παρακαλώ περιμένετε...

Ανάλυση χάρτη - Όσοι πιστοί προσέλθετε

  • fotoula @ 05.05.2012 20:25
    ματτααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα - μισντ γιου
  • fotoula @ 05.05.2012 20:25
    δρ. Δρακατώρ μου κάνει ....χχαχαχαχχα - έλα να ξεκινησουμε το τιουτόριαλ
  • fotoula @ 05.05.2012 20:27
    Starting Points - - Ηλιος στον Ζυγό σύνοδος Σελήνη στον Ζυγό
  • Journey @ 05.05.2012 20:28
    Να υπενθυμίζω οτι ο 10ς δεν δείχνει το σύζυγο και περιμένω με αγωνία ητν ανάλυση :- )
  • Journey @ 05.05.2012 20:29
    Θα θέλαμε επίσης και οίκους δόκτωρ και εργαλειοδότρια
  • fotoula @ 05.05.2012 20:31
    λολ - τους οίκους λίγο αργότερα....

    ας ξεκινήσουμε από την σύνοδο Ήλιος - Σελήνη στον Ζυγό .... ωραία θα πέρασε τον Κρόνο η έρμη
  • mattafix @ 05.05.2012 20:31
    Allo Jour ώρα δεν ξέρουμε οπότε ωροσκόπος και οικοθεσία γιόκο τσόκο...
  • Journey @ 05.05.2012 20:32
    Μα δεν είναι βασικό να ξέρουμε τι κυβενρά έκαστος?
  • fotoula @ 05.05.2012 20:32
    θα βάλουμε έναν....για τι σου μοιάζει...
  • mattafix @ 05.05.2012 20:32
    Δεν ξέρω  πώς πέρασε Κρόνο αλλά ξέρω ότι θα ήθελα να της κάνει το βίο αβίωτο γιατί μου έχει βγάλει όλο το ζυγίσιο κόμπλεξ.
  • Journey @ 05.05.2012 20:33
    Ωχ, δεν ξέρουμε ώρα.. Πολύ καλά. Πάρα πολύ καλά. Φτου
  • fotoula @ 05.05.2012 20:33
    δεν έχουμε ακριβή ώρα Ζουρ και το προσωπο είναι αληθινό
  • fotoula @ 05.05.2012 20:34
    χαχχαχαχα - ειδικά τώρα που θα περάσει πάνω από τον Ερμή της...ετοιμάσου για χειρότερα

    άσχημο χάρτη έχει - δεν μ αρέσει
  • fotoula @ 05.05.2012 20:34
    8α μπορούσε να έχει Παρθενοωροσκόπο αφού σε βασανίζει...ή Σκορπιό?
  • Journey @ 05.05.2012 20:35
    matta, το γνωρίζεις το άτομο? Αν ναι, έχει εξάρσεις- ξεσπάσματα που δεν αιτιολογούνται από τα συμβάντα? Θέλω να πω, φορτώνει ξαφνικά εκεί που είναι μελίχιο αν και κάπως ζωηρό και τα κάνει όλα...ουτάνα?
  • mattafix @ 05.05.2012 20:35
    Δεν ξέρω, ο Ζυγός είναι πολύ έντονος όποτε δεν μπορώ να διακρίνω. 
     
    Σίγουρα είδα την Αφροδίτη αλλά και το ότι έχει πολύ Κρόνια προσωπικότητα.
     
    Από τους ατσαλάκωτους ανθρώπους, εξωτερικά και εσωτερικά!
  • fotoula @ 05.05.2012 20:36
    είναι όμορφη γυναίκα? η όμορφη της δουλειάς κι έτσι... [ή αυτή που τους χειρίζετε όλους όπως θέλει...?]
  • fotoula @ 05.05.2012 20:36
    Κατσικοωροσκόπος - οκ
  • mattafix @ 05.05.2012 20:36
    Κοίτα για Παρθένοωροσκόπο ναι θα μου έκανε γιατί έχει θέμα με την καθαριότητα.
  • fotoula @ 05.05.2012 20:37
    φοριούνται πολύ τα κατσίκια τελευταία ...

    μάττα, έπρεπε να γνωρίσεις και εσύ τον Πλούτωνα σου .. !
  • fotoula @ 05.05.2012 20:38
    χμ.... τι να σου πώ .. όπως με βασάνισε Παρθένος, κανείς άλλος ως τα τώρα - γι αύτο το ψήφισα -

    ας μείνουμε στην Παρθένο και το Κατσίκι -
  • mattafix @ 05.05.2012 20:38
    Φώτο για Κριάρι δε νομίζω γιατί λείπει ο παρορμητισμός. Δεν κουτουλάει, απλά τα μαγειρεύει και επίσης δεν είναι τόσο ειλικρινής και ευθής σαν ποροσωπικότητα.
     
     
  • fotoula @ 05.05.2012 20:39
    παντρεμένη? [λεω ναι]

    παιδί ...? [λέω ναι]
  • Journey @ 05.05.2012 20:40
    Ναι, δεν είναι καλός χάρτης. Από τη Ν.Σελήνη στο ζυγό σε σύνοδο με τον βιντεμιάτριξ άρχισα να κλωτσάω.
    Ο κρόνος κάνει όψεις μόνο με τα φώτα αλλά δεν είναι δυνατός. Βγάζει τα κακά του Κρόνου όπως οπισθοδρομισμό, κακεντρέχεια- ως ένα βαθμό- και απόρωπη τρόπω τινά δικαιοσύνη.
    Έχειο πρόβλημα να εκφραστεί.
  • mattafix @ 05.05.2012 20:41
    Ο Πλούτωνάς μου είναι στο Σκορπιό....
     
    Σε σχέση με αυτό το άτομο εγώ είμαι το σκορπίδι και δυστυχώς μου βγαίνει αβίαστα....
     
    Για αυτό και έχω καταντήσει το μαύρο πρόβατο...
     
    Το λέω και το ξαναλέω, το πώς μηχανορραφούν οι Ζυγοί δεν το πιάνει κανένας. Τεράστια ανάγκη για προσοχή με κάθε μέσο όμως...
  • Journey @ 05.05.2012 20:41
    απρόσωπη *
  • fotoula @ 05.05.2012 20:42
    ρε συ....σκέψου τον Μητσοτάκη....υπάρχει κάτι άλλο παρόμοιο στην ιστορία αυτής της χώρας?

     

     
  • mattafix @ 05.05.2012 20:43
    Οχι Δρ Φ, τίποτα από τα δύο....
     
    Βασικά ας ξεκινήσουμε με τα βασικά και στην πορεία θα σας λέω...
     
     
  • fotoula @ 05.05.2012 20:43
    αυτό που σε χαλάει είναι ο Κρόνος της πάνω σου.... και στον 12ο σου υποθέτω - δύσκολο όσο να πείς
  • fotoula @ 05.05.2012 20:45
    δεν είναι ε....? δύσκολο για μια τόσο έντονη ζυγίνα ...

    γι αυτό δεν την παλέυει - εχεί και αυτή την άφρο στο σκορπίο... χάλι - τεσπά

     

    λοιπόν εμένα το Ήλιος Σελήνη σύνοδος δεν με ξετρελαίνει - το ξέρεις... τη σελήνη μέσα της κάπου την χάνει
  • mattafix @ 05.05.2012 20:45
    Κορτσούδια εγώ για Ηλιο -Σελήνη στο Ζυγό λέω ότι είναι ευνοϊκή θέση. Εκφράζει πολύ καλά τις Αφροδίσιες ιδιότητές του το άτομο. Και επίσης δεν έχει σύγκρουση μεταξύ του Εγώ και του Αισθάνομαι. 
     
     
  • Journey @ 05.05.2012 20:45
    τα δικά μου βασικά πως τα βρίσκεις? Αλήθεια, σκάω να μάθω, έχει αυτό το βλέμμα της αγελάδος και από πίσω φίδι?
    θέλω την ακριβή της ώρα λέμε! να δούμε ποιός κυβερνάιε τι και πόσο τη γονατίζει
  • fotoula @ 05.05.2012 20:47
    επίσης ο Ήλιος Σελήνη της δεν κάνουν όψη με την Άφρο της...άρα shit high κι από δω

    τετράγωνο το δίδυμο με τον Άρη της...?

    τι μας κάνουν όλα αυτά - - - ? bingo!

    αυτά τα λέω για αρχή και στο πολύ χαλαρό - - - αλλά όλο και κάτι δείχνουν
  • spirit83 @ 05.05.2012 20:47
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    αντε μπραβο ρε παιδια να μαθαινουμε εμεις οι νεοι,γιατι εχουμε μπερδεψη τα μπουτια μας!χαχα.
    καλο βραδι σε ολους!
     
  • fotoula @ 05.05.2012 20:49
    Η Σελήνη ...συναίσθημα χάνεται με τον Ήλιο .. παρόλο που είναι ισχυρή -

    φυσικά, θα βγάζει τις αφροδίσιες ποιότητες...αλλά, αυτό οκ - δεν είναι και της προκοπής γιατί η Άφρο της είναι στην Μαυρίλα
  • fotoula @ 05.05.2012 20:50
    έχει ¨Ηλιο σε Πτώση...
  • fotoula @ 05.05.2012 20:51
    επίσης έχει Ερμή Άρη σε τετράγωνο....πολύ άσχημο - και τώρα με τον Κρόνο πάνω τους θα επιδεινωθεί ... θα σου αλλάξει εσένα και των υπόλοπων ? χειρότερα τα φώτα
  • mattafix @ 05.05.2012 20:53
    Καθίστε βρε Φωτιές να τα βάλουμε σε μια σειρά να καταλάβαίνουν και όσοι θέλουν....
     
  • fotoula @ 05.05.2012 20:53
    ζουρ και λοιποί,

    άποψη μου είναι ότι πρέπει να ξεκινάμε από τα απόλυτα βασικά....Ήλιος, Σελήνη, Ερμής, Άρης, Άφρο, Δίας και Κρόνος - Ουρανός - Ποσει - Πλούτο....και να βλέπουμε τις όψεις τους... για να έχουμε μια αρχική εικόνα..

    αν ξέρουμε και οικοθεσία - φυσικά ακόμα καλυτερα - αλλά κοιτάμε τις Όψεις όλων αυτών!
  • mattafix @ 05.05.2012 20:54
    Για να τεκμηριωθεί αυτό που λέει και η Φώτο:
     
    "Ήλιος σύνοδος Σελήνη. Είναι δύσκολο για το πρόσωπο να είναι αντικειμενικό και έχει ελάχιστη ή καμία εκτίμηση για άλλους, διαφορετικούς τρόπους ζωής. Μπορεί να είναι εξαιρετικά ευαίσθητο κατά περιόδους και δεν λαμβάνει πάντα υπόψη τις επιπτώσεις που έχουν οι ενέργειές του σε άλλους ανθρώπους. Άνθρωπος ευμετάβλητος, αδρανής, αδιάφορος, αναποφάσιστος, εγωκεντρικός αλλά αβλαβής, μπορεί να δοκιμάζει μια μείωση της ζωτικότητας του κάθε μήνα. Υπάρχει η τάση να συγκεντρώνονται οι ενέργειες σε έναν τομέα ενδιαφέροντος. Η θέση των δύο πλανητών σε οίκους και ζώδια θα δείξουν αυτόν τον τομέα. "
  • fotoula @ 05.05.2012 20:54
    ναι οκ - δίκιο έχεις ...
  • Journey @ 05.05.2012 20:55
    Γιατί fotoula, από που ξεκίνησα? Από τη Λαμία?
  • fotoula @ 05.05.2012 20:56
    ζουρ: από το Νότιο Δεσμό....
  • fotoula @ 05.05.2012 20:57
    ματτα, βάλε το σενάριο αυτό ... σε έναν Ήλιο σε Πτώση -
  • Journey @ 05.05.2012 20:57
    Που το δες αυτό ? LOL
  • mattafix @ 05.05.2012 20:57
    Ωραία να το πάμε έτσι. 
     
    Ο ηλιος στο Ζυγό και η Αφροδίτη στον Σκορπιό είναι δύσκολες θέσεις. Ο άρης στον αιγόκερω είναι σε έξαρση και άρα μιλάμε για ένα ενεργητικό, άτομο, δυναμικό και επίσης δραστήριο ειδικά επαγγελματικά. Προσωπικά τον Αρη στον Αιγόκερω τον προτιμώ από ότι στο Κριάρ. Λιγότερες αυτο-κουτουλιές if you know what i mean.
  • fotoula @ 05.05.2012 20:58
    επίσης, ως Ζυγίνα ... θα ναι και πάρα πολύ φιλαρεσκη/αυτάρεσκη...θα χει τα σύνδρομα - είμαι Θεά, Προσκυνείστε
  • Journey @ 05.05.2012 20:59
    fotoula, δώσε γνώση, πότε ξεκίησα από τον ΝΔ της? Τί είπα και σε κάνει να το λες αυτό ?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:00
    ελα ρε παιδί μ... οκ ξεκολλάμε - έβαλες το Ν μπροστά στη Σελήνη και νόμισα ότι αναφέρεσαι σε δεσμο -

    πάμε παρακάτω
  • fotoula @ 05.05.2012 21:01
    τελειώσαμε με Ήλιο Σελήνη ματτα? να μην δούμε τι όψεις κάνουν με τους υπόλοιπους? 
  • Journey @ 05.05.2012 21:01
    Ω, έκτακτα
  • fotoula @ 05.05.2012 21:02
    για γυναίκα...μας ενδιαφέρουν τα γυναικεία στοιχεία αρκετά...

    οκ - ο Άρης είναι ωραίος και πετυχημένος εκεί που είναι ... αλλά αυτή την περίοδο χτυπιέται άσχημα
  • mattafix @ 05.05.2012 21:03
    Επίσης τη Σελήνη και τον Ερμή στο Ζυγό χωρίς να λάβουμε υπόψη την οικοθεσία και τις όψεις θεωρώ ότι είναι καλές θέσεις. 
     
    Ο ερμής δίνει επικοινωνικιακή εύνοια, μιας και ο Ζυγοερμής θριαμβεύει σε κοινωνικές περιστάσεις. Το ίδιο θα έλεγα και για τη σελήνη. Μπορεί να είναι πιο ξύλινη, λόγω αερικού, αλλά δίνει ορθολογισμό στο συναίσθημα. Νομίζω ότι είναι εμφανές το ζητούμενο αυτών των δυο: "Ο στόχος στη ζωή είναι να είμαι όμορφος/η, έξυπνος και αυτό αρκεί για να με θαυμάζετε".
  • fotoula @ 05.05.2012 21:03
    Ήλιος - Σελήνη τετραγωνο Ποσειδώνας
  • fotoula @ 05.05.2012 21:04
    ναι ωραίοι είναι η Σελήνη κι ο Ερμής εκεί....κάνει για Διευθύντρια - τους χειρίζεται όλους μια χαρά
  • mattafix @ 05.05.2012 21:04
    Α οκ Φώτο. Το ξεκίνησα αλλιώς. Εχεις δίκιο! Καλύτερα έτσι όπως το λές. Θεση και μετά όψεις...
  • fotoula @ 05.05.2012 21:04
    αλλά αν ο Ήλιος ήταν κάπου αλλού ... θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερα η ίδια.....
  • fotoula @ 05.05.2012 21:05
    το τετράγωνο δεν είναι και ότι καλυτερο..... παρέθεσε τηθεωρία
  • mattafix @ 05.05.2012 21:06
    Ηλιος εξάγωνο Κρόνος: Μιλάμε για μια θέση που δίνει σοβαρότητα υπευθυνότητα και φυσικά εργατικότητα.  
  • Journey @ 05.05.2012 21:06
    Χωρίς ώρα πως ξέρεις τις ακριβείς  μοίρες της Σελήνης??
     
    Επίσιης, θα μου επιτρέψετε να χάσω το υπόλοιπο του μαθήματος  για αλλότριους και σχετικούς λόγους.
     
     
  • fotoula @ 05.05.2012 21:07
    οκ - είναι εργατική και πετυχημένη?
  • mattafix @ 05.05.2012 21:08
    Τώρα τα τετράγωνα από Ηλιο- Σελήνη με Ποσειδώνα μάλλον δίνουν άτομο υπερευαίσθητο. Λίγο σα να βυθίζεται σε πλάνες και μετά λόγω της όψης Ηλίου - Κρόνου να καταφεύγει στον αντίποδα. Η μπορεί να δείχνει και κάτι σχετικό με την οικογένειά της. 
  • fotoula @ 05.05.2012 21:11
    ναι οκ - δύσκολος είναι ο Ποσειδώνας... να μου πείς ίσως από το να είχε κρόνο εκεί , ΄΄ισως καλύτερα ο Ποσειδωνας

    ο Κρόνος την συμμαζεύει με το εξάγωνο... αλλά οκ -
  • mattafix @ 05.05.2012 21:11
    Τζουρ εκεί μου το έβγαλε το αστρολογικό πρόγραμμα. Τώρα αν είναι στην Παρθένο ακόμη χειρότερα για το άτομο. 
     
    Καλώς κριάρ. Μερσώ για την συμμετοχή.
  • mattafix @ 05.05.2012 21:11
    Ναι είναι και εργατική και πολύ φιλόδοξη και πετυχημένη. Αρης στην αίγα είναι αυτός...
  • fotoula @ 05.05.2012 21:12
    καπνίζει, πίνει?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:13
    ναι εφόσον δεν έχει οικογένεια, το χει ρίξει στην καριέρα
  • Journey @ 05.05.2012 21:13
    Όταν η ώρα είναι άγνωστη τότε , από τα περισσότερα προγράμματα υπολογίζεται ως ώρα 12 το μεσημέρι.
    Αυτά είναι προαπαιτούμενα βε σύ : P
  • fotoula @ 05.05.2012 21:13
    έχει και την Άφρο που διψά για εξουσία....dont forget
  • Journey @ 05.05.2012 21:14
    Κι εγώ σου λέω οτι περιγράφεις άτομο με βραδυνό χάρτη.
     
  • mattafix @ 05.05.2012 21:14
    Οχι...Το ακριβώς αντίθετο...
  • fotoula @ 05.05.2012 21:15
    βασικά ο χάρτης της είναι ανισόρροπος ... γιατί όλοι οι πλανήτες έχουν μαζευτέι Μονόμπαντα....[από όπου και να είναι αυτοί]
  • mattafix @ 05.05.2012 21:15
    Τζουράκι δεν πειράζει...
     
    Εϊπαμε με την Φωτούλα να θυμηθούμε τα παλιά.
     
    Νοσταλγήσαμε να τα πούμε.
  • mattafix @ 05.05.2012 21:17
    Πάμε Ερμή τετράγωνο Αρη...
  • fotoula @ 05.05.2012 21:17
    Μετά το Ποσειδωνοτετράγωνο....πάμε στην Άφρο?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:17
    οκ - πάμε ερμή άρη
  • Journey @ 05.05.2012 21:17
    Γιατί αντίθετο? Τι σε κάνει να λες οτι αυτή η γυναίκα γεννήθηκε μέρα?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:18
    jour, δεν μας νοιάζει τι ώρα γεννήθηκε αυτή τη στιγμή
  • fotoula @ 05.05.2012 21:18
    θέλουμε να δούμε .. λίγα βασικά για το πώς είναι ...λίγα και καλά - όχι ειδικά
  • mattafix @ 05.05.2012 21:19
    Ερμής τετράγωνο Αρη: Θυμωμένος λόγος. Βγάζει μια εριστικότητα και επιθετικότητα όταν μιλάει. Ο Ζυγός πάει να το σώσει αλλά η ένταση του τετραγώνου βγαίνει στην χροιά. Εναλλάσεται μεταξύ γλυκύτητας και αιχμηρής επικριτικότητας. 
  • fotoula @ 05.05.2012 21:20
    ναι σωστα....άν συνδυάσεις και τις διελεύσεις .... γίνεται χειρότερος -
  • mattafix @ 05.05.2012 21:22
    @ Τζουρ: Το αντίθετο πήγαινε στο αν καπνίζει/πίνει. 
     
    Καμιά σχέση. ΜΙλάμε για ασκητική ζωή. Δε θα έλεγες και πάρτι άνιμαλ. Νομίζω η λέξη κλειδί εδώ είναι το Ατσαλάκωτος. 
  • fotoula @ 05.05.2012 21:22
    ο Αρης της σου χτυπάει τον ωροσκόπο?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:23
    κατσικοωροσκόπο έχει η κυρία ... στοιχηματίζω
  • fotoula @ 05.05.2012 21:24
    το λέω ... επειδή είπες ότι σου βγάζει \'βια\' ... με τα λόγια μάλλον, ε?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:25
    τώρα με την Κρονίλα που θα περάσει ο Ερμής της... θα γίνει κατά τι χειρότερη...
  • mattafix @ 05.05.2012 21:27
    Αφροδίτη στο Σκορπιό: Οχι και από τις καλύτερες θέσεις. Η Αφροδίτη θέλει αγάπη ο Σκορπιός πάθος και δράμα. Ζήλιες, κτητικότητα, ενδιαφέρον για οικονομική ευρωστία. Γενικότερα, ασχέτως που δρα αυτή η Αφροδίτη (βλ. οίκο) τείνει να φέρνει αυτοκαταστροφικές τάσεις.
     
    Τώρα η θέση Αφροδίτη τρίγωνο Δία νομίζω ότι η παρακάτω περιγραφή ταιριάζει κουτί και μπορώ να το επαληθεύσω:
     
    "Οι ευνοϊκές όψεις Αφροδίτης-Δία αποτελούν ένδειξη για τυχερά γεγονότα στη ζωή του ατόμου, γάμο και κοινωνική επιτυχία. Τα υψηλά κίνητρα και οι φιλοδοξίες μπορούν να φέρουν δημοτικότητα, εκτίμηση και σεβασμό από τους άλλους. Οι αισθηματικές υποθέσεις τείνουν να έχουν καλή έκβαση - ο γάμος πιθανό να είναι πετυχημένος και ευτυχισμένος. Καθώς η ζωή προχωράει το άτομο γίνεται πιο γενναιόδωρο, κοινωνικό, φιλόξενο, και αισιόδοξο. Ο άνθρωπος με αυτές τις πλανητικές όψεις εκτιμά την ομορφιά και επιθυμεί κομψά και πολυτελή περιβάλλοντα. Στα οικονομικά, κέρδη μπορεί να προέλθουν από κοινωνικές επαφές, ταξίδια και υποθέσεις που σχετίζονται με το εξωτερικό, άτομα επιρροής, εταιρείες και οργανισμούς"
  • fotoula @ 05.05.2012 21:28
    για προσωποποίησε -
  • fotoula @ 05.05.2012 21:29
    αυτό το Άφρο - Δίας και εμένα θα μ άρεσε να το είχα....
  • Journey @ 05.05.2012 21:30
    Ναι. όσο διαβάζω, νομίζω οτι έχω καλύψει τα βασικά της πολλά σχόλια πριν.
    Για το ατσαλάκωτο σε παραπέμπω σε Άρη. Ο Κρόνος της δεν κάνει τπτ. Ο Άρης είναι σε ζώδιο του Κρόνου την κάνει αυτήν τη δουλειά.
    Η Ν. Σελήνη παίζει. Αν στις 12 το μεσημέρι η Σελήνη ήταν στις 5 του Ζυγού και αυτήν γεννήθηκε πριν ξημερώσει δεν έχουμε Ν Σελήνη αλλά Σελήνη στην παρθένο. Θινκ αμπάουτ ιτ.
     
  • fotoula @ 05.05.2012 21:31
    δίας τετράγωνο Ουρανός....όπως της ήρθαν.. να το κοιτάξει μην της φύγουν - ειδικά τώρα με την κρίση
  • mattafix @ 05.05.2012 21:31
    Δεν ξέρω ρε συ Φώτο. Επειδή έχω και εγώ Αιγοωροσκόπο δε μου βγάζει κάτι. 
     
    Αλλά θα μπορούσε να ισχύει του ότι θα παίζει πολύ μπάλα σε οίκους 9-10-11-12.
     
    Ειδικά αυτή η Αφρο κάτι μου κάνει για 11ο οίκο γιατί είναι λίγο ως πολύ κτητική με τους φίλους της ειδικά αρσενικού γένους. 
  • mattafix @ 05.05.2012 21:32
    Τι εννοείς να προσωποποιήσω; Για το τριγωνάκι Αφρο-Δία;
  • fotoula @ 05.05.2012 21:33
    Η κτητικότητα με τα αρσενικά ...είναι της Ζυγίνας [αυτή είναι η θεά κι άλλη καμία] και η Άφρο στον Σκορπιό - δείχνουν από μόνα τους
  • mattafix @ 05.05.2012 21:34
    Ναι Jour έχεις δίκιο. 
     
    Απλά μιας που το πιάσαμε ας το συνεχίσουμε έτσι για το χαβαλέ. Και μετά πιάνουμε άλλο χάρτη. 
     
    Φιλ φρι το προπόουζ.
  • fotoula @ 05.05.2012 21:34
    άστο - δεν πειράζει..

    για πές τι σπούδασε
  • mattafix @ 05.05.2012 21:37
    Βασικά Φώτω μου κάνει εντύπωση γιατί για τους Ζυγούς λένε για ωραιοπάθεια αλλά δεν τους το είχα να γίνονται τόσο ανταγωνιστικοί. Και μιλάω γενικότερα και όχι για το συγκεκριμένο χάρτη. 
     
    Νομίζω ότι αστρολογικά τους χαιδεύουν αρκετά και πολλά από τα αρνητικά τους τα τρώνε τα σκορπίδια. 
     
    Π.χ. αυτό με το είναι ανταγωνιστικές με τις άλλες γυναίκες δεν τους το είχα. Δε θα μου ταίριαζε για ένα καλαισθητο και ευγενικό ζώδιο. (φυσικά αναφέρομαι για τον εξελιγμένο τύπο Ζυγού) 
  • fotoula @ 05.05.2012 21:38
    εγώ \'εχω έναν.... όταν τελειώσουμε θα σας πώ

     

    για πες μάττα - σε κάνει και αισθάνεσαι άθλια?
  • fotoula @ 05.05.2012 21:39
    καταρχήν είναι πολικό με τον Κριό....

    κατα δεύτερον...σιγά μην είναι ανταγωνιστικές ......είμαι η θεά και αν μπεί άλλη στο δρόμο μου θα την σκίσω-
  • Journey @ 05.05.2012 21:39
    Έτσι λύνεις την καθαριότητα, την εργασιομανία κλπ, αν σκεφτείς δε οτι κατά πάσα πιθανότητα σ αυτήν την εκδοχή έχεις τρίγωνο Σελήνης - Αρη  σου ανοίγουν νέοι ορίζοντες.
    Για τον ωροσκόπο της, το πράγμα γίνεται όλο και πιο εκνευριστικό, δεν ξέρουμε που είναι τοποθετημένοι οι κυβερνήτες του βασικού σταυρού των 4 οίκων. άρα, δεν ξέρουμε πως της βγαίνει τι και πως.
  • fotoula @ 05.05.2012 21:39
    δεν είναι ... ηθελα να γράψω
  • fotoula @ 05.05.2012 21:40
    τι σου κάνει? σε μειώνει?
  • mattafix @ 05.05.2012 21:43
    Κάτι μεταξύ ανταγωνισμού γυναικείου και παλιμπαιδισμού (μανούλα προσεξέ με). 
     
    Σα να θέλει να με βγάλει από τη μέση.
     
     
  • hesg @ 05.05.2012 21:44
    Νομίζω ότι αστρολογικά τους χαιδεύουν αρκετά και πολλά από τα αρνητικά τους τα τρώνε τα σκορπίδια
     
  • fotoula @ 05.05.2012 21:44
    είναι ανώτερη σου ή ίση...

    αυτό είναι πτανοΆρης τρανζιτ
  • fotoula @ 05.05.2012 21:46
    hesg λολ
  • mattafix @ 05.05.2012 21:48
    Στα ίδια είμαστε.
     
     
  • hesg @ 05.05.2012 21:48
    Εγώ ξέρω την αρσενική της έκδοση με ήλιο στον ζυγό σελήνη στο σκορπιό άρη ζυγό  ερμή  ζυγό και άφρο παρθένο
  • fotoula @ 05.05.2012 21:49
    αχα......! σε ζηλεύει

    δώσε ΠόνοΠλούτωνα..αλλά εσύ είσαι Τοξοτίνι τι να δώσεις ....και σκατά να της δώσεις θα χεις χαμόγελο ευτυχίας στα χείλη!
  • hesg @ 05.05.2012 21:51
    Και εγώ κρυφοτοξότης είμαι.
    Μάτα εγώ ο σκορπιός θέλεις να την βγάλω απο την μέση και να το κάνω να φανεί ατύχημα?
  • mattafix @ 05.05.2012 21:52
    @ hesg: Πόσο κιλά κατίνας πρέπει να είναι;;;
     
    Αντε ο Αιγοάρης σε μαζεύει για να μην εκτίθεσαι, αλλά στην παρθένο δεν παλεύονται. Θες να του βάλεις φίμωτρο ή ακόμη καλύτερα να τους θυμίζεις διαρκώς τι έπαθε η Μαρία Αντουανέττα...
     
    Παντεσπάνιιιιιιιιιιιι....................
  • hesg @ 05.05.2012 21:55
    Καλά αυτός ο ερμής στο ζυγό θα σου την λέει με επιχειρήματα και θα επιμένει!
  • mattafix @ 05.05.2012 21:55
    Μπα σκορπιδι, δεν υπάρχει λόγος. Αυτά τα άτομα από μόνα τους εκτίθενται, οπότε απλά περιμένω στη γωνία με τη γνωστή σκορπίσια υπομονή μου (Σεληνοσκορπιός στον 10ο). Το κακό είναι ότι φάνηκε η αδυναμία μου να χειρίζομαι καταστάσεις με διπλωματία. Κάτι που ο ζυγός το έχει για πλάκα και κατέληξα μαύρο πρόβατο.
  • hesg @ 05.05.2012 21:57
    Μερικές φορές τους ενοχλεί να σου κάνουν άσχημα πράγματα και να σε βλέπουν χαρούμενη.
    Εσύ συνέχισε να είσαι με το τοξοτίσιο χαμόγελο.
    Κάπου το είχα διαβάσει.. "Κινήσου χορευτικά σαν πεταλούδα και μπήξε το κεντρί σου σαν μέλισσα"
  • fotoula @ 05.05.2012 21:58
    matta, μαθαίνεις...κάθε αρχή και δύσκολη

    την επόμενη θα την βγάλεις αμέσως από τη μέση....

    στο λέει μια Κριός που έχει μεταλλαχθεί στην Διαχείριση Ανθρώπων στη δουλειά

    by the way, κι εγώ με Ζυγίνα συνεργάζομαι πολύ αυτό το διάστημα.... damn ο Κρόνος
  • mattafix @ 05.05.2012 22:00
    Τέσπα. 
     
    Νομίζω αρκετά με αυτό το χάρτη. Ας πάρουμε κανέναν άλλον ή να μετακομίσουμε στο άλλο ποστ.
     
    Τι λέτε;
     
    Με οικοθεσία και τα τοιάυτα αυτή τη φορά για πιο πλήρη ανάλυση.
  • hesg @ 05.05.2012 22:01
    Εμείς έχουμε μια ζυγίνα που την βλέπω που είναι σαν να τα έχει χαμένα και σαν να επέζησε απο σεισμό και της έμεινε σοκ και σκέφτομαι και λέω "έτσι θα είμαι και εγώ όταν μπει ο κρόνος στο σκορπιό?"
  • mattafix @ 05.05.2012 22:05
    Μιλάμε για Ηλιο στον 6ο;
     
    Δώσε και άλλα clues. Αν και μυρίζομαι ηλιακό οίκο 5ο. Στον 6ο είναι στο σπίτι του η παρθένος, στον 5ο είναι που στριμώχνεται και βγαίνουν τα κόμπλεξ.
  • fotoula @ 05.05.2012 22:05
    Άρης στον Ζυγό.....στον 6ο...μαζί με Ήλιο - Ερμή αλλά όχι σε σύνοδο
  • mattafix @ 05.05.2012 22:07
    Τώρα με έφτιαξες.
     
    Εχει η φουκαριάρα τέτοια σελήνη και δεν την λυπάσαι;;;
     
    Βασανίζεται λέμε....Βασανίζεται...Η σύνοδος που είναι; Στον 7ο ή στον 8ο; Αν είναι στον 7ο και τη συναστρέφεσαι καλύτερα απομακρύνσου...
  • fotoula @ 05.05.2012 22:08
    λοιπόν, θέλω να δούμε Πατέρα - Μάνα , 4ος ...10ος....
  • hesg @ 05.05.2012 22:09
    Παιδιά έχετε κανένα τιπ για μια αφροδίτη στον 8 και δία στον 8 και κρόνο στον 1 ?
  • mattafix @ 05.05.2012 22:11
    Χμμμμμ....
     
    Αρα έχει οικοθεσία γαμάτη.
     
    Σελήνη σύνοδος πλούτωνα.Δύσκολη σχέση με τη μαμά. Επίσης, αυτή η σελήνη θέλει πολύ ψυχανάλυση και σεξ (8ος) για να την παλέψει. Εντονα συναισθήματα, καχυποψία, φόβος απώλειας και όλα τα άλλα έμορφα που λέμε κατά καιρούς. 
     
  • fotoula @ 05.05.2012 22:13
    είναι η σχέση με τη μαμά δύσκολή΄? ή δείχνει τον πατέρα?
  • fotoula @ 05.05.2012 22:15
    Ο Κρόνος της - κυβερνήτης 10ου...είναι στην 0 του Υδροχόου μέσα στον 10ο - ισχυρή μάνα με δίψα για το στάτους ίσως?
  • mattafix @ 05.05.2012 22:15
    Κοίτα η μανούλα φαίνεται να πνίγει λίγο το παιδί της λόγω θέσης και συνόδου. Επίσης, πρέπει να είχε από μικρή συνείδηση της σεξουαλικότητας της μάνας. 
     
    Δώσε λίγο όψεις για τη σελήνη και τους άλλους πλανήτες στον 10ο.
  • fotoula @ 05.05.2012 22:18
    σελήνη πλούτωνας εξάγωνο ουρανό - ποσειδώνα στον 10ο
  • hesg @ 05.05.2012 22:19
    :ο
    ρε παιδια αυτες τις οψεις καπου τις εχω δει
  • Journey @ 05.05.2012 22:20
    Εμένα μου κάνει για μία πίπα γκόμενα πάντως
  • fotoula @ 05.05.2012 22:20
    hesg - πρακτις κάνουμε....

    στο θέμα πλιζ
  • fotoula @ 05.05.2012 22:22
    για πες τζουρ γιατί?

    τον Πατέρα και τη Μάνα θέλω να δώ βασικά...

    και νομίζω ότι ό Αρης της στον Ζυγό...ως κυβερνήτης χάρτη και στον 6ο...κάτι της χαλάει -
  • mattafix @ 05.05.2012 22:25
    Μετά από αυτά έχω πολλά στοιχεία για τη μητέρα. 
     
    Πρώτα από όλα το τετράγωνο Αφρο- Σελήνης ένδειξη ανταγωνισμού μεταξύ των 2 γυναικών. Πιθανόν να έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση ως γυναίκα. Η μαμά πρέπει να την έχει καπελώσει σε αυτό τον τομέα. 
     
    Επίσης, και πνευματική κοντρίτσα μπορεί να παίζει ή γενικότερη απόσταση μεταξύ τους.
  • fotoula @ 05.05.2012 22:26
    interesting...and quite right
  • fotoula @ 05.05.2012 22:26
    ο πατέρας?
  • mattafix @ 05.05.2012 22:27
    Ο Ηλιος τι όψεις κάνει;
     
    Για να πιάσω μετά και ενδεχόμενες ενδείξεις πατέρα. Αλλά σίγουρα γεμάτος 10ος δείχνει πατέρα. 
  • mattafix @ 05.05.2012 22:35
    Μπα αρμονικά μου φαίνονται αυτά που μου λες. Λόγω εξαγώνων και τριγώνων μάλλον θα την παρομοιάζα με το παιδί γνωστών π.χ. τραγουδιστών που αισθάνεται ότι καπελώνεται από τους γονείς του. Και αυτό του βγαίνει στο να ζητά τρελή επιβεβαίωση. Εντονες προσωπικότητες οι γονείς και πολυσχιδείς. 
  • mattafix @ 05.05.2012 22:36
    Μάλλον η Τζουρ μεταξύ σοβαρού και αστείου δεν είχε και πολύ άδικο. 
     
    Η κοπέλα δουλεύει σε χώρο PR, αισθητικής ή γενικότερα κάπου με πολύ συναστροφή με κόσμο όπου θα μπορεί να προβάλλεται;
  • mattafix @ 05.05.2012 22:38
    Οιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιμεεεεεεεεεεεεεεεε....
     
    Πες της ότι είναι όμορφη για να ησυχάσει....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • fotoula @ 05.05.2012 22:38
    xaxxaxaxaxa - thats it
  • mattafix @ 05.05.2012 22:39
    Εχει τα φόντα πάντως...
     
    Οσο χαμηλή αυτοεκτίμηση και να έχει θα τα καταφέρει....
     
    Χρησιμοποιεί τη σεξουαλικότητά της για να ανέβει;;;;
  • Journey @ 05.05.2012 22:40
    Πάντα μιλαώ σοβαρά αλλα έχω κόσμο, δνε  μπορω να είμαι για πολύ εδώ...
    Όταν τελειώσετε, θέλω γενική άποψη για χάρτες με φορτωμένο 6ο, τι σας κάνει? ( εσωκρόνιους πλανήτες και εξωκρόνιους)
     
  • fotoula @ 05.05.2012 22:40
    όχι....
  • fotoula @ 05.05.2012 22:41
    φορτωμένος 6ος...πρόβλημα υγείας?

    γιά πάντα In service?
  • mattafix @ 05.05.2012 22:45
    Συμφωνώ με Φώτω για 6ο.
  • Journey @ 05.05.2012 22:49
    όχι ιδιαίτερα, δεν νομίζω. Όταν σε γυναίκα οι "θηλυκοί" πλανήτες είναι στον 6ο και αντιστοίχως σε άντρα οι " αρσενικοί"  ? υπάρχει κάιτ να μας διαφωτίζει?
  • fotoula @ 05.05.2012 22:54
    o 6os ... δεν είναι και κανένας δυναμικός οίκος...

    άσε που εγώ όποτε βλέπω πλανήτες σε 6ο...πρόβλημα υγείας υπάρχει πάντα-

     

    κατά τ άλλα, παίζει ρόλο ποιος πλανήτης είναι μέσα...και τι δύναμη έχει και τέτοια
  • Journey @ 05.05.2012 23:07
    Γιεπ, κι εγώ κάπως έτσι αλλά είπα να κάνω την ερώτηση ..Θενκς
  • fotoula @ 05.05.2012 23:08
    ok
  • Journey @ 05.05.2012 23:09
    Αν στον 6ο βρίσκονται οι κυβερνήτες του 1ου, 2ου, 5ου, 12ου, θα προσθέταμε κάτι?
  • fotoula @ 05.05.2012 23:10
    σίγουρο θέμα με την υγεία - με τον κυβερνήτη του 1ου μέσα
  • Journey @ 05.05.2012 23:34
    και σε κακή ζωδιακή θέση να προσθέσω...Όοσ για τοςυ κυβερνήτες του 5ου, 2, 12ου, σε πτώση και αδυναμία. Με εξιτάρει  πολύ αυτός ο χάρτης

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...