παρακαλώ περιμένετε...

tha thela..

  • Caviar @ 11.10.2008 18:32
    Σημερα....η ζωη μου ολη... σημερα...
    Χτες αλλιωτικα σκεφτομουνα...τ'αυριο ονειρευομουνα...
    Σημερα....η ζωη μου ολη... σημερα...
    Ηρθες πλαι μου και σταθηκες....εφυγες αλλα δεν χαθηκες....

    Η ζωη που περνα και χανεται....
    Η ζωη περνα και χανεται,χανεται...
    Κι η στιγμη που ποτε δεν πιανεται....
    Η στιγμη ποτε δεν πιανεται,ματια μου...
    Μια στιγμη και μ'αφηνεις μονο μου...
    Μια στιγμη και ειμαι μονος μου,μονος μου...
    Να σε δω και ας τελειωσει ο χρονος μου....
    Και ας τελειωσει τωρα ο χρονος μου....ματια μου...

    Σημερα....η ζωη μου ολη... σημερα...
    Οσα περασαν δεν μεινανε....και οσα ερχονται δεν γινανε...
    Σημερα....η ζωη μου ολη... σημερα...
    Χτες αλλιωτικα σκεφτομουνα...τ'αυριο ονειρευομουνα...

    Η ζωη που περνα και χανεται....
    Η ζωη περνα και χανεται,χανεται...
    Κι η στιγμη που ποτε δεν πιανεται....
    Η στιγμη ποτε δεν πιανεται,ματια μου...
    Μια στιγμη και μ'αφηνεις μονο μου...
    Μια στιγμη και ειμαι μονος μου,μονος μου...
    Να σε δω και ας τελειωσει ο χρονος μου....
    Και ας τελειωσει τωρα ο χρονος μου....ματια μου...

    http://ie.youtube.com/watch?v=pbWGIYflud4

    πιανεται ο καπνος;δε πιανεται..
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:08
    Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
    Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης
    Πρώτη εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης

    Τα πνεύματα επιστρέφουνε τις νύχτες
    φωτάκια από αλύτρωτες ψυχές
    κι αν δεις εκεί ψηλά στις πολεμίστρες
    θα δεις να σε κοιτάζουνε μορφές

    Και τότε ένα παράπονο σε παίρνει
    και στα καντούνια μέσα σε γυρνά
    η Πόλη μια παλιά αγαπημένη
    που συναντάς σε ξένη αγκαλιά

    Θέλω να πιω όλο το Βόσπορο
    αλλάζουνε εντός μου τα σύνορα του κόσμου

    Την βρήκα στις στροφές των ποιημάτων
    με τις βαριές χανούμισσες να ζει
    και ρίχνω μες στο στόμα των αρμάτων
    την κούφια μου αλήθεια τη μισή

    Θέλω να πιω όλο το Βόσπορο
    αλλάζουνε εντός μου τα σύνορα του κόσμου
  • AviSoS @ 11.10.2008 19:17
    αλλάζουνε εντός μου τα σύνορα του κόσμου

    Κι η στιγμη που ποτε δεν πιανεται....
    Η στιγμη ποτε δεν πιανεται,ματια μου...

    piasate kai oi dio to mood mou sto full....... na ste kala...
  • bestgirl @ 11.10.2008 19:27
    ... στα πουλιά μιλάω και στα δέντρα τραγουδώ ..

    http://www.youtube.com/watch?v=y2rrIts89as&feature=related
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:29
    αβι καλο μου αλλη δουλεια δεν κανω .. εννοω ανοιγονται εντος μου τα συνορα του κοσμου ... ****
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:30
    Τα πνευματα επιστρεφουνε τις νυχτες ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:32
    Μπεστ ...

    καποιον αγαπαω κο οταν τραγουδαω προσευχες παραμιλω ...!!!
  • MARIAH @ 11.10.2008 19:37
    Γειά σου lach. Ψηφίζω Α Ιωαννίδη.
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:38
    γεια σου μαραια .. εγω ΔΕΝ ψηφιζω ...
  • bestgirl @ 11.10.2008 19:39
    κι αυτό lah ...

    Μέσα στα μαλλιά σου πετάω
    τις στιγμές μου μεθάω
    σ' αγαπώ και φεύγω.
    Πάνω στα δυο χέρια σου λιώνω
    ένα στίχο σκοτώνω πάρε με μαζί σου,
    Είσαι πολύ κοντά, είσαι πολύ μακριά!

    Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι
    μην ακούς τι λέω
    Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι
    μην ακούς τι λέω

    Σβήνω, το όνομα σου και σβήνω
    την ψυχή μου αφήνω
    σε φιλιά που καίνε.
    Κοίτα πόσο έχω αλλάξει,
    σαν Θεός έχω στάξει, Κυριακή ο χρόνος.
    Είσαι πολύ κοντά, είσαι πολύ μακριά!

    Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι
    μην ακούς τι λέω
    Φοβάμαι φοβάμαι φοβάμαι
    μην ακούς τι λέω

    MΠΛΕ
    http://www.youtube.com/watch?v=XpIm566-ovM&feature=related
  • AviSoS @ 11.10.2008 19:41
    καποιον αγαπαω κο οταν τραγουδαω προσευχες παραμιλω ...!!!
    AKRIBWS OMWS!!!!!!!!!!!ax.........
  • AviSoS @ 11.10.2008 19:42
    popo best, me esteiles!!! etoimazome na figw kai to eida.... re paidia.... me exete kata-piasei leme!!! aaaaxxxxx..........
  • bestgirl @ 11.10.2008 19:45
    Αvi ... ουφ ... ουφ όμως !
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:46
    Στο κάστρο το παλιό, σε κάποιο τοίχο σου 'χα γράψει σ' αγαπώ, το πιο γλυκό μου μήνυμα

    Το πλήρωσα κι αυτό, τόσο ακριβά που να μην ξέρω αν σε μισώ, είναι βαρύ το τίμημα

    Είμαι εδώ και είσαι εκεί, εγώ στη δύση κι εσύ στην ανατολή, είμαστε στίχοι που δε χώρεσαν μαζί
    στη μουσική

    Κουράγιο πού να βρω,να ξαν' αγγίξω το κορμί σου το γλυκό, της ομορφιάς το χάρισμα

    Δε θ' ανταποκριθώ,όπως εκείνο τον παλιό καλό καιρό, στου φεγγαριού το κάλεσμα

    Είμαι εδώ και είσαι εκεί,εγώ στη δύση κι εσύ στην ανατολή,είμαστε στίχοι που δε χώρεσαν μαζί στη μουσική

    Στο κάστρο το παλιό, σε κάποιο τοίχο σου 'χα γράψει σ' αγαπώ, το πιο γλυκό μου μήνυμα...........
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:48
    Μου θυμιζει καποια χριστουγεννα του 97 .. μια ομιχλη αυτο μπεστ...

    Ειμαι θυμα της νοσταλγιας και μου αρεσει ..

    το ΑΛΓΟΣ του ΝΟΣΤΟΥ
  • bestgirl @ 11.10.2008 19:53
    ... το΄χω !!! σε πάω σε παραπλήσιο ... να βάλουμε την αιγόκερω να τα πει καλύτερα ?

    http://www.youtube.com/watch?v=2lk-GiNQFTU&feature=related
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:56
    θεα ... δεν ηξερα πως ηταν μια απο τις φιλοδοξες σκληρες αψυχες εμας .. !! ωραια εκπληξη
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:57
    'll be damned
    Here comes your ghost again
    But that's not unusual
    It's just that the moon is full
    And you happened to call
    And here I sit
    Hand on the telephone
    Hearing a voice I'd known
    A couple of light years ago
    Heading straight for a fall

    As I remember your eyes
    Were bluer than robin's eggs
    My poetry was lousy you said
    Where are you calling from?
    A booth in the midwest
    Ten years ago
    I bought you some cufflinks
    You brought me something
    We both know what memories can bring
    They bring diamonds and rust

    Well you burst on the scene
    Already a legend
    The unwashed phenomenon
    The original vagabond
    You strayed into my arms
    And there you stayed
    Temporarily lost at sea
    The Madonna was yours for free
    Yes the girl on the half-shell
    Would keep you unharmed

    Now I see you standing
    With brown leaves falling around
    And snow in your hair
    Now you're smiling out the window
    Of that crummy hotel
    Over Washington Square
    Our breath comes out white clouds
    Mingles and hangs in the air
    Speaking strictly for me
    We both could have died then and there

    Now you're telling me
    You're not nostalgic
    Then give me another word for it
    You who are so good with words
    And at keeping things vague
    Because I need some of that vagueness now
    It's all come back too clearly
    Yes I loved you dearly
    And if you're offering me diamonds and rust
    I've already paid
  • lahmacun @ 11.10.2008 19:59
    Because I need some of that vagueness now
    It's all come back too clearly
    Yes I loved you dearly
    And if you're offering me diamonds and rust
    I've already paid
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:00
    φιλακιαααα.............
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:01
    ναι καλέ ... σκληρή κι άκαρδη ... πατάει επί πτωμάτων ... με την τακούνα βέβαια (μην τους το χαλάμε) ασταδιαλα που λέει και η Kami δηλαδή ...

    θενκς που έβαλες lyrics ... εγώ το΄χω μάθει απ΄έξω ...
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:02
    είπα κι εγώ ... πού είναι το άλλο ζεύγος κεράτων?
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:02
    Time is always on the run
    We've only just begun
    Lovers in the wind

    Life is all we have to share
    You know we must take care
    Lovers in the wind

    There was a time when it was hard to know
    Reaching out, reaching out for somewhere to go
    There was a light born on the darkest day
    But no one wants to know
    And no one wants to try

    Love is all I have to give
    It's all I need to live
    Lovers in the wind

    There was a time when it was hard to know
    Reaching out, reaching out for somewhere to go
    There was a light born on the darkest day
    But no one wants to know
    And no one wants to cry

    Time is always on the run
    We've only just begun
    Lovers in the wind
    http://uk.youtube.com/watch?v=6DhFCcQye6g&feature=related
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:03
    καλώς τη μαλαματένια !
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:03
    T? μαρκα ειναι τα τακουνια ... αυτο εχει σημασια .. και μπαναλαριες δεν θελω ...

    VIVA NOSTALGIA

    There was a time when it was hard to know
    Reaching out, reaching out for somewhere to go
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:04
    αα τι λες κερατο και να λειπω;
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:04
    νατος και ο βελζεβουλ της φυλης .. !!
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:05
    Kalispera se olous! Ti kanete paidia?
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:07
    αυτο τωρα ειναι καλο η κακο; δις λαχ ,,,,,,,,,,δις μπεστ ,,,,,,τα σεβη μου.........
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:08
    γεια σου κριαρι ..

    θα αρχισουν οι κουτουλιες τωρα τοσα κερατα δω μεσα ...

    μαλαμα αναρωτιεσαι ? Μονο σε σενα και τη Καμι μιλαω με θρασος ..
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:08
    Pollous stoixous diavazw, ti egine exei pesei melagxolia?
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:09
    kriotaurina γεια σου! καλό είναι βρε μαλάμω ... καλύτερα να τα έχεις από κούνια το κέρατο παρά να στο φοράνε μετά με το έτσι θέλω ... ρώτα κι εμένα που τα΄χω συλλογή ...
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:09
    poli kerato ontws
    haha
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:09
    σωστα με ειπες δις ...
    ειμαι δισεκατομυρυουχα !!!!!!!!!
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:10
    Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
    Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη
    Πρώτη εκτέλεση: Ελευθερία Αρβανιτάκη

    Έγινε ο φόβος μου θυμός
    μεγάλος σαν ωκεανός
    που απλώνει διαρκώς.

    Παίρνει διαστάσεις μαγικές
    σαν την αγάπη αληθινές
    με πνίγει αν δε με θες.

    Κι είναι το μόνο που μπορώ
    φύγε να σου πω.
    Φύγε να σωθείς και να σωθώ
    εγώ πονάω που σ'αγαπώ.
    Δεν σε συγχωρώ
    που άφησες να φτάσουμε ως εδώ.

    Έγινε ο φόβος μου θυμός
    πια δεν αμύνομαι αλλιώς
    δεν έχω μάθει πώς.

    Και ένα όπλο έχω τη σιωπή
    μα αν με πλησιάσεις πιο πολύ
    υψώνω μια φωνή.

    Κι είναι το μόνο που μπορώ
    φύγε να σου πω.
    Φύγε να σωθείς και να σωθώ.
    Εγώ πονάω που σ'αγαπώ
    δε σε συγχωρώ

    που άφησες να φτάσουμε ως εδώ.

    Δεν έχει επιστροφή και τέλος.

    για την νοσταλγια που λεγατε
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:11
    μελαγχολία όχι ... ποιος σου έδωσε τέτοια εντύπωση? (κλασσική αντίδραση κατσίκας όμως) γλυκιά θλίψη την ονομάζουμε εδώ ..
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:11
    λαχ ... κομματάρα έβαλες ..
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:12
    καλα μπεστ μην μιλας για κερατο........λαχ πολυ μαρεσει που με μιλας προστυχα ...,,,,,,,,,πες μου κιαλλα
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:15
    εμεις ειμαστε ενα με την θλιψη ....οταν δεν εχω ( σπανια εως ποτε ) μου λειπει......
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:19
    etsi einai opws ta les best, iparxei ena thema omws...otan to exeis sinithisei na s varenei to kefali, pws katalavaineis meta oti den einai tou zwdiou alla tipot'allo?e?
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:25
    Κρονος και μελαγχολια ...
    γλυκεια .. μαλαμα το ειπες πολυ καλα ...

    ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΠΡΟΣΤΥΧΑ μονο σε σενα και στη Καμι .. γιατι τα θελει ο κ &&& σας και ο δικος μου ..
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:25
    masta! Telika glikia 8lipsi i apla melagxolia to thema einai ena:to vradi mou fainetai ligo diskolo...den pernaei re paidia.Den exw kai lefta na vgw.....ax poli pikra
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:27
    Oso gia ton Krono protimw na swpasw .... oti kai na pw tha xrishmopoihthei enantion mou fovamai...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:27
    http://uk.youtube.com/watch?v=dGKnSdikqjw

    Wow wow yea yea
    I love you more than I can say
    Ill love you twice as much tomorrow
    Oh love you more than I can say
    Wow wow yea yea
    I miss you evry single day
    Why must my life be filled with sorrow
    I love you more than I can say
    Why dont you know I need you so
    Oh tell me please I gotta know
    Do you mean to make me cry
    Am I just another guy
    Wow wow yea yea
    I love you more than I can say
    Ill love you twice as much tomorrow
    Oh love you more than I can say
    I love you more than I can say
    I love you more than I can say


    Για το καλοκαιρι 2006 .. τιν προχτερσινη μερα .. και οσα εχει φερει ο αναδρομος ....

    Μπεστ και για σενα
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:29
    παμε σημερα να δειξουμε πως λειτουργουν οι πολοι και γιατι εχουμε απεναντι τους καρκινους ..

    Μου λειπει ο ΚΟΚΟ ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:30
    τα λεφτα ειναι ενα μικρο προβλημα ,..
    αλλα εμενα μου το λυνουν οι φιλοι μου ευτυχως ..
    κριαρι αν θες να βγεις δεν παιρνεις κανενα φιλο .. η δεν πας στο σπιτι κανενος φιλου ?
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:32
    θελω συμβουλη ... μολις μαζευτηκα απο τσιπουροαπογευματινο γλεντι ..
    να συνεχισω με σκοτζεζικα προιοντα ή να το παιξω κρονος ?
    Σημειωστε οτι αυριο εχω μαραθωνιο ...
    Να γινει του ποσειδωνα ή οχι ?
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:33
    λοιπόν ... θα σας πω ένα παραμύθι που νομίζω ότι ξέρω (δεν είμαι και σίγουρη δηλαδή) ... θα το πω στα γρήγορα και χωρίς φιοριτούρες ...

    Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας νέος που αγαπαγε μια νέα. Φυσικά αυτή ήταν όμορφη, έξυπνη και πλούσια ... απο καλή οικογένεια κι όλα τα΄χε. Αυτός ήταν πολύ ερωτευμένος ... απλά ! Αφού προσπαθούσε να τη ρίξει με πάρα πολλούς τρόπους κι έτρωγε αβέρτα τις χιλόπιτες ... στο τέλος της είπε πως εγώ κάθε βράδυ και για 1000 βράδια συνεχόμενα θα έρχομαι έξω από το παράθυρό σου και θα κάθομαι με τις ώρες απ΄έξω μέχρι να βλέπω που θα σβήνεις το φώς για να πέσεις για νανι. Από την επόμενη μέρα άρχισε... κάτω από το παράθυρό της ... με το που σουρούπωνε τσουπ μπάστακας εκεί μέχρι να σβήσει η λεγάμενη το φως... Και πέρασαν οι μέρες... οι μήνες ... αυτή τίποτα λυσσα κακιά ποτέ δεν άνοιξε το παραθύρι της να τον κεράσει ένα τσαγάκι ενα περγαμόντο, και μπήκε ο χειμώνας και τα βράδια του΄πεφτε η μύτη απ΄το κρύο, και ήρθε η άνοιξη και τον κουτσουλάγαν τα πουλιά απ΄τα δέντρα, και το καλοκαίρι κι έλιωνε από τη ζέστη, και το φθινόπωρο και το άλλος χειμώνας. Αυτός εκεί ! Μέχρι που πέρασαν τα 999 βράδια κι έφτασε το τελευταίο και τότε ... τότε ... λοιπόν έγινε το θαύμα ... το τελευταίο βράδι η λεγάμενη ανοιξε το παραθύρι της ... Κόκκαλο έμεινε ο δικός μας ... και τότε εντελώς απρόσμενα αλλά κι αποφασιστικά τί έκανε? Εφυγε χωρίς να πει κουβέντα ... και δεν τον ξαναείδε κανείς ! Αυτά περί έρωτος ... κι από τις δύο πλευρές ... τώρα δεν ξέρω για να πω την αλήθεια αν υπάρχει αυτό το παραμύθι ... το τραγούδι υπάρχει πάντως ...

    http://uk.youtube.com/watch?v=vIlT2quS5y0
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:33
    http://uk.youtube.com/watch?v=6lE6Htee0sA
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:35
    I know just how to whisper,
    And I know just how to cry;
    I know just where to find the answers;
    And I know just how to lie.
    I know just how to fake it,
    And I know just how to scheme;
    I know just when to face the truth,
    And then I know just when to dream.
    And I know just where to touch you,
    And I know just what to prove;
    I know when to pull you closer,
    And I know when to let you loose.
    And I know the night is fading,
    And I know that times gonna fly;
    And Im never gonna tell you everything
    Ive got to tell you,
    But I know Ive got to give it a try.
    And I know the roads to riches,
    And I know the ways to fame;
    I know all the rules
    And then I know how to break em
    And I always know the name of the game.

    But I dont know how to leave you,
    And Ill never let you fall;
    And I dont know how you do it,
    Making love out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all,
    (making love)
    Out of nothing at all,
    (making love)
    Out of nothing at all,
    (making love)
    Out of nothing at all,
    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all.

    Every time I see you all the rays of the sun
    Are streaming through the waves in your hair;
    And every star in the sky is taking aim
    At your eyes like a spotlight,
    The beating of my heart is a drum, and its lost
    And its looking for a rhythm like you.
    You can take the darkness from the pit of the night
    And turn into a beacon burning endlessly bright.
    Ive got to follow it, cause everything I know, well its nothing till I give it to you.

    I can make the run or stumble,
    I can make the final block;
    And I can make every tackle, at the sound of the whistle,
    I can make all the stadiums rock.
    I can make tonight forever,
    Or I can make it disappear by the dawn;
    And I can make you every promise that has ever been made,
    And I can make all your demons be gone.

    But Im never gonna make it without you,
    Do you really want to see me crawl?
    And Im never gonna make it like you do,
    Making love out of nothing at all.

    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
    Out of nothing at all
    (making love)
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:36
    βρε λαχ ... και δε γίνεται ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ του πόσει? δε γλέπεις πώς τον τρώω εγώ σιγά σιγά και τί ωραία πράματα σκεφτομαι ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:37
    Για μενα ειναι το Ερωτας ειναι το τραγουδι που εβαλα ..I can make the run or stumble,
    I can make the final block;
    And I can make every tackle, at the sound of the whistle,
    I can make all the stadiums rock.
    I can make tonight forever,
    Or I can make it disappear by the dawn;
    And I can make you every promise that has ever been made,
    And I can make all your demons be gone.

    But Im never gonna make it without you,
    Do you really want to see me crawl?
    And Im never gonna make it like you do,
    Making love out of nothing at all.
  • kriotaurina @ 11.10.2008 20:37
    A re lah, oi filoi mou oloi douleuoun gi'auto to lew..
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:38
    μωρο μου μπεστ το μπιπ γινεται ... καμια 8ετια τωρα ..
    με ολους τους τροπους ...
    να τον εξαντλησω ή θα με κανει χωμα αυτος πρωτα ?? ιδου η απορια ?
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:38
    κριαρι κατσε στην παρεα μας φανταρε και πιες και μια μπυριτσα ..
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:39
    λαχ απο μενα συμβουλες μην ......κανε οτι τραβαει η ψυχουλα σου ....
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:43
    αααααααα που τους ξέθαψες ρε λαχ? πες μου ότι έχεις και το δίσκο ... χαχα ... γιατί εγώ τον έχω ... κάτσε να σου βρω το δικό μου αγαπημένο ... ήταν το τελευταίο από την πρώτη πλευρά !!!
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:47
    μπεστ στο παραμυθι σου μιλας για τον ανεκπληρωτο ερωτα, παντα ετσι γινεται φευγει αυτος που ποναει ποιο πολλη.........
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:47
    το βρήκα ... θα φάω κράξιμο (από κάποιον) αλλά wtf ..

    Theres a chance you will be there
    Id like to know the truth
    Ill find it out somehow
    The chances arent too strong
    A chance you will be there
    Please be there alone
    Help me speak of love
    Chances arent enough
    Ones too good to miss
    Chances arent too strong
    A chance is all there is

    Theres a chance you will be there
    Wondring what to do
    How to play my role
    Ill leave it up to you
    If I disguise my smile
    It gives too much away
    And what if we cant speak
    What then shall I say
    Dont you be too long
    Something has gone wrong
    The chances are all gone

    http://www.youtube.com/watch?v=ujILrmCvLps&feature=related
  • malama1972 @ 11.10.2008 20:48
    κριοταυρινα πιες ενα ποτακι κερασμενο ααπο μενα,
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:48
    ειπαμε σημερα θα αποειξουμε γιατι ειμαστε απεναντι απο τους καρκινους ...
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ..
    και VIVA NOSTALGIA
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:49
    1986 ... ειμαι απολυτη φαν μπεστ ... ειναι τοσο γλυκεροι που λιωνω ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:50
    και ο δισκος ηταν ολος ενα κι ενα ..
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:50
    αποφασισα ... σκοτια ... !!!
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:51
    μαλαμα ... το παραμύθι έχει πολλές ερμηνείες ... αν κάτσουμε και το συζητήσουμε θα δεις πολλές απόψεις .. η δική σου είναι μία από αυτές ... βασικά μ΄επιασε ο παρορμητισμός μου ... ήθελα να το στολίσω και να το παρουσιάσω όμορφο ... αλλά τριγυρίζει στο μυαλό μου τις τελευταίες μέρες και δεν κρατήθηκα ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:51
    σκωτια .. καλα .. θα δειτε πολλα ... ορθογραφικα ..
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:55
    πες ρε λαχ .. γιατί είμαστε απέναντι από τους καρκίνους? και να μείνουν εκεί που είναι δηλαδή και να μην κάνουν και βήμα κατά δω ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:55
    http://uk.youtube.com/watch?v=xJ5LmQmQZqg

    εμενα το παραμυθι μου θυμισε παιχνιδι εμμονης κι εξουσιας ...
    οχι ερωτα ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:56
    ο ερωτας εχει παραδοση απολυτη ....
  • bestgirl @ 11.10.2008 20:56
    η δεύτερη εκδοχή ... λαχ .. η δεύτερη ..
  • lahmacun @ 11.10.2008 20:58
    Γιατι ειμαστε το καταθλιπτικο απεναντι που συμπληρωνει τη γλυκεραδα τους ..
    γιατι κι εμεις μεσω αυτης της γλυκας βρισκουμε ηρεμια γαληνη λιμανι ..
    αυτοι το ΣΠΙΤΙ κι εμεις ο ΚΟΣΜΟΣ ...

    Πως επιβιωνει ο "κοσμικος" χωρις σπιτι χωρις λιμανι ? ΔΕΝ ..
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:01
    http://uk.youtube.com/watch?v=yfqgxIP-tXc

    απο τα απολυτα τραγουδια αγαπης .. αυτο ..
  • kriotaurina @ 11.10.2008 21:03
    pinw re paidia, alla den ksexnw ton pono
    ahahaha, pantws mou kanete kali parea
    na;ste kala re paidia!
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:03
    βελζεβουλ εισαι εδω ?
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:04
    κι εσυ να εισαι καλα κριαρι ! Ποιον πονο ? που δεν εχεις λεφτα να πας .. εξω ?
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:05
    ετοιμαζομαι λαχ παω να τιμησω τον βρωμοτοξοτη μου και την αφρο ...
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:06
    το τραγουδι που εβαλες μου θυμισες την πρωτη αγαπη μου αρε κλαμααααααααααα
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:07
    καθοτι ειμαι μονη σημερα ¨
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:07
    που να μας γνωρίσεις καλύτερα κριοταυρίνα να δεις ... χαχαχα ... μπααα είσαστε καινούριο μέλος μαντάμ ? καλωσήρθες !
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:09
    α εχεις εξοδο χρυση μου ? Μια κυρια στα μπουζουκια ?

    εμενα ολες μου οι αγαπες ειναι σαν πρωτες .. καταργουν το παρελθον .. την ιστορια το χρονο ... για αυτο μου συμβαινουν σπανια ...
    καλως ηρθες κριαρι
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:10
    http://uk.youtube.com/watch?v=usulbsg2e5g
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:15
    oxi μπουζουκια χρυση μου ,,,,,,,,,,,αντε ερχομαι να σας παρω.......
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:15
    επιστρέφω ... meanwhile ...
    http://www.youtube.com/watch?v=hCfZbEZWAJA
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:19
    mallon οχι σαν τις πρωτες χειροτερες.... η μια συναγωνιζεται την αλλη και στο τελος καμια νικητρια.......
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:23
    χαλακι εφυγες;;;;;
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:24
    α ρε ο διας στον αιγοκερω μεγαλο σουξε βλεπω ....

    μαλαμα εμενα καθε ερωτας .. ειναι Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ .. κλπ κλπ ... φυσικα στα ΚΑΠΙ .. θα γνωρισω τον καλυτερο ..
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:24
    οχι ρε που να παω .. μολις μαζευτηκα .. σημερα μαμ κακα και νανι ...
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:28
    ειπαμε στο καπι θαχεις πολυ σουξε!!!!!!!!!!
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:30
    http://uk.youtube.com/watch?v=TwYkgBqd1uQ&feature=related

    ναι οχι μονο εγω ολοι οι αιγοκεροι στην τριτη ηλικια θα δικαιωθουν ..
    μιλαμε για οργια στα ΚΑΠΙ ..
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:30
    εμένα η μεγάλη μου αγάπη ζει μες το κεφάλι μου ... της γράφω ιστορίες, της αφιερώνω τραγούδια, χορεύω για την πάρτη της, της προετοιμάζω το έδαφος για να μου΄ρθει ... μ΄εχει στήσει λίγο βέβαια .... αϊ να χαθεί ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:34
    χα χα χα μπεστ ... μηπως την περιμενεις σε λαθος σημειο και δεν σε εχει στησει .. απλα δοσατε λαθος ραντεβου ?
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:36
    μπεστ γινονται και αυτα !!!!!!!!!!!!!!
  • kriotaurina @ 11.10.2008 21:44
    oxi re lah, siga min eimai etsi gia ta lefta, kamia epafi, auto einai sinithismeno fainomeno.Apla noiwthw etsi ena ntaouniasma na to pw, psixoplakwma na to pw,ena kati telospantwn ...
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:44
    λετε να φταίει κι εδώ ο αναδρομος ? χαθήκαμε στο ενδιάμεσο ? μπαααα αν είναι να΄ρθει έχω ριξει τα μαλλιά μου απ΄το παραθύρι να τα πιάσει ν΄ανέβει (ακόμα κι αν έχει χαλάσει το ασανσέρ) μια χαρά προνοητική κατσίκα είμαι ...
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:45
    kriotaurina ερωτικός είναι ο λόγος?
  • kriotaurina @ 11.10.2008 21:46
    Re aigokerakia giati tosi apaisiodoksia ston erwta?Toso xalia ta pragmata?to lew giati gia tous krious einai sinithismeno alla gia sas kserw oti persi telos xronias eixate polles eukairies.Den vgike kati kalo?
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:48
    lah, malama, best sikwste podi.
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:49
    καμι τα δικα μου σηκωμενα ειναι απο ωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:50
    exw na sas dilwsw kati poly sovaro, symptyx8eite.
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:50
    περιμενε να παρω τσιγαρο
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:51
    pare ena tsigaro. Ston katallilo an8rwpo 8a kanw tin e3omologisi
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:51
    wait na valw ena gin
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:52
    ετοιμη....μονο μην πεις οτι παντρευεσαι
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:53
    ερωτεύθηκες ?
  • kriotaurina @ 11.10.2008 21:53
    Best, kati mou exoune pei oti otan ta mallia einai kotsida anevainei pio eukola, gia des na mou peis...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:54
    kala treli eisai? moi? Me Ari ston 9o k toses Ouranies opseis? Ayto einai to ergeniliki to idio.
    Loipon pame:

    Egina Aigokerws. Dws te tips epiviwsis, den to antexw
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:54
    α καταλαβα......
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:54
    Ma einai dynaton se periodo Kronou na koitazw tous erwtes????
    grrrrrr mou me tromazeis wres wres...
  • malama1972 @ 11.10.2008 21:55
    στην δουλεια εννοεις;
  • lahmacun @ 11.10.2008 21:55
    kami katse na valw ki egw ..na pesw .. sti maksilara .. na kanw tin odaliski ..
    kai meta skasto
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:56
    ρε συ ... crash test σου κάνω ... ειρωνεια ήταν ... αιγοκερίσια !!! αχαχαχα
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:56
    malamako m, to 8ema einai oti TOSH douleia den 3anagine.....sti diki mou zwi toulaxiston. Kala pragmatika twra, oi Aigokeroi doulevoun toso poly? Me ta moutra ena pragma? Me tetoia lyssa???? Ti exw pa8ei OMG.... De niw8w ta podia mou
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 21:57
    lah vale ena ginaki (to exw idi pei, dwse tips leme)
  • bestgirl @ 11.10.2008 21:59
    είσαι δηλαδή σίγουρη ? αποφασισμένη ? μην πάνε τζάμπα τα λόγια μου ... προσεξε .... βαδίζεις σε επικίνδυνα μονοπάτια ..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:00
    are you talking to me best?
    Giati exw liwsei sti douleia edw k kati mines, den einai kainourio to 8ema.
    Lege. 3ekourazeste pote??????
  • kriotaurina @ 11.10.2008 22:00
    best einai kai erwtikos ...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:00
    poios einai erwtikos re paidia?
  • kriotaurina @ 11.10.2008 22:02
    o logos pou eimai melagxoliki einai KAI erwtikos
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:03
    aaaa.....
    apogoiteysis erwtiki?
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:03
    ti einai "ervtikos " agnvsti leksi ..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:04
    ypervoles lah, ypervoles
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:05
    τετοια ειμαι μαρκησια ...
  • POWER @ 11.10.2008 22:06
    Καλησπερα κοριτσαρες.Συμπασχω με μαυριλα και ψιλοκαταθλιπτικη διαθεση,αλλα ετοιμαζομαι για αντιπερισπασμο
  • bestgirl @ 11.10.2008 22:06
    kriotaurina αν θες να το συζητήσουμε, δώσε κάποια details ...

    Kamaki, προσωπικά δεν ξεκουράζομαι από τη δουλειά γιατί η δουλειά δεν με κουράζει ... αλλα με κουράζουν (που μπορεί να είναι και πολύ πιο απλά τελικά) στη δουλειά είμαι στο φυσικό μου περιβάλλον ... γουσταρω τρελλά, παθιάζομαι, τη βρίσκω πώς να σου το πω ?
  • malama1972 @ 11.10.2008 22:07
    καμι εγω μια ζωη εγω ετσι δουλευω μια ζωη......ωραια ειναι σε περιοδους που εχεις να ξεπερασεις προβληματα αλλα.........
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:07
    ypervoliki eisai Pompadourakla m??? smouts! gi ayto se paw
  • malama1972 @ 11.10.2008 22:08
    και γω μπεστ την βρισκω .......στην δουλεια!!!!!!!!
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:08
    apisteyto to zwdio sas Aiges, mono ayto exw na pw...
    Arxizw na psaxnw gia Aigokerw arseniko mou fainetai....
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:09
    Edw ti vriskw egw me mia epistrofi Kronou pou eimai II, eseis de 8a ti vriskate?????
  • malama1972 @ 11.10.2008 22:10
    ξεκουραση; τι εννοεις ; τι ειναι αυτο;
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:11
    vre POWERONI kalispera, twra se eida.
    Pws einai i ygeia?
  • malama1972 @ 11.10.2008 22:11
    παρε γαμπρο αιγωκερο να σου λυνει ολα τα προβληματα(γιατι δεν θα σου χει εμπιστοσυνη κανεις μα ΚΑΝΕΙς δεν το κανει καλυτερα απο αυτον)
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:14
    ftouuuu! re seis, an vrw kanan Aigokerw, 8a me strwsei sti douleia me ton Hlio tou mes ton 6o mou....
    pwpw twra eida tin parakmi....
    akyros o desmos
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:16
    καμι ... εγκρινω και αστρολογικα .....
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:17
    vre lah....Poso kali einai mia synastria me Hlio ston 6o????? lypisou me akardi
  • POWER @ 11.10.2008 22:18
    kami***********ακομα τα ιδια με την υγεια.Βαλε και τα ερωτικα .. . @@μησε τα ενα πραγμα . . .
  • POWER @ 11.10.2008 22:19
    . . . λεπτομερεια . . . εχω σεληνη στον αιγοκερω! . . πιο σκ@τ@ δε γινεται . . .
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:19
    de vrikes akri akomi? De vrikate ti paizei?
    poios ta xz ta gomenika mprosta stin ygeia re sy
    :************
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:20
    σε λιγο καμι ..
  • malama1972 @ 11.10.2008 22:21
    φιλια παω για ποτακι τα λεμε........
  • bestgirl @ 11.10.2008 22:22
    power καλησπέρα ... κι εγώ τώρα σε είδα ...

    κοριτσάρες έχω τηλ.
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:22
    geia sou malamw m:********
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:23
    i mia paei gia 3idia, i alli exei til, i Pompadour grafei ka8e 8 wres....ws edw!
    paw gia tainia.
    smouts se oles:**************
  • fldown @ 11.10.2008 22:23
    Και γιατί να είναι άσχημος ένας Ήλιος στον 6ο στη συναστρία?
    Καλησπέρα!!
  • fldown @ 11.10.2008 22:23
    Ωραίο timing... Φεύγουν όλοι!!
    Καλό βράδυ everybody! Χάρηκα που τα είπαμε!!!
  • POWER @ 11.10.2008 22:27
    εδω βρε fldown!και στο φατσο βιβλιο βαρεμαρα κι εδω τα ιδια.οπα καλε
  • fldown @ 11.10.2008 22:29
    Υπάρχουν βραδιές που δεν σου κάθονται... Και άμα δεν μου κάτσει η έξοδος βαριέμαι... Είμαι από τους Ταύρους που βαριούνται να κάτσουν σπίτι τους... LOL
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:30
    καμι ενας ηλιος στον 6 σου .. που ενδεχομενως σημαινει πλανητες ..αλλους στον 5 και στον 7 σου ..
    μπορει να σημαινει... ενα αντρα που θα σου κανει την καθημερινιτητα ευλογια .. θα σε φροντιζει και θα σε νταχτοριντιζει και θα φωτιζει την καθε μερα σου ...
    μηπως να κοψεις τις σεληνες σε παρθενο και να δεις αυτη την εκδοχη ..
    ειδικα αν αυτος ο ηλιος κανει και υπεροχα τριγωνα με οτι εχεις στον Ταυρο ?

    επισης αιγωκεροι και Διδυμοι εχουν τροπο συνενοησης ... για να μην πως και για τον κρονο σου στον 1 Μαρκησια
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:31
    Καμιιιιιιιιιιιιιιι τσακισου τοση ωρα εγραφα και σκεφτομουν για παρτη σου ..
    καλως τον φλ ..
    συμφωνουμε για τον ηλιο στον 6
  • fldown @ 11.10.2008 22:31
    Lah δυστυχώς έφυγε η KaMi οπότε δεν μπορούμε να της κάνουμε κήρυγμα για τον 6ο οίκο...
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:32
    ποτε δεν εβγαινα Σαββατα .. απο μικρο παιδι .. μεχρι τωρα που εγινα μεγαλο παιδι
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:32
    edw eimaiiiiiiii!!! doulevw akomi kati metafraseis.
    tragiko...
    Gia na pw tin ali8eia, oloi oi giinoi mou aresoun. To paradexomai...
    fl :********************
  • POWER @ 11.10.2008 22:32
    fl*********κι εμενα παραλιγο να χαλασει η εξοδος αλλα το σωσα με αντικατασταση . . .you know αντικατασταση?
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:33
    φλ συγνωμη δεν της παει γαντι ενας αιγοκερως ...
    να ενας σαν και μενα με τοσο τοξοτη να της τιγκαρω τον 5 και υδρο να της φτιαχνω τον 7 ...
    αχαριστη αυτη η μαρκησια ...
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:33
    Μαρκησια συνελθε .. εισαι πολυυυυυυυυυυυ γηινηηηη my dear
  • POWER @ 11.10.2008 22:34
    Τωρα θα μου λυσεις μια απορια?Εχω στον εβδομο ακμη τοξοτη και στη συνεχεια πολυ αιγοκερω.Τι σχεση εχει αυτο με γαμο,δεσμευση η ταση τελος παντων για συνυπαρξη με καποιον αλλο?
  • fldown @ 11.10.2008 22:35
    KaMi μοναδική μου διαδικτυακή εμμονή, που τα πάθη που μου εμπνέεις ξεπερνάνε την μεγαλύτερη αδυναμία μου, δηλαδή το καυτό σιρόπι να πνίγει στη γλύκα του ένα φρεσκοψημένο γαλακτομπούρεκο!!! ******************
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:36
    ma olos sxedon o xartis mou einai giinos.....
    Pompadour den eimai axaristi! H apodei3i einai pws meta ton tsakwmo mas, ta pame zaxari ta dyo mas! A na xa8eis pleon!
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:37
    fl tetoia mou les kai pa8ainw paro3ysmo. 8a se kanw add sto fcbook to apofasisa.-
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:37
    τι διαβαζουν τα ματια μου ..
    Καμι προσοχη εχει σεληνη στον υδρο νεος
    για να σε προφυλαξω το λεω
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:38
    eeeee koita na deis lah....an o antras den exei ayti ti vlammeni selini, egw den ton sympa8w. Einai nomos telika. Ayti i selini mou ftiaxnei to kefi. Mou to xalaei MONO ama pai3ei gomeniliki. K to la8os den to 3anakanw xexexe!!!
  • fldown @ 11.10.2008 22:39
    7ος στον τοξότη λειτουργεί λίγο σαν τον Κυβερνήτη του τον Δία... Από τη μια αποζητά την ανεξαρτησία για να εξερευνεί τον κόσμο (μην ξεχνάς και τον ωροσκόπο Δίδυμο που συνδέεται με αυτή την έμφυτη περιέργεια) αλλά έχει ανάγκη και από μια Ήρα για να νιώσει ασφαλής. Μαζί ή μόνος σου λέει ο Τοξοτής στον 7ο? Αλλά το ενοχλητικό είναι ότι σε ρωτάει κάθε δευτερόλεπτο με όποιον κι αν είσαι (ή δεν είσαι)...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:39
    (poia Hra??? Ti leei???)
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:40
    ποιο τσακωμο μας .... μαρκησια ? δεν ξερω για ποιο πραγμα μιλας ...
    οι ευγενειες μας ειτε στελνουν ιπποτες ( που δεν υπαρχουν ) να ξιφομαχισουν ..ειτε ανταλασουν .. ευγενικα "μπηχτες"

    Μιλας για κεινη την μερα που η υπηρετρια σου ειχε .. κανει χαλια την λεμον παι .. και δυσανασχετησα ??

    περασμενα ξεχασμενα ...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:41
    i ali8eia einai oti i ypiretrioula eixe ftiaxei entelws moufa lemon pie....To paradexomai an k arga....Fysika exei idi apoly8ei i ptwxoula....
  • fldown @ 11.10.2008 22:41
    Δεν μπορώ να πιστέψω την τιμή που προτίθεται να μου κάνει το πιο λαχταριστό ζαχαρωτό Διδυμί του dome... Αχ! Να'τη η επιστροφή Δία! Μου βγαίνει σας λέω!!!
  • POWER @ 11.10.2008 22:41
    Ειναι στην αρχη του 7ου αυτο.Ο αιγοκερως που καταλαμβανει το μεγαλυτερο μερος του,δεν παιζει κανενα ρολο?
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:42
    φλ ... τελευταια εχω την αποψη οτι και οι συγκεβηρνητες παιζουν πολυ ρολο ...
    με συγκυβερμητη κρονο .. στον 7 το ατομο .. θελει .. ΤΗΝ ΗΡΑ ΤΟΥ
    και ας την κερατωνει !!!
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:42
    LOOOOL fl!!!!
  • fldown @ 11.10.2008 22:42
    (Με ρώτησε η Power τι σημαίνει ο 7ος στον Τοξότη. Να μην τις πω περιληπτικά?)
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:44
    Καμι .. φιλικη συμβουλη .. με αυτη τη σεληνη ..κανε χαλαρη παρεα .. εως εκει .. αλλα αγαπα αλλους που να καταλαβαινουν πως αγαπα η δικια σου σεληνη ...

    εχω καταληξει και σε αλλο .. αν οι σεληνες δεν καταλαβαινονται σταχτη και μπουρμπερι ..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:44
    pes tis oti sou katevei.
    Mpeka sta pms sou ligo
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:44
    φλ μου να της πεις ....
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:45
    lah epeidi exw katalavei to idio k epeidi exw kaei (prosfatws apo alien ontotita full tou Ydro, apofasisa na diatirw filikes sxeseis me oti Ydroxoo-fernei. An oxi filikes, tote ex8rikes. Mesi katastasi de 8a yparxei)
  • fldown @ 11.10.2008 22:46
    Αντικειμενικά όλα παίζουν ρόλο lah αλλά η ακμή είναι το ισχυρότερο σημείο του οίκου. Είναι η ακίδα της πυξίδας που σε κατευθύνει στα του οίκου. Ο Συγκυβερνήτης είναι σημαντικός αλλά τον μελετάς μέσα από τους πλανήτες που βρίσκονται σε αυτόν. Επίσης η θέση του Δία στο χάρτη μας δείχνει καλύτερα πως χρωματίζεται η ενέργεια...
    πχ ο Κυβερνήτης του 7ου (Δίας) στον Ταύρο είναι τελείως διαφορετικός από έναν Δία στον Καρκίνο ας πούμε..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 22:47
    pws xrwmatizetai i energeia dil me Dia sto Leo ston 12o?
  • fldown @ 11.10.2008 22:48
    Επίσης μου κάνει μεγάλη εντύπωση που θεωρούμε a priori πιστά κάποια ζώδια...
  • fldown @ 11.10.2008 22:49
    Όπου "η θέση του Δία" στην 3η σειρά αντικαταστήστε με "η θέση του κυβερνήτη"
  • POWER @ 11.10.2008 22:55
    Συγγνωμη δηλαδη .. . . εχω Δια στους διδυμους και Αφροδιτη στο ζυγο,και υποφερω απο μοναξια,επειδη υπαρχει αυτος ο ηλιθιος στον 7ο?
  • POWER @ 11.10.2008 22:56
    Και με συγχωρειτε,αλλα ειμαι πολυ πιστη,ανεξαρτητα απο ζωδια και πλανητες
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:58
    fl συμφωνω για την πιστη και τα ζωδια ..
  • fldown @ 11.10.2008 22:58
    Δίας στον 12ο ή στον 1ο στους διδύμους??
  • lahmacun @ 11.10.2008 22:59
    καμι ... δεν παιζει να μη σε τραβανε ο υδρο εχεις ακμη 7 εκει και τοσες οψεις με ουρανο ... βρες ενα ουρανιο με σεληνη που να πιανει την δικια σου

    Θεωρω απολυτη οψη τη συνοδο ..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:00
    ki egw symfwnw. Na min krazoume mono tous II i tous Ix8eis px.
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:00
    παουερ .. δεν σε ξερω ..
    αλλα τι συναρτας στα ζωδια και στους πλανητες και τι οχι ...??
  • fldown @ 11.10.2008 23:02
    Power δεν έθιξα το πόσο πιστή είσαι... Προς θεού!
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:02
    lah ase me me tous Ydros. Egw eipa: H pou filoi 8a eimaste, i ex8roi 8anasimoi. De 8elw alla ntaraveria. Efaga itta.
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:03
    καμι δεν θα μπορουσα να θεωρησω οτι διδυμοι και ψαρια ειναι απιστοι με τροπο που ποναει κανενας σοβαρος δεν θα επαιρνε σοβαρα τον ερωτα τους ..
    αλλα στη δικη μου τη σφαιρα ειναι απλα παιχνιδιαριδες επιφανειακοι και αρα ακινδυνοι αλλα τζουζουν και σφαζουν ...

    πλουτο στον 7 μιλαει
  • POWER @ 11.10.2008 23:04
    οκ δεν παρεξηγηθηκα fl.Βλεπεις τι ειναι να εχεις σεληνη στον αιγοκερω?Προς θεου μη με περασουν για απιστη,μην νομιζει ο φιλος/η πως δεν εχω φιλοτιμο και τετοιες χαζομαρες.
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:05
    egw den anikw sta syni8ismena II. KaMi milise k telos.-
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:05
    lah οι Δίδυμοι είναι by default άπιστοι...
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:05
    Καμι το εχω πει και στη ντριμ ενα αιγοκερως σας χρειαζεται ..
    ανελυσα πιο πριν τους λογους ..
    με σεληνη σκοπριο ή ταυρο ..
    αυτα
  • POWER @ 11.10.2008 23:05
    lah δυστυχως δεν καταλαβαινω πολλα πραγματα αστρολογικα,και δεν εχω βρει χρονο να "παρω" απο τα αστρομαθηματα
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:07
    Μαραια ... παρε ενα διδυμο με σεληνη ταυρο / λεωντα ερμη αφρο αρη καρκινο ..
    το παιζει απιστος αλλα δεν ειναι ..
    2 απο τους αντρες της ζωης μου ...
    πιο πιστα σκυλια απο αυτους δεν υπηρχαν ...ο ηλιος μονο στα λογια ..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:08
    selini se tavro ok, alla selini se skorpio no way.
    Einai varvaroi k kafroi.
    Tavros-par8enos-Karkinos selini k mia xara.
    Kai oui, mou aresoun oi Aigokeroi
  • fldown @ 11.10.2008 23:10
    Δεν υπάρχουν κουτάκια mariah. Που το στηρίζεις ότι οι Δίδυμοι είναι άπιστοι by default??
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:10
    καμι δεν ξερω αν σου χει τυχει εμενα πολλακις μαλλον το ψαχνω αλλα η συνοδος της σεληνης σε συναστρια εμενα συμπιπτει και με ακμη 7 ...
    ?t feels like the home you may never had ... κρονος στον 4
  • POWER @ 11.10.2008 23:11
    Πρεπι να φυγω.Καληνυχτα σε ολους και μην τα παρεξηγητε τα παρθενακια αυτο το διαστημα.Ειμαστε καπως . . . Φιλια
  • fldown @ 11.10.2008 23:11
    Bye Power...!
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:12
    lah μου ο άντρας της ζωής μου Δίδυμος με ωροσκόπο Δίδυμο... δεν συνέχίζω και όλοι οι Δίδυμοι γνωστοί και φίλοι... η χαρά της απιστίας... τι να σου πω...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:12
    ennoeis lah na peftei i selini tou allou stin akmi tou 7ou sou?
    an nai, as to....mono egw eniwsa se aytin tin periptwsi. O allos....moulari o Astraxan...
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:12
    γεια σου παρθενακι ..
  • fldown @ 11.10.2008 23:15
    mariah μήπως το δείγμα σου είναι σχετικά μικρό σε σχέση με το σύνολο των Διδύμων του πλανήτη??
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:15
    καμι εχω συζησει 2 φορες .. και με τους 2 ειχα συνοδο σεληνης .. πανω στην ακμη 7
    και δεν τους αγαπησα παραπανω απο οσο με αγαπησαν το ΙΔΙΟ...
    αλλα σε μενα η σεληνη και η ακμη 7 πεφτουν μαζι ..
    Για αυτο ειμαι σκλαβα του αστροπετ ..
    με σενα ειναι 2 διαφορετικα πραγματα ... επιμενω στη σεληνη ...
    πχ. αν γνωρισω τον φλ που η σεληνη του εχει συνοδο με τον βορειο μου .. ισως να ρεταρω ...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:17
    egw apla pistevw pws oi selines prepei na kanoun eynoiki opsi. An i opsi einai me tetragwnakia,anti8eseis ktl, na mou leipei to 8emataki...
    Den to 3anakanw to la8os. Mia xara synenoisi eixa me an8rwpous pou e3agwnizan estw ti selini mou. Alla ayto to tetragwno aderfaki mou me tsakise.
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:18
    flown το στηρίζω σε δειγματοληπτικό έλεγχο εντός και εκτός Ελλάδας...σε επίπεδο πλανήτη όχι...δεν θα μπορούσα
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:20
    http://uk.youtube.com/watch?v=0uDlvl7jNn8

    για τα δυο σας και το μπεμπε που μου το δωρισε μια νυχτα το Γεναρη ...

    πηγα να πεθανω χτες το ακουσα πανω απο 40 φορες
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:20
    Η αντιθεση δεν ειναι κακη ..
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:21
    συνοδος και αντιθεση .. τα λοιπα αδιαφορα ...εως κακα
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:21
    lah....valti eisai nyxtiatika???? me katestrepses.-
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:21
    me to tragoudi ennow
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:22
    this kiss could have killed me
    Μαρκησια
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:23
    nai synexise to....
    kala to pas....
    pianw Tartara se ligo.....
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:23
    σου θυμησα πως δεν εισαι μονη ..
    αυτο ειναι ευλογια .. Μαρκησια ..
    αλλα υπαρχει μια παστα ανθρωπων που τις ευλογιες τις ζουν σαν λαμπερες καταστροφες

    respect !!
  • fldown @ 11.10.2008 23:25
    Ο Ήλιος 10-15 ανθρώπων δεν καλύπτει τα κριτήρια ενός αντιπροσωπευτικού δείγματος κατά την άποψη μου... Επίσης άπιστος δεν γίνεται κάποιος μόνο από πεποίθηση. Η πιθανότητα να μην είναι κάποιος ευτυχισμένος με τον/την σύντροφό του ή η ασυμβατότητα των Ήλιων του και των Σεληνών του ζευγαριού είναι πολύ πιο σοβαρή ένδειξη απιστίας... Μιλάμε για ζευγάρια κάθε φορά, για δύο οντότητες που αλληλεπιδρούν. Η απιστία προϋποθέτει την δέσμευση, non?
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:25
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:26
    Μαρκησια εγω εσυ κι ο φλ κανουμε ενα υπεροχο ταυ τετραγωνο σεληνων ..
    φλ .. υπαρχουν ανθρωποι που δεν σχετιζονται πραγματικα ..
    το θεμα ειναι να "ορισουμε" την απιστια ...
    αυτο ειναι το θεμελιακο
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:27
    Oui, biensur flow μου ! Μου αρέσει η προσέγγισή σου.
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:27
    μαρκησια να σε ξεμαλλιασω ? να δωσουμε και θεμα .. στην αυλη ?
  • fldown @ 11.10.2008 23:27
    Όρισε την να δούμε αν συμφωνούμε lah...
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:28
    http://uk.youtube.com/watch?v=vGD78KDdyCU

    G?a sena mono Kam?
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:29
    trava malli eley8era. Osous sympa8w, tous afinw na me ekmetalleyontai kata diastimata...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:30
    ena 8a sou pw lah...
    to eixa gia mines ws kyrio videaki sto profile mou sto fcbk to crowds.
    Einai to tragoudi mou. Pragmatika einai.
    se eyxaristw poly :****************
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:32
    fl .. ειμαι ανικανη για αυτο ...
    εχω πολυ ιδιωτικο τροπο ..
    η μονη περιπτωση να ζηλεψω ειναι να νιωσω πως εγω δεν ειμαι η εμμονη του αλλου θα ευχαριστιομουν να εκανε ερωτα με αλλη και να σκεφτοταν εμενα ..
    δεν μπορω να δωσω ορισμο ..
    απο την αλλη σωματκα δεν εχω απατησει ποτε .. γιατι για μενα αυτο ειναι πολιτιμο ...
    δεν μπορω να δωσω ορισμο .. ξερω τι αντεχω και τι οχι για τα δικα μου ..
  • fldown @ 11.10.2008 23:32
    Αφού αρχίσατε τα καταθλιπτικά ας συνεισφέρω και εγώ ένα από το Inland Empire του David Lynch...
    http://www.youtube.com/watch?v=VlYyJsK0Ros
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:33
    και το δικο μου
    στα 5 τουλαχιστον
    σε γνωριζω ειναι θεμα ταξης
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:33
    http://uk.youtube.com/watch?v=CwxrpMXXsZc&feature=related

    Kam? παλι για σενα ... θα καταλαβει η σεληνη σου
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:33
    flow όρισέ την εσύ. Τι εννοούμε με τον όρο απιστία ?
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:34
    http://uk.youtube.com/watch?v=qCeLKSxg2Kg

    diko sou Krone
    agapimeno

    Sometimes I feel like I can't even sing (say, say, the light)
    I'm very scared for this world
    I'm very scared for me (say, say, the light)
    Eviscerate your memory
    Here's a scene
    You're in the back seat laying down (say, say, the light)
    The windows wrap around
    To sound of the travel and the engine (say, say, the light)
    All you hear is time stand still in travel
    And feel such peace and absolute
    The stillness still that doesn't end
    But slowly drifts into sleep
    The stars are the greatest thing you've ever seen
    And they're there for you
    For you alone you are the everything

    I think about this world a lot and I cry (say, say, the light)
    And I've seen the films and the eyes
    But I'm in this kitchen (say, say, the light)
    Everything is beautiful
    And she is so beautiful (say, say, the light)
    She is so young and old
    I look at her and I see the beauty (say, say, the light)
    Of the light of music
    The voices talking somewhere in the house
    Late spring and you're drifting off to sleep
    With your teeth in your mouth
    You are here with me
    You are here with me
    You have been here and you are everything

    Sometimes I feel like I can't even sing (say, say, the light)
    I'm very scared for this world
    I'm very scared for me (say, say, the light)
    Eviscerate your memory
    Here's a scene
    You're in the back seat laying down (say, say, the light)
    The windows wrap around
    To sound of the travel and the engine (say, say, the light)
    All you hear is time stand still in travel
    And feel such peace and absolute
    The stillness still that doesn't end
    But slowly drifts into sleep
    The greatest thing you've ever seen
    And they're there for you
    For you alone you are the everything
    For you alone you are the everything
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:34
    a n?ghtmare of of the death of the pool
  • fldown @ 11.10.2008 23:36
    Θες να το πιάσουμε πρώτα από όλα από το διαχωρισμό σωματικού και ψυχολογικού που φαίνεται πως κάνεις... Ορίζουμε την απιστία ως μόνο σωματική? Θέλω να πω δεν προηγείται πάντα ένα άλλου είδους τραύμα πριν καταφύγεις στην σωματική του έκφραση? Είτε λέγεται απιστία είτε λέγεται σωματοποίηση μιας ένταση με πόνο ή αρρώστια?
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:36
    and every voice belongs
    every voice belongs to you....
    lahmako... zimiaaaa
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:37
    Κοματαρα καμι ευχαριστω ...
    καθε φορα που με λες Κρονο ψηλωνω 20 ποντους
  • fldown @ 11.10.2008 23:37
    Mariah αφού συζητάμε ας το ψάξουμε όλοι μαζί μιλώντας. Έχει νόημα να ορίσουμε a priori κάτι? Εμένα δεν μου αρέσουν οι ορισμοί πάντως...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:38
    tin apistia analyoume?
    giati tin analyoume?
    egw ti sygxew tis perissoteres fores me tin apli k ka8ari periergeia
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:39
    Ωραία, την τοποθετούμε στη συναισθηματική ή τη σωματική σφαίρα ή και τα δύο.
  • fldown @ 11.10.2008 23:39
    Δεν είναι υπέροχο πως μια λέξη που χρησιμοποιείται κατά κόρον αποκτά τόσους χρωματισμούς...? Περιέργεια, εμμονή, σωματική...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:40
    http://uk.youtube.com/watch?v=dfbSfTlXVe0

    do you see this crime of love
    love waits for you to sleep
    don't lend it to a friend
    you can easily pick out the fakes
    don't you see this crime of love
    this crime of love holds you here
    sting burn steal learn
    don't turn your back on my heart
    you can easily pick out the fakes
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:40
    fl .. ξερω ανθρωπους που ζουν μαζι χωρις ερωτικη ζωη .. και το θεμα τους ειναι το σωμα ...
    ο ερωτας δεν επιτρεπει διαφυγη.. οταν υπαρχει .. ειμαστε σκαλβοι ..
    εγω τουλαχιστον .. εχω ξαναπει πως τα περι " συντροφικοτητας" και "συναιτερισμου " ουτε τα χω κανει ουτε τα καταλαβαινω ..
    ο ερωτας ειναι αληθεια ..
    αμα αγαπας και σεβεσαι ΤΙΜΑΣ... και δεν εξαπατας ..
    γι αυτο επιτρεπω στον εραστη να διαθεση το σωμα του ελλειψη του δικου μου ..
    και να σφαδαζει ταυτοχρονα που δεν ειμαι εγω αυτη που αγκαλιαζει
  • fldown @ 11.10.2008 23:41
    Εγώ βρίσκω σαν μόνη βάση για να ξεκινήσω το ότι είναι το αντίθετο της πίστης, της δέσμευσης σε ένα πρόσωπο ή μια ιδέα. Για να υπάρξει η απιστία, όπως κι αν την ορίζει κανείς πιστεύω πως πρέπει να έχει προϋπάρξει μια δέσμευση ή συμφωνία κάποιου είδους...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:42
    i emmoni einai psyxiki pistevw....
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:43
    φλ ουτε κι εμενα μου αρεσουν οι ορισμοι ...αλλα οταν μιλαμε για να συννενοηθουμε πρεπει να μιλαμε για το ιδιο πραγμα .. και στο συγκεκριμενο νομιζω υπαρχει συγχιση ..

    καμι μιλησες σαν διδυμος ... εμενα δεν εχει να κανει με περιεργεια ...

    με τσακισες με το τελευταιο κοματι .. ευχαριστω
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:44
    'η μια υπογραφη .. με παπα ή με δημαρχο ... δεσμευση στη κοινωνια οχι στο προσωπο
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:44
    xmmm
  • fldown @ 11.10.2008 23:44
    Άρα η πίστη πιάνει και το σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου...
    Γυρίζω στο αρχικό ερώτημα για λίγο. Γιατί θεωρούμε ότι ένα ζώδιο, πχ οι Δίδυμοι ρέπουν στην απιστία, άρα στην εξαπάτηση, στην έλλειψη σεβασμού, στο να μην σέβονται το ένα κορμί που έχουν δίπλα τους? Γιατί να είναι αυτοί που συγκεντρώνουν όλο αυτό το βάρος?
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:44
    Καμι η εμμονη ειναι ψυχικη αλλα μπορει να διατυπωνεται σωματικα μου εχει συμβει..
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:45
    stin arxi 3ekinaei ws didymisia periergia k meta kataligei se min pw ti lah alla tespa....
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:46
    Γιατι ... εκπροσωπουν την εφηβεια στο ζωδιακο ..
    το σταδιο της ανακαλυψης .. του φυλου της σεξουαλικοτητας..
    κερατωνουν ακακα οπως ειπε η καμι απο περιεργεια .. για αυτο
  • fldown @ 11.10.2008 23:46
    Νομίζω ότι έχουμε αποκτήσει μια εικόνα lah για να συνεννοούμαστε. Non? Τόσες περιγραφές δώσαμε... Δεν μπορείς να ορίσει μια λέξη με μια μόνο λέξη η πρόταση. Θα ήταν πάμφτωχη η ερμηνεία του κόσμου αν ήταν εφικτό αυτό...
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:47
    ma to pneyma einai anwtero tou swmatos, tis ylis. Ara....isws px oi Didymoi na trefoume mia idiaiteri agapi pros to pneyma para pros to swma. Isws gi ayto na mi dinoume tosi simasia sto an prosvalletai i yliki ypostasi tou allou ekeini tin wra.
    Mperdeytika, 8a kapsw flatza
  • fldown @ 11.10.2008 23:49
    Κι εγώ θα διαφωνήσω λοιπόν και θα πω πως αν ο σύντροφος τους είναι αρκετά κινητικός, αρκετά ενδιαφέρον και πολυπράγμων για να ικανοποιεί την περιέργεια τους και ειδικά αν δεν τους αφήνει σε ησυχία προτείνοντας νέα πράγματα για να κάνουν μαζί ο Δίδυμος μπορεί να είναι πιστός. Μπορεί να μην μείνει για πάντα. Άλλα όσο είναι εκεί θα γουστάρει.
  • KaMiKaZe @ 11.10.2008 23:50
    kai na ma8ainei oso pernaei o kairos, na ma8ainei kainouria pragmata, na mi routiniazei to myalo tou. Oso to myalo tou syntrofou mas menei sta8ero se gnwseis, toso emeis to snobaroume. Kati tetoio paizei
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:51
    Για τους Διδύμους δεν νομίζω ότι είναι περέργεια. Είναι το ανικανοποίητο, το πάμε στο επόμενο.
  • fldown @ 11.10.2008 23:51
    Και στην τελική ακόμη και ο Δίδυμος είναι ένας άνθρωπος που θέλει να μοιραστεί στιγμές και συναισθήματα. Και ειδικά αφού είναι ζώδιο του αέρα (υπενθυμίζω η σκιά του αέρα είναι το νερό) έχει ανάγκη από συναισθηματικό πάρε δώσε για να κατανοήσει την άγνωστη γη του υποκειμενισμού.
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:51
    φλ .. η καρακλτακα ζυγινα που ξερω .. που δεν ^&*** με το γκομενο ...εδω και χρονια αλλα θελει να τον παντρευτει ..... αλλα τακτοποιει τον σακη τον υδραυλικο γιατι εχει και ορμες ... αλλα αυτο δεν ειναι απιστια αλλα η κακια στιγμη ...
    δεν αφορα τον δικο μου ορισμο ..
    Ο αντρας μου .. αν εμενα με θελει .. μπορει να ξενοπηδηχτει ... και να να με ξανακερδισει ... αρκει να μην με αφησει

    LEAVE BUT DONT LEAVE ME ...
    αρκει εγω να υπαρχω και να ειμαι εκει ..σε διακυβευση παντα σε ρισκο ...
    δεν υπαρχουν ορκοι .. ο ερωτας ειναι μια καθημερινη παλη που πρεπει να επιβεβαιωνεται ..
    ειμαι το καστρο .. ειναι το καστρο .. με το καλημερα ..
    και η γαληνη της κατακτησης μετα ..
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:53
    Το ζώδιο παθαίνει κρίσεις πανικού στο άκουσμα και μόνο της λέξης δέσμευση. Σίγουρα, το λίγο που θα μείνει όπου μείνει, το γουστάρει. Μόλις παψει παίρνει το καπελάκι του και φεύγει...αέρας....
  • fldown @ 11.10.2008 23:54
    Όλοι κάπου έχουμε Ποσειδώνα και όλοι κάπου έχουμε 12ο οίκο mariah. Οπότε όλοι είμαστε σε κάποια επίπεδα ανικανοποίητοι. Αλλά με τον Δίδυμο έχουμε το δυισμό... Δηλαδή την κατάσταση που υπάρχουν τουλάχιστον δύο συνειδητές διαφορετικές ταυτότητες που έρχονται σε σύγκρουση συνεχώς. Μιλάμε για εσωτερική ένταση, μιλάμε για τρέλα ίσως..Για ανικανοποίητο όμως δεν νομίζω τόσο πολύ για το Δίδυμο...
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:55
    http://uk.youtube.com/watch?v=fx6iIp-PvnY

    leave but dont leave me
  • fldown @ 11.10.2008 23:56
    Δηλαδή Mariah τόσο κατηγορηματικά που το θέτεις να υποθέσω ότι όλοι οι μπάκουρες και οι χωρισμένοι είναι Δίδυμοι?? Ο Δίδυμος είναι ο καταραμένος που δεν μπορεί να βρει θαλπωρή και ησυχία?
  • MARIAH @ 11.10.2008 23:56
    fl δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι Δίδυμοι έχουν συναισθήματα... δεν καταλαβαίνουν...είναι προσωπικότητες αντιφατικές και αμφιλεγόμενες.
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:56
    Εγω θα συμφωνησω με την καμι ..η λεξη περιεργεια .. ειναι η λεξη για τους διδυμους εχω ακμη 5 εκει ..
  • fldown @ 11.10.2008 23:59
    lah δεν καταλαβαίνω. Πως μπορεί ο άλλος να είναι και εκεί για εσένα και αλλού? Εξήγησέ το μου please λίγο καλύτερα...
  • lahmacun @ 11.10.2008 23:59
    μαραια .. τι γενικευση ειναι αυτη ..?
    ειναι δυνατον να λες πως οι διδυμοι δεν εχουν συναισθηματα ?
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:00
    sas parakolou8w me blokarismeno egkefalo....Ermis anadromos (i paranomos pou leei k i titina) gar....
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:00
    fl σε βρίσκω απόλυτο. Μιλάμε για ένα ζώδιο που μπορεί να είναι είτε εντός είτε εκτός γάμου. Η απιστία σε κάθε περίπτωση είναι απιστία. Δεν νομίζω ότι υπάρχει Δίδυμος μόνος κι έρημος. Είναι τόσο επικοινωνιακοί που έχουν πάρα πολλούς φίλους. Δεν πρέπει να έχουν πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα.
  • fldown @ 12.10.2008 00:00
    Mariah καταλαβαίνεις φυσικά ότι δεν έχει νόημα να απαντήσω σε αυτό που έγραψες. Είναι σαν να λες ότι οι Δίδυμοι είναι ζώα και αυτό για εμένα είναι (α) παράλογο, (β) δηλώνει εμπάθεια, (γ) δηλώνει ρατσισμό.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:00
    kalispera mora!!!!
  • fldown @ 12.10.2008 00:01
    Και συγγνώμη αλλά εξήγησε μου σε ποιο σημείο ήμουν πιο απόλυτος από εσένα σε όλη αυτή την κουβάντα???
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:01
    MARIAH, oi Didymoi eimaste an8rwpoi san k esas. Exoume synais8imata san k esas. To idio isxyei k gia tous Ydroxoous pou toso kairo krazw ws anais8itous (den einai) logo pikrias.
    Oloi oi an8rwpoi niw8oun. Pws ftanoume sto simeio na leme to anti8eto....??
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:02
    Egw exw mono 1 fili agapiti MARIAH. Kai eimai Didymos.
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:02
    το αλλου φλ .. δεν ειναι συστηματικο ..
    ειναι η στιγμη του .. η ιδιωτικοτητα του την οποια σεβομαι ...
    αρκει εγω να ειμαι ειμαι εμμονη του επαναλαμβανω ..
    δεν μιλαω για παραλληλη σχεση που με καταργει ..
    μιλαω για τις στιγμες του αλλου που προτιμω να γινονται σωματικες γηινες παρα φαντασιωσεις ..
    εχω αφρο υδρο αν σε βοηθαει αυτο ..
  • fldown @ 12.10.2008 00:02
    Hi gatoula
  • gatoula @ 12.10.2008 00:03
    ωχ.... σας παρέσυρε ο ανάδρομος για τα καλά... κ είναι κ σε στάση, άρα ακόμα χειρότερα!!!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:03
    kalispera moro
  • gatoula @ 12.10.2008 00:03
    Μα είναι όμως τόσο μα τόσο γλυκιά η απιστία.... σαν μια σταγόνα υπέροχο ψέμα...
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:04
    καλως την κοπελουδα ..
    stardome is planet earth tonight with crypto earth Kami and maraih unknown creature ..
    Over
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:05
    lah, kati mou leei oti i MARIAH exei pa8ei ayto pou eixa pa8ei egw me tous Ydros, de tin katigorw. An se exoun patisei katw, ta xeirotera 8a les....
  • fldown @ 12.10.2008 00:05
    Επαναλαμβάνω την ερώτησή μου... Και συγγνώμη αλλά εξήγησε μου σε ποιο σημείο ήμουν πιο απόλυτος από εσένα σε όλη αυτή την κουβάντα???
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:06
    fl δεν είπα ότι είναι ζώα. Με παρεξήγησες, μιλάμε για απιστία. Μία χαρά άνθρωποι είναι κατά τα άλλα, κοινωνικοί,ευχάριστοι, επικοινωνιακοί. Μακάρι να είμασταν κι εμείς οι Καρκίνοι έτσι. Στο θέμα των σχέσεων όμως κατά την άποψή μου είναι επιφανειακοί.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:08
    ωχ... μη μου τσακώνεστε σαββατιάτικω..!!! εχει τριγωνο αφρο ουρανού αλλά κ τετράγωνο άφρο ποσειδώνα (φτού! πιπέρι!)
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:08
    Ναι KaMi. Οι Δίδυμοι είναι οι καλύτεροι φίλοι αρκεί να μην εμπλακεί κανείς μαζί τους συναισθηματικά.
  • fldown @ 12.10.2008 00:09
    Δεν απαντάς στην ερώτηση μου όμως. Άρα θα την θέσω ξανά. Σε ποιο σημείο εμφανίζομαι απόλυτος και συνεπώς μη συζητήσιμος??
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:10
    καμι .. εχω μια υποψια πως ο χαρτης της μαραια ειναι τιγκα στους διδιμους ..
  • fldown @ 12.10.2008 00:10
    Και επίσης θεωρώ ότι υπάρχει μια πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ του "επιφανειακός" και του "δεν έχουν αισθήματα"... Το νόημα είναι τελείως διαφορετικό....
  • gatoula @ 12.10.2008 00:10
    παιδιά... τι συγκρίνουμε??? το συναισθηματικό κόσμο του διδύμου με του καρκίνου??? οποία η σχέση του φάντη με το ρετσινόλαδο????
  • bluempa @ 12.10.2008 00:11
    Καλησπέρα σας.....
  • fldown @ 12.10.2008 00:11
    Καλησπέρα efoson
  • fldown @ 12.10.2008 00:11
    και καλησπέρα bluempa!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:11
    MARIAH mou, na sou pw egw ws Didymos peri epifaneiakwn synais8imatwn k an 8es ta dexesai i oxi.
    Oi Didymoi anais8itoi den einai. Etsi fainontai. Opws px k oi Ydroxooi.
    Oi Didymoi 8a paizoun me poly kosmo. An vre8ei (k ayto spanizei) ena atomo to opoio 8a tous gyrisei myalo k kardia 180 moires, tote den yparxoun alloi. An kataferei na diatirisei ayti ti spirtada AYTOS o 3exwristos an8rwpos, tote den exoume 8ema. Ton 8aymazoume.
    AN omws aytos o an8rwpos, apodeixtei oti einai enas pezos, amorfwtos, xazoxaroumenos typos, ola teleiwnoun ekei. Mporei na ginei se dyo meres ayto, mporei k se 3 xronia. Otan stamatisoume na 8aymazoume to syntrofo mas, exoume fygei, oxi giati den ton agapame, alla giati ekane ton egkefalo mas na pesei se xeimeria narki, ara de mas agapaei toso poly wste na prospa8isei perissotero, ara den einai aytos o ENAS i i MIA.
    Giati oi Didymoi, va8ia k mystika ayto psaxnoume.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:11
    επιμένω ότι υπάρχει διαφορετικότητα, άρα δεν γίνεται να υπάρξει σύγκρισης.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:13
    καμι... σωστό αυτό για τον εγκέφαλο...
  • gatoula @ 12.10.2008 00:13
    καλησπέρα μπλου κ εφόσον!!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:14
    kalispera s osous ir8an
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:14
    http://uk.youtube.com/watch?v=7gGQEsbmQeE
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:14
    καλησπερα !!
    τι κανεις μπλουδακι ?
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:15
    Fl για τη φράση σου που ξεκίνησε από δικό μου σχόλιο ότι όλοι οι μπάκουρες και οι χωρισμένοι είναι Δίδυμοι?? Ο Δίδυμος είναι ο καταραμένος που δεν μπορεί να βρει θαλπωρή και ησυχία?
  • gatoula @ 12.10.2008 00:15
    βρε καμι μου όμως.... είναι γεγονός ότι οι ΙΙ είναι πιο.... αεράτοι.. δεν είναι τόσο αγαπουλιάρηδες.
  • fldown @ 12.10.2008 00:16
    gatoula δεν συγκρίνουμε αλλά προσπαθώ να καταλάβω από που μπορεί να συνάγει κανείς από τον Ήλιο και μόνο αυτό ότι κάποιος δεν έχει συναισθήματα όπως είπε η mariah. Το θέμα μου είναι ότι υπάρχουν κάποια κλισέ του στυλ "Ο δίδυμος είναι αναίσθητος", "ο Ταύρος ερωτευμένος για πάντα με το φαγητό" και "ο Αιγόκερως χειριστικός" και πάει λέγοντας. Αν το stardome έχει ένα νόημα ύπαρξης και διαφέρει σε κάτι είναι γιατί αυτά το κλισέ τα καταρρίπτει επιχειρηματολογώντας. Αυτό περιμένω να ακούσω. Την επιχειρηματολογία γιατί οι Δίδυμοι από όλα τα ζώδια είναι καταραμένοι να μην έχουν αισθήματα και γιατί χαρακτηρίστηκα ως "απόλυτος"....
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:16
    καμι μιλησε και ο ωροσκοπος σου σε ενα κομματι ..
    νομιζω
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:17
    giati de vriskoun to allo tous miso vre gatoula. Oi Didymoi psaxnoun to Didymo tous. De symvivazontai, ayto pistevw egw.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:18
    μωρά μου, συνεχίστε!! εγώ πάω για ένα martini...!!!
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:18
    KaMi δέχομαι ότι ως Καρκίνος δεν μπορώ να καταλάβω τους Δίδυμους.
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:18
    no comment efoson. Allou gi allou
  • gatoula @ 12.10.2008 00:19
    κ τρέχουν μονίμως κάμι... σαν τους ζυγούς που δεν θέλουν να αδικήσουν κανέναν κ ποτέ δεν παίρνουν απόφαση ποιον θέλουν!!!
  • fldown @ 12.10.2008 00:19
    Ωραία mariah. Τώρα να το συζητήσουμε εκ νέου. Σου απηύθυνα μια ερώτηση λοιπόν και περιμένα μια απάντηση. Απόλυτος θα ήμουν αν υπήρχε κατάφαση και όχι ερώτηση... Απόλυτος είναι αυτός που λέει: Όλοι οι δίδυμοι είναι μπάκουρες και χωρισμένοι. Απορημένος είναι αυτός που το ρωτάει. Οπότε συγγνώμη αν κατάλαβες ως απολυτότητα την ερώτηση μου. Δεν είχα ποτέ αυτό το σκοπό..
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:19
    http://uk.youtube.com/watch?v=ZY0_XK_9Bi0
    και οι αιγωκεροι εχουν καρδια .. ντρεπομαι για την επιλογη μου
    αλλα ΛΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΩ
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:20
    χα χα γατουλινα καλα να περασεις
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:20
    pairnoume apofaseis gia tous 3exwristous gatoula.
    Gia aytous pou anikoun sto swro (kata ti gnwmi mas) pote den pairnoume apofaseis, dioti skordokaila mas megali.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:21
    φιλιάααααα!!!!!!!! θα σας δω αύριο για τις νέες προβλέψεις!!!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:21
    efoson, apla den isoun i eklekti tis kardias tou. Min to psaxneis parapera. Se olous mas exei symvei ayto.
  • gatoula @ 12.10.2008 00:22
    καμι... θα το ξαναδουλέψουμε... έχω διάφορα να σου πω... ήμουν με ΙΙ 8 μήνες..
  • bluempa @ 12.10.2008 00:22
    Καλά να περάσεις gat....
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:23
    fl περνάνε τόσο γρήγορα οι απαντήσεις που δεν είδα το ερωτηματικό. Τώρα που το διαβάζω το διαπιστώνω. Μάλλον εγώ πρέπει να σου ζητήσω συγνώμη.
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:23
    ti pseytiko vre paidia??? koroidevomaste? o allos 8a goustarei na vriskei tropous gia na mas e3itarei, den ton ypoxrewnoume emeis na to kanei.
    An den exei ore3i, simainei oti den tairiazoume.
    Me to zori de ginetai tipota. Prepei na ftiaxnetai k aytos sto na vriskei tropous
  • fldown @ 12.10.2008 00:23
    bye gatoula...
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:23
    kai poly kratise gatoula ypo8etw...
    kalo potaki, ta 3analeme soon. smouts!
  • gatoula @ 12.10.2008 00:24
    ευχαριστώ!! κάμι συμφωνώ με το τελευταίο σου... εκεί είναι η ουσία... ψάχνετε, ψάχνετε, ψάχνετε!!!..... αλλά το βρίσκετε... !!! χε,χε!!
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:24
    Παίδες καληνύχτα σε όλους. Ιδιαίτερα στους Δίδυμους... και ας μην τους καταλαβαίνω τις περισσότερες φορές...
  • gatoula @ 12.10.2008 00:25
    ναι κάμι... πολύ... γιατί σαν leo... τον πότισα μια στάλα υπέροχο ψέμα κ δεν είδε πολύ καλά!!... χε, χε!!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:25
    kala krasia efoson...
    oti na nai
  • fldown @ 12.10.2008 00:26
    Καληνύχτα σε όσους αποχωρούν!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:26
    oles oi kammenes mpoukaran apopse xaxaxaxa
    kalinyxta girls
  • fldown @ 12.10.2008 00:27
    Εγώ καμένη??

    (LOOOOL)
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:27
    ma oxi ma oxi fl mou, oi tsoupres oi alles.
    loooooooool
  • gatoula @ 12.10.2008 00:28
    ούτε εγώ καμμένη...!!!
  • gatoula @ 12.10.2008 00:28
    σιγά!!
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:29
    ...με εγκαύματα 3ου βαθμού KaMi μου...όχι παίζουμε !!! Θα ιδρύσουμε και dome μέσα στο dome !!!!!
  • bluempa @ 12.10.2008 00:29
    ούτε εγώ!!!!
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:29
    καληνυχτα
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:31
    ante vre....
    8a vreite (i exete idi vrei) kalyterous.
    siga ta wa.
  • bluempa @ 12.10.2008 00:32
    Λαχ???
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:34
    ...άσε που η καταγραφή των εμπειριών μπορεί να γίνει bestseller και να φτάσουμε στις πωλήσεις τον Harry Potter !!!!
  • fldown @ 12.10.2008 00:35
    Με θέλετε για manager να το προωθήσω? LOOOOOL
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:36
    ελα μπλουδακι μου
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:36
    10 mines to xane mesa sti vitrinaaaaa, trexan ta voutyrataaaaa kitrina kininaaaaa.
    frazan k to dromo mou pros tin toualeta ta trakter k foraga k ti roz pagiettaaaaa
    opaaaa
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:38
    χα χα χα χα χα ...
    τα διδυμια στα ερωτικα .. τα τσακιζω κατω λεε δεν με ξεπερνανε ποτε ...
    επειδ ποτε δεν τα πιστευω .. κι ολο χαχανιζω

    ειναι η ακμη 5 ..... δινω συμβουλες αμα θελετε πως να σκισετε ενα διδυμο ..
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:39
    vre emeis agapame olo ton kosmo. Mexri k ta 3inomoutra tis efoson agapame.
    Alla poios na mas katalavei....aaaaaaaaaaaaaaaaax poioooos????
  • fldown @ 12.10.2008 00:41
    Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος??
  • fldown @ 12.10.2008 00:41
    (Λαικό άσμα)
  • fldown @ 12.10.2008 00:43
    Efoson με συγχωρείς αλλά τα greeklish επιδέχονται κάθε είδους γραφή...
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:43
    ta greeklish sou lene tipota 3inomoutritsa m????
    eeee?
    den kalinyxtises prin? sto oneiro sou me eides k mpikes pali?
    agapoula m esy!
  • MARIAH @ 12.10.2008 00:44
    fl καθαρίζουμε πληκτρολόγια και ξεκινάμε...advertising και promotion manager εσύ.... άσε που μπορεί να γίνει ταινία....να πάρει και Oscar καλύτερης ταινίας........ στην κοσμάρα μου ο Καρκίνος....ονειρεύομαι ξύπνια τη βραδιά των Oscar..... κι ύστερα φταίνε οι Δίδυμοι...!!!!!! Καληνύχτα σας επιτέλους !!!!
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:52
    agapimeno mou apoli8wma, giati de diavazeis ligi poiisi san kalo koritsi k meta na pas gia nanakia?
    me agapas??????

    pare k ena tragoudaki.
    Gia sena mwrakla m!

    http://www.youtube.com/watch?v=Bkl5JlJfSfM
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:53
    sta graimwtsaKeiDoia
  • lahmacun @ 12.10.2008 00:55
    αααααααααααα τι επεσε αποψε ?
    ανοχη στο διαφορετικο .. σε μενα και τα ορθογραφικα μου βασικα που ειναι απειρα γιατι βιαζομαι ...να στειλω τα ποστ ...
    ελεος .. σας επιασε τελειομανια .. που ειναι ο πετ να βαλει μια ταξη ?
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 00:56
    o pet kanei nanakia tetoia wra. Einai k geros an8rwpos....
  • lahmacun @ 12.10.2008 01:04
    Καμι ... cool ... ok ...
    αμα ο ο πετ δει οτι τον ειπες γερο της Πομπηιας θα γινει εδω μεσα
  • KaMiKaZe @ 12.10.2008 01:06
    de me agapaei....8a xarakw8w....
    kai meta 8a tin paw se ena plastiko xeirourgo mipws k arxisei na vlepetai to manaraki m....
    pou mou mostrare tin polyxromi moutsouna tis sto profile...kai tin erwteytika sfodra...
    sniff
    lygm
    klaps...
  • lahmacun @ 12.10.2008 01:12
    αποχωρω ... καληνυχτα κοριτσια
    δεν μου αρεσει το παιχνιδι .. ειναι ιδωτικο

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...