κατευθύνουμε δηλαδή, αλλά αστρολογικά.
Αυτή θα πρέπει να είναι η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΗ συμβουλή μας. Η ψυχανάλυση είναι
προτιμότερο να γίνεται από ειδικούς που είναι εκπαιδευμένοι στις
διαγνώσεις προβλημάτων, διαταραχών κλπ. Όχι ότι η αστρολογία δεν μπορεί
να λειτουργήσει και ψυχαναλυτικά. Μπορεί. Αλλά καλό είναι αυτός που το
κάνει να έχει εκπαιδευτεί πάνω σ'αυτό, πέρα από τις αστρολογικές του
γνώσεις.* Τα δικά σου και του Μίστερ θα τα εκτυπώσω και θα τα βιβλιοδέσω, τέλος!Για τα της ψυχανάλυσης θα συμφωνήσω με το παραπάνω. Θα προσθέσω μόνο οτι η ψυχολογική βοήθεια που μας προσφέρει η εμβάνθυση στα του εαυτού μας είναι επίσης πολύτιμη. Η αυτογνωσία όμως είναι δύσκολο πράγμα γιαυτό φωνάζω συνέχεια οτι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε επιφανειακά τα πράγματα.CU λιοντάρι μας
Τσίμπησα όμως γιατί με την ΙΙμο Σελήνη σύνοδο Asc έναν διχασμό τον νιώθω.
Και η Αφρούλα μου η τρυφερή, τρέχει και κρύβεται μόλις τα πάρω κρανίο και μου σηκώνεται ο...Πλούτωνας. Ώρες-ώρες έχω νιώσει ότι μπορώ να πνίξω άτομα ά ν ε τ α πάνω στον θυμό μου...
Οπότε όπως καταλαβαίνεις σκέφτηκα...Να! Τα είδε και ο astropet στον χάρτη! Είμαι για δέσιμο. Να πάρω κανένα χάπι βρε αδερφέ! Δεν είναι ντροπης...
xoxo
να πω??????